Se fuld version : Alle tiders hold
En svær opgave...
Men Ligesom i det gamle forum, syntes jeg vi skal have nogle bud på et all-time drømmehold.
Her er der nok mange der vil sige:
-Man kan ikke sammenligne spillere fra 2 forskellige perioder.
Men det syntes jeg nu godt man kan, hvem var bedst i forhold til "Gennemsnittet" altså hvor gode de andre var i den tid.
Måske er det svært at bedømme spillere man ikke har set hele kampe med, men jeg prøver alligevel:
------------------Schmeichel----------------
------Canavarro-----Baresi------Bechenbauer
-------------Makelelle-----Keane------------
Ronaldinho--------Maradona--------G. Best-----
-------------Pelé--------Van Basten-----------
Ville gerne ha fundet plads til Cantona, Zidane og Laudrup. Men det kunne desværre ikke lade sig gøre.
-------------------------------Barthez/Taibi ----------------------------------------
-----------------Bramble------Silvestre-------rooba----------------------------
----Justice John (Vejle)--- Calle Facius (Vejle) -- Rector (Bif)-- Ali Dia (Soton)---
----------------- Sule (AB) - Ghaddafi (Perugia) -- Dadu (FCM) -----------------
TEAM OF THE DECADE
Du glemmer helt Boye Haabekost på målet. :D
Umuligt. Man kan ikke sammenligne fodbolden som blev spillet i Geroge Bests tid og så dagens fodbold. Der er sket en mega udvikling, så det ville ikke være fair at sammenligne og derefter sætte et hold op..
Desuden, er der jo ikke mange af os herinde, som har set ret mange kampe fra 1960 - 1970'erne.
Okay da, men det er da meget sjovt at give et bud! Men kan hører der ikke rigtig er stemning for det her inde... Alt her inde behøver vel heller ikke være så veldokumenteret, eller hva
Okay da, men det er da meget sjovt at give et bud! Men kan hører der ikke rigtig er stemning for det her inde... Alt her inde behøver vel heller ikke være så veldokumenteret, eller hva
Nej selvfølgelig behøver alt ikke være veldokumenteret. Der skal være plads til lidt spas, gejl og lir.
Jeg begrundede blot hvorfor jeg mener det er tæt på umuligt at lave et "fair" alle tiders bedste hold..
Men kan da godt give mit bud:
Schmeichel
Cannavaro - Maldini - Baresi - Beckenbauer
Best - Zidane - Scholes - Giggs
Pele - Cantona
Umuligt at lave sådan et hold, men Cantona er den mest sikre på mit hold.
Verdens største fodboldspiller er han for mig.
Holmskov
09-06-2007, 22:00
Umuligt at lave sådan et hold, men Cantona er den mest sikre på mit hold.
Verdens største fodboldspiller er han for mig.
Kongen er numero uno. No doubt. Han er med på ALLE hold.
Glemmer aldrig da jeg trykkede hans hånd for 3 år siden. :D (Det postkort du fik tilsendt er the real-deal). :-)
http://img243.imageshack.us/img243/2056/oldtrafford001rc3.jpg
United DK
09-06-2007, 22:16
Jeg vælger spillere, som jeg selv har oplevet, og ikke Pelé, Cruyff osv., selvom de uden tvivl var klassespillere.
Schmeichel
Cafú - Sammer - Baresi - Maldini
Figo - Keane - Scholes - Giggs
Van Nistelrooy - Henry
jeg vælger, ligesom United DK, spillere som jeg selv har oplevet..
---------P. Schmeichel-------
-Baresi - Cannavaro - Maldini--
-----------Makelele-----------
Ronaldinho - M.Laudrup - Zidane
----Messi - Nistelrooy - Ronaldo-
Jeg er enig i, at det er umuligt at sammenligne Best og co's fodboldtid, med Ronaldinho's fodboldtid - der er sket så meget teknisk- og tempomæssigt at de er umuligt
og som nogle skriver, så har jeg svært at bedømme Pele og Best i forhold til Van Nistelrooy og Ronaldinho - jeg har set klip og hørt meget om dem, men ikke oplevet dem nok, til fuldt ud at bedømme dem til at komme på et verdenshold
Ligesom Casper siger er det totalt umuligt dog ville jeg uden tvivl kunne finde plads til Pelé og Romario
HamudiiC
12-06-2007, 08:48
----------------------Schmeichel----------------------
-------Ferdinand-------Maldini-------Cannavaro-------
----------------------Makelele----------------------
--------Ronaldinho------Zidane------Scholes-------
------Ronaldo------Nistelrooy----Rooney----------
Lorensen
12-06-2007, 09:52
Schmeichel
Cafu---Maldini---Cannavaro---Carlos
Figo/(C. Ronaldo)-Laudrup-Zidane-Ronaldinho
---------Ronaldo---Raul/Nistlerooy/Henry-----
Ja jeg valgte også ud fra dem jeg har set spille..
Og: Jeg ved godt at der sikkert har været nogle bedre en Cafu og Carlos, men Jeg synes de er/var mega gode.
Jeg ved også godt at sådan en midtbane aldrig ville fungere, men hva dælen den er nu meget god alligevel :b
Schmeichel
Cafu- Ferdinand- Stam- Maldini
Scholes-Zidane
C. Ronaldo- Laudrup- Ronaldinho
Ronaldo
boble-hold:
Buffon
G.Neville-Desailly-Thuram- Roberto Carlos
Vieira- Xavi-Giggs(for hans tid i united indtil for 3-4 år siden: Han var en fantastisk wing)
Kaka
Henry-Van Nistelrooy
ved godt at cristiano ikke har bevist nok til at kunne gå under betegnelsen legende. Men jeg har udtaget holdet efter hvem jeg selv har oplevet, og hvem jeg så har synes var de bedste på de enkelte pladser, jeg har set. Og må indrømme jeg ikke har set en mere suveræn wing end cristiano når det kører for ham. jeg har også haft inde i mine overvejelser, hvem der har vundet meget, og hvem der har holdt sig på topniveau over en årrække. Ronaldinho har ganske vist ikke vundet så meget endnu, og har heller ikke spillet så mange år helt på toppen, men er stadigvæk genial. Og så tager jeg desuden også lidt efter hvilke spillertyper jeg bedst kan lide. Ville lige sige det inden jeg bliver bombaderet med spørgsmål om, hvorfor roy keane ikke var på et af holdene.
Ronaldo er med pga af hans status som VM´s mest scorende spiller nogensinde. Han var en fantastisk spiller som ung, og skaderne/vægt gjorde han lagde sit spil om. men uanset hvor og hvornår så laver han mål. Finito.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.