PDA

Se fuld version : Plakater!

Theis
17-06-2007, 20:40
Hej Hej!

Jeg er ved at lave en væg hjemme i lejligheden, med United spillere i sorte rammer. Det ser pisse godt ud indtíl videre! - man mangler bare flere billeder. De billeder som jeg bruger er dem der er i midtersiden i United Supports NO bladet. Hvis nogle kunne være interreseret i at skille sig af med nogle, er jeg meget interreseret i at overtage dem!

På forhånd tak!

Thomas
17-06-2007, 20:43
Jeg har da et par stykker, som jeg ikke behøver. :) Jeg har også nogle andre, der dog ikke er fra US bladet, men fra andre blade. Jeg har en stor med Giggs.

Er det sådan, at du vil give noget for dem, eller? :)

Thomas
17-06-2007, 21:25
Jeg havde ikke lige så mange, som forventet. Nok fordi mine små fætre får dem.. De er Brøndby og Barcelona fans... pff.. Jeg er ved at omvende dem. :D

US plakater
- Henke
- Ronaldo/Silvestre
- Neville/Rooney
- Smith/van der Sar
- Giggs/Carrick
- Scholes/van der Sar
- Heinze/Rio
- O'Shea/Solskjaer
- Scholes/Fletcher

Andre
- En stor m. Giggs, der dog er lidt slidt..
- En m. Ronaldo, O'Shea, Ruud, Keane, Fortune, Miller og Kleberson. Den er fra det officielle blad.
- En m. Scholes og Butt

Og det var vidst det. :) Hvis jeg ikke får lidt ud af maset med at få dem sendt, så går de til mine fætre, så de kan blive mere United fans. :D

Theis
19-06-2007, 16:58
- Ronaldo/Silvestre
- Neville/Rooney
- Smith/van der Sar
- Giggs/Carrick
- Scholes/van der Sar
- Heinze/Rio
- O'Shea/Solskjaer

Disse kunne jeg godt tænke mig!, men hvordan skal vi lige ordne det? Ville du have lidt for det?, skal da i det mindste betale portoen :)

Thomas
19-06-2007, 18:12
Hvis du har msn, så kan vi lige ordne det dér, i stedet for at bruge forummet til det :)

Kofoed
19-06-2007, 18:35
i det nye US er der en kæmpe plakat fra i år hvor der er et jubelbillede da vi vandt pokalen og nogel andre billeder fra året der gik.. jeg vil ikke af med min men det var bare lige et hint..

Thomas
19-06-2007, 18:45
i det nye US er der en kæmpe plakat fra i år hvor der er et jubelbillede da vi vandt pokalen og nogel andre billeder fra året der gik.. jeg vil ikke af med min men det var bare lige et hint..

Den har jeg også, men den vil jeg ikke af med. Den skal hænge ved siden af de sidste par års holdbilleder. :)

Theis
20-06-2007, 18:36
Djjoker_87@hotmail.com

Thomas
20-06-2007, 22:25
Djjoker_87@hotmail.com

Jeg har tilføjet dig nu. :)

MUFC=Champions
24-06-2007, 12:27
Nogen der evt. kender en hjemmeside hvor man kan købe United plakater. Gerne nogle med ældre spillere så som Yorke & Cole ???

Theis
24-06-2007, 16:10
du kan altid bestille dem hjem fra manutdpics.com, hvis det er.