PDA

Se fuld version : Le Mans

Holmskov
16-06-2007, 16:03
Jeg er super spændt på årets Le mans.

Efter den første halve time fører Tom Kristensen(Audi no.2) og hans team, og Casper Elgaard og Jan magnussen er lige i hælene på hinanden.

Syntes Le mans er super spændende og fascinerende.

Hvad med dig?? Hvem holder du med??

Holmegaard
16-06-2007, 16:04
Holder selvfølgelig med alle de 6 danskere, men i kampen mellem Elgaard og Magnussen holder jeg med Magnussen

Holmskov
16-06-2007, 16:12
Holder selvfølgelig med alle de 6 danskere, men i kampen mellem Elgaard og Magnussen holder jeg med Magnussen

Også her.

Men stor kredit til TV2 og TV2 sport for deres dækning. Super at komme bag kulliserne i Magnussens corvette team. Sjovt at se de bor i en "opbygget" by, ved banen. Troede sgu de boede på fine hoteller og lign.

rocatis
16-06-2007, 16:20
Jeps, jeg ser det også.. Elsker det hvert år.. utroligt at Capello kørte så godt og hurtigt væk fra resten af top 5 i starten..

Nu er der kommet regn og så bliver det endnu mere spændende at se på..
Holder selvfølgelig også med danskerne..

Madsen
16-06-2007, 16:29
Jeg ser også Le Mans hvert år. Man kan følge med i stilling her.
http://www.lemans.org/24heuresdumans/pages/chronos_gb.html (http://www.lemans.org/24heuresdumans/pages/chronos_gb.html)

Holmskov
16-06-2007, 16:33
Jeps, jeg ser det også.. Elsker det hvert år.. utroligt at Capello kørte så godt og hurtigt væk fra resten af top 5 i starten..

Nu er der kommet regn og så bliver det endnu mere spændende at se på..
Holder selvfølgelig også med danskerne..

Jeg var lidt nervøs for Peugeut i starten, men efter Capello satte dem af efter bare en omgang er jeg sikker på at Tom K og Audi nr. 2 vinder Le Mans igen. (7-9-13). :D

Michael
16-06-2007, 16:38
Go! TomK. Men det gør ikke noget hvis Peugeot kan presse Audi.

Btw 908'eren ser satme spacey ud. Det er nærmest en halvt Formel 1 racer. En skam at jeg kun kan følge med i små bider. Skal læse til eksamen. :(

rocatis
16-06-2007, 17:01
En skam at jeg kun kan følge med i små bider. Skal læse til eksamen. :(

Bare tænd for tv'et hver gang klokken slår hel, så er der opdate om hvordan det hele går..

Michael
16-06-2007, 17:04
Det er også planen. :D
Indtil nu har det ikke været svært at følge med. ;)

Holmegaard
16-06-2007, 17:05
Jeg var lidt nervøs for Peugeut i starten, men efter Capello satte dem af efter bare en omgang er jeg sikker på at Tom K og Audi nr. 2 vinder Le Mans igen. (7-9-13). :D
'
ja det var helt vildt. Tror sku at peugeot har været overvuderet audi er langt hurtigere:titte:

Dahlmann
16-06-2007, 20:17
peugeot siger jo også at de vil bruge det her år til at samle erfaring... men alt i alt ser det rigtig godt ud for danskerne... tom k skal selvfølgelig vinde...

med hensyn til gt1 klassen er det også magnussen jeg holder med..

Michael
16-06-2007, 22:38
Er jeg den eneste der sidder og savner Bentleys Speed 8 racer? Det var en fryd at kigge på.
Men så må vi "nøjes" med Fiskers DB9'er som i sandheden også er en smuk svane blandt de grimme ællinger. :D

Mmmm
http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/dennis/20060306/18/2897270692.jpg

Holmegaard
16-06-2007, 23:34
den flotteste bil der har været (i al den tid jeg har kunne fælge méd og huske) var den Tom K kørte i for Bentley for et par år (ved ikke om det er den på billedet over)

hvorimod den grimmeste er Peugoet´en fra i år. Prøv at forestille jer temperaturen inde i bilen hvis løbet var blevet kørt for et par dage siden, det måtte have været et helvede:devill: :devilll: :mad:

Martin
16-06-2007, 23:36
007 og 009 er dem jeg holder med. Bandede så meget sidste år, hvor de ikke rigtig holdt distancen. Derudover holder jeg selvfølgelig også med Tom K, fordi han kommer fra min by og er en yderst sympatisk fyr og viser sportsmanship gang på gang!

Martin
17-06-2007, 09:18
Det er sgu en skidt nyhed at stå op til. Menneskelig fejl koster givetvis Audi nummer 2 sejren. Ak.

Holmegaard
17-06-2007, 10:28
ja det er lidt deprimerende at stå op til. Læste lige et interview med Tom K inde på TV2, fatter ikke han kan være så roligt, når nogle dyrt betale mekanikere ikke kan finde ud af at udføre deres job korrekt, det kunne i værste fald have kostet menneskeliv

Michael
17-06-2007, 11:19
Tjah tror nu at Mike Rockenfel*ler får flere penge end mekanikerne. Så han burde have kørt lidt mere end kun 3 omgange. ;)

Rafa86
17-06-2007, 12:51
Så er Tom Christensen udgået, 3 timer inden løbet slutter.. Det var sku syndt...

rocatis
17-06-2007, 12:57
Audi siger det ikke er en mekaniker fejl.. Bilen kørte også 54 min efter det pitstop hvor de sænkede bilen for hurtigt.. Derudover havde bilen været til et pitstop imellem det første pitstop og da ulykken skete..

Men heldigt der ikke skete noget med Capello.. Kører omkring 300 og hans baghjul falder af.. Godt det ikke er mig..

Jeg er godt nok imponeret over Allan Simonsen.. Han kører hurtigst af de 3 i hans bil og hver gang han er i bilen henter han ind på de forankørende.. Han er debutant på Le Mans og gør det virkeligt godt.. Ærgerligt for ham han ikke har ordentlige medkørere som kan køre lidt stærkere..

EDIT: Lige når jeg skrev det, kørte Allan Simonsen direkte ind i en dækbarriere.. Det var ikke godt for bilen.. Håber ikke der skete så meget med bilen..

Kofoed
18-06-2007, 22:21
kom hjem her ved 4 tiden fra mit 4 Le Mans.. det var fedt som altid.. lidt ærgeligt med vejret til sidst.. ikke super fedt at stå i shorts de sidste par timer mens gud bare pisser på en, men sådan er det jo og det hører også med til le mans at det varer 24 timer og at man ikke har nogen indflydelse på hvordan vejret bliver og det kan gøre forskellen på sejr og nederlag.. til dem der er interreserede i det har jeg lagt en lille video ind på Bilgalleri fra natten til søndag.. mest så man kan høre lyden for det er blevet alt for mørkt på cam'et.. ved ikke hvorfor??: http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=2719