PDA

Se fuld version : Sommerferie

Benzet
19-06-2007, 12:09
I morgen omkr. middagstid får jeg sommerferie frem til august måned :juhuuuu: Derfor tænkte jeg, at det var en god anledning til at starte en sommerferietråd om, hvad vi hver især skal bruge fridagene på.

Personligt har jeg endnu ikke planlagt ferie, da jeg ikke har ferie samtidigt som konen. Men mon ikke vi kan finde på at tage på en forlænget week-end et sted her i DK - nogen gode forslag til hvorhen?

Ellers skal jeg flytte i slutningen af denne måned. Det bliver til den forkerte side af Limfjorden, nemlig Nørresundby. Her skal jeg bo i et rækkehus. Det er første gang siden jeg var 19, at jeg ikke skal bo i lejlighed, så det bliver nok ok.

Ellers regner jeg med at tage til et par koncerter i løbet af sommeren. Måske til Nibefestival. Der var jeg sidste år, og det var en overraskende god oplevelse.

Michael
19-06-2007, 12:22
Jeg fik sommerferie igår. Super lækkert. Sommerferien skal egentlig ikke gå med meget andet end at arbejde. Så det bliver lidt trist.
Men der skal jo nogen penge i kassen, for at man kan have det lidt godt. :)

Gronkjor
19-06-2007, 12:29
Jeg fik også sommerferie igår:D De første to uger af juli kommer for mig kun til at handle om at arbejde, der har jeg 57 timer i en kiosk:rant:
Ellers skal jeg cykle med min bror til et sommerhus på Ærø:juhuuuu:

rocatis
19-06-2007, 12:38
Jeg har lige 3 eksaminer tilbage og så bliver jeg student, så den første uge skal bruges på dødsdruk og fester..
Derefter tager jeg til prag i uge 28 & 29 med 7 andre gutter.. Det skal nok blive spasst.. Var der også i efterårsferien med 4 andre og vi havde det godt nok sjovt.. Pisse billigt, dejlig by og godt vejr om sommeren..
Jeg skal også flytte her om 1½ uge så skal arbejde når jeg kommer hjem fra ferie så jeg tjener nogle penge, så jeg kan købe noget til min lejlighed..

Holmskov
19-06-2007, 13:15
Fredag morgen i uge 28 kører Holmskov, to kollegaer og en makker til Barsebäck i Sverige for at spille golf. Vi skal spille to Runder på Barsebäck og en enkelt runde på Donald Steel course som også ligger i forbindelse med anlægget. Masters banen bliver brugt til Scandinavian Master på Europa-touren, så jeg glæder mig helt vildt til at prøve kræfter med denne perle.

Når de baner er spillet, kører vi så ca. en halv time lidt nord på(mener jeg det er) for at spille Rya banen. Det skulle også være en perle og en bane helt i topklasse.

Så er jeg lige hjemme to dage hvorefter jeg tager til min makkers 30 års fødselsdag i London.
Der skal vi også spille golf, ved dog ikke hvilke baner, men vi skal bare hygge os. Det bliver top-dollar. :D

KennyN
19-06-2007, 13:35
Har sommerferie frem til midt i august.
Har netop været på weekend med 5 venner på Lolland. Det var sku en meget sjov tur.
Ellers skal jeg bare arbejde i ferien, og så skal jeg opereres for brok i venstre side. Fik ordnet højreside for halvanden måned siden..

Sivebæk
19-06-2007, 13:45
Jeg får først ferie om en uge fra i dag. Jeg skal en uge til Istanbul og et par uger til Lalandia...
Derudover skal der nok spilles lidt fodbold og noget WoW. Jeg er et steneren menneske.

Nauer
19-06-2007, 13:54
Jeg skal til London sidst i Juli med familien.. også er jeg ved at arrangere en tur til Amsterdam med nogle venner

Ja.. Jeg har en lang sommerferie, skal først starte på studiet i september

Dines
19-06-2007, 14:04
Jeg får sommerferie her om 8 dage. :D De første dage er jeg lidt hjemme, hvorefter vi tager i sommerhus en uges tid. Derefter skal jeg til Grækenland i 2uger.

Smaakage
19-06-2007, 14:52
Jeg får sommerferie torsdag kl 16.10, men har egentligt brugt hele læseferien som sommerferie. Hvem behøver at læse op når man har forberedelsestid ?

Min sommerferie kommer til at foregå på arbejde også. Nogle må jo holde samfundet kørende. Lidt penge i kassen så der er råd til et par vilde weekender og en tur til OT næste år. Ja tak.

Derudover ender det også med en uge i London. Ikke dumt

Kjizzle
19-06-2007, 16:50
Jeg får sommerferie mandag i næste uge hvor jeg har min sidste eksamen. Sommerferien byder på studentergilder, Roskilde Festival, sommerhus med 8 venner, sommerhus med kæresten, muligvis en weekend med fodboldholdet og ellers bare arbejde tror jeg :)

JakobR
19-06-2007, 16:59
I min sommerferie, skal jeg skabe fred mellem Israel og Palæstina, samt lære tysk. Udover det har jeg ikke planlagt det store, så jeg ender nok bare med at slappe af :D

Thomas
19-06-2007, 17:10
I overmorgen ved en 13 tiden får jeg sommerferie. Jeg indtager hovedstaden i slutningen af juli, og ellers skal jeg bare arbejde.. Så må jeg håbe, der kommer en fest i ny og næ. :)

Baunie
19-06-2007, 18:02
Jeg skal seks uger til Barbados. Herefter går turen til Thailand, inden jeg slutter af med at tage tværs over USA med et stop på to uger i Las Vegas undervejs :D

Nå, sådan er det vist ikke. Jeg skal på the big family holiday til Italien om et par uger. Hele min mors familie skal med, så vi bliver en 19-20 stykker. Herefter skal jeg vel bare dase. Jeg sparer pengene en uges ferie i en storby vil koste og tager til Manchester i stedet, tror jeg.

Ellers skal jeg ikke lave noget officielt. Skal skrive lidt hist og her for bold.dk, men ellers har jeg fri indtil februar :juhuuuu:

Casper
19-06-2007, 21:23
Jeg har ingen sommerferie som sådan.... dvs. jeg har først en uges ferie i midten af september.
Men det gør ikke så meget. Jeg arbejder på en kontrakt, hvor jeg har fri hver 4. uge, så det er vel en uges sommerferie hver 4. uge hvis man kan sige det sådan ;)

Har jo lige været i London og Dubai, så jeg tror ikke jeg tager på den store udlandstur foreløbig. Det må vente til efteråret.

Men overvejer en smuttur til jydeland og så måske til en hovedstad nede sydpå i et par dage. Mine forældre skal vel også på arbejde og kan være det ramler sammen med en af mine friuger, så tager jeg nok med.

Til efteråret ved jeg ikke hvor jeg tager hen, men vil gerne til Manchester og se Sunderland kampen. Derefter har jeg en uge senere to ugers ferie, så måske venter Dubai eller New York igen...

Casper
19-06-2007, 21:24
Jeg indtager hovedstaden i slutningen af juli,

Hermed er det besluttet, at jeg skal være væk fra KBH i slutningen af juli :rant:

Thomas
19-06-2007, 21:30
Hermed er det besluttet, at jeg skal være væk fra KBH i slutningen af juli :rant:

Noo.. Havde ellers set frem til, at vi tog et par øl inde på den verdens kendte pub, Den Glade Gris!! :InLove

Casper
19-06-2007, 21:34
du ik gammel nok, pomfrit

United DK
19-06-2007, 21:35
Jeg har haft ferie siden midten af april, og den ferie afsluttes ikke, før jeg finder mig et arbejde...

I min (sommer)ferie skal jeg en uge til Kreta, og ellers skal jeg bare slappe af, og nyde livet. :juhuuuu:

Dahlmann
19-06-2007, 22:37
får ferie på tirsdag...

i uge 28 er der druk på rømø, og ellers står det vel bare på arbejde for at spare op til kørekort...

her i slutningen af juni skal jeg forresten også sende 1050 kr. afsted til asger leth....

DonBrask
19-06-2007, 22:48
Jeg har fået sommerferie og nyder det indtil alvoren rammer hårdt midt i august ..

jeg skal opereres i knæet næste uge og humper rundt uden krykker nu.. så den står på : DRUK , stranden og spille MEGET skadet overfor de søde damer og score noget melidenhed og bare håbe mit knæ går i orden hvis jeg skal overholde min kontrakt, men nu må vi se om knæet holder !!! PLEASE GUD !

Aquarium
20-06-2007, 03:55
Jeg får feie den 28. juni og så skal jeg bare arbejde i 2 uger for så at tage på en 2 ugers ferie til california med en tur til las vegas også. Jeg skal bare betale flybillet til california for der bor min moster "Rocking" Det bliver fedt. Jeg har ferie til 3. september, så jeg kommer nok til at arbejde efter min tur til cali/ spille NeverWinter Nights, og se pre-season united.

SantasLittleHelper
20-06-2007, 11:56
PLEASE GUD ! Hehe, tror nu jeg ville satse på at bede til lægerne istedet... Men held og lykke med det da... Hvor spiller du på kontrakt henne?

@topic
Har ferie indtil starten af september hvor jeg begynder på 5. semester på Uni.. Bliver satme hårdt, men samtidigt spændende håber jeg, hehe... Skal bare styrketræne og flytte rundt hele sommerferien, da jeg har sagt min lejlighed op uden at finde en ny hehe... Det gør jeg aldrig igen... Hvis jeg kan tage 4-5 kilo på i muskelmasse de næste 8-10 uger regner jeg desuden med at troppe op til træning nede i Aalborg 89'ers så jeg kan få lov til at spille lidt amerikansk fodbold, hehe...

Thomas
20-06-2007, 12:19
Uha. Jeg skal måske også ud at sejle båd har jeg fundet ud af. Sammen med et par venner låner vi båden "El Gigantos des Gaios" og så sejler vi rundt - måske til riverboat, og drikker øl i mens! Båden tilhører en af mine venners far, så vi behøver ikke tænke på udlejning og brændstof..

Skulle man tage et par fiskestænger med? Hm.. :D

Benzet
20-06-2007, 13:47
Jeg vil bare minde om, at jeg har fået sommerferie i dag. Nøj, hvor er det herligt. :)

Dines
20-06-2007, 15:19
Jeg mangler 7 dage nu. Det bliver skønt. De sidste dage i skolen er også bare ren hygge, så man kan godt sige, det allerede nu er sommerferie. Det eneste dårlige er, at man skal op kl. 7.30 ;)

JakobR
22-06-2007, 20:21
Så er sommeren koncert-plan lagt:

27. juni, Something to die for, Fredericia Ungdomshus
27. juli, In all her ruin og Barricades, Vejle
2.,3.,4. august, fredericia hardcore festival

Så skal der satmes rockes igennem hehe ;)