PDA

Se fuld version : Anderson

Sider : 1 2 3 4 5 [6]

Bugge
02-11-2011, 21:34
Helt ærligt, hvorfor ikke sælge Anderson imens han er relativt ung således vi måske kan få lidt penge ind.

Han bliver ganske enkelt aldrig United-potentiale - og slet ikke til den centrale midtbane. Hold op han er sløj. Bevares, han spiller en god kamp her og en god kamp der, men helt generelt er han slet, slet ikke god nok.

Det er ikke mere end et par mdr siden at ham og Cleverley ejede Premier League.

Der er flere spillere jeg hellere vil ekspedere ud før Anderson. Selvom jeg er enig i at han er alt for svingende.

Men... den midtbane trænger virkelig til forstærkning, uden tvivl.

MattBusby
15-11-2011, 14:20
http://therepublikofmancunia.com/stats-suggest-andersons-influence-is-increasing/

Interessant læsning; for jeg sidder oftest med en fornemmelse af "uforløst potentiale" når jeg ser Anderson spille.
Det kan selvfølgelig også være et udtryk for at hans konkurrenter stinker :)

MOHoegsted
15-11-2011, 14:34
http://therepublikofmancunia.com/stats-suggest-andersons-influence-is-increasing/

Interessant læsning; for jeg sidder oftest med en fornemmelse af "uforløst potentiale" når jeg ser Anderson spille.
Det kan selvfølgelig også være et udtryk for at hans konkurrenter stinker :)

Ja hans konkurrenter stinker, men alligevel er det Anderson der for alt kritikken herinde fra. Selv en kamp hvor Fergie roste ham som en af dagens bedste, tror det var mod Norwich, men er langt fra sikker, der var han åbenbart blandt de dårligste.

Folk argumenterer med han har for mange boldtab, men statistisk set er det jo ikke sådan. De bare meget mere synlige når Anderson gør det, fordi han prøver altid på en vinder aflevering.

United DK
15-11-2011, 14:38
Anderson får de største høvl, fordi han er den mest talentfulde, ligesom da folk var efter Nani. Grise kan ikke flyve, og man kan ikke forvente det helt store fra Fletcher eller Carrick, for de vil aldrig blive andet end solide spillere. Derfor er forventningerne heller ikke så store til dem, og dermed slipper de lidt lettere om ved kritik, omend de også har fået en del lussinger gennem årene.

Stente
15-11-2011, 15:28
Anderson får de største høvl, fordi han er den mest talentfulde, ligesom da folk var efter Nani. Grise kan ikke flyve, og man kan ikke forvente det helt store fra Fletcher eller Carrick, for de vil aldrig blive andet end solide spillere. Derfor er forventningerne heller ikke så store til dem, og dermed slipper de lidt lettere om ved kritik, omend de også har fået en del lussinger gennem årene.

+1-er-for-kort-en-sætning-til-dette-forum

(... og gud ske tak og lov for det!)

MC86
25-11-2011, 09:58
Anderson ude indtil februar. Skidt når Cleverley også er ude i langtid :(

LyngUnited
25-11-2011, 10:07
Anderson ude indtil februar. Skidt når Cleverley også er ude i langtid :(

Av av av av. Så Ferguson op med muldvarpeskindet.

Parkohargo
25-11-2011, 10:13
Hold da op.. forestil jer Carrick og Fletcher rende ind i småproblemer.. Så er vi altså ved at være på den.

RasmusP
25-11-2011, 10:44
Giggs, Gibbo, Rooney, Park, Jones og måske endda Pogba og Morrison. Der er nok af alternativer, hvis Fletcher eller Carrick skulle ryge ind i en skade eller karantæne. Men det er selvfølgelig ikke optimalt. Og slet ikke med den periode vi er på vej ind i.
Men hvor er det også synd for Anderson. Det kan godt være han var inde i en dårlig periode, men dette var altså sæsonen hvor han skulle træde op og erstatte Scholes for alvor. Endnu en skade i hans unge alder, har han virkelig ikke brug for.
Hvor så det ellers lyst ud i starten af sæsonen, med Cleverley-Anderson på midtbanen, der spillede fantastisk offensivt fodbold, sammen med resten af holdet. Det føles som lang tid siden:(

Verner
25-11-2011, 11:01
Av av av av. Så Ferguson op med muldvarpeskindet.

Ferguson er stædig og jeg tror ikke han gør det..

http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-udelukker-januar-indkoeb

Runaldo
25-11-2011, 11:16
Håber han vender tilbage med samme mod og form som i hans første år i Manchester!

robinho
25-11-2011, 11:40
Kan godt lide hans tese omkring hvor svært det er at finde spillere der er gode nok til united.

Ah mon dog. Tror nu mere han mener at det er svært at finde spillere hvis klubber vil sælge for en pris fergie kan acceptere.

MadsG
25-11-2011, 11:52
Kan godt lide hans tese omkring hvor svært det er at finde spillere der er gode nok til united.

Ah mon dog. Tror nu mere han mener at det er svært at finde spillere hvis klubber vil sælge for en pris fergie kan acceptere.

Og hvad underligt er der i det?

Det er jo ikke fordi vi er en klub der sidder med en rigmand i ryggen, som bare lige vil betale det ekstra for spillerne.

Onelove
12-12-2011, 08:35
Nøj, hvor klær det nye hår ham IKKE (http://twitter.com/#!/scoobyloo12/status/146009948147556352/photo/1)

robinho
12-12-2011, 09:34
Og hvad underligt er der i det?

Det er jo ikke fordi vi er en klub der sidder med en rigmand i ryggen, som bare lige vil betale det ekstra for spillerne.

Der er såmen ikke noget underligt i det.

Det er mere at det udvikler sig til en lidt komisk hakkende plade hver gang fergie skal argumentere for manglende aktivitet på markedet, når grunden ligger et andet sted end lige manglende kvalitet til indkøbspris.

Og ja jeg ved godt vi brugt 50 mio pund i sommers, inden nogen smider den.

Acsadac
12-12-2011, 09:49
Der er såmen ikke noget underligt i det.

Det er mere at det udvikler sig til en lidt komisk hakkende plade hver gang fergie skal argumentere for manglende aktivitet på markedet, når grunden ligger et andet sted end lige manglende kvalitet til indkøbspris.

Og ja jeg ved godt vi brugt 50 mio pund i sommers, inden nogen smider den.

Vi er vel nødt til at acceptere, at holdet pt har en kaliber hvor det ikke er Jerry Lucena der forstærker holdet.

Så det sætter sine begrænsninger på mulige emner. Og det bliver jo ikke ligefrem lettere af, at vi skal kæmpe med Real, PSG, Chelsea, Anzhi, City og hvad de ellers hedder de bavianer der smider rundt med pengene..

robinho
12-12-2011, 10:01
Vi er vel nødt til at acceptere, at holdet pt har en kaliber hvor det ikke er Jerry Lucena der forstærker holdet.

Så det sætter sine begrænsninger på mulige emner. Og det bliver jo ikke ligefrem lettere af, at vi skal kæmpe med Real, PSG, Chelsea, Anzhi, City og hvad de ellers hedder de bavianer der smider rundt med pengene..

Nej det gør det ikke nemmere.

Man skal jo heller ikke konkurrere med på alle fronter ligesom city gør. Det virker som om de skal byde på alle spillere de andre storklubber i europa byder på.

Men hvis man identificere én eller to spillere og siger, dem skal vi bare have, så må man indstille sig på man skal strække sig lidt ekstra nu. Specielt hvis de er unge, må man ikke græde snot over at en Götze eller Hazard koster 35 mio pund eller en Eriksen koster 25. Sådan ser det så ud idag, og så må man vælge.

Svanen94
14-01-2012, 21:41
Jeg håber snart Anderson er på benene igen. Jeg håber virkelig han kan slå igennem snart for han minder på mange måder om Scholes og jeg håber han kan overtage den position på holdet. Vi har også set han kan ligge nogle fantastiske afleveringer. Der er dog 2 ting, som jeg synes han skal lære. Det ene er, at løbe mere når han ikke har bolden. Hele tiden være i bevægelse og pladsere sig bedst. Han står IMO alt for stille når han ikke har bolden. Det andet er, at han ikke skal prøve at ligge den gyldne aflevering hele tiden, men kun når det passer. Han prøver på det alt for ofte. Kigger man på Scholes, så laver han mange gange hurtige og simple afleveringer og så ind imellem, når det passer ind, ligger han den geniale aflevering.

Facemob
17-02-2012, 19:33
Nogen der ved hvornår ando er tilbage igen?.. Glæder mig til og se ham Cleverley på banen sammen samtidig igen da de jo åbenbart supplerer hinanden super godt..

Svanen94
17-02-2012, 20:07
Nogen der ved hvornår ando er tilbage igen?.. Glæder mig til og se ham Cleverley på banen sammen samtidig igen da de jo åbenbart supplerer hinanden super godt..

De supplerer hinanden rigtig godt. Desværre bliver det for svagt defensivt. Håber på at se dem i en 3 mands midtbane sammen med Carrick.

Facemob
17-02-2012, 20:14
Syns jeg nu ikke det var i starten af sæsonen. Hvor vi jo bare bulrede afsted samtidig med at vi spillede rigtig flot fodbold.. Ville være mega dejligt hvis vi kunne komme tilbage til det med de 2 på midten og måske en 3 mands midtbane sammen med Carrick i de stor kampe..

Svanen94
17-02-2012, 20:17
Syns jeg nu ikke det var i starten af sæsonen. Hvor vi jo bare bulrede afsted samtidig med at vi spillede rigtig flot fodbold.. Ville være mega dejligt hvis vi kunne komme tilbage til det med de 2 på midten og måske en 3 mands midtbane sammen med Carrick i de stor kampe..

Vi spillede rigtig godt offensivt med et rigtig lækkert kombinationsspil, men defensivt kunne vi slet ikke sætte os igennem. Det har vi haft svært ved længe. På trods af jeg er glad for gode gamle 442 tror jeg vi er nødsaget til at stille med en 433 før vores midtbane kan blive stærk nok defensivt. Det vil også give os flere muligheder.

Krede
17-02-2012, 21:19
Vi spillede rigtig godt offensivt med et rigtig lækkert kombinationsspil, men defensivt kunne vi slet ikke sætte os igennem. Det har vi haft svært ved længe. På trods af jeg er glad for gode gamle 442 tror jeg vi er nødsaget til at stille med en 433 før vores midtbane kan blive stærk nok defensivt. Det vil også give os flere muligheder.

Helt korrekt vi gav alt for mange chancer væk. Det blev for meget Gung Ho. Det er dog en god mulighed at have i kampe, hvor vi enten er bagefter eller på hjemmebane mod et hold, der pakker sig ned.

Cleverley - Carrick tror jeg kan være helt fremragende kombi. Anderson vil være kanon at tilføje i en 433. Ellers kan Scholes, Giggs, Pogba og Jones byde ind, så det ser egentlig slet ikke skidt ud. Men i udgangspunktet bør Carrick spille og så må en af de andre vælges(evt. 2 - men når vi har både Welbeck og Rooney, der begge arbejder meget hårdt, så bliver det sjældnere nødvendigt med 433).

morten8832
17-02-2012, 23:22
Helt enig i, at vi i starten af sæsonen gav mange chancer væk, og kampene blev meget kontrabold begge veje, som gav meget åbne kampe.. Dog tror jeg ikke udelukkende det var pga. Anderson-Cleverley konstellationen - I starten af sæsonen var selve bagkæden også meget ustabil, hvor vi spillede en del med Smalling og Jones, som på trods af flere gode aktioner, gav en vis usikkerhed i forsvaret.. Samtidig havde vi en ny målmand som heller ikke gav den store ro i forsvaret.. Desuden er Anderson efterhånden heller ikke så dårlig i defensiven - faktisk synes jeg han er ganske habil i defensiven, som han er blev tillært i løbet af sin tid i United

Det jeg egentlig bare prøver at sige er, at jeg ikke tror at en Cleverley-Anderson konstellation er helt dum, og den kan IMO sagtens fungere uden at det vil koste for meget defensivt.. I de helt store kampe kan Carrick muligvis være en nødvendighed, da Anderson og Cleverley ikke altid fylder nok på midtbanen, men den dynamik som de skabte i starten af sæsonen var fantastisk, og håber virkelig, at Fergie giver den konstellationen en chance til..

Det skulle så være med en Anderson, der i højere grad tager sig af det lidt mere defensive arbejde, og Cleverley som sætter fart i kontrastødene og generelt speeden på midtbanen.. Her kan Anderson så supplere, hvis vi har overtaget i kampen.. Altså en Anderson som balancespiller på midtbanen, og en Cleverley der spiller i en 10'er rolle, dog med fokus på lidt mere i defensiven end en normal 10'er.. That's a winner combination ;) :trophy:

Martinsen
17-02-2012, 23:53
Her kan Anderson så supplere, hvis vi har overtaget i kampen.. Altså en Anderson som balancespiller på midtbanen, og en Cleverley der spiller i en 10'er rolle, dog med fokus på lidt mere i defensiven end en normal 10'er.. That's a winner combination ;) :trophy:

Med andre ord en 8´er rolle ;)

Martinsen
13-03-2012, 02:10
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2114063/Manchester-United-fear-Anderson-injured-season.html

Håber ikke denne historie fra Dailymail er sand, men han var da fraværende mod WBA :(

Jev
13-03-2012, 08:33
Historien stammer fra en lidet pålidelig Twitter-konto, så vi må nok bare vente på at høre noget fra klubben.

Hvis det er sandt, så er vi efterhånden nået dertil, hvor vi skal overveje, om Andersons lønpost ikke kan gå til en bedre og mindre skadesplaget spiller. Den udvikling vi alle havde håbet på, kommer simpelthen ikke.

Svanen94
13-03-2012, 10:08
Det er virkelig noget lort, hvis han bliver ved med at være skadet, men jeg håber virkelig han kommer til at blive en vigtig brik for United. Vi så i sommers, hvor godt han gjorde det sammen med Cleverley. Jeg tror han er meget afhængig af, at have en makker, der kan spille det hurtige kombinationsspil han selv vil.

United-Allan33
13-03-2012, 10:56
Det er virkelig noget lort, hvis han bliver ved med at være skadet, men jeg håber virkelig han kommer til at blive en vigtig brik for United. Vi så i sommers, hvor godt han gjorde det sammen med Cleverley. Jeg tror han er meget afhængig af, at have en makker, der kan spille det hurtige kombinationsspil han selv vil.

Spørgsmålet er som vi har brug for sådan en spiller der er så aghængig af andre for selv at præsterer.. Ikke nok med at han selv er meget skadet, men hvis hans "makker" så også bliver skadet, så har vi pludselig to ukampdygtige spillere..

Jeg mener at Anderson skal sælges, han er for meget skadet og så er tilbyder for lidt, når han så endelig er klar.. Og hvis Pogba forlænger, så skal Anderson ikke stå i vejen for hans udvikling..

Bugge
13-03-2012, 12:53
Det er efterhånden svært at bevare troen på at Anderson nogensinde bliver den spiller mange af os troede han ville blive da han blev købt.

Han er rigtig god når han er i topform, men det er han så også sjældent.

Clemme
13-03-2012, 20:45
Det er efterhånden svært at bevare troen på at Anderson nogensinde bliver den spiller mange af os troede han ville blive da han blev købt.

Han er rigtig god når han er i topform, men det er han så også sjældent.

En håndfuld gode kampe på så mange år.
Afsted med ham.

NtotheT
13-03-2012, 21:15
Det er efterhånden svært for at finde en forsvarstale for Anderson, når han bruger 95 procenter pr. sæson på at komme sig over sakder og komme i form for at blive skadet igen.

Det er på ingen måder optimalt, og det gavner også ikke pånogen måder. Det er hans femte år i klubben, og han har nu brugt 2½ år af de 5 på at være skadet. Det er jo sørgeligt.

Martinsen
13-03-2012, 22:48
Jeg var en af dem der fløj ud og købte en Anderson-trøje efter debut sæsonen, men hold da op hvor har det været skidt siden. Han har slet ikke spillet op til det niveau i mere end glimt siden. Så er der en klub der vil betale prisen mener jeg vi skal sælge ham, men det bliver nok vanskelig at finde den klub når han konstant er skadet.

Don Kafai
13-03-2012, 22:57
Men hvor meget kan vi få for ham? 7-8-10 mio pund?

Jeg synes at det er mere værd at holde på ham, og så håbe på at han får en skadesfri sæson. Vi har jo set med van Persie at det sagtens kan lade sig gøre, og jeg synes at chancerne for at ramme en verdensklasse-midtbanespiller i Anderson er store nok til at sige nej til 10 mio pund.

JWH
13-03-2012, 23:09
Hans pasningsspil er mildest talt svingende, hans skud er elendigt, han scorer næsten aldrig eller laver assists, han har ingen stamina, han er injuryprone og er tilmed ved at blive fed.

Skyd mig!

Parkohargo
14-03-2012, 06:08
Synd for Anderson at skader til dels skal blive ved med at stoppe hans udvikling.. Mener dog stadig at vi skal holde på ham. Han er ung og er stadig et stort talent. Iøvrigt tror jeg ikke vi kan få særlig meget for ham alligevel hvis vi vælger at afskibe ham til sommer. Håber at han i næste sæson kan få hans reelle gennembrud for os.

MOHoegsted
14-03-2012, 07:59
Vi kan jo næppe tjene mange penge på ham. Så jeg forslår vi bare beholder ham, og hvis han aldrig får sit helt store gennembrud, kan han være en klasse breddespiller.

Bugge
14-03-2012, 08:00
Men hvor meget kan vi få for ham? 7-8-10 mio pund?

Ja, meget mere får vi sgu nok ikke.

Nu ved jeg ikke hvad han får i løn, men som du siger så kan det måske bedre betale sig bare at beholde ham.
Vi skal jo også have os en ny Gibson :D Evans er efterhånden også blevet for god til at være syndebukken og Berbatov kan ikke få skylden når han ikke spiller.

Stente
14-03-2012, 09:00
Ja, meget mere får vi sgu nok ikke.

Nu ved jeg ikke hvad han får i løn, men som du siger så kan det måske bedre betale sig bare at beholde ham.
Vi skal jo også have os en ny Gibson :D Evans er efterhånden også blevet for god til at være syndebukken og Berbatov kan ikke få skylden når han ikke spiller.

Og for at føje spot til skade, så er De Gea også begyndt at spille op til hans prisskilt..
Hvad er det for en absurd verden vi lever i?!
Behold Anderson, og lad os lave en fede-Ronaldo hetch på ham. Så kan det være han stikker af til Copacabana og så kan vi i det mindste få lidt PR på historien..

Bugge
14-03-2012, 09:31
Og for at føje spot til skade, så er De Gea også begyndt at spille op til hans prisskilt..
Hvad er det for en absurd verden vi lever i?!
Behold Anderson, og lad os lave en fede-Ronaldo hetch på ham. Så kan det være han stikker af til Copacabana og så kan vi i det mindste få lidt PR på historien..

Jeg ser ingen anden løsning end at starte en Mike Phelan hetz for at råde bod på de manglende syndebukke.

Mike.. What up with the shorts? :tumble:

LyngUnited
14-03-2012, 09:36
Anderson har spillet rigtig godt for os i starten af denne sæson og var med til at redde os flere gange. Jeg synes vi skal beholde ham. Han er en glimrende breddespiller.
Vi skal ikke sælge ham blot fordi han er injury prone, så sku vi jo sælge 80% af vores hold...

Jev
14-03-2012, 15:20
En "glimrende breddespiller" er vel én, der kan træde til, når stamspillerne er ude, og levere på et nogenlunde stabilt niveau. Det er svært, når man selv er skadet halvdelen af sæsonen og i øvrigt har truppens måske laveste bundniveau.

For mig at se er det eneste argument for at holde på Anderson, at vi i forvejen har så svag en midtbane, og at han er en af de få, der ikke er enten omkring eller langt over de 30 år. Men selv med det in mente er det spørgsmålet, om vi ikke kan lave en udskiftning, der økonomisk går i nul, men giver os en mere brugbar spiller.

Hulle #7
15-03-2012, 09:07
Vi skal beholde Anderson. Han viste mod Bilbao, hvor meget jeg endelig har savnet på den bane! Som andre skriver, så er det næsten ingen penge vi kan få for ham så ser ikke andet end han bliver i klubben. Han er jo stadig "ung". Vi har det han sagtens kan spille på et højt niveau som i starten af sæsonen, men har desværre været plaget af skader. Tror heller ikke vi ser mere til ham i år, hvis han er ude i de 4-5 uger!

we'remanunited
15-03-2012, 09:24
evighedstalent ! æv æv og atter æv med hans skade. Jeg har virkelig en forkærlighed for Ando, og det er så bittert ikke at se hans potentiale fuldt forløst. Han kunne blive rigtig stor, hvis ikke skaderne blokerede for ham.

Energisk, fysisk presence og teknisk velfunderet defensiv midtbanespiller. Forstår ikke JWH's kritik af hans manglende egenskaber foran mål - det er ikke hans område og manglende målscoring er ikke vores problem. Vores midtbane er et problem - og jeg tror der ligger en verdensklasse midtbanespiller gemt i Ando

Men får vi det nogensinde at se ? Jeg håber og tror ...

morten8832
20-04-2012, 11:32
Nu meldes Anderson ude resten af sæsonen - Hvad er for en type skade han egentlig går rundt med, siden den er så svær at ryste af sig??

Anderson8
20-04-2012, 11:35
Nu meldes Anderson ude resten af sæsonen - Hvad er for en type skade han egentlig går rundt med, siden den er så svær at ryste af sig??

SAF udtalte, at det ville være svært at komme tilbage, når der kun var 4 kampe tilbage. Mit bud er, at han lige nu ikke ville være en forstærkelse, selvom han nok godt kunne blive klar, så derfor er der ingen grund til at haste ham tilbage...

morten8832
20-04-2012, 11:36
SAF udtalte, at det ville være svært at komme tilbage, når der kun var 4 kampe tilbage. Mit bud er, at han lige nu ikke ville være en forstærkelse, selvom han nok godt kunne blive klar, så derfor er der ingen grund til at haste ham tilbage...

Men hvad er det for en skade han har haft?? lyskenskade, hofteskade etc.?? Det er bare utroligt, at han slet ikke har kunnet kæmpe sig tilbage uden at skaden igen og igen er sprunget op igen

MOHoegsted
21-04-2012, 19:06
Det er en forstrækning, hvilken muskel han har forestrukket kan jeg ikke finde noget om.

Clemme
22-04-2012, 06:30

Mit bud, er at han aldrig kommer tilbage, men bliver solgt/sendt afsted til sommer.

Han har heller aldrig bevist, at han er United materiale.

morten8832
22-04-2012, 11:24
Det er en forstrækning, hvilken muskel han har forestrukket kan jeg ikke finde noget om.

Nej okay, Irriterede at en forholdsvis lille skade som en forstrækning, kan blive ved med at holde ham ude - Men de kan være svære at ryste af sig..

Mit bud, er at han aldrig kommer tilbage, men bliver solgt/sendt afsted til sommer.

Han har heller aldrig bevist, at han er United materiale.

Håber virkelig at Anderson er at finde i truppen i næste sæson - mener helt klart at han er United materiale.. Anderson har haft nogle svingende præstationer gennem sin karriere, men ikke meget mere end som så mange andre spillere.. Synes man i sæsonstarten så meget af Anderson's poteniale, og hvis ikke han kan blive en del af starteren, så er han i hvert fald en fantastisk breddespiller..