Se fuld version : CL: Manchester United - Oțelul Galați
http://static.bold.dk/billeder/art4933.gif Manchester United - Oțelul Galați http://www.macanilari.com/resim/takimlogo/OtelulGalati.png
Champions League | Onsdag, 2. november 2011, 20:45 | Old Trafford
Det er rumænernes tur til at tage den lange vej, når Old Trafford danner rammerne for Champions Leagues fjerde runde.
Manchester United fik endelig en sejr i Champions League på tredje forsøg. To uafgjorte opgør mod Benfica og FC Basel blev afløst af en 2-0-sejr ude over Oțelul Galați på to straffespark af Wayne Rooney. Ude- og hjemmerollerne er byttet om, og Manchester United kan med en sejr over de rumænske mestre tage et vigtigt skridt mod avancement.
Oțelul Galați har fået en skidt start både hjemme i Rumænien og i Champions League. De er uden sejre i gruppespillet, og de har kun fundet nettet én gang. I den hjemlige liga ser et mesterskabsforsvar meget svært ud, men en sejr i weekenden gav et meget nødvendigt boost. Det samme boost fik Manchester United, da to sejre over Aldershot Town og Everton har fået dem tilbage på sporet efter det sviende nederlag til Manchester City.
Manchester United er igen blevet ramt af en håndfuld skader. Ashley Young, Chris Smalling, Darron Gibson, Federico Macheda er ude med skader, mens det er meget usandsynligt, at Ryan Giggs, Tom Cleverley og Rafael da Silva vil blive satset. Nemanja Vidić er ude med karantæne.
Oțelul Galați mangler Filip, Adrian Sălăgeanu og Buş.
Skribentens bud på kampens udfald
Manchester United skal have tre point hjemme mod gruppens bundprop. Ingen dikkedarer. 2-0.
Mulig startopstilling
Lindegaard
Fábio – Ferdinand – Evans – Evra
Valencia – Carrick – Anderson - Park
Rooney – Berbatov
Seneste kampe
Manchester United
29/10-2011 Everton 0 – 1 United (PL)
25/10-2011 Aldershot 0 – 3 United (CC)
23/10-2011 United 1 – 6 City (PL)
18/10-2011 Otelul Galati 0 – 2 United (CL)
15/10-2011 Liverpool 1 – 1 United (PL)
Oțelul Galați
28/10-2011 Oțelul Galați 1 – 0 Gaz Metan
22/10-2011 Targu Mures 1 – 2 Oțelul Galați
18/10-2011 Oțelul Galați 0 – 2 United (CL)
14/10-2011 Oțelul Galați 1 – 1 Petrolul Ploiesti
02/10-2011 Steaua Bukarest 2 – 1 Oțelul Galați
Historie
Kampe: 1
United-sejre: 1
Galați-sejre: 0
Uafgjorte: 0
Odds
United: 1,09
Uafgjort: 9,24
Otelul Galati: 27,35
Tv
Onsdag d. 2. november kl. 20:45 på 3+
Madsens Corner
Manchester United har mødt Otelul Galati 1 gang i en liga eller pokal kamp. Det er blevet til 1 sejr Målscoren er 2-0.
Manchester United har ikke haft nogle spiller som også har spillet for Otelul Galati.
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
18 10 2011 Otelul Galati - 2-0 EC 49,500 Rooney2pen
k v u t for imod tilskuer
HJEMME -
UDE 1 1 2- 49,500
ialt 1 1 2- 49,500
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
schousboe9
31-10-2011, 19:04
Otelul Galati mangler Filip, Adrian Sălăgeanu og Buş.
Så er det godt, der går fly fra Rumænien! :D
:tumble:
Any-who... Meget enig i startopstillingen. Det er som bekendt en must-win, og Vidic mangler mange kampe i benene, så mon ikke han også spiller her. Ud med Evans. Ellers tror jeg ikke på de store overraskelser. 3-0.
Don Kafai
31-10-2011, 19:06
og Vidic mangler mange kampe i benene, så mon ikke han også spiller her.
Så taber vi kampen 0-3, det ville ikke være så fedt..
Jeg tror helt sikkert Rooney er med på onsdag, idet han nok ikke skal spille nogle kampe i landskamps pausen.
Lindegaard
Fabio – Ferdinand – Jones – Evra
Valencia – Carrick – Anderson - Nani
Rooney – Welbeck
Tror på en 4-0 sejr med 2 af Rooney, også står Nani og Welbeck for de sidste 2.
patrick1991
31-10-2011, 19:25
så du mener Ferdinand skal starte inde???.. han er jo piv elendig pt. det ville være et for stort sats..
så du mener Ferdinand skal starte inde???.. han er jo piv elendig pt. det ville være et for stort sats..
Ja han kan umuligt hamle op med Otelul Galatis verdensstjerner.
United-forever
31-10-2011, 19:32
[...] og Vidic mangler mange kampe i benene, så mon ikke han også spiller her. Ud med Evans.
Som der også står i optakten har Vidic karantæne :Smackden:
;)
United-forever
31-10-2011, 19:33
Hvornår kan han så få lov til at starte inde igen? Hvornår ved vi at han ikke er pivelendig pt? At bænke ham i resten af sæsonen ville være fjollet når man tænker på hvor dygtig han er, og hvis ikke han skal prøve at komme igang mod et hold som Galati, hvornår så?
Gad rigtig godt at vide om Welbeck spiller.. Han vil være rigtig god at få på mit drømmehold..
schousboe9
31-10-2011, 19:56
Som der også står i optakten har Vidic karantæne :Smackden:
;)
Haha, flot...
Men til mit forsvar, så troede jeg jo heller ikke på de store overraskelser - og det ville sgu da overraske, hvis han startede! Så jeg har jo stadig ret!?
... Nej?
In the words og Bugge: I'll get my coat...
United DK
31-10-2011, 20:17
Lindegaard
Jones - Rio - Evans - Fabio
Nani - Carrick - Anderson - Welbeck
Hernandez - Rooney
Den skal bare vindes.
Parkohargo
31-10-2011, 20:26
Lindegaard
Fabio - Evans - Rio - Evra
Valencia - Carrick - Anderson - Nani
Welbeck - Berbatov
4-0 til os.
MOHoegsted
31-10-2011, 21:40
Skal vi så ikke bare bænke hele forsvaret pånær Vidic, for han er jo reelt set den eneste der har præsteret godt den seneste tid. Nååååår nej, Vidic er ude med karantæne...
Det utroligt sådan du er ude efter Ferdinand, når de andre ikke har præsteret heller. Der er kommet nogle hatere efter Ferdinand, ligesom mange har det med Gibson og Berbatov.
Desuden er jeg sikker på Ferdinand bare skal igennem den her periode, og så han verdensklasse igen.
Var det ikke os dig sidste gang der var sådan ude med riven af Ferdinand? Gal det kan tænde mig af. Det ikke engang en sjov kommentar.
OneAndOnly
01-11-2011, 07:28
Fuldkommen enig. Ferdinand er en verdensklassespiller, og at han har været skidt kørende er jeg sikker på har noget med alle de skader han har haft, og at han nu er kommet op i alderen. Han har været en stor succes og grunden til United har haft så gode år førhen. At sige at han skal sælges er stupidt, da jeg ikke tror på at nogle andre i truppen er SÅ god ude for banen for at holde sammen på holdet!
Glory Man United
01-11-2011, 08:06
Lindegaard
Jones - Rio - Evans - Fabio
Valle - Carrick - Anderson - Nani
Hernandez - Rooney
Giv Evra og Fletcher en pause og få afgjort kampen i 1. halvleg. Så kan spillere som Rooney og Nani tages ud...
Rio skal slet ikke sælges, han skal bare straffes for sin alt for overlegne attitude og dovne indstilling til tingene i over en periode, og han skal stadigvæk ikke starte inde i min verden. Jeg finder det dybt problematisk, at en som Rio, med så meget erfaring, virker så ligeglad. Det pisser mig gevaldigt af.
Håber på følgende opstilling.
Lindegaard
Valencia - Smalling - Jones - Fabio
Nani - Pogba - Carrick - Welbeck
Rooney - Hernandez
Håber bare at Pogba eller Morrison er på bænken. Ville være guddommeligt.
Glory Man United
01-11-2011, 13:09
Rio skal slet ikke sælges, han skal bare straffes for sin alt for overlegne attitude og dovne indstilling til tingene i over en periode, og han skal stadigvæk ikke starte inde i min verden. Jeg finder det dybt problematisk, at en som Rio, med så meget erfaring, virker så ligeglad. Det pisser mig gevaldigt af.
Håber på følgende opstilling.
Lindegaard
Valencia - Smalling - Jones - Fabio
Nani - Pogba - Carrick - Welbeck
Rooney - Hernandez
Håber bare at Pogba eller Morrison er på bænken. Ville være guddommeligt.
Smalling er ude i en måneds tid. Så du må altså vælge mellem Evans eller Rio gamle jas
VonKoblenz
01-11-2011, 13:10
Jeg tror helt sikkert Rooney er med på onsdag, idet han nok ikke skal spille nogle kampe i landskamps pausen.
Lindegaard
Fabio – Ferdinand – Jones – Evra
Valencia – Carrick – Anderson - Nani
Rooney – Welbeck
Tror på en 4-0 sejr med 2 af Rooney, også står Nani og Welbeck for de sidste 2.
Syntes den opstilling er mege realistisk, håber dog ikke Carrick starter inde.. Heller ikke Evra :D Aner bare ikke hvem som skal være der istedet for Carrick..
Eller Evra.
___
Håber på
Lindegaard
Valencia - Ferdinand - Jones - Fabio
Nani - Pogba - Anderson - Welbeck
Rooney - Hernandez
patrick1991
01-11-2011, 13:10
forstår godt du ik vil have rio starter.. mener også han skal have lidt tid, på bænken, som evra også skal.. De har ikke præsteret.. Backen skal sku præstere.. Midtbanen har heller ikke, men forsvaret skal bare være der!.. Kommer de gennem midtbanen så må forsvaret sku generobre bolden.. Smalling erdesværre nok skadet...
Så ved ikke hvem det skal være hvis vidic har karantæne.. Så det bliver nok Ferdinand.. Det kommer måske til at koste, med så må rooney med hjem og hjælpe, og så bliver det ikke mange mål der bliver scoret, men i det mindste kan vi hive en 1 eller 2 0 sejre hjem så.. Med de skader og den mangel på ordentligt kvalitet, på midten, er united i mine øjne ikke de bedste, men får de vendt det igen, så er de!!!
MagnusChristiansen
01-11-2011, 15:12
Lindegaard
Valencia - Ferdinand - Fryers - Fabio
Rooney
Berbatov
Håber Evra får en pause, det kunne han godt ligne én der trængte til. Fryers kan godt få chancen i den her. Berbatov synes jeg fortjener spilletid, og det her vil være en perfekt kamp for ham. Welbeck gjorde det godt mod Everton på kanten, og bliver prøvet af dér igen. Gider ikke lige tjekke Sydkoreas landsholdsprogram, men kunne forestille mig at Park skal spille med dem, så han får en pause. Rooney styrer kampen i morgen totalt, men scorer dog ikke.
Deres offensiv kan ikke true os. De får dog én stor chance, som Lindegaard redder brillant.
Vi vinder 3-0
1-0 Berbatov
2-0 Welbeck
3-0 Berbatov
Lindegaard
Valencia - Ferdinand - Fryers - Fabio
Rooney
Berbatov
Håber Evra får en pause, det kunne han godt ligne én der trængte til. Fryers kan godt få chancen i den her. Berbatov synes jeg fortjener spilletid, og det her vil være en perfekt kamp for ham. Welbeck gjorde det godt mod Everton på kanten, og bliver prøvet af dér igen. Gider ikke lige tjekke Sydkoreas landsholdsprogram, men kunne forestille mig at Park skal spille med dem, så han får en pause. Rooney styrer kampen i morgen totalt, men scorer dog ikke.
Deres offensiv kan ikke true os. De får dog én stor chance, som Lindegaard redder brillant.
Vi vinder 3-0
1-0 Berbatov
2-0 Welbeck
3-0 Berbatov
I like! Dog tror jeg også at Berba nupper Welbecks mål, således han får hattrick!
Don Kafai
01-11-2011, 15:21
forstår godt du ik vil have rio starter.. mener også han skal have lidt tid, på bænken, som evra også skal.. De har ikke præsteret.. Backen skal sku præstere.. Midtbanen har heller ikke, men forsvaret skal bare være der!.. Kommer de gennem midtbanen så må forsvaret sku generobre bolden.. Smalling erdesværre nok skadet...
Så ved ikke hvem det skal være hvis vidic har karantæne.. Så det bliver nok Ferdinand.. Det kommer måske til at koste, med så må rooney med hjem og hjælpe, og så bliver det ikke mange mål der bliver scoret, men i det mindste kan vi hive en 1 eller 2 0 sejre hjem så.. Med de skader og den mangel på ordentligt kvalitet, på midten, er united i mine øjne ikke de bedste, men får de vendt det igen, så er de!!!
Jeg undrer mig lidt over dit indlæg.
Til det første du skriver med at straffe spillere, så burde det vel være hele forsvaret. Jeg forstår i øvrigt ikke denne nedsabling af Rio, han var da en af dem der rent faktisk blev tilbage, da City kom på 3,4,5 og 6-1. Evra har muligvis været den svageste spiller, men hvad nytter det at straffe ham, når alternativet hedder Fabio i de første 45-50 mins, og så Evans i resten af kampen? Hvis Evans også skal straffes, så er vi pludselig ude i: Valencia - Carrick - Jones - Fabio, og det holder ingenlunde.
Jeg har måske været blind, men har Rio virkelig være så ringe? Jeg ser det mere som en konsekvens af det naive spil, at vi har lukket så meget ind. Selv med Vidic alene tilbage, så ville City også have scoret til 4,5 og 6-1, da de var i stort flertal i de situationer.
Og det med at Rooney skal tilbage og hjælpe holder heller ikke. Rooney har ikke scoret et eneste mål (udover de dér straffespark) siden Chelsea-kampen 18. september! Det skyldes at han nærmest har ageret midtbane, og det er jeg langt fra tilfreds med.
Jeg foreslår denne til i morgen:
Lindegaard
Jones – Ferdinand – Evans – Fabio
Rooney - Berbatov
Otelul vil pakke sig med 11 mand, og så burde en to-mands-midtbane kunne gøre jobbet. Berbatov er langt mere kreativ, og i en kamp som den i morgen, tror jeg vi vil få mere gavn af ham, end Hernandez. Evra kan til gengæld få en pause, mest af alt fordi han er den eneste venstre-back vi har, og han kommer til at spille 2-3 gange om ugen frem mod nytåret. At Fabio så kun holder en times tid må vi bære over med, og en fræk løsning kunne være at have Fryers med på bænken.
Nogle vil mene det er for stærkt et hold, men så må vi bare afgøre kampen i 1. halvleg, og sende nogle andre spillere på banen.
Larnell Cole and Zeki Fryers have been given Champions League Squad numbers.
Taget fra redcafe. Spændende, men mon ikke begge i så fald starter på bænken, hvis de overhovedet er at finde blandt de udtagne?
17:20 Ezekiel Fryers (51) and Larnell Cole (52) have been handed shirt numbers for the Champions League as 'B list' players after training with the first-team this morning. Could the youngsters be set for their European bow tomorrow night? (AM)
17:19 Confirmation from UEFA that Nemanja Vidic is serving a two-game suspension in Europe so our skipper will also sit out the match against Benfica, which looks like being a key fixture in Group C. Michael Carrick, who trained alone on Tuesday, is only one booking away from a Champions League ban. (AM)
Fra manutd.com.
De trænede i hvert fald med de 25 der kan komme i spil til kampen, men om de er blandt de sidste 18 er ikke til at vide.
Anderson8
01-11-2011, 19:10
Larnell Cole and Zeki Fryers have been given Champions League Squad numbers.
Taget fra redcafe. Spændende, men mon ikke begge i så fald starter på bænken, hvis de overhovedet er at finde blandt de udtagne?
17:20 Ezekiel Fryers (51) and Larnell Cole (52) have been handed shirt numbers for the Champions League as 'B list' players after training with the first-team this morning. Could the youngsters be set for their European bow tomorrow night? (AM)
17:19 Confirmation from UEFA that Nemanja Vidic is serving a two-game suspension in Europe so our skipper will also sit out the match against Benfica, which looks like being a key fixture in Group C. Michael Carrick, who trained alone on Tuesday, is only one booking away from a Champions League ban. (AM)
Fra manutd.com.
Hvorfor har vi ikke appelleret den karantæne? Der var jo ikke skyggen af rødt kort.
Lindegaard
Fabio Ferdinand Jones Fryers
Valencia Carrick Anderson Nani
Rooney Berbatov
3 point på kontoen, længere er den ikke.
Ferdinand skal vel ikke som sådan "straffes" pga. nogle dårlige kampe. Han ryger vel bare bag i køen, hvilket betyder, at han spiller idag, hvor Vidic har karantæne, men at han sidder på bænken igen i weekenden mod Sunderland.
Rafael skulle være klar igen så jeg tror han godt kunne få lidt spilletid imorgen.
Jeg vil glæde mig hvis han var fit. Hans energi og drive har jeg ihvertfald savnet.
http://www.bold.dk/nyt/United-starter-med-stjernerne
Fergie mener vi vil se to-tre ændringer på holdet fra i weekenden.
http://www.bold.dk/nyt/United-starter-med-stjernerne
Fergie mener vi vil se to-tre ændringer på holdet fra i weekenden.
Mon ikke det bliver Anderson istedet for Cleverley, og Rio istedet for Vidic og Nani istedet for Park?
DG
Rafael - Rio - Jones - Fabio/Evra
Rooney - Berbatov
Rio i midterforsvaret pga. mangel på Vidic og Smalling. Evans skal naturligvis ikke på banen.
Valencia fortjener at få en kamp fra start.
Carrick (desværre), i stedet for Cleverley.
Berbatov for at give Hernandez og Welbeck en pause.
Evra virker MEGET træt for tiden. Han skal have en pause. Håber det kan hjælpe på hans energi til weekenden.
Forhåbentlig har vi lukket kampen efter første halvleg. Så kan vi pille Rooney, Nani og evt. Carrick ud og prøve Pogba i stedet. Og måske se en Morrison på Nani's plads.
2-0 united.
Berbatov 1, Valencia 1.
Hvorfor har vi ikke appelleret den karantæne? Der var jo ikke skyggen af rødt kort.
Er ikke sikker på man kan? Var det ikke hele humlen ved at Fletcher missede første Barca finale?
Man kan hvis man ikke hedder Manchester United.
De Gea, Jones, Ferdinand, Evans, Fabio,Valencia, Rooney, Anderson, Nani, Owen, Berbatov
Nick Coppack på Twitter.
- Rooney som CM?
Svanen94
02-11-2011, 18:55
Interessant med Rooney på midtbanen. Ville godt have haft Morrison på bænken.
Tak for kaffe! Det ligner da det mest offensive vi kan stille med..Spændende.
De Gea, Jones, Ferdinand, Evans, Fabio,Valencia, Rooney, Anderson, Nani, Owen, Berbatov
Nick Coppack på Twitter.
- Rooney som CM?
Spændende! Så får vi afprøvet det alle har skrevet efter.
Bænken: Lindegaard, Fryers, Evra, Park, Pogba, Hernandez, Welbeck - Og egentlig en spændende bænk!
Spændende opstilling - og bænk! Håber at se Pogba i løbet af kampen
Med denne offensive og stærke opstillig skal vi vinde - også stort! 6-0 siger jeg, med en masse mål fra vores angribere
Go' kamp
VonKoblenz
02-11-2011, 19:03
underlig opstilling.. hmm...
Ja nu må vi se..
Anderson8
02-11-2011, 19:04
Perfekt at starte med Roo som CM i sådan en kamp. Spændende projekt SAF er i gang med.
Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg siger til det. Jeg vil rigtig gerne have til at score en masse kasser, hvilket ikke kommer til at ske fra CM af. Men samtidig vil jeg også gerne have, at han bidrager så meget med spillet, som han gør fra midtbanen af.
Hvad synes I?
EDIT: Skal nok flyttes til Rooney-tråden.
Jeg fatter ikke hvad Rooney laver nede på midtbanen. Please lad være, at omskole ham Ferguson.
Ellers er det vel nogenlunde forventet, pånær lige Owen, der af en eller anden grund skal have spilletid.
Perfekt at starte med Roo som CM i sådan en kamp. Spændende projekt SAF er i gang med.
Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg siger til det. Jeg vil rigtig gerne have til at score en masse kasser, hvilket ikke kommer til at ske fra CM af. Men samtidig vil jeg også gerne have, at han bidrager så meget med spillet, som han gør fra midtbanen af.
Hvad synes I?
Synd hvis han skal ligge dernede :)
United-forever
02-11-2011, 19:16
Hvad synes I?
Tja .. I det lange løb er han da så afgjort bedst som angriber, og det er også der vi skal benytte ham mest .. Men det er fint nok at have flere muligheder og han har jo lidt de der scholesey afleveringer ind imellem og kan godt tilføre noget af den kreativitet på midtbanen som vi jo går og skriger efter .. Samtidig giver det jo også mulighed for at give Berba og Owen spilletid, og det mener jeg de begge to fortjener ..
MOHoegsted
02-11-2011, 19:16
Jeg fatter ikke hvad Rooney laver nede på midtbanen. Please lad være, at omskole ham Ferguson.
Ellers er det vel nogenlunde forventet, pånær lige Owen, der af en eller anden grund skal have spilletid.
Jeg er helt enig. Dog synes jeg det er fint at han har nogle flere tråde at spille på, så vi kan bruge ham dernede i enkelte tilfælde. Men jeg ser ham som angriber, og det skal også være hans startplads.
Synd hvis han skal ligge dernede :)
Han spiller jo der (og alle andre steder) alligevel?
Og lur mig om han ikke får puttet en kasse eller to ind i aften.
Kan sagtens se ham fremover på midten bag Chicharito og/eller Welbeck i idealopstillingen.
Jeg tror da, at United vinder, men synes samtidigt, at det grænser til det arrogante at satse i en så vigtig kamp alligevel, selv om modstanderen burde kunne overkommes.
Owen kunne også dække en plads på den centrale midt, det har han da gjort flere gange i Cup-kampene..
Jeg tror Ando/Rooney bliver en spændende midtbane duo, omend jeg nok hellere have set Fletch/Rooney eller Park/Rooney..
Berbatov hattrick i aften!!
VonKoblenz
02-11-2011, 19:34
På tv2 sport sagde de lige, at Lindegaard står. WRONG :)
VonKoblenz
02-11-2011, 19:43
Glad for at se en Evra på bænken :D
Vidic - The Terminator
02-11-2011, 19:45
Kom så, Fabio, lad os se nogle gode drives op ad banen!
VonKoblenz
02-11-2011, 19:46
Kom så, Fabio, lad os se nogle gode drives op ad banen!
Lad os få sparket ham igang, så han kan udfordrer Evra!
VonKoblenz
02-11-2011, 19:52
Yes yes yes Antonio Valencia!!!
Vidic - The Terminator
02-11-2011, 19:54
Sådan! ;-)
Thomas Nielsen
02-11-2011, 19:54
Glad for at se en Evra på bænken :D
Hvis alternativet er Fabio er vi sgu lige vidt.. :(
Thomas Nielsen
02-11-2011, 19:56
Owen skadet igen igen, ind med Chica..
VonKoblenz
02-11-2011, 19:56
Hvis alternativet er Fabio er vi sgu lige vidt.. :(
Ja, men tror på den knægt! :D
Vidic - The Terminator
02-11-2011, 19:58
Godkendt start af Valencia. :-)
Thomas Nielsen
02-11-2011, 20:01
Godkendt start af Valencia. :-)
Bestemt også af Rooney, omend på en halv-billig baggrund indtil videre,
Gaaaaaaaaab! Hvor spiller vi dog utroligt langsomt... 1 afslutning på mål efter 20 min (målet)! Det altså ikk godt nok det her..
Jeg har den samme følelse lige nu, som når United er bagud.
Ja flot vi har bolden meget, men det er da sørgeligt hvor lidt bolden er på Otelul's banehalvdel?
Hvis vi ikke kan åbne deres midtbane, så kan vi ingen midtbane åbne.
Bolden bliver konstant spillet bagud.
Jeg ville være stolt som Otelul fans lige nu. De gør vel alt rigtigt, udover målet til 1-0.
Inderst inde mener jeg faktisk det er lidt pinligt hvor svagt det ser ud offensivt.
Kunne forstå dette spil, hvis United havde været foran 3-0 og vi var i det 80 min.
VonKoblenz
02-11-2011, 20:21
Unødvendigt gult kort din nød Evans. ^^
Evans for helvede. Kan vi ikke snart blive fri for ham?
Thomas Nielsen
02-11-2011, 20:27
For helvede Nani... Godt nappet de Gea
VonKoblenz
02-11-2011, 20:28
Jo vi har domineret, men ikke spillet godt. Ingen chancer produceret.
Puuuha. Der skulle den have stået 1-1 og ordentlig røvfuld til forsvaret. Tak, de Gea... og lad os så få hårtørreren i pausen, for det er da til at lukke op og skide i.
Prøv at se Berbalorts attitude... brokker sig konstant over uduelige holdkammerater og når han selv får bolden, så dribler han direkte ind i to mand.
Han er slet ikke en værdig Unitedspiller. den gik måske i Tottenham dengang, for han var holdets stjerne. Men hos os er han jo langt nede i hierakiet og burde være ydmyg og kæmpe for pladsen
Thomas Nielsen
02-11-2011, 20:32
Det nytter sgu ikke noget at have 80% boldsesiddelse når man ikke kan udnytte det.. Nani, Anderson, Berba, Chica, og til dels Valencia er jo totalt anonyme.. Det går så langtsomt at min mormor på 80 kraftedeme kunne følge med..
Folk ville sige man ikke kan være utilfreds selvom man er foran, men det er jeg nu.
Det ligner endnu en CL aften hvor vi er højrøvede og kan miste pointene til slut.
Det er for sløvt offensivt, og defensiven er ikke på plads, som den har været igennem stort set hele sæsonen.
Med spillere som Anderson og Evans vil der opstå misforståelse og fejlafleveringer, og det kan efter min mening koste os point idag, hvis vi ikke går ud efter pausen og trykker lidt hårdere på gaspedalen.
Evans får igen en mindre hjerneblødning og laver en helt unødvendig takling - Klaphat. Syntes Rooney ser rigtig godt ud på midtbanen og fordeler spillet glimrende. Jones er igen imponerende. Håber vi kan lukke kampen hurtigt, så vi kan se Pogba på banen.. COME ON
Thomas Nielsen
02-11-2011, 20:34
Prøv at se Berbalorts attitude... brokker sig konstant over uduelige holdkammerater og når han selv får bolden, så dribler han direkte ind i to mand.
Han er slet ikke en værdig Unitedspiller. den gik måske i Tottenham dengang, for han var holdets stjerne. Men hos os er han jo langt nede i hierakiet og burde være ydmyg og kæmpe for pladsen
Helt enig.. Jeg er SÅ pisse træt af at se på ham, og hans konstante brokken af medspillerne.. Fuck jeg håber han bliver skudt ad helvede til til Januar.
For fanden hvor er det synd for Owen. Verdens mest sympatiske (og skadesplagede, kun overgået af Hargreaves) fodboldspiller har sgu fortjent mere end 10 minutter på banen. Held i uheld at Hernandez så kommer på banen :D
Kedelig kamp so far. Vi er simpelthen ikke specielt farlige og skal bruge et utal af chancer for at score et mål. Jeg savner den der "nu går vi satme ud og rundbarberer de der alibi-polakkere, så de kan fatte at de er i Manchester"-attitude.
Kunne forestille mig at Park ville kunne give mere energi og flere løb i 2. halvleg eller i sidste halve time.
Spot on! Kunne ikke være mere enig. Han er forfærdelig at se på og skaber en rigtig dårlig stemning på holdet med sine udfald. At PSG åbenbart har budt 12 mil pund i sommers og det blev afvist er mig fuldstændigt uforståeligt! Han har aldrig passet ind i United og kommer aldrig til det! Væk med ham..Helt væk,tak!
Helt enig.. Jeg er SÅ pisse træt af at se på ham, og hans konstante brokken af medspillerne.. Fuck jeg håber han bliver skudt ad helvede til til Januar.
For Berbatov ligner det mere en søgen efter personlig succes, end det er efter hold succes.
United-forever
02-11-2011, 20:39
Så når en mand bliver droppet til truppen til en CL finale efter at være holdets topscorer i den indeværende sæson til fordel for en Michael Owen, der ikke for alvor har scoret i andre kampe end ligacup kampe i løbet af sæsonen, men alligevel vælger at blive og kæmpe for sin plads, og som aldrig har brokket sig offentligt over at blive skubbet mere og mere ud i kulden (selv sidste sæson, hvor han endelig kom i gang og scorede mange mål og spillede godt) er altså ikke ydmyg?
Ja, han brokker sig og slår ud med armene når tingene ikke kører helt, og nej han har ikke spillet super godt de kampe han har spilet i år, men det er så den type spiller han er .. Men hans arbejdsvilkår har virkelig heller ikke været særlig gode med meget sparsomme, meget spredte minutters spilletid. Og han må i hvert fald være en ydmyg person, når han stadigvæk er i klubben uden brok .. (noget mere ydmyg end Tevez for eksempel har vist sig at være, selvom han i modsætning til Berba altid har løbet røven ud af bukserne) ..
Jeg tror Berbatov føler sig ekstremt presset til at præstere og score mål, og det gavner ham slet ikke.
Han er konstant ved at rive hovedet af hans medspillere. Han virker ellers som en rigtig hyggefar udenfor banen, men jeg tror ikke han har det godt med at skulle kastes i ilden sådan på månedsbasis.. Forståeligt nok selvfølgelig, men desværre har vi bare bedre spillere end ham.
Jeg har sgu lidt ondt af manden, for jeg kan i bund og grund godt lide ham. Dermed ikke sagt at jeg ikke er enig i at han formentlig er færdig i United snart.
Evans får igen en mindre hjerneblødning og laver en helt unødvendig takling - Klaphat. Syntes Rooney ser rigtig godt ud på midtbanen og fordeler spillet glimrende. Jones er igen imponerende. Håber vi kan lukke kampen hurtigt, så vi kan se Pogba på banen.. COME ON
Hvor er det dog synd at se Rooney ligge så langt nede i banen. Han skal op foran og ligge, og der er han også bedst. Trist i mine øjne at se ham dernede. berbatov håber jeg er væk til vinter. kan slet ikke klare hans attitude mere.
Ud: Berbatov
Ind: Pogba (hehehehehehehehh3h3h3)
Og så Rooney i hans foretrukne position :trophy:
Thomas Nielsen
02-11-2011, 20:42
For Berbatov ligner det mere en søgen efter personlig succes, end det er efter hold succes.
Hvis det viser sig at være tilfældet har Ferguson jo før aldrig tøvet med at svinge øksen.. RVN, Becks, Stam.. Så mon ikke Berba er på vej ud også.?!
United-forever
02-11-2011, 20:45
Jeg tror Berbatov føler sig ekstremt presset til at præstere og score mål, og det gavner ham slet ikke.
Han er konstant ved at rive hovedet af hans medspillere. Han virker ellers som en rigtig hyggefar udenfor banen, men jeg tror ikke han har det godt med at skulle kastes i ilden sådan på månedsbasis.. Forståeligt nok selvfølgelig, men desværre har vi bare bedre spillere end ham.
Jeg har sgu lidt ondt af manden, for jeg kan i bund og grund godt lide ham. Dermed ikke sagt at jeg ikke er enig i at han formentlig er færdig i United snart.
Du rammer nok problemet meget godt her. Hvor meget bedre spillere vi har er jeg ikke sikker på, men spillere som Hernandez og Welbeck har jo i hvert fald nok mere fremtid, og det er nok derfor de bliver valgt .. En spillere der scorede tyve mål og blev PL topscorer sidste sæson, på trods af en status som reserve i sidste halvdel af sæsonen, er det vel svært at finde mange der er bedre end ..
Alle professionelle fodboldspiller stræber efter personlig succes (chokerende, jeg ved det).
Berbatov virker frustreret fordi han er desperat efter at gøre en forskel og komme for alvor ind i varmen igen. Det er uheldigvis lidt træls at se på.
Jeg kan ikke mindes at vi ha haft en så ringe midtstopper som Evans, som har fået så mange kampe. Han laver en fejl hvert 10. minut...
Jesus christ hvor jeg savner en /ignore funktion på alle Berba-haters :D
Manden spillede en fænomenal kamp mod Aldershot, grunden til dette mener jeg er, at han i den kamp var med til at skabe kampen..
Lige pt. kører vi bolden rundt på egen side af midterlinjen, og så er der da ikke meget at sige til at man som angriber bliver frustreret..
Manden vil gerne score, og brokker sig selvfølgelig over at bolden aldrig rigtig kommer op til ham..
Fabio har spillet en rigtig god første halvleg :)
Anderson synes jeg desværre har været for anonym, og jeg savner også at Rooney tager lidt flere løb fremad med bolden.. Det han laver lige pt. kunne Carrick ligeså godt have lavet..
(og bedst som jeg sidder og forsvarer Berbatov sætter han lige et helt angreb op, som han desværre ikke afslutter ligeså godt - han burde nok have skudt selv..)
Enig. Sidste sæson fik han spilletid, og han leverede. Det er ikke alle der bare kan hoppe på banen og spille godt i 30 minutter, hver anden uge..
Og jeg tror mange lækker for meget i Berbatov's attitude på banen. Det virker ikke til medspillerne har et problem med det, så hvorfor har I?
United-forever
02-11-2011, 20:50
(og bedst som jeg sidder og forsvarer Berbatov sætter han lige et helt angreb op, som han desværre ikke afslutter ligeså godt - han burde nok have skudt selv..)
Ja, hvor ville man ønske at han tænke på egen personlig succes i stedet for holdets ;)
Thomas Nielsen
02-11-2011, 20:52
Nani har pt smidt alt væk han har rørt ved idag...
Så når en mand bliver droppet til truppen til en CL finale efter at være holdets topscorer i den indeværende sæson til fordel for en Michael Owen, der ikke for alvor har scoret i andre kampe end ligacup kampe i løbet af sæsonen, men alligevel vælger at blive og kæmpe for sin plads, og som aldrig har brokket sig offentligt over at blive skubbet mere og mere ud i kulden (selv sidste sæson, hvor han endelig kom i gang og scorede mange mål og spillede godt) er altså ikke ydmyg?
Ja, han brokker sig og slår ud med armene når tingene ikke kører helt, og nej han har ikke spillet super godt de kampe han har spilet i år, men det er så den type spiller han er .. Men hans arbejdsvilkår har virkelig heller ikke været særlig gode med meget sparsomme, meget spredte minutters spilletid. Og han må i hvert fald være en ydmyg person, når han stadigvæk er i klubben uden brok .. (noget mere ydmyg end Tevez for eksempel har vist sig at være, selvom han i modsætning til Berba altid har løbet røven ud af bukserne) ..
jeg er lidt enig... jeg er også imponeret over at han ikke brokker sig i medierne - respekt for det! Men det hjælper jo hat, når han ikke følger den ydmyge stil op på banen. Jeg forstår ikke hvad han vil... han ligner en mand der gerne vil væk, men han siger noget helt andet i medier. Men det er jo helt uacceptabelt, at han brokker sig sådan over medspillere... jeg kan ikke huske hvornår SAF sidst har accepteret det??
Han skaber bare en utrolig dårlig stemning i truppen og på lægterne.
Nani har pt smidt alt væk han har rørt ved idag...
Det samme gælder Anderson......................
Thomas Nielsen
02-11-2011, 20:54
Det samme gælder Anderson......................
Ja det er sgu godt nok skidt.. Satans hvor vi da mangler Clevs..
Jesus christ hvor jeg savner en /ignore funktion på alle Berba-haters :D
Manden spillede en fænomenal kamp mod Aldershot, grunden til dette mener jeg er, at han i den kamp var med til at skabe kampen..
Lige pt. kører vi bolden rundt på egen side af midterlinjen, og så er der da ikke meget at sige til at man som angriber bliver frustreret..
Manden vil gerne score, og brokker sig selvfølgelig over at bolden aldrig rigtig kommer op til ham..
Fabio har spillet en rigtig god første halvleg :)
Anderson synes jeg desværre har været for anonym, og jeg savner også at Rooney tager lidt flere løb fremad med bolden.. Det han laver lige pt. kunne Carrick ligeså godt have lavet..
Den holder ikke!!! Vi møder kun hold på det niveau en gang per sæson og han har spillet dårligt i de andre 7-8 kampe jeg har set ham i denne sæson.
Kig på Rooney, Hernandez og lign. de forventer jo heller ikke at alt spillet skal bygges op om dem - de kæmper bare!
Berbatov. Se ham i den situation! Han stod BOMstille i 10 sekunder og brokkede sig! Det er IKKE iorden. Nej han fik ikke bolden PÅ KANTEN, mens der var 3 forsvarsspillere i nærheden, MOVE ON!
PatriceEvra3
02-11-2011, 20:58
Hvor er det rystende at Otelul et eller andet dominere os på Old Trafford:mad:
Vi er pt. ikke et top tophold, når vi ikke har bolden.
Kasper United
02-11-2011, 20:59
Få Berbatov ud. Ind med Welbeck, så vi kan få lukket kampen.
Pinligt. Fucking pinligt..
Med det jeg har set de sidste par uger, ser det ikke ud til vi bliver mestre i den ene eller anden turnering.
Vi mangler SÅ mange ting for at komme på toppen.
Usselt
Igen er det Anderson der smider den væk.
Den holder ikke!!! Vi møder kun hold på det niveau en gang per sæson og han har spillet dårligt i de andre 7-8 kampe jeg har set ham i denne sæson.
Kig på Rooney, Hernandez og lign. de forventer jo heller ikke at alt spillet skal bygges op om dem - de kæmper bare!
Du har din mening, jeg har min.. Jeg mener ikke Berbatov er doven og jeg mindes da at der har været flere km-opgørelser der har givet mig ret..
Og endnu en gang viser Berbatov klassen i kombinationsspillet - der er han i hvert fald bedre end Chicharito som er klottet i bolden 4-5 gange i dag allerede :D
Iøvrigt intet ondt om Chicharito, jeg elsker ham for hans personlighed og kompromisløse afslutninger, ligesom jeg elsker Berbatov for hans personlighed og tekniske kunnen..
Otelul skifter ud gang på gang og tilkæmper sig mere og mere spil.
Kunne være fergie skulle få fingeren ud snart??
Hvad skete der lige der? En af deres forsvarsspillere støder sammen med deres målmand samtidig med at bolden går til os i hvad der ligner en kæmpe chance. Så zoomer de lige ind på ham der ligger ned og klipper tilbage til at vi har bolden nede i vores halvdel. Hvad skete der?
PatriceEvra3
02-11-2011, 21:03
For hver kamp der går tvivler jeg mere og mere på Anderson.
Pogba ind. Det kan næppe blive meget dårligere. Og få også Berbartov ud.
Vi savner i den grad en midtbanespiller, der ved hvordan man erobre bolde og laver et genpres. Det er ynkeligt at se på.
Jeg savner Giggs og/eller Cleverley - de kan diktere spillet på midten og så Rooney op i angrebet.
Spillere som Evans, Anderson, Carrick, Fletcher, Berbatov, Owen hører ikke hjemme i United længere. Niveauet er for lavt for ofte.
jeg ved godt at man ikke bare kan skifte et helt hold, men jeg vil bare hellere se Ravel Morrison og Pogba, Tunniscliffe mv. blive spillet ind.
Wellbeck og Cleverley kan vi jo se gør en forskel
Hvorfor stikker Nani ikke Berbatov der? Der ville jeg sgu også være blevet frustreret!
Ellers rigtig godt angreb..
Du har din mening, jeg har min.. Jeg mener ikke Berbatov er doven og jeg mindes da at der har været flere km-opgørelser der har givet mig ret..
Og endnu en gang viser Berbatov klassen i kombinationsspillet - der er han i hvert fald bedre end Chicharito som er klottet i bolden 4-5 gange i dag allerede :D
Iøvrigt intet ondt om Chicharito, jeg elsker ham for hans personlighed og kompromisløse afslutninger, ligesom jeg elsker Berbatov for hans personlighed og tekniske kunnen..
Du må jo ikke sammenligne de to... Berbatov er klasse i det opbyggende spil, men Hernandez er klasser over Berbatov når det gælder om at være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt...
Noget andet er så, at der er flere episoder hvor Berbatov kan spilles relativt blankt hvor man i stedet vælger den svære afslutning. Jeg synes det lugter lidt af, at han måske ikke er en så stor del af truppen som han tidligere har været...
For nu lige at tale Berbalove's sag, så giver de ham altså heller ikke bolden når han så er helt åben. Nani og Valencia har været selviske et par gange med Berba helt åben.
Og om Evans: #!#%=#"!
Hvorfor stikker Nani ikke Berbatov der? Der ville jeg sgu også være blevet frustreret!
Ellers rigtig godt angreb..
Ja, han skulle have haft den, men medspillerne er jo nok i tvivl om han gider løbe efter den... han gad jo ikke løbe hjem efter angrebet
Du må jo ikke sammenligne de to... Berbatov er klasse i det opbyggende spil, men Hernandez er klasser over Berbatov når det gælder om at være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt...
Noget andet er så, at der er flere episoder hvor Berbatov kan spilles relativt blankt hvor man i stedet vælger den svære afslutning. Jeg synes det lugter lidt af, at han måske ikke er en så stor del af truppen som han tidligere har været...
Jeg sammenligner dem heller ikke, jeg værdsætter netop Berbatov for at han er forskellig fra de andre :)
Tilgengæld synes andre folk at Berbatov løber for lidt - vel at mærke i sammenligning med de andre angribere :)
Og ja, enig - der har været et par situationer hvor Berba burde være blevet spillet igennem, men jeg tror måske det er en lidt forhastet konklusion..
På pre-season touren virkede han i hvert fald til at være fint integreret (vurderet ud fra Rio's dagbog)
PatriceEvra3
02-11-2011, 21:09
Altså hvis Berbatov ikke gider, så overtager jeg gerne hans plads gratis.
Et er at have en dårlig dag, det sker for selv den bedste, noget andet er at vise så lad en attitude.
Flå Anderson ud af den bane
Hiv Anderson ud og få Rooney længere frem på banen.
Kassen kan komme fra ham.
Imponerende indsats af rooney.. hatten af.
Jeg gad efterhånden godt at se giggs og Cleverley på den centrale... Ando er helt væk
Jeg er snart ved at være godt sur på Ferguson.
Han tror eller "vil" tro for meget på et par af sine spillere. Men nej, de er altså ikke gode nok.
Til januar skal der hentes kvalitet, IKKE ungdom.
patrick1991
02-11-2011, 21:12
ER ENIG... Han gør ikke noget ved det :(.. Ando.. skal SÆLGES. det må han snart forstå!!!!! Han kreere ikke noget!! hold kæææft hvor han dårlig.. Jeg kan ellers så godt lide ham! Hvad fanden sker der for vores united!! ?????
Er snart ved at blive godt sur
United spiller som et hold der aldrig har mødt hinanden før. Det er PINLIGT
Altså hvis Berbatov ikke gider, så overtager jeg gerne hans plads gratis.
Et er at have en dårlig dag, det sker for selv den bedste, noget andet er at vise så lad en attitude.
Hvad skulle han have gjort? Han får et skub da han er oppe i fart, og forsvarsspilleren spiller den op ad banen. Han havde ikke nået den selv hvis han var spurtet tilbage..
Vi havde også sådan en periode sidste år... jeg fatter det ikke.
Det er meget elementært. Ando laver personlige fejl hver anden gang.
Evans det samme. Berba gider ikke.
PatriceEvra3
02-11-2011, 21:16
Hvad skulle han have gjort? Han får et skub da han er oppe i fart, og forsvarsspilleren spiller den op ad banen. Han havde ikke nået den selv hvis han var spurtet tilbage..
Hans konstante slåen ud med armene, og ikke særligt hårde arbejdsindsats er trættende. Det er ikke fordi han ligner en der giver alt i duellerne.
Kasper United
02-11-2011, 21:16
Så la' da vær' Berbatov...
(...)Det er ikke fordi han ligner en der giver alt i duellerne.
Man skal ikke skue hunden på hårene - er det ikke sådan man siger ;)
Se DER kan man kritisere Berbatov. Han læser spillet flot og napper bolden, men gør det ikke færdigt. Skulle have lukket kampen der.
Thomas Nielsen
02-11-2011, 21:17
Slap dog af Anderson er svag.... få ham nu UD !!!
Andersons make or break sæson ligner endnu en fiasko.. Bliver det ikke bedre, skal han afsted til sommer.
patrick1991
02-11-2011, 21:18
jamen dog!!! Det jo ik prof det der!!!!!!!!!!!!... De vinder ik EN SKID med den LATTERLIGE DÅRLIGE MIDTBANE !! Hold kææææft jeg brækker mig over ando!!
VonKoblenz
02-11-2011, 21:19
Forhelved en indstilling vi har på banen er jo frygteligt.. Vi er lade og langsomme.. Damm you vi mangler en playmaker!
Andersons make or break sæson ligner endnu en fiasko.. Bliver det ikke bedre, skal han afsted til sommer.
Anderson har spillet rigtig mange kampe denne sæson, men bare blevet ringere og ringere. carrick bliver da i det mindste bedre og bedre, sædvanligvis.
Jeg elsker Ando, men jeg håber han bliver solgt, for han er alt, alt for ringe.
PatriceEvra3
02-11-2011, 21:19
Lyon- Real 0-2
Bayern - Napoli 3-1
Villereal - City 0-3
Hvor er det dog hamrende frustrerende at se de hold, vi skulle kunne sammenligne os med kører væsentligt bedre modstandere over. Vi er efter de hold som de ser ud lige nu.
Endelig blev Anderson taget ud, han er godt nok ringe p.t
Thomas Nielsen
02-11-2011, 21:20
Endelig... Anderson ud, Park ind
VonKoblenz
02-11-2011, 21:21
Forstår ikke hvorfor Berbatov ikke ryger ud i stedet for en Welbeck... :S
Kasper United
02-11-2011, 21:24
Forstår ikke hvorfor Berbatov ikke ryger ud i stedet for en Welbeck... :S
Helt enig. Tror ikke, Berbatov får mere ud af denne kamp, desværre. Havde ønsket, at han fik selvtillid, men han er bare ikke god nok.
Jeg savner Giggs og/eller Cleverley - de kan diktere spillet på midten og så Rooney op i angrebet.
Spillere som Evans, Anderson, Carrick, Fletcher, Berbatov, Owen hører ikke hjemme i United længere. Niveauet er for lavt for ofte.
jeg ved godt at man ikke bare kan skifte et helt hold, men jeg vil bare hellere se Ravel Morrison og Pogba, Tunniscliffe mv. blive spillet ind.
Wellbeck og Cleverley kan vi jo se gør en forskel
Det fremstår ret useriøst at du, i din frustration over en dårlig kamp, vil smide Carrick, Fletcher og Owen ud, som med undtagelse af Owens 7 min. end ikke har deltaget. Jeg forstår ikke hvorfor man ikke prøvede Rooney og Fletcher sammen i dag. Fletcher kan bruge kampene, og så ville man have offensiv/defensiv balancen på midtbanen.
VonKoblenz
02-11-2011, 21:26
Helt enig. Tror ikke, Berbatov får mere ud af denne kamp, desværre. Havde ønsket, at han fik selvtillid, men han er bare ikke god nok.
Jesus, Berbatov er på ingen måder god nok til det "nye" united.
tjarligdrengen
02-11-2011, 21:27
Sad Meulensten ikke og sov? Hehe. Jeg gør snart.
Jeg kunne nu sagtens se Berbatov, Welbeck og Cleverley lave nogle lækre kombinationer..
Det er jo netop i dén slags spil at han har evnerne..
Kasper United
02-11-2011, 21:27
Øhhh.. Skriver jeg, at han er god nok?
Thomas Nielsen
02-11-2011, 21:28
At-fucking-last
Kasper United
02-11-2011, 21:28
Wazzzza!!!
VonKoblenz
02-11-2011, 21:29
Øhhh.. Skriver jeg, at han er god nok?
Nå nej, var ikke en hentydning til dig ^^, men bare sådan en opgivende tone. :)
Undskyld, dårlig udtalelse :)
Tak Rooney
Det fremstår ret useriøst at du, i din frustration over en dårlig kamp, vil smide Carrick, Fletcher og Owen ud, som med undtagelse af Owens 7 min. end ikke har deltaget. Jeg forstår ikke hvorfor man ikke prøvede Rooney og Fletcher sammen i dag. Fletcher kan bruge kampene, og så ville man have offensiv/defensiv balancen på midtbanen.
Ok, så vil jeg gerne bede dig nævne hvornår en af de spillere jeg nævner sidst spillede en god kamp - og ikke Aldershot eller et eller andet sekundahold...
Vi skal vel et kalenderår tilbage for Fletcher.
Carrick kan jeg ikke huske.
Owen spiller aldrig mod de gode hold, og hvis han ikke er god nok mod de gode hold,. hvad skal vi så med ham??
Den tæller vist på selvmåls kontoen. Lad os så få Pogba ind for Rooney eller Berbatov nu!
Hold kæft, det er heldigt :D men rart at få lortet afgjort, især fordi der nok kommer 6 minuters tillægstid.
Ok, så vil jeg gerne bede dig nævne hvornår en af de spillere jeg nævner sidst spillede en god kamp - og ikke Aldershot eller et eller andet sekundahold...
Owen spiller aldrig mod de gode hold, og hvis han ikke er god nok mod de gode hold,. hvad skal vi så med ham??
Bruge ham mod de hold du kalder "sekundahold", så start-11'eren kan spares?
Er det ikke netop ideen med at have en trup?
Kolorteman
02-11-2011, 21:32
Forstår udemærket godt, hvorfor folk skrider tidligt fra Old Trafford, trods at de har betalt mange penge. De må være godt utilfreds. Kæft noget ringe spil. Og vi smider bolden væk gang på gang, i total latterlige situationer!
Nu må de fandme stramme op!
Kasper United
02-11-2011, 21:33
Draculaen fra det sydlige Europa ligner godt nok en frustreret mand. Ligner det et salg til vinter?
Job's done.. Mere er der vel ikke at sige. Jeg er ikke så oprevet over at vi ikke kører modstanderne over i de her kampe i gruppespillet. Som Champions League er i dag, kan man næsten sige at turneringen først starter i 1/16's-finalerne for de store hold. Gruppespillet skal bare overstås uden skader og uden brug af for mange kræfter. Når det så er sagt, bør vi lukke sådan en kamp her allerede i første halvleg.
Flot kamp af Rooney
Fletchers sygdom er selvsagt grunden til hans "manglende" topniveau. Vi ved hvad han kan, og for mig at se er det lidt mangel på indsigt at påberåbe en snarlig Fletcher-afsked.
De 2 andre kan diskuteres, jeg undrer mig blot over tidspunktet for dine mishagsytringer? Hvorfor skal Carrick svines til i en kamptråd til en kamp han ikke medvirker i? Han har ikke fået meget spilletid i starten af denne sæson hvilket undrer mig. Anderson har fået lang snor, og det virker lidt som om at Fergie giver ham den sidste chance for at blive fast mand. Carrick spillede dog en meget central rolle i foråret sammen med Giggs. De 2 startede hver gang, og lad mig minde dig om at det gav et engelsk mesterskab.
Owen er 5. valg efter Rooney, Welbeck, Hernandez og Berbatov. Så længe Macheda ikke er klar eller bedre udviklet, så er Owen det bedste 5. valg i hele fodboldverdenen.
Thomas Nielsen
02-11-2011, 21:35
3 point, og med en (pt) uafgjort I benfica-Basel, var det resultatmæssigt en drømme-aften..
Forstår udemærket godt, hvorfor folk skrider tidligt fra Old Trafford, trods at de har betalt mange penge. De må være godt utilfreds. Kæft noget ringe spil. Og vi smider bolden væk gang på gang, i total latterlige situationer!
Det forstår jeg stadigvæk ikke og kommer aldrig til at forstå.
Men ja, vores spil er horribelt og jeg kan kun give Jan Mølby ret i alt han siger mht. vores midtbane.
Rooney på midten bør aldrig gentage sig. Jesus Christ.. Spild af verdensklasse angriber..
Bruge ham mod de hold du kalder "sekundahold", så start-11'eren kan spares?
Er det ikke netop ideen med at have en trup?
Jo, men hvad helv*** er pointen i at have en udtjent stjerne til at spille mod sekundaholdene???
det giver da mere mening at anvende Macheda eller Diouff - i min optik i hvert fald.
Owen bliver ikke bedre, men de andre kan da i det mindste lære noget.
Al grund til frustration! Det er pinligt hvordan vi spiller. Vi mangler bar spillere på mange pladser må vi jo bare indrømme. Ingen af vores centrale er gode nok, undtagen Cleverley. Men han er jo injury prooned som det ser ud! Ej hvor er jeg bare sur! Kan godt være vi får en vigtig sejr, men vi skal bare spille bedre. Og så kan vi se hvor meget Rooney mangler foran, så NEJ han skal ikke spille der. Det er ikke deres hans evner er til
Kasper United
02-11-2011, 21:38
Kedelig kamp, men vi vandt 2-0, som var det vigtigste. Ufattelig spændende at se Rooney på den centrale midt.
Efter aftens kamp har jeg godt nok svært ved at forudsige, hvad holdet og resultatet bliver i weekendens kamp mod Sunderland.
Det er lige før jeg aldrig har været mere SKUFFET efter en sejr.
Det ser mere end sort ud for United i de kommende måneder. Der skal fandme investeres i januar.
Og så siger vi tak til Anderson og Evans. For min skyld behøver de ikke flere kampe.
Kan ikke se deres umiddelbare styrker, omvendt er deres svagheder MEGET tydelige. Er efter min mening ikke gode nok til at være tætte på (evans) eller næsten (Anderson) faste spillere. Simpelthen ikke godt nok.
Vi har i bund og grund ikke nok kvalitet på den midtbane.
I det hele taget synes jeg faktisk af PL holdene er ved lade de andre ligaer komme tættere på. Chelsea, Arsenal og United viser alle tydelige svaghedstegn og har mangler. Vel ikke så meget man kan sige om City.
Nu er jeg aldrig tilhænger af at man smutter før tid, men du har sgu ret i at det simpelthen ikke er godt nok. De der Otelul er jo pisse dårlige, og alligevel formår vi på ingen måde at imponere. Og det på hjemmebane. Nu har det snart været dårligt længere end det har været godt denne sæson - vores fantastiske start holdt vist kun indtil Stoke, og siden da har det været lort på lort. Jeg gad satme godt vide hvad der sker, for vi har jo selv set at det samme hold kan trylle (altså i sæsonens første 4-5 kampe), og selvom der snildt kunne laves lidt om, som f.eks at komme af med Evans og Anderson, så kan man altså ikke påstå at vi bare har dårlige spillere. Det er jo stort set samme trup som sidste år blev mestre og kom i CL-finalen, men lige nu tror jeg vi ville tabe gentagne gange til enhver af Europas andre storklubber.
PatriceEvra3
02-11-2011, 21:40
Altid noget vi fik 3 pont, selvom indsatsen var jammerlig.
jeg kan godt lide Jones
Parkohargo
02-11-2011, 21:42
Hold da op for en gaber.. vi får de 3 point vi har gispet efter. Vores spil generelt var dog langt under middel. Min MOM må være De Gea.
Özil, Nasri, Silva.. Hvorfor kunne vi ikke lige have hapset en af dem?
Det forstår jeg stadigvæk ikke og kommer aldrig til at forstå.
Men ja, vores spil er horribelt og jeg kan kun give Jan Mølby ret i alt han siger mht. vores midtbane.
Rooney på midten bør aldrig gentage sig. Jesus Christ.. Spild af verdensklasse angriber..
Kan ikke være mere enig. Rooney på den plads er virkelig synd. Stor fejl af Fergie synes jeg. Han skal sku op foran og ligge. Det andet er helt til grin.
Fatter heller ikke at Berba for lov at spille hele denne kamp. Lige nu virker det til at være dumt Fergie ikek købte en central midtbane spiller. Ando er alt for ustabil, og Cleverley virker til nemt at blive skadet, og Carrick og Fletcher er ikke så god i det offensive. Det gør han nu vil bruge Rooney dernede, og det er virkelig tydeligt han manglede oppe foran.
Jeg synes det er underligt at vi har haft så mange kampe allerede mod 2. rangs hold hvor vi havde muligheder for at afprøve nogle forskellige kombinationer på midtbanen og her tænker jeg ikke at anvende vores bedste stjernespiller på midten.
Nej jeg tænker i Pogba og Morrison. I mine øjne er Cleverley og Giggs vores bedste centrale midtbanespillere. Ingen tvivl om at jeg synes det er fair vi prøver med Ando, men da det gang på gang ikke fungerer så forstår jeg ikke hvorfor man ikke prøver Pogba eller Morrison.
Det kunne give vores hold helt nye muligheder ligesom det pludselig har vist sig med Clever drengen.
Jeg er frustreret
Det er netop en af de tre spilletyper vi mangler. Rooney skal helt foran. Hernandez skaber intet og har en teknik som rommedahl, måske værre. Og det er ikke engang en overdrivelse. Han scorer vigtige mål ja, men han er ikke ligefrem en bomber. Han skal ud på bænken og så kan han bruges som vi brugte Babyface.
United-forever
02-11-2011, 21:50
Fletcher har haft mange problemer med sygdom (når man mister 10 kg på et par uger mister man også rigtig meget andet som sportsmand)
Carrick var fremragende sidste forår da mesterskabet skulle afgøres og vi nåede de sene kampe i Champions League .. Det er som regel deromkring han for alvor bliver vigtig .. Owen har et rigtig flot scoringsgennemsnit i forhold til hvor meget han spiller, og at have sådan en type, der kan komme ind og score når de andre angribere har brug for nogle spillepauser (og det får de når man spiller så mange kampe som United gør!!) skal man ikke undervurdere. Desuden har han en erfaring man ikke skal undervurdere og giver meget videre til de unge.
Jeg er ked af at sige det, men man kan ikke kun have en trup bestående af 11 verdensklassespillere. At have en bred, harmonisk trup er vigtig og det ved Ferguson - og derfor har han snart siddet i spidsen for United i 25 år ..
Det er netop en af de tre spilletyper vi mangler. Rooney skal helt foran. Hernandez skaber intet og har en teknik som rommedahl, måske værre. Og det er ikke engang en overdrivelse. Han scorer vigtige mål ja, men han er ikke ligefrem en bomber. Han skal ud på bænken og så kan han bruges som vi brugte Babyface.
Tag det nu med ro.
Hernandez er ikke en kreatør, han er en boksspiller som er afhængig af medspillere der fatter at spille fodbold så han kan blive iscenesat og det skete bare slet ikke idag.
Hernandez er mere end god nok til at være i startopstillingen. Men det kræver fandme at vores midtbane ikke består af en ekstremt fejlplaceret angriber og en rekord dårligt spillende brasilianer.
United-forever
02-11-2011, 21:54
Nej jeg tænker i Pogba og Morrison. I mine øjne er Cleverley og Giggs vores bedste centrale midtbanespillere. Ingen tvivl om at jeg synes det er fair vi prøver med Ando, men da det gang på gang ikke fungerer så forstår jeg ikke hvorfor man ikke prøver Pogba eller Morrison.
Det kunne give vores hold helt nye muligheder ligesom det pludselig har vist sig med Clever drengen.
Cleverley er 22 (?) og har erfaring fra flere succesfulde lejeophold, blandt andet et år i Premier League .. Hverken Pogba eller Morrison har erfaring med andet end reserve- og ungdomsfodbold, og derfor skal de selvfølgelig ikke starte inde i en vigtig kamp som den i aften. De skal nok blive ført frem som Ferguson har vist at han er en mester i! Det betyder også, at han ikke lader dem få for meget ansvar for hurtigt. Især en som Morrison virker til at have nogle problemer med det mentale og en sådan spiller skal føres forsigtigt frem ..
Grønholdt.
02-11-2011, 21:54
Det var godt nok en gabende kedsomlig kamp i dag. Vi spillede alt for sløset i visse dele af kampen. Nu har vi groft sagt spillet ringe i 2 måneder synes jeg. Vores midterste midt mangler simpelthen så meget kreativitet så det grænser til det pinlige. Cleverley har gjort det kanon, men han har desværre en tendens til at blive skadet hele tiden. Og så er det endnu engang til kaste op over, at vi hele tiden skal ha' et halvt hold skadet. Jeg synes at Jones var vores bedste mand endnu engang. Han spillede endnu engang en god højreback synes jeg. Vi fik haltet os igennem kampen med 3 point til følge, men vi skal stramme os gevaldigt an mener jeg, for det er bare ikke godt nok i øjeblikket synes jeg. Sunderland skal sættes på plads på lørdag!!! :smilings:
Kedelig kamp, men vi vandt 2-0, som var det vigtigste. Ufattelig spændende at se Rooney på den centrale midt.
Efter aftens kamp har jeg godt nok svært ved at forudsige, hvad holdet og resultatet bliver i weekendens kamp mod Sunderland.
Du håber vel ikke på vi skal spilde Rooneys talent dernede i banen. Så kommer vi til at mangle så meget oppe foran. Rooney spillede en fin kamp, men han skal ligge som angriber. Men skulle ikke undre mig han spiller der igen lørdag.
United-forever
02-11-2011, 21:56
Jo, men hvad helv*** er pointen i at have en udtjent stjerne til at spille mod sekundaholdene???
det giver da mere mening at anvende Macheda eller Diouff - i min optik i hvert fald.
Owen bliver ikke bedre, men de andre kan da i det mindste lære noget.
Erfaring har også en rolle at spille, især på et hold der har mistet rutinerede kulturbærere som van der Sar, Scholes, Neville i løbet af det sidste år ..
United DK
02-11-2011, 21:57
Når spillerne ikke gider, så bliver det en umådelig trist affære, der bare krydders op med det totalt stemningsforladte Old Trafford.
Puha, det er jammerligt for tiden, for en ting er, at vi ikke spiller godt, men attituden er også helt af helvedes til. Spillerne går rundt, og virker ikke til at bekymre sig om det de laver, bare de lige får skrabet sejren hjem, og der ellers ryger endnu en million ind på kontoen, når ugen er omme, så er alt fint.
Sebastian1993
02-11-2011, 21:58
Lortekamp enig.. 3 point yessir ! Men Rooney på midtbanen i denne kamp, kan jeg ikke se det store problem i. Det er tydeligt vi har problemer med at skabe noget på midtbanen når Cleverley og Giggs ikke er med. Havde I så foretrækket Fletcher og Carricks' boldflytteri til siden og tilbage kampen igennem?
Dermed ikke sagt at vi skal spille Rooney der hver kamp, men når alternativet ikke er bedre, så er det fint nok.
Syntes man skal tage en puster, vi er trods alt kun i November, det er jo ikke første gang at vi spiller dårligt i de her måneder.
Vil lige knytte en kommentar til Phil Jones : For satan en fodboldspiller, 19 år, han viser mega overskud og er vel ret beset kampens spiller idag.
Er frustreret over den spillemæssige præstation i aften. Spillerne tager alt for let på det. Bliver sur over at se Nani jonglere nede omkring eget felt i første halvleg, hvorefter han mister bolden og der opstår en mindre chance. Denne kamp har også fået mig til at indse, at nogle af spillerne ikke er gode nok til United. Anderson er simpelthen ikke god nok, og jeg var ved at få lange nosser af at se på hans uprovokerede fejl i dag. Kanterne spiller også forfærdeligt i dag, og det samme gør angriberne. Synes kun forsvaret kan være tilfredse, og de gav også nogle unødvendige chancer væk til et upåagtet hold. Og så må jeg sige at jeg hælder til Welbeck fremfor Chicharito, fordi han laver for mange fejl i opspillet, selvom han kæmper hårdt og scorer mange mål. IMO er Phil Jones den eneste der viser gejst i dag. Synes det er på grænsen til det forfærdelige.
Kort og relevant:
Rigtig ringe indsats. Vi er meget utålmodige med bolden. Vi gør det ekstra svært for os selv med de høje og lange bolde, frem for at spille enkelt. Dét er problemet vi har for tiden, gennem Norwich, City, Basel og nu Galeti i to omgange.
Og så skal Chicharito virkelig få sig bedre teknik hvis han skal være med i opspillet.
Nani skuffer som altid i første halvår af sæsonen. Han skuffer altså mere end han præsterer for tiden. Det bliver for smart og kækt. Keep it simple.
Don Kafai
02-11-2011, 22:22
Lad mig da komme med et par positiver så :) :
De Gea: Intet at lave i lang tid, og så redder han en svær bold. Han snakker meget med forsvaret, og selvom han stadig ikke har den dér "presence" i feltet, så bliver det bedre og bedre.
Fabio: Han holdt 90 minutter!!
og så den sidste: Phil Jones. Midt i kampen måtte jeg lige genoverveje hans alder. "Manden" er 19 år gammel! Han bliver altså en af verdens bedste forsvarsspillere, om det så bliver på backen eller centralt. MoM
Anderson_8
02-11-2011, 22:28
Forstår ikke folk er så meget efter anderson idag. Han har måske en del fejlafleveringer, men de gange vi bliver farlige, er det altså ham der skifter tempo. Han søger gang på gang at spille den fremad, og det lykkes ikke altid. Men de gange han rammer berba eller chicha oppe foran, og går med i 1-2 bliver det altså farligt, og det er ham og ikke rooney der gør det. Men tror folk lukker øjnene for det, eller slet ikke ser det, bare for at svine ham til.
Forstår ikke folk er så meget efter anderson idag. Han har måske en del fejlafleveringer, men de gange vi bliver farlige, er det altså ham der skifter tempo. Han søger gang på gang at spille den fremad, og det lykkes ikke altid. Men de gange han rammer berba eller chicha oppe foran, og går med i 1-2 bliver det altså farligt, og det er ham og ikke rooney der gør det. Men tror folk lukker øjnene for det, eller slet ikke ser det, bare for at svine ham til.
Dit brugernavn har måske noget at gøre med din holdning. Just saying. Han ramte virkelig få ting idag.
Klassisk Ando præstation. Vil for meget og vil slå vinderboldene hver gang han får bolden. Han kunne lære noget af Cleverley, Valencia og andre der spiller simpelt fodbold og venter tålmodigt på åbningerne.
Anderson_8
02-11-2011, 22:49
Dit brugernavn har måske noget at gøre med din holdning. Just saying. Han ramte virkelig få ting idag.
Klassisk Ando præstation. Vil for meget og vil slå vinderboldene hver gang han får bolden. Han kunne lære noget af Cleverley, Valencia og andre der spiller simpelt fodbold og venter tålmodigt på åbningerne.
Jeg kan godt lide ham, men heller ikke du åbenbart lægger mærke til den anden ting jeg skrev i indlægget. Men du kan vel ikke se det. Så det jo også svært for ham
Don Kafai
02-11-2011, 23:06
Der er også en ekstrem fokus på spillere, der allerede "ligger ned". Havde Evans ikke haft så dårligt et rygte, så ville man bemærke, at han faktisk er fejlfri i dag(pånær et lidt dumt gult kort) og i de fleste kampe han spiller.
Når vores midtbane er stemplet elendig, så bliver Anderson og Rooney også kritiseret meget i dag. De gør det imo ikke dårligere end resten af holdet.
En ting er, at vores spillere ikke udvikler sig, men en anden ting er selve bredden. Det er ikke optimalt at Rooney skal spille dernede, og det hjælper heller ikke Anderson.
Er ikke intersseret i at svine nogen unitedspillere til. Men når det er så er sagt, må man da gerne komme med kritik uden dette bliver betragtet som tilsvining.
-Jeg synes ikke Anderson har klassen til United.
Før i tiden prøvede jeg at overbevise mig selvom, at hans potentiale skulle have tid og han så kunne blive verdensklasse. Men jeg har desværre mistet troen på ham.
Vi er United, et af verdens aller bedste hold. Vi er nødt til at have talenter, der har et helt specielt talent, hvis vi skal bruge tid på at integrere dem i startopstillingen.
Jeg mener virkelig Nani og Anderson spillede en decideret skidt skidt kamp.
Jeg synes hele vores bagkæde klarede det fantastisk. Især Rio som skal til at løfte sit spil, og jeg synes han gjorde det rigtig godt idag. Og som du siger Sam, ja Johnny havde en rigtig god kamp, kun med få fejl.
Jeg mener virkelig Nani og Anderson spillede en decideret skidt skidt kamp.
Jeg synes hele vores bagkæde klarede det fantastisk. Især Rio som skal til at løfte sit spil, og jeg synes han gjorde det rigtig godt idag. Og som du siger Sam, ja Johnny havde en rigtig god kamp, kun med få fejl.
Det er desværre den evige tendens for tiden. Vi har kun højst 3 spillere pr. kamp, der spiller nogenlunde op til vanligt niveau.
Vi mangler som sagt tålmodighed på bolden, ikke alle de høje, frække åndsvage afleveringer. Holdet har været vant til at én spiller skiller sig ud og gør forskellen. Den spiller har vi ikke lige for tiden, og derfor prøver rigtig mange af de offensive spillere at tage den rolle på sig med latterlige afleveringer.
KEEP IT SIMPLE!
Flax_Generous
03-11-2011, 08:14
Vi kritiserer Anderson, fordi han endnu engang ikke formår at beskytte forsvaret (Rooney, en angriber, var faktisk bedre til det) og fordi han endnu engang smider for mange bolde væk. Han ramte kun en medspiller 76% af gangene (til sammenligning ramte Rooney en medspiller 89% af tiden). Værst af alt er dog, at han alt for ofte smed bolden væk, når han forsøgte sig med fremadrettede afleveringer:
http://i.imgur.com/JyRH3.png
Og det var altså ikke Barca, som United mødte. Det var Otelul Galati. På Old Trafford. Det er simpelthen bare ikke godt nok.
Vi kritiserer Anderson, fordi han endnu engang ikke formår at beskytte forsvaret (Rooney, en angriber, var faktisk bedre til det) og fordi han endnu engang smider for mange bolde væk. Han ramte kun en medspiller 76% af gangene (til sammenligning ramte Rooney en medspiller 89% af tiden). Værst af alt er dog, at han alt for ofte smed bolden væk, når han forsøgte sig med fremadrettede afleveringer:
Og det var altså ikke Barca, som United mødte. Det var Otelul Galati. På Old Trafford. Det er simpelthen bare ikke godt nok.
Det er simpelthen ikke godt nok.
Han virker alt for ukoncentreret. Han forsøger gang på gang at lave perfekte stikninger, der sætter angriberne fuldkommen fri. Men det lykkes bare så sjældent
unitedforreal
03-11-2011, 09:39
Jeg fatter ikke at hverken Carrick-Fletcher eller Anderson har lært noget af Scholes.
Det at vi mangler en midtbane spiller som kan gå ned og tag imod bolden, det koster rigtig meget. Scholes var altid i bevægelse så forsvaret havde en at spille til.
Carrick-Fletcher og især Anderson, gemmer sig bag en modspiller og peger til forsvaret hvor de skal spile den. De tager ingen ansvar.
Jeg elskede hvordan Rooney gik ned og tog ansvaret igår. Der har vi en der fatter hvad det går ud på at være en midtbanespiller.
Det med at man skal kunne spille bolden frem af er vigtigt. Men det er også fucking vigtigt at lære at tag imod en bold. At man ikke bare står stille.
Man så det også efter kampen igår, hvordan de havde flere episoder hvordan Anderson bare stod stille.
Dem der er begyndt at være efter den grønne ært, fordi han ikke er så god teknisk de skulle skamme sig. Manden er købt for at score mål. Efter Scholes er stoppet så er det især vores breddespil er gået i stå. Det betyder ikke så mange indlæg til Ærten og på den måde mindre mål.
Anderson-Evra-Berbartov, Evans og Nani skal virkelig se at komme igang! Det er ikke ok at have så mange dårlig kampe i træk. Ved godt Evra ikke var med igår.
Jeg synes at Carrick-Tom eller Fletcher-Tom er vores bedste duo på midtbanen. Også skal vi starte med Valencia! manden er ved at være i form og hans indlæg er guld værd...
Fed grafik der.. :) Hvis jeg skal tolke grafikken, så ser jeg to ting:
1. Anderson har store problemer med de lange og direkte afleveringer - de ikke særlige præcise(Måske SAF skulle give Anderson privat træning med Scholes?)
2. Hans opbyggende spil fra forsvaret og op, er elendigt? Enten formår Anderson bare ikke at ramme en medspiller eller også er de andre spillere på banen for dårlige til at søge bolden?
For at tage Anderson lidt i forsvar i kampen, så synes jeg bestemt ikke han alene skilte sig ud, synes på trods af målet at hverken Valencia(Håbløse afslutning/aflevering til tider?) og Nani skaber noget fremadrettet. Derudover forstår jeg godt at Berbatov ikke er stamspiller!
Jeg drømmer stadig tilbage til Yorke/Cole duoen, som kunne finde hinanden i søvne. Krydser fingre for at Welbeck og Rooney kan blive denne duo, og Hernandez som supersubben.
Hvis alle var skadesfri, så ville jeg spille med Cleverley-Carrick på midtbanen.
Cleverley som den kreative playmaker og Carrick til at lukke hullet mellem forsvar og midtbane og holde i bolden.
VonKoblenz
03-11-2011, 10:22
For at tage Anderson lidt i forsvar i kampen, så synes jeg bestemt ikke han alene skilte sig ud, synes på trods af målet at hverken Valencia(Håbløse afslutning/aflevering til tider?) og Nani skaber noget fremadrettet. Derudover forstår jeg godt at Berbatov ikke er stamspiller!
Er fuldkommen enig. Kan godt se SAF pointe i, at have Berbatov med. God teknik, god første berøring og dygtig til at holde på bolden, men han er var da godt nok elendig igår. Han kørte hele tiden sig ud i nogle underlige positioner hvor det var 2 mod 1(Berbatov)
Ud over det så var ligesom du siger: Valencia og Nani ikke særlig gode. Valencia får sit mål, men ellers ikke imponerende.
Fabio syntes jeg faktisk gjorde det godt, han havde nogle fede drives op af banen og ind i feltet.
MagnusChristiansen
03-11-2011, 11:09
For lige at tage fat på vores angreb (jeg gider ikke analysere det hele), så må jeg sige at jeg havde store forventninger til Berba i går. Det virkede som den perfekte kamp for ham, men han var godt nok dårlig. Owen var naturligt nok lidt svær at vurdere.
Som jeg ser det, skal vi sælge Berbatov, og så investere i Sneijder eller Modric. Nok helst Modric egentlig. Ham ved siden af Cleverley (hvis han er klar). Så kan vi have Rooney i angrebet, for ham behøvede virkelig deroppe i går, selvom han også gjorde det fremragende på midten.
Chicharito er ikke noget teknisk vidunder, nej, men med Rooney lige bag, har vi jo set hvor godt det kan gøre sig. I går kunne Berbatov ikke holde i bolden og spille den videre, det kan Rooney. En anden mulighed er, at bytte Chicharito ud med Welbeck, og så putte Rooney i en mere fremadrettet rolle.
Hvis alle var skadesfri, så ville jeg spille med Cleverley-Carrick på midtbanen.
Cleverley som den kreative playmaker og Carrick til at lukke hullet mellem forsvar og midtbane og holde i bolden.
Enig. Grundet skader har vi vel dårligt set dem sammen endnu, men i mine øjne er det vores stærkeste duo.
Jeg fatter ikke at hverken Carrick-Fletcher eller Anderson har lært noget af Scholes.
Det at vi mangler en midtbane spiller som kan gå ned og tag imod bolden, det koster rigtig meget. Scholes var altid i bevægelse så forsvaret havde en at spille til.
Carrick-Fletcher og især Anderson, gemmer sig bag en modspiller og peger til forsvaret hvor de skal spile den. De tager ingen ansvar.
Jeg elskede hvordan Rooney gik ned og tog ansvaret igår. Der har vi en der fatter hvad det går ud på at være en midtbanespiller.
Det med at man skal kunne spille bolden frem af er vigtigt. Men det er også fucking vigtigt at lære at tag imod en bold. At man ikke bare står stille.
..
Nu det jo ikke alle som har samme talent som især Paul Scholes besidder. Carrick og Fletchers overblik og reaktionsmønstre samt placeringer igennem én kamp er udelukkende spillerens egen udvikling der er skyld i det. De kan jo ikke kigge på Scholes og så lære at være som ham.
Men jeg kan da følge dig i at det er enormt frustrerende at se vores Manchester United have så STORT et hul i midtbanen.
Det svarer til du ingen stærke mænd har til at ro dit skib, men kun middelmådige. Det er maskinerummet, og vi mangler noget der.
Fed grafik der.. :) Hvis jeg skal tolke grafikken, så ser jeg to ting:
1. Anderson har store problemer med de lange og direkte afleveringer - de ikke særlige præcise(Måske SAF skulle give Anderson privat træning med Scholes?)
2. Hans opbyggende spil fra forsvaret og op, er elendigt? Enten formår Anderson bare ikke at ramme en medspiller eller også er de andre spillere på banen for dårlige til at søge bolden?
Jeg drømmer stadig tilbage til Yorke/Cole duoen, som kunne finde hinanden i søvne. Krydser fingre for at Welbeck og Rooney kan blive denne duo, og Hernandez som supersubben.
Ja han mister ihvertfald en masse bolde, netop DER hvor det farligst.
Cleverley er 22 (?) og har erfaring fra flere succesfulde lejeophold, blandt andet et år i Premier League .. Hverken Pogba eller Morrison har erfaring med andet end reserve- og ungdomsfodbold, og derfor skal de selvfølgelig ikke starte inde i en vigtig kamp som den i aften. De skal nok blive ført frem som Ferguson har vist at han er en mester i! Det betyder også, at han ikke lader dem få for meget ansvar for hurtigt. Især en som Morrison virker til at have nogle problemer med det mentale og en sådan spiller skal føres forsigtigt frem ..
Jeg har på ingen måde sagt at de skulle starte inde, men det har virkelig været begrænset med muligheder både Pogba og Morrison har fået. Jeg er udmærket klar over, at Cleverley er 22 og har mere erfaring end de to andre nævnte. Jeg skamroser Fergie til hver en tid for den tålmodighed han havde med Cleverley inden han tog skridtet op på den store scene, for det har vist sig at være det rigtige.
Dog har jo vi jo også set med Rooney og Ronaldo, at det er muligt at spille som helt ung og stadig tage ansvar. Jeg siger på ingen måde at Morrison eller Pogba er ligesom Ronaldo eller Rooney hverken talent eller udviklingsmæssigt (da Rooney og Ronaldo begge spillede førsteholdsfodbold inden de kom til klubben), men jeg mener helt klart, at begge er klar til større opgaver end hvad de har på nuværende tidspunkt.
For lige at tage fat på vores angreb (jeg gider ikke analysere det hele), så må jeg sige at jeg havde store forventninger til Berba i går. Det virkede som den perfekte kamp for ham, men han var godt nok dårlig. Owen var naturligt nok lidt svær at vurdere.
Som jeg ser det, skal vi sælge Berbatov, og så investere i Sneijder eller Modric. Nok helst Modric egentlig. Ham ved siden af Cleverley (hvis han er klar). Så kan vi have Rooney i angrebet, for ham behøvede virkelig deroppe i går, selvom han også gjorde det fremragende på midten.
Chicharito er ikke noget teknisk vidunder, nej, men med Rooney lige bag, har vi jo set hvor godt det kan gøre sig. I går kunne Berbatov ikke holde i bolden og spille den videre, det kan Rooney. En anden mulighed er, at bytte Chicharito ud med Welbeck, og så putte Rooney i en mere fremadrettet rolle.
Er både enig og uenig i dit forslag om cleverley og modric på midtbanen.
Det er uden tvivl et par fantastiske, tekniske pasningsspillere, men jeg tror ikke at kun de to kan lukke af for modstanderens midtbane. I så fald skal de have en defensiv midtbanespiller liggende bag sig, der kan sætte sig igennem og lukke ned for modstanderens midtbane. Det kunne måske også være løsningen med en tre-mandsmidtbane.
patrick1991
03-11-2011, 15:01
eller 3 forsvar??? der skifter mellem 3 og 4.. Jones kunne forsvarer som forsvarsspiller, og være skraldemand omkring pasningspillet, når modstanderen , hvis de erobre den fra Cleverley står han klar.. og Jones kan sagtens spille bolde frem..
Jan Mølby sagde at Uniteds bud på midtbanen var Andersson, carrick,Fletcher og cleverley. Og det mente han ikke var godt nok til at vinde PL. Og det må jeg give ham ret i. Det tror jeg altså heller ikke. Sidste sæson havde vi heller ikke nogen midtbane. Men der var forsvaret og angrebet af så høj kvalitet at det fungerede alligevel. Sidste år tænkte jeg tit at det var et atypisk Unitedhold uden midtbane, så spillet var mere en slags intelligent kontrafodbold. Og det rakte jo langt må man sige. Men i år har både forsvar og angreb mistet meget kvalitet, lidt uforståeligt for mig at så mange spillere kan gå ned samtidigt.
Galati er jo ikke noget klassemandskab. Et "rigtigt" Unitedhold havde vundet midst 3-0 og været spilstyrende. Men der var lyspunkter, backerne Jones og Fabio var en stor oplevelse. Jones er jo god. Teknisk og hurtig og klog. Fabio overaskede mig positivt med farlige ryk.Bliv ved med det. Vi kan godt bruge sådan en Dani Alves type.
Mit smertensbarn Nani, som efter min mening har teknik og hurtighed på højde med Messi når han er god. Igår er han igen helt væk. Og så må jeg også holde med elkjær, Rooney skal ikke ned og spille midtbane selvom han kan. Det er for fjollet.
Der må købes ind, jo hurtigere jo bedre. United skal være blandt de 4 bedste klubber i verden. Ferguson er heller ikke uden ansvar, han burde kunne se at midtbanen for tynd
Der er også en ekstrem fokus på spillere, der allerede "ligger ned". Havde Evans ikke haft så dårligt et rygte, så ville man bemærke, at han faktisk er fejlfri i dag(pånær et lidt dumt gult kort) og i de fleste kampe han spiller.
Når vores midtbane er stemplet elendig, så bliver Anderson og Rooney også kritiseret meget i dag. De gør det imo ikke dårligere end resten af holdet.
En ting er, at vores spillere ikke udvikler sig, men en anden ting er selve bredden. Det er ikke optimalt at Rooney skal spille dernede, og det hjælper heller ikke Anderson.
Evans gav en chance væk der kunne blive ret stor og havde faktisk en 2-3 tvivlsomme aktioner, uden at det var i den helt dyre ende. Sorry to say, men han var altså ikke imponerende. Flere på Grisen bemærkede det bl.a.
Og jeg ved godt at det sikkert bliver betragtet som the usual Evans-hate, men se kampen igen (hvis du virkelig keder dig) og læg mærke til det. Han har sikkert også nogle fine aktioner ud over det, men det skal være tæt på perfekt eller bare jævnt godt når man spiller i United og mod en svag modstander.
Til gengæld synes jeg Rooney gjorde det ret godt. Flere nemme kampe til ham i den position. Han har alt der skal til for at kunne mestre positionen. Overblik, gode lange afleveringer, sideskift, teknik og igår havde han indtil slutningen i kampen en ret høj pasningsprocent til trods for at han slog de lange bolde ofte. Kan sagtens blive en slags Scholes, selvom vi desværre så vil mangle en verdensklasse spiller i angrebet.
Jeg kan godt lide ham, men heller ikke du åbenbart lægger mærke til den anden ting jeg skrev i indlægget. Men du kan vel ikke se det. Så det jo også svært for ham
Tjek Flax' indlæg. Det viser præcis hvad jeg skrev. Jeg synes sgu det er for meget at man skal kritiseres for noget der er så åbenlyst.
Klarer en spiller ikke kampen ala hvad man kan forvente af en Manchester United spiller, så er kritik på sin plads.
Don Kafai
04-11-2011, 00:20
Flere på Grisen bemærkede det bl.a.
Then it must be true!! :D
Og jeg ved godt at det sikkert bliver betragtet som the usual Evans-hate, men se kampen igen (hvis du virkelig keder dig) og læg mærke til det. Han har sikkert også nogle fine aktioner ud over det, men det skal være tæt på perfekt eller bare jævnt godt når man spiller i United og mod en svag modstander.
Til gengæld synes jeg Rooney gjorde det ret godt. Flere nemme kampe til ham i den position. Han har alt der skal til for at kunne mestre positionen. Overblik, gode lange afleveringer, sideskift, teknik og igår havde han indtil slutningen i kampen en ret høj pasningsprocent til trods for at han slog de lange bolde ofte. Kan sagtens blive en slags Scholes, selvom vi desværre så vil mangle en verdensklasse spiller i angrebet.
Er faktisk uenig på begge punkter. Den med Evans kan vi godt lade ligge, men mht. Rooney, så synes jeg det var helt tydeligt, at han ikke har en midtbanespillers "flow". Han prøvede kampen igennem at være som en Scholes, og kva sin sparketeknik var han også oplægger til mange fornuftige ting, men når han havde bolden og blev presset, så var han for nem at stresse, og så varmede han bolden for meget. Han gjorde en fin figur, men selv hvis vi ser bort fra det faktum, at vi misser en angriber, så vil Rooney ikke kunne udfylde rollen som en CM på længere sigt. Måske som en tredje mand i en tremands-midtbane (som han gjorde i store dele af sidste sæson, hvor han trak langt tilbage), men Rooney-Anderson, Rooney-Carrick, Rooney-Fletcher osv vil simpelthen ikke fungere, og vil blive straffet når vi møder bedre hold end Otelul.
unitedforreal
04-11-2011, 01:02
Men seriøst husk hvem vi spillede imod. Otelul..... om vi så vandt 10000-0 så vil vi ikke kunne bruge det til næste kamp.
Vi spillede 6-imod 11 og vi vandt.
Berbartov-Nani var bare 2 ud af flere som ikke gad at spille. Berbartov er bare sådan. Men at Nani ikke går ind og viser at han er foran Valencia, det er skidt. Valencia havde også en dårlig kamp ja, men han løb trods alt frem og tilbage.
Park løb mere end 50% af holdet og han spillede i 10 min...
Fatter virkelig ikke, at man som spiller ikke gider at kæmpe. Man skal trods alt IKKE EN SKID EFTER KAMPEN. Jeg løber mere, og jeg skal trods alt arbejde og passer børn. Heller løbe og ikke få noget ud af det og prøve i det mindste. End bare at stå og håbe på at holdet skaffer en bolden.
Det er et mental problemer som folk skal komme af med.... Få keane ind som hjælpe træner!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.