PDA

Se fuld version : Anderson

Sider : [1] 2 3 4 5 6

Michael
30-06-2007, 23:17
http://cache.daylife.com/imageserve/0g8r0sG3fnesc/232x289.jpg?center=0.5,0

Anderson
Fulde navn: Anderson Luís de Abreu Oliveira
Nr.: 8
Født: 13. april 1988
Land: Brasillien

JakobR
01-07-2007, 16:39
Anderson og Brasilien møder i aften Chile, kl 22:00.

Jeg glæder mig selv til at se kampen. Denne gang er det også et meget bedre tidspunkt, end sidst mod Mexico.

Liverpool_sucks
01-07-2007, 16:44
Anderson og Brasilien møder i aften Chile, kl 22:00.

Jeg glæder mig selv til at se kampen. Denne gang er det også et meget bedre tidspunkt, end sidst mod Mexico.

lyder godt.. sidste gang var jeg op til kl 04:30

Tim_rn
01-07-2007, 18:03
Hvordan klarede han sig så sidst?

Liverpool_sucks
01-07-2007, 18:21
Hvordan klarede han sig så sidst?

han spillede godt, ham og robinho var de bedste i den brasilianske landshold..
han kom ind i starten af anden halvleg.. han viste store forskelle og var tæt på at score, to gange

Thomas Hansen
01-07-2007, 18:22
han spillede godt dejligt blik for spillet virkede lidt sløv engang imelem, men alt i alt en meget positiv overraskelse for mig!

Alex
01-07-2007, 18:48
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=21623

Den meget pålidelige fodboldside indkast.dk(ironi:)) kan fortælle at Andersson skal starte inde i aftenens kamp mod Chile. Endda i rollen som 10'er.
Passer det, bliver det spændende at høre / se hvordan han klarer den.

Selv skal jeg ikke se kampen, men glæder mig til at høre om Anderssons formåen:)

olsen9670
01-07-2007, 18:59
nogen der ved hvor kampen vises?

NtotheT
01-07-2007, 19:02
Han spillede godt :) Gav Brasilien mere rush i det offensive og var som sagt tæt på at score to gange :) Jeg har sagt det og siger det igen. Han bliver det største kup United har lavet siden Ronaldo .. Ærgrer mig stadig over at Rooney tog nummer 10 :( Det tilhørte nærmest Anderson synes jeg :) Men håber bare ikke han får nummer 12 som mange siger han gør, for det er det mest kiksede nummer en offensiv af hans kaliber skal have .. Det skulle Hargreavas havde fået, men det viser bare igen at United er simpelthen er idioter når det gælder nummergivninger. Park # 13 - VDS # 19 (da han ankom) - Kuzshak # 29 osv .. Det irriiterer mig lidt faktisk, men fuck det :b Anderson bliver stor .. Og skal dalerneme se ham i aften :D Han gør fodbolden sjov og ja, han starter inde som 10'eren :D

JakobR
01-07-2007, 19:02
nogen der ved hvor kampen vises?

Canal+

olsen9670
01-07-2007, 19:14
Canal+

tak så vil jeg se ham spille for første gang i aften

Kristian Jensen
01-07-2007, 19:58
tak så vil jeg se ham spille for første gang i aften
Også mig. Er mega spændt på at se ham i aktion.

JakobR
01-07-2007, 20:32
Han spillede godt :) Gav Brasilien mere rush i det offensive og var som sagt tæt på at score to gange :) Jeg har sagt det og siger det igen. Han bliver det største kup United har lavet siden Ronaldo .. Ærgrer mig stadig over at Rooney tog nummer 10 :( Det tilhørte nærmest Anderson synes jeg :) Men håber bare ikke han får nummer 12 som mange siger han gør, for det er det mest kiksede nummer en offensiv af hans kaliber skal have .. Det skulle Hargreavas havde fået, men det viser bare igen at United er simpelthen er idioter når det gælder nummergivninger. Park # 13 - VDS # 19 (da han ankom) - Kuzshak # 29 osv .. Det irriiterer mig lidt faktisk, men fuck det :b Anderson bliver stor .. Og skal dalerneme se ham i aften :D Han gør fodbolden sjov og ja, han starter inde som 10'eren :D

Angående de to målmænd, så er der jo kun én der kan have nummer 1. Så er det jo klart, at de får nogle lidt specielle numre.

Nu er Anderson jo kun 19 år gammel, så chancerne for at han skifter nummer i løbet af sin United-karriere, er der jo. Men jeg tror nu, at der skal meget til før han nupper Rooneys nummer 10. Rooney er jo ikke bare en genial fodboldspiller, men også et fænomen! 21 år!

Liverpool_sucks
01-07-2007, 22:45
jeg tror at anderson får nr. 20

JakobR
01-07-2007, 22:47
jeg tror at anderson får nr. 20

Wonder why ;)

Til dem, der ikke ved det, så spiller Anderson i aften med nummer 20 for Brasilien.

Solskjær har nok også sat sig godt og grundt på det nummer i United.

maxim
01-07-2007, 22:57
Anderson har spillet en meget skuffende halveg efter min mening.. en god dybdeaflevering.. det var det.. det skulle undre mig hvis han ikke bliver taget ud i halvegen..
Han ser også lidt sløv ud, men lad os nu se, kan være han går ind og tryller i anden halveg..

Liverpool_sucks
01-07-2007, 23:02
Solskjær har nok også sat sig godt og grundt på det nummer i United.

man ved aldrig

JakobR
01-07-2007, 23:04
man ved aldrig

Haha, ej tror ikke du skal regne med en 19-årig dreng, kommer og vælter selveste Solskjær af :P

JDK
01-07-2007, 23:29
Tror ikke at Anderson kommer og tager Solskjærs nr 20 - ikke denne sæson! det er det nummer og Solskjær for legendariske til!

Damien
02-07-2007, 01:13
Anderson har spillet en meget skuffende halveg efter min mening.. en god dybdeaflevering.. det var det.. det skulle undre mig hvis han ikke bliver taget ud i halvegen..
Han ser også lidt sløv ud, men lad os nu se, kan være han går ind og tryller i anden halveg..

Ja han havde ikke helt samme gnist som da han kom ind mod mexico. Lidt skuffende, men stadig nogle glimt af i hvilken klasse han hører til under...

Dines
02-07-2007, 13:56
Af det jeg så af kampen igår skuffede Anderson mig lidt. Han virker ret sløv, og ikke en der kæmper utroligt meget for holdet, men hans overblik fejlet intet. Nu skal jeg selvfølgelig ikke bedømme ham på en kamp, men det jeg så igår var ikke sådan jeg sad og tænkte wauw bagefter, men generelt var Brasilien dårlige.

robinho
02-07-2007, 13:58
og ikke en der kæmper utroligt meget for holdet,

behøver alle 11 mand heller ikke være i stand til.

Dines
02-07-2007, 14:01

Jaja, men når han selv f.eks mister bolden skal han så også selv prøve at erobre den tilbage, for jeg hader sådanne spillere der bare tænker "nåårh ja, den klarer forsvaret nok"

snegl
02-07-2007, 14:05
Hvornår er det man regner med at få resultatet af om hvorvidt Anderson får opholdstilladelse eller ej?

Christensen
02-07-2007, 14:08
Det fik han skam for nogle dage siden ;) http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7287

Damien
02-07-2007, 14:09
Hvornår er det man regner med at få resultatet af om hvorvidt Anderson får opholdstilladelse eller ej?

Så vidt jeg ved har han fået både opholdstilladelse og arbejdstilladelse.. Så han er kun en underskrift fra os...

Efter at have set Anderson over to halvlege i Cope America, kan jeg godt forestille mig at han bliver arvetager for Scholes..
Han har et godt overblik, gode afleveringer og stikninger, og så har han lidt af den fysik der kræves i England..

Oscar
02-07-2007, 14:59
Alle tre spillere er nu officielt sikret. 5 årige kontrakter til de to unge..
www.manutd.com

snegl
02-07-2007, 15:31
Det fik han skam for nogle dage siden ;) http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7287

Hvor er jeg dog håbløst bagud.. tak

United DK
02-07-2007, 15:34

Nej, men man kan godt vise lidt engagement uden bold, og ikke være ligesom Ronaldinho, som kun laver noget, når han får bolden lige i fødderne.

robinho
02-07-2007, 17:11
Nej, men man kan godt vise lidt engagement uden bold, og ikke være ligesom Ronaldinho, som kun laver noget, når han får bolden lige i fødderne.

nej men du skal ikke bilde mig ind du ikke vil have ronaldinho, hvis united blev tilbudt at hente ham. Nu ved jeg godt vi har hentet nani og anderson, men hvis vi ikke havde. Ronaldinho er i høj kurs, og selv i en sløj sæson med påstand om overvægt m.m laver han stadigvæk 25 kasser og måske 15-20 assists. Når han har fået sig en ferie, som han ikke har prøvet i 3 år, jamen så er den gamle ronaldinho tilbage og ham vil ALLE have. Dem der siger nej tak, må meget gerne komme med argumenter, men de skal sgu godt nok være gode

United DK
02-07-2007, 17:17
nej men du skal ikke bilde mig ind du ikke vil have ronaldinho, hvis united blev tilbudt at hente ham. Nu ved jeg godt vi har hentet nani og anderson, men hvis vi ikke havde. Ronaldinho er i høj kurs, og selv i en sløj sæson med påstand om overvægt m.m laver han stadigvæk 25 kasser og måske 15-20 assists. Når han har fået sig en ferie, som han ikke har prøvet i 3 år, jamen så er den gamle ronaldinho tilbage og ham vil ALLE have. Dem der siger nej tak, må meget gerne komme med argumenter, men de skal sgu godt nok være gode

Okay...

Han passer ikke til engelsk fodbold, og han er for doven uden bold.

Dines
02-07-2007, 18:52
Jeg ved ikke om han passer til engelsk fodbold. Gør Anderson så det, som jo er nævnt som den nye Ronaldinho? Jeg synes det største problem er, hvor han skulle spille henne. Det lyder underligt, men jeg tror ikke han vil passe så godt ind på vores hold, uden at rokere rundt på andre spillere. Men han er da en stor spiller, som jeg selvfølgelig altid så i en United-trøje, men det sker nok aldrig.

robinho
02-07-2007, 20:31
Han passer ikke til engelsk fodbold, og han er for doven uden bold.

det første aner du ikke. Og om hvorvidt han er for doven uden bold, hvis det er et must for alle spillere, så skulle vi ikke have købt anderson og nani, og så kan vi også godt sælge ronaldo ved førstkommende lejlighed

så kan vi stille det hold her:

VDS

Neville-Rio-Vidic-Heinze

Fletcher-Scholes-Hargreaves-Giggs

Smith-Rooney

Skal nok blive underholdende

TrincoBoy
02-07-2007, 20:59
Jaja, men når han selv f.eks mister bolden skal han så også selv prøve at erobre den tilbage, for jeg hader sådanne spillere der bare tænker "nåårh ja, den klarer forsvaret nok"

Hader du også Ronaldo ? ;)

JakobR
02-07-2007, 21:19

Så har Ronaldo så nogle andre kvaliteter, der overskygger det faktum, at han måske ikke er en Alan Smith-fighter.

Men hvis Ronaldo sparkede sig selv lidt i skridtet, så ville Dines nok være mere tilfreds. Min egen mening er dog, at Ronaldo er blevet bedre til at tage tilbageløb end han var før i tiden.

United DK
02-07-2007, 22:19
det første aner du ikke.

Næh, men du ved jo heller ikke, om han gør.

Og om hvorvidt han er for doven uden bold, hvis det er et must for alle spillere, så skulle vi ikke have købt anderson og nani, og så kan vi også godt sælge ronaldo ved førstkommende lejlighed

Nu behøves de jo heller ikke, at være ligesom Beckham eller Fletcher, men de må godt lige prøve at erobre bolden tilbage, hvis de har tabt den, istedet for bare at give op.

Bugge
02-07-2007, 22:30
Som udgangspunkt ville jeg sige ja tak til Ronaldinho i United, men der er ingen garanti for at han ville slå til i PL, men Anderson kommer til engelsk fodbold i en ung alder og han har masser af tid til at vænne sig til engelsk fodbold og det tror jeg ikke han får problemer med..
Sandsynligheden for at Anderson ikke kan fungere i PL er selvfølgelig til stede, men jeg tror på at han lever op til forventningerne..
Han skal vænnes til det, men jeg tror både på ham og Nani..

Benzet
02-07-2007, 23:35
Der er enkelte spillere, som vi må gå ud fra er en succes uanset hvilken liga og klub, de kommer til. Her taler jeg om spillere, der har et usædvanligt talent som fx Ronaldinho, C. Ronaldo og Henry (efter han udviklede sig i Arsenal).

robinho
03-07-2007, 07:57
Næh, men du ved jo heller ikke, om han gør.

nææ men modsat den gut som jeg citere, så vil jeg ikke kategorisk afvise det. Han har vel forudsætningerne, så derfor kan man ikke bare skrive: "Han passer ikke ind i engelsk fodbold". Er lidt for påståeligt synes jeg.

United DK
03-07-2007, 09:19
nææ men modsat den gut som jeg citere, så vil jeg ikke kategorisk afvise det. Han har vel forudsætningerne, så derfor kan man ikke bare skrive: "Han passer ikke ind i engelsk fodbold". Er lidt for påståeligt synes jeg.

Måske, men jeg er bare af den overbevisning, at fordi man er kåret til verdens bedste fodboldspiller (eller har været), så er det ikke ens betydende med, at man bare passer til alle former for fodbold.
Hvis der virkelig blev gået til Ronaldinho, så tror jeg heller ikke han ville se så fantastisk ud, men det finder vi ikke ud af, før Chelsea køber ham for 980 mio. kr.

olsen9670
03-07-2007, 10:20
, men Anderson kommer til engelsk fodbold i en ung alder og han har masser af tid til at vænne sig til engelsk fodbold og det tror jeg ikke han får problemer med..
Sandsynligheden for at Anderson ikke kan fungere i PL er selvfølgelig til stede, men jeg tror på at han lever op til forventningerne..
Han skal vænnes til det, men jeg tror både på ham og Nani..

ja og det tror jeg os at ferguson og carlos tror på ellers satser man vel ikk så mange penge på to spillere

Dines
03-07-2007, 10:40

Nej da. Han har så mange andre gode kvalitet, og bare det ham bidrager med fremad gør at jeg er ligeglad hvormeget han arbejder i det defensive. Iøvrigt synes jeg, at hvis han har mistet bolden, så er han god til at gå tilbage og erobre den igen. Sådan en som Riquelme tilgengæld er doven og arrogant i sin måde at spille på.

Damien
06-07-2007, 01:36
Om alle på holdet skal arbejde i deffensiven og gøre alt for at genvinde tabte bolde, syntes jeg ikke. Der skal være plads til enkelte der skal ha nogenlunde frit spil, og ikke tænke på at forsvare.
Dog skal det ikke blive for mange.. I England syntes jeg man skal ha spillere fremme som er i stand til forsvare og lægge presset højt, Rooney, Scholes, Giggs er alle typer som har overskud og kvalitet til at forsvare. hvilket er dejligt..

Men fx. ville man helt sikkert tage 20-30% af Ronaldos styrke hvis han også skulle tilbage og forsvare hver gang...
Da han bruger enorme krafter i hans accelerationer frem af banen...

Daniel
06-07-2007, 11:36
Jeg synes også at man skal finde en balance på sit hold med spillere der arbejder. Ronaldo arbejder måske ikke fantastisk meget men det har vi så så mange andre spillere der gør. Der hvor jeg kan blive lidt urolig er når vi spiller med ronaldo, anderson og nani på samme tid. Har godt ikke set de to sidste spille men tvivler på at de er kæmpe fightere...

JDK
06-07-2007, 15:39
jeg er enig i, at der skal findes en balance og det er vel også derfor vi har købt Hargreaves

man.utd25
09-07-2007, 23:15
jeg har set en masse kampe med anderson, og fighter nej er han ikke men han mister ikke bolden ret tit, men det erkæmpe tekniker vi har fået enda større end giggs og scholes.
jeg mener at anderson bliver en af verdens bedste spiller om 3-5 år... han har så meget overblik i hans spil, og taget hans alder nu, så bliver han bedre og bedre vi har fremtidens hold ingen tvivl om det...

McPherson
29-07-2007, 19:35
Er der nogen der ved hvornår han bliver præsenteret? Kan ikke vente længere :) Han blir helt fantastisk at se i United :) ..

Bergmann
29-07-2007, 21:08
Er der nogen der ved hvornår han bliver præsenteret? Kan ikke vente længere :) Han blir helt fantastisk at se i United :) ..
Og hvilket nummer får han?

Koby
29-07-2007, 21:29
Jeg glæder mig sgu også som et lille barn til at se ham - bliver fanme stort, og jeg tror at vi har scoret et KÆMPE talent i ham. Som der bliver sagt tidligere, så mister manden godt nok ikke særligt tit bolden, og formår at skille sig af med den på forbilledlig vis. Sgu.

Og nummer? Hmm. Godt spørgsmål. Mon ikke han får et eller andet der kan manifestere sig i historien som et stort nummer - givet naturligvis at også Sir A (eller hvem der nu giver numrene) tror han bliver stor.

Som der også bliver sagt tidligere er Hargreaves jo netop blevet købt for at skabe balance, og som han siger i et interview (http://www.united.no/index.php/news/nyheter/2007/droemmer_om_aa_tre_drakten_over_hodet) er han godt klar over at hans rolle på holdet er at erobre bolden og give den videre til de kreative kræfter - tror sgu vi er dækket usandsynligt godt ind :D

KennyN
29-07-2007, 21:38
Anderson starter op i United den kommende uge. Han vil formentlig få debut i kampen mod Inter..

Refstrup
29-07-2007, 21:43
Kan man følge kampen mod inter på tv ?

henning_b_j
29-07-2007, 22:56
ja på viasat 2

Michaelkp
30-07-2007, 09:04
Man kan også se den på MUTV online.

srixon
30-07-2007, 11:05
ja Torsdag 2/8 kl 12 på Viasat 2

Rizk
30-07-2007, 13:40
ja Torsdag 2/8 kl 12 på Viasat 2

Bliver den kun genudsendt på viasat??

Bergmann
30-07-2007, 15:18
Nej. Den bliver sendt direkte på Viasat Sport 2 klokken 21!
I øvrigt viser de højdepunkter fra alle Uniteds pre-season-kampe - dette starter klokken 17.05.

KennyN
30-07-2007, 16:05
Hold snakken om Inter kampen i tråden om pre-season kampene http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=389&page=26

Denne tråd handler om Anderson.!

Rafa86
30-07-2007, 20:17
Er Anderson egentlig blevet præsenteret som United spiller på en pressekonference, ligesom Nani og Owen?

Bugge
30-07-2007, 20:36
Tror det ikke? Jeg har i hvert fald endnu ikke set billeder af ham med United trøje m. nr osv..
Han er måske stadig på ferie pga Copa America?

KennyN
30-07-2007, 20:58
Tror det ikke? Jeg har i hvert fald endnu ikke set billeder af ham med United trøje m. nr osv..
Han er måske stadig på ferie pga Copa America?

Kig evt tidligere i tråden. Anderson er startet i United i denne uge.
Ferguson regner med at han er med i weekendens træningskamp mod Peterborough. Og nej, han er endnu ikke præsenteret. Det er jo pga Copa America og hans ferie. Men det sker nok i løbet af ugen..
http://www.united.no/index.php/news/nyheter/2007/nye_debutanter_paa_loerdag

McPherson
02-08-2007, 10:09
Fandt lige de her to billeder! Nu må han da snart blive præsenteret!!!:

http://cache.gettyimages.com/xc/75924541.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19328A71BF6FE301F7D2A97D829162DD5BC

http://cache.gettyimages.com/xc/75924528.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19328A71BF6FE301F7DAA95AAB1D89079DE

Glæder mig til at se mere!

Liverpool_sucks
09-08-2007, 03:26
Anderson VS Arsenal
http://youtube.com/watch?v=y8U2V8YW_jg

Anderson scores
http://youtube.com/watch?v=Kz1qWg7yJV8&mode=related&search=

Anderson Assist
http://youtube.com/watch?v=7T2q4aqaiJo&mode=related&search=

Damien
21-08-2007, 01:24
Glæder mig utrolig meget til at se Anderson på banen.. Men spørgsmålet er om det er det rigtige tidspunkt at kaste ham for løverne (når han blir klar).. Holdet skal vinde og er under maximalt pres. Tror egentlig Sir Alex venter med ham til vi er i en bedre periode. Han er jo trods alt kun en knægt på 19 år..

Nogle der gerne så ham på banen snart ?

NtotheT
21-08-2007, 02:05
Glæder mig utrolig meget til at se Anderson på banen.. Men spørgsmålet er om det er det rigtige tidspunkt at kaste ham for løverne (når han blir klar).. Holdet skal vinde og er under maximalt pres. Tror egentlig Sir Alex venter med ham til vi er i en bedre periode. Han er jo trods alt kun en knægt på 19 år..

Nogle der gerne så ham på banen snart ?

Mere end gerne!
Måske de 3-4 første kampe på bænken, og så kan vi se om Giggs og Scholes kan holde niveau i flere kampe i træk, nu hvor der kræves meget af netop de to, så kan Anderson komme ind og tage over! Ved en ting, det er verdens kommende bedste fodboldspiller vi har os lige der, hvis han fortsætter sin eksplosive udvikling.

Glory Man United
21-08-2007, 08:25
hvorfor blive med at diskutere, om en skadet mand? Ingen ved, hvornår han er klar igen.
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php
Er da mere interessant at vide, om Hargo kommer med igen efter en god debut! I vores situation, er der efter min mening kun grund til at diskutere spillere, som kan redde os ud af vores pointsmæssige krise.....for det bliver hårdt at skulle jagte Chelski! :rant:

BadBoy
24-08-2007, 20:13
hvorfor blive med at diskutere, om en skadet mand? Ingen ved, hvornår han er klar igen.
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php
Er da mere interessant at vide, om Hargo kommer med igen efter en god debut! I vores situation, er der efter min mening kun grund til at diskutere spillere, som kan redde os ud af vores pointsmæssige krise.....for det bliver hårdt at skulle jagte Chelski! :rant:

Anderson skulle da gerne være klar til kampen mod Tottenham og jeg glæder mig meget til at se ham i den røde trøje:lolol: desværrer har jeg ikke nogen kanaler der sender mere 10-15 united kampe om året:mad:

schousboe9
24-08-2007, 20:29
10-15 kampe og du brokker dig!? :)

Vi er nogen der må nøjes med Anal 5 og de viser da maks en 5-6 stykker på en go sæson!!

Jeg er helt oppe og kører over, at Anderson er klar igen og selvom jeg tvivler ville det ike undre mig at se ham i startopstillingen. Ingen af de andre hold kender ham og ingne regner med han starter! BANG, surprise, surprise!!

Glory Man United
28-09-2007, 08:24
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=26181

Har egentlig aldrig været fan af alle de eksotiske spillere, som SAF har købt. En enkelt eller to burde være nok. Men når det så er gjort, skal man give manden lidt mere snor end 45 min mod Sunderland og Carling Cup kampen i onsdags

Lorensen
28-09-2007, 08:35
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=26181

Har egentlig aldrig været fan af alle de eksotiske spillere, som SAF har købt. En enkelt eller to burde være nok. Men når det så er gjort, skal man give manden lidt mere snor end 45 min mod Sunderland og Carling Cup kampen i onsdags

Det tror jeg da også helt bestemt han får. Ved ikke helt om jeg tror på hisorien.

KennyN
28-09-2007, 09:13
Han er ung, kommet til et total nyt land og ny fodboldkultur. Så han har brug for nogle måneder endnu til at falde til i Manchester.
Ja, han har pt ikke været super god. Men har også været ude med skader, og så ikke spillet meget. Giv ham tid..

SantasLittleHelper
28-09-2007, 09:26
Der står jo også til sidst i artiklen at han skal bruge omkring et år på at blive god nok.. Hvor er overraskelsen? Skulle han da gå direkte ind og slå Scholes af eller hvad? Desuden virker artiklen meget farvet og det er uklart hvilke påstande han har fra The Guardian og hvilke han selv har fundet på...

schousboe9
28-09-2007, 09:54
Latterlig artikel... Jeg troede ikke The Guardian var en sensationsavis, men på den anden side: det er alle engelske aviser vel efterhånden...

Det er jo fuldstændig (mangler ord!), at der skal placeres så meget pres på Anderson i hans første start efter enkelte måneder i England - oven i købet lige efter at være blevet klar efter en skade. Desuden er der heller ingen direkte citater, så at sige at Fergusons kommentar om at være chokeret og skuffet er rettet på ham, er komplet idioti.

Ferguson sagde også, at der var en enkelt eller to gode præstationer, men dét lægger man ikke mærke til??

Anderson bliver et hit, det er jeg helt sikker på! ... men han skal have tid.

Lige en tilføjelse:

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=58597

"It is believed that only John O'Shea, Gerard Pique and Anderson came away with any credit..."

United-Allan33
28-09-2007, 10:24
Selvfølgelig skal Anderson have tid til at falde til i et nyt land, nyt hold og ny kultur, men at man ikke kan sætte sig mere igennem mod hold som Sunderland og Coventry tegner ikke godt, er man god nok, vil man kunne tilsidesætte disse problemer. Det er jo ikke sådan at han er direkte kommet fra Brasilien, han har haft en periode i europa, og selvom der er forskel på Portugal og England, burde det ikke være så stort et problem. Mange fans har haft store forventninger til ham alene af den grund at han er brasilianer, havde han været kineser ville folk ikke have samme forventninger til ham

Håber han bliver god, men har mine tvivl

schousboe9
28-09-2007, 10:47
Selvfølgelig skal Anderson have tid til at falde til i et nyt land, nyt hold og ny kultur, men at man ikke kan sætte sig mere igennem mod hold som Sunderland og Coventry tegner ikke godt, er man god nok, vil man kunne tilsidesætte disse problemer.

Håber han bliver god, men har mine tvivl

Hver mand sin mening, men Vrøvl!

Uden selv at have taget springet, tror jeg, at jeg med sikerhed kan sige, at man ikke bare kommer fra Portugals bedste række, stiller op mod et hold fra Championship og river dem rundt i manegen! Tempoet i 2. bedste engelske rækker er også højere end det er i Portugal, så det handler udelukkende om at vende sig til at det gør lidt hurtigere hér plus at det er mere fysisk.

Folk svinede også Ronaldo til fordi han, med et prisskilt på 135 mio., ikke slog til MED DET SAMME!! 135 mio. vil man vel betegne som Et Freakin' Steal idag?? Komplet latterligt, at have så høje forventninger fra begyndelsen. Jeg har selv meget høje forventninger (og forhåbninger) til Anderson, men ikke NU OG HER. Om et års tid, måske to, når han har smagt lidt på det hele og finder ud af hvor han skal stå, hvor han skal løbe hen, hvornår han skal spille bolden og hvornår han ikke skal, så skal han nok slå igennem.
Den knægt har så meget kvalitet, så det kan ikke undgås.

Det var jo også alt det Ronaldo ikke kunne finde ud af i starten, men det har man åbenbart glemt rundt omkring??

Jeg "glæder" mig til, at Nani rammer et formdyk. Så begynder folk oss med ham, 100%! "Jeg vidste han ikke var god nok, han er for dyr, han flopper!" Man er nødt til at se på det store billede med så unge drenge.:)

KennyN
28-09-2007, 10:48
Desuden husk lige at mod Sunderland i første halvleg spillede holdet bare ikke super godt, der var intet tempo osv.
Mod Coventry spillede hele holdet halv skidt, nogle havde ikke spillet hele sæsonen osv. Og det var første gang han spillede sammen med en række af spillerne.
Så slå lige koldt vand i blodet.

United-Allan33
28-09-2007, 11:09
Hver mand sin mening, men Vrøvl!

Uden selv at have taget springet, tror jeg, at jeg med sikerhed kan sige, at man ikke bare kommer fra Portugals bedste række, stiller op mod et hold fra Championship og river dem rundt i manegen! Tempoet i 2. bedste engelske rækker er også højere end det er i Portugal, så det handler udelukkende om at vende sig til at det gør lidt hurtigere hér plus at det er mere fysisk.

Folk svinede også Ronaldo til fordi han, med et prisskilt på 135 mio., ikke slog til MED DET SAMME!! 135 mio. vil man vel betegne som Et Freakin' Steal idag?? Komplet latterligt, at have så høje forventninger fra begyndelsen. Jeg har selv meget høje forventninger (og forhåbninger) til Anderson, men ikke NU OG HER. Om et års tid, måske to, når han har smagt lidt på det hele og finder ud af hvor han skal stå, hvor han skal løbe hen, hvornår han skal spille bolden og hvornår han ikke skal, så skal han nok slå igennem.
Den knægt har så meget kvalitet, så det kan ikke undgås.

Det var jo også alt det Ronaldo ikke kunne finde ud af i starten, men det har man åbenbart glemt rundt omkring??

Jeg "glæder" mig til, at Nani rammer et formdyk. Så begynder folk oss med ham, 100%! "Jeg vidste han ikke var god nok, han er for dyr, han flopper!" Man er nødt til at se på det store billede med så unge drenge.:)

Nu må du så gerne vise mig hvor jeg skriver at han burde rive dem midt over!!!! Når du så har vist mig det så kan vi jo så snakke om hvad jeg skrev... Jeg så ikke kampen, så måske det ikke er helt fair at komme med en bedømmelse, men udfra hvad man har læst på diverse medier og fan forum, så var han ikke i stand til at sætte sig igennem...

Og at du sammenligner med Ronaldo er jo til grin, han formåede netop at kører Bolton rundt i hans første kamp i PL, og han var også lige kommet fra Portugal...

Du bringer også Nani på banen, en spiller som også lige er skiftet fra et andet land til et andet, som dog har vist glimt af klasse..

Jeg håber vi om 10 år sidder på dette forum og skriver om Anderson og hans fremragende kampe for United, men jeg tror ikke han er på samme niveaue som Ronaldo og Rooney..

Bugge
28-09-2007, 11:16
Anderson er et supertalent men han er ikke en Ronaldinho endnu som oser af erfaring og han kan ikke vænne en kamp når hele holdet mere eller mindre stinker.. Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at Anderson nok skal komme igang for der er ingen herinde der kan påstå at han ikke er et talent udover det sædvanlige..

United-Allan33
28-09-2007, 11:27
Anderson er et supertalent men han er ikke en Ronaldinho endnu som oser af erfaring og han kan ikke vænne en kamp når hele holdet mere eller mindre stinker.. Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at Anderson nok skal komme igang for der er ingen herinde der kan påstå at han ikke er et talent udover det sædvanlige..

Der er vel ingen der har sagt at Anderson ikke er et kæmpe talent, men det er ikke altid at kæmpe talent bliver til andet end et kæmpe talent...

Personligt er jeg træt af at bare fordi man tillader sig at kritisere Anderson bliver man nærmest kaldt idiot og uvidende inden for fodbold, men indtil han begynder at vise sit talent, vil jeg tillade mig at mene at det er de folk der forsvarer Anderson der har de dårligste kort på hånden, for der er intet der indtil nu viser hans talent....

Personligt håber og tror jeg det kommer´.

Glory Man United
28-09-2007, 11:30

Jeg har kun set ham spille 45 min mod Sunderland. Men det eneste bevis indtil nu for at Anderson er et kæmpe talent, er vel de små 200 mil, han kostede ;)

Edit: Og lad venligst være med at kopiere noget fra You tube :)

schousboe9
28-09-2007, 11:54
Nu må du så gerne vise mig hvor jeg skriver at han burde rive dem midt over!!!! Når du så har vist mig det så kan vi jo så snakke om hvad jeg skrev... Jeg så ikke kampen, så måske det ikke er helt fair at komme med en bedømmelse, men udfra hvad man har læst på diverse medier og fan forum, så var han ikke i stand til at sætte sig igennem...

Og at du sammenligner med Ronaldo er jo til grin, han formåede netop at kører Bolton rundt i hans første kamp i PL, og han var også lige kommet fra Portugal...

Du bringer også Nani på banen, en spiller som også lige er skiftet fra et andet land til et andet, som dog har vist glimt af klasse..

Jeg håber vi om 10 år sidder på dette forum og skriver om Anderson og hans fremragende kampe for United, men jeg tror ikke han er på samme niveaue som Ronaldo og Rooney..

1) Du sagde, at hvis man er god nok, sætter man sig udover tilvænningsproblemer osv. og derved forstår jeg, at du, ligesom The Guardian, mener han skulle være kampens store oplevelse.

2) TribalFootball skriver, at Ferguson gav den velkendte hårtørrer efter kampen, men at O'Shea, Pique og Anderson var dem, det IKKE var rettet mod -> altså kan Anderson ikke have været helt ringe?

3) Ja, Ronaldo fik, som Nani har fået nu, en god start, men han havde også utallige kampe efterfølgende, hvor hans tricks og driblinger ikke førte til noget, og så var folk klar til at sælge ham til højstbydende. Det synes jeg, var latterligt, for man kunne jo tydeligt se talentet. Derfor mener jeg sagtens, man kan sammenligne de to, selvom den ene måske er startet lidt langsommere end den anden. Forskellen er jo bare, at Ronaldos (og sikkert også Nanis) sløje kampe kom senere end Andersons har gjort i denne omgang.

4) Nani - som sagt: Han har lagt flot ud, men han skal nok spille nogle dårlige kampe også, hvor folk bliver træt af, at hans driblinger ikke fører til noget og at hans indlæg er elendige osv.

Man har seføli lov til at være skeptisk, og der er vel ikke nogen, der har kaldt dig uvidende bare fordi du ikke mener han bliver den helt store spiller. Jeg forstår udmærket god din og andres skepsis, men jeg så i hvert fald hvad han udrettede med Porto sidste sæson, og dét lægger jeg til grund for min optimisme og opbakning af ham. Men det gør vel ikke mig uvidende bare fordi jeg tror på knægten??

Hald
28-09-2007, 12:09
Hvis Ferguson er så utilfreds og skuffet over ham som det lyder, syntes ærligt talt han skal tage det med ro.. Rom blev hverken bygget eller drukket på en dag!! Han skal nok bevise sit værd, men lad dog knægten falde til for det første, syntes kampen mod Coventry beviste hvorfor han er meget bedre end de reserver, han var et af de eneste lyspunkter..

United-Allan33
28-09-2007, 12:12
1) Du sagde, at hvis man er god nok, sætter man sig udover tilvænningsproblemer osv. og derved forstår jeg, at du, ligesom The Guardian, mener han skulle være kampens store oplevelse.

2) TribalFootball skriver, at Ferguson gav den velkendte hårtørrer efter kampen, men at O'Shea, Pique og Anderson var dem, det IKKE var rettet mod -> altså kan Anderson ikke have været helt ringe?

3) Ja, Ronaldo fik, som Nani har fået nu, en god start, men han havde også utallige kampe efterfølgende, hvor hans tricks og driblinger ikke førte til noget, og så var folk klar til at sælge ham til højstbydende. Det synes jeg, var latterligt, for man kunne jo tydeligt se talentet. Derfor mener jeg sagtens, man kan sammenligne de to, selvom den ene måske er startet lidt langsommere end den anden. Forskellen er jo bare, at Ronaldos (og sikkert også Nanis) sløje kampe kom senere end Andersons har gjort i denne omgang.

4) Nani - som sagt: Han har lagt flot ud, men han skal nok spille nogle dårlige kampe også, hvor folk bliver træt af, at hans driblinger ikke fører til noget og at hans indlæg er elendige osv.

Man har seføli lov til at være skeptisk, og der er vel ikke nogen, der har kaldt dig uvidende bare fordi du ikke mener han bliver den helt store spiller. Jeg forstår udmærket god din og andres skepsis, men jeg så i hvert fald hvad han udrettede med Porto sidste sæson, og dét lægger jeg til grund for min optimisme og opbakning af ham. Men det gør vel ikke mig uvidende bare fordi jeg tror på knægten??

1: Jeg mener på ingen måde han skulle være kampens store oplevelse, men jeg mener man burde kunne se på ham at er et kæmpe talent, og i de 45 minutter jeg har set ham spille, har jeg intet set der berretter ham til at blive kaldt talent..

2: Alle andre medier jeg har læst mener Anderson var en kæmpe skuffelse..
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1017751_united_v_coventry_player_ratings

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007440822,00.html

3: Selv når Ronaldo spillede dårligt i hans første sæson, var det klart for enhver at han besad et kæmpe talent, det har Anderson endnu ikke bevist, og er man god nok vil man altid kunne vise det i glimt.. Og at folk ville sælge ham, viser jo bare desværre hvilke sofafans de er..

4: Han har fået en god start, og har netop i glimt vist at han besidder talent, selvfølgelig er det heller ike alt der lykkes for ham..

Men jeg håber som sagt på at med tid vil Anderson blive en succes.

schousboe9
28-09-2007, 12:20
Det kan diskuteres hvor seriøs The Sun er, men ja, der er åbenbart delte meninger om hans præstation. Jeg har heller ikke set kampen, så jeg skal ikke gøre mig klog på noget, men jeg synes da han har vist, han har masser af talent.
Han har endnu ikke vist det her endnu, men det var heller ikke pga. hans præstationer hos United, at vi købte ham! ;)

Han skal sku nok komme igang!:)

NtotheT
28-09-2007, 12:26
Det er da helt vildt hvor meget en medielæser du er United-Allan ;) Se tingene med dine egne øjne og bedøm derefter. Ronaldo blev hellere ikke rost så meget i starten, nærmere blev beksrevet som cirkusklovn, diver osv .. Desuden er dine holdninger altid lige til at skide i United-Allan. Bevar optimismen og giv drengen en chance. Han har spillet 45+90+15 = 150 min fodbold, hvor han i opstarten var skadet. Så kan du komme med dine kommentar som altid er noget pis at fyre af ..

Glory Man United
28-09-2007, 12:31
Det er da helt vildt hvor meget en medielæser du er United-Allan ;) Se tingene med dine egne øjne og bedøm derefter. Ronaldo blev hellere ikke rost så meget i starten, nærmere blev beksrevet som cirkusklovn, diver osv .. Desuden er dine holdninger altid lige til at skide i United-Allan. Bevar optimismen og giv drengen en chance. Han har spillet 45+90+15 = 150 min fodbold, hvor han i opstarten var skadet. Så kan du komme med dine kommentar som altid er noget pis at fyre af ..

Jøsses for et sprog....troede du havde fået et gult kort allerede :D ...er enig i at han skal have chancen, nu hvor man har investeret knap 200 mil.....men hvor ved I alle fra, at han er god? Fra You Tube? ;)

United-Allan33
28-09-2007, 12:37

Hvis jeg skulle tage efter hvad jeg selv har set så langt i sæsonen, så er Anderson en talentløs brasilianer, som ville have svært ved at komme på et dansk superliga hold. Hvis jeg så tager hvad jeg har læst i diverse medier så ved jeg han er et stort talent med en stor fremtid.. Og man jo undre sig over hvor i får jeres oplysninger om hvor god han er fra, for det kan ikke være mange kampe i har set ham spille... men måske du bedømmer ham efter manager spil...

Og synes det er flot at man sviner andre til fordi man tillader sig at stille spørgsmåls tegn ved Anderson.. men det viser mere om din iq/modenhed end andet...

robinho
28-09-2007, 12:40
jeg forventer ikke at anderson bare fiser ind på holdet nu og bare levere på lige fod med de etablerede. Han har været skadet, er meget ung, og er kommet til et helt nyt land. Så jo han skal nok have lige så lang tid som ronaldo før han levere på konstant højt niveau. Men mindes nu at ronaldo trods alt leverede lidt flere god aktioner i kampene som helt ung, end anderson gør nu. Lidt glimt hist og her af formatet må han gerne vise når han spiller. Bare lidt

Michael
28-09-2007, 12:43
Husk at have respekt for jeres med debatører, og undlad de nedladende fraser.
Det er ikke møntet på nogen bestemt, og reglerne er ikke overtrådt på nogen måde. Debatten er i sig selv ganske fin og yderst aktuel.
Se det bare som en remainder. :)

United-Allan33
28-09-2007, 12:45
jeg forventer ikke at anderson bare fiser ind på holdet nu og bare levere på lige fod med de etablerede. Han har været skadet, er meget ung, og er kommet til et helt nyt land. Så jo han skal nok have lige så lang tid som ronaldo før han levere på konstant højt niveau. Men mindes nu at ronaldo trods alt leverede lidt flere god aktioner i kampene som helt ung, end anderson gør nu. Lidt glimt hist og her af formatet må han gerne vise når han spiller. Bare lidt

Hvad sker der??? Vi er enige!!!!

Jeg har ikke læst et eneste indlæg hvor folk siger at Anderson er et flop eller at han ikke har talent, men bare stiller spørgsmåls tegn ved om han virkelig er så stort et talent som folk fortæller... men det er åbenbart ulovligt, selvom samme fans straks vil sende Dong tilbage til Kina, han får åbenbart ingen chancer for at finde sig til rette... Man kan jo spørge sig selvom den slags ikke bare er manager fans.

Glory Man United
28-09-2007, 12:51

Jeg har ikke læst et eneste indlæg hvor folk siger at Anderson er et flop eller at han ikke har talent, men bare stiller spørgsmåls tegn ved om han virkelig er så stort et talent som folk fortæller... men det er åbenbart ulovligt, selvom samme fans straks vil sende Dong tilbage til Kina, han får åbenbart ingen chancer for at finde sig til rette... Man kan jo spørge sig selvom den slags ikke bare er manager fans.

eller om ikke bare folk i Danmark har mere tiltro til en brasilianer end en kineser :)
Og så tror jeg diverse You Tube films gør lidt ekstra

United-Allan33
28-09-2007, 13:00
eller om ikke bare folk i Danmark har mere tiltro til en brasilianer end en kineser :)
Og så tror jeg diverse You Tube films gør lidt ekstra

Det kunne meget vel være, når mange fans hører en spiller er fra Brasilien ser de ukritisk på ham...

:skaaal:

jillybilly
28-09-2007, 13:10
Hvis jeg skulle tage efter hvad jeg selv har set så langt i sæsonen, så er Anderson en talentløs brasilianer, som ville have svært ved at komme på et dansk superliga hold. Hvis jeg så tager hvad jeg har læst i diverse medier så ved jeg han er et stort talent med en stor fremtid.. Og man jo undre sig over hvor i får jeres oplysninger om hvor god han er fra, for det kan ikke være mange kampe i har set ham spille... men måske du bedømmer ham efter manager spil...

Og synes det er flot at man sviner andre til fordi man tillader sig at stille spørgsmåls tegn ved Anderson.. men det viser mere om din iq/modenhed end andet...

Jeg er enig med dig hele vejen, Allan! Men jeg kan lige så godt sige det til dig først som sidst. Brug ikke kræfter på at stille spørgsmål ved Uniteds dispositioner (især på transfermarkedet) i dette forum! Jeg har tidligere prøvet det, og man får en hel hær af ukritiske Unitedfanatikere på ryggen, som ser rødt, når man påstår, at Unitedtoppen kan lave fejl.
Dette forum er for rygklappere ikke folk med kritisk stillingtagen!

United-Allan33
28-09-2007, 13:15
Jeg er enig med dig hele vejen, Allan! Men jeg kan lige så godt sige det til dig først som sidst. Brug ikke kræfter på at stille spørgsmål ved Uniteds dispositioner (især på transfermarkedet) i dette forum! Jeg har tidligere prøvet det, og man får en hel hær af ukritiske Unitedfanatikere på ryggen, som ser rødt, når man påstår, at Unitedtoppen kan lave fejl.
Dette forum er for rygklappere ikke folk med kritisk stillingtagen!

Jeg ved ikke om det direkte er et forum for rygklappere, men der findes ihvertfald mange...

Det sjove er at de samme som nu tuder op om at man skal give Anderson chancen og bedømme ham senere, er ikke så tålmodige når snakken falder på Fletcher, Brown eller O' Shea... Mon det kan skyldes der ikke findes så mange You Tube klip med dem, eller at de ikke kommer fra et så eksotisk land som Brasilien, som man jo som barn bliver manipuleret til at tro de har de bedste spillere????

jillybilly
28-09-2007, 13:23
Jeg ved ikke om det direkte er et forum for rygklappere, men der findes ihvertfald mange...

Det sjove er at de samme som nu tuder op om at man skal give Anderson chancen og bedømme ham senere, er ikke så tålmodige når snakken falder på Fletcher, Brown eller O' Shea... Mon det kan skyldes der ikke findes så mange You Tube klip med dem, eller at de ikke kommer fra et så eksotisk land som Brasilien, som man jo som barn bliver manipuleret til at tro de har de bedste spillere????

Jeg er ikke sikker på, at Youtube betyder så meget i denne sammenhæng. Men det er netop et sjovt fænomen, at hårdtarbejdende, hjemmeavlede britiske spillere får sådan en hård medfart sammenlignet med dyrtkøbte latinos. Især i betragtning af hvilke spillere der var grundstammen i 90'ernes succesfulde Unitedhold...

Damien
28-09-2007, 13:43
Jeg vil da gerne indrømme at jeg MEGET gerne vil have noget brasiliansk sambablod på vores hold :D Men om det bliver Anderson, må tiden vise.. Og selvom han måske ikke strålede mod Coventry, syntes jeg alligevel han var en af vores bedste, og til tider kunne han os godt ligne en arvetager for Scholes..

Men det da lidt for tidligt at stille spørgsmålstegn ved ham, syntes jeg.. Jeg kunne forstå hvis man havde set ham træne hver dag eller set flere kampe med ham.. Men med så lidt tid som han har fået syns jeg liiige vi ska tage en slapper...

For det andet skal i huske på at Sir Alex ALDRIG kritisere sine enkelte spillere offentligt.. Så hvor fanden sku pressen have den historie fra ?? hmmm

Det med navne og hjemlande kender jeg ikke.. Jeg sku nok være den første til at kaste Forlan og Kleberson på porten hvis det var.. Hvis man er go nok, så det ind på banen. Hvis ikke - VI ses..
Så det sku lige meget hvor du fra!!
Så hvis Anderson ikke blir god nok, skal han da ikke ha længere snor end Forlan og Kleberson!

NtotheT
28-09-2007, 13:45

Undskyld allan, men du fatter virkelig ikke noget. Det vildt! Du kan ikke bedømme manden, når han kun har været i klubben i 2 mdr? jeg vil vædde alt med at du kun har set sunderland-kampen med ham. Og ja, han var ikke særprangende, men i reversekampene bliver han rost. Fat nu pointen menneske! Han er 19, i nyt land, nyt kultur. Hvis du havde hans talent, og du slog igennem på 2 mdr ville jeg gratulere dig på det kraftigste. Men ingen kan!
Nej, ikke youtubeklip, jeg er fan af den portugisiske liga og jeg fulgte Joao Moutinho, Quaresma, Nani og Anderson - Jeg ved hvad Anderson kan, og kan blive til. Du har kun bedømt ham på 45 minutters fodbold.
Du er sikkert den største fan af de tonsere der findes. Så hør denne her. Rooney stinker altid når han er tilbage fra en skade, men næ nej, ham kritiserer ingen. Det syndt for ham, han e virkelig god når han er i form. Men sådan ser du åbebnart ikke på sagen? Anderson er lige tilbagevendt fra en skade, og lad ham finde formen, så glæder jeg mig til at jeg kan irritere dig med at fortælle dig hvor en stor stjerne han kan blive! Se fodbold, i stedet for at bruge din tid på at kritisere alt og alle i United. man skulle tro du var shitty-fan

morten k
28-09-2007, 13:48
Knægten er 19 år. 19. Skal vi lige lade den stå lidt.
Han skal vænne sig til den engelske spillestil og nye med spillere.
Det er ganske useriøst at begynde at fælde dom over hans talent på nuværende tidspunkt og endnu mere useriøst at forlange at han skal være med til at bære et hold igennem en kamp som Coventry kampen.

Spillede han dårligt der? Sikkert - det peger alle rapporter på. Men samme rapporter peger også på at han ikke ligefrem var omgivet af spillere der havde en super dag.

Man kan latterliggøre Youtube videoer så tosset man vil. Men alle der har spillet sammen med ham eller følger brasiliansk og/eller portugisisk fodbold har udråbt ham til et kæmpe talent.

Så koldt vand i blodet og lad os lige give det talent en chance for at folde sig ud.

SantasLittleHelper
28-09-2007, 13:50
Jeg er sikker på at de folk der tjener gode penge på at udse talenter til United og har vurderet at 200 millioner for en 19-årig er passende, er langt mere kompetent til at bedømme spillermateriale end Allan og Jillybilly... Det kan da godt være at det bare er min logik...

morten k
28-09-2007, 13:50
Og lad os så lige dæmpe tonelejet en kende i den her tråd.

Glory Man United
28-09-2007, 13:55
Jeg beklager virkelig, at jeg tog "Anderson-tråden" op i formiddags.... Nu er alle uvenner op til weekenden :(

NtotheT
28-09-2007, 13:59
Næ, vi er ikke uvenner. Vi gør bare tingene klart for nogle, der åbenbart misforstår fodbold, og at mennesker ikke er robotter. Allan sku bare lige overveje hvad han skriver :) Længere er den ikke :D

Glory Man United
28-09-2007, 14:04
Næ, vi er ikke uvenner. Vi gør bare tingene klart for nogle, der åbenbart misforstår fodbold, og at mennesker ikke er robotter. Allan sku bare lige overveje hvad han skriver :) Længere er den ikke :D

Nu har jeg så læst en del af dine kommentarer, og jeg synes ikke ligefrem, at det er noget, der ligger over gennemsnittet på dette forum. Allan har vel lov til at stille sig kritisk til en spiller, der koster over 200 mil ;)

Benzet
28-09-2007, 14:29
Ved købet af Anderson blev det fastslået, at det var en spiller for fremtiden. Dermed er det ikke nødvendigvis sikkert, at han er kompetent nu og her til førsteholdet, men at han har talenter, der kan udvikle sig positivt. Anderson har flere ting imod sig ved sin start i klubben: Sproget, kulturen, hans alder og en skade. Derfor er det ikke overraskende, at han starter svagt. Dog er det for tideligt at konkludere, at han er et fejlkøb, og det er muligt, at han viser et større niveau, når alle de praktiske og følelsesmæssige ting falder på plads for ham. Måske viser han sig at være et flop, men ingen af os er i stand til at bedømme det allerede nu.

JakobR
28-09-2007, 14:38
Ved købet af Anderson blev det fastslået, at det var en spiller for fremtiden. Dermed er det ikke nødvendigvis sikkert, at han er kompetent nu og her til førsteholdet, men at han har talenter, der kan udvikle sig positivt. Anderson har flere ting imod sig ved sin start i klubben: Sproget, kulturen, hans alder og en skade. Derfor er det ikke overraskende, at han starter svagt. Dog er det for tideligt at konkludere, at han er et fejlkøb, og det er muligt, at han viser et større niveau, når alle de praktiske og følelsesmæssige ting falder på plads for ham. Måske viser han sig at være et flop, men ingen af os er i stand til at bedømme det allerede nu.

Præcis. Det handler om at se de positive ting i en ung spiller, fremfor at fokusere på alt det negative.

Ferguson har arbejdet med et hav af unge spillere gennem tiden, og jeg er sikker på, at han ikke er så skuffet med Anderson, som The gurdian siger.

United-Allan33
28-09-2007, 14:41

Man kan kun have en smule ondt af dig... Du er jo åbenbart en af de tabere der sidder og spiller smart foran deres computer, selvfølgelig skal der også være plads til tosser som dig.

Jeg bliver jo nok nød til at skære den helt ud i pap for de små drenge med ble... Jeg dømmer ham ikke, jeg har som du selv siger kun set 45 min med ham, og for at være ærlig så anede jeg ikke manden var i live før United købte ham, for i modsætning til unge børn med ble, så holder jeg mig til et hold (sorry 2, AGF er det andet)
Jeg læste med spændning om ham her på forummet fra folk som har bedre kendskab til ham og mine forventninger steg til denne mand som folk mente var den nye Ronaldinho..

Jeg synes det var kanon at United fik fadt i ham nu så han kunne køres i stilling til at skulle overtage rollen når Scholes om nogle år trækker sig tilbage.. Jeg har aldrig nogensinde, hverken her eller privat ment at han fra dag 1 skulle gå direkte ind på holdet og få de andre til at ligne serie 6 spillere... Og selvom han endnu ikke har imponeret i de 1½ kamp han har spillet har jeg heller ikke hverken her eller privat afskrevet ham som værende et flop og ønsket vi skilte os af med ham. Jeg er stadig sikker på at han nok skal blive god..

Jeg kommenterede på det indlæg ang Alex Ferguson skuffelse over Anderson.. Og hvis ikke du vil indrømme at Anderson ikke har haft den bedste start i United, så er du... ja så må du squ være kærester med manden...
At der så måske kan være årsager er til at han ikke har spillet så godt, er en anden ting, som jeg heller ikke har nævnt.

Jeg kommentere også på at hvis man er så stort et talent som kan sammenlignes med Ronaldinho, så burde han kunne sætte sig ud over diverse vanskeligheder og i glimt vise talentet, noget som både Ronaldo og Nani har kunnet..

Og du mener også at jeg er en stor medie "luder", men når jeg ikke må bedømme Anderson ud fra hvad jeg har selv har set, hvordan skulle man så finde ud af om han god ud over at se/læse/hører fra diverse medier??? Du ber mig om at bedømme ham ud fra hvad jeg har set, og det gør jeg så, og ud fra de 45 min mod Sunderland ville han have svært ved at tilspille sig plads på et hold i superligaen... Også netop derfor jeg ikke bedømmer ham...

Så mon ikke du burde overveje lidt hvad du skriver, eller er har alle måske ret til at have en mening, bare den er din???

Håber du kan forstå hvad jeg skriver, ellers er jeg sikker på din mor eller far gerne vil hjælpe dig...

Og en sidste ting.. Du har ret vi er ikke uvenner, for at være uvenner skulle vi have været venner, og det har vi aldrig været.. Så der er vi enige

United-Allan33
28-09-2007, 14:45

Hvem har bedømt ham nu??? Folk har vel lov at stille spørgsmåls tegn ved ham??? Selv SAF gør det!!!!

Jeg har ikke set et eneste indlæg i denne tråd hvor folk ikke anerkender hans talent og har heller ikke set et eneste indlæg der helt afskriver ham fra at blive en succes, men det er måske ulovligt at stille spørgsmåls tegn til hvor stort talent han har??? Folk har jo nærmest stået i kø for at rose ham..

Det er måske kun O'Shea, Fletcher eller Brown man må stille spørgsmåls tegn ved??

Michael
28-09-2007, 14:47
Husk at have respekt for jeres med debatører, og undlad de nedladende fraser.
Det er ikke møntet på nogen bestemt, og reglerne er ikke overtrådt på nogen måde. Debatten er i sig selv ganske fin og yderst aktuel.
Se det bare som en remainder. :)

NtotheT og Allan læs lige denne besked en gang til.

United-Allan33
28-09-2007, 14:56
NtotheT og Allan læs lige denne besked en gang til.

Jeg svarer blot på indlæg rettet mod mig på samme måde som de bliver skrevet til mig... Kan man ikke skrive ordenlig skal man heller ikke forvente at få pænt svar tilbage...

Beklager hvis det bryder nogle regler.

Benzet
28-09-2007, 14:58
@Allan; SAF har ydret bekymring om hans start, ikke talentet.

En anden ting er, at du skal skrive ordentlig til folk herinde. Mere specifikt tænker jeg på, at du kalder folk for nedværdigende ting. Det er ikke lovligt iflg. vores regler, og hvis du forsætter i den stil, kan det hurtigt bliver det sidste, du skriver herinde.

United-Allan33
28-09-2007, 15:01
Jeg beklager virkelig, at jeg tog "Anderson-tråden" op i formiddags.... Nu er alle uvenner op til weekenden :(

Det skal du ikke være, som jeg har skrevet før, skal man have været venner før man kan blive uvenner...

Benzet
28-09-2007, 15:03
Desuden er emnet relevant nok at diskutere. Du er ikke ansvarlig for, hvordan folk går videre med det.

United-Allan33
28-09-2007, 15:04
@Allan; SAF har ydret bekymring om hans start, ikke talentet.

En anden ting er, at du skal skrive ordentlig til folk herinde. Mere specifikt tænker jeg på, at du kalder folk for nedværdigende ting. Det er ikke lovligt iflg. vores regler, og hvis du forsætter i den stil, kan det hurtigt bliver det sidste, du skriver herinde.

ok, men det er helt iorden at jeg bliver kaldt for diverse ting, og overfuset fordi jeg tillader at se kritisk på forskellige spillere???

Glory Man United
28-09-2007, 15:07
Skulle vi ikke bare sige: "End of story"....tråden er om Anderson, intet andet!

United DK
28-09-2007, 15:36
Man skal give ham tid. Det er ikke alle spillere, der går ind og markere sig som Rooney, Messi og Fabregas, og det er jo ikke engang sikkert, at disse tre spillere holder i længden. Tag spillere som Fowler, McManaman og Gascoigne, de var også fantastiske i en ung alder, men ingen af dem huskes i dag, som nogle af de største i fodboldens historie.

Glory Man United
28-09-2007, 15:43
Man skal give ham tid. Det er ikke alle spillere, der går ind og markere sig som Rooney, Messi og Fabregas, og det er jo ikke engang sikkert, at disse tre spillere holder i længden. Tag spillere som Fowler, McManaman og Gascoigne, de var også fantastiske i en ung alder, men ingen af dem huskes i dag, som nogle af de største i fodboldens historie.

Jooo I Liverfool husker de Fowler. Hvad de så glemmer, er at han kun vandt 4 trofæer i hele sin karriere (2 liga cups, en FA cup og en Uefa cup) :lolol:

schousboe9
28-09-2007, 15:51
Iflg. chefen selv spillede Anderson da ikke ligefrem skidt i onsdags:

"Med Gary Neville og Owen Hargreaves tilbage i nærmeste fremtid står vi med en god og bred trup, når man tæller de folk med, vi holder hjemme. Pique var i særklasse i onsdags og var vores bedste spiller sammen med Anderson. En mand som Danny Simpson holder vi nok også på, men resten vil vi prøve at få udlejet," siger Ferguson til Skysports.

United DK
28-09-2007, 15:51
Jooo I Liverfool husker de Fowler. Hvad de så glemmer, er at han kun vandt 4 trofæer i hele sin karriere (2 liga cups, en FA cup og en Uefa cup) :lolol:

De er jo heller ikke rigtig kloge i Liverpool. :D

NtotheT
28-09-2007, 16:08
Man kan kun have en smule ondt af dig... Du er jo åbenbart en af de tabere der sidder og spiller smart foran deres computer, selvfølgelig skal der også være plads til tosser som dig.

Jeg bliver jo nok nød til at skære den helt ud i pap for de små drenge med ble... Jeg dømmer ham ikke, jeg har som du selv siger kun set 45 min med ham, og for at være ærlig så anede jeg ikke manden var i live før United købte ham, for i modsætning til unge børn med ble, så holder jeg mig til et hold (sorry 2, AGF er det andet)
Jeg læste med spændning om ham her på forummet fra folk som har bedre kendskab til ham og mine forventninger steg til denne mand som folk mente var den nye Ronaldinho..

Jeg synes det var kanon at United fik fadt i ham nu så han kunne køres i stilling til at skulle overtage rollen når Scholes om nogle år trækker sig tilbage.. Jeg har aldrig nogensinde, hverken her eller privat ment at han fra dag 1 skulle gå direkte ind på holdet og få de andre til at ligne serie 6 spillere... Og selvom han endnu ikke har imponeret i de 1½ kamp han har spillet har jeg heller ikke hverken her eller privat afskrevet ham som værende et flop og ønsket vi skilte os af med ham. Jeg er stadig sikker på at han nok skal blive god..

Jeg kommenterede på det indlæg ang Alex Ferguson skuffelse over Anderson.. Og hvis ikke du vil indrømme at Anderson ikke har haft den bedste start i United, så er du... ja så må du squ være kærester med manden...
At der så måske kan være årsager er til at han ikke har spillet så godt, er en anden ting, som jeg heller ikke har nævnt.

Jeg kommentere også på at hvis man er så stort et talent som kan sammenlignes med Ronaldinho, så burde han kunne sætte sig ud over diverse vanskeligheder og i glimt vise talentet, noget som både Ronaldo og Nani har kunnet..

Og du mener også at jeg er en stor medie "luder", men når jeg ikke må bedømme Anderson ud fra hvad jeg har selv har set, hvordan skulle man så finde ud af om han god ud over at se/læse/hører fra diverse medier??? Du ber mig om at bedømme ham ud fra hvad jeg har set, og det gør jeg så, og ud fra de 45 min mod Sunderland ville han have svært ved at tilspille sig plads på et hold i superligaen... Også netop derfor jeg ikke bedømmer ham...

Så mon ikke du burde overveje lidt hvad du skriver, eller er har alle måske ret til at have en mening, bare den er din???

Håber du kan forstå hvad jeg skriver, ellers er jeg sikker på din mor eller far gerne vil hjælpe dig...

Og en sidste ting.. Du har ret vi er ikke uvenner, for at være uvenner skulle vi have været venner, og det har vi aldrig været.. Så der er vi enige

Årh jeg elsker at debattere, nu laver du endnu en gang en kovending på 180 grader. Nu må du snart holde fast i dine meninger Allan. Først siger du han er skidt, og så siger du det modsatte og sådan kører cirklen
- Jeg er ikke dreng med ble på, det nærmere betegnet dig den måde du staver på .. Men jeg kritisere ikke din person, men din fodboldforståelse. Et godt råd er kære united-fan, er at holde fast i din mening, og ikke lav en vending til, for i sidste ende kan man ikke finde ud af om det mener det ene eller det andet.

Jeg sagde du skal bedømme ham ud fra det du har set, efter noget tid. Du så ikke manden i onsdags, og i den seneste nyhed på OT, er at han var uniteds bedste sammen med Pique (Selvom niveauet hos United muligvis ikke var så højt)
Anderson skal lige finde sig til rette!! Du hakker ned på alle spiller der lige så snart spiller en dårlig kamp, allan! Det er der problemet ligger. Så skulle Rooney og Ronaldo smides af holdet efter en skidt kamp? Nårh nje, de er jo stjernerne.

EDIT:
Desuden skal du aldrig igen nævne min far eller min mor i denne sammenhæng igen! så er du advaret
^ Så er det jop dig der spiller smart foran computeren ikke også - Desuden også dig der har ble på, hvis du begynder at blive personligt i din attitude, siden du ikke kan klare at debattere? ;) Hahaha, hvor kan jeg more mig over din intet-eksisterende-fan-følelser for Manchester United ;)
Gør følgende:
1) Læs om fodbold
2) Læs dine egne debat, for du laver veninder konstant
3) ALdrig bland de andre deltagers mor eller far ind i debatten, det viser tegn på svaghed og kan ikke klare sig med begreber!
4) Lær at du hele tiden tager fejl af spillere, (Før i tiden var det Brown der var skandale) Ved du hvad? ;) Du tilhører jo nærmest ikke her!
Og til moderatorerne, ved godt jeg nok kører det personligt nu, men jeg må lige sætte ham på plads.

RasmusP
28-09-2007, 16:38
Man kan kun have en smule ondt af dig... Du er jo åbenbart en af de tabere der sidder og spiller smart foran deres computer.

Og det er du ikke, eller hvad?? Ej gas:D

Men jeg synes også man skal lade være med at bedømme Anderson for hårdt, endnu. Han skal have lov til, at have mere tid på banen, inden han bliver kritiseret alt for meget. Jeg synes egentlig ikke der ville være noget i vejen med, at han kom ind og spillede en halveg mod Birmingham.

Damien
28-09-2007, 16:51
Og det er du ikke, eller hvad?? Ej gas:D

Men jeg synes også man skal lade være med at bedømme Anderson for hårdt, endnu. Han skal have lov til, at have mere tid på banen, inden han bliver kritiseret alt for meget. Jeg synes egentlig ikke der ville være noget i vejen med, at han kom ind og spillede en halveg mod Birmingham.

Nej, ville være skønt at give ham nogle flere minutter i benene. Men det kræver at vi er er foran, helst med to mål. Efter min mening..

Jev
28-09-2007, 17:11
Nej, ville være skønt at give ham nogle flere minutter i benene. Men det kræver at vi er er foran, helst med to mål. Efter min mening..

Hvorfor? Ganske vist har Anderson fået en lidet imponerende start på sin United-karriere, men han er stadig en talentfuld spiller, og det vil på ingen måde være at spille hasard, hvis man sætter ham på banen. Han er næppe den direkte årsag til et eller flere Birmingham-mål.

Tværtimod vil begrundelsen for at sætte ham på banen være endnu større, hvis vi ikke er foran, da han er en stærk offensiv kraft, som nemt kan drive gæk med modstandernes forsvar, hvis han har en god dag. Især hvis han kommer ind i anden halvleg, hvor Birmingham-forsvarerne formodentlig er godt møre efter at have jagtet bolden det meste af kampen, forudsat at vi har bolden lige så meget, som vi plejer.

I øvrigt skuffende at se, hvor svært det tilsyneladende er at diskutere i en sober tone.

Damien
28-09-2007, 17:19
Det bare min mening... Han kommer ind i et mesterskabsræs i Premier League, så derfor syntes jeg han skal beskyttes lidt.. Og ikke komme ind under det kæmpe pres, det alligevel er at spille fra start.

Så derfor syntes jeg, at her i starten han kun skal bruges som Indskifter efter vi er kommet foran.. Men hver sin mening.

Flax_Generous
28-09-2007, 17:38
Iflg. chefen selv spillede Anderson da ikke ligefrem skidt i onsdags:

"Med Gary Neville og Owen Hargreaves tilbage i nærmeste fremtid står vi med en god og bred trup, når man tæller de folk med, vi holder hjemme. Pique var i særklasse i onsdags og var vores bedste spiller sammen med Anderson. En mand som Danny Simpson holder vi nok også på, men resten vil vi prøve at få udlejet," siger Ferguson til Skysports.
Interessant udmelding fra Ferguson.

Jeg går ikke ud fra, at Nani bliver udlejet. Men hvad med Eagles? Og vores reserve-angribere?

morten k
28-09-2007, 18:30
:Smackden:
Når Michael (og mig selv) kommer med en reminder om at tonen skal holdes nogenlunde sober, så skal det jo ikke være startskuddet til en "Jamen, han startede" omgang.

Så lige en reminder til:
Hvis der er nogen der skriver et indlæg som I mener går over stregen, på den ene eller anden måde, så brug den lille advarselstrekant oppe i højre hjørne af indlægget, så får moderatorerne en mail om at noget godt lige må kigges efter.

_Lad vær med_ at svare tilbage af samme skuffe. Det eskalerer bare noget der ikke skulle have være eskaleret :rant: og ødelægger tråden og oplevelsen for de andre brugere af forummet. :(

Det handler ikke om at sladre, men om at sikre at det her forum kan forblive lige så populært og _samlende_ som det plejer. Så brug hellere moderatorerne en gang for meget end en gang for lidt. Så skal vi nok være bussemænd.

Så slipper vi for at svinge med de gule og røde kort når det pludseligt er kørt helt af sporet, og ellers flinke og omgængelige folk er blevet grimme i munden (eller tastaturet som det nu måtte være).

Ok?

:skaaal:

SantasLittleHelper
28-09-2007, 19:02
jeg er en af dem der er meget sikker på at Anderson nok skal blive en kanon spiller med tiden. Der er forståeligt at folk er skuffede over en åbenlys kollektiv nedtur mod et hold som 63 ud af 64 herinde mente vi ville feje af banen... Når det så er sagt så er 200 mille rigtig mange penge, for en spiller der ikke rigtig har spillet endnu. Havde i andre ikke forventet at se ham noget mere? Det havde jeg i hvert fald! Folk siger at vi mangler en angriber, men Anderson kan sagtens bruges som angriber, men alligevel har han åbenbart ikke imponeret nok under træningen til at sidde på bænken. Det kan jeg godt forstå at man stiller sig lidt kritisk overfor...

Årets kommentar.. Den sad sgu lige i hatten..

Dines
28-09-2007, 19:15
Giv ham manden en chance. Han er 19 år, og skal tilvænne sig et helt nyt land, kultur og spillestil på 2 måneder. Samtidig er han lige kommet tilbage fra en skade, så han har aldrig rigtig spillet sammen med sine holdkammerater til kamp, som Nani gjorde i Pre-season. Jeg tror på manden nok skal blive stor. Ronaldo var jo heller ikke en verdensklasse i starten, men hvad kan han nu? :D

ChristianR
08-10-2007, 12:36
Nu pønser Fergie ifølge flere medier at leje Anderson tilbage til Portugal resten af sæsonen. Er for så vidt enig i, at vi nok kunne undvære ham så han kunne forbedres i stedet for at sidde på bænken.
Men vil I ikke mene det ville være mere nærliggende at leje ham ud til en anden PL-klub, så han kunne vende sig til spillestilen i engelsk fodbold istedet? Det er jo tit det de sydlandske spillere har lidt problemer med.

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=26690

schousboe9
08-10-2007, 12:48
Nu pønser Fergie ifølge flere medier at leje Anderson tilbage til Portugal resten af sæsonen. Er for så vidt enig i, at vi nok kunne undvære ham så han kunne forbedres i stedet for at sidde på bænken.
Men vil I ikke mene det ville være mere nærliggende at leje ham ud til en anden PL-klub, så han kunne vende sig til spillestilen i engelsk fodbold istedet? Det er jo tit det de sydlandske spillere har lidt problemer med.

Det ville være hul i hovedet! Som du siger, hvis det endelig SKAL være, vil en anden engelsk klub give mere mening pga. tilvænning osv. Men den dér tror jeg ikke på... Han spillede en kanon kamp mod Wigan og beviste, at han i andre kampe sagtens kan spille i stedet for Scholes, så han i givet fald kan blive sparet. Ferguson har også udtalt, at "If we are to win something, it will be by using the whole squad. And I am confident with the squad I have got here – the one who stepped in showed why. I'm proud of them."

Så bare endnu en latterlig "avis-sælger", hvis du spør mig.

Desuden:

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/article2610242.ece

"Ferguson is convinced that Anderson is good enough to replace Paul Scholes when the 32-year-old former England midfield player retires and nobody who witnessed his performance in this match would argue with the United manager."

JDK
08-10-2007, 12:51

Hvis han kan få noget erfaring ved et sådan ophold, så synes jeg det er en fino idé! men nu må vi se om det bliver til noget, om hvem det evt. bliver til, men synes også det skal være til en PL-klub - dog vil jeg da helst se ham blive i klubben, da jeg synes han har stort potientale, og kan bruges da vi har mange kampe i diverse turneringer

Glory Man United
08-10-2007, 13:00
Det ville være hul i hovedet! Som du siger, hvis det endelig SKAL være, vil en anden engelsk klub give mere mening pga. tilvænning osv. Men den dér tror jeg ikke på... Han spillede en kanon kamp mod Wigan og beviste, at han i andre kampe sagtens kan spille i stedet for Scholes, så han i givet fald kan blive sparet. Ferguson har også udtalt, at "If we are to win something, it will be by using the whole squad. And I am confident with the squad I have got here – the one who stepped in showed why. I'm proud of them."

Så bare endnu en latterlig "avis-sælger", hvis du spør mig.

Desuden:

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/article2610242.ece

"Ferguson is convinced that Anderson is good enough to replace Paul Scholes when the 32-year-old former England midfield player retires and nobody who witnessed his performance in this match would argue with the United manager."

Et ord kan beskrive, hvad jeg mener om dit indlæg: ENIG! :)

Damien
08-10-2007, 13:21
Da Anderson kom hertil troede jeg at han var meget mere offensivt anlagt og han ikke rigtig arbejdede bagud, (ligesom Fx. Ronaldinho og Kaka) Men syntes at han viste i lørdags at han sagtens kunne blive god i en midt-midt rolle, lidt ligesom der hvor Scholes spiller. Jeg tror sagtens han kan tilpasse sig og blive en stjerne i Premier, fordi han ikke kun tænker fremad og arbejder godt... Dejligt at se syntes jeg...

robinho
08-10-2007, 13:34
Da Anderson kom hertil troede jeg at han var meget mere offensivt anlagt og han ikke rigtig arbejdede bagud, (ligesom Fx. Ronaldinho og Kaka) Men syntes at han viste i lørdags at han sagtens kunne blive god i en midt-midt rolle, lidt ligesom der hvor Scholes spiller. Jeg tror sagtens han kan tilpasse sig og blive en stjerne i Premier, fordi han ikke kun tænker fremad og arbejder godt... Dejligt at se syntes jeg...

går desværre bare udover de fantastiske ryk han kan lave med bolden.

Tim_rn
08-10-2007, 14:29
går desværre bare udover de fantastiske ryk han kan lave med bolden.

Så længe vi besidder folk der til den tid hvor anderson topper, er kompetente nok til netop det arbejde, så er det jo kun fantastisk at der er noget overskud hos spillerne - ment på den måde at vi har nogle spillere som ikke er lost så snart de befinder sig på en uvant plads.

Har i det hele taget glæder mig til at se anderson spille, og var møgirriteret over at han ikke fik debut da jeg var ovre og se kampen mod tottenham. Og det første han viste var jo ikke godt, men var begejstret over hans evner her i lørdags - og selv de få minutter han fik mod roma, hvor kampgejsten i det mindste lyste op i ham. Tevez bliver også bedre og bedre, så på trods af at jeg har haft mine tvivl om alt nu ville være så perfekt med indkøbene og holdet i år som folk forudsagde, så synes jeg det ligger tæt på.

Det var en fornøjelse at se anden halvleg i lørdags. Endelig en kamp hvor man kan se hvorfor man er United-fan igen. Det har godt nok været svært ind til nu i år.

Kofoed
08-10-2007, 17:26
i wigan kampen syntes jeg faktisk også man så flere gange hvor han var med tilbage og erobre bolden fra wigan og føre den frem ad.. det syntes jeg er meget positivt når vi har så offensive kanter som vi har at han så både kan lave rigtig lækre ting offensivt men også kan gå lidt med tilbage defensivt.. nok også derfor SAF har spekuleret i at bruge ham som back hvis det blev nødvendigt..

Aquarium
08-10-2007, 18:36
jeg ved ikke om det er kun mig der foeler saaden, men det er som om at i kampen mod wigan, saa droppede scholes bagved Anderson saadan at det var Anderson som var den mest offensive. Det er der ikke noget galt i for jeg kan ikke faa nok af at se hoejde punkterne fra kampen mod wigan, hvor Anderson slog den ene fantastiske afleving efter den anden. hans diagonale afleveringer splittede hele wigans forsvar fuldstaedigt af. Han har stor overblik og han kan slaar uhyggelige praecise bolde. Han havde en fod i opspillet til alle maal isaer den 1. og den 3. maal. Vi har haft mange problemer med at have hold der spiller med 10 mand bag bolden og loesningen er, synes jeg, at vi skal spille med 2 kreative offensive midtbane spillere for at laegge mere pres paa vores modstander, fordi vores modstander vil nok angribe med kun 1 spiller og det burde 4 forsvarsspillere kunne haandtere. Jeg synes derfor ikke at Anderson skal udlaanes. ihverfald ikke efter hans store spil mod Wigan, men hvis han SKAL udlejes , saa er jeg enig i at det skal vaere til en PL klub.

SantasLittleHelper
08-10-2007, 19:34
jeg ved ikke om det er kun mig der foeler saaden, men det er som om at i kampen mod wigan, saa droppede scholes bagved Anderson saadan at det var Anderson som var den mest offensive. Det er der ikke noget galt i for jeg kan ikke faa nok af at se hoejde punkterne fra kampen mod wigan, hvor Anderson slog den ene fantastiske afleving efter den anden. hans diagonale afleveringer splittede hele wigans forsvar fuldstaedigt af. Han har stor overblik og han kan slaar uhyggelige praecise bolde. Han havde en fod i opspillet til alle maal isaer den 1. og den 3. maal. Vi har haft mange problemer med at have hold der spiller med 10 mand bag bolden og loesningen er, synes jeg, at vi skal spille med 2 kreative offensive midtbane spillere for at laegge mere pres paa vores modstander, fordi vores modstander vil nok angribe med kun 1 spiller og det burde 4 forsvarsspillere kunne haandtere. Jeg synes derfor ikke at Anderson skal udlaanes. ihverfald ikke efter hans store spil mod Wigan, men hvis han SKAL udlejes , saa er jeg enig i at det skal vaere til en PL klub.

Jeg er så helt igennem enig i dette, at man skulle tro at jeg havde skrevet det selv. I første halvleg virkede han ikke som om han skulle afgøre kampen, men i anden halvleg var han helt fænomenal, og kandiderede til min MoM... lad os da bare beholde ham og se hvor langt han kan føre det...

Hald
10-10-2007, 12:35
I følge en Engelsk avis skulle nogle af de garvede United spillere have haft fat i Anderson og sat ham på plads, han skulle hvist have for vane at feste igennem i portugal og nu også her i England, vi har jo allerede hørt han har hygget sig med nogle tøser med Ronnie og Nani.
Håber sgu ikke han er sådan en teenager der ødelægger sin egen karriere fordi han vil feste og have noget ud af ungdommen!!

SantasLittleHelper
10-10-2007, 12:48
Har du eventuelt et link, eller en kilde andet end "en engelsk avis"?

Martinsen
10-10-2007, 12:56
ja det virker ikke specielt intelligent, og denne opsang hjælper forhåbentlig, hvis historien da har noget på sig...

i øvrigt hører denne snak vel til i spillertråden der er oprettet om Anderson

Hald
10-10-2007, 13:05
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=486720&in_page_id=1779

Refstrup
10-10-2007, 13:13
Det står også på fodboldnyt.com

En række af de rutinerede Manchester United-spillere har hevet unge Anderson til side for at give ham en lektion om farerne ved at føre en alt for hektisk livsstil.

Det er The Daily Mail der erfarer, at de ældre holdkammerater har givet sommerens 200 millioner kroner dyre indkøb en formaning om, at fester og druk skal holdes på et minimum, hvis man vil gøre sig i topfodbold.

Den 19-årige tidligere Porto-stjerne er allerede blevet kendt for at leve et særdeles aktivt socialt liv, men skulle nu ikke længere være i tvivl om, at han ikke ønsker at irritere Sir Alex Ferguson på den konto.

Hald
10-10-2007, 13:34
Hvad er der med de Brasilianere og deres party liv. Romario trænede af og til kun 1 gang om ugen i Barca, resten af tiden var han på stranden og festede om natten, men manden er 40 nu og har scoret over 1000 mål.. Ronaldinho er jo også glad for livet i byen og mad, som Ronaldo (Milan).
Så hvis det er en tur i byen der skal til før Anderson slår igennem, så skal han da gøre det, hvis knægten bare kan passe sin træning i united

KennyN
10-10-2007, 13:37
Nu ved vi jo ikke hvor meget af denne historie fra Daily Mail som er sand.
Hvor meget har vi desuden hørt til hans party udskejelser.?? Han hyggede sig med nogle ludere, det er det. Han har så vidt jeh ved ikke været ude og feste hver anden dag eller lignende..

Så det ligner en røver historie for at sælge aviser, og for at presse Anderson, som de åbenbart ikke kan lide. Forleden efter hans glimrende kamp mod Wigan, blev han på rygtebasis sendt tilbage til Porugal.
Man kunne ønske lidt mere viden og ordentlig journalistik bare engang imellem.!

Glory Man United
10-10-2007, 14:08
Ligner ikke en seriøs historie, og er der bare lidt sandhed i det, kender vi SAF. En advarsel og så er det OUT!

Andersen
10-10-2007, 14:31
Hvad er der med de Brasilianere og deres party liv. Romario trænede af og til kun 1 gang om ugen i Barca, resten af tiden var han på stranden og festede om natten, men manden er 40 nu og har scoret over 1000 mål.. Ronaldinho er jo også glad for livet i byen og mad, som Ronaldo (Milan).
Så hvis det er en tur i byen der skal til før Anderson slår igennem, så skal han da gøre det, hvis knægten bare kan passe sin træning i united

Det kan jeg fortælle, da jeg har boet 1½ år i Brasilien. I vores nordeuropæiske øjne er sydeuropæere dovne, alt er "i morgen", de snakker meget, har siesta m.m. alt det skal du gange med ti, så har du en brasilianer. Derudover er det brasilianerne største festaber verden har set.

De aller fleste fodboldspillere kommer fra meget trænge kår og bliver pludselig stenrige, selv spillere i den brasilianske liga bliver rigtig godt betalt i forhold til leveomkostningerne, og derfor knækker filmen meget ofte. Også mentalt.

Men jeg tror nu nok, at Anderson bliver en klassespiller, Fergie skal nok forme ham.

Men godt for ham at han ikke har mit efternavn!

Tim_rn
10-10-2007, 16:49
Det kan jeg fortælle, da jeg har boet 1½ år i Brasilien. I vores nordeuropæiske øjne er sydeuropæere dovne, alt er "i morgen", de snakker meget, har siesta m.m. alt det skal du gange med ti, så har du en brasilianer. Derudover er det brasilianerne største festaber verden har set.

De aller fleste fodboldspillere kommer fra meget trænge kår og bliver pludselig stenrige, selv spillere i den brasilianske liga bliver rigtig godt betalt i forhold til leveomkostningerne, og derfor knækker filmen meget ofte. Også mentalt.

Men jeg tror nu nok, at Anderson bliver en klassespiller, Fergie skal nok forme ham.

Men godt for ham at han ikke har mit efternavn!

Det var vist en lige lovlig generaliserende udmelding :P

Dines
10-10-2007, 18:55
Der er så mange historier, og halvdelen er dem er der ikke det mindste i. Det kan godt være at noget passer, men når en avis skriver en lille artikel, tror jeg det er for at sælge aviser.

JDK
10-10-2007, 19:19
I følge en Engelsk avis skulle nogle af de garvede United spillere have haft fat i Anderson og sat ham på plads, han skulle hvist have for vane at feste igennem i portugal og nu også her i England, vi har jo allerede hørt han har hygget sig med nogle tøser med Ronnie og Nani.
Håber sgu ikke han er sådan en teenager der ødelægger sin egen karriere fordi han vil feste og have noget ud af ungdommen!!

Fint at han bliver sat på plads, hvis han har et for vildt liv ved siden af fodbolden! man må vælge, om man vil tage sin karrierer seriøst, eller drikke den væk!

JakobR
10-10-2007, 21:13
Der er jo heller ingen billeder af ham til nogen som helst fest. Altså der mangler nogle bevismaterialer.

Vi skal også tænke på, at der nu er landskampspause, og at det er netop nu, at medierne skal rive op i et eller andet.

RAppel
10-10-2007, 22:41
Havde nu hellere set Van der Vaart i stedet for Anderson og så havde vi sparet 50 mio

United DK
10-10-2007, 22:45
Havde nu hellere set Van der Vaart i stedet for Anderson og så havde vi sparet 50 mio

Det havde jeg så ikke, for Van Der Vaart er en rigtig primadonna. Anførerbindet blev taget fra ham i Ajax, fordi han ikke ville adlyde den daværrende træner, Ronald Koeman.

RAppel
10-10-2007, 22:53
Det havde jeg så ikke, for Van Der Vaart er en rigtig primadonna. Anførerbindet blev taget fra ham i Ajax, fordi han ikke ville adlyde den daværrende træner, Ronald Koeman.

Det er så en smagssag, men der er langt fra SAF til RK.

Prøver egentlig også bare på at sige at 200 mio for en knægt på 19 er sygt, men håber han beviser sit værd for klubben

Lorensen
10-10-2007, 23:36

Tror du virkelig at HSV slipper Van der Vaart for 150 mio ?:confused:

RAppel
10-10-2007, 23:45
Tror du virkelig at HSV slipper Van der Vaart for 150 mio ?:confused:

Det var den estimerede salgspris på ham i sommers

robinho
11-10-2007, 05:46
Prøver egentlig også bare på at sige at 200 mio for en knægt på 19 er sygt

du kan ikke gøre prisen op i alder. Hvad vil messi ikke koste og så vidt jeg ved er han 19 eller 20

Rizk
24-10-2007, 00:00
Må Sige Anderson har imponeret mig i de sidste tre kampe... Det er utroligt svært at forestille sig at han KUN er 19 år....For de første har han et utroligt godt blik for spillet.. For det andet virker han utrolig modig (han var jo næsten altid spilbar), Kaldte hele tiden på bolden, han virker næsten uimponeret... Er også overrasket over hans definsive kvaliteter... Han lignede jo næsten Keano md den takling med begge ben strækte og dupperne forest ( Mod Kiev)...Udover det lavede han næsten ikke en fejlaflevering.... !9 år hmmmm.
Tror vi har et kæmpe stjernefrø her....

Mr. Larsen
24-10-2007, 00:05
Må Sige Anderson har imponeret mig i de sidste tre kampe... Det er utroligt svært at forestille sig at han KUN er 19 år....For de første har han et utroligt godt blik for spillet.. For det andet virker han utrolig modig (han var jo næsten altid spilbar), Kaldte hele tiden på bolden, han virker næsten uimponeret... Er også overrasket over hans definsive kvaliteter... Han lignede jo næsten Keano md den takling med begge ben strækte og dupperne forest ( Mod Kiev)...Udover det lavede han næsten ikke en fejlaflevering.... !9 år hmmmm.

Jeg kan ikke være mere enig, samtidig havde han nogle super gode stikninger som skar lige gennem Kiev forsvaret.

Kan ikke forstår han ikke har fået flere stemmer i den afstemning her på sitet.

Danielsen
24-10-2007, 00:10

Jeg sad og sagde det samme, flere gange idag......Jeg er meget imponeret!!!
:D

Dines
24-10-2007, 07:51
Anderson startede sløvt, for at blive en af de mest markante i hverkamp. Han har et stort potientale, og jeg tror han bliver en stor spiller.!

Glory Man United
24-10-2007, 07:58
Jeg kan ikke være mere enig, samtidig havde han nogle super gode stikninger som skar lige gennem Kiev forsvaret.

Måske fordi, at han først er kommet igang nu....2-3 gode kampe rækker ikke! Men det ser lovende ud. Specielt nu, hvor vi har mange midtbanespillere skadede

United-Allan33
24-10-2007, 08:37

Han har "kun" spillet 5-6 kampe og har kun vist sit talent i de 3 af dem, så det er klart han ikke har fået så mange stemmer, synes faktisk det er i overkanten, når man tænker på hvor lidt han virkelig har spillet.. Det samme kan så også siges om Hargreaves

KennyN
24-10-2007, 08:46
Efter en svær start hvor han havde en skade og kom tilbage fra Copa America, har Anderson virkelig spillet glimrende i de seneste kampe. Stærk både offensivt og defensivt, og hans pasningsspil er helt fantastisk.

JDK
24-10-2007, 08:49
Anderson har set meget lovende ud i de seneste kampe, og jeg tror vi kan vente meget mere i de kommende og mange sæsoner fremover!

United DK
24-10-2007, 09:20
På forhånd har jeg spået, at Anderson er den af de nye, der får det sværest, men det han levere i øjeblikket, er ikke helt skidt, og jeg håber han fortsætter stilen.

Glory Man United
24-10-2007, 09:25
På forhånd har jeg spået, at Anderson er den af de nye, der får det sværest, men det han levere i øjeblikket, er ikke helt skidt, og jeg håber han fortsætter stilen.

Enig! Hargo og Tevez spåede jeg til at blive stamspillere. Nani til at spille jævnligt. Og så Anderson til at få enkelte indhop. Men han har gjort det godt, når nu Hargo, Carrick og Scholes ikke kan spille

PerRonaldo
24-10-2007, 10:01
Det jeg ikke forstår er hvordan man kan sammenligne ham med Ronaldinho... Kan godt være hans pasninger er lig Ronald, men hans defensive arbejde er da helt utroligt, og slet ikke den samme "dovne" spiller. Man ser heller ikke fantastiske detaljer, som jeg egentlig havde forventet.
Jeg var meget skeptisk overfor om han kunne overtage pladsen fra scholes, da jeg troede han var en spillertype ala Ronald.
Jeg må sige jeg er meget fortrøstningsfuld, for han er en fantatsisk fodboldspiller, der både har det defensive løbe arbejde, men så sandelig også nogle fantastiske afl. Er ligeglad med han ikke laver detalje efter detalje det har vi spillere der kan og gør nok.
Han skal passe på Scholes, han har fået en ektrem hård konkurrent på den offensive midt!

ChristianR
24-10-2007, 13:19
Det jeg ikke forstår er hvordan man kan sammenligne ham med Ronaldinho... Kan godt være hans pasninger er lig Ronald, men hans defensive arbejde er da helt utroligt, og slet ikke den samme "dovne" spiller. Man ser heller ikke fantastiske detaljer, som jeg egentlig havde forventet.
Jeg var meget skeptisk overfor om han kunne overtage pladsen fra scholes, da jeg troede han var en spillertype ala Ronald.
Jeg må sige jeg er meget fortrøstningsfuld, for han er en fantatsisk fodboldspiller, der både har det defensive løbe arbejde, men så sandelig også nogle fantastiske afl. Er ligeglad med han ikke laver detalje efter detalje det har vi spillere der kan og gør nok.
Han skal passe på Scholes, han har fået en ektrem hård konkurrent på den offensive midt!

Helt enig. Synes overhovedet heller ikke han minder om Ronaldinho. Hans defensive arbejde og hans fysik har virkelig imponeret mig. På det ofenssive plan virker han også langt mere effektiv end Ronaldinho. Han varmer ikke bolden på samme måd, men laver den ene gode stikning efter den anden. Er virkelig positivt overrasket over ham. Håber han fortsætter sin udvikling.

SantasLittleHelper
24-10-2007, 15:32
tror mere sammenligningen med Ronaldinho hænger på hans nationalitet, hans hår og hans umiddelbar position på banen som offensiv midt.. Fremragende kamp i går og han var klart blandt kampens 3 bedste spillere, hvis ikke den bedste..

Bonde15
24-10-2007, 16:08
Jeg er osse helt imponeret over at han er så god defensiv, det havde jeg ikke forventet :D

Dines
24-10-2007, 16:24
I starten var jeg lidt bekymret, da han mod Wigan blev sat ind om det ville blive for offensivt med ham sammen med Scholes, men det overraskede mig, hans defensive arbejdsindsats. Den var fornem, og viser virkelig at han kan blive en stor spiller iøjeblikket.

NtotheT
24-10-2007, 16:31
Årh jeg lesker når jeg får ret. Nøjagtigt som jeg selv forudsagde herinde og flere gange beskyttet anderson, pga nogle mente de kampe hna var med var lidt dårlige. Nu har han fået chancen og man må så sandelig sige han har grebet dem. Igår var et endnu et bevis på den kæmpe potentiale han har. Jeg håber så meget han slår sig helt igennem.

Ikke minder om ronaldinho? Jo, han er nok bedre end Ronaldinho i offensiven, og en kæmppe terrier i defensiven, det var det jeg sagde. han er lidt utraditionelt brasilianer, når han ikke har bolden, men når han har, så kan han de mest uventede ting med bolden. Det kommer ed tiden, tror bare han spiller det nemme nu og det må man sige han gør fortrinligt.

Dog må jeg lige sige, at han ikke verdens stjerne endnu, som nogle kan få ham til at lyde. Der er flere kampe han skal bevise i, og vi må kun håbe han tager kampene, som han har gjort hidtil.

Damien
24-10-2007, 17:27
Ikke minder om ronaldinho? Jo, han er nok bedre end Ronaldinho i offensiven, og en kæmppe terrier i defensiven, det var det jeg sagde. han er lidt utraditionelt brasilianer, når han ikke har bolden, men når han har, så kan han de mest uventede ting med bolden. Det kommer ed tiden, tror bare han spiller det nemme nu og det må man sige han gør fortrinligt.

Slap nu af, ikke få storhedsvandvid... Anderson bedre offensivt end Ronaldinho.. Hmm er det ikke lidt for tidligt at sige det..
Ronaldinho har jo vist klasse i mange år, og hører stadig til blandt verdens bedste.
Og syntes nu stadig som mange andre, at de er to helt forskellige spillere..

Men forsatan da, dejligt at Anderson får nogle gode oplevelser for tiden..

Noget tyder på at vi ikke har hentet nogle flops i år, Hargreaves, Nani, og Anderson.. de har sku alle vist klasse :D

JakobR
24-10-2007, 18:09
Nu havde man set diverse YouTube-klip med ham, inden han kom til, og forventet at han var en tryllekunstner ala Ronaldo, men nej! Så får man det der er endnu bedre; en hård hund, der hellere end gerne hjælper sine holdkammerater og hellere end gerne går ned i en glidende tackling! Fantastisk!

Han spillede glimrende igår, og må næsten kandidere til Mom. Jeg håber han fortsætter stilen, nu den centrale midtbane er så hårdt udsat.

Martinsen
24-10-2007, 18:31
efter en vis skepsis i starten, hvor jeg ikke rigtig kunne se ham indgå i den slags fodbold vi vil spille. Må jeg nu indrømme at han imponerer mig meget med hans spil, jeg er ikke helt overbevist endnu, men spiller han som han har gjort på det sidste og med hans alder tager i betragtning tror jeg lidt på at vi har fundet afløseren for Scholes når han lægger støvlerne på hylden.

Flax_Generous
24-10-2007, 18:37
Nu havde man set diverse YouTube-klip med ham, inden han kom til, og forventet at han var en tryllekunstner ala Ronaldo, men nej! Så får man det der er endnu bedre; en hård hund, der hellere end gerne hjælper sine holdkammerater og hellere end gerne går ned i en glidende tackling! Fantastisk!

Han spillede glimrende igår, og må næsten kandidere til Mom. Jeg håber han fortsætter stilen, nu den centrale midtbane er så hårdt udsat.
Host host, hans arbejdsindsats fik jeg vist pointeret for lang tiden (http://oldtrafford.dk/forum/showpost.php?p=3721&postcount=68). :)

Ellers jeg er jeg enig: Han må næsten være MoM i går. Det var en svær position og han gjorde det helt forrygende. Arbejdsindsats som Hargreaves og frispilninger som Scholes.

CC
24-10-2007, 19:02
Fedt at han har vist så lovende takter og det kan være at dette får medierne til at tage den lidt med ro og vælge et andet offer istedet for Anderson som op til flere gange er blevet sendt afsted på lejeophold samt beskyldt for at være useriøs og uengageret.
Må indrømme at jeg først havde forventet at han ville slå igennem fra næste sæson af, ikke at han allerede har fået hvad jeg vil betegne som et decideret gennembrud, men jeg forventer at han inden længe faktisk kandiderer til en plads i start 11'eren. Hvis ikke som central midt, så kan man jo altid smide ham ud på venstre back som åbenbart er hans favorit position nu hvor Evra er blevet skadet. Nogen som ved noget om hvor slemt det er?

Kofoed
24-10-2007, 19:20
Han er den af ny-indkøbene der har overrasket mig mest.. det jeg er mest imponeret af er hans defensive arbejde.. før vi fik ham regnede jeg med at han ville komme ind og lave det ene lækre tricks efter det andet eftersom han var blevet sammellignet med ronaldhino, og da han så ikke gjorde det blev jeg lidt skuffet, men det han leverer er 10 gange bedre end alle de trick.. det har vi ronaldo og nani til.. elsker det at han ikke hele tiden skal ind og ta mand mod mand situationerne med bolden men at han bare laver en gude pasning istedet for der bare kan splitte hele forsvaret ad.. scholes har en virkelig seriøs udfordere til den plads hvis anderson kan holde niveauet, og øge det..

man.utd25
24-10-2007, 19:24
Ja men du skal nok få anderson at se lave alt mulig når han føler sig bedre tilpas på holdet for det lavede han en del af i porto:) men ja holder han den formkurv kan jeg ikke se scholes tag pladsen fra ham

man.utd25
24-10-2007, 19:25
Fedt at han har vist så lovende takter og det kan være at dette får medierne til at tage den lidt med ro og vælge et andet offer istedet for Anderson som op til flere gange er blevet sendt afsted på lejeophold samt beskyldt for at være useriøs og uengageret.
Må indrømme at jeg først havde forventet at han ville slå igennem fra næste sæson af, ikke at han allerede har fået hvad jeg vil betegne som et decideret gennembrud, men jeg forventer at han inden længe faktisk kandiderer til en plads i start 11'eren. Hvis ikke som central midt, så kan man jo altid smide ham ud på venstre back som åbenbart er hans favorit position nu hvor Evra er blevet skadet. Nogen som ved noget om hvor slemt det er?

trist nej kan intet finde på evra

Christensen
24-10-2007, 19:48
Anderson clockwatch:

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=481828

chrhein
25-10-2007, 09:24
Ja man skulle jo næsten være et dovent svin for ikke lige at "jump on the bandwaggon" og rose Anderson's sidste par kampe.

Det er jo skønt at se at vores indkøb alle klarer sig så godt, det er jo altid et åbent spørgsmål når vi henter spillere, hvorvidt de overhovedet slår til. Vi har jo haft folk igennem årene der må betegnes som fejlkøb. Dette lader det heldigvis til vi er færdige med.

Det er faktisk lidt rystende at han går så direkte ind og overtager styringen på vores midtbane, og jeg må nok indrømme at start 11'eren bliver svær når vi har alle 4 midtbanespillere klar igen, Scholes, Owen, Carrick og Anderson.

Igen må jeg sige, at på trods af at Carrick har spillet udemærket i år, så bliver han højst sandsynligt sorteper i det puslespil.

23Becks
25-10-2007, 09:58
til chrhein...

Carrick er så den af de 4, der har spillet klart bedst i sæsonen og han bliver på ingen måde sorteper. Hargo må siges at være sorteper, da han ikke har bestilt andet end at være skadet siden han kom og dermed ikke har vist noget som helst. Og hvad kan han egentlig bidrage med??? Mener også at Scholes har skuffet i denne sæson - syns han mangler at tage ansvar som den erfarne klassespiller han jo er.
Anderson har tilgengæld imporneret mig - han er god offensivt såvel som defensivt, og han slår nogle gode afleveringer, der virkelig åbner modstandernes forsvar op.

Glory Man United
25-10-2007, 10:19
til chrhein...

Carrick er så den af de 4, der har spillet klart bedst i sæsonen og han bliver på ingen måde sorteper. Hargo må siges at være sorteper, da han ikke har bestilt andet end at være skadet siden han kom og dermed ikke har vist noget som helst. Og hvad kan han egentlig bidrage med??? Mener også at Scholes har skuffet i denne sæson - syns han mangler at tage ansvar som den erfarne klassespiller han jo er.
Anderson har tilgengæld imporneret mig - han er god offensivt såvel som defensivt, og han slår nogle gode afleveringer, der virkelig åbner modstandernes forsvar op.

Hvad er forskellen på præstationerne af Hargreaves og Anderson? De har begge været skadede, og har begge leveret 3 gode præstationer indtil nu. Hargo var vist "Man of the Match" i 2 af kampene. Hvis samtlige spillere var til rådighed (ønsketænkning!), så ville jeg ikke være i tvivl om, at Hargo/Scholes skulle udgøre vor centrale midtbane

chrhein
25-10-2007, 13:28
Jamen vi er ikke uenige i at Carrick måske har været den bedste i år, men mere pga. de andres lave niveau (og skader) end hans eget gode spil. Når Først Hargo er klar igen, og spiller på hans normale niveau, så tror jeg ikke Carrick holder pladsen. Det samme kan siges for Scholes - han når formen før eller siden, og var inden skaden her jo godt påvej.

Baunie
25-10-2007, 14:51
Hargo må siges at være sorteper, da han ikke har bestilt andet end at være skadet siden han kom og dermed ikke har vist noget som helst. Og hvad kan han egentlig bidrage med???

Hvis ikke man kan se, hvad Hargreaves kan bidrage med, så må der være noget galt med synet. Nu har han så godt nok været skadet, men bedømt på de første kampe er det da helt tydeligt, at han er den sikringsspiller på midten, som der eksempelvis manglede i Milano eller Rom for den sags skyld.

23Becks
25-10-2007, 21:00
til Glory man united..

Har du set alle kampene? eller dem med Hargreaves? for i de kampe jeg så var han på ingen måde kampens spiller.

og til baunie..

mit syn fejler skam intet, men en sikringspiller er ikke hvad united behøver.. Det har Scholes og Carrick klaret fornemt i sæsonen so far. som jeg tidligere har nævnt i andre debater, kan jeg ikke se hvad hargreaves kan som berrettiger ham til at spille på bekostning af konstillationen scholes og carrick. hans pasningsniveau er langt under scholes og carricks... og Anderson for den sags skyld..

Glory Man United
25-10-2007, 21:20
til Glory man united..

Har du set alle kampene? eller dem med Hargreaves? for i de kampe jeg så var han på ingen måde kampens spiller.

og til baunie..

mit syn fejler skam intet, men en sikringspiller er ikke hvad united behøver.. Det har Scholes og Carrick klaret fornemt i sæsonen so far. som jeg tidligere har nævnt i andre debater, kan jeg ikke se hvad hargreaves kan som berrettiger ham til at spille på bekostning af konstillationen scholes og carrick. hans pasningsniveau er langt under scholes og carricks... og Anderson for den sags skyld..

Ja har set SAMTLIGE Uniteds kampe....og jo mod City og Sunderland var han vor bedste!

Bugge
25-10-2007, 22:01
Enig med Glory Man United.. Hargreaves var i særklasse i de kampe han spillede for os inden han blev skadet, uden tvivl en verdensklasse skraldemand når han er fit..

Don Kafai
25-10-2007, 22:08
mit syn fejler skam intet, men en sikringspiller er ikke hvad united behøver.. Det har Scholes og Carrick klaret fornemt i sæsonen so far.

ja so far..... men når vi skal spille en possesion-kamp i Rom, Anfield eller fx næste lørdag på Emirates, der skal vi bruge en oprydder. Hargreaves er fænamonal i sådanne udekampe, og ser vi i forhold til sidste år, så er han typen vi manglede.

hans pasningsniveau er langt under scholes og carricks...

Ja muligvis, men han har andre kvaliteter som Carrick og Scholes ikke har. Er vi presset i bund og har brug for bolderobringer eller at lægge et ordentligt pres, så er Hargreaves jo klasser over Carrick.

Husk på, sæsonen tæller hjemmekampe mod Derby, såvel som udekampe mod Europas bedste hold. Med Hargreaves er vi dækket ind til alle typer kampe, hvordan de nu skulle udforme sig.

Don Kafai
25-10-2007, 22:10
Ja har set SAMTLIGE Uniteds kampe....og jo mod City og Sunderland var han vor bedste!

Ja præcis. Selvom resultatet antyder andet, så spillede vi City ud af banen. City havde vel 1 eller 2 angreb hele den kamp? (At vi så er ineffektive er en anden sag)...

I sådan en kamp så vi præcis hvad Hargreaves kan, og hvornår har vi sidst spillet på så svær en hjemmebane som Citys, og spillet modstanderen ud af banen?

JDK
25-10-2007, 22:10

Helt enig med dig Glory Man United i, at Hargo var vor bedste i de to kampe!

Liverpool_sucks
25-10-2007, 22:19
Men nu ved vi hvorfor han fik nr. 8

ses i morgen..

Kofoed
25-10-2007, 23:13

Enig.. klart den bedste og lignede på ingen måde en ny mand på holdet.. og så kan han altså også lave nogle lækre afleveringer en gang imellem..

Baunie
26-10-2007, 00:32
mit syn fejler skam intet, men en sikringspiller er ikke hvad united behøver

Jo, det er netop hvad United behøver. Vi spiller ikke Kiev-fodbold på Camp Nou. I sådan en kamp vil vi uden tvivl stille med tre på midten og droppe enten en kant eller Tevez, og det er det system, vi havde problemer med sidste år med Fletcher som mest defensive kort. Hvis det skal lykkes, så skulle vi have en sikringsspiller og det har vi fået.

robinho
26-10-2007, 06:38
Jo, det er netop hvad United behøver. Vi spiller ikke Kiev-fodbold på Camp Nou. I sådan en kamp vil vi uden tvivl stille med tre på midten og droppe enten en kant eller Tevez, og det er det system, vi havde problemer med sidste år med Fletcher som mest defensive kort. Hvis det skal lykkes, så skulle vi have en sikringsspiller og det har vi fået.

jo men hvis vi skal spille 4-3-3 med hargreaves på den defensive, som jeg ikke synes er en dårlig ide, jamen så kræver det at mindst en af de andre inde på midten konstant løber i boksen, for at støtte op om spidsangriberen og den ene wing alt efter om der slås et indlæg fra siden. Men synes eksempelvis ikke at en spiller som scholes ligner en der har kræfter til at tage alle de løb mere. Men ser en spiller som fabregas pt. godt nok med meget yngre ben end scholes, man han tager en masse løb, og det er oven i købet i noget der ligner et 4-4-2 system.

Men synes hvis vi skal spille 4-3-3 som er en god ide, så skal det være med to på midten og en offensiv, og der kunne den offensive godt være Anderson, eller for den sags skyld rooney. Han arbejder godt begge veje, og skal nok komme i feltet og har oceaner af kræfter.

Kunne se sådan her ud i fremtiden

Foster

Neville-----Rio----Vidic----Evra

------Carrick-Hargreaves

----------Rooney---------

Ronaldo-----------------Nani

-----------Tevez(måske saha, måske en helt ny)----

Det vil give godt med offensive alternativer, og to sikre defensive midtbanefolk

United DK
26-10-2007, 12:19
Kunne se sådan her ud i fremtiden

Foster

Neville-----Rio----Vidic----Evra

------Carrick-Hargreaves

----------Rooney---------

Ronaldo-----------------Nani

-----------Tevez(måske saha, måske en helt ny)----

Det vil give godt med offensive alternativer, og to sikre defensive midtbanefolk

Vi kan godt spille den opstilling, når vi skal være lidt defensive, men når vi er på hjemmebane, og skal frem over isen, så skal vi holde os til 4-4-2.

NtotheT
05-12-2007, 00:00
hey, det sidste er irrelevant snak :)
- ja, nu har anderson siden vores sidste heftige diskussion fået adskillige kampe og jeg har kun en ting at sige: Gud hvor jeg elsker når jeg får ret :) Ej, han har gjort det fortrinligt og som jeg selv beskrev ham da vi fik ham. En 10'er, som også har en umådeligt stor defensiv motor i sig. Særdeles aggresiv men samtidig et fantastisk blik for spillet. Men man kan stadig godt se, han lige mangler lige det sidste som gør at han er fantastisk. Tænk, han er kun 19 år og det kun godt han har en som SAF som han mentor :)

Og ja, han kan altså godt drible til dem der mener han ikke kan. Man så f.eks. det mod Blackburn, hvor han endelig var ude påkanten og vise lidt. Men det ville jo nok være lidt risikabelt at drible som midt midt :) men jeg håber han en dag lige får en kamp på kanten.

Lige nu, er han min ubestridte no. 1 på den centrale midtbane :)

Hvad synes i om Anderson nu?

PerRonaldo
05-12-2007, 00:25
Han kan helt sikkert blive fremtidens mand og overtage scholes plads når han engang stopper. Scholes får i hvert fald svært ved at kæmpe sig på holdet, men han har vist hvad han står for, så tror nok Scholes overtager pladsen når han kommer tilbage og det synes jeg er fair nok. Ja Anderson har gjort det over forventning, men scholes er stadig klasser over Anderson, og en meget meget vigtig spiller på holdet!

Scholes har endelig fået en hård konkurrent og det er kun sundt for holdet!

Flax_Generous
05-12-2007, 02:15
Jeg har lige købt den nye trøje - med Anderson. Det siger vist alt. :)

Han er et kæmpe talent, der på meget kort tid har udviklet sig helt ekstremt. Han er steget flere niveauer siden, jeg sidst så ham i den portugisiske liga og hvis han kan fortsætte med at udvikle sig så markant, så er der vist en top 5-verdensstjerne gemt i ham.

JDK
05-12-2007, 07:29
Han kan helt sikkert blive fremtidens mand og overtage scholes plads når han engang stopper. Scholes får i hvert fald svært ved at kæmpe sig på holdet, men han har vist hvad han står for, så tror nok Scholes overtager pladsen når han kommer tilbage og det synes jeg er fair nok. Ja Anderson har gjort det over forventning, men scholes er stadig klasser over Anderson, og en meget meget vigtig spiller på holdet!

Scholes har endelig fået en hård konkurrent og det er kun sundt for holdet!

Scholes er stadig manden på vores hold - men Anderson er helt sikkert fremtiden! jeg synes han har starter rigtig fornuftigt her i denne klub, og jeg glæder mig til at se ham i kampene fremover! jeg tror han kan blive en stor fodboldspiller

Dines
05-12-2007, 07:37
Bliver bare bedre og bedre for hver kamp, og jeg for mere og mere svært ved at se, hvordan Scholes, Carrick og især Fletcher skal komme ind i startopstillingen. For hvis Anderson forsætter, kan man ikke sætte ham af med de præstationer. Før sæsonen sagde jeg at han vil blive en af de største af de nye spillere, men der mente jeg ikke efter et halvt år. Utrolig så hurtigt han er faldet til. Faktisk har alle de nye der er kommet gjort det godt.

United-Allan33
05-12-2007, 08:19
hey, det sidste er irrelevant snak :)
- ja, nu har anderson siden vores sidste heftige diskussion fået adskillige kampe og jeg har kun en ting at sige: Gud hvor jeg elsker når jeg får ret :) Ej, han har gjort det fortrinligt og som jeg selv beskrev ham da vi fik ham. En 10'er, som også har en umådeligt stor defensiv motor i sig. Særdeles aggresiv men samtidig et fantastisk blik for spillet. Men man kan stadig godt se, han lige mangler lige det sidste som gør at han er fantastisk. Tænk, han er kun 19 år og det kun godt han har en som SAF som han mentor :)

Og ja, han kan altså godt drible til dem der mener han ikke kan. Man så f.eks. det mod Blackburn, hvor han endelig var ude påkanten og vise lidt. Men det ville jo nok være lidt risikabelt at drible som midt midt :) men jeg håber han en dag lige får en kamp på kanten.

Lige nu, er han min ubestridte no. 1 på den centrale midtbane :)

Hvad synes i om Anderson nu?

Har du ret?? I forhold til hvad??? Anderson har da intet vist endnu, han har rigtig nok spillet mange gode kampe på det seneste, og er begyndt at vise hvorfor SAF købte ham, men man kan heller ikke bedømme ham efter 5-6 gode kampe, var det ikke det du sagde til folk i sidste debat??

Personligt mener jeg Anderson overtager Scholes plads, når denne går på pension, men indtil er Scvholes stadig klart første valg

ChristianR
05-12-2007, 08:19
Scholes er stadig manden på vores hold - men Anderson er helt sikkert fremtiden! jeg synes han har starter rigtig fornuftigt her i denne klub, og jeg glæder mig til at se ham i kampene fremover! jeg tror han kan blive en stor fodboldspiller

Jep. Håber Scholes og Anderson kan fungere godt sammen, når Scholes kommer tilbage. Så kan vi få en god rotation mellem vores 3-4 fremragende centrale midtbanespillere.

Må indrømme, at Anderson og Hargo har imponeret mig så meget, at jeg efterhånden ser Carrick som 4. valg og Fletcher langt fra start 11eren. Luksusproblemer ja, men med de skader vi har haft indtil videre, har det jo været nødvendigt. Dog kan jeg forstå, hvis Fletcher føler sig utilfreds med sin position.

Glory Man United
05-12-2007, 08:59
Jep. Håber Scholes og Anderson kan fungere godt sammen, når Scholes kommer tilbage. Så kan vi få en god rotation mellem vores 3-4 fremragende centrale midtbanespillere.

Må indrømme, at Anderson og Hargo har imponeret mig så meget, at jeg efterhånden ser Carrick som 4. valg og Fletcher langt fra start 11eren. Luksusproblemer ja, men med de skader vi har haft indtil videre, har det jo været nødvendigt. Dog kan jeg forstå, hvis Fletcher føler sig utilfreds med sin position.

Enig! Og spændende at følge, om Anderson kan klare det hårde december program

thegreatdanems
05-12-2007, 09:05
Enig! Og spændende at følge, om Anderson kan klare det hårde december program

Osse jeg erklærer mig enig. Han er fantastisk, og synes han så mere spændende ud end fx nani, selvom det virkede som om at flest kunne se mere i Nani. Men vel også sige at det er lidt tidligt at bedømme ham, men med den formkurve han har, der bare eksploderer op, tror jeg på han bliver den mest startende på midtbanen inden længe.

NtotheT
05-12-2007, 12:08
Har du ret?? I forhold til hvad??? Anderson har da intet vist endnu, han har rigtig nok spillet mange gode kampe på det seneste, og er begyndt at vise hvorfor SAF købte ham, men man kan heller ikke bedømme ham efter 5-6 gode kampe, var det ikke det du sagde til folk i sidste debat??

Personligt mener jeg Anderson overtager Scholes plads, når denne går på pension, men indtil er Scvholes stadig klart første valg

årh det dig allan igen igen igen :)
Jeg mener at jeg har ret at han ville gøre det godt hvis han fik flere kampe i sig og han ville imponere os, men jeg har aldrig hentydet at jeg har fuldt bedømt ham. Jeg siger stadig han mangler det sidste, for man kan sige han er et godt køb ;)

Nej, Scholes er ikke længere førstevalg. Med den "skod" opstart han havde, fortjener han det ikke. Altså ikke decidert skod, men vi alle ved hvor et højt niveau Scholes har, men den har han sletikke været i nærheden af i denne sæson i de kampe han var med. Og de klarer godt uden ham indtil videre, så snakken om vi mangler erfaring kan godt forstumme lidt endnu synes jeg ..

Glory Man United
05-12-2007, 12:13
Jeg mener at jeg har ret at han ville gøre det godt hvis han fik flere kampe i sig og han ville imponere os, men jeg har aldrig hentydet at jeg har fuldt bedømt ham. Jeg siger stadig han mangler det sidste, for man kan sige han er et godt køb ;)

Nej, Scholes er ikke længere førstevalg. Med den "skod" opstart han havde, fortjener han det ikke. Altså ikke decidert skod, men vi alle ved hvor et højt niveau Scholes har, men den har han sletikke været i nærheden af i denne sæson i de kampe han var med. Og de klarer godt uden ham indtil videre, så snakken om vi mangler erfaring kan godt forstumme lidt endnu synes jeg ..

Scholes start kan ikke sammenlignes med Anderson nu!
Nu hvor resten også er oppe i gear (specielt Ronaldo), ville Scholes være dominerende, hvis han altså ikke var skadet

United-Allan33
05-12-2007, 12:41

Så vil jeg sige at vi er 95% enig.. :juhuuuu:

De sidste 5% drejer sig om Scholes, som jeg er sikker på aldrig har været 100% klar i denne sæson, men måtte spille pga skader og uerfarene spillere, men når han kommer tilbage igen så får vi den sande Scholes at se, en som stadig er klasser over Anderson, som jeg ser som fremtidens Scholes..

Bugge
05-12-2007, 13:16
Når Scholes er i topform vil jeg foretrække ham frem for Anderson, også selvom Anderson spiller rigtig godt for tiden.. Jeg tror til gengæld heller ikke vi skal regne med at se en Scholes i absolut topform igen, og Anderson/Hargreaves på den centrale midt har overrasket mig meget positivt..

Damien
05-12-2007, 14:03
Syntes Anderson gør det godt, han spiller klogt og har et rigtig godt drive. Men han er endnu ikke i nærheden af vores stærkeste 11 syntes jeg...

schousboe9
06-12-2007, 11:21
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=513355

Kunne ikke være mere enig med bossen!

Jeg har stadig ikke fattet, vi har hentet ham til klubben - jeg ku' nærmest ikke falde i søvn, da jeg havde læst nyheden på hjemmesiden den dejlige onsdag aften i maj måned... :InLove

thegreatdanems
06-12-2007, 12:23
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2948659,00.html

Det er fantastisk - og så sviner han lige Fabregas samtidig.. Det er konge! Og jeg vil give ham ret, Anderson havde fuldstændig styr på ham i arsenal kampen

robinho
06-12-2007, 12:53
Syntes Anderson gør det godt, han spiller klogt og har et rigtig godt drive. Men han er endnu ikke i nærheden af vores stærkeste 11 syntes jeg...

det kan du da ikke sige han ikke er. Det er da fordi man så aboslut vil hænge fast i gamle opstillinger. I carricks og scholes´ skadesfravær har anderson spillet flot i en periode hvor vi vandt hele tiden. At vi tabte til bolton er fordi vi ikke kan spille uden ronaldo og rooney samtidig og det er ikke andersons skyld. Synes da klart det er carricks job nu og scholes når han kommer tilbage, at vise de skal foran anderson. Scholes tror jeg så stadigvæk kan, men carrick har da intet vist mig i år der retfærdiggøre han spillet istedet for anderson pt.

Damien
06-12-2007, 13:53
det kan du da ikke sige han ikke er. Det er da fordi man så aboslut vil hænge fast i gamle opstillinger. I carricks og scholes´ skadesfravær har anderson spillet flot i en periode hvor vi vandt hele tiden. At vi tabte til bolton er fordi vi ikke kan spille uden ronaldo og rooney samtidig og det er ikke andersons skyld. Synes da klart det er carricks job nu og scholes når han kommer tilbage, at vise de skal foran anderson. Scholes tror jeg så stadigvæk kan, men carrick har da intet vist mig i år der retfærdiggøre han spillet istedet for anderson pt.

Bare min mening, vil stadig til enhver tid foretrække Scholsy sammen med Hargreaves..

Foged
06-12-2007, 14:05

Vil nærmest gå så langt at sige at vi ikke kan spille bare uden Ronaldo alene og når han har en off-day så er vi alvorligt på den. Heldivis viste Rooney stor målfarlighed inden sin skade. Håber han finder formen hurtigt igen for det fjerner meget pres på Ronaldo.

Glory Man United
06-12-2007, 14:13
Bare min mening, vil stadig til enhver tid foretrække Scholsy sammen med Hargreaves..

Glæder mig også til denne midtbaneopstilling:
Ronaldo-Hargo-Scholes-Giggs

Og så med Anderson og nani på bænken!

CC
06-12-2007, 14:20
Og så med Anderson og nani på bænken!

Kan godt være jeg overfortolker, men er du da utilfreds med deres præstationer indtil videre?

Glory Man United
06-12-2007, 14:32
Kan godt være jeg overfortolker, men er du da utilfreds med deres præstationer indtil videre?

Jeg synes helt klart Nani får mere ros end han fortjener (han smider mange lette bolde væk). Anderson har overrasket mig positivt, men jeg vil klart foretrække Scholes i "tætte" kampe.

Carrick og Fletch vil så slet ikke være med

United DK
06-12-2007, 14:35
Min holdning er, at når Anderson levere varen, så skal Scholes kæmpe for at komme tilbage på holdet, og ikke bare automatisk skubbe Anderson ud på bænken, fordi han er en legende. Det er kun sundt, at ingen kan være 100% sikre på deres plads.

Glory Man United
06-12-2007, 14:48
Min holdning er, at når Anderson levere varen, så skal Scholes kæmpe for at komme tilbage på holdet, og ikke bare automatisk skubbe Anderson ud på bænken, fordi han er en legende. Det er kun sundt, at ingen kan være 100% sikre på deres plads.

Og det gør Scholes så ;)

PerRonaldo
06-12-2007, 14:59

Det kan godt være, men imo har scoles vist hvad han står for, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han overtager pladsen med det samme, når han kommer tilbage. Anderson er en ung knægt, som har rmeget at bevise, men et super alternativ. Scholes skal selvfølgelig ikke spille mange dårlige kampe, for så risikere han at blive sat af, men det er scholes alt alt for god til at gøre!

JakobR
06-12-2007, 15:44
Det eneste negative jeg ser ved Anderson, det er, at han ikke kan holde fokus i alle 90 min., for han er alt for tit totalt anonym. Udover det, så synes jeg ikke altid hans afleveringer er så helstøbte, som nogen gerne vil gøre dem til. Men ingen tvivl om, at han har et godt pasningsspil, det er bare ikke altid til at tro på. Jeg ved ikke om det er generelt, men jeg lagde mærke til mod Sporting, at han ikke virker særligt skarp i snævert spil, han giver simpelthen for mange bolde væk.

Det positive er hans enorme fightervilje, hans til tider rigtigt gode afleveringer, hans trang til at tage ansvar og så hans geniale defensive arbejde.

Drengen har afgjort potentiale til at blive ligeså god som Scholes.

United DK
06-12-2007, 16:25
Det kan godt være, men imo har scoles vist hvad han står for, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han overtager pladsen med det samme, når han kommer tilbage. Anderson er en ung knægt, som har rmeget at bevise, men et super alternativ. Scholes skal selvfølgelig ikke spille mange dårlige kampe, for så risikere han at blive sat af, men det er scholes alt alt for god til at gøre!

Sådan som Scholes spillede før sin skade, så kan han ikke være garanteret en plads. Det med at vi ved hvad han står for, jamen det kan vi ikke bruge til noget, med mindre han viser det han står for.

Damien
06-12-2007, 16:32
Syntes nu ikke det var så slemt med Scholes før hans skade, måske var han ikke i samme gear som sidste år, men stadig i orden... Men lad os sætte denne diskution på standby endtil han har gjort sit comeback. Så er det lidt lettere at vurdere.

Dines
06-12-2007, 18:02
Scholes er 33 år nu, han spillede skidt i starten af sæsonen og han er ude i lang tid endnu. Jeg synes det er en glimrende idé og anledning til at få taget det generationsskifte på midtbanen. Selvom mange ikke kan lige at høre det, så er det snart på tide at skifte Scholes mere ud fra start 11'eren og sætte Carrick og Anderson mere ind istedet for ham. Anderson har spillet rigtig godt, og medmindre Scholes kommer tilbage som lyn og torden, mener jeg ikke at han bør være fast starter.

CC
06-12-2007, 18:17
Jeg synes helt klart Nani får mere ros end han fortjener (han smider mange lette bolde væk). Anderson har overrasket mig positivt, men jeg vil klart foretrække Scholes i "tætte" kampe.

Carrick og Fletch vil så slet ikke være med

Er fuldt ud enig i at Nani endnu ikke har leveret en god kamp fra ende til anden, og det tror jeg heller ikke han kommer til i den her sæson... Men han er den type som i glimt viser al den genialitet han kan mønstre og når det sker så er man nødt til at tage hatten af for hans evner...

Anderson er i langt højere grad en stabil spiller, men som stadig mangler at vise hans kvaliteter til fulde... Men synes han fuldt ud har vist at han berettiger til en plads på førsteholdet, dog trækker scholes nok det længste strå i de vigtige kampe, pga. rutine og effektivitet!

ChristianR
07-12-2007, 12:45
Sådan som Scholes spillede før sin skade, så kan han ikke være garanteret en plads. Det med at vi ved hvad han står for, jamen det kan vi ikke bruge til noget, med mindre han viser det han står for.

Fuldstændig enig. Vi skal stille med den midtbane, der er stærkest på kampdagen. At Scholes tidligere har været genial, hjælper ham ikke, hvis ikke han lever op til den form og Anderson har i mine øjne vist rigtig gode takter. Jeg siger ikke, at Anderson er førstevalg - Blot at man er nødt til at tage stilling fra kamp til kamp. Ingen er selvskrevne.

Glory Man United
07-12-2007, 12:50
Mål i denne sæson:
Scholes-Anderson 1-0 :D

PerRonaldo
07-12-2007, 13:14
I glemmer altså en vigtig ting, og det er at ingen ramte formen før scholes blev skadet, der spillede alle som en gang l... Og det jo ikke pga. anderson at holdet er begyndt at sprudle! Så når Scholes kommer tilbage, skal han nok være der, og vise sit storspil..

Kan godt være han er 33, men han er stadig klasser over Anderson!

Glory Man United
07-12-2007, 13:20
I glemmer altså en vigtig ting, og det er at ingen ramte formen før scholes blev skadet, der spillede alle som en gang l... Og det jo ikke pga. anderson at holdet er begyndt at sprudle! Så når Scholes kommer tilbage, skal han nok være der, og vise sit storspil..

Præcis....og SAF skal naturligvis stille med det stærkeste hold. Om man er 19 eller 36 betyder intet!

JDK
07-12-2007, 13:30

Enig! Scholes kommer igen og viser at han stadig er en klasse over Anderson - selvfølgelig skal SAF stille med dem som er mest formstærke, men jeg tror på at Scholes kommer tilbage og viser det han har gjort de seneste mange år :)

thegreatdanems
10-12-2007, 13:17
Jeg synes virkelig Anderson har overrasket, også selvom jeg havde store forventninger til ham inden (specielt hans defensive arbejdsopgaver), og selvfølgelig er det svært at slå igennem, men det ville være synd, hvis anderson ikke kan tilspille sig en plads ikke blandt start-11 så blandt de 13-14 mest startende, fordi man er konservativ og holder sig til de gamle og "sikre" spillere.

Glory Man United
10-12-2007, 14:35
Jeg synes virkelig Anderson har overrasket, også selvom jeg havde store forventninger til ham inden (specielt hans defensive arbejdsopgaver), og selvfølgelig er det svært at slå igennem, men det ville være synd, hvis anderson ikke kan tilspille sig en plads ikke blandt start-11 så blandt de 13-14 mest startende, fordi man er konservativ og holder sig til de gamle og "sikre" spillere.

Ja Anderson har overrasket, men SAF udtager jo nok dem, han synes er bedst! Og Scholes er stadigvæk bedst :)

Koby
10-12-2007, 14:39
Men vi må sguda være enige om, at Anderson er manden der skal tage over når Scholesy en dag stopper?! Right?

...for efter lang tids søgen efter arvtageren for scholes er det min overbevisning at vi i Anderson har fundet har fundet manden/drengen der kan gøre det - og, når han vænner sig helt til engelsk fodbold, gøre en forskel.

Tror han bliver stor. Rigtig stor.

23Becks
10-12-2007, 14:40
Ja Anderson har overrasket, men SAF udtager jo nok dem, han synes er bedst! Og Scholes er stadigvæk bedst :)

Scholes er bedst ja.. Men jeg tror han får svært ved at komme tilbage.. han er 33 år, og det tager tid for en 33-årig at komme tilbage i tidligere tids klasse efter en alvorlig skade... Se blot Gary, ham er jeg bange for aldrig rigtigt kommer igang igen.. :(

Glory Man United
10-12-2007, 14:43
Scholes er bedst ja.. Men jeg tror han får svært ved at komme tilbage.. han er 33 år, og det tager tid for en 33-årig at komme tilbage i tidligere tids klasse efter en alvorlig skade... Se blot Gary, ham er jeg bange for aldrig rigtigt kommer igang igen.. :(

Det er umuligt at sige. 15 mdr siden vendte han tilbage efter at have været væk i 6 mdr (øjet).20Legend vendte retur sidste år efter 2 års fravær, såååå...

Alex
10-12-2007, 14:43

Jeg synes du har ret! Det er nemmere at spille på et hold hvor tingene fungerer, end på et hold hvor det ikke fungerer.

Jeg tror sådan set også at Scholes nok skal levere varen når han kommer tilbage, men når nu Scholes er skadet, er det jo ideelt at man kan køre Andersson ligeså stille og roligt ind. Men selvfølgelig skal det afgøres ved at se hvem der er bedst på dagen. - I mange tilfælde tror jeg bare at Fergie vælger i Scholes i kraft af hans rutine, og dermed vil han lagt henad vejen være førstevalg.

thegreatdanems
10-12-2007, 14:49
Det er umuligt at sige. 15 mdr siden vendte han tilbage efter at have været væk i 6 mdr (øjet).20Legend vendte retur sidste år efter 2 års fravær, såååå...

Ja, og hvis det tager Scholes 2 år at komme tilbage, så er han 35. Men det er jo svært at sige - spillere 30+ mister som regel altid fart eller andre færdigheder i forbindelse med skader, der indebærer fravær fra fodbold i længere tid. Scholes' skade er lige på kanten til "længere tid".

Men Scholes scorer ikke så mange mål som for 2-3 sæsoner siden, og anderson er mere end en kompetent arvtager til Scholes geniale tværgående afleveringer indover forsvaret. Med mindre Scholes er akkurat som da han blev skadet, tror jeg altså han trækker det korteste strå. I hvertfald fra næste sæson. Det kunne osse være en 50-50

Glory Man United
10-12-2007, 14:53
Ja, og hvis det tager Scholes 2 år at komme tilbage, så er han 35. Men det er jo svært at sige - spillere 30+ mister som regel altid fart eller andre færdigheder i forbindelse med skader, der indebærer fravær fra fodbold i længere tid. Scholes' skade er lige på kanten til "længere tid".

Men Scholes scorer ikke så mange mål som for 2-3 sæsoner siden, og anderson er mere end en kompetent arvtager til Scholes geniale tværgående afleveringer indover forsvaret. Med mindre Scholes er akkurat som da han blev skadet, tror jeg altså han trækker det korteste strå. I hvertfald fra næste sæson. Det kunne osse være en 50-50

Nu skulle Scholes jo komme tilbage i februar. Mht mål har du ret i, at Scholes ikke scorer så mange. Mit spørgsmål er så: Hvor mange mål har Anderson scoret? :)

Baunie
10-12-2007, 14:55
Vi kan også lave spørgsmålet om:

Hvor mange gange har Anderson ramt målet samtidig med, det har været farligt. Jeg skyder på 0 ;)

Men bortset fra han godt måtte lave et par kasser, så er han virkelig en klassespiller. Når han kan gå ind og få nogle til at glemme alt om klublegenden Scholes som 19-årig, så tør jeg ikke tænke på hvad han kan som 24-årig :p

NtotheT
10-12-2007, 15:01
Mit spørgsmål er så: Hvor mange mål har Anderson scoret? :)

Altså, nu havde vi jo hellere ikke helt forventet at Anderson i sin første sæson og i en alder af bare 19 år, kommer ind og scorer 15 mål i sin første sæson. Hvis jeg ikke tager helt fejl, så tror jeg ikke Scholes var på Uniteds hold som 19 årig eller scorede mange mål :p
Men stadig, Scholes er genial, men de kampe han har haft indtil videre i denne sæson var slet ikke prangende. Om det forventninger eller ej, kan jeg ikke sige. Og nu hvor det kører for holdet, og især Anderson, som har samlet en god portion selvtillid og lidt erfaring, synes jeg det ville være idiotisk at sætte ham på bænken så snart Scholes er klar. Min pointe er at NEVER CHANCE A WINNING TEAM, men klart, hvis Scholes er total dominerende til træning i forhold til Anderson, så skal han starte inde, men synes det syndt at nogle herinde tager tingene for forskud og synes Scholes SKAL starte inde, bare han er klar. Det kun godt med konkurrence :D

Glory Man United
10-12-2007, 15:13
Altså, nu havde vi jo hellere ikke helt forventet at Anderson i sin første sæson og i en alder af bare 19 år, kommer ind og scorer 15 mål i sin første sæson. Hvis jeg ikke tager helt fejl, så tror jeg ikke Scholes var på Uniteds hold som 19 årig eller scorede mange mål :p
Men stadig, Scholes er genial, men de kampe han har haft indtil videre i denne sæson var slet ikke prangende. Om det forventninger eller ej, kan jeg ikke sige. Og nu hvor det kører for holdet, og især Anderson, som har samlet en god portion selvtillid og lidt erfaring, synes jeg det ville være idiotisk at sætte ham på bænken så snart Scholes er klar. Min pointe er at NEVER CHANCE A WINNING TEAM, men klart, hvis Scholes er total dominerende til træning i forhold til Anderson, så skal han starte inde, men synes det syndt at nogle herinde tager tingene for forskud og synes Scholes SKAL starte inde, bare han er klar. Det kun godt med konkurrence :D

Jeg er ligeglad med, hvor gammel Scholes eller Anderson er. Og også hvor mange mål Scholes lavede som 19 årig. Jeg vil have, at den bedste skal spille. Scholes var ikke prangende i starten, men her var vi vel også næsten i krise. Anderson kom ind på et VINDENDE hold....

United-Allan33
10-12-2007, 15:15

Som jeg har skrevet før, er jeg sikker på at Scholes aldrig har været helt klar i denne sæson, men blev brugt pga mangel på bedre.. Og i den periode kørte det generelt ikke for holdet, og bestemt heller ikke for Anderson, er sikker på at en Scholes på nuværende hold havde fået folk til at glemme at han er 33 og ENGLÆNDER og ikke BRASILIANER... Anderson har vist at han har potensialet til at blive afløseren for Scholes, men er på ingen måde bedre end Scholes nu, og da Scholes var 19-20 år... Jeg vil til hver en tid spille en 75% Scholes over en 100% Anderson, for godt nok har han spillet godt, men så godt har han altså heller ikke spillet

thegreatdanems
10-12-2007, 15:41
Nu skulle Scholes jo komme tilbage i februar. Mht mål har du ret i, at Scholes ikke scorer så mange. Mit spørgsmål er så: Hvor mange mål har Anderson scoret? :)

Scholes rolle har været at score mål, de lange flugtere udenfor feltet efter fx et hjørne. Det gør han ikke mere. Jeg synes at hans niveau er dalet på det sidste..

Og ja anderson har ikke scoret, men scholes har altså kun scoret en enkelt gang.

God pointe med "never change a winning team"

Anderson har jo ikke spillet dårligt, specielt i arsenal-kampen satte han jo Fabregas helt ud af spillet hver gang de var i duel med hinanden. Erindrer ikke Scholes har gjort det. Synes ikke Anderson har præsteret så ringe at Scholes absolut skal tilbage og til enhver tid starte før anderson bare fordi han er klar og slet ikke hvis han kun er 75% klar :confused: .

Damien
10-12-2007, 15:46
Burde midtbane diskussionen ikke fortsætte i en tråd jeg lavede for lang tid siden: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=114&page=4
"vores centrale midtbane"
Det handler jo ikke kun om Anderson..

Glory Man United
10-12-2007, 15:48
Scholes rolle har været at score mål, de lange flugtere udenfor feltet efter fx et hjørne. Det gør han ikke mere. Jeg synes at hans niveau er dalet på det sidste..

Og ja anderson har ikke scoret, men scholes har altså kun scoret en enkelt gang.

God pointe med "never change a winning team"

Anderson har jo ikke spillet dårligt, specielt i arsenal-kampen satte han jo Fabregas helt ud af spillet hver gang de var i duel med hinanden. Erindrer ikke Scholes har gjort det. Synes ikke Anderson har præsteret så ringe at Scholes absolut skal tilbage og til enhver tid starte før anderson bare fordi han er klar og slet ikke hvis han kun er 75% klar :confused: .

Nu undervurderer du Scholes..."de lange flugtere...." Altså Scholes har år efter år haft bedste afleveringstatistik i PL, selvom han er den med flest berøringer.
Det med de 75% var så ikke mig, der skrev!

Unitedalisme
10-12-2007, 15:54
Det med de 75% var så ikke mig, der skrev! tror heller ik han refererede til dig;)

thegreatdanems
10-12-2007, 15:57
tror heller ik han refererede til dig;)

præcis..

undervurderer ikke Scholes - siger bare at som jeg ser det, er han dalet lidt i niveau. én sir det er fordi han ikke har været klar i denne sæson. Men det er da rigtigt at han plejer at klaske de bolde ind der falder ud ligeforan feltet.

NtotheT
10-12-2007, 16:23
Altså hos nogle herinde er vores kærkomne pensionister Neville, Giggs og Scholes hellige. Pointen er, så længe Anderson gør det godt, og United vinder, hvorfor i alverden skulle scholes tage Andersons plads eller måske Hargos plads? Sådan burde vi se på det. Selvom hvor meget jeg elsker Ronaldo som den spiller han er. HVis hna var ude med en skade på 3 mdr og han inden blev skadet, var forholdsvis ringe, så skulle han ikke have forhåbninger om at komme ind, pga hans tidl. bedrifter. Det er nu det gælder, og faktisk synes jeg at Anderson burde være fast mand indtil han går en periode i møde med mindre prangende kampe. Så er der derfra op til Fletcher, Carrick og Scholes om de vil tage kampen op. Synes det er lidt ondt, at sige at Scholes SKAL have pladsen tilbage, lige så snart han er klar. Det er ikke med stjernenavne man vinder kampe på. Det er på hårdt arbejde og velforstående kommunikation mellem spillerne og som det ser ud nu, så forstår Ronaldo, Anderson, Tevez, Giggs og Rooney hinanden helt perfekt og kan derfor ikke se nogle grunde til det sku stoppe, HVIS SCHOLES VAR KLAR LIGE NU. Men hvis Andie og Hargo spiller ringe januar måned, så kan vi tage en ny diskussion op med hensyn til om Scholes skal starte inde eller ej.

Damien
10-12-2007, 16:53
Burde midtbane diskussionen ikke fortsætte i en tråd jeg lavede for lang tid siden: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=114&page=4
"vores centrale midtbane"
Det handler jo ikke kun om Anderson..

Nyttede ikke meget.. men vil ikke blande mig mer..