PDA

Se fuld version : Craig Cathcart

Boock
30-04-2007, 21:53
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTpowDnYtMYYbhEuK0QLmHgofrXVXBO3 sDiX8KQ2uAPnOJc6ivH

Craig Cathcart
Født: 6. februar 1989
Land: Nordirland
Klub: Blackpool

JDK
08-05-2007, 10:22
Jeg har set Craig nogle gange på Viasatsport spille reservekampe for United og synes han ser rigtig spændende ud - her på de sidste har han også været udtaget til førsteholdet, da vi har haft mange skader i forsvaret (dog blev han selv skadet, så fik ikke rigtig chancen). Han kan spille som højreback, men er bedst inde i midterforsvaret

Tror I han kan få chancen i næste sæson, eller bliver han lejet ud?

KennyN
08-05-2007, 12:33
Ja han er helt sikkert en spændende spiller for fremtiden.
Jeg kunne godt forestille mig han bliver lånt ud det meste af næste sæson. Måske lidt a la Jonny Evans i år. Et halvt år i Antwerpen og derefter et halvt år i the Championship.
Udlån vil også være det bedste for hans videre udvikling, da han er ved at være for god til reservebold.

Benzet
18-06-2007, 00:26
Han er kåret til årets spiller på junior holdet.

Mr. Larsen
18-06-2007, 01:43
Nu vej jeg ikke lige helt hvor gammelt billedet er, men han ser godt nok ikke ret stor og farlig ud.

JDK, hvordan er hans fysik ellers. Er den fin nok eller hvad? Jeg mener til at klare sig i centerforsvaret. Måske er han mere teknisk begavet eller hvordan?

KennyN
18-06-2007, 10:44
Selvfølgelig mangler han nogle kilo på kroppen. Men det kommer i løbet af de næste par år. Han er relativ høj, læser spillet godt og har en fin teknik..
Han kan også spille højreback, hvilket måske kunne være en position han kunne blive sluset ind på holdet i. I stedet for at kaste ham for løverne i midterforsvaret..

JDK
18-06-2007, 13:11
Han mangler den fysik, som det er at gå fra ungdoms- og reservefodbold til førsteholdsfodbold - men hvis tager nogle timer i styrkerummet, sammen med Nani og Anderson, så går der ikke længe før han har fysikken med sig

NtotheT
18-06-2007, 13:30
Han mangler den fysik, som det er at gå fra ungdoms- og reservefodbold til førsteholdsfodbold - men hvis tager nogle timer i styrkerummet, sammen med Nani og Anderson, så går der ikke længe før han har fysikken med sig

Anderson behøves ikke at træne vil jeg lige tilføje ;) Han er uhyrlig stærk, og har et løbepensum, hvor måske kun er Fletchers der er større. En væskeægte brasilianer, som udover alt det tekniske kæmper røven ud af bukserne :D
- Men det ville jeg lige tilføje :

Om Cathcart .. Jeg glæder mig til at se ham. Har aldrig set ham spille, men som det er beskrevet, virker han som en intelligent forsvarspiller, som er fysiskstærk egentligt, og relativ høj, men dog ikke så hurtigt. Nok største minus han har, men det bliver spændende om han kommer på holdet, nu hvor Evans og Piqué ligner de nye forsvarsstjerner, der bare lige skal blomstre op på Uniteds hold :)

Refstrup
18-06-2007, 16:09
Anderson behøves ikke at træne vil jeg lige tilføje ;) Han er uhyrlig stærk, og har et løbepensum, hvor måske kun er Fletchers der er større. En væskeægte brasilianer, som udover alt det tekniske kæmper røven ud af bukserne :D

Om Cathcart .. Jeg glæder mig til at se ham. Har aldrig set ham spille, men som det er beskrevet, virker han som en intelligent forsvarspiller, som er fysiskstærk egentligt, og relativ høj, men dog ikke så hurtigt. Nok største minus han har, men det bliver spændende om han kommer på holdet, nu hvor Evans og Piqué ligner de nye forsvarsstjerner, der bare lige skal blomstre op på Uniteds hold :)
jeg har set ham spille 4 kampe
Tak for oplysningen. Men uddyb din mening om spilleren, eller skriv lidt mere om hvad du har set pt i disse kampe osv. ADMIN

Stente
18-06-2007, 17:48
Tror ærligt talt ikke han får chancen næste sæson.. 18½ år er, imo, enfor tidlig alder at debutere i.. Selvfølgelig kan han gå hen og få et par kampe hvis der kommer en skades-krise ala sidste år, men ser helst at han bliver lejet ud et års tid - helst i The Championship eller i PL, men et ophold i skotsk fodbold kunne måske også gøre underværker!

Efter jeres kommentarer at dømme har han ikke alt for mange kilo på kroppen, og der skal altså en del til for at kunne begå sig i topstriden i PL!

KennyN
18-06-2007, 18:49
Nej, han bliver ikke en del af førsteholdet i den kommende sæson. Han bliver formentlig sendt på udlån hele sæsonen, i en klub i toppen af The Championship.. Hvilket også vil være den bedste løsning for ham, da han dermed kan få en masse værdifuld erfaring og spilletid på højt senior niveau..

JDK
09-07-2007, 02:06
Tror jeg også at han gør - han skal ud og have noget erfaring og spilletid på et førstehold, og det vil en klub i toppen af the Championship give ham

MOHoegsted
11-08-2010, 13:32

Så du mener ikke Park har et større løbepensum en dem begge? :D

___
Når men nu er han altså solgt!
Utroligt han kan gå fra at være så spændende, kåret som årets spiller for reserveholdet, og så blive solgt..

United DK
11-08-2010, 13:45
Vi har jo Rio og Vidic, og derudover forhåbentlig fremtidens duo i Evans og Smalling, så der var vel ikke rigtig plads til ham, når også Brown og O'Shea kan spille centralt. Det bliver dog spændende at se ham på PL-niveau, hvor han vel får nok at lave i Blackpool, såfremt han er udtænkt en startplads, hvilket så ikke er sikkert i første omgang.

MOHoegsted
11-08-2010, 17:49
Vi har jo Rio og Vidic, og derudover forhåbentlig fremtidens duo i Evans og Smalling, så der var vel ikke rigtig plads til ham, når også Brown og O'Shea kan spille centralt. Det bliver dog spændende at se ham på PL-niveau, hvor han vel får nok at lave i Blackpool, såfremt han er udtænkt en startplads, hvilket så ikke er sikkert i første omgang.
Ja kunne også godt tænke mig at finde ud af om han kan slå igennem der, han rykker garanteret ned i sin første sæson i klubben :lolol: