Se fuld version : Ben Foster
Jeg har samlet nogle klip med vores "nyindkøb", Ben Foster.
En lille compilation
http://www.youtube.com/watch?v=0X_7uykOYgo
Fra kampen mod West Ham
http://www.youtube.com/watch?v=Acm0L91dilA
Robinsons mål mod Foster
http://www.youtube.com/watch?v=7pIRHGmBomw
Lidt opvarmning
http://www.youtube.com/watch?v=-Gl2sM9d92Y
Ser da fin ud, og jeg tror også han snart for chancen. Men lad os se. Han kan sagtens været endnu et målmandsflop, der ikke kan klare presset i en storklub.
Jeg tror på Foster - han er ung og engelsk og skal nok slå igennem!
Don Kafai
19-06-2007, 15:35
Det jeg synes taler imod Foster er at han ikke har stået for et tophold endnu. Watford er et hold der altid er mange skud på mål i mod og derfor er det nemmere at lave sådanne nogle youtube klip hvor han redder meget.
Sådan en som vds har naturligvis ikke nær så mange redninger men tilgengæld skal han sørge for at snuppe den ene chance en modstander får på en halvleg på Old Trafford. United har nok 70 % possesion til alle hjemmekampe og en målmand kan hurtigt blive kold, for derefter at skulle hive en monsterredning op af det blå. Det har Foster endnu ikke prøvet, men det bliver spændende at se om han kan stå distancen, for han er uden tvivl førstevalget efter vds stopper...
Refstrup
19-06-2007, 17:20
Det jeg synes taler imod Foster er at han ikke har stået for et tophold endnu. Watford er et hold der altid er mange skud på mål i mod og derfor er det nemmere at lave sådanne nogle youtube klip hvor han redder meget.
Sådan en som vds har naturligvis ikke nær så mange redninger men tilgengæld skal han sørge for at snuppe den ene chance en modstander får på en halvleg på Old Trafford. United har nok 70 % possesion til alle hjemmekampe og en målmand kan hurtigt blive kold, for derefter at skulle hive en monsterredning op af det blå. Det har Foster endnu ikke prøvet, men det bliver spændende at se om han kan stå distancen, for han er uden tvivl førstevalget efter vds stopper...
Ja jeg tror heller ikke tomaz får chancen.
Watford var jo i 05/06 tophold i Championship så der må man gå ud fra at Watford var nogenlunde spilstyrende i de fleste kampe så der har han jo prøvet det lidt. Men der selvføleglig stadig forskel fra tophold i Championship til tophold i PL.
Synes også det ser lovende ud i de film. Men han har et par fejl som den mod West Ham, som han dog på fornemmeste vis får reddet efter, men det må stadig helst ikke ske. Synes også det kunne se lidt ud som han har lidt problemer med at holde bolden, men lidt svært at vurdere ud fra filmene. Men alt sammen noget man selvfølgelig kan få rettet lidt op på.
Glæder mig til at se hvad han kan udrette (forhåbentlig en del:D )
Han er stadig meget ung = 23 år.
Det er en temmelig ung af alder af en målmand at være. Udfra klippene, ser det ud til der er potentiale i ham. Men man skal selvfølgelig ikke tage YouTube videoer for den fulde sandhed. Dog synes jeg han viser ret hurtige reaktioner i den situation mod West Ham, hvor en Hammers spiller prikker bolden fra ham.
EDIT: Han er 24.
Mikkelsen
20-06-2007, 11:00
Ud fra billederne er jeg ikke specielt imponeret. Der er ikke en eneste redning, hvor han griber bolden, enten slå han den i jorden, eller ud til siden. + at der er en del skovture.
At han kan tage 10 på foden, giver ingen plusser i min bog.
United-forever
20-06-2007, 11:30
Hans reflekser ser ud til at være iorden ! Dog mener jeg der er mange fejl i det vi ser i de film. Men det er ikke til at vurdere udfra youtube videoer, da det jo kun er hans største redninger og største drop der er samlet. Alt det vigtige ser vi jo egentlig ikke, da det vigtigste i en klub som United vil være sikkerheden og stabiliteten !
Ud fra billederne er jeg ikke specielt imponeret. Der er ikke en eneste redning, hvor han griber bolden
Nej det er for dårligt han ikke holde de der hvor de skyder inde i feltet, hvor han skal bruge sine reflekser. Kunne sgu godt lige sørge for at griber samtidig:Smackden:
VDS viste da de sidste måneder af sæsonen, at han heller ikke var bleg for at bokse til bolden. Og sørgede for at smide den ud i fødderne på modstanderen. VDS har ikke noget der ligner reflekser, men overlever udelukkende på det han kan nuppe med sin længde.
Mikkelsen
20-06-2007, 11:59
Nej det er for dårligt han ikke holde de der hvor de skyder inde i feltet, hvor han skal bruge sine reflekser. Kunne sgu godt lige sørge for at griber samtidig:Smackden:
VDS viste da de sidste måneder af sæsonen, at han heller ikke var bleg for at bokse til bolden. Og sørgede for at smide den ud i fødderne på modstanderen. VDS har ikke noget der ligner reflekser, men overlever udelukkende på det han kan nuppe med sin længde.
Du tror vel ikke at det er refleksredninger jeg hentyder til ? :Smackden:
Hvis en af hans superredninger, havde været en griber, havde vi nok set den også.
Men igen, jeg er ikke imponeret. Jeg forudser, at når VDS smutter, står vi med et målmandsproblem igen, ham TK er heller ikke for smart.
United DK
20-06-2007, 12:21
Det er også svært at finde en målmænd, som bare nupper alt.
Cech er den eneste målmand som aldrig laver en fejl, og vi må leve med, at der ikke findes en målmand af samme klasse, for Cech er og bliver verdens bedste p.t.
Det er også svært at finde en målmænd, som bare nupper alt.
Cech er den eneste målmand som aldrig laver en fejl, og vi må leve med, at der ikke findes en målmand af samme klasse, for Cech er og bliver verdens bedste p.t.
Det synes jeg ikke .. i år har cech været meget svingende synes jeg, men nu render han så også rundt med en hjælp på når han spiller.. Sidste sæson (05/06) der synes jeg han var den bedste men ikke i år..
Men hvad angår Foster, så synes jeg ikke vi skal ligge så meget vægt i de der Youtube-klip, fordi det er over en hel kamp man skal stå godt..
Don Kafai
20-06-2007, 21:14
Cech er overnaturlig. Intet mindre. Der er ikke så meget at sige til det...
Foster er som sagt meget uprøvet, og jeg synes ikke man kan regne hans sæson i Watford som overbevisende for han vil kunne være fremtiden i Uniteds mål. Det må tiden vise...
Har fået det indtryk bekræftet som jeg havde på fornemmelsen.
At han laver nogle refleksredninger, men også laver noget rigtig skidt.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.