Se fuld version : Kære små børn
Fandt lige et sjovt billede af nogle af nutidens store fodboldstjerner som børn. Der er også nogle med Giggs, Rooney, Keane osv. :D Men Gattusso er stadig den samme. Han ter sig stadig som et barn på banen ;)
Det kan godt være I skal trykke på billedet, hvis skriften på billedet ikke er synlig. Så åbner en boks med billedet, og der kan I så trykke på billedet, for at det forstørres.
http://img519.imageshack.us/img519/9316/ploa1nc7rs8.jpg
hehe.. det er faktisk ret sjovt.. mange af dem kan man godt se at de ligner dem selv..
Og Henrys hår er da for sejt.. Og Figo helt bleg og med lyst hår :O.. :)
Holmegaard
09-06-2007, 15:28
hvor fedt :D hehe... hvor i al verden har funder dem???
Så gæt lige hvem det her er
http://www.nikogjayfanklub.dk/easyweb/billeder/LilleJay.jpg
Det er Jay.. fra nik og jay :P
Haha det er ret grinern at se hvordan de ser ud. Nogle af dem kan man se, mens man med Lampard og Henry er svære at gætte hvem er.
Hehe, fedt nok... Meget sjovt lige at se!
United-folkene er alle nemme at kende synes jeg faktisk, ligesom mange andre i øvrigt også er.
Prøv at tjekke Maldini.. En ægte italiener må man sige! Allerede dengang var han vidst en af de store charmetrolde ;)
Rio ser da nok sød ud, mens Kaká har den sygeste gryde. ;b
Christensen
09-06-2007, 22:35
Haha, tjek lige Klose - det er da vist det man kalder en ægte tysker!
fedt at man kan genkende så mange af dem.. men beckham havde jeg da aldrig gættet..
Gad vide hvad der er sket med Puyols hår siden barndommen? Det var jo helt fladt engang...
Dahlmann
11-06-2007, 07:09
beckham gættede jeg kun fordi jeg har læst dele af hans selvbiografi...
den allerletteste at gennemskue må nu være casillas, ikke meget forandring der er sket...
beckham gættede jeg kun fordi jeg har læst dele af hans selvbiografi...
den allerletteste at gennemskue må nu være casillas, ikke meget forandring der er sket...
Jeg synes nu også Rooney, Rio, Kahn og Lampard er nemme at genkende;)
Lampard?!!! Han var da nok den sværeste at se hvem var! :D
Lampard?!!! Han var da nok den sværeste at se hvem var! :D
FAT FRANK :D
- Det siger da vidst sig selv :p
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.