PDA

Se fuld version : Blog: Held og lykke Hargreaves?

Casper
30-08-2011, 22:50
Læs denne blog... (http://www.oldtrafford.dk/rss/linkrss.php?id=189)

RasmusP
31-08-2011, 00:15
Jeg må sige at jeg er uuuenig! :)
Jeg synes virkelig ikke man kan forvente at en spiller skal betale sin løn tilbage, fordi han er skadet. Det er for romantisk en tanke. Han var på en kontrakt, som United selv tilbød ham, selvom vi udemærket kendte til risikoen. Når man så senere finder ud af, at der ikke var valuta for pengene, skal man efter min mening ikke forvente, at få noget tilbage. Ville det være en flot gestus af Hargreaves? Ja, men det er da overhovedet ikke nødvendigt eller forventeligt. Som sagt er der en kontrakt, og det er jo ikke fordi Hargreaves har ligget på sin flade, i løbet af sit skades-helved. Han har knoklet og gjort alt hvad han kunne, for at komme tilbage. Det tror jeg ikke der er nogen der tvivler på. Så selvfølgelig skal han da have den løn, som klubben TILBØD ham i sin tid.
Og til dem der mener Hargreaves burde betale sin løn tilbage for sin skadesperiode. Hvor går grænsen? Hvor lang tid skal en spiller være skadet, før det forventes at han returnerer lønnen?

At give Hargreaves samme behandling som vi har givet (og giver) Tevez, ville virkelig være at synke til et niveau, som ikke er United supportere værdigt. Jeg gider ikke til at opremse alle forskellene på de to spilleres måde at skifte klub på, for de er så mange, at de to sager nærmest ikke er sammenlignelige. Men jeg vil sige, at Hargreaves altid har haft og har stadig respekt for Manchester United og folk omkring klubben. Det kan man ikke sige om Tevez.

'I don't blame them for letting me go, I can understand it. There comes a point when you have to say this hasn't worked out. The game has moved on. See you later, all the best.
David Gill's a terrific guy and a terrific chief executive. And with the boss there is no animosity. There was probably a lot of frustration on his part even if there was a lot more on mine.
I told the boss I will play 40 games this season. He said he could see me playing again, but he wanted to start bringing the younger players through. When I played for him he was fantastic.
He's a great manager. He knows the players who can win a game for him. He's the best at that.
The guys were great, too. It's a wonderful club. The people behind the scenes are terrific. Some of the guys on the medical staff have become great friends. At one stage I did offer to play for nothing this season, just to stay on. But they said, "You don't want to do that" and they were probably right.'

Hvem kan forestille sig Tevez sige det her?!

Glory Man United
31-08-2011, 06:54
Jeg er som oftest meget enig med dig Anders, men seriøst: mener du Hargo skal sidestilles med Tevez? Manden som svinede vores klub og manager til? Manden som provokerende jubler, når han scorer mod os? Come on!!!

VI har afgjort, at vi ikke vil have Hargo. Angiveligt selvom det kun vil koste os, hvis han spillede. Vi har (mig bekendt) ikke i nærheden af 25 spillere over 21 år. Så hvad er problemet? Jeg har hørt, at WBA var interesseret? WBA? City? Tja ikke et svært valg. Mange skriver, at selvom han bliver klar, så får han ikke en eneste kamp. Whaaaaat? Hvor mange centrale midtbanespillere har City? Yaya, De Jong, Barry og til nød Milner? Og førstnævnte er sandsynligvis væk hele januar. De skal spille 38 ligakampe, minimum 6 CL kampe og dertil kan du lægge pokalkampe. Han får sine kampe...

Og skulle han ikke spille en eneste kamp pga skader, jamen så er det jo fint nok, at han "forstyrrer" Citys lægestab, trup mv....

Boock
31-08-2011, 08:26
jeg kan godt forstå begge jeres kommentarer. Jeg tænker faktisk lidt på samme måde...
Jeg tror bare, at jeg er så sur over det fordi United har givet ham alt, som han også selv siger.

Klubber imellem ser jeg ingen problemer i det, og jeg kan da også godt forstå Hargreaves heller vil til City end til WBA. Men synes i ikke, over for de supportere som har været bag ham hele vejen igennem hans skades helvede, at det er svinsk?

Alt i alt vil jeg altid være sur hvis en United spiller skifter United ud med City.
Heldigvis sker det ikke så tit.

@RasmusP
Nej, man kan ikke forestille sig Tevez sige det. Men hvis Hargo virkelig har så meget respekt for United, hvad laver han så i nærheden af City? Selvom han kun har spillet "39" kampe for United må han da have forstået hvordan de allerede var vores rivaler før de kæmpede med i toppen af ligaen og da endnu mere nu hvor de faktisk har muligheden for, at vinde trofæer?

@Glory
Jeg stiller spørgsmålet, at jeg ikke kan se hvorfor han ikke skulle behandles ligesom Tevez.
Manden er blevet behandlet helt ekstremt godt af United og så tager han til City. Så er det vel ligemeget hvor meget godt han har, at sige om United. Faktisk så gør det det faktisk lidt værrere for mig.
Det ser også lidt ud som om du ikke er helt glad for det, ellers ville du vel ikke have tænkt, at det er fint nok hvis han er skadet så han kan forstyrre lægestab osv. :)

Barker
01-09-2011, 00:52
Det er nok den mest komiske blog jeg har læst..

Tilbagebetale sin løn?? hahahahahaha...

Jeg hader også Liverpool, City og de andre lømler. Men husk nu lige på at de spillere her, altså ønsker at spille fodbold - når United ikke kan tilbyde det, hvilket jo er fair nok, så leder man jo ofte den bedste mulighed for en selv.

Man kan gøre det på mange måder - Tevez gjorde det på sin provokerende måde, derfor HATE på ham (IMO), men Hargo?? come on, manden er jo desperat efter at komme på grønsværen igen..

Synes dit blogindlæg er komisk, meget subjektivt og meget selviscenesættende, forstået på den måde; "mig mig mig, du sårer mine følelser som fan, og min troskab til klubben" - i stedet for at prøve at sætte dig ind i hans situation...

IMO er det måden man gør det på, Schmeichel gjorde det jo også???

AlenM
01-09-2011, 01:47
Det er nok den mest komiske blog jeg har læst..

Tilbagebetale sin løn?? hahahahahaha...

Jeg hader også Liverpool, City og de andre lømler. Men husk nu lige på at de spillere her, altså ønsker at spille fodbold - når United ikke kan tilbyde det, hvilket jo er fair nok, så leder man jo ofte den bedste mulighed for en selv.

Man kan gøre det på mange måder - Tevez gjorde det på sin provokerende måde, derfor HATE på ham (IMO), men Hargo?? come on, manden er jo desperat efter at komme på grønsværen igen..

Synes dit blogindlæg er komisk, meget subjektivt og meget selviscenesættende, forstået på den måde; "mig mig mig, du sårer mine følelser som fan, og min troskab til klubben" - i stedet for at prøve at sætte dig ind i hans situation...

IMO er det måden man gør det på, Schmeichel gjorde det jo også???

Er fulstændig enig, Schmeichel gjorde det samme. Så lige meget om de ikke var så store dengang, som de er nu, men ingen hater på ham, udover Gary Neville, så vidt jeg ved.
- Vi tilbød ikke ny kontrakt og han var klubløs og når en klub med citys magt, styrke og økonomi tilbyder en kontrakt, så slår han til. Synes ikke han skal dømmes endnu, kan jo være han laver en Tevez, hvad angår udtalelser og målfejringer.

United-Allan33
01-09-2011, 07:44
I mine øjne skal Hargo ikke betale sine penge igen, men det er ligeså håbløs at forestille sig at han ville spille gratis, bare for at få lov at genoptage hans karrierre.. Det ville ALDRIG ske.. og desuden giver det jo heller ingen mening, når han så vælger en klub, hvor han ikke lige står forrest i køen til spilletid..

Det er rigtig at Hargreaves ikke har nogen direkte forpligtelser overfor klubben, men det har han derimod overfor os fan.. Især hvis man skal tage hans udsagn om at ville spille gratis, som andet end bare en Fan-pleaser..

Desværre er dette bare et resultat af moderne fodbold og moderne fodbold fans.. hvor følelsen oftes følger spilleren i lige så høj grad som klubben...

Bud Spencer
25-09-2011, 21:33
Hvis man vælger at skifte den røde trøje ud med den blå, så må man forvente et stor "had" rettet mod sig, fra sine gamle fans. Sådan er det nu, og sådan vil det også være i fremtiden. Det er der ikke noget mærkeligt i - men blot en naturlighed, da rivaliseringen mellem United og City er så stor. Man (burde) er fan af klubben, ikke af spillerne i min verden.

Held og lykke Hargreaves? Nej, jeg håber du rykker ud med din klub, imens du ser din gamle klub tage endnu et mesterskab.

...og nu skal jeg til at ha' ny frisure, da min nuværende minder for meget om din, Owen. Føj!