PDA

Se fuld version : Nu er det Jul, ønskelisten!

RaDDeh
01-12-2011, 11:16
I anledningen af at det er Jul, vil jeg da lige smide en ønskeliste til julemanden.

Jeg ønsker mig:

Angriber(e)
Edinson Cavani
Karim Benzema

Midtbane Def.
Daniele De Rossi

Kreativ midtbane
Wesley Sneijder
Mario Götze
Christian Eriksen

Dette er min ønskeliste for i år, og da julemanden har uendelig penge lige som City, ser jeg det ikke som urealistisk!

Bud Spencer
01-12-2011, 11:24
Angriber mangler vi jo ikke nogle af? En ny stor stjerne vil blot sætte en stopper for Welbecks udvikling.

Midtbane:
Modric eller Sneijder.

Benzet
01-12-2011, 11:47
Har kun 2 store ønsker, da jeg udelukkende ser på, hvor vi mangler folk;

Lass fra Real Madrid.
Hamsik fra Napoli.

RAppel
01-12-2011, 11:48
Mon ikke det du virkelig ønsker dig er Football Manager 2012? ;)

LyngUnited
01-12-2011, 11:56
Hmm

Götze og De Rossi

Bud Spencer
01-12-2011, 12:01
Hvis Ross Barkley er så stort et talent, som folk gjorde ham til for en måneds tid, eller to siden, så ønsker jeg mig ham også!

Bugge
01-12-2011, 12:08
Stik mig Götze, og evt. M'Vila hvis Santa for alvor er i gavehumør.

United DK
01-12-2011, 12:11
Darren Ambrose - Vi mangler en der kan skyde udefra.

schousboe9
01-12-2011, 12:20
Darren Ambrose - Vi mangler en der kan skyde udefra.

Vi forlænger bare med Gibson.

Christensen
01-12-2011, 13:33
1. Luka Modric
2. Luka Modric
3. Luka Modric

United DK
01-12-2011, 13:50
Vi forlænger bare med Gibson.

Han skulle også gerne kunne ramme målet.

Bugge
01-12-2011, 14:21
Han skulle også gerne kunne ramme målet.

Midtbanespillere der kan ramme målet er en uddød race i Manchester United.

ChristianR
01-12-2011, 15:29
Er det først til februar, det går op for folk, at julemanden ikke eksisterer og at samtlige ønsker er virkelighedsfjerne?

j.rath
01-12-2011, 15:54
En tidsmaskine så vi kan komme tilbage til 07/08 sæsonen hvor Ronaldo var på sit højeste i United, Hargreaves var verdensklasse, og Scholes stadig var på holdet.

schousboe9
01-12-2011, 15:58
Er det først til februar, det går op for folk, at julemanden ikke eksisterer og at samtlige ønsker er virkelighedsfjerne?

http://www.toptenz.net/wp-content/uploads/2010/08/what_are_you_doing.jpg

MOHoegsted
01-12-2011, 16:12
Jeg ønsker mig:
1. priotet:
Götze
De Rossi

2. priotet:
Hazard, Eriksen, Hamsik, eller anden.

Bugge
01-12-2011, 16:19
En tidsmaskine så vi kan komme tilbage til 07/08 sæsonen hvor Ronaldo var på sit højeste i United, Hargreaves var verdensklasse, og Scholes stadig var på holdet.

Og ikke mindst, verdens suverænt bedste forsvar.

Cristiano Ronaldo anno 2007/08 <3
Den mands præstationer var grund nok i sig selv til at elske fodbold.

Madsen
01-12-2011, 16:24
Xavi og Iniesta

United DK
01-12-2011, 16:39

Så vil jeg hellere helt tilbage til 98/99, hvor vi havde pålidelige spillere, der ALLE leverede, og vi vandt hele lortet.

Bugge
01-12-2011, 16:39
Xavi og Iniesta

Vi har Gibson og Park. :trophy:

MagnusChristiansen
01-12-2011, 17:21
Vi har Gibson og Park. :trophy:

Man bliver så træt, når man tænker på det :(

shrug
01-12-2011, 19:01
Man bliver så træt, når man tænker på det :(

Det er fordi du glemmer at vi også har Carrick, Anderson og Fletcher. Så, nu blev du glad igen!:smilings:

Acsadac
01-12-2011, 19:11
Venstre back - Jordi Alba eller Leighton Baines
Defensiv midt - De Rossi
Central midt - Hamsik eller Modric
Angriber - Anelka

Mht. Anelka - ja det er ikke løgn.. Rooney, Hernandez og Welbeck skal suppleres af to "ældre" nemlig Anelka og Owen...

Allan
01-12-2011, 19:17
Ønsker blot at vi finder tilbage til "det rigtige united" hvor vi spiller fremragende offensiv fodbold og laver masser af mål. Istedet for den slingre kurs vi er på pt, jeg frygter jo nærmest kampene mod Villa og Basel og det er uhørt. Dem bør et United hold med selvtillid og flow i spillet nem kunne splitte ad, men netop nu hakker vi mere end en gammel Massey Ferguson

Runaldo
01-12-2011, 19:43
Kære Julemand,

Vil du ikke slå dine magiske kræfter sammen med Påskeharen og levere Bastian Schweinsteiger til Old Trafford?

Mvh

Bud Spencer
01-12-2011, 19:55
1. Luka Modric
2. Luka Modric
3. Luka Modric

Jeg er mest til nummer 2 og 3. Jeg tror 1'eren er urealistisk.

Runaldo
01-12-2011, 20:00
Venstre back - Jordi Alba eller Leighton Baines
Defensiv midt - De Rossi
Central midt - Hamsik eller Modric
Angriber - Anelka

Mht. Anelka - ja det er ikke løgn.. Rooney, Hernandez og Welbeck skal suppleres af to "ældre" nemlig Anelka og Owen...

Gad også godt ha set Anelka i United. Men bare 2år for sent nu, imo.

Kasper United
01-12-2011, 20:04
Hej gamle, tak for sidst!

Ligesom i 2007, hvor jeg fik nogle dejlige gaver i sommeren, håber jeg også på, at jeg kan få en eller to gode julegaver i år.

Min ønskeseddel ser sådan ud:

Modric eller Hamsik.
Derudover ønsker jeg mig også en back. De eneste krav er, at spilleren skal kunne gå direkte ind i startopstillingen og gøre det solidt. Det vil helt klart være et plus, hvis han kan spille begge back-pladser, men ellers foretrækker jeg en venstre back.

På forhånd mange tak. Ses snart.

United-forever
01-12-2011, 20:39
Jeg ønsker mig først og fremmest færre skader til brødrene da Silva, så Evra kan få noget seriøs konkurrence og måske komme tilbage på et nogenlunde niveau igen.

Derudover kunne man godt ønske sig en spiller med Modrics evner, som ikke allerede har besluttet sig for at han hellere vil spille i Chelski. Måske Hamsik?

Og så ønsker jeg mig en kontraktforlængelse til Pogba og en Fletcher tilbage i topform.

Lorensen
01-12-2011, 21:07
Ved ikke lige hvor realistisk det er, men drømmegaven ville helt sikkert være Schweinsteiger eller Modric.

Et slag fisse ville dog heller ikke være at kimse af..

PatriceEvra3
01-12-2011, 21:32
Messi, Ronaldo, Modric, Thiago Silva og Cavani.

Så skulle den gerne være ved at være der.

United DK
01-12-2011, 21:42
Messi, Ronaldo, Modric, Thiago Silva og Cavani.

Så skulle den gerne være ved at være der.

Hmm...

De Gea
Jones - Vidic - Silva - Evra
Carrick - Modric
Rooney
Messi - Cavani - Ronaldo

Ja, hvorfor ikke!

Stente
01-12-2011, 22:07
Der er vel ret beset ikke brug for Cavani, hvis man kan havde Roo, Ron og Leo i front?
Så hellere Schweini til at hjælpe Carrick og Modric :)

Anyway, on topic:

Jeg ønsker mig et forum med færre pessimister, og bedre stemning i kamptrådene.. Holdet synes jeg er spændende lige pt., og det ser meget lyst ud i fremtiden..
Jeg kan overleve med 1-2 magre år, hvis vi tager 5 dominerende år derefter..

AlenM
01-12-2011, 23:19
Det er juleønsker. Fejrer ikke jul, men hvis julemanden er gavmild ser holdet sådan ud efter jul:

De Gea
Ramos-Jones-Vidic-Baines
----M'Vila---Iniesta---
Nani----Rooney----Ronaldo
-------Messi----------------

:D

Men for at være seriøst, så kunne det være dejligt med en Hamsik eller Sneijder :)

PatriceEvra3
01-12-2011, 23:22
Der er vel ret beset ikke brug for Cavani, hvis man kan havde Roo, Ron og Leo i front?
Så hellere Schweini til at hjælpe Carrick og Modric :)

Det var nu også ret ironisk :) Det er lidt urealistisk at gå ud og hente de store navne i januar. Der er ikke nolge der vil sælge deres nøglespillere midt i sæsonen.

Til gængæld regner jeg med at den midtbane bliver forstærket til sommer!

Runaldo
02-12-2011, 00:10
Det var nu også ret ironisk :) Det er lidt urealistisk at gå ud og hente de store navne i januar. Der er ikke nolge der vil sælge deres nøglespillere midt i sæsonen.

Til gængæld regner jeg med at den midtbane bliver forstærket til sommer!

Real Madrid kan man altid regne med de gerne vil aflaste en klassespiller eller 2. Der florerer så mange rygter om at Kaka, di Maria, Khedira samt Higuain er på vej ud med skidtet.

De første 3 ville være fantastiske køb, men tvivler virkelig.

Clemme
02-12-2011, 07:30
Kære Julemand,

Jeg har været en artig lille dreng i år, så håber mine ønsker går i opfyldelse.

Ud
Nani - Berba - Tvillingerne

Ind
- En venstre back: Baines
- 2 DCM/CM/AM: Rodwell og Barkley
- Højre Wing: Adam Johnson

United DK
02-12-2011, 07:32
Kære Julemand,

Ud

Ind

Den kan jeg alligevel ikke være med på. Jeg har før været efter Nani, og han er stadig lidt ustabil, men jeg tror ikke vi vinder noget på at sælge ham.

Bud Spencer
02-12-2011, 08:20
Kære Julemand,

Ud

Ind

Undskyld, men har du tabt hovedet i Polen?

RaDDeh
02-12-2011, 08:20
Den kan jeg alligevel ikke være med på. Jeg har før været efter Nani, og han er stadig lidt ustabil, men jeg tror ikke vi vinder noget på at sælge ham.

Nani stays! Han er for god til at han skal have lov til at smutte!

Dagens juletilbud ifgl. Talksport, Mario Götze 216 millioner!

Hvis det kan skabe stabilitet på vores midtbane så syntes jeg sku vi skal sende en delikation til det tyske for at hente ham hjem til jul!

Ludvig
02-12-2011, 08:32
Hmm...

De Gea
Jones - Vidic - Silva - Evra
Carrick - Modric
Rooney
Messi - Cavani - Ronaldo

Ja, hvorfor ikke!

Jizzzz in my pants

LyngUnited
02-12-2011, 09:12
Kære Julemand,

Ud

Ind

Så vi skal være en midterklub fra nu og og i fremtiden eller hvad?

Broberry
02-12-2011, 10:11

Tænkte præcis det samme
Kan ikke se hvordan det skulle forstærke holdet?

Anyway jeg ønsker mig;

Götze eller Eriksen... Ville gøre julen fantastisk.

robinho
02-12-2011, 10:15
Det er en helt forkert taktik det der. I skal bygger nogle forventninger op, hvor I er dømt til at blive skuffet.

Alle de spillere i nævner der koster penge.

Vi kan da ønske os et par 15 årige og måske en angriber på 20 år der skal lejes ud et par gange, indtil vi så indser han ikke er god nok.

Smaakage
02-12-2011, 10:35
Det er en helt forkert taktik det der. I skal bygger nogle forventninger op, hvor I er dømt til at blive skuffet.

Vi kan da ønske os et par 15 årige og måske en angriber på 20 år der skal lejes ud et par gange, indtil vi så indser han ikke er god nok.

Skal vi ønske os noget realistisk, så må det være en forstærkning til midtbanen. Og her ser det jo ud til at vi faktisk allerede har hentet en ind... og det er selvfølgelig hentet ind fra sygeafdelingen: Darron Gibson. Det er jo forstærkninger til holdet når vi får folk tilbage fra skader, så hvem behøver bruge penge?

En urealistisk transfer i den forbindelse ville være en signing af to skadesfrie brasilianske tvillinger, men tror desværre det bliver svært at få hevet den i land

United DK
02-12-2011, 10:47

Ja, og vi bruger jo aldrig penge, de så vi senest i sommer hvor De Gea, Jones og Young blev hentet gratis. Forrig sommer lavede vi samme nummer med Smalling og Hernandez. Vi er faktisk gode til at hente klassespillere gratis.

LyngUnited
02-12-2011, 11:05
Ja, og vi bruger jo aldrig penge, de så vi senest i sommer hvor De Gea, Jones og Young blev hentet gratis. Forrig sommer lavede vi samme nummer med Smalling og Hernandez. Vi er faktisk gode til at hente klassespillere gratis.

Hehe især De Gea er jo vidt og bredt kendt som det billigste målmandskøb til dato...

Clemme
02-12-2011, 11:14

Har intet imod Nani, han er en af vores bedste, uden tvivl.
Derfor kunne vi også få lidt money for ham, til indkøbene.

United DK
02-12-2011, 11:16
Har intet imod Nani, han er en af vores bedste, uden tvivl.
Derfor kunne vi også få lidt money for ham, til indkøbene.

Der er da ingen idé i, at sælge en af vores bedste, så vi kan købe nogen, som vi ikke kan være sikre på er gode nok. Eksempelvis er både Rodwell, Barkley og Johnson ikke med sikkerhed gode nok til United, kun Baines ville være et fornuftigt køb, men ikke hvis Nani skal ud. Så hellere sælge Evra.

Clemme
02-12-2011, 11:17

Kan du uddybe ?

Kunne forestille mig det var Rodwell du mener (+Nani). Men tror han vil vokse i United.

Clemme
02-12-2011, 11:19
Der er da ingen idé i, at sælge en af vores bedste, så vi kan købe nogen, som vi ikke kan være sikre på er gode nok. Eksempelvis er både Rodwell, Barkley og Johnson ikke med sikkerhed gode nok til United, kun Baines ville være et fornuftigt køb, men ikke hvis Nani skal ud. Så hellere sælge Evra.

Det kan du godt have ret i.
Min julegave ønske/ide, er, som jeg også tidligere har skrevet, at have de bedste engelske spillere, der er mulige at få fingrene i.

hoen
02-12-2011, 11:40
Det eneste jeg ønsker mig er mesterskab nr 20.
så er jeg faktisk ret ligeglad med hvem vi henter, bare det komme hjem.:trophy:

LyngUnited
02-12-2011, 11:41
Kan du uddybe ?

Kunne forestille mig det var Rodwell du mener (+Nani). Men tror han vil vokse i United.

Rodwell har kun bevist han er et talent men synes ofte vi især i denne sæson har set ham falde igennem.
Nani er en etableret spiller hos os som samtidig er en af verdens bedste wings. At skifte den kvalitet ud for måske kvalitet er ikke fornuftigt.

robinho
02-12-2011, 12:31

Du ved jo ikke godt at denne sommer også var den første sommer siden sommeren med nani, hargreaves, tevez og anderson hvor der blev gået til den.

Sidste sæsons vindue med hernandez og smalling giver jeg ikke så meget for. At man bruger 13 mio pund på et vindue er ikke unormalt for en storklub. Og man kunne ikke vide på det tidspunkt at det ville blive to så gode køb til prisen.

Men man kan ikke bygge et storhold op omkring heldige hænder på transfermarkedet. Man er også nød til at reagere på kvaliteten indimellem, hvis det er en kvalitet men åbenlyst selv står og mangler.

Bugge
02-12-2011, 13:16
Men man kan ikke bygge et storhold op omkring heldige hænder på transfermarkedet. Man er også nød til at reagere på kvaliteten indimellem, hvis det er en kvalitet men åbenlyst selv står og mangler.

Lige i Sir Alex' tilfælde vil jeg måske gå så vidt som til at sige at det ikke har særlig meget med "held" at gøre, at Smalling og Hernandez viste sig at være klasse køb.
Selvom der ind imellem også kommer en Djemba-Djemba og Bébé.

Men jeg er enig i at vi desperat mangler kvalitet på den centrale midtbane. Det er de fleste vel forhåbentlig enige i. Men hvem der har kvaliteterne til at løse vores midtbane problemer, det er der så delte meninger om og jeg er også selv meget i tvivl.

United DK
02-12-2011, 13:58
Du ved jo ikke godt at denne sommer også var den første sommer siden sommeren med nani, hargreaves, tevez og anderson hvor der blev gået til den.

Sidste sæsons vindue med hernandez og smalling giver jeg ikke så meget for. At man bruger 13 mio pund på et vindue er ikke unormalt for en storklub. Og man kunne ikke vide på det tidspunkt at det ville blive to så gode køb til prisen.

Vi har kørt nogenlunde med den samme transferpolitik gennem mange år, og vi har haft mere succes end alle andre i den periode, så jeg giver ikke meget for din Real Madrid-politik. Ingen tvivl om, at vi mangler en god central midtbanespiller, men at man på forhånd afskriver et sådant køb, fordi vi ikke i sommer købte denne spiller, synes jeg er en hån mod Ferguson. Jeg er i det hele taget træt af den evige snak om nærige Ferguson, for når så City køber stort ind, så er det også galt. Hvad vil folk have, at vi springer banken, eller gør som vi plejer? Ferguson får alt for lidt credit for sin transferpolitik, folk kigger kun på navnene, og ikke på resultaterne, og man kan ikke argumentere mod 12 mesterskaber på 18 år. Det har hverken Barcelona, Real Madrid, Milan, Juventus eller Bayern München vundet i den periode.

ChristianR
02-12-2011, 15:52
Vi har kørt nogenlunde med den samme transferpolitik gennem mange år, og vi har haft mere succes end alle andre i den periode, så jeg giver ikke meget for din Real Madrid-politik. Ingen tvivl om, at vi mangler en god central midtbanespiller, men at man på forhånd afskriver et sådant køb, fordi vi ikke i sommer købte denne spiller, synes jeg er en hån mod Ferguson. Jeg er i det hele taget træt af den evige snak om nærige Ferguson, for når så City køber stort ind, så er det også galt. Hvad vil folk have, at vi springer banken, eller gør som vi plejer? Ferguson får alt for lidt credit for sin transferpolitik, folk kigger kun på navnene, og ikke på resultaterne, og man kan ikke argumentere mod 12 mesterskaber på 18 år. Det har hverken Barcelona, Real Madrid, Milan, Juventus eller Bayern München vundet i den periode.

Amen!

Flax_Generous
02-12-2011, 15:56
Ferguson får alt for lidt credit for sin transferpolitik, folk kigger kun på navnene, og ikke på resultaterne, og man kan ikke argumentere mod 12 mesterskaber på 18 år. Det har hverken Barcelona, Real Madrid, Milan, Juventus eller Bayern München vundet i den periode.
Enig.

Men robinho er åbenlyst af den opfattelse, at Sir Alex Ferguson fuldstændig har overset den Roy Keane, som løber rundt et-eller-andet-sted, der kunne have givet United alle fem mesterskaber de seneste fem år samt et par glorværdige sejre over Barca i Champions League! Det er ærgerligt, at robinho ikke er Uniteds chef.

PACO
02-12-2011, 16:33
Har haft det samme brændende juleønske de sidste to år i træk - at se CR7 spille på old trafford i en unitedtrøje igen.

Men af ønsker, der har "mulighed" for at blive realiseret;

1: Mario Götze
2: Neymar
3: Modric

RAppel
02-12-2011, 19:19
-------------Casilias-----------
-----Ramos-Pique-Vidic-Lahm--
-------------De Rossi----------
------Schweinsteiger-Iniesta---
--Messi---------------Ronaldo-
-----------Rooney-------------

Tak.

Hald
03-12-2011, 21:45
Dear Santa...

Nothing else but LUKA MODRIC !!!

- Til min pt fantasiløse centrale midtbane. Den har igennem en længere periode set lidt sløv ud, derfor ønsker jeg mig en ny, lille hurtig model til at sætte lidt gang i det igen.

MartinKjaer
03-12-2011, 23:49
Det må uden tvivl blive Luka Modric. :-)

snegl
04-12-2011, 01:52
http://www.bilder10.com/wp-content/uploads/2011/11/mario-g%C3%B6tze.jpg

Du du duuuuuuuu
http://www.youtube.com/watch?v=a1Y73sPHKxw

Sgoales
04-12-2011, 08:31
ønske 1)
På lidt længere sigt håber jeg bare at Cleverley indløser forventningerne og kan holde sig skadesfri. Jeg tror han er nøglen til det kreative som vi desperat mangler.
Ønske 2)
Rooneys udsving og scoringskriser går fra 9 måneder og ned til 1 måned. Synes det er hårdt at vi ved at det bliver april/maj inden vi får en Rooneyscoring igen. krisen er sikkert udløst af det røde kort i landskampen. Næste gang kan det være han får en parkeringsbøde og så skal vi leve 6-9 måneder uden scoringer igen.
ønske 3) at fremtiden med Ravel M, Pogba, Cleverley, Jones, Smalling mv. lykkes.
ønske 4) da Cleverley tilsyneladende skal leve med mange skader håber jeg vi signer Götze eller måske ham fra Benfica.
Jeg ville hellere have Hamsik, men han er vist uopnåelig økonomisk

Bugge
04-12-2011, 08:51
ønske 4) da Cleverley tilsyneladende skal leve med mange skader håber jeg vi signer Götze eller måske ham fra Benfica.
Jeg ville hellere have Hamsik, men han er vist uopnåelig økonomisk

Jeg tror Götze ender med at koste mindst det samme som Hamsik.

Götze virker, forståeligt nok, til at være i vanvittig høj kurs lige nu.

Bud Spencer
04-12-2011, 11:37
-------------Casilias-----------
-----Ramos-Pique-Vidic-Lahm--
-------------De Rossi----------
------Schweinsteiger-Iniesta---
--Messi---------------Ronaldo-
-----------Rooney-------------

Tak.

Fjern lige Rooney. Der er for mange briter på.

Michael
04-12-2011, 11:48
Jeg ønsker mig Marouane Fellaini, Luka Modric og Benoit Assou-Ekotto. Nothing more, nothing less.

Det skulle gerne give aggressivitet og kreativitet på midtbanen. BAE kan bidrage med mega coolness nede i bagkæden med sin ananas-afro og tilgang til spillet og hele verden!

Hald
04-12-2011, 12:05
http://www.bilder10.com/wp-content/uploads/2011/11/mario-g%C3%B6tze.jpg

Du du duuuuuuuu
http://www.youtube.com/watch?v=a1Y73sPHKxw

Overvej lige hvor meget Götze egentligt ligner Bieber om 5 år, måske med lidt mere Mac D i kinderne :)

Lorensen
04-12-2011, 12:48
Overvej lige hvor meget Götze egentligt ligner Bieber om 5 år, måske med lidt mere Mac D i kinderne :)

Tænkte præcis det samme :lolol:

Udover at de vel er lige gamle.. Men ja, nu ved vi da hvordan Bieber kommer til at se ud, hvis han bliver psykisk nedkørt og begynder at spise.

Benzet
05-12-2011, 14:12
Vi ønsker os alle den midtbanedynamo, vi har manglet, siden Keane stoppede, hvilket kun er blevet forværret af, at Scholes er væk nu. Men får vi så en ny midtbanedynamo? Næppe:

"ive got a great squad" "no value in market" "only 2/3 players in world would improve squad" "not available" "overpriced"

RAppel
05-12-2011, 14:36
Vi ønsker os alle den midtbanedynamo, vi har manglet, siden Keane stoppede, hvilket kun er blevet forværret af, at Scholes er væk nu. Men får vi så en ny midtbanedynamo? Næppe:

"ive got a great squad" "no value in market" "only 2/3 players in world would improve squad" "not available" "overpriced"

Så to tredejdele af alle spillere i verden kunne forbedre vores klub? Det går ikke så godt, men så dårligt går det vist heller ikke.

Bugge
05-12-2011, 19:22
Så to tredejdele af alle spillere i verden kunne forbedre vores klub? Det går ikke så godt, men så dårligt går det vist heller ikke.

Du, min ven, er en 24-karats ordkløver :smilings:

RaDDeh
08-12-2011, 13:37
Ønskeliste update:

Kreativ midtbane mand, vi kan ikke blive ved med at smide høje, lave, skæve, bolde ind til rooney, som vores eneste våben, så stiller hold (FCB) sig bare og op piller vores angreb ned.

Så nu ønsker jeg mig kun forstærkninger til midtbanen!

Shaqiri
Mario Götze
Luka Modrić
Thiago Alcântara
Marek Hamšík
Eden Hazard
Wesley Sneijder

Hvad som helst der gør at vores spil opbyggere ikke er: Jones, Fletcher, Carrick, Anderson, Park u name it, for der sker bare ikke nok når alt kreativt er igennem Young eller Nani, så er det for nemt at gennemskue.

Bugge
08-12-2011, 13:57
----------Lindegaard----------
Jones-Smalling-Vidic-Boilesen
-------Carrick---Modric-------
-----Nani---Rooney---Götze-----
---------- Hernandez-----------

Let's conquer Europe once more! Get in!

Realistisk? Probably not. Mon ikke vi ender med Rasmus Elm og N'Zogbia eller sådan noget lort :D

RaDDeh
08-12-2011, 14:09
Hent Götze og Shaqiri, så er jeg en glad mand

mufufu
08-12-2011, 14:39
Hent Götze og Shaqiri, så er jeg en glad mand

Bygger du det på mere end gårsdagens kamp ?

RaDDeh
08-12-2011, 14:46
Syntes han har bevist ved flere lejligheder at han er fremtidens mand, U21em i DK f.eks.

LyngUnited
08-12-2011, 14:51
----------Lindegaard----------
Jones-Smalling-Vidic-Boilesen
-------Carrick---Modric-------
-----Nani---Rooney---Götze-----
---------- Hernandez-----------

Let's conquer Europe once more! Get in!

Realistisk? Probably not. Mon ikke vi ender med Rasmus Elm og N'Zogbia eller sådan noget lort :D

Føj hvor er den opstilling lækker. Og er helt enig i at det ville være en kanon løsning. Selv om jeg stadig mener De Gea bør stå på mål.

Acsadac
08-12-2011, 15:27
Ønsker/kræver følgende:

Målmand: Lindegaard, De Gea og Amos
VB: Evra, Baines
CB: Vidic, Jones, Smalling, Rio og Evans
HB: Rafael og Fabio
HM: Nani og Valencia
DM: De Rossi, Fletcher og Barkley
CM: Modric, Cleverley og Morrison
VM: Young og Götze/Hazard
Ang: Rooney, Hernandez, Welbeck og Damiao

Afgang: Berbatov, Diouf, Carrick, Anderson, Gibson, Giggs (Pension), Macheda (Udlån), Owen og PIG.

Ovenstående trup burde både kunne spille 4-4-2 og 4-3-3.. Götze/Hazard er tiltænkt en total fri rolle på den ene kant..

LyngUnited
08-12-2011, 15:32
Hvorfor folk vil beholde Fletcher og i stedet afhænde Carrick giver ingen mening. Bevares Fletcher var engang meget bedre, men i denne sæson har Carrick da været niveauer over Fletcher.

United DK
08-12-2011, 15:44
Hvorfor folk vil beholde Fletcher og i stedet afhænde Carrick giver ingen mening. Bevares Fletcher var engang meget bedre, men i denne sæson har Carrick da været niveauer over Fletcher.

Hvorfor SKAL vi af med en af dem? Jeg fatter ikke den store lyst til bare at sælge det halve af holdet, så vi mister værdifuld bredde. Man kan sige hvad man vil om Fletcher og Carrick, men de kan stadig spille fodbold, og de har massere af erfaring. Problemet er bare, at de bliver sat til at gøre ting de ikke magter, såsom at skabe chancer på stribe, for det har aldrig været deres spidskompetence. Götze ville heller ikke se god ud, hvis han blev sat til at rydde op på midten.

LyngUnited
08-12-2011, 16:29
Hvorfor SKAL vi af med en af dem? Jeg fatter ikke den store lyst til bare at sælge det halve af holdet, så vi mister værdifuld bredde. Man kan sige hvad man vil om Fletcher og Carrick, men de kan stadig spille fodbold, og de har massere af erfaring. Problemet er bare, at de bliver sat til at gøre ting de ikke magter, såsom at skabe chancer på stribe, for det har aldrig været deres spidskompetence. Götze ville heller ikke se god ud, hvis han blev sat til at rydde op på midten.

Enig. Mener også det ville være langt bedre at sælge folk som Park og Gibson. Så ville vi komme af med nogen lønomkostninger og stadig have defensive krafter og bredde.

Acsadac
08-12-2011, 16:34

Enig. Mener også det ville være langt bedre at sælge folk som Park og Gibson. Så ville vi komme af med nogen lønomkostninger og stadig have defensive krafter og bredde.

Er for så vidt enig... Men imo mangler vi både den kreative og skraldemanden.. Det giver Fletcher, Carrick, Cleverley, Anderson, Skraldemand, Kreatør + de unge til at kæmpe om 2 pladser.

Hvad angår Anderson så mener jeg ikke at han kan udfolde sit talent så længe vi spiller 4-4-2. Sådan som han spillede offensivt i Porto tror jeg aldrig vi kommer til at se i United, desværre.

Personligt så jeg gerne at Carrick blev erstattet med enten Pogba eller Barkley i truppen. Et talent der så kan få den marginalrolle som jeg kun mener Carrick kan forvente.

Derfor jeg skrev:
DM: De Rossi, Fletcher og Barkley
CM: Modric, Cleverley og Morrison

Vi vil have stjerne i De Rossi og Modric. Gode backups med forskellige kvaliteter i Fletcher og Cleverley og talentet qua Barkley og Morrison.

Og ja ja - det er drømmetænkning!

RaDDeh
16-12-2011, 10:06
Vi vil have stjerne i De Rossi og Modric. Gode backups med forskellige kvaliteter i Fletcher og Cleverley og talentet qua Barkley og Morrison.

Nu er Fletcher væk, måske for altid, Cleverley er skadet, kommer tilbage, om et par måneder måske, Progba skal til Inter, måske.

Vi er nød til at købe 2 midtbane mænd, det andet vil være aldeles uansvarligt.

luka modric, De Rossi, Mario Gotez, Javi Martinez, det vil løse mange af vores problemer.

Acsadac
16-12-2011, 10:12
Nu er Fletcher væk, måske for altid, Cleverley er skadet, kommer tilbage, om et par måneder måske, Progba skal til Inter, måske.

Vi er nød til at købe 2 midtbane mænd, det andet vil være aldeles uansvarligt.

luka modric, De Rossi, Mario Gotez, Javi Martinez, det vil løse mange af vores problemer.

Enig i at der skal købes to, og gerne en offensivt og en defensivt orienteret type.

Men mener nu på ingen måde, at Götze kan løse problemet centralt. Han skal vel nærmere have en kant eller spille en form for 10'er rolle.

Zlatan
22-12-2011, 12:19
Jeg ved godt, at de fleste herinde råber på en kreativ midtbanespiller i det kommende transfervindue. Men når man tænker på, hvor stille markedet generelt er og det faktum, at vi er ude af CL, mener jeg, at det er usandsynligt vi kan få en spiller med så høj klasse, at han kan gå en midt i sæsonen og gøre den store forskel med det samme.

De sidste par kampe, har Evra vidst, hvor svag han er defensivt. Mod skarpere modstandere, kunne hans mangler godt have kostet en kasse eller to. Offensivt er han stadigvæk sublim, det skal der ikke herske tvivle om. Jeg mener bare og derfor, er han den eneste på min ønskeseddel, at Leighton Baines har så mange kvaliteter begge veje, at han bør være én, der bliver kigget på. Om hvor lang hans kontrakt er og hvorvidt Everton vil være villige til, at sælge skal jeg lade være usagt. Han har god fart og placeringsevne, samtidig med, at hans dødbolde er i verdensklasse. :-)

Acsadac
22-12-2011, 13:00
De sidste par kampe, har Evra vidst, hvor svag han er defensivt. Mod skarpere modstandere, kunne hans mangler godt have kostet en kasse eller to. Offensivt er han stadigvæk sublim, det skal der ikke herske tvivle om. Jeg mener bare og derfor, er han den eneste på min ønskeseddel, at Leighton Baines har så mange kvaliteter begge veje, at han bør være én, der bliver kigget på. Om hvor lang hans kontrakt er og hvorvidt Everton vil være villige til, at sælge skal jeg lade være usagt. Han har god fart og placeringsevne, samtidig med, at hans dødbolde er i verdensklasse. :-)

Fuldstændig enig i Baines.. Evra mangler noget konkurrence..

Og så må tvillingerne snart finde ud af om de skal førtidspensioneres eller spille fodbold..

VonKoblenz
22-12-2011, 13:32
Baines, Götze/Eriksen, De Rossi, Maicon(ordentlig højreback)

Glory Man United
22-12-2011, 13:36

Altså 4 nye spillere i januar?

Bugge
22-12-2011, 13:50

Er Maicon ikke 30 eller derover? og spiller i en storklub som formentlig kræver kassen for ham?

De Rossi tror jeg simpelthen ikke er realistisk. Han spiller højst sandsynlig også i Roma om 5 år.

Joerli
22-12-2011, 14:17
Kære Julemand,

Ud

Mens vi er ved det - så synes jeg også vi skulle sælge Rooney og købe N'Doye.

Evra ser heller ikke for god ud mere, så lad os købe Chris Sørensen.

ProAce84
22-12-2011, 14:46

Jeg foreslår hellere at vi sælger Rooney og køber Abdul Sule - kanon fysik og en magisk evne til enten at løbe i offside eller begå frispark. Mon ikke vi kan få ham på en fri-transfer.

Clemme
22-12-2011, 14:52

Lyder som en fremragende ide.

Spm. Hvem er N'Doye og Chris Sørensen ?
Har ikke set en Dansk ligakamp i 10 år. Går du fra sidstnævnte er derfra.

Glory Man United
22-12-2011, 15:03
Lyder som en fremragende ide.

Spm. Hvem er N'Doye og Chris Sørensen ?
Har ikke set en Dansk ligakamp i 10 år. Går du fra sidstnævnte er derfra.

Men nu hvor du ønsker et salg af Nani, er det måske også værd at spørge, om det er 10 år siden, du så United ;) ?

Clemme
22-12-2011, 15:10
Men nu hvor du ønsker et salg af Nani, er det måske også værd at spørge, om det er 10 år siden, du så United ;) ?

Det var som finansiering !

Men for en gangs skyld blev jeg da ikke irriteret på ham igår. Der gik han til baglinien og sendte den ind over. Normal skal han snurre rundt om sig selv 40 gange, og forsvaret er kommer på plads inden han er færdig.

Og ja, jeg ved godt, han er den med flest assist.

Bugge
22-12-2011, 15:20

Men for en gangs skyld blev jeg da ikke irriteret på ham igår. Der gik han til baglinien og sendte den ind over. Normal skal han snurre rundt om sig selv 40 gange, og forsvaret er kommer på plads inden han er færdig.

Og ja, jeg ved godt, han er den med flest assist.

Vi skal simpelthen sælge en af vores suverænt bedste spillere som samtidig er en af de få spillere der leverer varen på regelmæssig basis?

Jeg kan ikke engang komme med en smart kommentar til hvorfor jeg ikke kan tage det alvorligt, for jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte.

Clemme
22-12-2011, 15:23
Vi skal simpelthen sælge en af vores suverænt bedste spillere som samtidig er en af de få spillere der leverer varen på regelmæssig basis?

Jeg kan ikke engang komme med en smart kommentar til hvorfor jeg ikke kan tage det alvorligt, for jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte.

Godt ord igen. Vi behøver vel ikke at være enige om alting.

Det er trods alt jul.

Glory Man United
22-12-2011, 15:24

Så lad mig tage over. Vi sælger Nani for 30 mil £ og køber Downing for 20. De resterende 10 mil kunne vi passende bruge på Terry, når han efter sin sag, er en færdig mand i Chelsea

Clemme
22-12-2011, 15:32
Så lad mig tage over. Vi sælger Nani for 30 mil £ og køber Downing for 20. De resterende 10 mil kunne vi passende bruge på Terry, når han efter sin sag, er en færdig mand i Chelsea

? ? ?

Schwartz
22-12-2011, 16:05
? ? ?

Jeg håber desperat det er en joke..

Bugge
22-12-2011, 21:15
Godt ord igen. Vi behøver vel ikke at være enige om alting.

Det er trods alt jul.

Jamen jeg er simpelthen rystet, Clemme min ven. Det er skam ikke for at håne dig, for det er ikke lovpligtigt, at være enig med mig, selvom det kunne være fedt hvis jeg altid havde ret!

Men... Hvorfor skulle vi blive et bedre hold af at sælge en af vores suverænt bedste spillere som pt er en af verdens bedste kantspillere?

Hvis vi køber et lovende stortalent på bekostning af en etableret verdensklasse spiller, bliver vi så reelt et bedre hold?

LyngUnited
23-12-2011, 11:36
Jamen jeg er simpelthen rystet, Clemme min ven. Det er skam ikke for at håne dig, for det er ikke lovpligtigt, at være enig med mig, selvom det kunne være fedt hvis jeg altid havde ret!

Men... Hvorfor skulle vi blive et bedre hold af at sælge en af vores suverænt bedste spillere som pt er en af verdens bedste kantspillere?

Hvis vi køber et lovende stortalent på bekostning af en etableret verdensklasse spiller, bliver vi så reelt et bedre hold?

Nej så bliver vi en feederclub...

Cfg
23-12-2011, 12:58
Jeg ønsker mig en pony.

Joerli
23-12-2011, 22:06

Synes salget af Ronaldo var finansiering nok - velvidende om vi lige har brugt masser er mio. her i sommerpausen - men synes bare ikke det sådan man skal tænke. Vi skal ikke kigge på vores hold og se på hvem vi kan sælge og få mange penge for. Vi skal hele tiden kigge på hvordan vi kan gøre det bedre, mens man stadig kigger på det økonomiske.

ThomasUTD
24-12-2011, 09:34
Så gerne vi hentede en defensiv forstærkning til midtbanen, de sidste par kampe synes jeg ikke der har manglet særligt meget offensivt, vi skal bare udnytte de mange chancer vi får.
Til den opgave så jeg gerne enten Javi Martinez eller Yann M'Vila, hvis det skal være bare en smule realistisk, selvom ønsket jo nok er De Rossi.

RAppel
24-12-2011, 09:58
Så gerne vi hentede en defensiv forstærkning til midtbanen, de sidste par kampe synes jeg ikke der har manglet særligt meget offensivt, vi skal bare udnytte de mange chancer vi får.
Til den opgave så jeg gerne enten Javi Martinez eller Yann M'Vila, hvis det skal være bare en smule realistisk, selvom ønsket jo nok er De Rossi.

M'Vila har lige forlænget med Rennes og udtalt han har forlænget fordi han ikke vil skifte til en storklub og ende på bænken.