Se fuld version : Top 10 united goals 06/07
Fantastisk gensyn med de bedste mål fra sæsonen, dog er jeg ikke helt enig i rækkefølgen.. Hvad laver Smiths mål på andenpladsen og Carricks mål burde efter min mening byttes om...
Men stadig 10 gode mål fra sæsonen der gik.. Hvis nogle opdager nogle der mangler på listen må i gerne poste dem under. :D
http://youtube.com/watch?v=cy_8CSHc4z8
:juhuuuu:
Alan Smith's mål er på grund af opspillet.. tror jeg talte 5 førstegangsberøringer og så i mål.. Det er virkeligt flot..
Men Poul Scholes må også ligge til årets mål i PL..
Klasse mål de fleste, men jeg er ikke enig i alle. Carricks første mod Roma synes jeg ikke er til en 4'plads. Og hvorfor er Ronaldos solotur mod Fulham ikke med?
Rooneys mod Watford er nu heller ikke helt ringe:
AirmpGVaulw
Hr Hansen
10-06-2007, 19:21
jeg mener bestemt ikke at solomål er ligeså imponerende som flot opspillede mål med 4-5 osv førstegangsberøringer! måske har ham der lavede vidioen samme holdning som mig!
Rooneys mod Watford er nu heller ikke helt ringe:
Ja den er helt sikkert glemt... Det sku som at se Laudrup og Romario i de gamle Barca' dage!!
Næh, men efter min mening er det langt bedre end f.eks. målet Ronaldo også lavede mod Fulham i førsterunde, og når man tænker på vigtigheden i det, så synes jeg det ville have været på sin plads med den på listen.
Manglede også målet fra Ronaldo mod Fulham hvor han går fra midten.
Men der er godt nok nogle gode mål ind i mellem der er rigtig flotte, både fra etableret angrebsspil men også fra kontra.
Også imponerende at se ved Smiths mål at der går 5 berøringer fra vi har den i vores eget felt nærmest til den ligger i deres kasse.
Næh, men efter min mening er det langt bedre end f.eks. målet Ronaldo også lavede mod Fulham i førsterunde, og når man tænker på vigtigheden i det, så synes jeg det ville have været på sin plads med den på listen.
Jamen så skulle O'shea vs. Liverpool da ligge nr. 1 :D
Hvis man vil have Rooneys mål mod watford med, må man også tage hans første mod milan. Samme slags aflevering fra Scholes. Absolut klasse. Nogenlunde enig med ham der har lavet filmen, i hvert fald med nr. 1!
Hvis man vil have Rooneys mål mod watford med, må man også tage hans første mod milan. Samme slags aflevering fra Scholes. Absolut klasse. Nogenlunde enig med ham der har lavet filmen, i hvert fald med nr. 1!
Hmm ja måske.. Men ikke sammen slags afslutning ;) Men ja, dejlig assist og godt taget med :D
Nogle andre gode mål fra sæsonen, der gik:
http://youtube.com/watch?v=jgjcisqLxKI
http://youtube.com/watch?v=RRrQ94Wa_Nc
http://youtube.com/watch?v=u2s0yYymxe4
http://youtube.com/watch?v=xXkc9JIOTHY
http://youtube.com/watch?v=fNujm66z6Jw
http://youtube.com/watch?v=HJzy-q94tTs
http://youtube.com/watch?v=x66byFWmIVs:D
Jamen så skulle O'shea vs. Liverpool da ligge nr. 1 :D
Jaja, men forskellen er, at Ronaldos mod Fulham både er flot og vigtigt.
Så må vi jo requeste en ny video med top10 opspil/assists :D
Jaja, men forskellen er, at Ronaldos mod Fulham både er flot og vigtigt.
Mente du ikke anden kamp mod Fulham hvor han scorer lige til sidst efter vi har spillet en meget ringe kamp? Der hvor han løber hele vejen ned af venstrekanten og skyder den flot ind?
Ellers synes jeg Allan Smiths mål er helt i særklasse. Bolden starter på kanten af Uniteds felt og efter 10-11 sekunder med 4-5 flotte førstegangs afleveringer ligger den i Roma's mål. Synes dette opspil er symbolsk for Uniteds flotte offensive spil i denne sæson. Skulle man sammenligne med et hold som Liverpool, kan de måske også scorer på så kort tid men dette ville være med en lang bold der heldigt dumper ned til en angriber.
(dog er jeg enig i at Scholes' mål er bedre og helt unikt)
Damn... Fik jeg lige gåsehud mange gange under den video.. Især under Roma kampens mål.. Og så er der bare så lang tid til at PL starter igen
Og put nu den smagsdommeri væk.. :D Vær glad for at i har set målene, og fuck så deres rækkefølge :D
Mente du ikke anden kamp mod Fulham hvor han scorer lige til sidst efter vi har spillet en meget ringe kamp? Der hvor han løber hele vejen ned af venstrekanten og skyder den flot ind?
Jo. (:
Jeg er egentlig meget enig i rækkefølgen og de udvalgte mål.
- Carricks to mål: Nogle vil mene, at de burde byttes om, men jeg rangerer teknik højere end lykketræf, og for mig at se er det tydeligt, at der ved den første scoring (som ligger nummer fire) er tale om et veludført, teknisk spark, som viser stort overblik, mens det andet mål, som i første omgang måske synes mere overrumplende, i højere grad er et lykketræf.
- Smiths scoring: Jeg undrer mig på ingen måde over, at det er at finde på andenpladsen. Selve afslutningen er der intet imponerende over, men opspillet er af yderst høj kaliber. Jeg synes generelt, at smukt iscenesatte scoringer får alt for lidt anerkendelse, men det er ikke desto mindre, hvad der er tale om her, hvorfor målet absolut er berettiget til en placering i top tre.
- Ronaldos manglende solotursmål: I mine øjne kan udeladelsen af dette sagtens forsvares. Ganske vist løber han fra midten, men han når altså stort set helt hen til straffesparksfeltet, før en forsvarsspiller ser tiden til at udfordre ham. Her snyder han så på effektiv vis to spillere, før hans afslutning heldigt bliver rettet af. Ikke et mål, der vil gå over i historien.
Det eneste mål, jeg gerne så på listen, ville være et af de to mål, hvor Rooney omsætter en Michael Laudrup-aflevering til at score. AC Milan-scoringen er selvsagt mere afgørende, men udfordreren er nok et smukkere mål, hvilket ikke mindst skyldes den overlegne afslutning.
Derudover var det et herligt - næsten nostalgisk - gensyn med en række fantastiske scoringer, der bragte minderne fra en uforglemmelig sæson frem. Flot video.
Jeg er egentlig meget enig i rækkefølgen og de udvalgte mål.
- Carricks to mål: Nogle vil mene, at de burde byttes om, men jeg rangerer teknik højere end lykketræf, og for mig at se er det tydeligt, at der ved den første scoring (som ligger nummer fire) er tale om et veludført, teknisk spark, som viser stort overblik, mens det andet mål, som i første omgang måske synes mere overrumplende, i højere grad er et lykketræf.
- Smiths scoring: Jeg undrer mig på ingen måde over, at det er at finde på andenpladsen. Selve afslutningen er der intet imponerende over, men opspillet er af yderst høj kaliber. Jeg synes generelt, at smukt iscenesatte scoringer får alt for lidt anerkendelse, men det er ikke desto mindre, hvad der er tale om her, hvorfor målet absolut er berettiget til en placering i top tre.
- Ronaldos manglende solotursmål: I mine øjne kan udeladelsen af dette sagtens forsvares. Ganske vist løber han for midten, men han når altså stort set helt hen til straffesparksfeltet, før en forsvarsspiller ser tiden til at udfordre ham. Her snyder han så på effektiv vis to spillere, før hans afslutning heldigt bliver rettet af. Ikke et mål, der vil gå over i historien.
Det eneste mål, jeg gerne så på listen, ville være et af de to mål, hvor Rooney omsætter en Michael Laudrup-aflevering til at score. AC Milan-scoringen er selvsagt mere afgørende, men udfordreren er nok et smukkere mål, hvilket ikke mindst skyldes den overlegne afslutning.
Derudover var det et herligt - næsten nostalgisk - gensyn med en række fantastiske scoringer, der bragte minderne fra en uforglemmelig sæson frem. Flot video.
Jeg syntes alstå helt klart at ronaldo's , mål er verdensklasse.
Han modtager bolden på midten, kører han en mand og så viser han sin hurtighed også kommer trækket ind i banen og sparker den ude i det lange hjørne, Det kan godt være det lidt heldigt den blir rettet af men en fantastisk tur han tager ,
Og det er så godt fordi at vi vinder , og scorer i overtiden ,
Klart en af de bedste mål i pl i 2006/2007 :) :)
MUFC=Champions
12-06-2007, 15:01
Geniale mål!
Ja det er så dejligt at se alle de geniale mål vi har scoret
Jeg kan ikke se hvordan man kan kalde Carricks 6-0 mål mod Roma for at lykketræf..
Den bliver ikke sparket, den bliver FØLT op i hjørnet med et ualmindelig kontrolleret skud.. Jeg var stort set sikker på at den gik ind allerede inden han sparkede..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.