Se fuld version : Matthäus: United og Inter er bedst
Lothar Matthäus har fastslået, at han mener, at United og Inter er de to stærkest hold i Europa lige nu, og at United sikkert vinder CL næste sæson. I den forbindelse peger han på Ronaldo og Rooney som vigtige brikker. I samme åndedrag kritiserer han Barcelona og R.Mardrid for at være for inkonsistente i deres præstationer.
Egentlig har jeg aldrig brudt mig specielt meget om Matthäus, men pludselig virker han meget fornuftig. :InLove
kilde indkast.dk
The Red Rocker
29-06-2007, 14:18
Er det ikke lidt for subjektivt at du pludselig kan lide ham fordi han priser United til skyerne?
Der kan man vist kun være enig. ;)
Enig med Lothar! og jo, man er vel lidt subjektiv og hvad sÅ?
Dahlmann
29-06-2007, 17:54
Er det ikke lidt for subjektivt at du pludselig kan lide ham fordi han priser United til skyerne?
hvad er der nu galt med det?
benzets mening er jo baseret på hans subjektive holdninger. så det er da klart at han godt kan lide lothar, når han siger noget godt om united...
alle folk får da også en god stjerne hos mig når de siger noget godt om united...
The Red Rocker
29-06-2007, 19:07
jamen er vi virkelig nået til det punkt hvor alle skal bedømmes ud fra vores udtalelser og hvert enkelt ord skal vejes på en guld skål. personligt synes jeg at man skal respektere folk der overhovedet tør kommenterer end så meningsfuld debat som for eksempel sport for det kræver squ nosser at stå ved det man har sagt. og jeg har squ ligeså stor respekt for nogle der måske kalder Man utd for idioter som dem der priser os.
jamen er vi virkelig nået til det punkt hvor alle skal bedømmes ud fra vores udtalelser og hvert enkelt ord skal vejes på en guld skål. personligt synes jeg at man skal respektere folk der overhovedet tør kommenterer end så meningsfuld debat som for eksempel sport for det kræver squ nosser at stå ved det man har sagt. og jeg har squ ligeså stor respekt for nogle der måske kalder Man utd for idioter som dem der priser os.
Jeg tror nu også Benzets udtalelser er med et glimt i øjet. Selvfølgelig vil man ikke fra den ene dag til den anden, elske Lothar, hvis man indtil da har hadet ham som pesten.
The Red Rocker
29-06-2007, 19:39
jeg sagde heller ikke at han skulle elske ham. jeg synes bare at man skal have ligeså meget respekt for dem som siger noget vi måske ikke bryder os om. hvis vi kun kan lide dem der siger det vi kan lide vil de begynde at give os det vi vil have i stedet for at komme med en gennemtænkt udtalelse. og det skaber ikke andet end et dårligt informations niveau.
Christiansano Heroldo
29-06-2007, 20:26
jeg sagde heller ikke at han skulle elske ham. jeg synes bare at man skal have ligeså meget respekt for dem som siger noget vi måske ikke bryder os om. hvis vi kun kan lide dem der siger det vi kan lide vil de begynde at give os det vi vil have i stedet for at komme med en gennemtænkt udtalelse. og det skaber ikke andet end et dårligt informations niveau.
Nej okay, point taken. Så fatter du vel også at det han sagde var ironisk ment. En lille "hø-hø" joke.
Der er ingen grund til at være et pernittengryn, og begynde og hænge sig i hver eneste stavelse der skrives herinde. Så bliver diskussionerne i hvert fald ikke på et sagligt niveua. Kom videre, det er Fredag! :juhuuuu:
The Red Rocker
29-06-2007, 21:14
hey jeg peger ikke fingrer af nogen. og du behøver da ikke at bide mit hoved af og så samtidig komme med et så tyndt comeback. det er fredag ja du er hurtig :)
det er da dig der starter med et imo latterligt postulat :confused:
Cristiano Ronaldo
30-06-2007, 00:17
Manden har ret!:D
Han er da egentligt en meget kløgtig mand ham Lothar!! selvfølgelig er United blandt de stærkeste i Europa, ser kun Barca i øjblikket der kan matche os!!
United DK
30-06-2007, 10:26
Jeg vil vente til næste sæson med at sige, hvem der er det stærkeste hold i Europa, for på nuværrende kan man kun måle det efter, hvilke spillere de forskellige klubber har, og det er ikke målbart, da det sjældent er det hold, der har det bedste hold på papiret, der virkelig er det bedste. Jeg kan jo bare nævne Brasilien, ved VM 2006.
The Red Rocker
30-06-2007, 13:06
ja eller Real madrid, der er mange eksempler på at man ikke kan se hvem der er de bedste på deres spillere men kun til en vis grad, består holdet af nogle talentløse idioter kan man jo godt se at de nok ikke kan måle sig med et hold der har profiler på højde med Ronaldo. Det taget i betragtning synes jeg United står stærkt til næste sæson :)
Don Kafai
30-06-2007, 22:46
Inter det stærkeste hold i Europa? Jeg må le.
Inter er i mine øjne ikke et specielt fantastisk hold. Det er en samling af temperementsfulde spillere som koger over når resultaterne ikke flasker sig. Når jeg tænker over Inters præstationer i CL tænker jeg straks på de "usportslige" scener fremfor guld og champagnebold. De har et højt profileret hold hvad spillere angår, men de har intet vist efter de her store indkøb (Vieira, Zlatan, Samuel, Figo, Crespo osv). At de vandt Serie A i år skyldes mere at Juve var i serie B og Milan startede med negativ score....
Jeg synes at de 2 stærkeste hold i verden lige nu er United og Chelsea. Barcelona er nok også deroppe men kva deres elendige forår synes jeg ikke man kan sige de pt. er helt i toppen....
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.