Se fuld version : Rejse til Manchester
Michaelkp
18-06-2007, 11:16
Vi er 6 gutter der skal over og besøg drengene på Old Trafford og pigerne på Teasers :InLove i den nye sæson.
Sidst vi var af sted betalte vi 5000 kr. pr næb, igennem et fodbold rejsebureau, det er lidt vildt for en weekend.
Der er tidligere blevet skrevet under nyheder, at man var ved at oparbejde et samarbejde med Tele2?!(tror jeg nok det var) Hvor man kunne købe billet og hotel billigt. Er der nogle der ved hvornår der kommer noget nyt i denne sag?
Hvis der er nogle der har forslag til hvordan man ellers kommer billigt af sted, så skriv endelig.
Danielsen
18-06-2007, 11:46
Vi er 6 gutter der skal over og besøg drengene på Old Trafford og pigerne på Teasers :InLove i den nye sæson.
Sidst vi var af sted betalte vi 5000 kr. pr næb, igennem et fodbold rejsebureau, det er lidt vildt for en weekend.
Der er tidligere blevet skrevet under nyheder, at man var ved at oparbejde et samarbejde med Tele2?!(tror jeg nok det var) Hvor man kunne købe billet og hotel billigt. Er der nogle der ved hvornår der kommer noget nyt i denne sag?
Hvis der er nogle der har forslag til hvordan man ellers kommer billigt af sted, så skriv endelig.
Her er der to muligheder: http://united.no/index.php/news/turer_billetter/turprogram
1. En fuld pakke (inkl. fly, hotel og kampbillet)
2. Hotelpakken (inkl. Hotel- 3 overnatninger- og kampbillet)
Jeg köbte den sidste pakke, sidste säson og fandt en flybillet for 1000,- retur til Manchester...kan varmt anbefales!!
I aften!!!
Holmskov
18-06-2007, 15:41
I aften!!!
Er det ikke de der "one-liners" denne hjemmeside så gerne vi af med.??
Man bidrager overhovedet ikke med en bjælle til et ellers fornuftigt og relevant spørgsmål?
Eller gælder reglerne kun for bestemte folk??
Man bidrager overhovedet ikke med en bjælle til et ellers fornuftigt og relevant spørgsmål?
Det kommer helt an på, hvad der står i one-lineren. Hvis det bare er "Haha, fedt", så er det nok sådan noget, som siden her vil af med, men det som Casper skriver "I aften" er helt fint nok i min mening, idet det er en vigtig information. Det ville have været det samme, som hvis han havde skrevet "I aften kommer der nyt i sagen om arbejdet med Tele2, så vi kan få billige rejser og billige hoteller" Samme information, men sidstnævnte er bare pakket ind, så det ikke ligner en oneliner ;)
Refstrup
18-06-2007, 16:10
Kender i en sted hvor man købe 2 kampbiletter uden hotel osv. ;) "Rocking"
Smilies fjernet, der er overhovedet ikke grund til at benytte så mange. Admin.
United DK
18-06-2007, 16:18
Ikke for noget, men det er vel ikke din opgave, at påpege sådanne ting?
Holmskov
18-06-2007, 16:26
Ikke for noget, men det er vel ikke din opgave, at påpege sådanne ting?
Det har du da helt ret i, men kommer det fra nogle af Admins er det helt ok. Jeg undrer mig bare da der er kommet en del af de one-liners fra en bestemt admin.
Man får tudet hovedet fuldt med regler og andet hvis man ikke følger dem, alligevel bliver de brudt af dem der tuder vores hoveder fulde.
Vi tuder ikke jeres hoveder fulde af regler. Vi har et regelsæt, det er det. Angående oneliners, så kan det jo ikke undgås. Finder vi et mønster griber vi ind.
Mere offtopic tillades ikke i denne tråd.
Holmskov
18-06-2007, 16:42
Vi tuder ikke jeres hoveder fulde af regler. Vi har et regelsæt, det er det. Angående oneliners, så kan det jo ikke undgås. Finder vi et mønster griber vi ind.
Mere offtopic tillades ikke i denne tråd.
Godt så.
Mit indlæg var ikke en one-liner, men et enkelt svar til det der bliver spurgt om.
Holmskov
18-06-2007, 17:33
Mit indlæg var ikke en one-liner, men et enkelt svar til det der bliver spurgt om.
Fair nok.
Men så får de altså svar på hvordan de kan komme billigt til en Manchester united kamp i løbet af i aften? eller hvordan skal man tolke det korte og intetsigende svar??
"Der er tidligere blevet skrevet under nyheder, at man var ved at oparbejde et samarbejde med Tele2?!(tror jeg nok det var) Hvor man kunne købe billet og hotel billigt. Er der nogle der ved hvornår der kommer noget nyt i denne sag?"
Og jeg svarer "I aften"
Det kan forhelvede da ikke misforståes.....?
Holmskov
18-06-2007, 18:06
"Der er tidligere blevet skrevet under nyheder, at man var ved at oparbejde et samarbejde med Tele2?!(tror jeg nok det var) Hvor man kunne købe billet og hotel billigt. Er der nogle der ved hvornår der kommer noget nyt i denne sag?"
Og jeg svarer "I aften"
Det kunne det åbenbart. Det skal jeg da beklage. Der er da ingen grund til at puste sig op.(Var det et indlæg i det "gamle forum"??)
Men hvornår får vi så svaret "i aften"?? Jeg er da selv lidt intereseret.??
værsgo http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7260
Holmskov
18-06-2007, 18:46
værsgo http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7260
Mange tak. En kigger nærmere på sagerne.
Holmskov
18-06-2007, 19:10
Og jeg svarer "I aften"
Jeg kan ikke finde "rejse-tilbudet" før du poster det i aften. Jeg er en måge til pc'ere, som ihvertfald Bo er klar over:D , men bander og svovler du af mig velvidende det "rejseindlæg" ville komme efter mit indlæg ??
Jeg kan ikke finde "rejse-tilbudet" før du poster det i aften. Jeg er en måge til pc'ere, som ihvertfald Bo er klar over:D , men bander og svovler du af mig velvidende det "rejseindlæg" ville komme efter mit indlæg ??
jeg bander og svovler over, at et enkelt svar på et enkelt spørgsmål bliver kategoriseret som en one-liner... så simpelt.
Det har intet at gøre med hverken timingen, dine computeregenskaber, min arrogance eller rejseindlægget.
Jeg har været i gang med at lave diverse ting omkring samarbejdet hele eftermiddagen og er fortsat ikke færdig.
Thomas Hansen
18-06-2007, 19:39
Godt stykke arbejde med de billige billetter, hvor skriver vi sammen om hvem der skal derover til de forskellige kampe??
Holmskov
18-06-2007, 19:43
jeg bander og svovler over, at et enkelt svar på et enkelt spørgsmål bliver kategoriseret som en one-liner... så simpelt.
Det har intet at gøre med hverken timingen, dine computeregenskaber, min arrogance eller rejseindlægget.
Jeg har været i gang med at lave diverse ting omkring samarbejdet hele eftermiddagen og er fortsat ikke færdig.
Misforstå mig ikke.
Men vi kan altså vente et udspil på dit svar " i aften" i aften.??
Jeg har dyb respekt for dit arbejde Casper, så jeg håber ikke du misforstår mig.
Men nogle gange er du bare foran alle os andre. ;)
Nej hvor er det fedt.. Jeg sad netop og snakkede med en gammel ven i dag, også United fan, om vi ikke snart skulle over og se United.. Ingen af os har ført været derovre, men det er helt sikkert en stor drøm.. og så kommer man hjem til sådan en nyhed.. Det skal simpelthen overvejes.. Sikke en super pris
Misforstå mig ikke.
Men vi kan altså vente et udspil på dit svar " i aften" i aften.??
Jeg har dyb respekt for dit arbejde Casper, så jeg håber ikke du misforstår mig.
Men nogle gange er du bare foran alle os andre. ;)
jeg forstår dig overhovedet ikke lige nu... tror vi går fejl af hinanden...
Det jeg mente med i aften burde http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7260 være et svar på.
Det der kommer mere er mere i designøjemed...
Nu kan jeg ikke lige huske hvad jeg gav sidste gang jeg var der, men der købte jeg gennem muscsb og stod selv for transport og logi osv. Er der nogen der ved, hvad der er billigst? Altså af det nye og selv at arrangere det?
Jeg tror forresten, at nogle af mine venner, der er FCK fans og derover til den kamp betalte 1400 for deres egen tur, eksl. billet selvfølgelig. Men altså i alt ca. 2000 for det arrangement..Ved så ikke om det er fordi ChL billetter er billigere eller hvordan det lægger...
FCKs fanklub arrangederede nogle turer derover til, kan jeg huske.
Det var dagsture... derfor var de billige. De går ud på at man tager ud om morgnene og hjem om natten... ens tur kan hurtigt blive fucked up :D men de er sikkert sjove! United tilbyder selv lignende ture til euro aways.
Du kan søge om seperat billet hos supporterklubben på www.united.no eller gennem oneunited.
Om det bedre kan svare sig handler om ens chance for at få billet og ikke mindst hotelprisen...
Ok tak for det..Er der selv mulighed for at vælge, hvor man vil sidde hos ticket2football, eller får de bare tildelt nogle tilfældige billetter - og er de sprædt ud over hele stadion?
havde ikke lige set dit indlæg før nu.
Som svar på dit spørgsmål:
T2F har sæsonkort til de nye hjørner på stadion, så det er dér hvor man primært vil sidde.
FCKs fanklub arrangederede nogle turer derover til, kan jeg huske.
Det var dagsture... derfor var de billige. De går ud på at man tager ud om morgnene og hjem om natten... ens tur kan hurtigt blive fucked up :D men de er sikkert sjove! United tilbyder selv lignende ture til euro aways.
Du kan søge om seperat billet hos supporterklubben på www.united.no eller gennem oneunited.
Om det bedre kan svare sig handler om ens chance for at få billet og ikke mindst hotelprisen...
Hvor meget koster en billet ca. igennem MUFCSB ? hvis vi ikke tager Liverpool, Arsenal, Chelsea, Tottenham med ??
Hvor meget koster en billet ca. igennem MUFCSB ? hvis vi ikke tager Liverpool, Arsenal, Chelsea, Tottenham med ??
Kig på united.no eller den danske hjemmeside manutd.dk.. Der vil du helt sikkert kunne finde svaret..
Kampen mod Sunderland koster 511 kroner.
Don Kafai
23-07-2007, 18:38
Kampen mod Sunderland koster 511 kroner.
Er det normalt muligt at købe ved stadion, ligesom i DK, eller er svært at få fat på en billet?
Det er kun muligt af søge om 1 billet via MUFCSB ? ikke ???
Smaakage
30-07-2007, 00:01
Er det normalt muligt at købe ved stadion, ligesom i DK, eller er svært at få fat på en billet?
Stort set umuligt. Til PL kampe er det ikke til, og er kun sket nogle få gange. I disse tilfældes annonceres det på manutd.com
Nogle der ved om Stretford end blir betegnet east eller west end ??
United DK
01-08-2007, 12:04
Nogle der ved om Stretford end blir betegnet east eller west end ??
West end.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stretford_End
Skal på min første rejse til Old Trafford her i efteråret, men gider ikke betale 6000,- for en rejse, så har investeret i billet og hotel alene..
Hvordan plejer i at klare rejse til Manchester? og til hvilken pris?
Tjek OldTrafford.dks rejseguide om flybilletter:
http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php?artikel=show&id=95
Så har jeg lige bestilt til Roma-kampen om en måneds tid. Jeg skal afsted med mine 2 venner og med-stamgæster på grisen. Lad os håbe på samme vilde kamp som da de 2 hold sidst tørnede sammen :devill: :devill:
ps. vi fandt flybilletter til 1200 retur fra kastrup
pas på jer selv...
Det skal nok blive godt!
jeg overvejer lidt at tage ned til Kiev, hvis jeg kan få fri.
Ville hammergerne have været med i Lissabon, da Boock og jeg havde en rigtig fed tur dernede sidste år, men er nok på ferie når kampen spilles her om et par uger.
Tak for det - vi satser på, det engelske politi holder kniplerne i ro i modsætning til det italienske, så vi vil i stedet slide stemmebåndet under kampen med united-sange.
Lyder også spændende med en away i portugal eller ukraine, så må vi bare håbe, spillet og resultaterne lever op til forventningerne
Thomas Hansen
15-09-2007, 20:30
Så er flybilletten hjemme til kampen på Old Trafford mod Roma:skaaal:
SantasLittleHelper
15-09-2007, 20:51
Hvordan får man billetter til en af Uniteds kampe, hvis man opholder sig i London? Skal man bare ringe til billetkontoret, eller skal man seriøst tilmelde sig et eller andet for overhovedet at have en chance for at få billet? Har aftalt med en kammerat, at vi skal ind og se Blackburn kampen, når han nu alligevel skal bruge 4 uger i London som led i hans uddannelse...
Hvordan er chancerne for at komme på bishops blaize, hvis man er 17 år. - Har de strenge alderskrav på den front?
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.