PDA

Se fuld version : Let me introduce

Thomas
15-06-2007, 21:45
...Boooooooooooys oooon wheeeeeeeeeels!!

http://www.youtube.com/watch?v=aCxDZRJKkqY

Det er i orden at grine! :D

ChristianH.
15-06-2007, 22:12
http://www.youtube.com/watch?v=AUrZi2XQKyU

Jeg synes sgu de er coole!

Mr. Larsen
15-06-2007, 23:24
Syns det er noget forbandet crap! Helt ærligt, kan ikke en gang se det sjove i det.

Aj okay det med my bals are ok, lidt sjov :)

kan ikke helt beslutte mig for om det er lidt nedværdigende for handicappede. Men man kan vel også se det fra en positiv side, at deres balls stadig er ok :)

ChristianH.
16-06-2007, 00:48
Åhh. De taler (læs; synger) kun for dem selv, og ikke for alle handicappede worldwide.
Jeg er af en den overbevisning, at hvis man bare selv har det fint med hvad man foretager sig, kan det aldrig være nedværdigende overfor sig selv. Og disse tre gutter ser ud til at hygge sig gevaldigt med det.

Egentlig burde det slet ikke være særlig sjovt. Snarere lidt søgt og plat. Men måske er den voldsomme kombination af selvfedme og selvironi, der gør jeg morer mig når jeg ser dem fyre den af.

Haslund
16-06-2007, 01:11
Åhh. De taler (læs; synger) kun for dem selv, og ikke for alle handicappede worldwide.
Jeg er af en den overbevisning, at hvis man bare selv har det fint med hvad man foretager sig, kan det aldrig være nedværdigende overfor sig selv. Og disse tre gutter ser ud til at hygge sig gevaldigt med det.

Egentlig burde det slet ikke være særlig sjovt. Snarere lidt søgt og plat. Men måske er den voldsomme kombination af selvfedme og selvironi, der gør jeg morer mig når jeg ser dem fyre den af.

Efter hvad jeg har hørt er de nu ikke 'rigtigt' handicappede. Tror bare det er nogle komikere der spiller det.

United-Allan33
16-06-2007, 09:09
Efter hvad jeg har hørt er de nu ikke 'rigtigt' handicappede. Tror bare det er nogle komikere der spiller det.

Jeg vil nu sige de ligner meget handicappede, men er de ikke så er det fuldstændig forkasteligt at gøre nar med handicappede på den måde, og tvivler også på at en tv station vil gå med til det..

ChristianH.
16-06-2007, 11:22
Jeg Googlede lidt, og frontmanden skulle være den svenske komiker Jesper Odelberg, der lider af cerebral parese' - der er en samlet betegnelse på en række forstyrrelser af muskelkontrollen, der skyldes en hjerneskade opstået i fosterstadiet.

Foged
16-06-2007, 13:30
:lolol:
Kæft den første film er grineren!!!

Foged
16-06-2007, 13:33
I think every day
There are guys with bigger problems
Happy today
At least I'm not gay

Thomas
16-06-2007, 14:41
I think every day
There are guys with bigger problems
Happy today
At least I'm not gay

I'm nooooooooot gaaaaaaay,
Gaaaaay I'm not.... :D

Ved I forresten hvilken sang de har gjort grin med der? Den er ellers god.