Se fuld version : Rejsetråd
Denne tråd kan bruges til at spørge andre brugere om hvornår de skal derover osv.
OldTrafford.dk samarbejder med rejseskabet Travel2Football.dk (http://www.travel2football.com/?template=partners&partners_id=23&lang=da)
ManUtd.dk har nogle lignende ture med dansk rejseleder, som vist kommer i løbet af juli på deres hjemmeside.
Jeg overvejer at tage derover til Sunderland kampen den 1. september. Men skal først lige have fri fra arbejde.
Jeg overvejer at tage derover til Sunderland kampen den 1. september. Men skal først lige have fri fra arbejde.
En ven og jeg overvejer at ende en rejse i manchester hvor vi gerne ville se en kamp old trafford. Eksempelvis den 1. mod sunderland.
Står det sådan til at du skulle være til at lokke til at bestille yderlige 2 billetter til den kamp såfremt du finder ud af du kan få fri?
Og egentlig overvejer vi ikke, såfremt den mulighed med billetterne byder sig, så er det afgjort =)
du kan jo selv bestille på http://www.travel2football.com/?template=partners&partners_id=23&lang=da
En ven og jeg overvejer at ende en rejse i manchester hvor vi gerne ville se en kamp old trafford. Eksempelvis den 1. mod sunderland.
Står det sådan til at du skulle være til at lokke til at bestille yderlige 2 billetter til den kamp såfremt du finder ud af du kan få fri?
Og egentlig overvejer vi ikke, såfremt den mulighed med billetterne byder sig, så er det afgjort =)
Du bestiller da bare selv? Hvorfor have Casper til at gøre det?
http://www.travel2football.com/index.php?content=matches
på travel2football, hvor er billetterne så til? er det en fast afdeling for det danske klientel, eller nogle tilfældige de køber eller hvordan?
j.f.
http://www.travel2football.com/index.php?content=cms&cms=ticket.info
Manchester United
Travel2football har købt 30 faste Quadrant seats på Old Trafford. Alle gæster vil derfor få billetter i vores eget afsnit og vil sidde sammen på stadion. I tilfælde af udsolgte kampe hvor vi har indkøbt ekstra billetter kan pladserne være på langsiden eller bag mål.
Thomas Hansen
18-06-2007, 21:25
Nogen som skal med over og se den 1. hjemmekamp??
Jeg vil gerne tilbyde mig som dansk rejseleder til alle kampe, såfremt at jeg får turen gratis hver gang :D
Jeg overvejer lige om jeg ser skal aflægge Theatre of Dreams et enkelt besøg, inden jeg bliver en fattig SU-studerende igen. Endda helt ovre i Århus.
Gary Neville
19-06-2007, 00:11
ca 3.000kr kun for hotel og billet, det må kunne fås billigere...?
SteveBruce4
19-06-2007, 06:32
SupporterKlubben er også klar med deres rejseprogram:
http://www.united.no/index.php/news/turer_billetter/turprogram
Den danske afdelingen er ikke helst klar med deres program endnu.
Du bestiller da bare selv? Hvorfor have Casper til at gøre det?
http://www.travel2football.com/index.php?content=matches
Ud fra hvad jeg kan se er travel2football et rejse selskab =). Og jeg befinder mig på kommende tidspunkt allerede i england under helt fine hotel forhold, og har derfor ikke i sinde at betale for det også. Det var nu bare i forbindelse med at Casper, mente jeg, plejede at have diverse andre muligheder for at se kampene, end rejseselskabernes, da jeg ved han nogle gange, eller en, har overnattet hos en ven derovre.
Men godt godt, så ser jeg selv på det på andre måder.
Ud fra hvad jeg kan se er travel2football et rejse selskab =). Og jeg befinder mig på kommende tidspunkt allerede i england under helt fine hotel forhold, og har derfor ikke i sinde at betale for det også. Det var nu bare i forbindelse med at Casper, mente jeg, plejede at have diverse andre muligheder for at se kampene, end rejseselskabernes, da jeg ved han nogle gange, eller en, har overnattet hos en ven derovre.
Men godt godt, så ser jeg selv på det på andre måder.
Gør det gennem muscsb på united.no, der kan du søge om billetterne alene. Jeg gjorde det sidste år, det er ret nemt, og de er ret prompte med billetterne. Ellers hvis du er i England kan du jo vente til de går på General Sale, eller i sidste ende - hvis du/I virkelig er desperate - gå den ulovlige vej, og købe dem af en billethaj. Jeg hørte i hvert fald en der gik rundt og sagde tickets, så de 10-15 nærmeste kunne høre det, uden at han skulle vække opsigt ved at råbe. Men de to førstnævnte muligheder er klart at foretrække, både økonomisk og moralsk.
Jeg troede ikke at du støttede Glazer?
SupporterKlubben er også klar med deres rejseprogram:
http://www.united.no/index.php/news/turer_billetter/turprogram
Den danske afdelingen er ikke helst klar med deres program endnu.
Synes ikk rigtig jeg kan få fastslået det nogen steder på siden. Full pakketur er inkl fly tur / retur, og en hotelpakke er kun hotel og billet? Har jeg ret?
Jeg troede ikke at du støttede Glazer?
Jeg troede ikke man måtte gå off topic i følge regelsættet. Nå nej det må man heller ikke. Hold dig til emnet, og send en PB istedet for at ødelægge en tråd.
http://www.oldtrafford.dk/forum/announcement.php?a=2
Jeg vil råde dig til at kigge en ekstra gang på det link.
Kjizzle dit indlæg er blevet fjernet pga. off topic.
Jeg troede ikke man måtte gå off topic i følge regelsættet. Nå nej det må man heller ikke. Hold dig til emnet, og send en PB istedet for at ødelægge en tråd.
http://www.oldtrafford.dk/forum/announcement.php?a=2
Jeg vil råde dig til at kigge en ekstra gang på det link.
Kjizzle dit indlæg er blevet fjernet pga. off topic.
Det er helt fair :)
TT: Overvejer kraftigt Sunderland kampen pga. Keane selvfølgelig og så fordi den ikke er så dyr som kampene mod Pool, City og Chelsea f.eks. Derudover vil jeg nok prøve at arrangere en tur med en af mine venner som er Bolton fan :)
Jeg vil gerne til Spurs kampen, men som nogle andre forstår jeg heller ikke helt united.no princippet. Altså kan man bestille med og uden fly eller hvordan? Og uden fly, er det så bare med hotel og billet? For i følge mine udregninger vil det sige at den flybillet koster ca. 3500 kroner så..
Jeg vil gerne til Spurs kampen, men som nogle andre forstår jeg heller ikke helt united.no princippet. Altså kan man bestille med og uden fly eller hvordan? Og uden fly, er det så bare med hotel og billet? For i følge mine udregninger vil det sige at den flybillet koster ca. 3500 kroner så..
Du kan enten bestille en billet med fly eller uden fly ja.. Hvis du vil have uden fly får du dette med:
Supporterklubben tilbyr hotellpakker til Uniteds hjemmekamper. Det inkluderer overnatting på 3-stjerners hotell i Manchester sentrum i tre netter og billett til kampen. Vanligvis bruker vi Sachas Hotel til hotellpakkene. Du må ordne transport tur/retur Manchester selv, og transport i Manchester, omvisning og assistanse fra reiseledere, er ikke inkludert.
Pris for hotellpakken er kr. 2400,- per person i dobbelt/trippel-rom, enkeltromstillegg kr. 190,- per natt
Hvis du bestiller med fly, får du dette med:
Prisen inkluderer: Fly t/r Oslo-Manchester (tilslutning fra andre byer i Norge, Sverige og Danmark kan ordnes mot et tillegg i prisen. Ta kontakt med reisebyrået), overnatting på valgt hotell i dobbeltrom m/engelsk frokost det antall netter som er angitt for turen, billett til kampen, omvisning på Old Trafford m/museumsbesøk, transport t/r Manchester flyplass-hotellet, transport t/r hotellet-Old Trafford til kamp og omvisning og erfarne reiseledere fra supporterklubben og Indre Østfold reisebyrå. Reiselederne møter dere i Manchester og er ikke med på de forskjellige flyene fra Norge til England
Så hvis du bestiller med fly får du transport i Manchester til og fra kampen, museums besøg og stadion tour og guide.. Så lidt ekstra får du, men du betaler også en del for det..
Ligenu står en flybillet med SAS til 2072 DKK, men kan sikkdert fås billigere andre steder hos lavprisselskaber..
Så med fly koster det 6090,- på Britannia Hotel og 6750,- på Renaissance Hotel .
Uden fly koster det pt (2072+2400) = 4472
Så en del billigere selv at tage fly..
Håber det hjalp lidt med forståelsen.. :)
Af hjertet tak. Men flyturen fra Danmark til norge må man jo så selv stå for, hvilket er endnu en udgift, eller arrangerer de så det for én og regner en anden pris?
Tror lidt uanset hvad, så er det billigst at få billetterne og så være lidt kreativ med transport og ophold derover.
Af hjertet tak. Men flyturen fra Danmark til norge må man jo så selv stå for, hvilket er endnu en udgift, eller arrangerer de så det for én og regner en anden pris?
Tror lidt uanset hvad, så er det billigst at få billetterne og så være lidt kreativ med transport og ophold derover.
Jeg er ikke sikker men tror ikke du skal til Norge først og så til England.. Tror bare du flyver fra Danmark til England og mødes med de andre der.. Der står du skal kontakte rejseselskabet hvis dette er det du vil.. Men ja, der kommer en ekstra udgift oveni, så det bliver dyrere..
Allerede nu er Arsenal, Liverpool og Chelsea kampene udsolgt igennem united.no
Ja nemlig, det går hurtigt med salget. Det er derfor jeg gerne lige vil have afklaret det nu..Tror spurs eller portsmouth bliver den der kan drille mest til næste sæson.. Men mange tusinde tak for hjælpen, har været kanon.
Ligenu står en flybillet med SAS til 2072 DKK, men kan sikkdert fås billigere andre steder hos lavprisselskaber..
:)
SAS er den eneste som beflyver CPH-MAN :juhuuuu:
Men man kan godt finde billige billetter hos dem til helt ned til 1300 kroner...
men så skal man også være ude på de dage hvor de blir udbudt...
Af hjertet tak. Men flyturen fra Danmark til norge må man jo så selv stå for, hvilket er endnu en udgift, eller arrangerer de så det for én og regner en anden pris? .
han skriver, at det mod tillæg er transport ud fra kbh. Så du skal ikke til Oslo :)
Nogen derved hvor lang tid det vil tage at få et sæsonkort? Har hørt at ventelisterne er utrolig lange, men snakker vi om 2 år eller 10?
Man kunne få sæsonkort sidste år ved bare at være medlem af OneUnited og have søgt om billetter til... jeg tror det var 30 kampe i løbet af to år.
Dette gjorde at 7900 fik sæsonkort.
Ifølge United, så er der nu 13.000 på venteliste, men efter hvad RedNews erfarer, så er der et 4cifret antal sæsonkortholdere, som har valgt ikke at forny deres sæsonkort i år.
Efter hvad jeg har kunnet mærke, så er det på grund af stigningerne og det nye automatic cup scheme.
Jeg har bestilt billet til kampen mod Tottenham d. 24 August, er der andre der skal derover der.
Ja jeg regner stærkt med det..kampen er d. 25.:) ..Men skal lige have sparet nogle penge sammen og sådan noget andet kedeligt, og så er jeg klar..
jeg har givet 4500 for min rejse gennem travel2football, så det er bare med at begynde at spare sammen
I mens kan I jo øve jer på nogle sange, så der kan blive skabt en god atmosfære ;)
http://oldtrafford.dk/sange.php
jeg har givet 4500 for min rejse gennem travel2football, så det er bare med at begynde at spare sammen
Det må kunne gøres billigere. Jeg søger bare om billetter gennem muscsb og så finder jeg selv ud af transport og logi.
Jeg har d.d købt billet til Arsenal - Manchester United. Dette gennem travel2football. Det skal så siges at jeg har betalt prisen, men jeg tror nu at oplevelsen bliver pengene værd. Skal selvfølgelig stå blandt de røde fans :-)
I mens kan I jo øve jer på nogle sange, så der kan blive skabt en god atmosfære ;)
http://oldtrafford.dk/sange.php
Good Shout, son!
:InLove
Jeg har d.d købt billet til Arsenal - Manchester United. Skal selvfølgelig stå blandt de røde fans :-)
Var det en gennemtænkt kommentar (joke) eller en tanketorsk? :)
SAS har lanceret rejseguides til over deres 250 destinationer...
Manchester-rejseguiden findes her http://www.sas.dk/upload/Denmark/Rejseguide/Manchester.html
Nogle gutter og jeg arbejder på at få en tur op at stå, og vi overvejer muligheden at tage over London - er der nogen der har erfaring med det?
For en billet Billund-Manchester (t/r) kan gøres for ca. 2200 kr, mens en Kbh-London (t/r) kan gøres for ca. 600 kr.
Spørgsmålet er så bare, om pengene alligevel render op, når man skal fra London til Manchester, og tilbage ... ?
det er en lang tur at tage fra lond til manchester. Det billigste er med bus.
tjek nationalexpress.co.uk for pris.
jeg har prøvet at tage fra birmingham til manchester med bus. det koster 100 kroner, mener jeg og tog 2-3 timer... meget hyggeligt.
men husk nu at hold øje med hvilken lufthavn du kommer til.
Don Kafai
02-08-2007, 16:08
Jeg har egentlig længe villet spørge, hvilke fordele får brugerne af OT.dk efter det nye samarbejde mellem hjemmesiden og travel2football? Synes ikke helt det fremgår af artiklerne,,,
En fast samarbejdspartner, som kan tilbyde gode pladser på Old Trafford til en god pris.
Desuden vil vi arrangere en fællestur i foråret, regner vi med.
det er en lang tur at tage fra lond til manchester. Det billigste er med bus.
tjek nationalexpress.co.uk for pris.
jeg har prøvet at tage fra birmingham til manchester med bus. det koster 100 kroner, mener jeg og tog 2-3 timer... meget hyggeligt.
men husk nu at hold øje med hvilken lufthavn du kommer til.
Okay, så du tog fra KBH til Birmingham, og så derfra med bus til Manchester?
Hvad rendte det op i alt i alt? Noget der kan anbefales?
SantasLittleHelper
03-08-2007, 09:49
Hvad rendte det op i alt i alt? Noget der kan anbefales? Hvis jeg ikke husker helt forkert, hvilket jeg sikkert gør, Fløj vi fra KBH - Manchester for at se bold og så fra Manchester - Birmingham med bus for at se bold hvorefter vi fløj tilbage til KBH.
En af mine kammerater skal arbejde i London i 4 uger til oktober og jeg har lovet at hvis han giver turen og kampbilletten giver jeg drukturen i mellemtiden... Det vil sige at jeg skal køre fra London til Manchester hvilket vel tager omkring 6 timer. Problemet er så bare billetten, for ingen af os er medlem af OneUnited... Nogle der kan nogle tricks?
Hvad rendte det op i alt i alt? Noget der kan anbefales?
Har gjort det 3 gange faktisk...
Første gang var med Santaslittlephelper, som han rigtig nok fortæller.
I sidste sæson gjorde det desuden to gange....
* Da jeg skulle hjem fra Manchester efter chelsea kampen tog jeg toget til birmingham lufthavn. Husk at tag højde for forsinkelse...!
* Da jeg skulle hjem fra FA Cup semifinalen i birmingham måtte jeg fra Birmingham lufthavn til manchester Airport...der tog jeg en bus, da jeg havde nok med tid.
Danielsen
03-08-2007, 10:31
....Problemet er så bare billetten, for ingen af os er medlem af OneUnited... Nogle der kan nogle tricks?
www.united.no ;) Meld dig ind i MUSCSB
Don Kafai
03-08-2007, 10:55
En fast samarbejdspartner, som kan tilbyde gode pladser på Old Trafford til en god pris.
Desuden vil vi arrangere en fællestur i foråret, regner vi med.
Ja men er de gode pladser og gode priser tilregnet brugerne af OT.dk, eller kan alle få del i dem?
SantasLittleHelper
03-08-2007, 11:18
www.united.no ;) Meld dig ind i MUSCSB Men fungerer det også sådan at man kun kan bestille 1 billet pr. medlem eller kan man godt ansøge om 2 billetter? Ved godt at det sikkert står et eller andet sted på deres hjemmeside, men jeg er sgu for doven til at lede efter det, hehe...
Men fungerer det også sådan at man kun kan bestille 1 billet pr. medlem eller kan man godt ansøge om 2 billetter? Ved godt at det sikkert står et eller andet sted på deres hjemmeside, men jeg er sgu for doven til at lede efter det, hehe...
Det er kun muligt at søge om to eller flere billetter hvis det er til nærmeste familie...
Har gjort det 3 gange faktisk...
Første gang var med Santaslittlephelper, som han rigtig nok fortæller.
I sidste sæson gjorde det desuden to gange....
* Da jeg skulle hjem fra Manchester efter chelsea kampen tog jeg toget til birmingham lufthavn. Husk at tag højde for forsinkelse...!
* Da jeg skulle hjem fra FA Cup semifinalen i birmingham måtte jeg fra Birmingham lufthavn til manchester Airport...der tog jeg en bus, da jeg havde nok med tid.
Okay, lyder som om mulighederne er mange ... Men priserne? Varierer de meget, eller ender det hele med at blive ca. det samme til sidst, om man så gør det på den ene eller den anden måde?
ved jeg ikke.
Jeg kan ikke huske om det var i denne tråd eller en anden vi snakkede om general sale af billetter.
Manchester United har ikke solgt alle billetter til sæsonpremieren på søndag og der findes nu billetter på general sale på manutd.com.,
Waiting list my ass...
I morgen kommer der et godt tilbud på en fællestur for oldtrafford.dks brugere, men i må vente til i morgen :D
I morgen kommer der et godt tilbud på en fællestur for oldtrafford.dks brugere, men i må vente til i morgen :D
Nedern du så siger det nu :D
Lidt at ærgeligt at skulle til Old Trafford for første gang mod Tottenham, og så er Ronaldo og Rooney ikke med... Men what the fuck, det er jo Old Trafford!
vi er 7 gutter der ryger over til Manchester for at se kampen mod Fulham d. 1/12, lidt lang tid til, men hvad fanden... jeg har selv sammensat turen og med fly t/r, 2 overnatninger og fodboldbillet kommer vi hver især af med 2200,- all included.! så flyver vi så også til og fra Derby, og skal bo på et (helt nyt) hostel centralt i Manchester..
Hvordan har i fikset kampbilletter, posten7?
Glory Man United
16-08-2007, 14:22
vi er 7 gutter der ryger over til Manchester for at se kampen mod Fulham d. 1/12, lidt lang tid til, men hvad fanden... jeg har selv sammensat turen og med fly t/r, 2 overnatninger og fodboldbillet kommer vi hver især af med 2200,- all included.! så flyver vi så også til og fra Derby, og skal bo på et (helt nyt) hostel centralt i Manchester..
Det lyder heeeeeeeeeeelt vildt billigt! HVordan bar I jer ad?
sterling billetter til east midlands og hostel gør det en del billigere, men tilgengæld skal man pålægge transport
kampbilletterne blev vi nød til at bestille gennem det der hedder matchday hospitality, det er svinedyrt og vi kommer hver især af med £ 89 bare for kampen, men det var den eneste løsning jeg lige kunne se (med mindre man vil satse og prøve at finde på det sorte marked derovre). Vi flyver så ed Sterling til og fra East Midlands Airport i nærheden af Derby og skal med tog defra. De er både billige og så har vi jo bestilt i god tid så der kommer vi t/r for ca. 750,-. Vi skal bo 7 mand på samme værelse på et ganske nyr hostel i manchester og det kostede så £ 42 pr. pers. for 2 nætter. Hvis ivil have nogle links kan jeg godt lige se om jeg kan finde dem?
Ja transport er selvfølgelig noget der kommer oven i, men jeg har boet i storbrittanien og det er forholdvis enkelt og billigt, og så kommer ogene til tiden i modsætning til lorte DSB:-)
måske skal det lige tilføjes at matchday hospitality findes gennem uniteds officielle hjemmeside til dem som ikke allerede ved det og havde i tankerne at bevæge sig ud i et lignende arrangement. Post'n, det bliver en fed tur - glæder mig til vi ordner Fulham..
Vallebæk
16-08-2007, 15:28
Jeg skal til Oldtrafford sammen med en ven her d. 26/8 til kampen mod Tottenham... Glæder mig helt vildt! Rejser afsted på næste fredag, så nu er der ikke lang tid til... Lidt ærgeligt at både Rooney og Ronaldo er ude, men stadigvæk bliver det klart årets oplevelse! Jeg var derovre for 2 år siden til kampen mod Chelsea, som endte med et nederlag, så det bliver fedt at komme derover igen og denne gang med United som vindere..hehe!
Frizzo! det bliver enormt kodylt, er så klar at man kan se igennem mig ;-) Stadig klar til derby på Ryan's søndag, vi skal være der i god tid... tror der bliver svinefyldt..!
det bliver sååå stort... er helt klar til søndag :devill: - der var en del derinde i går trods modstanderen ikke har den største fanskarer i Odense "Rocking". Tilbage til topic Posten..
ja ja. Var lige inde og kigge lidt på et kort over Manchester og vores hostel ligger 2 km (1,2 miles) i fugleflugt fra Old Trafford ind mod centrum... Desuden er jeg ret sikker på at billetterne hentes bag North Stand, hvor klubben lige har bygget nyt ticket office/call center tingest.
WHEEEEEEEEEEN THEEEEEEE REEEEEEDS GO MARCHING IN!!
Så er det muligt at købe billetter til Sunderland kampen via General Sale. Hvis man ønsker det, så skulle der stadigvæk være sæsonkort at købe.
Trankjær
02-09-2007, 20:19
AirBerlin (airberlin.com) har nogle meget billige flybilletter fra Hamburg-Manchester. For jyder kan det måske være et alternativ. Jeg har fået en returbillet for 62 euro (ca. 465 kr.). Benzinen er vel 400-500 kr. retur til Hamburg alt efter hvor man bor. Så er man nogle stykker der kan køre sammen synes jeg det er rigtig billigt. Ved dog ikke hvad parkeringen koster dernede, men er ved at undersøge det. Hvis der er nogen der ved det, må man meget gerne skrive her.
Trankjær
17-09-2007, 19:10
Er der nogen her fra forum, der skal over at se United-Sporting Lissabon d. 27/11? Har lige købt pakke med hotel og billet igennem supporterklubben og har så selv fundet billige flybilletter.
Det bliver sgu godt! :devilll:
Tanketorsk, sorry :-)
Er der nogen som kender nogle pubs i London hvor udebane/manchester united fansene varmer op inden kampen?
Som I sikkert er klar over starter kampen kl. 12.45 så jeg aner faktisk ikke om fansene fra Manchester kommer flere timer inden kampen eller hvad de normalt gør ved tildlige London opgør.
Har i nogle erfaringer som i vil dele med mig?
Jeg snakker om kampen Arsenal - Manchester United d. 3/11 kl. 12.45
Har lige opdaget at Casper er guide på min tur her i weekenden. Det bliver da konge.
Tanketorsk, sorry :-)
Er der nogen som kender nogle pubs i London hvor udebane/manchester united fansene varmer op inden kampen?
Som I sikkert er klar over starter kampen kl. 12.45 så jeg aner faktisk ikke om fansene fra Manchester kommer flere timer inden kampen eller hvad de normalt gør ved tildlige London opgør.
Har i nogle erfaringer som i vil dele med mig?
jeg prøver at finde ud af det 1-2 dage før kampen.
Har lige opdaget at Casper er guide på min tur her i weekenden. Det bliver da konge.
jamen så må du frem med en Guiness til din guide. :juhuuuu:
Glory Man United
26-10-2007, 09:25
Hvad betaler I for fly, hotel, billet??
alt for meget....!
Vi betaler 5500 kr inkl. 3 dages overnatninger på hotel i London (Euston) samt fodboldbilletten. Derudover skal vi selv betale for flybilletten :-(
Det er dyrt, men jeg er sikker på at det bliver alle pengene værd!
Sjovt at møde dig :)
Håber at du og din bror og far havde en god tur.
Michaelkp
02-11-2007, 14:54
Jeg synes der mangler noget i den rejseguide der er lavet og det er et link til Teasers... MÅSKE verdens bedste bar, men kun måske..:-)
Heej Drenge.. Ville bare lige fortælle at jeg skal over, og se Manchester United vs. Liverpool på Old Trafford. Og vil høre om der er nogen af jer, der kan foreslå den billigeste transport rejse
Tak på Forhånd!:juhuuuu:
Nice nok.. :)
Den billigste transport rejse er cykel
Gronkjor
10-12-2007, 16:12
Heej Drenge.. Ville bare lige fortælle at jeg skal over, og se Manchester United vs. Liverpool på Old Trafford. Og vil høre om der er nogen af jer, der kan foreslå den billigeste transport rejse
Jeg har lige været derovre med Kiev. Super oplevelse.. Vi fløj fra tirstrup lufthavn til London det kostede 200 eller noget i den stil. Derfra tog vi toget til Manchester. Det kostede for os 15 pund fordi vi ikke gad at købe voksen billet så vi købte børne. Ingen af os ligner nemlig nogen der er over 16:D HEHE. Men hvis du skal med voksen billet koster det 30 pund stykket mener jeg. Det kunne godt betale sig for os på den måde da fly fra København til Manchester er pænt dyrt.
God tur! :juhuuuu:
Læs denne
http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php?artikel=show&id=95
Svendsen
15-02-2008, 12:13
alt for meget....!
Vi betaler 5500 kr inkl. 3 dages overnatninger på hotel i London (Euston) samt fodboldbilletten. Derudover skal vi selv betale for flybilletten :-(
Det er dyrt, men jeg er sikker på at det bliver alle pengene værd!
det vil sige at det koster måske 10.000 kr. med kampbillet, fly og hotel for to dage? det for sindsygt
Glory Man United
15-02-2008, 13:57
Jeg har ikke checket fornylig, men 10.000 skal nok passe. Men husk på, at så støtter du jo også Glazer. Det er jo meget rart at tænke på, mens man sparer sine surt optjente penge sammen :p
Jeg har ikke checket fornylig, men 10.000 skal nok passe. Men husk på, at så støtter du jo også Glazer. Det er jo meget rart at tænke på, mens man sparer sine surt optjente penge sammen :p
glazer tjener kun penge på kampbillet.
Han tjener ikke penge på flybillet eller hotel, medmindre det selvfølgelig er på klubbens hotel.
Cristian9000
25-02-2008, 20:55
det vil sige at det koster måske 10.000 kr. med kampbillet, fly og hotel for to dage? det for sindsygt
Ikke nødvendigvis. Der er jo ingen der siger man behøver at bo på et hotel inde i selve Manchester. Da jeg var derovre boede vi på noget bed and breakfast i Sale, som ligger i Greater Manchester. Sale ligger ikke mere end ca. et kvarters kørsel fra Trafford, - med den lokale trambane.
Vi fløj med SunAir som er rigtig billige. Men skal dog flyve fra Billund, men de flyver direkte til Manchester International Airport. :)
Håber du kunne bruge info til et eller andet ..
Nogle der har tænkt sig at søge CHL billetter...kunne selv godt finde på det, for tror der er gode chancer for os i år. Ellers kan man jo altid godt komme af med dem.
Men havd sker der for adminstrationsgebyr ?
ChristianR
29-02-2008, 14:40
Ja. Havde også overvejet det, men det er da et for sygt ekspeditionsgebyr. Nogen, der ved hvor man kan få billetter til United - Bolton 19. marts?
Ja. Havde også overvejet det, men det er da et for sygt ekspeditionsgebyr. Nogen, der ved hvor man kan få billetter til United - Bolton 19. marts?
Hvis du er Oneunited medlem er der rigtig mange billetter til salg via ticket exchange, som du finder under tickets på manutd.com. Billetterne her 25% mere end normalprisen. ( sælgeren får den pålydende pris og servicen koster så de 25%)
Jeg har selv købt billet til Lyon-kampen på den måde.
Jeg har søgt 2 billetter til moskva nu.. Så håber på det bedste..
Hey er der nogen der har nogle gode foreslag til hvilke selskaber der kunne være billige at benytte når man skal flyve til Manchester, har nemlig bestilt en billet til kampen mod bolton d 19. og det er første gang jeg skal derover.
På forhånd tak:)
Du kan prøve at søge på www.momondo.dk
Det bliver nok svært at finde noget til under 1500 kr, men prøv dig frem.
God tur :)
Hey er der nogen der har nogle gode foreslag til hvilke selskaber der kunne være billige at benytte når man skal flyve til Manchester, har nemlig bestilt en billet til kampen mod bolton d 19. og det er første gang jeg skal derover.
Ja prøv på momondo.. Så vidt jeg ved er SAS de eneste der flyver direkte fra kbh til manchester og retur. Men turen kan også tages ved stop andre steder vist.
Ok det vil jeg prøve
Tak for hjælpen:)
Da jeg var derovre fløj vi via Amsterdam med KLM. Det føltes faktisk ikke som en kæmpe omvej. Men det er billigt at bestille hurtigst muligt, for så er de billige pladser som regel ledige.
OldTrafford.dk har en praktisk rejseguide med gode råd:
Ja jeg har også bestillt en tur som går over Amsterdam. Der går måske ikke fly direkte fra Billund til Manchester eller??
Jo det gjorde da... så lige i rejse guiden:)
Jeg har tænkt mig at tage der over med en af mine venner, og se en kamp i starten af 2008/2009 sæsonen.
næste tur ser ud til at blive Roma away igen....
forhåbentlig blir det mere fredeligt denne gang.
Gronkjor
26-03-2008, 17:50
Lyder fedt:devill: Hvordan får du billetter til sådan en kamp?
Jeg tager til Manchester fredag og ser Aston Villa dagen efter. Bliver derovre til mandag, så der kan lige blive tid til en stadionrundtur ;)
Der er vel ikke andre herindefra, som tager til Manchester i weekenden? Hvis der er, så skriv lige over PM.
Lyder fedt:devill: Hvordan får du billetter til sådan en kamp?
jeg søgte igennem MUSCSB
Thomas Hansen
26-03-2008, 20:15
Nøjes med returopgøret på Old Trafford. Andre som skal derover?? Min msn er Thtehansen@msn.com
Hvis andre skal til rom, så tjek denne side:
http://www.imusa.org/newsarticle.php?id=125
Ville bare lige spørge, om man også skal være medlem af One United for at bestille billetter igennem www.united.no ?
Mvh Drale
Ville bare lige spørge, om man også skal være medlem af One United for at bestille billetter igennem www.united.no ?
Mvh Drale
Det er i hvert fald en fordel, hvis du også er One United medlem. Og til nogle kampe (såsom ude mod Barca, som de reklamerer med på hjemmesiden), er det udelukkende One United medlemmer som bliver tilgodeset..
Det er i hvert fald en fordel, hvis du også er One United medlem. Og til nogle kampe (såsom ude mod Barca, som de reklamerer med på hjemmesiden), er det udelukkende One United medlemmer som bliver tilgodeset..
Ok, tak for det :)
Ved ikke om det er den rigtige tråd at skrive i men jeg satser. Jeg er medlem af UnitedSupporteren (gennem united.no) og er der nogle der har erfaring med at købe billetter til hjemmebanekampe gennem dem. Planlægger at skal over at se dem næste sæson for første gang - vil gerne over at se dem mens de stadig har Ronaldo :) !. Men nogle gode råd vil være kanont og er der nogle der ved hvad priserne ligger i ca ?? Synes nemlig det er en smule dyrt gennem Travel2football
Hvad ligger prisen på for at blive One United medlem og er det bare at tilmelde sig på manutd.com ??...
Gronkjor
21-06-2008, 19:30
Hvad ligger prisen på for at blive One United medlem og er det bare at tilmelde sig på manutd.com ??...
Det er nemmere at få billetter igennem united.no uden one united hvis det er fa cuppen og champions league, Det er mine og nogen af mine venners erfaring. De fede PL kampe bliver nemlig udsolgt med det samme. Til F.a cup kampene er der kortere tid til, at planlægge turen, og derfor er det tit nemmere, at få dem. Jeg fik til United-Arsenal 4-0:devill:
Jeg har lige fornyet mit medlemskab af One United til en pris på £30. Det koster vist lidt mere første gang man melder sig ind.
På www.united.no/united/turer_billetter/soek_billetter (http://www.united.no/united/turer_billetter/soek_billetter) kan man søge til billetter til alle hjemme kampe. Lige nu til Newcastle United kampen. Det er her en fordel at være medlem af One United med ikke en betingelse.
Tak for rådene i to. Planlægger min første tur til OT i næste sæson og regner også med at købe gennem United.no. Tror ikke jeg melder mig ind i One United men regner med at tage chancen uden medlemsskab. Men hvordan plejer i at søge om billetter - plejer i at søge om billetter til flere kampe selvom i kun skal over og se en og kan man da "risikere" at få tilladelse til flere kampe end en selvom man kun ønsker en enkelt tur.....
EDIT: Hvor meget koster det ca mere hvis man skal flyve fra Billund eller København og ikke fra Oslo ??
tjek momondo.com for flypriser
tjek momondo.com for flypriser
Tak for oplysningen men regner med at købe den store pakke på United.no hvor fly er inkluderet
Tre hjemmesider hvor man kan finde hotel i Manchester
http://www.booking.com/city/gb/manchester.da.html?aid=302473;label=gb|manchester-city|manchester| (http://www.booking.com/city/gb/manchester.da.html?aid=302473;label=gb|manchester-city|manchester|)
http://www.hotelbrowser.info/img/hotels/Manchester.php (http://www.hotelbrowser.info/img/hotels/Manchester.php)
http://booking.hotelguide.dk/Customer/Availability/HotelSearchResults.aspx?affiliateid=3609&RegionId=45# (http://booking.hotelguide.dk/Customer/Availability/HotelSearchResults.aspx?affiliateid=3609&RegionId=45)
conradsen
21-06-2008, 20:44
Til Høgsted!
Du skal ikke til Oslo for at komme med supporterklubben. Hvis du køber en rejse gennem united.no så meddeler du blot, hvor du rejser fra, og prisen er den samme. Hvis du kun søger billetter, så skal du selvfølgelig selv sørge for fly. Du kan også søge en af den danske afdelings rejser. Du kan gå ind på hjemmesiden www.manutd.dk og klikke på rejser. Salget starter søndag kl. 28. Held og lykke.
Til Høgsted!
Du skal ikke til Oslo for at komme med supporterklubben. Hvis du køber en rejse gennem united.no så meddeler du blot, hvor du rejser fra, og prisen er den samme. Hvis du kun søger billetter, så skal du selvfølgelig selv sørge for fly. Du kan også søge en af den danske afdelings rejser. Du kan gå ind på hjemmesiden www.manutd.dk og klikke på rejser. Salget starter søndag kl. 28. Held og lykke.
Ok mange tak for al informationen. Troede at man skulle give en sjat penge oveni hvis man ikke rejste fra Oslo men fra en dansk lufthavn - sådan havde jeg forstået det.
Ved du hvad rejserne gennem manutd.dk ca plejer at koste ?.....
conradsen
22-06-2008, 11:15
Rejserne med den danske afdeling af supporterklubben koster ca. 2500 kr. Det inkluderer tre overnatninger på godt trestjernet hotel i Manchester's centrum med morgenmad samt billet til kampen. Du skal selv sørge for transport inklusiv flybillet. Du kan gå ind på hjemmesiden www.manutd.dk og klikke på Rejser. Jeg gør opmærksom på, at salget af rejser fra den danske afdeling starter søndag aften kl. 20. Der er stor rift om dem, så have fingeren på aftrækkeren kl. 20 i aften.
Så er det sket. Jeg skal på Old Trafford og se kamp, for første gang mod Newcastle i sæsonåbneren. Det har hele tiden været planen, at jeg skulle derover som en gave fra mine forældre, men det er sgu noget specielt, når det hele er bestilt. Fly, hotel og kampbillet. Jeg rejser derover om lørdagen tidligt, og vender hjem mandag aften. Jeg tror, at kampen bliver rykket til om søndagen, derfor jeg rejser lørdag, selvom der også er chance for, at de spiller der. Valget blev Newcastle, fordi at det er en af de eneste rigtig gode kampe på Old Trafford i efteråret. Udover det, så bliver kampen ikke rykket og der er stor chance for, at det er de bedste 11, der spiller. Kæft jeg glæder mig - sommeren bliver godt nok lang for mit vedkommende.;)
Nogle, der ved hvordan man kan få rundvisning på stadion, og om det er muligt dagen før kampen eller efter? :)
Til Dines...
Først og fremmest en god tur :) .....
Hvad kom du ca af med i alt og hvor købte du billetterne igennem ?....
Som det nok fremgår i denne tråd planlægger jeg også den første tur til OT her i efteråret...
Til Dines...
Først og fremmest en god tur :) .....
Hvad kom du ca af med i alt og hvor købte du billetterne igennem ?....
Som det nok fremgår i denne tråd planlægger jeg også den første tur til OT her i efteråret...
Tak. :)
Jeg kom ca. af med ialt 10.000 kr. med fly, hotel og kampbillet selvfølgelig - men det er også til 2 personer. Jeg er der fra tidligt d. 16 august til sent d. 18 august. Jeg bestilte igennem travel2football, hvor man kunne få billet og hotel sammen i en pakke og så selv sørgede for flybilletter.
Passiv midtbane
25-06-2008, 20:59
Nogle, der ved hvordan man kan få rundvisning på stadion, og om det er muligt dagen før kampen eller efter? :)
Du kan som regel få en rundvisning både dagen før og dagen efter en kamp. Men tag tidligt ud til stadion, for der kan hurtigt blive nogle timers ventetid. Dem bruger du på museet, som er inkluderet i prisen (ca. £10). Når man bestiller rundvisningen får man tildelt en helt bestemt mødetid, som bliver printet på billetten. Til gengæld er entréen til museet en dagsbillet, dvs. man kan også besøge museet efter rundvisningen uden at skulle betale igen.
Rundvisningen starter i bunden af museet, og det finder du ved North Stand.
OldTrafford.dk vil i den kommende sæson lave 1-2 gruppeturer for brugerne af siden i samarbejde med Travel2football.
Mere om det, når Sky har været forbi FA og flytte rundt på kampene
OldTrafford.dk vil i den kommende sæson lave 1-2 gruppeturer for brugerne af siden i samarbejde med Travel2football.
Fantastisk ide! Jeg glæder mig til at høre nærmere :)
Dette spørgsmål er nok mest henvendt til Casper, da det ser ud til at han har arrangeret et form for partnerskab/sponsorat med Travel2Football.
Nu kan jeg se at kampen mod Middlesbrough d. 28.12 koster 1.875 kr. Kampen mod Arsenal d. 16.5. koster 5.250 kr.
Ved du hvad grunden præcist er til denne fuldstændigt vanvittige prisforskel og bundsolide udnyttelse af loyale supportere?
Selvfølgelig er efterspørgslen meget større og det er til aller sidst i sæsonen osv, men alligevel. Come on, over 5.000 kr. for en kampbillet og et par nætter på et hotel som maksimalt koster 3-400 pr. nat.
Bemærk at dette på ingen måde er et angreb eller kritik af dig, Casper, eller OldTrafford.dk. :)
Jeg antager bare at du måske har lidt mere kendskab til deres prisgrundlag.
Jeg håber ikke at folk overvejer at købe en kampbillet til Manchester United - Arsenal d. 16.5. for over 4.000 kr., hvilket er det den koster hos Travel2Football. Tal om overpris. :)
Dette spørgsmål er nok mest henvendt til Casper, da det ser ud til at han har arrangeret et form for partnerskab/sponsorat med Travel2Football.
Nu kan jeg se at kampen mod Middlesbrough d. 28.12 koster 1.875 kr. Kampen mod Arsenal d. 16.5. koster 5.250 kr.
Ved du hvad grunden præcist er til denne fuldstændigt vanvittige prisforskel og bundsolide udnyttelse af loyale supportere?
Selvfølgelig er efterspørgslen meget større og det er til aller sidst i sæsonen osv, men alligevel. Come on, over 5.000 kr. for en kampbillet og et par nætter på et hotel som maksimalt koster 3-400 pr. nat.
Bemærk at dette på ingen måde er et angreb eller kritik af dig, Casper, eller OldTrafford.dk. :)
Jeg antager bare at du måske har lidt mere kendskab til deres prisgrundlag.
Jeg håber ikke at folk overvejer at købe en kampbillet til Manchester United - Arsenal d. 16.5. for over 4.000 kr., hvilket er det den koster hos Travel2Football. Tal om overpris. :)
Lyder som om du lige har opdaget hvordan vores verden rent faktisk fungere =). Udbud, efterspørgsel, sådan er det. Det er Alle rejsebureauer der kører på samme måde, hvad enten det er fodboldture eller charterferie.
Der er regntid i Thailand nu feks, selvfølgelig er det langt billigere at tage derned nu fordi interessen ikke er så stor for det. Sådan fungerer det også her. Du skal ikke tænke på det som en pris for billetten, men bare rejsebureauet der udnytter at de kan tjene flere penge på at folk gider at tage deres tilbud der. Sådan er det, den vestlige verdens livsfilosofi, hvor der tjenes kan, skal der tjenes =)
Tim svarer meget godt på det.
Rejserne til de små kampe bliver solgt billigt og med tab... så til de store kampe sælger rejsebureauerne selvfølgelig billetterne dyrere, så de kan dække tabet og få et overskud.
Det er faktisk ikke en gal pris i forhold til konkurrenterne.
Tag nu fx. TravelSense, som vel er det største rejsebureau indenfor sportsrejser. De tager 5795 kroner for det samme...
Fantastisk ide! Jeg glæder mig til at høre nærmere :)
så snart vi får bekræftet kamptidspunkter fra sky, så kommer der mere info
Nu skriver jeg netop i mit indlæg at jeg forstår deres grund for at hæve prisen på Arsenal-kampen qua efterspørgsel.
Det var lidt tidligere end i dag jeg fandt ud af hvordan verdenen hang sammen, Tim_rn.
Det der undrer mig er bare, at man kan reklamere for et selskab som tager så meget overpris på billetter, da jeg kan huske tilbage på tråde som er blevet bandlyst pga., at nogle måske har prøvet at tage mere for en billet, end de har givet for denne.
Jeg er klar over at udbuddet og efterspørgslen selvfølgelig er større til en Arsenal kamp end en Middlesbrough ditto. Travel2Football er også i deres gode ret til at tjene på vores loyalitet.
Hvad jeg ikke forstår er den reklame de får fra vores alles yndlingswebsite.
Men man kan jo bare lade være med at købe rejsen. Jeg skulle bare lige ud med nogle frustrationer over at de kunne tillade sig at tage så meget for det. :)
så snart vi får bekræftet kamptidspunkter fra sky, så kommer der mere info
Det ser jeg meget frem til. Kunne være hyggeligt med en tur til Drømmenes Teater med en flok fellow danske Unitedfans.. :)
SantasLittleHelper
06-07-2008, 18:17
Nu skriver jeg netop i mit indlæg at jeg forstår deres grund for at hæve prisen på Arsenal-kampen qua efterspørgsel.
Det var lidt tidligere end i dag jeg fandt ud af hvordan verdenen hang sammen, Tim_rn.
Det der undrer mig er bare, at man kan reklamere for et selskab som tager så meget overpris på billetter, da jeg kan huske tilbage på tråde som er blevet bandlyst pga., at nogle måske har prøvet at tage mere for en billet, end de har givet for denne.
Jeg er klar over at udbuddet og efterspørgslen selvfølgelig er større til en Arsenal kamp end en Middlesbrough ditto. Travel2Football er også i deres gode ret til at tjene på vores loyalitet.
Hvad jeg ikke forstår er den reklame de får fra vores alles yndlingswebsite.
Men man kan jo bare lade være med at købe rejsen. Jeg skulle bare lige ud med nogle frustrationer over at de kunne tillade sig at tage så meget for det. :) Jeg er sikker på at alle ser frem til at du finder et tilbud, der er så billigt, at det er tilladeligt at kalde dette tilbud for overpris og sammenligne det med de hyklere der forsøger at sælge billetter for mere end de er værd.
Folk vil gerne se en Arsenalkamp. Folk vil gerne betale for en billet. rejseselskab vil gerne tjene penge. Det er bestemt ikke svært at se logikken.
Jeg er sikker på at alle ser frem til at du finder et tilbud, der er så billigt, at det er tilladeligt at kalde dette tilbud for overpris og sammenligne det med de hyklere der forsøger at sælge billetter for mere end de er værd.
Folk vil gerne se en Arsenalkamp. Folk vil gerne betale for en billet. rejseselskab vil gerne tjene penge. Det er bestemt ikke svært at se logikken.
1) Jeg fatter ikke hvad du snakker om i øverste afsnit. Skal jeg finde et tilbud der er tilladeligt at kalde for overpris og sammenligne med sortbørshajernes billetpriser? :confused:
2) Nederste afsnit; folk vil gerne se en Arsenal-kamp. Folk vil gerne betale for en billet. Sortbørshajerne vil gerne tjene penge. Jeg har bestemt ikke svært ved at se logikken og jeg har ligeså bestemt ikke svært ved at se sammenligningen mellem Travel2Football og sortbørshajerne i dette tilfælde.
Jeppe, jeg kan godt følge dig i det du siger, men det er urealistisk for et rejsebureau at drive virksomhed så.
Husk desuden at hotel er inkluderet i prisen... Nu ved jeg ikke hvor erfaren du er i at finde hoteller i Manchester, men det er svært - meget svært - når United spiller hjemme, selv de til små kampe.
Men igen, det er sådan branchen hænger sammen.
Hr Hansen
06-07-2008, 18:58
de gange jeg selv har arrangeret ture til Manchester er som regl blevet dyrere end det travel2football kan gøre det for, hvis du skal have folk med som ikke er medlemmer er one united, så kan du nemt betale 12-2400kr bare for billetten til kampen, så skal du have fly og hotel oveni.!
så kan ikke se der er noget galt med priserne på rejserne
de gange jeg selv har arrangeret ture til Manchester er som regl blevet dyrere end det travel2football kan gøre det for, hvis du skal have folk med som ikke er medlemmer er one united, så kan du nemt betale 12-2400kr bare for billetten til kampen, så skal du have fly og hotel oveni.!
så kan ikke se der er noget galt med priserne på rejserne
12-2400 kr pr billet udenfor medlemskab? så kan man vel næppe kritisere travel2football for at være de griske her =)
Hr Hansen
06-07-2008, 19:06
det er jo fordi et eller andet agent b????? gerne vil tjene tusindvis af kroner på os
Jeg er enig med dig Casper i, at det er urealistisk for Travel2Football at skulle drive en forretning, hvis de skulle sælge billetterne til den pris Manchester United fx sælger billetterne til, til deres One United-medlemmer.
Jeg ønskede bare en lille debat om holdningen til rejseselskabernes priser i forhold til sortbørshajernes priser og dette fik jeg. :)
Jeg rejste selv med Travel2Football til Uniteds FA Cup kamp mod Arsenal i februar og jeg kommer helt sikkert også til at rejse med dem igen, i og med at det er så meget nemmere end at arrangere det hele selv.
Det ændrer dog ikke på det faktum, at jeg synes billetten til Arsenal-kampen er for dyr.
Jeg har ikke erfaring med hotelbestilling i Manchester på kampdage (eller alm. dage for den sags skyld) og jeg betaler også gerne det ekstra for at få en samlet pakke, indenfor rimelighedens grænser.
Men jeg ser frem til den løsning OldTrafford.dk vil sammensætte sammen med Travel2Football - håber dog I finder nogle billetter som ikke er på quadrantstribunen, eller hvad den nu hedder. Det er lige lovligt langt fra banen og kunne forestille mig at stemningen var bedre mange andre steder på stadion.
SantasLittleHelper
06-07-2008, 20:39
1) Jeg fatter ikke hvad du snakker om i øverste afsnit. Skal jeg finde et tilbud der er tilladeligt at kalde for overpris og sammenligne med sortbørshajernes billetpriser? :confused:
2) Nederste afsnit; folk vil gerne se en Arsenal-kamp. Folk vil gerne betale for en billet. Sortbørshajerne vil gerne tjene penge. Jeg har bestemt ikke svært ved at se logikken og jeg har ligeså bestemt ikke svært ved at se sammenligningen mellem Travel2Football og sortbørshajerne i dette tilfælde.
"Dette" tilbud henviser til Travel2Football's afgivne tilbud, såfremt det ikke skulle fremgå af sammenhængen.
Med andre ord: Find nogen der gør det billigere, så kan du tillade dig at kalde Travel2Footballs pris for overpris. Indtil da er det da en fin pris i forhold til konkurrenterne, hvor jeg heller ikke mener at der kan være tale om overpris, med mindre nogle selskaber tager 6500-7000 uden at der er klare forbedringer i rejsen.
For dem der ikke er medlem af supporterklubben eller One United er det fint med at bruge et rejseselskab til en fodboldkamp. Jeg finder det dog alt for dyrt til de store kampe. 5250 kr. for at se kampen mod Arsenal den 16. april er meget, når jeg kun skal give 2500 norske til den samme kamp gennem supporterklubben. Især hvis man ikke er så rejsevant er det fint at rejse på denne måde.
Det billigste er dog hvis man er medlem supporterklubben eller One United og søge billet (500 til 600 kr.) gennem dem og selv sørge for fly og hotel. De få gange jeg selv at søgt efter hotel i Manchester har jeg fundet det. Det kræver dog man er ude i god tid.
http://www.booking.com/city/gb/manchester.da.html?aid=302473;label=gb|manchester-city|manchester| (http://www.booking.com/city/gb/manchester.da.html?aid=302473;label=gb|manchester-city|manchester|)
http://www.hotelbrowser.info/img/hotels/Manchester.php (http://www.hotelbrowser.info/img/hotels/Manchester.php)
http://booking.hotelguide.dk/Customer/Availability/HotelSearchResults.aspx?affiliateid=3609&RegionId=45# (http://booking.hotelguide.dk/Customer/Availability/HotelSearchResults.aspx?affiliateid=3609&RegionId=45)
http://www.hotelweb.dk/hotelcitysearch.php?city=MANCHESTER&ccode=GB&lp=1&gclid=CMmNipDNiJQCFQ2qQwodCHojXA (http://www.hotelweb.dk/hotelcitysearch.php?city=MANCHESTER&ccode=GB&lp=1&gclid=CMmNipDNiJQCFQ2qQwodCHojXA)
conradsen
07-07-2008, 04:57
Jeg er enig med Madsen i det, han skriver. Jeg bruger kun supporterklubbens rejser, der altid er med tre overnatninger. Jeg kan se, at den tilbudte rejse er med to eller tre overnatninger. Hvordan stiller det sig med prisen, hvis det kun er med to overnatninger?
conradsen
07-07-2008, 05:04
Jeg er helt enig med Madsen i det, han skriver. Jeg bruger kun supporterklubbens rejser. Rejserne er altid med tre overnatninger, hvorimod jeg kan se, at den tilbudte rejse er med to eller tre overnatninger. Hvordan stiller det sig med prisen, hvis det kun er med to overnatninger?
MartinKjaer
07-07-2008, 15:37
Fedt nok :-)
Hvornår plejer der at ske noget?! Hvor svært kan det være..
conradsen
11-07-2008, 17:47
Hej!
Ændringerne er blevet offenliggjort i dag. Det er kun en hjemmekamp, der er blevet flyttet indtil den 1. december. Det er åbningskampen mod Newcastle. Læs mere på www.united.no
Glory Man United
11-07-2008, 22:59
Anything new? :titte:
MartinKjaer
11-07-2008, 23:45
Lige for at få det på rette. Hvis man bestiller via www.united.no, så står der det er tur/retur, skal man så tage til Norge for at tage flyet eller kan man tage det fra Billund/Kastrup?
EDIT: Ligemeget :(
conradsen
12-07-2008, 09:23
Jeg er ikke rigtig klar over, hvad du mener med lige meget; men for at slå det fast endnu engang, så skal man ikke rejse til Norge for at komme med på turene. Du kan rejse fra både Billund og Kastrup. Du kan også gå ind på den danske afdelings hjemmeside www.manutd.dk og klikke på REJSER, og se hvad vi tilbyder fra Danmark.
Har fået billetter til United vs Hull så skal til Manchester den 1. november :) Har købt gennem United.no og so far kan det klart anbefales - god service og lige til at gå til......
SimpsonKing
12-09-2008, 13:41
Har fået billetter til United vs Hull så skal til Manchester den 1. november :) Har købt gennem United.no og so far kan det klart anbefales - god service og lige til at gå til......
Hey, så er vi 2....
Jeg tager damen med derover og ser både Hull og West ham
Hey, så er vi 2....
Jeg tager damen med derover og ser både Hull og West ham
Ok fedt. Vi ses ;) :D
follow follow follow
cause Casper's going to Glasgow
follow follow follow
Du har kun søgt, fordi du kan skråle med på You'll never get a job i Liverpool-versionen.
Hvis man køber billetter gennem MUSCSB, hvor på stadion kommer man så typisk til at sidde?
de har billetter til alle steder på stadion, så det finder du ud af når du får billetten.
Andersen
14-10-2008, 12:13
follow follow follow
Vi kan sagtens, hva' Casper?
Jeg skal på zoologisk museum i Svendborg i aften, for i dag er der nemlig aftenåbent!
JumpingCarrot
14-10-2008, 15:19
Vi kan sagtens, hva' Casper?
Jeg skal på zoologisk museum i Svendborg i aften, for i dag er der nemlig aftenåbent!
Det hedder altså Naturama ;)
Der var så mange som brokkede sig over de ikke kunne få billet til kampen i Aalborg.
disse personer kan nu ringe over til Manchester United eller besøge deres hjemmeside og købe billet til kampen mod QPR.
Den er på general sale, så der kræves ikke medlemskab eller lign.
Der var så mange som brokkede sig over de ikke kunne få billet til kampen i Aalborg.
disse personer kan nu ringe over til Manchester United eller besøge deres hjemmeside og købe billet til kampen mod QPR.
Den er på general sale, så der kræves ikke medlemskab eller lign.
Sammenlignede du lige AAB med QPR der? :D
Så tror jeg lige jeg vil ned i Roskilde Bank så jeg kan låne penge til en billig rejse med Sterling ..
Michaelkp
18-11-2008, 09:40
Vi er 4 gutter der vil over og se United - Portsmouth d. 27/2.
Problemet er bare at vi vil købe gennem Travel2football - Og så selv købe flybilletter, men hvad gøre man hvis kampen bliver flyttet/aflyst, så er flybilletterne vel væk!?
Efter hvad jeg kan se i sæsonen for 2007/2008, så er der omkampe af FA cup 5. runde i samme weekend og en evt. Carling Cup finale samme weekend - Jeg kan ikke finde et program for 2008/2009 - er det ikke fastlagt endnu?
Kampene efter nytår, er vist eftersigende ikke fastlagt endelig, og er der Carling Cup finale i den runde bliver kampen rykket, hvis vi vel og mærket kommer dertil.
Hvornår bliver det endelige slutprogram fastlagt?
Jeg skal over og se citykampen den 9. maj. Jeg kunne forestille mig at der er en chance for at den bliver flyttet, hvis vi går videre i de forskellige turneringer. Hvornår kan jeg være sikker på at kampen ikke flyttes? Jeg vil jo helst ikke bestille flybilletter før jeg er sikker:)
de bliver spillet samme weekend, men bliver nok rykket til en tidlig kamp lørdag eller søndag.
de bliver spillet samme weekend, men bliver nok rykket til en tidlig kamp lørdag eller søndag.
OK. Tak for svaret:)
Og det kommer ikke til at betyde noget mht. hotel og kampbillet, når jeg har bestilt via Travel2Football, vel?
nej, hvis det endelig skulle så ville den bare blive ændret
jacobdahl8
21-01-2009, 18:28
Hejsa
Jeg har for et stykke tid siden købt billetter+fly til United-Everton d. 2 Februar
jeg finder så ud af at kampen kan blive flyttet, i tilfælde af at United-Tottenham ender Uafgjort eller Liverpool - Everton ender uafjort.
Er der nogen der ved hvornår kampen så bliver flyttet til?
Pis os!
conradsen
21-01-2009, 19:26
Så vil kampen blive spillet lørdag eller søndag.
Lorensen
23-01-2009, 21:29
Hej drenge :)
Jeg står overfor min Old Trafford debut, når United tager imod Liverpool d. 14 Marts. Da det er første gang er jeg selvfølgelig en smule (meget faktisk) nervøs for at et eller andet viser sig at gå galt. Derfor vil jeg spørge om der er nogen sansynlighed for at kampen bliver rykket, og hvis, om det så kan være til en anden dag end søndag. Desuden vil jeg høre om der er nogen der har erfaring med at få billetter tilsendt til hotellet man bor på, og om det kan anbefales ?
jacobdahl8
23-01-2009, 22:04
Hej Lorensen
Jamen måske bliver tidspunktet rykket på dagen, kunne man godt forestille sig.
Hvis du har bestilt gennem travel2football er jeg helt overbevist om du får dem.
Men kan godt forstå du tvivler har selv lige været i den situation, men at være usikker det er jo Hadets kamp i England du skal over at se :)
Lorensen
24-01-2009, 09:41
Vi har ikke bestilt gennem travel2football, da vi fandt ud af at det kunne gøres billigere, hvis vi selv samlede en pakke. På siden hvor vi bestilte anbefalede de selv at vi bestilte til vores hotel, og da vi snakkede med hotellet, var de enige om at det nok var at foretrække i forhold til at billetterne skulle hele vejen til Sønderborg.
Men fik du også sendt billetterne til hotellet ?
nu prøver jeg lige denne tråd, da der ikke var nogen der vidste det i fodbold generelt tråden.
Hvornår sætter Sky og Setanta sig ned og fordeler kampene imellem sig?
Er træt af at jeg ikke kan bestille flybilletter til City kampen endnu, for den står til at blive spillet lørdag kl. 15, så chancen for at den bliver flyttet er rimelig stor!
Hej drenge :)
Jeg står overfor min Old Trafford debut, når United tager imod Liverpool d. 14 Marts. Da det er første gang er jeg selvfølgelig en smule (meget faktisk) nervøs for at et eller andet viser sig at gå galt. Derfor vil jeg spørge om der er nogen sansynlighed for at kampen bliver rykket, og hvis, om det så kan være til en anden dag end søndag. Desuden vil jeg høre om der er nogen der har erfaring med at få billetter tilsendt til hotellet man bor på, og om det kan anbefales ?
Hvis der ikke er Fa Cup i den weekend, bliver kampen spillet enten tidligt lørdag, tidligt søndag eller sent søndag. Formentlig tidligt søndag. Topkampene i PL, plejer generelt at blive spillet om søndagen kl. 16.00 engelsk tid, men de seneste to sæsoner har vi mødt Liverpool 13.30 engelsk tid søndag.
Lorensen
24-01-2009, 16:16
Hvis der ikke er Fa Cup i den weekend, bliver kampen spillet enten tidligt lørdag, tidligt søndag eller sent søndag. Formentlig tidligt søndag. Topkampene i PL, plejer generelt at blive spillet om søndagen kl. 16.00 engelsk tid, men de seneste to sæsoner har vi mødt Liverpool 13.30 engelsk tid søndag.
Okay, det er super :) Flyet hjem er bestilt til mandag, så vi har helgarderet os på det punkt ;)
Så har vi jo flere dage til at få en øl eller 2 indenbords. !
jacobdahl8
29-01-2009, 14:51
Hey Guys
Nogen der skal over at se United - Everton?
Skal lige høre om nogen herinde har erfaringer med Travel2 football.
Har bestilt en tur til United-Villa kampen den 4/2 og det der undrer mig er at jeg blot har fået tilsendt (per mail) to stykker A4 papir, et med hotel booking og et med fodboldbilletter.(skulle blive leveret til hotellet dagen inden kampen)
Er det normalt, og kan man være sikker på at der er et hotel og ikke mindst billetter når man kommer frem???
jacobdahl8
04-02-2009, 16:36
Har bestilt en tur til United-Villa kampen den 4/2 og det der undrer mig er at jeg blot har fået tilsendt (per mail) to stykker A4 papir, et med hotel booking og et med fodboldbilletter.(skulle blive leveret til hotellet dagen inden kampen)
Er det normalt, og kan man være sikker på at der er et hotel og ikke mindst billetter når man kommer frem???
Jamen de kommer, har selv købt gennem travel2football engang og der venter de dig ved hotellet. Man kan 100% stole på dem.
Til en anden gang vil jeg aldrig anbefale dig at købe gennem nogen selskaber de tager næsten 3/4 af pirsen og putter i lommen.
Hey jeg bestilte med Travel2football i august, og det var helt kanont. Det var lidt dyrt, men det hele er ordnet for dig. Jeg fik også kun et par A4 papir, men dem viste jeg i på hotellet Princess of Portland, og det fungerede fint. Mht til billetterne gik jeg op og spurgte i receptionen, om der var kommet nogle dagen før kampdagen, og det var der selvfølgelig. Så gå op og spørg om aftenen før kampdagen.
Hey jeg bestilte med Travel2football i august, og det var helt kanont. Det var lidt dyrt, men det hele er ordnet for dig. Jeg fik også kun et par A4 papir, men dem viste jeg i på hotellet Princess of Portland, og det fungerede fint. Mht til billetterne gik jeg op og spurgte i receptionen, om der var kommet nogle dagen før kampdagen, og det var der selvfølgelig. Så gå op og spørg om aftenen før kampdagen.
Kanon, det er bryllupsrejsen så det hele skulle jo gerne køre glat :)
Bryllupsrejsen går til Manchester? Ville gerne finde en kvinde, der gik med til det! :InLove
Bryllupsrejsen går til Manchester? Ville gerne finde en kvinde, der gik med til det! :InLove
Ja man har lov at være heldig, vi tager til Manchester den 2/4 og ser så United-Villa den 4/4 og den 6/4 tager vi så til London og er der i en lille uge :)
Er der nogle, der ved hvornår kampene for foråret rykkes?
de gør de ikke på samme måde som efterårets kampe.
De bliver rykket enkeltvis et par uger før kampen.
Hvor mange timer tror i det tager fra London til Manchester med bus eller tog? Hvor mange timer ca - og er det bare sådan lige til at købe billetter?
Jeg er muligvis i London i April, så jeg vil når jeg er i England, gerne kombinere det med en United kamp, hvis det ikke tager for lang tid og er for besværligt.
http://www.dinlondonguide.no/art.asp?id=162
Lidt nede af siden er der en liste hvor der står det tager ca 2.20 timer med tog :)
http://www.dinlondonguide.no/art.asp?id=162
Lidt nede af siden er der en liste hvor der står det tager ca 2.20 timer med tog :)
Wow. Det var da overraskende lidt, perfekt!
Det overrasker umiddelbart også mig ret meget. Jeg fløj engang i fly fra Manchester til London, og jeg mener det tog 1½ time.
ChristianR
13-02-2009, 14:28
Det overrasker umiddelbart også mig ret meget. Jeg fløj engang i fly fra Manchester til London, og jeg mener det tog 1½ time.
Det er fandme også noget af den mest dovne flyvetur, man kan foretage sig:D
Det vel omtrent det samme som at flyve fra Aalborg til Billund:lolol:
Det er fandme også noget af den mest dovne flyvetur, man kan foretage sig:D
Det vel omtrent det samme som at flyve fra Aalborg til Billund:lolol:
Haha well det var nu også fordi vi havde kaget i flytiderne, og der ikke gik flere ture hjem til Danmark. Vi kunne således med tog (så vidt jeg husker) ikke nå til London i tide, for at komme hjem til Danmark samme dag.
Er der nogen der har bestilt fodboldrejse med Travelsense før? Har kun prøvet med travel2football, men jeg så Travelsenses rejser også inkludere fly. Jeg overvejer at tage over og se Arsenal kampen i Maj!
Jeg har rejst med dem en enkelt gang.
De er ligesom de andre selskaber...
Nogle der ved om Villa kampen d. 4/4 er i fare for at blive rykket?
Nogle der ved om Villa kampen d. 4/4 er i fare for at blive rykket?
Da der ikke er rykket tv-kampe for april, så er den. Men tag en weekend fra fredag til mandag og du skulle være sikret.
Det varer nok ikke længe, inden spilletidspunktet bliver bekræftet i øvrigt. Skulle undre mig, hvis den ikke blev tv-kamp.
Da der ikke er rykket tv-kampe for april, så er den. Men tag en weekend fra fredag til mandag og du skulle være sikret.
Det varer nok ikke længe, inden spilletidspunktet bliver bekræftet i øvrigt. Skulle undre mig, hvis den ikke blev tv-kamp.
Den bliver vel spillet lørdag kl 18.15 eller søndag kl 18.15 altså 4/4 eller 5/4.
Skal selv over og se netop den kamp og har booke hotel fra den 3/4-6/4 så håber jeg er dækket ind :)
ChristianR
18-02-2009, 07:25
Den bliver vel spillet lørdag kl 18.15 eller søndag kl 18.15 altså 4/4 eller 5/4.
Skal selv over og se netop den kamp og har booke hotel fra den 3/4-6/4 så håber jeg er dækket ind :)
Et godt og billigt hotel?:)
For skal selv derover i samme periode, og aner ikke hvor jeg skal bo.
Jeg tror ikke, at kampen spilles søndag 18.15, da de seneste engelske kampe en søndag spilles kl. 17.00 dansk tid. :)
Et godt og billigt hotel?:)
For skal selv derover i samme periode, og aner ikke hvor jeg skal bo.
Det er gennem travel2football.
http://www.travel2football.com/index.php?content=matches&team=1&month=4
Jeg tror ikke, at kampen spilles søndag 18.15, da de seneste engelske kampe en søndag spilles kl. 17.00 dansk tid. :)
ja det indlæg gik lige lidt stærkt, godt du kan korrigere mig Dines :)
Vi spiller formentlig lørdag, da der er CL-runde ugen efter. Og kampene rykkes inden man ved, hvem der går videre.
Så blev det jo søndag den 5/4-09 kl 17.00 United-Villa bliver spillet
ChristianR
20-02-2009, 16:27
Hva? Hvor? Pis.... Link?
Medmindre vi når kvartfinalen i CL, hvor vi kan komme til at spille tirsdag d. 7. Så må de rykke den igen. Den kamp er rimelig usikker.
Nogle, der har et link til alle kampændringerne i Premier League, der er foretaget?
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/eng_prem/fixtures/default.stm
Nogle, der har et link til alle kampændringerne i Premier League, der er foretaget?
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9942
Man United - Aston Villa
Søndag d. 5. april klokken 17
Sunderland - Man United
Lørdag d. 11. april klokken 16
Wigan - Man United
Søndag d. 19. april klokken 14.30
Man United - Portsmouth
Onsdag d. 22. april klokken 21.00
Man United - Tottenham
Lørdag d. 25. april klokken 18.30
Vær opmærksom på, at Aston Villa-kampen kan blive rykket til lørdag, såfremt United spiller Champions League-kvartfinale tirsdag d. 7. april. Ligeledes vil kampen mod Wigan blive rykket, hvis United når semifinalen i FA Cuppen
I øvrigt rykkes Villa-kampen til lørdag 12.45, hvis vi spiller CL om tirsdagen ifølge manutd.com.
Så vil man over og se den, så skal man booke fra fredag til mandag. Medmindre man altså venter til efter 11. marts med at bestille og vi så er røget ud af CL.
Jeg har forsøgt at finde informationer omkring en togrejse fra London til Manchester. Men jeg synes det er lidt uoverskueligt, da der flere togselskaber, så jeg spørger lige Jer:)
Hvad skal man betale for en togbillet fra London til Manchester og retur igen? Jeg vil helst have booket togbilletten inden jeg tager derover, hvilken hjemmeside skal jeg gøre det på?
http://www.virgintrains.co.uk/default.aspx
Her kan man nogle gange finde rigtige billige billetter.
http://www.megabus.com/uk/
Hvis det skal være rigtigt billigt. Tager længere tid og ikke altid så komfortabelt.
Hej :)
Er der nogen der kender billige overnatningsmuligheder i London? Skal muligvis derover og se Charity Shield :)
På forhånd mange tak! :)
hoteller i london er generelt dyre...jeg husker jeg måtte slippe pænt meget for at få et værelse til fa cup finalen for nogle år siden...
Jeg ved at Travel2football (http://www.travel2football.com/?template=partners&partners_id=23&lang=da) arrangerer hotelpakke derover til for ret billige penge, så det er måske værd at kigge på?
Var der ikke et tilbud fra travel2football til kampen oppe for et stykke tid siden mod Chelsea i Community Shield?
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10322
okay tak for hjælpen :)
Jeg har også planer om at benytte mig af Travel2footballs tilbud, men tænkte at nu man alligevel var derovre kunne blive et par dage ekstra :)
Jeg planlægger en tur til Manchester næste sæson, hvor jeg skal se en PL og en CL kamp.
Hvor vil de erfarne råde mig til at skaffe billetter? Er det gennem travel2football - så både billet og hotel bliver klaret af dem?
Mht. transport ser det billigere ud hvis man tager fly til London og toget derfra, har folk erfaringer med det?
Istedet for at bruge tid på at skrive spørgsmålet og vente på svar, så tjek de tidligere indlæg i denne tråd og de øvrige tråde her på rejse forum.
Alle dine svar er blevet besvaret tidligere :)
Læs også vores rejseguide:
http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php
Jacob FG
17-06-2009, 11:55
Jeg planlægger en tur til Manchester næste sæson, hvor jeg skal se en PL og en CL kamp.
Hvor vil de erfarne råde mig til at skaffe billetter? Er det gennem travel2football - så både billet og hotel bliver klaret af dem?
Mht. transport ser det billigere ud hvis man tager fly til London og toget derfra, har folk erfaringer med det?
Jeg har også besluttet mig for, at skulle til OT i efteråret.. Jeg regner med at bestille gennem travel2football, da jeg har hørt fra en del andre (bl.a. nogen her på OT.dk) at det skulle være meget fint.. Man betaler selvfølgelig en overpris i forhold til, hvis man er medlem, men det skulle tilgengæld bare fungere og være organiseret ganske godt..
Hvad angår fly vælger jeg "luksusløsningen," hvis man kan sige det: tager fly direkte fra Billund og så til Manchester.. Så sparer man en masse transporttid, og så kan man istedet bruge den tid på bl.a. at opleve Manchester by..
ChristianL
17-06-2009, 13:33
Jeg har også besluttet mig for, at skulle til OT i efteråret.. Jeg regner med at bestille gennem travel2football, da jeg har hørt fra en del andre (bl.a. nogen her på OT.dk) at det skulle være meget fint.. Man betaler selvfølgelig en overpris i forhold til, hvis man er medlem, men det skulle tilgengæld bare fungere og være organiseret ganske godt..
Hvad angår fly vælger jeg "luksusløsningen," hvis man kan sige det: tager fly direkte fra Billund og så til Manchester.. Så sparer man en masse transporttid, og så kan man istedet bruge den tid på bl.a. at opleve Manchester by..
Hvor har du fundet billet fra Billund til Manchester??
Jeg skal på kursus med mit studie i to uger fra på søndag af i Manchester. Jeg har fået den ide at hvis United skulle præsentere en spiller mens jeg var derovre, ville det være fedt at tage ud og opleve hele scenariet. Er der nogen som ved, hvor spillere normalt bliver præsenteret og om det er svært at komme ind på området?
de bliver ikke præsenteret som i sydeuropa.
De bliver enten præsenteret på carrington eller i et presserum på old trafford.
Tror ikke du ska gøre dig de store forhåbninger...
Okay, det var også lidt min fornemmelse, men man kan jo aldrig vide. Har du eller nogen andre, tips til hvor der ligger gode "fodboldgenbrugsbutikker"? Sidst var jeg nede i en der havde gamle trøjer, film, bøger osv osv.
Jacob FG
17-06-2009, 20:29
Bl.a. i et link her inde fra ot.dk og tror vist også man kan finde det inde på fdm.dk.. Men billetterne er ikke helt billige.. De billigste ligger på ca. 2100,-
Cristian9000
17-06-2009, 23:01
Sun Air, som er et datterselskab til British Airways flyver direkte fra Billund til Manchester..
FLØØØØØJT
Glory Man United
18-06-2009, 07:06
Bryan Robson skrev da under på sin kontrakt på et fyldt Old Trafford inden kampen mod Wolves......i 1981 :titte:
Til dem der vil flyve med easyjet:
http://www.easyjet.com/DA/Nyheder/easyjet_abner_kobenhavn_manchester.html
Til dem der vil flyve med easyjet:
http://www.easyjet.com/DA/Nyheder/easyjet_abner_kobenhavn_manchester.html
Det er lige så billigt at flyve med SAS, hvis man bare bestiller tidligt nok, og ikke tager derover fredag, lørdag eller få afgange søndag.
Skal derover til Liverpool kampen i Marts, og har betalt 1.400, alt inklusiv, for en returbillet fra Kastrup til Manchester.
Det er lige så billigt at flyve med SAS, hvis man bare bestiller tidligt nok, og ikke tager derover fredag, lørdag eller få afgange søndag.
Skal derover til Liverpool kampen i Marts, og har betalt 1.400, alt inklusiv, for en returbillet fra Kastrup til Manchester.
Hvilket hotel bor du paa og hvordan har du skaffet billetter allerede nu, naar det ikke er rejseselskab, der plejer at vaere dyere ?
tror han mener skatter og afgifter ;)
Anderson8
08-07-2009, 14:20
Jeg har tænkt på, at tage over til Manchester for at se en kamp. Har set på kampene mod Everton i november 09 eller Portsmouth i starten af '10 mener jeg. Jeg har set på United.no at man kan søge efter billetter til kampene.
Vil nemlig gerne kun have billetter, dvs. uden fly, transport og hotel. Nogle der ved, hvor man kan skaffe billetter, og om det er muligt?
Anderson8
08-07-2009, 14:22
en lille tilføjelse:
Billetter til rimelige priser, har nemlig set priser til 3000 pr. billet, hvilket jeg synes er helt til grin.
Og er der overhovedet mulighed for bare at købe dem, uden at skulle søge om dem osv.
en lille tilføjelse:
Billetter til rimelige priser, har nemlig set priser til 3000 pr. billet, hvilket jeg synes er helt til grin.
Og er der overhovedet mulighed for bare at købe dem, uden at skulle søge om dem osv.
Nej....
Jeg har tænkt på, at tage over til Manchester for at se en kamp. Har set på kampene mod Everton i november 09 eller Portsmouth i starten af '10 mener jeg. Jeg har set på United.no at man kan søge efter billetter til kampene.
Vil nemlig gerne kun have billetter, dvs. uden fly, transport og hotel. Nogle der ved, hvor man kan skaffe billetter, og om det er muligt?
http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php?artikel=show&id=102
Gronkjor
08-07-2009, 14:31
en lille tilføjelse:
Nej ikke til rimelige priser.. Du kan søge ved United.no Eller Blive medlem af One United. Ellers kan du en gang imellem købe billet til Carling Cuppen på General sale. :)
Regner selv med at tage derover mod Birmingham, med Travel2football:devill:
Jacob FG
21-07-2009, 19:07
Har netop bestilt tur til Manchester United-Everton d. 21. november.. Glæder mig syygt meget og skal virkelig granske hele ot.dk's rejseguide for at få det helt optimale ud af den tur..! Hvis der er nogen, som brænder inde med et "must," jamen så vil jeg da MEGET gerne høre det??
Jeg har bestilt gennem travel2football, og jeg er meget interesseret i at høre, hvordan andres erfaringer med bestilling gennem dette site er??
jacobdahl8
21-07-2009, 19:48
Første gang jeg var på Oldtrafford, rejste jeg med Travel2football, som holder deres forretningsbetingelser 100%. Du vil med garanti sidde oppe i hjørnet på east stand, som vi gjorde.
Som du muligvis kan se har jeg selv arrangeret en tur derover, som er gjort via egen sammensætning, som bliver gjort med 2 overnatnigner, fly osv. og kampbillet, kamprogram osv. til 3260, kr. Hvilket er billigere, end T2F.
En must see må være pubben The Bishops blaze, men husk nu at øve på sangene inden ;) God tur!
mht erfaringer med T2F, så tjek denne tråd og andre tråde her i rejseforummet. Der er rigtig mange som har spurgt om det samme tidligere nemlig :)
Jacob FG
21-07-2009, 20:05
Første gang jeg var på Oldtrafford, rejste jeg med Travel2football, som holder deres forretningsbetingelser 100%. Du vil med garanti sidde oppe i hjørnet på east stand, som vi gjorde.
Som du muligvis kan se har jeg selv arrangeret en tur derover, som er gjort via egen sammensætning, som bliver gjort med 2 overnatnigner, fly osv. og kampbillet, kamprogram osv. til 3260, kr. Hvilket er billigere, end T2F.
En must see må være pubben The Bishops blaze, men husk nu at øve på sangene inden ;) God tur!
Mange tak for det fine svar! :)
Og ja Casper, OT.dk har jo svar på ALT (vedr United).. Og tænkte, at man helt sikkert kunne finde det et sted.. Meen længe leve dovenskaben - skulle lige prøve :)
Hvis man forudbestiller en billet til stadion/museums tour via manutd.com, er der så nogen der ved, hvor lang tid man vil få på museet?
Skal over at se Liverpool kampen til marts, så må hellere bestille tidligt, så jeg ikke risikere at der er fuldt booked..
http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php?artikel=show&id=102
Det er fanme et dårligt system med OneUnited, hvor man får svar meget sent og ikke kan regne med noget.
Det er også noget skidt med T2F, da priserne er alt for høje - typisk 3 gange dyrere end man kan gøre det selv.
Er der nogen der ved hvad det koster at købe en billet på det sorte marked af hajerne???
Jeg har rejst med T2F og synes det er godt (men alt for dyrt) - er der nogen der kan anbefale andre selskaber??
Det er fanme et dårligt system med OneUnited, hvor man får svar meget sent og ikke kan regne med noget.
Det er også noget skidt med T2F, da priserne er alt for høje - typisk 3 gange dyrere end man kan gøre det selv.
Er der nogen der ved hvad det koster at købe en billet på det sorte marked af hajerne???
Jeg har rejst med T2F og synes det er godt (men alt for dyrt) - er der nogen der kan anbefale andre selskaber??
http://manutd.dk/site/index.php/Diverse-tekster/Rejser.html
Bestilte en samlet pakke herfra til Liverpool kampen. Sparede over 2.000 kr i forhold til T2F..
OneUnited:
Hvordan skulle klubben ellers håndtere det?
T2F's priser: 3 gange dyrere? Ahh, come on...
T2F har nogle yderst fornuftige priser hvad pakkerejser angår. Jeg har været på old trafford 20-25 gange indenfor de seneste 4-5 år og mine erfaringer er at de bestemt er konkurrencedygtige.
Du kan som sådan ikke sammenligne en gør-det-selv-rejse med en pakkerejse. Gør-det-selv-rejsen giver ingen garanti for prisen, ingen garanti for udbuddet og ingen garanti for at du kan lave samme rejse til samme pris. Du er selv inde på to af de problemer, som gør-det-selv-rejsen blandt andet giver:
- Du er ikke garanteret en billet gennem oneunited
- Du må ud på det sorte marked - dermed får du risiko for at betale en skyhøj pris, blive snydt eller købe en falsk billet. Det er sket for flere her på forum.
Drop billet hajer! De smadre markedet og snyder folk for penge! Sortbørs er noget af det værste, og så længe folk bliver ved med at købe hos dem, vil de blive ved med at eksistere!
Du snyder dig selv ved at købe hos en billethaj, plus at du snyder dine medfans, da de ikke kan købe de billetter på fair vis, som billethajen har raget til sig! :Smackden:
Hvis man forudbestiller en billet til stadion/museums tour via manutd.com, er der så nogen der ved, hvor lang tid man vil få på museet?
Skal over at se Liverpool kampen til marts, så må hellere bestille tidligt, så jeg ikke risikere at der er fuldt booked..
vil tro du får adgang før og efter turen
Du får fri adgang til museet hele den dag, du skal på rundtur. Selve turen starter inde fra museet, og du kan gå derind ligeså tidligt på dagen, du vil. Så vidt jeg husker, kan man også gå derind igen bagefter. Turen slutter i shoppen (surprise...)
Er jeg den eneste, der synes, museet er lidt skuffende? Der er ikke synderligt mange trofæer ifht. hvad klubben ellers har fundet + man nogle gange godt kunne bruge lidt information om de trofæer, der er der - nu mest dem, der ikke lige blev vundet i nyere tid, og som derfor ikke er så genkendelige igen.
Dog en flot voksfigur af Schmeichel:
http://img36.imageshack.us/img36/9163/dsc02006h.jpg
Selve rundvisningen er tilgengæld pengene værd. Specielt første gang, man er derovre. Jeg kan rigtigt godt lide den nye Munich-tunnel.
har kun været der tilbage i 2004, men syntes også det var en fin rundtur.
Vi tilbragte ikke meget tid på museum pg.a. tidspres, men var stadig fint nok syntes jeg.
Jeg var på bernabeu for 2-3 år tiden.. det var tilgengæld skuffende. der er United miles ahead
Rundvisningen på Stadion var god, syntes måske og museet er en anelse forvirrende, ellers udemærket. Camp Nous museum er rigtigt flot, er meget stort !!
Glory Man United
24-07-2009, 07:11
har kun været der tilbage i 2004, men syntes også det var en fin rundtur.
Vi tilbragte ikke meget tid på museum pg.a. tidspres, men var stadig fint nok syntes jeg.
Jeg var på bernabeu for 2-3 år tiden.. det var tilgengæld skuffende. der er United miles ahead
Nou Camp er altså flot. Mener det kostede 11 Euro, hvilket måske er pebret. Men jeg var sgu imponeret
Glory Man United
24-07-2009, 07:34
http://www.rejsefeber.dk/dk/event/cgi-bin/show_one_event.cgi?directselect=1&adults=2&availability=yes&basket_check=BWCCW&basket_id=12480227&combo_id=4&combo_item_id=4&end_date=2010-08-29&package_friend=1&start_date=2009-08-29
United-Arse for 2718 kr med to overnatninger (fly self eksklusiv)
Er der en catch???
Umiddelbart ikke. Prøv at google firmaet.
Gronkjor
24-07-2009, 10:21
Jeg har bestilt en tur til United-Birmingham:) 3 overnatninger, flybilletter og kampbillet for 3000. Har bestilt hos Travel 2 football. Glæder mig utrolig meget, mon ikke stemningen er i top når det er første kamp:devill:
Danielsen
24-07-2009, 14:37
Nou Camp er altså flot. Mener det kostede 11 Euro, hvilket måske er pebret. Men jeg var sgu imponeret
Det var også Bernadeu, Casper snakkede om....
Glory Man United
25-07-2009, 15:48
Det var også Bernadeu, Casper snakkede om....
Ja???
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.