Se fuld version : PL: Manchester United - Wigan
http://static.bold.dk/billeder/art4933.gif Manchester United - Wigan http://static.bold.dk/billeder/art4939.gif
Premier League | Mandag, 26 december 2011, 16:00 | Old Trafford
Optakt
Boxing Day sætter de forsvarende mestre op imod Wigan Athletic hjemme på Old Trafford.
Manchester United kunne vel nærmest ikke have ønsket sig en bedre modstander på den traditionsrige Boxing Day end Wigan. The Latics har aldrig slået eller spillet lige med United i nogen sammenhæng, men de skal dog ikke undervurderes af den grund. De kommer nemlig med dugfriske uafgjorte resultater mod Liverpool og Chelsea i bagagen.
Wigan ligger og roder i bunden af tabellen. Tre sejre ud af 17 mulige giver dem en plads under stregen. Der ligger de primært fordi de har haft meget svært ved at få modstandernes net til at blafre. De er således det hold i rækken, som har scoret færrest mål (15).
Manchester United fik Ashley Young på skadeslisten i midtugens 5-0-sejr over Fulham. Til gengæld skulle Phil Jones være klar igen. Michael Owen, Fabio da Silva, Tom Cleverley, Darren Fletcher, Anderson og Nemanja Vidic er fortsat ude, mens Rio Ferdinand er usikker, idet han end ikke var inkluderet i sidste trup.
Wigan håber at have Hugo Rodallega klar i tide. Emerson Boyce er ude og Chris Kirkland er ude.
Skribentens bud på kampens udfald
Wigan har sammenlagt scoret 4 mål mod United, mens United har tæsket den ind hele 41 gange i de 13 kampe, de har mødtes. Jeg tror vi rammer 45 på den statistik – 4-0 til hjemmeholdet.
Mulig startopstilling
De Gea
Rafael – Smalling – Evans – Evra
Valencia – Jones – Carrick - Nani
Rooney - Hernandez
Seneste kampe
Indbyrdes
26/02-2011 Wigan 0 – 4 United (PL)
20/11-2010 United 2 – 0 Wigan (PL)
30/12-2009 United 5 – 0 Wigan (PL)
22/08-2009 Wigan 0 – 5 United (PL)
13/05-2009 Wigan 1 – 2 United (PL)
Wigan
21/12-2011 Wigan 0 – 0 Liverpool (PL)
17/12-2011 Wigan 1 – 1 Chelsea (PL)
10/12-2011 West Bromwich 1 – 2 Wigan (PL)
03/12-2011 Wigan 0 – 4 Arsenal (PL)
26/11-2011 Sunderland 1 – 2 Wigan (PL)
Manchester United
21/12-2011 Fulham 0 – 5 United (PL)
18/12-2011 QPR 0 – 2 United (PL)
10/12-2011 United 4 – 1 Wolverhampton (PL)
07/12-2011 Basel 2 – 1 United (CL)
03/12-2011 Aston Villa 0 – 1 United (PL)
Historie
Kampe: 13
United-sejre: 13
Wigan-sejre: 0
Uafgjorte: 0
Odds
United: 1,16
Uafgjort: 6,87
Wigan: 16,50
Tv
Mandag d. 26. december kl. 16:00. Kampen bliver ikke vist live på dansk tv.
Madsens Corner
Manchester United har mødt Wigan 13 gange i en liga eller pokal kamp
Det er blevet til 13 sejre. Målscoren er 41-4.
Manchester United har købt følgende spillere fra Wigan
**Jack Grundy(1899), **Richard Smith (1894-1900), **David Fitzsimmons(1895-1896 og 1899), **James Garvey (1900-1901), Dai Jones(1937), John Ball(1948-1950), Roy Carroll(2001-2005) og Luis Antonio Valencia(2009-).
Wigan har købt følgende spillede fra Manchester United:
***John Cunningham(1898-1899),** Frank Hodges(1919-1920), **Tommy Harris(1926-1927), *John McDermott(1976), *Neil Mustoe(1995) og Pat McGibbon(1995).
Spiller som har været i begge klubber uden direkte overgang:
Hos Wigan Borough: **Thomas Fitzsimmons(1892-1893),
Hos Wigan County: ***Wilf Woodcock(1913-1920), *** *Harry Morris(1922),*** Frank Barson(1922-1928), ***Billy Dennis(1923), ***Wilf Lievesley(1923), *** *Jack Flanagan(1925), og ***Jimmy McCrae(1926).
Hos Wigan Atlantic: Charlie Spencer(1928-1929), Bert Heywood(1933), Harry Topping(1933-1934), Ted Buckle(1947-1949), David Gaskell(1956-1966), *Alan Halsall(1960), *Albert Jackson(1960),* Harry Sharratt(1962), Albert Kinsey(1965), *John Lowey(1975), Scott McGarvey(1980-1983), *Phil Hughes(1982), *Gary Worthington(1984), *Alan McLoughlin(1985), *Dave Thompson(1985), Gary Walsh(1986-1995), Neil Whitworth(1991), og *Mike Pollitt(1990).
Lån Tom Cleverley(2011-)
*=ingen kampe for Manchester United
**= Wigan Borough (udtrådt fra ligaen 26. oktober 1931)
***= Wigan County (aldrig spillet i ligaen)
Charlie Spencer(1932-1937), Allenby Chilton(1960), Bobby Charlton (1983 caretaker manager), Steve Bruce(2001 og 2007-2009) har været manager for Wigan.
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
14 12 2005 Wigan 4-0 - LIGA 67,793 Ferdinand1 Rooney2 van Nistelrooy1(pen)
26 2 2006 Wigan - 4-0 LC F 66,866 Rooney2 Saha1 Ronaldo1
6 3 2006 Wigan - 2-1 LIGA 23,574 Ronaldo1 Chimbonda1OG
14 10 2006 Wigan - 3-1 LIGA 20,631 Vidic1 Saha1 Solskj‘r1
26 12 2006 Wigan 3-1 - LIGA 76,018 Ronaldo2 Solskj‘r1
6 10 2007 Wigan 4-0 - LIGA 75,300 Tevez1 Ronaldo2 Rooney1
11 5 2008 Wigan - 2-0 LIGA 24,133 Ronaldo1(Pen) Giggs1
14 1 2009 Wigan 1-0 - LIGA 73,917 Rooney1
13 5 2009 Wigan - 2-1 LIGA 21,286 Tevez1 Carrick1
22 8 2009 Wigan - 5-0 LIGA 18,164 Rooney2 Berbatov1 OwenM1 Nani1
30 12 2009 Wigan 5-0 - LIGA 74,560 Rooney1 Carrick1 DaSilvaR1 Berbatov1 Valencia1
20 11 2010 Wigan 2-0 - LIGA 74,181 Evra1 Hernandez1
26 2 2011 Wigan - 4-0 LIGA 18,140 Hernandez2 DaSilvaF1 Rooney1
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 6 6 19- 1 441,769
UDE 7 7 22- 3 192,794
ialt 13 13 41- 4 634,563
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
Martinsen
25-12-2011, 11:09
De Gea
Valencia-Smalling-Evans-Evra
Nani-Rooney-Carrick-Park
Welbeck-Hernandez
Kunne sagtens forestille mig Jones starter ude om Giggs så vil spille er jeg lidt i tvivl om. Han burde kunne klare det, for det er trods alt et par dage siden vi spillede sidst. Men jeg satser på at Rooney i mangel af bedre må indtage en plads på den centrale midt.
Vi vinder kampen uden problemer 4-0
Welbeck 2, Hernandez og Nani scorer vores mål.
Bud Spencer
25-12-2011, 11:24
Lindegaard
Valencia - Smalling - Evans - Evra
Nani - Jones - Carrick - Rooney
Welbeck - Berbatov
6-0 sejr. Berbatov og Welbeck laver tilsammen 5 mål. Og nej, jeg rammer aldrig start 11'eren.
Bør være 3 sikre point. Vi er i den bedste spillemæssige form offensivt og defensivt siden midten af september, og flere af de vigtige profiler, har fået n selvtillid. Vi møde ret Wigan hold på hjemmebane, og med alt respekt er det måske ligaens mest naive mandskab, og de har heller aldrig voldt os problemer før. Så vidt jeg ved, har vi efter de rykkede op i 2005, vundet alle opgør mod dem, og flere af dem har været med flere mål. Forventer lidt af det samme, men det vigtigste er 3 point.
De Gea
Rafael - Smalling - Evans - Evra
Valencia - Jones - Carrick - Nani
Rooney - Welbeck
United DK
25-12-2011, 11:31
De Gea
Nani - Jones - Carrick - Park
Welbeck - Rooney
Nu tror folk selvfølgelig, at vi gennembanker Wigan med mindst fire, men jeg tror desværre det bliver en træls omgang, som vi lige vinder med et par stykker.
Lindegaard
Nani - Jones - Carrick - Rooney
Welbeck - Berbatov
6-0 sejr. Berbatov og Welbeck laver tilsammen 5 mål. Og nej, jeg rammer aldrig start 11'eren.
Jeg fatter ikke folk vil have vi skal flytte sådan rundt på Rooney. Nu er han lige inde i en god stime. Han skal være angriber hvor han er bedst. Sidst han spillede midtbane fik han høvl for ikke at score i langtid,og når han så begynder at score vil folk have ham på midtbanen igen.
De gea
Smalling Jones Evans Evra
Nani Carrick park welbeck
Rooney Hernandez
Don Kafai
25-12-2011, 11:41
Lille offensivt dilemma, for det kunne være fedt at give Berbatov noget mere spilletid, så han kan bygge lidt videre på sine forløsende scoringer i denne måned, men omvendt er Welbeck i en periode, hvor han helst skal have sammenhængende spilletid, og ovenpå sine indsatser så fortjener han det også. Det vil derudover være for risky at sætte Rooney af - han er jo også ved at bygge en målstime op igen.
DdG
Valencia - Carrick - Giggs - Nani
Rooney - Welbeck
Liiiidt tynd midtbane, men det burde gå hvis Rooney hænger en smule tilbage.
Jeg ved godt Jones officielt er klar, men ovenpå sådan et slag vil det altså gavne ham med en lille pause, og så afhængige bør vi altså heller være ikke af ham. Jeg har ladet Rafael starte, da jeg mener han spillede en brandkamp mod Wigan i sidste sæson, og så skal han jo også til at få noget spilletid så vi kan have en ordentlig højreback til foråret. Berbatov må så komme ind med en halv time tilbage.
Vi vinder 2-0, Rooney og Welbeck scorer.
Martinsen
25-12-2011, 11:48
Jeg fatter ikke folk vil have vi skal flytte sådan rundt på Rooney. Nu er han lige inde i en god stime. Han skal være angriber hvor han er bedst. Sidst han spillede midtbane fik han høvl for ikke at score i langtid,og når han så begynder at score vil folk have ham på midtbanen igen.
De gea
Nani Carrick park welbeck
Rooney Hernandez
Jeg ønsker ikke Rooney skal spille midtbane, min opstilling er udfra hvad jeg tror bliver tilfældet ikke nødvendigvis hvad jeg ønsker.
De Gea
Valencia Carrick Giggs Nani
Welbeck Rooney
Synes det virker som den mest logiske startopstilling, men forhåbentlig bliver der også spilletid til Berbatov og Chicharito i løbet af kampen.
MOHoegsted
25-12-2011, 12:25
Helt enig... You said it!
Lille offensivt dilemma, for det kunne være fedt at give Berbatov noget mere spilletid, så han kan bygge lidt videre på sine forløsende scoringer i denne måned, men omvendt er Welbeck i en periode, hvor han helst skal have sammenhængende spilletid, og ovenpå sine indsatser så fortjener han det også. Det vil derudover være for risky at sætte Rooney af - han er jo også ved at bygge en målstime op igen.
DdG
Rooney - Welbeck
Liiiidt tynd midtbane, men det burde gå hvis Rooney hænger en smule tilbage.
Jeg ved godt Jones officielt er klar, men ovenpå sådan et slag vil det altså gavne ham med en lille pause, og så afhængige bør vi altså heller være ikke af ham. Jeg har ladet Rafael starte, da jeg mener han spillede en brandkamp mod Wigan i sidste sæson, og så skal han jo også til at få noget spilletid så vi kan have en ordentlig højreback til foråret. Berbatov må så komme ind med en halv time tilbage.
Vi vinder 2-0, Rooney og Welbeck scorer.
Den opstilling køber jeg også. Har også selv håbet på Rafael skal starte inde i dag, eller i hvertfald bare få noget spilletid, og for guds skyld så lad være at gøre noget overilet. Vi er godt klar over dit talent, bare ikke skad dig selv.
Kan godt se dillemaet, men det skal i hvertfald ikke være Rooney han skal erstatte imo, selvom det ikke er den sværeste kamp. Rooney kan måske godt få en pause, men han er vores vigtigste mand, og han er ikke nået topform endnu, han skal bygge videre og videre på det.
Don Kafai
25-12-2011, 12:45
Kan godt se dillemaet, men det skal i hvertfald ikke være Rooney han skal erstatte imo, selvom det ikke er den sværeste kamp. Rooney kan måske godt få en pause, men han er vores vigtigste mand, og han er ikke noget topform endnu, han skal bygge videre og videre på det.
Selvfølgelig ikke, og dilemmaet er jo måske heller ikke så stort, da Welbeck intet har gjort for at spille sig af. Jeg tror faktisk det kun er skader der har gjort, at han ikke betegnes som en af efterårets profiler.
Berbatov bør dog ikke fryses ud, for hvad nytte kan han gøre med 5-10 minutter her og der. Håber han får mindst en halv time, både i morgen, men også mod Blackburn (især ovenpå sidste sæsons præstation)
Kampen vises på Viasat Xtra PL 3, hvis man skulle være så heldig at have den kanal, eller kende en pub der viser den.
MartinKjaer
25-12-2011, 13:30
De Gea
Smalling - Jones - Evans - Evra
Rooney - Hernandez
3-0 sejr, 1x Rooney og 2x Hernandez.
Selvfølgelig ikke, og dilemmaet er jo måske heller ikke så stort, da Welbeck intet har gjort for at spille sig af. Jeg tror faktisk det kun er skader der har gjort, at han ikke betegnes som en af efterårets profiler.
Berbatov bør dog ikke fryses ud, for hvad nytte kan han gøre med 5-10 minutter her og der. Håber han får mindst en halv time, både i morgen, men også mod Blackburn (især ovenpå sidste sæsons præstation)
Selv som holdspiller, synes jeg faktisk også han snart har fortjent noget spilletid. Selv Michael Owen, Ji Sung Park, osv som er i samme rolle får mere spilletid, og nærmest vigtigere kampe end Berba over en hel sæson og har samme rolle. Lidt underlig disposition fra Fergie hidtil i år til en mand der kun har været loyal over for United, må jeg indrømme. Men der er jo kun 2 startpladser, så forståeligt nok hvis Welbeck skal udvikles. Det lugter bare langt væk af at klubben/Fergie gerne ser at Berbatov ikke bør være i klubben
........................Lindegaard................ ...
Rafael............Smalling...Evans...........Evra
Valencia........Jones...Carrick.............Park.
....................Rooney..Welbeck...............
Nupper en 3-0'er.
De gea
Chicharito - Rooney
Parkohargo
26-12-2011, 11:41
De gea
Smalling - evans - rio - evra
Valencia - carrick - giggs - nani
Rooney - welbeck
Sikker 3-0:) go kamp!
Helt seriøst, vi er oppe i mod det mest elendige hold i PL, så lad Ferguson køre Pogba og Morrison ind på holdet i sådan en kamp her. Vi er på hjemmebane, vi er godt kørende, og modstanderen er pivringe. Det er vel de bedste omstændigheder at benytte upcomings, men hvis jeg kender Ferugson ret, så bliver det sikkert med Park og andre spillere ud af poisition for at dække pladsen. Mother of Love, det er noget lort
we'remanunited
26-12-2011, 14:00
Helt seriøst, vi er oppe i mod det mest elendige hold i PL, så lad Ferguson køre Pogba og Morrison ind på holdet i sådan en kamp her. Vi er på hjemmebane, vi er godt kørende, og modstanderen er pivringe. Det er vel de bedste omstændigheder at benytte upcomings, men hvis jeg kender Ferugson ret, så bliver det sikkert med Park og andre spillere ud af poisition for at dække pladsen. Mother of Love, det er noget lort
Det er altså en hårdt prøvet midtbane du vil eksperimentere med nu hvor vi endelig har fundet en nogenlunde kombi. Det er lige modent nok i mine øjne... giv dem nogle minutter hvis vi er velspillende og har kampen i hænderne, men ikke fra start
Det er altså en hårdt prøvet midtbane du vil eksperimentere med nu hvor vi endelig har fundet en nogenlunde kombi. Det er lige modent nok i mine øjne... giv dem nogle minutter hvis vi er velspillende og har kampen i hænderne, men ikke fra start
Nej, jeg vil ike have de to startende på banen, men en af dem.
Jeg vil mest se på Valencia - Carrick - Pogba - Nani. Ikke både Pogba og Morrison på midten, det ville jo være selvmord, når de er så uerfarne.
we'remanunited
26-12-2011, 14:05
hmm... Jones er erklæret klar, er han ikke? Jeg mener ikke Pogba står foran ham i køen. hvis ikke jones er klar, så foretrækker jeg Park-Carrick på midten da vi skal have noget vildskab derinde...
Fletcherfan
26-12-2011, 14:06
6-0... Valencia, Rooney og Nani står med de seks assist og mål... Så får jeg dejlig mange fantasy League points :D
Ellers håber jeg på at se de Gea...
Lindegaard, Jones, Smalling, Evans, Evra, Valencia, Carrick, Giggs, Nani, Rooney, Welbeck.
De Gea, Rafael, Fryers, Young, Park, Hernandez, Berbatov.
Nej, jeg vil ike have de to startende på banen, men en af dem.
Jeg vil mest se på Valencia - Carrick - Pogba - Nani. Ikke både Pogba og Morrison på midten, det ville jo være selvmord, når de er så uerfarne.
Meget enig..
Både Pogba og Morrison har nogle af de ting vi efterspørger.
Det er jo ikke et spørgsmål om at vi skal eksperimentere for enhver pris, men nogle kampe er mere oplagte end andre. Og en hjemmebane-kamp mod Wigan skal vindes uanset om man stiller i absolut stærkeste eller tager et par unge folk med.
Alt for at vi ikke skal se Park centralt!
Lindegaard igen...
Jones er med fra start og Young er på bænken. Wuuhuu
Lindegaard, Jones, Smalling, Evans, Evra, Valencia, Carrick, Giggs, Nani, Rooney, Welbeck.
De Gea, Rafael, Fryers, Young, Park, Hernandez, Berbatov.
Og så kan man igen undre sig over, at vi stiller uden et alternativ til den centrale midt..
jQrgensen
26-12-2011, 14:12
Og så kan man igen undre sig over, at vi stiller uden et alternativ til den centrale midt..
Park er vel tilegnet til den rolle kunne man tro.
Jones kan jo også rykkes op, og Fryers kan skiftes ind.
Men gad godt se Pogba på bænken.
Var vist lige hurtig nok. Her er den bekræftede:
Lindegaard Valencia Carrick Evans Evra Park Gibson Giggs Nani Chicharito Berbatov.
Godt det er Wigan vi møder...
EDIT:
de Gea, Rooney, Welbeck, Rafael, Macheda, Diouf, Fryers
4 angribere på bænken. Jow jow
Anderson8
26-12-2011, 14:24
Var vist lige hurtig nok. Her er den bekræftede:
Lindegaard Valencia Carrick Evans Evra Park Gibson Giggs Nani Chicharito Berbatov.
Godt det er Wigan vi møder...
WTF. Didn't see that one coming.
Svanen94
26-12-2011, 14:25
Undrer mig stadig over Gibson bliver valgt fremfor Pogba eller Morrison. Det er tid til at give en af dem chancen. I hvert fald på bænken.
MartinKjaer
26-12-2011, 14:27
Forhelvede, hvorfor Gibson..........................................
Svanen94
26-12-2011, 14:29
Er du gal det er et tyndt forsvar. Har vi virkelig ikke andre centrale forsvarsspillere klar end Evans? Eller sparer vi dem bare i den hårde juletid. Er godt nok nervøs for kampen med den opstilling. Måske kommer Lindegaard på prøve i dag.
WTF. Det er satme for underligt.
Hvornår har Gibbo sidst spillet en kamp, og så fra start?!
Er du gal det er et tyndt forsvar. Har vi virkelig ikke andre centrale forsvarsspillere klar end Evans? Eller sparer vi dem bare i den hårde juletid. Er godt nok nervøs for kampen med den opstilling. Måske kommer Lindegaard på prøve i dag.
Et eller andet sted giver det vel mening med Carrick i forsvaret. Wigan spiller med én på top (Gomez) og er på udebane så de vil vel vinde på kontra. Så synes det giver ok mening med Carrick, men Gibson forstår jeg ikke. Det svarer jo til at have Kuszczak på mål.
Kristian Krystal
26-12-2011, 14:34
Smalling har tilsyneladende halsbetændelse og Jones "er på 90 %", men skulle være klar til mod Blackburn. Det er ihvertfald hvad de siger på RedCafe.
WTF. Det er satme for underligt.
Hvornår har Gibbo sidst spillet en kamp, og så fra start?!
Sidste start var Palace. I PL var det mod Everton den 23 april.
Sidste start var Palace. I PL var det mod Everton den 23 april.
"Rocking"
Og så med Park på kanten, yes!
Jeg kan altså snart ikke holde mig tilbage i mod Fergusons latterlige trupudtagelser. For første gang i lang tid har vi en fucking upcomings i to unge spillere som Pogba og Morrison, der gerne vil spille, men han vælger en fucking dybt fodboldretaderet idiot som Gibson frem for de to?
Og så er det os, der bliver sur på Pogba angiveligt overvejer at skride? Jeg havde fandme pakket min kuffert, hvis jeg konsekvent hver gang skulle afviges for Gibson, hvis eneste bedrift i United har været at blive svinet til og ødelægge opspilsmuligheder.
Kæft, jeg er rasende. Vi stiller alternativt op, og ikke engang her har vi plads til Pogba eller Morrison. Feguson har tudet i flere år over, at de engelske regler med 90 minutters reglen om talenter ødelægger muligheden for United at producere stærke talenter. Endelig har vi nogen,der ser gode ud, og dem skal vi da lige pisse op og ned ad ryggen ved at anvende Gibson.
Jeg er målløs. Fuldstændig blottet for ord.
"Rocking"
Og så med Park på kanten, yes!
Det er helt perfekt.. Så er vi ihvertfald sikre på at al kreativitet på den kant er væk..
Nårh ja, lad os da lige udtage Diouf, den ringeste spiller, jeg har set siden Manucho frem for Morrison. Ferguson forhelvede, hvor er det sløjt
Jeg kan altså snart ikke holde mig tilbage i mod Fergusons latterlige trupudtagelser. For første gang i lang tid har vi en fucking upcomings i to unge spillere som Pogba og Morrison, der gerne vil spille, men han vælger en fucking dybt fodboldretaderet idiot som Gibson frem for de to?
Og så er det os, der bliver sur på Pogba angiveligt overvejer at skride? Jeg havde fandme pakket min kuffert, hvis jeg konsekvent hver gang skulle afviges for Gibson, hvis eneste bedrift i United har været at blive svinet til og ødelægge opspilsmuligheder.
Kæft, jeg er rasende. Vi stiller alternativt op, og ikke engang her har vi plads til Pogba eller Morrison. Feguson har tudet i flere år over, at de engelske regler med 90 minutters reglen om talenter ødelægger muligheden for United at producere stærke talenter. Endelig har vi nogen,der ser gode ud, og dem skal vi da lige pisse op og ned ad ryggen ved at anvende Gibson.
Jeg er målløs. Fuldstændig blottet for ord.
Normalt vil jeg sige at SAF har en mening med galskaben.. Men i denne sammenhæng er den dælme svær at gætte..
Er ikke overbevist om, at det kun er natpotten han har drukket af..
United-Allan33
26-12-2011, 14:44
Jeg tror mere på SAF end på nogen af de såkaldte eksperter på dette forum...
Nupper en 3-0'er.
De gea
Chicharito - Rooney
Efter at have set startopstillingen vil jeg gerne ændre mit resultat. Vi vinder 6-2. No doubt.
Bud Spencer
26-12-2011, 14:45
Is på drenge. Selv med dette hold bør vi vinde.
Det virker lidt dumt, at folk råber efter Morrison og gerne vil have ham på bænken, når han nu er skadet.... :tumble:
Ja, normalt så siger jeg at Fergie ved bedst, men han må satme vide nogle mystiske hemmeligheder hvis det er den mest fordelagtige opstilling. Hvis vi skal stille svagt op, hvilket ikke er så overraskende hjemme mod Wigan, så skal det da umiddelbart være for at give de unge chancen. Jeg kan ikke forestille mig at vi holder på Gibson af anden grund end at vi ikke kan komme af med ham. Pogba må være forkølet eller noget, jeg kan næsten ikke tro andet.
Nårh ja, lad os da lige udtage Diouf, den ringeste spiller, jeg har set siden Manucho frem for Morrison. Ferguson forhelvede, hvor er det sløjt
Det kan godt være han er sløj, men har du set hvor meget han ligner 50 Cent?
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/384816_10150456670657746_7724542745_9034947_110266 2600_n.jpg
DavidMadsen
26-12-2011, 14:52
Lindegaard
Valencia-Carrick-Evans-Evra
Park-Gibson-Giggs-Nani
Berbatov-Hernandez
Bænken: De Gea, Rafael, Fryers, Macheda, Diouf, Rooney, Welbeck
Det ser dælme sløjt ud. Angrebet er jo verdensklasse, selvom Rooney og Welbeck sidder ude. Kanterne er også udmærkede - Park får trods alt masser af støtte af en offensiv back, uanset hvilken side han spiller i. Så kan han trække lidt ind centralt, som han plejer, hvor han kan hjælpe Giggs og Gibson. Midterforsvaret er mig dog lidt en gåde, men Carrick kan jo godt spille der. Havde godt nok foretrukket eksempelvis Fryers alligevel.
Selvfølgelig skal vi tage en skadet Morrison med frem for Diouf, som FYI må siges at have gjort det bedre end eksempelvis Bebe også.
Enten er vi det hold i verden, der er hårdest ramt af skader, eller også gambler Fergie big time, og kommer det til at koste, er det intet mindre end skandaløst. Anser dog Wigan som et af de svageste hold på hjemmebane, og med Giggs, Berba, Hernandez og Nani skal vi nok skabe chancer.
Enig med Ntothe om Morrison og Pogba. De er nogle af de største talenter, og så vælger vi at have to lidt mere erfarne spillere som Diouf og Gibson med, der ikke har nogen fremtid i klubben alligevel. Det er lidt et mysterium.
Er jeg den eneste der ikke har nogen lyd på Viaplay?
Enten er vi det hold i verden, der er hårdest ramt af skader, eller også gambler Fergie big time, og kommer det til at koste, er det intet mindre end skandaløst. Anser dog Wigan som et af de svageste hold på hjemmebane, og med Giggs, Berba, Hernandez og Nani skal vi nok skabe chancer.
Enig med Ntothe om Morrison og Pogba. De er nogle af de største talenter, og så vælger vi at have to lidt mere erfarne spillere som Diouf og Gibson med, der ikke har nogen fremtid i klubben alligevel. Det er lidt et mysterium.
Udebane?
Lad nu være med altid at spille så hellig og konstant at lyde som om din mening er hævet over andre...
@NtotheT
Hvorfor bruge to spillere, hvoraf den ene åbenbart også er skadet, der er så uprøvede og sammenlagt nok ikke engang har spillet to kampe i alt, her i juleprogrammet, der notorisk er kendt for at være udslagsgivende i forhold til hvordan mesterskabet skal fordeles?
Lige i det her tilfælde er jeg næsten også mere tilbøjelig til at vægte rutine fremfor talent, og så kan det godt være Gibson er Wigan-materiale fremfor United-materiale, men har i det mindste en vis rutine og derudover er Wigan et så tilpas svagt hold, at jeg ikke er i tvivl om at gutterne nok skal klare skærene.
Berba skal nok brille i dag:devill:
Holmskov
26-12-2011, 14:58
Nope. Har jeg heller ikke.
Nope. Heller ingen lyd her.
Tror i han er en fræk mis, og prøver en 3-5-2 ?
Carrick - Evans - Evra
Valencia - Gibson - Giggs - Park
Nani
Berbalove - Hernandez
unitedforreal
26-12-2011, 15:00
Man kan dreje og vende den som man har lyst. Men ligemeget hvad, så giver Gibson ikke mening. Heller bruge en Valencia der eller Berbartov også smide en anden angriber ind...
Gibson kommer til at skyde på mål mindst 10 gange og alle 10 er fra håbløse steder..
En genstart og jeg fik lyd på Viaplay :)
Carrick - Evans - Evra
Nani
Berbalove - Hernandez
Kun hvis helvede er frosset til is.
Man kan dreje og vende den som man har lyst. Men ligemeget hvad, så giver Gibson ikke mening. Heller bruge en Valencia der eller Berbartov også smide en anden angriber ind...
Gibson kommer til at skyde på mål mindst 10 gange og alle 10 er fra håbløse steder..
Det er imo fint han forsøger, problemet er mere at han smider 60% af sine afleveringer væk!
Svanen94
26-12-2011, 15:08
Vildt af Evra
Bud Spencer
Paaaaark! Godt Evra!
MOHoegsted
Så nu har du pludselig tilgivet Rooney også, fordi ham skulle SAF jo bare sælge?
Valencia - Evans - Evra
Nani - Gibson - Carrick - Park
Giggs
Berbalove - Hernandez
Haha, næppe! Men mon ikke opstillingen havde set lidt anderledes ud, jeg har rettet lidt i mit quote.
Uanset hvad fatter jeg ikke man vælger Gibson, det giver ingen mening at bruge ham, når han også er på vej ud af klubben taget i betragtning. Han stjæler jo bare en masse spilletid, som ikke er vigtigt at give ham, når han snart spiller i League One.
Så nu har du pludselig tilgivet Rooney også, fordi ham skulle SAF jo bare sælge?
Haha, næppe! Men mon ikke opstillingen havde set lidt anderledes ud, jeg har rettet lidt i mit quote.
Uanset hvad fatter jeg ikke man vælger Gibson, det giver ingen mening at bruge ham, når han også er på vej ud af klubben taget i betragtning. Han stjæler jo bare en masse spilletid, som ikke er vigtigt at give ham, når han snart spiller i League One.
Det ser jo ikke helt forkert ud når vi er i besiddelse. Valencia, og Park er vores Dani Alves'er, og nani florere rundt, og skaber overtals situationer. Carrick, og Evans bliver tilbage.
Problemet med en Valencia - Evans - Evra er jo, at vi så kun stiller med en centralt i forsvaret.
Roonster
26-12-2011, 15:14
Lækkert spil drenge.
Derudover tror jeg Gibson ryger til januar, det er vel bare en kamp for evt. at presse prisen op?
MOHoegsted
26-12-2011, 15:18
Det ser jo ikke helt forkert ud når vi er i besiddelse. Valencia, og Park er vores Dani Alves'er, og nani florere rundt, og skaber overtals situationer. Carrick, og Evans bliver tilbage.
Problemet med en Valencia - Evans - Evra er jo, at vi så kun stiller med en centralt i forsvaret.
Er også først lige kommet ind på mit stream.. Har set sådan 5 minutter... Men det kunne meget godt ligne faktisk.
Roonster
26-12-2011, 15:18
Det var tæt på!
unitedforreal
26-12-2011, 15:19
Der var straffe, og vi køre dem over hvis vi kommer på 2-0 hurtigt.
Lækkert lavet af Gibson ! nupper først bolden, og sender en dejlig aflevering op mod ærten.
Roonster
26-12-2011, 15:20
Ud med Gibson, ingen fantasi overhovedet....
Svanen94
26-12-2011, 15:20
Valencia brugte venstre! :O
MOHoegsted
26-12-2011, 15:22
Lækkert spil drenge.
Derudover tror jeg Gibson ryger til januar, det er vel bare en kamp for evt. at presse prisen op?
Tror jeg ikke, Ferguson vil gerne have ham her i vinter programmet.
Ud med Gibson, ingen fantasi overhovedet....
Hold nu op... Han har gjort det godt indtil videre. Nogle folk vil bare hate, og ser kun de dårlige ting de gør på banen.
Valencia brugte venstre! :O
HAHA! Lå også lige mærke til det!
Roonster
26-12-2011, 15:23
100,- på at Evans ser rødt i denne kamp.
MOHoegsted
26-12-2011, 15:24
Hvor er det dumt Evans... Vi har ikke brug for nogle karantæner lige nu, taget vores skades situation i betragtning. Tænk dig om.
Meget kan man sige om Gibson, men han er offensivt anlagt i sine pasninger. Alle spilninger er næsten fremadrettede og sætter gang i vores spil synes jeg.
Ting jeg er begejstret over:
1. Gibson
2. En mulig udskiftning af Evans
3. At vores hold har taget sig sammen
Roonster
26-12-2011, 15:32
Jeg indrømmer, at jeg lod mit had til Gibson gå udover ham i mine kommentarer. Han har ikke været hel anonym.
Håber inderligt på vi får Cahil eller en anden centralforsvarer...
Valencia & Nani er altså en lækker højre fløj.
Roonster
26-12-2011, 15:33
Ting jeg er begejstret over:
1. Gibson
2. En mulig udskiftning af Evans
3. At vores hold har taget sig sammen
Håber at se Fryers på banen i denne kamp.
Håber at se Fryers på banen i denne kamp.
Hvis vi smasker to ind inden halvlegen, så tror jeg på det!
Roonster
26-12-2011, 15:37
Det er så nemt at høre, at vi er på hjemmebane igen. En meget død stemning... Respekt til vores fans, når vi drager på udebane.
Lad nu være med altid at spille så hellig og konstant at lyde som om din mening er hævet over andre...
@NtotheT
Hvorfor bruge to spillere, hvoraf den ene åbenbart også er skadet, der er så uprøvede og sammenlagt nok ikke engang har spillet to kampe i alt, her i juleprogrammet, der notorisk er kendt for at være udslagsgivende i forhold til hvordan mesterskabet skal fordeles?
Lige i det her tilfælde er jeg næsten også mere tilbøjelig til at vægte rutine fremfor talent, og så kan det godt være Gibson er Wigan-materiale fremfor United-materiale, men har i det mindste en vis rutine og derudover er Wigan et så tilpas svagt hold, at jeg ikke er i tvivl om at gutterne nok skal klare skærene.
Berba skal nok brille i dag:devill:
Jeg vidste desværre ikke Morrison var skadet. Men omvendt synes jeg ikke, at din mening om at rutine er frem for alt. Hvis det er tilfældet, så kan vi lige så godt lukke vores akademi ned, for hvordan skal vores unge spillere få rutine, hvis de aldrig får spilletid eller chancen? Problemet er jo, at vi i denne kamp mangler centrale midtbanespillere, og vi har nogle store talenter i akademiet, som er på vej frem, og ikke en gang en hjemmebanekamp mod PLs ringeste hold, vælger Ferguson at udtage Pogba. Hvornår får han så nogensinde chancen? Derimod giver et hold som Barca spillere chancen på deres egen hjemembane, for de kan, mens vores hold skal igennem en Munchen-ulykke, før Ferguson overvejer så meget som at tage dem med til en PL-kamp.
MOHoegsted
26-12-2011, 15:40
Der var sgu ikke rødt... Men who cares? Denne kamp er vist hjemme, medmindre Evans dummer sig med at få endnu et gult.
jQrgensen
rødt kort?? Ay... Den var ikke nem at se.
Roonster
Av, det var en hård straf!
Så kan Evans roligt få sig et rødt kort.
LÆKKER aflevering af Gibson igen. Dejligt fantasifuldt ! I TO OMGANGE ENDDA
BERBABLOVE
theviking66
26-12-2011, 15:41
Det røde kort var da totalt til grin...
unitedforreal
skidt skidt dømt. Man kan tydligt se at han ikke gøre det med vilje.
Men til dem der roser Gibson, Husk det er ikke ok at spille ok når man skal bevise noget. Han skal bevise noget, og ikke omvendt.
Roonster
Berbalicious!!!!
Bud Spencer
Berba!!!
theviking66
Berbalove
Satme en spøjs beslutning af Phil Dowd. Jeg tror, samtlige spillere og tilstedeværende fans var overraskede over det. Nu er der da slet ingen spænding tilbage.
Berbarotica!
4 angribere på bænken og to på banen... dermå saftsusemig være mange skader på midtbanen... Hvorfor tage Diouf med??
Pogba burde have været med... håber ikke han er skadet...
jQrgensen
26-12-2011, 15:42
Blowmyloadatov!
Så burde den dag på kontoret være ovre..
MOHoegsted
26-12-2011, 15:43
Jeg elsker den mand! BERBALOVE!!!
Berbatov udtalt af en portugiser lyder virkelig som en god omgang orgasme.
JEG ELSKER BERBATOV! Han er jo så fucking genial...
Holmskov
26-12-2011, 15:46
utroligt at 76000 tilskuere kan skabe så lidt stemning !!
Jeg vidste desværre ikke Morrison var skadet. Men omvendt synes jeg ikke, at din mening om at rutine er frem for alt. Hvis det er tilfældet, så kan vi lige så godt lukke vores akademi ned, for hvordan skal vores unge spillere få rutine, hvis de aldrig får spilletid eller chancen? Problemet er jo, at vi i denne kamp mangler centrale midtbanespillere, og vi har nogle store talenter i akademiet, som er på vej frem, og ikke en gang en hjemmebanekamp mod PLs ringeste hold, vælger Ferguson at udtage Pogba. Hvornår får han så nogensinde chancen? Derimod giver et hold som Barca spillere chancen på deres egen hjemembane, for de kan, mens vores hold skal igennem en Munchen-ulykke, før Ferguson overvejer så meget som at tage dem med til en PL-kamp.
Jeg synes da heller ikke at vi skal lukke vores akademi ned, men lige præcis i juleperioden ville jeg synes det ville være at satste for meget, hvis vi lige pludselig smed en Pogba ind i startopstillingen. Han har jo endnu ikke bevist noget specielt på 1. holdet når han har fået chancen, og derfor synes jeg ikke at lige ham skal bruges i et så hektisk program.
Der ville selv jeg foretrække en mere rutineret spiller, der er vant til spillet og tempoet i Premier League.
Til gengæld er vi på samme bølgelængde mht. normale kampe. Der synes jeg også at de unge skal på bænken fremfor spillere uden fremtid i klubben, såsom Gibson og Diouf.
Men lige juleprogrammet er noget helt andet.
unitedforreal
26-12-2011, 15:46
Bedste spiller i de første 45 min er Carrick, hold kæft hvor har han ramt formen på et godt tidspunkt.
MOHoegsted
26-12-2011, 15:48
JEG ELSKER BERBATOV! Han er jo så fucking genial...
Det tror jeg ikke der er en eneste der er i tvivl om herinde på OT.dk :D
God halvleg, massere af tempo og flow. Ikke rødt kort til Wigan, men jeg tager den gerne med. Atter går en kendelse vores vej denne sæson.
I teorien kunne vi ligeså godt fløjte af, tror jeg begge hold vil være tilfredse med. Så dog godt, at vi gik ud og scorede 1-2, måske 3 mål mere, så vi kan øge vores målscore denne sæson.
var det et godt mål?? beskriv, please...
Thepostman
26-12-2011, 15:52
Bedste spiller i de første 45 min er Carrick, hold kæft hvor har han ramt formen på et godt tidspunkt.
Enig. Carrick er i helt fantastisk form. Derudover synes jeg der er flere fine ting man kan ligge mærke til i denne kamp. Park spiller også godt, Berbatov har scoret, Valencia bruger venstre fod og forsvaret virker stabilt til trods for der er to midtbane spillere i blandt.
Man kunne håbe at Fryser fik 2. halveg nu når det hele ser sikkert ud, så han kan få 45 min. premier league bold.
Thepostman
26-12-2011, 15:53
Indlæg fra højre af Gibson. Berbatov tager den ned, holdet en forsvarsspiller fra sig med kroppen, og skyder den ind mellem arme og ben af målmanden.
Når Berba scorer, så er det ALTID et godt mål.. Indlæg kommer ind.. Berba og forsvarsspiller står og diskuterer lidt hvem der skal have den.. Berba beslutter sig for at bruge sin awesome fysik til at skubbe forsvarsspilleren væk.. Målmanden går ud mod Berba.. Berba sparker til bolden - BOOOMKAYEAH!
http://manutd.theoffside.com/files/2010/03/Berba1.jpg
MOHoegsted
26-12-2011, 15:54
West Brom har 18 % af besiddelsen mod City.. Statistik viser ikke en kamp, men jeg tror sgu forløsningen kommer snart for City.
EDIT: Dog har City haft 7 skud, hvor kun 2 er på mål.
Jeg synes da heller ikke at vi skal lukke vores akademi ned, men lige præcis i juleperioden ville jeg synes det ville være at satste for meget, hvis vi lige pludselig smed en Pogba ind i startopstillingen. Han har jo endnu ikke bevist noget specielt på 1. holdet når han har fået chancen, og derfor synes jeg ikke at lige ham skal bruges i et så hektisk program.
Der ville selv jeg foretrække en mere rutineret spiller, der er vant til spillet og tempoet i Premier League.
Til gengæld er vi på samme bølgelængde mht. normale kampe. Der synes jeg også at de unge skal på bænken fremfor spillere uden fremtid i klubben, såsom Gibson og Diouf.
Nu er juleprogrammet i år, vel ikke specielt heftigt. Det er jo stadig kun 2 kampe om ugen, og ingen lange rejser - eller top hold som modstandere. Hvis Pogba er klar, ville jeg nu synes det gav ret god mening at have ham på bænken - fremfor f.eks. Diouf, eller Kiko.
MOHoegsted
26-12-2011, 16:00
Er jeg den eneste der håber Rafael kommer ind til anden halvleg.. Det ikke nok med bare 10-15 minutter.
Det er lidt en skrøne at juleprogrammet er noget helt andet for storklubberne. Vi spiller med fire-fem dages mellemrum gennem hele julen. Jeg er klar over det ikke er sådan for alle klubber, men for Uniteds vedkommende har det været sådan i et par år. Og det afviger jo ikke fra september eller marts.
Der er jo ingen pointe i at have fire angribere som reserver, når man kun kan skifte tre ind. Det er svært at se hvilke kampe Pogba skal have 20 minutter til at vise sig frem i, hvis Wigan på hjemmebane er forbeholdt Diouf og Gibson. Scorer vi en gang mere havde det jo været en gylden mulighed for at lade ham eller for den sags skyld et andet talent få lidt spilletid.
Indlæg fra højre af Gibson. Berbatov tager den ned, holdet en forsvarsspiller fra sig med kroppen, og skyder den ind mellem arme og ben af målmanden.
Jeg synes tit Berbatov ønsker at få afleveret bolden hårdt lige på, når han f.eks. står på kanten af feltet med ryggen mod mål - som en stregspiller i håndbold. Men han får den sjældent, fordi medspillerne ser han har et par modspillere i ryggen. Synes han burde få den der noget mere. Målet idag viser netop at det kan han klare bedre end de fleste.
MOHoegsted
26-12-2011, 16:04
Fryers inde.
LOL hvor er det sjovt at læse den her tråd.
Før kampen
Vi taber, øv hvorfor Berba"jegrammeraldrig"tov, Gibson, ingen kreativitet hvis park er med o.s.v o.s.v
Og nu står den 2-0 til United og både Park og Berbatov har scoret....
Morsomt.
jQrgensen
26-12-2011, 16:06
Fryers inde.
Kunne være genialt hvis han kan køres i stilling til den venstre back i løbet af den her sæson og den kommende.. Så kan han passende overtage for Evra når han engang stiller støvlerne.
LOL hvor er det sjovt at læse den her tråd.
Før kampen
Vi taber, øv hvorfor Berba"jegrammeraldrig"tov, Gibson, ingen kreativitet hvis park er med o.s.v o.s.v
Og nu står den 2-0 til United og både Park og Berbatov har scoret....
Morsomt.
Og Gibson med en assist og med flest fuldførte pasninger i første halvleg. (33 ud af 36) :trophy:
unitedforreal
26-12-2011, 16:08
Gibson er oppe på 3 skud, 7 tilbage...
Godt forsøg, Gibson. Den blev i det mindste inde på stadion.
Thepostman
26-12-2011, 16:09
Og Gibson med en assist og med flest fuldførte pasninger i første halvleg. (33 ud af 36) :trophy:
Af ren nysgerrighed, hvor ser du så den slags statistikker henne som f.eks. succesfulde afleveringer? Har efterhånden ledt lidt forskellige steder, men synes aldrig jeg kan finde den slags.
Af ren nysgerrighed, hvor ser du så den slags statistikker henne som f.eks. succesfulde afleveringer? Har efterhånden ledt lidt forskellige steder, men synes aldrig jeg kan finde den slags.
ESPN Gamecast plejer at være udemærket til diverse stats under kampen:
http://soccernet.espn.go.com/gamecast?id=318282&cc=5901
FourFourTwo har en app til iPhone. "Stats Zone" hedder det. Det er Opta-stats. De opdaterer løbende under kampene med et par minutters forsinkelse.
Det koster 24 kroner for hele Premier League-sæsonen og 12 kroner for Champions League. Ikke at det sidste er noget vi bekymrer os om. ;)
Thepostman
26-12-2011, 16:15
ESPN Gamecast plejer at være udemærket til diverse stats under kampen:
http://soccernet.espn.go.com/gamecast?id=318282&cc=5901
FourFourTwo har en app til iPhone. "Stats Zone" hedder det. Det er Opta-stats. De opdaterer løbende under kampene med et par minutters forsinkelse.
Det koster 24 kroner for hele Premier League-sæsonen og 12 kroner for Champions League. Ikke at det sidste er noget vi bekymrer os om. ;)
Jeg siger tak til jer begge.
Roonster
26-12-2011, 16:16
Dejligt med Fryers på banen.
Roonster
26-12-2011, 16:17
Berbalicious
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Berbalistisk missil.
Roonster
26-12-2011, 16:17
Hvorfor kan Berba ikke holde den form hele året?!?!?
AAAAAAAAAAAAAAAHHH!!! :D::D:DD:D:D D:D :D:D :D :DD
BEEEEEEERBAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så lækkert !!!!!!!!!!
Håber hernandez også lige får gang i scoringen. Den her bør vi kunne vinde 5-0
MOHoegsted
26-12-2011, 16:19
Nu vil jeg gerne se min Rafael på banen!!
AAAAAAAAAAAAAAAHHH!!! :D::D:DD:D:D D:D :D:D :D :DD
BEEEEEEERBAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så lækkert !!!!!!!!!!
http://i27.tinypic.com/29c1gdw.gif
Roonster
26-12-2011, 16:22
Ja, ind med Rafael
Roonster
Hvad skal vi med Macheda???
MOHoegsted
Macheda og Rooney på banen om lidt.. Hvorfor ikke få Rafael i gang..
Det ville jo være perfekt at køre ham i stilling, i sær det her juleprogram in mente...
Har slet ikke forstået Fergie i dag.
Jo vist har Gibson gjort det godt, men det jo lige meget, når han er på vej ud.
HUhuhuu.. det blir offensivt det her. 4 angribere!!!
Nu vil jeg gerne se min Rafael på banen!!
Kan du egentlig se forskel på dem? Bare nysgerrig.
MOHoegsted
26-12-2011, 16:25
Kan du egentlig se forskel på dem? Bare nysgerrig.
Ja det kan jeg.. For 1 år var det i sær let, fordi dengang havde Rafael lidt mere fladt hår, mens Fabio havde bong hår.
Derudover var Rafael også lidt mere robust.
Her er et billede, der kan du bl.a. også se forskellen på deres hår.
http://img.skysports.com/10/12/800x600/Rafael-Da-Silva-Fabio-Manchester-United-Champ_2538730.jpg
Fair nok. Jeg har tvillinger i min egen familie som jeg dårligt nok kan kende forskel på :lolol:
Roonster
26-12-2011, 16:27
Macheda du er SÅ dårlig
MOHoegsted
26-12-2011, 16:27
Er jeg den eneste der synes Macheda har arbejdet en del på sin hurtighed??
WhoCares
26-12-2011, 16:28
Fire angribere på banen.
Nu skriver du 4 angribere, men de seneste reserve, Carling Cup og nu også som udgangspunkt idag, er Macheda sat ud på venstrekanten.
Det er IMO ikke der hans naturlige potentiale og kompetencer passer ind.
Nogen der ved/kan regne ud hvorfor man er begyndt at bruge ham derude?
Macheda har brug for hår på brystet. Det får han ikke, hvis vi ikke lader ham spille.
Konklusion: Giv ham 5 måneder i Wigan.
Hvor er det lækkert at se Hernandez brænder en så stor chance, for bare at smile af det.
Normalt ville man jo nok være sur taget den hårde konkurrence blandt angriberne i betragtning.
I mine øjne viser det virkelig noget om den harmoni, der er i truppen!
PS. Hvis den stod 0-0 skulle han selvfølgelig være blevet sur!
Nu skriver du 4 angribere, men de seneste reserve, Carling Cup og nu også som udgangspunkt idag, er Macheda sat ud på venstrekanten.
Det er IMO ikke der hans naturlige potentiale og kompetencer passer ind.
Nogen der ved/kan regne ud hvorfor man er begyndt at bruge ham derude?
Ja, jeg skriver der er fire angribere på banen, da der er fire angribere på banen.
Kan godt se, at hverken Rooney eller Macheda har udgangspunkt i feltet.
MOHoegsted
26-12-2011, 16:31
Stadig 0-0 mellem City og West Brom, så gik Ferguson jule, og fødselsdagsønske måske også op. Ved at ligge nummer 1 før nytår!
Stadig 0-0 mellem City og West Brom, så gik Ferguson jule, og fødselsdagsønske måske også op. Ved at ligge nummer 1 før nytår!
Ikke jinxx den, please.
WhoCares
26-12-2011, 16:34
Ja, jeg skriver der er fire angribere på banen, da der er fire angribere på banen.
Kan godt se, at hverken Rooney eller Macheda har udgangspunkt i feltet.
Brugte også blot din bemærkning, som afsæt til mit spørgsmål. Rooney er jo oftest i en angriberrolle for os, mens Macheda for tiden, som oftest er venstrekant.
MOHoegsted
26-12-2011, 16:34
Valencia! Against his former club!!!
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAlenica :D
4-0
DAMN VALENCIA! Lækkert hug, du!
Brugte også blot din bemærkning, som afsæt til mit spørgsmål. Rooney er jo oftest i en angriberrolle for os, mens Macheda for tiden, som oftest er venstrekant.
:MichaelkDanielsen:
MOHoegsted
26-12-2011, 16:36
Rooney, rooney, rooney!!!
Eller Berbatov!!!
Roonster
26-12-2011, 16:37
Hvilken arrogance :-D
Ham Berbatov er da kold som is!
Og så var det endda uden for feltet ! - at Park blev slagtet altså. Ville ellers være pænt sygt, hvis Berbalove scorede på straffe uden for feltet.
Jeg kan ikke mere.. Berba leger med mine følelser! Jeg kan slet ikke komme mig over at han scorer hattrick i dag! Jeg græder af glæde!!
MOHoegsted
26-12-2011, 16:38
Er jeg den eneste der synes det underligt Fergie altid satser Macheda som venstre kant? Han har aldrig spillet en god kamp der, og han er slet ikke sådan en type spiller. Hvis han skal have chancen, gå give ham den som angriber. Lej ham ud til Wigan til januar, please.
jQrgensen
26-12-2011, 16:38
Er jeg den eneste der hele tiden tænker på hvordan i hele hule helvede Chelsea og Liverpool kan tabe point til det Wigan hold der!?
Og så var det endda uden for feltet ! - at Park blev slagtet altså. Ville ellers være pænt sygt, hvis Berbalove scorede på straffe uden for feltet.
Mit stream siger på stregen og så skal der dømmes straffe
Og så blev Berbatov hattrick hero :D
5-0
Mit stream siger på stregen og så skal der dømmes straffe
Pttthh - dårligt stream du har dig.
Thepostman
26-12-2011, 16:40
Er jeg den eneste der hele tiden tænker på hvordan i hele hule helvede Chelsea og Liverpool kan tabe point til det Wigan hold der!?
Har tænkt samme tanke. Godt nok er de en mand i undertal, men de er decideret elendige. Selv inden udvisningen havde de intet at byde ind med.
Nu er Hernandez jo blevet snydt for to pænt tydelige straffespark, så den er i orden uanset om den måske var en centimeter udenfor.
Har tænkt samme tanke. Godt nok er de en mand i undertal, men de er decideret elendige. Selv inden udvisningen havde de intet at byde ind med.
Ronnie Stams indlæg er ikke enige med dig.
MOHoegsted
26-12-2011, 16:43
Hold den Foster!!!
Vis du er Englands bedste keeper, og hjælp din gamle klub!
Thepostman
26-12-2011, 16:44
Ronnie Stams indlæg er ikke enige med dig.
Nej, du har ret. De to, eller var det tre, indlæg de har haft, skal selvfølgelig med. Men det er nu stadig ikke meget de har at gøre godt med. Victor Moses virker dog som en der godt kunne været blevet farlig, hvis de ikke havde fået smidt en mand ud.
Roonster
26-12-2011, 16:45
Stams indlæg har været skræmmende!
Hold den Foster!!!
Vis du er Englands bedste keeper, og hjælp din gamle klub!
Du giver mig møg dårlige nerver - hold op med det.
MOHoegsted
26-12-2011, 16:47
Du giver mig møg dårlige nerver - hold op med det.
Haha!
Så vil jeg lade være med at sige, at de er i overtiden nu.
Hov...
Haha!
Så vil jeg lade være med at sige, at de er i overtiden nu.
Hov...
You son of a nitch !
RasmusXF
26-12-2011, 16:49
100 kr på City scorer, og hvorfor vise en ligegyldig Liverpool - Blackburn kamp - Blackburn er jo ikke engang bedre end Wigan..
Edit: Jeg var lidt slow, og hold kæft hvor er det fedt, at City fejler mod WBA :D:D:D:D
Hulle #7
0-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOHoegsted
You son of a nitch !
SLUT!
Vi ligger nummer 1!!!
Du elsker mig for det nu!
Roonster
26-12-2011, 16:50
Yeeeeeeeeeeeeeeeees shitty!!!!!!!!!!!!!!!
SLUT!
Vi ligger nummer 1!!!
:InLove
Roonster
26-12-2011, 16:50
Vi er da bare a point med dem, og de har en bedre målscore?
Roonster
26-12-2011, 16:51
Anders som 1. målmand!
RasmusXF
City var foran med to point inden dagens runde..
Edit: Dooooh.. 0-0 giver jo også point.. (Håber ikke City fans kigger med, så de har lidt at trøste sig over..)
MOHoegsted
Ja det sgu rigtigt...
De fik jo også point selvom de smed point :(
Men stadig!
Roonster
26-12-2011, 16:52
Jaja, men vi kommer tættere på :-)
Anders som 1. målmand!
Arh, nu havde han da nok den nemmeste kamp nogensinde.
Sådan Boxing day :D
City 0-0
United 5-0
Carrick - Evans - Evra
Nani
Berbalove - Hernandez
Kun hvis helvede er frosset til is.
Sådan som kampen udviklede sig, så er helvede vel frosset til??
Jeg synes tit Berbatov ønsker at få afleveret bolden hårdt lige på, når han f.eks. står på kanten af feltet med ryggen mod mål - som en stregspiller i håndbold. Men han får den sjældent, fordi medspillerne ser han har et par modspillere i ryggen. Synes han burde få den der noget mere. Målet idag viser netop at det kan han klare bedre end de fleste.
SLUT!
Vi ligger nummer 1!!!
Vi ligger nummer 2 men A point med City.
De har dog en bedre målscore end os.
LyngUnited
26-12-2011, 16:55
Lækker måde at hente Shitty på ;)
Kasper United
26-12-2011, 16:57
1. City fik kun 0-0.
2. Chelsea fik kun 1-1.
3. Liverfool fik kun 1-1.
4. Vi vandt 5-0.
5. Berbatov er tilbage med 3 kasser!
Kan det blive meget bedre? :trophy:
Fantastisk dag. Overbevisende United-sejr, Berbatov hattrick - og tilmed pointtab til Liverpool, City og Chelsea.
Christensen
26-12-2011, 16:57
Sikker sejr. Vi spiller en fejlfri kamp, og får 3 nemme point. Samtidig smider city point, så vi kunne ikke have ønsket os en bedre boxing day.
Men vigtigt at hente 5 mål på dem så deres forspring blev indsnævret gevaldigt..
Derudover dælme nogle lækre ting i kampen..
Håber så meget Berba kan acceptere en reserverolle, den dreng har de seneste kampe vist nogle ting ingen af de andre kan..
Derudover er det fedt, at der endnu ikke er score mod Lindegaard.. Going for the record??
Nå jamen, vinder vi over Blackburn rovers d. 31/12, vil vi have en midlertidig førsteplads indtil Man City for spillet deres kamp på Stadium of Light d. 1/1. Ergo går vi ind i det nye år på en første plads.
Carrick mom
Jeg er stadig helt i ekstase over Berba i dag.. Fandme skønt vi har fire geniale angribere til rådighed!
MOHoegsted
26-12-2011, 16:59
Ja det fandt jeg ud af.. Glemte helt af City stadigvæk fik points...
Nej hvor jeg ærger mig over sådan en klam dommer, der gav Newcastle straffe. Vi havde jo ligget nummer 1 nu.
Det eneste der bekymrer mig, er Hernandez form eller mangel på samme. Nøj, han er ikke sig selv og har ikke været det hele efteråret.
Svanen94
26-12-2011, 17:00
Hvor så Lindegaard dog glad ud, da han reddede bolden til sidst i kampen :D
Bud Spencer
26-12-2011, 17:01
5-0! Det fandme dejligt. Hvornår stopper vi klynkeriet over Fergie inden en kamp?
Grønholdt.
26-12-2011, 17:01
5-0!!! Igen!!! Og Shitty satte point til!!! Glædelig jul allesammen!!! ;) Det blev godt nok en utrolig nem kamp i dag. Wigan kunne, og ville absolut intet. De fik så godt et lidt tyndt rødt kort imod sig. Berbatov var den bedste for os i dag synes jeg. 3 mål, og så havde han stort set en fod med i alt det offensive for os i dag også. 3 utrolig vigtige point, og så er det videre til lørdagens hjemmekamp i PL mod Blackburn!!! :devilll:
Det eneste der bekymrer mig, er Hernandez form eller mangel på samme. Nøj, han er ikke sig selv og har ikke været det hele efteråret.
Tilgengæld er Berba igang igen og Welbeck har også set skarp ud. Så jeg synes ikke vi kan klare. I mine øjne er Welbeck også en langt bedre spiller end Hernandez.
5-0! Det fandme dejligt. Hvornår stopper vi klynkeriet over Fergie inden en kamp?
After the fact king?
Var det ikke også et lidt lettelsens grin, da han var tæt på at fumle bolden i eget mål?
WoopWoop, en god dag!!
Han så glad ud over, at der ikke var nogle der opsnappede hans drop. Det var ikke suverænt målmandsspil lige der i hvert fald. Mindede lidt om Carrol/Howard.
Svanen94
26-12-2011, 17:04
Han så glad ud over, at der ikke var nogle der opsnappede hans drop. Det var ikke suverænt målmandsspil lige der i hvert fald. Mindede lidt om Carrol/Howard.
Nå okay. Min computer kørte diasshow på det tidspunkt :D
Hvad var det Lindegaard lavede? Mit stream gik ud, da vi gik i overtiden..
PatriceEvra3
26-12-2011, 17:07
Perfekt runde (og overaskene) Det er uden tvivl kun Liverpool der kan finde på at spille 1-1 med Blackburn.
Berba bliver svær at holde ud af start 11. Men hvor er alle vores midtstoppere henne?
Hvad var det Lindegaard lavede? Mit stream gik ud, da vi gik i overtiden..
Tog et indlæg, som derefter smuttede ud af armen på ham, og trillede bag ham. Han fik den dog rimelig hurtigt under kontrol igen.
Perfekt runde (og overaskene) Det er uden tvivl kun Liverpool der kan finde på at spille 1-1 med Blackburn.
Berba bliver svær at holde ud af start 11. Men hvor er alle vores midtstoppere henne?
Vidic: brækket ben
Jones: hjernerystelse
Samlling: halsbetændelse
Ferdinand: "foot injury"
Flax_Generous
26-12-2011, 17:11
Rigtig god kamp i dag. Det, Uniteds trup præsterer for tiden, er virkelig suverænt.
Flax_Generous
26-12-2011, 17:12
Og så kan jeg for øvrigt ikke forstå de folk, der gerne vil have Wigan til at rykke ud af ligaen. De er 6 sikre point (plus en god målscore) til United og tager altid point fra de andre tophold. Herligt.
Flax_Generous
26-12-2011, 17:16
Nej hvor jeg ærger mig over sådan en klam dommer, der gav Newcastle straffe. Vi havde jo ligget nummer 1 nu.
Tjo, men United var vist også heldige med det røde kort og straffesparket i dag. Det udjævner sig vel forhåbentlig.
Det er efter min mening mere frustrerende, at United lukkede 3 mål ind i de allersidste minutter mod City. Det var jo bare ren og skær elendigt. Hvis United i stedet havde tabt 1-3 ville City jo ikke have haft førstepladsen i dag.
... Fergie ved bedst ...
:devilll:
Der er jo ingen herinde, der har kritiseret Ferguson for at stille for svagt op i mod Wigan. Selv med Akademiholdet kan vi slå Wigan næsten tocifret, fordi de er så elendige.
Det, der er blevet snakket om herinde, er, at vi er nogle, der ikke forstår, hvorfor spillere som Diouf og Gibson kan udtages, når vi har nogle spændende talenter rendende i truppen og tripper over, at de ikke kan være med for førsteholdet. Omstændighederne i dag var perfekte. Vi er på hjemmebane mod PLs suverænt svageste hold, vi har nogle spillere i starteren, som er i god form (Carrick, Berbatov, Nani, Valencia) og heraf kan hjælpe de unge spillere, så de unge kan spille godt uden at mærke den nødvendige pres, og på denne måde kunne vi give de unge flere hår på brystet. I stedet vælger Ferguson at udtage 4 angribere, ingen centrale midt til denne kamp, og samtidig anvender han en ringe Gibosn til midten, der derudover ikke ejer et gram af fremtid i United.
Jeg er bare ved at blive godt og grundig træt over, at Ferguson skal tude så meget over, at de engelske talentregler begrænser holdene at udvikle spillere, men når vi endelig har nogle, der virker til at være ekstraordinære, så skal boldmongoler som Diouf eller Gibson tage deres plads.
Det hænger på ingen måder sammen oppe i mit hovedet.
I den kommende tid har vi en del vigtige kampe, hvorfor de unge SLET ikke vil blive udtaget. I dag var en fantastisk mulighed for at give de unge erfaring og en god oplevelse samt skud af selvtillid i at være med en storsejr, men nope. Macheda, Gibson og Diouf er alle sammen vigtigere, selvom især førstnævnte og Diouf er en direkte joke.
Flax_Generous
26-12-2011, 17:36
Vi er på hjemmebane mod PLs suverænt svageste hold...
Var det ikke Liverpool som var det? Wigan har trods alt spillet uafgjort mod Chelsea og Liverpool i de seneste to kampe og har kun tabt én gang i de seneste seks runder.
I dag var en fantastisk mulighed for at give de unge erfaring og en god oplevelse samt skud af selvtillid i at være med en storsejr, men nope. Macheda, Gibson og Diouf er alle sammen vigtigere, selvom især førstnævnte og Diouf er en direkte joke.
Fryers og Macheda tæller i min bog som unge talenter til de kommende sæsoner. Så helt galt var det jo ikke.
Samtidig er det jo også vigtigt at give spilletid til spillere som Berbatov, Park, Lindegaard og måske endda Gibson, der alle har en vigtig rolle at spille i at sikre mesterskabet (og Europa League og FA Cup) i denne sæson.
Skal vi ikke lige lade være med, at jinxe kampen på lørdag :)
Flueknepperi, men Vidic har ødelagt korsbåndet :) :)
Det er bare så synd for Chris Samlling. Han samller virkelig forsvaret ellers.
Var det ikke Liverpool som var det? Wigan har trods alt spillet uafgjort mod Chelsea og Liverpool i de seneste to kampe og har kun tabt én gang i de seneste seks runder.
Fryers og Macheda tæller i min bog som unge talenter til de kommende sæsoner. Så helt galt var det jo ikke.
Samtidig er det jo også vigtigt at give spilletid til spillere som Berbatov, Park, Lindegaard og måske endda Gibson, der alle har en vigtig rolle at spille i at sikre mesterskabet (og Europa League og FA Cup) i denne sæson.
Må indrømme at jeg gerne ser Gibson få en masse spilletid når han spiller som idag. Helst i EL eller kampe som Wigan / Blackburn, hvor vi kan give lidt pause til Carrick eller Giggs. Så længe han ikke står i vejen for Morrison.
Nu aner vi jo ikke hvad der foregår bag facaden. Morrison er vist skadet, og måske har Pogba spist en dårlig kebab til frokost og fået tyndskid. Desuden gjorde Gibson det udmærket i dag, og måske fik han chancen fordi han har leveret til træning hver dag i hele December. SAF har trods alt været United's manager lidt længere end jeg har, så det er lidt naivt når jeg før kampen sidder og skælder ham ud som det af og til sker.
Flueknepperi, men Vidic har ødelagt korsbåndet :) :)
Det var da noget med benet i det mindste, weee :D
Evans er forventet ude et par uger med en lægskade. Hvor er vi bare heldige med skader for tiden.
Evans er forventet ude et par uger med en lægskade. Hvor er vi bare heldige med skader for tiden.
Det kan jo ikke komme som det helt vanvittige chok hvert år eftersom det altid er forsvaret der er ramt. Så kunne man måske kigge på at skifte et par af de folk ud som evigt og altid er en del af det. Eksempelvis Evans eller rio
jQrgensen
26-12-2011, 19:17
Det kan jo ikke komme som det helt vanvittige chok hvert år eftersom det altid er forsvaret der er ramt. Så kunne man måske kigge på at skifte et par af de folk ud som evigt og altid er en del af det. Eksempelvis Evans eller rio
Skifte rio ud?? Hvorfor om jeg må spørge? Han giver så meget til truppen, noget som ikke kan ses på banen! Håbee virkelig at han har en del sæsoner i sig endnu.
United DK
26-12-2011, 19:39
Jeg er netop vendt hjem fra den årlige familiejulefrokost, og det med et kæmpe smil på læben, efter at have tjekket tekst-tv. At både City og Chelsea kvajede sig må siges at være en forsinket julegave, og ovenpå det hold vi stillede med i dag, så kan man med optimistiske øjne se frem til et forår, hvor vi muligvis igen sætter tingene på plads.
http://mit.zenfs.com/210/2011/12/berbapoint.jpg
Man kan godt lidt savne hans lækre lange hår.
http://www.blogunited.co.uk/wp-content/gallery/dimitar-berbatov/dimitar_berbatov18.jpg
Rigtig nok, men jeg er helt pjattet med hans korte hår også :D
Man kan vel ikke være andet end helt pjattet med Berbatov. :loved:
MOHoegsted
26-12-2011, 21:58
Tror jeg skal have mig en Berba trøje...
Har nu efter noget tid overvejet nogle forskellige med print bag på:
Cleverley, 23.
Ferdinand, 5.
Berbatov, 9.
Giggs, 11 (På grund af jeg er bange for han stopper til sommer, men med de seneste udtalelser fra begge parter, ser det ikke sådan ud. Så det bliver måske næste sæson).
Så er valget på en af de 3 første.
Man kan vel ikke være andet end helt pjattet med Berbatov. :loved:
Det er der desværre, det har især været slemt herinde på sitet...
Cleverley, 23.
Ferdinand, 5.
Berbatov, 9.
Giggs, 11 (På grund af jeg er bange for han stopper til sommer, men med de seneste udtalelser fra begge parter, ser det ikke sådan ud. Så det bliver måske næste sæson).
Nu vil jeg ikke komme med hentydninger til hvem du skal have på trøjen - det skal du helt selv vælge..
MOHoegsted
26-12-2011, 23:27
Nu vil jeg ikke komme med hentydninger til hvem du skal have på trøjen - det skal du helt selv vælge..
Godt nok ikke meget hjælp dit indlæg giver mig til at vælge det rette print..
MartinKjaer
27-12-2011, 03:23
Cleverley, 23.
Ferdinand, 5.
Berbatov, 9.
Det er der desværre, det har især været slemt herinde på sitet...
Cleverley trøje :trophy::devilll:
Cleverley, 23.
Ferdinand, 5.
Berbatov, 9.
Berbatov er en fantastisk fodboldspiller når han lige er i humør til det... Håber at han kan acceptere, at de er 4 om de to pladser...
Jeg købte en Fletcher trøje sidst jeg var på OT... Men Cleverley ligger lunt i svinget til den næste..
LyngUnited
27-12-2011, 10:22
Jeg har været meget ude med riven efter Berbalove men nej hvor han da evner at lukke munden på kritikkerne.
Og så har han den der "jeg er for cool til alle andre klubber end United" attitude som Cantona også havde. Pure MAFIA!!!!
RuudVanNissetøj
27-12-2011, 10:45
Jeg har været meget ude med riven efter Berbalove men nej hvor han da evner at lukke munden på kritikkerne.
Og så har han den der "jeg er for cool til alle andre klubber end United" attitude som Cantona også havde. Pure MAFIA!!!!
Han er et forbillede i indstilling generelt. Bare se på andre spillere med ikke engang tilnærmelsesvis hans evner der tuder så snart de bliver sat på bænken !!!
Godt nok ikke meget hjælp dit indlæg giver mig til at vælge det rette print..
Du kunne også få en lidt anderledes trøje, og glemme nummerne og så få de 5 spilleres navne bag på...! - tror jeg kunne se fedt ud :)
jQrgensen
27-12-2011, 12:14
Han er et forbillede i indstilling generelt. Bare se på andre spillere med ikke engang tilnærmelsesvis hans evner der tuder så snart de bliver sat på bænken !!!
Korrekt.
Hvis jeg var blevet bænket på den måde som Berba er blevet, ville jeg langt fra udvise den tålmodighed som han har vist.
Han er jo en klasse angriber, der vil være en starter i mange klubber rundt omkring i verdenen.
Korrekt.
Hvis jeg var blevet bænket på den måde som Berba er blevet, ville jeg langt fra udvise den tålmodighed som han har vist.
Han er jo en klasse angriber, der vil være en starter i mange klubber rundt omkring i verdenen.
Hvis du fik én million (siger google) om ugen for at lave ingenting tror du så ikke du kunne overskue at sidde på bænken?
jQrgensen
27-12-2011, 13:40
Hvis du fik én million (siger google) om ugen for at lave ingenting tror du så ikke du kunne overskue at sidde på bænken?
Hvis man er professionel fodboldspiller, går jeg ud fra at man er i en klub for at spille fodbold.
Derfor ville jeg da klart vægte spilletid, fremfor bænken.
Rimeligt skidt argument da han sikkert kunne få ca. samme løn i en anden klub også + spilletid :)
DavidMadsen
27-12-2011, 14:31
Cleverley, 23.
Ferdinand, 5.
Berbatov, 9.
Hvis vi antager, at Giggs først går på pension i sommeren 2013, så kan vi skære ham fra. Cleverley får sikkert et nyt rygnummer nærmere på 1-11 til næste sæson, så medmindre du gerne vil have en lidt "retro" trøje med Cleverley - ligesom "Rooney 8" f.eks., så ville jeg nok også vente med ham. Ville nok personligt tage Berbatov nu og her.
Rooney, Vidic og Nani er dog heller ikke at kimse af.
Wayne Bridge, er det dig?!
Wayne Bridge, er det dig?!
Damn, busted :(
Vi ses på golfbanen.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.