PDA

Se fuld version : DR's Tour Managerspil 2007

Zhaban
20-06-2007, 22:17
Hey allesammen!

Jeg ville lige gøre opmærksom på, at der imorgen, torsdag d. 21 juni kl. 14:00, bliver åbnet for registreringen af managerhold til dette års Tour de France.

Jeg regner meget med, at vi United drengerøve skal konkurrere indbyrdes om førertrøjen i en lukket liga for Oldtrafford.dk evt. :)

Jeg ser frem til at give jer baghjul!

Zhaban :skaaal:

Flax_Generous
20-06-2007, 22:34
Jeg er med på en privatliga.

Vi kan også lave en i TV2's tourmanager-spil. Jeg kan godt oprette.

rocatis
20-06-2007, 22:50
Det koster vidst penge på TV2 og det gider jeg i hvert fald ikke betale for.. Altså det koster både penge at oprette en privatliga og tilmelde sig en..

Men jeg er klar på DR.. Det er også klart det bedste..

ChristianH.
20-06-2007, 23:45
Nu har jeg efterhånden været med nogle år, men ihf. på DRs har hovedreglen altid været, at den der skifter holdet dagligt alt efter etapens udformning, er dem der vinder i det lange løb.

Og må ærlig talt indrømme, at jeg finder det lidt kedeligt bare at købe de 10 ryttere der er står til de bedste odds på Oddset (ved ikke om dét specifikt er muligt at købe alle 10, men bare for at illustrere min pointe ...).

Og så delvist fordi jeg er bortrejst under dele af Touren.

Men hvis nogen skulle være friske på også at lave en lille privatliga, hvor man kun må skifte ud hvis en rytter udgår, kunne jeg være frisk på at deltage, forudsat at jeg når at nosse mig sammen til at oprette.

Dines
21-06-2007, 07:28
Jeg er også frisk, selvom jeg ikke går ind og opdaterer mit hold, da jeg er på ferie. (:

PL-pedersen
21-06-2007, 08:46
jeg er med... muhahaha!! med min lillebror stor viden inden for cykelsport kan jeg ikke undgå at vinde....!

PL-pedersen
21-06-2007, 11:26
det er åben derinde..... mit hold navn er JFPs EPO påvirkede

United DK
21-06-2007, 12:17
Så har jeg også oprettet mit hold, Team United DK.

PL-pedersen
21-06-2007, 12:24
skulle vi lave en liga kun får oldtrafford.dk bruger???

Smaakage
21-06-2007, 12:27
I kan også skrive mig med der på. Sig til når der er en der opretter en privatliga

SantasLittleHelper
21-06-2007, 12:43
så har jeg også oprettet mig... SantasLittleTeam og jeg har vel et ok stærkt hold set over hele touren, for jeg gider sgu nok ikke til at bytte rundt på dem før vi kommer til bjergene og Pettachi ryger ud :p

Foged
21-06-2007, 13:14
Jeg er også på, på DR - Team-kanyle

PL-pedersen
21-06-2007, 13:37
jeg opretter en liga jeg kalder den Oldtrafford... kodeord er= united6

rocatis
21-06-2007, 14:06
Så er jeg også med.. SuperSonic.. :D

Flax_Generous
21-06-2007, 14:12
Må man skite ud undervejs eller hvad?

snegl
21-06-2007, 14:23
jeg har li meldt mig til..
Jeg regner da med at skifte ud når det passer mig.. Ellers taber jeg i mine andre ligaer hehe.. Jeg hedder i øvrigt Riis på HASS

Vince
21-06-2007, 14:39
Så er Vinces EPO-drenge med :D

Zhaban
21-06-2007, 15:22
True Snaps United er også klar til at tage Touren :)

God Tour!

PL-pedersen
21-06-2007, 15:58
ja du kan skifte ud op til være etape ligesom VM manager spillet derinde...

Thomas
21-06-2007, 18:31
Vishoffs djævle er klar til at sætte sig på sadlen.

Dines
21-06-2007, 19:21
Jeg er også inde nu. I taber ;)

Daniel
21-06-2007, 21:04
Så er jeg også med.

Team Puhaa går hele vejen i år...

Don Kafai
21-06-2007, 21:45
Team Don Kafai netop tilmeldt..

PL-pedersen
21-06-2007, 22:04
dejligt at se vi er så mange allerede....

Smaakage
21-06-2007, 22:07
Så er Team Cheat med, og i kan godt forvente at se mine rytteres bagdele igennem hele touren

RasmusP
21-06-2007, 22:20
Jeg er også med nu. Jeg hedder "Who is Bjarne Riis??"
Og ikke for at prale eller noget, men jeg vinder sgu... Så kom igen:D

Jeg synes iøvrigt det er sjovere på tv2, hvor man kun kan lave 4 udskiftninger, og så er der forskellige kategorier, så man ikke bare kan vælge 10 sprintere på en sprinter etabe...

ChristianH.
21-06-2007, 23:42
Jeg synes iøvrigt det er sjovere på tv2, hvor man kun kan lave 4 udskiftninger, og så er der forskellige kategorier, så man ikke bare kan vælge 10 sprintere på en sprinter etabe...

Er det mod betaling?

Ellers lyder det meget tiltalende.

PL-pedersen
21-06-2007, 23:44
ja det på tv2 er lidt federe men på dr1 koster det ikke noget at være med i en lige....

ChristianH.
22-06-2007, 11:16
Okay, tak.

Offtopic; husk kongeetapen af Schweiz Rundt er i dag. Nu hvor Touren ikke er så flittige til bjergetaper som de kunne være, er det sgu guf for cykelsports entuisiaster i dag.

RasmusP
22-06-2007, 13:05
Du kan godt lave et hold på tv2 gratis. Men hvis man vil være med i en privatliga, skal man købe managerpakken. Den koster 30 kr. og så får du også 8 ekstra udskiftninger og et slags gavekort til sputnik, hvor du kan følge touren live.

En anden ting, der er godt ved tv2's, er at det er mere realistisk, fordi du sætter et hold til hele touren, ligesom de rigtige sportschefer, og ikke bare til en enkel etape.

PL-pedersen
22-06-2007, 13:18
jaa det er rigtig nok det er lidt trist du kan jo nærmest stille dit drømme hold til hver etape på DR1 tag lidt af realismen ud af det....

ChristianH.
22-06-2007, 14:00
@Rasmus

Det var derfor jeg efterspugte om der var en lille håndfuld brugere der var frisk på en DR-privatliga med et internt "ekstra" regelsæt, med f.eks. kun udskiftning ved rytterudgåelse, eller f.eks. max 3 udskiftninger under Touren.

Jeg er ligeglad med om jeg spiller på DR eller TV2. Er bare mest interesseret i at folk der stiller det rigtige hold inden Touren skal være de kløgtigste, og ikke dem der skifter holdet ud inden hver etape.

Vince
22-06-2007, 14:08
Sådan som jeg har forstået det, har man 1 gratis udskiftning ved hver runde. Så koster det lidt af dine indtjente points, hvis du vil lave flere udskiftninger..

ChristianH.
22-06-2007, 15:14
Sådan som jeg har forstået det, har man 1 gratis udskiftning ved hver runde. Så koster det lidt af dine indtjente points, hvis du vil lave flere udskiftninger..

Og man vælger naturligvis den dyreste først.
Hvis man eksempelvis har 6-7 styks fra top ti på en sprinteretape, kan det sagtens give bonus at skifte ud.

PL-pedersen
22-06-2007, 15:31
skal vi så gøre at sån så vi stiller et hold til hele touren med 3 udskiftninger undervejs og ellers må man ikke pille ved det... det synes jeg godt vi kunne vel nok også gøre det lidt sjovere...

Vince
22-06-2007, 16:03
skal vi så gøre at sån så vi stiller et hold til hele touren med 3 udskiftninger undervejs og ellers må man ikke pille ved det... det synes jeg godt vi kunne vel nok også gøre det lidt sjovere...

Hmm, jeg synes egentlig reglerne er okay. De er jo ens for alle...

RasmusP
22-06-2007, 17:29

Det lyder som en god ide. Men hvordan kan man holde styr på hvor mange udskiftninger man har foretaget???

ChristianH.
22-06-2007, 17:47
@Vince > Jovist er det ens for alle. Det er heller ikke pga. unfair konkurrence at jeg er modstander af DR reglerne. Det er slet og ret, fordi jeg ikke mener det er specielt interessant at gøre det på dén måde.

@Rasmus > Tjah. Jeg stoler på folk gør hvad de siger. Og hvis de er indforstået med at vi kun max bytter 3 gange under Touren, så formoder jeg også at folk gør dét. Det er sgu bare et spil.

Edit: Sorry, tror jeg læste forkert. Der er en udskiftningshistorik derinde. Så det er let at nok at overskue, hvis man ikke kan tælle til tre :-P

Ville gerne selv oprette. Og gør det, medmindre nogen oprettet inden for få timer. Fordelen ved det er, at der kan blive password på. Hvis jeg opretter, bliver jeg nødt til at gøre kodeordet frit for alle, da jeg rejser til udlandet i morgen, og ikke har tid til at sende dét til alle mulige.

PL-pedersen
22-06-2007, 18:07
bare opret en og ligge paswordt ud... jeg er overbevist om at man kan smutte ind og kigge om andre lave mere 3 udskiftninge...

Holmegaard
22-06-2007, 19:22
på tv2 skal have bjergryttere og andet på fra start, og uden managerpakke har man kun 3 udskiftninger :D

Refstrup
22-06-2007, 19:32
I ved jo godt alle sammen hvem der vinder ? Mig:Bouncing:

PL-pedersen
22-06-2007, 19:38
det lidt trist vi ikke kan lave en liga der...

ChristianH.
23-06-2007, 00:02
Navnet kunne åbenbart ikke være så langt alligevel...

Men here we go;

Liganavn; OldTraffor
Kode; Heiselberg

God tur tøser!

Husk deltagere i denne liga, max må foretage 3 udskiftninger fra første rytter tager afsted på prologen, til slut

RasmusP
23-06-2007, 14:00
Husk deltagere i denne liga, max må foretage 3 udskiftninger fra første rytter tager afsted på prologen, til slut

Kan man se om man har udskiftet inden starten eller efter?? For hvis jeg gerne vil lave en udskiftning idag, så bliver det jo også registreret...

PL-pedersen
23-06-2007, 15:39
mener jeg godt du kan se hvornår de er blevet fortaget... bare skift dem ud...

RasmusP
23-06-2007, 17:54
mener jeg godt du kan se hvornår de er blevet fortaget... bare skift dem ud...

Det gør jeg så...

MUFC=Champions
24-06-2007, 15:07
Så er jeg også med.

Holdnavn: MUFC

Liverpool_sucks
25-06-2007, 01:36
Jeg er også med.. LIVERPOOL_SUCKS.. så ved i at det er mig.. lol.. lyder some en taber..

Bugge
25-06-2007, 10:47
Liverpool og Sucks i samme sætning kan aldrig blive taber-agtigt, tværtimod..

Thomas
07-07-2007, 23:13
Efter en lidt skidt start med prologen indkaldte team manager Thomas Vishoff til pressemøde, hvor han bekendtgjorde at han havde købt Vinokourov(satvepalde). Med følgende kommentar "Han har et fedt navn"

Vi går efter toppen!

Dines
08-07-2007, 11:10
Er der nogle som har set, hvem der ligger 1'er i ligaen? :p Det gør jeg.. :D

Zhaban
08-07-2007, 11:29
Uhhh jeg ligger og bider dig i røvskægget i din slipstream ... Men efter dagens etape er din storhedstid ovre ;)

ChristianH.
08-07-2007, 14:04
Æv, måtte køre med 9 mand på prologen, da Merchante åbentbart er blevet syg medens jeg har været fraværende. Ham havde jeg ellers sat stor lid til :-S

Thomas
12-07-2007, 19:23
Efter denne spændende og halv dramatiske etape, tror jeg, at jeg er rykket op i top10 efter at have været 2. sidst... Er der nogen, der kan nævne et par bjergryttere, der kunne gå hen og tage det hele i år? :P

Martinsen
12-07-2007, 20:36
Efter denne spændende og halv dramatiske etape, tror jeg, at jeg er rykket op i top10 efter at have været 2. sidst... Er der nogen, der kan nævne et par bjergryttere, der kunne gå hen og tage det hele i år? :P

tja inden dagens etape havde jeg uden tvivl set vinokourov som den største favortit, men han mistede over et minut på dagens etape, og det bliver svært for ham at hente igen... ellers er der en som Valverde der godt kunne gå hen at vinde, og ikke mindst klöden som kører udemærket i bjergene og en fremragende enkeltstart...

RasmusP
12-07-2007, 20:39
Er der nogen, der kan nævne et par bjergryttere, der kunne gå hen og tage det hele i år? :P

Der er jo Michael Rasmussen og Frank Schleck, som nok skal gøre det godt. Og så er der Karpets, som jeg tror kan følge med hele vejen. Han skal jo hjælpe Valverde. Desuden kører han også godt på enkeltstarter.

RasmusP
12-07-2007, 20:43
tja inden dagens etape havde jeg uden tvivl set vinokourov som den største favortit, men han mistede over et minut på dagens etape, og det bliver svært for ham at hente igen... ellers er der en som Valverde der godt kunne gå hen at vinde, og ikke mindst klöden som kører udemærket i bjergene og en fremragende enkeltstart...

Jeg tror Klöden vinder hele lortet, hvis han ellers bliver klar...

http://tour.tv2.dk/article.php/id-7558133.html

Martinsen
12-07-2007, 20:47
Jeg tror Klöden vinder hele lortet, hvis han ellers bliver klar...

http://tour.tv2.dk/article.php/id-7558133.html

okay det havde jeg ikke lige set:confused: men det ville være en skam for han kan virkelig blande sig i toppen, men jeg tror det bliver en vanvittig afslutning, hvor der er mange om buddet i årets Tour

SantasLittleHelper
12-07-2007, 21:47
okay det havde jeg ikke lige set:confused: men det ville være en skam for han kan virkelig blande sig i toppen, men jeg tror det bliver en vanvittig afslutning, hvor der er mange om buddet i årets Tour

Hvis Klöden har brækket halen er der sgu nok ikke meget at gøre... Med mindre han vil stå op hele vejen til paris... Selvom Vino tabte 1 minut i dag tror jeg sgu stadig han tager den.. Han er en af de fantastiske ryttere der kan angribe når som helst og på hvilken som helst etape og så er det vist ikke mange TDF'er der er afgjort indenfor 1 minut. ved ikke helt hvem jeg vil satse på udover Vino, men Gusev, kaschechkin, Cadel Evans og Valverde er blandt mine favoritter med Franck Schleck og Sastre som outsidere... Nu vil jeg lige kigge bjergetaperne lidt igennem og se hvad det hele byder på...

Zhaban
13-07-2007, 01:36
Jeg tror ikke at man skal fokusere så meget på, at Vino smider 1:20 idag, for han er så satans eksplosiv, at han sagtens kan hente det hjem når vi rammer bjergene. Han har det dog bare med, at han har en dag, hvor han falder fuldstændigt fra og taber en masse tid - det har han ikke råd til, hvis han vil være nr. 1. Jeg tror dog stadig på ham.

Mange af navnene er nævnt, men udover disse, skal man ikke udelukke Menchov, Kashechkin, Moreau, Pereiro Sio, Mayo, Zubeldia, Anton, Contador ... Ja der er sgu mange navne i år, glæder mig sgu til de bjerge :)

Dines
13-07-2007, 10:13
Jeg tror at Pererio Sio bliver sat fuldstændig, og så går han i udbrud og vinder med en 30 time, som han holder til Paris! :D Favoritterne er nok Valverde, Vino, Klöden (hvis han får lov til at køre for Vino) og måske en Sastre som farlig outsider. Ellers skal man ikke undervudere ryttere som Kyllingen, Schelck, Menchov, Moreau og Contador.

United DK
13-07-2007, 11:41
Jeg er lidt ligeglad med, hvem der vinder Touren, bare det ikke bliver Klöden, for han lever ligesom Ullrich og Induraín på, at han har en god enkeltstart, for han er ikke en rytter, der lige pludselig rejser sig fra favoritgruppen, på ét af de store bjerge, og sætter dem til vægs, ligesom Armstrong nogengange gjorde.

RasmusP
13-07-2007, 12:35
Er der nogen, der har nævnt Cadel Evans fra lotto? Han plejer da også at være utrolig stabil, og hvis han kommer sammen med de andre favoritter til mål, tror jeg han vinder spurten. Jeg tror han kommer i top 3.

Til gengæld tror jeg ikke så meget på Vinokourov. Han har ofte en lortedag, hvor han taber meget tid, ligesom han gjorde i vueltaen. Og det er der altså ikke tid til i tdf.

Juel
15-07-2007, 19:16
Hvornår kommer der noget modstand i ligaen? :)

Jeg førte inden etapen med 600.000, og jeg tror da at det er blevet udbygget lidt, med dette hold til i dag:

Rasmussen (kaptajn)
Valverde (nummer 3)
Moreau (nummer 4)
Evans (nummer 6)
Contador (nummer 8)
Menchov (nummer 9)
Sastre (nummer 10)
Zubeldia (nummer 11)
Valjavec (nummer 21)

Thomas
15-07-2007, 19:31
Hvornår kommer der noget modstand i ligaen? :)

Jeg førte inden etapen med 600.000, og jeg tror da at det er blevet udbygget lidt, med dette hold til i dag:

Rasmussen (kaptajn)
Valverde (nummer 3)
Moreau (nummer 4)
Evans (nummer 6)
Contador (nummer 8)
Menchov (nummer 9)
Sastre (nummer 10)
Zubeldia (nummer 11)
Valjavec (nummer 21)

Hvis man vil vinde, så skal man bare tjekke Juels hold. Det gjorde jeg, så jeg havde også Rasmussen, Valverde, Moreau, Evans, Contador, Menchov og Zubeldia så hut jeg visker.! :D

Zhaban
15-07-2007, 20:39
Jeg lå nr. 2 inden idag, og har 9 mand i top 11 :)

Desværre havde jeg Valverde som kaptajn, så Juel jeg ligger nok stadig på hjul ;)

Dines
15-07-2007, 21:48
Mig og min storebror ligger nr. 35 sammenlagt. I starten tog vi det ikke seriøst, og to ikke engang anfører. I dag havde vi Kyllingen som anfører, og 9 i top 10. Slå den! ;) Igår havde vi også Gerdemann som vinder. :p

Thomas
15-07-2007, 22:43
I turneringen lå jeg nr. 27 i går.... i dag ligger jeg nr. 19 takket være min nye taktik!

Dines
16-07-2007, 09:17
I turneringen lå jeg nr. 27 i går.... i dag ligger jeg nr. 19 takket være min nye taktik!

Og hvad er din super-taktik så? ;)

Thomas
16-07-2007, 10:37
Og hvad er din super-taktik så? ;)

At kopiere Juels hold så godt som jeg kan!

SantasLittleHelper
23-07-2007, 11:09
Efter en lidt sløv start er jeg nu endelig begyndt at røre på mig... bare en skam der gik så forfærdelig lang tid inden jeg for alvor kom i gang... Var næstbedst i går og jeg har været helt nede som 17-18 stykker, så nu er der sgu kun 1 vej op.. Men så længe jeg kan holde mig over Vishoff er jeg sgu tilfreds, hehe...

Zhaban
25-07-2007, 12:18
Så indtager True Snaps United endelig den fortjente førsteplads :) Jeg afviser al formodning om brug af doping!

SantasLittleHelper
25-07-2007, 12:30
hehe, men jeg havde stadig bedste runde på sidste etape... Talte kun 4-5 der scorede mere end mig på sidste etape i top100 men det er desværre for sent nu... Desværre mistede jeg Vino og Kaschechin i går og de kan bare ikke erstattes, så nu skal jeg ligefrem til at tænke mig om før enkeltstarten i morgen, hehe...

United DK
25-07-2007, 12:40
Jeg ligger på en acceptabel 24. plads, men jeg har så heller ikke ændre mit hold overhovedet, siden jeg satte det første gang. På mit hold har jeg Vinokourov som kaptajn, og McEwen som også er udgået, samt Moreau som ikke har slået til. Jeg har så Michael Rasmussen, men det hjælper ikke det store. :)

Refstrup
26-07-2007, 00:06
Michael Rasmussen Ude Af Tour De France !!!

JakobR
26-07-2007, 00:07
Michael Rasmussen Ude Af Tour De France !!!

Jeg er så færdig af grin. Ham, der står til at skal vinde det hele... Bliver smidt ud :D

Så luk dog den sport, og gå tilbage til amatørniveau.

Zhaban
26-07-2007, 10:55
Jeg er så færdig af grin. Ham, der står til at skal vinde det hele... Bliver smidt ud :D

Så luk dog den sport, og gå tilbage til amatørniveau.

Jeg er så grådkvalt i skam.

Den ultimativ sejeste dansker ... En løgner.

United DK
26-07-2007, 11:14
Jeg ligger på en acceptabel 24. plads, men jeg har så heller ikke ændre mit hold overhovedet, siden jeg satte det første gang. På mit hold har jeg Vinokourov som kaptajn, og McEwen som også er udgået, samt Moreau som ikke har slået til. Jeg har så Michael Rasmussen, men det hjælper ikke det store. :)

Jeg bliver aldrig cykelmanager! :o

Michael
26-07-2007, 11:25
Der er en tråd til at snakke omkring MIchael Rasmussen, og dette er ikke den.

http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=222

Zhaban
29-07-2007, 12:38
Venner og kammerater. Jeg har samlet jer til denne pressekonference, for at krybe til korset; for at lette mit hjerte. Jeg har løjet om mine whereabouts. Da jeg indberettede til UCI og ASO, at mit team og jeg var på træningslejr i Club Lasanta, var vi i virkeligheden i Kirke Hyllinge lægehus. Jeg håber at i forstår, at dette er noget vi har måttet gøre for at slippe for pressen, og som det kan ses på resultaterne, har lægerne i den grad givet os det ekstra boost der skulle til.

Jeg vil til sidste gøre det klart, at True Snaps United stiller til start i dag, og at vi om nogen kæmper for en ren sport! - Jonas Helmy

Zhaban
30-07-2007, 20:46
Tak for Touren drenge - det endte jo som forventet ;)

SantasLittleHelper
31-07-2007, 00:01
Yes, tak for touren... Fik kæmpet mig op til en hæderlig 10. plads, der dog uden tvivl havde været bedre hvis Vino ikke var styrtet, og ellers havde betalt for de sløringsstoffer jeg skaffede ham... Nu er han i stedet banket til lirekassemand, fyret og karantæneramt... hvem skylder mig ellers penge, hehe?

schousboe9
03-08-2007, 16:11
Mht. den nye PL-liga på DR.dk for forummets brugere...

Er I sikre på den hedder "Oldtrafford.dk", for jeg ka sku ikk finde den??

Kan kun finde nogen, der hedder "OldTrafford" og "liga for oldtrafford", men kunne forestille mig, det er førstnævnte, jeg skal have fat i, hvis én af dem??

Edit: Neeeever mind! :)

ChristianH.
03-08-2007, 19:50
1. Søren Lilholt? (38.312) Christian Hansen (Admin) $60.997.153 $384.496
2. Who is Bjarne Riis?? (38.940) rasmus pedersen $60.690.433 $495.469
3. vodskov (43.211) Kenny Haslund $58.894.567 $423.441
4. refstrup-team (46.464) Refstrup refstrupsen $57.781.888 $780.771
5. Team United DK (55.720) Henrik Sørensen $54.855.770 $62.126

Huhej. Til trods for jeg kun havde 4 ryttere tilbage, på den sidste etape, vandt jeg alligevel ligaen for max 3 udskiftninger :-P

Flax_Generous
27-06-2008, 17:23
Er der nogle af jer herinde som har lavet et Tour-hold på DR eller TV2 endnu?

Jeg har netop smækket mit TV2-hold sammen (jeg forventer at vinde præmier igen :)) og jeg vil også lave et DR-hold, hvis nogle herinde fra også deltager. Så kan vi jo lave en lille liga.

EDIT: Vi kan eventuelt lave en ny tråd om hele løbet og manager-hold: Tour de France 2008. Medmindre jeg er den eneste cykeltosse herinde.

silasamp
27-06-2008, 21:25
Er der nogle af jer herinde som har lavet et Tour-hold på DR eller TV2 endnu?

Jeg har netop smækket mit TV2-hold sammen (jeg forventer at vinde præmier igen :)) og jeg vil også lave et DR-hold, hvis nogle herinde fra også deltager. Så kan vi jo lave en lille liga.

EDIT: Vi kan eventuelt lave en ny tråd om hele løbet og manager-hold: Tour de France 2008. Medmindre jeg er den eneste cykeltosse herinde.

Jeg er frisk, jeg har allerede et hold på dr Team Silasamp:)

Dines
27-06-2008, 21:32
Jeg har også lavet et hold. Åges skævskydere2. Sidste år lå jeg i top 15 i Tour Manager-spillet på DR på et tidspunkt, men gik så ned til sidst. Jeg er frisk nok på en pulje.

Niko
28-06-2008, 01:32
er frisk på ideen, men i får ikke et ben til jorden. :P min personlige rekord mener jeg var omkring nummer 11,000 på tv2 ;)

jawharacoralia
29-06-2008, 14:41
for dem der gerne vil saa har jeg oprettet en liga paa dr's tour managerspil : Prestige Liga .... for dem der gerne vil tilmelde sig er koden : 0000 (fire nuller)

Niko
30-06-2008, 00:01
har meldt mig til, det skal nok blive sjovt. :)

Høgsted
30-06-2008, 11:58
Så er jeg også meldt til under navnet AH´s dopingmaskiner.... :)

Parkohargo
30-06-2008, 12:03
tilmelder mig ozlige så..:) er der nogen der har oprettet inde på tv2? har jeg nemlig