PDA

Se fuld version : Skal Queiroz forfremmes?

MUFC=Champions
11-06-2007, 15:46
Carlos Queiroz har udtalt sig om at han går efter jobbet som træner i MUFC, når engang Sir Alex trækker sig.
Så nu vil jeg gerne høre jeres mening om hvad i synes om det.
Personligt synes jeg det ville være godt at forfremme ham eftersom han allerede kender holdet.
Det kan komme til at koste dyrt at finde en ny træner som ikke kender holdet, og først skal lære alle at kende.

Daniel
11-06-2007, 16:09
Jeg er bange for at det kan komme til at betyde at vi i fremtiden vil se flere portugisere, brasilianere og den typer på holdet som jeg ikke føler passer til premier league selvfølelig med ondtagelse af nogle få. Jeg er glad for at vi er det eneste engelske storhold der har en britisk manager. Bare se hvordan det er gået i liverpool og chelsea. deres hold har hendholdsvis en spanier og en portugiser på holdet og spiller destruktiv fodbold. Jeg siger ikke at queiroz også gør det håber bare på en britisk manager. Hvis ferguson går af om 3 - 4 år kunne det være fedt med roy keane.

srixon
11-06-2007, 16:13
Carlos Queiroz har udtalt sig om at han går efter jobbet som træner i MUFC, når engang Sir Alex trækker sig.
Personligt synes jeg det ville være godt at forfremme ham eftersom han allerede kender holdet.
Det kan komme til at koste dyrt at finde en ny træner som ikke kender holdet, og først skal lære alle at kende.

præcis, derfor ------> ROY KEANE!"Rocking" vi skal have en ny Britisk manager!

han har allerede bevist sit værd for Sunderland og kender alt til holdet.

jeg mener ikke Queiroz er god nok, vi kender alle hans historie i Real, og hans famøse 4-5-1 system eller hvad det nu var for noget griss, var umådeligt ringe!
jeg tror ikke han magter at styre så stor en klub som United - han havde jo store problemer med bare at klare ungdomsholdet i Real :confused:

men jeg tror han bliver den nye Manager i United - desværre :rant: :rant: :rant:

Bugge
11-06-2007, 16:17
Jeg har ikke meget forstand på det, men Mark Hughes og Roy Keane var også en mulighed..

United DK
11-06-2007, 16:28
Når Ferguson en dag går på pension, så skal vi have fat i en britisk manager, for ellers er jeg sikker på, at vi ender ligesom vores fire største konkurrenter, og det håber jeg ikke.

Kjizzle
11-06-2007, 16:51
Må også hoppe med på vognen og sige at vi skal have en britisk manager når Sir Alex engang stopper. Mit hjerte siger at Roy Keane ville være den rigtige men lad os nu se hvordan det går for ham i PL. Sidste års bedrift var rigtig flot. Men premier league er noget specielt :)

Mark Hughes er bestemt også en mulighed. Ellers må vi håbe at Fergie bliver ved så længe at Scholes eller Giggs kan komme på tale :)

rocatis
11-06-2007, 16:55
Nu nævner I stort set allesammen Roy Keane som næste manager efter Ferguson.. Jeg er sikker på han har kvaliteterne til det og sagtens kan klare det, men derimod er jeg slet ikke sikker på United's ledelse ville kunne acceptere dett. Derudover spiller der nogle spillere på holdet som jo offentligt blev gjort til grin af Keane og disse spillere ville nok heller ikke være så glade for ham..
Han skal nok blive manager engang, men jeg er meget usikker på, at det bliver lige med det samme..

MUFC=Champions
11-06-2007, 17:09
Keane er bestemt en mulighed.
Man kunne også prøve Giggs og Scholes sammen.

Cap
11-06-2007, 17:20
Stoler på at United ledelsen vælger en manager som passer til klubben - så for mig er det kun godt at folk har ambitioner, det viser at Queiroz kan lide klubben og vil give alt i håb om at overbevise ledelsen om at han er den rette person til at overtage for Fergusson, om han så er det er jo op til dem at afgøre.

Martinsen
11-06-2007, 17:21
det skal ikke være Queirozzzzzz alle grundene er nævnt... jeg hopper med glæde på Keano vognen, og håber han bliver den næste manager i United, men jeg er så godt som sikker på at det ikke bliver Keane, og alt tyder på det bliver Queiroz...

Gary Neville
11-06-2007, 18:03
:devill: KEANO KEANO KEANO :devill:

håber SAF tager 4-5 år endnu, så er Keano klar :juhuuuu:

OHOHOHOH OHOHOHOH KEANOOOO

Grønholdt.
11-06-2007, 18:15
Jeg mener også at Roy Keane eller Mark Hughes kunne være oplagte muligheder. En lille kanin i hatten kunne måske være Brian McClair. Jeg tror ikke at han har været nævt før, men det kunne da være en lille overaskelse. Han har gjort det godt med reserverne, og det virker også som om, at han er meget seriøs...

Bare lige en lille tanke... :devilll:

KennyN
11-06-2007, 18:27
Håber på Roy Keane om 2-4 år er klar til at overtage fra Ferguson, når han en dag stopper.
Han har vist en del af de rigtige kvaliteter og kan få erfaring med Sunderland de næste par år.

JDK
11-06-2007, 18:37
Ikke Carlos - han er ikke den vi skal have!

Jeg synes, ligesom jer andre, at det skal være en britisk manager - så Keane eller Hughes ville være super! Hælder dog allermest til Keano!

Damien
11-06-2007, 18:51
KEEEAANO... THERE ONLY ONE KEANO...

Håber som i andre på Keane vil overtage, og det ville være optimalt hvis han ku blive assistent for Sir Alex et år eller to før han overtager..

Madsen
11-06-2007, 18:57
Jeg tror at Manchester United er ved at køre Carlos Queiroz i stilling, til at efterfølge Sir. Alex Fereguson som manager. Det var Carlos Queiroz der have stor indflydelse på at Nani og Anderson blev købt. Det kunne være et tegn på, at klubben ser ham som fremtidens mand.

snegl
11-06-2007, 19:12
Jeg håber så vidt bare at vi vælger en manager der kender klubben og har spillet der tidligere. Keane er den jeg tror har mest erfaring i klubben, hvorimod Hughes og Coppell's tid er lidt længere tilbage i tiden. Det kan godt være at Queiroz' tid i Real var for stor en mundfuld.. Til trods for at han har fundet et par gode spillere synes jeg stadigvæk at han bør blive på posten som assisterende manager.
Er der nogen herinde der har lidt kendskab til hvor leder agtig en type Queiroz er på træningsbanen og i omklædningsrummet?

Oscar
11-06-2007, 19:18
Tror også det bliver Queiroz. Jeg ser egentlig ikke så slemt på det, idet jeg tror, han får stramme regler omkring den britiske kerne på holdet og attraktiv fodbold når muligt. Der er ofte gået rygter om, at når vi ikke spiller en stensikker 4-4-2, så er det Queiroz' der har fået lov til at sætte holdet. Hans yndlingsformation skulle efter sigende være en 4-2-3-1, hvilket ofte har været det vi har spillet. Jeg vil ikke komme med dommedagsprofetier hvis han bliver udnævnt, men det kunne da være sundt hvis Roy Keane var hans assistent, for så at overtage. Keano bliver ikke manager i Utd, enten før han offentligt undskylder (for stolt til) over for de spillere, han ville have af holdet, eller at de faktisk bliver solgt.

I mine øjne, så er en af fergies, mange, men største kvaliteter, at han konsekvent kører princippet "ingen over holdet", uanset navn og betydning for holdet. Spørgsmålet er, om en manager der er ny og kommer udefra har modet til det..

Dines
11-06-2007, 19:41
Jeg håber på at Hughes bliver manager efter Fergie, eller måske Keane. Bare ikke Queiroz, da han virker rigtig defensivt orienteret, og at han helt sikkert gerne vil spille med en masse udlæninge, og der vil jeg altså helst ikke ligne Arsenal.

Mikkelsen
11-06-2007, 20:06
Jeg tror ligesom Madsen, at Queiroz er ved at blive kørt i stilling.

Keane har jeg slet ikke fidus, så længe der er nogen på holdet som han har spillet sammen med.

En dark horse, kunne være Mark Hughes - ham har jeg stor respekt for.

Coppell hos Reading skal vise noget mere, men jeg kan godt lide hans spillestil. Offensiv 4 - 4 - 2 på Old Trafford, det er fandme god stil.

Oscar
11-06-2007, 21:00
Coppell hos Reading skal vise noget mere, men jeg kan godt lide hans spillestil. Offensiv 4 - 4 - 2 på Old Trafford, det er fandme god stil.

God stil ja, men også manglende tillid og en lidt "skide være med det" indstilling og forsøge. Selvfølgelig friskt, men kom bare til at tænke på, om han havde gevet op, og bare prøvede at skabe en kamp. Jeg har dog stor respekt for ham og Reading, strålende sæson.

Er også enig i, at de må være ualmindeligt akavet for spillere, han har spillet sammen med, at tage ordrer fra en tidligere holdkammerat, uanset hvor stor en profil han var. Kan ikke forestille mig ginger høre på pis fra en tidligere holdkammerat, og kan slet ikke forestille mig Keane og Ronaldo i samme rum.

Mark Hughes har gjort det godt ja, men lad os se tiden an. Det bliver spændende i hvert fald

KennyN
11-06-2007, 22:29
God stil ja, men også manglende tillid og en lidt "skide være med det" indstilling og forsøge. Selvfølgelig friskt, men kom bare til at tænke på, om han havde gevet op, og bare prøvede at skabe en kamp.

Ikke enig.
Det er en flot indstilling at have til tingene, at man vil komme til Old Trafford for at angribe og prøve at score og på den måde få 1 / 3 point. Det er da cool at turde spille sit spil og ikke bare stille sig ned foran feltet og prøve at holde United fra at score.. United tør ikke altid spille deres eget spil og holde fast i deres koncept. Dette har vi set mod Arsenal, Chelsea og de andre store hold..

Back to topic. Tror ikke Coppell har det der skal til for at styre og lede United mod succes. Han er en glimrende mand for en midterklub som Reading, men tror han passer bedre til en sådan klub fremfor en europæisk topklub.

netch
12-06-2007, 17:59
SAF tager forhåbentligt 4-5 år mere og så kunne man håbe på en drømme duo der hed Keane/Cantona....det kunne da være lidt lækkert

HamudiiC
12-06-2007, 18:17
En lille kanin i hatten kunne måske være Brian McClair. Jeg tror ikke at han har været nævt før, men det kunne da være en lille overaskelse. Han har gjort det godt med reserverne, og det virker også som om, at han er meget seriøs...

Bare lige en lille tanke... :devilll:

Dét sagde man også om Rene Mulesteen. Men han kunne ikke engang klaré Bundeby..

Jev
12-06-2007, 18:47
Jeg er desværre ikke særlig meget i tvivl om, at Quieroz bliver Fergies arvtager. Jeg er ikke meget for det, og det er for mig at se lidt af et skrækscenario, hvilket ikke mindst skyldes hans flop i Real Madrid og det faktum, at jeg forventer en mere sydlandsk spillestil, hvis han skulle komme til roret. Jeg elsker den britiske måde at spille fodbold på, og der bør i enhver Premier League-klub være en tydelig balancegang. Man skal have mange spillere med den traditionelle engelske mentalitet, som man så kan krydre med lidt sambabold (i vores tilfælde personificeret i Ronaldo). Jeg er bestemt ikke utilfreds med købene af Nanderson, men det skal ikke tage overhånd, og det frygter jeg, at det kan komme til med Queiroz ved roret. Et hold med for mange boldekvilibrister ville floppe totalt i Premier League, som flere andre har påpeget.

Selvom det ville være ekstremt cool, hvis fremtidens træner hed Eric Cantona, så må jeg nok erkende, at jeg ikke helt mener, han har den fornødne erfaring. I stedet er der to andre oplagte emner, som er nævnt før: Roy Keane og Mark Hughes.

Jeg ser hellere en af disse to frem for Queiroz. Begge er briter, begge er tidligere United-spillere, og begge har vist sig kvalificerede til at håndtere klubber på egen hånd. Hughes har mest erfaring, men Keano må jo siges at have taget et kvantespring ind i trænerverdenen allerede. Samtidig tror jeg, at han langt hen ad vejen vil være omtrent den samme personlighed som Fergie. Den berygtede hårtørrer ville spillerne formentlig heller ikke slippe for, hvis Keano var manden med dirigentstokken ;-)

Dines
12-06-2007, 19:28
SAF tager forhåbentligt 4-5 år mere og så kunne man håbe på en drømme duo der hed Keane/Cantona....det kunne da være lidt lækkert

Det er nok mere en ønsketænkning realistisk.

1. Jeg tror SAF giver sig om 1-2 år. Højest 3 vil jeg tro.

2. Desværre tror jeg at Querioz bliver vores nye manager. Han var med nede og købe Nani og Anderson, og han har udtalt sig om, at han gerne vil være manager en dag.

3. Er Cantona overhovedet manager?!

Benzet
12-06-2007, 19:39
Jeg holder forsat på Martin O`Neill, som jeg ikke mener er blevet irrelevant, fordi han for ikke så længe siden skiftede til Villa.

Martinsen
12-06-2007, 19:57
3. Er Cantona overhovedet manager?!

nej men alt skal jo have en begyndelse... det gik jo fint med Keane i Sunderland... jeg siger ikke at Cantona er den rigtige, og tror egentlig heller ikke han overhovedet vil arbejde under Glazer

United DK
12-06-2007, 22:10
Jeg holder forsat på Martin O`Neill

Også mig.

Det ville selvfølgelig være en fantastisk historie, hvis én af vores legender blev manager, men når man skal være manager for en klub som Manchester United, så skal man have noget erfaring, både nationalt og internationalt, og her har Martin O'Neill prøvet en del.

To Liga Cup-titler med Leicester (1997 og 2000)
Tre skotske mesterskaber med Celtic (2001, 2002 og 2004)
Tre skotske FA Cup-titler med Celtic (2001, 2004, 2005)
En skotsk Liga Cup-titel med Celtic (2001)
Tabende finalist i UEFA Cuppen med Celtic (2003)

Udover de ting, har han også nogen CL-kampene på CV'et.

Så med alt respekt for Mark Hughes og Roy Keane, så mangler de altså noget erfaring på den front. De har selvfølgelig spillet mange store fodboldkampe, men det er noget andet, end at være manager.

Jev
12-06-2007, 22:21
Også mig.

Det ville selvfølgelig være en fantastisk historie, hvis én af vores legender blev manager, men når man skal være manager for en klub som Manchester United, så skal man have noget erfaring, både nationalt og internationalt, og her har Martin O'Neill prøvet en del.

To Liga Cup-titler med Leicester (1997 og 2000)
Tre skotske mesterskaber med Celtic (2001, 2002 og 2004)
Tre skotske FA Cup-titler med Celtic (2001, 2004, 2005)
En skotsk Liga Cup-titel med Celtic (2001)
Tabende finalist i UEFA Cuppen med Celtic (2003)

Udover de ting, har han også nogen CL-kampene på CV'et.

Så med alt respekt for Mark Hughes og Roy Keane, så mangler de altså noget erfaring på den front. De har selvfølgelig spillet mange store fodboldkampe, men det er noget andet, end at være manager.

Nu har Celtic (i selskab med Rangers) jo altså nærmest også monopol på den skotske liga, så det ville vel næsten være en større bedrift at undgå at vinde titler med dem.

Martin O'Neill er uden tvivl en dygtig manager og kunne være et godt bud på en kommende United-chef, men en sjetteplads med et hold som Birmingham og en oprykning via førstepladsen i sin første sæson som manager er da også ganske hæderligt.

snegl
12-06-2007, 22:52
Også mig.

Meeen det har Keane vel så også. Han har jo oplevet det på lige så nært hold som Martin O'Neill, og ved måske i højere grad hvad der sker i hovedet på spillere når de løber rundt på banen i de rigtig store kampe i CL eller PL.
Men O'Neill lyder som et reelt bud også synes jeg..

Mikkelsen
12-06-2007, 23:19
Meeen det har Keane vel så også. Han har jo oplevet det på lige så nært hold som Martin O'Neill, og ved måske i højere grad hvad der sker i hovedet på spillere når de løber rundt på banen i de rigtig store kampe i CL eller PL.
Men O'Neill lyder som et reelt bud også synes jeg..

Keane har da ingen international erfaring som manager, ikke engang PL erfaring.

Der er forskel på at spille på topplan, og så træne nogen på topplan. Lad os nu se hvordan det går Sunderland i PL.

United DK
12-06-2007, 23:22
Nu har Celtic (i selskab med Rangers) jo altså nærmest også monopol på den skotske liga, så det ville vel næsten være en større bedrift at undgå at vinde titler med dem.

Det kan du have ret i, men han har så vundet to Liga Cup-titler med en klub som Leicester, og han fik Celtic i UEFA Cup-finalen, hvilket må siges at være flot.

JakobR
12-06-2007, 23:27

Martin O'Neill er uden tvivl en dygtig manager og kunne være et godt bud på en kommende United-chef, men en sjetteplads med et hold som Birmingham og en oprykning via førstepladsen i sin første sæson som manager er da også ganske hæderligt.

Han er manager i Aston Villa.

snegl
13-06-2007, 00:01
Keane har da ingen international erfaring som manager, ikke engang PL erfaring.

Der er forskel på at spille på topplan, og så træne nogen på topplan. Lad os nu se hvordan det går Sunderland i PL.

Selvfølgelig er der forskel.. Men jeg mener ikke den er speciel stor når nu Keane nu har taget lære af en af de bedste managers i verden, Sir Alex.

Der er da ingen tvivl om at Keane ikke ville ha rykket op med Sunderland hvis han ikke havde sine erfaringer fra sin tid under Sir Alex. Jeg tror på samme måde at de ting han har været vidne til under Sir Alex, er ligeså gode som at Martin O'Neill har været i en Uefa Cup finale.. Keane har altid haft et genialt overblik og instinkt om hvor der skal sættes ind, og hvornår der skal tages aktion. Det han mangler nu, er en succesfuld periode med Sunderland, men også en kort periode hvor han oplever modgang, så han kan tage ved lære af det.

MUFC=Champions
15-06-2007, 15:01
Hvad med Keane, Giggs og Scholes på en gang ? :skaaal:

De ku være fedt "Rocking"

:juhuuuu:

Oscar
15-06-2007, 15:15
Martin O'Neill er interessant ja, har altid godt kunne lide ham. Hvad med gode gamle Steve Bruce? Han er også gammel spiller, og, synes jeg, gjort det godt i Birmingham, de er i hvert fald rykket op. Keane kan altså ikke blive manager i Utd før om 5-10 år med succes. Og så skal han lige finde ud af, at man ikke kritiserer sine (med)spillere offentligt..Han gør det godt, men giv ham lidt modstand i PL, så får vi at se. Personligt tror jeg ikke han holder til næste sæson, men håber det da for ham.

JakobR
15-06-2007, 15:17
Martin O'Neill er interessant ja, har altid godt kunne lide ham. Hvad med gode gamle Steve Bruce? Han er også gammel spiller, og, synes jeg, gjort det godt i Birmingham, de er i hvert fald rykket op. Keane kan altså ikke blive manager i Utd før om 5-10 år med succes. Og så skal han lige finde ud af, at man ikke kritiserer sine (med)spillere offentligt..Han gør det godt, men giv ham lidt modstand i PL, så får vi at se. Personligt tror jeg ikke han holder til næste sæson, men håber det da for ham.

Selvfølgelig var det ikke smart at kritisere sine medspillere offentligt, men hans opgave var en del anderledes i United som anfører, end den vil være i United som træner. Som træner skal han beskytte sine spillere, og jeg er sikker på Keane stadig er god for en skideballe ny og næ.

Oscar
15-06-2007, 15:26
Jeg tror ikke Keane ville kunne dy sig fra at udtrykke evt. utilfredshed omkring nogle spillere. Han har jo bare ikke haft anledning til det endnu, grundet succesen.

srixon
19-09-2007, 10:28
hell yea. ud med Queiroz :D
og evt ind med Keane

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7616

JDK
19-09-2007, 10:31
hell yea. ud med Queiroz :D
og evt ind med Keane

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7616

Uha ja! det var nok noget af det sidste jeg havde regnet ville ske! men jeg vil nok ikke beklage det helt, da jeg ikke mener at han er den rigtige afløser for Ferguson ude i fremtiden - selvom jeg troede at det ville ske!

Martinsen
19-09-2007, 10:45
jeg var også bange for at Carlos var den næste manager på OT, men det lader heldigvis til at det ikke bliver ham... har ikke noget særligt imod ham, men tror bare ikke han er i stand til at træne en engelsk klub på den rette måde

Allan
19-09-2007, 10:53
Queiroz kan jo ikke forvente at united går ud og siger farvel til Sir Alex blot for at gøre Queiroz til ny manager.

Så enten må han væbne sig med tålmodighed, HVIS han vil være united manager en gang ude i fremtiden ellers må han pakke sydfrugterne og så finde en klub som vil ansætte ham.

Og så skal United nok finde en ny assistent og en anden til at tage over efter Ferguson når den tid kommer, der burde være nok til at United kan vælge og vrage.

Så der er to muligheder:

1. Queiroz lukker munden og stopper med at ville forfremmes og accepterer sin rolle.

2. Queiroz smutter og så er den ged barberet

man.utd25
19-09-2007, 10:56
synes nu bestemt at queiroz har været med til at bestemme for meget, men igen hans talent sans for at finde talenter i verden , må siges at være go..

men jeg ser ham heller ikke som afløser for fergi

Baunie
19-09-2007, 11:14
Som mange andre ser jeg også to sider af denne sag. Queiroz er formentlig en god mand at have ved sin side, og skal man være ærlig bærer han nok ikke hele skylden for, at det ikke kører for United hver sæson og vi ikke scorer 100 mål.

Manden mangler dog i den grad karakter til at træne en Premier League-klub. Han er lidt Sammy Lee-agtig. Lee så også ud til at være en førsteklasses-assistent, men som manager synes han ikke at have den karisma, der gør at stjernerne har respekt for ham.

Så hvis Queiroz smutter, og det bør han gøre hvis han har det sådan, så er man forbi det problem med, at han kan ende med at afløse Fergie. Til gengæld skal Ferguson ud og finde en ny assistent, og det bliver svært at finde en mand, der er så multinational som Queiroz og samtidig kan stille sig tilfreds med muligvis kun at være der i resten af Fergies regeringstid.

Jeg tror personligt man finder assistenten i egne rækker. Brian McClair kunne være et bud, selvom han pt. ikke har med førsteholdet at gøre.

srixon
19-09-2007, 12:01
nu slynger jeg bare et (forrygende) forslag ud.... MØLLESTEEN eller hvad han hedder. han har klart niveuet til at føre os frem til The Quadruple.....!

PerRonaldo
19-09-2007, 12:24
Men betyder det så at Ronaldo også overvejer fremtiden??? De har jo efter sigende et temmelig godt forhold til hinanden...

Danielsen
19-09-2007, 12:38
Nemlig, PerRonaldo!!

Hvad sker der med vores "eksotiske" spillerer hvis, Carlos forlader os allerede til Januar!? Jeg tror han er en meget vigtig brik i spillet om, at få Nani, Anderson og til dels, Tevez til, at falde til i United og Manchester for den sags skyld....Ronaldo, er jeg ikke så bange for. Det virker som om han er faldet 100% til og, at Fergie ta' sig ham nu.

KennyN
19-09-2007, 12:54
Hvis Carlos Q ikke er tilfreds med sin rolle som nummer 2, må han jo bare smutte. United kan sagtens finde en anden dygtig assistent.
Og når Ferguson en dag stopper, er der bestemt andre og mere kvalificerede kandidater end Queiroz. Han mangler lige det sidste for at blive en dygtig manager i en af verdens største og bedste klubber.

Og hvad angår de sydlandske spillere. Hvis der ikke skal mere til end Carlos Q's afgang, kan de bare smutte. Så er de ikke de rette i United. Der er masser af dygtige fodboldspillere ude i verden.! Og desuden er de under kontrakt i United i 3-4 år frem i tiden.

Glory Man United
19-09-2007, 12:56
Ingen ved hvor længe SAF fortsætter, men hvis det f.eks. er 2 år mere, er denne diskussion IMO uinteressant. Ingen ved hvad der sker på så kort tid.
Tag nu Martin Jol. Han gjorde på kort tid Tottenham til et top 5 hold i to sæsoner. Og sidste år var de tæt på at slå Chelski på udebane i kvarten i FA Cuppen, og de nåede kvarten i UEFA + semien i Liga Cuppen...og hvad nu? Nu fyres han sikkert snart.

Idag kunne Martin O´Neill sikkert være en god løsning. Men jeg kan altså ikke blive imponeret af en træner der vinder mesterskabet i Skotland. I hvert fald ikke hvis man overtager Celtic.

Ikke at jeg skal ødelægge tråden....men den er sgu da temmelig ligegyldig! :)

Casper
19-09-2007, 12:58
Interessant diskussion, som jeg også nævnte i denne artikel tilbage i maj
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7190

RAppel
19-09-2007, 14:09
EDIT: Det lader ikke til Quiroz bliver i klubben længe nok til at det kan komme på tale hvilket jeg er glad for. Tror ikke at han er manden der kan regere efter SAF!

Baunie
19-09-2007, 14:13
Hvad sker der med vores "eksotiske" spillerer hvis, Carlos forlader os allerede til Januar!? Jeg tror han er en meget vigtig brik i spillet om, at få Nani, Anderson og til dels, Tevez til, at falde til i United

Vi har efterhånden et så stort kontingent af latinoer, at de kan bruge hinanden til at falde til. De taler stort set samme sprog osv. Desuden har de Ronaldo, og intet tyder på Carlos Queiroz er den eneste grund til han er i klubben.

PerRonaldo
19-09-2007, 14:25
Vi har efterhånden et så stort kontingent af latinoer, at de kan bruge hinanden til at falde til. De taler stort set samme sprog osv. Desuden har de Ronaldo, og intet tyder på Carlos Queiroz er den eneste grund til han er i klubben.

Jeg tror grunden til at Ronaldo er i united er pga. carlos. Jeg tror også at grunden til at Torres er i Liverpool er pga. Benitez. Selvfølgelig(forhåbentlig) er der flere grunde til at de bliver i United, men jeg tror stadig det er godt at have en assistent, som ikke nødvendigvis er britisk, men måske en der har en lidt andet syn på fodbolden, end lige Ferguson. Jeg tror at de nye tiltag med Ronaldo, Nani, Anderson og Tevez skyldes mindst lige så meget Carlos, som Ferguson. Men jeg håber da at de sydlandske fodboldspillere kan tiltrække flere store navne.. Verdenen kunne have set anderledes ud hvis Ronaldo var smuttet, så tror jeg ikke der havde stået Anderson og Nani på holdkortet...

Danielsen
19-09-2007, 14:41

Jeg tror du har ret i, at Ronaldo hjälper meget med til, at de nye falder godt på plads.
Så det kan da godt väre, Carlos "kun" var vigtig i köbet af dem?? Og, skal vi lokke flere "latinoer" ;) til klubben, komme de nok alligevel, pga. vi har Ronaldo, Nani, Anderson og Tevez og ikke Carlos Q.

srixon
19-09-2007, 15:33
synes nu bestemt at queiroz har været med til at bestemme for meget, men igen hans talent sans for at finde talenter i verden , må siges at være go..

men jeg ser ham heller ikke som afløser for fergi

hehe, Peter, du skifter jo mening som vi andre skifter underhyler.... ;)
det var, så vidt jeg husker i juni, hvor du i en msn chat, hårdnakket påstod at queiroz var mandEN for united og du ville vædde på det ene og det andet, på at han ville blive manager indenfor 2 år. du mente dengang at han var "worldclass" er næsten bedre end Ferguson.

og nu vil du af med ham?:confused:

Baunie
19-09-2007, 16:15
Jeg tror grunden til at Ronaldo er i united er pga. carlos. Jeg tror også at grunden til at Torres er i Liverpool er pga. Benitez.

Det er da formentlig rigtigt, at det spiller meget ind på visse spilleres beslutninger om der er landsmænd i klubben. Men når man har været i United i fire år og har en masse med samme mentalitet rendende rundt omkring sig, så tror jeg snildt man overlever uden Queiroz.

Det er jo ikke fordi Ronaldo ikke kender eller ikke kan kommunikere med resten af trænerstaben. Er ret overbevist om de tre-fire lationer vi har hjælper hinanden. Det er trods alt voksne mennesker, vi taler om.

Jim
19-09-2007, 16:18

Den dag Queiroz skal være træner for Man Utd er den dag jorden er flad og står på 4 elefanter.

Aldrig om vi skal have den "censor" . han er jo en direkte usympatisk og hans træner stil passer mere på et defensivt spillede hold end det gør på United.

Så nej tak, lad ham bare smutte, han vil gøre dagen han smutter til den bedste siden vi vandt treblen.

Dines
19-09-2007, 16:21
Det virkede som om at Querioz skulle overtage jobbet i maj da han var med nede i Portugal, og signe Nani og Anderson. Han troede sikkert at Fergie vil give sig snart, men han har nu nok indset at der kan gå en del år før Fergie stopper, og så vil han prøve sig selv af som manager. Som assistent ved jeg ikke hvordan han er, selvom han nok har haft en del indflydelse på Ronaldo, men som manager har jeg aldrig ønsket ham. Jeg håber at vores efterfølger bliver en britisk manager, så vi bevare 5-6 britiske spillere i startopstillingen. Mark Hughes eller Martin O'Neal er mine bedste bud.

Jim
19-09-2007, 16:32
Ingen ved hvor længe SAF fortsætter, men hvis det f.eks. er 2 år mere, er denne diskussion IMO uinteressant. Ingen ved hvad der sker på så kort tid.
Tag nu Martin Jol. Han gjorde på kort tid Tottenham til et top 5 hold i to sæsoner. Og sidste år var de tæt på at slå Chelski på udebane i kvarten i FA Cuppen, og de nåede kvarten i UEFA + semien i Liga Cuppen...og hvad nu? Nu fyres han sikkert snart.

Idag kunne Martin O´Neill sikkert være en god løsning. Men jeg kan altså ikke blive imponeret af en træner der vinder mesterskabet i Skotland. I hvert fald ikke hvis man overtager Celtic.

Ikke at jeg skal ødelægge tråden....men den er sgu da temmelig ligegyldig!

Du ved godt du er på et debat forum ik?, Næsten 90% af det der bliver debateret her er jo ligegyldigt hvis vi skal følge din tankegang.

Danielsen
19-09-2007, 16:38
Du ved godt du er på et debat forum ik?, Næsten 90% af det der bliver debateret her er jo ligegyldigt hvis vi skal følge din tankegang.

Hört!

Det er da et meget emne at diskutere!

JDK
19-09-2007, 19:09
Så er Carlos ude og dæmpe historien fra tidligere i dag - og i stedet være en del af fremtiden:

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7620

Martinsen
19-09-2007, 19:25
Så er Carlos ude og dæmpe historien fra tidligere i dag - og i stedet være en del af fremtiden:

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7620

jamen han er da velkommen som assisent:devill: men vil nu stadigvæk bede til, at han ikke bliver vores næste manager

JakobR
19-09-2007, 19:31
Fair nok, at det er en and. Det ville da også have været for ringe af ham, at komme med sådanne udtalelser på nuværende tidspunkt. Det skaber nervøsitet.

JDK
19-09-2007, 19:36
Fair nok, at det er en and. Det ville da også have været for ringe af ham, at komme med sådanne udtalelser på nuværende tidspunkt. Det skaber nervøsitet.

Ja, enig! dårlig timing, hvis der var noget i den første historie

Fletcherfan
19-09-2007, 19:42
Nu har jeg fulgt med i debatten her Og vanen tro så har jeg nogle kommentarer.

1. Muligvis var CQ vigtig for købene af Ronaldo, Nani og Anderson, men jeg tror altså ikke det var ham, der "spottede" dem i starten. Og hvis United havde haft f.eks. en britisk assistent så ville United muligvis have Walcott, Bale og muligvis andre gode spillere i truppen.

2. Uniteds næste manager MÅ IKKE komme fra Sydeuropa. Jeg håber på en britisk. Det kan godt blive en overraskende manager. Og ja, det er også CQ's skyld, at vi spiller med en angriber som er bevist utallige gange, IKKE er Uniteds kop te. Så jeg ville være meget, meget glad om CQ smutter

3. Al snakken om, at nogle spillere ikke ville kunne forenes med Keane er rent vrøvl. For det første kritiserede han nogle spillere en gang. Fordi de havde spillet dårligt og alle spillerne hævede niveauet efterfølgende. Og for det andet så er spillerne så meget professionelle, at de har glemt episoden.

4. Jeg synes Uniteds næste manager skal have en stærk personlighed og han skal klare megen modgang. Og derfor synes jeg ikke Martin O'Neill er den rigtige selvom jeg synes, at han er en rigtig god manager, og det samme synes jeg om Sam Allardyce.

5. Det er funklende ligegyldigt om han har spillet i United før i tiden eller ikke. Men jeg tror, at SAF har opbygget meget af prsonligheden hos Bruce, Hughes, Keane og McClair. Og det er allesammen personer, som jeg synes godt kunne tage over efter SAF. Og jeg synes også, at en som Coppell ville være fin. Men Gordon Strachan er efter min mening ikke velkommen.

Så de 5 bedste bud på Uniteds næste manager efter min mening er:

1. Mark Hughes
2. Roy Keane
3. Steve Coppell
4. Steve Bruce
5. Brian McClair

Derudover synes jeg det ville være, at hvis en dem blev manager så ville det være genialt med Giggs eller Scholes eller en af de andre på listen som assisterende manager. F.eks. ville det vær sjovt, at se Hughes som manager og Giggs som assistent...

Hald
20-09-2007, 01:49
Selvfølgelig skal Carlos overtage efter Fegie, syntes alt andet ville være dumt, og en anelse ondt over for carlos, som har siddet ved siden af Fergie så længe og har gjort et præg på holdet, med hensyn til spillere. Mange i dette emne mener det SKAL være en britisk træner. Syntes jeg slet ikk, hvorfor? Fodbold idag bliver mere og mere teknisk og mere præget af showbold, enkeltmands præstationer, om man så spiller i England spanien eller tyskland, det er fremtiden, det slags fodbold kender Carlos da bedre end nogen anden britisk træner.. Med køb som Tevez, Nani og Anderson skal vi følge bølgen af det tekniske spil som vi i forvejen mestre med hurtige spiller over hele linjen faktisk, giggs og ronaldo er med på den slags spil. Så helt klart skal Carlos overtage tronen.

lange
20-09-2007, 03:24
hvis Carlos Q.. skulle stoppe, så står Jose Mourinho lige bag kulissen..
det lyder lidt useriøst, men det blir ikke til noget .

RAppel
20-09-2007, 09:33
Nu kommer der sikkert speculationer om om CQ skal overtage sædet i Chelsea.

Jim
22-09-2007, 10:07
Nu kommer der sikkert speculationer om om CQ skal overtage sædet i Chelsea.

Hvis det bare var sandt, men desværre er Chelseas ledelse ikke så dumme at de vil have ham :(

United DK
22-09-2007, 11:05
Hvis det bare var sandt, men desværre er Chelseas ledelse ikke så dumme at de vil have ham :(

Når de kan finde på at fyrer Mourinho, så ved man aldrig.

ajooba
22-09-2007, 11:33
Mark Hughes er i min bog storfavorit - stærk personlighed og gode resultater

Elrantiri
22-09-2007, 11:38
Hvis det bare var sandt, men desværre er Chelseas ledelse ikke så dumme at de vil have ham

Det er ikke fordi de ikke er dumme nok, det er bare fordi Carlos ikke er russer :lolol:

el-insaciable
22-09-2007, 15:16
Jeg ved ikke helt med Queiroz. Jeg tror, som mange andre også har været inde på, at han er en ganske glimrende assistent, og han virker til at have stor taktisk indsigt. Men han har altså ikke den udstråling, man ser hos andre managers. Jeg synes ikke, han virker til at være omgærdet med den respekt, som er nødvendig i en sådan stilling. Hvis han bliver cheftræner, skal han selvfølgelig være velkommen til at overraske mig, men jeg er ikke helt hooked på ham.

Kofoed
27-03-2008, 18:51
Ikke lige ang. forfremmelse, men den eneste tråd jeg kunne finde om ham: http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/nyheter/benfica_vil_ha_queiroz

Benfica er eftersigende ude efter Queiroz.. Hva siger i?? jeg syntes ikke vi skal slippe ham uden kamp, da han har været her i en del år efterhånden og har været grunden til flere gode handler, og han gør livet meget lettere for manucho, ronaldo, nani og anderson, der alle kan snakke portugisisk..

snegl
27-03-2008, 19:12
Ikke lige ang. forfremmelse, men den eneste tråd jeg kunne finde om ham: http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/nyheter/benfica_vil_ha_queiroz

Benfica er eftersigende ude efter Queiroz.. Hva siger i?? jeg syntes ikke vi skal slippe ham uden kamp, da han har været her i en del år efterhånden og har været grunden til flere gode handler, og han gør livet meget lettere for manucho, ronaldo, nani og anderson, der alle kan snakke portugisisk..

Jeg tror han bliver. Det er selvfølgelig et gæt, men de senere par år er han kørt mere og mere frem. Udtaler sig istedet for Sir Alex vejne til de tv-stationer han har set sig sort på, ser og vurderer talenter, og er åbenbart en vellidt mand i truppen.

Det vil for ham være at skyde sig selv i foden at tage væk, hvis han har trænerposten i United i udsigt. Skifter han tror jeg han får et minus i sin rang i United, når valget om Fergies afløser finder sted.

CC
27-03-2008, 20:10
Håber ikke at han nogensinde overtager posten som cheftræner, men han er guld værd som assisterende!

theviking66
27-03-2008, 20:16
Håber ikke at han nogensinde overtager posten som cheftræner, men han er guld værd som assisterende!

Det bliver du nødt til at begrunde lidt mere præcist. Hvorfor ikke Queiroz som cheftræner?:confused:

United DK
27-03-2008, 21:14
Det bliver du nødt til at begrunde lidt mere præcist. Hvorfor ikke Queiroz som cheftræner?:confused:

Fordi han ikke har hvad der skal til. Desuden skal vores næste manager være brite, så vi kan holde lidt af den britiske ånd inde i klubben, i stedet for at vi ender som Arsenal og tildels Liverpool, hvor britere er et sjældent syn.

theviking66
27-03-2008, 21:36
Fordi han ikke har hvad der skal til. Desuden skal vores næste manager være brite, så vi kan holde lidt af den britiske ånd inde i klubben, i stedet for at vi ender som Arsenal og tildels Liverpool, hvor britere er et sjældent syn.

Fin holdning du har, er egentlig meget enig med at det skal være en brite.
Det er ofte set at det kan være problematisk at opgrader en ass. træner til mangager/head coach.
Kender ikke så meget til Queiroz må jeg indrømme. Han fik vel aldrig rigtig chancen i Real Madrid, men han virker som den perfekte ass. træner for SAF.

Jeg savnede egentlig bare en ordentlig begrundelse fra mand, istede for det unuanceret indlæg som han kom med. Det kunne jo være han havde en begrundelse der kunne være interessant at diskutere. :)

Kofoed
27-03-2008, 21:55
Jeg mener helt klart det skal være en brite, der er med på at holde vores hold engelsk.. hvis Carlos bliver chef er jeg bange for vi ville blive ligeså portugisisk/brasiliensk som arsenal er fransk..

Naldo
27-03-2008, 23:22
Jeg vil langt hellere prøve Queiroz af, når SAF takker af end at tage en brite fra et af midterholdene. Han burde kunne skabe en flydende overgang når vi mister SAF, for han kender klubben og spillerne, og flere af de nye har han formentlig anbefalet.

Jeg synes på ingen måde, at vi skal have en brite, bare fordi han er brite. Denne kommentar skal jeg nok også blive upopulær på, men jeg mener heller ikke, at der er nogle briter, som er kvalificerede til at overtage en klub som United. Hvorfor mon England ikke fik en englænder/brite som landstræner? - For mig, er det som ikke er godt nok til det engelske landshold, ikke godt nok til United!

United DK
27-03-2008, 23:24
Jeg vil langt hellere prøve Queiroz af, når SAF takker af end at tage en brite fra et af midterholdene. Han burde kunne skabe en flydende overgang når vi mister SAF, for han kender klubben og spillerne, og flere af de nye har han formentlig anbefalet.

Jeg synes på ingen måde, at vi skal have en brite, bare fordi han er brite. Denne kommentar skal jeg nok også blive upopulær på, men jeg mener heller ikke, at der er nogle briter, som er kvalificerede til at overtage en klub som United. Hvorfor mon England ikke fik en englænder/brite som landstræner? - For mig, er det som ikke er godt nok til det engelske landshold, ikke godt nok til United!

Så Queiroz er god nok, til at være engelsk landstræner?

Naldo
27-03-2008, 23:32
Det ved jeg ikke om han er, men der er flere ting, som taler for, at han er mere egnet til at være træner i United end alle de middelmådige briter.

United DK
27-03-2008, 23:42
Det ved jeg ikke om han er, men der er flere ting, som taler for, at han er mere egnet til at være træner i United end alle de middelmådige briter.

Hvilke ting?

Naldo
28-03-2008, 00:00
Han kender klubben og spillerne kender ham og man må derfor kunne forvente, at man kan få en glidende overgang fra æraen SAF. Samtidig er han perfekt på en multinationalt hold, da han taler 8 sprog (mener jeg det er?). Det vigtigste er dog, at han er blevet lært op af den bedste:)

Jeg siger heller ikke, at Queiroz skal være træner for enhver pris, men jeg synes han fortjener en chance for at vise hvad han kan.

snegl
28-03-2008, 00:04
Hvilke ting?

Nu kan jeg ikk svare på vejne af Naldo, men selv synes jeg han er god til at vurdere spillere med potentiale (ved godt han ikke scouter, men han beser stadig spillere og giver dem kvalitetsstemplet).
Udover det er han vellidt Spørgsmålet er om han kan være en hård hund og kan skære igennem som Sir Alex. Det tvivler jeg lidt på. Men han kender klubben indefra, og har god kontakt med spillerne.

Måske er det han er bedst til i virkeligheden at være assistent. Det gik ihvertfald ik i Real.

En anden løsning, hvis Keane nu bare snart fik lidt gang i sin karriere var at Queiroz forblev assistent, og man så havde den hårde hund i Keane istedet.

Glory Man United
28-03-2008, 12:47
Jeg vist tidl skrevet det (husk jeg er gammel og forkalket):
Det er da kropumuligt at sige, om Quieroz skal tage over, når SAF går af. Altså hvis han gjorde det til sommer, var det en oplagt mulighed. Men gør han det i 2011 f.eks. dukker der jo en masse andre muligheder op...

Og btw måske smutter Quieroz jo til Benfica:
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8526

23Becks
28-03-2008, 13:20
Det blir uden tvivl vanskeligt, at finde en afløser for SAF, som kan opnå det samme som ham.. Uanset hvem det bliver, skal det være en kapacitet - én ener - og ikke en eller anden træner der ikke har opnået en skid..

Jeg ser Quieroz som en seriøs mulighed som SAF's afløser.. Som mange andre herinde har skrevet, så er han blevet oplæret under SAF, hvilket må betyde at spilkonceptet og spillestilen bliver intakt, hvis han blir træner..

Men der er jo trods alt 3år endnu inden den gamle stopper, så det er måske lidt tidligt at finde en afløser på nuværende tidspunkt..

JDK
28-03-2008, 13:22
Og btw måske smutter Quieroz jo til Benfica:
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8526

Tror ikke at det vil være godt hvis Carlos tager afsted, så hurtigt efter vi har købt Nani og Anderson - jeg tror han betyder meget for dem

Bugge
28-03-2008, 16:05
Tror ikke at det vil være godt hvis Carlos tager afsted, så hurtigt efter vi har købt Nani og Anderson - jeg tror han betyder meget for dem

Og for Ronaldo måske også, kunne jeg forestille mig..

jeg tror ikke på at han smutter til benfica..

Jim
28-03-2008, 16:27
Queiroz er kun god til en ting og det er at være assistent træner, som cheftræner vil han ødelægge united fuldstændigt, med hans mærkelig spillestil, og som man så i United da Fergie lod ham bestemme lidt for meget, tabte vi kampe på stribe.

Så næe nej, hvis Benfica vil have Querioz, skal de da med glæde få ham, hvis det stod til mig, for hvis han nogen sinde sætter sig i chefstolen i United, bliver jeg sgu morder.

Naldo
28-03-2008, 16:38
Er der nogen som kan fortælle mig i hvilke kampe det var, at Queiroz satte taktikken hvor vi tabte? (og hvordan ved i rent faktisk det var ham der satte taktikken dengang?).
Jeg husker det var noget med, at vi spillede 4-3-3 (4-5-1) i den periode og det var folk meget kritiske overfor, fordi de mente at holdet ikke egnede sig til dette. Dog skal man bare lige huske, at vi har spillet 4-3-3 (4-5-1) i næsten alle de svære kampe i år, men denne gang har det vel været 100 % Fergies ide eller hvad?

Jeg er bare ved at være træt af at folk er kritiske overfor Queiroz, uden at komme med (imo) nogle argumenter for det!

Jim
28-03-2008, 16:41
Er der nogen som kan fortælle mig i hvilke kampe det var, at Queiroz satte taktikken hvor vi tabte? (og hvordan ved i rent faktisk det var ham der satte taktikken dengang?).
Jeg husker det var noget med, at vi spillede 4-3-3 (4-5-1) i den periode og det var folk meget kritiske overfor, fordi de mente at holdet ikke egnede sig til dette. Dog skal man bare lige huske, at vi har spillet 4-3-3 (4-5-1) i næsten alle de svære kampe i år, men denne gang har det vel været 100 % Fergies ide eller hvad?

Jeg er bare ved at være træt af at folk er kritiske overfor Queiroz, uden at komme med (imo) nogle argumenter for det!

Dengang Querioz satte taktikken, var dengang vi begyndte at spille voldsomt defensivt, med kun Ruud i front som ene angriber, og princippet var skud op til Ruud og han scorer, idag spiller vi Fergies form for fodbold, hurtig fodbold over fløjen, og på ingen måde samme stil som under Querioz.

ChristianR
28-03-2008, 16:45

Sådan har jeg det også. I mit hoved har jeg en masse argumenter for og i mod - Men i sidste ende har jeg ingen anelser, og jeg aner intet om, hvad der vil være det bedste for United i fremtiden. Det meste bygger jo på fordomme og antagelser om Carlos.

Men det mindste man kan gøre er selvfølgelig at diske op med nogen ordentlige argumentationer for sit synspunkt.

ChristianR
28-03-2008, 16:46
Dengang Querioz satte taktikken, var dengang vi begyndte at spille voldsomt defensivt, med kun Ruud i front som ene angriber, og princippet var skud op til Ruud og han scorer, idag spiller vi Fergies form for fodbold, hurtig fodbold over fløjen, og på ingen måde samme stil som under Querioz.

Jeg kan godt huske de kampe, og jeg var selv en stor kritiker af det system. Omvendt har der været flere perioder, hvor jeg har været ligeså irriteret over den måde Fergie satte holdet på, hvor det også er gået dårligt. Så lad da ikke de få kampe dømme manden.

Jim
28-03-2008, 16:52
Jeg kan godt huske de kampe, og jeg var selv en stor kritiker af det system. Omvendt har der været flere perioder, hvor jeg har været ligeså irriteret over den måde Fergie satte holdet på, hvor det også er gået dårligt. Så lad da ikke de få kampe dømme manden.

Det var ikke få kampe, det var et pænt stykke tid, og vi tabte nok kampe til at vi lod Chelski rende med guldet...

Men uanset hvad har han vist at han ikke er manden der skal føre united videre, og for at være ærlig vil jeg 10 gange hellere have Mourinho end jeg nogen sinde vil se Querioz i chefstolen.

Naldo
28-03-2008, 17:13
Det var ikke få kampe, det var et pænt stykke tid, og vi tabte nok kampe til at vi lod Chelski rende med guldet...

Men uanset hvad har han vist at han ikke er manden der skal føre united videre, og for at være ærlig vil jeg 10 gange hellere have Mourinho end jeg nogen sinde vil se Querioz i chefstolen.

Igen...kan du ikke lige fortælle mig hvor du har det fra, at det var Queiroz der satte holdet dengang? Du undre mig meget at en manager over en længere periode lader assistenten sætte holdet:confused:

Jim
28-03-2008, 17:52
Igen...kan du ikke lige fortælle mig hvor du har det fra, at det var Queiroz der satte holdet dengang? Du undre mig meget at en manager over en længere periode lader assistenten sætte holdet:confused:

Grunden er der jo ingen andre end Ferguson og Querioz der kan vide, men enhver united fan som har set mere end 2 kampe, kan genkende Fergies stil og når der lige pludselig bliver spillet en helt anden, samtidig med at Ferguson har et rygtet omkring sig at han vil stoppe, tager det ikke mange sekunder at ligge de 2 ting sammen.

snegl
28-03-2008, 18:11
Grunden er der jo ingen andre end Ferguson og Querioz der kan vide, men enhver united fan som har set mere end 2 kampe, kan genkende Fergies stil og når der lige pludselig bliver spillet en helt anden, samtidig med at Ferguson har et rygtet omkring sig at han vil stoppe, tager det ikke mange sekunder at ligge de 2 ting sammen.

Det synes jeg lyder noget underligt.

Så kan det heller ikke være Fergie's idé at vi i sidste sæson begyndte at spille mere direkte fodbold, med gang i fløjene, og hurtigere kombinationer? Fordi det ikke har været Fergie's stil førhen?

Ja så kan vi da også på en utrolig billig baggrund konstatere at det ikk er Fergie, da han i årene op til ikke brugte den spillestil. Så må vi tillæge æren en anden?

Du kan ikk konkludere at det er Queiroz skyld vi spillede sådan dengang. Det er simpelthen for tyndt et grundlag, og rene gætterier.

Naldo
28-03-2008, 18:27

Det er nok den dårligste argumentation jeg længe har hørt :lolol: det må du altså kunne gøre bedre!

United-forever
29-03-2008, 01:56

WOUW !
Du vil hellere have Mourinho (aka. verdens mest arrogante trœner, der gang på gang har svinet United til - og ja, Fergie gør det samme med Chelski , men kunne du forestille dig Fergie i Chel$ki ?) som trœner, end en mand der har vœret med til at bygge vores nye generation op og kender disse spillere ud og ind ?
Det er ikke bare dumt rent fodboldmœssigt, det er også medløberisk ..

At Chelsea vandt dengang var ikke Queiroz's skyld .. Hvornår har assistenten nogensinde mere ansvar end chefen ? (hvis skyld det forøvrigt heller ikke var !)
Og dengang var der tale om et helt nyt system indført system fra Mourinho (som mange klubber havde det svœrt med) + et så dyrt indkøbt hold at det var nødt til at vinde ..
Ingen klub kan vinde hvert år , eller spille godt hele tiden , men rigtige storklubber kommer tilbage ...

Please stop med at kritisere Queiroz ubegrundet - giv ham en chance , eller kom i det mindste med ordentlige argumenter ...

silasamp
29-03-2008, 03:26
´
Hmmmmm.

Jeg vil aldrig se Mourinho i United. Ja han har gjort det godt de steder han har været, men mener ikke at han vil passe ind i United. Vil kalde ham den mest respektløse fodboldtræner jeg længe har set. Han har jo patent på dumme udtagelser.

Han har ikke sammen fodboldfilsofi som Sir. Alex som står for alt det bold vi elsker at se hver weekend.

Om Querioz er den rette mand for United?? nej .. Der er ikke nogen der springer i øjne som den rette afløser for vores Ferguson lige nu, hvis der nogensinde har været. Men heller Querioz end Mourinho til hver en tid!

Aurdal
29-03-2008, 03:42
Helt klart er det en britisk manager vi trenger. Vil unngå Queiroz av samme grunner som dere har nevnt. (451 og dårlig resyme). Jeg ser for meg Martin O`Neill som en bra erstatter. Eventuelt hadde det vært fristende med Keane i en fremtidig rolle, når han har bevist seg som en god manager over tid i Sunderland. Kanskje en sesong som assistent hos Fergie før han tar over? :p

robinho
29-03-2008, 06:53
nu må folk altså holde op med det der Keane-pjat. Manden er en dårlig træner, og så vil jeg egentlig skide på om manden har et navn i united. Coppell gjorde det da 100 gange bedre da han rykkede op med Reading.

Keane står for det bulldozer-fodbold han selv spillede og passer slet ikke til uniteds stil og trup.

Jeg kan godt forstå argumentet med en britisk træner men så tag dog nogle gutter som Mark Hughes eller Martin O´neill som har nogle års trænererfaring, og har vist det kan føre hold frem, og som står for noget pænere fodbold end Keane.

Altså at keane kunne stikke hånden i Niall Quinns lommer og fiske pund nok op til at han kunne få sunderland op i PL gør mig ikke imponeret. Men det Mark Hughes har skabt i Blackburn synes jeg er imponerende.

Glory Man United
29-03-2008, 08:10
nu må folk altså holde op med det der Keane-pjat. Manden er en dårlig træner, og så vil jeg egentlig skide på om manden har et navn i united. Coppell gjorde det da 100 gange bedre da han rykkede op med Reading.

Keane står for det bulldozer-fodbold han selv spillede og passer slet ikke til uniteds stil og trup.

Keane overtog Sunderland, da de lå til nedrykning i 1. division. Han får dem ikke alene væk derfra, men rykker op samme sæson. I år ser det ud til, at holdet undgår nedrykning....hvad mere kan man forlange?
Bulldozer fodbold? Tja måske. Men han har altså ikke spillermaterialet til andet. Han må ty til uniteds 2. hold og AAB for at få forstærkninger...
Robinho, i blandt har du en skarp pen og nogle gode argumenter, men her må jeg sgu sige: tag dine piller inden du går online :p

United DK
29-03-2008, 12:00
Martin O'Neill har i mange år været mit 1. valg som Fergusons afløser, for han har opnået fantastiske resultater, uanset hvor han har været. Middelmådige Leicester fører han til tre Liga Cup finaler på fire sæsoner, hvoraf de to vindes, Celtic gør han til skotsk mestre flere gange (det er dog ikke det store), og får dem hele vejen til UEFA Cup-finalen i 2003, hvor man kun taber efter forlænget spilletid til Porto, som året efter vinder CL, med stort set samme hold, og træner. I Aston Villa har han fået dem op blandt de bedste igen, efter mange års placeringer i bundregionen.

Mht. Keane, så skal han modnes meget mere. Han skal helst have prøvet lidt mere, end bare en oprykning, og en mulig overlevelse i PL.

Martinsen
29-03-2008, 12:10
;) ´
Hmmmmm.

Jeg vil aldrig se Mourinho i United. Ja han har gjort det godt de steder han har været, men mener ikke at han vil passe ind i United. Vil kalde ham den mest respektløse fodboldtræner jeg længe har set. Han har jo patent på dumme udtagelser.

Han har ikke sammen fodboldfilsofi som Sir. Alex som står for alt det bold vi elsker at se hver weekend.

Om Querioz er den rette mand for United?? nej .. Der er ikke nogen der springer i øjne som den rette afløser for vores Ferguson lige nu, hvis der nogensinde har været. Men heller Querioz end Mourinho til hver en tid!

Respektløs og knap så heldige udtalelser dækker vel også fint vores nuværende manager;) Så synes overhovedet ikke det er på den front vi skal udelukke Mourinho. Det spillemæssige kan du måske have lidt ret i, men tror skam han tilpasser spillestilen efter det materiale han nu engang har, og Chelsea holdet var måske ikke det oplagte til at spille fantastisk offensiv fodbold som vi gør. De har/havde mange typer som er nogle store fyre og lever en del på fysikken. Jeg mindes da også at Porto spillede noget ret fantastisk fodbold de gange jeg så dem under Mourinho. De spillede i et højt tempo og formåede at lægge et ret tungt pres på deres modstandere. Så tror ikke nødvendigvis at spillet ville være kedeligt under Mourinho. Jeg er slet ikke afvisende overfor Mourinho som manager for os en gang i fremtiden. Det har jeg godt nok også fået en de hug for. Men hva faen!:)

KennyN
30-03-2008, 10:49
Tror i på denne historie, om at Ince er på vej til United som træner, eller hvis Queiroz forlader os, kan Ince blive assistent.. Ved sku ikke helt, hvad jeg synes om ham..

http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=fergie-s-job-for-ince%26method=full%26objectid=20367851%26siteid=93 463-name_page.html

Glory Man United
30-03-2008, 10:54
Tror i på denne historie, om at Ince er på vej til United som træner, eller hvis Queiroz forlader os, kan Ince blive assistent.. Ved sku ikke helt, hvad jeg synes om ham..

http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=fergie-s-job-for-ince%26method=full%26objectid=20367851%26siteid=93 463-name_page.html
:lolol: Ince assistent for SAF
Med tanke på hvad der skete (Ince blev nærmest kylet ud i i5), så er det sgu morsomt

Fletcherfan
30-03-2008, 11:28
Det er nogle fordele og ulemper ved CQ som kommende træner, og det vil det altid være... Derudover synes jeg, der er flere emner rundt i britisk fodbold som jeg synes det ville være spændende at se som SAF's afløser... De mest åbenlyse (set på resultaterne i trænerkarrieren) er Mark Hughes, Roy Keane, Martin O'Neill og måske David Moyes. Men som flere har sagt, så vil det være godt om Keane ihvertfald fik nogen år andre steder først for at lige som at se om han skal være den næste cheftræner. Mourinho er en MEGET defensiv træner, der ikke ville passe ind i United, selvom han uden tvivl er en af verdens bedste, at påstå, at han var NØDT til at spille defensivt i Chelski er rent bullshit... I to år som træner købte han fire angribere... Sheva, som han ikke kunne lide, Kalou, der spiller mindst ligeså meget som fløj, Pizzaro, der var købt som backup og Drogba, der var købt ind til at blive den store stjerne...
Men tilbage til CQ så vil jeg sige, at ulemperne ved ham er nok hans manglende taktiske evner (både udfra det han fik præsteret i Real, men også på det Portugisiske landshold og andre steder) og at han er nok er lidt flinkere end SAF. Mens fordelene er, at han er vellidt, kender til United og at han er rigtig god til at spotte potentiale... Må indrømme, at jeg ALTID har sagt CQ skal ikke tage over efter SAF, fordi jeg ikke har kunnet lide ham, men kan bare bedre og bedre lide ham. Vil dog sige, at hvis han ikke tager over efter SAF så må han væk, fordi jeg tror ikke han vil acceptere, at en anden bliver manager... Og derudover er det sammenspillet mellem SAF og CQ som jeg synes er brillant, nogenlunde lige som Rio og Vidic...

United DK
30-03-2008, 12:28
Ince er på min sorte liste, grundet hans skifte til Liverpool i '97, og bl.a. derfor vil jeg ikke have ham som vores manager. Derudover har han langt fra hvad der skal til, og Keane ville være et bedre valg, da han i det mindste har været manager for en PL-klub.

Martinsen
30-03-2008, 12:30
Mourinho er en MEGET defensiv træner, der ikke ville passe ind i United, selvom han uden tvivl er en af verdens bedste, at påstå, at han var NØDT til at spille defensivt i Chelski er rent bullshit... I to år som træner købte han fire angribere... Sheva, som han ikke kunne lide, Kalou, der spiller mindst ligeså meget som fløj, Pizzaro, der var købt som backup og Drogba, der var købt ind til at blive den store stjerne...

Troede ellers det var ret åbenlyst, at det var Roman der købte Shevchenko og ikke Mourinho?? Tror aldrig nogensinde at Mourinho ville have haft den mand, og lidt for at spille med musklerne valgte han ikke at bruge ham. Men jeg må igen sige, at i Porto var det altså langt fra defensivt fodbold de spillede. Tværtimod.

Andersen
31-03-2008, 13:27
Carlos Q som manager i Utd; nej tak.

Har altid sagt at han er en perfekt mand som nr. 2, bl.a. p.g.a. sprogkundskaber i disse multietniske tider.

Jeg føler ikke han har hår nok på nosserne til at være vores nr. 1.

Jeg kan på nuværende tidspunkt overhovedet ikke pege på en afløser. De "romantiske" bejlere Hughes og Keane er bestemt ikke erfaring nok endnu. Dog har jeg i en del år peget på Martin O'Neill, men har blegnet lidt synes jeg, selvom han har ført Villa fast tilbage i top 8.

Glory Man United
31-03-2008, 13:33
Jeg føler ikke han har hår nok på nosserne til at være vores nr. 1.

Det er vist også frygtelig upopulært hos pigerne idag ;)
Hvis SAF smuttede til sommer, ville Quieroz være den mest oplagte. Men da han nok "holder" 3-4 år endnu, så er alt åbent....

United DK
31-03-2008, 14:55
Dem der nævner Mourinho, hvorfor gør I det? Mourinho forbinder jeg med kedelig resultatorienteret fodbold, og jo, man vinder da titler på det, men så synes jeg også man må vælge mellem kedeligt, men titelvindende spil, eller offensivt spil, hvor man så tager flere chancer. Jeg vil uden tvivl vælge det sidste. Jeg er ikke fan af Manchester United pga. trofæskabet, men pga. måden som vi i størstedelen af mine 13 år som fan, har spillet på, nemlig offensivt og direkte fodbold, som på sine bedste dage er uden sammenligning.

Offensivt spil > Titler

Holmskov
01-04-2008, 20:05
Hvis Luna taler sandt omkring hendes MEGET pålidelige kilde, så er Mourinho kørt i stilling som Fergusons "skygge" allerede fra næste sæson.

Holder det rygte så er Quieroz nok fortid i United og kørt i stilling i Benfica.

Høgsted
01-04-2008, 20:08
Hvis Luna taler sandt omkring hendes MEGET pålidelige kilde, så er Mourinho kørt i stilling som Fergusons "skygge" allerede fra næste sæson.

Holder det rygte så er Quieroz nok fortid i United og kørt i stilling i Benfica.

Kunne være vildt og ønsker det er sandt. Tror sku bare det er en aprilsnar. Hvordan skal Mourinho og fx Ronaldo også samarbejde når Mourinho bla har kritiseret ham meget personligt

Holmskov
01-04-2008, 20:14
Kunne være vildt og ønsker det er sandt. Tror sku bare det er en aprilsnar. Hvordan skal Mourinho og fx Ronaldo også samarbejde når Mourinho bla har kritiseret ham meget personligt

Jeg blev klar over det 2 minutter efter jeg skrev mit indlæg.:)

Men er det bare en aprilsnar så er det sat'me godt lavet. Specielt når nu Quieroz rygtes til Benfica.

Jeg er træt af at være så naiv. :)

Høgsted
01-04-2008, 20:21
Jeg blev klar over det 2 minutter efter jeg skrev mit indlæg.:)

Men er det bare en aprilsnar så er det sat'me godt lavet. Specielt når nu Quieroz rygtes til Benfica.

Jeg er træt af at være så naiv. :)

Ja det er perfekt timet og må indrømme at jeg også troede lidt på det i starten :) . Men så "vågnede" jeg og røg tilbage til virkeligheden :D