Se fuld version : Copa America
Den 26. juni 2007 starter Copa America i Venezuela.
Grupperne ser således ud:
Gruppe A:
Venezuela
Uruguay
Peru
Bolivia
Gruppe B:
Brasilien
Chile
Mexico
Ecuador
Gruppe C:
Argentina
Paraguay
Colombia
USA
Kampen om tredjepladsen bliver spillet den 14. juli, mens finalen spilles den
15. juli i Caracas (hovedstaden i Venezuela).
Hvem ser I, som vindere af Copa America 2007?
Jeg plejer normalt, at holde med Argentina, fordi Heinze self spiller der og fordi jeg godt kan lide, at se Messi spille (kanon stjerne).
Nu er Anderson udtaget på det brasilienske hold og derfor kunne det godt tænkes, at jeg begyndte at holde med dem. Yderligere håber jeg self, at han opnår kæmpe succes i dette års Copa America (nu når Ronaldinho ikke er der).
Håber Brasilien og Argentina mødes i finalen.
Holmegaard
10-06-2007, 10:57
Jeg tror det bliver agentina der vinder, Messi viser kanon form pt, og så vidt jeg husker kom de så ikke længere end brasilien til VM?
Jeg tror det bliver agentina der vinder, Messi viser kanon form pt, og så vidt jeg husker kom de så ikke længere end brasilien til VM?
Nej, begge hold røg ud i kvartfinalen. (; Jeg holder nok lidt med Brasilien, så vores nye kan få lidt selvtillid.
Brasilien skal hurtigt ud. Så Anderson kan få en smule ferie, og nå at være med til vores pre-season.
Selvtillid vil han få nok af, når han starter i United..
Set fra en anden vinkel. Brasilien plejer at spille flot fodbold, så selvfølgelig ønsker man at se dem klare sig godt. Synes dog ikke de har sprudlet de sidste par år. Argentina har været bedre spillende synes jeg.
Jeg tror på Argentina som vinder, med en Messi (Maradonaklonen!) i topform
Kunne da godt være man skulle se noget Nattebold fra Gruppe B nu hvor vi har Anderson med..
United DK
10-06-2007, 15:46
Trupperne (http://en.wikipedia.org/wiki/Copa_Am%C3%A9rica_2007_squads) til Copa América.
ReginSiv
10-06-2007, 15:53
Er der nogen dansk tv-kanal der sender kampene ?
United DK
10-06-2007, 15:59
Ja, Canal+.
http://www.canalplus.dk/article.asp?guid=43913675-1521-4E8A-92E7-396CE145C8B1
Så blev de første to kampe spillet i Copa America.
De forsvarende mestre fra Brasilien tabte til Mexico med 0-2.
Samtidig vandt Chile over Equador med 3-2.
Nogen der så kampene? Var Anderson på banen for Brasilien?
Så blev de første to kampe spillet i Copa America.
De forsvarende mestre fra Brasilien tabte til Mexico med 0-2.
Samtidig vandt Chile over Equador med 3-2.
Nogen der så kampene? Var Anderson på banen for Brasilien?
Jeg så det sidste af Chile - Equador. Chile var nede med 2-1, men vendte bøtten i de sidste 10 minutter på bl.a et flot frisparksmål.
Så kun til der var spillet omkring 40 minutter af Brasilien - Mexico. Fik derfor ikke set Anderson, da han blev skiftet ind i 2. halvleg, men han skulle efter sigende have gjort en god figur med et par gode forsøg. Bl.a et skud på stolpen.
Tjek den her afbrænder. Det fik ganske vist ingen betydning for resultatet.
http://youtube.com/watch?v=dhQT-DeRmME
Tjek den her afbrænder. Det fik ganske vist ingen betydning for resultatet.
Ja det heeelt vanvittigt, har aldrig set noget lignende LIVE !!
PL-pedersen
28-06-2007, 13:50
hold kæft man! en fæld afbrænder haha!!!
er der nogle er kampene der bliver vist på Eurosport?
Liverpool_sucks
28-06-2007, 15:52
Jeg så Anderson igår ham og robinho var de beste i den brasilianske landshold
han kom ind i anden halvleg.. han var tæt på at score 2 gange.. han var også den bedste syns jeg..
Jeg downloadede en program der hedder SLETTET.. jeg fandt kampen der..
Aquarium
28-06-2007, 17:09
Jeg så det sidste af Chile - Equador. Chile var nede med 2-1, men vendte bøtten i de sidste 10 minutter på bl.a et flot frisparksmål.
Så kun til der var spillet omkring 40 minutter af Brasilien - Mexico. Fik derfor ikke set Anderson, da han blev skiftet ind i 2. halvleg, men han skulle efter sigende have gjort en god figur med et par gode forsøg. Bl.a et skud på stolpen.
jeg så ikke første halveg da jeg var på arbejde, men jeg så anden halveg hvor anderson kom ind. brasilien skuffede ikke som bolddk skriver. de pressede hele anden halvleg og var ved at score mange gange hvis bare mexicanerne ikke var så heldige. der var mange bolde der blev reddet lige på stregen plus 2 bolde på overlæggeren. begge skud på stolpe var af robinho. andrson havde 3 skud på mål 2 røg meget til venstre og en ramte en spiller og så ud. anderson startede godt med nogle skud og indlæg, men faldt ud af kampen til sidst. jeg fulgte ham hele kampne og der var perioder hvor han ikke tog intiativet til at starte et angreb, var ikke så agressiv og stod bare og så på bolden. jeg ved ikke om der er fordi han var træt eller der er simplethen vil spare på kræfterne til manchester. det var iøvrigt det samme for nani for portugal. Det kan jeg faktisk godt forstå at de gør. der bliver kæmpet om en startsopstilling til næste sæson og der skal man helst have alle sine kræfter.
Don Kafai
28-06-2007, 18:02
Ja det heeelt vanvittigt, har aldrig set noget lignende LIVE !!
Minder mig om den afbrænder Forlan havde engang i en sommerkamp mod Juventus. For helvede den var stor..
Danielsen
28-06-2007, 19:30
Her er lidt om Anderson's debut: http://united.no/index.php/news/nyheter/2007/anderson_debut_for_brasil
Brasilien spiller lige nu mod Chile. Der står stadig 0-0 fem minutter inde i 2. halvleg. Som den eneste ændring i forhold til nederlaget mod Mexico er Anderson med fra start på bekostning af Diego.
Brazil Team: Doni, Gilberto, Alex Rodrigo, Maicon, Juan, Gilberto Silva, Mineiro, Anderson, Elano, Robinho, Vagner Love.
Brazil Substitutes: Helton, Daniel Alves, Naldo, Alex Silva, Kléber, Julio César Baptista, Diego, Josué, Fernando, Afonso, Fred.
Chile Team: Claudio Andrés Bravo, Pablo Contreras, Ismael Fuentes, Mark González, Alvaro Andrés Ormeño, Gonzalo Jara, Miguel Augusto Riffo, Rodrigo Meléndez, Arturo Sanhueza, Jorge Valdivia, Humberto Suazo.
Chile Substitutes: Nicolás Peric, Gonzalo Jara, Sebastián Roco, Rodrigo Tello, Jorge Francisco Vargas, José Luis Cabión, Matias Fernandez, Gonzalo Antonio Fierro, Manuel Iturra, Carlos Villanueva, Juan Gonzalo Lorca, Reinaldo Marcelinho Navia
1 - 0 til brazil.. Robinho på straffe.. Indtil videre har Anderson intet specielt lavet
1 - 0 til brazil.. Robinho på straffe.. Indtil videre har Anderson intet specielt lavet
Var det ikke ham, der blev begået straffespark imod? Et tyndt et af slagsen.
Liverpool_sucks
01-07-2007, 22:58
Var det ikke ham, der blev begået straffespark imod? Et tyndt et af slagsen.
nej, det var ikke ham..
16casper
01-07-2007, 23:23
Der var sku noget af det fart anderson skal komme med til United :P ser i kampen drenge
Straffesparket blev begået på Love, og det var på ingen måde tyndt! En kæmpe målchance, hvis bolden havde faldet ned til ham. Faktisk kan der argumenteres for, at der bliver begået straffe på Anderson i samme situation, da han bliver stoppet i sin løbebane, på angrebet - dét havde dog været tyndt :)
Ja endnu en tynd kamp fra Brasiliens side, og endnu en underlig udskiftning i halvlegen.
Sidst røg en ellers velspillende Diego ud til fordel for Anderson, og idag Anderson ud for Baptista. Ærgerligt eftersom Anderson, sammen med Silva, ellers havde sat sig godt på midtbanen efterhånden som kampen skred mod halvlegen.
Det eneste nævneværdige man kan sige om Anderson though, var at han er aldeles heldig med ikke at være ude med en skade, efter en besynderlig episode i 1. halvleg. Han og en Chile-spiller går begge efter bolden, og begge hopper, med front mod hinanden, med begge fødder samlet, mod bolden. "Heldigvis" for Anderson lander han sidst, og dermed er det hans stempelaftryk der kunne mærkes på Chile-spilleren, og ikke omvendt. Kunne meget let have givet kort, hvilken farve tør jeg ikke bedømme.
Straffesparket blev begået på Love, og det var på ingen måde tyndt! En kæmpe målchance, hvis bolden havde faldet ned til ham. Faktisk kan der argumenteres for, at der bliver begået straffe på Anderson i samme situation, da han bliver stoppet i sin løbebane, på angrebet - dét havde dog været tyndt :)
Ja endnu en tynd kamp fra Brasiliens side, og endnu en underlig udskiftning i halvlegen.
Sidst røg en ellers velspillende Diego ud til fordel for Anderson, og idag Anderson ud for Baptista. Ærgerligt eftersom Anderson, sammen med Silva, ellers havde sat sig godt på midtbanen efterhånden som kampen skred mod halvlegen.
Det eneste nævneværdige man kan sige om Anderson though, var at han er aldeles heldig med ikke at være ude med en skade, efter en besynderlig episode i 1. halvleg. Han og en Chile-spiller går begge efter bolden, og begge hopper, med front mod hinanden, med begge fødder samlet, mod bolden. "Heldigvis" for Anderson lander han sidst, og dermed er det hans stempelaftryk der kunne mærkes på Chile-spilleren, og ikke omvendt. Kunne meget let have givet kort, hvilken farve tør jeg ikke bedømme.
Jeg synes de ligner hinanden allesammen :S Nå, men jeg synes nu alligevel han overspiller situationen lidt. Han gjorde ikke meget for at holde sig på benene.
Nu håber jeg bare på at Chile scorer, så Anderson kan få noget sommerferie ;)
16casper
01-07-2007, 23:34
nummer 9 er det ikk anderson ?
Nej, Anderson spillede med nummer 20. Han blev skiftet ud i halvlegen.
Nr. 9 er Vagner Love. Godt nok ligner de hinanden, men han skælder sig da noget ud med de blå farver i hans hår :)
Der har stået Chile på det meste af 2. halvleg, og alligevel i netop skrivende stund, lykkedes det Robinho at gøre det til 2-0 - helt fantastisk lob by the way.
Det ændrer dog ikke på det faktum, at Brasilien skabte mere offensivt med Anderson inde, end med Baptista.
Desværre tror jeg dog, helt uden at vide det, at Dunga vil eksperimentere så meget som muligt under denne turnering, og derfor synes det, at Anderson har fået hans "time to shine". På den anden side kan han så fokusere på at holde ferie, og gøre sig klar til at trække i den røde trøje :)
* Robinho-showet fortsættet = 3-0 , Brasilien har i 2. halvleg været en one-man-army!
Liverpool_sucks
02-07-2007, 00:08
dårlige kamp men godt spillet af Robinho..
3-0 blev den :) 3 x Robinho. Kampens eneste lyspunkt. Jeg lyver ikke, nok den kedeligste kamp jeg har set længe :S Man kan tydeligt se at Dunga har været def. midt i sit liv. Der var jo ingen teknikker, som må udstråle med finesser. Det skulle bare været hårdt og lange bolde. Dansk fodbold. Det ødelage Robinho og Andersons chance for at blomstre op i kampen sådan iøjnefaldende. Håber bare det var en off day det der for Brasilien for ellers er jeg snart ikke fan af dem, så længe Carlos Italianer Dunga er træner :s Kæft en defensiv idiot ..
United DK
02-07-2007, 10:16
3-0 blev den :) 3 x Robinho. Kampens eneste lyspunkt. Jeg lyver ikke, nok den kedeligste kamp jeg har set længe :S Man kan tydeligt se at Dunga har været def. midt i sit liv. Der var jo ingen teknikker, som må udstråle med finesser.
Hvornår har Brasilien sidst spillet det, vi kalder Sambafodbold? Det er et glansbilled vi alle har af det brasilianske landshold, som et hold der bare leger sig igennem kampene, og sådan var det måske også for 30-40 år siden, men nu til dags er Brasilien langt fra ligeså overlegne.
På en god dag kan vores eget landshold også slå Brasilien, ligesom det næsten var tilfældet, i VM-kvartfinalen i 1998.
Hvornår har Brasilien sidst spillet det, vi kalder Sambafodbold? Det er et glasbilled vi alle har af det brasilianske landshold, som et hold der bare leger sig igennem kampene, og sådan var det måske også for 30-40 år siden, men nu til dags er Brasilien langt fra ligeså overlegne.
På en god dag kan vores eget landshold også slå Brasilien, ligesom det næsten var tilfældet, i VM-kvartfinalen i 1998.
Ej, nu må du liiiiiiige :D:D
- Brasilien spiller det flotteste fodbold, hvis de har tøjlerne til det
Sidst vi så det var med Scolari, men siden har de haft idioter som trænere, Perreira og ham Dunga nu, :s EN som Mineiro, som kun havde spillet en kamp inden dunga blev landstræner, og desuden er 33-34 år, og er def midt, med sin beskedne 169 cm ... Det jo idioti. For han lå mere ned end han stod op mod Chile. Og indskiftningen de lavede med ham Josue (Stavet rigtigt?) Hvem fande er det?
- Vagner Love er den ringeste angriber jeg har set i mit liv. Selv vores egen Forlan, da han var United-spiller, var bedre end ham.. Usædvanlig dårlig spiller, og han ligner en der ryger den største joint inden hver kamp. Men igen, de viser Dunga han ikke har været træner før han tog landstrænerjobbet. Sikke en idiot han dog er. :s
United DK
02-07-2007, 13:00
Ej, nu må du liiiiiiige :D:D
Sidst vi så det var med Scolari
Jeg mener ikke de spillede særlig god fodbold, da de vandt VM 2002, men hver sin mening.
Brasilien kan spille rigtig flot fodbold, men det er sjældent det sker efter hånden. Mange folk kigger kun på navnene, og tænker ikke over at de ikke fungerer allesammen ligegodt, selvom de er store stjerner.
Christensen
02-07-2007, 14:15
Selvfølgelig spiller de flot fodbold, hvis de spiller mod Congo eller Kuwait. Men faktum er at Brasilien ikke spille den sambabold, som mange forventer at de gør. Brasilien er bare ikke så overlegne som de engang var, og der er flere hold der i dag kan spille lige op med dem.
Som Dines siger, kigger mange på navnene og tænker .. wauw et godt hold, med masser af gode teknikkere, og så forventer de at de spiller modstanderne ud af banen. Det kan de ikke mere, da der er så mange andre gode hold - måske ikke med så gode teknikkere, men så spiller de god bold på en helt anden måde.
... Jeg tror også man skal tage med i overvejelserne, at det jo er Copa America - en turnering som på ingen måde er vigtig, for andre end de mindre landshold, såsom f.eks. Chile. Turneringen ligger utroligt dumt midt i spillernes længe ventede ferie, og motivationen tror jeg er ikke-tilstedeværende ved størstedelen af holdet. Selvfølgelig ser vi afslag fra de største brasilianere, og ligesom alle andre hold, betyder disse meget. Jeg er selv overrasket over så godt et hold Dunga alligevel har samlet sammen til turneringen. Dunga, tror jeg, bruger turneringen til at afprøve nogle af de kommende stjerner, eller de som normalt er lige uden for bruttotruppen på landsholdet, og disse har selvfølgelig noget at kæmpe for, men efter en lang sæson, har flere af dem ikke præsteret hvad man kunne forvente - endnu. Jeg tror dog brasserne nok skal gå langt i turneringen, men de vinder den ikke.
Brasilien kan spille rigtig flot fodbold, men det er sjældent det sker efter hånden. Mange folk kigger kun på navnene, og tænker ikke over at de ikke fungerer allesammen ligegodt, selvom de er store stjerner.
Ja, men som jeg siger det kommer an på trænerens fodboldfilosofi. Perreiras system fattede brasilianerne ikke den såkaldte 4-2-2-2, hvor mange af stjernerne var betydeligt indebrændte efter en hård sæson !!
- Men nu med Dunga, som tydeligtvis elsker de russiske og ukrainiske brasliianerne, så er det jo forventet at de spiller så elendigt :)
Brasilien har et hav af spillere som spiller underholdende sambabold, som Kaká, Ronaldinho, Robinho osv, men de mangler nogle defensive fighter-typer og nogle "holdspillere".. Det er et individualistisk hold hvor stjernerne træder hinanden over tæerne på modstanderens banehalvdel..
Der er for få forskellige spillertyper (IMO)
United DK
02-07-2007, 22:58
Jeg er ikke helt klar over hvilket system Brasilien spiller i dag, men før i tiden spillede de altid en form for 4-4-2 med diamant.
Eksempel med vinderholdet fra 1994:
Taffarel
Jorginho - Aldair - Márcio Santos - Branco
Dunga
Zinho - Mauro Silva
Mazinho
Bebeto - Romário
Jeg synes de i dag har en bedre offensiv end dengang, men de mangler en type som Dunga, som kan sætte sig igennem, på den defensive midtbane.
Sindssygt mål af Robinho i går til 3-0, hvor han afdribler en modstander og scorer lige udenfor feltet. I det hele taget spillede han noget af det bedste, jeg nogensinde har set fra hans side.
Sindssygt mål af Robinho i går til 3-0, hvor han afdribler en modstander og scorer lige udenfor feltet. I det hele taget spillede han noget af det bedste, jeg nogensinde har set fra hans side.
Så har du ikke set ham nok ;) Den kamp mod Chile er en af hans standardniveau, når han har selvtillid og det må man sige han havde det sidste 3 måneder af Real sæsonen 06/07.
Jeg er ikke helt klar over hvilket system Brasilien spiller i dag, men før i tiden spillede de altid en form for 4-4-2 med diamant.
Eksempel med vinderholdet fra 1994:
Taffarel
Jorginho - Aldair - Márcio Santos - Branco
Dunga
Zinho - Mauro Silva
Mazinho
Bebeto - Romário
Jeg synes de i dag har en bedre offensiv end dengang, men de mangler en type som Dunga, som kan sætte sig igennem, på den defensive midtbane.
Emerson, Ze Roberto eller Edmilson.
Brasilien spiller altid dårligt i Copa-America, derudover spiller Brasilien sig altid i form i en turnering.
Dog spillede de uhyggeligt ringe ved sidste VM
United DK
03-07-2007, 12:58
Emerson, Ze Roberto eller Edmilson.
Med alt respekt for de tre, så er de ikke nær så gode defensive midtbanespillere, som Dunga var, og specielt Zé Roberto ser jeg mere som en offensiv spiller.
Med alt respekt for de tre, så er de ikke nær så gode defensive midtbanespillere, som Dunga var, og specielt Zé Roberto ser jeg mere som en offensiv spiller.
Der er selvfølgelig også Motta.
Argentina fører 3-2 over Colombia. Ærgeligt at jeg ikke så den kamp.
Argentina fører 3-2 over Colombia. Ærgeligt at jeg ikke så den kamp.
Ja sidder også lige og ser genudsendelsen. Mange chancer! Fed kamp.
Thomas Hansen
03-07-2007, 22:53
Mange fede kampe ved copa, bedre end em, der scores flere mål, hvem tro I vinder?? Tror på argentina,også meget fedt at et alnd som venecuela har brugt 8 milla på at bygge stadions!!
Mange fede kampe ved copa, bedre end em, der scores flere mål, hvem tro I vinder?? Tror på argentina,også meget fedt at et alnd som venecuela har brugt 8 milla på at bygge stadions!!
Men også meget skræmmende. Tror godt de penge kunne være brugt på en bedre måde.
Helt sindsygt så mange mål der scores, men mega fedt og tror også Argentina vinder.
Hvem vinder ? det gør Brasilien da, der har Anderson ;)
Overvejer at holde mig vågen igen i morgen, men så må han os godt starte inde :D
Thomas Hansen
04-07-2007, 08:39
Det var også det jeg tænkte på da jeg hørte beløbet, men sport er jo åbenbart en god ting, til at få folk til at glemme alle deres andre problemer. Husk også hvis man ikk er natteravn genudsender canal + jo kampene dagen efter. Hehe
Hvem vinder ? det gør Brasilien da, der har Anderson ;)
Overvejer at holde mig vågen igen i morgen, men så må han os godt starte inde :D
Hvem møder de her til aften?
United DK
04-07-2007, 10:53
Hvem møder de her til aften?
Ecuador.
Argentina må helt sikkert være betegnede som storfavoritter, efter den første håndfuld kampe. Det har også lykkes landstræneren at få flere af de store navne lokket med, hvilket jo tydeligt er det vores allesammens elskede brassere lider under ...
Men én ting kan jeg simpelthen ikke forstå; Hvorfor er de unge brassere ikke bedre spillende end de er?! Jeg mener, mange af de spillere som er udtaget her har normalt ikke en chance for at vise sig på landsholdsplan overfor Dunga, så de har da al grund til at yde 112% - men det de har leveret so far, er noget lig pinligt ringe.
Jeg var ellers sikker på, at med det sultne hold de stillede med her, ville køre alt og alle over (hvilket jo i princippet stadig kan ske, hvis man ser bort fra Mexico kampen), men de trænger godt nok til en tur i Fergie's hårdtørrer ...
Liverpool_sucks
04-07-2007, 22:57
hvornår spiller Brasilien i dag
hvornår spiller Brasilien i dag
De spiller kl. 02:50 dansk tid. Mexico - Chile spiller kl. 00:35 - den vil jeg selv hellere se, og så kan man tage Brasilien kampen på genudsendelsen ...
Brasilien vandt 1-0. Robinho scorede på straffe.
Michaelkp
05-07-2007, 09:54
Var Anderson med i kampen??? og hvordan gik det for ham..
Anderson sad på bænken i hele kampen.
Chile spillede 0-0 med Mexico.
Brasilien møder nu Chile i kvartfinalen søndag..
Edit: Nogen som ved hvorfor den brasilianske liga stadig kører, mens der er Copa America.? Tænk hvis det samme var gældende under EM.
United DK
05-07-2007, 10:28
Edit: Nogen som ved hvorfor den brasilianske liga stadig kører, mens der er Copa America.? Tænk hvis det samme var gældende under EM.
Sakset fra Wikipedia:
There are two simultaneous and independent pyramids in the Brazilian football, the national pyramid, and the state pyramid. The national and the state pyramids overlap.
While the national competitions are organized by the CBF, the state championships are organized by the respective football federations of each state (for example, the Campeonato Pernambucano is organized by the Pernambucan Football Federation).
The national pyramid competitions starts in April and ends in December. The state pyramid usually starts in January, and ends in April.
Most states have a secondary competition for the smaller clubs not involved in national competitions which takes place during the rest of the year. Smaller states, whose clubs do not take part in national competitions have longer competitions.
Damn it ... Anderson er igen henvist til bænken, til fordel for Josue og Baptista ...
Liverpool_sucks
08-07-2007, 03:28
Efter Robinho's mål, er jeg på vej til min seng... cya
Brasilien viste endelig glimt af denne trups potentiale - total magtdemonstration, der altså endte 6-1. På trods af en god håndfuld udskiftninger, kom Anderson desværre aldrig på banen. Værre var, at Josue og Baptista, som Anderson kæmper om startpladsen med, spillede godt begge to - og scorede begge to - så Anderson er nok heller ikke at finde i startopstillingen i næste kamp.
Refstrup
10-07-2007, 20:40
Nogle der ved om Anderson starter inde i morgen?
Michaelkp
10-07-2007, 20:45
Nogle der ved om Anderson starter inde i morgen?
Jeg tror desværre ikke vi ser Anderson mere ved dette Copa America, med mindre der kommer skader. De spillede deres bedste kamp sidst uden Anderson.
Refstrup
10-07-2007, 21:18
Ja, jeg håber godt nok han starter inde. Anderson har spillet en rigtig god kamp.
Det ville være godt hvis Baptista spillede skidt for så kom vores "Mini Dinho" ind. :)
Danielsen
12-07-2007, 10:28
Heinze, scorede Argentina's åbnings, i deres 3-0 sejre over Mexico! Messi, scorede et drömmemål. Et rigtigt läkkert lob over målmanden.....:cool:
Ja, flot mål af Messi! Utroligt hvordan han kan få det til at se ud som ingenting.
Fedt nok at Heinze også lige garnede:)
Refstrup
12-07-2007, 11:39
Nogle der kan et link til hvor man kan se målene. Har ikke set Heinzes, men jeg har set messis og det var et drømmemål
Christensen
12-07-2007, 11:47
Højdepunkter fra Argentina - Mexico: http://youtube.com/watch?v=7curI97XilY
Carlitos var eftersigende meget livlig i hele kampen, og spillede rigtigt godt.. Han lagde jo også op til messis, og fik senere straffespark.. Glæder mig virkelig til at se ham i den røde trøje!
Og faktisk et ret godt mål af heinze.
United DK
12-07-2007, 12:33
Mexico - Argentina
http://www.youtube.com/watch?v=-EaL93-KwJU
Glory Man United
12-07-2007, 12:38
Mexico - Argentina
Skal vi være enige om, Tevez ikke får straffe på den i England? :lolol:
Messis mål: Fy for fissen.....lækker kasse ;)
Danielsen
12-07-2007, 13:18
Mexico - Argentina
Messi's bold kontrol er helt utrolig....det er det, der skaber målet!!
Lækkert at Heinze scorer!
Hvilket mål at Messi? han er jo vild, den lille dreng - som jeg skrev i starten af denne tråd, tror jeg at Argentina vinder CA, da Messi er i topform!
det er jo også et fantastisk hold de har der argentina.
Tevez og Messi med Riquelme bagved. Puuhaa.
PL-pedersen
12-07-2007, 14:40
det sku nogle elegante mål de fik lavet Argentina især Messis uuuhhaaa! men også riquelmes straffespark er ikke noget man se så tit...
Refstrup
12-07-2007, 14:53
Efter jeg har set videoen synes jeg faktist heinze mål er godt. Han kommer lige ind foran målmanden.
Riquelme ja det er jo også klasse :
Angående finalen i aften - der spilles kl. 23:05 -, er er nogen der ved hvilke kanaler kampen bliver vist på? Så vidt jeg ved er det Canal+ der viser Copa America, men der må da være andre kanaler der viser kampen?!
Iøvrigt er jeg ikke i tvivl om Argentina vinder (:
Er der nogen dansk tv-kanal der sender kampene ?
Ja, Canal+.
http://www.canalplus.dk/article.asp?guid=43913675-1521-4E8A-92E7-396CE145C8B1
Er der ikke andre kanaler der viser Copa America?
Heller ikke andre kanaler end cAnal+ (ha ha ha...), nu når det er finalen?
16casper
15-07-2007, 21:03
Hvornår spilles finalen ?
Thomas Hansen
15-07-2007, 21:07
Er begyndt at glæde mig til finalen i aften, dejligt at se den live hehe, håber at den bliver ligeså målrig som de andre kampe i turneringen.Er fra Hvidovre så skriv hvis du er i nærheden og mangler et sted at se kampen hehe.sR
Michaelkp
15-07-2007, 21:08
Kick off er kl. 23:05:34;)
23:05 dansk tid. Ved du hvilke kanaler der viser kampen udover Canal+?
Thomas Hansen
15-07-2007, 21:13
Tror desværre kun det er canal+ eneste der har rettighederne.
Tror desværre kun det er canal+ eneste der har rettighederne.
sfdty<sgnmvzbdyfgjxcnhgzjdhf .. hvad med andre kanaler fra udlandet? nogen herinde der ser meget svensk, norsk, tysk tv? D: :b AAHHHHH FOR SJELVETE! Jeg er ret desperat lige nu.
Thomas Hansen
15-07-2007, 21:21
Har lig tjekket mine 200 kanaler på selector den bliver ikk vist andre steder måske et mystisk sted på nettet, for du vel ikk i nærheden af hvidovre??
Jeg gad satme også at se kampen. Kan abre ikke finde nogen steder at se den:/ Men må jo håbe der bliver smidt nogle guldkorn ud på YouTube
Har lig tjekket mine 200 kanaler på selector den bliver ikk vist andre steder måske et mystisk sted på nettet, for du vel ikk i nærheden af hvidovre??
Hehe, nej. Ellers tak, bro. :whine:
Thomas Hansen
15-07-2007, 21:42
heeh ok sidder lig og se kampen om 3-4 pladsen. Hamfra uruguay der brændte det afgørende straffe mod brasilien i semifinalen, har lig fået det røde kort og kostet et strafespark i denne kamp mod mexico, lidt uheldigt ikk??
heeh ok sidder lig og se kampen om 3-4 pladsen. Hamfra uruguay der brændte det afgørende straffe mod brasilien i semifinalen, har lig fået det røde kort og kostet et strafespark i denne kamp mod mexico, lidt uheldigt ikk??
Har Mexico scoret ?
Thomas Hansen
15-07-2007, 21:49
Jep de udlignede til 1-1 på det straffespark som før nævnte spiller var skyld, nakkede en modstander med albuen i feltet efter frispark
Thomas Hansen
15-07-2007, 23:13
Gal en kasse af Baptista til 1-0 efter 4.14
Thomas Hansen
15-07-2007, 23:15
Riquelme på stolpen efter 9
16casper
15-07-2007, 23:17
Riquelme på stolpen efter 9
ja sikket en brag :InLove Er anderson med ??"Rocking" :titte:
Thomas Hansen
15-07-2007, 23:28
nej kun på bænken, heinze blevet snydt(løbet fra) et par gange og tevez kæmper ok
Nogen der har et link til en side hvor det vises?
16casper
15-07-2007, 23:39
Nogen der har et link til en side hvor det vises?
ja det er bare ikke lovlig og linke til det på ot.dk
16casper
15-07-2007, 23:41
nej kun på bænken, heinze blevet snydt(løbet fra) et par gange og tevez kæmper ok
de synder Heinze nemt, :Smackden: jeg synes ikk rigtig man har set noget til Tevez endnu
Nogen der så vil sende det? Hvis det altså er tilladt.
CC
Thomas Hansen
15-07-2007, 23:49
2-0 brasilien selvmål
16casper
15-07-2007, 23:49
2-0....
Argentina øgede lige Brasiliens føring til 2-0.
Heinze har gjort det nogenlunde, men har, ligesom resten af holdet, ikke været effektive i det offensive. Desuden er deres målmand da helt håbløs.
Jeg kan ikke se kampen, men er nysgerrig - hvem styrer kampen og som jeg kan se inde på Livescore står det 2-0 til Brasilien, er det et fair resultat ind til videre`?
16casper
15-07-2007, 23:53
Pause
Thomas Hansen
15-07-2007, 23:56
Jeg kan ikke se kampen, men er nysgerrig - hvem styrer kampen og som jeg kan se inde på Livescore står det 2-0 til Brasilien, er det et fair resultat ind til videre`?
Synes argentina har bolden mest dog svært ved at lukke forsvaret op. Brasilien er hurtige i omstillingsspillet. 2-1 måske mere passende resultat efter 1 halvleg.
16casper
15-07-2007, 23:56
ja synes jeg ! Brazil har alt spillet og er evig farlig, mens at argentina kun har haft 2 chance men trods alt en på stoplen.
men der kunne nemt have stået 2-1 det havde været okay :devill:
jeg håber vi får anderson og se efter pausen
16casper
15-07-2007, 23:57
Tevez har da været helt væk
Thomas Hansen
16-07-2007, 00:04
Tevez har da været helt væk
skal jo også spare på kræfterne"Rocking"
Okay. Det er fedt I gider sidde kommentere (: Tak ..
United DK
16-07-2007, 00:12
Måske Dunga skulle lade være med, at udtage Ronaldinho og Kaká, for det går da bedre uden dem.
Jeg synes nu ikke Brasilien har vist noget særligt, selvom de har haft bolden mest. De skaber stort set ikke noget, men er dog mere effektive end Argentina, der virker ret tamme. Dog har de måtte tvinge brasiliens målmand, ud i en klasseredning, midt i første halvleg.
Thomas Hansen
16-07-2007, 00:14
2 halvleg begyndt ingen udskiftninger, mangler initativ fra Messi, brasilien har nemlig lukket riequelme ned
16casper
16-07-2007, 00:29
anderson er da ikke kommet ind endnu :S tror i han kommer ind
Babtista kasse:
http://youtube.com/watch?v=zgo5InAZaqg
16casper
16-07-2007, 00:33
der skulle han have kommet !!!!
16casper
16-07-2007, 00:35
3-0...
2-0 målet..Flot flot ayala
http://youtube.com/watch?v=go1bCxekF_Q
manutd92
16-07-2007, 00:43
Hvem scorede til 3-0 ? :D
Hvem scorede til 3-0 ? :D
Dani Alves.
16casper
16-07-2007, 00:53
FUCK ANDERSON KOM IKKE IND !!!! det var det eneste jeg ventede på ;(
Var det en go' kamp? Hvilket resultat ville I synes var fair? Er 3-0 et godt billede af kampen?
2 halvleg begyndt ingen udskiftninger, mangler initativ fra Messi, brasilien har nemlig lukket riequelme ned
Nej Riquelme lukkede sig selv ned, som han altid gør når tingene ikke køre.
Han er verdens klasse i medgang men håbløs i modgang.
United DK
16-07-2007, 10:19
Nej Riquelme lukkede sig selv ned, som han altid gør når tingene ikke køre.
Han er verdens klasse i medgang men håbløs i modgang.
Med andre ord, han er overvurderet.
På en af hans gode dage er han slet ikke overvurderet.. Nogle gange er der bare lidt langt imellem dem.. Han er definitionen af en humørspiller..
Hva sker der for jer mand?
Det er hvad man inden for fodbold kalder for lavt bundniveau.
SantasLittleHelper
16-07-2007, 15:30
Hva sker der for jer mand?
Det er hvad man inden for fodbold kalder for lavt bundniveau.
Hvad sker der for dig mand? (håndtegn)
Det hedder jo nok en humørspiller (håndtegn) hvis han spiller dårligt når han er nede over et eller andet, ikk (dobbelthåndtegn)
:lolol:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.