PDA

Se fuld version : Michael Carrick

Sider : [1] 2

Boock
30-04-2007, 22:09
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQqIbbgydWDf9Slj0QPQ8G5Y-4EKRWMZ4TainsVVvmSl6EnMsReUg

Michael Carrick
Nr.: 16
Født: 28. juli 1981
Land: England

imc
04-05-2007, 22:38
Han er virkelig et klasse køb efter min mening. Helt klart godt set af Sir Alex. Og jeg er sikker på at han nok skal betale den kollosale transfersum tilbage, selvom han jo ikke har nogen som helst indflydelse på summen. Selvom han ikke er den spiller der falder mest i øjnene, så synes jeg at han er en af de allervigtigste på holdet.

JDK
04-05-2007, 23:14
Éing! synes også at Michael har været god og vigtig for os i denne sæson og er også sikker på at han, med hans spil de næste sæsoner, betaler sin transfersum tilbage

Christensen
05-05-2007, 10:36
Efter en lidt svag sæsonstart fra Carrick, var der mange der dømte ham som et fejlkøb. Men han er bare blevet bedre og bedre, og har spillet godt sammen med Scholes på midten. Carrick har bevist at han hører til i Man Utd og han er en vigtig mand på midten. Især i de sidste 2-4 måneder har han spillet super godt. Helt klart en godt køb fra Sir Alex' side :)

$nowman
05-05-2007, 11:26
Carrick startede meget skuffende, men man må sige at han virkelig har løftet sit spil

KristianB
05-05-2007, 17:27
Han havde ikke den bedste sæson start, men efter lidt tilvændings tid, synes jeg nu at han er vigtig for os. Han er begyndt og lave mål, og så har han en utrolig ro i sit spil.

Liverpool_sucks
10-07-2007, 01:07
Efter vi fik Hargreaves, synes at mange har glemt Carrick..
Og det er simpelthen trist.. Uden ham kunne vi aldrig have vundet mesterskabet..

Foged
10-07-2007, 01:16
Efter vi fik Hargreaves, synes at mange har glemt Carrick..
Og det er simpelthen trist.. Uden ham kunne vi aldrig have vundet mesterskabet..

Tror ikke folk har glemt ham der er bare sket noget som fjerner meget interesse fra ham.
Men tror han får det svært i næste sæson, hvilket jeg simpelthen synes er en skam!

PL-pedersen
10-07-2007, 01:19
jeg kan også urolig godt lide hans måde at spille på.. også har han jo lavet nogle dejlige mål!

robinho
10-07-2007, 05:46
ferguson udtalte i et interview igår at en af de væsentligste grunde til at de ikke fik mere end mesterskabet hjem, var at der blev trukket for meget på de samme ben gennem hele sæsonen. Derfor vil han til næste år rotere en del mere. Derfor også alle de indkøb. Så Carrick skal nok få sine kampe, for han er en dygtig spiller.

Men jo han glider jo lidt i baggrunden i disse dage, for det er spændende at se og høre om de nye. Vi snakker jo ikke engang så meget om Ronaldo, selvom han er bedre end dem vi får ind. Men det kommer nå hypen omkring nyindkøbene ligger sig

HamudiiC
10-07-2007, 08:59
Jeg skal lige ha' noget på plads. Spiller Carrick Definsiv midt eller bare midt?

Glory Man United
10-07-2007, 09:05
Carrick startede meget skuffende, men man må sige at han virkelig har løftet sit spil

Er dybt uenig i at han var skuffende i starten. Han kom en på defensiv midt som han IKKE spillede i Tottenham. Jeg synes, at han var Uniteds mest undervurderede spiller sidste sæson.

Det bliver spændende i næste sæson mht den centrale midtbane. Carrick, Hargreaves og Scholes skal kæmpe om de to pladser. Og så med Fletcher som back-up. ;)

Stente
10-07-2007, 11:58
Jeg skal lige ha' noget på plads. Spiller Carrick Definsiv midt eller bare midt?

Oprindeligt (I Tottenham og hos Hammers) havde Carrick en plads der mindede meget om Scholes' i sidste sæson; altså en central midtbanespiller der lå og dikterede tempoet, og fordelte spillet omkring midten og på modstandernes banehalvdel.
Da han kom til United blev han dog trukket en anelse mere tilbage, og var i sidste sæson manden der modtog bolden fra forsvaret, og derefter førte den nogle meter frem, hvorefter han satte angrebsspillet igang med nogle hurtige korte afleveringer, eller en lang diagonalpasning - en rolle der tog ham lidt tid at vænne sig til, men som han mod slutningen af sæsonen udførte med bravour!
Som jeg ser det, var grunden til at hans position blev ændret, at Scholes skulle indgå i systemet! Scholes er en smule mere offensiv end Carrick, og hans kvaliteter kommer til syne, når der er minimal plads at spille fodbold på - hans afleveringer og hans blik for medspillerne kan splitte forsvaret ad!
Der er dog nød til at være en midtbanespiller der kan starte angrebene for Scholes, og det var den rolle som Carrick blev "omskolet" til i sidste sæson!

Men lur mig om ikke Carrick bliver smidt længere frem til hans oprindelige legeplads, når hans sidemand hedder Hargreaves, og ikke Scholes!;)

JDK
10-07-2007, 12:26
Enig i alt hvad du skriver ovenfor Stente ! Tror også at Carrick får en rolle, længere fremme, når han spiller ved siden af Hargo og ikke ved siden af Scholes

23Becks
21-09-2007, 14:44
jeg har erfaret fra andre brugere på dette forum, at Owen Hargreaves foretrækkes frem for Carrick i uniteds startopstilling. Det undrer mig egentligt, da Carrick spillede strålende i sidste sæson, hvor han ligesom slog fast at pladsen ved siden af Scholes tilhører ham. Det er muligt at han ikke er den mest iøjnefaldende spiller, men hans indsats i sidste sæson var en af hovedårsagerne til at Scholes var så fantastisk godt kørende.

Nu hvor Hargreaves så er kommet er det som om folk smider carrick bag i køen, så den nye centrale akse nu skal hedde hargreaves og scholes. Det forstår jeg intet af, da jeg ikke mener at Hargreaves er lige så god en spiller som Carrick. Selvfølgelig er de ikke de samme spillertyper, men hvis man sammenligner dem mener jeg kun at Hargreaves er en lidt bedre bolderobrer (a la Keane). I pasningsspillet, som er Uniteds varemærke, er Carrick hestehoveder foran Hargreaves samt en bedre spilstation.

Dette er som sagt bare min opfattelse, den er nok en smule subjektiv, men må indrømme at jeg ikke forstod, hvorfor man kastede 200 mil efter Hargreaves når vores centrale midt kørte upåklageligt i sidste sæson. De penge burde være brugt på en klasse angriber som van Nistelrooy.

Glory Man United
21-09-2007, 14:50
jeg har erfaret fra andre brugere på dette forum, at Owen Hargreaves foretrækkes frem for Carrick i uniteds startopstilling. Det undrer mig egentligt, da Carrick spillede strålende i sidste sæson, hvor han ligesom slog fast at pladsen ved siden af Scholes tilhører ham. Det er muligt at han ikke er den mest iøjnefaldende spiller, men hans indsats i sidste sæson var en af hovedårsagerne til at Scholes var så fantastisk godt kørende.

Nu hvor Hargreaves så er kommet er det som om folk smider carrick bag i køen, så den nye centrale akse nu skal hedde hargreaves og scholes. Det forstår jeg intet af, da jeg ikke mener at Hargreaves er lige så god en spiller som Carrick. Selvfølgelig er de ikke de samme spillertyper, men hvis man sammenligner dem mener jeg kun at Hargreaves er en lidt bedre bolderobrer (a la Keane). I pasningsspillet, som er Uniteds varemærke, er Carrick hestehoveder foran Hargreaves samt en bedre spilstation.

Dette er som sagt bare min opfattelse, den er nok en smule subjektiv, men må indrømme at jeg ikke forstod, hvorfor man kastede 200 mil efter Hargreaves når vores centrale midt kørte upåklageligt i sidste sæson. De penge burde være brugt på en klasse angriber som van Nistelrooy.

Jeg forsvarede selv Carrick sidste år, fordi han gjorde det godt på en plads, han ikke var vant til.
Men: Der er ingen tvivl om, at for at komme et skridt videre, skulle vi have en bolderobrer (især med henblik på CL), og her er Hargo stærk. Og da man jo skal sætte en mand af, for at få plads til en ny, er Carrick vel den, der står for tur ;) .....jeg håber dog begge er glade for at være på OT, for når Scholes lægger støvlerne på hylden, skulle Hargo/Carrick gerne være de to foretrukne

Kofoed
21-09-2007, 20:21
hargo er klart at foretrække frem for carrick så længe scholes også spiller.. hargo tager alt tilbage på banen og er den skrællemand vi har manglet..

JDK
21-09-2007, 20:26
Jeg mener også at vi har manglet en rigtig def.midt., som kan være bolderobrer og også være en smule med i det opbyggende spil - det klarede Carrick fint ift. det ikke er hans vante plads, men at vi så kunne styrke os med Hargo, som netop er denne type, ser jeg kun som et plus!

lige nu er Carrick 3. valg på den centrale midtbane, men det er kun til Scholes ligger støvlerne på hylden - til den tid regner jeg med at dne centrale midtbane består af Hargo og Carrick (med Carrick i den offensive rolle!)

Danielsen
21-09-2007, 20:41
Jeg mener også at vi har manglet en rigtig def.midt., som kan være bolderobrer og også være en smule med i det opbyggende spil - det klarede Carrick fint ift. det ikke er hans vante plads, men at vi så kunne styrke os med Hargo, som netop er denne type, ser jeg kun som et plus!

lige nu er Carrick 3. valg på den centrale midtbane, men det er kun til Scholes ligger støvlerne på hylden - til den tid regner jeg med at dne centrale midtbane består af Hargo og Carrick (med Carrick i den offensive rolle!)

Lige mine ord!

RAppel
23-09-2007, 19:52
Synes han overstrålede alle andre i dag. Efter at have leveret en noget nær anonym kamp mod Sporting viste han i dag hvorfor han er hentet til Old Trafford. Milimeterpræcise afleveringer/krydsninger og et overblik man kun ser hos de bedste. Han kæmpede godt for at få bolden når Chelsea var i angreb. En noget nær perfekt kamp fra hsn side af synes jeg

Glory Man United
23-09-2007, 19:54
Synes han overstrålede alle andre i dag. Efter at have leveret en noget nær anonym kamp mod Sporting viste han i dag hvorfor han er hentet til Old Trafford. Milimeterpræcise afleveringer/krydsninger og et overblik man kun ser hos de bedste. Han kæmpede godt for at få bolden når Chelsea var i angreb. En noget nær perfekt kamp fra hsn side af synes jeg

Enig! STOR kamp!

Christensen
23-09-2007, 20:13
God, rigtig god kamp af Carrick! Uhyggelig gode tværafleveringer, som var utrolig præcise gang på gang. Super kamp af Michael!

Fatter ikke hvorfor han kun får 7 i kampreferatet?

RAppel
23-09-2007, 20:20
Den kamp jeg så spillede han i hvert fald over middel så er ikke enig i karakteren 7.

Hl-Glory
23-09-2007, 20:25
kanone afleveringer, kunne åbne chelsea's forsvar helt op.
rigtig god kamp fra hans side.

SantasLittleHelper
23-09-2007, 20:33
Jeg er ikke uenig i Sivebæks vurdering af Carrick i den her kamp. jeg synes ikke han gjorde sig specielt bemærket, så 7 er imo ok... Til gengæld er jeg rystende uenig i Giggs som MoM

Glory Man United
04-10-2007, 10:42
Åååååååååååååååh nej!!
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=140510

Hargo, Fletcher og nu Carrick :rant:
Skal O´Shea eller Giggs ind ved siden af Scholes??

KennyN
04-10-2007, 11:00
Surt at både Hargreaves og Carrick er skadet nu. Lad os håbe de får overstået deres skader, og bliver klar til de vigtige kampe senere på året.

Mon ikke det bliver O'Shea og Giggs som primært vil spille sammen med Scholes inde centralt, og måske vil Anderson få lidt mere spilletid nu.

Det er selvfølgelig ikke hverken O'Shea eller Giggs bedste position, inde centralt. Men begge spillere har tidligere vist at de i kortere perioder sagtens kan gå ind og spille der, uden det svækker holdet.
Og jeg håber at Anderson finder formen, og viser noget af hans talent og potentiale.
En mulighed er også Pique, som spillede lidt på denne position i Zaragoza. Og hvis O'Shea rykkes frem, inden Brown er klar til højreback pladsen igen, kan det åbne op for Pique eller Simpson..

Danielsen
04-10-2007, 11:02
Åååååååååååååååh nej!!

Nej nej nej!! Nu må det stoppe :(

Det bliver vel O'Shea der spiller der.....hvor länge er Brown ude? For så får vi et problem på höjreback pladsen, hvis O'Shea skal spille på midten!!

JDK
04-10-2007, 11:06
Åååååååååååååååh nej!!

Vi har snakket om at vi er overbefolket på den centrale midtbane, men nu står vi lige pludselig i et problem :confused: o'shea får nok pladsen og måske giggsy, men hvad med pique?

Glory Man United
04-10-2007, 11:12
Har tænkt over den i 30 min :D
Tror jeg ville vælge O´Shea ved siden af Scholes, og så Pique på højre backen!

Martinsen
04-10-2007, 11:13
det er på grænsen til at være en katastrofe! jeg håber virkelig snart at Fletcher er klar igen, så han kan tage over for både Hargo, og Carrick... det var faktisk den værst tænkelige position vi kunne blive skadet på lige netop nu. Det er godt der lægger en forholdsvis nem kamp i weekenden, og så er der også snart landsholdspause

Danielsen
04-10-2007, 11:14

Ja, det er nok den bedste lösning! Skal du eller jeg, ringe til fergie?? :D

Andersen
04-10-2007, 11:26
Det er begyndt at minde mig om afslutningen på sidste sæson, hvor det dog var forsvarsspillerne, som faldt som fluer.

Hvis Brown forbliver ude, vil jeg også foretrække Pique på back pladsen og OShea og Scholes som midterakse og igen med Nani og Ronaldo på fløjene.

Jeg lagde godt mærke til at Carrick gik og tog sig til albuen, men har siden hen lykkelig glemt det, indtil jeg læste det herinde. Godt vi har mange at tage af, men seks uger er rigtig lang tid, når også Fletch og Hargo er indisponible. De jubler i London og i Scouserland nu.

United DK
04-10-2007, 11:49
O'Shea gjorde det rigtig godt, på den centrale midtbane i foråret 2006, og selvom han ikke er nær så god som Hargreaves, Carrick og Fletcher, så tror jeg godt han kan gøre en god figur.

CC
04-10-2007, 11:53
Tror fergie beholder o'shea på backen indtil videre... Har aldrig set Pique spille på den defensive midt, men han kunne da helt klart være en løsning, hvis han altså er så god som folk påstår... ellers kunne scholes komme ned på den defensive og så anderson på den offensive, men tvivler på det ville være holdbart...

Glory Man United
04-10-2007, 12:00
@Hochholzer....jeg har ringet:D

@CC Den tror jeg ikke på :)

Smaakage
04-10-2007, 12:14
Tror ikke PIque skal ud på backen. Han er for defensiv, og har sine styrker i hovedspillet og det fysiske spil. Vi vil miste en vigtig plads op af fløjen ved at spille ham der.

Jeg ser helst at Anderson i hvert fald imod Wigan får lov til at boltre sig midt på banen, og vise hvad han kan der.

robinho
04-10-2007, 12:18
Tror fergie beholder o'shea på backen indtil videre... Har aldrig set Pique spille på den defensive midt, men han kunne da helt klart være en løsning, hvis han altså er så god som folk påstår... ellers kunne scholes komme ned på den defensive og så anderson på den offensive, men tvivler på det ville være holdbart...

han skulle eftersigende have spillet der et par gange mens han var i Zaragoza, meeeen mon ikke det vil være bedre at have ham på backen og så O´shea på midten. Kunne egentlig godt tænke mig at se det her hold mens vi har alle de skader, for o´shea er så langsom både fysisk og oven i sit fodboldhoved at jeg gerne vil have en ekstra mand derinde

Tk

Pique-Rio-Vidic-Evra

Scholes-O´shea-Giggs

Ronaldo-Saha-Rooney

man kan så diskutere om saha eller tevez skal spille. Men har valgt saha, da sådan en opstilling der nemt bliver vendt til noget der ligner 4-5-1 eller 4-4-1-1 når man forsvare, og så er en angriber med lidt styrke god at bruge.

Men for lige at vende tilbage til Carrick så er det et meget uheldigt tidspunkt at få denne skade på, men omvendt så er vi så lidt hjulpet af at der kommer en landskampspause, som da ihvertfald fjerner et par kampe, hvor vi undvære carrick, og så er vi tæt på at have hargreaves klar igen, når pausen er ovre.

Glory Man United
04-10-2007, 12:27
Tror ikke PIque skal ud på backen. Han er for defensiv, og har sine styrker i hovedspillet og det fysiske spil. Vi vil miste en vigtig plads op af fløjen ved at spille ham der.

Jeg ser helst at Anderson i hvert fald imod Wigan får lov til at boltre sig midt på banen, og vise hvad han kan der.

Scholes skal i mine øjne have den "frie" rolle uanset om modstanderen er Milan eller Wigan

EDIT: Skadeslisten ser sådan ud nu:
Ben Foster, Edvin van der Sar, Gary Neville, Mikael Silvestre, Owen Hargreaves, Darren Fletcher, Michael Carrick, Ji-Sung Park
KRITIKERE: Sgu da meget godt klaret at vi har 6 poins i CL og ligger nr 2 i PL

RAppel
04-10-2007, 12:38
Av, det var sgu da ikke helt heldigt. Håber at O'Shea kan tage over i de 2-3 uger det er nødvendigt før Hargreaves, forbåbenligt, er tilbage.

SpanGdix
04-10-2007, 12:49
Scholes og Giggs på den centrale. Giggs offensiv og Scholes deffensiv. Det er en super ærgeligt situation at stå i. Men vi burde altså kunne stille et fornugtigt hold med den midtbane vi har. Ro på drenge :)

Glory Man United
04-10-2007, 13:05
Scholes og Giggs på den centrale. Giggs offensiv og Scholes deffensiv. Det er en super ærgeligt situation at stå i. Men vi burde altså kunne stille et fornugtigt hold med den midtbane vi har. Ro på drenge :)

Ville være ked af, at PLs bedste "passer of the ball" skulle spille def midt :(

Dahlmann
04-10-2007, 13:08

det er også den plan jeg hurtigt lagde... vi må håbe fergie lytter til os...

RAppel
04-10-2007, 13:17
Tror næppe du får Fergie til at spille diamant. Det er mere sandsynligt vi spiller med en angriber og en hængende.

--------------TK--------------
---Pigue-Ferdinand-Vidic-Evra--
-Ronaldo-O'Shea-Scholes-Giggs-
------------Rooney------------
-------------Saha-------------

Tror det er sådan vi stiller op. Med O'Shea som skraldemand og Scholes som spilfordeler.

Trankjær
04-10-2007, 13:28
Tror ikke Pique bliver valgt på højre back. Simpson er foran ham på den plads, men mon ikke både Brown og Neville er ved at være klar igen?

robinho
04-10-2007, 13:33
EDIT: Skadeslisten ser sådan ud nu:
Ben Foster, Edvin van der Sar, Gary Neville, Mikael Silvestre, Owen Hargreaves, Darren Fletcher, Michael Carrick, Ji-Sung Park
KRITIKERE: Sgu da meget godt klaret at vi har 6 poins i CL og ligger nr 2 i PL

jo men nu har både VDS og carrick været med til at skrabe hovedparten af de der point sammen, plus at de andre udover hargreaves og neville ikke ville have fået den store spilletid alligevel

RAppel
04-10-2007, 13:35
Gary Neville; Man Utd; Defender; Ankle Ligaments; Injured; Expected return; 1 Sept (TOT)

Wes Brown; Man Utd; Defender; Knocks; Injured; Expected return; n/a

Det er ikke til at sige hvor længe Brown er ude men det lysner da for Neville, yay! :)

ChristianR
04-10-2007, 14:09
Gary Neville; Man Utd; Defender; Ankle Ligaments; Injured; Expected return; 1 Sept (TOT)

Wes Brown; Man Utd; Defender; Knocks; Injured; Expected return; n/a

Det er ikke til at sige hvor længe Brown er ude men det lysner da for Neville, yay! :)

Arr, der er da rimelig lang tid dtil den 1. september:lolol:

KennyN
04-10-2007, 14:14
Neville er klar om 14 dage. Er det ikke den besked vi har fået efter hver kamp af Ferguson..

Wigan hjemme på Old Trafford skal vi kunne slå, uanset om Simpson er højreback og Pique er på midten med Scholes. Det er en kamp som vi forhåbenlig vinder sikkert, får gang i spillet og målene, og samtidig kan give lidt spilletid til et par unge gutter..

Baunie
04-10-2007, 14:26
Hvis Brown ellers er klar, så er der ikke noget problem til den første kamp mod Wigan. En midtbane med O'Shea og Scholes burde ikke rykke ved, at vi skal have os en komfortabel sejr der. (der er så lige det der med at score målene, men det er noget andet)

Fletcher er nok lige på grænsen til at være klar om tre uger, men man kan da håbe...

Glory Man United
04-10-2007, 14:29
jo men nu har både VDS og carrick været med til at skrabe hovedparten af de der point sammen, plus at de andre udover hargreaves og neville ikke ville have fået den store spilletid alligevel

Guuuud tænk at du svarede :lolol: Tuder du også, når du er skuffet over julegaverne? :p

JakobR
04-10-2007, 14:51
Ellers kunne man putte Rooney eller Tevez ned på midtbanen. Specielt Rooney tror jeg vil være god der, fordi han besidder enorme fighteregenskaber og har et glimrende pasningsspil.

Dines
04-10-2007, 14:53
Lidt ærgeligt, men så er problemet heller ikke større altså. Hvis Brown er klar til Wigan, går han bare derned, og så rykker vi O'Shea frem på defensivmidt, og så Scholes som den mere offensive. O'Shea har iøvrigt spillede midt-midt en masse gange, og selvom han ikke er lige så god som Hargo eller Carrick, er det helt sikkert til at leve med mod Wigan hjemme. Derefter kommer der to ugers landskampspause, og til den tid er Fletcher så ikke klar igen? Han skulle vist være ude i lidt over en månedstid, men skaden han fik pådrog han sig imod Frankrig for nogle uger siden, så han må snart være ved at være der?

Glory Man United
04-10-2007, 15:02
Lidt ærgeligt, men så er problemet heller ikke større altså. Hvis Brown er klar til Wigan, går han bare derned, og så rykker vi O'Shea frem på defensivmidt, og så Scholes som den mere offensive. O'Shea har iøvrigt spillede midt-midt en masse gange, og selvom han ikke er lige så god som Hargo eller Carrick, er det helt sikkert til at leve med mod Wigan hjemme. Derefter kommer der to ugers landskampspause, og til den tid er Fletcher så ikke klar igen? Han skulle vist være ude i lidt over en månedstid, men skaden han fik pådrog han sig imod Frankrig for nogle uger siden, så han må snart være ved at være der?

Kan være jeg tager fejl, men jeg har ikke set et eneste sted set. at Brown er skadesfri???? Og er han ikke det, kunne det ligne, at Pique og O´Shea er med fra start.....og så synes jeg bænken rent defensivt er MEGET svag.
Ved snart ikke hvad det ligner? I april sidste sæson var forsvaret ude, i starten af denne sæson var det offensiven, og nu er det galt med midtbanen :rant:

Benzet
04-10-2007, 15:05
Det er selvfølgeligt ærgeligt, når en spiller bliver skadet. Men i mine øjne, er O`Shea en tand bedre på midtbanen end Carrick, så jeg mener ikke, at selve startopstillingen er svækket.

Glory Man United
04-10-2007, 15:07
Det er selvfølgeligt ærgeligt, når en spiller bliver skadet. Men i mine øjne, er O`Shea en tand bedre på midtbanen end Carrick, så jeg mener ikke, at selve startopstillingen er svækket.

Nej så mener du jo den er forstærket ;)
Men er MEGET uenig i, at O´Shea er bedre end Carrick på midtbanen

RAppel
04-10-2007, 15:13

Hvad? Gider du lige uddybe det? Vi er langt fra enige ;)

United DK
04-10-2007, 15:20
Hvis Brown ikke bliver klar, så sæt O'Shea op på midten, og lad Simpson få sin debut i PL.

United DK
04-10-2007, 15:22

Det skinner jo tydeligt igennem i dit indlæg, at du ikke bryder dig om Carrick, for jeg tror du er den eneste, der synes O'Shea er bedre end Carrick.

Benzet
04-10-2007, 15:31
Jeg har ikke tid den store diskussion, idet jeg har planer for resten af dagen. Men her kommer noget af årsagen til, at jeg mener, at O`Shea er en tand bedre end Carrick. Jeg vælger at fremlægge det via en sammenligning af de to. Her er det kun deres allerstærkeste og -svageste sider, der nævnes:

Carricks stærke sider: Teknik, slå en stiknink i dybden, tacklinger, kampgejst, overblik.

O`Sheas stærke sider: Kampgejst, kan spille overalt, hovedspil, overblik, tacklinger, defensiv rigtig stærk, fysik.

Carricks svage sider: Langsom boldomgang, taber let bolden, ofte boldskubber

O`Sheas svage sider: Teknik, småspil

Alt i alt mener jeg, at O`Shea er bedre at have med på midtbanen, idet han er defensivt stærkere end Carrick. Det kan have den konsekvens, at Scholes kan blive frigjort og offensiv i sit spil, når O`Shea er med. Ligeledes har O`Shea en alsidighed, som ingen andre har. Dermed har han hele tiden stærke sider at trække på, uanset om det er modstanderen, der presser os, eller os der presser dem. Her er Carrick bedst, når vi "konstant" er i boldbesiddelse, og han kan varme bolden, før han forsøger at slå en giftig aflevering.

Når vi har Scholes på den ene centrale plads, mener jeg, det er væsentlig at have en fysisk stærk spillere ved siden af den 170cm høje spiller. Ikke at Scholes ikke går til den i nærkampene, men Scholes`s forcer er frem af banen. Her kan O`Shea bedre lukke af med sine åbenlyse defensive evner.

Glory Man United
04-10-2007, 15:40
Jeg har ikke tid den store diskussion, idet jeg har planer for resten af dagen. Men her kommer noget af årsagen til, at jeg mener, at O`Shea er en tand bedre end Carrick. Jeg vælger at fremlægge det via en sammenligning af de to. Her er det kun deres allerstærkeste og -svageste sider, der nævnes:

Carricks stærke sider: Teknik, slå en stiknink i dybden, tacklinger, kampgejst, overblik.

O`Sheas stærke sider: Kampgejst, kan spille overalt, hovedspil, overblik, tacklinger, defensiv rigtig stærk, fysik.

Carricks svage sider: Langsom boldomgang, taber let bolden, ofte boldskubber

O`Sheas svage sider: Teknik, småspil

Alt i alt mener jeg, at O`Shea er bedre at have med på midtbanen, idet han er defensivt stærkere end Carrick. Det kan have den konsekvens, at Scholes kan blive frigjort og offensiv i sit spil, når O`Shea er med. Ligeledes har O`Shea en alsidighed, som ingen andre har. Dermed har han hele tiden stærke sider at trække på, uanset om det er modstanderen, der presser os, eller os der presser dem. Her er Carrick bedst, når vi "konstant" er i boldbesiddelse, og han kan varme bolden, før han forsøger at slå en giftig aflevering.

Når vi har Scholes på den ene centrale plads, mener jeg, det er væsentlig at have en fysisk stærk spillere ved siden af den 170cm høje spiller. Ikke at Scholes ikke går til den i nærkampene, men Scholes`s forcer er frem af banen. Her kan O`Shea bedre lukke af med sine åbenlyse defensive evner.

At O´Shea kan spille alle pladser, gør ham jo ikke til en bedre midtbanespiller ;) Og med O´Shea på midtbanen gør vi det nemmere for modstanderen. Jeg ville da fortælle Wigan spillerne, at de skal "skubbe op" på Scholes og lade O´Shea få bolden.....for en genial 30 m aflevering kommer ikke derfra!

Benzet
04-10-2007, 15:45
At spille på midtbanen, indebærer ikke kun at være på midten af banen. Derimod skal du både med hjem i forsvaret, være på midten og frem i angrebet. Derfor kan alsidighed godt være en styrke som centralmidtbanespiller.

Glory Man United
04-10-2007, 15:57
At spille på midtbanen, indebærer ikke kun at være på midten af banen. Derimod skal du både med hjem i forsvaret, være på midten og frem i angrebet. Derfor kan alsidighed godt være en styrke som centralmidtbanespiller.

Helt seriøst: Du skriver "kan spille overalt" om O´Shea. Vi snakker om en der først og fremmest dække af på midtbanen, så Scholes kan være den kreative. Lad nu bare være. Med "kan spille overalt" mener du jo, han kan spille i forsvaret også :)

Sivebæk
04-10-2007, 16:09
http://youtube.com/watch?v=eJqs4OFsiKA
http://youtube.com/watch?v=ealshX2Pcps

JakobR
04-10-2007, 16:23
Jeg synes det er en fejl både at have Carrick og Scholes på midtbanen, da de er for meget den samme type spiller. I O'Shea får vi en langt bedre defensiv mand, og dette kan give luft til Scholes.

Dermed ikke sagt, at Carrick er en dårligere spiller end O'Shea.

man.utd25
04-10-2007, 16:42
Jeg synes vi skulle prøve lidt med anderson på midten i sted for.. For så vidt jeg kan se kan han også spille mange pladser, jeg vil heller se anderson på den centrale midtbane end i angrebet tror han kan meget mere der

Bergmann
04-10-2007, 16:49
Tevez kunne også blive et emne. Dette ville også sætte Saha på banen, og så er den svære angriberdebat væk. Jeg vil mene, at Tevez sagtens kunne udfylde den rolle - selvfølgelig vil det taktiske blive svært for ham, men han har tidligere optrådt på en midt-midt.

man.utd25
04-10-2007, 16:53
Tevez kunne også blive et emne. Dette ville også sætte Saha på banen, og så er den svære angriberdebat væk. Jeg vil mene, at Tevez sagtens kunne udfylde den rolle - selvfølgelig vil det taktiske blive svært for ham, men han har tidligere optrådt på en midt-midt.

ja enig men tror bare han vil få det for svært der og jeg vil heller have tevez oppe i angrebet for saha er jeg ikke meget for

schousboe9
04-10-2007, 16:56
Det ville da være selvmord, at sætte en Anderson eller Tevez ved siden af Scholes på midtbanen. Godt nok skal vi spille en tand mere offensivt, men dét er vel at stramme den lidt. Jeg er overbevist om, at O'Shea får Carricks plads i weekenden, og selvom han langt fra har Carricks evner, er han som regel en habil mand på midten, teknik eller ej. ;)

Ellers ville Gibson være spændende, men det er nok for tidligt.

man.utd25
04-10-2007, 17:09
Det ville da være selvmord, at sætte en Anderson eller Tevez ved siden af Scholes på midtbanen. Godt nok skal vi spille en tand mere offensivt, men dét er vel at stramme den lidt. Jeg er overbevist om, at O'Shea får Carricks plads i weekenden, og selvom han langt fra har Carricks evner, er han som regel en habil mand på midten, teknik eller ej. ;)

Ellers ville Gibson være spændende, men det er nok for tidligt.

du er da helt væk, undskyld mig men du vil heller have en gibson frem for en anderson som vi har betalt så mange mio for , nej jeg mener virkelig anderson skal ind for tror det er kampen hvor han kan vise hvad han kan

schousboe9
04-10-2007, 17:15
du er da helt væk, undskyld mig men du vil heller have en gibson frem for en anderson som vi har betalt så mange mio for , nej jeg mener virkelig anderson skal ind for tror det er kampen hvor han kan vise hvad han kan

Nåh ja, man har vel ret til en mening?? Men dvs. med din logik, med VDS ude, burde vi smide Anderson i kassen pga. sit store prisskilt!? Han skal jo kunne spille den plads, han bliver tildelt, og når det nu engang er Carrick der er ude, og derved efterlader en tom defensiv midtbane, ville jeg sikkert foretrække Gibson fremfor Anderson, men som jeg også sagde: Det er nok for tidligt, så det må blive O'Shea.

Anderson har jo heller ikke spillet højreback i Nevilles fravær bare fordi han er dyrt indkøbt??

man.utd25
04-10-2007, 17:19
Nåh ja, man har vel ret til en mening?? Men dvs. med din logik, med VDS ude, burde vi smide Anderson i kassen pga. sit store prisskilt!? Han skal jo kunne spille den plads, han bliver tildelt, og når det nu engang er Carrick der er ude, og derved efterlader en tom defensiv midtbane, ville jeg sikkert foretrække Gibson fremfor Anderson, men som jeg også sagde: Det er nok for tidligt, så det må blive O'Shea.

Anderson har jo heller ikke spillet højreback i Nevilles fravær bare fordi han er dyrt indkøbt??

rolig griner, det er skam ikke sådan ment du, jeg mener at man køber en så dyr en spiller og efter min mening kan han fint spille den plads hvor carrick spiller mener bestemt godt vi kan kalde til offensivt i denne kamp her og sats lidt:) men anderson kan spille alle pladser på midtbanen og i angrebet

Martinsen
04-10-2007, 17:36
jeg ville til hver en tid foretrække Gibson fremfor Anderson på pladsen ved siden af Scholes mod Wigan! Anderson minder slet ikke om en der kan tage slæbet i en PL kamp på den centrale midtbane, det er selvfølgelig kun bedømt ud fra den smule jeg har set ham. Men nu skal vi heller ikke være naive og bare tro vi kan køre Wigang og spille med 4 meget offensive midtbanespillere!

Dines
04-10-2007, 17:46
Fordelene ved O'Shea kontra Carrick:

O'Shea: Hovedstødstærk. God fysik og sikker i sine passninger. En anden fordel er, at Scholes nok vil blive rykket frem som den offensive af de to, og der er han klasse, mens han med Carrick skiftes lidt.

Carrick: Klassespilforståelse. Iforhold til O'Shea ved man ikke om han kan slå en fantastisk aflevering, så man skal hele tiden være på vagt for ham, imens O'Shea mere er oprydder. Klart bedre teknik, og som sagt er han mere uforudsigelig.

1 mod 1 er Carrick langt bedre end O'Shea, men måske er det en fordel at vi nu på midtbanen har en oprydder, og så en der skubber frem, mens Scholes og Carrick minder lidt for meget om hinanden imo.

schousboe9
04-10-2007, 17:50
jeg ville til hver en tid foretrække Gibson fremfor Anderson på pladsen ved siden af Scholes mod Wigan! Anderson minder slet ikke om en der kan tage slæbet i en PL kamp på den centrale midtbane, det er selvfølgelig kun bedømt ud fra den smule jeg har set ham. Men nu skal vi heller ikke være naive og bare tro vi kan køre Wigang og spille med 4 meget offensive midtbanespillere!

Nej, my words exactly!

Kofoed
04-10-2007, 18:50
Jeg ser gerne denne formation:

PIG
O'shea - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Anderson(Off) - Scholes(Def) - Giggs
Rooney
Saha

JakobR
04-10-2007, 19:17
Jeg vil godt nok ikke se Scholes som defensiv midtbane. Han er muligvis en fighter, men nogen gudsbenået tackler er han langt fra.

Kofoed
04-10-2007, 19:40
Jeg vil godt nok ikke se Scholes som defensiv midtbane. Han er muligvis en fighter, men nogen gudsbenået tackler er han langt fra.

Det var også mere for at kunne få anderson presset ind.. ellers skulle man prøve med pique og anderson på midten... men det bliver nok rimeligt vovet..

Damien
04-10-2007, 19:49
Uheldigt carrick lige skal løbe ind i en skade... Det er da utroligt hvordan vores skader rammer de samme pladser.. Ligesom sidste år med hele forsvaret ude..

Jeg syntes ikke man kan snakke om Anderson ved siden af Scholes, det blir alt alt for offensivt.. Jeg ville bruge O'Shea eller Pique, men Sir Alex vælger nok O'shea da han har lidt mere erfaring og rutine.. Men syntes da os Pique kunne få chancen på def. midt, måske i anden halvleg og især hvis vi foran.

JakobR
04-10-2007, 20:05
Det var også mere for at kunne få anderson presset ind.. ellers skulle man prøve med pique og anderson på midten... men det bliver nok rimeligt vovet..

Jae, men jeg tør ikke sætte min lid til hverken Anderson eller Pique, da de endnu ikke har vist deres værd for klubben. Havde jeg været manager, så havde Rooney sneget sig ned på midtbanen, så vi kunne beholde O'Shea på backen (hvis Wes ikke er klar).

Christensen
04-10-2007, 20:33
Pique spillede i sidste sæson på den defensive midtbane, med et af Spaniens største midtbanetalenter, Alberto Zapater, og gjorde det rigtig godt. Så kunne være spændende at se Pique på den plads mod Wigan. Noget der måske også kan komme på tale, hvis Brown ikke er klar, og O'Shea må tage sig af backen.

Kofoed
10-10-2007, 23:05
jeg har læst at han vil være klar midt november, men jeg er næsten sikker på at jeg så ham på tv2 sport i et indslag om det engelske landshold, og jeg tror det var et nyt indslag.. der så man han løb rundt sammen med de andre fra landsholdet????

JakobR
10-10-2007, 23:19
jeg har læst at han vil være klar midt november, men jeg er næsten sikker på at jeg så ham på tv2 sport i et indslag om det engelske landshold, og jeg tror det var et nyt indslag.. der så man han løb rundt sammen med de andre fra landsholdet????

Man kan jo også godt løbe med en brækket arm. Jeg tror ikke det er helt nyt, for hvorfor skulle den engelske trup træne sammen med én, der alligevel ikke bliver kampklar.

Glory Man United
11-10-2007, 08:30

Han er ikke udtaget....men han kan vel løbe som en brækket arm :D

Kofoed
11-10-2007, 16:50
Man kan jo også godt løbe med en brækket arm. Jeg tror ikke det er helt nyt, for hvorfor skulle den engelske trup træne sammen med én, der alligevel ikke bliver kampklar.

Han er ikke udtaget....men han kan vel løbe som en brækket arm :D

Ja self kan han løbe med en brækket arm.. men hvorfor skulle han?? han kommer jo alligevel ikke til at spille med landsholdet..

PerRonaldo
15-11-2007, 20:35
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=29051

Det ville da være tåbeligt at sælge ham igen! Så skulle det da lige være for det dobbelte, men 180 mill. kr. er da til grin! Det er vel endnu en røver historie, men kan godt forstå de vil have ham tilbage.. Siden han smuttede er det kun gået nedad for tottenham.

Refstrup
15-11-2007, 20:36
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=29051

Det ville da være tåbeligt at sælge ham igen! Så skulle det da lige være for det dobbelte, men 180 mill. kr. er da til grin! Det er vel endnu en røver historie, men kan godt forstå de vil have ham tilbage.. Siden han smuttede er det kun gået nedad for tottenham.

Helt Enig !

Rasmus-K-J
15-11-2007, 20:43
Carrick den ene vej og berbatov den anden:D ej :D men synes aldrig rigtig Carrick er slået 100% igennem, men aldrig i livet skal vi sælge ham, ham og Owen H på midten vil være super, Carrick mere offensiv = slå igennem 110%

Don Kafai
15-11-2007, 21:05
Carrick den ene vej og berbatov den anden:D ej :D men synes aldrig rigtig Carrick er slået 100% igennem, men aldrig i livet skal vi sælge ham, ham og Owen H på midten vil være super, Carrick mere offensiv = slå igennem 110%

Jeg synes tværtimod klart at Carrick har tilbragt holdet en masse. Han havde problemer i starten, og jeg tror at når man har spillere som Ronaldo og Rooney der gør det exeptionelle, så har man fra supporternes side svært ved at respektere den spiller der laver "den sikre" aflevering hver gang.

Carrick laver sjældent en fejl aflevering, og han har ofte den der næstsidste eller 3. sidste aflevering til ham der laver en assist, altså han laver kort og godt de afleveringer som man ikke fører statistik over. Oftest bliver et mål skabt af den 3. sidste aflevering selv det kun er målscoreren og assisten der "belønnes", og her er Carrick fantastisk.

Sidste sæson var han også suværen når United skulle forsvarer en 1-målsføring. Her har vi før i tiden smidt 2 dumme point på sene udligninger, men så længe vi selv har bolden, så scorer de andre ikke, og her er Carrick klasser over Fletcher, O'Shea, Giggs og alle de andre vi havde inde på den centrale midt de seneste sæsoner.

Desuden lavede han en 7-8 mål i fjor hvor mange af dem var vigtige.

Som du kan høre er jeg stor beundrer af hans spil og type og det ærgrer mig han ikke har fået mere kredit end han har. Han skal ikke sælges, og jeg har svært ved at tage Indkast's rygte seriøst, bla. fordi de ikke kan stave i overskriften....

CC
15-11-2007, 21:37
Er også selv stor tilhænger af Carrick og har hele tiden regnet ham for en kæmpe succes... Han er muligvis ikke den der laver det smarte, uventede træk, men tilgengæld er han super intelligent og giver et flow i spillet som vi ikke havde fået ellers... Desuden bringer han en stabilitet på holdet som jeg ikke tror Fergie ville være foruden...
I vores sidste kamp mod Blackburn nævnte den engelske kommentator også at Carrick muligvis ikke var den mest iøjnefaldende spiller, men at han virkelig gør spillet lettere for sine medspillere!
Udover dette tror jeg ganske simpelt ikke at vi havde vundet mesterskabet sidste år uden ham, og regner ham for en af de vigtigste spillere i den sammenhæng...

Parkohargo
15-11-2007, 23:16
Ville da hvertfald være tåbeligt og skille sig af med Carrick! Som der bliver sagt er han ikke den spillertype der laver de uforudsigelige ting men han bringer en masse dynamo på midten og han kan lave nogen millimeter præcise afleveringer. Desuden spillede ham og Scholes den midt synes jeg fantastisk sidste sæson, og han har da bevist at han hører til i start 11´eren.

Baunie
15-11-2007, 23:40
Carrick bliver ikke solgt, og slet ikke lige midt i sæsonen, hvor United sjældent køber og sælger. Desuden jagter man næppe en engelsk landsholdsspiller hele sommeren og overbetaler for ham, for så at sælge ham halvandet til to år senere, selvom han har levet op til forventningerne.

Visse steder nævnes det, at Andersons imponerende præstationer kunne skubbe Carrick ud, men den holder nok heller ikke. Nani, har Fergie erkendt, er et planlagt køb, og jeg gætter på det samme gør sig gældende for Anderson. Det er ikke spillere, man har fundet i februar og bare købt uden videre. Sådan handler Fergie ikke, når det gælder de store køb.

Derfor tror jeg Carrick er ret så sikker i United. Medmindre Spurs begynder at byde langt over, hvad United selv gav, hvilket er ret så urealistisk. Og endelig, hvilken interesse skulle Carrick have i at tage tilbage til Spurs.

CC
16-11-2007, 10:06
Fergie havde først tænkt sig at købe anderson næste år, men valgte at slå til nu hvor han var billig!

Glory Man United
16-11-2007, 10:48
Nægter også at tro at Carrick ryger....da han kom tilbage fra sin skade, skubbede han Fletcher ud. Så hvis Carrick vil acceptere, at han ikke altid spiller, tror jeg mere på, at Fletcher smutter.....

23Becks
16-11-2007, 12:15
Carrick skal blive i United, da et salg vil være fuldstændigt uacceptabelt. Efter min overbevisning hører han til blandt de 11 første - Han er bedre end Hargo, hvilket nok hele dette forum er uenig med mig i. Når han er oppe i gear igen efter sin skade, skal han nok generobre sin plads. Men det er da glædeligt at vi har klaret os så fremragende selvom både scholes og carrick har været skadet. og der skal Hargo og Anderson roses, men med alle spiller til rådighed bør det være Scholes og Carrick der spiller fra start.

ChristianR
16-11-2007, 15:47
Tror/håber nu heller ikke, han bliver solgt. Men Tottenham må åbenbart være kommet til penge. De har i følge visse medier jo også budt 300mill på Casillas.

Men man kan frygte at man hos Unitedledelsen lader sig friste af de mange penge, når man har Scholes, Hargo og Anderson, som også alle spiller fantastisk for tiden. Måske lige pånær den skadede Scholes, men ham ved vi, hvad kan:D

Flax_Generous
16-11-2007, 17:13
Carrick skal blive i United, da et salg vil være fuldstændigt uacceptabelt. Efter min overbevisning hører han til blandt de 11 første - Han er bedre end Hargo, hvilket nok hele dette forum er uenig med mig i. Når han er oppe i gear igen efter sin skade, skal han nok generobre sin plads. Men det er da glædeligt at vi har klaret os så fremragende selvom både scholes og carrick har været skadet. og der skal Hargo og Anderson roses, men med alle spiller til rådighed bør det være Scholes og Carrick der spiller fra start.
Jeg er ikke decideret uenig med dig. Det afhænger af hvilket hold vi spiller mod. Men som udgangspunkt og mod de fleste hold i Premier League så jeg helst Carrick ved siden af Scholes. Carrick har udviklet sig til at være en rigtig habil pasningsspiller, der flytter bolden hurtigt og med fint overblik. Samtidig læser han spillet fint og bryder mange angreb. Selvfølgelig ikke nær så mange som skraldemanden Hargreaves, men han er faktisk yderest kompetent i det defensive arbejde.

Men nu hvor Scholes er ude, så kunne det være sjovt at se dem på banen samtidig. Selvom det selvfølgelig vil betyde, at Anderson må en tur på bænken, hvilket egentlig ikke er fortjent. Han har nemlig været strålende og er i mine øjne vores kommende styrmand på midtbanen. Måske allerede om et 1 år.

Dines
16-11-2007, 17:38
Tror hverken på Carrick vil skifte, eller United vil sælge. Sidste år spillede han fast hvergang, og gjorde det også før hans albueskade, selvom hverken Hargreaves og Anderson ikke være, så hvis han er utilfreds med at sidde på bænken efter sin skade er det underligt. Iøvrigt sælger Fergie nok ikke en mand i vinterpausen. Så tror ikke på det, medmindre det er et kæmpe bud.

Hr Hansen
16-11-2007, 19:32

Nu har jeg kæmpet hårde kampe for både Hargo og Carrick,
at sige en af dem er bedre end den anden vil jeg mene er noget vrøvl, Carrick ligger i smørhulet og laver gode aflevereinhger 90% af tiden, han har gode dybteløb og er faktsik en skudtrussel udefra.

Han er forfærdelig dygtig tankemæssigt, og han kan lave glidene tacklinger når det er nødvendigt, alt i alt en klassespiller!

Hargo, er manden som manglede sidste sæson, den deffensive midtbane mand som kæmper rø... udaf bukserne, tackler når det er nødvendigt, ok i pasningsspillet og så har han faktisk et rigtigt godt skud!

SCholes er ved at være oppe i årne og jeg ved ikke hvor længe han magter at være i maskinrummet på Manchester United's midtbane, hvis han stopper om ca 2 år så er der Hargo, Carrick, Anderson og Fletcher til de to pladser centralt, derfor skal Carrick forhåbenligt ingen steder!

JDK
16-11-2007, 19:44
Carrick var en guldgruppe i sidste sæon! han skal ikke sælges - vi er en klub som vil vinde det hele og derfor skal vi have en trup til netop dette, og det inkluderer at vi har mange midt-midtbanespillere (specielt i en situation hvor vi mangler Scholes i nogle måneder!)

Carrick skal ikke sælges i mine øjne! :)

Runaldo
16-11-2007, 21:23
Det ville være ganske tåbeligt at skille sig af med Michael Carrick. Han har jo gjort et fænomenalt job i sidste sæson og mangler måske lige lidt for at være en af de bedste 11 i denne sæson. Nu hvor vi har fået Rooney på skadeslisten kan det være at vi kan se en Anderson i en mere offensiv rolle og et samarbejde på midten mellem Owen og Michael, som jeg kan se vil kunne udradere alle der prøver at gå via midten til målet.

Kan godt være at Carricks pasningsspil har manglet et par inches i forhold til sidste sæson, men han er en vigtig brik på holdet og det ved Ferguson godt. En som Fletcher spiller bare ikke godt nok offensivt eller defensivt som Carrick, og vil aldrig kunne erstatte ham.

Et salg af Carrick er totalt uacceptabelt og vil være ligeså dumt som et købt af Blanc var.

Hr Hansen
16-11-2007, 21:38
Hvordan du sige at købet af Blanc var dumt?

Han lærte alle de unge en masse ting og er siden blevet rost af flere af spillerne/trænerne for hans tid i klubben...

Vi manglede en forsvar og han blev rutineret hentet ind af Saf

PerRonaldo
17-11-2007, 10:06
Der kan ikke herske nogen tvivl om at Carrick har gjort det bedre end Hargo! Men Hargo har været i klubben i nogle måneder og har været skadet, så man kan ikke vurdere hvem der er bedst endnu. Synes heller ikke det er relevant hvem der er bedst af de to, de spiller samme plads, men har forskellige kompetencer. Jeg tror når begge er helt oppe i gear, så afhænger det af modstanderen, hvem der spiller ved siden af scholes.

Som andre også er inde på kunne man nemt se de to sammen på den centrale midtbane især nu hvor scholes er skadet, men det kræver selvføglelig at en af dem kan slå Anderson af, det bliver ikke lige nemt!

Parkohargo
13-01-2008, 02:09
Carrick spillede meget flot i dagens kamp mod Newcastle efter min mening. Håber sku han har fundet sig gamle jeg tilbage, efter en noget sløj halv sæson fra hans side af.

Han viste et sublimt blik for spillet og diskede op med nogle lækre afleveringe.. sådan som vi kender ham bedst.

Flipperen
13-01-2008, 21:56
Håber det her har vist alle, at han er for vild, selvom det var været en skidt sæson for ham indtil videre. Hvis han bare kommer tilbage, bliver han en lige så vigtig brik i vores spil som sidste sæson..

Det er så dejligt at se alle fandt formen i går, måske hjælper det også en anelse når der går bedre på midten, synes jeg ofte vi har haft svært ved i denne sæson, selvom Anderson har vist gode taktik, men Darren og Carrick har været en skuffelse.

BadBoy
13-01-2008, 22:37
jeg tror aldrig jeg glemmer den kamp i går, det var næsten som at have scholes med, geniale afleveringer og et godt forsøg der var meget tæt på at gå ind, han var simpelthen fantastisk

Fletcherfan
13-01-2008, 23:18
Ja jeg synes også at Fletcher og Carrick har skuffet lidt i år, men jeg synes specielt, at Carrick har den sidste måned eller to har vist bedre og bedre spil, og jeg tror helt ærligt, at han bliver en af vores vigtigste spillere mod slutningen... Jeg tror det bliver kun Rio, Rooney og Ronaldo, der MULIGVIS bliver vigitigere end ham i slutningen... Jeg elsker Carrick's måde at spille på...

Streubel
13-01-2008, 23:31
Carrick er en nøgle spiller i vores bestræbelser på at nå langt i alle turneringer... I topform har han et sublimt blik for spillet og er super vigtig i det defensive...

Hvis vi tænker på hvor godt vi gjorde det i Champions League sidste år kan vi gå hen og gå hele vejen med de ekstra alternativer vi har fået i Nani, Hargreaves, Anderson og Tevez..

Holdet ser virkelig skarpt ud og med Park, Scholes, Silvestre og Neville snart tilbage i stalden og med en Carrick og Rooney på vej tilbage i form har vi verdens mest komplette hold..

Det her endte i en mere generel ros af holdet en af carrick selv. Men han er ekstrem vigtig for uden ham mangler der en brik i puslespillet

Dines
14-01-2008, 07:33
Det er sjovt at Carrick præcist på dette tidspunkt sidste år også begyndte at finde formen. Resten af sæsonen var han en af de vigtigste, og han scorede også 5 mål i foråret, så lad os håbe at han er på vej tilbage til sit gamle jeg. Det så ihvertfald godt ud mod Newcastle.

mojtaba
14-01-2008, 08:11
Det er sjovt at Carrick præcist på dette tidspunkt sidste år også begyndte at finde formen. Resten af sæsonen var han en af de vigtigste, og han scorede også 5 mål i foråret, så lad os håbe at han er på vej tilbage til sit gamle jeg. Det så ihvertfald godt ud mod Newcastle.

Ja:D Han kunne også have scoret imod Newcastle, hvis det ikke havde været på grund af de newcastle-spillere, som dækkede målet.

Dines
14-01-2008, 16:00
Hvad sker der med Oldtrafford.dk? Ved godt det ikke er det rigtige forum, men alligevel?

23Becks
14-01-2008, 18:21
dejligt at folk kan rose Carrick, som spillede helt suverænt.. Han viste formen fra sidste sæson, og lad os håbe han fortsætter og gør han det, så kan Hargo godt blive siddende ude på bænken.

schousboe9
14-01-2008, 18:40
Carrick skal bare bruges rigtigt. I en kamp som den mod Newcastle er det helt rigtigt at bruge Carrick IMO. Vi spiller overfor et hold, som bare losser væk i samtlige 90 min. (de gjorde det bare ikke så godt! :)), og der har vi brug for Carricks evner i pasningsspillet og hans kreativitet, hvorimod på udebane i CL eller mod Chelsea og Arsenal, kampe hvor der skal lukkes mere af end op, skal Hargo ligge lige foran bagkæden og agere bølgebryder. Det er jo stort set dét, han er købt til.

Dog tror jeg ikke man ska lægge mere i resultatet og de individuelle præstationen end som så. Vi spillede uden tvivl genialt og flydende, især i anden halvleg, men Newcastle mistede jo al mod og lyst til kamp da de kom bagud med 0-2 - herefter faldt de bare sammen, og det der i første halvleg lignede opdækning forsvandt jo fuldstændig.

JDK
15-01-2008, 13:51
Carrick skal bare bruges rigtigt. I en kamp som den mod Newcastle er det helt rigtigt at bruge Carrick IMO. Vi spiller overfor et hold, som bare losser væk i samtlige 90 min. (de gjorde det bare ikke så godt! :)), og der har vi brug for Carricks evner i pasningsspillet og hans kreativitet, hvorimod på udebane i CL eller mod Chelsea og Arsenal, kampe hvor der skal lukkes mere af end op, skal Hargo ligge lige foran bagkæden og agere bølgebryder. Det er jo stort set dét, han er købt til

Helt enig! også derfor jeg var stor tilhænger af at hente Hargo (og stadig beholde Carrick), da de kan supplerer hinanden rigtig godt - Hargo til at aflaste midtbanen i de store kampe, mens Carrick stadig kan spille og være en bolddirrigent på midten i mange af de andre kampe!

timberunited
11-03-2008, 11:06
:devill: Selvom man er United-fan, er det ikke altid, man kan lide alle spilletyper, og jeg må indrømme min begejstring for Carrick er temmelig begrænset. På plussiden er han en intelligent spiller, der er vanvittig god til at flytte bolden rundt. Men senest mod Portsmouth så vi, at det desværre for sjældent er ind i mål. Og det er en stor mangel ved spilleren.

Han er god til at placere sig rigtig, men han mangler kampånd. Og United mangler en kaptajn, der kan tage arbejdshandskerne på, når sådan noget som Portsmouth sker - helst inden det får konsekvenser.

Når United fører 4-0, bolden bare skal flyttes rundt, er Carrick dog i sit element. Her bliver det ovenikøbet også til at skud indenfor Old Trafford.

Glory Man United
11-03-2008, 11:15
:devill: Selvom man er United-fan, er det ikke altid, man kan lide alle spilletyper, og jeg må indrømme min begejstring for Carrick er temmelig begrænset. På plussiden er han en intelligent spiller, der er vanvittig god til at flytte bolden rundt. Men senest mod Portsmouth så vi, at det desværre for sjældent er ind i mål. Og det er en stor mangel ved spilleren.

Han er god til at placere sig rigtig, men han mangler kampånd. Og United mangler en kaptajn, der kan tage arbejdshandskerne på, når sådan noget som Portsmouth sker - helst inden det får konsekvenser.

Når United fører 4-0, bolden bare skal flyttes rundt, er Carrick dog i sit element. Her bliver det ovenikøbet også til at skud indenfor Old Trafford.

Er langt fra enig. Hans sæson har ikke været den bedste....indtil for 2 mdr siden. I denne sidste periode, har han imo været den bedste midtbanespiller. Hans afleveringer/overblik er sublimt (bedst illustreret ved Nanis mål mod Arsenal).
Hans manglende mål er self et problem. Men altså: Der er INGEN centrale midtbanespillere, som scorer i år, thats a fact! Så derfor skal han jo ikke vælges fra.

23Becks
11-03-2008, 11:17

Bullshit!!

Er enig i han burde have scoret mod Portsmouth, men han var uheldig og gled, da han rundede David James.. Portsmouth-kampen var en kamp, hvor vi bare ikke kunne score, så syns ikk man kan give Carrick skylden fremfor så mange andre, der brændte næsten lige så store chancer..

at han scorer for sjældent er jo også et problem de andre centrale midstbanespillere lider under, så der kunne du lige så godt kritisere Anderson, Scholes osv..

Bugge
11-03-2008, 11:19
Enig med Glory Man United..
Carrick var virkelig løftet sit spil her de seneste par måneder og pt er han den bedste af vores centrale midtbanespillere, Anderson virker træt..
Vi kan ikke tillade os at bebrejde ham at han ikke laver specielt mange mål for hverken Scholes, Hargo, Anderson, Nani, Giggs osv er på nogen måde målfarlig i år.. Målene skal komme fra Ronaldo hvis ikke angriberne..

timberunited
11-03-2008, 11:44
:devilll: Er ligeglad med, hvad de hedder. Den bare i kassen - særligt i de to næste kampe. Men I har ret mht. Scholes. Han er dog klart den bedste offensive spiller af de to. Her kan Carrick lære noget af den "gamle" mand.

I øvrigt var en af årsagerne til, at vi blev mestre sidste år, at alle kunne score. Så send boldflytterne ud af truppen.

Bugge
11-03-2008, 11:46
:devilll: Er ligeglad med, hvad de hedder. Den bare i kassen - særligt i de to næste kampe. Men I har ret mht. Scholes. Han er dog klart den bedste offensive spiller af de to. Her kan Carrick lære noget af den "gamle" mand.

I øvrigt var en af årsagerne til, at vi blev mestre sidste år, at alle kunne score. Så send boldflytterne ud af truppen.

Ja, Scholes er den bedste.. Men Carrick er pt den bedst spillende..
Men der er ingen tvivl om at andre centrale midtbanespillere kan lære en del af en gammel ræv som Scholes..

23Becks
11-03-2008, 11:48
Ja, Scholes er den bedste.. Men Carrick er pt den bedst spillende..
Men der er ingen tvivl om at andre centrale midtbanespillere kan lære en del af en gammel ræv som Scholes..

skal vi så have en trup bestående af lutter forsvarsspillere og så Ronaldo, Tevez og til dels Rooney???

United DK
11-03-2008, 16:23

Ja, Scholes er bedre end Carrick, og Keane var bedre end Scholes, men derfor skulle Scholes jo ikke ud på bænken.

Bugge
11-03-2008, 17:08
skal vi så have en trup bestående af lutter forsvarsspillere og så Ronaldo, Tevez og til dels Rooney???

Seriøst, hvad fanden snakker du om? Hvad har det der med mit indlæg at gøre?

Jeg påpeger at Carrick bør foretrækkes frem for Scholes fordi han er bedre kørende og at vores midtbane generelt ikke har scoret specielt mange mål i år så man kan ikke kun bebrejde Carrick at han ikke har scoret nok kasser.
Hvordan får du det til at jeg vil have et hold bestående af Ronaldo, Tevez og en masse forsvarsspillere? Hvis du ikke kan tyde mine indlæg, så lad være med at kommentere dem?

ChristianR
11-03-2008, 17:20
Seriøst, hvad fanden snakker du om? Hvad har det der med mit indlæg at gøre?

Jeg påpeger at Carrick bør foretrækkes frem for Scholes fordi han er bedre kørende og at vores midtbane generelt ikke har scoret specielt mange mål i år så man kan ikke kun bebrejde Carrick at han ikke har scoret nok kasser.
Hvordan får du det til at jeg vil have et hold bestående af Ronaldo, Tevez og en masse forsvarsspillere? Hvis du ikke kan tyde mine indlæg, så lad være med at kommentere dem?

Skal ikke blande mig, men tror bare han kom til at "Quote" det forkerte indlæg. Jeg tror, han kom til at citere dig, fordi du i dit tidligere indlæg citerer en anden...- Hvis du forstår:)
Så rolig nu, sømand.

Høgsted
11-03-2008, 17:21
Ja, Scholes er bedre end Carrick, og Keane var bedre end Scholes, men derfor skulle Scholes jo ikke ud på bænken.

I denne sæson synes jeg langt fra at Scholes har været bedre end Carrick og hvis man kigger på sidste sæson synes jeg også Carrick var bedst. Scholes tager ikke mange af hans geniale dybdeløb mere ( forståeligt nok pga alderen bl.a. ) og jeg synes han bliver for meget boldflytter. Carrick flytter også bolden meget men det er jo også hans speciale og synes han er blevet mere direkte i hans pasninger hvilket kun er positivt. I øvrigt har han spillet suverænt i de sidste par kampe og for mig at se er han den bedste på midten sammen med Anderson pt. Desværre ser jeg ikke Scholes mere som den klassespiller han engang var og jeg synes ikke at bidrager med meget til holdet på banen. Jeg er utroligt skuffet over Scholes i denne sæson. Desværre

United DK
11-03-2008, 17:30
I denne sæson synes jeg langt fra at Scholes har været bedre end Carrick og hvis man kigger på sidste sæson synes jeg også Carrick var bedst. Scholes tager ikke mange af hans geniale dybdeløb mere ( forståeligt nok pga alderen bl.a. ) og jeg synes han bliver for meget boldflytter. Carrick flytter også bolden meget men det er jo også hans speciale og synes han er blevet mere direkte i hans pasninger hvilket kun er positivt. I øvrigt har han spillet suverænt i de sidste par kampe og for mig at se er han den bedste på midten sammen med Anderson pt. Desværre ser jeg ikke Scholes mere som den klassespiller han engang var og jeg synes ikke at bidrager med meget til holdet på banen. Jeg er utroligt skuffet over Scholes i denne sæson. Desværre

Scholes i topform er bedre end Carrick i topform. Det er det jeg mener. Carrick er uden tvivl bedre p.t.

Dines
11-03-2008, 18:39
Scholes i topform er bedre end Carrick i topform. Det er det jeg mener. Carrick er uden tvivl bedre p.t.

Hmm enig. Men nu er det bare sådan, at det er længe siden man har set en Scholes i topform, så det er lidt svært at huske. Men jeg giver dig ret i, at en Scholes i topform er blandt Englands bedste centrale midtbanespillere. Carrick har dog virkelig spillet sig op i foråret, og er p.t. den bedst spillende centrale midtbanespiller.

man.utd25
11-03-2008, 19:06
Hmm enig. Men nu er det bare sådan, at det er længe siden man har set en Scholes i topform, så det er lidt svært at huske. Men jeg giver dig ret i, at en Scholes i topform er blandt Englands bedste centrale midtbanespillere. Carrick har dog virkelig spillet sig op i foråret, og er p.t. den bedst spillende centrale midtbanespiller.

Helt enig med dig, det er ved at være langt tid siden vi har set scholes i topform, så derfor skal vi satse på carrick:)

Parkohargo
11-03-2008, 19:27
Som andre nævner det så har Carrick virkelig formået at spille sig op de sidste par måneder og han fortjener en masse spilletid imo. Ja han brændte gevaldigt en chance imod pompey men vil slet ikke dømme ham på den baggrund da der nærmest lå en forbandelse over os i den kamp..

Kunne godt tænke mig at se Scholes og Carrick konstellationen noget mere i fremtiden da jeg er sikker på at Scholes ville kunne komme op på niveau igen.

Bugge
11-03-2008, 19:30
Skal ikke blande mig, men tror bare han kom til at "Quote" det forkerte indlæg. Jeg tror, han kom til at citere dig, fordi du i dit tidligere indlæg citerer en anden...- Hvis du forstår:)
Så rolig nu, sømand.

Jeg sku ellers lige til at sige røv..!:titte:

Parkohargo
18-04-2008, 14:42
Så er der forlydender om at også Carrick er ved at underskrive en ny kontrakt. Satme lækkert at høre. Carrick havde en skidt start på sæsonen men har formået at spille sig flot op. Lidt ligesom sidste sæson. Imo er han en rigtig vigtig brik i truppen, dog virker det som om han altid har været en smule undervurderet.

Men jeg er ufattelig glad for at vi har Carrick i truppen.

Høgsted
18-04-2008, 14:51
Carrick er så vigtig inde på den centrale midtbane og han binder kæderne perfekt sammen. Synes også han er stærkt undervurderet men er sikkert fordi han er en rimelig anonym spiller hvis man bare ser en kamp sådan for underholdningens skyld og ikke analyserer en smule på kampen. Han er perfekt i pasningsspillet og han nuværende form er forrygende. Det er meget vigtigt for fremtiden at han forlænger og jeg er også meget meget glad for at Carrick er i truppen

Hl-Glory
18-04-2008, 14:55
kanont Carrick også får forlænget kontrakten.
man må sige der godt gang på kontoret hos Gill.

Unitedforever
18-04-2008, 14:55
Jeg mener han er en super vigtig spiller. Han er en af de, forholdsvis, få spillere i veden, der er to-vejs-spillere. Det er en fryd at se Varrick ,når det kører for ham, og det må man sandelige,a t det har det gjort de sidste par måneder. Han er imo en ganske komplet spiller, og som i andre siger, så er han kraftigt undervurderet.

PerRonaldo
18-04-2008, 15:19
Han er kanon, men undervurderet ved jeg nu ikke, 200 mill forpligter.. Synes stadig det er mange penge, men selvom Tottenham fik en masse penge må de godt nok ærge sig over de solgte ham, for de mangler ham temmelig meget på den centrale midtbane.

Kofoed
18-04-2008, 15:26
Dejligt at der stadig er nogle der bare skriver under, uden nogen ståhej.. slut prut...

Parkohargo
18-04-2008, 15:46
Han er kanon, men undervurderet ved jeg nu ikke, 200 mill forpligter.. Synes stadig det er mange penge, men selvom Tottenham fik en masse penge må de godt nok ærge sig over de solgte ham, for de mangler ham temmelig meget på den centrale midtbane.

Ja han kostede en skilling dengang. Men jeg synes stadigvæk han er en smule undervurderet i klubben. Han virker også en del anonym og det er egentlig ikke så meget man hører fra ham. Lidt ligesom Scholes.

Daniel
18-04-2008, 15:47
Fantastisk nyhed både med ham men også med Brown og Rio.

Carrick synes jeg i øjeblikket er sikker mand i startopstillingen. Han havde en lidt skidt start på sæsonen ligesom sidste år men er siden kommet rigtig godt igen.

Jeg synes han er utroligt dygtig til at lukke af og arbejde defensivt men derudover har han et fantastisk overblik og kan slå de mest utrolige afleveringer. Og så har han jo også et fremrægende skud.

Kofoed
18-04-2008, 15:55
Ja han kostede en skilling dengang. Men jeg synes stadigvæk han er en smule undervurderet i klubben. Han virker også en del anonym og det er egentlig ikke så meget man hører fra ham. Lidt ligesom Scholes.

Præcis.. han er ikke den der fører sig frem.. han går bare ud og laver arbejdet til UG og så hjem igen.. Sådan virker det hvertfald.. Men han har så sandelig været alle 200mio hver..

PerRonaldo
18-04-2008, 16:02
Præcis.. han er ikke den der fører sig frem.. han går bare ud og laver arbejdet til UG og så hjem igen.. Sådan virker det hvertfald.. Men han har så sandelig været alle 200mio hver..

Det kan jo ikke passe at en mand til 200 mill skal bruge en halv sæson for at komme op på vanlig standard, og det har han jo gjort de to første sæsoner, men så er han tilgengæld også kanon. Når han har leveret en hel god sæson, med små formdyk, så er han de 200 mill værd. ;)

Damien
18-04-2008, 16:38
Jeg ser Carrick som starter i førsteholds truppen, så nice at han har mange år hos os endnu..
han er en fantastisk stabil spiller, og jeg er efterhånder blevet glad for hans præstationer.

23Becks
18-04-2008, 16:56
Rio er vores bedste mand i forsvaret og ronaldo er vores bedste mand fremme.. Carrick er om nogen bindeledet mellem kæderne, og uden ham ville vores spil ikke fungere så godt som det gør.. han er OUTSTANDING:devill:

Bugge
18-04-2008, 18:09
Dejligt at Carrick forlænger.. Når han har en dårlig kamp så er han sgu forfærdelig, men når han er god (og det er han i 3 ud af 4 kampe), så er han en fantastisk fodboldspiller..
Han kan lægge millimeterpræcise afleveringer som ingen andre og han har et klasse overblik...

Dines
18-04-2008, 18:37
Faktisk mener jeg, at Carrick har været en af vores bedste i foråret. Hans afleveringer er så fantastiske, og så er han også fin i det defensive spil. Faktisk en af de midtbanespillere vi har, der magter både det offensive og defensive på samme tid. Ligesom alle de andre midtbanespillere skal han dog score flere mål.

Hl-Glory
18-04-2008, 18:39
Faktisk mener jeg, at Carrick har været en af vores bedste i foråret. Hans afleveringer er så fantastiske, og så er han også fin i det defensive spil. Faktisk en af de midtbanespillere vi har, der magter både det offensive og defensive på samme tid. Ligesom alle de andre midtbanespillere skal han dog score flere mål.

det faktisk det eneste jeg synes vores midtbane spillere mangler i år, det er flere mål fra deres fødere.
selvfølgelig laver de en del assister men alligvel.
det har vi manglet i år, mål fra vores midtbane spillere pånær lige Ronaldo.

Bugge
18-04-2008, 18:42
Det er egentlig sjovt/mærkeligt at vi ikke har fået nogle flere mål fra fx Carrick og Anderson.. Vi så sidste år mod bl.a. Roma at Carrick kan føle klatten helt op i hjørnet når det passer ham, men jeg synes det er sjældent vi ser ham forsøge..
Og Anderson skulle eftersigende også have et giftigt venstrehug, men de gange han har smækket til dyret så har han for det meste ramt en projektør eller slået en fugl omkuld..

timberunited
18-04-2008, 19:44
:devill: Enig, Arjon! Selvom jeg er inkarneret United-fan, er jeg i øjeblikket kun glad for, at fremtidens og nutidens kaptajn Rio og Wes har forlænget. Carrick er en boldflytter og medgangsspiller i mine øjne. Hvis det er fremtidens fodboldspiller, så mister jeg simpelthen appetiten for fodbold i det hele taget. Det er så politisk korrekt og stillestående, at det er ligegyldigt.

Hande
18-04-2008, 20:48
:devill: Enig, Arjon! Selvom jeg er inkarneret United-fan, er jeg i øjeblikket kun glad for, at fremtidens og nutidens kaptajn Rio og Wes har forlænget. Carrick er en boldflytter og medgangsspiller i mine øjne. Hvis det er fremtidens fodboldspiller, så mister jeg simpelthen appetiten for fodbold i det hele taget. Det er så politisk korrekt og stillestående, at det er ligegyldigt.

Det synes jeg virkelig er en underdrivelse af Carrick. han er ikke kun en simpel boldflytter, hans overblik og ro er helt fantastisk, hans pasninger nærmer sig scholes klasse og han er meget vigtig for vores hold, vores bedste midtbane mand pt.

At kalde ham stillestående forstår jeg ikk helt, han er en god boks til boks spiller, og er altid mand for at modtage bolden i en svær position og vende spillet.

Daniel
18-04-2008, 21:47

Vi har et helt hold af spillere der flakker rundt omkring og bytter plads. At vi så også har en der kan ligge fantastiske afleveringer til dem er vel bare godt.

Som andre siger er Carrick bindeledet på United hold. Står som udgangspunkt som den mest defensive midtbane og har heller ikke sine offensive styrker ved dybdeløb som Hargreaves eller gennembrud som Anderson men ved at lægge de mest fantastiske afleveringer i verden.

Jurgensen
18-04-2008, 21:53
Dejligt at Carrick har dedikeret sin fremtid til United, han er IMO utrolig vigtig i United, og vel nærmest lige så undervuderet som en Iniesta i Barce.
Carrick er altid spilbar, og ligger og tilbyder sig i de "små" rum hele tiden, samtidig er hans pasningsspil eminent, og så slår nogle bolde som kun Becks kan gøre bedre.

RasmusP
18-04-2008, 22:01
Jeg synes kritikken af carrick er helt hen i vejret. Han opfylder sin rolle på holdet skide godt. Jeg synes ikke man kan forvente at han skal drible rundt på hele banen, som eksempelvis Ronaldo gør. For det er ikke hans rolle på United holdet. Han skal i stedet, groft sagt "tage skraldet" fra de andre spillere. Jeg synes Carrick er en af de spillere, der får holdet til at spille godt. Det er ikke altid lige nemt at se, hvis man ikke lægger mærke til det, men jeg mener han er en enorm vigtig del af holdet.
Og som andre har nævnt kan han jo også lægge nogle afleveringer der får mig til at savle...

JakobR
18-04-2008, 22:05
Carrick er en af europas bedste boldfordelere. Hans overblik og pasningsspil er eminemt! At han så ikke er den store bolderobrer er lidt underordnet, da alle fodboldspillere er forskellige. Han var lidt sen om at komme igang i denne sæson, men atlså, alle spillere oplever jo spillemæssige kriser før eller siden.
Jeg vil også give folk ret i, når de siger, at han er lidt undervurderet, hvilket nok skyldes hans rolige attitude. Det er ingen hemmelighed, at de farverige personligheder tit render med opmærksomheden. Også derfor Scholes aldrig har været på UEFA/FIFAs top-50 liste over europas/verdens bedste.

I øvrigt, lader han til at være en virkelig down-to-earth fyr, udfra det interview Red news bragte i deres seneste blad.

Skønt han er her i mange år endnu!

United DK
18-04-2008, 22:42

Jeg er helt enig i, at han er medgangsspiller. Han er ikke den, der tager skeen i den anden hånd, hvis det ikke fungere, men hvem gør det på vores nuværrende hold? Vi har ikke en Roy Keane på holdet mere, der kan få hele holdet op igen, men vi har heldigvis heller ikke brug for den type så tit.

Fletcherfan
19-04-2008, 00:18
Jeg synes Carrick tit har vist sig, at være den "indpisker" som mange siger, han ikke er... Han gør det bare ikke som Keane med at råbe op, men mere med en vilje til at gøre det endnu bedre, og som regel går det rigtig godt med Carrick på holdet. Men ellers er han efter min mening en af verdens bedste centrale midtbanespillere... Hans største minus er dog, at han ikke scorer nok mål...

Kofoed
19-04-2008, 01:21
Det er egentlig sjovt/mærkeligt at vi ikke har fået nogle flere mål fra fx Carrick og Anderson.. Vi så sidste år mod bl.a. Roma at Carrick kan føle klatten helt op i hjørnet når det passer ham, men jeg synes det er sjældent vi ser ham forsøge..
Og Anderson skulle eftersigende også have et giftigt venstrehug, men de gange han har smækket til dyret så har han for det meste ramt en projektør eller slået en fugl omkuld..
Ja, og jeg er især forundret over hvor dårligt anderson kan ramme den.. som jeg har set youtube-klip(og nej de viser ikke det hele) så bankede han den ind for porto som hængende, og skulle ha et kanon skud, men stort set hver gang han banker til den er det som om han skal se hvor langt ud af stadion han kan skyde den..
Kunne ikke være mere uenig.. Carrick er en sindsygt god spiller, og en fornøjelse og se på når det kører, hvilket det tit gør.. han er en af de bedste spillere til at se hullerne i forsvaret, og han har evnen til med en enkelt aflevering at splitte et forsvar fuldstændig ad.. Og politisk korrekt, og stillestående er måske rigtigt, men det er lige præcis det vi har brug for på holdet.. vi har en ronaldo, nani, giggs, anderson, rooney, tevez der ikke har nogle faste pladser og løber over det hele på banen, så er det skønt at vide at carrick stort set aldrig er den der lige pludselig tager et løb på kanten, men for det meste holder sig på midten, og dermed altid er en man kan aflevere den til og så behandler han den ordentligt.. Perfekt at have en man kan regne med er på sin plads.. det er sådan en som ham der er rygraden i offensiven når vi har sådan et varierende angreb..

timberunited
20-04-2008, 09:04
:devill: Det med, at Carrick er en indpisker mangler jeg godtnok at se, hvor det virkelig gælder fx mod Barcelona. Og jeg så ikke, at han gjorde en forskel mod Blackburn Rovers. Scholes derimod spillede forrygende, og jeg vil ikke mene, at det var i kraft af Carrick. Ham kommer holdet til at savne, og der ingen af de nuværende, der når det niveau. I al fald ikke nu.

Carrick er et talent i mine øjne. Om det nogensinde kommer til at blomstre kan vi kun håbe, når han nu får løn frem til 2012. Jeg håber, I har ret, at Carrick engang kommer til at vende en kamp, hvor det virkelig gælder.

Anderson og Hargreaves er klart at foretrække, selvom førstnævnte stadig har rigtig meget at lære.

Bugge
20-04-2008, 09:09
Når Carrick er god, så er han i mine øjne en af verdens bedste pasningsspiller.. Han har et fantastisk overblik og han er kanon til at få spillet til at flyde hurtigt..

Når Carrick er dårlig, så er han fuldstændig blind passager.. Det er direkte frygteligt at se på, han laver stupide boldtab i tide og utide og han virker sindssyg usikker..
Men jeg synes der bliver færre og færre af den slags kampe.. I starten af sæsonen var jeg utrolig skuffet over ham, men han har udviklet sig meget i løbet af sæsonen og jeg synes han har bevist at han er en klassespiller..

United DK
20-04-2008, 10:18
:devill: Det med, at Carrick er en indpisker mangler jeg godtnok at se, hvor det virkelig gælder fx mod Barcelona. Og jeg så ikke, at han gjorde en forskel mod Blackburn Rovers. Scholes derimod spillede forrygende, og jeg vil ikke mene, at det var i kraft af Carrick. Ham kommer holdet til at savne, og der ingen af de nuværende, der når det niveau. I al fald ikke nu.

Carrick er et talent i mine øjne. Om det nogensinde kommer til at blomstre kan vi kun håbe, når han nu får løn frem til 2012. Jeg håber, I har ret, at Carrick engang kommer til at vende en kamp, hvor det virkelig gælder.

Anderson og Hargreaves er klart at foretrække, selvom førstnævnte stadig har rigtig meget at lære.

Kampen i går var vist også den første, i de 13 år jeg har været United-fan, hvor Scholes har vist vejen. Scholes er på ingen måde en indpisker, bare fordi han viste lidt i går.

Kofoed
20-04-2008, 10:39

Kunne ikke være meget mere uenig.. jo okay, Carrick er ikke den store indpisker, men syntes i stor grad vi har set hans talent.. sidste sæson, var han en stor del af mesterskabet..

Og jeg mener Scholes spillede en frygtelig kamp igår, og hvis det var hans standard, var der da ingen tvivl om at han ikke skulle starte inde mere... ser ham hvertfald ikke som starter mod barca..

Dines
20-04-2008, 11:00
Carrick var skidt igår, men det var Scholes godt nok også. Han spiller sig op til sidst ligesom resten af holdet, men hold kæft der var mange boldtab og specielt i førstehalveg. Han taber bolden på kanten af feltet, hvilket simphelthen ikke må ske. Carrick var heller ikke bedre. Man kan til Scholes fosvar sige, at han forsøgte på noget, men Carrick spillede alibi fodbold som han plejer, når holdet er i problemer.

Krede
20-04-2008, 11:02
Seriøst hvordan kan man ikke elske Carrick? Han har en god indstilling og i interviews virker han som en sympatisk spiller og god for truppen som helhed. Derudover er han en af vores bedste spillere. Især synes jeg godt om formationen, hvor Carrick ligger bag Anderson og Hargreaves. Så ser vi virkelig stærke ud.

Og til dem der ikke kan se det, så udvikler Carrick sig VOLDSOMT hele tiden.
I sidst sæson var hans gode afleveringer mere til siden, i år forsøger han en bold fremad i stedet, det har gjort ham mere farlig. Tidligere var hans shorts knap beskidte efter en kamp - det har også ændret sig, i år har vi set ham tackle meget bedre og placere sig bedre defensivt.

Han er da bogstavelig talt guld værd.

Parkohargo
20-04-2008, 13:59
Carrick får ihvertfald flot ros af Alex Ferguson ham selv:

The 26-year-old has been one of United's stand-out performers this season and, according to his manager, has developed into a top midfielder approaching the peak of his powers.

"Michael's been a terrific buy and has had a wonderful season. We're very pleased with him," declared Sir Alex.

"When he first arrived here he didn't get in the team right away. That can sometimes happen as you saw with Nani and Anderson earlier this season. It can take time to adapt.

"But once Michael started playing alongside [Paul] Scholes it really helped him. He really matured when Scholes was out injured and he's developed very well.

"The challenge of coming to Manchester United was a good one. He's playing with a squad of really good players which always helps. And you've seen this season a player reaching the top of his game."

Taget fra manutd.com

Bugge
20-04-2008, 22:40
Jeg kom til at tænke på hvor meget vi egentlig diskuterer den centrale midtbane i år.. Det må uden tvivl være det mest omdiskuterede emne overhovedet, suverænt..

Det er sjovt at vi kan opfatte præstationerne fra Scholes, Carrick og Anderson så forskelligt.. Vi har vist været forholdsvis enige om Hargo og Fletchers præstationer og roller på holdet, men de andre har der satme været heftig debat om..
Det er sgu lidt fedt, synes jeg..

Kofoed
20-04-2008, 23:01
Jeg kom til at tænke på hvor meget vi egentlig diskuterer den centrale midtbane i år.. Det må uden tvivl være det mest omdiskuterede emne overhovedet, suverænt..

Det er sjovt at vi kan opfatte præstationerne fra Scholes, Carrick og Anderson så forskelligt.. Vi har vist været forholdsvis enige om Hargo og Fletchers præstationer og roller på holdet, men de andre har der satme været heftig debat om..
Det er sgu lidt fedt, synes jeg..

Hehe.. ja det er utroligt så forskelligt syn folk har på spillerne, og især Scholes syntes at kunne skille vandene..

Hoolm
12-05-2008, 13:25
Den mand fortjener al den ros han kan få.

Sikke en sæson han har haft! Efter jul har han jo stort set spillet alle de vigtigste kampe og det er altså med så stærke folk på selvsamme plads.
Hans pasninger, sikkerhed, løberadius og blik for spillet gør, at det er ham, der står først på den plads i Manchester.

Absolutely magnificent!

Bergmann
12-05-2008, 13:49
Helt enig. Han har ikke de tekniske evner, som mange andre på hans plads har, men de andre kvaliteter han besidder er, i følge min mening, grunden til at vi har vundet mesterskabet to år i træk.
Selvfølgelig har alle spillere haft sin del, men uden ham, så tror jeg ikke, at PL-pokalen havde landet i Manchester to år i træk.

Han er overhovedet ikke en enmandshær, og kan ikke afgøre kampe på egenhånd som Ronaldo, men han forbinder på fantastiskvis det defensive med det offensive, hvilket er en af de vigtigste opgaver på holdet.

Don Kafai
12-05-2008, 14:09
Mange mente at de 17 mio pund vi gav for ham var en overpris. Jeg kan huske jeg læste en artikel, hvor United blev erklæret den store taber i den handel. Noget med, at Tottenham fik masser af penge, Carrick fik spilletid for en storklub der var sikret CL hvert år + en lønforhøjelse, mens United altså måtte erklære sig som den store taber, stående tilbage med en middelmådig spiller de har købt til en overpris.

Den artikel tog vel nok grueligt fejl. Carrick har været spildiktatoren i to år, og virkelig vist at han er en verdensklasse spiller. Han har haft sine nedture og formdyk, det er ingen hemmelighed, men både sidste år og i år har han formået at løfte sit spil når det allermest gjaldt. Hvem har glemt Roma-kampen i fjor fx? Og der er ingen tvivl om, at de sidste to måneder har Carrick været en af de mest stabile i United, og det har forårsaget en CL-finale + en PL-titel.

I mine øjne er 17 mio pund for ham ikke en overpris, men et røverkøb!

el-insaciable
12-05-2008, 14:58
Det er helt ufatteligt, han ikke er med på landsholdet.

Kofoed
12-05-2008, 15:35
Mange mente at de 17 mio pund vi gav for ham var en overpris. Jeg kan huske jeg læste en artikel, hvor United blev erklæret den store taber i den handel. Noget med, at Tottenham fik masser af penge, Carrick fik spilletid for en storklub der var sikret CL hvert år + en lønforhøjelse, mens United altså måtte erklære sig som den store taber, stående tilbage med en middelmådig spiller de har købt til en overpris.

Den artikel tog vel nok grueligt fejl. Carrick har været spildiktatoren i to år, og virkelig vist at han er en verdensklasse spiller. Han har haft sine nedture og formdyk, det er ingen hemmelighed, men både sidste år og i år har han formået at løfte sit spil når det allermest gjaldt. Hvem har glemt Roma-kampen i fjor fx? Og der er ingen tvivl om, at de sidste to måneder har Carrick været en af de mest stabile i United, og det har forårsaget en CL-finale + en PL-titel.

I mine øjne er 17 mio pund for ham ikke en overpris, men et røverkøb!

Hehe.. Meget sjovt at man kan tage så meget fejl.. Men sådan er det jo med mange ting..

Men man må også sige at han formår at toppe på de rigtige tidspunkter.. Sidste sæson, havde han ikke rigtig nogle dyk, og var en af de klart bedste hele sæsonen igennem.. i år blev mange så skuffede, da han underpræsterede i første halvdel af sæsonen, men nu når det virkelig galt er han vel den, sammen med Rio og Ronaldo der har været mest sikker på sin plads.. Og vores bredde på midten gør at vi ikke har mærket noget til at vi manglede ham i første del af sæsonen, men det ville vi ha mærket hvis Carrick stadig ikke spillede godt, for han er altså et niveau over alle de andre til det han gør.. Han er i mine øjne den midtbanespiller der vil være sværest at erstatte set over en hel sæson..

Dines
12-05-2008, 15:41
Carrick har virkelig scunget dirigentstokken i de seneste par måneder, og det er mig en gåde, at han hver gang bliver sorteret fra Englands trup. Har Capello glemt at pudse brillerne, når han har besøgt Old Trafford? Jeg er ihvertfald vild med Carrick. Et eminent passningspil og en ro, der er helt vanvittig. Samtidig kan han slå ligesom Scholes de mest præcise afleveriner over en halv banelængde. Han har virkelig vidst sig som en vigtig mand, og et godt køb. Hvergang at midtbanen sættes, så er han i startopstillingen hvergang i mit hoved, og det siger meget om en stor spiller!

Oscar
17-05-2008, 18:02
Så har Carrick netop underskrevet sin kontraktforlængelse...Altså dejligt at høre, manden har spillet 100 kampe i løbet af de sidste to sæsoner, og begge har medført mesterskaber!
Er kæmpe fan af ham, grundet hans overblik og meget eksakte pasningsspil. Godt nok har han måske virket lidt træt på det sidste, men han leverer altså stadig en godkendt indsats imo..

Bonde15
17-05-2008, 18:28
Så har Carrick netop underskrevet sin kontraktforlængelse...Altså dejligt at høre, manden har spillet 100 kampe i løbet af de sidste to sæsoner, og begge har medført mesterskaber!
Er kæmpe fan af ham, grundet hans overblik og meget eksakte pasningsspil. Godt nok har han måske virket lidt træt på det sidste, men han leverer altså stadig en godkendt indsats imo..

Super nice! Han er en af verdens bedste pasningspillere :)

Hartvigsen
17-05-2008, 18:34
Man ligger ikk så meget mærke til ham, men han giver jo Ronaldo og co. den ene sukkerbold efter den anden, det er utroligt at se på. Han er ofte personen som starter vores nok farligste våben, kontrafacen, der er det vigtigt at bolden bliver slået med milimeter præcise afleveringer, og det er han jo ekspert i!

Så imo. var det Tottemham som tabte den handel, jeg syntes let han kunne være solgt for mere, men jeg klager ikke ;)

PerRonaldo
17-05-2008, 19:07
Synes ikke det er så fedt han har forlænget, og kommer som en kæmpe overraskelse, at klubben har forlænget i så mange år. Hvad har han dog bidraget med..?

23Becks
17-05-2008, 19:15
Synes ikke det er så fedt han har forlænget, og kommer som n kæmpe overraskelse, at klubben har forlænget i så mange år. Hvad har han dog bidraget med..?

Er det en joke? Eller ser du ingen United kampe?

Han har holdt et meget højt niveau i sine kampe i hele år 2008, og et væsentlig bidrag til succesen..

RasmusP
22-07-2008, 16:06
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1059172_carrick_loving_united_life

Godt at høre. Og dejligt billede:)

Glory Man United
22-07-2008, 17:19
Synes ikke det er så fedt han har forlænget, og kommer som en kæmpe overraskelse, at klubben har forlænget i så mange år. Hvad har han dog bidraget med..?

To mesterskaber og et CL-trofæ på to sæsoner. Vildt ringe må man sige

United DK
22-07-2008, 17:31
To mesterskaber og et CL-trofæ på to sæsoner. Vildt ringe må man sige

Mon ikke det var ironisk ment af PerRonaldo? ;)

Glory Man United
22-07-2008, 18:07
Mon ikke det var ironisk ment af PerRonaldo? ;)

Jeg forstår ikke ironi, kun hvis det kommer fra mig selv

Danielsen
22-07-2008, 18:37
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1059172_carrick_loving_united_life

Godt at høre. Og dejligt billede:)

Helt fantastisk billede!! :InLove

Det ser man ikke så tit.....altså billedet ;)

Glory Man United
22-07-2008, 19:30
Helt fantastisk billede!! :InLove

Det ser man ikke så tit.....altså billedet ;)

SAF sagde til dem: "Husk at tage godt imod Ronaldo, når han kommer tilbage" :eek:

man.utd25
22-07-2008, 19:45
SAF sagde til dem: "Husk at tage godt imod Ronaldo, når han kommer tilbage" :eek:

kunne også være de fik sig et grin, fordi der blev sagt( har i hørt tevez nye musik)

Mikke7
22-07-2008, 21:54
Carricks seneste udtalelser understreger, hvor en fantastisk spiller han er - virkelig en ære at have ham på holdet , og hans udtalelser viser jo, at han også selv værdsætter det:)

kunne også være de fik sig et grin, fordi der blev sagt( har i hørt tevez nye musik)

hehe:lolol:

robinho
22-07-2008, 22:09
enten har de genoplevet john terrys straffe på film, eller også prøver fergie at bilde dem ind at united er ved at foretage sig noget på transfermarkedet

timberunited
24-07-2008, 14:37
:devill: Nu har jeg studeret Carrick lidt under de sidste to træningskampe, og der er et stykke op til Scholes' niveau. Mod Pirates havde han et par konstruktive fremadrettede afleveringer - og det er fremskridt i forhold til sidste sæson. Men han har altså mange fejlafleveringer.

Ifølge al fodboldstatistik topper en fodboldspille, når han er 26-27 år. Så det er i denne sæson, at han skal vise, at han fortjener al den ros, han høster herinde. Fortjent eller ej.

Det er tidligt på sæsonen og alt det der. Men jeg deler ikke begejstringen for spilleren. At han er loyal overfor klub og træner, er selvfølgelig et plus. Vi er dog nogle, der holder lidt igen med rosen.

snegl
24-07-2008, 15:09
:devill: Nu har jeg studeret Carrick lidt under de sidste to træningskampe, og der er et stykke op til Scholes' niveau. Mod Pirates havde han et par konstruktive fremadrettede afleveringer - og det er fremskridt i forhold til sidste sæson. Men han har altså mange fejlafleveringer.

Ifølge al fodboldstatistik topper en fodboldspille, når han er 26-27 år. Så det er i denne sæson, at han skal vise, at han fortjener al den ros, han høster herinde. Fortjent eller ej.

Det er tidligt på sæsonen og alt det der. Men jeg deler ikke begejstringen for spilleren. At han er loyal overfor klub og træner, er selvfølgelig et plus. Vi er dog nogle, der holder lidt igen med rosen.

Det er sku i mine øjne en noget tynd anklage. Og så er den baseret på 2 pre-season kampe? Har du overvejet at holde det op mod de sidste 2 sæsoner?

RuudVanNissetøj
24-07-2008, 15:42
Det er sku i mine øjne en noget tynd anklage. Og så er den baseret på 2 pre-season kampe? Har du overvejet at holde det op mod de sidste 2 sæsoner?

Hvis bedømmelsen af Carrick skal ske på 2 pre-season kampe - så burde vi ret beset sælge alle de spillere der var med i kampene :) Det var alt andet end prangende.

Jeg vil til dels give ret i, at Carrick ikke spillede optimalt sidste sæson. Som mange andre spillere (tænker især på Hargreaves, Anderson og selv Scholes) fandt han først sin form i starten af foråret. Men jeg synes, at hans bidrag i de to sæsoner han har været i klubben, har været er mere end acceptabelt. Men jeg tænker lidt, om det er fair at sammenligne Carrick med Scholes? I min verden er der kun meget få centrale midtbanespillere der kan sammenlignes med ham....han er jo tæt på den komplette fodboldspiller og dynamo på midtbanen.

United DK
24-07-2008, 16:10
Scholes og Carrick er jo forskellige typer. Scholes er offensiv, og han scorede før i tiden massere af mål, men han har aldrig været særlig god defensivt, hvor han mangler timing i sine indgreb, og det har givet ham en del dumme kort. Carrick er en boldfordeler, med et fantastisk boldøje, og derfor er han afhændig af bevægelighed fra sine holdkammerater, og hvis der ikke er bevægelighed, så bliver han tit en boldskubber. Dog tror jeg han har mere i sig, for jeg kan huske da han for et par år siden på Highbury, mens han spillede for Spurs, driblede fordi hele Arsenals forsvar, og var tæt på at score. Det er som om, at han holder lidt igen.

Kofoed
24-07-2008, 17:10
Vi er dog nogle, der holder lidt igen med rosen.

Skulle det være noget positivt??? Hvorfor ikke rose, hvis det er fortjent.. Og du skriver at han nu skal til at vise noget af det der gør at han bliver rost sådan herinde.. Det mener jeg han har gjort de sidste to sæsoner... I mine øjne er Carrick en langsom starter, der lige skal ha nogle kampe i benene, men når vi kommer halvvejs, i sæsonen bliver han intet mindre en forrygende, og en meget vigtig brik i mesterskabkampen..

timberunited
24-07-2008, 21:12
:devill: Men i mine øjne fortsætter tendensen. Jeg ser så mange kampe som overhovedet muligt med United. Dem jeg ikke ser, følger jeg på anden måde. Så min vurdering af Carricks indsatser er ikke baseret på 2 kampe. Jeg synes, han er uskarp og han laver for mange dyrebare fejl.

Det er muligt, at det er hårdt fra min side at holde ham op mod Scholes. men jeg roser ikke bare for rose. For det er politisk korrekt pladder, som ingen kan bruge til noget.

Jeg tillader mig bare at være kritisk. Og jeg foretrækker Scholes og Hargreaves frem for Carrick. Sådan er det. Men jeg håber selvfølgelig, at Carrick får sin bedste nogensinde for United. Men jeg kan bare ikke se nogen synderlig forbedring i hans spil.

Men nu skal jeg nok finde nogle andre emner. Det gør heller ikke noget, at der er en spiller i en trup, man ikke kan lide. Så længe holdet vinder. Desuden er der mange spillere, der er langt mere interessante end ham.

United DK
24-07-2008, 22:08
Hvad er det du forventer af Carrick? At han skal være ligesom Scholes, eller?

CC
24-07-2008, 23:10
Må indrømme at jeg heller ikke rigtig kan få ud af dine indlæg hvad du forventer, kun at du er skuffet.
Hvis du forventer en spiller som straks springer i øjnene via smarte driblinger, tacklinger, flotte skud, masser af assists og mål, jamen så er Carrick jo nok blandt de dårligste i ligaen. Det har aldrig været hans spidskompetencer og selvom der kommer lidt af det hele en sjælden gang jamen så er det ikke det der gør ham fantastisk.

Det han kan er at spille bolden rundt og læse spillet. Ikke så meget andet. Hvis du er presset kan du være rimelig sikker på at han tilbyder sig og spiller bolden videre til en medspiller, om han er tæt på eller langt væk, hvilket er et dejligt alternativ til at modstanderen får bolden. Og hvis modstanderen spiller alt for meget rundt omkring midten kan du også være sikker på at han bryder spillet rimelig ofte.
Det er i bund og grund det han kan. Og han er forbandet god til det!

Så jeg synes han er fantastisk:D

Krede
25-07-2008, 01:02
Jeg er i chok. Jeg synes over de to sidste sæsoner, at Carrick har været en af vores allerbedste spillere. Jeg tror ikke det er tilfældigt, at vi fik succes fra dag et med Carrick - ikke at det kun er hans skyld, men han har så sandelig hans store andel.

MUFC=Champions
25-07-2008, 01:19
Jeg er i chok. Jeg synes over de to sidste sæsoner, at Carrick har været en af vores allerbedste spillere. Jeg tror ikke det er tilfældigt, at vi fik succes fra dag et med Carrick - ikke at det kun er hans skyld, men han har så sandelig hans store andel.

Enig .
Desuden dejligt at se at man ikke er den eneste der er oppe midt om natten ;)

Krede
25-07-2008, 02:28
Enig .
Desuden dejligt at se at man ikke er den eneste der er oppe midt om natten ;)

Der er jo ikke ferie for sjov :)

Mr. Larsen
25-07-2008, 09:37
Det nice.. Off topic, nogen af jer der skal til grøn koncert i odense i dag?

United DK
25-07-2008, 11:07

Nej, og jeg tror heller ikke Carrick skal. ;)

dannigizmo
25-07-2008, 11:13
Hold jer venligst til emnet. Ferier og Grøn Koncert kan diskuteres i ligegyldighedstråden.

Bugge
25-07-2008, 11:20

Fy fy.. Alle ved at den slags hører til under Rooney-tråden..

Mr. Larsen
25-07-2008, 11:29
Fy fy.. Alle ved at den slags hører til under Rooney-tråden..

Hehe ja sry.. sku nok havde skrevet det der :)

RasmusP
17-08-2008, 21:12
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=6616238

Øv øv øv. Det var jo hvad man frygtede. Men det er heldigvis "kun" 2 uger.

Liverpool_sucks
17-08-2008, 21:18
Anderson er snart tilbage, ikke så meget at frygte..
Brazilen taber nok i morgen..

weber
03-09-2008, 20:25
jeg tror carrick bliver den helt store overaskelse i denne sæson da han efter min mening har det der skal til.

Ps. erhan klar til Liverpool kampen?

Parkohargo
16-09-2008, 17:59
Carrick ude i seks uger nu.:( fanme ærgeligt. Dog har vi så mange andre klassespillere på midten så mon ikke det går alligevel.

Mikke7
16-09-2008, 18:08
Carrick ude i seks uger nu.:( fanme ærgeligt. Dog har vi så mange andre klassespillere på midten så mon ikke det går alligevel.

møg ærgerligt med Carrick, ja - men vi har, som du skriver, andre klassespillere til midtbanen, så det skal nok gå. Men alligevel surt at han er ude i 4-6 uger:(

Kofoed
16-09-2008, 18:17
Vil ikke direkte betvivle SAF's evner, men i Liverpool kampen virkede det lidt som om, han skulle spille alle sine stærkeste kort, for lige at vise hvem der er bedst, og jeg syntes det var alt for tidligt at spille Hargo og Carrick, når de LIGE var kommet tilbage fra skader.. Syntes også det var for tidligt at sætte Berba ind fra start, men det skal jeg ikke blande ind i denne tråd..

SantasLittleHelper
16-09-2008, 18:31
Vil ikke direkte betvivle SAF's evner, men i Liverpool kampen virkede det lidt som om, han skulle spille alle sine stærkeste kort, for lige at vise hvem der er bedst, og jeg syntes det var alt for tidligt at spille Hargo og Carrick, når de LIGE var kommet tilbage fra skader.. Syntes også det var for tidligt at sætte Berba ind fra start, men det skal jeg ikke blande ind i denne tråd..
jeg er helt enig.. Der var lidt for meget "se hvad jeg kan" over det.. Og det endte så desværre med 2 skader, hvoraf Carricks måske kostede kampen. Ikke kun fordi vi havde ok fat indtil hans skade, men også fordi hans afløser kostede en kasse.

Hl-Glory
16-09-2008, 18:36
Utrolig ærgeligt, håber vi får ham tilbage i topform hurtigst muligt.Men så godt vi har en bred midtbane.

Dines
16-09-2008, 18:48
Skidt med Carricks skade, men heldigvis er vi den centrale midtbane ikke der, vi er tyndest, hvis Hargreaves kan holde sig skadesfri også.

Kofoed
16-09-2008, 18:49
jeg er helt enig.. Der var lidt for meget "se hvad jeg kan" over det.. Og det endte så desværre med 2 skader, hvoraf Carricks måske kostede kampen. Ikke kun fordi vi havde ok fat indtil hans skade, men også fordi hans afløser kostede en kasse.

Præcis.. Da Carrick forsvandt forsvandt det gode spil også, og dem der siger han kan erstattet tar fejl efter min mening.. Scholes er uendelig god til det han kan, men jeg mener faktisk at Carrick kan gøre en større forskel når han er i topform..

el-insaciable
16-09-2008, 21:29
Præcis.. Da Carrick forsvandt forsvandt det gode spil også, og dem der siger han kan erstattet tar fejl efter min mening.. Scholes er uendelig god til det han kan, men jeg mener faktisk at Carrick kan gøre en større forskel når han er i topform..Måske, men det var han bestemt ikke imod Liverpool. Han tog vel prisen som banens mest usynlige mand, og det er altså skidt for en spilfordeler af Carricks kaliber.

Kofoed
16-09-2008, 21:33
Måske, men det var han bestemt ikke imod Liverpool. Han tog vel prisen som banens mest usynlige mand, og det er altså skidt for en spilfordeler af Carricks kaliber.

Jeg mener så han var en af de bedste indtil han forsvandt, og efter han blev skiftet ud gik det først helt galt..

Dines
17-09-2008, 07:15
Måske, men det var han bestemt ikke imod Liverpool. Han tog vel prisen som banens mest usynlige mand, og det er altså skidt for en spilfordeler af Carricks kaliber.

Var Scholes bedre?

el-insaciable
17-09-2008, 10:36
Nej, de var begge to crap.

23Becks
17-09-2008, 14:58
uanset hvad så er det et kæmpe tab at carrick er ude i 6 uger.. Vores spil fungerer bedst når han er med, så simpelt er det.. sidste år da han ligeledes var skadet i en periode, spillede vi det dårligste fodbold set over hele sæsonen..

Kofoed
28-10-2008, 20:29
http://www.united.no/nyheter/nyheter/carrick_tilbake_onsdag
Carrick tilbage mod WH.. Rigtig lækkert.. Godt at vi igen får noget at vælge imellem på midten..

United DK
28-10-2008, 21:06
Carrick tilbage mod WH.. Rigtig lækkert.. Godt at vi igen får noget at vælge imellem på midten..

Nu håber jeg bare han er klar denne gang, og ikke ligesom mod Liverpool i september.

JDK
28-10-2008, 21:27

Lækkert at have ham tilbage igen! :devill:

Tue B
03-12-2008, 17:00
Nu har jeg lige siddet og tænkt lidt tilbage på kampen mod City er jeg den eneste her der er fuldstændig solgt over den måde Carrick håndtere både bold og presset på (især efter Ronaldo ryger ud).

Jeg var dybt imponeret over den måde han nærmest havde 100% i afleveringsucces :) Sad og holdte ekstra øje med ham for én gangs skyld! Syntes ikke man ligger specielt mærke til ham, men, hvis man følger ham en hel kamp så sidder jeg tilbage med et smil på læben over den måde han stille og roligt fører bolden rundt på banen uden mere en 2-3 mindre fejl i løbet af så vigtig en kamp. Syntes han fortjener al ros for den indsats!

Dines
03-12-2008, 19:37
Jeg bemærkede ikke så meget Carrick i første omgang, men da jeg genså kampen, ser man hvor meget han egentlig betyder og hvordan han behandler bolden. Man ser ham ikke så meget, da han ikke er den mest fremtrædende på et hold, men hvis man genser kampe som jeg gjorde, kan man se hvilken betydning Carrick har og hvorfor, at han er Fergusons foretrukne hvergang.

Tue B
03-12-2008, 22:06
Ja det jo faktisk helt vildt så bold sikker han er! Vil sgu til at ligge mere mærke til ham på banen for han er utrolig at følge og man kan lære meget af den måde han modtager og videre spiller bolden :)!

Don Kafai
07-12-2008, 16:56
Carrick har altid været en af mine ynglingsspillere grundet hans spillestil, og han har godt nok været offer for meget kritik, allerede inden han faktisk spillede fik sin debut for United.

Men jeg synes virkelig, at han har bevist at han er en verdensklassespiller. Nu er han ovenikøbet også med i mange mål. Han scorede to flotte mål mod Hull og Stoke, og havde to målgivende (og altafgørende) skud mod City og Sunderland. Jeg har aldrig tvivlet på ham, men det ved jeg der er mange der har, men jeg tror at han får en kollossal betydning i resten af sæsonen. Endnu større end han allerede har.

NtotheT
07-12-2008, 17:02
Carrick har altid været en af mine ynglingsspillere grundet hans spillestil, og han har godt nok været offer for meget kritik, allerede inden han faktisk spillede fik sin debut for United.

Men jeg synes virkelig, at han har bevist at han er en verdensklassespiller. Nu er han ovenikøbet også med i mange mål. Han scorede to flotte mål mod Hull og Stoke, og havde to målgivende (og altafgørende) skud mod City og Sunderland. Jeg har aldrig tvivlet på ham, men det ved jeg der er mange der har, men jeg tror at han får en kollossal betydning i resten af sæsonen. Endnu større end han allerede har.

Det lidt ligesom det jeg prøvede at pointere igår i Sunderland-kamp-tråden. Carrick kan for første gang i klubben for alvor udfolde sig og udnytte sit talent fuldt ud.

Nu hvor Scholes er ude og Fletcher har gjort det fortrinligt, har det betydet at det har været Carrick og Fletcher på den centrale midt og netop denne konstallation er den helt perfekte. For i og med at Fletcher er den defensive af de to, så kan Carrick i bund og grund koncentrere sig meget mere om det offensive. Jeg så f.eks. flere eksempler på at det var nu Fletcher, der var nede og agere som "den defensive midt", når det gjaldt om at bygge spillet fra Rio og Vidic af. Imens løb Carrick rundt ved målfeltet. Det er jo den rolle, Scholes altid har haft, når han har dannet par med Carrick i kampene.

Jeg har altid ment at Carrick på en vis måde blevet en anelse "misbrugt" i United, fordi han er mere den der offensive end den defensive. Nu skal det ikke forstås sådan, at han har gjort det dårligt eller lignende, for det har han bestemt ikke. Han har gjort det fortrinligt, men det er først nu, at han folder sig rigtigt ud med jævne præstationer, hvor han leverer varen hele tiden og slår flotte afleveringer. En efter en. Han er en sand fornøjelse denne mand :)

snegl
07-12-2008, 17:14
Det lidt ligesom det jeg prøvede at pointere igår i Sunderland-kamp-tråden. Carrick kan for første gang i klubben for alvor udfolde sig og udnytte sit talent fuldt ud.

Nu hvor Scholes er ude og Fletcher har gjort det fortrinligt, har det betydet at det har været Carrick og Fletcher på den centrale midt og netop denne konstallation er den helt perfekte. For i og med at Fletcher er den defensive af de to, så kan Carrick i bund og grund koncentrere sig meget mere om det offensive. Jeg så f.eks. flere eksempler på at det var nu Fletcher, der var nede og agere som "den defensive midt", når det gjaldt om at bygge spillet fra Rio og Vidic af. Imens løb Carrick rundt ved målfeltet. Det er jo den rolle, Scholes altid har haft, når han har dannet par med Carrick i kampene.

Jeg har altid ment at Carrick på en vis måde blevet en anelse "misbrugt" i United, fordi han er mere den der offensive end den defensive. Nu skal det ikke forstås sådan, at han har gjort det dårligt eller lignende, for det har han bestemt ikke. Han har gjort det fortrinligt, men det er først nu, at han folder sig rigtigt ud med jævne præstationer, hvor han leverer varen hele tiden og slår flotte afleveringer. En efter en. Han er en sand fornøjelse denne mand :)

Nu ved jeg ikke om jeg forstår dig ret, men typisk ser jeg mere Carrick ligge et godt stykke tilbage på banen.

Hvis du hentyder til at Carrick godt kan finde ud af dybdeløb, og mere offensivt arbejde så er jeg helt enig. I Spurstiden var han med i ret meget offensivt, og han gik i mange tilfælde med i dybden. Den rolle så jeg gerne Carrick i lidt mere. Han er forrygende, og jeg tror kun han bliver bedre af at få lidt offensivt plads. Romakampen er selvfølgelig supereksemplet på dette. Det er rigtig tit at vi har brug for nogle skud udefra. Der var alt for lidt igår pånær Carrick.

NtotheT
07-12-2008, 20:33
Nu ved jeg ikke om jeg forstår dig ret, men typisk ser jeg mere Carrick ligge et godt stykke tilbage på banen.

Hvis du hentyder til at Carrick godt kan finde ud af dybdeløb, og mere offensivt arbejde så er jeg helt enig. I Spurstiden var han med i ret meget offensivt, og han gik i mange tilfælde med i dybden. Den rolle så jeg gerne Carrick i lidt mere. Han er forrygende, og jeg tror kun han bliver bedre af at få lidt offensivt plads. Romakampen er selvfølgelig supereksemplet på dette. Det er rigtig tit at vi har brug for nogle skud udefra. Der var alt for lidt igår pånær Carrick.

Altså det jeg mener, at når Carrick har Anderson eller Scholes som sidekammerat, så betyder det at Fergie vælger Carrick som den defensive af de to. Men jeg synes virkelig, at man kan se nu at Carrick er blevet "misbrugt" i en mild forstand, da han har nogle eksemplariske gode evner inden for det offensive. Han dikterer kampen flot. Det kan han gøre med sind i jeg'et, for Fletcher ved vi kan løbe kampen 90 minutter i samme tempo og derved tager han sig af det beskidte arbejde.

Så det ligner luksusproblemer for Fergie, men det er virkelig nogle gode midtbanespillere vi har. Konkurrence, ja tak! :D

Don Kafai
07-12-2008, 21:48
Så det ligner luksusproblemer for Fergie

Egentlig ikke.

Scholes og Carrick skal starte hvis de begge er klar.

Er en af dem skadet, spiller enten Fletcher eller Anderson, alt efter hvem modstanderen er.

Vil vi være arrogante, smider vi O'Shea derind...

Danielsen
27-01-2009, 12:43
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1092899_carrick_following_scholes_footsteps

God artikel om Carrick!

Vil gi' Paddy Crerand ret i meget af det han siger. Bl.a. det med, at han(Carrick) må väre en hver forwards dröm og spille med.
Tror, vi alt for ofte glemmer de spillere, som vi ikke se i billede hele tiden...Rooney og Tevez ser vi hele tiden, fordi de piler rundt på banen, som katte med heksehyl i r*ven.
Men tror Carrick er vigtiger end vi går og regner med. Han holder spillet sammen, og gi'r tryghed os de andre på holdet, fordi de ved han altid er spilbar og klar med en sikker aflevering...eller den der gyldende pasning(som til Barbatov i lördags)
Og läg märke til, hvor tit han bryder modstandernes spil ved og placere sig rigtig på banen, når de angriber....

JumpingCarrot
27-01-2009, 12:57
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1092899_carrick_following_scholes_footsteps

God artikel om Carrick!

Vil gi' Paddy Crerand ret i meget af det han siger. Bl.a. det med, at han(Carrick) må väre en hver forwards dröm og spille med.
Tror, vi alt for ofte glemmer de spillere, som vi ikke se i billede hele tiden...Rooney og Tevez ser vi hele tiden, fordi de piler rundt på banen, som katte med heksehyl i r*ven.
Men tror Carrick er vigtiger end vi går og regner med. Han holder spillet sammen, og gi'r tryghed os de andre på holdet, fordi de ved han altid er spilbar og klar med en sikker aflevering...eller den der gyldende pasning(som til Barbatov i lördags)
Og läg märke til, hvor tit han bryder modstandernes spil ved og placere sig rigtig på banen, når de angriber....

Jeg er helt enig.
Men jeg synes stadig, det er værd at bemærke, at Carrick er en humørspiller, der i perioder gør det sublimt, mens han andre gange kan være lidt ødelæggende for vores spil. Det synes jeg i hvert fald.

Jeg er meget imponeret over hans pasningsevner, men det kommer til til at gå for langsomt. Og nogle gange alt for langsomt. Det er set flere gange, hvor han stopper bolden, varmer den lidt, for derefter at smide den væk eller sende en håbløs aflevering afsted mod intetsted. Så min mening er, at han lidt for ofte bliver for langsom i sit spil. Lidt samme kritik mange havde/stadig har af Fletch. At spillet stopper for meget op, når det er ham, der modtager bolden.

Det skal ikke misforståes. Jeg mener ikke, det er billedet af Carrick. Men jeg mener, at han stadig svinger en del, og lidt for ofte ser jeg ham som typen, der gør tingene for langsomt og derfor kan være medvirkende til at sløve vores opspil.

Overordnet set synes jeg dog, han er en helt fantastisk central midtbanemand, der i topform er blandt de absolut bedste i engelsk foldbold.

Tue B
27-01-2009, 12:59
Carrick er uden tvivl en af vores vigtigste spillere. Han får vores spil til at flyde også har han nogle geniale afleveringer gemt i ærmet! Jeg syntes også det er fantastisk at hans måde at spille fodbold på gør, at man ikke rigtig ligger mærke til ham selvom han ofte er den spiller i vores kampe, som har bolden mest, måske overgået af Ronaldo, men ellers.

Danielsen
27-01-2009, 13:26
Jeg er helt enig.
Men jeg synes stadig, det er værd at bemærke, at Carrick er en humørspiller, der i perioder gør det sublimt, mens han andre gange kan være lidt ødelæggende for vores spil. Det synes jeg i hvert fald.

Jeg er meget imponeret over hans pasningsevner, men det kommer til til at gå for langsomt. Og nogle gange alt for langsomt. Det er set flere gange, hvor han stopper bolden, varmer den lidt, for derefter at smide den væk eller sende en håbløs aflevering afsted mod intetsted. Så min mening er, at han lidt for ofte bliver for langsom i sit spil. Lidt samme kritik mange havde/stadig har af Fletch. At spillet stopper for meget op, når det er ham, der modtager bolden.

Det skal ikke misforståes. Jeg mener ikke, det er billedet af Carrick. Men jeg mener, at han stadig svinger en del, og lidt for ofte ser jeg ham som typen, der gør tingene for langsomt og derfor kan være medvirkende til at sløve vores opspil.

Overordnet set synes jeg dog, han er en helt fantastisk central midtbanemand, der i topform er blandt de absolut bedste i engelsk foldbold.

Jeg forstår hvad du mener....men synes slet ikke han smider bolde väk...jeg synes nder går langt imellem man ser en aflevering fra Carrick, som ikke rammer en medspiller

Mht til tempo....har jeg altid sagt, at han skal spille sammen med Anderson,(som skal ligge längere fremme) for han har mere tempom, hvis vi skulle behöve det. Men, så tror jeg ikke Berbatov havde fået den pasning i lördags, hvis ikke Carrick, lige have stoppet op og set sig omkring....

Fletcherfan
27-01-2009, 13:45
Carrick stoppede ikke op da han lagde den aflevering i lørdags...
Lagde i mærke til, at han spillede bolden lige for fødderne på Berba nærmest før han havde bolden... Jeg synes, at lige den aflevering viser Carricks største styrker... Hans øje for spillet og hans pasningsevner... Jeg kan kun huske en spiller, der har haft så gode afleveringer, og han spiller stadi i United...

Glory Man United
27-01-2009, 14:10
Lagde i mærke til, at han spillede bolden lige for fødderne på Berba nærmest før han havde bolden... Jeg synes, at lige den aflevering viser Carricks største styrker... Hans øje for spillet og hans pasningsevner... Jeg kan kun huske en spiller, der har haft så gode afleveringer, og han spiller stadi i United...

.....O´Shea? :p

Danielsen
27-01-2009, 15:36

Nåh okay...jeg så forkert. Men det ändre stadig ikke på det jeg sagde om ham ;)

Pils
01-04-2010, 18:40
Nu vil jeg starte med at sige, at jeg altid godt har kunne lide Carrick mens han har spillet for United. Han har været en utrolig vigtig bestanddel af det mandskab som har vundet 3 mesterskaber og spillet sig som minimun i semifinalen i CL.
Når det så er sagt, så kan jeg slet slet ikke genkende den Carrick vi ser i denne sæson. Han smider utroligt mange bolde væk, træffer mærkværrdige beslutninger samt at hans direkte spil og fantastiske afleveringer har været stort set fraværende i indeværende sæson. Hver gang han har muligheden for, at rykke fremad med bolden, så vælger han stort set konstant lige at aflevere den tilbage eller til sin makker på midtbanen og lader dem tage initiativet. Det er til at blive sindsyg af at se på.

Ovennævnte eksempler med Carrick ser vi ikke kun i de store kampe i PL og CL, men også mod såkaldte overkommelige hold. I de store kampe i denne sæson har han efter min mening været helt væk. Bare se i tirsdags mod bayern (ja jeg ved godt at hele holdet ikke spillede godt i den kamp), der skal han gå ind med sin rutine og prøve at holde fast i bolden så vi ikke kommer under pres. I vores nylige kamp mod liverpool var han direkte forfærdelig at følge.
Jeg forstår virkelig ikke hvad der er sket med ham i denne sæson. Han virker som en mand blottet for selvtillid. Jeg håber dog, at han finder sit gamle jeg frem allerede på lørdag og resten af sæsonen, for det får vi brug for.

Dr. Adams
01-04-2010, 19:16
Nu vil jeg starte med at sige, at jeg altid godt har kunne lide Carrick mens han har spillet for United. Han har været en utrolig vigtig bestanddel af det mandskab som har vundet 3 mesterskaber og spillet sig som minimun i semifinalen i CL.
Når det så er sagt, så kan jeg slet slet ikke genkende den Carrick vi ser i denne sæson. Han smider utroligt mange bolde væk, træffer mærkværrdige beslutninger samt at hans direkte spil og fantastiske afleveringer har været stort set fraværende i indeværende sæson. Hver gang han har muligheden for, at rykke fremad med bolden, så vælger han stort set konstant lige at aflevere den tilbage eller til sin makker på midtbanen og lader dem tage initiativet. Det er til at blive sindsyg af at se på.

Ovennævnte eksempler med Carrick ser vi ikke kun i de store kampe i PL og CL, men også mod såkaldte overkommelige hold. I de store kampe i denne sæson har han efter min mening været helt væk. Bare se i tirsdags mod bayern (ja jeg ved godt at hele holdet ikke spillede godt i den kamp), der skal han gå ind med sin rutine og prøve at holde fast i bolden så vi ikke kommer under pres. I vores nylige kamp mod liverpool var han direkte forfærdelig at følge.
Jeg forstår virkelig ikke hvad der er sket med ham i denne sæson. Han virker som en mand blottet for selvtillid. Jeg håber dog, at han finder sit gamle jeg frem allerede på lørdag og resten af sæsonen, for det får vi brug for.

Alle spillere har formdyk i ny og næ, men desværre synes jeg at Carrick's har stået på i lidt for lang tid nu. Vil give dig fuldstændig ret i, at det direkte spil med et godt overblik og giftige afleveringer er fuldstændig væk i indeværende sæson (i hvert fald i indeværende periode). Krydser fingre for at han finder bare lidt af det frem i løbet af sæsonafslutningen, og at han så i pre-season virkelig får fundet det gamle Carrick frem.

Govan
01-04-2010, 19:18
Jeg er desværre meget enig med dig. Carrick er en udmærket spiller men han er ikke verdens klasse eller international kl. En klub som United skal have en midtbane spiller af verdens kl. når man ser på andre stor klubber som R.Madrid -
Alonso Barcelona Xavi og Iniesta Chelsea - Lampard Inter- Cambiaso AC Milan - Pirlo Arsenal - Fabregas Det er alle sammen spillere som er sikre på deres respektive landshold. Carrick er jo ved at blive overhalet af Gibson i United.

Dr. Adams
01-04-2010, 19:26
Jeg er desværre meget enig med dig. Carrick er en udmærket spiller men han er ikke verdens klasse eller international kl. En klub som United skal have en midtbane spiller af verdens kl. når man ser på andre stor klubber som R.Madrid -
Alonso Barcelona Xavi og Iniesta Chelsea - Lampard Inter- Cambiaso AC Milan - Pirlo Arsenal - Fabregas Det er alle sammen spillere som er sikre på deres respektive landshold. Carrick er jo ved at blive overhalet af Gibson i United.

Det er måske også lige at male fanden på væggen ;)

United DK
02-04-2010, 10:19
Carrick har vist, at han på dagen sagtens kan begå sig på den helt store scene, og hvis han havde været komplet uduelig, så havde vi ikke vundet tre mesterskaber og en CL, og været i en finale med ham som stamspiller. Han har ligesom mange andre i vores trup et for lavt bundniveau, men jeg forventer han finder formen igen, måske ikke i denne sæson, men så i næste. Jeg synes ikke vi er helt derude, hvor man skal overveje et salg, for selvom denne sæson ikke har været ret god generelt, så har han stadig haft en del gode kampe, og han kan stadig bidrage med noget.

RAppel
02-04-2010, 11:01
nvm..

Dines
02-04-2010, 11:32
Carrick har bevist, at han er en glimrende fodboldspiller. Han har været en del af et rigtig succesfuldt hold, og har været medvirkende til mange sejre og trofæer. Denne sæson har dog været hans dårligste i den røde trøje. Han har hele tiden kæmpet med at finde topformen, og det virker som om, at det ikke er lykkedes for ham. Han har leveret mange skuffende præstationer, og hans niveau har slet ikke noget de samme højder. På dagen klasse, på andre dage en katastrofe. Jeg regner med, at han kommer i gear igen til næste sæson, ellers er et salg ikke unægteligt.

RAppel
24-04-2010, 09:44
http://www.caughtoffside.com/2010/04/24/manchester-united-linked-with-audacious-25m-swap-deal-to-bring-in-tottenham-pair/

Selvom dette rygte ikke har noget på sig tror jeg også det er vildt usandsynligt Carrick bliver solgt til sommer. Han er nede i en bølgedal, men han er ikke den eneste.

Christensen
24-04-2010, 10:26
Tror heller ikke det har noget på sig, man ser sjældent så store byttehandler (og ja, jeg kan godt huske Zlatan-Eto'o ;)). Jeg vil dog ikke have noget imod den handel - drømmer om at se Modric løbe ind på Old Trafford i en United-trøje!

VonKoblenz
24-04-2010, 10:45
Ville ikke have noget imod vi fik solgt ham. Han laver mange fejlafleveringer og er langsom, samt han taber bolden på midtbanen ofte.

Drømmer om at se en Yoann Gourcuff i United.

Dines
24-04-2010, 10:58
Jeg håber ikke på et salg af Carrick, men jeg kunne godt forestille mig det skete. Carrick er stadig en rigtig dygtig midtbanespiller, og selvom han har haft en sløj sæson alt i alt, så har han stadig nogle evner som vores andre midtbanespillere ikke besidder. Men når ret skal være ret, så bliver han 29 år, og han har ikke haft en god sæson - så hvis vi skal få gode penge for ham, så er det nu.

Kasper United
24-04-2010, 11:37
Ville ikke have noget imod vi fik solgt ham. Han laver mange fejlafleveringer og er langsom, samt han taber bolden på midtbanen ofte.

Drømmer om at se en Yoann Gourcuff i United.

Hvem vil ikke det? :D

RAppel
06-08-2010, 11:33
SAF siger han vender tilbage til træningsbanen om et par uger. Læs mere om skadessituationen i United her. (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114%7D&newsid=6651191)

Benzet
06-08-2010, 12:07
Det er selvfølgelig ærgeligt, når en spiller bliver skadet, men til selve startopstillingen, er det ikke en decideret svækkelse, at Carrick er ude. Han ville dog have været god at have siddende på bænken, når Anderson desværre også er skadet.

Kasper United
06-08-2010, 13:14
Ja, Carricks skade har gjort, at vi ikke har råd til en skade mere. Nu har vi kun Fletcher og Gibson på den centrale midt, så hvis vi løber ind i en skade mod Chelsea på søndag, så ved jeg godt nok ikke, hvad Fergie vil finde på. Men ville være meget værre, hvis det var Fletcher, der blev skadet..

23Becks
06-08-2010, 13:18
Ja, Carricks skade har gjort, at vi ikke har råd til en skade mere. Nu har vi kun Fletcher og Gibson på den centrale midt, så hvis vi løber ind i en skade mod Chelsea på søndag, så ved jeg godt nok ikke, hvad Fergie vil finde på. Men ville være meget værre, hvis det var Fletcher, der blev skadet..

Hvad har Scholes gjort?

schousboe9
10-09-2010, 11:25
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D80 0F%2D4A3110258114%7D&newsid=6652212

Ude i tre uger...