Se fuld version : Andre kampe + andet fodbold
Hvis Arsenal endelig skal vinde, så må Bendtner da gerne nette :)
Chelsea
Cudicini, Belletti, Alex, Ben-Haim, Ferreira, Wright-Phillips, Sidwell, Lampard, Sinclair, Shevchenko, Pizarro
Reserver
Hilario, Essien, Mikel, Malouda, Kalou
Ellers rimeligt stærkt hold Chelsea starter med ^^
Så har Lampard udlignet til 1-1
Danielsen
31-10-2007, 20:24
Og 2-1 til Chelsea. Fat Frank, igen....
Tottenham 1-0 Keane
Danielsen
31-10-2007, 20:46
Valencia er igang med at få bank af Real Madrid, på hjemmebane. Efter 40 min står 4-0!! til Madrid (Ruud 2 mål)
Valencia har ansat Koeman i dag. Man må håbe for dem, at han snart tiltræder :D
Danielsen
31-10-2007, 21:13
Også kom scouserne foran 1-0 mod Cardiff....det kunne väre sjovt, hvis Fowler scorede :D
Fint at Getafe og Laudrup fik en sejr. De trænger til et par sejre i træk for at få selvtillid og troen på det igen..
Lad os håbe scouserne kommer i forlænget spilletid. Det kunne være sjovt.. Specielt hvis Fowler så scorede sejrsmålet kort før tid, og så sniffede en bane nede foran the Kop..
Leicester har udlignet mod Chelsea:juhuuuu:
Campbell til 2-2
Danielsen
31-10-2007, 21:20
2-2 i Chelsea kampen, med 20 min. tilbage!
Så har Leicester udlignet mod Chelsea :D
Gode gamle carl cort.. 3-2 til leicester!
Edit: Og 1-1 for liverpool - cardiff
Edit: sekundet efter 2-1 til liverpool... gerrard!
Danielsen
31-10-2007, 21:24
3-2 til Leicester!!!
Danielsen
31-10-2007, 21:28
1-1 Liverpool v Cardiff!!
Og 2-1 (Gerrard)
Og Cardiff har udlignet . Purse scorede :D
3-3 mellem Chelsea og Leicester. Shevchenko
Danielsen
31-10-2007, 21:38
3-3 mellem Chelsea og Leicester. Shevchenko
Hehe....så skal de i forlänget og bruge flere kräfter :D
Liverpool_sucks
31-10-2007, 21:45
David Trezeguet 10 mål i 10 kampe for Juventus
Hehe....så skal de i forlänget og bruge flere kräfter :D
Det skal de desværre ikke nej for Shevchenko scorede til 4-3 inde i overtiden :rant:
Danielsen
31-10-2007, 21:51
Hvad sker der lige for Liecester City!!?? Kan de ikke holde ud i 7 min.??
Liverpool_sucks
31-10-2007, 21:58
ligegyldigt for mig.. Liecester lavede noget (City) ikke kunne lave..
Don Kafai
31-10-2007, 21:58
JA TAK..
BYE BYE ODENSE
BIF 1-0 i det 120. minut!!!!!!!
Det er da mega træls at BIF skal score så skide sent :rant: Glædede mig lige til straffe
Danielsen
31-10-2007, 22:02
ligegyldigt for mig.. Liecester lavede noget City ikke kunne lave..
Jeg forstår ikke hvad du mener??
Nåååå, mener du mål? Det var også et lidt andet forsvar/målmand Chelsea stillede med idag.........
Liverpool_sucks
31-10-2007, 22:03
Jeg forstår ikke hvad du mener??
hmm.. manchester city (City)... 6-0 til chelsea..
EDIT.. siger det noget..
Danielsen
31-10-2007, 22:13
hmm.. manchester city (City)... 6-0 til chelsea..
EDIT.. siger det noget..
Ööööh, nej? tsk tsk....hvor kan du dog skrive surt!
Liverpool_sucks
01-11-2007, 21:41
Ööööh, nej? tsk tsk....hvor kan du dog skrive surt!
hehe.. undskyld men jeg havde altså ikke set dig.. :lolol:
Så er der blevet udtrukket lod til årets kvartfinaler i landspokalturneringen:
Næstved - FCK
Brøndby IF - Randers FC
Skive IK - Esbjerg FB
Vejle Boldklub - FCM
Tror på:
2
1
2
2
Håber på:
2
2
1
1
Andersen
02-11-2007, 11:59
Næstved - FCK
Brøndby IF - Randers FC
Skive IK - Esbjerg FB
Vejle Boldklub - FCM
Tror på:
2
1
2
2
Håber på:
2
2
1
1
Tak for info.
Igen vil jeg sammenligne FCK med Chelsea. Generelt pisse heldige i lodtrækninger.
Glory Man United
02-11-2007, 12:09
Næstved - FCK
Brøndby IF - Randers FC
Skive IK - Esbjerg FB
Vejle Boldklub - FCM
Tror på:
2
1
2
2
Håber på:
2
2
1
1
Gaaab ;)
Drogba er fanme underlig.. ved han selv hvad han vil??:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-9223279.html?forside
Det er simpelthen ikke okay at en spiller gentagne gange indenfor kort tid, udtaler sig så negativt om sin klub, sin nye træner og klubbens ejer som Drogba gør det. Det er meget useriøst og ikke specielt professionelt. Havde det været i United, var han blevet sendt afsted med første skib tilbage til Marseille eller en anden klub..
Men okay, det er jo fint nok med lidt ballade internt i Chelsea..
Hvem spiller også for Chelsea, for ærens skyld?
Jeg havde godt nok blever rasende, hvis det var en Unitedspiller. Men Chelsea ender sgu nok med at beholde ham alligevel. Hvertfald indtil sommer.
What?? Portsmouth fører 3-1 over newcastle efter 1 kvarter.. 3 mål på 3 minutter.. bla. et af Mwaruwari der nu har scoret 8 mål i denne sæson i PL..
Og chelsea fører 2-0 over wigan
Chelsea virker usandsynligt farlige, efter de har fået ham Ten Cate (?) fra Ajax.
Jeg tror Liverpool får en røvfuld af Blackburn.
Chelsea virker usandsynligt farlige, efter de har fået ham Ten Cate (?) fra Ajax.
Jeg tror Liverpool får en røvfuld af Blackburn.
Jep til begge dele.. Vi skal fanme ikke træde meget forkert før chelsea er lige i røven af os..
Og ja lad os håbe at liverpool får røvfuld.. så kan det også være lillebror kommer ned på jorden..
Vild kamp i Newcastle. Ringe forsvarsspil, men særdeles underholdende. Vil ikke undre hvis den bliver 3-3..
Jeg synes det er det samme med Newcastle hvert år. Man snakker og snakker, og aldrig kommer der de store resultater ud af det.
Præcis. De skuffer vel altid. De har et ok hold, med en del spillere af rimelig kvalitet. De mangler bare stabilitet og kvalitet på nogle pladser..
Spurs er i øvrigt foran. Darren Bent stod for målet.
Er det ikke hans første sæsonmål?
Martin Laursen har scoret for Aston Villa i dag (1-0). De fører 2-0 over Derby.
Flax_Generous
03-11-2007, 18:06
Liverpool er sat'me et ringe fodboldhold... Blackburn er klasser over dem.
Scor nu det mål Blackburn :D
Liverpool_sucks
03-11-2007, 18:42
Scor nu det mål Blackburn :D
e
d
i
t
.
.
Come on! På en lortedag, kunne det være rart, at trække fra scouserne!
Er der nogen, der ser kampen? Hvem spiller bedst?
Glory Man United
03-11-2007, 19:00
En noget rodet kamp...
5 min igen
Glory Man United
03-11-2007, 19:02
Nøøøøøøøj en chance Kuiyt brændte :juhuuuu:
Glory Man United
03-11-2007, 19:04
"Rocking" og en til
2 min lagt til
Liverpool_sucks
03-11-2007, 19:05
svært at sige, meget kedelig kamp.. men liverpool er begyndt med at angribe..
Kunne de ikke lige tabe, og få et spark i skridtet, inden de møder Besiktas på tirsdag :D
Glory Man United
03-11-2007, 19:06
Slut 0-0
Jeg vandt 550 på den blev uafgjort, så det er fint med mig ;)
Liverpool er alligevel ikke nogen seriøs udfordre til mesterskabet :D
Dejligt. Må være frustrerende at være Liverpool fan :D
Lorensen
03-11-2007, 19:13
men liverpool er begyndt med at angribe..
Den må du sku længere ud på landet med ?
Den må du sku længere ud på landet med ?
Jo i stedet for lange afleveringer, er de begyndt at skyde på mål fra egen banehalvdel. ;)
Liverpool_sucks
03-11-2007, 22:23
Madrid 0-2 sevilla
Ros til dommeren for at have givet 2 gule kort for film, indenfor 2-3 minutter. Det er sjældent man ser så kontant én dommer.
Tyndt at smide Ramos ud for så lidt.. Real Madrid spillede desværre sindssygt dårligt og var fuldstændig ufarlige i stort set hele pakmpen..
Dejligt. Må være frustrerende at være Liverpool fan :D
Prøv du at gå ind og læse på deres forum, og så bliver det bekræftet! Der er godt nok nogen der er sure! :)
Godt at Liverpool ikke vandt, mens vi fik uafgjort i kampen. Så alt er ved det samme som i sidste uge, andet end at Chelsea rykker nærmere, og vi har overstået en svær udekamp.
Rossi har scoret mod atletico.. det står 2-2, men han blev hevet ud i pausen.. han er nu på en delt 1 plads.. ved godt han tager alle straffesparkene, og at han selv ville væk osv osv, men ham kunne jeg godt tænke mig i klubben.. om ikke andet bare en sæson for at se om han kan passe ind eller om han er for ens rooney og tevez..
Rossi har scoret mod atletico.. det står 2-2, men han blev hevet ud i pausen.. han er nu på en delt 1 plads.. ved godt han tager alle straffesparkene, og at han selv ville væk osv osv, men ham kunne jeg godt tænke mig i klubben.. om ikke andet bare en sæson for at se om han kan passe ind eller om han er for ens rooney og tevez..
Har han spillet ringe siden han blev hevet ud i pausen?
Har han spillet ringe siden han blev hevet ud i pausen?
Kan desværre ikke se den, men hvis det er pga ringe spil skal det virkelig værre skidt for at veje op med et mål.. tror mere på skade, men det er bare et skud..
West Ham fører 1-0 over Bolton. Bolton ligner et nedrykkerhold, og de har da helt tabt pusten efter Alladayce fosvandt i sommers.
Fuck hvor jeg hader Nolan.. Han scorer i 2 ½ minuts overtid mod West Ham.. Der gik jeg lige glip af 1300 kr.. :(
Getafe vandt 2-0 på straffe i 80 min og andet mål kom i 81 minut.. Nu skal laudrup passe på at det ikke bliver en vane.. hehe.
ej spøg til side.. håber virkelig det kommer til at gå godt for ham, og jeg tror at alt over 15 pladsen må betegnes som absolut godkendt..
Holmskov
04-11-2007, 18:17
BUM....... Så er Brøndby foran.."Rocking"
Og Vejle fører 1. division med 6 point. 7 point til tredjepladsen.
Fuck jeg bliver fuld i næste sæson...
Don Kafai
04-11-2007, 19:02
Brøndby vinder 3-0 efter at have spillet som en pose lort!
4 sejre i de sidste 5 kampe som har inkluderet 2 kampe i Odense, det er bestemt godkendt. Udover OB slår man AGF, Viborg og Lyngby som er de 3 bundhold, så sådan skal man da gøre for at slippe væk fra bunden.
Godt at se Brøndby er tilbage.. ihvert fald resultatmæssigt..
Brøndby vinder 3-0 efter at have spillet som en pose lort!
Nu så jeg ikke kampen.. men et virker da som et kæmpe skridt fremad.. hvis man kan score 3 mål i en lortekamp hva kan man så ikke få ud af det når det hele kører..
I øvrigt et dejligt overlap ved mål nummer 2. Kanon mål, hvis den havde gået ind første gang, og ikke havde ramt stolpen.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=75756
Nogen der har den tackling på film?? det lyder vildt..
Arbejder på sagen Kofo ;)...
Liverpool_sucks
05-11-2007, 21:33
city 1-0 sunderland
Edit:19 minutter tilbage
Tror du valgte den forkerte tråd. Det her er Andre spillere. Hehe ;)
Glory Man United
06-11-2007, 13:47
Liverfool-Besiktas i aften.....Håber nu at scouse bastarderne napper min 1 point, så de kan slutte på 3. pladsen og komme med i Anders And Cuppen ;)
Jeg håber så meget Liverpool ryger helt ud. Kan ikke fordrage dem, og selvom de ikke røg i Uefa Cuppen og slet ikke skulle spille noget, så frygter jeg dem på ingen måde. De fik en god start, men når de ikke kan slå Blackburn, Portsmouth, Birmingham og et Tottenham hold i krise, så er det ikke noget at råbe hurra for.
Jeg håber så meget Liverpool ryger helt ud. Kan ikke fordrage dem, og selvom de ikke røg i Uefa Cuppen og slet ikke skulle spille noget, så frygter jeg dem på ingen måde. De fik en god start, men når de ikke kan slå Blackburn, Portsmouth, Birmingham og et Tottenham hold i krise, så er det ikke noget at råbe hurra for.
ENIG.... kunne være så konge at se dem ende på sidste pladsen i gruppen.. og selvom de ikke har nogen tunering og kæmpe for i næste sæson bliver de stadig ikke noget trussel, med den træner..
Synes nu heller ikke Liverpools trup er særlig bred. De har et par gode induvialister i Torres, Gerrard, Agger og Xabi Alonso, men mange af de andre synes jeg ikke er gode nok til et topklub som Liverpool. Jeg kan i flæng nævne: Benayoun, Crouch, Riise, Hyypia osv.
Lad os håbe at Liverpool bliver smadret af Besiktas i aften - jeg vil elske at se Liverpoolsfans græde snot over at de har haft en så dårlig sæson start, og ikke kunne gå videre i CL-gruppespil (CL som har været deres varetegn under Rafa Benitez!)! "Rocking"
Synes nu heller ikke Liverpools trup er særlig bred. De har et par gode induvialister i Torres, Gerrard, Agger og Xabi Alonso, men mange af de andre synes jeg ikke er gode nok til et topklub som Liverpool. Jeg kan i flæng nævne: Benayoun, Crouch, Riise, Hyypia osv.
Vil dog lige nævne at arbeloa gør det rigtigt godt indtil videre i aftenens kamp.. minder en del om evra indtil videre..
Liverpool spiller det flotteste fodbold længe, men Besiktas bider nu sjældent fra sig. 2-0.
Rosenborg er sgu kommet foran i Valencia, på mål af Iversen. Vinder de den, så ligner de virkelig et hold, der skal videre til ottendedelsfinalerne.
Liverpool_sucks
06-11-2007, 20:25
Porto 1-0 Marseille
Mål af Sektioui, 27min
Hvis man ønsker Liverpool ud, så er Porto sejr måske det bedste. Så er der stadigvæk fire point op til nummer 1 og 2.
Godt at Porto fører, nu hvor Beksiktas ikke lige kan ordne Liverpool :)
Liverpool_sucks
06-11-2007, 20:33
Celtic 1-0 benfica
Mål af McGeady, 45min
Ja det er så utroligt men sandt.. liverpool spiller faktisk noget der minder om rigtig fodbold.. så har man også set det med..
Liverpool_sucks
06-11-2007, 20:51
Porto 1-1 Marsielle
Mål af naing 47min (Marsielle)
3-0 til scouserne.. benayoun igen..
4-0. Benayoun har lige lavet det tyndeste hattrick jeg har set i mange år... Det er simpelthen ikke godt nok af Besiktas!
Nu er Liverpool hvertfald sikret 3. pladsen. Medmindre Besiktas scorer 3 mål.
Liverpool_sucks
06-11-2007, 21:00
Lazio 1-0 Bremen
Mål af Rocchi, 57min
Edit:
Valencia 0-2 Rosenborg
Mål af Iversen, 58
Stort af Rosenborg. De har leveret et par gode resultater i år.
Det ville være genialt at trække dem, hvis de bliver nr 2 i deres pulje.
Liverpool_sucks
06-11-2007, 21:11
Shakhtar 0-1 Milan
Mål af Iazaghi, 66min
Liverfool 5-0 Gerrard
Liverpool_sucks
06-11-2007, 21:15
Lazio 2-0 Bremen
Mål af Rocchi, 68min
Edit:
Shakhtar 0-2 Milan
Mål af kaka, 72min.. kaka score mange mål.. :rant:
5-0 til liverpool.. hattrick at benayoun og det sidste her af gerrard.. vil dog sige at jeg ikke er sejr der imponere mig noget særligt.. ligesom arsenals 7-0 kamp.. de to sidste mål benayoun lavede så jeg ikke men har fået fortalt at de begge to var på repost hvor den ryger lige ud til ham fordi målmanden ikke kan holde den.. og så er besiktas forsvar jo ikke eksisterende.. og skudstatistikken for skud inden for rammen siger 12-0 i liverpools farvør og det siger vel også lidt om modstanderen.. så jo det kan da godt være det kan give liverpool et lille løft selvtillidsmessigt og bevares de har da også spillet bedre end de plejer, men mod en rigtig dårlig modstander..
Liverpool_sucks
06-11-2007, 21:20
Liverfool 7-0
2 Mål af babel.. :rant:
Edit: Porto 2-1 Marsielle
Mål af Lizandro, 78min
Besiktas er da en skandale... De gider jo ingenting.
Besiktas er da en skandale... De gider jo ingenting.
Præcis.. kan ikke engang blive irriteret over at liverpool scorer så meget, for der er jo ikke noget at fejre bagefter.. jo herregud de vinder, stort og det er vel også flot nok, men husk lige på at det var samme hold de tabte 2-1 til på udebane, og de har nu skrabet 4 point sammen på ligeså mange kampe.. så det siger vidst mere om modstanderen(eller mangel på samme) end om liverpool.. ingen respekt for dem..
EDIT: og så blev det så 7-0.. fuck besiktas indsats er til grin.. det er jo ikke ligefrem roma:juhuuuu:
Har sjældent set så dårlig spil... selv brøndby gav os da mere modstand i 98-99...
Har sjældent set så dårlig spil... selv brøndby gav os da mere modstand i 98-99...
Ja og alligevel skal vi nu til at høre på hvordan de bare er verdens bedste osv osv.. haha.. men hva fanden.. små hjerner, små glæder:D
Men de skal bare ikke vinde 8-0... de har fandme ikke fortjent at sætte ny rekord...
Men de skal bare ikke vinde 8-0... de har fandme ikke fortjent at sætte ny rekord...
Ja det har du self ret i.. ville trods alt være lidt ærgeligt..
EDIT: der blev det så 8-0.. satans.. men altid noget at porto er foran igen.. så rykker det ikke det store..
Så nåede Besiktas alligevel klimaks, ved at trække Liverpool i offside.
Liverpool_sucks
06-11-2007, 21:30
Desværre.. 8-0 mål af tower
Så er vi jo bare nød til at slå den imorgen;)
Hvad sker der lige for LFC!? Eller rettere sagt; hvad sker der lige for Besiktas! Men det er da altid noget, at LFC vælger at score alle deres mål i én kamp og ikke fordeler dem ud over flere kampe :D
Liverpool_sucks
06-11-2007, 21:33
Lazio 2-1 Bremen
Mål af Deigo, 88min(pen)
Så er vi jo bare nød til at slå den imorgen;)
Haha.. fuck hvor griner når man tænker over det.. shit det kunne være konge lige at pille tosserne ned fra deres piedestal kun en enkelt dag efter..:devill:
Jeg håber ikke, at der var nogen udenfor Europa, der så dagens kamp. Besiktas er da den dårligste reklame nogensinde. Men flot af Liverpool; det må man tage hatten af for. Og så kan de altså synge højere end hvilken som helst United hjemmekamp.
nu satser jeg bare på at porto og marseille tager mindst 1 point fra liverfool.. for man må gå ud fra at de begge vinder over besiktas og så kan liverpool ikke nå det.. og hvis liverpool vinder over begge så skal marseille vinde rigtig stort over besiktas for at vinde på målscorer.. eller er det indbyrdes opgør der tæller først ved pointlighed??
United DK
06-11-2007, 21:40
Når man taber 8-0 til Liverpool, så er man fandeme ringe! Dog flot af Liverpool, at de som et af de mest målfattige hold i Europa, nu har rekorden, for den største sejr i CL-historien.
Og så kan de altså synge højere end hvilken som helst United hjemmekamp.
Ja det må jeg give dig ret i.. selvom man har hørt flere steder at der ikke er mere stemning på anfield end andre engelske stadions.. men det er der altså, det må man gi dem..
Når man taber 8-0 til Liverpool, så er man fandeme ringe! Dog flot af Liverpool, at de som et af de mest målfattige hold i Europa, nu har rekorden, for den største sejr i CL-historien.
Er der nogen der har en liste over de 5 største eller noget i den stil?? bare så man kan prøve at sammenligne hvilken der har været den flotteste/sværeste.. det er jo nok ikke denne..
Kan godt forstå de er glade inde på liverpool's forum, men denne kommentar er måske lige lidt overkill: "Vi är värdens beste!" og "Kewell viste et par at takterne der på dagen gør ham til en af verdens bedste wings".. den sidste kan jeg heller ikke være helt enig i..
Og til dem der måske syntes jeg lyder misundelig så er det ikke misundelse, men had.. jeg hader at se dem vinde, også selvom det er mod et lortehold, og at det så skal være så stort er bare dobbelt nederen..
Liverpool_sucks
06-11-2007, 21:45
Roma er meget stræker end Besiktas.. 7-1..
Kunne forstille mig at vi ligger i top 3 over de sværeste storsejre efter vores massakre sidste år... Men kan ikke forstille mig hvad der skulle forpure en massakre i morgen hvis vi bare stiller med nogenlunde stærkeste...
United DK
06-11-2007, 22:04
Den største sejr er Liverpools sejr i aften, efter den deler Juventus og Arsenal med 7-0 hver, over hhv. Slavia Prag og Olympiakos (2003).
Hvis vi tager hele Europa Cuppens historie, fra 1955/56 og til i dag, så vil jeg næsten tro, at vores 10-0 sejr over Anderlecht i 1956 (mener jeg det var), er den største sejr nogensinde, men jeg er ikke sikker.
nu satser jeg bare på at porto og marseille tager mindst 1 point fra liverfool.. for man må gå ud fra at de begge vinder over besiktas og så kan liverpool ikke nå det.. og hvis liverpool vinder over begge så skal marseille vinde rigtig stort over besiktas for at vinde på målscorer.. eller er det indbyrdes opgør der tæller først ved pointlighed??
Indbyrdes opgør tæller først i UEFA-regi. Det vil sige, at Liverpool højst sandsynligt skal vinde begge de sidste kampe for at gå videre. Portos sejr over Marseille var det bedste resultat med henblik på exit til Liverpool. Nu må vi bare håbe, de kan holde niveauet i de to sidste kampe.
Btw. nogen der har set Sektiouis mål for Porto til 1-0. Virkelig flot sololøb fra midten.
Portos mål til 1-0 var en helt fantastisk solopræstation. Virkelig flot mål. Det må være et af de bedste indtil videre, i turneringen.
føj sikke mange "heldige" scouser mål. Men man må sige af deres rekord er noget atypisk for deres sædvanlige spillestil...
PerRonaldo
06-11-2007, 22:55
Jeg forstår ikke hvorfor i hele tiden går i forsvar når liverpool eller arsenal præstere noget stort.. Ja vi slog Roma 7-1 og det betragter vi som større! Men er det nu også det??? Vi har syv skud på mål og score syv mål.. alt hvad vi røre ved i den kamp lykkedes... Liverpool og arsenal præstere det samme, ikke mod på papiret samme modstander, men som besiktas og slavia prag, så fik roma også et kæmpe kollaps mod os. Sådan er det!
Jeg mener ikke vores præstation er så meget større end de andres, for den måde Roma spillede på mod os var da helt til grin og selv et hvert superliga hold ville have gjort bedre og samtidig gik alt hvad vi skød på i mål! Man kan så sige at forskellen er at vores kamp var en knald eller fald kamp, det var de andre ikke.
Liverpool har rekorden mod et hold som altid har gjort det okay, og faktisk i champions league sammenhæng har gjort det bedre end Roma. Hatten af for Liverpools præstation til aften, håber bare ikke det giver dem et boost, men tror desværre at de går videre..
Den største sejr er Liverpools sejr i aften, efter den deler Juventus og Arsenal med 7-0 hver, over hhv. Slavia Prag og Olympiakos (2003).
Hvis vi tager hele Europa Cuppens historie, fra 1955/56 og til i dag, så vil jeg næsten tro, at vores 10-0 sejr over Anderlecht i 1956 (mener jeg det var), er den største sejr nogensinde, men jeg er ikke sikker.Jeg ved ikke, om det er rekorden, men Liverpool vandt 11-0 over Strømsgodset i '74: http://www.lfchistory.net/viewgame.asp?game_id=815&Season_id=16
Jeg ved ikke, om det er rekorden, men Liverpool vandt 11-0 over Strømsgodset i '74: http://www.lfchistory.net/viewgame.asp?game_id=815&Season_id=16
Det var vel ikke CL? :confused:
United DK
07-11-2007, 06:06
Jeg ved ikke, om det er rekorden, men Liverpool vandt 11-0 over Strømsgodset i '74: http://www.lfchistory.net/viewgame.asp?game_id=815&Season_id=16
Nu tænkte jeg kun på mesterholdenes Europa Cup/CL, og Liverpools 11-0 sejr kom i en kamp, i pokalvindernes Europa Cup.
United DK
07-11-2007, 06:11
Jeg forstår ikke hvorfor i hele tiden går i forsvar når liverpool eller arsenal præstere noget stort.. Ja vi slog Roma 7-1 og det betragter vi som større! Men er det nu også det??? Vi har syv skud på mål og score syv mål.. alt hvad vi røre ved i den kamp lykkedes... Liverpool og arsenal præstere det samme, ikke mod på papiret samme modstander, men som besiktas og slavia prag, så fik roma også et kæmpe kollaps mod os. Sådan er det!
Jeg mener ikke vores præstation er så meget større end de andres, for den måde Roma spillede på mod os var da helt til grin og selv et hvert superliga hold ville have gjort bedre og samtidig gik alt hvad vi skød på i mål! Man kan så sige at forskellen er at vores kamp var en knald eller fald kamp, det var de andre ikke.
Liverpool har rekorden mod et hold som altid har gjort det okay, og faktisk i champions league sammenhæng har gjort det bedre end Roma. Hatten af for Liverpools præstation til aften, håber bare ikke det giver dem et boost, men tror desværre at de går videre..
Vi kan i hvertfald godt blive enige om, at når man vinder så stort som 7-1 eller 8-0, så skyldes det i høj grad, manglende klasse hos modstanderholdet.
Mht. forsvar af vores 7-1 sejr, så er jeg ærligtalt ligeglad med, om Liverpool vinder 1-0 eller 10-0, for vi er jo stadig bedre end dem, og det er det der tæller.
Rigtig flot af Liverpool at vinde 8-0. Det sker sjældent, og det er utroligt, at Arsenals sejr bliver slået allerede runden efter. En stor præstation, men jeg synes altså at der er for mange hold i CL, der bare ikke har klassen. Beksiktas, Dynamp Kiev, Dynamo Buckerest og Slavia Prag. At hold som dem kan ende i CL, er mig en stor gåde. Flot gået af Liverpool, men en anden stor stor sentation er, at Rosenborg nu ser ud til at komme i ottendedelsfinalen efter deres 2-0 sejr på Mestailla.
Glory Man United
07-11-2007, 06:37
Rigtig flot af Liverpool at vinde 8-0. Det sker sjældent, og det er utroligt, at Arsenals sejr bliver slået allerede runden efter. En stor præstation, men jeg synes altså at der er for mange hold i CL, der bare ikke har klassen. Beksiktas, Dynamp Kiev, Dynamo Buckerest og Slavia Prag. At hold som dem kan ende i CL, er mig en stor gåde. Flot gået af Liverpool, men en anden stor stor sentation er, at Rosenborg nu ser ud til at komme i ottendedelsfinalen efter deres 2-0 sejr på Mestailla.
Tror nu nok Rosenborg taber til Chelsea (hj) og Schalke (ude).....
TrincoBoy
07-11-2007, 06:38
Er der nogle jer der ved hvornår man holder jul i Tyrkiet?
For det var da godt nok mange gaver tyrkerne fik delt ud igår. Har da aldrig set så et tandløst spil, som de leverede igår. Også skulle det lige ske mod ellers et fantasiløst Liverpool hold. Nøj, det må godt nok være ubehageligt at være besiktas spiller onsdag morgen.....
.....hvis de da ellers kan vågne op fra deres koma
Tror nu nok Rosenborg taber til Chelsea (hj) og Schalke (ude).....
Det skal du ikke sige. Når de kan slå Valencia ude og hjemme, hvorfor så ikke Chelsea og Schalke?
United DK
07-11-2007, 08:18
En stor præstation, men jeg synes altså at der er for mange hold i CL, der bare ikke har klassen. Beksiktas, Dynamp Kiev, Dynamo Buckerest og Slavia Prag. At hold som dem kan ende i CL, er mig en stor gåde.
Jeg synes det er forkert at sige, at de nævnte hold ikke har klassen, for Besiktas slog altså Liverpool for et par uger siden, Dynamo Kiev kunne godt have fået mindst et point hjemme mod Sporting, men taber pg.a. en målmandsfejl. Steaua Bukarest har også givet god modstand, bl.a. ved at være tæt på en uafgjort mod Arsenal, og Slavia Prag slog Ajax i kvalen, og udover 7-0 fadæsen på Emirates, har de gjort en god figur.
Der var også engang, hvor Spanien slog Østrig 9-0 i en kval.kamp, til et eller andet mesterskab, men derfor er Østrig jo ikke et sekunda hold. Nogengange har holdene bare nogle gevaldige offdays, og når det sammentidig kulminere med, at modstanderholdet har en perfekt dag, ja, så får vi nogengange, de her sindsyge resultater.
PerRonaldo
07-11-2007, 08:35
Vi kan i hvertfald godt blive enige om, at når man vinder så stort som 7-1 eller 8-0, så skyldes det i høj grad, manglende klasse hos modstanderholdet.
Mht. forsvar af vores 7-1 sejr, så er jeg ærligtalt ligeglad med, om Liverpool vinder 1-0 eller 10-0, for vi er jo stadig bedre end dem, og det er det der tæller.
Præcis.. Jeg er også ligeglad med at de vinder en kamp 8-0. Men der er bare for mange der skynder sig at forsvare sig med at vi slog Roma og roma er et bedre hold og osv. osv. I stedet for bare at anerkende at en rival har slået en rekord. Jeg forstår ikke hvem de forsvare sig imod, for der har da ikke været nogen fra liverpool og skrive at deres sejr er større end vores.
United DK
07-11-2007, 11:27
Målrekorderne i mesterholdenes Europa Cup/CL (sakset fra Wikipedia):
Biggest wins
Liverpool beat Beşiktaş J.K. 8-0 on November 6, 2007 at Anfield, Liverpool. This is the largest margin of victory in the current Champions League format.
Dinamo Bucuresti beat Crusaders 11-0
Manchester United beat R.S.C. Anderlecht 10-0 on September 12, 1956 at Old Trafford, Manchester.
Ipswich Town beat Floriana 10-0 on October 26, 1962 at Portman Road, Ipswich.
SL Benfica beat Stade Dudelange 10-0 on October 05, 1965.
Leeds United beat SFK Lyn Oslo 10-0 at Elland Road, Leeds.
Borussia Mönchengladbach beat EPA Larnaca 10-0
Ajax beat AC Omonia 10-0
Feyenoord beat KR Reykjavík 12-2
Glory Man United
07-11-2007, 11:30
Det skal du ikke sige. Når de kan slå Valencia ude og hjemme, hvorfor så ikke Chelsea og Schalke?
Fordi de nu er advaret.....Chelsea er stærke pt, og Schalke taber ikke hjemme til dem
Sjovt som Chelsea og Peter Kenyon pludselig har skiftet mening. Før i tiden ville de jo gøre alt for at komme med i G14, og Kenyon er tidligere formand for organisationen..
Fordi de nu er advaret.....Chelsea er stærke pt, og Schalke taber ikke hjemme til dem
Det ændrer da ikke på sagen. Rosenborg har vist de er stærke ved to sejre over Valencia, så de kan da sagtens slå Chelsea og Schalcke for den sags skyld. Valencia er tilgengæld stort set ude. :lolol:
Liverpool_sucks
07-11-2007, 18:19
Sjovt som Chelsea og Peter Kenyon pludselig har skiftet mening. Før i tiden ville de jo gøre alt for at komme med i G14, og Kenyon er tidligere formand for organisationen..
Hvad er G14..!?
Hvad er G14..!?
Det er vist de 14 største klubber i Europa der samlet i en slags organitation. Hvad de laver ved jeg ikke, men vi er med i den ihvertfald. :)
Det er vist de 14 største klubber i Europa der samlet i en slags organitation. Hvad de laver ved jeg ikke, men vi er med i den ihvertfald. :)
Der er vist nok 18 klubber i den i øjeblikket, men de satser på at blive 50 eller sådan noget på et tidspunkt.. de har bl.a. inviteret FCK
Liverpool_sucks
07-11-2007, 18:45
Jeg fandt noget her...
http://www.g14.com/main.php
In the current football context and structures , decisions that affect the clubs do not take sufficient account of their views, their needs and experience because, until now, they were not directly involved in the opinion and decision building process.
As a consequence, G-14, based on its legitimacy of being "the voice of the clubs", has a clear objective: to give club football a fair contributory role in the large-scale decisions that will make the football of tomorrow while guaranteeing :
The prosperity and continuity of the clubs as key actors of football
The standard quality of the game itself (excitement, spectacle, etc.)
The continuity of the sport and its values
The principal background
Football's historical structures which were set up and developed at a time when they were perfectly capable of serving the cause are now facing a new political, competitive ,financial, and legal contexts.
It appears that the core activity of football nowadays rather resides within club football than amongst the national teams competitions.
Therefore, and as a consequence of their historical-based structures and constitutions, the FA and their global association currently exploit an expertise, which does not lie in the day-to-day running of club football.
The time may have come to consider reforming these structures and the way football is managed nowadays to enable it to succeed in evolving in the right direction.
There is no doubt that, as the primary exponents of top club football in Europe, and throughout the World, G-14 has a desire, and a right, to have its voice heard. It is the fervent belief of the group that football will benefit as a whole, not just the member clubs of G-14.
PerRonaldo
08-11-2007, 19:35
fck bagud 0-1 til pana... Skidt i og med fck har haft mange store muligheder allerede, men formår ikke at udnytte dem. Det bliver svært nu!
Danielsen
08-11-2007, 19:36
Helsingborg er foran 3-1 mod Galatasary, i Tyrkiet..... med 13 min tilbage! Lidt vildt!!
"vores egen" Larsson har scoret et af målene..... Hehe, sikke et sjovt skäg Larsson har fået.
PerRonaldo
08-11-2007, 19:41
Og aab.. skidt danmark!!
Vi kan alle blive enige om at Ronaldinho er en fantastisk spiller som alle klubber gerne vil have. Chelsea er her for tiden igang med at købe "Den Nye Ronaldinho", Lulinha, en gut fra Brassilien som spiller på den offensive midtbane.
Udover det har vi også "Den Nye Ronaldinho" i form af Anderson og hvis nu Arsenal gik ud og købte Kerlon kunne de også få deres egen "Nye Ronaldinho", og på den måde kunne alle engelske storklubber(scouserne kan rende mig) få hver deres og alle ville være glade:lolol:
Og FCK. Surt for dansk fodbold, hvis begge hold taber hjemme i deres første kamp.
Men pyha, Niclas Jensen koster målet. Han er ved at give en kasse væk allerede inden målet, ved et utrolig ringe hjørnespark, som giver grækerne en farlig kontra. Få ham nu væk fra det hold.!
Panathinaikos har gjort det flot. De er bedre end forventet synes jeg.
EDIT: Super med et point til AAB i de sidste minutter af kampen. Et point er trods alt bedre end ingenting. De har stadig en lille chance for at knibe sig videre..
Det er ved at være trættende at læse om alle de "nye" spillere der er. En fransk midtbane spiller med potentiale er den nye Zidane, alle brasilianske spillere er den nye Ronaldo eller Ronaldinho mens alle argentinere er den nye Maradona.
Se bare på Bellion. Han blev jo døbt den nye Henry :lol: Udelukkende pga hans hurtighed. Så ro på, ikke alle de "nye" store spillere, er hvad de beskrives til at være..
Det er ved at være trættende at læse om alle de "nye" spillere der er. En fransk midtbane spiller med potentiale er den nye Zidane, alle brasilianske spillere er den nye Ronaldo eller Ronaldinho mens alle argentinere er den nye Maradona.
Se bare på Bellion. Han blev jo døbt den nye Henry :lol: Udelukkende pga hans hurtighed. Så ro på, ikke alle de "nye" store spillere, er hvad de beskrives til at være..
Enig! gider ikke at høre på det mere, for det er ved at blive alt for meget at en ny potientel stjerne automatisk bliver dødbt efter deres nationalitets store stjerne!
Fint at AaB får et point i deres kamp, mens det er skidt hvis FCK ikke vinder, eller i det hele taget får point i denne kamp - så kommer det godt nok til at se svært ud for Københavnerne!
Så blev der straffe! og det blev misset!!! skidt Hjalte!
hvem har vi i danmark?? den nye grønkjær... nej vel, det klinger ikke af klasse.. forslag????
hvem har vi i danmark?? den nye grønkjær... nej vel, det klinger ikke af klasse.. forslag????
Man kan kalde Mads Laudrup for den nye Laudrup?
Kahlenberg var vidst den nye Laudrup en årgang, mens Schmeichel er den nye Schmeichel vel;)
Angående unge spiller med stor fremtid, hvordan går det egentlig for Adu i Benfica??
Det er ikke godt for dansk fodbold, Men tror FCK for udlignet :D
De spillede uafgjort 1-1
Okay.
Hvor meget tabte Aab?
De fik 1-1 i de sidste minutter på mål af Lindström, og kom bagud efter selvmål af M. Jakobsen :)
De fik 1-1 i de sidste minutter på mål af Lindström, og kom bagud efter selvmål af M. Jakobsen :)
Okay hehe :D
Skidt for dansk fodbold at FCK ikke får point på hjemmebane mod Panathinaikos - det bliver svært nu her, når de skal til Moskva og at Madrid hjemme
Men omvendt fint at AaB får point mod et erfarent hold som Anderlecht
SantasLittleHelper
08-11-2007, 21:30
Aab skulle bare næsten ha vundet denne kamp for at gå videre og det kunne de da også sagtens for Anderlecht virkede meget tandløse på dagen i hvert fald. Nu skal Aab næsten slå Getafe, ellers er det slut og det tror jeg til gengæld de får meget svært ved, men det er selvfølgelig ikke umuligt specielt når Getafe nedprioriterer UEFA i forhold til La Liga. Men alt i alt tror jeg ikke Aab får mere end de 3 point de nærmest kan sove sig til i tel Aviv.
PerRonaldo
08-11-2007, 21:39
Både og fck og aab er så godt som færdige.. Desværre!
United DK
09-11-2007, 06:19
Bayern München - Bolton 2-2
Dette resultat siger vel alt, om styrkeforholdet mellem PL og Bundesligaen? Den suveræne nr. 1 i Tyskland mod nr. 19 i England, og så ender den uafgjort.
Der er godt nok sket noget siden 1999 og 2001, hvor Bayern jo var både tabende og vindende finalist i CL.
PerRonaldo
09-11-2007, 09:43
Bayern München - Bolton 2-2
Dette resultat siger vel alt, om styrkeforholdet mellem PL og Bundesligaen? Den suveræne nr. 1 i Tyskland mod nr. 19 i England, og så ender den uafgjort.
Der er godt nok sket noget siden 1999 og 2001, hvor Bayern jo var både tabende og vindende finalist i CL.
Øhh... Nej! Sådan kan man ikke sætte det op. For hvordan er styrkeforholdet så på norge og spanien? Rosenborg(5 i ligaen) slog Valencia(4 i ligaen) i to opgør, det vil sige at norges 5. plads er bedre end spaniens 4. plads...?
Selvfølgelig ikke, og bolten var også lidt heldige, men også dygtige og hatten af for det. Bayern er et storhold og med toni og klose på toppen kan alt ske.
Glory Man United
09-11-2007, 10:01
Øhh... Nej! Sådan kan man ikke sætte det op. For hvordan er styrkeforholdet så på norge og spanien? Rosenborg(5 i ligaen) slog Valencia(4 i ligaen) i to opgør, det vil sige at norges 5. plads er bedre end spaniens 4. plads...?
Selvfølgelig ikke, og bolten var også lidt heldige, men også dygtige og hatten af for det. Bayern er et storhold og med toni og klose på toppen kan alt ske.
I har jo begge ret/uret. United DK har ret i, at PL er klasser over Bonde Ligaen, men selvfølgelig har Bayern normalt klassen
PerRonaldo
09-11-2007, 10:20
I har jo begge ret/uret. United DK har ret i, at PL er klasser over Bonde Ligaen, men selvfølgelig har Bayern normalt klassen
Ja, men kan da ikke vurdere det ud fra den kamp. Jeg er godt klar over at den egenlske liga er klasser over bundes ligaen, men vil da næsten vædde alt hvad jeg ejer på at bayern ville kunne klare sig i toppen af den engelske liga. Så dermed mener jeg ikke at fordi de kun klare 2-2 mod bolton, er de ikke bedre og at styrkeforholdet på toppen af bundesligaen hører til i bunden af den engelske!
United DK
09-11-2007, 10:46
Jeg synes der er en væsentlig forskel på Valencia-Rosenborg kontra Bayern-Bolton, for i det ene af opgørene er det store hold (Valencia) i krise, og så er det kun nr. 4 mod nr. 5 fra to ligaer, mens det i det andet opgør, er det store hold (Bayern) der kører derudaf, mens det mindre hold (Bolton) er, om ikke i krise, så i hvertfald noget lignende. Udover det, så ligger Bayern nr. 1 i Tyskland, mens Bolton altså kun ligger nr. 19 i PL.
Glory Man United
09-11-2007, 11:05
Ja, men kan da ikke vurdere det ud fra den kamp. Jeg er godt klar over at den egenlske liga er klasser over bundes ligaen, men vil da næsten vædde alt hvad jeg ejer på at bayern ville kunne klare sig i toppen af den engelske liga. Så dermed mener jeg ikke at fordi de kun klare 2-2 mod bolton, er de ikke bedre og at styrkeforholdet på toppen af bundesligaen hører til i bunden af den engelske!
Vi og Chelski er en klasse over Bayern, spørgsmålet er så om ikke Arsenal er bedre end Bayern også....men måske en 4.plads, hvis de spillede i PL???
ChristianR
09-11-2007, 11:25
Jeg synes der er en væsentlig forskel på Valencia-Rosenborg kontra Bayern-Bolton, for i det ene af opgørene er det store hold (Valencia) i krise, og så er det kun nr. 4 mod nr. 5 fra to ligaer, mens det i det andet opgør, er det store hold (Bayern) der kører derudaf, mens det mindre hold (Bolton) er, om ikke i krise, så i hvertfald noget lignende. Udover det, så ligger Bayern nr. 1 i Tyskland, mens Bolton altså kun ligger nr. 19 i PL.
Så skal I jo lige huske, at Bayern stillede med et reservespækket hold, da de har Bundesliga kamp mindre end 48 timer efter. United røg jo også ud i Carling Cup'en. Er Premier League så ikke den bedste engelske liga?;)
Glory Man United
09-11-2007, 11:34
Så skal I jo lige huske, at Bayern stillede med et reservespækket hold, da de har Bundesliga kamp mindre end 48 timer efter. United røg jo også ud i Carling Cup'en. Er Premier League så ikke den bedste engelske liga?;)
Hvor har du det fra?
Sgu da en OK opstilling fra Bayern:
Bayern München: Kahn - Lell, Lucio, van Buyten, Jansen - Schweinsteiger (Altintop 73), van Bommel, Ottl, Ribéry (Kroos 61) - Klose, Podolski (Toni 58´).
Bolton: Al-Habsi - Michalik, AoB, Cid, Gardner - Guthrie, Nolan, McCann, Alonso (Stelios 56´), Braaten (Teymourian 78´) - Davies.
United DK
09-11-2007, 12:11
Nu stillede vi med et reservehold i den kamp, og som du kan se i Glory Man Uniteds indlæg, så stillede Bayern vel i stort set stærkeste opstilling. Det var vel kun Toni og Sagnol der manglede.
Man kan slet ikke sammeligne på den måde.. hvad med da fck slog os i parken??? er fck så ligeså gode som manchester??? og så skidt var det hold altså ikke..
Glory Man United
09-11-2007, 15:15
Man kan slet ikke sammeligne på den måde.. hvad med da fck slog os i parken??? er fck så ligeså gode som manchester??? og så skidt var det hold altså ikke..
Selvfølgelig kan man det....og det var IGEN et reservehold, United stillede med mod FCK. Synes absolut det var interessant at se et bundhold få 2-2 ude mod Tysklands bedste i stærkeste opstilling
ChristianR
09-11-2007, 15:18
Selvfølgelig kan man det....og det var IGEN et reservehold, United stillede med mod FCK. Synes absolut det var interessant at se et bundhold få 2-2 ude mod Tysklands bedste i stærkeste opstilling
I hvert fald en forholdsvis høj instans, der er enig i, at Bayern kunne have stillet en stærkere opstilling: http://www.bold.dk/nyt/?vis=75941.
Med hensyn til United i Parken var det da ikke et decideret reservehold. enig i, det kunne have været bedre. Men det var langtfra et reservehold.
Glory Man United
09-11-2007, 15:48
I hvert fald en forholdsvis høj instans, der er enig i, at Bayern kunne have stillet en stærkere opstilling: http://www.bold.dk/nyt/?vis=75941.
Med hensyn til United i Parken var det da ikke et decideret reservehold. enig i, det kunne have været bedre. Men det var langtfra et reservehold.
Synes du, at dette er reserver ;) :
Bayern München: Kahn - Lell, Lucio, van Buyten, Jansen - Schweinsteiger (Altintop 73), van Bommel, Ottl, Ribéry (Kroos 61) - Klose, Podolski (Toni 58´).
BorVidic og Rio spillede hver 45 min....ellers var det altså kun Rooney og Ronaldo fra den normale start 11er....(Tror jeg nok)
PerRonaldo
09-11-2007, 16:54
Ja det kan man jo sige, men vil da sige der er større forskel på tippeligaen vs. den spanske i forhold til bayern vs. bolton!
Og desuden køre det altså ikke på skinner for bayern, ja de ligger nr. 1, men de seneste uger har de faktisk været i spillemæssig krise!
Du kan jo ikke lave sådan en sammenligning med ligaer.. Det du siger er jo at bayern ikke er bedre end bunden af PL?
Grunden til at PL er større end bundes, er jo ikke fordi bayern spiller uafgjort med et middelmådigt Pl-hold. Det er jo taget ud fra hvor mange storhold der er og hvordan de bla. klare sig i europa.
Chelsea og United er bedst i England, mens der er lidt tvivl om hvem der er det foruden bayern tyskland.. Det ene år er det schalke, så stuttgart og så werder. Hvis vi holder fast i det kan man prøve at lave en sammenligning:
Eks:
Bayern vs. United(ser dem som de bedste i England;)
Chelsea vs. den er svær, men vælger werder.
Arsenal vs. igen svær, men vælger schalke
Liverpool vs. Stuttgart
Min top 4 fra tyskland og england. Tror den ville ende 4-0 til england, men igen svært at sige, da det er svært at lave sammenligninger, men taget ud fra europa sidste år hvor chelsea og united nåede semi finalen og liverpool finalen, så vil jeg mene at det er england der står bedst! 3 engelske hold i semifinalen, 0 til Tyskland.
Edit: En anden ting.. Getafe slog tottenham i ueafa cuppen, de ligger ca. ens i ligaerne, er den spanske så bedre end den engelske??? Getafe stillede uden flere profiler, og vandt alligevel, på udebane hvor de aldrig havde vundet før under laudrup. Konklusion i følge united dk, den spanske er klart bedre end den engelske! ;)
United DK
09-11-2007, 17:09
Det kan godt være jeg er mærkelig, men jeg synes bare det er helt vildt, at Tysklands suveræne nr. 1, i stort set stærkeste opstilling, ikke engang kan slå Englands nr. 19. Det er muligt, at man ikke kan vurdere styrkerne af de to ligaer, udfra en enkelt kamp, men jeg synes stadig det siger lidt om forskellen, på tysk og engelsk klubfodbold.
det var jo det samme med liverpool.. bliver først tævet 2-1 og vinder derefter 8-0 over samme hold.. siger altså meget om hvor meget dagens for og vilje betyder..
Og lad os så lade den diskussion ligge her.
Vi kan vel godt enige om dagsform, kampens forløb, held osv osv betyder meget for hvordan en kamp ender. Desuden er det ret så svært at sammenligne diverse ligaer rundt omkring i Europa med hinanden. Spillestil osv gør det jo svært. Desuden kan man ikke bare sige nr 5 i Tyskland er dårligere end nummer 18 i Spanien for eksempel. Mange ting spiller ind. Så lad os komme videre :)
Lige for at starte noget nyt:P..
http://www.bold.dk/nyt/?vis=75967
Jeg er fuldstændig enig med Wenger.. hvis der kommer pokalvindere med, vil det betyde endnu flere svage hold ala. kiev og besiktas, og det vil så gøre at alle de store hold vil være næsten sikret at gå videre, og de kampe der kommer vil blive utroligt kedelige at kigge på, og jeg tror hurtigt man vil se en dalene interesse for CL..
Hva siger i til det??
Lige for at starte noget nyt:P..
http://www.bold.dk/nyt/?vis=75967
Jeg er fuldstændig enig med Wenger.. hvis der kommer pokalvindere med, vil det betyde endnu flere svage hold ala. kiev og besiktas, og det vil så gøre at alle de store hold vil være næsten sikret at gå videre, og de kampe der kommer vil blive utroligt kedelige at kigge på, og jeg tror hurtigt man vil se en dalene interesse for CL..
Hva siger i til det??
Fuldstændig enig med dig, af samme årsager! De ligegyldige kampe er der rigeligt af! - Dem behøver vi ikke at have i større omfang i CL.
Mange vil sikkert være uenige, da Champions League som den er nu, gør de stærkere endnu stærkere for hvert år der går. Men hvis nu fx FCK går videre til Champions League hvert år, så bliver FCK bare suverænt stærkest i Danmark, og så er vi tilbage ved de ligegyldige kampe..
Fuldstændig enig med dig, af samme årsager! De ligegyldige kampe er der rigeligt af! - Dem behøver vi ikke at have i større omfang i CL.
Mange vil sikkert være uenige, da Champions League som den er nu, gør de stærkere endnu stærkere for hvert år der går. Men hvis nu fx FCK går videre til Champions League hvert år, så bliver FCK bare suverænt stærkest i Danmark, og så er vi tilbage ved de ligegyldige kampe..
Ja men nu er danmark også et lidt atypisk land idet der, normalt, i de seneste år kun har været et hold, fck.. i de fleste andre lande er de mange storklubber og pengemæssigt ligger klubberne også meget længere fra hinanden i danmark end i resten af verden.. ingen i danmark kan jo måle sig med FCK..
United DK
09-11-2007, 21:34
Sådan som CL er nu, er den bedste måde, for så er alle mere eller mindre glade. Så det bør ikke ændres.
Jeg så dog helst, at CL kun var for mesterhold, men så vil interessen for turneringen jo dale, fordi man i dag, ikke giver en skid for bredden.
Sådan som CL er nu, er den bedste måde, for så er alle mere eller mindre glade. Så det bør ikke ændres.
Jeg så dog helst, at CL kun var for mesterhold, men så vil interessen for turneringen jo dale, fordi man i dag, ikke giver en skid for bredden.
hvordan ville du gøre det kun for mesterhold.. så ville det jo blive en meget lille tunering..
United DK
09-11-2007, 22:50
hvordan ville du gøre det kun for mesterhold.. så ville det jo blive en meget lille tunering..
Ja, der ville "kun" være 16 deltager ligesom der var, før man begyndte at lukke de store landes 2'ere, og senere også 3'ere og 4'ere ind.
EDIT: Sidste udgave af CL, kun bestående af mesterhold. (http://www.uefa.com/competitions/ucl/history/season=1996/intro.html)
Ja, der ville "kun" være 16 deltager ligesom der var, før man begyndte at lukke de store landes 2'ere, og senere også 3'ere og 4'ere ind.
EDIT: Sidste udgave af CL, kun bestående af mesterhold. (http://www.uefa.com/competitions/ucl/history/season=1996/intro.html)
ja okay, det kan jeg godt se.. det kunne man sagtens gøre..
Liverpool_sucks
10-11-2007, 13:59
Sunderland 1-0 Newcastle
Sunderland 1-0 Newcastle
Lækkert Keano <3 og lækkert af Danny Higgenbotam, opdraget i United :)
Liverpool_sucks
10-11-2007, 14:08
Lækkert Keano <3 og lækkert af Danny Higgenbotam, opdraget i United :)
1-1 :titte:
United DK
10-11-2007, 14:48
Heldigt mål af Newcastle, og de er i det hele taget, heldige med det ene point.
Thomas Hansen
10-11-2007, 15:50
Stuttgart- Bayern 3-0 62 min spillet
Ærgeligt med Sunderland. Jeg håber virkelig Sunderland bliver oppe! Derby ligner allerede et hold, der er på vej ned. 0-5 til West Ham i dag.
Liverpool - Fulham 0-0 efter 60 minutter. Alt ved det gamle for rottespiserne.
Liverpool_sucks
10-11-2007, 18:56
10min tilbage, Liverpool 0-0 Fulham
Edit: 1-0 Torres 81min :rant:
Edit: straffe til Liverpool 2-0 Gerrard 85min :rant:
Torres og gerrard.. typisk.. 2-0
Liverpool_sucks
10-11-2007, 19:09
Liverpool - Fulham
Slut: 2-0
Laudrups Getafe fører 1-0 på hjemme over Barca med 10 min igen!
shit hvor fedt at getafe vandt.. turde slet ikke håbe på det.. håber virkelig laudrup får kæmpe succes derover:P
Ja, virkelig flot af Laudrups drenge at kunne slå Barca, men holdkæft hvor var de også ringe Barca.!
Barca var ringe, og Ronaldinho og Messi så man selt ikke.
Getafe spillede fin fodbold, og de prøvede at spille flot teknisk fodbold rundt om Barca feltet. Med lidt held kunne de sagtens have scoret et par mål mere. Men sejren var i hvert fald helt fortjent.
United DK
11-11-2007, 09:50
Godt for Getafe, og godt for Laudrup og Faxe, som ikke har haft det så nemt.
Jeg nød i øvrigt en glimrende dommerpræstation, der nåede sit højdepunkt, da ham "supertalentet", Bojan, fik gult kort for film, hvilket var helt i orden. Flere af sådanne dommerpræstationer, tak!
Synes du at Zambrottas udvisning var lige hård nok. Okay han saver ham bagfra, men han bruger ikke knopperne, som virkelig kan skade, så jeg synes kun den var til et gult.
United DK
11-11-2007, 11:45
Synes du at Zambrottas udvisning var lige hård nok. Okay han saver ham bagfra, men han bruger ikke knopperne, som virkelig kan skade, så jeg synes kun den var til et gult.
Ja okay, men nu er det jo også i Spanien. :D
Don Kafai
11-11-2007, 11:58
Det lyste langt væk af frustrationsfrispark lige fra han startede sit tilløb. Det var en gave til dommeren som med lethed kan forsvare sin handling.
Jeg fryder mig virkeligt over Barcas spil (eller mangel på samme). Jeg er så træt af at folk forguder deres "smukke" spil og fantastiske offensiv. Barca har siden Rijkaard kom til været båret frem af Ronaldinho som i Barcas 2 bedste år ligeledes blev årets spiller. Nu hvor han ikke præsterer så er Barcelona helt væk.
Ja, man kan sige der er en sindssyg talentmasse i Messi, Iniesta, Santos, Bojan osv osv, men faktum er at Ronaldinho stadig er deres nøgle til succes. Hvis ikke det havde været for enkeltmands præstationer af Messi, så ville de ligge nr 15 i la liga og ikke nr 2.
United har spillet flottere end barcelona de sidste 18 måneder, og nu har Arsenal også overhalet dem i hvad flot fodbold angår, og Gunners bliver bedre og bedre. England har teten i verdensfodbolden (klubplan) i øjeblikket, og det kan jeg kun sidde og fryde mig over!
Det lyste langt væk af frustrationsfrispark lige fra han startede sit tilløb. Det var en gave til dommeren som med lethed kan forsvare sin handling.
Nogen der har et link til den situation med Zambrotta
Fantastisk stemning i Birmingham. Mikael Forsell har gjort det til 1-1 efter en time.
2-1 til Villa nu. Agbonlahor i 87 min lige efter en kæmpe chance til Birmingham.
Af det jeg har set, så er det ret ufortjent. Birmingham har været meget kontrollerende.
United DK
11-11-2007, 15:53
Everton har udlignet til 1-1 i 89. minut!!!
Hl-Glory
11-11-2007, 15:57
Everton har udlignet til 1-1 i 89. minut!!!
Jaer og den er slut nu ! :)
Liverpool_sucks
11-11-2007, 17:02
Tottenham 4-0 wigan
Stort at Chelsea tabte point! :)
Desværre er FCK nu foran 1-0 på mål af Albäck.
Pisse vigtigt at Chelsea smider point. De var begyndt at vise tænder igen, men dejligt at de lige smider 2 vigtige point her. Shit et mål Cahill lavede!
Hvem er Chelsea?
Der står stadig 0-0 i Portsmouth og City. Kanon hvis City lige kan komme ned på jorden igen.
Hr Hansen
11-11-2007, 18:25
D. Bellion har scoret to gange for Bordeaux
FCK er nu bagud med 2-1. Hvor er dog dejligt! :D Så skal FCM bare holde den!
Dejligt at City taber point! Det havde godt nok også været flot hvis de var taget hjem fra Portsmouth med 3 point!
Så er bomberen Ailton, sgu kommet på banen.
Super at FCK fik det ene point.
Ok trods alt fint, at der stadig er spænding i SAS Ligaen..
nedtur at FCK lige skulle have det mål til sidst, men tror stadig på at FCM kan tage titlen i år..
PerRonaldo
12-11-2007, 20:47
Så kom arsenal foran.. :(
Liverpool_sucks
12-11-2007, 20:48
Reading 0-1 Arsenal Flamini, 43min
Reading 0-2 Arsenal Adebayoer, 51min
Reading 0-3 Arsenal Helb, 77min
Ikke fordi jeg havde regnet med, at Reading kunne stille særlig meget op, men havde alligevel håbet på det...Ind til vi skal mødes med Arsenal næste gang, må vi bare håbe på og sætte vores lid til, at deres hold laver nogle fejl.
Irreterende de bliver ved med at vinde, men man kan heller ikke forventet andet mod Reading. De var det hold der havde lukket flest kasser ind, mod Arsenal der havde scoret flest, så at tro på sejr til dem virkede urealistisk. Selvom Arsenal ikke virker til at smide point p.t, så glæder mig meget til julemåneden. På hårdebaner hvor modstanderne går til stålet, er Arsenal altid dårlige. Så derfor tror jeg, at hvis vi følger med dem hele vejen til december ved at vinde, så er jeg sikker på at vi lige eller måske foran dem når julemåneden er slut.
United DK
13-11-2007, 08:24
Situation mellem os og Arsenal, minder lidt om situation mellem Chelsea og os sidste sæson. Inden sæsonen er Chelsea som forsvarende mestre, stor favoritter til at genvinde titlen grundet, på papiret, gode indkøb, mens vi havde skildt os af med Ruud, og "kun" købt Carrick. Før denne sæson er vi som forsvarende mestre, stor favoritter til at genvinde titlen grundet, på papiret, gode indkøb, mens Arsenal har skildt sig af med Henry, og "kun" købt Eduardo da Silva.
Kan I se ligheden?
Glory Man United
13-11-2007, 10:20
Situation mellem os og Arsenal, minder lidt om situation mellem Chelsea og os sidste sæson. Inden sæsonen er Chelsea som forsvarende mestre, stor favoritter til at genvinde titlen grundet, på papiret, gode indkøb, mens vi havde skildt os af med Ruud, og "kun" købt Carrick. Før denne sæson er vi som forsvarende mestre, stor favoritter til at genvinde titlen grundet, på papiret, gode indkøb, mens Arsenal har skildt sig af med Henry, og "kun" købt Eduardo da Silva.
Kan I se ligheden?
Kan se ligheden, forskellen er så bare, at.....;)
United DK
13-11-2007, 10:24
Kan se ligheden, forskellen er så bare, at.....;)
...vi vinder. Jeg ved det. :D
PerRonaldo
13-11-2007, 11:28
Det er også værd at tage med at arsenal har haft 7 hjemmebane kampe og igår var det deres 5. udebane.. Så de har nogle udebane kampe til gode, og det tror jeg kan gøre at vi kommer over dem.
Flax_Generous
13-11-2007, 13:21
United er tilbage som nr. 1 inden december er slut. Det er jeg meget overbevist om. Husk hvor I hørte det. :)
Derfor:
Arsenal i december
Newcastle-Arsenal
Middlesbrough-Arsenal
Arsenal-Chelsea
Arsenal-Tottenham
Portsmouth-Arsenal
Everton-Arsenal
United i december
Manchester United-Fulham
Manchester United-Derby
Liverpool-Manchester United
Manchester United-Everton
Sunderland-Manchester United
West Ham-Manchester United
Arsenal kommer til at få 10-12-14 point i den periode. United får 15-16 point. Jeg er ret sikker på, at Everton, Portsmouth, Chelsea og Tottenham kan give Arsenal seriøse problemer. Selv Newcastle kan vise sig at være besværlig. United får derimod kun svært ved at hente alle 3 point mod Liverpool. Resten er kampe, der skal vindes.
Det er interessant, at det først bliver i april-maj, at Uniteds og Arsenals kampprogram runde-for-runde kommer til at se betydeligt forskelligt ud i sværhedsgrad. Og ikke engang i april-maj kan jeg afgøre om Uniteds er sværere end Arsenals eller omvendt ligesom det er muligt i december-måned. Jeg tror, at meget afgøres i december. Det er her, at United skal slå til.
ChristianR
13-11-2007, 13:26
United er tilbage som nr. 1 inden december er slut. Det er jeg meget overbevist om. Husk hvor I hørte det. :)
Derfor:
Arsenal i december
Newcastle-Arsenal
Middlesbrough-Arsenal
Arsenal-Chelsea
Arsenal-Tottenham
Portsmouth-Arsenal
Everton-Arsenal
United i december
Manchester United-Fulham
Manchester United-Derby
Arsenal kommer til at få 10-12-14 point i den periode. United får 15-16 point. Jeg er ret sikker på, at Everton, Portsmouth, Chelsea og Tottenham kan give Arsenal seriøse problemer. Selv Newcastle kan vise sig at være besværlig. United får derimod kun svært ved at hente alle 3 point mod Liverpool. Resten er kampe, der skal vindes.
Word, Word! Tror også december bliver udslagsgivende. Måske endda for mesterskabet.
Glory Man United
13-11-2007, 13:27
Derfor:
Arsenal i december
Newcastle-Arsenal
Middlesbrough-Arsenal
Arsenal-Chelsea
Arsenal-Tottenham
Portsmouth-Arsenal
Everton-Arsenal
United i december
Manchester United-Fulham
Manchester United-Derby
Har vi andre nu sagt længe ;) ...og vi rykker fra dem i januar, når et par af deres forsvarsspillere skal til African Cup
Flax_Generous
13-11-2007, 13:32
Har vi andre nu sagt længe ;) ...og vi rykker fra dem i januar, når et par af deres forsvarsspillere skal til African Cup
Arsenal har kun forsvarsspillerede ude i følgende kampe:
Fulham-Arsenal
Arsenal-Newcastle
Manchester City-Arsenal
Arsenal-Blackburn (måske)
I samme periode skal United møde:
Reading-Manchester United
Manchester United-Portsmouth
Tottenham-Manchester United
Manchester United-Manchester City
Jeg er ikke sikker på, at vi kommer til at skabe afgørende afstand i de kampe. De skal nok klare det fint. Det afgøres i december og april-maj (d'oh).
United DK
13-11-2007, 14:01
Arsenal i december
Newcastle-Arsenal 0-2
Middlesbrough-Arsenal 0-3
Arsenal-Chelsea 2-1
Arsenal-Tottenham 3-1
Portsmouth-Arsenal 0-2
Everton-Arsenal 1-2
Det er måske bare mig, men jeg tror sagtens Arsenal kan få maksimum point, i de kampe. Jeg håber det dog ikke.
Flax_Generous
13-11-2007, 14:09
Arsenal i december
Newcastle-Arsenal 0-2
Middlesbrough-Arsenal 0-3
Arsenal-Chelsea 2-1
Arsenal-Tottenham 3-1
Portsmouth-Arsenal 0-2
Everton-Arsenal 1-2
Det er måske bare mig, men jeg tror sagtens Arsenal kan få maksimum point, i de kampe. Jeg håber det dog ikke.
Selvfølgelig kan de få maksimumpoint i de 6 kampe. Det ville for så vidt være plausibelt at forestille sig, at de fik maksimumpoint i samtlige af de resterende kampe - undtagen deres besøg på Old Trafford og Stamford Bridge. I hvert fald hvis man ser på kampene en ad gangen. Men historien viser, at de store hold nok skal tabe point. Og jeg mener, at december-måned er det måned, hvor der er suverænt størst chance for, at Arsenal kan tabe point. Som sagt så er Everton og Portsmouth på udebane ganske svære kampe. Chelsea er altid svære og Tottenham kæmper altid ekstra for at slå Arsenal. Newcastle på St. James Park er heller ikke en rigtig walkover.
Så for at gentage mig selv: De store hold taber altid point og jeg tror, at december bliver det måned, hvor Arsenal taber point. Og så april-maj, men det er ganske svært at forudsige det den afgørende periode.
Glory Man United
13-11-2007, 14:55
Arsenal i december
Newcastle-Arsenal 1-1
Middlesbrough-Arsenal 0-2
Arsenal-Chelsea 1-1
Arsenal-Tottenham 2-0
Portsmouth-Arsenal 1-1
Everton-Arsenal 1-2
United i december
Manchester United-Fulham 3-0
Manchester United-Derby 3-0
Liverpool-Manchester United 1-1
Manchester United-Everton 2-0
Sunderland-Manchester United 1-3
West Ham-Manchester United 1-2
Vi napper altså 4 points på dem i december ;)
Flax_Generous
13-11-2007, 15:34
Newcastle-Arsenal 2-1
Middlesbrough-Arsenal 3-2
Arsenal-Chelsea 1-2
Arsenal-Tottenham 2-3
Portsmouth-Arsenal 2-1
Everton-Arsenal 3-2
vs.
Liverpool-Manchester United 1-8
Eller 18 point. :D
United DK
13-11-2007, 15:44
Hvor kunne det være fedt, hvis det skete! :lolol:
Gronkjor
13-11-2007, 16:57
Newcastle-Arsenal 2-1
Middlesbrough-Arsenal 3-2
Arsenal-Chelsea 1-2
Arsenal-Tottenham 2-3
Portsmouth-Arsenal 2-1
Everton-Arsenal 3-2
vs.
Eller 18 point. :D
Tror desværre bare sagtens vi kunne tabe point bla. i ude kampen mod West Ham. Men vi har dog et rimelig nemt program når man sammenligner med Arsenals. Jeg synes bare ikke vi skal være for sikre med de der udekampe;)
Vil lige lave en lille statistik der viser Arsenals 5 seneste PL-kamp mod de forskellige hold de skal møde i December:
Newcastle 5 seneste opgør i PL på Saint James Park:
Newcastle - Arsenal 0 - 0
Newcastle - Arsenal 1 - 0
Newcastle - Arsenal 0 - 1
Newcastle - Arsenal 0 - 0
Newcastle - Arsenal 1 - 1
Boro:
Middlesbrough - Arsenal 1 - 1
Middlesbrough - Arsenal 2 - 1
Middlesbrough - Arsenal 0 - 1
Middlesbrough - Arsenal 0 - 4
Middlesbrough - Arsenal 0 - 2
Chelsea:
Arsenal - Chelsea 1 - 1
Arsenal - Chelsea 0 - 2
Arsenal - Chelsea 2 - 2
Chelsea - Arsenal 1 - 2 (Sidste gang et hold vandt på Stamford Bridge i PL)
Arsenal - Chelsea 3 - 2
Tottenham:
Arsenal - Tottenham 3 - 0
Arsenal - Tottenham 1 - 1
Arsenal - Tottenham 1 - 0 (Så kampen på stadion:) )
Arsenal - Tottenham 2 - 1
Arsenal - Tottenham 3 - 0
Portsmouth:
Portsmouth - Arsenal 0 - 0
Portsmouth - Arsenal 1 - 1
Portsmouth - Arsenal 0 - 1
Portsmouth - Arsenal 1 - 1
(Statistikken kunne ikke forsætte med den sidste 5 kamp, da Pompey lå i 1. Division)
Everton:
Everton - Arsenal 1 - 0
Everton - Arsenal 1 - 0
Everton - Arsenal 1 - 4
Everton - Arsenal 1 - 1
Everton - Arsenal 2 - 1 (Der Rooney scorede sit første PL-mål :) )
Siger meget godt at Arsenal får det svært i julemåneden.!
Julen er altid svær i pr.l.
Men jeg mener klart, at vores bænk er stærkere end Arsenals, derfør bør vi tage afstand over eller efter julen.
PerRonaldo
13-11-2007, 23:29
Og så er chelsea der stadig.. ja de er 5 point efter os, men alt kan ske!
Danielsen
17-11-2007, 18:20
Israel, er lige kommet foran mod, Rusland!....HVIS det holder, ser det ikke helt så sort ud for England!
Israel, er lige kommet foran mod, Rusland!....HVIS det holder, ser det ikke helt så sort ud for England!
hvor mange minutter tilbage?:)
United DK
17-11-2007, 19:14
Nej, så kan de i hvert fald selv afgøre det.
I øvrigt synd for Skotland, at de glippede, men Italien er sgu altid så heldige, og de var heldige i dag.
Rusland har lige udlignet 1-1 mod Israel
1-1 nu. Tror i Englænderne er nervøse nu? ;)
1-1 nu. Tror i Englænderne er nervøse nu? ;)
jep.. jeg er selv meget nervøs:o
Har det sådan både og. Håber England kommer med for at se Rio, Rooney, Neville, Beckham og alle de andre i aktion, og så er det jo i det hele taget surt ikke at have så stor en fodboldnation med. Og hvem skal man holde med når hverken Danmark, Scotland eller England ikke er med?
På den anden side tror jeg det vil gavne de spillere jeg nævnte før at få en lang sommerpause istedet for en kort ferie.!
Puha Israel foran 2 - 1 !:D
2-1 Israel. Nu er det i det i Englands hænder igen. :D
United DK
17-11-2007, 21:58
Hvad er en slutrunde også uden fodboldens moderland?
Nej, så kan de i hvert fald selv afgøre det.
I øvrigt synd for Skotland, at de glippede, men Italien er sgu altid så heldige, og de var heldige i dag.
kan levende forestille mig hvilken fodbold skotland ville spille til en slutrunde. Og selvom italien også vil praktisere noget mere kalkulerende spil, så vil det være på et højere teknisk niveau med bedre individuelle finesser og egenskaber. Så synes det er helt fint at de tog skotlands plads igår
Nu ser det pludselig godt ud for England igen. Uafgjort eller sejr kan de leve med over Kroatien på udebane, så tror de er rimelig sikre nu, da de ikke plejer at tabe på Wembley. DK taber igen! Skidt, men reelt havde det ingen stor betydning. Coolt af Healy scorer igen.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.