Se fuld version : Kommentator indlevelse
Kommentator der går rimelig meget amok. Har aldrig hørt noget lignende. Jesus Christ!:lolol:
http://www.youtube.com/watch?v=hOBRhKju_xI
Danielsen
19-06-2007, 10:36
Kommentator der går rimelig meget amok. Har aldrig hørt noget lignende. Jesus Christ!:lolol:
Det mangler der lidt af, fra Skysport og Canal+ side ;)
Forresten, skal dette emne väre under, "Manchester United"??
Holmskov
19-06-2007, 10:43
Hahaha.....Det er nøjagtig som at høre go'e gamle Gunnar Nu.....Og der er scoret.... :D
United DK
19-06-2007, 10:44
De forstår satme at underholde, de kommentatorere. :lolol:
For pokker hvor var Real også heldig i denne sæson med mange mål kørt før tid og endda i overtiden, samtidig med Barce smider dumme point på samme tidspunkter.
Men næste år napper Valencia sgu titlen
Hvad blev der af idéen om, at kommentatorer skal være neutrale? Går de også sådan amok, hvis det er Barca, det drejer sig om?
Mr. Larsen
19-06-2007, 11:09
Meget skægge kommentatore..
Men syns også i sammenligning med de danske er de vilde.
Syns generalt de danske kommentatorer er noget kedelige at høre på. Især på kanal 5, de har nok de værste kommentatorer. TV3 kan jeg gå med til når det er de to som er vært i onside også (kan ikke huske hvad de hedder). Men jeg elsker at høre på den engelske, det er de bedste imo.
Han lyder sgu som en kalkun når han ved Higuaín'smål råber Golgolgolgolgolgolgol, haha.
Jeg synes de er frygtelig irriterende at høre på når de skaber sig sådan :)
Jeg kan bedst lide de engelske kommentatorere da de somregel kan juble samtidig med de får sagt noget :)
United DK
19-06-2007, 11:46
Hvad blev der af idéen om, at kommentatorer skal være neutrale? Går de også sådan amok, hvis det er Barca, det drejer sig om?
Sådan gør kommentatorene bare i Spanien, og i de latinamerikanske lande. Det har intet med tilhørsforhold at gøre.
Jeg synes de er frygtelig irriterende at høre på når de skaber sig sådan :)
Jeg kan bedst lide de engelske kommentatorere da de somregel kan juble samtidig med de får sagt noget :)
Samme her.
Jeg synes egentlig ikk der findes særlig mange danske kommentatorer der kan kommentere en hel kamp uden at lukke et eller andet usagligt eller subjektivt ud. Men noget af det værste er næsten når der bliver begået klokkeklare straffe- eller frispark og den ene kommentator så skal neutralisere det ved at sige "AAARh det var lidt tyndt" for at man ikke støder de mange seere der holder med holdet der begår forseelsen..
Jan Mølby er nok den der ved allermindst men alligevel fyrer alverdens ting af i løbet af sådan en kamp
Det er sgu da godt, at han ikke skulle kommentere United-Roma kampen, for så ville han da få ondt i halsen:)
De er ved at smadre hele kommentatorboksen i bar jubel, da Tamudo scorer, lyder det til.
Jeg er udmærket klar over, at folk i syden viser noget større følelser generelt og at det er ganske normalt at man råber og skriger sådan, men der er ingen, der skal komme og bilde mig ind, at de to tosser der ville gøre det samme ved en Barcelona-kamp...
Fransson
19-06-2007, 15:22
Jeg ville sku da blive vanvittig af at høre på sådan en tosse i to timer :P
Jeg ville sku da blive vanvittig af at høre på sådan en tosse i to timer :P
Heller det end Morten Bruun og Jan Mølby
Jeg synes at det er fedt disse kommentatorer lever sig sådan ind i kampen - det mangler vi noget af herhjemme! jeg synes man kommer op og kører af det - specielt når man selv er en neutral seer, i sådan spanske ligakampe!
Et er at man lever dig ind i kampen. Men altså er de abre lidt langsomme dernede sidden at mål skal gentages så mange gange, sådan de også lige kan få de sidste med som ikke fangede det de første 50 gange det blev sagt?:P
Men må sku nok indrømme et det er vanvittigt irriterende at hører på, magtede ikke at se videoen færdig:Smackden: :D
Mikkelsen
27-06-2007, 06:49
I mine øjne er det i scene sat, hvor det gælder om at overgå hinanden i hysteri - lidt tom hjernet syntes jeg.
Som en anden sagde, det ville være irreterende at høre på i Roma kampen.
Men jeg er jo også bare en tabernar, som syntes at Bruun og Mølby er ok.
Dog kan jeg ikke fordrage, Juve-Lover Peitersen.
United DK
27-06-2007, 07:34
Dog kan jeg ikke fordrage, Juve-Lover Peitersen.
Nårh, manden der sad og råbte ja, ja, da Giggs skød på mål, og Sheringham fik prikket bolden det sidste stykke ind over stregen, i CL-finalen i '99. :D
Jan Mølby er en klovn og jeg kan slet ikke døje ham.. Morten Bruun og Laudrup er til gengæld udmærkede medkommentatorer..
Mølby er en kæmpe idiot, og når han kommenterer slukker jeg for lyden, så jeg ikke kan høre på det han lukker ud.
Don Kafai
27-06-2007, 12:58
Jan Mølby er en klovn og jeg kan slet ikke døje ham.. Morten Bruun og Laudrup er til gengæld udmærkede medkommentatorer..
Jeg synes Mølby er en af de bedste medkommentatorer. Han tør sige sin mening og alt skal ikke være positivt. Hans stemme er dog en smule tør....
Morten Bruun synes jeg også meget om, mens jeg ikke synes Laudrup er noget specielt. Som regel siger han bare det der er en selvfølge, og det er vildt irreterende at kommentatoren (Peter Pihl som regel) har så stor respekt for Laudrup at der skal grines af alle hans jokes osv...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.