PDA

Se fuld version : Tv-kampe

Holmegaard
30-06-2007, 22:52
Hej alle sammen

Jeg skal have parabol, så derfor kunne jeg godt tænke mig at vide, hvilket abonnement jeg ska have for at se flest United kampe?

Michael
30-06-2007, 23:10
Hvis vi kunne få det, så var/er Sky Sports kanalen man SKAL have. Men eftersom man skal være bosiddende i England for, at få adgang er den ikke aktuel, desværre.
Så du er bedst tjent med et Canal+ abb., da du så kan se Premier League den vej. Du må dog undvære Champions League kampene, da de bliver vist på Viasat kanalerne.

Dines
01-07-2007, 09:38
Næsten hver PL-kamp af Uniteds bliver vist på Canalplus, så jeg vil tage den. Det er kun meget sjældent at der ikke bliver vist United, og der kan du så tage på en pub. ;) Udover du kan se næsten alle United kampe, kan du også se de andre hold. Der er vist ca. 7 kampe der bliver vist på en runde. Samtidig er der også film om aftenen.

Gronkjor
01-07-2007, 16:13
Jeg synes selv at det er fedest at tage på pub. Mine forældre er bare ikke så glade for, at jeg gør det til de sene Champions League kampe. Derfor valgte jeg Viasat for så kan jeg se F.A cup liga cup og Cl derhjemme, og PL på pub:D

Alex
01-07-2007, 16:41
http://www.canaldigital.dk/templates/productsfront____4142.aspx
Canal + Sport-pakken, er rigtig god. Der får du bl.a.
-Canal + Sport 1
-Canal + Sport 2
-Kanal 5

Med de kanaler er du rigtig god dækket ind til Uniteds PL-kampe. Jeg har selv tænkt mig at købe samme pakke til kommende sæson.

-----
Hvis du vil se alle Uniteds kampe i Ligacup, FA Cup og Champions League skal du have Viasat guld.

Benzet
19-08-2007, 11:41
Jeg har problemer med mit canalplus. Canalplus Mix og Canalplus Sport1 viser begge fejlmeddelsen: E35-32. Det har den gjort den sidste times tid, og jeg frygter, at det kan går ud over Uniteds kamp senere i dag. Jeg har prøvet at opdatere kanallisten, uden at det gjorde nogen forskel. De øvrige canalplus kanaler fungerer fint nok. Jeg havde også kortvarigt problemet i Uniteds sidste kamp mod Portsmouth, hvor den samme fejl opstod, men den varede kun ca. 5 minutter på det tidspunkt, hvilket dog var nok til at snyde mig for Scholes`s mål.

Ved nogen hvorfor den fejlmeddelse opstår, og hvad jeg kan gøre for at blive den kvit?

Madsen
19-08-2007, 13:24
Hej

Jeg så selv kampen mod Postmount på canalplus via parabol uden problemer.
Måske kunne det hjælpe at tage strømmen fra din parabolmodtager og tænde den igen efter et stykke tid.

nightraven
19-08-2007, 13:26
Jeg har problemer med mit canalplus. Canalplus Mix og Canalplus Sport1 viser begge fejlmeddelsen: E35-32. Det har den gjort den sidste times tid, og jeg frygter, at det kan går ud over Uniteds kamp senere i dag. Jeg har prøvet at opdatere kanallisten, uden at det gjorde nogen forskel. De øvrige canalplus kanaler fungerer fint nok. Jeg havde også kortvarigt problemet i Uniteds sidste kamp mod Portsmouth, hvor den samme fejl opstod, men den varede kun ca. 5 minutter på det tidspunkt, hvilket dog var nok til at snyde mig for Scholes`s mål.

Ved nogen hvorfor den fejlmeddelse opstår, og hvad jeg kan gøre for at blive den kvit?

Har haft nøjagtigt samme problemer, ved mig viste det sig dog at mine små problemer skyldtes jeg havde en forlænger på, jeg satte derfor stik direkte fra væggen og i boksen og så direkte til mit tv og no problems. Jeg ved så også at hvis man som jeg kører med den boks der hedder force så kan simple ting som mobiltlf og trådløse netværk gå i. Havde forøvrigt også det 5 mins problem om snød mig for Scholes mål også men tror det var alle der havde det problem da en kammi fra samme by havde det samme.

Men direkte ledninger i og ingen trådløse ting...så håber jeg det kører for dig

EDIT: Gætter på dit FILM1 virker upåklageligt :o)

Damien
19-08-2007, 13:29
Det skal dog siges at du med viasat guld kan se alle Uniteds kampe (genudsendt via MUTV)

Benzet
19-08-2007, 14:26
Tak for jeres hjælp. Jeg fulgte Madsens råd med at rykke stikket ud et stykke tid. Nu er signalet perfekt igen. God kamp...

Casper
19-08-2007, 22:57
Hvis vi kunne få det, så var/er Sky Sports kanalen man SKAL have. Men eftersom man skal være bosiddende i England for, at få adgang er den ikke aktuel, desværre.
Så du er bedst tjent med et Canal+ abb., da du så kan se Premier League den vej. Du må dog undvære Champions League kampene, da de bliver vist på Viasat kanalerne.

sky sports er ikke meget bedre end C+.
Alle pl kampe blir ikke vist på SS alligevel og faktisk blir der sendt flere kampe direkte fra pl på 3+ end SS.
De viser fx ikke kampene lørdag kl 15 og så har Setanta jo også rettighederne til nogle af kampene.

SS har heller ikke ene rettigheder på CL, men deler med bla itv.

Michael
20-08-2007, 13:45
Nåeh det var nu mere henvendt til kommentatorer.
Men det er selvfølgelig rigtig nok at de ikke sender Kl. 15 kampen. Så Canal+ er vel i bund og grund bedre på det punkt. Så ppoint taken. :)

Dog kunne jeg vildt godt tænke mig Sky Sports. Så skulle der kværnes Rugby, Cricket og andre finurligheder. :D