Se fuld version : Rejsetråd
Danielsen
25-07-2009, 18:07
Ja???
Du skrev det med Nou Camp, under Caspers indläg om Bernabeu...så det så ud som om, du troede han snakkede om Nou Camp..... Nevermind!
http://www.rejsefeber.dk/dk/event/cgi-bin/show_one_event.cgi?directselect=1&adults=2&availability=yes&basket_check=BWCCW&basket_id=12480227&combo_id=4&combo_item_id=4&end_date=2010-08-29&package_friend=1&start_date=2009-08-29
United-Arse for 2718 kr med to overnatninger (fly self eksklusiv)
Er der en catch???
Prisen er da 3443?
T2F (http://www.travel2football.com/?template=partners&partners_id=23&lang=da) Har Arsenal kampen prissat til 2850,-, så hvis det er rigtig med de 2718,- så må den være god nok! :)
Glory Man United
26-07-2009, 12:47
Prisen er da 3443?
T2F (http://www.travel2football.com/?template=partners&partners_id=23&lang=da) Har Arsenal kampen prissat til 2850,-, så hvis det er rigtig med de 2718,- så må den være god nok! :)
Hmmmm det ser ud til at noget er ændret efter jeg postede...Never mind!
Glory Man United
27-07-2009, 08:34
Dette kan varmt anbefales. En fed tur til Villa Park sidste år...
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10553
Jacob FG
27-07-2009, 09:56
Det lidt sjovt at se, at en uges tid efter jeg selv bestilte til kampen, så kommer der en gruppetur derover til.. (: Ska ligeledes på på Princess on Portland så vi ses derovre!
Glæder mig vanvittigt meget!
Er der en deadline på en absolut seneste bestilling? Jeg kan umuligt give besked allerede 2. august, da jeg ikke kender mine eksamensdatoer endnu.
nej... det er bare prisen som kan blive et par hundrede kroner dyrere ved senere bestilling end 2. august.
Det er fordi der flyves med easyjet... de er ikke fleksible.
SAS var desværre udsolgt for grupper
Glory Man United
27-07-2009, 10:49
nej... det er bare prisen som kan blive et par hundrede kroner dyrere ved senere bestilling end 2. august.
Det er fordi der flyves med easyjet... de er ikke fleksible.
SAS var desværre udsolgt for grupper
Skal Hr. Heiselberg med?
Kampprogrammet? - Hvornår bliver anden halvdel af kampprogrammet fastlagt med bestemte tidspunkter? Nogle, der ved det?
2 til 6 uger før kampen... Oprindeligt siger reglen at det er 6 uger før, men det hænder ofte at det ikke overholdes :)
Hej
Jeg planlægger en tur til Old Trafford til foråret, og i den forbindelse vil jeg høre, om der er nogle der har erfaringer med Travelsens
og hvike fans der er på East Stand ( hjemme, ude, nutrale eller turister)
Hilsen Lind
Har søgt om billetter til kampene mod Aston Villa og Wolves i december i dag gennem Supporterklubben, så jeg vil lige høre, om der var andre, der også har søgt eller tænkt sig at søge til de kampe?
HamudiiC
14-09-2009, 23:04
Hey, jeg regner med at tage til United Wolfsburg.
Er der nogen der har gode ideer til hvordan jeg kommer fra London til Manchester, forholdsvis billigt?
Don Kafai
14-09-2009, 23:06
Hey, jeg regner med at tage til United Wolfsburg.
Er der nogen der har gode ideer til hvordan jeg kommer fra London til Manchester, forholdsvis billigt?
Toget er det billigste mener jeg.
Det tager lidt over 3 timer, og koster 30 pund hver vej. Er du heldig kan du få t/r til 50 pund.
HamudiiC
14-09-2009, 23:12
Toget er det billigste mener jeg.
Det tager lidt over 3 timer, og koster 30 pund hver vej. Er du heldig kan du få t/r til 50 pund.
Jeg har fundet bus til 12 pund, kan det passe?
Nogen andre der køber de der løsbilletter fra Travel2Fotball?
Don Kafai
14-09-2009, 23:19
Jeg har fundet bus til 12 pund, kan det passe?
Nogen andre der køber de der løsbilletter fra Travel2Fotball?
Ja det passer fint, men det er altså en bus... Det bliver nok en 4 timers tur i ikke så gode forhold, så synes klart du skal tage toget for 100 kr ekstra, selvom jeg ikke har prøvet busserne...
ChristianR
15-09-2009, 07:17
Jeg skal også lige hilse og sige at det er nogen rigtig lækre og moderne tog, som er yderst fleksible. Fordelen er jo, at de går så mange gange i døgnet, at det ikke er noget problem at komme for sent til det første. Jeg tror endda vi fik en tur/retur noget billigere end £50, uden jeg kan huske det præcise beløb. Jeg mener dog, det lå på omkring halvdelen.
Da vi kiggede på nettet hjemmefra var det væsentligt dyrere, men i metroen derovre var det pludselig meget billigere. Spørg ikke hvorfor:)
Jeg skal også lige hilse og sige at det er nogen rigtig lækre og moderne tog, som er yderst fleksible. Fordelen er jo, at de går så mange gange i døgnet, at det ikke er noget problem at komme for sent til det første. Jeg tror endda vi fik en tur/retur noget billigere end £50, uden jeg kan huske det præcise beløb. Jeg mener dog, det lå på omkring halvdelen.
Da vi kiggede på nettet hjemmefra var det væsentligt dyrere, men i metroen derovre var det pludselig meget billigere. Spørg ikke hvorfor:)
Hvorfor?
HamudiiC
15-09-2009, 09:59
Er der andre der har oplevet at det er billigere at finde tog når man er der?
Og hvor ligger quadrant seats? :s Er det gode pladser?
EDIT: hvor er der billige sovesteder nær Old Trafford?
Er der andre der har oplevet at det er billigere at finde tog når man er der?
Og hvor ligger quadrant seats? :s Er det gode pladser?
Hvis du har købt gennem travel2football, så vil du sidde i North East Quadrant. Det er i hjørnet ved East Stand og North Stand. Det er udemærkede pladser, der dog ikke helt den store stemningsoplevelse man får der, men du har et godt udsyn over banen.
de har også i north west nu
Fandt dette link over Hoteller i Manchester
http://forum.united.no/phpbb/viewtopic.php?t=5707
jacobdahl8
13-10-2009, 14:49
Dear Guys
Inden længe smutter jeg til Liverpool - United kampen (billetter i away section), Er der nogen der ved hvor ManUtd fansene mødes inden? og om det virkelig er en klog idé at gemme sin ellers så stolte united trøje under jakken.
Måske mere genralt hvordan plejer United fansene at samles op til udekampene.
Jacob
Hey for nysgerrighedens skyld vil jeg gerne høre, hvordan du har skaffet billetter til Liverpool away? Jeg kan ikke besvare dine spørgsmål, for jeg har ikke prøvet det, men hvis du vil være på den sikre side, skal man nok lade United-trøjen bliver på hotellet den eftermiddag i Liverpool.
jacobdahl8
13-10-2009, 17:49
Hey for nysgerrighedens skyld vil jeg gerne høre, hvordan du har skaffet billetter til Liverpool away? Jeg kan ikke besvare dine spørgsmål, for jeg har ikke prøvet det, men hvis du vil være på den sikre side, skal man nok lade United-trøjen bliver på hotellet den eftermiddag i Liverpool.
Jamen jeg benytter en kontakt i Manchester jeg har og har derfor så fået mig adgang til Anfield away section. Skulle du have været med ;) ?
Men nej, tager sku tilbage til Manchester - skal satme ikke være i meyrside natten over :P
Dear Guys
Inden længe smutter jeg til Liverpool - United kampen (billetter i away section), Er der nogen der ved hvor ManUtd fansene mødes inden? og om det virkelig er en klog idé at gemme sin ellers så stolte united trøje under jakken.
Jacob
Undlad at tage din fodboldtrøje på. Det er de færreste som tager fodboldtrøje på til udekampe.
Hvis du tager den på... så kan du jo selv se/mærke hvorfor.
Det afhænger af kampen, hvor fans mødes osv selvfølgelig.
Liverpool ligger så tæt på Manchester, så det mest fornuftige er vel at de mødes i Manchester og så tager afsted med tog eller bus.
De forskellige fanzines arrangerer busturer til udekampe. Men de er sikkert allerede udsolgt.
Det hjælper som regel at kende andre til udekampe, så man tager afsted i gruppe.
jacobdahl8
13-10-2009, 17:57
Undlad at tage din fodboldtrøje på. Det er de færreste som tager fodboldtrøje på til udekampe.
Hvis du tager den på... så kan du jo selv se/mærke hvorfor.
Det afhænger af kampen, hvor fans mødes osv selvfølgelig.
Liverpool ligger så tæt på Manchester, så det mest fornuftige er vel at de mødes i Manchester og så tager afsted med tog eller bus.
De forskellige fanzines arrangerer busturer til udekampe. Men de er sikkert allerede udsolgt.
Det hjælper som regel at kende andre til udekampe, så man tager afsted i gruppe.
Havde sådan set tænkt mig at købe trøjen "come back when you've won 18" ;) også skrevet Here we are!
Efter Bolton away-gruppeturen, så går turen til dette stadion. det kunne have en sindsyg away sektion:
http://www.footballspotter.com/worst-football/
Nogle der skal over og se Blackburn kampen, d. 31 okt ?
Jeg skal derover, bor på Princess !
Dear Guys
Jacob
Der var du heldig Jacob. Da jeg er indehaver af sæsonkort på OT ansøgte jeg også om billet, dog uden held. Og igen på United.no med samme resultat !
Med hensyn til hvor united-fansene mødes inden kamp, kan du benytte denne meget brugbare hjemmeside:
http://www.footballgroundguide.com/
God kamp, bliver årets away!
den her side kan forøvrigt anbefales:
http://redsaway.blogspot.com/
Vitty (som står for siden) vil komme med en away guide til scouser kampen meget snart
jacobdahl8
16-10-2009, 13:38
Nogen af jer derved om det er lovlig at tage et kæmpe A1 banner med ind på stadionet? Det er ikke noget jeg normalt gør noget i skal jeg hilse og sige hehe
Nogle der skal over og se Blackburn kampen, d. 31 okt ?
Jeg skal derover, bor på Princess !
Hele OT-crewet skal derover :)
South stand reds we are here! Whoa-whoa!
jacobdahl8
17-10-2009, 20:53
Hvis nogen stadig skulle være interesseret har jeg stadig mulighed for at skaffe billetter til Liverpool - United! Away section.
Tordenpande
18-10-2009, 20:29
Hvor på stadion er billetterne til man køber gennem t2f?
north west/east quadrant (det vil sige de nye hjørner).
læs mere her og se billede af udsynet:
http://travel2football.dk/ticket-info.htm
Tordenpande
19-10-2009, 15:40
Mange tak :D
tjarligdrengen
25-10-2009, 22:19
Vi er nogle stykker der overvejer at tage over at se Hull-kampen, spilledatoen er der ingen risiko for at blive flyttet, vel?
det kan den sagtens, men tvivler på det.
Den bliver nok bekræftet indenfor de næste par uger eftersom de resterende kampe indtil årsskiftet er fastlagt nu.
Carlos Kameni
26-10-2009, 15:56
Hej,
Jeg skal gøre min Old Trafford debut til kampen mod Blackburn. Billetter og hotel i London er på plads, men jeg har fået et lille problem i forbindelse med togturen tilbage til London efter kampen. Det sidste tog går, i følge min research, allerede fra Manchester kl 20.35. Hvilket jo gør hjemturen lidt presset, når kampen spilles kl. 17.30.
Er det nemt at komme fra Old trafford til Piccadelly Station? Jeg tænker på alle de mennesker som skal ud af stadion og måske samme vej.
Det når du sku ikke, medmindre du går midt i anden halvleg
Men hvorfor bor du også i London?
Carlos Kameni
26-10-2009, 16:10
Fuck, det lyder ikke godt. Det strider mod min religion at gå før det sidste fløjt.
Jeg er blevet inviteret til London af min familie, og har så valgt at kombinere det med en tur til Old trafford.
Kan det virkeligt passe at togene ikke kører senere end 20.35? Synes det virker underligt.
Der går busser til London omkring den tid, er jeg ret sikker på - det vil dog tage ekstra tid, skal du nok regne med.
Carlos Kameni
26-10-2009, 16:22
Der går busser til London omkring den tid, er jeg ret sikker på - det vil dog tage ekstra tid, skal du nok regne med.
Der er for så vidt lige meget, hvor lang tid det tager. Bare jeg kan se hele kampen.
Du har vel ikke et link til busserne?
nationalrail.co.uk for tog
nationalexpress.co.uk for busser
ellers prøv at kontakt et london branch og se om de har en ektra plads i deres bus hvis de tager derop i bus.
Carlos Kameni
26-10-2009, 16:39
Ellers må jeg leje en bil:-)
Tak for hjælpen, jeg vil kigge lidt på jeres forslag.
Jurgensen
14-12-2009, 18:24
Hvad er det nemmeste med tog billetter i England? Skal fra Stansted Airport til Manchester.
Skal man bestille på forhånd også hente dem når man kommer derover, eller skal man købe når man kommer derover?
nationalrail.co.uk for tog
nationalexpress.co.uk for busser
ellers prøv at kontakt et london branch og se om de har en ektra plads i deres bus hvis de tager derop i bus.
:haha:
Det er, afaik, billigere at bestille forud.
ChristianR
14-12-2009, 18:30
Hvad er det nemmeste med tog billetter i England? Skal fra Stansted Airport til Manchester.
Skal man bestille på forhånd også hente dem når man kommer derover, eller skal man købe når man kommer derover?
Min erfarring er, at det er bedst at købe billetterne, når man er derovre. De billetter jeg kunne se på nettet, inden jeg tog afstedm var dyrere, end dem jeg oplevede derovre.
Tag toget fra Stansted til London. Og metroen til den station, hvorfra du kan tage toget til Manchester. Jeg mener, det er Victoria, men jeg er ikke helt sikker.
Her kan du købe togbillet til Manchester, hvor der er mange penge at spare, hvis man køber en tur/retur.
Jurgensen
14-12-2009, 18:33
:haha:
Det er, afaik, billigere at bestille forud.
Har været inde på de sider ja. Der kan jeg få det for 116 pund for 2 personer tur/retur. Er det en billig pris eller er det billigere hvis man køber derovre?
Kan se folk har lidt forskellige oplevelser med dette.
Rigtig god tradition... RIP ;(
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11366
Håber det kun er en kort overgang og at de snart lemper det lidt.
http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs107.snc3/15464_167902567299_652417299_2612114_187915_n.jpg
Nogle der skal til München på tirsdag og se kampen?
Kunne godt overveje at kører derned med min bror, men problemet er bare kampbillet!
Nogle der skal til München på tirsdag og se kampen?
Kunne godt overveje at kører derned med min bror, men problemet er bare kampbillet!
Jeg skal derned. Vi overvejede i lang tid at køre til Bremen og flyve derfra til Memmingen med Ryanair , men lige pludselig steg priserne helt overdrevet , hvorfor vi nu har valgt at køre hele vejen. Det bliver en køretur på godt 10 timer hver vej , men sådan er det jo ... Glæder mig til at opleve Allianz Arena!
dannigizmo
29-03-2010, 12:25
Du er så meget fyret, Jonas!
God tur :)
Du er så meget fyret, Jonas!
God tur :)
hvem er det nu der er tilbage? Kun Martin, ik?
ChristianR
29-03-2010, 18:30
Er der nogen herinde, der har søgt CL-finale billetter hos Uefa og været heldige?
Nope. Afslag. UEFA Møgsvin. :(
ChristianR
29-03-2010, 23:02
Nope. Afslag. UEFA Møgsvin. :(
Også her. Bundkorrupt hele lortet!
ChristianR
12-04-2010, 08:47
Der sidder ikke en gut derude med gode forbindelser, der kan skaffe billetter til Barcelona - Inter i Spanien?
Donnichlas
19-07-2010, 21:05
Halløjsa.
Jeg sidder her en gut på 17 år, jeg har ikke så mange Manchester united fans som venner (:
Det bringer mig ud i situationen at jeg ikke har nogle at rejse med, og vil hører om der er andre der sidder i samme situation.
Muligvis om personerne kunne være interesseret i at samles om en tur derovre, jeg leder simpelthen bare efter folk at rejse derover med og nyde kampen.
Hvis folket er interesseret syntes jeg i skal skrive det her så vi måske kan samles et par stykker hvis det kunne lyde fristende (:
Cheers.
Okay så jeg er lige lidt forvirret over travel2football's tilbud. Når der står at du kan komme til United kamp, som koster 2400 inkl. hotel, morgenmad og billet(?). Er det kun én billet? Eller får man to? Synes det lige i overkanten at 4800 for to billetter og to gange betaling for en overnatning på hotel. Plejer blot at være én pris pr. nat på hotel, uanset hvor mange mennesker man er.. Right?
Okay så jeg er lige lidt forvirret over travel2football's tilbud. Når der står at du kan komme til United kamp, som koster 2400 inkl. hotel, morgenmad og billet(?). Er det kun én billet? Eller får man to? Synes det lige i overkanten at 4800 for to billetter og to gange betaling for en overnatning på hotel. Plejer blot at være én pris pr. nat på hotel, uanset hvor mange mennesker man er.. Right?
Du får kun en billet for de 2400 kr. Så hvis man skal to afsted, skal man af med 4800 kr, for hotel og billetter.
Syg overpris? :O Hvis jeg tager på hotel, så står der en double room til måske 54£ pr. nat. Det bliver jo ikke dobbelt op, bare fordi jeg har min kæreste med.. Sikke noget lort..
Har ikke lige 5500 kr liggende omkring når man er studerende. (inkl. flybillet).
Jeg skal over og se kampen på mandag, og skal for første gang bo på Hotel Marriott (har bestilt via Travel2Football).. Så ville lige høre hvordan I plejer at komme fra Piccadilly Station til Hotel Marriott? Er det gåafstand ligesom Princess on Portland, eller skal vi have fat i en taxa?
Jurgensen
14-08-2010, 14:27
Jeg skal over og se kampen på mandag, og skal for første gang bo på Hotel Marriott (har bestilt via Travel2Football).. Så ville lige høre hvordan I plejer at komme fra Piccadilly Station til Hotel Marriott? Er det gåafstand ligesom Princess on Portland, eller skal vi have fat i en taxa?
Taxa, mener det koster 5 pund.
Fin nok. Jeg takker for hjælpen:)
Er der nogen der kender en troværdig side, eller måde at få billetter til Fulham Away?
Jeg skal til London, så man kunne lige så godt slå et slag forbi Graven Cottage, hvis billetter ikke er svære at få fat på.
Alle forslag er velkomne. Jeg kan se at united.no har udsolgt.
Er der nogen der kender en troværdig side, eller måde at få billetter til Fulham Away?
Jeg skal til London, så man kunne lige så godt slå et slag forbi Graven Cottage, hvis billetter ikke er svære at få fat på.
tjek pm
conradsen
17-08-2010, 14:53
Betal en formue udenfor stadion - ellers glem alt om det.
ChristianR
17-08-2010, 15:49
Jeg mener ofte at www.arteudland.dk har billetter dertil. De skulle desuden gerne være til at stole på. Jeg har kun hørt om positive erfarringer derfra.
Hvor finder folk billige flybilletter henne og hvor billigt kan man få det til?
Jeg har overvejet en travel2football rejse og jeg har ikke noget problem med at betale 5000 for 2 billetter, men jeg har noget imod at skulle lægge 4-5000 kr oveni for fly..
Jeg synes sgu godt nok det er lidt risky at man bare er fucked hvis kampen bliver rykket.
Overvejer billetter til United-Wigan d. 20/11, men jeg tør sgu ikke hvis den bliver rykket og jeg så står med flybilletter og hotel, men ingen kamp.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={34009B66-8C50-42F4-816F-CE57868EDE49}&page=2&competition=&datemonth= (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7B34009B66-8C50-42F4-816F-CE57868EDE49%7D&page=2&competition=&datemonth=)
Information correct at 6 July 2010, following the selection of fixtures up to 30 November 2010 for live TV broadcast. Please note, all other dates are provisional and kick-off times listed as TBC will be confirmed in due course. Fans are strongly advised not to make travel and accommodation arrangements too far in advance.
Du skulle være safe. Kampen mod Wigan ligger den 20. November og er fastlagt pga TV-aftaler. Men jeg ved ikke så meget om det at rejse. Er der nok en/nogen der ved mere om :)
conradsen
18-08-2010, 12:14
Indtil den 1. december er alle kampe fastlagt. du kan gå ind på www.united.no eller www.manutd.com og se tidspunkterne. Prøv easyJet. De flyver fra København.
Jeg har overvejet en travel2football rejse og jeg har ikke noget problem med at betale 5000 for 2 billetter, men jeg har noget imod at skulle lægge 4-5000 kr oveni for fly..
www.sas.dk har udsalg i øjeblikket. Man kan få returbillet til 950 kroner, kan jeg se.
Derudover flyver easyjet også... men dem ville jeg selv gøre alt for at undgå.
Måske er dette noget for dig?
https://www.easyjet.com/DA/secure/Booking.mvc/Step5
Champions4ever
04-09-2010, 14:04
Hey alle.
Jeg har før købt billetter gennem travel2football og det er var en mega fed oplevelse ingen tvivl der. Men det fik mig bare til at tænke, om man evt selv kunne gøre det billigere. For jeg synes at det var total spild af penge, at det var inkl. at skulle bo på 3 stjernet hotel, og at fodbold billetterne var med adgang til en loge. Hvilket nok er grunden til at de tar overpris.
Så jeg tænkte om man kunne skaffe billetter på en lidt billigere måde? Og evt bare finde noget billigt hostel at bo på, og finde flybilletter i god tid.
Da jeg var over og se kampen, var der en del, som solgte billetter udenfor stadion, så man kunne jo købe dem der... Eller hvad?
Nogen der har prøvet noget i den dur??? Måske også til en udebane kamp?
tjarligdrengen
05-09-2010, 14:44
Jeg ved ikke med sortbørshajernes priser, men generelt er jeg meget imod dem, så der ville jeg ikke købe. Gætter dog også på, at de tager en god overpris.
Jeg var over at se West Ham-kampen, hvor jeg selv bestilte alt og købte billetterne på manutd.com (46£).
Sådan så vores "pakke" ud:
Bil til og fra Kastrup (Kørte fra Silkeborg)
EasyJet (Kastrup - Manchester / Manchester - Kastrup)
Hotel: The Palace Hotel (Ligger på Oxford Road, meget kort fra Picadilly station, sporvognene (der går til Trafford) og på Oxford Station (toget til og fra lufthavnen). Gammelt, men rigtig lækkert hotel med en forrygende morgenmad!
Kampbillet i NE Quadrant (ligesom Travel2football)
Vi var der fra og med torsdag til søndag.
Samlet pris pr. mand inkl. benzin, bropenge og parkering: 3000,-
Så synes det var forholdsvis billigt, men det er jo ikke flere tusinde man sparer ved at gøre det selv. (jeg vil dog også gerne bo godt - så jeg tog ikke det billigste hotel + flybilletterne blev bestilt ret sent).
ChristianR
05-09-2010, 16:20
Hvordan er folks erfarringer med kontakt til Travel2football?
Jeg skrev en mail til dem for over en uge siden og har stadig ikke modtaget noget, der minder om et svar.
Da jeg skrev med dem, et par dage inden Newcastle kampen, fik jeg svar tilbage et par timer efter..
ChristianR
05-09-2010, 16:54
Da jeg skrev med dem, et par dage inden Newcastle kampen, fik jeg svar tilbage et par timer efter..
Ok, det lyder jo fornuftigt. Jeg er nu af den mening, at en seriøs virksomhed skal svare senest førstkommende hverdag efter en modtagen mail.
Så når der går over en uge uden svar, så er jeg ret skeptisk over for virksomheden. Det er useriøst, når man er en servicevirksomhed.
tjarligdrengen
05-09-2010, 20:23
Ok, det lyder jo fornuftigt. Jeg er nu af den mening, at en seriøs virksomhed skal svare senest førstkommende hverdag efter en modtagen mail.
Så når der går over en uge uden svar, så er jeg ret skeptisk over for virksomheden. Det er useriøst, når man er en servicevirksomhed.
Du har tjekket din spam-bakke? Jeg har skrevet med dem et par gange og har hver gang været imponeret over deres svartid (som har været rigtig hurtig!)
Tror de er ganske seriøse :)
BadgerMan
05-09-2010, 22:13
Har kun positive erfaringer med travel2football. Plejer at få svar efter et par timer. Prøv at send en ny mail
ChristianR
08-09-2010, 20:40
Du har tjekket din spam-bakke? Jeg har skrevet med dem et par gange og har hver gang været imponeret over deres svartid (som har været rigtig hurtig!)
Tror de er ganske seriøse :)
Ja, den er ikke endt i spam-bakken.
Med I andres erfariinger in mente kunne det tyde på, der er sket en fejl. Jeg har dog i mellemtiden fundet anden udbyder.
tjarligdrengen
08-09-2010, 21:52
Ja, den er ikke endt i spam-bakken.
Med I andres erfariinger in mente kunne det tyde på, der er sket en fejl. Jeg har dog i mellemtiden fundet anden udbyder.
Må man være så fræk, at spørge hvilken?
Ulrik Vida Vinther
16-09-2010, 13:48
Hey peeps.
Jeg skal på studietur til London i april 2011, i den weekend hvor United gæster Emirates Stadium. Jeg har forsøgt at finde billetpriser på nettet, og jeg finder kun frem til priser mellem £250 og £400. Kan det virkelig passe, at selv de billigste billetter til denne kamp koster så meget?
Mvh.
Hey peeps.
Jeg skal på studietur til London i april 2011, i den weekend hvor United gæster Emirates Stadium. Jeg har forsøgt at finde billetpriser på nettet, og jeg finder kun frem til priser mellem £250 og £400. Kan det virkelig passe, at selv de billigste billetter til denne kamp koster så meget?
Mvh.
Hej Ulrik,
Du kigger sikkert efter billetter hos agenter (et pænt ord for sortbørshandlere). Hos disse koster billetterne så meget, dels fordi de skal tjene penge, dels fordi de ofte skal ud på markedet og finde billetterne efterfølgende og dermed skal dække eventuelle tab på dine eller andres billetter. Med andre ord, så har de ofte ikke billetten når du køber den.
Jeg vil være meget varsom for at købe billet gennem disse. Kender mange som har mistet penge på det.
Jeg vil istedet anbefale at læse denne guide til udebilletter (http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php?artikel=show&id=146) i vores rejseguide (http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php)
Ulrik Vida Vinther
18-09-2010, 22:27
Hej Ulrik,
Du kigger sikkert efter billetter hos agenter (et pænt ord for sortbørshandlere). Hos disse koster billetterne så meget, dels fordi de skal tjene penge, dels fordi de ofte skal ud på markedet og finde billetterne efterfølgende og dermed skal dække eventuelle tab på dine eller andres billetter. Med andre ord, så har de ofte ikke billetten når du køber den.
Jeg vil være meget varsom for at købe billet gennem disse. Kender mange som har mistet penge på det.
Jeg vil istedet anbefale at læse denne guide til udebilletter (http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php?artikel=show&id=146) i vores rejseguide (http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php)
Tak for informationerne. Det ser således desværre ud til at være mere eller mindre umuligt at få fat i en billet til en overkommelig pris. :-(
conradsen
19-09-2010, 13:04
Meld dig ind i Manchester United Supporters Club og One United, så har du en chance for at få billet. Det koster en brøkdel af, hvad en billet på nettet koster.
Travel2Football har følgende billetter i overskud:
Man Utd vs. West Bromwich - kr. 650,00 (quadrant business seats, sportsbar og kamp program)
Man Utd vs. Bursaspor - kr. 750,00 (Quadrant business seats, sportsbar og kamp program)
...
Billetter kan sendes ud allerede i denne uge fra Danmark.
Kontakt info@travel2football.dk
Nogen der skal over og se Bursaspor kampen ?
Chewie United
27-09-2010, 18:30
Sammen med en kammerat valgte jeg at tage en stor chance..
For et stykke tid siden var prisen på United v Arsenal, hos Travel2Football, halvdelen af hvad den er nu.. Vi slog til, har booket rejsen, og vi håber nu for alt i Verden at den kamp forbliver d. 11/12!
Til dem der har gjort, vil gøre det på en sådan måde, så pengene kan spares - der er rådet således:
Først og fremmest skal man tage kampens vigtighed i betragtning (små kampe flyttes oftere end store kampe pga tv-rettigheder)
Og i dette tilfælde har det lokale politi også noget at sige. En topkamp bliver ofte ikke flyttet til midtuge f.eks. da de skal spilles tidligt på dagen, så fangrupperne ikke har chancen for at drikke sig pivstive op igennem dagen..
Så hvis denne kamp absolut skulle rykkes, så ville det højst sandsynligt blive til om søndagen. Derfor valgte vi at spendere søndagen i Manchester også.
Det kan jo selvfølgelig gå galt, men nogle gange må man jo tage chancen, en chance der står til at spare os i alt fald 3-4000,-
(Kan btw ikke lade sig gøre mere, da priserne er steget.)
Hvornår bliver kampene fra slutningen af efteråret fastlagt?
conradsen
28-09-2010, 18:49
Hvis det sker på samme tidspunkt som i de seneste to sæsoner, så vil de nye kamptidspunkter komme i næste uge.
Nogle der har en anelse om hvad en taxa tur fra lufthavenen til Old Trafford kommer til at koste, og hvor lang tid det tager.?
Kan se på det hele at jeg bliver presset hvis jeg skal til at stige på toget og drøne ind til picadilly for at hoppe på en bus til kampen, så kan jeg godt glemme alt om et par kolde før kampen.
conradsen
28-09-2010, 20:17
Du skal regne med omkring £40, og alt afhængig af trafikken tager det ca. 45 minutter.
Ok mange tak.. Betyder heller ikke så meget med prisen, mere bare at nå det. Er i Manchester 17:35 Onsdag aften, og kampen starter jo 19:45. Så skal bare afsted til Old Trafford. Jeg skal allerede hjem kl. 07:00 torsdag morgen, og har derfor valgt at spare penge ved ikke at overnatte på hotel, så regner med at tage ud i lufthavnen i rigtigt god tid, og slå noget tid ihejl. Ellers nogen der har forslag til hvad tiden kan fordrives med efter en Champions League kamp Onsdag aften, næsten alle steder er vel lukker ?
Nogle der har en anelse om hvad en taxa tur fra lufthavenen til Old Trafford kommer til at koste, og hvor lang tid det tager.?
Kan se på det hele at jeg bliver presset hvis jeg skal til at stige på toget og drøne ind til picadilly for at hoppe på en bus til kampen, så kan jeg godt glemme alt om et par kolde før kampen.
Sidste gang jeg tog turen i taxa fra lufthavnen (SAS Radisson hotellet i terminal 3) til Old Trafford kostede det mig ca. 20 pund.
Ok mange tak.. Betyder heller ikke så meget med prisen, mere bare at nå det. Er i Manchester 17:35 Onsdag aften, og kampen starter jo 19:45. Så skal bare afsted til Old Trafford. Jeg skal allerede hjem kl. 07:00 torsdag morgen, og har derfor valgt at spare penge ved ikke at overnatte på hotel, så regner med at tage ud i lufthavnen i rigtigt god tid, og slå noget tid ihejl. Ellers nogen der har forslag til hvad tiden kan fordrives med efter en Champions League kamp Onsdag aften, næsten alle steder er vel lukker ?
Sidste gang jeg var til en CL kamp mener jeg at vi tog på Grey Horse Inn efter kampen og fik nogle øl...
Ok, det vil jeg overveje. Bishops har vel lukket. Hørte jeg den havde efter Rangers kampen. Der var så heller ikke meget at fejre.
Jurgensen
28-09-2010, 21:55
Sidste gang jeg tog turen i taxa fra lufthavnen (SAS Radisson hotellet i terminal 3) til Old Trafford kostede det mig ca. 20 pund.
Radisson Blu tak :)
Ok, det vil jeg overveje. Bishops har vel lukket. Hørte jeg den havde efter Rangers kampen. Der var så heller ikke meget at fejre.
Plejer som regel at være åbent en lille times tid efter kampen...
Kan være det var fordi det var mod Rangers. Sikkerheden er en anden til sådan en kamp pg.a. rangers fansene
Nogen der har søgt til Bursaspor away?
schousboe9
11-10-2010, 16:02
Ligger i kraftige overvejelser, men det kræver lidt fleksibilitet fra arbejdsgiver.
ansøgningsfristen sluttede mandag. bare for info
Smaakage
13-10-2010, 08:13
Ohøj
Vi er en del der tager til Manchester til december og ser kampen mod Arsenal en mandag aften.
Vi lander i Manchester fredag morgen omkring kl 9.
Vi har snakket om at forsøge os ved Carrington, og se om vi kan få nogle autografer.
Hvis der er nogen der har været der og prøvet det, så kan i måske fortælle os om det er for sent at komme hvis vi hopper direkte i en taxa og kører der ud fra lufthavnen, og om hvad vores chancer er for at få noget ud af dagen.
Har læst rejsesektionen, men mangler noget konkret om tider osv.
På forhånd tak
Ohøj
Vi er en del der tager til Manchester til december og ser kampen mod Arsenal en mandag aften.
Vi lander i Manchester fredag morgen omkring kl 9.
Vi har snakket om at forsøge os ved Carrington, og se om vi kan få nogle autografer.
Hvis der er nogen der har været der og prøvet det, så kan i måske fortælle os om det er for sent at komme hvis vi hopper direkte i en taxa og kører der ud fra lufthavnen, og om hvad vores chancer er for at få noget ud af dagen.
Har læst rejsesektionen, men mangler noget konkret om tider osv.
På forhånd tak
Mig og min onkel blev frarådet at tage ud til Carrington, da spillerne pga autograf-forfalskning har fået besked på ikke at signere noget og bare køre direkte ind på Carrington. Vi tog alligevel derud med Taxa, og det ligger langt ude på en ødemark og turen kostede os nok 500 tur/retur fra det centrale manchester.
Vi kom ud på de meget øde marker som Carrington ligger lige midt i, og blev mødt af en bom uden vagter der gjorde at kun spillere og medarbejdere kunne komme ind. Derefter lød der et ring i bomtelefonen og vores taxachauffør prøvede så for sjov at svare, selvom man ikke må komme ind. Så gik bommen op og så kørte vi ind på Carrington. Ret sjovt, men også meget underligt. Der var dog ingen spillere/trænere da vi kom ind, så vi kørte tilbage ud efter et par minutter da taxaen kostede en del. Havde det ikke været for en misforståelse mellem vagten der lukkede os ind og taxachaufføren havde vi egentlig bare brugt 500 kr på INGENTING.
Men så skete der så det herlige at vi på vej ud kører ned ad vejen mellem bommene og Carrington. Her kommer en sort Audi imod os og det er så Alex Ferguson der kommer imod os. Det var sgu altid noget at man lige fik kigget på Alex Ferguson, som vagten måske havde forvekslet os med siden vi kom ind haha :D
Så derfor, vil jeg ikke råde jer til at tage derud med mindre i self er ligeglade med penge, og at det kan blive en ret stor skuffelse i det at man egentlig bare betaler for at blive kørt ud på en tom mark, hvor man ikke kan komme ind nogensteder, eller kigge ind og se noget på nogen måde.
Edit: Det var i 2008 det der skete. Jeg ved at Dines vist nok har været ved Carrington også og snakket med nogle spillere, så måske han ved bedre om de skriver autografer og snakker med fans selvom de vist ikke burde skrive autografer.
schousboe9
13-10-2010, 09:26
ansøgningsfristen sluttede mandag. bare for info
Så må vi på manutd.com istedet. ;) Også langt billigere.
Jacob FG
13-10-2010, 11:02
Hvornår fastlægges kamptidspunkterne frem til og med marts 2011?
Michael-Hansen
01-11-2010, 20:28
Hey!
Jeg er ny her på dette forum. Som det sikkert fremgår af mit brugernavn hedder jeg Michael. Jeg er 23 år og har holdt med Manchester United siden 1994. Jeg har fået to billetter til hjemmekampen mod Wigan lørdag den 20 nov., og jeg ville høre om der var nogen herinde fra som skal over og se den kamp. Jeg har pt. ikke fundet nogen der kan den weekend så ville høre om der var nogen herinde fra der var interesseret? Jeg har en billet i overskud hvis der var nogen der stod og manglede en. Billet til langsiden til vesntre for Stretford End / West Stand. Jeg var også til stede på Old Trafford til åbningskampen i denne sæson. Det er snart længe siden så nu er det på tide med en tur igen... Hvis der er nogen der skulle være interesseret så hører jeg gerne fra Jer...
Med venlig hilsen Michael
Hej jeg har købt en rejse hvor jeg skal til Manchester og se United - Valencia, jeg har fået Quadrant billeter. Hvilket sted er det på stadionet?
Quadrant er i et af hjørnerne på Old Trafford. Har du bestilt igennem Travel 2 football er det enten ved North West eller North East, med henholdsvis club 100 lounge og club 500 lounge, hvis jeg ikke tager fejl.
Hej jeg har købt en rejse hvor jeg skal til Manchester og se United - Valencia, jeg har fået Quadrant billeter. Hvilket sted er det på stadionet?
Det er her:
http://www.gratisupload.dk/download/51432/view/
Eller her:
http://www.gratisupload.dk/download/51433/view/
(tror jeg nok)
EDIT: Det er ikke så nemt at se åbenbart, men der er nogle felter der er fremhævet. I det første billede er det i nordøst-siden. Det nederste er så i nordvest-siden.
MOHoegsted
02-11-2010, 00:16
Hey!
Jeg er ny her på dette forum. Som det sikkert fremgår af mit brugernavn hedder jeg Michael. Jeg er 23 år og har holdt med Manchester United siden 1994. Jeg har fået to billetter til hjemmekampen mod Wigan lørdag den 20 nov., og jeg ville høre om der var nogen herinde fra som skal over og se den kamp. Jeg har pt. ikke fundet nogen der kan den weekend så ville høre om der var nogen herinde fra der var interesseret? Jeg har en billet i overskud hvis der var nogen der stod og manglede en. Billet til langsiden til vesntre for Stretford End / West Stand. Jeg var også til stede på Old Trafford til åbningskampen i denne sæson. Det er snart længe siden så nu er det på tide med en tur igen... Hvis der er nogen der skulle være interesseret så hører jeg gerne fra Jer...
Med venlig hilsen Michael
Hvor meget skal du da have for den billet i overskud. - Og er det kun billetten til kampen?
Michael-Hansen
02-11-2010, 10:25
Hvor meget skal du da have for den billet i overskud. - Og er det kun billetten til kampen?
Det er kun fodboldbillet... Jeg skal give 88 pund for de to billetter. Så det må blive 44 for en enkel. Ved ikke hvad den engelske pund står i nu, men vil tro det er 9 kr. Så ca 400 for billetten... :)
Hej
Jeg skal om nogle uger til London og se Chelsea - Man Utd. I den anledning ville jeg gerne have fat i noget Green and Gold Merchandise - halstreklæde, hue eller noget i den stil.
Er der nogle der ved om det er muligt til udekampe at finde sælgere af det?
Hej
Jeg skal om nogle uger til London og se Chelsea - Man Utd. I den anledning ville jeg gerne have fat i noget Green and Gold Merchandise - halstreklæde, hue eller noget i den stil.
Er der nogle der ved om det er muligt til udekampe at finde sælgere af det?
http://www.joinmust.org/shop/
HamudiiC
29-11-2010, 11:29
Hey,
jeg skal til Manchester for at se United - Valencia.
Så vil vi gerne ud og spise noget ordentligt. Er der nogle gode steder som i kan anbefale?
Hvis i vil være nogle fandyr, så tag på Rio Ferdinands restaurant "Rosso". En italiensk restaurant, hvor du ofte kan møde spillere og trænere fra PL klubber.
Hvis i er til indisk, så tag på Akbar's.
Du kan finde adresser ved at søge efter dem på google.
HamudiiC
30-11-2010, 20:20
Hvis i vil være nogle fandyr, så tag på Rio Ferdinands restaurant "Rosso". En italiensk restaurant, hvor du ofte kan møde spillere og trænere fra PL klubber.
Hvis i er til indisk, så tag på Akbar's.
Du kan finde adresser ved at søge efter dem på google.
Mange tak.
Er der propfyldt på Rosso? eller kan man godt komme ind på en onsdag og få bord?
har aldrig været der.
Ring og bestil bord for en sikkerheds skyld... bare sig i er Rios venner fra danmark haha
HamudiiC
01-12-2010, 08:23
har aldrig været der.
Ring og bestil bord for en sikkerheds skyld... bare sig i er Rios venner fra danmark haha
hahaha.. skal man være VIP for at få et bord da? :D Kan bare sige at jeg er den første sorte statsminister i Danmark..
Vides det hvornår det bliver afgjort, hvorvidt kampen mod Liverpool i FA Cup'en bliver spillet lørdag eller søndag?
Vides det hvornår det bliver afgjort, hvorvidt kampen mod Liverpool i FA Cup'en bliver spillet lørdag eller søndag?
Højst sandsynligt søndag, da Liverpool spiller på udebane 3 dage før lørdagen.
Er der nogen som helst risiko for, at kampen ikke bliver spillet i weekenden? - Altså at den kunne blive rykket til om mandagen?
Er der nogen som helst risiko for, at kampen ikke bliver spillet i weekenden? - Altså at den kunne blive rykket til om mandagen?
Nej, det har jeg aldrig oplevet med Fa Cuppen. Enten lørdag eller søndag.
Spandet10
14-12-2010, 10:36
Heey alle sammen. :)
Vi er 3 gutter som gerne vil til Manchester fra d. 11-14 feb. og så United mod City.
Jeg har været inde og kigge lidt rundt omkring på tilbud til kamp+hotel osv.
Men jeg kan ikke beslutte mig om jeg synes det er billigt eller ej. Det var en fra min klasse som viste mig hjemmesiden: tvrejser.dk.
Her fik jeg et tilbud på omkring 4000 pr. mand for 3 overnatninger og kampbillet hvor vi kommer til at sidde på langsiden.
Er det okay eller skal jeg prøve at snakke sammen med Oldtraffords samarbejdspartner herinde og se om de kan gøre det bedre?
Og så er der flybilletterne?
Selvfølgelig er det mest praktiske at flyve direkte til Manchester, men jeg synes også dette er lidt dyrt til hvad jeg har fundet hvert fald.
Men så kan man også tage til London og tage toget op til Manchester, men er der nogle der ved hvad sådan en togbillet koster og om det kan betale sig?
Håber i vil give jer tid til at hjælpe. :).
Mvh. Patrick :)
SAS har udsalg indtil den 10. januar.. Enkeltbillet kan fåes fra 460 kroner.
Er der nogen der har erfaring med Travel2Football eller lignende?
De gange jeg har været på OT har jeg selv sørget for billetter gennem One United og selv bestilt hotel osv.
Kunne godt tænke mig at vide hvordan pladserne er, er de noget værd de pladser man får?
Jeg har bestilt gennem Travel2Football to gange, og ser man bort fra pladserne på Old Trafford, så har jeg ikke noget at klage over. Men næste gang vil jeg gerne prøve at sidde et andet sted, end oppe i hjørnet, hvor der er lidt mere stemning, så dér tror jeg ikke jeg bestiller gennem Travel2Football.
Skal over og se Fa-cup kampen mod Liverpool på søndag, og glæder mig selvfølgelig.
For at spare penge flyver vi hjem efter kampen samme dag. Skal i øvrigt bo på Ramada Salford Quays ikke så langt fra stadion..
Kampen er 13.30, slutter 15.20, og vi skal flyve 19.10. Skal vel være i lufthavnen ca 17.00
Burde det ikke sagtens kunne nåes?
Anbefales det at tage taxa?
Og må man tage rygsæk med bl.a. toilettaske med på stadion?
Skal over og se Fa-cup kampen mod Liverpool på søndag, og glæder mig selvfølgelig.
For at spare penge flyver vi hjem efter kampen samme dag. Skal i øvrigt bo på Ramada Salford Quays ikke så langt fra stadion..
Kampen er 13.30, slutter 15.20, og vi skal flyve 19.10. Skal vel være i lufthavnen ca 17.00
Burde det ikke sagtens kunne nåes?
Anbefales det at tage taxa?
Og må man tage rygsæk med bl.a. toilettaske med på stadion?
Hej
Det ville jeg slet ikke have nerver til.
Hvis det er en lille rygsæk tror jeg ikke det betyder noget men ved det ikke. Kom tidligt og spørg på stadion.
Taxi er der meget svært at få fat på efter kampen. Tag bussen uden fra Bishops Blaize ind til byen og en taxi derfra. Det skulle du kunne nå
Hvis du ikke må tage rygsæk bliver det nok svært. Du kunne tjekke ud og for lov til at have rygsækken liggende på Hotellet. Der er altid mange ved sporvogns stoppestedet (det ligger et tæt ved hotellet) der må være busser, der kører ind til byen omkring ved hvor hotellet ligge, du må spørge på hotellet.
Taxi tror jeg bliver meget svært at finde, kun ved at begynde at gå ind til byen, men der er nok for lidt tid.
Jeg vil tror der kommer busser på Traford Park road (nord for Old Trafford) der bliver man mange gang sat af når man kommer fra midtbyen
Jeg har før haft en rygsæk med ind. Så hvis det bare er en rygsæk, du kan smide ind under sædet, tror jeg ikke det er noget problem.
Taxaer er som Arne Madsen siger et no-go efter kampen.
Vil anbefale busser også. tjek evt. http://www.traveline-northwest.co.uk/journeyplanner/enterJourneyPlan.do
Det kan være der kører en bus fra OT mod lufthavnen...
Hvis du skal flyve med SAS, så kan du sagtens tjekke ind senere end 2 timer før afgang. De plejer at lukke for checkin en time før afgang derovre...
En alm rygsæk med en toilettaske burde du ikke få problemer med.
Ok, tak for svarene. Men umiddelbart ser det vel ikke helt umuligt ud: http://www.traveline-northwest.co.uk/journeyplanner/showJourneyDetailsPage.do?rid=1293924884236&hss=55QmT17354282
Skal du til United - Liverpool på søndag?
Bishops Blaize og Trafford vil formentlig være lukket (er dog ikke bekræftet).
Jeg vil anbefale at tage på Tollgate(Ved Trafford bar tram stop) eller Sam Platts. Sidstnævnte åbner 9:30. Begge pubber kan absolut anbefales. Plejer selv at tage forbi en af dem når jeg er derovre.
Tak for rådet. Jeg er i Manchester nu og havde plnlagt at besøge Bishops Blaize inden kampen. Er der noget nyt vedrørende, om der skulle være lukket?
Hulle #7
08-01-2011, 18:45
Jeg misunder dig rigtig meget Byrner. Havde regnet med jeg skulle til Manchester og se kampen imorgen, men det blev aldrig til noget alligevel.
Men god kamp og råb igennem!
PatriceEvra3
12-01-2011, 19:43
Nu ved jeg ikke om det er det rigtige sted at poste det, men er der nogen der har erfaring i at købe billeter på hjemmesiden Ticket2.com?
Har bestilt billetter til hjemmekampen mod Birmingham, men har svært ved at finde ud af hvor troværdigt firmaet er, og da jeg før har haft problemer med at få billetterne leveret til aftalt tid og sted, kunne det være rart at få lidt at vide, hvis der altså er nogle der har handlet med Ticket2.com. Det er et svens firma, og er bare mellemhandlere men de skriver man kan riskere og "låne" sæsonkort. Lyder ulovligt?
Sådan en side/virksomhed ER ulovlig.
Du kan bare være heldig at de har sikret sig en billig billet som de kan tjene penge på at sælge til dig. Det foregår sådan at du bestiller en billet, de går ud på markedet og finder en billet til dig, og sælger den så til dig.
Hvis de ikke finder nogen billet eller hvis den er for dyr til at de kan tjene på dig, så vil du næppe få noget.. Og som du kan se på tv i diverse programmer, så har du minimal mulighed for at få erstatning..
MOHoegsted
13-01-2011, 20:32
Lidt sjovt at den Fritidsklub hvor jeg arbejder faktisk gjorde sådan noget lignende. Vi rejste til København for at se FCK - Panathiankos, og vi købte dem af danske sæsonkortholdere.
Tror ikke min chef vidste det er ulovligt.
Så er rejsen bestilt til Man Utd-Everton den 24 april:trophy:
Glæder mig helt vildt og første gang man skal derover:lolol:
SpanGdix
21-01-2011, 00:08
Hey
Jeg har lige et spørgsmål. Vi er fyre gutter, der gerne vil af sted til Old Trafford. Sagen er den, at vi har en bekendt i Manchester, hvilket vil sige vi ikke behøves en samlet pakke som Travel2football fx tilbyder.
Er der nogen "smart" måde at gøre det på? Altså, vi kan selvfølgelig bare alle fire ansøge igennem One United, men der man vel ikke være sikker på noget?
tjarligdrengen
21-01-2011, 00:13
Hey
Jeg har lige et spørgsmål. Vi er fyre gutter, der gerne vil af sted til Old Trafford. Sagen er den, at vi har en bekendt i Manchester, hvilket vil sige vi ikke behøves en samlet pakke som Travel2football fx tilbyder.
Er der nogen "smart" måde at gøre det på? Altså, vi kan selvfølgelig bare alle fire ansøge igennem One United, men der man vel ikke være sikker på noget?
Alt efter hvilken kamp det er, kan I måske få billetter via hjemmesiden. Ellers sælger travel2football billetter uden hotel.. dyrt, men så er man sikker.
Tjek vores rejseguide. Der beskriver vi mulighederne:
http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php
Danni3000
13-02-2011, 18:44
Hej. Jeg er ved at planlægge en tur til CL kampen mod Marseille d. 15. marts. Jeg er medlem af One United og har tænkt mig at købe et par billetter derigennem.
For det første. Tror I denne kamp vil blive udsolgt på ansøgninger, eller er der chance for, at købe billet efterfølgende? Jeg lagde mærke til at kampen mod Villa for et par uger siden ikke blev udsolgt på ansøgninger fordi den blev spillet en tirsdag.
For det andet. Er der nogen der har erfaringer med at få billetterne sendt til Danmark eller får I dem sendt til Jeres hotel? Jeg er i tvivl, om jeg kan nå at modtage dem, før jeg tager afsted.
tjarligdrengen
13-02-2011, 19:30
Hej. Jeg er ved at planlægge en tur til CL kampen mod Marseille d. 15. marts. Jeg er medlem af One United og har tænkt mig at købe et par billetter derigennem.
For det første. Tror I denne kamp vil blive udsolgt på ansøgninger, eller er der chance for, at købe billet efterfølgende? Jeg lagde mærke til at kampen mod Villa for et par uger siden ikke blev udsolgt på ansøgninger fordi den blev spillet en tirsdag.
For det andet. Er der nogen der har erfaringer med at få billetterne sendt til Danmark eller får I dem sendt til Jeres hotel? Jeg er i tvivl, om jeg kan nå at modtage dem, før jeg tager afsted.
Man kan jo aldrig vide, men jeg tror at der kommer billetter på GS. Jeg har fået dem tilsendt, tager ikke længe, jeg tror sagtens det kan nås.
De sender dem hjem til danmark. Ellers skal du - efter du har fået tildelt billetter - ringe til billetkontoret og aftale en anden løsning med dem. Jeg har aldrig haft problemer med det.
Jeg tror også kampen vil gå på General sale, men det afhænger helt bestemt af den første kamp.
Danni3000
14-02-2011, 21:34
Ok, det lyder godt. Men er I sikre på, billetterne kan nå at komme til Danmark? Hvor længe før sender de billetterne?
Anderson8
14-02-2011, 23:57
Ok, det lyder godt. Men er I sikre på, billetterne kan nå at komme til Danmark? Hvor længe før sender de billetterne?
Hvis det er, er det også muligt at få sendt billetterne til dit hotel. Så kan du få dem i receptionen når du ankommer evt.
Danni3000
15-02-2011, 16:05
Ok. Jeg har fået en mail fra ticket support, og hvis jeg ikke når at få billetterne inden jeg tager af sted, kan de lave en ny, der kan hentes på kampdagen. Så jeg tror, jeg tager chancen og får dem sendt til Danmark...
Mange tak for alle svarene :)
Anderson8
25-02-2011, 22:15
Nogle der ved, om det er muligt, at få billigere billetter til årets kamp mod Everton på OT den 23. april end ca 900 kr./stk via onlineticketexpress?
Der er et par idéer til at søge om billet her:
Nogen der ved om man kan booke hotel + fly når man er under 18?
Intet problem
Okay tak. Men virker mærkelig at jeg så lige har skrevet til et hotel (I Manchester), som ikke ville acceptere at man indlogere, når man ikke er i følge med en der er 18+
jacobdahl8
06-04-2011, 23:25
Har én enkelt billet til Returopgøret om 6 dage, hvis nogen har interesse til 200 kr.
Den er købt på viagogo (kvittering haves) til East stand E235.
Er dog forhindret mht. til mit studie er nogen interesseret så lad mig hører fra jer.
Hvornår bliver kampprogrammet for slutningen af efteråret fastlagt endeligt?
bliver ikke fastlagt som man kender det fra juli/august. Fra og med december så bliver de fastlagt løbende.
bliver ikke fastlagt som man kender det fra juli/august. Fra og med december så bliver de fastlagt løbende.
Ja okay, men hvornår ca bliver de enkelte kampe udvalgt og fastlagt. Overvejer at tage over og Villa-away, og lige nu står den til at blive spillet lørdag d. 3 dec kl 15:00.. Tør bare ikke bestille flybilletter, hvis kampen så bliver rykket til søndag.
Ja okay, men hvornår ca bliver de enkelte kampe udvalgt og fastlagt. Overvejer at tage over og Villa-away, og lige nu står den til at blive spillet lørdag d. 3 dec kl 15:00.. Tør bare ikke bestille flybilletter, hvis kampen så bliver rykket til søndag.
Du kan bruge det "trick" med at se om de andre kampe i runden også bliver spillet kl. 15 (kl. 16 CET). Hvis de gør er tidspunkterne ikke fordelt endnu.
Brug det dog KUN som et hint. Du bør altid tjekke op på kamptidspunktet løbende.
står på manutd.coms fixture list om de er bekræftet
tjarligdrengen
19-10-2011, 20:17
Nogen der kender til tvrejser.dk - de er lidt billigere end t2f. Kender intet til dem, så vil lige høre om I har erfaringer med dem?
Nogen der kender til tvrejser.dk - de er lidt billigere end t2f. Kender intet til dem, så vil lige høre om I har erfaringer med dem?
Jeg har rejst med dem 3 gange til OT, og har kun godt at sige om dem.
De er professionelle og det er muligt selv at vælge hvor på stadion man ønsker at sidde. Udvalget af hoteller er også ok.
De plejer at være noget billigere end T2F.
MOHoegsted
20-10-2011, 00:05
Meeeeeeen... Du støtter OldTrafford.dk ved at bruge deres link til T2F, på den ene eller anden måde, så hvad er et par skejsere, når du skal bruge OldTrafford.dk hele livet?!
Hulle #7
20-10-2011, 00:09
Bare bliv medlem af One United. Det koster 300 for et helt år, også har du mulighed for at søge til alle vores hjemmekampe. Derudover får du billetterne billigere, bestemmer helt selv hvor du vil søge plads på Old Trafford og du kan derfor gøre turen billigere da hotel ikke er særlig dyrt i Manchester for et par dage.
tjarligdrengen
20-10-2011, 09:15
Bare bliv medlem af One United. Det koster 300 for et helt år, også har du mulighed for at søge til alle vores hjemmekampe. Derudover får du billetterne billigere, bestemmer helt selv hvor du vil søge plads på Old Trafford og du kan derfor gøre turen billigere da hotel ikke er særlig dyrt i Manchester for et par dage.
Ved jeg godt. Det var nu ikke til en United-kamp jeg havde i tankerne. Jeg skal til London og se bold og vil høre dem hvad de kan give af tilbud, men ville ikke kontakte dem, hvis det var et "crap"firma.
Broberry
20-10-2011, 16:41
Netop bestilt rejse 25-27 november til manchester hvor jeg skal se United-Newcastle :trophy:
Hej alle.
Jeg skal til manchester d. 14 januar, sammen med min kæreste. Vi skal se kampen imod bolton.
Nogle der har et godt forslag til en romantisk restaurant, som i evt. selv har prøvet? Vil gerne give hende en god oplevelse, når hun nu gider at se kampen med mig. (hun er slet ikke fodboldinteresseret). Har søgt på nettet efter restauranter, men vil hellere høre om gode brugeroplevelser.
Håber på hjælp!
Hej alle.
Jeg skal til manchester d. 14 januar, sammen med min kæreste. Vi skal se kampen imod bolton.
Nogle der har et godt forslag til en romantisk restaurant, som i evt. selv har prøvet? Vil gerne give hende en god oplevelse, når hun nu gider at se kampen med mig. (hun er slet ikke fodboldinteresseret). Har søgt på nettet efter restauranter, men vil hellere høre om gode brugeroplevelser.
Håber på hjælp!
Hej Fritz,
Jeg ville nok vælge San Carlo eller Rosso (Rio Ferdinands restaurant). De konkurrerer begge om at være Manchesters bedste italienske restaurant, og så er i måske heldige i at støde ind i et par fodboldkendisser. Begge er superpopulære.
I kan også prøve australasia i spinningfields. nyåbnet restaurant/lounge/bar under Emporio Armani-butikken. Den er blevet ret populær og så sent som i lørdags havde spillerne julefest der.
Hej Fritz,
Jeg ville nok vælge San Carlo eller Rosso (Rio Ferdinands restaurant). De konkurrerer begge om at være Manchesters bedste italienske restaurant, og så er i måske heldige i at støde ind i et par fodboldkendisser. Begge er superpopulære.
I kan også prøve australasia i spinningfields. nyåbnet restaurant/lounge/bar under Emporio Armani-butikken. Den er blevet ret populær og så sent som i lørdags havde spillerne julefest der.
Hej casper.
Mange tak for svaret. Har du nogle andre anbefalinger med hensyn til udflugt eller aktivitet i manchester i januar?
Hej alle.
Håber på hjælp!
Den her restaurant er ret hyggelige og ganske fint italiensk mad:
http://www.zizzi.co.uk/
Du kan bestille bord online :)
Tag den der ligger ved Manchester Triangle, der hvor det kæmpestore pariserhjul er.
Den her restaurant er ret hyggelige og ganske fint italiensk mad:
http://www.zizzi.co.uk/
Du kan bestille bord online :)
Tag den der ligger ved Manchester Triangle, der hvor det kæmpestore pariserhjul er.
Tak for svaret. Synes det lyder meget spændende alle restauranterne, og er glad for valgmulighederne.
Kom gerne med forslag til hvordan jeg ellers kan overraske hende, hvis i kender nogle gode steder eller lign.
Hvis i har tid og lyst selvfølgelig.
Er der nogen, som har været i Manchester Wheel, og er der lang kø osv?
Det er mere om jeg skal bestille billetter i forvejen?
Simonichi
05-01-2012, 18:19
Er der nogle der ved hvornår de cirka får bekræftet kampene til og med den 7. april? Indtil videre er det kun til og med februar måned og tør ikke bestille flybilletter når tidspunktet ikke er bekræftet endnu.
conradsen
06-01-2012, 16:23
Hej!
Jeg ved ikke, hvornår tidspunkterne offentliggøres; men hvis du specielt tænker på kampen mod Queens Park Rangers påskelørdag den 7. april, så kan du være sikker på, at den spilles denne dag, da United skal møde Wigan på udebane 2. påskedag den 9. april.
Simonichi
06-01-2012, 21:38
Tak for svaret Conradsen, det var nu den kamp jeg tænkte på:)
Men kampen mod Wigan den 9. er jo heller ikke bekræftet endnu, så den og kampen den 7. mod QPR kan vel begge rykkes når ingen er bekræftet endnu?
Ville bare være lidt ærgerligt at bestille flybilletter og så datoen ikke holder alligevel.
conradsen
07-01-2012, 13:38
Hej!
Du kan roligt bestille flybilletter. Kampen den 7. april bliver ikke flyttet til en anden dag. Kampen mod Wigan kan evt. blive flyttet til tirsdag.
Simonichi
08-01-2012, 00:04
Tak for hjælpen du, kunne se du er formand for supporterklubben, så vælger at tro du har fint styr på det :)
conradsen
08-01-2012, 11:14
Hej!
Jeg er ikke længere formand for supporterklubben; men jeg er daglig leder af kontoret. Jeg regner faktisk selv med at skulle til Manchester i påsken. Jeg har dog et besøg til kampen mod Fulham i marts før det. Opgøret mod Fulham bliver min kamp nummer 75 påOld Trafford.
ChicharitoFan
08-01-2012, 16:02
Kender i nogle billige steder, at købe kamppakker? :)
Kender i nogle billige steder, at købe kamppakker? :)
Her hos travel2football (http://www.travel2football.dk/?template=partners&partners_id=23&redir=/Manchester-United_billetter_1_.t2f) - så støtter du oldtrafford.dk også :)
ChicharitoFan
08-01-2012, 17:58
Her hos travel2football (http://www.travel2football.dk/?template=partners&partners_id=23&redir=/Manchester-United_billetter_1_.t2f) - så støtter du oldtrafford.dk også :)
Tak for svaret :)
Simonichi
08-01-2012, 22:00
Hej igen Conradsen, nu som jeg skulle til at bestille flybilletter kom jeg til at tænke på kampbilletten. Kan se på Manutd.com at det ikke bliver et problem med billetter til kampene mod de mindre hold som QPR vel må betegnes at være. Mit spørgsmål er så om det bliver et større problem at få billet når nu kampen ligger i påskeferien, eller har det ikke så meget at sige, hvis man er ude den dag de kommer til salg på hjemmesiden?
conradsen
09-01-2012, 15:36
Hej Simonichi!
Jeg har aldrig fået billetter gennem manutd.com så det ved jeg ikke noget om. Jeg ved derimod, at der ofte er stor run på f.eks. rundvisningerne i påsken.
Til ChicaritoFan!
De billigste kamppakker får du gennem supporterklubben; men det kræver selvfølgelig medlemsskab af denne.
Simonichi
10-01-2012, 01:39
Tak endnu engang, med fare for at fremstå lettere dum:tumble: har jeg endnu et spørgsmål, da jeg har fri weekenden hvor vi møder West Brom lør. 10 marts.
Der er bare lige det at torsdag den tors. 8 marts. er der 1/16 finale i EL, som vi forhåbentlig er med i, men det gør vel ikke at kampen mod WB spilles en anden weekend end 10/11 marts. ellers i værste fald om mandagen den 12. ? For havde tænkt mig at booke fly 9.-13. marts.
Tak endnu engang, med fare for at fremstå lettere dum:tumble: har jeg endnu et spørgsmål, da jeg har fri weekenden hvor vi møder West Brom lør. 10 marts.
Der er bare lige det at torsdag den tors. 8 marts. er der 1/16 finale i EL, som vi forhåbentlig er med i, men det gør vel ikke at kampen mod WB spilles en anden weekend end 10/11 marts. ellers i værste fald om mandagen den 12. ? For havde tænkt mig at booke fly 9.-13. marts.
Kampen rykkes ikke til en anden weekend, men det kan ikke fuldkommen udelukkes, at Sky finder på at rykke den til en mandagskamp. Endeligt spilletidspunkt bliver nok fastlagt her i løbet af januar.
conradsen
10-01-2012, 08:26
Hej!
Det er ikke muligt at flytte den til en anden weekend, da alle er besat. Som Baunie skriver, så kan den evt. blive spillet mandag aften; men det gør jo heller ikke noget, for du skriver, at du vil rejse hjem tirsdag den 13. marts. Så der skulle ikke være nogen problemer. God tur.
Hej
Første gang til Manchester.
Jeg skal se Liverpool-kampen, der har kick off kl. 12.45 lokaltid.
Hvor går man på pub henne inden (i nærheden af OT)?
Og hvor tager man sig en pint henne efter kampen?
Endvidere (og det fortsætter i øl-relaterede spørgsmål).
Er der nogen specielle pubs/musikspillesteder, som jeg skal besøge aftenen inden kampen?
Hilsen
Thomas
Tæt ved Old Trafford liger Sam Platts, Bishop Blase og The Trafford. Der er på Bishop Blase at Pete Boyle synger.
I Manchester ligger det på Portland Street mange pubber og så er det let at finde hjem på ens hotel derfra.
http://www.arnemadsen.dk/KortOverTrafford.jpg
http://www.arnemadsen.dk/KortOverManchester.jpg
Ser lidt mere her: http://www.arnemadsen.dk/NogetAtSe.html
Du kan også tjekke vores rejseguide med tips her:
Til kampen mod Liverpool er det sandsynligt at pubber tæt ved Old Trafford er lukket, på grund af det er høj risiko kamp.
Hej allesammen :)
jeg skal med nogle gutter over at se United mod QPR, men vi mangler bare lige at bestille pladser. Vi har derfor valgt at vælge: Billet info: Old Trafford, Quadrant business seat & access to Sportsbar
Men hvor tæt sidder man på stadion, når der står Quadrant? Jeg syntes det er meget svært at finde på deres hjemmeside.
Håber i kan hjælpe,
Paaske.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.