PDA

Se fuld version : MoM: United - Wolverhampton

zhagzi
10-12-2011, 17:59
Kampens mand?

RAppel
10-12-2011, 18:02
Den var svær, men Carrick er i hans livs for for øjeblikket. En fornøjelse at se ham spille.

EDIT: Vandt 80% af hans tacklinger og gennemførte 90,4% af hans afleveringer.

snegl
10-12-2011, 18:03
Fryers. Fordi han har et Z i sit navn. I det hele taget et godt navn.

Bugge
10-12-2011, 18:07
Fryers. Fordi han har et Z i sit navn. I det hele taget et godt navn.

Suk..

Stemte på Jones. Han har et grotesk stort potentiale og en energi der får Park til at ligne Berbatov.

Parkohargo
10-12-2011, 18:08
Stemte Carrick. Når han rammer den form han er i, i øjeblikket så er han altså klasse.

Martinsen
10-12-2011, 18:10
Carrick(igen)

Han er grunden til at nani, Valencia og til tider Rooney kunne udfolde sig så meget offensivt.

zhagzi
10-12-2011, 18:11
Suk..

Stemte på Jones. Han har et grotesk stort potentiale og en energi der får Park til at ligne Berbatov.

Sikkert også lidt med Parks nu 30(31?) år at gøre :) Just saying..

Bugge
10-12-2011, 18:14
Sikkert også lidt med Parks nu 30(31?) år at gøre :) Just saying..

Ja, for når man er 30, så er man praktisk talt døden nær.

Det var i øvrigt ikke et forsøg på sammenligne Jones og Park, det var mest en ros af Jones forklædt som en spøg.
Ved godt at den meget vel kan have været uhyre svær at fange.

Barker
10-12-2011, 18:24
Stemte Ferdinand.. Synes han var over det hele idag. Han bliver sat af i det 90minut for første gang, og laver det frispark der skal til.

Dejligt se ham tilbage i form..

Carrick gjorde det rigtig godt

Nani og Valencia havde begge gode momenter...

Rooney skød lidt for meget, men dejligt med 2 kasser

PatriceEvra3
10-12-2011, 18:34
Nani. Ikke kun på grund af at han score to mål, han er også med i alt der er farligt. Valencia må også have forvist Young til bænken, synes han gør det rigtig godt, og bliver hele tiden farlig.

Carrick, Jones, Ferdinand, Rooney og Evans gør det også godt i dag. Dejligt at der er så mange at vælge imellem.

MOHoegsted
10-12-2011, 19:19
Stemte også Nani han var jo forskellen på vores offensive spil, lige fra start, og jeg følte inden målet kom, at det skulle komme fra ham. Carrick er dog også skarpt efterfulgt.

Dog forstår jeg ikke så meget valget på Jones, ikke at han var dårlig. Men han havde også nogle dumme boldtab, og nogle gange varmede han bolden lidt for meget, når han tog de rush op ad banen.

lassekk
10-12-2011, 20:05
Stemte jones, synes han udviser så meget energi og power. Og så tager han super mange lækre løb ind i feltet og udover fløjen som skaber bevægelse i united opstillingen :)!

Carrick/nani var også gode i dag!

Glory Man United
11-12-2011, 08:54
Nani. Endnu en god kamp fra ham. Rio, Jones og Carrick pressede sig på også

Kasper United
11-12-2011, 09:09
Min stemme gik til Nani. Var med i meget godt offensivt spil, og det resulterede i 2 kasser og 1 assist, som vidst siger lidt det hele.. Men generelt godt at se, det ikke kun var Nani, der spillede en god kamp. Spændende med Jones og Carrick på den centrale midt.

Christensen
11-12-2011, 09:23
Svært valg. Mange spillede en god kamp. Nani får dog min stemme, når han er i sådan et humør, er han svær at stoppe.

MC86
11-12-2011, 10:26
Helt klart Nani efter min mening. 1 assist og 2 mål, også var han konstant en trussel for Wolves.

Grønholdt.
11-12-2011, 13:44
Min stemme går til Jones for kampen i går. Han lå og sugede alt til sig på midtbanen i går, og så havde han også nogle gode offensive løb med bolden ligeså... :devilll:

Lorensen
11-12-2011, 13:48
Nani får den ved mig..

Derudover er Carrick også en fornøjelse for tiden, og jeg kan ikke mindes at han nogensinde har spillet så godt i efteråret?

Bugge
11-12-2011, 13:54
Lavede Valencia 3x assist?

Det er også godkendt af en mand der ellers har spillet med hovedet under armen i stort set samtlige kampe efter han kom tilbage efter ankelskaden.

RAppel
11-12-2011, 13:56

Det er også godkendt af en mand der ellers har spillet med hovedet under armen i stort set samtlige kampe efter han kom tilbage efter ankelskaden.

Ja. Ærgerligt, at han er så et-benet det er næsten pinligt at se på.

Stente
11-12-2011, 13:57
Carrick her fra mig.. Ikke så meget på grund af hans offensive spil, men han udfyldte hans rolle som "holding midfielder" til UG-kryds-og-slange..

Som RAppel påpeger øverst, så missede han næsten ikke en tackling, og han havde mange vigtige hvor han brød Wolves opspil..

Stente
11-12-2011, 13:59

Var det ikke kun 2?

Nani havde assist til Rooneys mål, og jeg mener ikke Valencia havde anden sidste fod på den første scoring?
Men han var ellers god idag, meget direkte i hans spil og ikke så mange af de der lidt akavede "stop"..

Onelove
11-12-2011, 14:12
Var det ikke kun 2?

Nani havde assist til Rooneys mål, og jeg mener ikke Valencia havde anden sidste fod på den første scoring?
Men han var ellers god idag, meget direkte i hans spil og ikke så mange af de der lidt akavede "stop"..

Nej, Valencia lavede 3 assist. Ved det første mål, er det ham der slår en høj bold til Nani, som så tager den ned med brystet.

Bugge
11-12-2011, 14:31
Nej, Valencia lavede 3 assist. Ved det første mål, er det ham der slår en høj bold til Nani, som så tager den ned med brystet.

Så siger vi 2,5 assists ;)

Anywho, lækkert at se ham spille som vi ved han kan.