PDA

Se fuld version : Problemer med computeren

Liverpool_sucks
28-06-2007, 18:36
Når jeg er ind på internettet.. er texterne/bogstaverne små, på alle hjemmesider.. Jeg har ikke ændret noget, alt var normalt for 5 minutter siden

Sivebæk
28-06-2007, 18:45
Prøv at holde ctrl inde og scrolle op.

Dahlmann
28-06-2007, 18:47
tryk ctrl + +

edit: eller som sivebaek siger...

Danielsen
28-06-2007, 19:53
Jeg har mistet den der "klik" lyd der er, når man er på nettet og skifter sider...
Er der nogen der ved hvorfor??

rocatis
28-06-2007, 20:17
Jeg har mistet den der "klik" lyd der er, når man er på nettet og skifter sider...
Er der nogen der ved hvorfor??

Har du tændt for højtaleren? ;)

Liverpool_sucks
28-06-2007, 20:23
Prøv at holde ctrl inde og scrolle op.

tryk ctrl + +

edit: eller som sivebaek siger...

tak.. "Rocking"

Danielsen
28-06-2007, 21:40
Har du tændt for højtaleren? ;)

Ja, det har jeg :Smackden: ;)

asger76
29-06-2007, 08:01
Prøv at gå i "kontrolpanel" og vælg "Lyd/tale/lydenheder". Derefter "Juster lydstyrke for systemet". Klik på fanen "lyde" og scroll (i "programhændelser)ned til "windows stifinder". Er der en lille højtaler ud for "start navigation"? Dette kan være problemet

Danielsen
29-06-2007, 11:10
Prøv at gå i "kontrolpanel" og vælg "Lyd/tale/lydenheder". Derefter "Juster lydstyrke for systemet". Klik på fanen "lyde" og scroll (i "programhændelser)ned til "windows stifinder". Er der en lille højtaler ud for "start navigation"? Dette kan være problemet

Så virker det "Rocking" MANGE TAK!!

Hvorfor forsvinder de lyde??

asger76
29-06-2007, 11:34
Velbekomme :D
Har ingen ide om hvorfor de forsvinder. Har ikke selv været ude for det.. Men Microsoft har jo også nærmest sit eget liv :rant:

Danielsen
29-06-2007, 12:10
Velbekomme :D
.. Men Microsoft har jo også nærmest sit eget liv :rant:

Det må man sige :D

Martin
30-06-2007, 18:35
Nu vi er lidt i gang, hvad bruger man Scroll Lock til?

Thomas
30-06-2007, 18:58
Nu vi er lidt i gang, hvad bruger man Scroll Lock til?

På ældre computere slås piletasterne fra, når den kommer på scroll lock. Så du ikke kan bruge dem til at scroll'e med :) Det virker vidst i Exel. På nyere computere er det bare en irriterende lorte tast, der bare er der, for at det ser godt ud, har jeg hørt :o

Kofoed
20-08-2007, 16:37
Jeg har et problem med at jeg ikke kan afspille en del film på nettet.. fx. inde på footytube.com, der kan jeg ikke afspille langt de fleste af filmene.. når jeg trykker på dem er der bare det tegn med at den ligesom prøver at uploade det eller hvad man vil kalde det, men der sker ikke noget..

Boock
21-08-2007, 08:48
du har højst sandsynligt ikke de codecs der skal til.
Prøv at download K-Lite codec megapack:
http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=3628&s=42

Når du har installeret den har du følgende codecs lagt ind på din computer:
• Player:
- Media Player Classic [version 6.4.9.0+ | Mod by Casimir666 v1.0.9.0]
• ffdshow:
- ffdshow [rev. 1371]
- extra plugins
- ffdshow VFW interface
• DirectShow video filters:
- XviD [version 1.1.3]
- DivX [version 6.6.1.4]
- CoreAVC [version 1.3.0.0]
- On2 VP6 [version 6.4.2.0]
- On2 VP7 [version 7.0.10.0]
- MPEG-1 / MPEG-2 (Cyberlink) [version 6.0.0.3402]
- MPEG-1 / MPEG-2 (Gabest) [version 1.0.0.3+]
• VFW video codecs:
- XviD [version 1.1.2]
- DivX Pro [version 6.6.1.4]
- x264 [revision 606]
- On2 VP6 [version 6.4.2.0]
- On2 VP7 [version 7.0.10.0]
- Intel Indeo [version 4.51.16.2]
- Intel Indeo [version 5.2562.15.54]
- Intel I.263 [version 2.55.1.16]
- Huffyuv [version 2.1.1 CCE Patch 0.2.5]
- I420 (Helix) [version 1.2]
- YV12 (Helix) [version 1.2]
• Real Alternative:
- RealMedia codecs [version 6.0.12.1741]
- RealMedia plugin for Internet Explorer
- RealMedia plugin for Firefox/Mozilla/Netscape/Opera
- RealMedia DirectShow splitter [version 1.0.1.2]
• DirectShow audio filters:
- MP3 (Fraunhofer) [version 1.9.0.311]
- AC3/DTS/LPCM (AC3Filter) [version 1.45b]
- MP1/MP2 (MainConcept) [version 1.0.0.78]
- Vorbis (CoreVorbis) [version 1.1.0.79]
- AAC (CoreAAC) [version 1.2.0.575]
- MusePack (RadLight) [version 1.0.0.4]
- WavPack (CoreWavPack) [version 1.1.0]
- OptimFROG (RadLight) [version 1.0.0.1]
- DC-Bass Source [version 1.0.0.0]
• ACM audio codecs:
- MP3 (Fraunhofer) [version 3.4.0.0]
- MP3 (LAME) [version 3.97]
- AC3Filter.ACM [version 0.4b]
- Vorbis [version 0.0.3.6]
- DivX ;) Audio [version 4.2.0.0]
• DirectShow source filters:
- AVI splitter (Gabest) [version 1.0.0.7+]
- AVI splitter (Haali Media Splitter) [version 1.7.189.11]
- MP4 splitter (Haali Media Splitter) [version 1.7.189.11]
- MP4 splitter (Gabest) [version 1.0.0.3+]
- Matroska splitter (Haali Media Splitter) [version 1.7.189.11]
- Matroska splitter (Gabest) [version 1.0.2.9+]
- Ogg splitter (Haali Media Splitter) [version 1.7.189.11]
- Ogg splitter (Gabest) [version 1.0.0.0+]
- FLV splitter (Gabest) [version 1.0.0.2]
- MPEG PS/TS splitter (Gabest) [version 1.0.0.3+]
- MPEG PS/TS splitter (Haali Media Splitter) [version 1.7.189.11]
- CDDA Reader (Gabest) [version 1.0.0.1]
- CDXA Reader (Gabest) [version 1.0.0.1]
- AC3/DTS Source (AC3File) [version 0.5b]
• DirectShow subtitle filter:
- DirectVobSub (a.k.a. VSFilter) [version 2.37 + fixes]
• Tools:
- GSpot Codec Information Appliance [version 2.70a]
- VobSubStrip [version 0.11]
- GraphEdit [build 041201]
- AVI Fixed [version 2.0b1]
- FourCC Changer
- Bitrate Calculator

Så tror jeg ikke du vil have nogen problemere mere

Kofoed
21-08-2007, 14:22
Lyder vildt.. hehe.. men takker:P

EDIT: Desværre hjalp det bare ikke..

Thomas
21-08-2007, 16:49
Lyder vildt.. hehe.. men takker:P

EDIT: Desværre hjalp det bare ikke..

--- kan i se den film med united, city der er nederst på siden.. på min bliver det symbol om at den arbejder/henter bare ved med at køre rundt uden der sker noget..

Kan godt se den, men tror faktisk ikke du må linke til siden, selvom du spørger om hjælp.

Kofoed
21-08-2007, 22:01
Kan godt se den, men tror faktisk ikke du må linke til siden, selvom du spørger om hjælp.

okay.. det er nu slettet.. så man ikke kommer på tværs med nogen.. men nogen der har en anelse om hvad der kunne være galt?? ud over de codec..

Dahlmann
21-08-2007, 22:03
så er det nok bedst du også selv fjerner linket thomas... ;)

Thomas
21-08-2007, 22:19
så er det nok bedst du også selv fjerner linket thomas... ;)

Du spiller så smart, gør du! :o

Liverpool_sucks
22-09-2007, 14:44
Problemer igen.. når jeg højreklikker! på en text, kommer listen ikke frem.. jeg bliver nødt til at bruge Ctrl+C/V for at kopier eller indsæt.. det er ikke kun texter også filer, alt på computeren..

SantasLittleHelper
22-09-2007, 15:18
måske virker museknappen ikke?

Liverpool_sucks
22-09-2007, 15:44
måske virker museknappen ikke?

Nej.. fordi knappen på keyboard, nederst til højre mellem "Start" og "Ctrl" virker keller ikke..

TrincoBoy
19-10-2007, 15:33
Vil lige høre om der er nogen herinde, der har forstand på computer og speciel Windows Medie Center.

Jeg har problemer med lyden, når jeg skal afspille DVD film inde på MedieCenter. Musik filer kan den udemærket godt spille, men det er kun DVD'er jeg har problemer med. Lyden er utroligt meget forvrængende og sommetider hakker den, hvis man kan kalde det. Men der er dog ingen problemer med lyden, hvis jeg afspiller DVD'en i et andet dvdprogam på computeren, MEN så snart jeg afspiller i Mediecenter går det galt.

Håber nogen kan hjælpe mig med det.

På forhånd tak.

asger76
19-10-2007, 22:42
Mit første gæt ville være at din computer ikke er "stærk" nok. Men det kan vel næsten ikke være det, hvis det er en nyere Windows Media Center du har?
Gælder det også video-sekvenser du har på harddisken eller er det kun DVD'er?
Personligt har jeg haft problemer med at lyd OG billede hakker på min bærbare - specielt sekvenser i HD kvalitet. Det kan godt betale sig at finde en fremviser som ikke bruger så mange resurser. Jeg kan virkelig anbefale Mplayer - Selv min bærbare (som efterhånden er nogle år gammel) kan vise HD i tilfredsstillende kvalitet med den.

TrincoBoy
20-10-2007, 11:17
Mit første gæt ville være at din computer ikke er "stærk" nok. Men det kan vel næsten ikke være det, hvis det er en nyere Windows Media Center du har?
Gælder det også video-sekvenser du har på harddisken eller er det kun DVD'er?
Personligt har jeg haft problemer med at lyd OG billede hakker på min bærbare - specielt sekvenser i HD kvalitet. Det kan godt betale sig at finde en fremviser som ikke bruger så mange resurser. Jeg kan virkelig anbefale Mplayer - Selv min bærbare (som efterhånden er nogle år gammel) kan vise HD i tilfredsstillende kvalitet med den.

Nej jeg har ikke problemer med hverken lyd eller billede, når jeg afspiller video-sekvenser. Det er kun DVD'er. Og jeg går udfra at det er en nyer version, da jeg kun har haft den i et års tid.

Jeg bruger også Mplayer de fleste gange, når jeg skal afspille DVD film. Men er der virkelig ikke noget man kan gøre ved problemet, for jeg synes at det er ærgeligt at man ikke kan afspille optimalt på MedieCenter, når man nu alligevel har den?

Refstrup
29-10-2007, 20:29
Nogle der ved om Counter strike Source virker til windows Vista ???

Glory Man United
26-01-2008, 16:04
Mit CD-Rom drev sidder fast...en der har en idé til, hvordan det åbnes (UDEN VOLD?)

Thomas
26-01-2008, 16:47
Mit CD-Rom drev sidder fast...en der har en idé til, hvordan det åbnes (UDEN VOLD?)

Er der ikke et lille hul, hvor der kan stikkes en nål ind i? Det får vidst disken til at hoppe ud, men er ikke sikker :)

Kofoed
08-06-2008, 21:25
Nogle der ved hvordan man får slettet de indtastninger man fx. har tastet ind på google o.lign.. Har nemlig en bruger på danske spil, og kom en dag til at indtaste min kode, der hvor man indtaster brugernavn, fordi jeg lige var uopmærksom, og nu står den der jo så hver gang man trykker i det felt, for at aktivere det, og det er jo lidt irriterende, da andre så kan se den, hvis de skal ind på danske spil..

Håber i forstår hva jeg mener, og har et godt svar;)

Øster
08-06-2008, 21:29
Nogle der ved hvordan man får slettet de indtastninger man fx. har tastet ind på google o.lign.. Har nemlig en bruger på danske spil, og kom en dag til at indtaste min kode, der hvor man indtaster brugernavn, fordi jeg lige var uopmærksom, og nu står den der jo så hver gang man trykker i det felt, for at aktivere det, og det er jo lidt irriterende, da andre så kan se den, hvis de skal ind på danske spil..

Håber i forstår hva jeg mener, og har et godt svar;)

Kan du ikke bare gå ned i feltet og trykke på delete-knappen også bliver det slettet ? ;)

RasmusP
08-06-2008, 21:42
Hvis du har skrevet det i den der google-toolbar kan du jo bare trykke "ryd søgehistorik". Ellers kan man vist trykke slet søgehistorik inde i internet-indstillinger

Kofoed
08-06-2008, 22:44
Det var nu ikke i Google, og Øster's forslag virkede ikke, men man kunne slette dem indei indstillinger når man havde prøvet sig lidt frem;)

JakobR
08-06-2008, 23:03
Må din kæreste ikke se hvad du laver ved computeren?

Kofoed
08-06-2008, 23:31
Må din kæreste ikke se hvad du laver ved computeren?

Hehe.. Lever det fede singleliv;) Men, hvis man ikke gjorde, så nej, det ville hun nok ikke bryde sig om:lolol:

Don Kafai
08-06-2008, 23:52
Det var nu ikke i Google, og Øster's forslag virkede ikke, men man kunne slette dem indei indstillinger når man havde prøvet sig lidt frem;)

Du er nød til at slette hele historikken så.. du kan ikke slette det ene ord.

Funktioner --> Indstillinger --> slet cookies/filer.

Så er hele din søgehistorik væk.

Kofoed
09-06-2008, 16:56
Du er nød til at slette hele historikken så.. du kan ikke slette det ene ord.

Funktioner --> Indstillinger --> slet cookies/filer.

Så er hele din søgehistorik væk.

det var også det jeg kom frem til..

Dines
09-06-2008, 19:02
Jeg kom til at spilde lidt vand ned på min bærbarcomputers tastatur. Problemet er nu, at 'Space' knappen ikke duer overhovedet, og det er jo ikke så godt. Er der nogle, der har erfaringer med at spilde vand eller andet ned på deres tastatur? Gik det fuldstændig i stykker, eller begyndte det at virke igen efter noget tid? Og hvis det er gået i stykker, hvad gør man så for at få knappen/tastaturet repareret?

Kofoed
09-06-2008, 19:09
Øhh, har lige et tillægsspørgsmål.. Hvordan faen kan du så lave mellemrum?????????? Ka godt være det er mig der er total dum til computer, eller jer der er nogle nørder:D

EDIT: Nå din bærbars tastatur, så jeg lige.. Så må man gå ud fra du sidder ved din/fars stationære nu:D

Dines
09-06-2008, 19:12
Jeg skriver ved min stationære nu, derfor jeg godt kan lave mellemrum? Men nogle, som har haft erfaringer med vand i tastaturet?

Kofoed
20-06-2008, 12:34
Jeg har AVG free, virusprogram.. Og nu kan den ikke opdatere med.. Er det et problem med min computer, eller er der andre der kan fortælle om de heller ikke kan opdatere for tiden?? Der er fuld knald til nettet og det hele, men den siger at den prøver at forbinde til update-stedet..

Høgsted
20-06-2008, 12:38
Jeg har AVG free, virusprogram.. Og nu kan den ikke opdatere med.. Er det et problem med min computer, eller er der andre der kan fortælle om de heller ikke kan opdatere for tiden?? Der er fuld knald til nettet og det hele, men den siger at den prøver at forbinde til update-stedet..

Har samme program og kan heller ikke opdatere det ? :confused:
Har præcis samme problem og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.
Nogle råd ??.....

Kofoed
20-06-2008, 12:41
Har samme program og kan heller ikke opdatere det ? :confused:
Har præcis samme problem og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.
Nogle råd ??.....

Nå ok.. Men så er det da i det mindste ikke noget med computeren.. Hvordan står det på din?? På min venter den bare og så står der: Attempt of connection establishment no. 1..

FRL
20-06-2008, 12:43
Hvad er det i ikke kan opdatere?
Jeg har også AVG free virusprogram..

Kofoed
20-06-2008, 12:44
Hvad er det i ikke kan opdatere?
Jeg har også AVG free virusprogram..

Vi kan ikke opdatere sikkerheds biblioteket(??).. Hvis du går ned på AVG logoet nede i højre hjørne, højreklikker og trykker check for updates.. Det er det den ikke kan nu her..

FRL
20-06-2008, 12:47
Vi kan ikke opdatere sikkerheds biblioteket(??).. Hvis du går ned på AVG logoet nede i højre hjørne, højreklikker og trykker check for updates.. Det er det den ikke kan nu her..

Okay, min kan godt opdatere. Den siger bare "update was succesfull".
Men hvorfor skal man opdatere? Hvad hjælper det? Har næsten lige fået programmet, så kender det ikke så godt endnu..

Kofoed
20-06-2008, 12:48
Okay, min kan godt opdatere. Den siger bare "update was succesfull".
Men hvorfor skal man opdatere? Hvad hjælper det? Har næsten lige fået programmet, så kender det ikke så godt endnu..

Det sørger for at de nye opdateringer om nye virus, og troianske heste o.lign er i programmet, så det ved hvad den skal kigge efter...

FRL
20-06-2008, 12:51
Det sørger for at de nye opdateringer om nye virus, og troianske heste o.lign er i programmet, så det ved hvad den skal kigge efter...

Okay tak ;)

Dines
20-06-2008, 15:00
Hey.

Jeg har også problemer med min stationære nu. Jeg insterllerede Championship manager 2001/2002 på min com. Bagefter gik jeg ind og gjorde dette, for at spille skulle virke:

- Start
- Kontrolpanel
- System
- Avanceret
- Ydeevne
- Avanceret
- Virtuel hukommelse, skift
- Størrelse ved start ændres til 336 mens maksimal størrelse ændres til 672. Der trykkes definer og computeren skal genstartes...

Godt nok. Spillet fungerer 100% og jeg sidder og spiller her til morgen. Jeg har internetet åbent og sider og spiller. Så vil jeg gerne tage en pause for computeren, uden at lukke den ned, så jeg trykker på 'Windows-knappen' og slukker for skærmen. Det skulle jeg så ikke have gjort, for skærmbilledet blev meget mørkere og røg ud til højre, så jeg ikke kunne se hele skrivebordet blandt andet. Er der nogle, der kender noget til det, og ved hvad jeg skal gøre, for at få mit skærmbilled til at blive normalt igen? Jeg har prøvet den med egenskaber, men det virker ikke.

Please hjælp!

RasmusP
20-06-2008, 23:31
Hvorfor kan jeg ikke se youtube-videoer med Firefox 3???????
Den skriver at jeg skal installere adobe flash player, det prøver jeg så, men så skriver den at plug-in'en ikke er tilgængelig!!
For fanden, jeg skulle aldrig have installeret firefox 3:(:(

Høgsted
21-06-2008, 12:18
Nå ok.. Men så er det da i det mindste ikke noget med computeren.. Hvordan står det på din?? På min venter den bare og så står der: Attempt of connection establishment no. 1..

Min skriver præcis det samme....

Kofoed
24-06-2008, 21:54
Så er den gal igen.. Andre en mig der ikke kan komme ind på facebook?? Den bliver bare ved med at tænke.. Sådan er det også med flere andre sider..!!!
Nogen der ved hvad der kan gøre sådanne ting.. Har lige installeret firefox 3.0, men problemet er det samme i explorer.. Bla. kan jeg ikke komme ind på uefa.com, facebook.com, og et par andre jeg ikke kan huske..
Og mit AVG update dur stadig ikke..

Kan det være firefox 3.0 der har lagt noget ind???

JakobR
24-06-2008, 22:43
Jeg bruger ikke selv facebook, men min bror har af og til problemer med at komme ind på siden, så tror ikke, du er ene med det problem.

Holmskov
02-08-2008, 20:07
Jeg har brug for hjælp.

Jeg kan ikke ændre min skærmopløsning. Det vil sige, at jeg har lav, mellem og høj at vælge imellem. Normalt kan man selv bestemme, men jeg har kun 3 muligheder og ingen af dem er optimale.

En anden ting er at når jeg tænder computeren og derefter skærmen starter det hele som det skal. Når så Windows begynder at vise sig på skærmen bliver den pludselig sort og der står "digital - no signal". Så må jeg tænde skærmen igen og så virker det.

Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt??

Vil godt lige advare om at jeg er en dør tilcomputere, så skriv helst på "dansk" tak. :)

Anyone....?

dannigizmo
05-08-2008, 21:23
Jeg har brug for hjælp.

Jeg kan ikke ændre min skærmopløsning. Det vil sige, at jeg har lav, mellem og høj at vælge imellem. Normalt kan man selv bestemme, men jeg har kun 3 muligheder og ingen af dem er optimale.

En anden ting er at når jeg tænder computeren og derefter skærmen starter det hele som det skal. Når så Windows begynder at vise sig på skærmen bliver den pludselig sort og der står "digital - no signal". Så må jeg tænde skærmen igen og så virker det.

Et langskud med en hvid pil i tågen kunne være, at dit grafikkort enten ikke sidder ordentligt fast inde i selve computeren, eller det simpelthen er ved at stå af. Åbn dit kabinet og se, om du kan trykke kortet bedre i. Virker det ikke, er jeg blank, andet end det nok ikke længere har det så godt. Hvor gammelt er det?

Holmskov
06-08-2008, 12:01
Et langskud med en hvid pil i tågen kunne være, at dit grafikkort enten ikke sidder ordentligt fast inde i selve computeren, eller det simpelthen er ved at stå af. Åbn dit kabinet og se, om du kan trykke kortet bedre i. Virker det ikke, er jeg blank, andet end det nok ikke længere har det så godt. Hvor gammelt er det?

Den er ikke mere end halvandet år. Men jeg prøver at kigge på kortet når jeg kommer hjem.

Tak foreløbigt. Du hører lige hvis der sker noget revolutionerende. :)

Glory Man United
14-08-2008, 21:15
Er ved at blive sindssyg. Kan ikke installere Adobe Flash Player version 9.0.124.0. Den bliver ved med at melde fejl....hjæææælp!

RasmusP
14-08-2008, 21:55
Er det til firfox 3? For så skal du lægge mærke til, at der er en version til de forskellige browsere. Jeg lavede selv den fejl og downloadede flash player til explore, og så vil den sgu ikke...

Glory Man United
14-08-2008, 22:03
Er det til firfox 3? For så skal du lægge mærke til, at der er en version til de forskellige browsere. Jeg lavede selv den fejl og downloadede flash player til explore, og så vil den sgu ikke...

Av av, det var for teknisk for mig :(
Jeg kan jo ikke se You Tube videoer f.eks. Jeg har en ganske almindelig PCer (altså Windows)

ChristianR
14-08-2008, 22:11
Av av, det var for teknisk for mig :(
Jeg kan jo ikke se You Tube videoer f.eks. Jeg har en ganske almindelig PCer (altså Windows)

Hvis du ikke forstod det har du nok ikke Firefox, men almindeligt Internet Explorer. Så er det ikke det, der er problemet.

Det eneste forslag jeg kan komme på er at forsøge at downloade det et andet sted fra eller en lidt anden version. Det har i flere tilfælde hjulpet for mig.

Glory Man United
14-08-2008, 22:13
Hvis du ikke forstod det har du nok ikke Firefox, men almindeligt Internet Explorer. Så er det ikke det, der er problemet.

Det eneste forslag jeg kan komme på er at forsøge at downloade det et andet sted fra eller en lidt anden version. Det har i flere tilfælde hjulpet for mig.

Ja internet explorer :)
Downloade hvorfra?

ChristianR
14-08-2008, 22:19
http://www.download.com/3120-20_4.html?qt=flash+player&tag=srch&tg=dl-20

Der er et par stykker at vælge mellem. Mon ikke en af dem virker;)

Glory Man United
14-08-2008, 22:29
http://www.download.com/3120-20_4.html?qt=flash+player&tag=srch&tg=dl-20

Der er et par stykker at vælge mellem. Mon ikke en af dem virker;)

Nope, jeg røg jo via linksene over på det jeg prøvede inden. Men tak da :)
Andre gode forslag....?

ChristianR
14-08-2008, 22:30
Nope, jeg røg jo via linksene over på det jeg prøvede inden. Men tak da :)
Andre gode forslag....?

Allesammen? Tit downloader man jo fra forskellige servere, og det er forskellige versioner af programmerne, man henter osv... Nej, så er jeg umidelbart blank.

Edit: Prøv evt. at hente 9.0.115 - Du skal være sikker på, at det er til Windows og ikke Apple.

Glory Man United
15-08-2008, 10:32
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih der er ikke noget, der hjælper :(

Glory Man United
16-08-2008, 16:51
Er der ikke en der kan hjælpe....Please

RasmusP
16-08-2008, 17:43
http://www.adobe.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&P2_Platform=Win32&P3_Browser_Version=MSIE

Den her er til internet explore og windows. Den burde altså virke.
Måske du allerede har en ældre version af flash player, som du skal slette først??

Glory Man United
18-08-2008, 17:41
http://www.adobe.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&P2_Platform=Win32&P3_Browser_Version=MSIE

Den her er til internet explore og windows. Den burde altså virke.
Måske du allerede har en ældre version af flash player, som du skal slette først??

Det er da den samme som alt andet...
1) har slettet alt tidligere Flash Player
2) har prøvet at fjerne mit antivirus program

Intet hjælper :(

Mikke7
24-08-2008, 12:56
Er der nogen, som kan hjælpe mig..
Jeg kom til at holde Schwift-tasten (eller hvordan det staves) nede i 8 sek. og så kom der et ellelr andet fra, om jeg ville ændre.. og så kom jeg til det, med det resultat, at jeg ikke kan holde piletasterne nede og de så kører hurtigt op, ned eller til en af siderne (jeg skal trykke for hvert ryk)... og det er altså rimelig træls, så hvis nogen ved, hvordan jeg får det tilbage til normal, ville det være lækkert:) jeg har prøvet at gøre det igen, men fungerede ikke... jeg har også prøvet med indstillinger for tastatur, men virkede heller ikke:(

En anden ting jeg også kom til at ændre var, at når lyden er slået til, så siger det "duk", hvis jeg klikker lyden fra eller klikker på en tast - rimelig træls at høre på, men ikke så træls, som det første problem...

Glory Man United
24-08-2008, 15:26
Stadig ingen der kan hjælpe med installeringen af Flash? :(:mad:

McPherson
25-08-2008, 17:50
Selvfølgelig har i computer problemer når i sidder ved en PC! Køb jer en Mac! Der sker ikke nogen uforklarlige fejl, og så er den 1000 gange mere stabil og hurtig! Tilmed 0 vira :D .. For godt til at være sandt!

SantasLittleHelper
25-08-2008, 18:02
Og så kan man sidde med sin flot designede mac, men problemet er bare at man ikke kan bruge den til en skid, fordi de 10000 man har brugt på den er gået til designeren og ikke på at fremme brugervenligheden eller øge ydeevnen. Tilmed skal man KØBE alle sine spil, da man sjældent kan finde de spil man gerne vil spille til MAC på nettet, fordi størstedelen af jordens befolkning heldigvis er kloge nok til at holde sig langt væk fra mac.. Hvis man gerne vil have noget der er pænt og kan spille musik, så køb dog en vase og et anlæg..

Glory Man United
25-08-2008, 18:31
Selvfølgelig har i computer problemer når i sidder ved en PC! Køb jer en Mac! Der sker ikke nogen uforklarlige fejl, og så er den 1000 gange mere stabil og hurtig! Tilmed 0 vira :D .. For godt til at være sandt!

Tak for belæringen....jeg behøvede faktisk bare hjælp. :titte:

Kofoed
25-08-2008, 20:04
Hvis man gerne vil have noget der er pænt og kan spille musik, så køb dog en vase og et anlæg..

Haha.. So true, so true:lolol:

dannigizmo
26-08-2008, 09:33
Er der nogen, som kan hjælpe mig..
Jeg kom til at holde Schwift-tasten (eller hvordan det staves) nede i 8 sek. og så kom der et ellelr andet fra, om jeg ville ændre.. og så kom jeg til det, med det resultat, at jeg ikke kan holde piletasterne nede og de så kører hurtigt op, ned eller til en af siderne (jeg skal trykke for hvert ryk)... og det er altså rimelig træls, så hvis nogen ved, hvordan jeg får det tilbage til normal, ville det være lækkert:) jeg har prøvet at gøre det igen, men fungerede ikke... jeg har også prøvet med indstillinger for tastatur, men virkede heller ikke:(

En anden ting jeg også kom til at ændre var, at når lyden er slået til, så siger det "duk", hvis jeg klikker lyden fra eller klikker på en tast - rimelig træls at høre på, men ikke så træls, som det første problem...

Du piller for meget ved din computer. Du har fået sat handikap-hjælp på.

Du går ind i Kontrolpanel - under "Accessibility options" (mit Windows er engelsk. Det er et kørestol-ikon under klassisk visning). Der er noget, der på engelsk hedder StickyKeys, FilterKeys og ToggleKeys. De skal bare tages fra alle tre.

Og så hedder det for øvrigt bare "shift" ;D

Mikke7
26-08-2008, 09:48
Du piller for meget ved din computer. Du har fået sat handikap-hjælp på.

Du går ind i Kontrolpanel - under "Accessibility options" (mit Windows er engelsk. Det er et kørestol-ikon under klassisk visning). Der er noget, der på engelsk hedder StickyKeys, FilterKeys og ToggleKeys. De skal bare tages fra alle tre.

Og så hedder det for øvrigt bare "shift" ;D

Du skal have rigtig mange tak:D
Jeg er squ ikk lige det store teknikmenneske hehe - skal aldrig så det til igen...

shift, shift :p

Jurgensen
26-08-2008, 09:57
Og så kan man sidde med sin flot designede mac, men problemet er bare at man ikke kan bruge den til en skid, fordi de 10000 man har brugt på den er gået til designeren og ikke på at fremme brugervenligheden eller øge ydeevnen. Tilmed skal man KØBE alle sine spil, da man sjældent kan finde de spil man gerne vil spille til MAC på nettet, fordi størstedelen af jordens befolkning heldigvis er kloge nok til at holde sig langt væk fra mac.. Hvis man gerne vil have noget der er pænt og kan spille musik, så køb dog en vase og et anlæg..

Tydelig vis en der ikke ved hvad han snakker om. Nu køber man jo ikkke en MAC udelukkende for at spille spil, men fordi den er så meget bedre på stort set alle andre områder. Det er jo ikke for sjov, at folk der køber MAC, ikke vil tilbage til Windows igen.

SantasLittleHelper
26-08-2008, 11:11
Tydelig vis en der ikke ved hvad han snakker om. Nu køber man jo ikkke en MAC udelukkende for at spille spil, men fordi den er så meget bedre på stort set alle andre områder. Det er jo ikke for sjov, at folk der køber MAC, ikke vil tilbage til Windows igen.

Jeg ved udmærket hvad jeg snakker om, thank you very much. En mac er smart, hip, flot, osv. men der er absolut ingen grund til at give så mange penge hvis man bare skal bruge et simpelt tekstprogram til skolen. Der er stadig mange internetsider der ikke er kompatibel med mac, og man kan bruge endnu en mindre formue på at optimere sin mac, fordi man som sagt skal købe en masse software som man ellers kunne have fået på anden måde.

Ja, det er da smart at man ikke får vira på sin computer, men det gør man sgu heller ikke hvis man ikke åbner e-mails fra en nigerianer man aldrig har hørt om, eller surfer porno 24/7. Man kan endda sagtens holde sin computer ren med freeware.

Maltizzle
26-08-2008, 11:58
Jeg ved udmærket hvad jeg snakker om, thank you very much. En mac er smart, hip, flot, osv. men der er absolut ingen grund til at give så mange penge hvis man bare skal bruge et simpelt tekstprogram til skolen. Der er stadig mange internetsider der ikke er kompatibel med mac, og man kan bruge endnu en mindre formue på at optimere sin mac, fordi man som sagt skal købe en masse software som man ellers kunne have fået på anden måde.

Ja, det er da smart at man ikke får vira på sin computer, men det gør man sgu heller ikke hvis man ikke åbner e-mails fra en nigerianer man aldrig har hørt om, eller surfer porno 24/7. Man kan endda sagtens holde sin computer ren med freeware.

Undskyld, men nej. Du ved faktisk ikke hvad du taler om. Hvis du ikke bruger en mindre formue på software til din PC er det;
1. fordi de følger med til computeren (ligesom til Mac).
2. fordi du har erhvervet det ulovligt.

Jeg ved ikke om du interesserer dig for udviklingen inden for computere, men de nyeste Macs (Intel-processorerne) kan køre både Mac OS & Windows (faktisk er en MacBook Pro den bedste bærbare i verden til at køre Windows Vista), så selvom det er dyrere, har du faktisk købt både en Mac og PC, så prisen går både på design, hardware og brugervenlighed - for to computere (brugervenlighed er objektivt mht. Windows).

Og det med virus. Hvad nu hvis du har lyst til at surfe porno 24/7, men bliver forhindret pga. fejl og huller i dit OS?¿ Det er et frit land, og alle skal da have muligheden.

JumpingCarrot
26-08-2008, 12:04

Heh, lodret løgn. Der er omkring 60 fejl i dit indlæg.
Det er rigtigt, at man for det meste skal købe spil, men nu køber man altså ikke en Mac for at spille. Det er der forhåbentlig ingen der gør, for det er bestemt ikke det, en Mac er lavet til.
Så derfor holder dit argument ikke en meter. Jo, selvfølgelig, hvis man kun har en computer for at spille spil, så er en Mac en dum investering. Spil, der ikke kræver grafik - f.eks. FM - kører sublimt og uden de mindste problemer på en Mac. Jeg kører mit som i første sæson, selv om jeg er 7 sæsoner inde.

Anyways. Dét, du betaler for, er ikke bare design og at gå på nettet og høre musik. Jovist, der kommer nok lidt oveni pga. det flotte design, men det gør der jo med så meget.
Forskellen er, at Apple har lavet en maskine, der er heltstøbt, og slet ikke rummer bugs på samme måde som en almindelig Windows PC. Se på Vista, et perleeksempel på en omgang Microsoft-gejl, der skulle tjenes penge på. Styresystemet er muligvis ved at være færdigudviklet nu, men det blev jo bare sendt på markedet for at komme med noget nyt.

Når du får et nyt produkt til din Apple-computer, så vil det altid være stort set helt færdigudviklet og tilmed yderst brugervenligt. Det vil fungere, og du vil stort set ALDRIG opleve bugs af nogen art. Derfor koster programmer til tider også en sjat ekstra til Mac - men du betaler rent faktisk for noget, der er færdigt og klar til at komme på markedet. Hvor ofte skal du ikke igennem 5 opdateringer til et Windowsprodukt, for at det virker, som det måske egentlig burde?

Dér, hvor du rammer helt galt, er: "fordi de 10000 man har brugt på den er gået til designeren og ikke på at fremme brugervenligheden eller øge ydeevnen."

Det er en lodret løgn. For det første er brugervenligheden langt, langt højere på en Mac end på en PC. Det er klart, at hvis du ikke er vant til Mac OS X, så skal du selvfølgelig sættes ind i det. Det er det eneste, jeg kan se, du kan argumentere for ikke er brugervenligt - hvis man da kan kategorisere det sådan.
En Mac hjælper dig altid. Styresystemet indstiller sig efter dine krav, og man bliver altid spurgt om noget, hvis noget skal gøres. Nu har jeg haft en Mac i halvandet år, og den har endnu ikke gået ned. Og hvis den endelig bliver nødt til at lukke ned, så fortæller den dig venligt, hvad der skal ske.

Ydeevnen?????????????????????? En Mac udnytter hardwaren utroligt meget bedre end en PC. Der er en grund til, at en Mac med Core 2 Duo 1.83 processor kører væsentligt hurtigere - generelt - end en lignende Windowsmaskine. Faktisk er der lavet en test af Vista - bare for at sammenligne med noget, du godt kan li' - hvor det viser sig, at den suverænt bedste maskine, ud af 10-15 top-moderne, til at køre Vista er en Macbook Pro. Hmm...?

Desuden: Du undgår vira. Der bliver ganske enkelt ikke skabt nok vira til Mac OS til at det er farligt.

Oooog, når du man nu er studerende, og skal en tur til Århus fra KBH - eller omvendt - så er det sgu smart, at man ikke nødvendigvis SKAL ha' en plads, hvor man kan få adgang til en stikkontakt. Med de 4-6 timer, som en Mac uden problemer holder, hvis du kører Word f.eks., er det nok bare at sidde på en lorteplads, hvor man lige kan komme til computeren.

Afsluttende vil jeg sige, at jeg havde det på nogenlunde samme måde som dig, inden jeg satte mig ind i Mac. Men nu har jeg anskaffet mig en PS3 til spil, og min Mac fungerer altid og hele tiden totalt upåklageligt. Ja, jeg har betalt et par tusinde mere for en maskine, der hardwaremæssigt ligner en Windowsmaskine, men til gengæld fungerer det altid, og alt er designet til at få den optimale ydeevne ud af indholdet.
Og som nævnt tidligere vil jeg aldrig enddog overveje at købe en almindelige computer i fremtiden. Once you go Mac, you never go back ;)

SantasLittleHelper
26-08-2008, 13:00
Undskyld, men nej. Du ved faktisk ikke hvad du taler om. Hvis du ikke bruger en mindre formue på software til din PC er det;
1. fordi de følger med til computeren (ligesom til Mac).
2. fordi du har erhvervet det ulovligt.

Det ændrer ikke på, at ALT til mac er mindre tilgængeligt, såfremt man ønsker at erhverve sig software gennem fildeling. Som nævnt kan man nemt holde sin computer ren med freeware, hvis man ønsker at surfe porno.

Heh, lodret løgn. Der er omkring 60 fejl i dit indlæg.
Det er rigtigt, at man for det meste skal købe spil, men nu køber man altså ikke en Mac for at spille. Det er der forhåbentlig ingen der gør, for det er bestemt ikke det, en Mac er lavet til.
Så derfor holder dit argument ikke en meter. Jo, selvfølgelig, hvis man kun har en computer for at spille spil, så er en Mac en dum investering. Spil, der ikke kræver grafik - f.eks. FM - kører sublimt og uden de mindste problemer på en Mac. Jeg kører mit som i første sæson, selv om jeg er 7 sæsoner inde.

Anyways. Dét, du betaler for, er ikke bare design og at gå på nettet og høre musik. Jovist, der kommer nok lidt oveni pga. det flotte design, men det gør der jo med så meget.
Forskellen er, at Apple har lavet en maskine, der er heltstøbt, og slet ikke rummer bugs på samme måde som en almindelig Windows PC. Se på Vista, et perleeksempel på en omgang Microsoft-gejl, der skulle tjenes penge på. Styresystemet er muligvis ved at være færdigudviklet nu, men det blev jo bare sendt på markedet for at komme med noget nyt.

Når du får et nyt produkt til din Apple-computer, så vil det altid være stort set helt færdigudviklet og tilmed yderst brugervenligt. Det vil fungere, og du vil stort set ALDRIG opleve bugs af nogen art. Derfor koster programmer til tider også en sjat ekstra til Mac - men du betaler rent faktisk for noget, der er færdigt og klar til at komme på markedet. Hvor ofte skal du ikke igennem 5 opdateringer til et Windowsprodukt, for at det virker, som det måske egentlig burde?

Dér, hvor du rammer helt galt, er: "fordi de 10000 man har brugt på den er gået til designeren og ikke på at fremme brugervenligheden eller øge ydeevnen."

Det er en lodret løgn. For det første er brugervenligheden langt, langt højere på en Mac end på en PC. Det er klart, at hvis du ikke er vant til Mac OS X, så skal du selvfølgelig sættes ind i det. Det er det eneste, jeg kan se, du kan argumentere for ikke er brugervenligt - hvis man da kan kategorisere det sådan.
En Mac hjælper dig altid. Styresystemet indstiller sig efter dine krav, og man bliver altid spurgt om noget, hvis noget skal gøres. Nu har jeg haft en Mac i halvandet år, og den har endnu ikke gået ned. Og hvis den endelig bliver nødt til at lukke ned, så fortæller den dig venligt, hvad der skal ske.

Ydeevnen?????????????????????? En Mac udnytter hardwaren utroligt meget bedre end en PC. Der er en grund til, at en Mac med Core 2 Duo 1.83 processor kører væsentligt hurtigere - generelt - end en lignende Windowsmaskine. Faktisk er der lavet en test af Vista - bare for at sammenligne med noget, du godt kan li' - hvor det viser sig, at den suverænt bedste maskine, ud af 10-15 top-moderne, til at køre Vista er en Macbook Pro. Hmm...?

Desuden: Du undgår vira. Der bliver ganske enkelt ikke skabt nok vira til Mac OS til at det er farligt.

Oooog, når du man nu er studerende, og skal en tur til Århus fra KBH - eller omvendt - så er det sgu smart, at man ikke nødvendigvis SKAL ha' en plads, hvor man kan få adgang til en stikkontakt. Med de 4-6 timer, som en Mac uden problemer holder, hvis du kører Word f.eks., er det nok bare at sidde på en lorteplads, hvor man lige kan komme til computeren.

Afsluttende vil jeg sige, at jeg havde det på nogenlunde samme måde som dig, inden jeg satte mig ind i Mac. Men nu har jeg anskaffet mig en PS3 til spil, og min Mac fungerer altid og hele tiden totalt upåklageligt. Ja, jeg har betalt et par tusinde mere for en maskine, der hardwaremæssigt ligner en Windowsmaskine, men til gengæld fungerer det altid, og alt er designet til at få den optimale ydeevne ud af indholdet.
Og som nævnt tidligere vil jeg aldrig enddog overveje at købe en almindelige computer i fremtiden. Once you go Mac, you never go back ;)

Du skriver jo netop det jeg opsummerede ovenfor. En mac er designmæssigt flot og man kan høre musik på den. Men den kan i princippet ikke noget, som en almindelig bærbar til 3500 i dag ikke kan. min Fujitsu Amilo, som jeg købte for 4 år siden til næsten ingen penge kunne også holde til en hel dag i skolen uden strøm, så når mac endelig er kommet med på moden, kan man vel kun klappe i hænderne.

Selvfølgelig er MAC ikke lavet til at spille på - det er jeg nok klar over - men netop det gør jo mac'en lige så funktionel som en vase, en pen og en stak papir og en cd-afspiller. Det er så det du i princippet har givet 10000 for, hvor jeg har givet det halve, for en computer hvor jeg kan spille mine spil, skrive, høre musik, osv i nøjagtig samme kvalitet som på mac. At du så har brugt penge på en PS3 ved siden af, synes jeg ikke kun er spild af penge, men det beviser også min point. Hvis man køber en mac, er man nød til at bruge penge på alt muligt andet for at få det samme som man kan få med en alm pc - man sparer ikke blot en masse penge, man kan også tage det med sig hvis man sidder og keder sig i skolen. Men du tager måske også din PS3 med?

Jeg nævner at de fleste af pengene mac skovler ind går til designeren, og det er det jeg mener forringer ydeevnen. Det kan godt være at en mac kører bedre end en tilsvarende PC, men til gengæld kan man stadig købe en PC der er dobbelt så hurtig, hvis man sætter den rigtig op, til det halve af hvad en mac koster.

Når man som jeg bor i en lille lejlighed, og ikke har plads eller råd til en stationær er det ideelt med en fantastisk PC med et grafikkort der kan rulle enhver mac til enhver tid, så jeg kan spille mine spil og vide at jeg ikke har brugt en formue på det. Hvis jeg havde brugt 10-15k på min mac, ville jeg godt nok føle mig bollet et vist sted, hvis ham ved siden af sidder med min computer som jeg har givet 5000 for.

dannigizmo
26-08-2008, 15:05
Her lukker vi så diskussionen om Mac vs. PC. Skal det emne diskuteres mere, må der oprettes en tråd til dette. Det her er for folk, der har problemer med computeren - Mac eller PC.

Glory Man United
26-08-2008, 16:15
Her lukker vi så diskussionen om Mac vs. PC. Skal det emne diskuteres mere, må der oprettes en tråd til dette. Det her er for folk, der har problemer med computeren - Mac eller PC.

Tak :). Stadig ingen der kan hjælpe mig med Flash installationen? :(

RasmusP
10-10-2008, 19:57
Nogen der ved hvordan man ændrer skrifttype? Skrifttypen har kun ændret sig i mine browsers. Det er både i firefox og explorer, men i firefox er det ikke kun på selve siden, skrifttypen er ændret, men også deroppe hvor der står "Filer, Rediger, Vis" osv...

Det er ikke verdens største problem, men det ville være rart at få ændret:)

Kofoed
21-10-2008, 18:24
Jeg prøver via viasatdemand at se kampen iaften, men når den skal kontrollere at min computer kan spille det siger den dette:
http://img220.imageshack.us/img220/3964/unavngivet745qw0.png (http://imageshack.us)
Har så prøvet at installere det, men den siger det igen.. Og har prøvet at lukke og åbne internet explorer.. Har dog ikke haft computeren genstartet..

Okay Imageshack stinker åbenbart så kan ikke få det til at virke, men den skriver: "Testen mislykkedes
For at kunne anvende Viasat On Demand skal du som et minimum have en Flash Player version 8 installeret.
"

Martin
21-10-2008, 19:09
Var det så ikke en ide at genstarte. Opdateringer plejer oftest at træde i kraft efter en restart.

Kofoed
21-10-2008, 19:21
Var det så ikke en ide at genstarte. Opdateringer plejer oftest at træde i kraft efter en restart.

Been there done that.. Det hjalp heller ikke.. Den siger stadig at jeg ikke har det.. NEDTUR.. Nu øjnede jeg lige en chance for at se den..

Jurgensen
21-10-2008, 19:37
Been there done that.. Det hjalp heller ikke.. Den siger stadig at jeg ikke har det.. NEDTUR.. Nu øjnede jeg lige en chance for at se den..

Den kan også købes på TV2 Sport for 39 kr.

Kofoed
21-10-2008, 19:40
Den kan også købes på TV2 Sport for 39 kr.

det vil jeg prøve.. Hvordan er kvaliteten derinde??

Jurgensen
21-10-2008, 19:42
det vil jeg prøve.. Hvordan er kvaliteten derinde??

Mener den er ganske udmærket. Lang tig siden jeg har set noget derinde fra, mener det er det samme som ved viasat.

Kofoed
21-10-2008, 19:47
Mener den er ganske udmærket. Lang tig siden jeg har set noget derinde fra, mener det er det samme som ved viasat.

Cool.. Umiddelbart fungere det perfekt, og testen så ud til at være rigtig fin kvalitet.. Så håber det også fungere når kampen starter:D

ChristianR
09-08-2009, 15:20
Er der en venlig sjæl, der har godt kendskab til hjemmesiden nuked, som kan guide mig en smule?

Jeg har Windows Vista. Er det så nok bare at have nuked, og hvad gør man herfra?:)

NtotheT
10-08-2009, 01:18
Er der en venlig sjæl, der har godt kendskab til hjemmesiden nuked, som kan guide mig en smule?

Jeg har Windows Vista. Er det så nok bare at have nuked, og hvad gør man herfra?:)

Nuked er det bedste program alle dem, man kan benytte. Men jeg personligt benytter nuked, da jeg tit har problemer med nuked. Og alle Uniteds kampe bliver altid vist på nuked, så den er derfor blevet min favorit.

Mht. til hjemmesiden skal du, når du kommer ind på hovedsiden, trykke på fodbold. Så kommer alle dagens fodbold op. Og så tager du den kamp du gerne vil se på og trykker på den. Når det er sket, kommer du ind og kan se adskillige links. Hvis du gerne vil benytte en nuked link trykker du bare på den, ellr hvis det er nuked trykker du bare på den. Det er ganske enkelt og nemt på den hjemmeside.

ChristianR
10-08-2009, 07:54
Tak. Ok, så din erfarring er, at nuked fungerer bedre og isærdeleshed til United?

Jeg fandt nemlig ud af hvordan jeg gjorde, men der var stort set ikke noget nuked link, der virkede, og det eneste, der virkede var ikke af den bedste kvalitet.

Så jeg skal nok have prøvet mig med nuked. Er det nemt lige til at bruge?

Christensen
10-08-2009, 18:18
Ja, de er lige nemme at bruge.. ;) Fungerer på samme måde - tryk på play, programmet åbnes, og der bliver afspillet :)

dannigizmo
10-08-2009, 21:02
Eherm. Vi har stadig en politik her på siden, der siger, at "pirattv" ikke er tilladt. Den bedes I venligst overholde.

schousboe9
28-03-2010, 10:53
Nogen herinde, der ved hvad en åben brugersektion er? Jeg har hentet seneste patch til FM, og midt under opdatering siger den, "den ønskede handling kan ikke udføres på en fil med en åben brugersektion".

... what!?

RAppel
28-03-2010, 11:27
http://www.fmdanmark.dk/debatforum/show_topic.php?start=0&end=10&id=7099

schousboe9
28-03-2010, 12:15
Hehe, havde kun kigget på fmfreaks. :) Tak, tak.

RAppel
28-03-2010, 12:42
Np :)