PDA

Se fuld version : Kieran Lee

Boock
30-04-2007, 21:00
http://www.4thegame.com/media/00/03/62/lee_kieran_mufc_profile_2006.jpg
Kieran Lee
Fødselsdag: 22/06/1988
Land: England
Nuværende klub: Oldham Athletic

Profil (http://www.oldtrafford.dk/spillere6.php?spiller=show&id=81)

JDK
09-07-2007, 01:19
Nogle som kender til Kieran Lee?

Var han ikke anfører for 2. holdet i sidste sæson? og har han en fremtid for United?

Glory Man United
09-07-2007, 08:24
Altid svært at vide, om en ung forsvarsspiller har kvaliteten. Han nåede jo at lave en kasse i sin debut mod Crewe, inden han blev udlejet. Men han får det svært på KORT sigt. Vi har jo en del nede bagi at vælge imellem:)

KennyN
09-07-2007, 08:52
Hans fordel er, ligesom O'Shea, at han kan spille mange forskellige pladser på banen.
Højreback, venstreback, kanterne, og den centrale midtbane.

Benzet
09-07-2007, 08:58
Han er, i mine øjne, forsat ikke fysisk stærk nok til at skulle spille i PL. I hvert fald ikke som forsvarsspiller.

JakobR
09-07-2007, 11:12
Fysikken er næsten altid det nemmeste. Nogle timer i træningslokalet og noget nærkampstræning på træningsanlægget.

Den eneste kamp jeg har set ham i, var kampen mod Chelsea. Der mindes jeg han gjorde det rigtigt godt.

Parkohargo
23-05-2008, 23:34
For dem som ikke ved det så er Kieran Lee røget til Oldham på en fri transfer.

Fletcherfan
23-05-2008, 23:41
Det kan man ikke sige er uventet... Bliver nok den første i en stor, stor mængde af spillere der forlader United i sommer...

KennyN
24-05-2008, 08:03
Det kan man ikke sige er uventet... Bliver nok den første i en stor, stor mængde af spillere der forlader United i sommer...

Ja der bliver nok ryddet lidt op i reserverne i år. Kieran Lee er altså solgt. Desuden har man frigivet Conor McCormack, Sean Geddes, Sean Evans, Richie Jones, Michael Lea og Michael Barnes..
Der ryger muligvis nogle flere henover sommeren, kunne godt forestille mig at Eagles snart gerne vil have fast førsteholdsfodbold i en mindre Premier League klub eller Championsship klub.

Ang Kieran Lee. Han var en lovende spiller for et par år siden, men har ikke rigtig taget det sidste afgørende skridt frem.. Held og lykke til ham i Oldham..

Krede
24-05-2008, 09:09
Ja der bliver nok ryddet lidt op i reserverne i år. Kieran Lee er altså solgt. Desuden har man frigivet Conor McCormack, Sean Geddes, Sean Evans, Richie Jones, Michael Lea og Michael Barnes..
Der ryger muligvis nogle flere henover sommeren, kunne godt forestille mig at Eagles snart gerne vil have fast førsteholdsfodbold i en mindre Premier League klub eller Championsship klub.

Ang Kieran Lee. Han var en lovende spiller for et par år siden, men har ikke rigtig taget det sidste afgørende skridt frem.. Held og lykke til ham i Oldham..

Var han ikke meget lovende tidligere?

Dines
24-05-2008, 10:26
Af det jeg husker, var Kieran Lee en lovende spiller, men hans udvikling må være gået i stå, siden at han ikke for forlænget sin kontrakt. Husker især kampen mod Chelsea sidste år og mod Crewe, hvor han gik ind og lavede det afgørende mål. Held og lykke i Scholes' ynglingsklub Oldham. :)