Se fuld version : Chris Eagles
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTMyMXm_8k01BDN-I45yBNEbvEgmcV_29zE-I0f6x_O0DuXcj--
Chris Eagles
Født: 19. november 1985
Land: England
Klub: Bolton Wanderers
Hvad mener I om Chris Eagels? Tror I han kan få en karrierer for United, eller bliver han lejet ud til sommer, eller måske solgt?
Jonasjinos
03-05-2007, 11:19
Jeg menér godt han kan få en karriere på førsteholdet(i hvert fald med hans tal på førsteholdet lige nu), men jeg regner med at han bliver udlejet til sommer for at få førsteholderfaring. OM et års tid kunne han måske få et gennembrud.
Martinsen
03-05-2007, 17:27
han er ved at have alderen hvor han skal spille regelmæssig, og da jeg ikke kan se ham på vores hold tror jeg han bliver solgt til sommer... og der var Everton kampen jo et udemærket udstillingsvindue
Han har sådan cirka samme alder som Ronaldo, men han er bare knap så god, men han besidder alligevel et fint talent, så jeg tror vi udlejer ham til næste sæson, hvorefter Alex Ferguson vurderer ham.
Lige mine ord, Thomas... Flot nok mål han lavede mod Everton i øvrigt...
Tja...
Tror MAX. at han kommer op på Flethcer/O'Shea niveau..
Men synes han skal udlejes til en klub til sommer og se hvordan han så udvikler sig...
Han har allerede været i Belgien og nede i det engelske ligasystem. Hvor meget førsteholdsfodbold skal han have, før Fergie tager en beslutning? Han er 21 år, men har i mine øjne ikke niveauet til United endnu. Så kan vi lige så godt sælge ham. Der er ikke plads til evighedstalenter i United.
Han er ikke god nok. Han er 21 år, og hvis han var så god ville han starte inde eller banke på førsteholdet nu. Jeg tror han sælges til sommer.
Han var i Holland i Nijmegen, uden den store succes.
Hans alder taget i betragtning, har han max en sæson tilbage til at overbevise om at han har en fremtid på Old Trafford.. Men hvis han ikke klarer den her, bliver han nok en udmærket Premier League spiller.
Smaakage
04-05-2007, 12:08
Eagles er i mine øjne en dygtig spiller. Desværre slutter det der. Havde han været 17-18 år, så havde det set lyst ud, men han mangler et gennembrud, og jeg tror desværre ikke at det kommer i United.
Dygtig spiller, som jeg sagtens tror kunne klare sig i Premier League om en sæson eller to. Bare ikke for et mesterhold
Han skal udlejes til et PL hold
Drop one-liners. Næste gang får du en advarsel.
Læs evt forummets regler.!
KennyN, ForumAdmin
Han skal udlejes til et PL hold
Christopher Eagles har været udlejet til andre hold.
Fra januar 2005 til april 2005 til Watford 13 kampe 1 mål
Fra juli 2005 til december 2005 til Sheffield Wednesday 25 kampe 3
Fra januar 2006 til maj 2006 til Watford 18 kampe 3 mål
Fra august 2006 til december 2006 til Nijmegen 15 kampe 1 mål
@nowman. Jeg er ved at være træt at dine onelines indlæg, kan du ikke skrive noget hvor der er mere end 10 ord i?
Tror ikke han har niveauet til Uniteds førstehold, men tror også han bliver udlejet næste sæson og så vuderet...tror dog ikke han bliver fundet god nok
efter aftenens indsats mod cfc synes jeg han er en værdig afløser for scholes. godt nok kun en kamp, men han spillede godt mod en stærk midtbane
efter aftenens indsats mod cfc synes jeg han er en værdig afløser for scholes. godt nok kun en kamp, men han spillede godt mod en stærk midtbane
Det må jeg sige, store ord... Ja han spillede en god kamp, og ja han scorede en flot mål mod Everton.. Men er nu rimelig sikker på han ikke er den nye kreatør på vores hold. Jeg ville hellere spille ham på kanten, hvis det endelig var.
Men lad os nu se, han har meget at bevise for os og Fergie endnu..
men flot kamp mod de dyrre drenge fra Chelsea.
jeg må også sige han spillede en flot kamp idag..men det er langt fra nok..vil dog gerne se mere til ham og om han kan holde niveau for så ser det da lovende ud
Eagles spillede rigtig godt idag.. Han fighter, udfordrer og tør tage chancer.. Det var fantastisk at se på selvom kampen som helhed ikke var noget at råbe hurra for..
Chris Eagles har altid været en af mine farvoritter til at spille for førsteholdet, og jeg er derfor extra glad for at se, at han har klaret sig så godt mod Chelsea. Det var en manddomsprøve for ham, som han bestod med glamour. Fergie har udtalt flg. om Eagles, som jeg har fra www.manutd.com:
"Chris Eagles was one of our best players tonight. He provided a great deal of variety in his match, his work-rate was terrific.
"I think Chris has shown he's got the temperament to play. He does work very hard at his game. He's one of the lads who goes out and practises in the afternoons.
"You get the rewards of that, and there are great dividends. The dividend for Chris Eagles tonight is that I wouldn't be afraid to play him any time."
Eagles could even force his way into Sir Alex's FA Cup final plans - the boss told MUTV he only has "eight or nine players" set in his mind for the rematch with Chelsea on 19 May.
Store ord af Fergie, der åbenbart ikke længere er nervøs for at smide Eagles på banen. Hvem siger, at vi nødvendigvis har brug for at købe en extra fløjspiller, når vi selv har Eagles???
Selvfølgelig får han karriere i England, tror desværre bare ikke det bliver i United, ingen tvivl om at knægten er et stort talent, men tror United satser på spillere af støre kvalitet, Eagles ville måske kunne begå sig på førsteholdet i hver kamp i klubber som Everton, City og Villa, Midterhold! Desværre spår jeg ham ikke en lang karriere i United. Men næste sæson kunne jo være hans gennembrud, who knows?
Enig med Benzet. Har også altid godt kunne lide Eagles. Efter hans debut i Liga-Cuppen mod Leeds for nogle år tilbage.
Egentlig lidt overrasket over han ikke før har fået nogle chancer på førsteholdet.
Håber han næste sæson enten får chancen i stedet for Richardson, eller bliver udlånt til Birmingham eller Sunderland for på den måde at få Premier League erfaring.. Men han er 22, så næste sæson vil nok blive hans sidste for at slå igennem i United..
er han fløjspiller? Jeg ser ham mere som en fighter på den centrale midtbane. Synes det kunne være spændende at skifte ham ind for scholes på søndag, når kampen var vundet, dvs. (forhåbenligt) efter 60-70 minuter. Er virkelig imponeret over hans indsats igår, og synes han fortjener chancen!
er han fløjspiller? Jeg ser ham mere som en fighter på den centrale midtbane.
Han har primært spillet højremidt de få gange han har fået chancen på førsteholdet.
Hos reserverne spiller han på sin favorit position, på den offensive midtbane..
sidstnævnte plads er også der han gjorde stort indtryk på mig igår.. Synes han burde få chancen på den plads i de sidste 20-30 minutter i West Ham kampen, og efter gårsdagens kamp tror jeg også han gør det..
Hvis dagens to signinger holder kan det nok godt betyde et farvel til Eagles' korte United-karriere. Kunne ellers meget godt lide ham men tror simpelthen ikke der bliver plads til ham nu. Mit bud ville være at han bliver udlånt næste sæson og hvis hans udvikling så eksploderer så beholder vi ham ellers bliver han solgt. Tror godt han ville kunne begå sig på et af de solide midterhold i Pl.
Hvad tror I, tror I han har en fremtid hvis de to handler holder?
Eagles forlader formentlig OT til sommer. Han får minimalt med spilletid i den kommende sæson, med de tre nye til midtbanen og kanterne..
Tror nu han vil gå hen og få en fin karriere i en midterklub i PL..
Jeg tror også at Eagles forlader os en af de kommende måneder, pga. de nye indkøb på midtbanen - ærgeligt da han ikke rigtig har fået chancen, og når han har fået den, ikke på nogen måde har skuffet
Jeg har altid synes om Eagles. Men at se en fremtid for ham på old trafford er lidt svært, især efter de tre forstærkninger vi har fået.
så spilletid, ser der ikke ud til at være. Håber dog han bliver, for synes han er en af de bedste for tiden, af de ungdomsspiller vi har.
Kunne være han kunne komme foran Ricardsson på 1 holdet, og så håbe på noget spilletid i de mindre kampe, eller træde ind, hvis vi får mange skader.
Det bliver svært for ham at komme på holdet, selvom jeg godt kan lide ham. Her de seneste kampe han har fået, har han gjort det godt, og han fortjener chancen næste år synes jeg.
Sørensen
31-05-2007, 17:01
Jeg har kun set kampen mod Chelsea med ham og der var han da den bedste. Jeg kan nemlig ikk se 2. holdets kampe
Hl-Glory
24-07-2007, 11:32
andre der har bemærket Eagels har spillet med nummer 19, i asien ?
synes han har gjort det godt på touren, so fare.
han fortjener spille tid, i den kommende sæson, det en lang og hård sæson vi går i møde, synes vi skal beholde ham! :)
Danielsen
24-07-2007, 11:46
andre der har bemærket Eagels har spillet med nummer 19, i asien ?
synes han har gjort det godt på touren, so fare.
han fortjener spille tid, i den kommende sæson, det en lang og hård sæson vi går i møde, synes vi skal beholde ham! :)
Han ser meget lovende ud.....lidt alla en ung Becks
Jeg tror nu det er planen at beholde ham: http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7357
United DK
24-07-2007, 12:16
Det er gået hurtig med Eagles. Han var egentlig dømt ude, men så kom han ind og scorede mod Everton, og så spillede han en rigtig god kamp mod Chelsea på Stamford Bridge, og nu har han lavet to mål i tre kampe på Asien-turen. Han bliver måske aldrig en stjerne, men måske er han villig til, at have samme rolle som Brown, Fletcher og O'Shea. Jeg håber det.
Jeg har kun set ganske få kampe med Eagles, men en ting jeg dog har bidt mærke i, er hans fysik. Hans fysik får selv Giggs til at fremstå som et muskelbundt.
Han spiller fremragende i vores træningskampe, og hvilket mål han scorede sidst. Han fortjener chancen.. det bliver dog svært for ham, med anderson og nani som nyindkøb..
Han spiller fremragende i vores træningskampe, og hvilket mål han scorede sidst. Han fortjener chancen.. det bliver dog svært for ham, med anderson og nani som nyindkøb..
Ved jeg ikke helt. Jeg har lidt på fornemmelsen, at Eagles "last chance" kommer af at Park er langtidsskadet. Og så vil man gerne have lidt mere bredde på den højrewing. Anderson kan vist nok også spille der, men har på fornemmelsen, at han er udtænkt som en slags afløser for Scholes med tiden.
Hvis han er afløser for Scholes..
Hvad er Hargreaves så blevet købt for ?
Owen H. skal nok kæmpe med carrick på den lidt mere defensive midtbane:Bouncing:
Som dyr reserve.
Jeg kan ikke se idéen i købet af Hargreaves.
Håber han viser sig at være pengene værd, men vil til hver en tid foretrækker Fletcher i hans sted.
Tror på at Eagels får chancen i den første del af sæsonen, i Park's skadesfravær - og mener også han fortjener dette, da han har spillet nogle fornuftige kampe og scoret nogle flotte mål, og så må tidn vise, om han er god nok til at være en backupplayer ala O'shea, Fletcher og Brown etc...
Don Kafai
24-07-2007, 13:51
Jeg kan ikke se idéen i købet af Hargreaves.
Ideen er at vi ikke skal blive udspillet på alle udebaner mod hold der kan en smule mere end Sheff United..... Vores udebanespil sidste år var jo skandaløst så snart vi mødte hold der kunne noget..
Jeg syns det er bra at en ny juniorspiller markerer seg på førstelaget. Håper alltid at vi skal klare å få frem noen nye spillere selv. Gi han et år til på å vise seg frem.
Martinsen
24-07-2007, 14:21
Ideen er at vi ikke skal blive udspillet på alle udebaner mod hold der kan en smule mere end Sheff United..... Vores udebanespil sidste år var jo skandaløst så snart vi mødte hold der kunne noget..
det må du lige uddybe lidt?? synes vi var meget gode på udebane, hvor vi formåede at lukke udemærket af for modstanderne, og hvis ellers vores kontramaskine ramte en god dag var der ikke mange der kunne røre os... vi var foran 10 minutter før tid mod Arsenal, men smider så desværre det hele til sidst, vi vinder i Liverpool selvom spillet ikke var prangende var det alligevel nok til en sejr.. Chelsea kampen kan man ikke rigtig regne med, da det er to reserve hold... og så vandt vi også 4-0 i Tottenham
det må du lige uddybe lidt?? synes vi var meget gode på udebane, hvor vi formåede at lukke udemærket af for modstanderne, og hvis ellers vores kontramaskine ramte en god dag var der ikke mange der kunne røre os... vi var foran 10 minutter før tid mod Arsenal, men smider så desværre det hele til sidst, vi vinder i Liverpool selvom spillet ikke var prangende var det alligevel nok til en sejr.. Chelsea kampen kan man ikke rigtig regne med, da det er to reserve hold... og så vandt vi også 4-0 i Tottenham
Ja, men (næsten) alle udekampende i europa var skandaløst ringe. Vi var ringe ude mod København, Benfica, Celtic, Lille, Roma og Milan. Mere eller mindre i hvert fald. Jeg tror primært det er det der bliver ment. Derudover var vi jo også ringe mod Liverpool selvom vi vandt, og tabte mod Arsenal. Så udestatistikken mod klassehold er i hvert fald ikke noget at prale af.
Don Kafai
24-07-2007, 15:01
det må du lige uddybe lidt??
Vores resultater på udebane i PL har været gode. Men jeg snakker om de store kampe. Der har været en stor diskussion om hvorfor United "pakkede" sig i kampene mod Milan, Roma, Liverpool, Arsenal, Chelsea osv osv, og jeg tror ikke vi pakkede os, men havde ikke midlerne til at svare igen når de andre lagde presset. Hargreaves er en fighter, en bolderobrer og en indpisker. Sådan en type har vi i den grad manglet, men det er for det meste kun på udebane det er synligt, idet vi har en "Indpisker" i tilskuerne når vi spiller på OT....
Jeg er enig med Don Kafai i at de europæiske udekampe har været alt for ringe og det er her Hargreaves kan få stor betydning som oprydder på den defensive midt..
Men jeg forstår godt forvirringen når du siger "hold der er bedre end Sheffield United".. Ville mene at både Tottenham, Bolton og Everton er en tand bedre end Sheff. Utd :)
Mht udekampe i CL er jeg enig i at det så skidt ud, meget..
Til dels enig i, at vi manglede noget defensivt i nogle udekampe - specielt i CL, hvilket var derfor vi ''kun'' kom til semifinalerne, og jeg tror at Hargreaves bliver for en stor betydning mht. til at få CL-trofæet hjem til Manchester!
Jeg håber virkelig at Eagles vil få chancen i løbet af den kommende sæson. Jeg har altid ment han var et stort talent, og kan godt lide hans spillestil.
Desuden er det altid lækkert at se egenproducerede spillere komme op gennem rækkerne, og slå sig fast i førsteholdstruppen..
Danielsen
24-07-2007, 15:28
Desuden er det altid lækkert at se egenproducerede spillere komme op gennem rækkerne, og slå sig fast i førsteholdstruppen..
Det er også utroligt vigtigt for mig, at vores ungdoms spillerer får chancen og måske bliver fast/bänk spiller...det er en stor del af Manchester United. egen produktion (the Matt Busby way) ;)
SpanGdix
24-07-2007, 17:10
Owen Hargreaves kommer da til at spille en kæmpe rolle på vores midtbane. Som nævnt tidligere, var vores spil i CL på udebane ikke særlig godt. Hargreaves vil kunne gøre en forskel i kampe som fx. ude mod Milan hvor vi taber 3-0. Fletcher starter inde og er alt for ustabil i sådanne kampe. Der er Hargreaves klart en forstærkning. Ikke bare pga. hans kvaliteter på den defensive mditbane, men også bredden i truppen. Iøvrigt kan jeg ikke forstå, hvordan nogle kan foretrække Fletcher frem for Hargreaves. Men okay, det er op til den enkelte af vurdere.
Topic: Jeg synes Chris Eagles har gjort det overraskende godt. Han fik ikke meget spilletid sidste sæson, men da han kom ind, viste han godt ting. Det er selvfølgelig svært at vurdere ud fra så lidt spilletid. Men umiddelbart håber jeg på at se mere til ham i næste sæson, selvom det bliver svært at presse ham ind med vores trup.
Men umiddelbart håber jeg på at se mere til ham i næste sæson, selvom det bliver svært at presse ham ind med vores trup.
Det tror jeg ikke, at det gør. Indtil Park kommer tilbage, udfylder Eagles vel bare det tomrum som koreaneren efterlod sig, da han blev skadet.
Don Kafai
24-07-2007, 19:03
Men jeg forstår godt forvirringen når du siger "hold der er bedre end Sheffield United".. Ville mene at både Tottenham, Bolton og Everton er en tand bedre end Sheff. Utd :)
Ja self er de det. Det jeg mente var at så snart man møder hold der vil SPILLE fodbold mod os så får vi problemer medmindre vi er pakket ind på OT...
Bolton spiller jo ikke fodbold og mod Everton kom vi tilbage på gaver fra Ian Turner og Neville..
Kampen mod Tottenham var mere undtagelsen end "reglen"....
Drop taktiksnak og snak om Hargreaves er et godt køb eller ej.. Disse diskussioner kan man føre i en passende tråd.
Denne handler om Chris Eagles.!
Parkohargo
13-01-2008, 19:06
Virker som om Eagles er meget meget langt væk fra en start plads hos os og der er knap nok plads til ham på bænken mere, nu hvor Park er kommet tilbage. Tror ikke på der er nogen fremtid hos ham her ved United, men mon ikke han kan gøre sig gældende i en eller anden middel premier leauge klub?!
Knægten er også 22 år nu så mon ikke det ville være bedst for ham og få noget spilletid i en anden klub. hva mener i?
Tror ikke han har nogle chancer for at komme på holdet. Han 22 år og er ikke engang på bænken i mange af kampene, så det må snart være på tide for ham, at komme videre. Ronaldo, Giggs, Park, Nani er foran ham i køen, så det bliver svært for ham.
Virker som om Eagles er meget meget langt væk fra en start plads hos os og der er knap nok plads til ham på bænken mere, nu hvor Park er kommet tilbage. Tror ikke på der er nogen fremtid hos ham her ved United, men mon ikke han kan gøre sig gældende i en eller anden middel premier leauge klub?!
Knægten er også 22 år nu så mon ikke det ville være bedst for ham og få noget spilletid i en anden klub. hva mener i?
Han spilder tiden i United. Selv i Parks fravær har han ikke formået at komme på bænken (hvis vi altså ser bort fra de første håndfuld kampe i sæsonen). Havde han evnerne, så er jeg sikker på, at godt har kunne presse sig mere på. Nu når alle vores kantspillere er fit, så ser det mere end umuligt ud for ham. Nani og Park bliver jo bedre og bedre kamp for kamp, mens Ronaldo er verdensklasse og Giggs gør det fint.
Jeg forventer ham solgt til sommer. Mon ikke Keane henter ham ;)
Parkohargo
13-01-2008, 19:23
Han spilder tiden i United. Selv i Parks fravær har han ikke formået at komme på bænken (hvis vi altså ser bort fra de første håndfuld kampe i sæsonen). Havde han evnerne, så er jeg sikker på, at godt har kunne presse sig mere på. Nu når alle vores kantspillere er fit, så ser det mere end umuligt ud for ham. Nani og Park bliver jo bedre og bedre kamp for kamp, mens Ronaldo er verdensklasse og Giggs gør det fint.
Jeg forventer ham solgt til sommer. Mon ikke Keane henter ham ;)
Forventer også han er væk til sommer og håber det også for hans eget bedste. Han er en spiller der skal videre ligesom Richardson var det, og se richardson som i dag der banker to kasser ind for Sunderland...
At komme under Keane´s vinger ville da være fint:)
Jeg tror heller ikke på at han har en fremtid i United
Ronaldo er verdensklasse, Giggs er Giggs, Nani er fremtiden og Ferguson har et rigtig godt øje til Park, så han er langt fra holdet, så jeg tror også at han bliver solgt - senest til sommer
Tror ikke han har nogle chancer for at komme på holdet. Han 22 år og er ikke engang på bænken i mange af kampene, så det må snart være på tide for ham, at komme videre. Ronaldo, Giggs, Park, Nani er foran ham i køen, så det bliver svært for ham.
Du nævner så også kun 4 personer til 2 pladser hvoraf den ene snart er for gammel til at køre videre. Jeg ved stadig ikke helt hvad jeg synes om Eagles, men at skille sig af med ham nu synes jeg vil være dumt hvis man antager fletcher bruges på midten permanent, for så er der ved en enkelt skade allerede et stort problem på kanten.
hvis SAF ikke kan/vil tilbyde ham mere spilletid, bør han komme videre.. han er en ung spiller og det gavner ham ikke at være udenfor truppen..
synes han er en god spiller, hvorfor det er synd, hvis talentet ikke udnyttes - han vil uden tvivl kunne gavne et andet hold, men håber da, han viser gode takter i pre-season kampene..
SantasLittleHelper
19-07-2008, 16:01
Indtil videre har han godt nok været dårlig.. Det samme som kampen mod Aberdeen. Det er bare ikke godt nok det vi ser fra ham, og hvis han skal tage ovr mens Ronaldo er skadet, er vi på spanden.
Glory Man United
19-07-2008, 16:22
Indtil videre har han godt nok været dårlig.. Det samme som kampen mod Aberdeen. Det er bare ikke godt nok det vi ser fra ham, og hvis han skal tage ovr mens Ronaldo er skadet, er vi på spanden.
Eagles er lige så ringe som de 10 andre en måned før sæsonstarten
Eagles har været okay i første halvleg, hverken bedre eller dårligere end de andre United spillere.. Husk, det vigtigste er at komme i form. Der er endnu en måned til sæsonstart..
Eagles har været okay i første halvleg, hverken bedre eller dårligere end de andre United spillere.. Husk, det vigtigste er at komme i form. Der er endnu en måned til sæsonstart..
Helt enig. Det er heller ikke helt nemt at vise sine evner når resten af holdet spiller på så lavt et niveau. Det er trodsalt kun en træningskamp
Don Kafai
19-07-2008, 16:42
Hvorfor skal han altid snuble når det allermest gælder?
Hvem husker ikke målet mod Everton, hvor han var ved at falde over sig selv, inden han smaskede den ned i hjørnet :D
Lige før var han ved at lave samme nummer, for derefter at lægge en udmærket assist til Tevez, som desværre var en lille meter fra mål, med sit hovedstød.
Parkohargo
19-07-2008, 17:39
hvis SAF ikke kan/vil tilbyde ham mere spilletid, bør han komme videre.. han er en ung spiller og det gavner ham ikke at være udenfor truppen..
synes han er en god spiller, hvorfor det er synd, hvis talentet ikke udnyttes - han vil uden tvivl kunne gavne et andet hold, men håber da, han viser gode takter i pre-season kampene..
Eagles har skam fået spilletid.. men han har desværre íkke formået at levere ordentlig. Tror ikke på at Eagles har klassen til United og især ikke med den konkurrence han er oppe imod. Han vil uden tvivl kunne begå sig i Championship klub eller bund klub i PL.
For hans egen skyld håber jeg han bliver solgt så han kan fortsætte karrieren andetsteds.
en generel ringe indsats fra united havde eagles på toppen af kransekagen som den ringeste, på trods af at han scorede.
Glory Man United
19-07-2008, 20:20
en generel ringe indsats fra united havde eagles på toppen af kransekagen som den ringeste, på trods af at han scorede.
Synes faktisk at Vidic var den ringeste
Eagles har skam fået spilletid.. men han har desværre íkke formået at levere ordentlig. Tror ikke på at Eagles har klassen til United og især ikke med den konkurrence han er oppe imod. Han vil uden tvivl kunne begå sig i Championship klub eller bund klub i PL.
For hans egen skyld håber jeg han bliver solgt så han kan fortsætte karrieren andetsteds.
du har sikkert ret - ja.. det er nok bedst med et hurtigt skifte - for han kan jo stadig udvikle sig, men det kræver jo spilletid (spilletid med spillere, der er på samme niveau)..
synes han viste nogen gode takter i dag, men ikke godt nok til en plads på Uniteds førstehold.. synes han manglede lidt overblik og koldblodighed i nogen situationer..
Eagles har, ifølge the mirror, takket ja til en tre årig aftale med Burnley, som vil sikre United mindst £1M (kommer an på eventuelle bonusser vist nok).
Handlen bliver gennemført indenfor 48 timer.
Frederik
29-07-2008, 14:13
Eagles har, ifølge the mirror, takket ja til en tre årig aftale med Burnley, som vil sikre United mindst £1M (kommer an på eventuelle bonusser vist nok).
Handlen bliver gennemført indenfor 48 timer.
Hvis vi så bare har sikret os en tilbagekøbs-klausul, skal i se mig, slå i mine tykke fedtede hænder.
Hvis vi så bare har sikret os en tilbagekøbs-klausul, skal i se mig, slå i mine tykke fedtede hænder.
Må indrømme, jeg ikke er så imponeret over ham, men jeg ønsker ham held og lykke, og siger tak for hans bidrag til en af sidste sæsons mest mindeværdige kampe!
http://www.burnleyfootballclub.premiumtv.co.uk/page/LatestHeadlines/0,,10413~1353583,00.html
Nu er han væk.
ChristianR
29-07-2008, 18:39
Må indrømme, jeg ikke er så imponeret over ham, men jeg ønsker ham held og lykke, og siger tak for hans bidrag til en af sidste sæsons mest mindeværdige kampe!
http://www.burnleyfootballclub.premiumtv.co.uk/page/LatestHeadlines/0,,10413~1353583,00.html
Nu er han væk.
Forrige sæson ikke? Ellers er jeg bange for, jeg ikke så den:confused:
Forrige sæson ikke? Ellers er jeg bange for, jeg ikke så den:confused:
Nej, sidste sæson. Den mindeværdige kamp mod Sunderland, hehe. Ej, i 06/07 mod Everton, selvfølgelig.
Det var vist uundgåeligt at Eagles ville blive solgt.. Det virker som om han har været i klubben i århundreder og der er ikke rigtig sket noget..
En dygtig spiller, men ikke en spiller som jeg synes har klassen til at spille i United..
hmm.. han var vel heller ikke god nok.
Og hold kæft hvor vi bare ikke ligner et storhold mere på de kanter. Vi har en Giggs ikke formår at holde samme stabilitet som scholes og derfor ikke kan retfæriggøres på alderen om 1-2 år, en nani med stort potentiale trodsalt, park der er en fantastisk spiller, men ikke i mine øjne en fast spiller og en ronaldo der sandsynligvis smutter næste år, og i mellem tiden (min forventning i hvert fald) ikke vil spille op til sidste års standard grundet motivationen.
Så gerne vi fik en klassespiller til på kanten. Rooney/Martin gider jeg slet ikke høre om på de pladser. Så ekstremt gerne Bentley i klubben, helt klart drømmeindkøbet. Jeg er godt nok ved at være negativ omkring næste sæson. Tror ikke vi har bredden til at klare os som sidste år. Så heldige er vi ikke. Angrebet og kanterne bliver hurtigt for middelmådige ved skader.
Vi havde gentagne gange en ekstremt latterlig bænk igennem sidste år. Det var lidt pinligt. Først hen mod slutningen fik vi alle spillere klar tila t det så fornuftigt ud.
Det er den mest usammenhængende tekst det her, men afgangen af Eagles understreger for mit vedkommende bare at vi er meget dårligt besat på kanterne, og vækker tankerne om angrebet endnu engang.
RuudVanNissetøj
29-07-2008, 19:55
Jeg tager Eagles afgang med ophøjet ro...han havde ikke det der skal til for at kunne begå sig på førsteholdet - ganske enkelt. Men held og lykke skal der da lyde, ærgeligt at han ikke kunne være mere stabil i sine præstationer, så kunne han være en supersub.
Mhs. til kanten ser jeg umiddelbart ingen faresignaler. Vi har trods alt to dygtige venstrefløje i Giggs og Nani. Giggs har bestemt en plads fortsat i truppen, selvom Nani klart skal have chancen fra start næste sæson. Højre siden har vi Ronaldo om et par mdr. og Park som gør det momentvis suverænt. Sjældent jeg har set ham falde helt ud af en kamp - hvorfor jeg ikke er bange for at lade ham spille et par kampe fra start. Alternativt har vi Hargreaves (vores nye altmuligmand) der kan spille ganske fremragende ude i højre siden, både som back og højremidt.
Næste sæson skal vi sikkert ud efter en ny venstrefløj, med mindre Lee Martin hæver sit spil yderligere. Så nej, jeg græder ikke snot over vores fløje eller afstedkomsten af Eagles...
Hl-Glory
29-07-2008, 20:11
Det var der skulle sker, han skulle ét sted hen og have fast spilletid for at fremme hans karriere.
Men når det sagt var Eagles en af de spillere jeg rigtig godt kunne lide, men han er bare ikke god nok til holdet desværre.
Jeg ønsker ham held & lykke i Burnley.
Helt klart det bedste for hans karriere - han er en ung spiller, og jeg er sikker på, at han kan gøre en god figur i Burnly.. og jeg ønsker ham held og lykke fremover - håber for alt i verden ikke, han ender som Djemba-Djemba :)
håber for alt i verden ikke, han ender som Djemba-Djemba
eftersom jeg også følger OB, så synes jeg ikke det ville være så dum en ide.
man.utd25
29-07-2008, 20:33
Ja man må sige han ikke har klassen til vores hold, og tror det er godt for ham at han kommer et sted hen, for at spille første holds bold.
så held og lykke i Burnley
man.utd25
29-07-2008, 20:34
Nej men han har allerede ,spillede bedre i ob end i man.u
ej det var heller ikke ment helt så hårdt, som jeg skrev:)
men superligaen er jo ikke målet for nogen spillere - men mere et springbræt til størrere klubber... (efter min mening).
En god handel for alle parter.. United, kommer af med en spiller, der ville være ren fyld at have på bænken, da han ikke kan bidrage med noget særligt til holdet.. Eagles kommer til en klub i næstebedste række, hvor han vil ha en meget stor chance for at få meget spilletid.. Og Burnley får en spiller der på det niveau kan gå ind og forstærke holdet..
Parkohargo
29-07-2008, 23:32
Godt for Eagles. Held og lykke til ham fremover.
Held og lykke til Eagles i Burnley. Jeg kan ikke se ham som andet end 5 valg på kanterne, så det er bedre, han får chancen et andet, for alle parter... Var det £1M vi fik for ham?
Var det £1M vi fik for ham?
ja det er i hvert fald det diverse medier skriver... :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.