Se fuld version : Tak til R. Madrid
Efter Real Madrid igår vandt det spanske mesterskab efter en kanon kamp mod Mallorca sender de en "lille" sum penge til Manchester.
Både Beckham og Van Nistelrooy blev købt til Madrid af United, og i kontrakten indgik de aftaler om at hvis Beckham blev mester med Madrid fik United 1.mill pund, og hvis Nistelrooy blev mester og samtidigt slutter sæsonen som topscore modtager United også 1. mill pund!
Dette er jo så netop lige sket, altid rart med lidt ekstra "lommepenge".
( Brug nu ikke det hele på slik og dyre damer ) :)
SantasLittleHelper
18-06-2007, 16:31
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7234
Efter Real Madrid igår vandt det spanske mesterskab efter en kanon kamp mod Mallorca sender de en "lille" sum penge til Manchester.
Både Beckham og Van Nistelrooy blev købt til Madrid af United, og i kontrakten indgik de aftaler om at hvis Beckham blev mester med Madrid fik United 1.mill pund, og hvis Nistelrooy blev mester og samtidigt slutter sæsonen som topscore modtager United også 1. mill pund!
Dette er jo så netop lige sket, altid rart med lidt ekstra "lommepenge".
( Brug nu ikke det hele på slik og dyre damer ) :)
Du skal nok hellere sige det til Glazer, som er den der modtager de penge...
Fransson
18-06-2007, 17:21
Du skal nok hellere sige det til Glazer, som er den der modtager de penge...
Nåhja, fordi de ryger jo lige ned i hans lomme? Tror snarer de ryger i klubkassen. Så det er jo Manchester Uniteds penge og ikke Glazers.
SantasLittleHelper
18-06-2007, 17:28
Manchester Uniteds penge ER Glazers penge, ligesom at Uniteds gæld er Glazers gæld...
Don Kafai
18-06-2007, 17:33
Ligemeget hvem der får pengene er de til gavn for klubben. Desuden holdt jeg med Real bla. pga Ruud og BEcks så pengene er jo bare en bonus.
Ja, hvis folk vil diskutere pengenes oprindelse kan de besøge tråden "Transferbudget siden 2005" eller en af de andre tråde..
Jeg må indrømme at jeg holdt lidt med Sevilla, nok mest pga. det danske islæt, men også fordi det gavner spansk fodbold at det ikke kun er Barca og Real der vinder mesterskaberne (ved godt andre også har vundet, men overdrivelse fremmer forståelsen)..
Står valget mellem Barca og Real vælger jeg dog også Real pga. deres United islæt!
Ruud og Becks var to af mine yndlingsspillere da de spillede her, og man kan ikke have andet end respekt for dem..
Ruud for hans evne til at fremtrylle mål uanset hvilken liga han spiller i, og Becks for hans kæmpe indflydelse både på og uden for banen, samt hans højreben - det er jo guld værd!
Holmskov
18-06-2007, 18:26
Becks interview efter kampen i går.
http://www.dailymotion.com/video/x2auq2_beckham-interview-madrid-win-la-lig
Lorensen
18-06-2007, 19:04
Hold kæft man ! Det er da helt vildt.. :(
Hvordan kan man få en tråd med overskriften "Tak til R.Madrid" til at omhandle Glazer? Det er sku ufatteligt.
Men ja, tak til Real og tillykke med mesterskabet.
Det er da udemærkede penge at få ned i lommen, nu hvor vi har købt stort ind.
Hvordan kan man få en tråd med overskriften "Tak til R.Madrid" til at omhandle Glazer? Det er sku ufatteligt.
Det kan man fordi folk har misforstået situationen. Så kommer den automatisk til at omhandle Malcolm Glazer.
SantasLittleHelper
18-06-2007, 20:20
Det var du overraskende nemt, da tråden jo handler om de penge Real sender til United (Glazer) og derfor er det vel passende at sende et link til den nyhed ot.dk skrev om det for en uge siden... Hvorfor man så pludselig skal bruge tråden til at ønske Real tillykke med mesterskabet er da en gåde...
Det kan vel ikke hellere ikke passe at man ikke kan åbne munden herinde uden at skulle høre på skræmmekampagner om Glazer..
Det er nok de færreste herinde der er pro glazer og de får der er har vist efterhånden forstået beskeden..
Det kan vel ikke hellere ikke passe at man ikke kan åbne munden herinde uden at skulle høre på skræmmekampagner om Glazer..
Det er nok de færreste herinde der er pro glazer og de får der er har vist efterhånden forstået beskeden..
Det er ikke skræmmekampagne, men bare et lille fact.
Der er faktisk pro-Glazere herinde. Men jeg gider ikke nævne navne. Det er ikke pænt ;)
jeg holdt med Sevilla, men da de var ude, så måtte det blive Real Madrid i år.
Barcelona har endnu en gang vist at de er afhængige af Ronaldinho... Det er sjovt som folk stadig kalder ham for verdens bedste...
Enig Casper! han er ikke verdens bedste, og har i denne sæson bevist det!
Jeg holdt også med Sevilla, men da det var umuligt, 'holdt' jeg også med Real - for at få noget nyt i toppen og få nolge penge til os!!!
Streubel
19-06-2007, 06:21
jeg holdt med Sevilla, men da de var ude, så måtte det blive Real Madrid i år.
Barcelona har endnu en gang vist at de er afhængige af Ronaldinho... Det er sjovt som folk stadig kalder ham for verdens bedste...
Jeg synes folk er for haarde ved ronaldinho for tiden.. Det er hans fjerde saeson i Barca og man kan jo ikke vaere 100% paa toppen hele tiden.. Han har scoret 21 maal i ligaen i aar.. det er sku da paent godt for en daarlig saeson!
GloryManUtd2730
19-06-2007, 06:39
Det er da udemærkede penge at få ned i lommen, nu hvor vi har købt stort ind.
Men bare nederen når det er på grund af real
barca styre i spanien"Rocking"
Men bare nederen når det er på grund af real
barca styre i spanien"Rocking"
Helt enig:o
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.