Se fuld version : Andre kampe + andet fodbold
Her fortsætter vi i samme stil fra det tidligere forum dvs.
Her diskuteres andre fodboldkampe, lige fra klub- til landskampe.
Det ligner straffespark i Liverpool - Chelsea kampen. Er der nogen, der har et link til offside kendelsen mod Liverpool? Nogen siger, den var god nok, men andre ikke? :confused:
Det ligner straffespark i Liverpool - Chelsea kampen. Er der nogen, der har et link til offside kendelsen mod Liverpool? Nogen siger, den var god nok, men andre ikke? :confused:
Den var god nok.. Kan ikke huske hvem det var, men en i Chelsea's højre side hang, men nåede lige at komme væk så han var offside..
Smaakage
01-05-2007, 23:14
Der var en lille offside på Kuyt, det var der ingen tvivl om efter billederne. Så god nok
Hermed en kendsgernning:
Straffesparkskonkurrence
Og Drogba slap desværre for gult
Dahlmann
01-05-2007, 23:21
uhh det var en spændende kamp...
ærgerligt liverpool er videre... men jeg kan leve med det... fuck jeg hader den klub..
Så er det åbenbart scouserne vi skal tæske i finalen.
PIS! Så gik Liverpool videre. Øv øv øv. Havde gerne set dem ude, men okay man kan ikke få alt, så jeg nøjes med the treble. ;)
Smaakage
01-05-2007, 23:25
Liverpool i finalen.
Det er virkelig sindsygt. Mine nerver vil ikke kunne holde til en United - Pool finale. Vil fryde mig grænseløst hvis vi vinder, men vil aldrig komme mig over hvis vi taber. Det er for vildt.
Dahlmann
01-05-2007, 23:27
Liverpool i finalen.
Det er virkelig sindsygt. Mine nerver vil ikke kunne holde til en United - Pool finale. Vil fryde mig grænseløst hvis vi vinder, men vil aldrig komme mig over hvis vi taber. Det er for vildt.
har det på samme måde, især fordi der er kommet mange nye fans af liverpool efter finalen i 2005 og købet af agger... det vil være så nedern at tabe til den klub..
Smaakage
01-05-2007, 23:30
har det på samme måde, især fordi der er kommet mange nye fans af liverpool efter finalen i 2005 og købet af agger... det vil være så nedern at tabe til den klub..
Jah, men se det på den anden side. Der er ikke nogen det ville fryde mig mere at vinde over, og jeg lover jer, at hvis jeg vinder, så kan i finde mig løbende igennem Frederikshavn med et ordentligt grin, råbende YSB hele vejen igennem. Det ville være fryd !!!:devill:
United DK
01-05-2007, 23:32
Nu skal vi simpelthen slå Milan ud, og derefter ordne Liverpool i finalen, for jeg vil ikke kunne klarer en gentagelse af 2005, hvor alle gik i selvsving over Liverpool.
Come on United!!!
Det er så voldsomt spændende som det overhovedet kan blive - Pool-United i en forhåbentlig finale, bedre bliver det ikke! Vi må og skal slå Milan i morgen, gerne uden straffekonkurrence! Føj det var spændende.
Meen, så I Mourinhos ansigt? Og Drogbas? :D:D:D
:D hvis man kan kigge tilbage på "det midlertidige forum" så kan i se at jeg fuldstændig havde gættet det hele :D Liverpool 1-0 i ordinær tid og de tager dem på straffesparkskonkurrence LIDT STOLT ej hehe..
Spændende kamp, og selvom det nok scouserne vi skal hade mest, er jeg mere glad for at Chelsea røg ud, pga. vores rivalisering er lidt større pt til dem end til Liverpool, og at bare se Mourinhos ansigt :loved: ¨
Og rolig. Vi slår scouserne hvis vi kommer til Finalen :D
Forresten, forummet ser spænende ud ..
Jeg vil næsten hellere ryge ud i morgen end at tabe til Liverpool i en evt finale.. Det ville være katastrofalt.. Men vi går videre i morgen og slår derefter Liverpool i finalen!
el-insaciable
01-05-2007, 23:57
Enig. Er der ikke nogen, der kan sige til drengene, at hvis de ikke har tænkt sig at vinde en evt. finale, så kan de lige så godt ryge ud i morgen?:)
BillyTheKid
01-05-2007, 23:58
det vil ikke være til at bære og tabe til Liverpool i en evt. finale.
Men omvendt ville det være fuckingfanstastic og smadre dem. Jeg tager gerne chancen, for jeg mener muligheden er ret stor. Vi er de bedste i øjeblikket! ingen tvivl om det, nu må skaderne bare godt holde sig lidt på afstand, så skal den her sæson nok blive vores!
det var så dejligt chelsea røg ud:juhuuuu:
nu vinder de ikke en skid i år.. det vil bare ikke være til at bære hvis vi så ryger ud imorgen.. for vi slår liverpool i finalen hvis vi når så langt..
det var så dejligt chelsea røg ud:juhuuuu:
nu vinder de ikke en skid i år.. det vil bare ikke være til at bære hvis vi så ryger ud imorgen.. for vi slår liverpool i finalen hvis vi når så langt..
De har trods alt vundet Liga cuppen allerede.. Men enig i, de ikke vinder andet :D
Aquarium
02-05-2007, 00:39
Nu håbede jeg på at vi møder chelski i en eventuel finale, bare fordi jeg synes at det vil være så grimt hvis vi taber til pool i finalen. Der er et eller andet med liverpool i CL de er bare så gode til at sætte sig op til en CL kamp. Jeg er nu overbevist om at vi vinder i en eventuel finale, men først skal vi smadre Milan! God kamp imorgen! 0-7 sejr til manchester United 0 fordi vidic er med ;) :skaaal:
dog vil jeg sige uden på nogen måde at være scouser fan, at jeg synes det er godt for unge agger, at svare pressen igen på den måde, efter for første gang i sin tid i england, at have prøvet at have dem på nakken.
Liverpool vil være nemmere at overkomme i en finale. De er godt nok lidt halvsvære at score på, men det er chelski i den grad også, plus chelski selv er farligere end liverpool foran mål. Plus at liverpool på anfield og væk fra anfield er to forskellige hold.
Og til sidst. Hvor har mourinho godt af det man:Bouncing:
Hvis vi kvalificerer os til finalen, så ville et nederlag altid være noget, der hjemsøgte mit sind indtil mine dages ende. Men en sejr over scouserne i finalen ville være helt utroligt, og ville ikke kunne beskrives med ord.
Smaakage
02-05-2007, 07:16
Og til sidst. Hvor har mourinho godt af det man:Bouncing:
Virkelig fryd at se Mourinho efter de havde tabt igår. Det er utroligt at Chelsea ikke kan komme videre i Champions League, for der kan ikke være tvivl om at de har holdet til det. Alligevel formoder de ikke at komme helt til tops, på trods af at det er deres absolut største mål.
Jeg tror ikke at hr. Abramovich er smilende idag
Liverpool i finalen. En fin modstander, som jeg tror vi godt kan slå hvis vi kommer dertil. Faktisk synes jeg det var fortjent nok Liverpool gik videre igår.
Godt nok det blev scouserne vi nu skal møde i Athen i finalen. Intet vil fuldende the Treble mere, end at tæve de lede scousere fuldstændig i finalen.
Men ja, et nederlag til dem, vil slet ikke være til at hold ud. Men det skal man jo slet ikke tænke på, for selvfølgelig vinder vi først over Milan i aften, og så over scouserne.! UNITED
vil hellere ikke lyde som scouser fan , men er meget gladere for at liverpool kom i finalen. For mit had til Chelski er lige så stor som til Liverpool, og det var bare så dejligt at se Mourinho igår. Hold kæft et fortvivlet ansigt, det fryder bare at se,.
Og er enig i hvad nogle siger. Liverpool bliver lettere at overkomme i finalen end de chelski..
GOING FOR THE TREBLE. MAN MAN MAN UNITEEEEEEEEEEEED!
United DK
02-05-2007, 09:33
Selvom det aldrig er sjovt at se Liverpool vinde, så var det alligevel lidt sjovt i går, da taberne var Mourinho og Drogba. :D
Jeg håber bare vi vinder i aften, så vi kan komme i finalen mod Liverpool, og forhåbentlig slå dem, hvilket vil være fantastisk, især hvis det kan fuldende en treble. Det vil dog også være enormt træls at tabe til dem i finalen, for skal vi til at hører på alt det lort, som vi hørte på i 2005.
EDIT: Det kan da lige nævnes, at Beckham fylder 32 år i dag.
Tillykke!
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om en eventuel finale mod Liverpool.. Hvis vi slår dem så er jeg glad de næste 60 år, men hvis vi taber så graver jeg mig selv ned..
I øvrigt er det ufatteligt at Chelsea ikke spiller noget mere på at få det ene sølle mål som tvinger Liverpool til at skulle score 3 i stedet for at være på hælene så mange gange i kampen..
Og er det kun mig der synes det var en helt urimelig kedelig kamp ;s? Aggers mål var klasse, men ellers var der ikke meget at skrive hjem om..
Ja.. Det var godt nok en kedelig kamp.. Chelsea skal spille bedre mod os i FA cup finalen, hvis de har nogle forhåbninger om at vinde..
På en måde, er der faktisk imponerende af Liverfool er kommet i en CL finale for 2. gang på 3 år.
Men som sagt, hvis man kun satser på CL, så er det vel heller ikke så svært :)
NU skal United vinde over Milan, så vi kan slå Liverfool...
Jeg gad forresten godt tænkte mig at se Chelski's managers fjæs lige nu :)
:whine:
Spændende kamp, og selvom det nok scouserne vi skal hade mest, er jeg mere glad for at Chelsea røg ud, pga. vores rivalisering er lidt større pt til dem end til Liverpool, og at bare se Mourinhos ansigt
Vores rivalisering til Chelsea vil aldrig bliver større end til scouserne! Chelsea er blot et midlertidigt storhold, imens Pool er en historisk rival. Hvis vi går videre i aften, bliver finalen næsten for meget af det gode.. Vinder vi, vil finalen overgå sejren over Bayern München, men taber vi, vil det mildest talt være uudholdeligt! Puh, det blir spændende...
Martinsen
02-05-2007, 14:37
jeg kan aldrig glæde mig over at de møg scousere har sucess... men efter at have sundet mig lidt over kampen, ser jeg mulighederne for at slå Liverpool større end hvis det havde været Chelsea... så det var et ok resultat for os, og lad os nu tæve Milan i aften så vi kan komme i den finale
Her er straffesparkskonkurrencen. http://youtube.com/watch?v=L_IuvoTXj2E
United DK
02-05-2007, 15:33
Uha, Thomas!
Du leger med ilden, ved at vise et succesfuldt Liverpool-øjeblik. ;)
Ved sku ikke helt.. men jeg frygter chelsea mere end liverpool... Jeg ved vi kan slå liverpool..
Kan anbefale jer at se interview med Mourinho efter kampen
http://home.skysports.com/football/
inde under All the big stories...
hahaha
dog vil jeg sige uden på nogen måde at være scouser fan, at jeg synes det er godt for unge agger, at svare pressen igen på den måde, efter for første gang i sin tid i england, at have prøvet at have dem på nakken.
Ja det vil jeg skam give dig ret i. Kan kunne godt have tænkt sig at at unge Agger blot red på en bølge af succes og roser fra pressen. Fedt for den unge mand at han også kan klare sig i modgang, tegner godt for det danske landshold :)
Uha, Thomas!
Du leger med ilden, ved at vise et succesfuldt Liverpool-øjeblik. ;)
Man bliver jo nødt til at researche lidt i det hold, som vi skal møde i finalen. :D
Holmskov
02-05-2007, 16:45
Så er man da ikke i tvivl om hvilken by man bor i. :D
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/merseyside/6615493.stm
United DK
02-05-2007, 16:55
Så er man da ikke i tvivl om hvilken by man bor i. :D
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/merseyside/6615493.stm
Typisk Liverpool. :D
havde virkeligt svært ved at bestemme mig for hvem jeg helst ville have videre men jeg syntes det er fortjent at liverpool gik videre selvom det ikke er det jeg ønskede i sidste ende da min bror er liverfool fan og ville slet ikke holde ud at høre på ham hvis pool vandt.. men det sker self ikk..
GLORY GLORY MAN UNITED
nogen der ved hvordan pointsystemet med hensyn til mål i pokaltuneringen i danmark er?? tæller udebanemål dobbelt ved mållighed??
FCK og Liverpool i 2 styks finale og United sendt hjem i semi'en.. Så bliver min tirsdag/onsdag bare ikke meget værre..
United DK
02-05-2007, 23:49
http://www.youtube.com/watch?v=GhUV5wsWfeY
Ja, det var en skidt dag. Jeg håber bare ikke, at vi kommer til at lide i PL pga af dette her.
Nej, lad os håbe vi ikke taber lørdag til City. For så kan Chelsea med en sejr i Arsenal, virkelig ligge pres på os før kampen på Stamford Bridge.
Er glad for det blv OB som står overfor FCK i pokalfinalen. FCK er pt Skandinaviens bedste hold, og det havde blevet en halv tam finale, hvis Viborg havde stået på den anden side. OB har haft en fin sæson, så lad os håbe på en god og underholdende finale..
En CL-finale mellem AC Milan og Liverpool, der kan vel ikke være tvivl om at de fleste holder med Liverpool, mig selv inklusive.
Synes sgu det var flot af Liverpool. Meget kan man sige om dem, og selvom folk herinde bliver ved med at hævde at de ikke har klassen til at være i CL-finalen, ja så er de det for anden gang på tre år!
Ærgerligt med i går, havde vi været i finalen nu, havde vi vundet. Er selvfølgelig nemt at sige, men det siger min fornemmelse mig. Vi har taget på Liverpool, Liverpool har taget på Chelsea, mens Chelsea har taget på os. Sådan ser jeg lidt på det, måske lige lovlig firkantet.
En CL-finale mellem AC Milan og Liverpool, der kan vel ikke være tvivl om at de fleste holder med Liverpool, mig selv inklusive.
Puha, jeg håber sgu ikke Liverpool vinder Champions League. Det kan måske være godt for fodbolden i England, at trofæet kommer til England, men nu hvor det er Liverpool, der repræsenterer England i finalen, så Gud forbyde dem at vinde. Jeg kan ikke lide at se på deres spillestil, spillere, manager og fans. Det er derfor jeg er i den 7. himmel hver gang vi vinder over dem. Liverpool må bare ikke vinde, for så skal jeg høre på deres ævl og kævl i et år, hvordan de er verdens bedste fans, og ih og åh som de kan synge 'You'll never walk alone', og så deres yndlings spillere Gerrard, som er sååååå loyal.
Jeg håber AC Milan vinder, for så kan vi også sige, at vi blev tæskede af dem, der vandt CL. Selvom det er en ringe trøst.
Flax_Generous
03-05-2007, 17:09
Puha, jeg håber sgu ikke Liverpool vinder Champions League. Det kan måske være godt for fodbolden i England, at trofæet kommer til England, men nu hvor det er Liverpool, der repræsenterer England i finalen, så Gud forbyde dem at vinde. Jeg kan ikke lide at se på deres spillestil, spillere, manager og fans. Det er derfor jeg er i den 7. himmel hver gang vi vinder over dem. Liverpool må bare ikke vinde, for så skal jeg høre på deres ævl og kævl i et år, hvordan de er verdens bedste fans, og ih og åh som de kan synge 'You'll never walk alone', og så deres yndlings spillere Gerrard, som er sååååå loyal.
Jeg håber AC Milan vinder, for så kan vi også sige, at vi blev tæskede af dem, der vandt CL. Selvom det er en ringe trøst.
Helt enig. Liverpool må bare ikke vinde den kamp. De skal ikke have et eneste trofæ i år. Hvis Liverpool vinder er det endnu et nederlag til den underholdende og flotte fodbold - de har allerede slået Barcelona ud. Nej tak, lad hellere Kaka' stå med trofæet til sidst.
Og når det så er sagt - jeg ville hade at høre på alle de dumme Liverpool-fans et helt år igen!
Ruud van Nistelrooy er ved at slå en rekord, hvis han bliver topscorer i La Liga, for så har han nemlig været topscorer i tre store ligaer. La Liga, Æresdivisionen og sidst men ikke mindst Premier League.
van Nistelrooy på vej ind i historien
Lykkes det Ruud van Nistelrooy at tilegne sig topscorerværdigheden i La Primera Division, skriver den hollandske angriber historie
Når Real Madrid i weekenden buldrer sammen med Sevilla FC i topstriden i den spanske Primera Division, har hovedstadsklubben en rigtig god mulighed for at overtage andenpladsen i ligaen.
Men der er desuden også en fin chance for at få sig en topscorer i Ruud van Nistelrooy, der inden kampen er et mål efter netop Sevillas Frédéric Kanouté og Real Zaragozas Diego Milito.
Og skulle tingene flaske sig, at hollænderen ender øverst på topscorerlisten, vil han snuppe en noget spektakulær rekord i europæisk topfodbold.
Det vil i så fald være første gang nogensinde, at den samme spiller bliver topscorer i tre af de store ligaer i Europa. Tidligere har van Nistelrooy scoret sig til topscorerværdigheden i den hollandske Æresdivision for PSV Eindhoven og siden for Manchester United i Premier League.
De seks store ligaer er Premier League i England, Æresdivisionen i Holland, La Primera Division i Spanien, Serie A i Italien, Bundesligaen i Tyskland og den franske 1. division.
Til højre ses en liste over de spillere, der har gjort det i to ligaer.
Topscorere i to europæiske ligaer
* John Charles: England (Leeds, '57) og Italien (Juventus, '58)
* Marco van Basten: Holland (Ajax, '84, '87) og Italien (Milan, '90, '92)
* Romario: Holland (PSV, '89, '91) og Spanien (Barcelona '94)
* Marcio Amoroso: Italien (Udinese, '99) og Tyskland (Dortmund, '02)
* Christian Vieri: Spanien (Atlético Madrid, '98) og Italien (Inter, '03)
* Ruud van Nistelrooy: Holland (PSV, '99, 2000) og England (Man U, '03)
Martinsen
03-05-2007, 17:43
det kan du da umulig mene seriøst det der!!! aldig i mit liv vil jeg holde med Liverpool medmindre det kan komme os til gode... jeg håber Milan tæver de scouser så de aldrig glemmer det, tanken om at se Gerrard hæve det trofæ igen giver mig kvalme
Enig enig enig.. Det må aldrig ske.. vil slet ikke kunne holde ud og skulle høre på alle de liverpool fans(inkl min bror) der mener at liverpool er verdens bedste hold og ingen kan måle sig med dem.. kunne være så godt hvis milan lavede en omvendt liverpool og tævede dem på straffe i finalen..
United DK
03-05-2007, 18:05
Du må gerne holde med Liverpool i finalen, men det kunne jeg aldrig drømme om.
Jeg hader Liverpool for et godt ord, og det jeg oplevede for to år siden, vil jeg helst ikke opleve igen.
Efter denne sæson skulle det helst hedde, 18/16 5/2, og ikke 18/16 6/2.
Hov! Pinligt, jeg mente det selvfølgelig at de fleste nok holder med AC Milan, inklusive mig selv!
D'oh!!!
Aldrig ville jeg holde med Liverpool i en finale(og i det hele taget ville det også være MEGET sjældent, kun hvis det giver pointfordel til United eller lignende), lad mig sætte en tyk streg under det!
Efter denne sæson skulle det helst hedde, 18/16 5/2, og ikke 18/16 6/2.
Eller endnu værre 18/15 6/2...
Martinsen
04-05-2007, 02:00
Hov! Pinligt, jeg mente det selvfølgelig at de fleste nok holder med AC Milan, inklusive mig selv!
D'oh!!!
Aldrig ville jeg holde med Liverpool i en finale(og i det hele taget ville det også være MEGET sjældent, kun hvis det giver pointfordel til United eller lignende), lad mig sætte en tyk streg under det!
okay! så er jeg straks mere rolig! kunne heller ikke forstå hvis du holdte med Liverpool... så må vi bare håbe at Milan knuser Liverpool, men jeg har virkelig på fornemmelsen Liverpool gør det igen det vil ikke være til at bære... men det ville derimod være fantastisk, hvis vi napper mesterskabet og som ekstra bonus at Milan vinder CL... i øvrigt mødes Espanyol og Sevilla i UEFA cup finalen... sjældent at der er det samme hold i finalen 2 år i streg
Jeg kan ikke få mig selv til at holde med Liverpool, men mit had til Milan er efter kampen med Gattuso blevet væsentligt større. Så hvis ikke det havde været et engelsk hold vil jeg have holdt med de andre.
Man kan ikke holde med Scouserne. Så trods alt hellere Milan og et italiensk hold, selv om det bestemt heller ikke er optimalt..
Lad os håbe Christian Poulsen og Sevilla genvinder UEFA Cuppen, de har jo faktisk mulighed for deres egen treble i år..
Smaakage
04-05-2007, 11:32
"I feel there is a noticeable difference in talent between Manchester United and Liverpool, and that we have beaten the better side of the two," said Gattuso.
"United have far more technical players, who are quick and able to do things on the ball. Liverpool do not have those individuals.
"What they have is a way of playing as a team. They are like an Italian team of 10 years ago.
"All they try to do is defend together, with everybody behind the ball and just one striker. Every ball is a long ball."
Okay. Der fik han lige reddet en stjerne hos mig alligevel.
Men han har jo ret. 10 mand bag bolden og storken eller Kuyt op foran. Liverpool i deres es...
United DK
04-05-2007, 12:57
Gattuso er da i det mindste ærlig. :D
Sådan Gattuso! Jeg kunne ikke have sagt det meget bedre selv.. Liverpool spiller puttebold og det er alt andet end underholdende.. Jeg krydser fingre for en Milan sejr i CL finalen..
Flax_Generous
04-05-2007, 15:28
Jeg hader ikke længere Gattuso. Godt observeret af ham. :)
Han er dog stadig en usympatisk ***** på en fodboldbane, men kan da godt lide hans udtalelser, og vil da give ham ret :D
Tjek lige denne diskrete stempling i fjæset.
http://www.youtube.com/watch?v=ntsj8C_V7Tw
Det er måske lidt svært at se, hvorvidt han rammer eller ej, men der er vidst kontakt :|
fuck det er sygt.. han er jo psykopat.. intet mindre.. han burde udelukkes for alt fodbold i resten af hans liv.. han har bolden og den anden gør intet.. fuck en stjernepsyko.. han skulle lukkes inde..
West Ham fører 3 - 0 over Bolton
De tager endnu en sæson i den bedste række
og lige nu Wigan er bagud hjemme mod Boro altså med 1 - 0
Der er en livlig kamp om overlevelse :D ..
Ja, med mindre Wigan går rettens vej og West Ham bliver idømt minus point :)
Og Tevez er begyndt at lave mål :)
Jeg er ret ligeglad med hvem der bliver oppe, da det ikke er en tidligere United spiller, som er manager for en af holdene. Men det vil da være fint nok hvis Charlton ryger ned, for så er chancen for vi får Bent større. (:
Yes...
Liverfool er bag ud..
Nu er der kun 1 point mellem Arsenal og Liverfool, mens Arsenal først skal spille i morgen. Det kunne ikke være bedre, så har Arsenal udover æren også noget at spille for - nemlig 3. pladsen...
Så kan det være, at Arsenal vinder i morgen eller en uafgjort...
Haha nu er Liverpool bagud. Det gør bare, at Arsenal har endnu mere at spille for, og sikkert ville kæmpe mere mod Chelsea.
Jeg er ret ligeglad med hvem der bliver oppe, da det ikke er en tidligere United spiller, som er manager for en af holdene. Men det vil da være fint nok hvis Charlton ryger ned, for så er chancen for vi får Bent større. (:
Ahh. West Ham har været onde mod os i denne sæson og var det også for 2-3 sæsoner siden... Nogle hold driller os bare konstant...
Hvad sker der forresten også for Bayern.. 1-1 mod BMG.... Katastrofe sæson for München...
FCK 1-0 AAB... Så er der vidst guld i dag til løverne...:skaaal:
Martinsen
05-05-2007, 18:24
Hvad sker der forresten også for Bayern.. 1-1 mod BMG.... Katastrofe sæson for München...
FCK 1-0 AAB... Så er der vidst guld i dag til løverne...:skaaal:
2-1 til Aab nu :D lidt sjovt hvis de udskyder den store guldfest i parken
Holmskov
05-05-2007, 18:41
Hvor er Silberbauer da bare en usympatisk klaphat.
Nu har han lige jordet hans gamle holdkammerat, Jimmy Nielsen inde i feltet. Tydeligt han kun går efter manden, da han allerede i luften begynder at vende siden til. Føj for helvede siger jeg bare.
Vi udskyder det til næste kamp, det var alt for godt vejr i dag :D
Hvor er det fryd for FCK, da man i ugens løb bare har snakket om guldfesten osv osv. :D
Hehe enig Dines, det er bare skønt..
og hvor ville jeg være skuffet som Liverpool fan hvis jeg skulle være vidne til et "tophold" der er så uinteresseret i Premier League trofæet og stort set har været det siden i sommers..
og hvor ville jeg være skuffet som Liverpool fan hvis jeg skulle være vidne til et "tophold" der er så uinteresseret i Premier League trofæet og stort set har været det siden i sommers..
Enig. Men de har vel indset, at de ikke er gode nok til, både at spille med om mesterskabet og CL.
Christensen
05-05-2007, 22:03
Men det vil være endnu sjovere, hvis FCK henter mesterskabet hjem mod Brøndby:skaaal:
noget der ville være endnu sjovere var at FCK gik helt ned og tabet resten af deres kampe og at FCM gik helt amok og vandt alle de resterende kampe og blev mestre.. se det kunne være sjovt.. og man skal ikke afskrive det.. der er stadig en matematisk chance for det..;)
Smaakage
05-05-2007, 22:31
Siden i onsdags har jeg ikke hørt andet end; " HAHAHAHA! Fede United-taber. Vi er i finalen" osv osv osv osv osv. Det er da sørgeligt at de har så stort trang for at hævde sig på den CL. Javel, det er flot at de er i finalen, og jeg ville da ønske at det var os. Men i en sæson hvor de med 2 kampe tilbage ligger 21 point efter topholdet og seriøst kaldte sig selv for mestre før sæsonen... Det kalder jeg ikke en god sæson.
Nu venter vi bare på at Milan banker dem i finalen
17 years :skaaal:
Uha, bliver altså spændende i morgen med Arsenal - Chelsea. Har på fornemmelsen at vi via en uafgjort i den kamp bliver mestre. Hvor ville det dog bare være fedt, selvom det selvfølgelig er sjovere at vinde det efter vi selv har spillet, og ikke ved at andre kludrer i det.
Hvis nu Chelsea alligevel vinder, kunne det da også være meget skægt at sikre sig titlen på Stamford Bridge:D
Men det vil være endnu sjovere, hvis FCK henter mesterskabet hjem mod Brøndby:skaaal:
Lidt ligesom du her er inde på. Er da meget fedt at sikre sig titlen i kampen mod rivalerne!
SteveBruce4
06-05-2007, 08:44
Uha, bliver altså spændende i morgen med Arsenal - Chelsea. Har på fornemmelsen at vi via en uafgjort i den kamp bliver mestre. Hvor ville det dog bare være fedt, selvom det selvfølgelig er sjovere at vinde det efter vi selv har spillet, og ikke ved at andre kludrer i det.
Hvis nu Chelsea alligevel vinder, kunne det da også være meget skægt at sikre sig titlen på Stamford Bridge:D
Lidt ligesom du her er inde på. Er da meget fedt at sikre sig titlen i kampen mod rivalerne!
Jeg er hammerne ligeglad, vi skal bare ha´ det mesterskab hjem. :devilll:
Og så tage til Standford Beach som mester ville nok være en rigtig torn i øjet på samtlige Che£$ea spillere, ledere mm. :devill:
Roy Keanes mandskab kom foran 2-0 i de første 6 min. mod Luton! Han har virkelig fået dem til at spille op til sit bedste, og det bliver dejligt at se ham oppe i PL igen.
Ja flot af Keane. Han har gjort et fantastisk arbejde. Bliver spændende at se ham og Sunderland næste sæson i Premier League.
Mon ikke Evans og evt et par andre bliver lånt ud til Sunderland næste år.? Det ville i hvert fald være super god erfaring at få, under et god og måske kommende United manager..
så går arsenal - chelsea snart igang. tror arsenal vinder 2-0! Fabregas scorer og Toure scorer
Chelsea stiller da virkelig op i et ringe hold i dag. :D Drogba og Cashley Cole er ikke med fra start.
Ellers vandt Keanos hold forrygende 5-0, og vandt dermed mesterskabet, da Birmingham tabte 1-0. :b
Så starter Chelski snart... Uhh.. Er spændt på, om Arsenal hjælper os i dag.. Begge klubber stiller stærkt...
Holmskov
06-05-2007, 17:02
Ham klaphatten der kommenterer på canal+ siger Chelsea sparer de bedste til FA-cup finalen. Hallooooooo, der er små 14 dage til. Jeg kan ikke ha' de der smarte kommentatorer(Jan Bisgaard) der tror de ved det hele. ARGHHHHH
United DK
06-05-2007, 17:07
Mourinho har nok opgivet at hente os, og lader derfor sine spillere få en lille ferie, inden FA Cup-finalen.
Pinligt at høre Arses fans synge Liverpool
ingen klasse
Til Arsenal-Chelsea kampen er der oprettet en tråd
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=80&page=4
Don Kafai
06-05-2007, 23:10
2 kasser i aftenens topkamp af V. Nistelrooy og nu er herren topscorer i Primera Division. Sikke en perfekt afrunding på en dag der gav Sunderland oprykning, og United et lille trofæ :D
Iøvrigt vandt Real 3-1 og der var 3 røde kort i kampen, bla til en udskifter...
Flax_Generous
06-05-2007, 23:15
2 kasser i aftenens topkamp af V. Nistelrooy og nu er herren topscorer i Primera Division. Sikke en perfekt afrunding på en dag der gav Sunderland oprykning, og United et lille trofæ :D
Iøvrigt vandt Real 3-1 og der var 3 røde kort i kampen, bla til en udskifter...
Den endte 3-2. Men en fantastisk god og dramatisk kamp (med Beckham og Ruud i hovedroller). Det har i det hele taget været en underholdende weekend fodboldmæssigt - Barcelona leverede en god kamp, intense topkampe i England og Spanien, Brøndby spillede med i et underholdende målorgie, nederlag til Liverpool - nå ja, og så lige mesterskabet til United. :)
Fantastisk weekend:
Vi slår City
Liverpool taber
Sunderland vandt 5-0, og vinder dermed ligaen.
Arsenal - Chelsea bliver uafgjort= Vi bliver mestre
Ruud scorer 2 mål i Reals sejr over Sevilla. Bliver sgu en spændende afslutning i den spanske.
Typisk spansk kamp mellem Real og Sevilla. Real spillerne filmede hele tiden inde i feltet for at få straffe. Der var en hav af gule og røde kort.
Men kampens højdepunkt var Guti, som med et par geniale afleveringer sørgede for sejren..
Også en fin kamp i Farum, hvor det blev 3-3 mod Brøndby. Ringe at sætte 2-0 over styr til at starte med, men fint comeback af Nordsjælland..
Martinsen
09-05-2007, 12:19
tænkte om der er nogen der ved om Ryans viser Brøndby-FCK inden Chelsea-United i aften... har ikke kunne finde en sendeplan fra dem...
EDIT: har lige fundet ud af Brøndby-FCK spilles klokken 20 og ikke klokken 19 som jeg troede
Nej, de har en irriterende vane med at fortælle hvornår OPTAKTEN begynder, fordi det rager os jo en skid..
1-0 til de danske mestre.
Allbäck.
Fortjent nok, FCK har startet bedst og har spillet og har haft de få chancer der har været.
Men Brøndby lukker fint af for FCK's offensive spil.
HAHAHA... Hvad sker der for Roma? De har lige slået Inter Milan med 6-2.. Tror Roma har lært noget af United :)
1' [1 - 0] F. Totti
6' [2 - 0] D.D. Rossi
16' [3 - 0] S. Perrotta
20' [3 - 1] H. Crespo
31' [4 - 1] A.F.A. Mancini
54' [5 - 1] C. Panucci
56' [5 - 2] H. Crespo
90' [6 - 2] C. Panucci
Tillykke til FCK... Så fik de guldet i dag.... Fortjent ligesom United :D
:skaaal:
Tillykke til FCK... Så fik de guldet i dag.... Fortjent ligesom United :D
:skaaal:
Ja fortjent sejr i dag og fuldt fortjent mesterskab. FCK har været en klasse bedre end alle andre i SAS Ligaen i år.
Lad os håbe de igen klarer den og kommer i Champions League til efteråret..
FCK - Danske Mestre 06/07... Tillykke, Man er vel københavner ;)
For lige at runde FCK's mesterskab af.
Don Ø er dejlig ærlig, og siger sin mening om Rommedahl..
http://www.bt.dk/article/20070510/SPORT01/70510007/1060/SPORT
Jeg kunne ikke være mere enig. Rommedahl er overvurderet og ikke god nok til hverken Charlton eller FCK..
United DK
10-05-2007, 09:19
Ja, Rommedahl er godt nok ringe, og det er næsten synd, at ham der presser ham mest på den plads på landsholdet, er Grønkjær.
Smaakage
10-05-2007, 12:10
For lige at runde FCK's mesterskab af.
Don Ø er dejlig ærlig, og siger sin mening om Rommedahl..
http://www.bt.dk/article/20070510/SPORT01/70510007/1060/SPORT
Jeg kunne ikke være mere enig. Rommedahl er overvurderet og ikke god nok til hverken Charlton eller FCK..
Begyndte også at grine da jeg så det. Virkeligt klasse! Og han har jo ret. Rommedahl er ikke fast mand op Charltons hold, og så ønsker han at komme til et bedre. Det er jo idioti. Og FCK vil virkelig ikke kunne bruge ham.
Stjernenykker... også endda fra en der ikke engang kan betegnes som stjerne
United DK
10-05-2007, 13:47
Jeg synes dog Don Ø glemmer lidt, at Niclas Jensen heller ikke var god nok til Fulham, ja, han var jo ikke engang god nok til bænken, her har Rommedahl da trods alt spillet stort set samtlige kampe for Charlton i denne sæson. Udover det, så var Grønkjær jo heller ikke god nok til hverken Birmingham, Atl. Madrid eller Stuttgart.
Tillykke til FCK. Man kan ikke pille noget overhovedet ved det mesterskab. De har bare været en klasse eller to bedre end alle de andre.
Jeg synes dog Don Ø glemmer lidt, at Niclas Jensen heller ikke var god nok til Fulham, ja, han var jo ikke engang god nok til bænken, her har Rommedahl da trods alt spillet stort set samtlige kampe for Charlton i denne sæson. Udover det, så var Grønkjær jo heller ikke god nok til hverken Birmingham, Atl. Madrid eller Stuttgart.
Helt enig. Uden at vide noget om det, hvor meget spilletid fik Linderoth i Everton?
Bare fordi han ikke er den store succes i Charlton gør ham jo ikke til en dårlig spiller. Der kan være mange grunde til at han ikke spiller hver gang.
Er nu ret sikker på han ville være god nok til FCK og ville egentlig også give dem nogle nye taktiske muligheder.
Men mener nu også at Don Ø sagde at det ikke var Rommedahl han ikke var vild med, men at det var spillere som tror de kan vælge og vrage mellem de klubber de vil.
United DK
10-05-2007, 15:39
Helt enig. Uden at vide noget om det, hvor meget spilletid fik Linderoth i Everton?
Ikke meget, men han var jo også oppe imod Thomas Gravesen. :D
Ikke meget, men han var jo også oppe imod Thomas Gravesen. :D
Det viser jo bare at hans pointe ikke holder 100% :)
Linderoth, Grønkjær og N. Jensen var vel i samme situation som Rommedahl.
Samtidig har J. Christiansen og L. Jacobsen også haft mindre succesfulde udlandsophold.
Det er altså en OM'er Don Ø :)
EDIT: Havde glemt Hjalte Bo. Hvor meget succes var det nu han havde i Holland? :)
Dum kommentar af Don Ø.. Som Kjizzle er lidt inde på så består FCKs hold jo sådan set primært af spillere som ikke fik ordentlig succes i udlandet eller som bare ikke længere har været i stand til at levere varen..
Grønkjær og N. Jensen var jo direkte skandaløst dårlige inden de kom til FCK.. Linderoth og de andre var jo marginalspillere for at sige det pænt..
Grønkjær og N. Jensen var jo direkte skandaløst dårlige inden de kom til FCK.. Linderoth og de andre var jo marginalspillere for at sige det pænt..
Ro på. Det er vist lidt af en overdrivelse du kommer med der.
Niclas Jensen spillede fast i City, skiftede så uforståeligt til Dortmund, hvor han var inde-ude af holdet. I Fulham har han ikke haft så stor succes.
Grønkjær er noget andet. Han har jo ikke været dårlig de steder han har været. Hans personlighed er bare meget speciel, og for at være god på banen, skal han have ro i privatlivet. Det har han først fundet nu i FCK. Han havde også succes i Ajax.
Lars Jacobsen var i Hamburg i en ung alder. Har lært meget af dette ophold.
Jesper C. var med i flere af Rangers kampe også i Champions League, og var også ude i meget ung alder af en målmand at være.
United DK
10-05-2007, 23:31
HAHA!
Barcelona tabte her til aften 4-0 til Getafe, og røg dermed ud af pokalturneringen. :D
Smaakage
11-05-2007, 08:16
HAHA!
Barcelona tabte her til aften 4-0 til Getafe, og røg dermed ud af pokalturneringen. :D
Kollaps af dimensioner. Så kan man virkelig snakke om at undervurdere sine modstandere og tro man allerede er videre.
Stadig utroligt, men det må siges at være flot af Getafe. De må virkelig have haft en ordentlig holdning da de gik på banen
Hahahahah hvor det fryder mig, at Barca tabte 4-0. :D De havde sikkert allerede troet de havde vundet, men går ud og undervuderer, og så sker dette.
Don Kafai
12-05-2007, 17:25
Undervurderer og undervurderer.... Var Eto'o og Ronaldinho ikke med?
Nogle gange handler det ikke om at undervurdere, men når man er foran 5-2 efter første kamp i pokalsemifinalen, og samtidig er med i en gyserafslutning i La Liga, så SKAL man altså priotere. De har en svær kamp i weekenden mod Betis som altid driller dem, og jeg tror gerne Barcelona vil smide pokalturneringen af H.. til for at få 3 point dér.
Ja, Ronaldinho, Eto'o og Puyol var med, og det er langt fra iorden at yde sådan en indsats. Jeg tror de undervuderede Getafe, og så ser man hvad der sker ved det.
Espanyol fører her ved starten af 2. halvleg 3-2 mod Real Madrid. Ruud har scoret og Walter Pandiani har scoret hattrick. Espanyol starter oven i købet med et reservehold for at spare spillere til UEFA-cupfinalen
Klasse af Real Madrid efter en pølle 1. halvleg!
1-3 vendt til 4-3!
Martinsen
12-05-2007, 22:26
Juve vandt 3-1 hjemme over Bologna, og er nu rigtig tæt på oprykning til serie a "Rocking"
Juve gjorde det til 2-1 i det 86´minut;) og Trezeguet slog sejren fast i overtiden.. Del Piero lavede de 2 første
Smaakage
14-05-2007, 08:58
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68582
Neill Wanock ude med kritik af at United ikke stillede i stærkeste, og kan egentligt godt forstå det. Når Fergie lovede at stille i stærkeste, så skal han også gøre det. Han kunne bare lade være med at sige noget, så ville det var acceptabelt.
Dog også godt svar han kommer med på det. Vi havde fortjent at vinde den kamp, og der blev da spillet for det. Hammers var presset hele kampen igennem
United DK
14-05-2007, 10:06
Det er da ikke vores skyld, at Sheffield United rykkede ned, det er da 100% deres egen, især når man tænker på den situation de var i, inden sidste spillerunde.
Selvfølgelig er det udelukkende Sheffield Uniteds egen skyld de rykkede ned. Man kan jo ikke basere det hele på, hvordan andre hold og andre kampe skal forløbe.
Sheffield United har bare ikke været gode nok igennem hele sæsonen. Tabellen lyver jo ikke, det bedste hold vinder og de tre dårligste hold rykker ned. Sådan er det..
De kunne jo bare have vundet over Wigan i går. Og de kunne bare have fået flere point i ligaen i løbet af sæsonen. De tabte stort til topholdene, havde de nu givet sig lidt mere og ikke bare lagt sig ned, havde de måske haft en bedre målscore..
Så ingen sympati med Sheffield United og Warnock fra min side.
elmegaard
14-05-2007, 13:45
det er tom kritik. de kunne jo bare have vundet hjemme mod wigan i går.
Jeg kan godt forstå han er frusteret over, at når Ferguson lover han ville stille med næsten alle de bedste spillere, og så kun går ud med VDS, Evra, Rooney og Carrick, som nok er nomale startere, det er for tyndt. Dog kan han ikke klandrer os for at de ikke bliver oppe, da de bare kunne have vundet over Wigan igår.
Fletcher, Heinze og O'Shea har jo altså spillet mange kampe i sæsonen. Så de kan vel godt betegnes som ret faste spillere.
Forresten har Wigan manager Paul Jewell forladt sin stilling med øjeblikkelig virkning.
Jeg tror så at Jewell ender i Bolton. Han er lige sådan en type de skal have, når man tænker på det spil de spiller. Lange bolde.
United DK
14-05-2007, 15:38
Så vidt jeg ved, så har Sammy Lee (assistent for Allardyce) overtaget rollen som manager i Bolton, så Jewell ender ikke der.
Måske ender han i City, for jeg tror de fyrer Stuart Pearce inden længe.
Som City har gjort nu.
Hans sidste hjemmekamp var et nederlag til United. Bedre kan det ikke blive :D
Newcastle kan også være Jewells nye abejdsplads?
Som det ser ud nu står Bolton, Newcastle, Manchester City og Wigan vel mere eller mindre uden manager?
Samtidig er Paul Jewell, Stuart Pearce, Glenn Roeder og Sam Allardyce uden arbejdsplads.
Som jeg ser det er det mest oplagte, at Allardyce tager til Newcastle som det også har været rygtedes. Her får han muligheden for at vise noget med nogle flere midler som han vidst har efterlyst.
Derudover synes jeg det ser mere tvivlsomt ud, der bliver vel også hentet nogle mere ukendte ind.
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=19137
Wigan har valgt at ansætte deres assistent Chris Huthingson, som deres nye manager. Samtidig er Stuart Peace blevet fyret. ;)
Smaakage
14-05-2007, 20:14
Stuart Pearce fyret i City :p
De går virkelig efter rekorden om flest managere på kortest tid. 6 år er da virkelig også for længe for en manager
CITY ARE A MASSIVE CLUB!
Når nu vi snakker om rekorder, så valgte Crewes manager Dario Gradi, at sige op efter denne sæson tror jeg det var. Han har været i klubben i 24 år, og er den manager i engelsk historie der har siddet længst på posten som manager. Den pris må Fergie gerne lige få ;)
Ja der er gang i svingdøren..
Ang City, så kan det være de fejrer deres sejr i Manchester Senior Cup med en tur rundt om City of Manchester Stadium i åben bus, haha.. Det er jo trods alt deres første trofæ i laaaang tid.
United DK
15-05-2007, 09:57
Når nu vi snakker om rekorder, så valgte Crewes manager Dario Gradi, at sige op efter denne sæson tror jeg det var. Han har været i klubben i 24 år, og er den manager i engelsk historie der har siddet længst på posten som manager. Den pris må Fergie gerne lige få ;)
24 år er jo ingenting, samlignet med Guy Roux, som var træner for Auxerre i 44 år (1961-2005).
Grønning
16-05-2007, 17:30
Så er der Uefa Cup Finale i aften.
Hvem tror i tager guldet?
Jeg tror sagtens Espanyol kan overraske, men jeg kan ikke sige hvorfor.
Sevilla er stadig med i kampen om mesterskabet, men har virket professionelle hidtil. Jeg har bare en eller anden fidus til Barcelonas andetstørste hold.
Jeg tipper en 1-0 sejr til Espanyol.
United DK
16-05-2007, 18:24
Jeg tror også Espanyol vinder, da de forsvarende mestre aldrig genvinder en europæisk titel.
Martinsen
16-05-2007, 21:07
Sevilla fører 1-0 nu.. Adriano scorede et meget flot mål... kampen har været livlig og begge hold spiller frisk til, dejlig at se det i en finale
Ja da , Espanyol har for lidt siden scoret ..
KristianB
16-05-2007, 21:32
for satan Adriano er hurtig :O
synes det har været en god første halveg
Så er de i straffe. Sevilla var ellers foran i den forlængede spilletid og da de løb rundt og legede på banen scorede Espanyol. Det er virkelig uprofessionelt.
Men lad os nu se hvordan det ender efter straffe :)
Smaakage
16-05-2007, 23:40
Sevilla vandt UEFA cuppen... hurra... vi var ikke blandt de 32 bedste, så vi laver vores egen turnering....
UEFA Cuppen < Carling cup
UEFA Cuppen < Ajax Amsterdam Tournament.
Magen til ligegyldtig turnering skal man lede længe efter
United DK
16-05-2007, 23:53
UEFA Cuppen er kun ligegyldig, fordi der er noget der hedder "Champions" League.
Der findes hundredvis af hold, så hvorfor skulle det kun være de 32 bedste, der skal have lov at spille på tværs af landenes grænser?
Og vil nu mene Uefa cuppen er større end Lige cuppen. Det kan der ikke være tvivl om. Jeg tror ikke United ville stille med reservehold, hvis de nogensinde skulle komme i Uefa cuppen.
Det eneste jeg ikke bryder mig om ved uefacuppen, er navnet. Synes det virker som om uefa lige skal gøre opmærksom på sig selv.
Hehe. Det går da helt galt for FCK. Efter at havde været foran 1-0 er de nu bagud med 2-1 på hjemmebane..
Skønt.. krydser virkelig fingre for at OB vinder..
Holmskov
17-05-2007, 16:52
Fantastisk sejr til OB. :D
Martinsen
17-05-2007, 17:04
dejlig sejr til OB, så løb FCK da ikke med hele :) egentlig meget fortjent sejr OB kæmpede rigtig flot, selvom de selvfølgelig blev hjulpet lidt igang af Jesper Christiansen han så satme ikke godt ud ved det første mål :lolol:
United DK
17-05-2007, 17:15
Kan I huske den 1. november 2006, hvor denne sang blev sunget i Parken: "Sing when you're winning, you're only sing when you're winning"?
Den sang kan FCK-fansene vidst synge til sig selv i dag, for man kunne kun hører OB's fans, efter OB kom foran.
Martinsen
17-05-2007, 17:42
Kan I huske den 1. november 2006, hvor denne sang blev sunget i Parken: "Sing when you're winning, you're only sing when you're winning"?
Den sang kan FCK-fansene vidst synge til sig selv i dag, for man kunne kun hører OB's fans, efter OB kom foran.
jamen så er alt jo som det plejer! et dødstille Parken når alt ikke lige går som det skal... der var kun dem nede bag det ene mål der sang lidt, men ellers var resten helt tavse pånær når de brokkede sig over dommeren selvfølgelig
Surt for FCK. Jesper Christiansen er involveret i begge mål synes jeg..
Men okay, de andre klubber skal jo også have lov at komme til fadet engang imellem ;)
Grønholdt.
18-05-2007, 15:36
Fuldt fortjent sejr til mine stribede drenge! Det var en kanon dag i Parken i går, og da vi kom hjem til Odense. Jeg er noget hæs, og har pænt med hovedpine i dag... Men det kan vel fortrænges med med en gang italiensk mad nede på Italiano. :devilll:
Meget sjovt at tænke på, at 3 hold som var mestre, missede pokaltuneringen i finalen. Her tænker jeg på Inter, FCK og United. :/
Martinsen
20-05-2007, 13:27
jamen for satan da!! hvad sker der for tv2/sport de reklamer med at de viser Frem-AGF fra klokken 13 af, men lige nu er der en tenniskamp, der ikke engang er direkte:rant:
der er godt nok tryk på om 1# pladsen i den spanske liga.. sevilla vandt her for lidt siden og er nu på første pladsen med 1 point ned til barcelona og real mardrid.. barcelona mangler dog en kamp senere i aften og real madrid mangler også en kamp som de er igang med nu og de er foran 1-0.. det blvier tæt.. plus at valencia nu har meldt sig i topstriden og nu 2 point efter sevilla på toppen.. spændene:P
Don Kafai
20-05-2007, 20:42
Nistelrooy udlignede til 2-0, men her for lidt siden fik Huelva et straffe og det står nu 2-1 med 10 min igen. Tror der er nogle der bider negle i Barcelona, der senere på aftenen skal spille en svær kamp ude mod Atl. Madrid. Mesterskabet kan reelt afgøres i aften hvis Real holder hjem og Barca taber. Så vil der være 3 point mellem dem og Barca skal hente 4 point ind for at vinde.
recrativo har netop udlignet til 2-2 i 86 minut.. hvilket vil bringe dem op på en delt 1 plads sammen med sevilla indtil barca spiller kl 21..
elmegaard
20-05-2007, 20:52
recrativo har netop udlignet til 2-2 i 86 minut.. hvilket vil bringe dem op på en delt 1 plads sammen med sevilla indtil barca spiller kl 21..
og nu har real lige scoret til 3-2. det bliver godt nok en spændende afslutning på la primera i år – ligesom æresdivisionen og bundesligaen.
Don Kafai
20-05-2007, 20:58
Man må sandelig sige at det må komme som en spand kold vand i hovedet på Barca-spillerne. I sidste uge er Real M bagud 3-1 og Espanyol har chancer til både 4 og 5-1. Real M vinder dog kampen 4-3 i det 89. minut.
Og så idag sætter Real M en stensikker kamp over styr og ser ud til at miste 2 gyldne point. I det 91. minut vinder de så 3-2.
Jeg tror det er det her der bliver afgørende for at Real M vinder i år. Barcelonas spiller må mentalt være i kulkælderen og jeg tror om 2 timer vil Real kun være et mulehår fra mesterskabet.
det bliver helt vildt.. hvis barca vinder bliver det helt vildt og både sevilla, real og barca har muligheden.. valencia er godt nok kun 2 point bag ved sevilla men tror ikke at de kan blande sig i kampen om førstepladsen.. der er 4 point for meget med kun 3 kampe endnu.. men hvis barca ikke vinder i aften tror jeg at real kører den hjem.. selvom de kun skal tabe en mens sevilla vinder alle deres resterende og så er sevilla mestre.. det ville være helt vildt og en kæmpe oplevelse for Poulsen at blive uefa cup vindere, spanske mestre og måske pokal mestre..
United DK
20-05-2007, 22:17
Nistelrooy udlignede til 2-0, men her for lidt siden fik Huelva et straffe og det står nu 2-1 med 10 min igen. Tror der er nogle der bider negle i Barcelona, der senere på aftenen skal spille en svær kamp ude mod Atl. Madrid. Mesterskabet kan reelt afgøres i aften hvis Real holder hjem og Barca taber. Så vil der være 3 point mellem dem og Barca skal hente 4 point ind for at vinde.
:lolol:
Håber du kan tage det. ;)
Don Kafai
20-05-2007, 22:33
:lolol:
Håber du kan tage det. ;)
Kan jeg jo blive nød til....:D
Godt at Barcelona ikke flækkede Atletico midt over..
F. Torres er i øvrigt en verdensklassespiller, intet mindre.. Han rykkede godt nok Barcelonas forsvar.. Bare ærgerligt at han spiller på hold med 10 tards som havde glemt fodboldtalentet i omklædningsrummet..
KristianB
20-05-2007, 23:37
Klasse af Barca. 6-0 er ren verdensklasse ude mod Atletico Madrid.
Torres var den eneste der bare viste lidt fra Atl. Madrid.
Flot gået af Barca. Når man spiller flot, skal man rose dem. At vinde 6-0 på så svær en bane er utrolig godt gået.
Godt at Barcelona ikke flækkede Atletico midt over..
F. Torres er i øvrigt en verdensklassespiller, intet mindre.. Han rykkede godt nok Barcelonas forsvar.. Bare ærgerligt at han spiller på hold med 10 tards som havde glemt fodboldtalentet i omklædningsrummet..
de blev da godt nok kørt over.. som du siger, den eneste fra atletico der viste lidt var torres, men han havde det svært når han var en af de eneste offensiver der var igår..
Barcelona vandt 6-0 på udebane.. Behøver jeg virkelig svare på hvorvidt det var ironisk?
Jeg må hellere stoppe helt med at komme med ironiske indlæg, for det er anden gang idag at jeg bliver misforstået (:
Barcelona vandt 6-0 på udebane.. Behøver jeg virkelig svare på hvorvidt det var ironisk?
Jeg må hellere stoppe helt med at komme med ironiske indlæg, for det er anden gang idag at jeg bliver misforstået (:
har slettet mit spg. nu.. var faktisk også helt sikker på at det var ironisk men der er så mange underlige mennesker, og idet at du ikke plantede en smilie bag det ville jeg lige spørge for at sikre mig..
Nu skal jeg squ snart til Athen. :P ned for at se finalen ..
Martinsen
22-05-2007, 08:54
Nu skal jeg squ snart til Athen. :P ned for at se finalen ..
det var sku langt at rejse for at se de møg scousere...
Jeg ved ikke engang om jeg gider bruge tid på at se den i tv :D
United DK
22-05-2007, 09:57
Da der sikkert ikke er andet i fjernsynet i morgen aften, så sætter jeg mig nok til at se kampen.
Smaakage
22-05-2007, 14:32
Bryan Robson ansat som manager i Sheffield United.
Bliver spændende at se om han kan få Sheffield tilbage i PL.
Der er efterhånden også ved at være rimeligt mange tidligere Unitedspillere der træner Premier League klubber. Kun fedt at se.
Nu er der en præcist et døgn til at CL-finalen 2007 er igang.
Hvad tror i kampen ender?
Og hvem holder i med? Dårligt spørgsmål. ;)
Jeg tror Milan vinder 2-0, og det er også dem jeg håber vinder. Men generelt kan jeg ikke fordrage nogen af holdene.
Jeg tror på Milan vinder i ordinær tid.. Og håber det.. Jeg vil ikke kunne bære at se Liverpool vinde CL igen, selvom det jo egentlig ikke er så vild en bedrift taget i betragtning af at de melder sig ud af PL, FA cuppen og liga cuppen stort set inden sæsonen starter..
Milan skal vinde, og tror også de gør det. :) Kampen bliver 3-1.
Skal helt klart se kampen. Det er CL-finale, og selvom det som regel ikke er underholende at se Liverpool kan jeg godt lige klare det hvis de taber!
Kaka laver to mål i morgen!
Ja, Kaká i sig selv er grund nok til at se CL finalen.. Han er bare i særklasse..
Holder ikke med hverken Liverpool eller Milan. Kan ikke lide de to hold.. Men jeg vil være mindst ked af det, hvis Milan vinder. De lede scousere gider man sku ikk høre på..
Jeg tror også på snæver Milan sejr, i en utrolig kedelig og taktisk kamp, uden detaljer, teknisk og offensiv fodbold..
jeg satser virkelig på at milan vinder.. har egentlig ikke noget særligt imod dem ud over at de slog os ud og CL.. men de har et kanon hold omend lidt gammelt men utroligt rutineret og med nogle kanon spillere.. og vil slet ikke kunne klare hvis de forbandede scousere, inkl. min lillebror, skal gå rundt og snakke som om de var det bedste hold i verden..
Martinsen
22-05-2007, 22:09
jeg håber af hele mit hjerte Milan vinder... ikke fordi jeg kan lide dem, men fordi jeg ikke kan fordrage det lorte hold fra rotte-byen...
United DK
22-05-2007, 22:21
Jeg bryder mig ikke særlig meget om Milan, men jeg bryder endnu mindre om Liverpool, så jeg håber Milan vinder.
For to år siden sagde jeg, at kampen ville slutte 1-0 til Milan, så nu siger jeg, at kampen slutter 3-3.
TrincoBoy
23-05-2007, 07:54
Jeg har ikke noget imod Milan, MEN ham Gattuso er fucking træls at se på!!!Man skulle tro at han var sluppet væk fra et psykiatrisk afdeling.
Dog håber jeg alligevel de vinder kampen.....og sikkert til stor glæde for Preben Elkjær.
Jeg er selv træt at se på Gattusos attituder. Men jeg må også indrømme, at jeg for et års tid siden var en ud af mange ot.dk-brugere, der brændende ønskede ham til United. For han er en fantastisk fighter, der går hårdt til stålet og oftest vinder slaget om midtbanen. Men jeg må indrømme, at det er mit klare indtryk, at han ikke er den hurtigste knallert på havnen rent intelligensmæssigt. Hans reaktioner mod Poulsen i sidste års kamp mod Schalke var den første indikation for mig. Sidenhen har han givet den som tudeprins mod United, hvor han selv spillede unfair i sine tacklinger, men blev overophedet når han selv fik igen. Ligeledes var hans reaktioner mod Scholes helt ude i hampen, og det undrer mig, at dommeren ikke straffede ham for hans intentioner. Var ikke blevet holdt tilbage af holdkammerater, var det tydeligt, at han var sprunget i flæsket på Scholes.
Den klub jeg hader mindst af de to må helt klart være Milan, så de snupper en sejr på 2-0.
Faktisk er det så trist en finale, at jeg overvejer ikke at se den. To irreterende hold som spiller.
Faktisk er det så trist en finale, at jeg overvejer ikke at se den. To irreterende hold som spiller.
Hehe.. BOYKOT FINALEN!!
Klokken er 20:45 lige nu... sidder på hotelværelset og overvejer hvor jeg ska gå hen og spise aftensmad.
Anyways... der ligger en sportsbar på hotellet, men jeg ved ikke helt om jeg gider tage ned og se den om 2 timer. Hvis Liverpool vinder, så ødelægger det sku det hele og så er en fantastisk sæson blevet til en jammerlig sæson :(
Er BT.dk forøvrigt blevet opkøbt af Liverpools danske fanklub? Aldrig har jeg set så meget fokus på en CL finale....
"Uhhh nu er der 8 timer tilbage. Lad os få et par ord fra to danske fans, som er dernede: "JAA DET FOR FEDT! Englænderne synger sange. Men jeg kan kun synge med på YNWA, fordi jeg ikke har været til andre af holdets kampe i Europa. Men jeg er stadig en loyal fan!!!!(!!!!)"
</raseri>
Fortøvrigt...jeg ved at flere fra grisen er taget i biografen i aften! God idé!!!!
Ja, Bt er da gået helt bananas. Det er en Champions League finale, og en stor begivenhed inden for fodbolden, men at dække hver time, når det ikke engang er et dansk hold er for overdrevet.
I mens jeg klæder mig om, så ku jeg ikke lade være med at grine over denne her... Hvis det var mig, så var jeg sku gået amok...
http://news.sky.com/skynews/article/0,,30200-1266991,00.html
Don Kafai
23-05-2007, 19:01
Ja, Bt er da gået helt bananas. Det er en Champions League finale, og en stor begivenhed inden for fodbolden, men at dække hver time, når det ikke engang er et dansk hold er for overdrevet.
Tror det er pga Agger det her hysteri..... Det er lidt af en solstrålehistorie. Han spillede for 3 år siden på Bifs B-hold. Nu er han i en CL finale og er i samme kategori som Gerrard, Carragher osv. Altså en sikker starter.
Jeg er ved at brække mig ved at se Carsten Sofa king Werge og Per gøgler Frimann hype Liverpool og samtidig få smidt alle Liverpools FANTASTISKE kampe i hovedet.. det jo ren Liverpool propaganda..
Allerede i pokalfinalen torsdags varmede Frimann op med at sige "JA VI KAN JO HÅBE DET BLIVER REN LIVERPOOL"
MEDIEGØGLERE LUK!!! Jeg overvejer lidt at drikke mig fuld hvis Milan tværer Liverpool..
Denne Liverpool-feber der har ramt Danmark er til at brække sig over.. De spillede endda You'll never walk alone i dag i radioen
FORZA MILAN!
TrincoBoy
23-05-2007, 19:54
Det er egentligt sjovt, at Liverpoolfans tit angriber Peter Schmeichel, for at han favoriserer United end alle andre hold.
Man skal sørme passe på ikke at kaste med sten, når man selv bor i et glashus.
United DK
23-05-2007, 19:58
Forza Milan!!!
Anyways... der ligger en sportsbar på hotellet, men jeg ved ikke helt om jeg gider tage ned og se den om 2 timer. Hvis Liverpool vinder, så ødelægger det sku det hele og så er en fantastisk sæson blevet til en jammerlig sæson :(
Arh, mon dog.. At Liverpool vinder CL ændrer ikke på, at vi vandt Premier League, hvilket er det største i sæsonens løb. Dog ser jeg helst, at Milan tager pokalen med de lange ører, for jeg under intet til scouserne.
Dumme dumme scouser :D
- What can you tell about Daniel Agger?
- He scored a great goal against west ham!
- ...In general
- ...He also scored a great goal against Chelsea
Eller hvordan den nu var :D
I mens jeg klæder mig om, så ku jeg ikke lade være med at grine over denne her... Hvis det var mig, så var jeg sku gået amok...
http://news.sky.com/skynews/article/0,,30200-1266991,00.html
Shit jeg var blevet tosset.. specielt surt for ham der har været til alle CL kampene og ville krone det med finalen.. tror nok jeg var blevet nød til at slå på en eller anden..
Aquarium
23-05-2007, 20:17
Jeg kommer ikke til at se finalen selvom jeg har intet at lave stortset, men har snakket med mine venner fra arbejde om ikke vi skal tage ud og spise og så kan vi tage hjem til en af mine mine venners hus og tage hul på en wii-bowling konkurrence. Så er der LOST sæson finale så det bliver godt. men selv hvis jeg bliver hjemme og så se animal planet resten af dagen så er det nok en mere spændende affære end at se de scouser bastards gerarrd og carragher spille volly-ball med pensionist holdet fra milan.
Det bliver en møg kedelig kamp hvor milan forhåbentlig vinder og det ønsker jeg kun fordi jeg har stor respect for kaka som jeg synes er en fænomenal spiller.
Jeg synes 2 hold har fortjent at spille i denne finale og de er Manchester United og Valencia. De har begge haft en stor stor sæson i den hjemlige liga og er begge spændende angrebs-orienterede, hurtige spillende hold.
men nok med :whine: og så god kamp til dem der kommer til at se den.
BOYKOT FINALEN
FORZA MILAN
Så har jeg sgu oddset for 40 kr til finalen. Sådan ser de ud:
Milan - Liverpool 0-2
Og så den lidt tricky:
Steven Gerrard første målscorer, og Liverpool vinder 2-1. Hvis den sidste går hjem får jeg 1200 kr. Nu er der i det mindste noget ved at se finalen, hvor jeg nok ikke kan gå skuffet i seng. Den skal bare ikke ende uafgjort eller at Liverpool vinder med andet end 2-1 eller 2-0.
Gronkjor
23-05-2007, 20:32
Har kun en ting at sige til den her kamp: FORZA MILAN!:juhuuuu: Kunne være rart hvis alle de danske scouser journalister kunne lade være med at favoritisere Liverpool.
Schmeichel, Schmeichel, Schmeichel.
"Jeg håber det bliver Liverpool"
Og hvad sagde han kort forinden? Noget med siden han forlod united, havde han været milan-fan? eller sådan noget.
Reichelt
23-05-2007, 20:46
Milan har på ingen måde fortjent at stå i den her finale. Blev smidt ud af Champions League, men kom alligevel med pga. evig korrupte Italien. Synes det er en skændsel!
Det kommer dog aldrig til at overskygge mit had til Liverpool!
He's only a poor little scouser
His face is all tattered and torn
He made me feel sick
So I hit him with a brick
And now he can't sing anymore!
YSB!
FRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Werge og Frimann græder i pausen
Hr Hansen
23-05-2007, 21:33
INZAGHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hvor er det dejligt at kligge ind på Livescore og se Milan være foran ved pausen!
Build a bonfire, build a bonfire
Put the scousers on the top
put man city in the middle
and burn the fucking lot!
Så kan Liverpool og alle deres rygklappere lære det (læs: Schmeichel)
Okay jeg røg af på 2 odds. Det er ikke så fedt, men okay Milan fører, så trist er jeg ikke :D Nu skal de vinde, for ellers går jeg seriøst ned! :D
Heldigt mål.
United-Allan33
23-05-2007, 21:41
Hvorfor fanden kunne Milan ikke have spillet sådan mod os!!!!! Men fuck det er fedt at de fører..Kom så Milan hold den hjem
Jeg har sgu os lige tabt 100 kr på liverpool sejr men det er alligevel bedre..
Perfekt timet slap med kinden af Inzaghi..
Hvorfor fanden kunne Milan ikke have spillet sådan mod os!!!!! Men fuck det er fedt at de fører..Kom så Milan hold den hjem
fordi vi ikke lå tæt på dem.. sæt to mand på kaká og pres deres opspil så er de ikke en skid vær'.. jeg mener det var en taktisk brøler af fergie.. milan er et ganske ordinært hold der har toppet for længe siden..
men hold kæft det fryd for liverpool.. dejligt:skaaal:
Nøgen mand på banen.......... KAN det være Bellamy der er fuld???
Hr Hansen
23-05-2007, 21:52
Schmeichel, Schmeichel, Schmeichel.
"Jeg håber det bliver Liverpool"
Og hvad sagde han kort forinden? Noget med siden han forlod united, havde han været milan-fan? eller sådan noget.
Han mumlede bagefter at han holdt med Milan iaften!
Og han sagde at Han siden han var helt lille havde været Manchester United fan og at hans klub nr 2 efter han var stoppet var Milan!:devill:
Thomas Hansen
23-05-2007, 22:01
hvorfor havde vi ikke den dommer i semifinalen?
Wow en ringe fodboldkamp - er godt nok glad for jeg ikke satte mig til rette i sofaen med popcorn og det hele, den 2. divisions kamp jeg har kørende i mit manager spil er mere seværdig. Ingen af holdene er jo en skid at byde på offensivt - man ville da ellers tro at Liverpool åbnede lidt op i anden halvleg. Hvorfor skulle Milan lige præcis spille to gode kampe, specielt den i Milano, mod os?
Hmm, blev der ikke lagt 3 minutter til? Der var endda udskiftning og en del tid ved indkast og frispark og alligevel blev der fløjtet af 92:35 eller deromkring - lidt underligt. Anyway, Liverpool ville næppe have scoret yderligere - de pressede jo knapt nok selvom de kun var bagud med 1 og der var 3 minutter tilbage.
YES!! Der bliver god plads i pokalskabet i Liverpool det næste års tid :D
United DK
23-05-2007, 22:42
Sådan Milan!
Det havde fandme også været latterligt, hvis Liverpool havde vundet CL igen.
Don Kafai
23-05-2007, 22:47
HAvde Liverpool vundet, ville CL have fået lidt af en Uefa cup status. Fantastisk elendig finale. Begge hold spillede af lort, men man sad med fornemmelsen at Milan ville vinde. Fortjent og fedt de fik deres hævn. Dog gad jeg ikke se hele kampen for er du gal den var kedelig.
".. Kaka nærmest ene mand besejrer United.."
Copyright Carsten Werge
Den lader vi lige stå et øjeblik
Martinsen
23-05-2007, 23:00
klasse at Milan vandt, så er vi fri for at høre på de latterlige scousere i næste sæson... dette resultat gør en kanon sæson, til en fantastisk sæson for mig...
".. Kaka nærmest ene mand besejrer United.."
Copyright Carsten Werge
Den lader vi lige stå et øjeblik
Jeg synes nu ikke den er helt forkert. Kaka viste helt klart klassen. Synes hans præstation mindede om Ronaldos for Real Madrid for nogle år siden. Den kamp på Old Trafford, hvor vi vinder 4-3 (Ronaldo scorede hattrick).
Jeg har stor respekt for Inzaghi. Han luller rundt i store dele af kampen, men alligevel er han den, der afgører det! :) Virkelig en ringe og kedelig kamp ellers. Intet spændende. Men det var nu dejligt, at LFC intet vinder i år. Hæhæ.
Lidt ynkeligt at se Rafa gå og slå på sit ur over sølle 15-20 sekunder. De pressede alligevel ikke, så hvad forventede han?
United DK
23-05-2007, 23:05
Er jeg den eneste der fik et ubehageligt flashback, da Crouch reducerede til 2-1?
Nå, men uanset, så vandt Milan en ualmindelig kedelig finale, og det er sgu altid dejligt, når Liverpool taber.
Aquarium
23-05-2007, 23:08
Fantasktisk show på animal planet ... det handlede om myre krig mellem to kolonier af myre. :lolol: Det ser ud til at cl finalen var kedelig, men er nu glad for det bedste hold af de to (milan) vandt.
You Will Always Walk Alone "Rocking"
Er jeg den eneste der fik et ubehageligt flashback, da Crouch reducerede til 2-1?
Nå, men uanset, så vandt Milan en ualmindelig kedelig finale, og det er sgu altid dejligt, når Liverpool taber.
Har Kuyt og Crouch byttet navne? ;)
United DK
23-05-2007, 23:35
Har Kuyt og Crouch byttet navne? ;)
Ja, har de ikke det? :o
Jeg følger ikke så meget med i LFC, men det kan godt tænkes?
Var temmeligt bange for Liverpool skulle lave en 1999'er.
Men hvordan kunne jeg tro det? :D
Det er jo ligegyldigt.. Den ene er grim og det er den anden også og de har begge 2 tabt CL-finalen :D
Flax_Generous
23-05-2007, 23:41
:D
Det var da godt nok den mest jammerlige omgang 'fodbold', jeg længe har set. Milan spillede lige så elendigt som vi spillede på San Siro, mens Liverpool....ja, er Liverpool. Hvor er det fedt, at de taber sikkert til et så pivringe hold. Jeg har aldrig set en så dårlig, slap, kedelig og rystende søvndyssende Champions League-finalekamp. Det var dog fedt at grine så meget af Liverpool - med verdens bedste forsvarsspiller i Carragher (not!), den hårdt skydende og geniale kaptajn Gerrard (not!), deres evigt udfordrende kanter, der tydeligvis er eksperter i indlæg (not!) og deres fantastiske målfarlige topangriber Kuyt (not!). Føj, hvor er de dog bare elendige!
Flax_Generous
24-05-2007, 00:01
En ærlig fyr på Liverpools danske forum opsummerer egentlig scousernes præstation meget fornuftigt og sagligt:
Satans.
Jeg synes vi var det mindst dårlige hold på banen. Vi møder Milan på en dag, hvor de ikke kan spille ringere. Alligevel formår vi ikke så meget som at true dem. Hold da op hvor er jeg skuffet over vores spil og vores "skills". Selv de mest elementære afleveringer og tæmninger mislykkes. Teknisk er vi et meget, meget dårligt hold sammenlignet med dem vi måler os med. Det er jo ikke bare i aften det vises.
Jeg er ikke det mindste stolt over vores indsats. På en aften, hvor vi havde alle chancer, var vi ikke i stand til at fremvise noget som helst.
Det må virkelig kandidere til årets mest pinlige indsats. Hvor er jeg dog bare glad for, at jeg kan håne alle Liverpool-fans i morgen. :D
Og nu har jeg også hørt nok om Benitez' geniale taktiske evner - manden skifter Finnan ud med Arbeloa til allersidst og spilder dermed værdifuld tid på en fuldstændig meningsløs og uproduktiv udskiftning. Hvorfor?!
kæft hvor er jeg glad.. vandt 500 kr på at milan vandt.. liverpool tabte.. og det var en af de kedeligste CL kampe jeg nogensinde har set.. eneste malurt er hvorfor milan ikke kunne spille sådan mod United?? men en ting må man give Liverpool.. og det er deres medrejsende fans.. de er altså helt fænomenale.. er ikke meget for at rose dem men de kan virkelig skabe noget stemning og ikke noget med at gå før det hele er færdigt.. klap jer selv på skulderen.. men fuck hvor skal der hånes imorgn.. haha.. alle udnævnte dem før sæsonen næsten som engelske mestre på forhånd.. og hvad har de fået.. en tabt CL finale og INTET andet.. FLOT
Hvornår skulle de være gået? Ved 1-0? Næppe.. ved 2-0? Det ville de jo ikke havde nået før Kuyt reducerede.. Jeg er efterhånden ved at kaste op over alt det snak om Liverpools super-fans..
Jeg mener en eller anden tidl. Real Madrid direktør sagde noget sjovt om netop Anfield og Liverpool-fansne, men jeg kan satme ikke huske hvordan det var.. Noget med lort på en pind :D?
Dødsyg finale. Præcis som forventet..
Ingen chancer, kedelig spil, intet tempo, osv..
Milan var tilfredse efter det første mål, og gad ikke mere. Liverpool kunne ikke.. Skidt finale.
TrincoBoy
24-05-2007, 08:27
Jeg har stor respekt for Inzaghi. Han luller rundt i store dele af kampen, men alligevel er han den, der afgører det! :) Virkelig en ringe og kedelig kamp ellers. Intet spændende. Men det var nu dejligt, at LFC intet vinder i år. Hæhæ.
Lidt ynkeligt at se Rafa gå og slå på sit ur over sølle 15-20 sekunder. De pressede alligevel ikke, så hvad forventede han?
Det er da ikke ynkeligt. Kan godt forstå, hvorfor han gør det, når nu der var lagt 3 minutter til og at Milanspillerne trak tiden ud ved udskiftningerne og at dommeren så fløjter af efter 2.40 minutter. Det har overhovedet ikke noget at gøre med om man presser eller ej. Når der bliver lagt 3 minutter til, forventer man også, at dommeren fløjter af efter der er gået 3 minutter. Desuden tror jeg også at vores egen Ferguson havde gjort det samme.
Smaakage
24-05-2007, 08:39
Hvor var jeg dog glad for ikke at se den finale alene, for så var jeg da virkelig faldet i søvn. Sjældent har jeg set så kedelig og dårligt spillet finale.
Kampen kunne falde til behhe sider, men jeg må erklære mig umådeligt tilfreds med resultatet.
I øvrigt, så skete der et mirakel udenfor Olympia Stadion.
50 scousere kom i slåskamp om én billet, og alle kunne gå der fra uden knivsår. Imponerende:juhuuuu:
AC Milan vs Liverpoooool 2-1 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:skaaal: :lolol: :skaaal: :lolol: :skaaal: :lolol: :skaaal: :lolol: :skaaal:
Jeg vil gerne lige citer min ven Søren, og hans syn på kampen
Seriøst når det er liverpool der er det mest underholdende i en kamp, ved man bare hvor kedligt det har været
Jeg kan kun give ham ret i den betragtning. :D
Smaakage
24-05-2007, 10:04
Jeg vil gerne lige citer min ven Søren, og hans syn på kampen
Jeg kan kun give ham ret i den betragtning. :D
Ja, det siger jo det hele. For satan en kedelig kamp. Milans omstillingsspil mod et super defensivt hold. Det lugter langt væk af en morfar
Smaakage
24-05-2007, 10:07
Er der nogen der gider binde mig til stolen før jeg slår kolbøtter af grin? Det her er virkelig det bedste jeg længe har set
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-7052025.html?forside
Liverpool festede før tid. Kig i linket, der havde Liverpool smidt "We won it six times" op på deres officielle hjemmeside. Brøler af dimensioner
United DK
24-05-2007, 10:30
HAHA!
Man skal aldrig glæde sig for tidligt. :lolol:
Danielsen
24-05-2007, 10:35
Hov!!! Må man det!!??
http://img69.imageshack.us/img69/166/bcea443d008116dc1670375vi5.jpg (http://imageshack.us)
Inzaghi's scoring til 1-0
Andersen
24-05-2007, 10:36
Gårsdagens resultat var en sejr for retfærdigheden og menneskeheden!
United DK
24-05-2007, 11:07
Hov!!! Må man det!!??
http://img69.imageshack.us/img69/166/bcea443d008116dc1670375vi5.jpg (http://imageshack.us)
Man må gerne, når det er imod Liverpool. :D
Hold kæft en kedelig kamp. Liverpool var nok de bedste, men de møder Milan på deres dårligste dag, og skal få mere ud af det. Generelt var der ingen tempo, og alle de store spillere var under niveau (Kaká, Seedorf og Gerrard især)
Ja, skal man være helt ærlig, så var det vel den forkerte vinder der blev fundet rent spillemæssigt. Der var Liverpool klart bedst.
Liverpool skal så score på deres chancer, fx har Gerrard en kæmpe chance.
Kampen var uden tempo, og mindede om et opgør mellem Vejle - Silkeborg, fremfor en CL-finale. Pinligt med så dårlig fodbold i finalen...
Men, på trods af det, var det da altid noget at Milan vandt.
Hvis jeg skulle give et råd til Scouserne ville det være at vente til næste år og satse 100% på Liga-cuppen, i håb om at undgå endnu trofæløs sæson.
Hvornår skulle de være gået? Ved 1-0? Næppe.. ved 2-0? Det ville de jo ikke havde nået før Kuyt reducerede.. Jeg er efterhånden ved at kaste op over alt det snak om Liverpools super-fans..
Jeg mener en eller anden tidl. Real Madrid direktør sagde noget sjovt om netop Anfield og Liverpool-fansne, men jeg kan satme ikke huske hvordan det var.. Noget med lort på en pind :D?
Jeg tænker ikke på at de skulle være gået i kampen.. men de ventede til alle havde fået deres medaljer.. kan godt være du ikke er enig.. og så syntes jeg de er rigtig gode til at bakke deres klub op og de synger virkelig igennem hele tiden.. men hader dem stadig som pesten bare så vi er enige der..
http://i15.tinypic.com/4l8mwcn.jpg
Er det en dreng eller pige?
Hov!!! Må man det!!??
Jeg vil sige at man godt må da det ikke er forsætligt og det går så stærkt så han ikke kan nå at styre sin arm ud så den rammer. Så jeg ville dømme mål, men er lidt svær at bedømme stadig.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.