Se fuld version : The Game
Svanen94
09-07-2011, 23:35
Slettet.
Lorensen
10-07-2011, 09:31
Handlede den her tråd om hvordan du var fantastisk til at lave damer?
Blev den skrevet i en brandert, for derefter at blive fortrudt om morgenen? ;) Vi kender det alle..
Svanen94
10-07-2011, 09:38
Handlede den her tråd om hvordan du var fantastisk til at lave damer?
Blev den skrevet i en brandert, for derefter at blive fortrudt om morgenen? ;) Vi kender det alle..
Noget i den stil ;)
Admin skal være velkommen til at slette tråden :)
United DK
10-07-2011, 09:45
Lave damer? I min tid scorede man dem, men dengang sagde man også, at det var noget lort, nu er det i stedet nederen.
Svanen94
10-07-2011, 10:13
Lave damer? I min tid scorede man dem, men dengang sagde man også, at det var noget lort, nu er det i stedet nederen.
Det jeg linkede til var en side, som påstod at vide, hvordan man kunne score alle de damer man ville bl.a. ved hjælp af nogle teknikker. Der var noget omkring manipulation og sådan, som jeg syntes var enormt interessant... Indtil jeg vågnede op næste morgen, men i skal være velkomne til at kigge på det www.thegame-online.dk
Jeg laver også masser af damer. Bare med drejeskive og ler.
http://i22.photobucket.com/albums/b316/mufufu1990/4char-forever-alone-guy-high-resolution.png
Man skal bare give dem en masse komplimenter så som "Det er da helt utroligt så lidt du sveder så fed som du er!". Så er den hjemme.
Svanen94
10-07-2011, 11:28
Man skal bare give dem en masse komplimenter så som "Det er da helt utroligt så lidt du sveder så fed som du er!". Så er den hjemme.
Ja den har jeg også haft held med nogle gange.
Lorensen
10-07-2011, 17:49
Vil du med hjem og kneppe og have pizza? (ad hvor er du nederen) HVAD!? kan du ikke lide pizza eller hvad?
Virker hver gang... Har jeg hørt.
Lorensen
10-07-2011, 17:58
Slap af gammelfar, du er kun 2 år ældre end mig ;). Så begynd du bare at sig nederen, det er det nye!
United DK
10-07-2011, 18:05
Slap af gammelfar, du er kun 2 år ældre end mig ;). Så begynd du bare at sig nederen, det er det nye!
Jeg undgår det gerne. Der er ikke noget dansk ord, der lyder mere ugideligt end nederen, så tænker jeg straks på folk i hængerøvsbukser.
Elrantiri
13-07-2011, 13:40
The Game duer ikke til noget, I skal bare gøre som ham her:
oLng8ACK5us
Svanen94
03-08-2011, 09:06
Har siden du linkede til for et par uger siden, givet pote? ;)
Well, jeg læste lidt derinde, og der står flere gode ting som jeg bruger mere eller mindre ubevidst nu. Ellers har jeg ikke gjort det med lige hende her ;)
Men uden man, som dem derinde, skal dyrke det hel sindsygt, så kan jeg faktisk godt anbefale at læse derinde. Der står flere gode ting som jeg tror alle kan bruge :)
Elrantiri
03-08-2011, 15:08
Well, jeg læste lidt derinde, og der står flere gode ting som jeg bruger mere eller mindre ubevidst nu. Ellers har jeg ikke gjort det med lige hende her ;)
Men uden man, som dem derinde, skal dyrke det hel sindsygt, så kan jeg faktisk godt anbefale at læse derinde. Der står flere gode ting som jeg tror alle kan bruge :)
Jeg kunne ikke være mere enig. Der er super gode råd derinde, men også folk der burde indlægges på en klinik for deres fuldstændig syge syn på verden, blandt andet de (heldigvis få) hypnose-freaks der er derinde
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.