Se fuld version : Fixtures
Smaakage
14-06-2007, 11:16
Så offentligtgjorde FA fixtures for næste sæson. For Untied ser det således ud:
Sat, 11th H Reading (PREM.) 15:00 -
Tue, 14th A Portsmouth (PREM.) 19:45 -
Sat, 18th A Man City (PREM.) 15:00 -
Sat, 25th H Tottenham (PREM.) 15:00 -
September
Sat, 1st H Sunderland (PREM.) 15:00 -
Sat, 15th A Everton (PREM.) 15:00 -
Sat, 22nd H Chelsea (PREM.) 15:00 -
Sat, 29th A Birmingham (PREM.) 15:00 -
October
Sat, 6th H Wigan (PREM.) 15:00 -
Sat, 20th A Aston Villa (PREM.) 15:00 -
Sat, 27th H Middlesbro (PREM.) 15:00 -
November
Sat, 3rd A Arsenal (PREM.) 15:00 -
Sat, 10th H Blackburn (PREM.) 15:00 -
Sat, 24th A Bolton (PREM.) 15:00 -
December
Sat, 1st H Fulham (PREM.) 15:00 -
Sat, 8th H Derby (PREM.) 15:00 -
Sat, 22nd H Everton (PREM.) 15:00 -
Wed, 26th A Sunderland (PREM.) 15:00 -
Sat, 29th A West Ham (PREM.) 15:00 -
January
Tue, 1st H Birmingham (PREM.) 15:00 -
Sat, 12th H Newcastle (PREM.) 15:00 -
Sat, 19th A Reading (PREM.) 15:00 -
Wed, 30th H Portsmouth (PREM.) 19:45 -
February
Sat, 2nd A Tottenham (PREM.) 15:00 -
Sat, 9th H Man City (PREM.) 15:00 -
Sat, 23rd A Newcastle (PREM.) 15:00 -
March
Sat, 1st A Fulham (PREM.) 15:00 -
Sat, 8th H Bolton (PREM.) 15:00 -
Sat, 15th A Derby (PREM.) 15:00 -
Sat, 22nd H Liverpool (PREM.) 15:00 -
Sat, 29th H Aston Villa (PREM.) 15:00 -
April
Sat, 5th A Middlesbro (PREM.) 15:00 -
Sat, 12th H Arsenal (PREM.) 15:00 -
Sat, 19th A Blackburn (PREM.) 15:00 -
Sat, 26th A Chelsea (PREM.) 15:00 -
May
Sat, 3rd H West Ham (PREM.) 15:00 -
Sun, 11th A Wigan (PREM.)15:00 -
C/P fra Skysports http://home.skysports.com/clubfixtures.aspx?clid=1&cpid=8
Smaakage
14-06-2007, 11:19
Det aller første jeg så, var at vi tilfældigvis skal møde Chelsea i 3. sidste kamp. Havde forudset det. FA vil have den finale.
Ellers ser det fint ud. De store hold er godt spredt ud over hele sæsonen
I øvrigt også ærgeligt at sidste kamp ikke er på hjemmebane. Vi vil jo gerne have trofæet på OT ;)
Det ser meget fornuftigt ud!
Ja, selvfølgelig skal 'finalen' spilles i en af de sidste spillerunder - det er meget fint!
United DK
14-06-2007, 11:29
Sat, 12th A Manchester Utd () 15:00 -
Der kan man bare se, vi skal møde os selv. :lolol:
Gary Neville
14-06-2007, 11:29
latterligt at de giver os alle de værste kampe i april, lige oveni fa cup og CL...
de er i hvert fald ikke united fans der har lavet kampprogrammet:rant:
Smaakage
14-06-2007, 11:33
Der kan man bare se, vi skal møde os selv. :lolol:
Ved ikke lige hvad der er sket der :P
Kampprogrammet er officielt tilfældigt lavet. Dog tror jeg efterhånden ikke længere det er specielt tilfældigt, at vi konstant skal til Stamford Bridge i en af de sidste kampe. Det tredje år i træk og året før var de på OT.
Synes starten ser hård ud. Manchester-derby så tidligt kunne jeg godt have undværet, og Tottenham hjemme bliver heller ikke let, selvom Spurs ikke plejer at være kommet i gang på det tidspunkt.
Ville hellere have haft Liverpools program. Let indledning (pånær Chelsea) og let slutning. Storkampene ligger så meget spredt i midten, at det ikke gør noget. Dog er udekampene desværre for dem ikke afskaffet.
Og vi skal kun møde Liverpool en gang?
Programmet inkl. cup datoer (og begge Liverpool kampe...) kan ses her: http://www.united.no/index.php/news/sesongen/terminlisten_2007_08
Programmet for hele Premier League kan ses på den officielle hjemmeside: http://www.premierleague.com
United DK
14-06-2007, 12:23
latterligt at de giver os alle de værste kampe i april, lige oveni fa cup og CL...
de er i hvert fald ikke united fans der har lavet kampprogrammet:rant:
Nej, men det var de så tilgængæld i sidste sæson, hvor vi fik det nemmeste startprogram nogensinde.
Desuden er jeg ligeglad med, hvornår vi møder de forskellige hold, for vi skal kunne slå alle, uanset om vi møder dem i 3. eller 36. spillerunde.
Don Kafai
14-06-2007, 12:25
Efter et hurtigt kig må jeg sige at den afgørende periode ligger i den lille måned fra slutningen af marts til slutningen af April. Der skal vi møde både Arsenal, Liverpool og Chelsea, samt vi har 2 drilske udekampe mod Blackburn og Middlesbrough. Det er utroligt vigtigt vores topform bliver ramt i den periode...
SantasLittleHelper
14-06-2007, 12:30
Er jeg den eneste der synes at Marts og April ser forfærdelige ud? Liverpool, Arsenal og Chelsea næsten indenfor en måned OG ChL ottendedels- kvart- og Semi-finaler, samt kvart og semi-finaler i FA-cuppen... Selv hvis vi kun regner med at spille halvdelen af finalerne ser det alligevel hårdt ud..
Panduro17
14-06-2007, 12:43
Synes at det er en katastrofe det program.
I Danmark er man "kloge" nok til at indse hvem der normalt skal kæmpe om mesterskabet, og derfor skiftes man mellem Brøndby og Fck til at slutte hjemme.
Men igen i år er det sat sådan op, at Chelsea får en af de sidste kampe mod os hjemme.
Det er en fordel uanset hvad. Selvom vi nok har vundet guldet 3-4 runder før
Jeg synes det er udemærket og vores juleprogram ser ikke så slemt ud som det kunne have været.. Det er der vi kan trække fra vores konkurrenter...
16casper
14-06-2007, 13:04
haha jeg kan også kun se liverpool en gang :D men det er da okay bare vi får de 3 point
Starten ser lidt hård ud synes jeg, men ellers er det fint at vi møder City, Arsenal, Liverpool og Chelsea på hjemme og udebane forskelligt. Sidste år startede vi med dem alle hjemme.
Gary Neville
14-06-2007, 14:03
April
Tir/Ons 1./2. Champions League 1/4-finale 1
Lør 5. Middlesbrough ude / FA-cup 1/2-finale
Tir/Ons 8./9. Champions League 1/4-finale 2
Lør 12. ARSENAL hjemme
Lør 19. Blackburn ude
Tir/Ons 22./23. Champions League 1/2-finale 1
Lør 26. Chelsea ude
Tir/Ons 29./30. Champions League 1/2-finale 2
kan det blive en værre april måned?, den kan koste os det hele...:rant:
Nu skal vi jo lige videre til alle de CL- og FA Cup-kampe først...
Liverpool_sucks
14-06-2007, 15:52
skal vi overhovedet ikke spil kl. 13:45
skal vi overhovedet ikke spil kl. 13:45
Det ser ikke sådan ud. Så der ikke nogen United-kampe på Kanal5, til dem der ser kampene der.
Mr. Larsen
14-06-2007, 16:14
Det ser ikke sådan ud. Så der ikke nogen United-kampe på Kanal5, til dem der ser kampene der.
Det sku noget ærgligt, har nemlig ikke kanal + :(
Tror bare jeg streamer så
Mange kampetidspunkter vil blive ændret i løbet af sæsonen, så bare rolig. De røde djævle skal nok komme til at tørne ud på Kanal 5 på et eller andet tidspunkt.
Refstrup
14-06-2007, 17:07
haha. Jeg har canal + og kanal 5 og mange flere.
Tv-selskaberne skal jo lige have tid til at flytte kampene først. Først om en 8-10 dage ved man, hvilke kampe de beslutter sig for at vise hvornår.
haha. Jeg har canal + og kanal 5 og mange flere.
du er i sandhed en helt!:loved: du må have 1000-vis af piger til at kysse dine fødder all-day-long!
Min misundelse vil ingen ende tage :lolol:
Er jeg den eneste der synes at Marts og April ser forfærdelige ud? Liverpool, Arsenal og Chelsea næsten indenfor en måned OG ChL ottendedels- kvart- og Semi-finaler, samt kvart og semi-finaler i FA-cuppen... Selv hvis vi kun regner med at spille halvdelen af finalerne ser det alligevel hårdt ud..
Ja, det bliver uden tvivl en altafgørende periode af sæsonen. Dog skal vi glæde os over, at vi ikke er Arsenal, som har Chelsea ude, Bolton ude, Liverpool hjemme og os på Old Trafford i nævnte rækkefølge på samme tidspunkt. Forhåbentlig mister de det sidste spinkle håb om at vinde guldet i den periode, hvis de da ikke allerede har sat den mulighed over styr for længst (hvilket nok er mest sandsynligt :-P).
Ellers synes jeg hverken, at programmet er rigtig skidt eller rigtig godt. Efter min mening har det ikke vanvittig stor betydning i forhold til mange andre faktorer, såsom holdene, hvor der vel ikke kan være nogen tvivl om, at det er Chelsea og os, som har de bedste i rækken.
Dog glæder det mig, at vi ikke - ligesom sidste år - skal møde alle de tre hold, som skal kæmpe om sølvet, i anden halvdel af sæsonen. Finalen mod Chelsea er uundgåelig, og den skal da også være der.
En del af marts og hele april ser ikke så morsom ud:
Sat, 22nd H Liverpool (PREM.) 15:00 -
Sat, 29th H Aston Villa (PREM.) 15:00 -
April
Sat, 5th A Middlesbro (PREM.) 15:00 -
Sat, 12th H Arsenal (PREM.) 15:00 -
Sat, 19th A Blackburn (PREM.) 15:00 -
Sat, 26th A Chelsea (PREM.) 15:00 -
Puha, jeg må sige at jeg er rigtigt tændt på at tage til Manchester i marts ellr april, ligesom jeg var i år. Liverpool eller Arsenal hjemme kunne godt give en fed oplevelse!
Er der andre der har udset sig en kamp eller 2, som de vil over og se?
Puha, jeg må sige at jeg er rigtigt tændt på at tage til Manchester i marts ellr april, ligesom jeg var i år. Liverpool eller Arsenal hjemme kunne godt give en fed oplevelse!
Ja. I min konfimations gave her til April næste år, der skal jeg ind og se en kamp. Mod Liverpool vil være fantastisk med stemning osv, men på en måde vil jeg helst være sikker på, at jeg med den kamp jeg skal se have at vi vinder kampen. Så jeg ved ikke helt.
Ja. I min konfimations gave her til April næste år, der skal jeg ind og se en kamp. Mod Liverpool vil være fantastisk med stemning osv, men på en måde vil jeg helst være sikker på, at jeg med den kamp jeg skal se have at vi vinder kampen. Så jeg ved ikke helt.
Selvfølgelig vinder vi over Liverpool :devill:
Hr Hansen
15-06-2007, 11:38
Hvis man har chancen for at komme over at se Man United - Liverpool på Old Trafford, så tager man den med det samme!:devill:
Jeg har "desværre" købt et hus som skal totalt renoveres så det bliver nok kun til en kamp i foråret, men mon ikke det bliver enten L'pool eller Arsenal kampen!
Mikkelsen
15-06-2007, 13:37
Selv satser jeg på United - Chelsea den 22. sep. Har mulighed for VIP billetter.
Ellers syntes jeg at programmet ser fornuftigt ud.
At United kun skal møde Liverpool 1 gang, viser bare hvor meget inflydelse Barwick (staveplade) har i PL. LOL
Selv satser jeg på United - Chelsea den 22. sep. Har mulighed for VIP billetter.
Ellers syntes jeg at programmet ser fornuftigt ud.
At United kun skal møde Liverpool 1 gang, viser bare hvor meget inflydelse Barwick (staveplade) har i PL. LOL
Hvem siger Liverpool kan smale 11 mand :D
Er det ikke en fejl? Det kan ikke passe, at vi kun skal møde dem 1 gang :/
Ifølge united.no skal vi møde dem lørdag d.15 december og lørdag d.22 marts.. Så der er ingen fejl.. I har vel ikke kigget ordentligt efter?
December måned ser meget god ud... April er en nitte... Ellers ser starten af sæsonen også god ud.. Vi skal have en god stime i starten af sæsonen, li som i sidste sæson...
DonBrask
15-06-2007, 20:46
Jeg er meget lun på 1. september hjemme mod Keano's Sunderland !
Mange kasser og en hyldest til mesteren og en masse fadbamser så er farmand lykkelig !
jeg vil først og fremmest forsøge at få en billet til sunderland kampen...
En måned der ser utrolig nem ud er Januar. Der mener jeg bestemt vi skal have 12 point ud der.
Hr Hansen
15-06-2007, 21:40
Wed, 30th H Portsmouth (PREM.) 19:45 -
Denne kamp kunne også overvejes fra min sidde, Fødselsdag, sejr og fadbamser!
Hvis vi igen spiller os til mindst semifinalen, kan vi vente et MEGET hårdt program i april måned:
April
Tir/Ons 1./2. Champions League 1/4-finale 1
Lør 5. Middlesbrough / FA-cup 1/2-finale
Tir/Ons 8./9. Champions League 1/4-finale 2
Lør 12. ARSENAL
Lør 19. Blackburn
Tir/Ons 22./23. Champions League 1/2-finale 1
Lør 26. Chelsea
Tir/Ons 29./30. Champions League 1/2-finale 2
Ikke helt optimalt med Chelsea og Arsenal kampe lige oven i CHL-slutspillet!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.