PDA

Se fuld version : Nani

Sider : 1 2 3 4 5 6 [7]

Frottle
31-01-2012, 22:19
Man er vel rød.

morten8832
01-02-2012, 12:29
Altså, bogstavelig talt deroppe eller hvordan?

Hehe, fik lige scoret censor midt under eksamen ;) Dream on!

Cosic
14-03-2012, 14:56
Nogle der ved, hvordan det står til med Nani?
Kan se, at han heller ikke er med med i flyet til Spanien.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=15413

dannigizmo
26-03-2012, 10:33
Nani (og hans agent, ser det ud til) har givet et længere interview til Talksport.

http://www.talksport.co.uk/magazine/features/120325/nani-i-hear-city-have-more-fans-manchester-i-havent-seen-them-166549?

ChristianR
26-03-2012, 11:17
Nani (og hans agent, ser det ud til) har givet et længere interview til Talksport.

http://www.talksport.co.uk/magazine/features/120325/nani-i-hear-city-have-more-fans-manchester-i-havent-seen-them-166549?

Lidt småkedeligt interview præget af forventede standardsprøgsmål besvaret med standardsvar. Ikke meget kant over det.

Dog kunne det allersidste svar godt få smilet frem hos mig.

Q: And it’s hard to say no when someone like Mike Tyson asks you for a favour?

A: “Well he is a big man, yes.”

:D

Cfg
26-03-2012, 16:35
Lidt småkedeligt interview præget af forventede standardsprøgsmål besvaret med standardsvar. Ikke meget kant over det.

Dog kunne det allersidste svar godt få smilet frem hos mig.

Q: And it’s hard to say no when someone like Mike Tyson asks you for a favour?

A: “Well he is a big man, yes.”

:D

Det kan jeg slet ikke se det sjove i.

ChristianR
26-03-2012, 18:45
Det kan jeg slet ikke se det sjove i.

Nu bliver jeg lidt i tvivl, om du driller mig.

Men journalisten antyder, at man ikke siger nej til en så stor sportsstjern eller koryfæ, mens Nani's svar i højere grad bærer præg af, at man ikke siger nej til en mand, der kan krølle en sammen som en pose chips på 2 sekunder.

Anyways, synes jeg at det var sjovt. Hvis du ikke synes det, er det da helt i orden, men du lyder helt forarget?

Bugge
26-03-2012, 21:59
... Suk, hvorfor er han stadigvæk ikke med?

Skulle han ikke være blevet klar til idag? Vi manglede noget magi idag. Det kan en Nani i topform levere (når han altså gider).

Bugge
15-04-2012, 18:17
Klasse tidspunkt at få ham tilbage i omdrejninger på!

Lækkert at han får tanket lidt selvtillid med et mål. Hvis ham og Valencia rammer topformen her de sidste par kampe, så har jeg seriøst ondt af Everton, City m.fl.

NtotheT
15-04-2012, 19:08
Klasse tidspunkt at få ham tilbage i omdrejninger på!

Lækkert at han får tanket lidt selvtillid med et mål. Hvis ham og Valencia rammer topformen her de sidste par kampe, så har jeg seriøst ondt af Everton, City m.fl.

Hvis Nani kan få implementeret sit flotte spil fra højre kanten til venstre kanten, så er det vel kun Bayern med Ribery og Robben, som kan konkurrere vores kantspil med Valle og Nani.

Lad os håbe, han er sulten efter spilletid og viser flair. Young har åbenbart problemer med at sætte en modstander af, og her kan Nani give os et ekstra våben!

Jens_Muff
15-04-2012, 19:45
Young har åbenbart problemer med at sætte en modstander af, og her kan Nani give os et ekstra våben!

Enig.. Young er altså ikke ret farlig, når han går mod baglinien. Her er Nani mere alsidig og uforudsigelig.

mufufu
16-04-2012, 08:22
Det er jeg meget uenig i. Jeg synes at Young har gjort det rigtig godt de sidste par kampe, og udvist masser af produktive aktioner på venstre kanten.

Men ikke desto mindre er det dejligt at have Nani tilbage. Lad os nu se om han kan komme op i omdrejninger. Der er ikke lang tid til det, så jeg ser hellere at Young fortsat starter, og Nani kan komme ind og være irriterende når modstanderne begynder at blive trætte.

LyngUnited
16-04-2012, 08:28
Det er jeg meget uenig i. Jeg synes at Young har gjort det rigtig godt de sidste par kampe, og udvist masser af produktive aktioner på venstre kanten.

Men ikke desto mindre er det dejligt at have Nani tilbage. Lad os nu se om han kan komme op i omdrejninger. Der er ikke lang tid til det, så jeg ser hellere at Young fortsat starter, og Nani kan komme ind og være irriterende når modstanderne begynder at blive trætte.

Young søger altid enten indlægget eller skuddet. (eller straffesparket)
Han er ikke den store tekniker i forhold til nani.

Nani er langt bedre til at sætte en mand eller to og hans tekniske finurligheder er fra en anden planet til tider.

Når det kører for Nani er han langt bedre i det opbyggende spil end Young.
Vi så det på playstation målet i går.

RAppel
16-04-2012, 08:43
Young søger altid enten indlægget eller skuddet. (eller straffesparket)

Øh ja? Det gør de fleste vel. Nævn blot én offensiv spiller der ikke går efter, at komme indlæg eller skud. ;)

MOHoegsted
24-04-2012, 12:19
Nani er netop blevet forlovet! :D

RAppel
24-04-2012, 12:25
http://media.whosay.com/162724/162724_lalt.jpg

morten8832
24-04-2012, 13:47
http://media.whosay.com/162724/162724_lalt.jpg

Hun er da også en ganske køn pige :p

Zeiox
25-04-2012, 10:36
ganske sød pige :) tror der er mange der gerne vil stå i hans situation :D

zhagzi
25-04-2012, 10:41
Gad vide hvornår man kan bide sig sikker på de piger ikke kun er ude på at få pengene og berømmelsen. Jeg tror hellere jeg vil stå i en sikker situation så.

Acsadac
17-05-2012, 14:47
Nani på vippen i United (http://tv2sport.dk/nani-paa-vippen-i-manchester-united)

Synes sq han er svær at blive klog på... Han har aldrig rigtig forløst det kæmpe potentiale alle troede han havde, omvendt har han også nogle rigtig gode kampe.

IMO skal der mange penge på bordet hvis han skal sælges - så det kan købes en fuldgod erstatning...

Nani kan blive en meget vigtig brik i omstillingen væk fra 4-4-2...

MagnusChristiansen
17-05-2012, 15:06
Nani på vippen i United (http://tv2sport.dk/nani-paa-vippen-i-manchester-united)

Synes sq han er svær at blive klog på... Han har aldrig rigtig forløst det kæmpe potentiale alle troede han havde, omvendt har han også nogle rigtig gode kampe.

IMO skal der mange penge på bordet hvis han skal sælges - så det kan købes en fuldgod erstatning...

Nani kan blive en meget vigtig brik i omstillingen væk fra 4-4-2...

Præcis, hvis vi skal spille 4-3-3/4-2-3-1 er det vigtigt med en fuldblodskant som Nani, han er vanvittig farlig derude.

snegl
17-05-2012, 15:06
Daily Mail. Nuff said.

LyngUnited
17-05-2012, 15:32
Med mindre det er fordi Ferguson vil gå all in på Hazard?

PatriceEvra3
17-05-2012, 16:01
Nani har for en uge siden sagt at han meget gerne vil forlænge, og daily mail lever udelukkende af at opfinde deres egne historier. Det ville jeg ikke ligge så meget i. På dagen (selvom han er for ustabil, og bør ramme dagen oftere) er han en af verdens bedste kantspillere, og medmindre vi kan få en Hazard som dog virker til at være City bound, så ville de være tåbeligt at sælge ham.

Stente
17-05-2012, 17:13
Præcis, hvis vi skal spille 4-3-3/4-2-3-1 er det vigtigt med en fuldblodskant som Nani, han er vanvittig farlig derude.

Offtopic:
Er det bare mig, eller er Nani netop IKKE en fuldblodskant?

Nani er da langt mere en total-fodboldspiller, med små hurtige afleveringer og træk, samt et godt skud med begge ben..

Fuldblodskant dækker i mine øjne over folk som Valencia og Bale, der befinder sig bedst ude ved linjen.. Man ser jo oftere Nani i feltet end ved sidelinjen..

Ontopic:

Jeg er lidt ambivalent hvad Nani angår.. Han har evnerne til ene mand at afgøre en kamp som få andre på vores hold, omvendt er han alt for ofte usynlig i store dele af kampene, og han kunne også være bedre til at sætte andre i scene..
Hvis vi ender op med Kagawa, Hazard, Götze, Hamsik eller hvad de offensive talenter ellers hedder for tiden, så kan jeg sagtens se det fornuftige i at afskibe ham..
Nani bidrager ikke til så forfærdelig meget team-mæssigt, men der skal ikke herske nogen tvivl om at han evner de spektakulære solo-præstationer..

Får vi ikke en offensiv kraft ind, så tror jeg vi får brug for Nani.
Får vi et nyt offensivt omdrejningspunkt, så ser jeg ingen problemer i at sende Nani videre..

United-Allan33
17-05-2012, 17:14
Jeg kan ikke se hvorfor den skulle være falsk.. De skriver jo at de arbejder på at forlænge kontrakten, og jeg håber da virkelig at klubben arbejder på en plan B hvis det ikke skulle lykkes at nå til enighed, så de ikke bare står med håret i postkssen hvis Nani vælger at takke nej.. Derfor kan de jo sagtens ønske at Nani bliver

PatriceEvra3
17-05-2012, 18:03
Offtopic:
Er det bare mig, eller er Nani netop IKKE en fuldblodskant?

Ontopic:

Nani bidrager ikke til så forfærdelig meget team-mæssigt, men der skal ikke herske nogen tvivl om at han evner de spektakulære solo-præstationer..Får vi ikke en offensiv kraft ind, så tror jeg vi får brug for Nani.
Får vi et nyt offensivt omdrejningspunkt, så ser jeg ingen problemer i at sende Nani videre..

Må man spørge hvad du præcis mener med det? :)

I år har han ikke haft sin aller bedste sæson, men sæsonen før lavede han 18 assist i ligaen og 10 mål, og blev vidst også kåret til årets spiller internt. Hvis man tæller assist over alle turneringer var han med i 34-35 mål. I år har han været lidt plaget af skader og hele holdets form, men han har haft en udemærket sæson. I år har han 12 assist og 9 mål hvilket er udemærket, uden at være prangende.

Uanset hvem vi henter, ser jeg ingen ide i at afskibe Nani. Vi er vanvittigt ahængige af vores kanter, og kommer det ikke fra Nani eller Valencia så kommer det ikke (hvilket selvsagt også er et problem) Hvis ikke vi kan få en erstatning på niveau eller en der er bedre så er der ingen ide i at sælge, og det tror jeg ikke vi kan. På dagen synes jeg ikke der er mange der er bedre end Nani, og jeg tror stadig på at vi kan fulende hans potientale, han har vist det også meget mere end kun i glimt. Di Maria, Robben, Hazard og Ribery er kanter der er på niveau eller bedre end Nani, men ingen af dem er realistiske (som sagt tror jeg Hazard er City spiller lige om snart) På dagen kan han stadig vinde kampene for os, og når han er i form er han fantastisk vigtig for vores offensiv. Med det sagt så må han gerne viseden stabilitet som han også viste i 10/11 sæsonen indtil han blec skadet.

Stente
17-05-2012, 22:43
Naturligvis må du spørge - jeg er udmærket klar over, at hans assist-rate har været flot, men ofte synes jeg at de er skabt på baggrund af enkeltmandspræstationer..
Det jeg mener er, at jeg ikke synes Nani er fantastisk i vores kombinationsspil og at jeg ikke synes han rigtig harmonerer med nogle af vores backs..

Han er heller ikke nær så synlig i det defensive som vores andre muligheder derude, omend det er blevet MEGET bedre end det har været tidligere på den front..

In short; jeg synes ikke Nani passer så godt ind i holdets enhed, og jeg ser ham mere som en (dygtig) individualist..

snegl
17-05-2012, 22:50
Jeg husker da en del kasser fra Nani, hvor han har været utrolig stærk i kombinationsspillet. Bl.a udført i lob over målmanden mod City, et rigtig vigtigt mål mod Spurs i forrige sæson og i en til kamp i denne sæson, hvor han ydmygende lobber den over målmanden. Mod et tophold?

Ham og Welbeck passer iøvrigt ret stærkt til hinanden i kombinationerne.

Al den her snak om at Nani er på vippen, er ret overdrevet i mine øjne. Han er en af vores største stjerner og bedste individualister. Selv med et stadig uløst potentiale er han den der tit har det bedste slutprodukt på holdet og står for flest direkte indflydelser gennem mål og assist.

Vores midtbanetransfer i år får nok nr 7, men hvis ikke det sker, gav jeg gerne nummeret til Valencia eller Nani.

Bugge
18-05-2012, 11:25
In short; jeg synes ikke Nani passer så godt ind i holdets enhed, og jeg ser ham mere som en (dygtig) individualist..

Jeg synes tværtimod vi mangler flere Nani-typer på holdet, hvis vi vil udfordre Barca, Bayern og Real i Europa.

Tekniske spillere der kan noget på egen hånd, så vi kan spille det one-touch fodbold vi spillede i starten af sæsonen.
Spillere der kan finde ud af at lave nogle retningsbestemte tæmninger og slippe bolden hurtigt, sætte deres direkte modstander af osv.

Vores spil i denne sæson har til tider været kønsløst og forudsigeligt af helvede til. Ud på kanten med klatten til Valencia og så på tværs i feltet.

Vi spiller stort set aldrig gennem midten og jeg synes Rooney i denne sæson har bevist at han efterhånden hører til længere fremme på banen, så vi kan få en Kagawa-type ind bag ham som er lidt mere opfindsom og hurtig på fødderne.