PDA

Se fuld version : Owen Hargreaves

Sider : [1] 2 3 4 5

Michael
30-06-2007, 23:16
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT62OzfnbZcpspbj7W3-O4y6M-LUYX3uDh62_cRE_nQ07gsbLA1nQ

Owen Hargreaves
Født: 20. januar 1981
Land: England
Klub: Manchester City

Dines
01-07-2007, 09:35
Fedt at se ham med den rødetrøje. Men den første der ligger på bordet mellem Gill og Hargreaves, er det mon den nye?

Ronaldo7
01-07-2007, 13:12
Fedt at se ham med den rødetrøje. Men den første der ligger på bordet mellem Gill og Hargreaves, er det mon den nye?

Det er den gamle... Kan man se pga. logo'et. På den nye er der ikke et hvidt Manchester United badge.

JDK
01-07-2007, 13:53
Ja, det er den gamle trøje

Velkommen Hargo - jeg glæder mig til at se dig spille i den røde trøje!

Danielsen
01-07-2007, 13:58
"Det har måske været dårligste hemmelighed i fodbold, men det er fedt endelig at være her," udtaler Hargreaves til Uniteds hjemmeside

Det kan man jo kun gi' han ret i :lolol:

Michael
01-07-2007, 14:23
Ja den er sq ikke nem at argumentere i mod. :D

Så lad os se om han har været ventetiden og pengene værd.

Liverpool_sucks
01-07-2007, 16:41
han ser ikke godt ud i den trøje

http://images.skysports.com/images/playerpics06_07/Premiership/ManUtd/hargreaves_owen.jpg

Dines
01-07-2007, 18:22
Hvad mener du?

JakobR
01-07-2007, 18:49
han ser ikke godt ud i den trøje

http://images.skysports.com/images/playerpics06_07/Premiership/ManUtd/hargreaves_owen.jpg

Det skam heller ikke meningen. Lad fødderne tale ;)

Men jeg synes nu ikke han er hverken grimmere eller kønnere, end de andre spillere.

KristianB
01-07-2007, 21:50
Hvilket nr. fik han egentlig?

Dines
01-07-2007, 21:54
Hvilket nr. fik han egentlig?

De nye spillere har ikke fået deres nummer endnu, men mon ikke han tager 8'eren nu hvor Rooney er skiftet til nr. 10.

KristianB
01-07-2007, 21:56
De nye spillere har ikke fået deres nummer endnu, men mon ikke han tager 8'eren nu hvor Rooney er skiftet til nr. 10.

Blev han ikke præsenteret idag?
Så plejer de da at få nr. der?
eller er jeg forket på den der :D

Dines
01-07-2007, 21:58
Blev han ikke præsenteret idag?
Så plejer de da at få nr. der?
eller er jeg forket på den der :D

For at være ærlig ved jeg det ikke, men jeg tror ikke de har fået deres nr., da man så nok vil have hørt om det.

Hl-Glory
01-07-2007, 22:04
Har læst et sted han får nummer 8, efter rooney har fået 10'eren :)
glæder mig til at se ham i aktion. velkommen Hargo !

KennyN
01-07-2007, 22:05
Pt er det jo kun Hargreaves som vi har købt. Han skrev under i dag, og der er billeder af ham og David Gill, hvor Hargreaves skriver kontrakten under, mens der ligger et par trøjer foran dem. Han holdt ikke en trøje op foran sig, eller noget lignende som man nogle gange ser.
Nani og Anderson har ikke fået numre endnu, og de er jo ikke 100% købt endnu. De mangler stadig blot at skrive under, men det kommer jo, når de vender tilbage fra henholdsvis ferie og Copa America..
Hele førsteholdstruppen med numre osv, bliver offentliggjort i ugerne op til sæsonstart. Der er jo stadig en del som skal falde på plads, salg/køb..

Back to topic. Jeg glæder mig til at se Hargreaves i United. Har altid ment han passer perfekt ind på vores midtbane, og jeg tror og håber, han vil give vores midtbane en ekstra dimension. Lækkert han endelig er sikret.

DrIzZ
01-07-2007, 22:05
For at være ærlig ved jeg det ikke, men jeg tror ikke de har fået deres nr., da man så nok vil have hørt om det.

Har lige læst på Indkast.dk at han har fået Rooney's gamle nr. 8 ;)

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=21621 "

Hl-Glory
01-07-2007, 22:07
[http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=21621]
ved ikke om det sandt og hvor de har det fra, men ja ?

DrIzZ
01-07-2007, 22:09
[http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=21621]
ved ikke om det sandt og hvor de har det fra, men ja ?

Altså, der er sku mange ting på Indkast man ikk kan regne med.
Men jeg tror da nok han skal få nr. 8 :b

United DK
02-07-2007, 10:02
Et bud på nummerfordelingen til næste sæson:

1. Edwin van der Sar
2. Gary Neville
3. Patrice Evra
4. Gabriel Heinze (men bliver han solgt, så får Jonny Evans nr. 4)
5. Rio Ferdinand
6. Wes Brown
7. Cristiano Ronaldo
8. Owen Hargreaves
9. Louis Saha
10. Wayne Rooney
11. Ryan Giggs
12. Ben Foster
13. Ji-Sung Park
14. Alan Smith
15. Nemanja Vidic
16. Michael Carrick
17. Nani
18. Paul Scholes
19. Giuseppe Rossi
20. Ole Gunnar Solskjær
21. Dong Fangzhuo
22. John O'Shea
23. Kieran Richardson
24. Darren Fletcher
25. Anderson
26. Phil Bardsley
27. Mikaël Silvestre
28. Gerard Piqué
29. Tomasz Kuszczak
32. Chris Cathcart
35. Kieran Lee
38. Tom Heaton
47. Jonny Evans

Oscar
02-07-2007, 10:26
Jeg tror en del af de ovennævnte spillere bliver solgt, så af en eller anden årsag regner jeg med, at Anderson tager et lavere nummer. Tilbagevendende spillere får også et lavere tal, hvis de kommer op omkring 1. holdet.

MadsSkovgaard
02-07-2007, 10:51
Det er jo oplagt, at Harga tager nummer 8, efter som Butt bl.a. spillede i det nummer.

Jeg glæder mig også utroligt meget, til at se Owen i aktion.

Dines
02-07-2007, 13:52
Mange af de numre du laver der United DK kommer nok til passe. De nye vides ikke endnu, mens Hargreaves nok er sikker på hvad han får. Dog tror jeg, at Vidic skifter nr. hvis Heinze skifter, hvor så at Evans får hans gamle.

Sivebæk
02-07-2007, 13:56
Nr. 8 er også mit bud. For et øjeblik siden så jeg på den officielle hjemmeside, at han havde nr. 17, men det er allerede væk igen, så det er nok tvivlsomt.

Christensen
02-07-2007, 14:10
Hvis Rich smutter kunne det være Hargreaves fik nr. 23, som han også spillede i i Bayern..

Oscar
02-07-2007, 14:29
Pt er det jo kun Hargreaves som vi har købt. Han skrev under i dag, og der er billeder af ham og David Gill, hvor Hargreaves skriver kontrakten under, mens der ligger et par trøjer foran dem. Han holdt ikke en trøje op foran sig, eller noget lignende som man nogle gange ser.
Nani og Anderson har ikke fået numre endnu, og de er jo ikke 100% købt endnu. De mangler stadig blot at skrive under, men det kommer jo, når de vender tilbage fra henholdsvis ferie og Copa America..
Hele førsteholdstruppen med numre osv, bliver offentliggjort i ugerne op til sæsonstart. Der er jo stadig en del som skal falde på plads, salg/køb..

Back to topic. Jeg glæder mig til at se Hargreaves i United. Har altid ment han passer perfekt ind på vores midtbane, og jeg tror og håber, han vil give vores midtbane en ekstra dimension. Lækkert han endelig er sikret.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=440998

Så er de alle klar til start. 5-årige kontrakter til Nani og Anderson, noget af en fremtidsinvestering.

United DK
02-07-2007, 15:31
Mange af de numre du laver der United DK kommer nok til passe. De nye vides ikke endnu, mens Hargreaves nok er sikker på hvad han får. Dog tror jeg, at Vidic skifter nr. hvis Heinze skifter, hvor så at Evans får hans gamle.

Det tror jeg så ikke, da det vi har set med Rooney, sker meget sjældent i engelsk fodbold. Scholes kunne jo også have fået nr. 8, som han spillede med på landsholdet, og John Terry kunne også have fået nr. 6, inden Chelsea købte Carvalho, men sådan blev det som bekendt ikke.

Dines
02-07-2007, 18:55
Det tror jeg så ikke, da det vi har set med Rooney, sker meget sjældent i engelsk fodbold. Scholes kunne jo også have fået nr. 8, som han spillede med på landsholdet, og John Terry kunne også have fået nr. 6, inden Chelsea købte Carvalho, men sådan blev det som bekendt ikke.

Ja, men Rio skiftede jo også nr. fra 6 til 5 efter sin førstesæson i United. Beckham og Andy Cole har også gjort det. Scholes spillede faktisk i en periode med 22'eren tror jeg det var, inden han så fik 18.

KennyN
02-07-2007, 19:08
Et nummer er vel et nummer. Det vigtige er da ikke hvilket nummer spilleren har, men hvordan han spiller på banen..
Btw, oftest har unge spillere jo et højt nummer i deres første par år i førsteholdstruppen, hvor de er helt nye og lige kommet med.

United DK
02-07-2007, 22:12
Ja, men Rio skiftede jo også nr. fra 6 til 5 efter sin førstesæson i United. Beckham og Andy Cole har også gjort det. Scholes spillede faktisk i en periode med 22'eren tror jeg det var, inden han så fik 18.

Rio var jo nr. 5 på landsholdet, og da Blanc stoppede, var det oplagt, ligesom det også var oplagt, at Blanc tog nr. 5, efter sin første sæson, hvor han ellers var nr. 6, da han spillede med nr. 5 for Frankrig i sin tid.
Beckham fik nr. 7, fordi det er det "rigtige" nummer til en højre kant, og da Sheringham, som havde haft nr. 10 i Spurs, kom i sommeren '97, var det naturligt, at han fik nr. 10, også fordi han var angriber.
Jeg mindes ikke, at Cole har spillet med andre numre end nr. 9.
Scholes var stadig et talent, da han spillede med nr. 22, ligesom Butt også var det, da han spillede med nr. 24, og unge spillere starter somregel med et nummer over 20, og får så senere et mindre nummer, hvis de stadig er i klubben, og hvis de selv vil det. For John Terry vil tilsyneladende ikke af med nr. 26, som han har spillet med, siden han rykkede op på Chelseas 1. hold.

Dines
03-07-2007, 10:52
Rio var jo nr. 5 på landsholdet, og da Blanc stoppede, var det oplagt, ligesom det også var oplagt, at Blanc tog nr. 5, efter sin første sæson, hvor han ellers var nr. 6, da han spillede med nr. 5 for Frankrig i sin tid.
Beckham fik nr. 7, fordi det er det "rigtige" nummer til en højre kant, og da Sheringham, som havde haft nr. 10 i Spurs, kom i sommeren '97, var det naturligt, at han fik nr. 10, også fordi han var angriber.
Jeg mindes ikke, at Cole har spillet med andre numre end nr. 9.
Scholes var stadig et talent, da han spillede med nr. 22, ligesom Butt også var det, da han spillede med nr. 24, og unge spillere starter somregel med et nummer over 20, og får så senere et mindre nummer, hvis de stadig er i klubben, og hvis de selv vil det. For John Terry vil tilsyneladende ikke af med nr. 26, som han har spillet med, siden han rykkede op på Chelseas 1. hold.

Du har nok ret, men ingen ved det. Jeg mener bare, at Vidic burde som forsvarspiller have 4'eren. Det passer bedre, men det kan være der måske er betydning i nummeret på en eller anden måde. Mht til Cole spille han sine første år i United i nr. 17, hvorefter han fik 9'eren i 98 da Brian McClair stoppede tror jeg det var. Jeg tager sikkert fejl på hvad år det var, men Cole har spillet i 17.

KennyN
03-07-2007, 11:13
Back to topic. Owen Hargreaves..

Foged
03-07-2007, 11:53
Vidic får nr. 4 og så får Owen nr. 15
Så ville vores centrale midtbane være 15, 16, 18 :)
Nej han får nok nr. 8

Men synes virkelig vi har givet alt for mange penge for den mand. Jeg tror ikke det en spiller der vil bringe noget nyt til holdet i modsætning til Anderson.
Selvfølgelig får vi en rigtig god midtbane slider, men der synes jeg ellers Fletcher gjorde det rigtig godt i flere kampe i sæsonen og han er nu skubbet langt væk fra en fast plads.

Så hellere at de penge var blevet brugt på en angriber, sevfølgelig med mindre Anderson er tiltænkt at skulle spille det.

Bugge
03-07-2007, 17:53
Hargreaves kan bidrage med en masse.. Han er en defensiv 'skraldemand' og sådan en er lækker at have på holdet for både Carricks og Scholes' forsøg på defensivt arbejde resulterer som regel i et frispark..
Med alle de offensive kræfter, nu også Nani og Anderson, så er det vigtigt med nogle der kan assistere forsvaret i den anden ende..

Foged
03-07-2007, 21:39
Hargreaves kan bidrage med en masse.. Han er en defensiv 'skraldemand' og sådan en er lækker at have på holdet for både Carricks og Scholes' forsøg på defensivt arbejde resulterer som regel i et frispark..
Med alle de offensive kræfter, nu også Nani og Anderson, så er det vigtigt med nogle der kan assistere forsvaret i den anden ende..

Der er jeg så langt fra enig med dig. Jeg mener at specielt Scholes erober rigtig mange bolde midt på banen.
Jeg tror Owen kommer til at minde alt for meget om Carrick, to spillere der bare flytter bolden fra højre til venstre og tilbage igen. Kan slet ikke se hvorfor vi vælger at bruge alle disse penge på ham.

Hr Hansen
03-07-2007, 21:55
Hvordan kan folk blive ved med at sige Carrick bare flytter bolden fra side til sidse?!+ han har nogle fantastiske afleveringer og jeg kan ikke forstå hvorfor mange ikke kan se dem!

Hargo, er en fighter, men samtidig rigtig dygtig med bolden ! ManChester United Besider i disse dage en af verdens stærkeste midtbaner!

Foged
03-07-2007, 22:11
Hvordan kan folk blive ved med at sige Carrick bare flytter bolden fra side til sidse?!+ han har nogle fantastiske afleveringer og jeg kan ikke forstå hvorfor mange ikke kan se dem!

Hargo, er en fighter, men samtidig rigtig dygtig med bolden ! ManChester United Besider i disse dage en af verdens stærkeste midtbaner!

Rolig nu.
Carrick har helt sikkert nogle rigtig flotte aflevering og jeg er meget vild med hans spillertype da man sjældent ser ham tabe bolden.
Men i forhold til Scholes er der ingen af disse 2 der kan åbne et forsvar. Hver gang der kommer en farlig aflevering fra midten af banen er det 8/10 gange Scholes.

Uden tvivl besidder vi en stærk midtbane, men Carrick, Owen og Fletcher minder meget om hinanden.
Nani og Anderson vil jeg ikke bedømme endnu, da vi ikke har set dem på højeste niveau, men de lover til at være fremragende.
Giggs, Scholes og Ronaldo var bare fantastiske i sidste sæson!

Dines
03-07-2007, 22:24
Hargreaves skal nok blive et hit. Han er en rigtig skraldemand, der godt kan spille fodbold på jorden, og så aflaster han Carrick og Scholes meget mere. Man så især Scholes virkede lidt træt i sidste del af sæsonen, og det er naturligt nok, når man snart er 33 år gammel.

Foged
03-07-2007, 22:26
Hargreaves skal nok blive et hit. Han er en rigtig skraldemand, der godt kan spille fodbold på jorden, og så aflaster han Carrick og Scholes meget mere. Man så især Scholes virkede lidt træt i sidste del af sæsonen, og det er naturligt nok, når man snart er 33 år gammel.

Han er uden tvivl en rigtig god spiller, men tror bare at hvis vi med en midtbane bestående af Owen og Carrick ikke ville få nok variation i vores offensive spil, idet jeg TROR de vil ligne hinanden for meget.

warming
04-07-2007, 01:10
Der er jeg så langt fra enig med dig. Jeg mener at specielt Scholes erober rigtig mange bolde midt på banen.

Her er jeg så langt fra enig. Scholes kæmper rigtig godt og forsøger virkelig at vinde bolden tilbage, men han kan jo nærmest ikke sætte en tackling uden at lave frispark. Vi har set masser af gange, at Scholes har stoppet et kontraangreb ulovligt og fået en ostemad for det. Et eksempel kunne være i den første kamp mod Roma - hvor han endda gjorde det to gange!

snegl
04-07-2007, 01:51
Hvis nogen skulle have glemt det kan Hargreaves også spille højre midt bl.a. Så han vil også kunne gå ind og erstatte en Nani fx når der skal spilles mere italiensk og vi i store kampe skal koncentrere os om at holde nullet.

Jeg synes det var en dyr pris for Hargreaves.. Men jeg glæder mig til at man måske får set Carrick i en friere rolle. I Spurs duede han af hvad jeg så også til at lave dybdeløb. Carrick har trods alt en ret god bold kontrol.

Købet af Hargreaves åbner op for en 5 mands midtbane med:
1 opryder - Hargreaves
1 central midt - Carrick
1 off midt - Scholes/Anderson
2 wings - vælg selv

Den konstellation tror jeg bliver guld værd når vi skal bryde modstandernes spil og skabe kontrachancer vha. Anderson/Nani/Ronaldo i store CL udekampe. Forestil jer lige hvor vildt vores kontraspil kan blive nu

robinho
04-07-2007, 07:25
Hvis nogen skulle have glemt det kan Hargreaves også spille højre midt bl.a. Så han vil også kunne gå ind og erstatte en Nani fx når der skal spilles mere italiensk og vi i store kampe skal koncentrere os om at holde nullet.

og så er der nogle der undre sig over vi ikke vinder champions league. Man skal spille på sine styrker. Vores ligger ikke i de defensive, og har aldrig gjort det.

United DK
04-07-2007, 09:10
Rolig nu.
Carrick har helt sikkert nogle rigtig flotte aflevering og jeg er meget vild med hans spillertype da man sjældent ser ham tabe bolden.
Men i forhold til Scholes er der ingen af disse 2 der kan åbne et forsvar. Hver gang der kommer en farlig aflevering fra midten af banen er det 8/10 gange Scholes.

Ja, men sådan var det også, da vi havde Keane. Han var heller ikke den, der lavede de geniale afleveringer.

Dines
04-07-2007, 10:07
Han er uden tvivl en rigtig god spiller, men tror bare at hvis vi med en midtbane bestående af Owen og Carrick ikke ville få nok variation i vores offensive spil, idet jeg TROR de vil ligne hinanden for meget.

Owen Hargreaves ser jeg mere som en slider, og det er ikke ham der skal stå for det kreative. Men når Scholes ikke spiller, mener jeg og tror godt at Carrick kan stå for det kreativespil med hjælp fra kanterne selvfølgelig. Carrick har en rigtig god teknik, og vi så i store dele af sæsonen nogle fremragende afleveringer, som Scholes også mestrer i. I sidste sæson scorede han også en hel del. Jeg tror han nåede op på 5 mål, hvilket er rigtig flot, også når man tænker på han kun lavede 1-2 mål i Tottenham. Så der ser jeg faktisk intet problem med Carrick og Owen samtidig.

Foged
04-07-2007, 10:33
Ja, men sådan var det også, da vi havde Keane. Han var heller ikke den, der lavede de geniale afleveringer.

Helt sikkert, jeg har overhovedet heller ikke kritiseret ham. Jeg synes bare at:
1) Små 200 mio. for en midtbane slider er utrolig mange penge
2) Synes at han minder alt for meget om både Carrickog Fletcher

Foged
04-07-2007, 10:33
og så er der nogle der undre sig over vi ikke vinder champions league. Man skal spille på sine styrker. Vores ligger ikke i de defensive, og har aldrig gjort det.

Forstår simpelthen heller ikke at vi kan blive ved med at prøve at spille defensivt. Det er mig en gåde.

United DK
04-07-2007, 10:52
Jeg synes bare at:
1) Små 200 mio. for en midtbane slider er utrolig mange penge
2) Synes at han minder alt for meget om både Carrickog Fletcher

1) Ja, men på den anden side, så er en midtbaneslider også en vigtig spiller, og når man tænker på hvad vi gav for Rio, så synes jeg ikke 200 mio. lyder så slemt endda.
2) Enig, men lad os nu se hvordan det kommer til at gå, før vi begynder at drage konklusioner.

Bugge
04-07-2007, 11:32
Jeg kan ikke se særlig mange lighedspunkt mellem Hargreaves og så Carrick/Fletcher?
200 mio er mange penge, men jeg er overbevist om han nok skal bevise at han er pengene værd, der er i hvert fald ingen tvivl om at han er en klassespiller, en rigtig slider og fightertype..

Hans defensive arbejde vil garanteret også give mere plads til Carrick så han kan koncentrere sig om at lægge de frække afleveringer fremad banen..

robinho
04-07-2007, 11:36
ganske vist er 200 mio kr en del, men man skal også lede længe efter en spiller hvor skraldemanden er så dygtig en fodboldspiller ved siden af.

Mange nævner kun hargreaves under ordet skraldemand. Men han kan så mange flere ting. Hans skud er fremragende. Han har et glimrende pasningsspil og hans berøringer er gode.

Man skal tilbage til en ung Vieira for at finde en skraldemand med de fodboldmæssige egenskaber, og da Vieira var 26 år, var det ikke et problem at finde en klub der ville slippe 200 mio kr for ham

JDK
05-07-2007, 18:41
Eing! han er så meget mere end en skraldemand - han er ved siden af også en inteligent og god fodboldspiller, og jeg tror at et fremtidig samarbejde mellem Hargo og Carrick kan blive utrolig godt, da Carrick kan komme lidt mere fremad i banen.

Jeg synes ikke at 200 mio. er meget for ham - Man Utd skal altid betale en smule ekstra og fodboldspillere koster så meget nutildages, og så er han den defensive midtbane, som jeg mener at vi har manglet førhen

Don Kafai
05-07-2007, 19:43

Det er da underordnet om vi spiller samba-bold eller catenaccio, så skal der stadig mixes mellem stilarterne. Den tid hvor en god offensiv eller en streng defensiv vandt trofæer er forbi. Du kan se hvor meget Barca har haltet i år pga en elendig defensiv.

Og så vidt min vurdering er, var det manglen på defensiv kynisme der kostede os en plads i CL finalen...

chrhein
06-07-2007, 15:00
Det er da underordnet om vi spiller samba-bold eller catenaccio, så skal der stadig mixes mellem stilarterne. Den tid hvor en god offensiv eller en streng defensiv vandt trofæer er forbi. Du kan se hvor meget Barca har haltet i år pga en elendig defensiv.

Og så vidt min vurdering er, var det manglen på defensiv kynisme der kostede os en plads i CL finalen...

Vil nu mere mene, at det var manglen på vores 4 bedste forsvarsspillere der kostede os pladsen. Vores spillestil er noget af det der gør os så populære og specielle, jeg ville hade at se united spille Liverpool / Chelski agtigt. Fy.

JDK
06-07-2007, 15:38
Vores spillestil er vores kendetegn, men vi mister da ikke den spillestil, ved at få en defencivmortor og boldspiller ind, som kan lave noget af det defensive arbejde, som vi måske har manglet lidt af de seneste sæsoner, da vi offensivt er så stærke som vi er

Zhaban
09-07-2007, 16:41
Hargreaves blev præsenteret idag sammen med Nan, men intet nummer er at finde på hans trøje endnu. Jeg gætter dog på, at han overtager nr. 23 ... Det nummer som lige nu ejes af Kieran Richardson ...

http://img72.imageshack.us/img72/4395/naniohrc4.jpg

http://img514.imageshack.us/img514/9343/nanisafohia4.jpg

Tojebe
09-07-2007, 16:49
Jeg tror ligesom Zhaban også at Hargreaves får nummer 23. Det havde han i Bayern og hvis han fik et nummer der var ledigt ville det jo ligesom med Nani stå på hans trøje. Så Fergie skal først af med Richardson før han giver Hagreaves nummer, tror jeg.

Allan
09-07-2007, 17:33
Skal vi så gætte på 23 til Hargreaves og 8 til Anderson og så forhåbentligt nummer 32 til Tevez

Færingen
09-07-2007, 17:36
Ji Sung Park har nummer 13. Richardson har nummer 23.

baeklev7
09-07-2007, 18:01
Rolig nu.

Nu er der sjovt nok to forskellige pladser man kan spille som central midt i England, der er den offensive som Scholes og Anderson også den defensive type som Hargo. Hvilken type Carrick hører ind under er en anden diskution.

Foged
09-07-2007, 18:22
Nu er der sjovt nok to forskellige pladser man kan spille som central midt i England, der er den offensive som Scholes og Anderson også den defensive type som Hargo. Hvilken type Carrick hører ind under er en anden diskution.

Du kan på ingen måde sige at Scholes er offensiv.
Scholes var engang meget offensiv, hvor han altid kom med i feltet, det gør han sjældent mere.
Carrick ligger lige så tit længere fremme end Scholes som omvendt.
Sjovt nok

Liverpool_sucks
09-07-2007, 18:55
Hargreaves får nr. 8.. ikke sikker.. Han er DM

Zhaban
09-07-2007, 19:07
Hargreaves får nr. 8.. ikke sikker.. Han er DM

... Hvorfor fik han så ikke nr. 8 idag? Nr. 8 er jo fri til afbennyttelse ... Det lugter lidt af, at han skal have et nummer som lige nu er optaget, hvilket må betyde, at ejermanden er på vej ud af klubben.

De 4 numre som er mest sandsynlige er 4, 14, 19 og 23 (Heinze, Smith, Rossi og Rich). 23 spillede han med i BUYern, så oddsene er gode for at det bliver dette nummer.

Bugge
09-07-2007, 20:34
Der må være en grund til at Hargreaves ikke har fået noget nummer.. Han havde 23 i Bayern og får sikkert det samme i United når Richardson forhåbentlig er blevet solgt..
Måske Anderson med nr 19 og Tevez med nr 8?

Ronaldo7
10-07-2007, 10:08
Det må sikkert være fordi der forventes at der ryger nogle spillere... Nr. 8 er sikkert reserveret til Tevez hvis handlen går igennem...

Glory Man United
10-07-2007, 10:23
Der må være en grund til at Hargreaves ikke har fået noget nummer.. Han havde 23 i Bayern og får sikkert det samme i United når Richardson forhåbentlig er blevet solgt..
Måske Anderson med nr 19 og Tevez med nr 8?

Tror nu Hargreaves får nr. 4, når Heintze er solgt ;)

Dines
10-07-2007, 18:06
Jeg haaber Hargo faar nr. 8, da det er et rigtig slider nr. Ellers er nr. 23 ogsaa naturligt da det er hans nr. fra Bayern.

Frede
17-08-2007, 10:34
Hvorfor Har Owen ikke været på bænken i nogle af de to kampe i PL? Ligeledes med Anderson forstår jeg ikke hvorfor de ikke er med. Vi har ikke haft en eneste angriber eller offensiv spiller på bænken udover Nani i den første kamp? Er der nogen der ved noget om hvorfor de ikke er med?

schousboe9
17-08-2007, 10:39
Anderson kom til United med en lårskade (?) efter Copa America og det er sikkert dén, han ikke er helt ovre endnu... Hargreaves kom ligeledes til United småskadet, en overbelastning i knæet, og det generede ham igen under kampen mod Doncaster, så det er sikkert ren forsigtighed, der gør, at vi endnu ikke har sluppet de to nye løs.

Men ville hverken undre eller genere mig at se begge med i truppen på søndag! :D

Glory Man United
17-08-2007, 10:40
Hvorfor Har Owen ikke været på bænken i nogle af de to kampe i PL? Ligeledes med Anderson forstår jeg ikke hvorfor de ikke er med. Vi har ikke haft en eneste angriber eller offensiv spiller på bænken udover Nani i den første kamp? Er der nogen der ved noget om hvorfor de ikke er med?

Hargo har været en del skadet i optakten. Anderson meldes en del ude af form. Eagles var på bænken i Portsmouth (han er vel offensiv;)) man kunne forestille sig, at med alle de offensive ude, at Scholes flyttes frem eller vi spiller 4-3-3 (4-5-1), og så skal Hargo vel snart på!

JDK
17-08-2007, 10:41
De var skadet i opstarten, som mon ikke de ikke er blevet helt klar til kamp endnu?

BadBoy
18-08-2007, 22:34
Det håber og tror jeg han er, han lige den type vi har manglet siden keano og jeg tror han kan blive en vidtig spiller for os både i cl og i pl

Hald
21-08-2007, 17:02
Hargo er en født United spiller, hans debut kamp mod city var utrolig, det lignede simpelthen han havde spillet på den midtbane i united trøjen i mange år. Han bliver virklig stor!!

Hl-Glory
21-08-2007, 17:33
Hargo er en født United spiller, hans debut kamp mod city var utrolig, det lignede simpelthen han havde spillet på den midtbane i united trøjen i mange år. Han bliver virklig stor!!

helt enig, Owen's præstation var helt fantatisk. han overraskede mig utroligt, at han kunne være så stærk efter sin skade.
ærgeligt at han debuterede med nederlag.

men han har hjertet det rigtige sted, efter hans kommentar efter kampen.
det største i hans karriere at debutere for united.
sådan skal det lyde! :)

JDK
21-08-2007, 17:56
Han havde en super god debut (dog ærgeligt med nederlag) og han har udtalt at hans debut er det største for ham i karriereren (større end CL-triumf) - han skal nok bliver rigtig stor for os! ingen tvivl!

BadBoy
21-08-2007, 18:05
det er dejligt at se han virkelig elsker klubben, det ikke er som chelsea som kun har deres spillere fordi de har masser af penge, lidt irriterende hvis city også bliver såden.

Don Kafai
21-08-2007, 22:44
- Det er stort at få mulighed for at spille sammen med disse spillere, foran disse fans og under dette trænerteam. Jeg glæder mig til fremtiden. At få debut i et Manchester-derby er det største hidtil i min karriere.

Hvor er det stort at en mand der har vundet den tyske liga, den tyske pokal og ikke mindst Champions League udtaler at hans debut i United-trøjen er det bedste øjeblik i karrieren.

Han kan godt gå hen og blive en af mine favoritter:D

jawharacoralia
21-08-2007, 22:59
Han kan godt gå hen og blive en af mine favoritter:D

...ja hvis han ikke allerede er det.. :)
A NEW LEGEND IS BORN

jawharacoralia
02-09-2007, 23:15
imo er hargo den af vores fire nye indkoeb der har gjort det bedst..hvad siger i??

Don Kafai
02-09-2007, 23:18
Enig... Ham og Nani har gjort det over forventning her i starten af deres United karriere....

JDK
02-09-2007, 23:33
imo er hargo den af vores fire nye indkoeb der har gjort det bedst..hvad siger i??

Ham og Nani har gjort få godt gang i deres United-karrierer!

Er ikke i tvivl om at Tevez og Anderson nok skal gøre det sammen, når de kommer i ordentlig form - indtil videre har de ikke gjort det, men det må man sige at Nani og Owen har :devill:

Kofoed
02-09-2007, 23:41
hargo har lavet en kanon start.. han kommer ind og ser ud som om han har spillet der forevigt...

okay overdrivelse fremmer forståelsen men i ved hva jeg mener..

Dines
03-09-2007, 07:39
Nani og Hargo har gjort det rigtig fint begge to, og de er dem der har haft det nemmest ved at falde til indtil videre. Anderson kan man ikke bedømme på 1. halvleg endnu, mens Tevez har skuffet indtil nu.

Smaakage
03-09-2007, 08:09
mens Tevez har skuffet indtil nu.

Det vil jeg ikke mene. Giv da manden lidt kredit. Han tonser virkeligt rundt på banen, og får Alan Smith til at ligne en doven muldvappe til tider. Han kæmper for det, og har været med i nogle gode opspil. Med lidt held har han nemt kunne score 1-2 mål, hvor det ene burde have været der.
Tevez har ikke skuffet. Han har spillet udemærket, og skal nok komme igang med målscoringen

Glory Man United
03-09-2007, 08:39
Enig der.....han løber solen sort (og tænk han er sydamerikaner :confused: )
Hvis han spiller som 2. angriber bag f.eks. Saha, så bare se løjer

jawharacoralia
03-09-2007, 09:35

problemet er bare at han IKK er 2.angriber...han er første angriber
roooney--tevez=verdens farligste angrebs par :)

Kofoed
03-09-2007, 13:41

kunne ikke være mere enig, men tror i skal holde den her snak i en af de andre tråde hvor der bliver snakket Tevez.. bare et forslag:D

Dines
03-09-2007, 14:19
Det vil jeg ikke mene. Giv da manden lidt kredit. Han tonser virkeligt rundt på banen, og får Alan Smith til at ligne en doven muldvappe til tider. Han kæmper for det, og har været med i nogle gode opspil. Med lidt held har han nemt kunne score 1-2 mål, hvor det ene burde have været der.
Tevez har ikke skuffet. Han har spillet udemærket, og skal nok komme igang med målscoringen

Selvom Tevez knokler meget, synes jeg alligevel han skuffer. At han ikke scorer skal nok komme, men hans dårlige første berøringer og aflevringer mener jeg ikke er godt nok for hans side.

fissirul
03-10-2007, 11:00
Jeg troede ikke at Owen var bange for at spille på Old Trafford, men det må han da være i følge nyheden på forsiden :)

"Sir Alex Ferguson bekræfter nu, at Uniteds nummer fire ikke vil få spilletid i den kommende måned pga. Sin sceneskade."

Hehe, det er bare gas

Martinsen
03-10-2007, 11:25
Trist at Hargo er skadet i en måned! synes han er den eneste af nyindkøbene der ser ud til at have passet ind lige fra dag et. Det var nogle meget overbevisende præstationer han leverede indtil skaden

Glory Man United
03-10-2007, 11:30
Trist at Hargo er skadet i en måned! synes han er den eneste af nyindkøbene der ser ud til at have passet ind lige fra dag et. Det var nogle meget overbevisende præstationer han leverede indtil skaden

Ja det er noget værre l...! En ting er, at han har fået en flot start, noget andet er, at nu er der ingen alternativer til Carrick/Scholes. Dog er det godt, at vi snart ryger ind i en landsholdspause....og da hverken Carrick eller Scholes spiller der, skulle de kunne give den gas, indtil Hargo er tilbage :juhuuuu:

JDK
03-10-2007, 11:46

Ja, det er godt nok ærgeligt - han har spillet godt i, de få kampe han har spillet for os!

PerRonaldo
18-10-2007, 13:08
Så er han ved at være tilbage.. Det bliver godt nok dejligt at få ham klar igen, han bliver rigtig vigtig for os!

http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=34627

JakobR
18-10-2007, 13:14
"Hargreaves forventes som minimum at være i startopstillingen til Champions League-kampen mod Kiev."

Hvad er så maximum? :P

Dejligt han snart er tilbage, vi har virkelig brug for en skraldemand på midtbanen. Fletcher ved jeg endnu ikke hvor fit er. Men han spillede dog hele kampen for Skotland igår.

Dines
18-10-2007, 13:49
Lyder godt. Nu er midtbanen rustet igen, og med Vidic, Brown og O'Shea formentlig tilbage, så er ser vi rigtig stærke ud igen. Nogle der ved noget om Sahas skade?

Glory Man United
18-10-2007, 13:50
"Hargreaves forventes som minimum at være i startopstillingen til Champions League-kampen mod Kiev."

Hvad er så maximum? :P

Dejligt han snart er tilbage, vi har virkelig brug for en skraldemand på midtbanen. Fletcher ved jeg endnu ikke hvor fit er. Men han spillede dog hele kampen for Skotland igår.

Nu står der jo:
United møder på lørdag danskerklubben Aston Villa i Premier League, og tirsdag hedder modstanderen så Dynamo Kiev. Hargreaves forventes som minimum at være i startopstillingen til Champions League-kampen mod Kiev.
Så der menes jo nok, at han måske er klar til Villa kampen. Med sikkerhed til Kiev kampen :)

JakobR
18-10-2007, 13:52
Nu står der jo:
United møder på lørdag danskerklubben Aston Villa i Premier League, og tirsdag hedder modstanderen så Dynamo Kiev. Hargreaves forventes som minimum at være i startopstillingen til Champions League-kampen mod Kiev.
Så der menes jo nok, at han måske er klar til Villa kampen. Med sikkerhed til Kiev kampen :)

Haha ja okay. Jeg skimtede det bare lige hurtigt :D Gad ikke læse det hele, da de mente Hargo fik debut mod Sunderland.

mojtaba
18-10-2007, 14:16
Ja, og TV2 Sport har valt at vise kampen: 20:40-22:35 - Dynamo Kiev-Manchester United - Champions League

Det står på siden: www.betxpert.com/tv.asp

Så vi må håbe at se Hargreaves til kamp!

Glory Man United
22-10-2007, 11:39
Hargo er ikke udtaget til Kiev-kampen. På Physioroom står der, at han først bliver klar d. 3/11 mod Arsenal. Nogen der ved noget mere konkret???

Glory Man United
26-10-2007, 15:09
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7804

Fantastisk nyhed....

Hl-Glory
26-10-2007, 15:29
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7804

Fantastisk nyhed....

jaer, kanon nyhed.
han spillede utrolig godt, inden han blev skadet. håber han kan forsætte hvor han slap.

Don Kafai
26-10-2007, 15:55
Fantastisk hvis han kan få en god kamp, og måske gøre sig gældende til kampen på Emirates. Her ville han være guld værd.

Bonde15
26-10-2007, 16:41
Dejligt og have Hargo tilbage. Han er en ægte figther. Spillede også en god kamp mod City :)

Kofoed
26-10-2007, 17:47
Jeg har en dårlig fornemmelse med hargo.. På ingen måde spillemæssigt da han er en af de bedste defensiv midt der er, og en KANON spiller når han er klar.. men er der nogen der kender hans skades-historie fra bayern??? frygter bare at han er lidt en saha.. Dvs. skader, 2 kampe, skade et par kampe og skade.. håber jeg er helt forkert på den..

JDK
26-10-2007, 18:05
Super nyhed! jeg har skiftet ham ind i min forventede opstilling i stedet for Fletcher! :D

Lad os håbe han kan spille nogle lige så suveræne kampe som de to mod City og Sunderland! "Rocking"

TrincoBoy
26-10-2007, 18:29
Det er bare kanon!

Med Hargo og Anderson i midten bliver Boro spillerne revet fra hinanden.

mojtaba
26-10-2007, 18:55
Ja endelig. Så får vi snart alle vores skadede spillere klar igen. Håber dog de snart bliver klar, så de kan spille en sværer kamp nemlig mod Arsenal.

- Har også ændret mit indlæg "PL: Manchester United – Middlesbrough" istedet for Fletcher, så er de Hargreaves der er inde.

Dines
26-10-2007, 19:08
Fantastisk med Hargo tilbage. Nu må vi bare håbe, at han ikke bliver smidt i ilden for tidligt, men stadig en super nyhed.

United DK
26-10-2007, 19:44
Jeg håber ikke Hargreaves er i startopstilling mod Boro, for han skal ikke bare kastes ind i igen, specielt ikke når vi sagtens kan slå Boro, med Fletcher på modtbanen.

Don Kafai
26-10-2007, 22:17
Jeg håber ikke Hargreaves er i startopstilling mod Boro, for han skal ikke bare kastes ind i igen, specielt ikke når vi sagtens kan slå Boro, med Fletcher på modtbanen.

Jeg har det lige omvendt. Hvis han skal starte mod Arsenal, skal han have en kamp i benene efter 1½ måneds skade. Og jeg håber sku han spiller mod Arsenal, det er netop sådanne kampe vi med fordel skal benytte ham.

RAppel
27-10-2007, 13:14
Ind med ham! :D

Danielsen
29-10-2007, 14:01
Er det bare mig, eller lyder det ikke som om, hans knä ikke er 110% iorden?

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7812

Specielt det her:

"Nu håber jeg bare på, at jeg ikke misser flere kampe, for jeg ønsker virkelig at være til rådighed resten af sæsonen.”

Det er måske bare mig der läser det forkert.....

Dines
29-10-2007, 14:24
Hmm både og. Sådan som jeg læser det, håber han bare at han ikke løber ind i en ny dum skade, og så er ude.

Danielsen
29-10-2007, 14:40
Hmm både og. Sådan som jeg læser det, håber han bare at han ikke løber ind i en ny dum skade, og så er ude.

Jo, det kan du måske ha' ret i....

Kofoed
29-10-2007, 17:36
Er det bare mig, eller lyder det ikke som om, hans knä ikke er 110% iorden?

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7812

Specielt det her:

"Nu håber jeg bare på, at jeg ikke misser flere kampe, for jeg ønsker virkelig at være til rådighed resten af sæsonen.”

Det er måske bare mig der läser det forkert.....

Jeg læser det lidt negativt.. virker som om han har en kronisk "skade".. dvs. at han ikke skal gøre så meget forkert før det går galt.. altså som han siger at hans knæ nærmest ikke kan arbejde ordentligt sammen med resten af benet.. men det burde sko-indlægget kunne ændre på..

Danielsen
29-10-2007, 18:00
Jeg læser det lidt negativt.. virker som om han har en kronisk "skade".. dvs. at han ikke skal gøre så meget forkert før det går galt.. altså som han siger at hans knæ nærmest ikke kan arbejde ordentligt sammen med resten af benet.. men det burde sko-indlægget kunne ændre på..

JA! Det var også sådan jeg läste det....
Men, som Dines skriver, kan det jo også bare väre, han håber på der ikke kommer andre skader :confused:

Kofoed
29-10-2007, 18:07
JA! Det var også sådan jeg läste det....
Men, som Dines skriver, kan det jo også bare väre, han håber på der ikke kommer andre skader :confused:

Ja lad os håbe det..

Glory Man United
05-11-2007, 11:26
Well said Hargo
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=142068

Dines
05-11-2007, 14:41
Giver ham ikke ret i, at Arsenal ikke spiller flot fodbold. Sammen med os og Barca synes jeg, at de er det pænest spillende hold i Verden. I kampen mod Arsenal tilgengæld, var de ikke på samme niveau, selvom vi heller ikke spillede optimalt.

Glory Man United
05-11-2007, 15:52
Giver ham ikke ret i, at Arsenal ikke spiller flot fodbold. Sammen med os og Barca synes jeg, at de er det pænest spillende hold i Verden. I kampen mod Arsenal tilgengæld, var de ikke på samme niveau, selvom vi heller ikke spillede optimalt.

Nu er Hargreaves´kommentar taget ene og alene på weekendens match, og der giver jeg har ret....

Kofoed
25-11-2007, 23:07
efter at have set "højdepunkter" fra kampen igår syntes jeg da hurtigt man kan konkludere at ronaldo er færdig med at tage frispark og at hargo overtager den diciplin.. hva siger i?? de spark han havde var da kanon og to af dem var meget tæt på at gå ind.. så kan vi måske endelig få nogle af de lette mål..

SantasLittleHelper
25-11-2007, 23:17
også klart det eneste han formåede i den kamp. Han var rigtig rigtig dårlig indtil han blev sat ned på højreback, hvor han heller ikke var prangende. Generelt en skidt indsats men Hargo gjorde bestemt ikke noget for at løfte spillet, nøjagtig ligesom Carrick.

Men jo, uden det kommer til at såre nogen var vi mere farlige på frispark end vi har været længe...

JDK
25-11-2007, 23:57
efter at have set "højdepunkter" fra kampen igår syntes jeg da hurtigt man kan konkludere at ronaldo er færdig med at tage frispark og at hargo overtager den diciplin.. hva siger i?? de spark han havde var da kanon og to af dem var meget tæt på at gå ind.. så kan vi måske endelig få nogle af de lette mål..

Hargo er god til at tage frispark, og jeg kan godt se ham som den fremtidige til at tage sig af det - Ronaldo har ikke været prangende til det de seneste par sæsoner

Kofoed
07-12-2007, 17:24
Godt at høre at han er faldet godt til, hvilket jeg også havde regnet med:

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7983

Forstår dog ikke denne kommentar:
"Det eneste jeg er skuffet over er manglen på spilletid. Med det ændrer sig forhåbentligt nu."

Har han ikke spillet langt største delen af kampene når han ikke har været skadet??

Martinsen
07-12-2007, 17:29
Forstår dog ikke denne kommentar:
"Det eneste jeg er skuffet over er manglen på spilletid. Med det ændrer sig forhåbentligt nu."

Har han ikke spillet langt største delen af kampene når han ikke har været skadet??

Tror simpelthen det han mener er, at han ikke føler han har spillet nok på grund af skaderne. Alt andet ville være mærkelig, for han har jo spillet fra start stortset hver gang han har været skadesfri...

JDK
07-12-2007, 17:33
Tror simpelthen det han mener er, at han ikke føler han har spillet nok på grund af skaderne. Alt andet ville være mærkelig, for han har jo spillet fra start stortset hver gang han har været skadesfri...

Ja, det tror jeg også, for han har da spillet næsten så meget som han kunne i den tid han har været skadesfri

Kofoed
07-12-2007, 17:43
Ja, det tror jeg også, for han har da spillet næsten så meget som han kunne i den tid han har været skadesfri

Det var også det første jeg tænkte.. bare en underlig formulering, men okay den har også lige været igennem et par mediemaskiner så der kan være sket lidt af vært...:D

Dines
07-12-2007, 20:24
Godt at høre Hargreaves være så glad i klubben, hvilket jeg også synes bærer præg af hans spil. Han kommer altid ud til hver kamp med gejst og energi.

Gronkjor
07-12-2007, 21:30
I denne her sæsson synes jeg, at Hargreaves har været klasser over Carrick. Jeg synes at Carrick skal have for meget plads eller at han mister tit bolden når han er under pres. Der synes jeg at Hargreaves er bedre:D

robinho
08-12-2007, 05:18
jeg tror at de hargreaves mener med den kommentar er at han er ked af de manglende kampe pga han ikke har kunne betale tilbage overfor holdet,fergie og fansene. Tror gerne han ville have givet mere nu. Men han skal bare koncentrere sig om at blive rask. Vi skal bruge ham i mange år fremover.

Glory Man United
08-12-2007, 11:13
Hargo har udtalt, at han er "disapointed". Det kan jo oversættes med "skuffet" men også "ærgelig", og det er det der menes :)

Kofoed
09-12-2007, 21:30
Owen klar igen til liverpool: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=514128

Godt at høre.. blev satme nervøs før derby kampen.. han er den perfekte mand til de kampe..

CC
09-12-2007, 21:50
Helt enig... Det er lige de kampe han er købt til og tror han kan blive tungen på vægtskålen:D

Dines
10-12-2007, 07:48
Godt han er tilbage, men lidt irreterende at han går så nemt i stykker synes jeg. Håber ikke det ender som Saha og Neville.

Parkohargo
10-12-2007, 18:28
Er sku virkelig glad for at vi fik Hargreaves til klubben. Simpelthen en perfekt mand og ha på midtbanen og er god til og rydde op når der er hårdest brug for det. Jeg synes ikke jeg mindes nogen kampe hvor han har spillet dårligt eller faldet ud i kampene endnu. Han er og bliver nok aldrig nogen decideret stjernespiller som Rooney og Ronaldo men det er en type spiller der går ind og gør sit arbejde ordentligt og kæmper for det.

Håber det er en mand der kan blive i klubben mange år ud i fremtiden.

Kofoed
10-12-2007, 18:32
Er sku virkelig glad for at vi fik Hargreaves til klubben. Simpelthen en perfekt mand og ha på midtbanen og er god til og rydde op når der er hårdest brug for det. Jeg synes ikke jeg mindes nogen kampe hvor han har spillet dårligt eller faldet ud i kampene endnu. Han er og bliver nok aldrig nogen decideret stjernespiller som Rooney og Ronaldo men det er en type spiller der går ind og gør sit arbejde ordentligt og kæmper for det.

Håber det er en mand der kan blive i klubben mange år ud i fremtiden.

Nej, men det er nok også pga hans spillestil.. gør ikke noget særligt væsen af sig men gør bare det han skal og han gør det til UG.. men jeg har hele tiden været lidt bekymret for om han er en ny MR. Glass..

JDK
10-12-2007, 18:34
Super godt at han bliver klar til Liverpool kampen! han bliver utrolig afgørende i en sådan kamp!

olsen9670
17-12-2007, 19:15
han spillede en kanon kamp mod liverpool sammen med brazil der er ingen tvivl om at han kan blive den nye keane sådan som han bare arbejder 90 min igennem

Dines
17-12-2007, 20:26
Hvorfor er det at folk altid snakker om den nye Keane? Han findes ikke og kommer heller aldrig til det, er jeg sikker på. Roy Keane var speciel, en ener og der kommer aldrig nogle der bliver ligesom ham. Derudover synes jeg at Hargreaves ikke skal måle sig med Keane, men i stedet tænke på de kvaliteter han har at byde på kontra det Keane kunne.

23Becks
11-01-2008, 23:19
SÅ er den sku gal igen...

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=522781&page=2

Kofoed
11-01-2008, 23:29
SÅ er den sku gal igen...

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=522781&page=2

Blev sku helt nervøs da du skrev det.. Men det er "bare" et slag på ribenene.. så længe det ikke er en gammel skade eller noget tilhørende så man skulle gå og være nervøs hver gang han spillede..

23Becks
11-01-2008, 23:38
syns alligevel det er lidt vildt.. Enten er han lavet af glas ellers er han bare ret uheldig..

Kofoed
12-01-2008, 01:26
syns alligevel det er lidt vildt.. Enten er han lavet af glas ellers er han bare ret uheldig..

ja, jeg tænkte også han var en ny saha lige i starten, men når det er ribenene, så må det være ren uheld..

NtotheT
12-01-2008, 01:34
Selvom jeg elsker at se ham danne midtbaneduo med anderson, sä udover hans fantastiske kvaliteter som def. midt, sä er det snart rövirriterende han er HELE tiden skadet. Trods af han imponerer mig gang pä gang, men det er da bekymrende vores 180mio-mand er skadet hver fjerde kamp. Tror ogsä det mä väre frusterende for ham, men han er nu sä heldig, at han har scoret Fergies tillid. Jeg tror hvis det var en anden träner, havde han allerede röget til sommer.

Mere fysisk stärkere Hargo ville göre mig mere end glad, for han er svär at undväre i top four kampe :) ..

Don Kafai
12-01-2008, 02:20
Jeg tror hvis det var en anden träner, havde han allerede röget til sommer.

Hvilken træner, med bare lidt talent, ville nogensinde sælge Hargreaves ovenpå de præstationer han har leveret?

Ja det er irriterende han er skadet, men det er også en udsat plads. Havde han været en målmand, havde det været foruroligende, men nu er han oprydder, og dvs han kommer i 15-20 situationer hvor han kan skades i løbet af en kamp. Jeg tror det bare er tilfældigheder, og småskader er jo heller ingenting nu om dage.

KennyN
12-01-2008, 11:12
Det har jo været små skader hele tiden, og ikke længerevarende skader af flere uger/måneders varighed. Tror han vil have gavn af en god gang pre-season træning til sommer. Han var jo ude med skade i sommers, og derfor ikke meget med der. Det vil formentlig hjælpe på hans små problemer.
Men nej, det ville være tåbeligt at sælge ham blot pga hans problemer med småskader nu. Han er en fremragende spiller for os. Sku vi så ikke også sælge Brown, Saha og Scholes. Og hvad med Giggs. Sku vi så også have solgt ham da han døjede meget med sine fiber skader.? Nej, det ville være for dumt..

Dines
12-01-2008, 12:17
Ærgeligt med endnu en Hargreaves skade, for jeg tror vi kunne have fået brug for ham i dag, hvis han ikke spiller. Synes han har gjort det fremragende, men det er et minus at han har været så meget skadet, selvom det ikke har været langvarigt.

Lorensen
12-01-2008, 12:38
Hvilken træner, med bare lidt talent, ville nogensinde sælge Hargreaves ovenpå de præstationer han har leveret?

Bayerns ?

Kofoed
12-01-2008, 12:56
Bayerns ?

haha.. ja efter 2 år med længsel efter verdens bedste hold, og en masse penge i kassen..

NtotheT
12-01-2008, 13:14
[QUOTE=Don Kafai;40803]Hvilken træner, med bare lidt talent, ville nogensinde sælge Hargreaves ovenpå de præstationer han har leveret?[QUOTE]

Forholdsvis mange ville göre det. Vi ser jo i dag at der i fodboldens verden ingen tälmodighed eksistere mere .. Jeg ytrer mig ikke han skal forsvinde, tvärtimod. Jeg siger bare at hvis det var en anden träner, som er mindre tälmodighed end Fergie, havde han röget, men nu er Hargo heldig over at Fergie ved hvad han stär for og hvad han kan, og det er kun godt for United, for Hargo er af de spillere vi har manglet i noget tid. :)

Govan
12-01-2008, 13:17
Ærgeligt med endnu en Hargreaves skade, for jeg tror vi kunne have fået brug for ham i dag, hvis han ikke spiller. Synes han har gjort det fremragende, men det er et minus at han har været så meget skadet, selvom det ikke har været langvarigt.

At sige at han har gjort det fremragende, er vel nok en overdrivelse.
Ud af de 30 kampe United har spillet har han været med i de 10,
af dem har vi tabt de 3 og spillet 1 uafgjort.
Jeg siger ikke at det er hans skyld, men det ser jo ud til at vi klare os fint.
også uden Hargreaves.

Don Kafai
12-01-2008, 13:31
Bayerns ?

Bayern solgte ikke Hargreaves fordi de ville af med ham. De solgte ham til dels fordi han i to år havde klaget offenligt over han var i Bayern, og dels fordi United var villige til at betale fuld pris. Hvis det ikke var tilfældet så havde de nok beholdt ham i mange år endnu.

Flax_Generous
12-01-2008, 13:46
At sige at han har gjort det fremragende, er vel nok en overdrivelse.
Ud af de 30 kampe United har spillet har han været med i de 10,
af dem har vi tabt de 3 og spillet 1 uafgjort.
Jeg siger ikke at det er hans skyld, men det ser jo ud til at vi klare os fint.
også uden Hargreaves.
13 ud af 29 (med indskiftninger), så vidt jeg regner korrekt. Og ja, 9 sejre, 1 uafgjort og 3 nederlag.

Han har spillet skuffende lidt, men han gjort det ganske godt de gange han så har spillet. Det er bare ærgerligt og langt fra optimalt, at han ikke har spillet for alvor siden Liverpool-kampen. Han har jo næsten spillet mindre end Saha (dog bedre).

Govan
12-01-2008, 14:18
13 ud af 29 (med indskiftninger), så vidt jeg regner korrekt. Og ja, 9 sejre, 1 uafgjort og 3 nederlag.

Han har spillet skuffende lidt, men han gjort det ganske godt de gange han så har spillet. Det er bare ærgerligt og langt fra optimalt, at han ikke har spillet for alvor siden Liverpool-kampen. Han har jo næsten spillet mindre end Saha (dog bedre).

Ja 10 fra start, og så talte jeg community shield med,

Flax_Generous
12-01-2008, 15:01
Okay. Den tæller vel også med, ja. Jeg aner dog ikke hvem der spillede i den (udover VDS).

Men i alle tilfælde er det ikke særlig tilfredsstillende, at han har spillet så lidt. Hans skade denne gang (trykket ribben) lyder dog mere som et uheld end et dårligt knæ/dårlige led.

Dines
12-01-2008, 15:48

Hargreaves spillede ikke i Community Shield. Han kom heller ikke ind.

Flax_Generous
12-01-2008, 15:58
Hargreaves spillede ikke i Community Shield. Han kom heller ikke ind.
Jeg tror mere, at han talte Community Shield med i antal spillede kampe (jeg sagde 29 - han 30).

Flax_Generous
03-02-2008, 19:32
Hvordan synes I, at Hargreaves har været som køb? Hvis man ser bort fra de mange skader, er han så en spiller United har brug for?

Jeg har selv mine holdninger og skal nok byde ind senere, men jeg vil gerne høre andre United-fans holdninger først. :)

Martinsen
03-02-2008, 19:35
I kampene mod Liverpool og Arsenal synes jeg han var fantastisk at følge, og ham og Anderson styrede fuldstændig Liverpools midtbane. Men han har desværre været meget skadet, og det har betydet at han er røget ud og ind af holdet konstant, og vi har ikke set helt så meget til ham. Men jeg er dog fint tilfreds med hans præstationer når han har været klar(lige pånær Spurs kampen der var han en skandale)

CC
03-02-2008, 19:45
Jeg ser ham som en klasse spiller og han er blandt de bedste til at bryde modstanderens spil. I det hele taget en verdensklasse bolderobrer som altid leverer 100%!
Dog har vi endnu ikke set hvad jeg vil betegne som grunden til at vi har købt ham. For selvom han spiller fint i PL så vil jeg ikke sige han har været pengene værd der... Det som jeg mener han er købt til er de intense CL opgør som stadig mangler hvor han skal forhindre spillere som Kaka, Iniesta, Guti osv i at kunne udfolde deres kreative evner, samt tage den fysiske kamp med Gattuso, Gago og Essien. Når CL kampene er overstået vil jeg kunne give min endelige vurdering...

Kofoed
03-02-2008, 19:57
Jeg ser ham som en klasse spiller og han er blandt de bedste til at bryde modstanderens spil. I det hele taget en verdensklasse bolderobrer som altid leverer 100%!
Dog har vi endnu ikke set hvad jeg vil betegne som grunden til at vi har købt ham. For selvom han spiller fint i PL så vil jeg ikke sige han har været pengene værd der... Det som jeg mener han er købt til er de intense CL opgør som stadig mangler hvor han skal forhindre spillere som Kaka, Iniesta, Guti osv i at kunne udfolde deres kreative evner, samt tage den fysiske kamp med Gattuso, Gago og Essien. Når CL kampene er overstået vil jeg kunne give min endelige vurdering...

enig i alt det CC siger.. Den primære grund til at han blev købt ind var fordi vi spillede fornærmende dårlig på udebane i CL, og der er jeg sikker på Owen vil være en kæmpe gevinst, men det er svært at sige endnu.. men han var kanon ringe igår, men det kan man ikke bruge til noget, da det var et kollegtivt flop, og derfor skal man ikke tage den kamp med.. men jeg mener vi har fået en af verdens bedste defensive midtbaner.. og han er faktisk også overraskende(for mig hvertfald) hurtig, det kunne man især se igår da han fulgte jennas helt ned til vores eget fælt og fik tacklet ham, og jennas er ikke den langsommeste spiller.. og så har han et kanon skud.. Hvis han bare ville bruge det noget mere udefra kunne vi måske også se et par mål fra ham.. så en klar gevinst.. Flax_Generous glæder mig til at høre din egen mening, negativ/positiv, nu hvor du bragte det på bane:)

chrhein
03-02-2008, 20:25
Som skrevet tidligere, er han jo en fantastisk bolderobrer, og god at have til den type af kampe. Men men men, imod Spurs så vi virkelig hans begrænsninger, han så jo næsten febrilsk ud når han modtog bolden, og han spillede vel faktisk ikke fremad banen en eneste gang. Carrick / Anderson er betydeligt bedre til at skabe hurtigt direkte og flydende spil.

Kofoed
03-02-2008, 20:39
Som skrevet tidligere, er han jo en fantastisk bolderobrer, og god at have til den type af kampe. Men men men, imod Spurs så vi virkelig hans begrænsninger, han så jo næsten febrilsk ud når han modtog bolden, og han spillede vel faktisk ikke fremad banen en eneste gang. Carrick / Anderson er betydeligt bedre til at skabe hurtigt direkte og flydende spil.

som jeg også har sagt så kan man ikke bruge spurs kampen til noget.. scholes var også elendig efter en god indsats mod pompey.. det vidner jo ikke om hans begrænsninger.. hele holdet var vældig begrænsede i den kamp, og mere eller mindre alle skuffede..

Parkohargo
03-02-2008, 20:43
Synes han har gjort det rigtig fint so far. Dog ikke i spurs kampen hehe. Men ellers spiller han rigtig godt defensivt og får fat i en fandens masse bolde. Som der også bliver sagt er det i de helt store CL kampe at han egentlig er købt til. netop at tage bolden og bryde spillet. Venter faktisk spændt på at se hvordan han vil spille i disse kampe.:)

Ellers er jeg rigtig glad for vi fik ham til klubben. Håber dog han vil vise noget mere offensivt og turde prøve skuddet for han har jo også en glimrende sparketeknik.

Han virker desuden som en spiller der har et rigtig godt og stabilt bundniveau. Lidt ligesom Anderson. Han vil aldrig blive en såkaldt stjernespiller i klubben for det er umiddelbart ikke den type spiller man lægger allermest mærke til, da han nok vil være den der vil opsnappe bolden i defensiven og derved ligge den videre til en af kanterne eller en lidt mere offensiv spiller.

CC
04-02-2008, 14:02
Hvordan synes I, at Hargreaves har været som køb? Hvis man ser bort fra de mange skader, er han så en spiller United har brug for?

Jeg har selv mine holdninger og skal nok byde ind senere, men jeg vil gerne høre andre United-fans holdninger først. :)

Er efterhånden ved at være godt nysgerrig efter dine holdninger da jeg synes de lader vente på sig;)

23Becks
04-02-2008, 14:23
Hargreaves er efter min mening en dygtig spiller med styrken i bolderobringer, men da vi købte ham i sommers var jeg sådan lidt "Har vi brug for endnu en central midtbanespiller, da vi forinden havde hentet Anderson"?? Et eller andet sted syns jeg stadig at købet var unødvendigt, da jeg hellere så at man kastede 200 mill efter en angriber i stedet!! men købet er godt for bredden af truppen, hvilket er vigtig hvis vi skal klarer os godt i alle turneringer..

Dines
04-02-2008, 14:49
Hargreaves er en god spiller, men som jeg ser det er han mest købt til de svære udekampe, hvor vi skal forsvare os godt end mod hold vi har bolden det meste af tiden. For han er absolut ingen stærk teknisk spiller, men hans energi fejler intet og hans præstationener mod Liverpool og City på udebane har været fremragende. Så selvom hans tid ikke er kommet helt endnu, så tror jeg godt vi kan få brug for ham snart, når programmet spidser til.

JDK
04-02-2008, 14:52
Jeg synes han har klaret det fornuftigt, da han har været en del skadet

Flax_Generous
04-02-2008, 17:35
Er efterhånden ved at være godt nysgerrig efter dine holdninger da jeg synes de lader vente på sig;)
Jeg har desværre haft lidt mere travlt end forventet, men nu har jeg endelig lidt tid til at skrive.

Først og fremmest vil jeg pointere, at Hargreaves er en god fodboldspiller. På sine bedste dage er han ligefrem verdensklasse på sin position. Han er forbavsende hurtig (en af de hurtigste på holdet, tror jeg), han har en ekstrem mængde energi og offervilje, han tackler godt og han læser modstanderens spil fornuftigt. Jeg mindes ikke at have set en så effektiv spilbryder i Uniteds trøje i mange, mange år. Han er dog ikke helt perfekt som defensiv midtbanespiller. Han mangler nogle gange lidt kølighed og koldblodighed, men det er muligvis et trade-off for hans energiske arbejdsvilje, så det er en lille svaghed han kompenserer for på andre måder.

Til gengæld virker han ganske begrænset i det offensive spil. Jeg havde klart forventet mere af ham. Muligvis er det den rolle som SAF har dikteret ham, men jeg havde ærlig talt forventet lidt mere fremadrettet spil. Det er ingen hemmelighed, at han har et godt skud og han kan faktisk også sagtens aflevere fornuftigt. Han tog til tider hjørnespark og frispark lant ude fra hos Bayern, hvor han lagde centimeter-præcise bolde for fødderne af medspillerne. Desværre har han ikke vist denne side af sig endnu udover et par farlige frispark. I stedet vælger han ofte to forskellige løsninger, når han modtager bolden: 1) løbe lidt med bolden og så aflevere kort til den nærmeste spiller eller 2) hurtigt aflevere kort til den nærmeste spiller. Med andre ord: Han fungerer som intet andet end en ordinær boldspiller og han forsøger sig meget sjældent med en lang tværaflevering eller en visionær dyb stikning. Måske er det fordi han mangler kreativiteten og overblikket til det - måske er det fordi SAF har bedt ham om ikke at gøre det. I begge tilfælde mener jeg, at det er en klar og potentiel ødelæggende begrænsning af vores offensive muligheder. Uden bolden sker der heller ikke meget. Ofte bevæger han sig ikke meget når vi har bolden og han tager meget, meget sjældent fremadrettede løb. (Og når han så endelig gør det, så bliver vi uheldigvis straffet for det som mod Tottenham).

Min pointe er, at når vi spiller med Hargreaves så ofrer vi en del af vores offensive flow. Han fungerer ikke som meget andet end en mellemstation i vores angreb. Det er acceptabelt for en central forsvarsspiller (Vidic f.eks.), men vores centrale midtbanespiller burde gerne kunne bidrage med mere. I visse kampe kan det selvfølgelig være fornuftigt at styrke vores defensiv, men vi har i forvejen en strålende defensiv og mange gange ville det ikke ligefrem skade, hvis vores offensiv blev lidt mere flydende. Så hvad Hargreaves giver til vores defensiv kan på en uheldig dag, hvor vores andre offensive spillere ikke er i topform, være betydeligt mindre end hvad det koster i vores offensiv at have ham med. Resultatet er pointtab. Det er selvfølgelig ikke Hargreaves' skyld, at disse pointtab finder sted, men med en spiller med større offensive kvaliteter ville chancen for pointtabene i de pågældende kampe have været mindre. Det er jo sjældent, at vi taber point fordi kampene ender 3-3 eller 2-2 - ofte er det 0-0, 1-1 eller 0-1.

Så min konklusion er dybest set ret tvetydig: Jeg er ikke i tvivl om, at Hargreaves er en dygtig fodboldspiller, særligt i det defensive. Men kunne pengene ikke være blevet brugt bedre? F.eks. på en angriber?

Jeg håber, at Hargreaves viser/får lov til at vise mere rent offensivt. Jeg kunne godt forestille mig, at han kunne finde ud af det. Alternativet til at lade ham prøve noget mere er, at midtbanepartneren bliver endnu mere offensiv. Men hverken Carrick eller Scholes (i sine gamle dage) virker som offensive midtbanespillere. De kan begge godt li' at modtage bolden dybt på banen og så fordele spillet, men de tager sjældent ryk fremad banen med eller uden bolden og de kommer sjældent ind i feltet og bliver målfarlige (Scholes har dog i sine unge dage vist, at han mestrer dette og sådan en evne forsvinder aldrig helt). Anderson har sandsynligvis spillestilen til det og hvis han snart får lov til at spille mere frit og mere offensivt, så kunne det rent faktisk vise sig at blive en ganske dynamisk duo. (Andersons defensive evner betyder desuden også, at han sagtens kan spille ved siden af Carrick eller Scholes - hans potentiale er simpelthen helt utroligt).

Mit spørgsmål er så: Ville Berbatov/Huntelaar/Anelka/Quagliarella/indsæt-selv-angriber have givet mere til holdet? Er det virkelig nødvendigt at have en så god defensiv, når det til tider er på bekostning af offensiven?

Flax_Generous
04-02-2008, 17:42
Og nu har jeg slet ikke kommenteret hans skadesfrekvens. Den er nemlig rigtig høj. Det vil jeg dog ikke diskutere denne gang.

Christensen
04-02-2008, 18:01
Enig i alt, hvad du skriver Flax. Hargreaves-Anderson-midtbanen har vi jo også set tidligere i sæsonen, og den fungerede jo super godt (og det var vel da de to spillede sammen, vi have en af vores bedste perioder). Håber vi får de to at se sammen igen, og måske med Anderson en smule mere offensiv næste gang.

CC
04-02-2008, 18:03
På nuværende tidspunkt er jeg overbevist om at en spiller med større offensiv kompetencer ville have sikret os flere point... Især i starten af sæsonen led vi under manglen på mål, og her ville en angriber til ca 200 mio, som hargreaves har kostet os, været intet mindre end fantastisk... I stedet for at have lidt stort under Rooneys skader kunne vi formentlig have klaret os igennem disse perioder uden de store point tab(dette er dog kontrafaktisk historie, så det kan naturligvis ikke blive til mere end gætterier og formodninger).

Dog vil jeg vente med at opsummere fornuften i købet af Hargreaves til sæsonen er slut for hvis vi f.eks. står med en CL titel, jamen så er der formentlig ikke nogen rigtig diskussion.

Desuden vil jeg også påpege at det ikke er et såkaldt endeligt hold, som jeg ser det. Jeg betragter det ikke som alfa og omega at vi går ud og nupper flere store titler i år, da vores hold er på nippet til et generations skifte. Når dette er overstået, jamen så kan vi se tilbage på om vi kom styrket ud af det eller ej.

Kofoed
04-02-2008, 18:09
Vil give dig ret i at, vi lige nu, meget mere kunne ha haft glæde af en angriber, og ville da også hvis jeg skulle vælge nu her, hellere købe JKH, men nu er vi her, og når nu vi skulle købe en midtbanespiller, var det fornuftigt nok at det blev en defensiv en, og jeg tror nok vi skal få hans kvaliteter mod lyon at se, hvor jeg tror han kan være rigtig god til at lukke ned for deres angreb.. men jeg ser klart et større lys i anderson, og jeg har også sagt mange gange tidligere at han har overrasket meget i defensiven, og derfor ser jeg heller ikke et problem med at han skal spille ved siden af scholes, men jeg syntes helt klart vi har set det bedste fra ham, når han har fået fri hænder off. og slet ikke har skulle bekymre sig om defensiven.. men f.eks mod lyon kunne jeg virkelig godt tænke mig at se hargo og anderson sammen, da hargo tager sig af ALT det defensive, og så kan anderson spille ultra off, midt.. lækkert:P

Kofoed
04-02-2008, 18:13
Desuden vil jeg også påpege at det ikke er et såkaldt endeligt hold, som jeg ser det. Jeg betragter det ikke som alfa og omega at vi går ud og nupper flere store titler i år, da vores hold er på nippet til et generations skifte. Når dette er overstået, jamen så kan vi se tilbage på om vi kom styrket ud af det eller ej.

Jep.. vi skal også tænke på at vi sidste år mistede 3 angribere(rossi), og vi kan først se hvor styrkede vi er blevet når vi får en ny angriber(ud over manucho), og så også en ny højreback, da vi jo også har spillet med reservespilleren hele denne sæson..

ChristianR
04-02-2008, 18:19
Er meget enig i dit indlæg Flax. Jeg er også enig i, at en rigtig god angriber vil optimere vores hold væsentligt, og jeg er i mod, at vi bliver en købeklub som Chelsea.

Herfra må vi så se lidt på vores ambitioner og vurdere, hvad der kan betegnes som de "nødvendige" indkøb. Jeg tror mange af os har en ambition om at vinde Champions League i denne sæson, ligesom vi helst så at vi tog ligaen igen i år. FA cuppen er ikke så højt prioriteret, men "The Treble" lyder jo godt:D

Nå, men for at opnå succes i alle tre turneringer kræver det vel en vis bredde, som Hargo har bidraget meget til i denne sæson. På grund af vores mange skader, ser jeg det faktisk som vitalt for vores præstationer denne sæson, at vi har været så veludrustet på den centrale midtbane.

Sidste sæson vandt vi Premier League uden Hargo, og det tror jeg er muligt at gøre igen, da vi i PL-kampe typisk er meget spilstyrende. Jeg vil ikke sige at vi gør, men vi bør i hvert fald bestræbe os på at spille spilstyrende og offensivt i næsten alle PL-kampe.
Champions League vandt vi derimod ikke sidste sæson, og jeg synes det var tydeligt, at vi manglede lige netop Hargreaves i de vitale kampe mod Milan. Det er svært at spå om, men jeg har en ide om, at han kunne have ændret udfaldet markant, ligesom han i de svære PL-kampe i høj grad kan forbedre vores deffensiv.

Så min konklussion er vel, at Hargo ikk endnu har nået at bevise sin nødvendighed. Jeg håber dog, at han sidst i maj har overbevist os alle sammen om, at han var et vigtigt og nødvendigt køb for at vinde hele lortet. Jeg håber så også, at vores "manglende angriber" ikke ødelægger det for os. For jeg mener som du OGSÅ, at vi skulle investere i en Huntelaar evt.

Flax_Generous
04-02-2008, 19:21
På nuværende tidspunkt er jeg overbevist om at en spiller med større offensiv kompetencer ville have sikret os flere point... Især i starten af sæsonen led vi under manglen på mål, og her ville en angriber til ca 200 mio, som hargreaves har kostet os, været intet mindre end fantastisk... I stedet for at have lidt stort under Rooneys skader kunne vi formentlig have klaret os igennem disse perioder uden de store point tab(dette er dog kontrafaktisk historie, så det kan naturligvis ikke blive til mere end gætterier og formodninger).

Dog vil jeg vente med at opsummere fornuften i købet af Hargreaves til sæsonen er slut for hvis vi f.eks. står med en CL titel, jamen så er der formentlig ikke nogen rigtig diskussion.
Jeg er enig i alt dette. Både dine kontrafaktiske betragtninger og din reservation overfor at afgive en endelig dom over Hargreaves' betydning. Det er simpelthen for tidligt at vurdere om Hargreaves er et nødvendigt køb eller ej. Måske kan han gøre forskellen i Champions League og de afgørende kampe mod Arsenal og Chelsea sidst på sæsonen. I de andre store kampe i år har han jo været ganske dominerende (hvilket understreger min pointe om hvor dygtig en defensiv midtbanespiller han egentlig er).

Jeg vil dog også gerne lige pointere, at hvis valget var mellem intet indkøb eller Hargreaves, så ville jeg selvfølgelig ville ham. Det er altid rart at have en verdensklassespiller ekstra på holdet. Så burde man bare mene, at SAF kunne administrere og justere holdet, så vores offensiv ikke bliver svækket for meget af Hargreaves' tilstedeværelse. Indtil videre er det dog - som sagt - ikke helt lykkedes. Vi spiller ofte for kontrolleret, omstændigt og tilbageholdende. Vi bliver alt for meget som Chelsea, når SAF insisterer på at have en rimelig rendyrket defensiv midtbanespiller på banen.

Kofoed
04-02-2008, 22:02
og jeg er i mod, at vi bliver en købeklub som Chelsea.

Det mener jeg ikke vi er ved at blive.. ENDNU..
Som jeg ser det, køber klubber som chelsea og real alle de gode tilbud de kan komme afsted med, også selvom de ikke rigtig har brug for det.. Hargo var der et specifik plan med, og jeg tror ikke SAF havde regnet med at vi ville få så store angrebsproblemer, idet han altid har stolet meget på saha.. så tror ikke vi er ved at forvandle os til chelsea, ikke at du har sagt det, men vi skal passe på, og i næste transfer vindue syntes jeg kun vi skal købe EN dyr spiller(angriber) og ikke en spiller som f.eks. lahm, til backen da vi har udemærkede folk, og at købe en dyr stjernespiller til den plads ville være "fråds"(forkert ord, men lige det jeg mener rammer bedst)..

ChristianR
04-02-2008, 22:11
Det mener jeg ikke vi er ved at blive.. ENDNU..
Som jeg ser det, køber klubber som chelsea og real alle de gode tilbud de kan komme afsted med, også selvom de ikke rigtig har brug for det.. Hargo var der et specifik plan med, og jeg tror ikke SAF havde regnet med at vi ville få så store angrebsproblemer, idet han altid har stolet meget på saha.. så tror ikke vi er ved at forvandle os til chelsea, ikke at du har sagt det, men vi skal passe på, og i næste transfer vindue syntes jeg kun vi skal købe EN dyr spiller(angriber) og ikke en spiller som f.eks. lahm, til backen da vi har udemærkede folk, og at købe en dyr stjernespiller til den plads ville være "fråds"(forkert ord, men lige det jeg mener rammer bedst)..

Det synes jeg bestemt heller ikke, vi er endnu. Jeg synes, at en stor del af definitionen på at være en købeklub kan lægges over på, hvorvidt man laver nødvendige eller unødvendige indkøb. Når vi bruger mange penge er det ikke på verdensstjerner. Desuden laver vi få og nødvendige indkøb, hvor de nyindkøbte spilleres plads på holdet er meget kendt.
Her synes jeg, vi skildrer os ud fra hold som Chelsea og Real Madrid. En smule OT måske. Ville bare pointere, at vi godt kunne være tilfredse med købet af Hargo og stadig bruge 200mill på en ny angriber. Det er dyrt, men nok nødvendigt, hvis vi også vil vinde det hele. Og det vil vi vel:D

Kofoed
04-02-2008, 22:28
Er meget enig i dit indlæg Flax. Jeg er også enig i, at en rigtig god angriber vil optimere vores hold væsentligt, og jeg er i mod, at vi bliver en købeklub som Chelsea.

Herfra må vi så se lidt på vores ambitioner og vurdere, hvad der kan betegnes som de "nødvendige" indkøb. Jeg tror mange af os har en ambition om at vinde Champions League i denne sæson, ligesom vi helst så at vi tog ligaen igen i år. FA cuppen er ikke så højt prioriteret, men "The Treble" lyder jo godt:D

Nå, men for at opnå succes i alle tre turneringer kræver det vel en vis bredde, som Hargo har bidraget meget til i denne sæson. På grund af vores mange skader, ser jeg det faktisk som vitalt for vores præstationer denne sæson, at vi har været så veludrustet på den centrale midtbane.

Sidste sæson vandt vi Premier League uden Hargo, og det tror jeg er muligt at gøre igen, da vi i PL-kampe typisk er meget spilstyrende. Jeg vil ikke sige at vi gør, men vi bør i hvert fald bestræbe os på at spille spilstyrende og offensivt i næsten alle PL-kampe.
Champions League vandt vi derimod ikke sidste sæson, og jeg synes det var tydeligt, at vi manglede lige netop Hargreaves i de vitale kampe mod Milan. Det er svært at spå om, men jeg har en ide om, at han kunne have ændret udfaldet markant, ligesom han i de svære PL-kampe i høj grad kan forbedre vores deffensiv.

Så min konklussion er vel, at Hargo ikk endnu har nået at bevise sin nødvendighed. Jeg håber dog, at han sidst i maj har overbevist os alle sammen om, at han var et vigtigt og nødvendigt køb for at vinde hele lortet. Jeg håber så også, at vores "manglende angriber" ikke ødelægger det for os. For jeg mener som du OGSÅ, at vi skulle investere i en Huntelaar evt.

Det synes jeg bestemt heller ikke, vi er endnu. Jeg synes, at en stor del af definitionen på at være en købeklub kan lægges over på, hvorvidt man laver nødvendige eller unødvendige indkøb. Når vi bruger mange penge er det ikke på verdensstjerner. Desuden laver vi få og nødvendige indkøb, hvor de nyindkøbte spilleres plads på holdet er meget kendt.
Her synes jeg, vi skildrer os ud fra hold som Chelsea og Real Madrid. En smule OT måske. Ville bare pointere, at vi godt kunne være tilfredse med købet af Hargo og stadig bruge 200mill på en ny angriber. Det er dyrt, men nok nødvendigt, hvis vi også vil vinde det hele. Og det vil vi vel:D

præcis.. ved godt du ikke mente at vi var, men ville bare lige pointere at vi nemt kan gå hen og blive det.. Men ja det er rigetligt OT.:) Back to topic

robinho
05-02-2008, 05:54
synes ikke man kan sige vi udelukkende går efter verdensstjerner, så på den måde er vi ikke en købeklub ala real madrid eller chelski. Hargreaves var jo ikke den største "stjerne" på den defensive midtbane. Men han spillede så i en topklub, hvilket gjorde handlen kompliceret og dyr. Men hvis vi skulle være gået efter en etableret stjerne skulle vi jo have gået efter essien, vieira eller gattuso. Men synes nu Hargreaves er et godt køb.De kampe han har deltaget i har han været blandt de bedste hver gang. Dog så det ud til han ikke var så god mod spurs, siden han blev pillet ud i pausen.

Men ok han må også have dårlige kampe

Sgoales
21-02-2008, 07:50
Kære med-United fans.
Jeg er ikke enig med jer...
Jeg synes at Hargo har været et fejlkøb. Han er rigtig god i det defensive arbejde, men han bidrager med INTET andet. Se kampen i går mod Lyon. han laver stort set ingen fremadrettede afleveringer og de fleste afleveringer er korte boldflytterier.Dermed bidrager han i det offensive spil, alene til at sænke farten i vores opspil og gøre det nemmere for modstanderne at organisere sig.
Jeg synes at Carrick er en klasse bedre - han er god defensive, arbejder hårdt og skaber en masse frem ad banen.
Jeg vil også hellere se Fletcher i startformationen end hargo.
I går krydrer han jo også præstationen med et par frispark, som man ikke må give Lyon med Juninho på banen. Specielt frisparket på Govou var dumt ca. 16-18 meter fra målet.... hvad tænker han på???

Jeg kan ikke mindes at vi har vundet en eneste kamp med ham på holdet i år - er der nogen der kan korrigere mig?(det håber jeg sgu...)

United DK
21-02-2008, 08:21
Jeg kan ikke mindes at vi har vundet en eneste kamp med ham på holdet i år - er der nogen der kan korrigere mig?(det håber jeg sgu...)

Når du siger i år, så går jeg udfra du mener i denne sæson, og vi har slået Sunderland og Liverpool med ham på holdet, men ellers tror jeg ikke det er blevet til mere. Han har så også været meget skadet, og spiller langt fra alle kampe.

Bugge
21-02-2008, 08:30
Hargreaves var simpelthen for dårlig igår.. Udover Anderson så er Carrick vel pt den bedste spiller på vores centrale midtbane.. Fletcher var også rigtig god mod Arsenal..

JDK
21-02-2008, 08:52
Carrick, Fletcher og ikke mindst Anderson er bedre på denne plads pt., end Hargo er - men jeg synes ikke vi skal dømme ham som et fejlkøb endnu! i starten, da han spillede (før sine skader), blev han på dette forum sat til at være den bedste spiller i de 2-3 kampe og så var han uheldig at løbe ind i skader

Slå koldt band i blodet - han skal nok vise sit værd! specielt i CL kampene og de andre store kampe (dog ikke i går!)

chrhein
24-02-2008, 07:41
Jeg hader at kritisere vores egne spillere - men Hargreaves ligner virkelig et fejlkøb. Vores midtbane går totalt i stå når han spiller, og han spiller primært altid bolden tilbage på forsvaret når han får den. Samtidig er hans evne til at erobre bolde ikke bedre end Anderson eller selv Fletcher.

Jeg har virkelig været svært skuffet over ham.

Vores ventrale midtbane kører optimalt når vi stiller med Carrick / Anderson, simplenhen fordi de får spillet til at flyde, og vores offensiv ser betydeligt bedre ud. Så kan de godt være vores defensiv halter lidt, men hey - jeg foretrækker altså at lukke en ind, og så score 3 i den anden ende.

Sgoales
24-02-2008, 07:58
Jeg kunne ikke være mere enig...
Jeg synes at vi spiller dårligt hver gang han er med.
Carrick bør spille de fleste sammen med enten Anderson, Scholes og Fletcher.
Vi kan se hvor mange mål Carrick lægger op til, samtidig med at han er god til at binde spillet sammen.

Bugge
24-02-2008, 09:19
Det irriterer mig helt vildt at Hargreaves spiller som han gør, især når man ved hvor dygtig en spiller han er..
Jeg håber at det bare er en opstartsfase hvor han lige skal igang osv..

Pt bør han ikke spille når Anderson, Carrick og Fletcher gør det så godt..

Dines
24-02-2008, 09:25
Hargreaves har ikke rigtig slået igennem, ja. I de første kampe i sæsonen, var han den bedste mand, men lige nu er han virkelig nede med sit spil. Jeg vil ikke afskrive ham endnu, for jeg ved at han har kvaliteter, men jeg synes at han p.t. bør være 5.valg og at Fletcher skal være foran ham i køen.

chrhein
25-02-2008, 10:05
Jeg synes så derimod også at man så hvor ringe Fletcher faktisk er imod Newcastle - det var bestemt ikke midtbanen der vandt den kamp for os, det var 5 gode kontraløb. Det er da fantastisk hvordan Fletcher kan spille 1 drømmekamp, for dernæst at spille 3 ringe kampe i træk.

Jeg foretrækker dog stadig Hargreaves foran Fletcher til hver en tid.

Dines
25-02-2008, 15:52
Ringe? Han lavede en assist, og brød spillet rigtig mange gange. Selvom han ikke havde så fri en rolle som imod Arsenal, gjorde han for det meste alt fornuftigt af det han foretog sig. Han fik bolden og spillede den videre hurtigt. Hargreaves laver nogle gange det, at han lige vil have ekstra berøringer på, og så sænker det kontra chancer.

Martinsen
25-02-2008, 15:55
Jeg synes så derimod også at man så hvor ringe Fletcher faktisk er imod Newcastle - det var bestemt ikke midtbanen der vandt den kamp for os, det var 5 gode kontraløb. Det er da fantastisk hvordan Fletcher kan spille 1 drømmekamp, for dernæst at spille 3 ringe kampe i træk.

Det er helt uforståeligt hvordan du kan mene Fletcher var ringe mod Newcastle:confused: Manden ryddede perfekt op på midtbanen, og skilte sig også fint af med den, langt bedre end Hargo har gjort de sidste par kampe. Lige pt. er jeg mindst lige så tryg ved at have Fletcher på midtbanen som Hargreaves. Og han har ihvertfald ikke spillet sig længere væk fra holdet med de seneste præstationer, tværtimod.

Glory Man United
25-02-2008, 16:01
Fletcher var ikke ringe. Men hvem var det? Newcastle er vel sammen med Derby det dårligste hold pt. Jeg synes, der var 3 spillere, der dog skilte sig ud: Carrick, Ronaldo og Rooney.
Nu handler tråden så om Hargo, og når han er oppe i gear, vil jeg til hver en tid foretrække ham fremfor Fletcher. Det er han så ikke nu, og så får Fletcher jo bare lidt mere spilletid pt

Bergmann
25-02-2008, 16:06

Hvilket kamp så du?
Han kæmpede røven ud af bukserne som sædvanlig, og jeg synes, han gjorde det rigtig godt. I øjeblikket begynder han at ligne den spiller, som han var lige inden han blev skadet i sidste sæson. Midtbanen er virkelig et dilemma, men skal jeg være ærlig, så synes jeg, at Scholes har gjort det værst - Anderson bedst.

ChristianR
25-02-2008, 16:28
Jeg mener også, at når spillet kører for os, så har Hargo en tendens til at sløve spillet. Grunden til, at han var en af de bedste i starten kunne måske være, at spillet ikke rigtig kørte for os som det gør nu - Så var han lidt manden, der kunne holde vores røv oppe.
Jeg synes også, at vi for tiden skal spille med Carrick og Anderson. Fletcher har de sidste par kampe vist et glimrende niveau, jeg nærmest ikke troede han havde, og lad os så håbe Scholes kommer op i omdrejninger inden de vigtigste kampe.
Så kan vi bruge Hargo i de svære CL-kampe, når det er vigtigere at de andre ikke får scoret, end at vi selv scorer. Og så kan vi evt smide ham ind i nogle PL-kampe, hvor vi er kommet foran, selvom jeg helst ikke ser, at vi trækker os tilbage og blot forsvarer førringen.

Bergmann
25-02-2008, 16:41
Giv ham tid... Jeg er sikker på, at han bliver fremragende for os! Han skal lige tilvænne sig - vi har set, hvor højt niveau han kan spille på. Tænk bare på første måned (?), hvor han blev månedens spiller :s

Krede
25-02-2008, 16:41
Jeg mener også, at når spillet kører for os, så har Hargo en tendens til at sløve spillet. Grunden til, at han var en af de bedste i starten kunne måske være, at spillet ikke rigtig kørte for os som det gør nu - Så var han lidt manden, der kunne holde vores røv oppe.
Jeg synes også, at vi for tiden skal spille med Carrick og Anderson. Fletcher har de sidste par kampe vist et glimrende niveau, jeg nærmest ikke troede han havde, og lad os så håbe Scholes kommer op i omdrejninger inden de vigtigste kampe.
Så kan vi bruge Hargo i de svære CL-kampe, når det er vigtigere at de andre ikke får scoret, end at vi selv scorer. Og så kan vi evt smide ham ind i nogle PL-kampe, hvor vi er kommet foran, selvom jeg helst ikke ser, at vi trækker os tilbage og blot forsvarer førringen.

Hvis vi spiller med tre centrale, så tror jeg det kunne være giftig med Anderson og Carrick (Som vi er enige om pt. er vores to bedste) også Hargreaves. Anderson til at lave det tekniske fremad, Carrick til at lave de lækre afleveringer og Hargreaves til at lave løbe arbejdet og det defensive.

Martinsen
25-02-2008, 16:52
Hvis vi spiller med tre centrale, så tror jeg det kunne være giftig med Anderson og Carrick (Som vi er enige om pt. er vores to bedste) også Hargreaves. Anderson til at lave det tekniske fremad, Carrick til at lave de lækre afleveringer og Hargreaves til at lave løbe arbejdet og det defensive.

Og hvilken offensiv plads vil du så ofre, for at få plads til de 3 centrale midtbaner?? Jeg er helt med på at vi i nogle cl-kampe spiller med 3, og det er skam også fair nok, men i PL spiller vi 4-4-2 og kan overhovedet ikke se hvorfor det skulle laves om??

Høgsted
25-02-2008, 16:55

En kant spiller kan vi ikke ofre så det må vel blive en angriber og trods mange mål mod Arsenal så synes jeg at Rooney var meget alene oppe foran både i kampen mod Arsenal men også mod Lyon. Men synes også ideen er meget spændende men tror desværre ikke det vil gøre med en angriber eller en kantspiller

ChristianR
25-02-2008, 16:56

Jaa, det ville være en lækker midtbane. Så ville vi desværre bare miste en af vores angribere, og jeg synes, at vi gang på gang har set, at vi ikke er effektive nok foran mål med kun een angriber, som oven i købet også ofte går dybt i banen. Igen kan det måske være en muliged i CL-semi og finale, da det som regel er så gode hold vi møder der, at der ikke er plads til at vi kan "boltre" os ligeså meget.

Krede
25-02-2008, 17:16
Jaa, det ville være en lækker midtbane. Så ville vi desværre bare miste en af vores angribere, og jeg synes, at vi gang på gang har set, at vi ikke er effektive nok foran mål med kun een angriber, som oven i købet også ofte går dybt i banen. Igen kan det måske være en muliged i CL-semi og finale, da det som regel er så gode hold vi møder der, at der ikke er plads til at vi kan "boltre" os ligeså meget.

Til jer alle tre der har skrevet, så er vi enige om, at 442 fungere godt for os. Jeg mener bare, at nogle gange ville det ikke skade at skifte formation til visse lejligheder. Eks. mod Arsenal hvor Fergie havde luret deres svaghed - backerne.

For at uddybe mine tanker. Jeg synes ikke man skal se så firkantet på formationen og tallene. F.eks mod Newcastle der spillede vi i en stor del af kampen med Ronaldo og Tevez på toppen, Nani højre og Rooney venstre - med andre ord - vi er vildt fleksible, hvilket gør os svære at spille imod.

Mht. en tre mands midtbane, så er vi enige om, at Rooney ikke er bedst alene på toppen, det er netop derfor jeg drømmer om Benzema (eller at Manucho er the shit), fordi så ville vi kunne spille med de tre tidligere nævnte på den centrale, hvor Anderson ville få mere frihed (her tror jeg iøvrigt for alvor han kan udfolde sig) og så Ron and Roon på kanterne med en target man på toppen. Vi ved så alle at Rooney sikkert ville rykke ind i banen tit, men det er også sådan han er bedst!!! Dette giver plads til venstre, her ville Anderson så med hans frie rolle kunne rykke ud eller Evra kunne komme, da han elsker at gå med i det offensive.

Jeg ved ikke om I kan følge mig? Dette ville klart være giftigt i visse kampe.

chrhein
28-02-2008, 11:52
Hvilket kamp så du?
Han kæmpede røven ud af bukserne som sædvanlig, og jeg synes, han gjorde det rigtig godt. I øjeblikket begynder han at ligne den spiller, som han var lige inden han blev skadet i sidste sæson. Midtbanen er virkelig et dilemma, men skal jeg være ærlig, så synes jeg, at Scholes har gjort det værst - Anderson bedst.

Var jeg den eneste der så en kamp imod Newcastle, hvor hvis vi havde mødt ethvert andet hold, med bare en grad af defensiv organisation, havde vi tabt 1-0, eller spillet 1-1? Jeg synes kampen, og især midtbanen i første halvleg var elendig. Ja vi spillede os op da vi kom foran 3-0, men indtil da var det virkelig ikke godt at se på. Vi havde intet spil på midtbanen, de tabte boldene konstant, men vi havde 3 stærke kontraløb, og det afgjorde kampen.

Jeg mener stadig ikke Fletcher har niveau til vores klub. Hans topniveau er rigtigt flot, men hans bundniveau, og hans evne til at holde niveau kamp for kamp, er ikke god nok.

Mht. Hargreaves er jeg glad for at både Manutd.com's og united.no's læsere mener Carrick / Anderson er vores stærkeste opstilling.

23Becks
28-02-2008, 12:27
Var jeg den eneste der så en kamp imod Newcastle, hvor hvis vi havde mødt ethvert andet hold, med bare en grad af defensiv organisation, havde vi tabt 1-0, eller spillet 1-1? Jeg synes kampen, og især midtbanen i første halvleg var elendig. Ja vi spillede os op da vi kom foran 3-0, men indtil da var det virkelig ikke godt at se på. Vi havde intet spil på midtbanen, de tabte boldene konstant, men vi havde 3 stærke kontraløb, og det afgjorde kampen.

Jeg mener stadig ikke Fletcher har niveau til vores klub. Hans topniveau er rigtigt flot, men hans bundniveau, og hans evne til at holde niveau kamp for kamp, er ikke god nok.

Mht. Hargreaves er jeg glad for at både Manutd.com's og united.no's læsere mener Carrick / Anderson er vores stærkeste opstilling.

Er ikke enig.. Syns midtbanen var Newcastles ditto total overlegen kampen igennem.. Fletcher leverede en solid indsats og faldt på ingen måde igennem, som du beskriver.. Jeg tror der er mange herinde, der har samme opfattelse..

ChristianR
28-02-2008, 12:38
Til jer alle tre der har skrevet, så er vi enige om, at 442 fungere godt for os. Jeg mener bare, at nogle gange ville det ikke skade at skifte formation til visse lejligheder. Eks. mod Arsenal hvor Fergie havde luret deres svaghed - backerne.

For at uddybe mine tanker. Jeg synes ikke man skal se så firkantet på formationen og tallene. F.eks mod Newcastle der spillede vi i en stor del af kampen med Ronaldo og Tevez på toppen, Nani højre og Rooney venstre - med andre ord - vi er vildt fleksible, hvilket gør os svære at spille imod.

Mht. en tre mands midtbane, så er vi enige om, at Rooney ikke er bedst alene på toppen, det er netop derfor jeg drømmer om Benzema (eller at Manucho er the shit), fordi så ville vi kunne spille med de tre tidligere nævnte på den centrale, hvor Anderson ville få mere frihed (her tror jeg iøvrigt for alvor han kan udfolde sig) og så Ron and Roon på kanterne med en target man på toppen. Vi ved så alle at Rooney sikkert ville rykke ind i banen tit, men det er også sådan han er bedst!!! Dette giver plads til venstre, her ville Anderson så med hans frie rolle kunne rykke ud eller Evra kunne komme, da han elsker at gå med i det offensive.

Jeg ved ikke om I kan følge mig? Dette ville klart være giftigt i visse kampe.

Med en ny bomber vil det hele naturligvis være en anden sag. Så kan din midtbane IMO sagtens komme på tale, men som det ser ud nu går det ikke.

Bugge
28-02-2008, 13:19
Vi kunne også bare spille med 3 forsvarsspillere, så sparer vi også alt det bøvl med at finde en fremtidserstatning for Neville :D!

Kjizzle
28-02-2008, 15:36
Vi kunne også bare spille med 3 forsvarsspillere, så sparer vi også alt det bøvl med at finde en fremtidserstatning for Neville :D!

Ved du om der findes hold der rent faktisk har succes med 3 forsvarsspillere? :D

Jeg kan ikke komme på nogle hold men min viden er heller ikke noget at råbe hurra for :D

timberunited
11-03-2008, 11:20
:devilll: Til gengæld er det genialt med Hargo, der ligger lige foran forsvaret. Det var en af de få ting, der virkede mod Portsmouth.

Dejligt at manden begynder at komme i kampform. :)

23Becks
11-03-2008, 11:27
:devilll: Til gengæld er det genialt med Hargo, der ligger lige foran forsvaret. Det var en af de få ting, der virkede mod Portsmouth.

Syns vores spil halter når vi spiller med Hargo, og jeg mener til hver en tid at når vi spiller mod en overkommelig modstander på OT, så skal han ikke spille.. Han er dog fremragende i mod de "gode" hold, hvor vores udgangspunkt er mere defensivt, specielt når vi spiller på udebane..

Bugge
11-03-2008, 11:53
Hargreaves svinger utrolig meget synes jeg.. Han har haft et par gode kampe hist og pist, men når man ved hvad han kan så har jeg ikke været tilfreds..
Jeg synes han hæmmer vores flow på midtbanen, for selvom han primært er skraldemænd så har vi brug for midtbanespillere som er dygtige til hurtig pasningsspil hvis vi skal få noget ud af alle de fantastiske offensive kræfter vi har..

Hvis vi spiller 4-5-1/4-3-3 som vi har gjort i et par CL kampe, så synes jeg Hargreaves er god at have for så har vi 2 centrale midtbanespiller til at supplere hinanden fremad banen mens Hargreaves kan fokusere på det defensive..

Dines
11-03-2008, 12:45

Synes ikke han var god mod Portsmouth. Okay han var ikke dårligere end de andre, men det var små det han præsterede. Han har stadig min tiltro, men jeg er skuffet over hans offensive evner, og han er imo den dårligste midtbanespillere. Carrick, Anderson, Fletcher og Scholes bør være foran ham i køen.

Daniel
11-03-2008, 15:21
Når vi spiller 4-3-3/4-5-1 foretrækker jeg Fletcher på midtbanen da jeg kun synes vi skal spille med den ene. Denne opstilling bruges jo mest mod virkelig stærke hold og der synes jeg Fletcher med sit løbe pensum gør det fantastisk.

el-insaciable
04-04-2008, 04:16
Her er måske en forklaring på Hargreaves' manglende spilletid denne sæson:

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/manchester_united/article3677961.ece

Det er tvivlsomt, hvor meget der skal ligges i historien, men jeg kunne sagtens forestille mig Fergie straffe en spiller på den måde - punktualitet er jo for øvrigt også noget, Keane har lagt meget vægt på i Sunderland, hvor spillerbussen vist nok kørte fra to eller tre spillere, der kom for sent. Og Hargreaves har jo overall, men især i starten, gjort det glimrende, når han har spillet

Fletcherfan
04-04-2008, 07:12
Hargo er et problem... Et er at han ikke har rigtig har tilvænnet sig livet i Manchester, men han kostede 200 mio. og jeg synes ikke, at han har vist sig de penge værdig. Og det er meget langt fra... Der tænker jeg mere på de evner han har vist... Det eneste, som jeg synes han har vist, er at han har godt øje for spillere, der står lige ved siden af ham... Hvis han ikke havde kostede de 200 mio så ville jeg synes vi skulle sælge ham. Men jeg tror ikke United kan få halvdelen af det for ham. Carrick og Scholes er de bedste i øjeblikket, da Fletcher er skadet. Også synes jeg, at Anderson og måske også O'Shea skal vælges fremfor Hargo på midbanen... Et kæmpestort fejlkøb, desværre... Og det er også lidt kedeligt, at mine bange anelser var rigtige...

ChristianR
04-04-2008, 07:30
Hargo er et problem... Et er at han ikke har rigtig har tilvænnet sig livet i Manchester, men han kostede 200 mio. og jeg synes ikke, at han har vist sig de penge værdig. Og det er meget langt fra... Der tænker jeg mere på de evner han har vist... Det eneste, som jeg synes han har vist, er at han har godt øje for spillere, der står lige ved siden af ham... Hvis han ikke havde kostede de 200 mio så ville jeg synes vi skulle sælge ham. Men jeg tror ikke United kan få halvdelen af det for ham. Carrick og Scholes er de bedste i øjeblikket, da Fletcher er skadet. Også synes jeg, at Anderson og måske også O'Shea skal vælges fremfor Hargo på midbanen... Et kæmpestort fejlkøb, desværre... Og det er også lidt kedeligt, at mine bange anelser var rigtige...

Det synes jeg nu godt nok er alt for hårdt sagt. Han har en tendens til at sløve spillet en smule, når vi spiller hurtig og flot angrebsfodbold. Men i kampe, hvor vi skal spille lidt mere disciplineret er han da perfekt. Han kan noget, som ingen af de andre rigtig kan. Så ubruelig er han i hvert fald langt fra. Man kan så diskutere om det var et godt køb eller ej til den pris.

Bugge
04-04-2008, 08:18
Jeg synes egentlig han har gjort det okay på højrebacken, de gange han har spillet der..
Et fejlkøb er måske så meget sagt, han har spillet et begrænset antal kampe og jeg tror bare ikke han har fundet rytmen endnu..
Men god har han ikke været..

KennyN
04-04-2008, 08:46

Slap da af for en underlig holdning at have. Har du bare set dig sur på Hargreaves fordi det på et tidspunkt var "in" at kritisere ham, eller hvad sker der.? Se kampene, og du vil opdage at Hargreaves faktisk gør et glimrende arbejde. Så man Nicky Butt meget i løbet af kampene.? Nej.. Deres job på midten er at få det hele til at køre rundt, og give andre plads til at spille og skabe chancer og mål.. Synes det er synd at folk af en eller anden grund ikke kan lide Hargreaves, og konstant sviner ham til. Selv da han scorede mod Fulham fik han en sviner, fordi Nani lignede en der havde lyst til at sparke..

Glory Man United
04-04-2008, 10:23

Nu har du og jeg jo sjældent været enige om noget ;). Og ej helelr her. Hargo har været skadet 3 gange i denne sæson, og det er nok forklaringen på, at han ikke er fast mand idag (self også fordi Carrick har været stærk i de sidste 2-3 mdr). Men jeg glemmer nu ikke de første par kampe han spillede, hvor vi var i krise...han var klart MOM. Om han så skal spille def.midt eller Carrick skal er en anden sag. Men han er altså langt foran din favorit Fletcher og O´Shea? Jeg ved ikke, hvad du begrunder din udtalelse med der, men det må vel være en eller anden onsdagskamp i 05-06 sæsonen, som jeg ikke kan huske

Daniel
04-04-2008, 11:25
Jeg forstår bare ikke hvorfor Hargreaves ikke blev valgt til Roma kampen. Han skulle da være købt ind til sådanne kampe.

Og så er det muligt at andre er mere formstærke men hvis hans rolle skal være at være midtbanespiller i svære udekampe i cl forstå jeg bare ikke hvorfor han ikke startede mod Roma.

United DK
04-04-2008, 11:38
Jeg synes efterhånden købet af Hargreaves virker ubrugeligt, for han blev købt til, at vi kunne være bedre stillet på udebane i CL, men i tirsdags var der jo ingen problemer defensivt, selvom vi spillede med Carrick, Scholes og Anderson. Mange brugte 3-0 nederlaget mod Milan sidste år som et argument, for at købe Hargreaves, men jeg mener mere den kamp blev tabt på, at vi havde en offday, og ikke at vi manglede en oprydder.

Det skal lige siges, at jeg intet har imod Hargreaves, for han er helt sikkert en klassespiller, men han virker bare overflødig på vores hold.

ChristianR
04-04-2008, 12:00
Jeg synes efterhånden købet af Hargreaves virker ubrugeligt, for han blev købt til, at vi kunne være bedre stillet på udebane i CL, men i tirsdags var der jo ingen problemer defensivt, selvom vi spillede med Carrick, Scholes og Anderson. Mange brugte 3-0 nederlaget mod Milan sidste år som et argument, for at købe Hargreaves, men jeg mener mere den kamp blev tabt på, at vi havde en offday, og ikke at vi manglede en oprydder.

Det skal lige siges, at jeg intet har imod Hargreaves, for han er helt sikkert en klassespiller, men han virker bare overflødig på vores hold.

Måske problemet ligger i, at vi manglede ham sidste år. Men vores styrke i forsvaret er vokset væsentligt siden da. Desuden er offensiven også styrket, så vi kan spille på en lidt anden måde. Så lige nu har vi reelt set ikke rigtig brug for ham mere. (selvom vi da nok skal få ham brugt)

Holmskov
04-04-2008, 12:32
Hargreaves er den bedste støvsuger og spilbryder du kan få for penge.

Nej, han laver ikke mange mål eller lækre afleveringer, men han gør præcist det han er købt til og det gør han pisse godt.

schousboe9
04-04-2008, 13:18
The Times har svaret på, hvorfor Hargreaves ikke har spillet så meget på det seneste:

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=86331

Han er åbenbart kommet for sent til flere spillermøder, og Ferguson tvivler oven i købet også efterhånden på hans form.

Giv mig en pause... Nu fik vi et kanon resultat i Rom, så når de nu ikke kan skabe uro på dén baggrund, er de jo nødt til at finde på noget andet. :whine:

But God bless 'em - de sætter kulør på hverdagen!:D

Kofoed
04-04-2008, 13:31
Jeg syntes han beviste sine kvaliteter mod roma.. Det var tydeligt at se at når vi ikke havde bolden, men blev presset tilbage, var anderson slet ikke den rigtige til jobbet, og hargo spillede så meget bedre, og brød så meget bedre da han kom ind, og det er lige det han er lavet til.. når vi er foran eller skal holde et resultat er han perfekt, og det han gør, er der ikke mange i verden der gør bedre.. Han skal ikke ses, han skal bare være der og gøre det han er bedst til..

ChristianR
04-04-2008, 15:33
Hargreaves er den bedste støvsuger og spilbryder du kan få for penge.

Nej, han laver ikke mange mål eller lækre afleveringer, men han gør præcist det han er købt til og det gør han pisse godt.

Enig! Spørgsmålet ligger måske bare i, om United har brug for sådan en. Når tingene kører for os, som de gør for tiden, synes jeg Hargo virker overflødig. Men vi holder næppe dette niveau for evigt, så jeg er sikker på, han nok skal blive brugt.

BT
04-04-2008, 15:51
Jeg synes, at Hargo har haft det svært. Han er jo på et hold, hvor der er en rigtig bred trup, især på midtbanen. Så han får jo ikke så meget spilletid.
Men hvis han bare får lidt kamptræning, så skal han nok komme til at præge holdet i en positiv retning.
Han gør det jo ikke dårligt.
Han spiller faktisk for det meste godt, når han er inde:)

Dines
04-04-2008, 16:50

Men det er lidt nemt at være bagklog ikke? :p Du har ret i, at efter Milan-kampen var det virkelig tydeligt, at vi manglede en Hargreaves på midtbanen, men vores 3 mands midtbane på udebane i CL har funkeret fint uden ham. Jeg synes ikke han har været et fejlkøb, jeg synes bare ikke at han har fundet rytmen ordentligt. Jeg tror Hargo er en spiller, der spiller bedre, hvis han får lov at spille mange kampe i træk. Vi så da Carrick havde forsvigt, Scholes var skadet og Fletcher har usynlig, hvor godt han gjorde det sammen med Anderson, når de spillede centralt på midten. Jeg tror på ham, og at han nok skal slå igennem.

United DK
04-04-2008, 17:46
Men det er lidt nemt at være bagklog ikke? :p

Bagklog? Jeg har aldrig hævdet, at jeg udemærket var klar over, at han ville blive overflødig.

Du har ret i, at efter Milan-kampen var det virkelig tydeligt, at vi manglede en Hargreaves på midtbanen, men vores 3 mands midtbane på udebane i CL har funkeret fint uden ham. Jeg synes ikke han har været et fejlkøb, jeg synes bare ikke at han har fundet rytmen ordentligt. Jeg tror Hargo er en spiller, der spiller bedre, hvis han får lov at spille mange kampe i træk. Vi så da Carrick havde forsvigt, Scholes var skadet og Fletcher har usynlig, hvor godt han gjorde det sammen med Anderson, når de spillede centralt på midten. Jeg tror på ham, og at han nok skal slå igennem.

Jeg synes heller ikke han har været et fejlkøb, men jeg synes købet af ham var overflødigt. Det minder mig lidt om dengang, hvor vi hentede Veron, selvom vi i forvejen havde Keane og Scholes, og i nødstilfælde Nicky Butt.

Fletcherfan
04-04-2008, 19:23
Til 200 mio skal han kunne gøre en stor forskel, og sørge for at United ikke taber de dumme kampe som Shitty, West Ham og Bolton, som tilfældigvis alle er tabte og alle er med Hargo i startopstillingen... Han har måske ikke været direkte dårlig, men han har ingen forskel gjort på holdet, og derfor synes jeg, at han er overflødig (sagt på en pæn måde)... Jeg ville ikke have havt så meget imod ham hvis han havde kostet 30-50 mio, men så havde SAF forståeligt nok ikke købt ham... Jeg synes hans reelle værdi ihvertfald ikke er højere end 100 mio... Og det er ikke noget med at være bagklog eller at følge med strømmen...

Dines
04-04-2008, 19:26
Bagklog? Jeg har aldrig hævdet, at jeg udemærket var klar over, at han ville blive overflødig.

Jeg synes heller ikke han har været et fejlkøb, men jeg synes købet af ham var overflødigt. Det minder mig lidt om dengang, hvor vi hentede Veron, selvom vi i forvejen havde Keane og Scholes, og i nødstilfælde Nicky Butt.

Men hvis Hargreaves havde slået igennem med det samme, havde du sikkert også ment, at Anderson var et overflødigt køb?

Parkohargo
04-04-2008, 19:31
Til 200 mio skal han kunne gøre en stor forskel, og sørge for at United ikke taber de dumme kampe som Shitty, West Ham og Bolton, som tilfældigvis alle er tabte og alle er med Hargo i startopstillingen... Han har måske ikke været direkte dårlig, men han har ingen forskel gjort på holdet, og derfor synes jeg, at han er overflødig (sagt på en pæn måde)... Jeg ville ikke have havt så meget imod ham hvis han havde kostet 30-50 mio, men så havde SAF forståeligt nok ikke købt ham... Jeg synes hans reelle værdi ihvertfald ikke er højere end 100 mio... Og det er ikke noget med at være bagklog eller at følge med strømmen...

lol. i de kampe du nævner der underpræsterede sku da hele holdet så at kaste den over på Hargo og sige det er hans skyld er sku for dumt. Og jo jeg synes han gjorde en stor forskel i starten af sæsonen hvor han i en række kampe var MOM hvor andre på holdet virkelig underpræsterede. Han har ikke været så fremtrædende i den sidste halvdel af sæsonen, navnligt fordi han nok ikke har fået den store spilletid og dermed sagt også pga. nærmest alle vores midtbanefolk virkelig har fundet ånden og formen. Jeg vil ikke kalde Hargo for et fejlkøb for synes han er rigtig vigtig for bredden og når han bliver bragt ind på banen laver han det stykke arbejde som han nu engang er købt for. Nemlig skraldemands jobbet.

man.utd25
04-04-2008, 19:33
Her er måske en forklaring på Hargreaves' manglende spilletid denne sæson:

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/manchester_united/article3677961.ece

Det er tvivlsomt, hvor meget der skal ligges i historien, men jeg kunne sagtens forestille mig Fergie straffe en spiller på den måde - punktualitet er jo for øvrigt også noget, Keane har lagt meget vægt på i Sunderland, hvor spillerbussen vist nok kørte fra to eller tre spillere, der kom for sent. Og Hargreaves har jo overall, men især i starten, gjort det glimrende, når han har spillet

tipsbladet.dk har også den historie så tror på det, og det kan nemt passe

CC
04-04-2008, 19:58
Han har gjort det ganske anstændigt, men han har endnu ikke for alvor haft mulig for at lave den helt afgørende forskel. Kan godt være at han ikke har været alle pengene værd, men nu har vi ham og vi kan lige så godt nyde ham for vi kan ikke pt få de samme penge for ham som vi har givet. Men jeg er godt tilfreds med ham og han skal nok være med til at tjene pengene igen...

JakobR
04-04-2008, 21:07
tipsbladet.dk har også den historie så tror på det, og det kan nemt passe

De har den jo fra The Times :p

Ferguson har kaldt historien for noget sludder på dagens pressemøde.

Apropros, hvornår kommer kamptråden?

United DK
04-04-2008, 21:56
Men hvis Hargreaves havde slået igennem med det samme, havde du sikkert også ment, at Anderson var et overflødigt køb?

Nej, for Anderson var jo fra starten udset som Scholes' arvetager, så købet af Anderson har aldrig været overflødigt. Da vi købte Hargreaves, da havde vi lige vundet mesterskabet med Carrick på pladsen, og Fletcher gjorde også nogle gode indhop engang i mellem, så fra starten var Hargreaves måske ikke lige det, vi akut stod og manglede.

Dines
05-04-2008, 09:14
Nej, for Anderson var jo fra starten udset som Scholes' arvetager, så købet af Anderson har aldrig været overflødigt. Da vi købte Hargreaves, da havde vi lige vundet mesterskabet med Carrick på pladsen, og Fletcher gjorde også nogle gode indhop engang i mellem, så fra starten var Hargreaves måske ikke lige det, vi akut stod og manglede.

Korrekt. Men vi så også, at vi manglede en ekstra mand på midten til sidst i sæsonen. Carrick - Scholes var slidte til sidst, og ærligt talt så tror jeg ikke Fletcher er udset til at blive fast starter, selvom han gør det godt, når han spiller. Ingen havde troet, at Anderson vil gøre så godt, som han har gjort allerede nu, så jeg kan godt se meningen med købet, selvom det p.t. virker overflødigt.

United DK
05-04-2008, 09:20
Korrekt. Men vi så også, at vi manglede en ekstra mand på midten til sidst i sæsonen. Carrick - Scholes var slidte til sidst, og ærligt talt så tror jeg ikke Fletcher er udset til at blive fast starter, selvom han gør det godt, når han spiller.

Det er så lidt ærgerligt synes jeg, at man ikke tør lade Fletcher starte så meget, for han har vist så mange gange, at han sagtens kan gøre sig i United, ikke som stamspiller, men som en rigtig god reserve, og han kunne sagtens starte de lidt nemmere kampe, som en hjemmekampe mod Derby f.eks., og derfor tage lidt over fra Carrick.

Ingen havde troet, at Anderson vil gøre så godt, som han har gjort allerede nu, så jeg kan godt se meningen med købet, selvom det p.t. virker overflødigt.

Man kan jo kun være overrasker over Anderson, men alligevel blev han jo udråbt til at have et kæmpe potentiale, og godt nok er han kun 19 år, men har man potentiale, så er det i den alder man viser det. Bare se på Rooney og Ronaldo, de var også kun 19, da de var stamspillere hos os.

Dines
05-04-2008, 09:26
Det er så lidt ærgerligt synes jeg, at man ikke tør lade Fletcher starte så meget, for han har vist så mange gange, at han sagtens kan gøre sig i United, ikke som stamspiller, men som en rigtig god reserve, og han kunne sagtens starte de lidt nemmere kampe, som en hjemmekampe mod Derby f.eks., og derfor tage lidt over fra Carrick.

Man kan jo kun være overrasker over Anderson, men alligevel blev han jo udråbt til at have et kæmpe potentiale, og godt nok er han kun 19 år, men har man potentiale, så er det i den alder man viser det. Bare se på Rooney og Ronaldo, de var også kun 19, da de var stamspillere hos os.

Det er rigtig syndt for Fletcher, at han starter mere inde, men det er nok lidt pga. at han er så svingende. Mod Arsenal i Fa Cuppen, kan han være bedste mand på banen, mens han mod mindre hold er helt usynlig. Selvfølgelig skal han ikke have samme gejst, som til en topkamp, men stadig bør han vise mere mod de mindre hold, før jeg mener han er berretiget til en fast startplads. Man skal selvfølgelig også tænke på, at konkurrencen er utrolig hård. Scholes, Hargreaves og Carrick er alle verdensklasse midtbanespillere i min bog, og Anderson er et super talent, der bliver bedre og bedre.

Selvfølgelig havde Anderson potientale, men helt ærligt havde du forventet, at han skulle slå Scholes eller Carrick af holdet på første sæson?

United DK
05-04-2008, 09:43
Det er rigtig syndt for Fletcher, at han starter mere inde, men det er nok lidt pga. at han er så svingende. Mod Arsenal i Fa Cuppen, kan han være bedste mand på banen, mens han mod mindre hold er helt usynlig. Selvfølgelig skal han ikke have samme gejst, som til en topkamp, men stadig bør han vise mere mod de mindre hold, før jeg mener han er berretiget til en fast startplads. Man skal selvfølgelig også tænke på, at konkurrencen er utrolig hård. Scholes, Hargreaves og Carrick er alle verdensklasse midtbanespillere i min bog, og Anderson er et super talent, der bliver bedre og bedre.

Fordi Fletcher ikke gør sig ligeså bemærket i de mindre kampe, som han gør i de store, så bør han stadig få mere spilletid, ellers skal Ronaldo jo heller ikke spille så meget, fordi han tit falder ud i de store kampe.

Selvfølgelig havde Anderson potientale, men helt ærligt havde du forventet, at han skulle slå Scholes eller Carrick af holdet på første sæson?

Nej, og som jeg siger, så kan man kun være overrasket over ham, men jeg havde nu forventet, at han kunne blive en seriøs konkurrent, hvilket han også er blevet.

Parkohargo
06-04-2008, 12:26
Fergie udtaler sig til SkySports om Owen

http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_3391279,00.html

Glory Man United
06-04-2008, 12:34
Kan ikke se Hargo er overflødig. Han har haft tre skader i år. Det havde ødelagt de flestes sæsoner. Bare vent, han skal nok blive et godt køb! Er vel også bare et udtryk for at et 200 mil køb ikke automatisk er lig med en plads i startopstillingen....man skal gøre sig fortjent til den

Bugge
06-04-2008, 20:26
Jeg synes egentlig Hargreaves har gjort det ganske udmærket de sidste par kampe han har spillet..
Jeg er stadig skuffet over ham set over hele sæsonen, men hans skader osv har helt sikkert haft betydning.. Jeg er overbevist om at han slår igennem, han imponerede mig utrolig meget i Bayern..

Kofoed
06-04-2008, 21:12
Jeg syntes han gjorde det godt idag på backen.. bryder boldene rigtig godt, og får dem væk..

CC
06-04-2008, 21:14
Ville være optimalt hvis han kunne overtage efter Neville... Hvis han altså kan udfylde pladsen ordentligt... Har dog ikke set ham spille så meget dernede...

Kofoed
06-04-2008, 21:29
Ville være optimalt hvis han kunne overtage efter Neville... Hvis han altså kan udfylde pladsen ordentligt... Har dog ikke set ham spille så meget dernede...

jeg er absolut fortaler for at omskole ham til højreback.. så har vi brown, hargo, simpson og neville hvis han kommer tilbage..

Lorensen
06-04-2008, 21:37
Så må han vel næsten være den dyreste back nogensinde :P

Kofoed
06-04-2008, 21:51
Så må han vel næsten være den dyreste back nogensinde :P

Ja, men jeg syntes det er nytteløst at hænge os i beløbet nu her.. vi har betalt og vi får ikke det samme for ham igen, så vi kan ligeså godt være tilfredse, og vi har fået en kanon spiller og hvis vi så ovenikøbet kan få ham til at spille en af de pladser vi kan komme til at mangle mest på så er det jo bare en bonus..

wraae
06-04-2008, 22:45
Ja, men jeg syntes det er nytteløst at hænge os i beløbet nu her.. vi har betalt og vi får ikke det samme for ham igen, så vi kan ligeså godt være tilfredse, og vi har fået en kanon spiller og hvis vi så ovenikøbet kan få ham til at spille en af de pladser vi kan komme til at mangle mest på så er det jo bare en bonus..

Jeg giver dig ret kofoed! Han er købt og der er jo ikke rigtigt så meget at gøre!

Jeg synes faktisk at forsvaret bliver mere stabilt da der bliver rokeret lidt rundt i dag, og Hargreaves blandt andet kommer på backen! Så noget positivt var der da at tage med fra dagens kamp!!

Hargreaves gjorde nu også noget ved kampen mod Roma!

Bugge
06-04-2008, 22:48
Mon ikke vi skulle lave noget frækt og starte med Owen som højreback mod romerne..
Jeg har ligesom Kofoed en lille fidus til Owen på backen :D

Kofoed
06-04-2008, 23:14
Jeg giver dig ret kofoed! Han er købt og der er jo ikke rigtigt så meget at gøre!

Jeg synes faktisk at forsvaret bliver mere stabilt da der bliver rokeret lidt rundt i dag, og Hargreaves blandt andet kommer på backen! Så noget positivt var der da at tage med fra dagens kamp!!

Hargreaves gjorde nu også noget ved kampen mod Roma!
Ja nu så jeg desværre ikke de sidste 10 minutter af kampen idag, men jeg syntes også det gjorde noget godt da pique og Hargo kom ind..
Mon ikke vi skulle lave noget frækt og starte med Owen som højreback mod romerne..
Jeg har ligesom Kofoed en lille fidus til Owen på backen :D
Det syntes jeg også vi sagtens kunne prøve.. hvis rio og vidic begge er ude, kan det vel ikke gå meget mere galt:p

Dines
07-04-2008, 07:35
Jeg synes også vi skulle prøve Hargreaves på højreback mod Roma. Han er hurtigere end O'Shea og Brown. Tackler fint, har god motorik og så slår han nogle giftige indlæg. Så jeg mener godt vi kan prøve ham derude.

JDK
07-04-2008, 08:31
Jeg synes også vi skulle prøve Hargreaves på højreback mod Roma. Han er hurtigere end O'Shea og Brown. Tackler fint, har god motorik og så slår han nogle giftige indlæg. Så jeg mener godt vi kan prøve ham derude.

Ville være fint, hvis han fik lov til at starte på backen - det kunne blive fremtidig, men jeg synes vi skal se noget mere fra ham på den plads, inden han kommer derned permanent - det kunne fint være onsdag :devill:

Flax_Generous
10-04-2008, 00:27
Det var herligt at se Hargreaves endelig vise sine offensive kvaliteter. Enhver som har set ham spille for Bayern ved, at han faktisk er en forrygende spiller ved indlæg og tværafleveringer. Som jeg har sagt tidligere tog han ofte hjørnespark og frispark for dem. Vi har tidligere set hans gode frispark, men det var vel første gang vi for alvor så, at han sagtens kan noget fremad banen. Han var klassisk boks-til-boks og mestrede alle midtbanespillets facetter. Selv hans korte afleveringer, som jeg ellers har kritiseret for at komme for langsomt og for sent, var fortrinlige (dog ikke helt på Carricks eller Scholes' niveau).

Hvis han kan producere flere af sådanne midtbanepræstationer bør vi vel ikke 'spilde' ham som højre back. Selvom jeg ikke er i tvivl om, at han også kan blive rigtig, rigtig god på den position.

KennyN
10-04-2008, 09:00
Hargreaves var fantastisk i går. Han var med fremme og tilbage, og løb konstant. Han stoppede modstanderen, og gik så samtidig med i angreb. Og han slog nogle fremragende indlæg, som vi ikke har set siden Beckham næsten.. Stor kamp af ham..

JDK
10-04-2008, 10:49
Enig med jer! han var fantastisk igår - efter min mening kampens spiller - det var rigtig godt at se ham spille, ligesom vi så nogle kampe i starten af sæsonen (igår med noget mere offensivt)... han løb konstant og lavede mange gode afleveringer - rigtig godt at se :devill: