PDA

Se fuld version : Blog: Hvor forsvandt fodbolden hen, TV3+?

Casper
08-12-2011, 23:50
Læs denne blog... (http://www.oldtrafford.dk/rss/linkrss.php?id=205)

Haslund
09-12-2011, 00:20
Jeg synes virkelig det var en underlig beslutning. Især fordi 3+ normalt ikke virker til at prioritere neutrale fans særlig højt - Det er altid United, Barca og til tider Madrid der blir vist, uanset modstander. De må vel have vurderet, at der er større marked for at vise de største klubber, end de største kampe. Det underlige er jo så netop, at de bryder med den filosofi i den allermest afgørende kamp. De har vel tænkt at det var en måde at tilfredsstille både klubfans og neutrale fans og det har da sikkert også givet fint med seere. Men jeg håber godt nok de har fået mange klager - Det er jo totalt hen i vejret, at man bliver nødt til at sidde med et reserve-stream til en kamp der bliver vist i tv

United DK
09-12-2011, 09:52
Nu nævnes 6'erens metode også i bloggen, og der er jeg enig sålangt, at hvis den sene lørdagskamp ikke er afgjort, så er det enormt træls, at skulle ned og se hvad der sker på Camp Nou, specielt når man ved, at Barcelona nok har bolden. Jeg kan så leve med den metode, hvis der står 3-0 eller mere i PL-kampen, og den derfor må antages at være afgjort, men ellers mener jeg også, at man bør følge kampene fuldstændig til dørs.

Jeg synes så det der blev gjort i onsdags var en skandale. Der skulle de bare have vist vores kamp på enten 3+ eller TV2 Sport, og så City-kampen på den anden kanal, mens folk så må leve med, at Christian Eriksen og Ajax fik en røvfuld af Real Madrids reserver, og Lyon købte sig til en 7-1 sejr i Zagreb. Det er i forvejen rigeligt, at klubberne og forbundene pisser på fansene, men det burde TV-stadionerne holde sig for gode til, hvilket åbenbart ikke er tilfældet, selvom jeg virkelig håber, at det her var en engangsforestilling.

we'remanunited
15-12-2011, 17:06
Godt indlæg. Tendensen har jo bevæget sig den retning i et par år.

Det er virkelig ærgeligt, at man som fodboldfan skal trækkes igennem sådan en gang tynd suppe som tv3 leverer med onside. Hele deres udsendelse omkring champions league er gået op i musik og billeder. Snakken er fordummende og overpædagogisk, og hver pointe skal underbygges af endnu mere skidt fra klipperummet. Der er et kæmpe vakuum for et seriøst og udramatisk fodboldprogram herhjemme, hvor der diskuteres og filosoferes om fodbold. Et program hvor der ikke skal spås, fældes domme og sættes i bås, men hvor man argumenterer og hvor man tør ikke at have ret...