Se fuld version : Scouser Tråden
United DK
23-06-2007, 22:22
Synes ærligtalt Owen ville være en dårlig forstærkning.. Han er ligeså injury pron som saha.. Owen = crap = scouser!
Kan folk ikke snart fatte, at Owen IKKE er scouser?! Han er ikke født i Liverpool, ergo er han ikke scouser. Det er en kæmpe misforståelse, når folk tror, at fordi man spiller, eller har spillet for Liverpool, så er man scouser.
En scouser er en person, der er født i Liverpool, f.eks. er disse kendte mennesker scousere:
Wayne Rooney
Steven Gerrard
Jamie Carragher
Robbie Fowler
Kevin Nolan
Joey Barton
Leighton Baines
Tony Hibbert
Steve McManaman
Ian Callaghan (ex-Liverpool-spiller)
Brian Labone (ex-Everton-spiller)
John Aldridge (ex-Liverpool-spiller)
Phil Thompson (ex-Liverpool-spiller)
Steve McMahon (ex-Liverpool-spiller)
John Lennon
Paul McCartney
George Harrison
Ringo Starr
Ian Broudie (fra Lightning Seeds)
Jennifer Ellison
Man er vel scouser når man bor i Liverpool? Og så man vel ikke scouser mere, når man flytter derfra igen?
United DK
23-06-2007, 23:11
Man er vel scouser når man bor i Liverpool? Og så man vel ikke scouser mere, når man flytter derfra igen?
Nej, man er scouser når man er født i Liverpool, og så er det ligemeget, om man flytter til London, eller hvor man nu flytter hen.
En person der er født i København, er jo stadig en københavner, selvom han flytter til Århus.
Synes ærligtalt Owen ville være en dårlig forstærkning.. Han er ligeså injury pron som saha.. Owen = crap = scouser!
Okay.. United DK så sletter vi scouser så der bare står Owen = crap... Jesus christ, du må ikk tage det så personlig at jeg ikk lige viste at Owen kommer fra en eller anden lille lorte by i England...
Park4President
23-06-2007, 23:47
Kan folk ikke snart fatte, at Owen IKKE er scouser?! Han er ikke født i Liverpool, ergo er han ikke scouser. Det er en kæmpe misforståelse, når folk tror, at fordi man spiller, eller har spillet for Liverpool, så er man scouser.
En scouser er en person, der er født i Liverpool, f.eks. er disse kendte mennesker scousere:
Wayne Rooney
Steven Gerrard
Jamie Carragher
Robbie Fowler
Kevin Nolan
Joey Barton
Leighton Baines
Tony Hibbert
Steve McManaman
Ian Callaghan (ex-Liverpool-spiller)
Brian Labone (ex-Everton-spiller)
John Aldridge (ex-Liverpool-spiller)
Phil Thompson (ex-Liverpool-spiller)
Steve McMahon (ex-Liverpool-spiller)
John Lennon
Paul McCartney
George Harrison
Ringo Starr
Ian Broudie (fra Lightning Seeds)
Jennifer Ellison
Slap af du er en nørd United DK.. Owen er født i en anden by og hvad så.. han har da været igennem LFC's ungsdomsafdeling og så er han en fucking scouser..
United DK
23-06-2007, 23:53
Okay.. United DK så sletter vi scouser så der bare står Owen = crap... Jesus christ, du må ikk tage det så personlig at jeg ikk lige viste at Owen kommer fra en eller anden lille lorte by i England...
Det var ikke et personligt angreb på dig, det var bare en generel information til folk.
United DK
23-06-2007, 23:54
Slap af du er en nørd United DK.. Owen er født i en anden by og hvad så.. han har da været igennem LFC's ungsdomsafdeling og så er han en fucking scouser..
Jaja, du får ret, jeg får fred.
timberunited
24-06-2007, 09:38
:devill:
Der er flere definitioner. Men jeg har da hørt UNITED-publikummet synge om Paul Ince: "Paul Ince is a scouse bastard".
Efter hvad jeg har kunnet finde ud af, så er han født i Ilford, London.
Men åbenbart skal der ikke mere til før nogen kan kaldes en scouser, at de spiller for Liverpool FC. Det gør de selvfølgelig ikke bedre, at de tidligere har spillet for UNITED, og udvandrer til ....
Men jeg har da hørt UNITED-publikummet synge om Paul Ince: "Paul Ince is a scouse bastard".
Grunden til at man kaldte Paul Ince ”a scouse bastard" er at han fra 1997 til 1999 valgte at spille for Liverpool. Jeg tror af tidligere Manchester United spiller er Paul Ince den der har fået den dårligste modtagelse, efter at have spillet på Old Trafford igen.
Normalt hylder man tidligere spiller når, de vender hjem for at spille på Old Trafford igen.
United DK
24-06-2007, 11:39
Grunden til at man kaldte Paul Ince ”a scouse bastard" er at han fra 1997 til 1999 valgte at spille for Liverpool. Jeg tror af tidligere Manchester United spiller er Paul Ince den der har fået den dårligste modtagelse, efter at have spillet på Old Trafford igen.
Normalt hylder man tidligere spiller når, de vender hjem for at spille på Old Trafford igen.
Paul Ince er vel også den eneste, der har spillet for begge klubber?
Paul Ince er vel også den eneste, der har spillet for begge klubber?
Manchester United har købt følgende spillere fra Liverpool:
Tom Chorlton, Tom Miller, Tommy Reid, Allenby Chilton og Ted Savage.
Liverpool har købt følgende spillede fra Manchester United:
Jackie Sheldon, Fred Hopkin, Tom McNulty, Phil Chisnall og *Ramon Calliste
Spillere som har været i begge klubber uden direkte overgang:
Adam Carson, Tommy Robertson, Geordie Livingstone, William Hunter, George Schofield, Neil McBain, *Jack Pilling, Ted MacDougall, John Gidman, Peter Beardsley, Steve Pears og Paul Ince.
*=ingen kampe på Manchester Uniteds førstehold.
United DK
24-06-2007, 12:00
Manchester United har købt følgende spillere fra Liverpool:
Tom Chorlton, Tom Miller, Tommy Reid, Allenby Chilton og Ted Savage.
Liverpool har købt følgende spillede fra Manchester United:
Jackie Sheldon, Fred Hopkin, Tom McNulty, Phil Chisnall og *Ramon Calliste
Spillere som har været i begge klubber uden direkte overgang:
Adam Carson, Tommy Robertson, Geordie Livingstone, William Hunter, George Schofield, Neil McBain, *Jack Pilling, Ted MacDougall, John Gidman, Peter Beardsley, Steve Pears og Paul Ince.
*=ingen kampe på Manchester Uniteds førstehold.
Ja okay, der er en del, men udover Paul Ince, er der ikke nogen af de navne, der siger mig noget.
Men tak for info, Madsen.
Holmskov
24-06-2007, 12:12
Nope.
Du kalder da heller ikke Silberbauer(bare et eksempel) for københavner gør du ??
Enig! Ham og så Robbie Savage, vil jeg tro.
Paul Ince udtalte jo også dengang at han tog til liverpool for at trodse Fergie og United.
En scouser er en person fra Merseyside. Men derfor kan man vel godt kalde Paul Ince for en scouser når han spiller for dem.... Lidt underlig diskussion faktisk :D
Enig! Ham og så Robbie Savage, vil jeg tro.
Paul Ince udtalte jo også dengang at han tog til liverpool for at trodse Fergie og United.
En scouser er en person fra Merseyside. Men derfor kan man vel godt kalde Paul Ince for en scouser når han spiller for dem.... Lidt underlig diskussion faktisk :DHvis du mener det, så kan man vel også sige, at Matt Busby var en scouser?
Nope.
Du kalder da heller ikke Silberbauer(bare et eksempel) for københavner gør du ??
Silberbauer har jo heller ik været igennem FCKs ungdomsafdeling eller er det mig der misforstår noget? :titte:
Arrrh det er herligt at diskutere scousers.. fed tråd..
http://www.unitedrant.co.uk/images/verminshite.jpg
Nu det ikke kan blive nørdet nok, har jeg lige nørdet den i 2 minutter og hermed fundet frem til min formel for hvor slemt scousergraden er, og nærmest lavet en ligning
Født ved merseyside = Scouse
+ Lidt lav IQ = ekstra scouse
+ Intet job = Inkarneret Scouse
+ Fodbold akademiet = Indoktrineret scouse
+ Høj IQ = Har man høj nok IQ flytter man fra Liverpool slums. Rent åndeligt bevæger man sig også væk fra scouse.. Her indgår Rooney.. Måske..
Nu ligger vi det hele sammen:
Owen:
Indoktrineret scouse
Er flyttet = lidt høj IQ
Ligner en skoledreng = Måske bare facade; Men det og at han er flyttet kunne tyde på at han ikke er så scouse igen.
konklusion:
NAAAH.. han er ultra scouse :D
Hvis du mener det, så kan man vel også sige, at Matt Busby var en scouser?
Han er vel solstrålehistorien, om manden der trodsede alle oddsene ;)
United DK
26-06-2007, 12:01
Hvis du mener det, så kan man vel også sige, at Matt Busby var en scouser?
Ja, sådan kan vi fortsætte, hvis vi kalder alle der spiller for Liverpool, for scousere.
Busby spillede i øvrigt for City, før han kom til Liverpool.
Om han er scouser eller ej, burde man jo ikke kigge på, når man vurderer Owen som spiller.
Hvis han er god nok, er han velkommen i United.
Husk vi i forvejen har scouseren Rooney som vores store stjerne. Og Alan Smith er fra Leeds. Hvem tænker egentlig stadig på det.??
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.