PDA

Se fuld version : Fodboldoplevelse i London?

SuperVida
28-06-2007, 20:57
Jeg skal på ferie i London med mine forældre i næste uge. Min far og jeg vil gerne have en fodboldoplevelse (da der ingen kampe er, bliver det nok en stadionrundtur), men Wembley, som vi helst ville se, ser ikke ud til at nå at åbne for deres stadionture :(

Så jeg ville spørge om nogen af jer kan anbefale et andet stadion eller fodboldsted i London, da jeg nægter at besøge "Broen", som min far foreslog :D

På forhånd tak for hjælpen...

SantasLittleHelper
28-06-2007, 21:03
Jeg skal på ferie i London med mine forældre i næste uge. Min far og jeg vil gerne have en fodboldoplevele (da der ingen kampe er, bliver det nok en stadionrundtur), men Wembley, som vi helst ville se, ser ikke ud til at nå at åbne for deres stadionture :(

Så jeg ville spørge om nogen af jer kan anbefale et andet stadion eller fodboldsted i London, da jeg nægter at besøge "Broen", som min far foreslog :D

På forhånd tak for hjælpen...
Du kan jo besøge White Hart Lane... Men det siges at du skal passe meget på lommetyve lige i det område... Så er der selvf Emirates, men hvor meget bedre er det end broen? Se eventuelt nogle kampe fra de små divisioner eller sådan noget, det er uden tvivl meget mere voldeligt og meget mere engelsk arbejder fodbold...

SuperVida
28-06-2007, 21:10
Du kan jo besøge White Hart Lane... Men det siges at du skal passe meget på lommetyve lige i det område... Så er der selvf Emirates, men hvor meget bedre er det end broen? Se eventuelt nogle kampe fra de små divisioner eller sådan noget, det er uden tvivl meget mere voldeligt og meget mere engelsk arbejder fodbold...

Havde overvejet Emirates pga. det stadionmæssige, men tror, at følelserne for United er for stærke til det. White Hart Lane er da en mulighed, som jeg vil undersøge, men ved ikke om de har deciderede stadionture, men tak for rådet.

United DK
28-06-2007, 22:04
Mht. din tur, så kunne du, som Santa nævner, besøge White Hart Lane, men der er jo mange stadions i London, foruden Emirates, Stamford Bridge og White Hart Lane.

Gronkjor
28-06-2007, 22:10
Det ville da være sjovt at være på stadion rundtur, på broen med United trøje på:lolol:

SuperVida
28-06-2007, 22:53
Kunne godt se det sjove i at tage ture på broen/Emirates med den røde trøje på, men som det ser ud lige nu tager vi ud i området omkring Wembley og overvejer stadig en rundtur på WHL, som kan fås for omkring 5 £, i modsætning til 12 £ på Emirates...

Men ligegyldigt hvad kommer der i hvert fald et par United-trøjer i kufferten, så de kan se, hvem der er landets bedste :devilll: