Se fuld version : Andre kampe + andet fodbold
schousboe9
05-04-2011, 09:54
http://www.teamtalk.com/manchester-city/6853461/City-FA-Cup-tickets-stolen?
10hi-f9z
Hvad vil Liverpool blande sig i dén kamp for!?
schousboe9
05-04-2011, 09:56
Vi kommer ikke videre...
Nej, det gør vi så ikke, men du skal altså alligevel lige ha' den i levende billeder. Ud fra uploaderens kommentarer, ville jeg næsten tro, det var dig, der havde lagt den op!? :D
(0:17)
sYNpldrC3fs
Læg mærke til, hvordan han lægger vægten bagover og bare strækker begge ben i håb om at vinde bolden. Det er altså pr. definition et rødt kort, min ven.
Men nej, vi kommer ikke videre, vi ser forskelligt på det og sådan er det bare, så du behøver ikke svare på det her indæg. Men det er da noteret, når du fremover vil ha' en mand vist ud, og han ikke bliver det.
Håber virkelig for Spurs at de slår Real Madrid iaften. Fryd for Real Madrid og fantastisk stykke arbejde af Spurs at komme så langt i deres Champions League debut sæson. Det ville også være godt for engelsk fodbold selvfølgelig!
Come on Spurs!
Puha, ser ud som om Tottenham bliver godt presset og overrasket i starten af kampen. Come man!
PatriceEvra3
05-04-2011, 20:07
Crouch din dumme giraf:mad:
En af de dummeste og mest unødvendige advarsler i historien
Crouch din dumme giraf:mad:
En af de dummeste og mest unødvendige advarsler i historien
Også i dén. Ikk meget bliver det at Van Der Vaart mister hovedet 5 min efter ved at sparke bolden ad helvedes til. Virkelig uoplagt Tottenham,
Kæft hvor er det dumt af storken. Det er som om det har ødelagt meget for dem at Lennon er blevet skadet op til kampen.
Det eneste fede ved det, er at det måske lukker røven på Harry Rødtop
Ulrik Vida Vinther
05-04-2011, 20:16
Føj for satan, en kasse Stankovic (http://www.101greatgoals.com/videodisplay/golazo!-dejan-stankovic-schalke-8963239/) får lavet på Neuer!!!
Kæft hvor er det dumt af storken. Det er som om det har ødelagt meget for dem at Lennon er blevet skadet op til kampen.
Det eneste fede ved det, er at det måske lukker røven på Harry Rødtop
Tjah, så længe Bale er der, så har de sgu chancen Spurs.
Føj for satan, en kasse Stankovic (http://www.101greatgoals.com/videodisplay/golazo!-dejan-stankovic-schalke-8963239/) får lavet på Neuer!!!
Standard.
ChristianR
05-04-2011, 20:25
Det er da også noget af en Barthez-tur, Neuer er afsted på ved målet. Imponerende scene.
Hulle #7
05-04-2011, 20:25
2-2 i Inter!!!!
Jeg elsker simpelthen Champions League så snart vi når frem til de her kampe, det er simpelthen bedre end alle andre turneringer!
lidt tilfældigt at tv3+ altid får de kampe der sker "mindst" i.
BTW: Vildt mål af Stanko... Det må da være tæt på hurtigste mål i champions leauge?
Underligt nok som Spurs bare kan komme frem til så meget blot vha. Bale. Utroligt de har holdt sig i live.
Og Schalke på 2-2 og de har været overraskende ringe i Bundesligaen iår, 10. plads.. Puha!
You gotta love Champions League in the spring.
Christensen
05-04-2011, 20:43
BTW: Vildt mål af Stanko... Det må da være tæt på hurtigste mål i champions leauge?
Det er det femte hurtigste ;)
Crouch sagde fuck off, da han fik rødt
Sku heldig det en CL kamp
United-forever
05-04-2011, 20:44
Det sjettehurtigste ...
Forresten, er det bare mig eller skete noget a la Stankovic's mål ikke også mod Neuer i hans debutkamp, endda to gange i samme kamp? Eller var det en anden ung tysk keeper ?
Ikke at Neuer kan klandres her (kunne vedkommende heller ikke dengang), det er fremragende målmandspil - den slags sparketeknik kan man ikke gardere sig imod ..
OMFG, et grotesk mål af Stankovic. Det er altså godt flugtet.
Hvorfor er det altid den forkerte kamp jeg ender med at se?
United-forever
05-04-2011, 20:45
Det er det femte hurtigste ;)
På TV2Sport sagde de sjette?
Dumt af Crouch at få et rødt kort efter 15 minutter! Dog synes jeg dommeren godt kunne have haft lidt mere situationsfornemmelse og givet ham en aller sidste chance. Men det røde kan selvfølgelig godt forsvares og til dommerens ros skal det så siges at han heldigvis så har holdt linien 1. halvleg igennem. Pånær lige de sidste 5 minutter hvor blandt Ramos slipper meget heldigt!
Ærgeligt man ikke valgte at se Inter-Schalke hehe :)
Kom så Spurs, Bale skal nok slagte Real, så længe han får de bolde der. Come on!
(Ønsker Bale i julegave men bare i Juni-Juli måned!)
Det er næsten synd for Tottenham at de skal voldtages på den måde. I hvert fald spillemæssigt..
Det er selvfølgelig heller ikke pisse sjovt at spille 10 mod 11 på Bernabeu.
Raul = Legende.
Ærgrer mig stadig over at det er Owen og ikke Raul vi har siddende på bænken som fjerdevalg.
Christensen
05-04-2011, 20:59
Kan godt være der blev sagt sjette så - hørte kun halvt efter ;)
Hulle #7
05-04-2011, 20:59
Haha Inter bagud 2-3!!!
Bye bye Tottenham!
Godt at I ligger solidt i top 4 i PL så I kan komme med igen næste år, Harry Redknapp! Nåå nej!
United-forever
05-04-2011, 21:02
Kan godt være der blev sagt sjette så - hørte kun halvt efter ;)
Jamen jeg blev lidt i tvivl om det var mig der kun hørte halvt efter ;)
Men for pokker hvor er Schalke bare effektive .. Og hvor er det en vild kamp ..
Hulle #7
05-04-2011, 21:02
2-4 Til Schalke!!
Haha inter bagude 2-4 nu!
Haha, det er fandme i orden det der, Schalke :D
Den havde jeg altså ikke lige set komme.
Hulle #7
05-04-2011, 21:05
Rødt kort til Inter - Chivu
United-forever
05-04-2011, 21:06
Nu går det da helt galt for Inter med et rødt kort også ..
PatriceEvra3
05-04-2011, 21:08
Hvis vi går videre er det jo helt fantastisk. Havde dog hellere set Inter videre hvis vi ryger ud til Chelsea, da de ellers ryger nemt i finalen så.
Den nemmeste semifinale venter for os eller Chelsea.
United-forever
05-04-2011, 21:14
Hvis vi går videre er det jo helt fantastisk. Havde dog hellere set Inter videre hvis vi ryger ud til Chelsea, da de ellers ryger nemt i finalen så.
En lidt defensiv tankegang ? ;)
Goodbye Spurs, men så må i jo bare bede til et mirakel på WHL... :(
Fuck me, det er godt sat ind Di Maria!
Bye bye Tottenham!
Godt at I ligger solidt i top 4 i PL så I kan komme med igen næste år, Harry Redknapp! Nåå nej!
De ligger 3 point bag Shitty. De er på 5 pladsen. Men dog med en kamp mod Shitty endnu.
De ligger 3 point bag Shitty. De er på 5 pladsen. Men dog med en kamp mod Shitty endnu.
De kan ikke magte at få 3 point på hjemmebane mod bundhold.
Jeg kan simpelthen ikke se dem slutte i Top 4.
Synd for Spurs, fedt at Redknapp failer.
United-forever
05-04-2011, 21:19
For satan hvor er Inter gået meget ned ! Vanvittig kamp ..
Hulle #7
05-04-2011, 21:20
hahahahah 2-5 til SChalke!
United-forever
05-04-2011, 21:21
Et eller andet sted er det jo rigtig fint hvis Spurs ikke kommer i CL næste år, selvom jeg langt bedre kan lide dem end City. Men det skulle dog gøre det nemmere at hente Bale til klubben til sommer ..
5-2 til Schalke..
Det er jo vanvittigt!
United-forever
05-04-2011, 21:22
Nu sagde de femte hurtigste .. Så tog jeg nok fejl .. My bad ..
PatriceEvra3
05-04-2011, 21:23
Hvad sker der dog for Inter? De ligner et hold der spiller hygge bold på plejehjemmet.
Egentlig ganske udmærket, at Inter taber.
Meget tyder på, at vi skal møde Schalke, såfremt vi går videre, og de er vel at foretrække.
De kan ikke magte at få 3 point på hjemmebane mod bundhold.
Jeg kan simpelthen ikke se dem slutte i Top 4.
Synd for Spurs, fedt at Redknapp failer.
Ironi fornemmer jeg men omvendt ikke. :confused:
Men må dog sige jeg synes det fedt at Redknapp får sådan en sucess med Spurs. Vi mangler sucess med nogle engelske coaches. Orker ikk alle de italienere og spaniere/portugisere som trænere, eller franskmænd! Vi mangler nogle engelske!
Ironi fornemmer jeg men omvendt ikke. :confused:
Men må dog sige jeg synes det fedt at Redknapp får sådan en sucess med Spurs. Vi mangler sucess med nogle engelske coaches. Orker ikk alle de italienere og spaniere/portugisere som trænere, eller franskmænd! Vi mangler nogle engelske!
Jeg kan ikke fordrage Redknapp. Ingen ironi i mit indlæg overhovedet.
Tottenham kan åbenbart ikke administrere både at spille CL og holde niveau i PL. Det er sgu for ringe med det hold de har.
Ville ønske vi også kunne få lidt af den der sult Real Madrid har med bare at fortsætte selvom de har en solid føring. Godt nok på en billig baggrund i aften, men synes det har kendetegnet dem i store dele af sæsonen.
Efter Redknapps ekstremt dobbeltmoralske kommentar på rooneysagen igår, er han og Spurs sgu også steget lidt i min hadebog.
Et eller andet sted er det jo rigtig fint hvis Spurs ikke kommer i CL næste år, selvom jeg langt bedre kan lide dem end City. Men det skulle dog gøre det nemmere at hente Bale til klubben til sommer ..
hvorfor Bale. Vi har jo Nani og Valencia
Det kan satme blive en god vej til finalen hvis vi slår Chelsea.. Schalke bør vi altså kunne slå. Vel også inter, når de spiller så meget af lort som idag. Helt væk bag nede bagved. Synd for Sneijder og Eto'o at de skal omgåes af så dårligt et hold.
Man kan nemt forstå hvorfor at Harry jagtede en angriber i vinters. Crouch burde seriøst sættes på porten efter at blive smidt ud i så vigtig en kamp. Defoe har ikke haft kvaliteterne iår, og Pavlychenko har dårligt nok fået chancen.
Spurs største problem er jo helt klar Gomes. Klassekeeper er han ikke og bliver det aldrig. Men synes heller ikke deres efter gode midtbane har fremstillet kvaliteterne ordenligt. Og så har Real Madrid bare for meget kvalitet på bænken iforholdtil Tottenham.
Som kommentatorerne siger, så er det ikke fortjent at Spurs er bagud 4-0 i skrivende stund, men når hele defensiven vralter og de er en mand bagud, er det klart. Adebayor, Di Maria og Ronaldo's mål burde der have været dækket bedre op for. Redknapp er ikke fortjent med at have vendt hele holdet og så blive 'ydmyget'...
Man kan nemt forstå hvorfor at Harry jagtede en angriber i vinters. Crouch burde seriøst sættes på porten efter at blive smidt ud i så vigtig en kamp. Defoe har ikke haft kvaliteterne iår, og Pavlychenko har dårligt nok fået chancen.
Spurs største problem er jo helt klar Gomes. Klassekeeper er han ikke og bliver det aldrig. Men synes heller ikke deres efter gode midtbane har fremstillet kvaliteterne ordenligt. Og så har Real Madrid bare for meget kvalitet på bænken iforholdtil Tottenham.
Som kommentatorerne siger, så er det ikke fortjent at Spurs er bagud 4-0 i skrivende stund, men når hele defensiven vralter og de er en mand bagud, er det klart. Adebayor, Di Maria og Ronaldo's mål burde der have været dækket bedre op for. Redknapp er ikke fortjent med at have vendt hele holdet og så blive 'ydmyget'...
Jeg synes du glemmer lidt at Tottenham spillede stort set hele kampen med 10 mand. Så er det altså svært for midtbanen at få fat i noget som helst.
Men enig med dig mht Spurs' angriber situation..
minus Spurs, minus Inter i Champions League næste sæson ville gøre det så dejligt nemt at hente Sneijder og Bale til United. Vil meget hellere se Bale fremfor Young i United. Men så er prisen jo også højere. Men hvad fanden kan vi ikk skovle ind med sådan to spillere plus resten af holdet. Uha!
Men synd Spurs ikk kunne slå Real ud og så blive slået ud senere.
Synes nu 4-0 var fortjent nok. Spurs laver dårlig opdækning på Di Marias mål, bliver fortjent straffet. Det samme med Gomes' 'drop' på Ronaldos skud, og så har Real ca alt spil. Lignede næsten en kamp mod et random spansk hold, selvom Spurs da kæmpede.
Når man ikke kan komme ud over rampen og laver typiske amatørfejl, er det fortjent nok at man taber 4-0.
Tror det er 100% sikkert hvilke hold, der går videre.. Håber sgu også United leverer en spændende kamp; gerne en 5-0'er!
United DK
05-04-2011, 21:47
Næste onsdag bliver godt nok kedelig. Der skal ske mirakler a la dem i Bibelen, for at kampene ikke allerede blev afgjort i aften.
Det positive ved Spurs' store nederlag er, at de så forhåbentlig tager sig lidt sammen i PL, og i det mindste prøver at blive nr. 4, så City må nøjes med EL igen. Jeg tror dog heller ikke det bliver til noget.
United-forever
05-04-2011, 21:48
hvorfor Bale. Vi har jo Nani og Valencia
For det første: Bale er ekstremt talentfuld!
For det andet: Det er aldrig et problem at have flere spillere, der kan rotere. Bale kan jo f. eks også spille på venstre back, hvis nu vi for en gangs skyld skulle rammes af mange skader i forsvaret ... (og med dit argument: hvorfor har vi så ikke pensioneret Giggs, og hvorfor købte vi Bebe og Obertan?) Vi har jo desuden mange kampe over en sæson.
For det tredje: Enten Valencia eller Nani kunne jo blive skadet (f. eks kunne en af dem brække benet?)
For det fjerde: Han er britisk, og jeg kan godt lide ideen om en ny walisisk superkant til at dominere venstrekanten.
For det femte: Nani kunne godt tænkes at have lyst til at tage sydpå om nogle år, når han har vundet hvad han kan i United ..
Don Kafai
05-04-2011, 22:34
Så viser de Inter - Schalke på 3+ om 5 minutter. Jeg plejer ikke at se kampe jeg kender resultatet på, medmindre det er United, men jeg tror lige jeg i hvert fald holder ud de første 25 sekunder :D.
Så viser de Inter - Schalke på 3+ om 5 minutter. Jeg plejer ikke at se kampe jeg kender resultatet på, medmindre det er United, men jeg tror lige jeg i hvert fald holder ud de første 25 sekunder :D.
Det er altså også et mål man godt lige kan tåle at se en gang mere eller to!
ChristianR
06-04-2011, 06:24
For det første: Bale er ekstremt talentfuld!
For det andet: Det er aldrig et problem at have flere spillere, der kan rotere. Bale kan jo f. eks også spille på venstre back, hvis nu vi for en gangs skyld skulle rammes af mange skader i forsvaret ... (og med dit argument: hvorfor har vi så ikke pensioneret Giggs, og hvorfor købte vi Bebe og Obertan?) Vi har jo desuden mange kampe over en sæson.
For det tredje: Enten Valencia eller Nani kunne jo blive skadet (f. eks kunne en af dem brække benet?)
For det fjerde: Han er britisk, og jeg kan godt lide ideen om en ny walisisk superkant til at dominere venstrekanten.
For det femte: Nani kunne godt tænkes at have lyst til at tage sydpå om nogle år, når han har vundet hvad han kan i United ..
Lige præcis dender, tror jeg nu, vi er mange, der er interesseret i at høre svaret på ;)
Don Kafai
06-04-2011, 12:42
Jeg fatter virkelig ikke UEFA. De postulerer så mange gange, at "de bedste spillere skal spille de afgørende kampe", men i og med de straffede Mourinho efter Ajax-kampen, så har de da i den grad taget det aspekt ud af spillet.
Så vidt jeg ved, så havde Real Madrid 5 spillere i går der kunne have taget et gult. Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos, Ricardo Carvalho, Raul Albiol og Angel Di Maria kan nu misse fx en Barcelona-kamp. Fuldstændig latterligt at de ikke trak en advarsel i går, men jeg forstår sgu godt Mourinho.
http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-Oplagt-at-traekke-gule-kort
EDIT: Og så lige en stikpille til rivalerne :D:
Vi ønskede presse Tottenham, og vi gjorde det godt, siger Mourinho, der tillægger udvisningen stor betydning, til SkySports.
- Jeg ved, at det med 10 mod 11 på Champions League-niveau er en umulig mission. Jeg spillede i Barcelona med Chelsea med ti mand, umuligt. Jeg spillede i Barcelona med Inter med ti mand, umuligt. Arsenal spillede mod Barcelona for nogle uger siden med ti mand, det er umuligt.
schousboe9
06-04-2011, 15:30
En af vores potentielt sværeste kampe her til sidst, ude mod Newcastle, er blevet den del nemmere, i hvert fald på papiret. Leon Best (http://www.teamtalk.com/newcastle-united/6855583/Toon-striker-Best-out-for-season) er ude resten af sæsonen.
PatriceEvra3
06-04-2011, 22:08
Når så var Shaktar alligevel IKKE verdens bedste hold.
Nøj hvor er de dog blevet hyped, de har nogle spændene andenrangs brasilliene, men de er vidst også det.
Jurgensen
06-04-2011, 22:12
Når så var Shaktar alligevel IKKE verdens bedste hold.
Nøj hvor er de dog blevet hyped, de har nogle spændene andenrangs brasilliene, men de er vidst også det.
Så lige lige highlights fra kampen, hold kæft en sindsyg aflevering Iniesta laver til Alves ved 2-0 målet.
PatriceEvra3
07-04-2011, 00:55
Så lige lige highlights fra kampen, hold kæft en sindsyg aflevering Iniesta laver til Alves ved 2-0 målet.
Sindsyg aflevering, ingen tvivl om det.
Men vi har hørt Barcelona nærmest kårer sig selv til underdogs i den kamp, og at de hellere ville have trukket United eller Chelsea. Shakctar har i Willian, Costa og Edurado nogle gode spillere, men deres defensiv sejler og har slet ikke samme niveau. De tabte altså også 5-1 på Emirates, og jeg synes de har været sindsygt overvurderet. Barcelona fik, bortset fra Inter den nemmeste lodtrækning (Hvorefter Inter så viste sig som værende den nemeste lodtrækning) og det er jo nærmest hykleri den måde de har reageret på i Barcelona over den lodtrækning. Shacktar er et godt hold, men ikke i nærheden af at være i nærheden af de bedste.
De slår et Roma hold i kæmpe krise, og ligepludselig bliver de udråbt til at være det bedste hold efter Barcelona.
Don Kafai
07-04-2011, 01:32
Ret sygt en 1-0 sejr på udebane er dårligste udgangspunkt til en returkamp af alle vinderne fra kvartfinalerne.
Har der nogensinde været mere kedelige returopgør i kvartfinalen? TV3+ burde ret beset vise os mod Chelsea direkte om tirsdagen, og så genudsende den onsdag.
Ret sygt en 1-0 sejr på udebane er dårligste udgangspunkt til en returkamp af alle vinderne fra kvartfinalerne.
Har der nogensinde været mere kedelige returopgør i kvartfinalen? TV3+ burde ret beset vise os mod Chelsea direkte om tirsdagen, og så genudsende den onsdag.
Det er vanvittigt. Og ret beset må vores opgør være det eneste, der stadig er åbent. Jeg læste til gengæld et sted, at det kun er sket to gange før i CL's historie, at et hold har vendt et hjemmebanenederlag fra den første kamp til samlet sejr. Den ene må så have været Inter i 1/8-delen mod Bayern. Så statistikken taler i den grad til vores fordel. Ligesom alt sund fornuft gør det.
Don Kafai
07-04-2011, 06:27
Den ene må så have været Inter i 1/8-delen mod Bayern.
Den anden var Ajax over Panatinaikos i 1996. Det påstår Glory Man United i hvert fald :D
United DK
07-04-2011, 06:45
Den anden var Ajax over Panatinaikos i 1996. Det påstår Glory Man United i hvert fald :D
Den er også god nok. Det var semifinalen, hvor Panathinaikos vandt 1-0 i Amsterdam, hvorefter Ajax vandt returkampen 3-0.
Don Kafai
07-04-2011, 14:15
Barton: I'm the best in England
Joey Barton says he should be in the England squad as he is "the best" midfielder in the country, and has compared Gareth Barry to a tortoise.
The Newcastle midfielder has issued a damning verdict on the current England side singling out Manchester City midfielder Barry for his most fierce criticism.
Barton, who has one England cap to his name, has been continually overlooked by England boss Fabio Capello despite his impressive form for Newcastle this season.
The former Manchester City man admits he would love to add to his one cap picked up against Spain in 2007, but believes his past misdeameanours are counting against him.
"Honestly, I think I'm the best [English midfielder]," Barton told the French magazine So Foot. "Luka Modric and Samir Nasri are very good, but in terms of English players... well, Jack Wilshere isn't bad, but Frank Lampard's on the way down and Steven Gerrard's been injured a lot.
"I'm English and I love playing for my country.
"Maybe the people at the top have a problem with me. I don't know. But the trouble I had was four years ago. They should be able to forgive, shouldn't they?"
Barton saved his most withering remarks for Barry, who captained England in last week's friendly with Ghana. "Did you see the game against Germany at the World Cup?" asked Barton. "If you watch the fourth goal, when [Mesut] Ozil was up against Barry, it was like the hare and the tortoise.
"Barry's got a very good agent," Barton indicated as the reason for the player's success. "He's also discreet and always agrees with the manager. He's like the guy who sits in the front row and listens to the teacher. I certainly don't lose any sleep when I play against him."
The 28-year-old believes England are stuck in the past and that if they do not change their approach they will never win the World Cup again.
"We English will play the next 50 World Cups and we'll never win one," added Barton. "The people in charge at the FA played football maybe 50 or 60 years ago and still think that we can win a World Cup in the same way we did in 1966.
"We're too focused on tradition in England, like always having to play 4-4-2. Sometimes you need to experiment, drop a bit deeper so you have more space to move into.
"France, Italy and Germany have done it. We've been doing the same thing for 20 years."
Overraskende er jeg rimelig enig med hans analyser af alt andet end ham selv :D.
United DK
07-04-2011, 14:18
Overraskende er jeg rimelig enig med hans analyser af alt andet end ham selv :D.
Hvis FA læser interviewet, så skal der vist falde brænde ned, både for at svine en kollega til, men ikke mindst for at svine FA til, det er uacceptabelt!
unitedforreal
07-04-2011, 14:25
Ved godt, at der er en hel uge til vi skal spille retur kampen. Men tror i at SAF vælger samme hold ? eller går han ud og spiller med både Nani og Valencia ?...
Vil han angribe fra start, ? eller skal vi spille på kontra..
Jeg håber virkelig ikke at vi vælger at sætte os tilbage og lad Chelsea styre kampen.. fordi vi er foran 1-0
Der skal endelig ikke herske nogen tvivl om, at i de seneste to år har vurderet Andres Iniesta til verdens bedste fodboldspiller. Ja, han er IMO bedre end Ronaldo og Messi.
Nyd lige denne lækkerbiksen af en vanvittig aflevering. Det er jo fuldstændig smukt lavet af den lille blegfis der. Jeg elsker at se den mand spille fodbold. Det er kunst.
Erb5c-vfBBU
Ved godt, at der er en hel uge til vi skal spille retur kampen. Men tror i at SAF vælger samme hold ? eller går han ud og spiller med både Nani og Valencia ?...
Vil han angribe fra start, ? eller skal vi spille på kontra..
Jeg håber virkelig ikke at vi vælger at sætte os tilbage og lad Chelsea styre kampen.. fordi vi er foran 1-0
Jeg er sikker på, at Nani starter inde på bekostning af Hernandez, så vi stiller op mere sådan her.
VDS
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Carrick - Fletcher/Anderson
Valencia - Park - Nani
Rooney
Jeg tror ikke, at Giggs får genvalg. Hvis Giggs dog gør det, vil jeg ikke klage, men jeg tror, at Ferguson gerne vil have en lidt mere kompakt midtbane med enten Andy eller Fletch. Scholes kan selvfølgelig også regnes med, men det gode er, at vi har mange strenge at spille på.
United DK
07-04-2011, 14:43
Der skal endelig ikke herske nogen tvivl om, at i de seneste to år har vurderet Andres Iniesta til verdens bedste fodboldspiller. Ja, han er IMO bedre end Ronaldo og Messi.
Nyd lige denne lækkerbiksen af en vanvittig aflevering. Det er jo fuldstændig smukt lavet af den lille blegfis der. Jeg elsker at se den mand spille fodbold. Det er kunst.
Erb5c-vfBBU
Ja, den er på niveau med den Carrick lavede i går.
PatriceEvra3
07-04-2011, 15:02
Iniesta har aldrig figureret over Ronaldo og Messi og det kommer han heller aldrig til.
Ingen dominere og afgører kampe som de to.
Ja, den er på niveau med den Carrick lavede i går.
Ja, det var også min første tanke..
Jeg vil faktisk påstå at Carricks aflevering var væsentligt bedre.
Troede årets PFAP og YPFAP var blevet nomineret, men det var de åbenbart ikke. Det er de nu :D
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6858944,00.html
TO spillere fra Tottenham til PFAP? Men så har vi da to spillere, Nani og Chicharito, til YPFAP.
Troede årets PFAP og YPFAP var blevet nomineret, men det var de åbenbart ikke. Det er de nu :D
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6858944,00.html
TO spillere fra Tottenham til PFAP? Men så har vi da to spillere, Nani og Chicharito, til YPFAP.
Sidste år var Rooney suveræn favorit efter en fantom sæson. Og det samme med Ronaldo de to sæsoner han vandt i træk.
I år? Tja, der er ingen af de nominerede der springer specielt meget i øjnene. Både Bale og Nasri har da spillet en god sæson, men jeg har set en del kampe hvor de stort set var anonyme i samtlige 90 minutter.
På PFAP er det egentlig kun Nasri jeg ikke helt forstår. Ellers kan jeg ikke lige komme i tanke om nogen der mangler.
schousboe9
08-04-2011, 12:59
På PFAP er det egentlig kun Nasri jeg ikke helt forstår. Ellers kan jeg ikke lige komme i tanke om nogen der mangler.
Asamoah Gyan kunne eksempelvis tage hans plads.
Flax_Generous
08-04-2011, 13:13
Nani burde vinde PTOY. Det er skidt, at han ikke engang er nomineret.
Glory Man United
08-04-2011, 13:14
Gyan sad på bænken i de tre første måneder af sæsonen og fik sene indhop. I de sidste par måneder har hverken han eller Sunderland heller været gode.
Nasri har haft en god sæson, og han skal da klart nomineres
Don Linder
08-04-2011, 14:46
Jeg synes nu Nasri har fortjent nomineringen, da han hovedsageligt er årsagen til at Arsenal lige nu ligger nr.2.
Derimod er jeg jo generelt begejstret for Bale, og havde ikke noget imod at se ham i United-trøjen en dag. Men jeg synes at Bale har spillet for få kampe til at blive nomineret. Synes at Nani fortjener pladsen mere, hvilket hans høje assists-tal og scoringer også fortæller.
Men dejligt at se at Chicharito er blevet nomineret til årets unge spiller! Stor ros til den lille mexicaner, når man tager i betragtning at det er hans første sæson i PL!
Bud Spencer
08-04-2011, 14:54
Nani burde vinde PTOY. Det er skidt, at han ikke engang er nomineret.
Enig. Det er noget af en joke, og i mine øjne burde han være favorit til at vinde prisen.
Bale har kun spillet 360 min fodbold i PL i 2011. Til grin hvis han vinder PFAP
EDIT: Ud af 990
Anderson8
08-04-2011, 15:35
Gyan sad på bænken i de tre første måneder af sæsonen og fik sene indhop. I de sidste par måneder har hverken han eller Sunderland heller været gode.
Han startede vanvittigt godt, men efter jul er han gået totalt ned. Mener ikke han har scoret siden FA Cuppen mod Leeds og så tror jeg kun han har lavet et-to assist.
schousboe9
08-04-2011, 15:52
Gyan har også haft en god sæson? Nasri er siden jul gået ned sammen med resten af holdet og har i flere kampe været meget anonym.
Men så kan vi da fjerne Bale i stedet, jeg forstår simpelthen ikke den hype omkring ham. Nu var det bare fordi Ruunee ikke forstod nomineringen af Nasri, hvilket jeg til dels heller ikke gør. Hvor er f.eks. PL's topscorer?
Ungdomsprisen bør Hernandez stikke fuldstændig af med. 17 basser i hans første sæson - indtil videre - taler for sig selv.
PatriceEvra3
08-04-2011, 19:46
Gå nu væk FA
http://www.bold.dk/nyt/Carlton-Cole-tiltalt-for-Twitter-beskeder
United DK
09-04-2011, 16:46
3-2 til West Brom på Stadium of Light. Han har igen fundet sit kald Hodgson, hvorimod Bruce' mandskab er gået totalt i stå.
3-2 til West Brom på Stadium of Light. Han har igen fundet sit kald Hodgson, hvorimod Bruce' mandskab er gået totalt i stå.
De er godt nok for alvor ved at selvdestruere, Sunderland..
Det er jo nærmest værre med Fernando Torres end det var med Berbatov.
http://www.facebook.com/pages/Ive-scored-the-same-number-of-goals-for-Chelsea-as-Fernando-Torres/157207107668794
http://hastorresscoredforchelsea.com/
Der bliver langet ud efter ham. Haha, men det sgu nu meget sjovt!
Gå nu væk FA
http://www.bold.dk/nyt/Carlton-Cole-tiltalt-for-Twitter-beskeder
Ej men det er virkelig forfærdeligt. Hvem giver egentlig F.A. Ret til at give ham en bøde? Han er vel ikke tvunget by law til at betale den, hvis han nu får den vel? Det jo helt absurd, de er sgu så diktatoriske derinde så de får Hitler til at ligne en søde pige.
CHRISTIAN HOLST!!
... And nobody gives a shit :D
United DK
09-04-2011, 17:34
CHRISTIAN HOLST!!
... And nobody gives a shit :D
Den færøske Pele!
Den færøske Pele!
Ja, mindre kan sgu ikke gøre det :D
Hvis Pele, Maradona og Messi på samme tid befrugtede brasilianske Marta, så ville afkommet formentlig være på niveau med Holst.
Dobbelt fail af Bilbao :D
2 idiotiske straffespark
Howitzer
10-04-2011, 13:18
Lehmann starter i dag. Det vides ikke endnu, om Almunia er sat eller er skadet.
Edit: Almunia var i startopstillingen, men blev taget ud pga. en "hals-virus" (?) og er på bænken.
Edit2: Nu hersker der tvivl om, hvad der er galt og om han overhovedet er på bænken.
PatriceEvra3
10-04-2011, 14:37
Blackpool snydt for kæmpe straffe
Edit: 2-1. Come on Bpool!!
tjarligdrengen
10-04-2011, 14:45
Blackpool snydt for kæmpe straffe
Edit: 2-1. Come on Bpool!!
Kæmpe straffe!!!
Kæmpe straffe!!!
Og vi kigger ikke engang farvet på det.
Hvordan kan dommeren ikke se det?
Smart move af Arsenal med Lehmann.. Szcezsny virker lovende, men måske det kan lære dem at købe noget erfarent med sikre hænder derinde.. I det mindste som backup.
PatriceEvra3
10-04-2011, 17:36
I kampen mellem OB og Brøndby er der lige faldet det tyndeste røde kort i fodboldhistorien. Og det er ikke en overdrivelse. Jeg har aldrig set noget lignende.
Der er generelt noget helt galt i dommeruddannelsen.
Don Linder
10-04-2011, 17:41
I kampen mellem OB og Brøndby er der lige faldet det tyndeste røde kort i fodboldhistorien. Og det er ikke en overdrivelse. Jeg har aldrig set noget lignende.
Der er generelt noget helt galt i dommeruddannelsen.
Min generelle holdning til dommerkendelser er den, at dommer selvfølgelig vil begå fejl indgang imellem. Men hold da op hvor vrimler det med dommerfejl for tiden? Der var ikk' rødt til Krohn-Dehli. Gult ville ha' været på sin plads!
Michael Svendsen er den ringeste dommer i dansk fodbold.
Det er det tyndeste røde kort jeg nogensinde har set. Og pisse dårligt for mit odds.
Ifølge SkySports så er Stan Kroenke interesseret i at overtage Arsenal. Han ejer i forvejen NFL holdet St. Louis Rams, NHL holdet Colorado Avalanche og NBA holdet Denver Nuggets. Han vil så åbenbart også have et Premier League hold.....
Ifølge Forbes er han god for $2,4 mia. Til sammenligning er Malcolm Glazer & sons $2,4 mia. værd! Det skal de nok blive glade for i Arsenal, når han har forgældet dem op til over begge øre. Dog skal det nævnes, at han skal afhænde aktiemajoriteten i NBA og NHL holdene, for at kunne leve op til kravene som NFL har til ejerne. Dvs. skulle have låne penge til at købe Arsenal, vil han have en god mulighed for at indfri noget af gælden, ved salg af aktier i Nuggets og Avalanche.
PatriceEvra3
10-04-2011, 17:51
Min generelle holdning til dommerkendelser er den, at dommer selvfølgelig vil begå fejl indgang imellem. Men hold da op hvor vrimler det med dommerfejl for tiden? Der var ikk' rødt til Krohn-Dehli. Gult ville ha' været på sin plads!
Man kan ikke forhindrer der sker fejl i ny og næ, men jeg synes der er kommet for mange fatale fejl, på fatale tidspunkter og der er meget få gode dommere tilbage.
At der ved VM blev begået så mange fatale fejl siger jo alt. Hvis der ikke vælges ordentlige dommere til sådan en turnering, hvornår så? Der var i øvrigt flere dommere der før var taget for korruption, der blev udvalgt til slutrunden.
Måske er det bare mig de ikke kan huske hvordan det så ud for 10 år siden, men jeg har synes aldrig dommerproblemet har været så stor som det er nu.
DavidMadsen
10-04-2011, 19:43
Ifølge SkySports så er Stan Kroenke interesseret i at overtage Arsenal. Han ejer i forvejen NFL holdet St. Louis Rams, NHL holdet Colorado Avalanche og NBA holdet Denver Nuggets. Han vil så åbenbart også have et Premier League hold.....
Ifølge Forbes er han god for $2,4 mia. Til sammenligning er Malcolm Glazer & sons $2,4 mia. værd! Det skal de nok blive glade for i Arsenal, når han har forgældet dem op til over begge øre. Dog skal det nævnes, at han skal afhænde aktiemajoriteten i NBA og NHL holdene, for at kunne leve op til kravene som NFL har til ejerne. Dvs. skulle have låne penge til at købe Arsenal, vil han have en god mulighed for at indfri noget af gælden, ved salg af aktier i Nuggets og Avalanche.
"Kroenke is also the owner of Kroenke Sports Enterprises, which includes the Denver Nuggets of the NBA, Colorado Rapids of Major League Soccer, Colorado Avalanche of the NHL, Colorado Mammoth of the National Lacrosse League and St. Louis Rams of the NFL. He is also a major shareholder of English football club Arsenal."
Don Linder
10-04-2011, 19:59
Måske er det bare mig de ikke kan huske hvordan det så ud for 10 år siden, men jeg har synes aldrig dommerproblemet har været så stor som det er nu.
Jeg føler også der er kommet flere dommerfejl end for blot få år siden.
En af grundene kan være, at vi ser hver eneste lille situation tyve gange i tv. Der kan ikk' ske noget på en fodboldbane, uden at tv-kameraene fanger det. Men det er jo ikk' en helt ny teknik? Så er dommerne bare blevet dårligere?
Don Kafai
10-04-2011, 21:19
Jeg har svært ved at tro, at der bliver begået vanvittig flere fejl i dag af dommerne end for bare 5 år siden, selvom det er langt mere hyped. En stor del af skylden må vel ligge hos de sociale medier og Tube-sites. YouTube, Twitter og hvad de nu hedder har fuldstændig revolutioneret nyheder og klip fra fodboldverdenen. Samtlige kontroversielle kendelser kan genses i dag, fordi der er en venlig gut der har lagt det op. Kontroverserne bliver ligeledes postet på fx twitter, hvorefter de gensendes (re-twittes?) af alle der har en andel i den pågældende kamp.
Man kan måske snakke om at fodboldspillet har udviklet sig så meget (ift. tempo, diving osv) at det er sværere for dommerne. Det er jeg enig i, men det er måske 10 % af forklaringen. 90% er simpelthen fordi der fokuseres meget mere på situationerne fra mediernes side, og at alt er blevet tilgængeligt.
Nu kan jeg fx læse, at Blackpool blev snydt for et rødt kort. Den situation burde jeg finde indenfor 2 minutter, og danne mig en holdning. Det kunne jeg ikke for bare 4-5 år siden.
United DK
10-04-2011, 21:33
Jeg har svært ved at tro, at der bliver begået vanvittig flere fejl i dag af dommerne end for bare 5 år siden, selvom det er langt mere hyped. En stor del af skylden må vel ligge hos de sociale medier og Tube-sites. YouTube, Twitter og hvad de nu hedder har fuldstændig revolutioneret nyheder og klip fra fodboldverdenen. Samtlige kontroversielle kendelser kan genses i dag, fordi der er en venlig gut der har lagt det op. Kontroverserne bliver ligeledes postet på fx twitter, hvorefter de gensendes (re-twittes?) af alle der har en andel i den pågældende kamp.
Man kan måske snakke om at fodboldspillet har udviklet sig så meget (ift. tempo, diving osv) at det er sværere for dommerne. Det er jeg enig i, men det er måske 10 % af forklaringen. 90% er simpelthen fordi der fokuseres meget mere på situationerne fra mediernes side, og at alt er blevet tilgængeligt.
Nu kan jeg fx læse, at Blackpool blev snydt for et rødt kort. Den situation burde jeg finde indenfor 2 minutter, og danne mig en holdning. Det kunne jeg ikke for bare 4-5 år siden.
Du har helt ret. Der har altid været fejlkendelser, og det vil der altid være, medmindre vi skal til at have gang i video-halløjet.
Helt tilbage i 1971 blev der lavet fejl. Den her fejl er ikke en fejl i dag, men dengang spillede man efter den gamle offside, og så er der klart offside.
fxVtScYFT6c
Du har helt ret. Der har altid været fejlkendelser, og det vil der altid være, medmindre vi skal til at have gang i video-halløjet.
Helt tilbage i 1971 blev der lavet fejl. Den her fejl er ikke en fejl i dag, men dengang spillede man efter den gamle offside, og så er der klart offside.
fxVtScYFT6c
Den vil jeg gerne have forklaret.. Min unge krop fra 1986 kan ikke helt huske reglerne fra 1971...
Den vil jeg gerne have forklaret.. Min unge krop fra 1986 kan ikke helt huske reglerne fra 1971...
Så vidst jeg husker var alle automatisk offside, når de stod i offsideposition. Også selvom de ikke havde indflydelse på spillet eller gik efter bolden.
United DK
11-04-2011, 06:31
Så vidst jeg husker var alle automatisk offside, når de stod i offsideposition. Også selvom de ikke havde indflydelse på spillet eller gik efter bolden.
Nemlig.
Long shot here, men er der nogen, der så kampen PAS Giannena - Levadeiakos, der kan fortælle mig, om der har været nogle problemer til sidst i kampen? :D
Nu hvor Stan Kroenke har opkøbt over 62% af Arsenal's aktier, kan vi nok godt forvente at Arsenal, Chelsea, City, Liverpool og Tottenham vil have flere penge til rådighed til sommer end Manchester United. Noget som ingen ville have troet før 2005. Suk.
schousboe9
11-04-2011, 19:22
Nu hvor Stan Kroenke har opkøbt over 62% af Arsenal's aktier, kan vi nok godt forvente at Arsenal, Chelsea, City, Liverpool og Tottenham vil have flere penge til rådighed til sommer end Manchester United. Noget som ingen ville have troet før 2005. Suk.
Det skal ikke opfattes nedladende, og jeg prøver at spørge så pænt som overhovedet muligt: og hva' så?
Det skal ikke opfattes nedladende, og jeg prøver at spørge så pænt som overhovedet muligt: og hva' så?
Hvis du kunne vælge mellem at der er mindst 5 hold i PL der har flere penge end United, eller at United har flere penge end alle andre - hvad ville du så vælge?
Det behøver jo ikke være afgørende, men derfor kan det vel have indflydelse. Eller?
schousboe9
11-04-2011, 19:51
Det kunne også have haft indflydelse, at Chelsea lagde 71 af de rigtig lange i januar. Eller?
Store navne og store summer er ingen garantier. De findes ikke, så det kunne ikke rage mig langsommere, hvem der har flest penge eller hvis far kan tæve hvilket glashus, eller det der.
schousboe9
11-04-2011, 19:52
Hov, double-post.
+1
PatriceEvra3
11-04-2011, 19:55
Jeg håber Liverpool og City taber i aften.
ChristianR
11-04-2011, 20:00
Det kunne også have haft indflydelse, at Chelsea lagde 71 af de rigtig lange i januar. Eller?
Store navne og store summer er ingen garantier. De findes ikke, så det kunne ikke rage mig langsommere, hvem der har flest penge eller hvis far kan tæve hvilket glashus, eller det der.
Arr... Naturligvis kan resultaterne ikke direkte aflæses af transferudgifterne. At bruge mange penge er ikke nødvendigvis lig med succes og alt detder.
Ikke desto mindre viser al erfarring og konsensus jo altså, at de hold, der har og bruger flest penge ligger i toppen. Sådan har det altid været og sådan vil det altid være i det lange løb. Deportivo La Coruna kan sagtens have en kanonsæson, men i det lange løb, ved vi alle, at det vil være Real Madrid og Barcelona, der vil ligge i toppen.
Det er jo ikke ren held og genistreger, at det er Chelsea og United, der de seneste mange år har ligget i toppen og ikke Blackpool og Stoke.
Ikke sagt, at vi ikke nok skal klare den. Ofte har vi også været rigtig gode til at få mest muligt ud af de midler, vi har. Men at skide en grøn snemand på, at vi bliver truet økonomisk fra flere fronter er arrogant. Lur mig om ikke vi ser City i top 2 eller 3 indenfor de næste 2 år. Hvis det sker kan det vist ikke tilskrives meget andet end en markant forbedret økonomi.
Så hhv Chelsea og Citys position i ligaen nu i forhold til for 10 år siden, har ikke noget med penge at gøre?
Forstå mig ret, jeg sætter da en dyd i "vores måde" at ha klaret at lægge i toppen så længe, og jeg ønsker ikke at vi skal have City tilstande, men jeg holder da øje med udviklingen i de andre klubber.
United DK
11-04-2011, 20:11
Så hhv Chelsea og Citys position i ligaen nu i forhold til for 10 år siden, har ikke noget med penge at gøre?
Forstå mig ret, jeg sætter da en dyd i "vores måde" at ha klaret at lægge i toppen så længe, og jeg ønsker ikke at vi skal have City tilstande, men jeg holder da øje med udviklingen i de andre klubber.
En ting er at have penge, noget andet er at bruge dem ordentligt, og når det så er sagt, så er vi altså heller ikke uden evne, trods en kæmpe gæld. Hvis Ferguson vil bruge 300 mio. på en spiller, så bliver det sådan. Jeg er ikke nervøs den vej rundt, og det synes jeg ikke nogen bør være.
schousboe9
11-04-2011, 20:11
Ikke sagt, at vi ikke nok skal klare den. Ofte har vi også været rigtig gode til at få mest muligt ud af de midler, vi har. Men at skide en grøn snemand på, at vi bliver truet økonomisk fra flere fronter er arrogant. Lur mig om ikke vi ser City i top 2 eller 3 indenfor de næste 2 år. Hvis det sker kan det vist ikke tilskrives meget andet end en markant forbedret økonomi.
Selvfølgelig penge en vigtig forudsætning, men nu blev det lagt sådan op, at vi ikke har flest penge til sommer (og hvorfor har vi i øvrigt ikke det? Skulle vi ikke have £165 mio. liggende?), og herre gud, en enkelt sæson, hvor vi ikke punger mest ud.
Eller efterhånden flere, men det er sådan set også min pointe.
Det der med at blive kørt bagud økonomisk sker som regel over mange år, ikke en enkelt sommer, så den 'trussel' kan jeg ikke få øje på. Desuden kan de forskellige klubber ikke købe vanvittigt ind takket være UEFA's Financial Fair Play.
United DK
11-04-2011, 20:16
Carroll 1-0 Torres
Så er Carrol igang for Liverpool.. Noget af en kanon. Ikke sat godt men mål var der.
1-0 til Liverpool
Andy Carroll
EDIT: Tevez er gået ud med en forstrækning. Lad os håbe han ikke er med på lørdag. Kunne godt se sådan ud.
Hulle #7
11-04-2011, 20:19
Nederlag til City og en skadet Tevez kan kun være positivt for os!
Jurgensen
11-04-2011, 20:21
1-0 til Liverpool
Andy Carroll
EDIT: Tevez er gået ud med en forstrækning. Lad os håbe han ikke er med på lørdag. Kunne godt se sådan ud.
Jeg havde ellers gerne set han var med, så han på første parket kunne se City ryge ud lige før finalen. Nu man han nok nøjes med at sidde på tribunen og græmme sig.
RuudVanNissetøj
11-04-2011, 20:21
Med eller uden Tevez skal vi æde Shitty til morgenmad !
United DK
11-04-2011, 20:22
Med eller uden Tevez skal vi æde Shitty til morgenmad !
Bare vi score flere mål end dem, så er jeg tilfreds.
2-0 til Pool. Shitty's forsvar blir kørt over.
Og lur mig om ikke man så Joe Hart sige The F-word!!! 8 måneders karantæne og 2 sæsonlønninger i bøde tak!
Edit: 3-0. Syret.
United DK
11-04-2011, 20:38
3-0 nu. Carroll igen. Are you watching Torres?
Er det bare mig eller kunne det sidste godt ligne et selvmål?? Syntes det lignede at det var Kolarov der havde hovedet på!
Er det bare mig eller kunne det sidste godt ligne et selvmål?? Syntes det lignede at det var Kolarov der havde hovedet på!
Jeg synes også det lignede et selvmål.
Kæft City spiller ringe. Virker til det var godt for Liverpool og få Torres væk, og Carroll og Suarez til.
unitedforreal
11-04-2011, 20:43
Har svært ved at finde ud af, om det er godt eller skidt for os, at City taber stort idag. Bliver de knækket helt eller bliver kampen imod os bare større efter sådan et nederlag. Og det er uden tevez...
Jurgensen
11-04-2011, 20:47
Man kan da håbe på at Liverpool tager denne indstilling med på Emirates på søndag, for så kan de meget vel spille mesterskabet tættere på os.
Kunne være fint hvis 1 city spiller får en hjerneblødning, og trækker et rødt kort:)¨
Egentlig utrolig som ...pool altid spiller over evne, når de møder nogle af topholdene.
Kunne passende fortsætte den tendens i Weekenden.
United DK
11-04-2011, 20:48
Har svært ved at finde ud af, om det er godt eller skidt for os, at City taber stort idag. Bliver de knækket helt eller bliver kampen imod os bare større efter sådan et nederlag. Og det er uden tevez...
Med vores nuværrende form, specielt hvis vi også lige slår Chelsea ud af CL, så må det stadig ligge kraftigt til os. Spillerne har vel også tænkt sig lige at tænke på os fans, og forhindre City i at komme i en finale, som de muligvis vinder. Hvis de skal have en offday, så kan de sgu tage den i finalen.
Donnichlas
11-04-2011, 20:48
Kæft det er klasse.
Go liverpool! :D
Jeg er liverpool supporter for 2 timers tid, ville simpelthen elske at se Tottenham tage fjerde pladsen foran city igen, det ville varme mit hjerte :)
Hulle #7
11-04-2011, 20:52
Jeg tror det vil gavne os, hvis vi så også slår Chelsea. City ender nok med at skifte på et par pladser efter sådan en lorte kamp i dag. Og vi forsætter bare derud ad!!
Det kunne være dejligt med 1 kasse eller 2 mere for virkelig at ydmyge City.
Anderson8
11-04-2011, 20:53
City bliver rullet fuldstændigt. Det gør da ikke noget, at det lige er op til semi-finalen i FA mod os. Og så gør det da ikke dårligere, at Tevez lige er blevet skadet.
Av, av Fernando Torres. En ting at sige: Go back to Spain.......
PatriceEvra3
11-04-2011, 20:56
Liverpool er sgu da et mærkeligt hold.
Lort mod West Ham. Så spiller de deres livs kamp mod os. Lort imod West Bromich, tophold mod City. Hvis de kun gider præstere hver anden gang, så får de ikke point mod Arsenal. De må gerne tabe til Cuty, og vinde mod Arsenal. Men hvis de vælger at vinde begge kampe klager jeg ikke.
Hvis Liverpool kan sparke nr. 19 imod Manchester - Legendary!
Det er helt forkert at sidde og fryde sig over en sikker Liverpool sejr, men deres sæson er i forvejen smadret og hvis LFC så smadrer Citys sæson, så gør det ikke mig noget.
Hvis vi vinder lørdag og evt spiller uafgjort i morgen (gerne med Chelsea snydt for endnu et straffe) og så en liverpool sejr over Arsenal, så bliver det en fuldstændig magisk weekend... men ok, der er også mange hvis'er ;-)
Hulle #7
11-04-2011, 21:18
Liverpool taber med vilje til Arsenal, ligesom Gerrard valgte at spille Chelsea tættere på mesterskabet.
Tevez har fået en forstrækning. Så er han næsten 100% ude i weekenden. Det er trods alt lidt retfærdighed når Rooney skal sidde ude, fordi han er en fuldblodspsykopat der udtrykker følelser efter et hattrick på 14 minutter der vender et truende nederlag til sejr i noget så ligegyldigt som et mesterskabskapløb.
Anderson8
11-04-2011, 21:32
Liverpool taber med vilje til Arsenal, ligesom Gerrard valgte at spille Chelsea tættere på mesterskabet.
Så er det godt, at Gerrard ikke er med :titte:
Hulle #7
11-04-2011, 21:53
Så er det godt, at Gerrard ikke er med :titte:
De har stadig Carragher. Det må være nok.
Det irriterer mig inderligt Liverpool vinde 3-0 og føler sig som et storhold og får anerkendelse fra kommentatorene og folk omkring. Kunne det lort ikke bare have end uafgjort? Ved godt det lækkert med nederlag til Shitty, så Spurs kan stjæle den 4. plads. Men det piner mig virkelig de slog os 3-1 og nu Shitty 3-0.
Some defeats, you just don't get over.
Anderson8
11-04-2011, 22:37
De har stadig Carragher. Det må være nok.
Du har ret. Same fucking shit.
Er der nogle, der ved om, Roberto Mancini også skulle være Arsene Wenger?
Utroligt at Mancini failer så snart han møder top 4 hold. Nederlag til os, Arsenal(!!!!!!), Chelsea og nu Liverpool.
Hvis City nogensinde vil vinde noget, der minder om et trofæ, så skal de fyre den amatørtræner, de har siddende. Han er virkelig noget af det mest overvurderede og ringe træner, jeg har set. Total taktisk idiot (selvom han er italianer), kan ikke håndtere interne sager i truppen, kritiserer sine spillere offentligt og fodre dermed pressen, så de kan angribe holdet.
Men på den anden side. EAT MY SHORTS, CITY!!!
Anderson_8
12-04-2011, 00:17
Er der nogle, der ved om, Roberto Mancini også skulle være Arsene Wenger?
Utroligt at Mancini failer så snart han møder top 4 hold. Nederlag til os, Arsenal(!!!!!!), Chelsea og nu Liverpool.
Hvordan kan du sige top4 i samme sætning som Liverpool? :lolol:
Selvfølgelig penge en vigtig forudsætning, men nu blev det lagt sådan op, at vi ikke har flest penge til sommer (og hvorfor har vi i øvrigt ikke det? Skulle vi ikke have £165 mio. liggende?), og herre gud, en enkelt sæson, hvor vi ikke punger mest ud.
Eller efterhånden flere, men det er sådan set også min pointe.
Det der med at blive kørt bagud økonomisk sker som regel over mange år, ikke en enkelt sommer, så den 'trussel' kan jeg ikke få øje på. Desuden kan de forskellige klubber ikke købe vanvittigt ind takket være UEFA's Financial Fair Play.
Nu kan jeg ikke lige finde linket til en artikel omkring det der fair play. Men en af de engelske aviser havde for nogle måneder siden sat en stor kanon i finanssektoren til, at gennemse reglerne for UEFA´s forslag. Og hans konklusion var, at det var hullet som en si, så det ingen reel effekt ville have. Han mente, at klubberne sagtens kunne omgå de regler på mange forskellige måder.
United DK
12-04-2011, 06:20
Det irriterer mig inderligt Liverpool vinde 3-0 og føler sig som et storhold og får anerkendelse fra kommentatorene og folk omkring. Kunne det lort ikke bare have end uafgjort? Ved godt det lækkert med nederlag til Shitty, så Spurs kan stjæle den 4. plads. Men det piner mig virkelig de slog os 3-1 og nu Shitty 3-0.
Some defeats, you just don't get over.
Liverpool kan ikke nå noget alligevel, og det kan ikke bringe mit pis i kog, at de får lidt ros. Hellere de får noget ros, og City må nøjes med EL.
Anderson8
12-04-2011, 10:14
Tevez ude i 2 uger. Gør ikke mig noget ;)
http://indkast.dk/index.php?nyhed=78939
Don Kafai
12-04-2011, 16:43
Nu kan jeg ikke lige finde linket til en artikel omkring det der fair play. Men en af de engelske aviser havde for nogle måneder siden sat en stor kanon i finanssektoren til, at gennemse reglerne for UEFA´s forslag. Og hans konklusion var, at det var hullet som en si, så det ingen reel effekt ville have. Han mente, at klubberne sagtens kunne omgå de regler på mange forskellige måder.
Financial Fairplay er et fremragende initiativ. Men det er også alt hvad det er.
Jeg har læst flere artikler fra sportsøkonomer som er overbeviste om, at reglerne med lethed kan omgås. Alt der kræves, er bare pengeflytteri.
Den eneste måde det vil virke på, er hvis UEFA decideret går ind og holder kontrol over en klub. Ligesom man har det virksomheder der fx er på vej mod konkurs eller lign. At det skulle ske er måske ikke usandsynligt, men jeg tvivler stærkt på at UEFA bruger så mange ressourcer på så mange klubber.
Martinsen
13-04-2011, 20:33
Så gjorde Raul det til 1-0 lige før pausen. Fantastisk spiller. Håber Vidic og co. kan styre ham i semien
PatriceEvra3
13-04-2011, 20:35
Tottenham snydt for 2 straffespark. Gad vide hvordan kampen havde forløbet hvis de havde fået det første.
Bale og Lennon er vanvittige! Bale som Giggs afløser - ja tak!
Kasper United
13-04-2011, 20:38
Synes nu ikke, Tottenham blev snydt for nogen straffe. De var alle tvivlsomme, men vil ikke sige, at Tottenham er blevet snydt.
Tom Huddlestone er også en spændende spiller. Generelt er jeg imponeret af hele Tottenhams midtbane..
PatriceEvra3
13-04-2011, 20:40
Synes nu ikke, Tottenham blev snydt for nogen straffe. De var alle tvivlsomme, men vil ikke sige, at Tottenham er blevet snydt.
Tom Huddlestone er også en spændende spiller. Generelt er jeg imponeret af hele Tottenhams midtbane..
Der var da kæmpe straffe til ham russeren, og også på Modric.
Schalke i semien? Det kan vi vist ikke klage over.
Men Raul kan altså stadig, den gamle måltyv.
HAHA Gomes :D
Episk fail og 1-0 til Real Madrid..
Kæmpe drop af Gomes.
Dem laver han sku mange af.
PatriceEvra3
13-04-2011, 21:05
Håber vikelig Spurs napper den 4.plads. Stemmningen på WHL er usammenlignelig, og det er selv om de er nede med 4. I sådanne kampe er det svært at finde et stadion med bedre stemning end WHL, det gælder både England men så sandelig også Spanien, Italien, Tyskland (selvom der er god stemmning i Tyskland, men tvivler på at der er samme stemning når man er nede med 4)
En skam hvis de ender med at rykke til et eller andet charmeforladt megastadion med løbebane.
Hulle #7
13-04-2011, 21:15
Jeg frygter lidt Schalke.. Er jeg den eneste?
Kender Tottenhams fans andre sange end "When the Spurs go marching in" eller hvad fanden de nu synger?
Respekt for at de overhovedet gider synge når de failer, men lidt variation kunne være rart.
Martinsen
13-04-2011, 21:17
Jeg frygter dem i den sammenhæng at ingen overhovedet kan se os tabe til dem og derfor vil det være en katastrofe. Men vi har kun os selv at takke hvis vi ikke kommer til Wembley. Vi får ALDRIG større chance. Schalke i en semifinale er bedre end jeg overhovedet turde drømme om.
Jeg frygter dem ikke det mindste.
Dermed ikke sagt at de skal undervurderes. Raul, Farfan og Jurado skal vi være opmærksomme på.
Men på trods af at de har slået Valencia og Inter ud, så er vi stadig et markant bedre hold og vi er i absolut uhyggelig form.
Jeg tror vi slår dem ud uden problemer.
unitedforreal
13-04-2011, 21:18
Man skal frygte dem, kun fordi vi kun kan skuffe... Vinder vi.. så siger man (told you so)... taber vi, så har vi failed...
Hulle #7
13-04-2011, 21:19
Jeg frygter dem i den sammenhæng at ingen overhovedet kan se os tabe til dem og derfor vil det være en katastrofe. Men vi har kun os selv at takke hvis vi ikke kommer til Wembley. Vi får ALDRIG større chance. Schalke i en semifinale er bedre end jeg overhovedet turde drømme om.
Ja, det er rigtig nok, men de har altså en god hjemmebane med en masser af larm. Og Raul har virket skarp. Er sku lidt bange for at vi tager for let på det.
Jeg frygter dem ikke på samme måde som jeg frygtede Chelsea. Det er mere på grund af at det er så forventeligt vi går videre, at vi nærmest kun kan skuffe. Vi skal kunne slå Schalke over to kampe, og det tror jeg også på vi gør.
Skal jeg være ærlig, så frygter jeg dem ikke rigtig. Vi er så mange niveauer bedre end dem. Heller ikke for sjov de ligger hvor de ligger i bundesligaen. Jeg håber og tror vi køre dem helt over. Men man skal selvfølgelig heller ikke tage alt for let på opgaven..
United DK
13-04-2011, 21:22
Håber vikelig Spurs napper den 4.plads. Stemmningen på WHL er usammenlignelig, og det er selv om de er nede med 4. I sådanne kampe er det svært at finde et stadion med bedre stemning end WHL, det gælder både England men så sandelig også Spanien, Italien, Tyskland (selvom der er god stemmning i Tyskland, men tvivler på at der er samme stemning når man er nede med 4)
En skam hvis de ender med at rykke til et eller andet charmeforladt megastadion med løbebane.
Nu er de oppe mod Real Madrid, som de næppe havde slået ud uanset, og det er en kvartfinale i CL, hvilket er Spurs' bedste europæiske resultat siden de vandt UEFA Cuppen i 1984. Uanset hvordan kampen forløber er det en stor aften, og stemningen vil jo ikke være på samme måde, hvis de var bagud 2-0 hjemme mod Wigan.
Jeg frygter kun Barcelona, men Schalke skal da naturligvis mødes med respekt, uanset hvordan de så spiller i Bundesligaen. En semifinale i CL bliver sjældent nem, hvis ikke man yder sit bedste, det så vi i 2002, hvor turen til Hampden Park var arrangeret, en fed finale mod Real Madrid troede man, men ak.
De er et udemærket hold, men du får ikke en nemmere CL-semifinale, og vi er kæmpe kæmpe favoritter. Vi skal videre, og der er ingen undskyldning.
Don Kafai
13-04-2011, 21:57
Meget sympati kan man have med Tottenham, men der er sgu klasseforskel i samtlige aspekter. Især på trænerposten, hvor Mourinho fuldstændig læser Redknapp, uanset hvad han gør.
Spændende kampe mellem Real og Barca. En stor svækkelse at Carvalho er ude af det første opgør, hvor det nok bliver marginaler og dommerkendelser der afgør hvem der kommer i finalen.
Mht. vores kamp mod Schalke, så er det bestemt ikke nogen walkover. især fordi Schalke pt. rider på "ny træner"-bølgen, og har vundet 4-5 i træk. Og så har de altså en vanvittig stemning på hjemmebane.
Kan vi trække en 1-1 eller 2-2 dernede, så burde vi klare skærerne på OT.
Ja hatten af for Mourinho, der har lykkedes perfekt med, at vende verdens største klub fra at være verdens største joke, til pludselig at være et ganske godt bud på en samlet vinder af turneringen. Jeg tror i hvert fald langt fra Barcelona får det ligeså nemt som tidligere på sæsonen, Mourinho har helt sikkert lært fra den kamp.
Tottenham ryger ud med ære. Med lidt held havde de vundet kampen idag, mens Crouch tidlige udvisning i første kamp bestemt også havde sin del at sige. Dermed ikke sagt, at Real Madrid ikke gik fortjent videre, de var bestemt det bedste hold.
Med hensyn til Schalke er vi naturligvis kæmpe favoritter, men de ridder på en bølge og har kun Champions League at spille for. Hver kamp i turneringen er et eventyr for dem og de ved godt, at størstedelen af spillerne aldrig ender i en semifinale i denne her turnering igen. Dog har vi været ret heldige, i og med vi undgik begge spanske hold, så vi bør naturligvis slå Schalke.
Hulle #7
13-04-2011, 22:50
Endnu en grund til, hvorfor jeg aldrig ønsker Bale til klubben. Han filmer simpelthen for dårligt:
http://www.youtube.com/watch?v=rC8rhCOgXJY
unitedforreal
13-04-2011, 23:30
Hvem har Schalke af angriber ? Hvis det er Raul de regner med skal score imod os, så får de det svært... Vidic spiser ham jo bare...
Don Kafai
14-04-2011, 00:33
Hvordan er det lige med gule kort i semifinaler?
Real Madrid har vel stadig 4-5 spillere der er i fare for karantæne, eller er de blevet slettet? Det er ret relevant ift. finalen, for jeg tror bestemt ikke det bliver to rolige El Classicos i semifinalerne, og betyder det karantæne til et par spillere i finalen, så vil jeg ikke klage.
Hvordan er det lige med gule kort i semifinaler?
Real Madrid har vel stadig 4-5 spillere der er i fare for karantæne, eller er de blevet slettet? Det er ret relevant ift. finalen, for jeg tror bestemt ikke det bliver to rolige El Classicos i semifinalerne, og betyder det karantæne til et par spillere i finalen, så vil jeg ikke klage.
Mener at vide at man sletter gule kort ift. til finalen da man(UEFA) ønsker at have de bedste spillere med forstået på den måde at hvis du har et gult i sparekassen og får et mere i semi er du ikke spærret til finalen: Det er man så selvfølgelig hvis du får 2xgult eller direkte rødt i den 2. semikamp.
RuudVanNissetøj
14-04-2011, 06:35
Spændende kampe mellem Real og Barca. En stor svækkelse at Carvalho er ude af det første opgør, hvor det nok bliver marginaler og dommerkendelser der afgør hvem der kommer i finalen.
Personligt tror jeg mere på en rundbarbering af Real end to kampe afgjort på marginaler.
Jeg er helt overbevist om, at vi godt kan forberede os på Messi & CO. i en eventuel Champions League finale i maj måndede. Barcelona har bare det gen i sig, at de løfter spillet endnu mere mod stærkere modstandere.
Glory Man United
14-04-2011, 07:29
Personligt tror jeg mere på en rundbarbering af Real end to kampe afgjort på marginaler.
Jeg er helt overbevist om, at vi godt kan forberede os på Messi & CO. i en eventuel Champions League finale i maj måndede. Barcelona har bare det gen i sig, at de løfter spillet endnu mere mod stærkere modstandere.
...men: det sagde man vel også i sidste sæson, da modstanderen var "dårligere"? Mourinho er stadigvæk modstanderen i semien, og nu står Barca overfor hadsk opgør.
Barca er selvfølgelig favoritter. Men det er altså ikke meget mere end 60-40.
...men: det sagde man vel også i sidste sæson, da modstanderen var "dårligere"? Mourinho er stadigvæk modstanderen i semien, og nu står Barca overfor hadsk opgør.
Barca er selvfølgelig favoritter. Men det er altså ikke meget mere end 60-40.
Præcis. De var langt større favoritter sidste sæson. Personligt havde jeg stort set afskrevet Inter, da de kom bagud efter et kvarter i den første kamp. Desuden bliver Mourinho altid stærkere og stærkere, jo flere gange han møder et hold, og nu kommer de jo til at mødes fire gange på en måned.
United DK
14-04-2011, 09:01
Forskellen på Inter og Real Madrid er klubnavnene. Barcelona troede lidt for meget på, at det bare lige skulle ordnes, det var jo bare Inter. Nu ved man godt, at Real Madrid er en giftig modstander, men samtidig ved man som Barcelona-spiller, at kampen mod Real Madrid er den vigtigste i sæsonen, det må ikke glippe mod fjenden. Begge hold vil give 110% for at komme i den finale, og uanset hvor fantastisk Mourinho er, så er Barcelona stadig det bedste hold, og hvis de virkelig vil, så gør de det også.
Det kan jo også tælles på en hånd, eller en finger, hvor mange gange Barcelona er blevet domineret de sidste 2-3 år, og jeg ser ikke Real Madrid som et ligeså taktisk snu hold, som Inter var med spillere som Zanetti, Cambiasso og Motta der var skabt til henholdenhed.
Er der nogle som ved hvordan points gives ud i MLS? Kan se L.A Galaxy har 9.pts med 2 vundne kampe og én uafgjort. Som jeg kan se giver en vunden kamp 4 point og uafgjort 1 point. Men er der nogle som kan bekræfte dette?
United DK
14-04-2011, 09:15
Det er sikkert noget sudden death-agtigt noget. I USA er man ikke så glad for uafgjorte kampe, de skal afgøres.
Christensen
14-04-2011, 09:19
Er der nogle som ved hvordan points gives ud i MLS? Kan se L.A Galaxy har 9.pts med 2 vundne kampe og én uafgjort. Som jeg kan se giver en vunden kamp 4 point og uafgjort 1 point. Men er der nogle som kan bekræfte dette?
De har altså spillet 3 uafgjort og tabt en enkelt kamp :D
http://www.mlssoccer.com/standings
De har altså spillet 3 uafgjort og tabt en enkelt kamp :D
http://www.mlssoccer.com/standings
Med 2 vundne og 3 uafgjorte så begynder de 9 point så småt at give mening :D
Christensen
14-04-2011, 09:25
Det er klasse af Raul, det her
5R_-o7VDoKM
5R_-o7VDoKM
Der er sgu alt for få folk som Raul, Giggs, Scholes osv. tilbage i moderne fodbold.
Hulle #7
14-04-2011, 09:40
5R_-o7VDoKM
det er virkelig fedt lavet af Raul!! Fedt han når alt inden hans karriere stopper :P
Men jeg kunne ikke se mange andre end ham gøre sådan noget, udover Per Nielsen i sin gamle BIF dage.
United DK
14-04-2011, 09:47
Jeg kan stadig få tåre i øjnene over den måde, som Real Madrid først sparkede Hierro ud i 2003, og sidste sommer Raul. Begge havde stadig niveauet, men de var blevet for gamle, så ud med dem.
Jeg kan stadig få tåre i øjnene over den måde, som Real Madrid først sparkede Hierro ud i 2003, og sidste sommer Raul. Begge havde stadig niveauet, men de var blevet for gamle, så ud med dem.
5R_-o7VDoKM
Raul er en fantastisk fodboldspiller med en fantastisk personlighed, men...
Jeg får ærlig talt lidt kvalme over det der..
Robinho og City logoet (http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSNO5oB1-4YgtpWADXcim6AHdWCQ0GCBnytHnKAuehJSXtoxssH)
Zlatan i Barca (http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRtbxAviKHc5t744YVDy49AY9Pp96qjY O7FKvTcjPFUPo88t5sx)
Adebayor i Arsenal (http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQw6hs0UUXUEZ_idYl--k4mIrgdFIm1TUo1FT_87Ne2K_JhXNmSBA)
Det eneste der gør Rauls handling lidt bedre end de 3 ovenstående er hans personlighed. Man skal have noget nær kult-status eller være klubmand før det giver mening at gøre som Raul eller kysse logoet..
Edit: De ovenstående tilfælde er imo en falsk måde at vinde fansene..
Der er du blevet fejlinformeret. Raul blev på intet tidspunkt sparket ud af klubben. Det var Rauls egen beslutning at prøve noget nyt efter 16 år i den samme klub.
Mourinho udtalte selv, at han virkelig håber, at Raul bliver i klubben, da han respekterer ham som fodboldspiller, og han ville have ham i truppen, da han jo også er ærkeMadridista. Desværre for Real Madrid valgte han at prøve noget nyt, hvilket man godt kan forstå. Real ville dog gerne have beholdt ham.
United DK
14-04-2011, 11:51
Jeg har før nævnt det her med logokysseriet som værende falsk. Hvor tit har du set Giggs, Scholes eller Neville kysse United-logoet, Maldini kysse Milans, Raul kysse Reals, Xavi kysse Barcelonas osv.
De ægte gør ikke den slags.
United DK
14-04-2011, 11:53
Der er du blevet fejlinformeret. Raul blev på intet tidspunkt sparket ud af klubben. Det var Rauls egen beslutning at prøve noget nyt efter 16 år i den samme klub.
Mourinho udtalte selv, at han virkelig håber, at Raul bliver i klubben, da han respekterer ham som fodboldspiller, og han ville have ham i truppen, da han jo også er ærkeMadridista. Desværre for Real Madrid valgte han at prøve noget nyt, hvilket man godt kan forstå. Real ville dog gerne have beholdt ham.
Har du nogen kilder?
Jeg har hele tiden haft den oplevelse, at han ligesom Hierro i sin tid, om ikke blev sparket ud, så i hvert fald sluset ud stille og roligt, fordi han ikke længere var en galactico.
Har du nogen kilder?
Jeg har hele tiden haft den oplevelse, at han ligesom Hierro i sin tid, om ikke blev sparket ud, så i hvert fald sluset ud stille og roligt, fordi han ikke længere var en galactico.
Jeg kan lige på stående fod ikke finde mine kilder, men allerede så sent i sidste uge, hvor de vandt 5-2 over Inter, sagde Raul det også selv, at Real ville ham, men han selv smuttede for at prøve noget nyt. Hvis jeg finder det, vil jeg poste det.
EDIT:
Fra Indkast:
- Jeg valgte selv at forlade klubben. Det var ikke Mourinhos skyld. Han ville have mig til sat blive.
Link til at Raul selv smuttede (http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=78728&turnering=)
Har du nogen kilder?
http://politiken.dk/sport/fodbold/1bundesliga/ECE1023807/raul-skifter-fra-real-madrid-til-schalke/
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/raul-jeg-fortryder-ingenting
Stikker i hver sin retning. Min fornemmelse er dog også, at Mourinho ikke mente han var god nok.
Jeg kan lige på stående fod ikke finde mine kilder, men allerede så sent i sidste uge, hvor de vandt 5-2 over Inter, sagde Raul det også selv, at Real ville ham, men han selv smuttede for at prøve noget nyt. Hvis jeg finder det, vil jeg poste det.
EDIT:
Fra Indkast:
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=78728&turnering=
Hulle #7
14-04-2011, 12:07
Jeg har før nævnt det her med logokysseriet som værende falsk. Hvor tit har du set Giggs, Scholes eller Neville kysse United-logoet, Maldini kysse Milans, Raul kysse Reals, Xavi kysse Barcelonas osv.
Chicharito gør det tit. Men det er vel bare for at komme ind i varmen hurtigst muligt eller?
Mourinho sagde selv, lige da han ankom til Real Madrid, at han gerne ville have Raul og Guti til at være i klubben, fordi han er den type træner, der prissætter spillere, som har den uendelige erfaring, som de to spillere har/havde. Han mener, at disse spillere er svær at erstatte, og han gerne ville se dem i klubben, men de to spillere valgte selv at smutte for at prøve noget nyt.
Det ved jeg ikke om jeg vil give dig ret i..
Men essensen er, at de "forkerte" ikke skal gøre det. Og Rauls handling igår går over grænsen... Det er gratis fedteri for fansene..
Derudover vil jeg som spillere ikke være glad for det. Det virker meget enkelt-mands-fikseret at de tilbeder Raul på den måde.
Chicharito gør det tit. Men det er vel bare for at komme ind i varmen hurtigst muligt eller?
Godt eksempel - tænker aldrig på det der ligger tættest for.
At han gjorde det i CS mod Chelsea kan jeg kun smile af..
Han er en fantastisk spiller, men han skal vinde fansene på sit spil og personlighed..
Hulle #7
14-04-2011, 12:35
Han er en fantastisk spiller, men han skal vinde fansene på sit spil og personlighed..
Ja det var nu meget sjovt han gjorde det mod Chelsea, men han virker altså også ret glad for United og Manchester så det kan være han har fundet kærligheden for klubben.
Ulrik Vida Vinther
14-04-2011, 14:18
Men siger det ikke netop noget om hans personlighed, at han kysser logoet? Jeg ved man ser mange spillere gøre det, men hvis man sammenholder det, med de ting man hører ham udtale, synes jeg der er god overensstemmelse. Det er selvfølgelig altid nemt at tage fejl, og ingen af os kender ham personligt, så vi kan selvfølgelig kun gisne.
Men Javier Hernandez virker inderligt taknemmelig for, at være kommet til Manchester United, både overfor fans, medspillere og de højere magter. Jeg håber virkelig, at en så sympatisk og talentfuld personlighed vil blive i vores klub i mange år.
I bedste stil med "Vidste du, at..."-tråden kan jeg så spørge:
Vidste du, at Roy Hodgeson ikke har tabt efter han blev træner for West Bromwich.
I bedste stil med "Vidste du, at..."-tråden kan jeg så spørge:
Vidste du, at Roy Hodgeson ikke har tabt efter han blev træner for West Bromwich.
Vel ikke noget under, nu hvor han har fået et ordentlig hold at arbejde med og nogen fans som rent faktisk støtter om holdet og ham.
schousboe9
15-04-2011, 16:09
*slettet*
At Raul fejrer det med fansene er da fucking klasse.
Der kan vel ikke herske den store tvivl om at Schalke er sidste stop i hans karriere og at det har været en personlig rutsjebanetur for ham, hvorefter Schalke så har været stedet han har fundet sig selv igen..
Fedteri my ass, jeg tror sgu det er ganske oprigtigt - han har ikke noget formål med at fedte alligevel, da det er sidste sted i hans karriere. Klasse lavet af Raul. Schalke er da privilligeret af at have fået ham til klubben. Når han så sender dem i en semifinale, tror jeg ærlig talt resten af holdet godt kan unde ham at få en kærlig oprejsning oven på Real Madrid røvturen gennem fansene.
Og ja, så har de bare en større kultur for at mingle spillere med fans i Tyskland. Som fx da Schweinsteiger selv tog mikrofonen og annoncerede at han forlængede efter en kamp på Allianz Arena.. I det hele taget burde Tyskland være et godt foregangseksempel for andre lande stemningsmæssigt i mine øjne.
unitedforreal
15-04-2011, 19:18
Det er forkert, han jubler bare på denne måde... Det er hans måde at gøre det på...
Han har gjort det på landsholdet, hans tidligere klub og nu United.. måske elsker han bare den klub han spiller for..
Jeg elsker også mit arbejdsplads til jeg har fundet noget der er bedre.....
Chicharito er elsket fordi han kæmper godt, spiller godt og han en dejlig personlighed...af det vi har set...
MOHoegsted
15-04-2011, 21:21
Ganske oprigtigt som folk de siger så har Mourinho sagt han gerne ville have ham, dermed sagt at han stadig mente han er god nok. Han gav ham dog selv et valg, fordi han måtte gøre op med sig selv om han ville have fast spilletid eller ikke.
sneakarito
16-04-2011, 12:14
AS Roma er angiveligt blevet opkøbt af et konsortium af forretningsmænd fra USA, ledet af Thomas DiBenedetto.
Thomas DiBenedetto er åbenbart en del af New England sports ventures group, som ligeledes ejer Liverpool.
Vil det i så fald, (hvis de begge kommer i champions league) ikke betyde en interessekonflikt, lidt ligesom da der var rygter om Arkady Abramovich ville købe en aktiepost i FCK ?
United DK
16-04-2011, 15:18
1-0 til West Brom :D
1-1. Drogba.
Assist Nicky Shorey.
United DK
16-04-2011, 15:27
Hvor er Carson da ringe, hold da fast.
Katastrofalt målmandspil af Scott Carson. Værste er, han vifter ud med armene efter forsvaret, men selv er skyld i målet.
Det ærgeligt for West Brom, at disse personlige fejl gør forskellen.
Og hvor er det stilet vippet ind af Odemwingie. Iskoldt.
Så får han da vist lidt, Carson.
United DK
16-04-2011, 15:48
Blackpool 0-2 Wigan
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! !
Blackpool 0-2 Wigan
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! !
Går ud fra at du ikke ser Wigan oppe.. Deler den holdning med dig.
Selv ikke når top 3 holdene kommer på besøg, kan de samle et fuldt stadion, som vel nok det eneste mandskab i PL. Synes det er lidt sørgelig.
Går ud fra at du ikke ser Wigan oppe.. Deler den holdning med dig.
Selv ikke når top 3 holdene kommer på besøg, kan de samle et fuldt stadion, som vel nok det eneste mandskab i PL. Synes det er lidt sørgelig.
Det vel ikke begrundelsen for de ikke skal blive i PL vel? Er rigtig interesseret i at høre hvorfor både dig og United DK ikke ønsker Wigan i PL.
Det vel ikke begrundelsen for de ikke skal blive i PL vel? Er rigtig interesseret i at høre hvorfor både dig og United DK ikke ønsker Wigan i PL.
Jo for mit vedkommende er det. Måske er det en mærkelig holding.
Der er plads til knap 26.000 på DW stadium, men der kommer i gennemsnittet kun ca 16.000.
Synes det er kedeligt at kigge på fordi man normalt forbinder det med at se PL'fodbold står for liv, stemning og fest.
United DK
16-04-2011, 16:09
Ingen historie, lortestadion, få tilskuere, manglende passion osv.
Wigan bliver nr. 20, og dermed sidste nedrykker, fordi de lige mangler det sidste, og har en tendens til at falde helt sammen i visse kampe. Dernæst har det været mit håb siden 05/06, at de rykkede ned, for det er PL-historiens kedeligste klub, med et lortestadion, og alt for få tilhængere. Yeovil kunne sikkert samle flere til deres kampe, hvis de lå i PL.
En af United DKs mange rants af Wigan.
EDIT: Nå, han er lynhurtig så han kunne svare for sig selv :D
Hvor er det egentlig vildt med Sunderland. De er bagud med Birmingham. Hvis resultatet holder har de fået 1 point de sidste ni kampe.
United DK
16-04-2011, 16:27
3-0 til Wigan nu.
Blackpool prøver åbenbart at rykke ned med et brag.
United DK
16-04-2011, 16:42
Torres til 4-1, men offside. :lolol:
Hold da op, hvor kan Fernando Torres bare IKKE score :)
Chris Brunt, sagde lige 'Fuck' ud i luften, da han missede på frispark! F.A. Police!!
Hæhæ, det var god griner.
Ulrik Vida Vinther
16-04-2011, 16:44
Chris Brunt sagde fuck!
Chris Brunt sagde fuck!
Præcis!
Ej Chris for satan. Tag det bind af armen, når man misser på sådan en chance, så bør du ikke bære det bind. AF MED DET!
United DK
16-04-2011, 16:47
Chris Brunt sagde sgu fuck, og min fremtidige søn så det, og går nu rundt og siger fuck hele tiden.
Chris Brunt sagde sgu fuck, og min fremtidige søn så det, og går nu rundt og siger fuck hele tiden.
ENwnbvclguY
Synes godt om Odemwingie, hvis bare det ikke var for det Pretty-Boy ansigt.
Ej hvor spiller Di Maria som en spand lort. Alt for overvurderet spiller, med for lidt inflydelse og effektivitet.
Nøj hvor jeg dog hader sydeuropæisk fodbold. Der går jo ikke to minuter uden at en eller anden er nede og tude i græsset. Det er sket hvad, 25 gange i første halvlej? Det er helt skamløst som de spiller skuespil og overdriver alting helt ud i det absurde.
Så det godt man har facebook til alle de små pauser. Jeg elsker som de går så hårdt til den i Spanien.
Bud Spencer
16-04-2011, 22:19
Fornuftigt af Morinho at de i træningen op til Barca-kampen har spillet 10 mod 11. Det kommer de ihvertfald til resten af kampen.
GloryGloryMU
16-04-2011, 22:35
Had er et stærkt ord, så hold da kæft hvor kan jeg ikke FORDRAGE Sergio Busquets! Magen til prins skal man godt nok lede længe efter!
Han mestrer især "jeg blev strejfet i ansigtet af en modspillers hånd og smider mig teatralsk og vridende i smerte" finden, til perfektion.
FØJ!!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.