PDA

Se fuld version : Andre kampe + andet fodbold

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129

JakobR
21-10-2007, 17:14
Flot Brøndby-tifo mod Agf!

Don Kafai
21-10-2007, 17:27
DUNCAN TIL 1-0

Lad os da få en stime med 2 sejre i træk:D

Dines
21-10-2007, 17:42
Var på Lyngby Stadion i dag, da de slog Viborg. Fantastisk stemning og støtte til Lyngby, og fedt at give hånd til flere af spillerne.

Refstrup
21-10-2007, 17:55
West Ham 2 Sunderland 1

Carlton Cole 1-0*
Kenwyne Jones 1-1*
Craig Gordon 2-1* (selvmål)

Er det mig eller er Keane godt på til at ligne en julemand.
Han har længere skæg en han plejer:)

SantasLittleHelper
21-10-2007, 18:19
West Ham 2 Sunderland 1

Carlton Cole 1-0*
Kenwyne Jones 1-1*
Craig Gordon 2-1* (selvmål)

Er det mig eller er Keane godt på til at ligne en julemand.
Han har længere skæg en han plejer:) jeg har altid undret mig over hvordan en keeper kan blive noteret for et selvmål.. Så fucker man godt nok i det..

PerRonaldo
21-10-2007, 18:39
DUNCAN TIL 1-0

Lad os da få en stime med 2 sejre i træk:D

De godt nok heldige med ikke være bagud.. Dommerfejl! Og de spiller kontra fodbold på deres egen bane.. haha

Og det score de deres andet mål på.. Det er et sandt bundhold..

Dines
21-10-2007, 18:45
jeg har altid undret mig over hvordan en keeper kan blive noteret for et selvmål.. Så fucker man godt nok i det..

Målmanden kunne ikke gøre for det. West Ham skyder på stolpen, hvor efter den rammer ham i ryggen og går ind. Rent held.

Holmskov
21-10-2007, 18:46
De godt nok heldige med ikke være bagud.. Dommerfejl! Og de spiller kontra fodbold på deres egen bane.. haha

Og det score de deres andet mål på.. Det er et sandt bundhold..

Hvem sagde bittermås ....:D Live with it.....

PerRonaldo
21-10-2007, 18:49
Hvem sagde bittermås ....:D Live with it.....

Jeg bitter fordi jeg elsker at se bundby lide!! Jeg holder ikke rigtigt med nogen hold i den danske, det tættste må være ob.

Men flot stemning må man sige..

Don Kafai
21-10-2007, 18:54
SÅDAN BIF.
2-1

Bemærk den stemning der er. Brøndby fans ER Danmarks bedste til at skabe stemning.

Flax_Generous
21-10-2007, 19:51
http://goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=453437

Det er en meget, meget bedre liste end den FIFA præsterede for nylig. Jeg mener selvfølgelig, at Ronaldo skal have den.

United DK
21-10-2007, 20:16
AGF blev godt nok snydt for et 2-1 mål, da Pleidrup fejlagtigt bliver dømt offside. Det værste ved det var, at han ikke blev dømt offside af linjedommeren, men af hoveddommeren, hvilket er en skandale, for hvis dommeren har den magt, hvad skal man så bruge linjedommere til?

PerRonaldo
21-10-2007, 20:31
AGF blev godt nok snydt for et 2-1 mål, da Pleidrup fejlagtigt bliver dømt offside. Det værste ved det var, at han ikke blev dømt offside af linjedommeren, men af hoveddommeren, hvilket er en skandale, for hvis dommeren har den magt, hvad skal man så bruge linjedommere til?

Ja man skal være 100% sikker i sin sag før man gør det. Og det var en kæmpefejl, men i det mindste indrømmer han det. Andre dommere ville helt sikkert prøve at bort forklare.

Martinsen
21-10-2007, 21:29
Dejligt med endnu en Brøndby sejr! Første halveg var rigtig god fra Brøndbys side, hvorimod 2.halveg slet ikke var godt nok, og de overlader alt for meget intiativ til AGF, som også fortjente det ene point. Men det var 3 vigtige point på kontoen, og det begynder at se nogenlunde ud, selvom det spillemæssige ikke var lige så opløftende som i Viborg.

Flax_Generous
21-10-2007, 22:04
AGF blev snydt for mindst 1 mål, men måske endda 2. Det skal dog også nævnes, at BIF også fik et mål forkert annulleret i 1. halvleg. Generelt var det en uacceptabel dommerpræstation - men det er man efterhånden vant til i dansk fodbold.

TrincoBoy
22-10-2007, 06:30
jeg har altid undret mig over hvordan en keeper kan blive noteret for et selvmål.. Så fucker man godt nok i det..

Det kan godt lade sig gøre.....:D

http://www.youtube.com/watch?v=iIJyH1y3wMo

robinho
22-10-2007, 06:42
ja det kan lade sig gøre, og det er noget af det mest komiske....

http://www.youtube.com/watch?v=-Z07Ktl3kK4

http://www.youtube.com/watch?v=BhCxPdgBlTw

TrincoBoy
22-10-2007, 06:58
ja det kan lade sig gøre, og det er noget af det mest komiske....

http://www.youtube.com/watch?v=-Z07Ktl3kK4

http://www.youtube.com/watch?v=BhCxPdgBlTw

Hehe, det er da godt nok bare ringere end dårligt....

Kofoed
22-10-2007, 20:12
Tillykke med sejren til laudrup.. men hvad sker der lige for de røde kort.. det er sku for dårligt at de ikke kan lade værd selv foran med 2 mål..

RasmusP
23-10-2007, 21:34
Arsenal er foran 7-0 over Prag :(
De er gode for tiden. Men jeg tror det får en ende, når vi tæsker dem inde så længe!

JDK
23-10-2007, 21:45
Arsenal er foran 7-0 over Prag :(
De er gode for tiden. Men jeg tror det får en ende, når vi tæsker dem inde så længe!

De er skræmmende stærke lige nu, men da de er et meget ungt hold, så tror jeg også at de nok skal komme i en dårlig periode i denne sæson, som vi så skal være gode nok til at udnytte "Rocking"

Når de nu vinder 7-0, er det fint nok at det så er Bendtner som får puttet den sidste kasse ind...

United DK
23-10-2007, 21:58
Slavia Prag er ikke noget superhold, men 7-0 taler sit eget sprog, og de skal helst dukkes d. 3. november, ellers er jeg bange for, at de bliver meget svære, at have med at gøre i denne sæson.

Cap
23-10-2007, 22:14
Så lige Arsenals mål i 3+'s goalshow og er nu ikke helt så imponeret hvis man ser forbi de 7 mål. Prag's forsvar ser godt nok ikke for godt ud i nogen af målene - faktisk synes jeg 'kun' at 2-3 af de mål Arsenal scorer er reelt gennemspillet mål og resten skal tilskrives Prag's direkte elendige forsvar, de står jo bare og ser fodbold.

7-0 er selvfølgelig et vildt resultat - men jeg synes altså det er på en noget billig baggrund.

Dines
24-10-2007, 06:49
7-0 er flot, men så heller ikke bedre. Dem de møder har ikke CL-klasse, og jeg vil tro at de ligesom Kiev igår havde for stor respekt, og kiggede for meget fodbold på dem. Det samme Kiev, og havde vi været skarpe stod den også 7-2. De er gode fortiden, men et nederlag og der kommer problemer er jeg sikker på. Det har vi set før. Liverpool må gerne spille uafgjort, så vi slår dem på deres sponsernavs stadion.

Glory Man United
24-10-2007, 07:03
7-0 er klasse. Uanset om det hedder CL eller FA Cup mod et 1. divisionshold!
Men jeg tror heller ikke, at Arsenal holder i PL. Dog vigtigt vi minimum napper et point på udebane mod dem om 10 dage

EDIT: Der var heller ikke mange, der snakkede om, hvor elendige Roma var. Deres målmand havde vist en svaghed: Skud på mål!

KennyN
24-10-2007, 07:45
Flot af Arsenal. Lad os håbe de kan smide point mod Scouserne i weekenden, og mod os om et par uger..
Men 7 mål i en CL kamp er klasse. Vi kunne nu også sagtens have scoret 7 mål i går mod Kiev, chancerne var der..

Elrantiri
24-10-2007, 09:39
S Prague spillede jo også som en sæk kartofler, når de endelig havde en god chance skød de jo som om de spillede amerikansk fodbold. Selv når Arsenal fuckede op, så var de så meget stærkere 1on1, at det ikke havde nogen betydning - selv Bendtner kunne jo "trampe" igennem 2-3 spillere, Vidic havde revet ham midt over ^^.

De spillede godt sammen, ingen tvivl der. Men jeg tror nu sagtens at Giggs og CR kan drible deres defensiv i stykker, den virkede svag til tider, og gav S Prague nogle ret gode chancer foran kassen, de havde enkelte forsøg hvor de var ret tæt på.

Hvis Tevez, Rooney og Ronaldo viser skarphed, og Nani evt. kommer med en overraskelse eller 2, så tror jeg ikke Arsenal kan holde dem nede. Alt i alt tror jeg det bliver et spørgsmål om hvem der er stærkest på dagen.

United DK
24-10-2007, 10:17
Uanset hvor ringe Slavia Prag var, så er en 7-0 sejr på så højt niveau klasse.

Andersen
24-10-2007, 10:21
Slavia Prag er et af CLs svageste hold, men det gør ikke Assenals præstation mindre! 7-0 er temmeligt vildt. Faktisk er gårsdagens resultat en tangering af deres all-time rekord for største sejr.

Grundet alle de skader vi åbentbart hele skal have, er jeg temmelig glad for at vi ikke længere er i Liga Cup'en. Arsenal skal i weekenden på udebane mod de unævnelige, derefter på udebane mod Sheffield Utd og så kommer vi på besøg om lørdagen. Det er jo et rimelig sejt program. Vi må bare håbe at Robbo's tropper spiller over evne og vinder efter forlænget spilletid.

robinho
24-10-2007, 10:21
det var en fantatisk præstation af arsenal. Uanset om Prag var under niveau eller ej, så er det stadigvæk champions league, og man skal have lysten og viljen og evnerne til at kværne sådan igennem i alle 90 minutter.

Har set målene og det er fremragende opspil og mange flotte detaljer involveret. Hvis de holder den form bliver de uhyggelige at have med at gøre, men er knap så vrissen over hvis de nupper titlen i år for eksempel, fordi de vil sgu spille fodbolden. Det er nemmere at sluge den pille end når det er chelski.

Glory Man United
24-10-2007, 10:33
Slavia Prag er et af CLs svageste hold, men det gør ikke Assenals præstation mindre! 7-0 er temmeligt vildt. Faktisk er gårsdagens resultat en tangering af deres all-time rekord for største sejr.

Grundet alle de skader vi åbentbart hele skal have, er jeg temmelig glad for at vi ikke længere er i Liga Cup'en. Arsenal skal i weekenden på udebane mod de unævnelige, derefter på udebane mod Sheffield Utd og så kommer vi på besøg om lørdagen. Det er jo et rimelig sejt program. Vi må bare håbe at Robbo's tropper spiller over evne og vinder efter forlænget spilletid.

Tror du ikke Arsenal skifter samtlige 11 ud til Liga Cuppen? Den ligger vist lige til højrebenet.....;)

Andersen
24-10-2007, 10:39
Ja, man må fandeme tage hatten af for deres spil pt.

Fra at være Boring Assenal, vandt bl.a. 97-98 mesterskabet grundet ca. 10 x 1-0 sejre og et hav af "Unitedskader", overtil universets bedste hold nogensinde (iflg Wenger) for 4 år for at ende i deres nuværende hold, er der en rimelig stor forandring i deres spillestil. Idag virker det som om at de ikke spille med livrem og seler, de vil bare have bolden og angribe (Wenger beundrer Fergie) i modsætning til deres hold for et par år tilbage, hvor de til tider spillede lidt Chelsea agtigt, dog som vi kender i dag med sublimt pasningsspil.

For satan hvor jeg glæder mig til de to næste weekender...

United DK
24-10-2007, 10:45
Jeg synes Arsenal er nødt til at spille offensivt, for de har ikke et verdensklasse forsvar, som de havde før i tiden, da deres firebackkæde bestod af Lee Dixon, Steve Bould, Tony Adams og Nigel Winterburn.

Andersen
24-10-2007, 11:03
Tror du ikke Arsenal skifter samtlige 11 ud til Liga Cuppen? Den ligger vist lige til højrebenet.....;)

Må indrømme at jeg troede at de spillede med flere stamspillere i Liga Cup'en end de reelt gjorde mod Newcastle. Kun Ebobu, Walcott og Bendtner spillede også igår. Walcott som fik MoM af de fleste Assenal fans, dog kun på bekostning af Van Persie. Har lige været inde på arsenal.dk og tjekke.

Bør nok også lige nævne at der var hele 22 indlæg i deres prematch "debat" før deres kamp mod Sl.Prag og 18 indlæg i post-match!!!!!!!!?????? Det er da flot.

Jeg synes ellers man ser en del Assenal fans i DK, men det er altså hermed bevist at flertallet hverken kan stave eller bruge en computer.

Don Kafai
24-10-2007, 11:38
Taber Arsenal på Anfield, og taber de til Sheffield (hvilket er meget muligt), så bliver det spændende at se hvordan de reagere.

Arsenals styrke, men samtidig deres svaghed, er at de er vildt unge. Enten rejser de sig fra et nederlag, ellers falder de sammen. Indtil det modsatte er bevist er jeg kun imponeret over deres fantastiske spilleglæde og offensiv.

PerRonaldo
24-10-2007, 12:24
Det er så dejligt at se de to øverste i tabellen også er dem der spiller det mest seværdige fodbold! Bliver en storkamp mod arsenal og for første gang i meget meget lang tid har jeg følelsen af at det bliver en seværdig kamp og ikke en typisk united-chelsea kamp! Begge hold vil frem på banen og arsenals bedste forsvar er at angribe, for som en anden også er inde på så har de ikke den bedste defensiv!
Men hvis vi går hen og taber på emirates, så bliver det uhyggeligt svært, for så tror jeg der er meget der skal vælte dem, men igen skader kan ødelægge ethvert hold!

Glory Man United
24-10-2007, 12:30
Det er så dejligt at se de to øverste i tabellen også er dem der spiller det mest seværdige fodbold! Bliver en storkamp mod arsenal og for første gang i meget meget lang tid har jeg følelsen af at det bliver en seværdig kamp og ikke en typisk united-chelsea kamp! Begge hold vil frem på banen og arsenals bedste forsvar er at angribe, for som en anden også er inde på så har de ikke den bedste defensiv!
Men hvis vi går hen og taber på emirates, så bliver det uhyggeligt svært, for så tror jeg der er meget der skal vælte dem, men igen skader kan ødelægge ethvert hold!

Ro på! Der er jo lige en kamp i weekenden. Taber Arsenal den (og vi vinder), for derefter at slå os, er det hele jo status quo! Kampen på Emirates er ikke vigtig endnu. DER ER 3 POINTS AT SPILLE OM I WEEKENDEN!!

PerRonaldo
24-10-2007, 12:44
Ro på! Der er jo lige en kamp i weekenden. Taber Arsenal den (og vi vinder), for derefter at slå os, er det hele jo status quo! Kampen på Emirates er ikke vigtig endnu. DER ER 3 POINTS AT SPILLE OM I WEEKENDEN!!

Jeg har skam ro på! Jeg er godt klar over vi har en kamp i weekenden, men det kan vel ikke ændre på, at det er en nøglekamp på emirates, selvom tilfældet kan blive status quo!?
Og uanset hvad tilfældet er i weekenden, vinder de over os, så tror jeg stadig de bliver svære at have med at gøre!

robinho
24-10-2007, 12:53
Jeg synes Arsenal er nødt til at spille offensivt, for de har ikke et verdensklasse forsvar

jamen og????

Så har de valgt det fra. Det er trods alt meget mere prisværdigt end kun at købe ind efter at holde nullet konstant. Siger jeg ikke vi gør, men beundre virkelig den måde arsenal køre pt.

Glory Man United
24-10-2007, 13:10
Jeg har skam ro på! Jeg er godt klar over vi har en kamp i weekenden, men det kan vel ikke ændre på, at det er en nøglekamp på emirates, selvom tilfældet kan blive status quo!?
Og uanset hvad tilfældet er i weekenden, vinder de over os, så tror jeg stadig de bliver svære at have med at gøre!

Kunne knapt være mere uenig. Der er ikke nøglekampe i PL i november måned...det er "bare" 3 points. United skal spille om 84 points endnu, Arsenal 87!

Elrantiri
24-10-2007, 13:43
Kunne knapt være mere uenig. Der er ikke nøglekampe i PL i november måned...det er "bare" 3 points. United skal spille om 84 points endnu, Arsenal 87!

Alle kampe i PL er da nøglekampe, og de skal alle vindes. Og eftersom at det er 1. pladsen mod 2. pladsen er det da netop en 6 points kamp, og ligemeget hvad en kamp som mange ser frem, og som helt sikkert har en stor psykologisk virkning på holdende. Forestil dig at Man U river Arsenal 5-1, 6-2 eller noget i den stil, det vil da give selvtillid som bare fanden til spillerne, især de nye. Selvfølgelig skal Wenger/Ferguson nok sparke dem igang igen hvis de taber, men derfor vil det da stadig være et boost for det hold som trækker det længste strå, selv heri november måned - der er mulighed for at opbygge en solid føring tidligt på sæsonen, og det er sq altid værd at tage med.

Jeg holder stadig på, at S Prague spillede som en sæk kartofler, og det betyder fandme meget - jeg er stadig LANGT MERE imponeret over den 7-1 afklapsning Roma fik, gudekamp.
Gu er det da flot spillet, og 7-0 er et godt resultat skabt på gode opspil, men jeg holder på sejr til Man Utd, trods forsvarsfejl mod Kiev tror jeg stadig vores forsvar nok skal rive Arsenals angreb fra hinanden og holde målene nede.

PerRonaldo
24-10-2007, 13:50

Surpice, du er uenig.. Når det er mod et hold der pt. (måske) ligger 5 point foran os vil jeg kalde det en nøglekamp og ikke bare 3 points.
Jeg vil desuden til hver en tid kalde det en nøglekamp når det mod en titeludfordre.

Men nok om det. Lad os blive enige om at være uenige.. :juhuuuu:

United DK
24-10-2007, 13:57
jamen og????

Så har de valgt det fra. Det er trods alt meget mere prisværdigt end kun at købe ind efter at holde nullet konstant. Siger jeg ikke vi gør, men beundre virkelig den måde arsenal køre pt.

Nu var det ikke ment, som en nedgørelse af Arsenal, jeg mener bare, at de ikke kan spille på 1-0'ere ligesom Chelsea, for det har de ikke forsvaret til, og derfor vælger de at spille på det offensive, hvilket de p.t. gør rigtig godt.

Don Kafai
24-10-2007, 14:12
Nu var det ikke ment, som en nedgørelse af Arsenal, jeg mener bare, at de ikke kan spille på 1-0'ere ligesom Chelsea, for det har de ikke forsvaret til, og derfor vælger de at spille på det offensive, hvilket de p.t. gør rigtig godt.

Nemlig. Et hold som Arsenal skal scorer 3 gange for at slå et hold som Sunderland, hvorimod det er fuldstændig utopi nu om dage at fx United overhovedet lukker mål ind mod Sunderland.

Nu mangler Arsenal i øvrigt V. Persie i en måned, og ham ser jeg som deres allerfarligste mand, så det bliver spændende at se om de stadig kan holde fast.

Kofoed
24-10-2007, 18:39
Jeg ser arsenal kampen som en nøglekamp.. self skal alle kampe i PL vinde, men hvis vi vinder den her er vores chancer meget bedre..

det med at de vandt 7-0 vs. vores 7-1 mod roma svær at sammenligne.. jeg vil til hver en tid sige at vores sejr var klart den flotteste, med nogel helt kanon mål.. men der er stor forskel.. i vores kamp spillede vi op til noget af det flotteste vi har spillet og alt klappede, mod en god modstander der bare ikke kunne få et ben til jorden.. arsenal spillede mod et MEGET svagere hold og deres mål var ikke noget og råbe hurra for, men de spillede heller ikke op til deres bedste og scorede bare som det passede dem, mere eller mindre...

Jeg håber på at arsenal-liverpool ender uafgjort 0-0 da liverpool da ikke haler noget betydeligt ind på os, men arsenal kan helller ikke løbe så langt fra os før kampen mod os..

ChristianR
24-10-2007, 19:25

Selvom der stadig er mange kampe og point at spille om, vil jeg da mene det er ganske realistisk, at det bliver United og Arsenal der kan ende med at ligge og kæmpe om mesterskabet i år. I så fald at den kamp bliver tæt, vil den forestående kamp mod Arsenal da i hvert fald være en nøglekamp, idet det kommer til at betyde 6 points forskel mellem nummer 1 og 2. Så bare fordi det er tidligt på sæsonen, mener jeg nu stadig, det er en nøglekamp!

Bonde15
24-10-2007, 19:54
Chelsea fører 1-0 på målmandsdrop af Neuer.

Lorensen
24-10-2007, 20:00
1-1 i Madrid efter 9 min(nu 12)
Olympiakos har lige fået en mand smidt ud !

JakobR
24-10-2007, 20:18
Liverpool er bagud til Besiktas :D

ChristianR
24-10-2007, 20:25
Jaa, hvor ville det være dejligt at se Scoussersne ryge ud allerede nu. Så slipper man for at høre på deres evindelige Champions League-pis med 2 finaler de snere år og blabla:D

Alex
24-10-2007, 20:30
Kunne sgu være sjovt hvis Liverpool røg ud allerede nu, ja! :)
Tror egentlig også at det er realistisk nok. Hvis nuværende resultat holder står de med 1 point for 3 kampe.

I øvrigt så Liverpool usædvanligt dumme ud på Besiktas' mål. Det var godt nok klodset! :)

Kofoed
24-10-2007, 20:31
Jeg elsker at se liverpool med 1 point efter 2 kampe og måske efter 3 og liggende nr. 4 i PL.. Holdet der af 99% af alle medier før denne sæson blev spået vinder af PL 07/08.. Muhahaha... Loves it.. især når ens lillebror er liverfool fan.. ham har vi ikke været for heldige med.. hehe

JakobR
24-10-2007, 20:39
Det er vel også kun et spørgsmål om tid før Benitez er fortid. Ikke nok med, at han roterer, han bænker ofte også deres bedste mænd (Torres eksempelvis). Og hvis de ikke når ottendedelsfinalerne så tror jeg, det er slut.

RasmusP
24-10-2007, 20:52
Forbandede chelsea og drogba. De skal være i krise nu!!!
Og de er tilmed også heldige, med ikke at stå uafgjort, da schalke fejlagtigt fik underkendt et mål, imens drogbas mål var lidt tvivlsom.

Cap
24-10-2007, 20:54
Real Madrid bagud 2-1 på hjemmebane mod Olympiakos, selvom Madrid er en mand i overtal.

Cap
24-10-2007, 20:56
Hvad sker der i øvrigt for at Hyypia lavede selvmål igen i dag? :P Den mand har jo målnæse - håber ikke Liverpool får den idé at spille med ham i angrebet, for så bliver de da ustoppelige. Hvorfor spildte de 300mil på Torres når de bare skal sætte Hyypia i den rigtige ende?

Læste lige på vg.no at Hyypia blot rettede bolden af - men det ændrer ikke på at UEFA har krediteret ham for målet. :D

ChristianR
24-10-2007, 21:02
Det er vel også kun et spørgsmål om tid før Benitez er fortid. Ikke nok med, at han roterer, han bænker ofte også deres bedste mænd (Torres eksempelvis). Og hvis de ikke når ottendedelsfinalerne så tror jeg, det er slut.

Arr, jeg tror nu der skal en del mere til. Der ønskes jo som regel en vis stabilitet i de engelske klubber. Derudover tror jeg Champions League triumfen og finalepladsen de senere år giver ham snor nok til at have en enkelt dårlig sæson. Se blot på Ferfie og Wenger. At de så vælger at skuffe netop det år, hvor der er blevet købt dyrt ind er påklageligt.- Men også forståeligt. Alle ved jo, der ofte opstår problemer når nye store profiler skal spilles ind.

Men synes da heller ikke altid, han disponerer lige fornuftigt. Og en CL-exit allerede nu vil være nærmest være katastrofal, hvis ikke de begynder at præstere bedre i ligaen.

CC
24-10-2007, 21:07
Tror han er historie hvis han ikke snart får en liga triumf... Det er det som de klart savner og det er det som fryder mig voldsomt;)

Cap
24-10-2007, 21:09
Arr, jeg tror nu der skal en del mere til. Der ønskes jo som regel en vis stabilitet i de engelske klubber. Derudover tror jeg Champions League triumfen og finalepladsen de senere år giver ham snor nok til at have en enkelt dårlig sæson. Se blot på Ferfie og Wenger. At de så vælger at skuffe netop det år, hvor der er blevet købt dyrt ind er påklageligt.- Men også forståeligt. Alle ved jo, der ofte opstår problemer når nye store profiler skal spilles ind.

Du skal huske at Liverpool lige har fået nye ejere som har smidt en masse millioner efter nye spillere - så jeg tror helt ærlig ikke han kan bruge tidligere års resultater til meget. Wenger og Fergie er en helt helt anden situation. Derudover skal du også huske på at flere af Liverpools dårlige resultater mere eller mindre direkte kan tilskrives Benitez noget kontroversielle super-rotationssystem - og hvis der er noget klubejere ikke kan lide er det at se deres nye superstjerne på bænken mens holdet har problemer med at vinde.

Når det er sagt så tror jeg heller ikke Benitez vil få sparket hvis de skulle få en halvskidt sæson, men jeg tror ikke det er noget han skal gøre to år i træk.

Bonde15
24-10-2007, 21:13
SKuffende af Valencia og være bagud 2-0 til Rosenborg :D:D og Real på 2-2 , ROBINHO.

RasmusP
24-10-2007, 21:17
Er torres ikke skadet???
Det er vel derfor holdets stjerne ikke er med...

Balder
24-10-2007, 21:24
Selvom det glædelige skulle ske at liverpool skulle slutte 3-4 i deres pulje, får de sikkert et wildcard til næste runde.

RasmusP
24-10-2007, 21:29
haha. liverpool er bagud 2-0!!

CC
24-10-2007, 21:37
Selvom det glædelige skulle ske at liverpool skulle slutte 3-4 i deres pulje, får de sikkert et wildcard til næste runde.

Du kan jo heller ikke forvente at scouserne går videre af sig selv jo!

SpanGdix
24-10-2007, 21:37
Damn, nu har Gerrard reduceret. Skulle ikke undre mig hvis de scorede i overtiden, som de spiller netop nu. Come on Besiktas!

Kofoed
24-10-2007, 21:44
Tror han er historie hvis han ikke snart får en liga triumf... Det er det som de klart savner og det er det som fryder mig voldsomt;)

Præcis..

Det varmer så dejligt om hjertet at tænke på at det er ved at være 20 år siden sidst.. Så må de for min skyld gerne få en enkelt CL sejr en gang imellem(bare det ikke bliver en vane), for PL er nu det der vægter højest og det der for alvor betyder noget efter min mening..

United DK
24-10-2007, 21:47
Nu ligger Liverpool sidst i deres gruppe. FRYD! :D

Martin
24-10-2007, 21:52
Så skete det sgu, Liverpool kan igen score på almindeligvis, og ikke bare straffe og selvmål. Flot flot!

RAppel
24-10-2007, 22:10
Nu ligger Liverpool sidst i deres gruppe. FRYD! :D

Det er så fedt! De er afhængige af de andres resultater hvis de skal gå videre nu. Det sagde ham Liverpoolbinditten jeg ringede til for at hovere i hvert fald :D

JakobR
24-10-2007, 22:30
Deres situation ligner Danmarks efter Sverige-kampen. De har rene finaler tilbage nu. Der er 4 point til andenpladsen og 6 point til førstepladsen. De ligner et uefa-cup hold.

Sivebæk
24-10-2007, 22:34
Det er så fedt! De er afhængige af de andres resultater hvis de skal gå videre nu. Det sagde ham Liverpoolbinditten jeg ringede til for at hovere i hvert fald :D
Kun halvdelen af kampene er spillet, så intet er afgjort endnu. Liverpool har to hjemmekampe til at rette op på sagerne. Men det ville da være fantastisk, hvis de forlod turneringen allerede i gruppespillet.

Jeg er glad for, at der er så mange åbne grupper. Det er vel kun Arsenals og til dels Uniteds gruppe, som allerede er afgjort. Kun et enkelt fjerdeseedet hold ligger rent faktisk på sidstepladsen i gruppen, og det vidner om, at de forskellige holds styrke i år ikke ligger så langt fra hinanden. Man kan kun håbe på, at der kommer en del overraskelser, men jeg tvivler på, at Rosenborg forbliver på andenpladsen :cool:

Don Kafai
24-10-2007, 23:06
Mon ikke Liverpool går videre?
Bliver de nr. 3 klager de bare til UEFA og lader dem indføre en ny regel om at mindst chanceskabende 3'er skal gå direkte til semifinalen.

robinho
25-10-2007, 05:36
Mon ikke Liverpool går videre?
Bliver de nr. 3 klager de bare til UEFA og lader dem indføre en ny regel om at mindst chanceskabende 3'er skal gå direkte til semifinalen.

uhha med det spil vi praktikserede for 14 dage siden kunne vi ellers også have nydt godt af den regel der

Aquarium
25-10-2007, 05:52
det er jo på et dumt tidspunk at liverfool har valgt og spille skidt lige før de skal spille mod arsenal. det er da ufatteligt at et hold kan synke så dybt efter deres flotte sæsonstart, ikke at jeg klager over det, for der er intet der er bedre end at se fool synke dybt, men jeg kan nu godt tænke mig at de finder deres gode form til arsenal kampen og så kan de synke endnu dybere efter det...

Holmskov
25-10-2007, 06:13
uhha med det spil vi praktikserede for 14 dage siden kunne vi ellers også have nydt godt af den regel der

Måske. Men vi udøver det trods alt ikke i hver eneste kamp. Det må selv du da indrømme.

Dines
25-10-2007, 06:31
Fryd Liverpool taber. Nu er de virkelig ude i torvene, og et nederlag mere til dem, så ryger de ud :skaaal: Det eneste jeg frygter lidt, er at Liverpool får tæsk mod Arsenal på søndag. Det her er et Liverpool hold i krise mod Europas bedste hold lige nu sammen med os. Derfor må Liverpool gerne lige slå Arsenal eller mindst for uafgjort, for ellers er vi presset til kampen på Emirates.

Glory Man United
25-10-2007, 13:56
Håber sgu da Liverfool bliver 3´er i puljen. Går de så ikke i UEFA cuppen? Hvis de slutter sidst og er helt ude, bliver de farlige i PL

JDK
25-10-2007, 14:51
Håber sgu da Liverfool bliver 3´er i puljen. Går de så ikke i UEFA cuppen? Hvis de slutter sidst og er helt ude, bliver de farlige i PL

Enig! de må gerne stadig have CL eller UEFA Cup i hovedet, i stedet for at de kun skal koncenterer sig om PL, så de måske kan gå hen at blive rigtig farlig for os!

United DK
25-10-2007, 21:37
Puha Spurs! Bagud 2-1 til Getafe, med 12 minutter igen. Sædet brænder under Martin Jol.

Thomas
25-10-2007, 21:53
Hvem tror I ryger først af Jol og Rafa? Begge har ikke leveret de bedste resultater og inde på liverpools forum er der vidst flertal for at Rafa må pakke sine sager.

edit: Jol er sgu blevet fyret :D
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article352014.ece

JakobR
25-10-2007, 21:57
Jeg ville nu have gættet på Jol alligevel :P Men Liverpool må godt holde på Rafa lidt længere endnu. Hvertfald så længe han fastholder sit rotations-princip :D

CC
25-10-2007, 22:00
En skam at Jol ikke kunne levere i år... Har de senere år haft ham som en af mine favorit trænere og Spurs flotte resultater er alle sammen pga ham...
Er dog spændt på om Juande Ramos kan fortsætte denne udvikling, hvis det altså bliver ham som overtager...

Andersen
26-10-2007, 11:42
Præcis..

Det varmer så dejligt om hjertet at tænke på at det er ved at være 20 år siden sidst.. Så må de for min skyld gerne få en enkelt CL sejr en gang imellem(bare det ikke bliver en vane), for PL er nu det der vægter højest og det der for alvor betyder noget efter min mening..

Jeg håber så sandelig ikke at dette er din oprigtige mening.

Fra at være en klar titelaspirant (iflg dem selv) efter deres 6-0 sejr over Derby til et hold, her 1½ måned efter, der skal kæmpe om at kvalificere sig til næste års CL (dette er også iflg dem selv). Nu ryger de muligvis allerede ud af inden dette års CL næsten er begyndt (dog tror jeg på at de nok skal få 3 sejre i de sidste kampe og gå videre, men at se dem "lide", er nu ganske enkelt morsomt, for sårn en som mig.

Nå ikke mere om de unævnelige lige nu, ihvert fald. Jeg har læst at en 17 årig dreng reddede skærene for Bayern München i går aftes. Bagud 1-2 kom Toni Kroos på banen, herefter spillede han Klose fri til 2-2. I overtiden sparker han så et frispark direkte i nettet 3-2! Hvem fanden er han? Han får lov til at sparke kampens måske allersidste chance direkte på frispark, som 17-årig????
Det eddermandeme vildt!!!

JDK
26-10-2007, 11:59
Jeg har læst at en 17 årig dreng reddede skærene for Bayern München i går aftes. Bagud 1-2 kom Toni Kroos på banen, herefter spillede han Klose fri til 2-2. I overtiden sparker han så et frispark direkte i nettet 3-2! Hvem fanden er han? Han får lov til at sparke kampens måske allersidste chance direkte på frispark, som 17-årig????
Det eddermandeme vildt!!!

Jeg havde spillet på en smal sejr til Bayern, så at Klose (og ikke mindst) Kroos scorer målene i de sidste 5 min, er fint for mig :D

Kroos er en playmaker på midtbanen, og han bliver kaldt for ''den nye Ballack'' plus at Uli Hoeness har sagt at han er den fremtidige nummer 10 på det bayerske hold, så der er i forvejen store forventninger til denne unge knægt! Ved U17-VM scorede han 5 mål, og blev senere nomineret til turneringens spiller - og i hans debut for Bayern lavede han to assists til Klose!

Så Toni Kroos er nok en spiller vi fremtidigt kommer til at se og høre meget om ;)

Danielsen
26-10-2007, 12:08

Fra at være en klar titelaspirant (iflg dem selv) efter deres 6-0 sejr over Derby til et hold, her 1½ måned efter, der skal kæmpe om at kvalificere sig til næste års CL (dette er også iflg dem selv). Nu ryger de muligvis allerede ud af inden dette års CL næsten er begyndt (dog tror jeg på at de nok skal få 3 sejre i de sidste kampe og gå videre, men at se dem "lide", er nu ganske enkelt morsomt, for sårn en som mig.

Nå ikke mere om de unævnelige lige nu, ihvert fald. !!!

Jeg kender ikke nogen som, Andersen (og, nu er jeg så heldig og kende ham personligt) som kan fortälle om sin (til tider negative ;) ) holdning til "de unävnelige" Det er simpelthen fantastisk underholding "Rocking"

Keep up the good work, lad! :p

Kofoed
26-10-2007, 16:34

Forstår dig ikke.. Tror vi er enige.. men prøv at skriv det på en anden måde for fatter det seriøst ikke.. jeg skrev at det var dejligt at de ikke har vundet PL i så lang tid, og det er det de virkelig hungrer efter, så det er skønt at se at de ligger og roder dernede samme sæson som de var spået at de ville vinde(både iflg. dem selv og næsten alle medier).. at de så heller ikke kan finde ud af det i CL er bare en bonus..

United DK
27-10-2007, 15:21
Så fører Chelsea 1-0 over City, på mål af Essien.

JakobR
27-10-2007, 15:23
Skønt City kommer ned med nakken!

JakobR
27-10-2007, 15:35
2-0 til Chelsea. Drogba.

Selvom én uafgjort kunne være fin, så det dejligt nogen giver Shitty en røvfuld :D

EDIT: Sunderland bagud 0-1 til Fulham. Kom nu Keane!

Refstrup
27-10-2007, 15:55
de fører 2-0 nu og der er pause

Kofoed
27-10-2007, 16:12
Skønt City kommer ned med nakken!

Ja det er lækkert nok.. men vil hellere have shitty vinder, da jeg ikke tror de kan holde den gennem en hel sæson, mens chelsea skal betegnes som en udfordrer og så langt væk er de heller ikke..

JakobR
27-10-2007, 16:20
Ja det er lækkert nok.. men vil hellere have shitty vinder, da jeg ikke tror de kan holde den gennem en hel sæson, mens chelsea skal betegnes som en udfordrer og så langt væk er de heller ikke..

Man bliver ved med at sige de ikke holder hele sæsonen, men faktum er, at de bliver ved med at vinde (mere eller mindre).

RAppel
27-10-2007, 16:23
3-0 Drogba

4-0 J. Cole

JakobR
27-10-2007, 16:25
Hvad blev der egentlig af ham på dette forum, der var så sikker i sin sag, om at City var bedre end United? :D

JakobR
27-10-2007, 16:31
Slettet. Skrev i forkert forum (:D)

schousboe9
27-10-2007, 16:37
5-0 til Chelsea, Kalou! Så ryger Shitty ned på jorden igen!

United DK
27-10-2007, 16:38
Et godt råd til Eriksson: Få Schmeichel på mål!

Kofoed
27-10-2007, 16:43

Lidt svært når han ikke spiller i klubben..

schousboe9
27-10-2007, 16:43

Det vil Cardiff nok ikke blive glade for...

JakobR
27-10-2007, 16:52
Når selv Schevchenko scorer, så er den da helt gal! 6-0

United DK
27-10-2007, 16:57
Nå, han er røget til Cardiff. Det var dumt.

KennyN
27-10-2007, 16:59
Pinligt af City, og skidt at Chelsea er inde i en ret så stærk stime pt. Men lad os bare fortsætte med at lave 4 mål i hver kamp selv, bla mod Arsenal næste uge :)

Refstrup
27-10-2007, 17:02
Shit, det var sku galt... 6-0 mod Shitty.

United DK
27-10-2007, 17:05
City are a massive club!

schousboe9
27-10-2007, 17:13
Pinligt af City, og skidt at Chelsea er inde i en ret så stærk stime pt. Men lad os bare fortsætte med at lave 4 mål i hver kamp selv, bla mod Arsenal næste uge :)

Det er vel lige meget... Så længe vi selv vinder indhenter de oss sku ikk! "Rocking"

PerRonaldo
27-10-2007, 17:28
Det er vel lige meget... Så længe vi selv vinder indhenter de oss sku ikk! "Rocking"

Skulle faktisk lige til at skrive det samme. Men sæsonen begynder så småt at forme sig til at det skal stå imellem chelsea, arsenal og os. Liverpool har kniven for struben i ch.league og har det også i den hjemmelige liga, vinder de ikke imorgen, er de så godt som sat af i kampen om mesterskabet!

Dines
27-10-2007, 17:49
Fint nok Citys stime smadrer, og mon ikke de ryger længere tilbage i ligaen med et par dårlige resultater nu?

schousboe9
27-10-2007, 18:01
Skulle faktisk lige til at skrive det samme. Men sæsonen begynder så småt at forme sig til at det skal stå imellem chelsea, arsenal og os. Liverpool har kniven for struben i ch.league og har det også i den hjemmelige liga, vinder de ikke imorgen, er de så godt som sat af i kampen om mesterskabet!

Jeg tror så til gengæld, Liverpool vinder imorgen. De er trods alt stærke hjemme, og det bliver spændende at se, om de unge Gunners kan modstå det pres der forventeligt må komme.

Men vi må se, forløbig har de jo gjort det fint nok!

JakobR
27-10-2007, 18:17
Med den stime Hyypia er inde i, så tror jeg Liverpool får det svært.

Alex
27-10-2007, 18:57
Jeg tror også at Hyppia nedsætter Liverpools vinderchancer. Men Liverpool skal vinde i morgen. Kunne være så fedt: Så fobliver vi på førstepladsen, og næste uge får vi så muligheden for ikke at ku' blive overhalet.

Kan slet ikke komme mig over Chelseas storsejr i dag. Det er svært at sige hvor vi har dem. Fra en uge siden havde jeg dømt dem færdige i denne sæson, men efter dagens præstation, og i det hele taget deres resultater på det senese, tror jeg vi skal holde lidt øje med dem! 6-0(!!!) over City...

Don Kafai
27-10-2007, 19:19
Vinder Liverpool imorgen, og formår vi ikke at tabe på Emirates næste lørdag, så står vi helt fantastisk igen efter en elendig sæsonstart. Hvor er det perfekt at vores offensiv viser storform inden det vigtige opgør!!

JakobR
27-10-2007, 19:24
Lige mine ord! Desværre tror jeg ikke Arsenal taber 2 kampe i streg, så hvis de kan gemme deres nederlag til når de møder os, så er det perfekt (:

Kofoed
27-10-2007, 20:10
Jeg tror også at Hyppia nedsætter Liverpools vinderchancer. Men Liverpool skal vinde i morgen. Kunne være så fedt: Så fobliver vi på førstepladsen, og næste uge får vi så muligheden for ikke at ku' blive overhalet.

Kan slet ikke komme mig over Chelseas storsejr i dag. Det er svært at sige hvor vi har dem. Fra en uge siden havde jeg dømt dem færdige i denne sæson, men efter dagens præstation, og i det hele taget deres resultater på det senese, tror jeg vi skal holde lidt øje med dem! 6-0(!!!) over City...

Jeg tør aldrig afskrive chelsea før det er matematisk umuligt.. de er så stærke, og selvom mange snakker krise, sure spillere osv, så viser de idag hvor gode de er mod et for tiden velspillende city hold(kan ikke sige om det gælder for idag, men noget kunne tyde på de klokkede i det).. Og de er nu kun 5 point efter.. så den krise og dårlige start må man sige de er kommet igennem helt ok.. og den negative målscorer de havde efter et par kampe er også blevet vendt flot og de har nu scoret ligeså mange mål som liverpool og jeg er sikker på de kommer til at score meget mere.. drogba ser igen i år rigtig farlig ud.. meget kan man sige, men den klamme russer er sku en god angriber..

Men okay.. hvis Shevchenko kan score så kan alle..

United DK
27-10-2007, 21:04
Fodbold er et mærkeligt spil, og derfor kan et kriseramt Liverpool-hold, ligeså nemt slå et sprudlende Arsenal-hold.
Da vi slog Chelsea i november 2005, der var vi også i krise, og var på vej ud af CL, mens Chelsea bare kørte derudaf, men vi vandt som bekendt 1-0 alligevel.

Kofoed
27-10-2007, 23:05
nu sad jeg lige og så lidt highlights fra ugens CL kampe, og lagde mærke til at Claus Bo Larsen dømte Liverpool kampen.. nogen der så/ved hvordan han klarede sig?? altså han kan ikke havde gjort det helt galt, idet liverpool tabte, men hvordan ellers???

Dines
28-10-2007, 08:16
Faktisk kan det nogle gange være en fordel at være i krise, og så møde et hold i storform. Det kan nogle gange gøre at spillerne er ekstra opsatte og tændte på at vinde, og at det lyser ud af dem. Her er nogle eksempler:

Manchester United 2-0 Arsenal - 24 November 2004.

Manchester United 1-0 Chelsea - 6 November 2005

Manchester United 0-1 Arsenal - 17 September 2006

Kan i huske det?

Martinsen
28-10-2007, 10:28
Meget er blevet sagt om Chelseas uforståelige fyring af Mourinho, men indtil må man desværre sige at Avram Grant har formået at få holdet til at fungere ganske godt, og de skal bestemt ikke afskrives i kampen om mesterskabet.

Kofoed
28-10-2007, 11:06
Er det bare mig eller er det helt vildt så mange skader der er i PL for tiden..:
http://www.myteamtalk.info/injuries/premiership_injuries.php

Ved godt at nogen af dem står som fit, men der er godt nok mange det står som Injured..

Kofoed
28-10-2007, 12:35
Fandt lige den her lille artikel fra en arsenal hjemmeside via liverpool's danske forum:

Why Arsenal will thrash Liverpool at Anfield
By Myles Palmer

On Sunday, Arsenal play Liverpool at Anfield.

I can't wait !

OK, Man United will be a different story on Saturday, November 3. They are exciting, penetrating, prolific, a team with an attack that generates a lot of ideas, pace and momentum.

Liverpoool are very dull compared to Man United and Arsenal. They don't have ideas or pace or momentum.

They lost 2-1 to Besiktas last night and that puts them bottom of Group A, without a win in three CL games.

Rafa was asked if they could win their next three games and, amazingly, he said, "If we play like today, for sure."

WHAT ? If they play like they did against Besiktas they will lose all three games !!

What is he talking about? His team is a shambles. Carragher and Hyypia are all over the place and Hyypia has scored own-goals in consecutive games. Voronin and Kuyt were hopeless as a pair, made the same runs, never got in the box, feeble and peripheral, with little service.

Arsenal have won their last 12 games and have just beaten Slavia Prague 7-0. It doesn't matter that Arsenal could not have beaten Besiktas 7-0 or Schalke 7-0 or Marseilles 7-0.What matters in that Arsenal are on a high and Liverpool are in tatters.The game is all about confidence. Football, said Ossie Ardiles, is 90% confidence.

I hope Arsene plays Theo Walcott.The lad is better as a half-striker than he is a winger. Walcott will have to play at Anfield every year for the rest of his career, so he might as well start on Sunday.

Poor old Rafa is in denial. He's spent millions and has little to show for it. He will be hoping Fernando Torres is fit for Sunday. Torres might beat Toure and bang it in the bottom corner, but only if he plays. And even if Torres does play, I still strongly fancy Arsenal to win at Anfield.

Jeg syntes han har helt ret..

Glory Man United
28-10-2007, 12:41
Yderst sjældent dette kommer fra min mund, men idag gør det:

COME ON LIVERPOOL:D

JakobR
28-10-2007, 12:58
Fandt lige den her lille artikel fra en arsenal hjemmeside via liverpool's danske forum:

By Myles Palmer

I can't wait !

OK, Man United will be a different story on Saturday, November 3. They are exciting, penetrating, prolific, a team with an attack that generates a lot of ideas, pace and momentum.

Liverpoool are very dull compared to Man United and Arsenal. They don't have ideas or pace or momentum.

They lost 2-1 to Besiktas last night and that puts them bottom of Group A, without a win in three CL games.

Rafa was asked if they could win their next three games and, amazingly, he said, "If we play like today, for sure."

WHAT ? If they play like they did against Besiktas they will lose all three games !!

What is he talking about? His team is a shambles. Carragher and Hyypia are all over the place and Hyypia has scored own-goals in consecutive games. Voronin and Kuyt were hopeless as a pair, made the same runs, never got in the box, feeble and peripheral, with little service.

Arsenal have won their last 12 games and have just beaten Slavia Prague 7-0. It doesn't matter that Arsenal could not have beaten Besiktas 7-0 or Schalke 7-0 or Marseilles 7-0.What matters in that Arsenal are on a high and Liverpool are in tatters.The game is all about confidence. Football, said Ossie Ardiles, is 90% confidence.

I hope Arsene plays Theo Walcott.The lad is better as a half-striker than he is a winger. Walcott will have to play at Anfield every year for the rest of his career, so he might as well start on Sunday.

Poor old Rafa is in denial. He's spent millions and has little to show for it. He will be hoping Fernando Torres is fit for Sunday. Torres might beat Toure and bang it in the bottom corner, but only if he plays. And even if Torres does play, I still strongly fancy Arsenal to win at Anfield.

Han har helt ret! Rafa er alt for stædig omkring sin fodboldideologi. Bare fordi Gerrard havde heldet til at filme sig til en 3-3 og et cl-trofæ i 2005, så betyder det ikke, at lortet stadig holder her 2 år senere. Han har fået bygget et hold op siden han ankom, og nu er det altså tiden, at han finder stammen.

Reina, Agger, Carragher, Pennant, Gerrard, Alonso, Crouch og Torres skal starte inde hver gang.

United DK
28-10-2007, 13:00

By Myles Palmer

I can't wait !

På papiret vinder Arsenal, men en kliché i fodbold er jo, at alt kan ske, og det kan da godt være, at Arsenal vinder 3-0, men de kan også ligeså nemt tabe 1-0, på et heldigt mål af Liverpool, hvem ved?

RAppel
28-10-2007, 13:20
Er det forkert at sætte sig ned på den lokale og holde med Liverpool? :D

Flax_Generous
28-10-2007, 13:24
Hehe, jeg har det på samme måde.

Det gode ved det er dog, at uanset hvad der sker, så er der en positiv vinkel på det.

Kofoed
28-10-2007, 13:35

Nope.. lillebror er liverfool fan og han ærger sig over at kampen ikke bliver vist på en af de "normale" danske kanaler så for første gang vil jeg køre ham ind til en pub og se kampen selv også..

Come on you reds..

RAppel
28-10-2007, 13:43
Come on you reds.. haha <---- Got it???

Der skal vist ikke så meget til at fange den :p

Thomas
28-10-2007, 13:49
Var der nogen, der så Napoli - Juventus!? Jeg må sige, at jeg beundrer den måde Napoli får to straffespark på. Ingen berørelse, men alligevel formår de at gengive svanens død.. Nu håbede jeg ellers lige Juventus ville vinde!

JakobR
28-10-2007, 13:58
Bolton foran 1-0 mod Aston Villa. Anelka scorede.

Øster
28-10-2007, 14:12
Skive bagude mod SønderjyskE efter bare 1 minut :rant:

Kofoed
28-10-2007, 14:15
Der skal vist ikke så meget til at fange den :p

Nej men man ved sq aldrig.. ikke alle der er lige hurtige..

Kofoed
28-10-2007, 14:16
nogen der skal på o'learys os se liverfool - arsenal

JakobR
28-10-2007, 14:19
Skive bagude mod SønderjyskE efter bare 1 minut :rant:

Dem må I gerne nappe point fra, så der kan komme superliga-bold i Vejle næste sæson!

Øster
28-10-2007, 14:44
Så står der 1-1 mellem Skive og SønderjyskE :D

Christensen
28-10-2007, 14:52
Hvor er den italienske liga egentlig til grin ... halvleg i de syv kampe der er igang nu, og der er kun scoret fire mål

JakobR
28-10-2007, 15:23
Kom så Randers, Skive, Liverpool, Vejle!

Fck - Randers 0-1
Sønderjyske - Skive 2-3
Liverpool - Arsenal 0-0
LFA - Vejle 0-3

Ønsketænkning :D

RAppel
28-10-2007, 15:31
http://images.upload2world.com/get-10-2007-upload2world_com_qouago.JPG

8 sejre
1 tabt
1 uafgjort

Vi er klar til i morgen! :juhuuuu:

JakobR
28-10-2007, 15:42
Randers er foran :D For en stund er det slut med Fck monopol.

Liverpool_sucks
28-10-2007, 15:51
10 minutter tilbage, så strater kampen..

Liverpool_sucks
28-10-2007, 15:56
milan taber 0-1 til roma på hjemmebane..

JakobR
28-10-2007, 15:58
milan taber 0-1 til roma på hjemmebane..

Måske kan Milans svage spil, gøre Ronaldo til verdens bedste om et par måneder :p

Liverpool_sucks
28-10-2007, 16:04
liverpool spiller 4-3-3... torres er tilbage..
Arsenal spiller 4-4-1-1..

Liverpool_sucks
28-10-2007, 16:12
farligt frispark til liverpool..

Edit: Gerrard scores.. 1-0 liverpool

United DK
28-10-2007, 16:12
liverpool spiller 4-3-3... torres er tilbage..
Arsenal spiller 4-4-1-1..

Og man siger ellers, at Liverpool er de defensive, mens Arsenal er de offensive...

Oscar
28-10-2007, 16:13
jeg har sgu lidt ambivalente følelser..det er lidt mærkeligt at holde med et hold man virkelig hader (hvilket begge hold er), men hyklerens kasse er vel meget godt..især hvis de kan holde det.. Adebayor er dog vild idag.

Christensen
1-0 Gerrard.

CC
1-0 til scouserne!!! Tror det var Gerrard...

maxim
28-10-2007, 16:14
Nice man.. liverpool virker virkelig tændte..

JakobR
28-10-2007, 16:17
Det kunne være dejligt, med et Arsenal pointtab! De må gerne være lidt rystet inden de skal møde os på lørdag (fuck jeg glæder mig!) :D

EDIT: Spurs er også foran. Robbie Keane (han er altså farlig)

United DK
28-10-2007, 16:18
Jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men: Sådan Liverpool!

CC
Nu bliver det spændende at se hvordan de tackler modgang...

Liverpool_sucks
Tower varmer op..

Oscar
28-10-2007, 16:24
tottenham uden træner på bænken..måske det er løsningen på problemet?
Er det ikke første gang arsenal er bagud i denne sæson? Håber det sætter sine spor i næste weekend, men lad os nu se om de ikke kommer tilbage..det er jo ikke fordi de bliver kørt over..

EDIT: Så udlignedeMcCarthy..

Flax_Generous
28-10-2007, 16:26
Liverpool spiller altså en kedelig omgang fodbold. De losser bare bolden langt op ad banen ved første mulighed og så saver de ellers Arsenal-spillerne hvis de kan komme til det. Det er sgu ikke kønt. Eller særlig effektivt, da de egentlig ikke har haft nogle chancer udover målet.

Men fuck det, Arsenal må sgu gerne tabe point i dag. Det ville dog være rart hvis de blev sat spillemæssigt på plads også. Et potent angreb burde kunne straffe Arsenals defensiv ganske meget - Sunderland fik trods alt scoret to gange mod dem på Emirates.

Liverpool_sucks
28-10-2007, 16:27
tottenham uden træner på bænken..måske det er løsningen på problemet?
Er det ikke første gang arsenal er bagud i denne sæson? Håber det sætter sine spor i næste weekend, men lad os nu se om de ikke kommer tilbage..det er jo ikke fordi de bliver kørt over..

Nej det er ikke første gang det er bagud..
De var bagud hjemme på Emirates Stadium mod sunderland..

Christensen
28-10-2007, 16:28
Sådan som Arsenal spiller lige nu, kommer de helt sikekrt tilbage i kampen. De presser godt på.

JakobR
28-10-2007, 16:34
Nu har jeg lige tændt og set de sidste 5 minutter, og der virker Arsenal rystet og usikre med bolden. Det er dog meget 50/50 med spillet.

Martinsen
28-10-2007, 16:36
tror sku aldrig jeg har været tilfreds over en Liverpool føring før, men lige nu er jeg det! selvom uafgjort ville være ok, så kan ingen af holdene være helt tilfredse:)

maxim
28-10-2007, 16:36
Gerrard virker som den eneste trussel for liverpool.. hans skud udefra er det eneste de har..

Christensen
28-10-2007, 16:37
Ud med Carragher! Giver lige Eboue i albue i hovedet, på bedste Drogba manér

Flax_Generous
28-10-2007, 16:37
Nu har jeg lige tændt og set de sidste 5 minutter, og der virker Arsenal rystet og usikre med bolden. Det er dog meget 50/50 med spillet.
Liverpool er også kommet bedre med. Eller rettere sagt: Arsenal er gået lidt ned i tempo.

JakobR
28-10-2007, 16:38
Ja okay, den må jeg trække i mig igen. Liverpool er ligeså røvsyge som de altid er. Spillet helt uden fantasi og blik for hinanden. Og til stor overraskelse, er deres store våben, lange bolden fremad banen.

CC
28-10-2007, 16:40
Tror godt scouserne kan vinde idag... Arsenal lider virklig under at de mangler van persie... Det eneste som jeg mener kan gå galt for liverpoo er hvis hyppia får fat i bolden... så er forsvaret solgt til stanglakrids(det var dog et utrolig fesent udtryk)...

Flax_Generous
28-10-2007, 16:41
Er jeg den eneste, der har bemærket, at kommentatoren på Canal+ Sport 1 roser Liverpool ganske meget? Han har onaneret over stemningen, Gerrards spil og lederskabsevner (der ellers har været kritiseret af egne fans), Alonsos lange (fejl)afleveringer, mens han dårligt roser Arsenal. De får højest en henkastet bemærkning om deres hurtige pasningsspil, men intet uddybende om deres fantastiske form og deres meget idérige og flotte spil. Ret beset har de jo givet Liverpool en fodboldlektion i 1. halvleg - det er rent uheld (og svinestreger fra Liverpool), at de ikke har scoret.

Liverpool_sucks
28-10-2007, 16:44
Tror godt scouserne kan vinde idag... Arsenal lider virklig under at de mangler van persie... Det eneste som jeg mener kan gå galt for liverpoo er hvis hyppia får fat i bolden... så er forsvaret solgt til stanglakrids(det var dog et utrolig fesent udtryk)...

Van Persie er Saha nr. 2

maxim
28-10-2007, 16:46
Hehe, de minder faktisk meget om hinanden, bortset fra farven..

Flax_Generous
28-10-2007, 16:49
Det er en underlig formation Liverpool stiller med. 4-3-3 med 3 rigtige angribere foran - hvor 2 af dem så bliver brugt som wings og den sidste bliver brugt som target man på høje bolde. Ingen af de 3 oppe foran spiller i deres favoritrolle. Hvorfor ikke bruge Babel, når man benytter sig af wings? Han kan da umuligt være mindre farlig end Kuyt og Voronin derude. Og hvis man absolut skal spille med lange bolde, så er Torres nok ikke den ideelle at sparke bolden op mod. Han er hurtig og driblestærk, men intet fysisk monster, der kan snitte boldene videre.

maxim
28-10-2007, 16:50
Hold kæft spiller Torres ringe.. har aldrig set noget lignende..

Oscar
28-10-2007, 16:50
Hehe, de minder faktisk meget om hinanden, bortset fra farven..

og så har van persie et skud der siger spar 2. jeg bliver næsten sur over, at lfc fører, for hold kæft en gang b*ssebold de spiller.. men vi kan vel altid hente trøst i, at de nok skal tabe når et midterhold kommer forbi...og hold kæft hvor gerrard dog græder meget..sikke en svans.

JakobR
28-10-2007, 16:54
Nu kommer Crouch ind, ser det ud til.

Torres lider meget under, at han ikke har nogen at arbejde sammen med. De kommer jo ingen vejne med kun at spille med 1 decideret angriber (de 2 andre "angribere" er jo wings). Ærgeligt, at misbruge så god en spiller på den måde.

Fck stadig bagud. Så fører fcm superligaen med 1 point :)

United DK
28-10-2007, 16:55
2-1 til Blackburn over Spurs.

Det hjalp meget, at fyrer Jol...

Flax_Generous
Liverpool er et underligt hold. De spiller røvsygt og Benitez' dispositioner er helt uforudsigelige og totalt mærkværdige. Jeg kommer aldrig til at have sympati for det hold.

Alligevel ville det ikke genere mig, hvis de vandt i dag. Faktisk kunne det være rart nok for United.

JakobR

Nu er den nye træner jo heller ikke tiltrådt endnu.

JakobR
28-10-2007, 16:59
Hvor mange kampe er der i superligaen? Det er noget med, at nogen, spiller 3 gange mod hinanden.

Liverpool_sucks
28-10-2007, 17:01

Blackburn spiller også godt i øjeblikket

JakobR
28-10-2007, 17:07
Brøndby får virkelig svært ved at få point i Odense. De er under pres fra fløjt af.

United DK
28-10-2007, 17:09
Nu er den nye træner jo heller ikke tiltrådt endnu.

Næh, men det er de samme spillere han har til rådighed.

JakobR
28-10-2007, 17:17
Næh, men det er de samme spillere han har til rådighed.

Tja, det kan man vel ikke benægte :D

Som jeg ser det, så er Spurs' store problem forsvaret. De scorer egentlig ok med mål, men lukker for mange ind.

Oscar
28-10-2007, 17:18
så bliver de ikke større fabregas..meget godt opspil tilgengæld..arsenal skal nok score..

JakobR
28-10-2007, 17:19
Fabregas havde lige en mega chance. Helt blankt mål, men brænder på det skammeligste.

Liverpool_sucks
28-10-2007, 17:19
store chance til arsenal.. men..

Christensen
28-10-2007, 17:21
Målet skal nok komme.......

JakobR
28-10-2007, 17:26
Men positivt nok, at Arsenal skal score 2 gange, før det er et negativt resultat for United. Det er dejligt beroligende :D

Flax_Generous
28-10-2007, 17:27
Crouch er seriøst allerede Liverpools bedste spiller i denne kamp. Gerrard kan måske også komme på tale som kandidat.

Men nøj, hvor er Liverpool kedelige.

JakobR
28-10-2007, 17:28
Fergie på plads på Anfailed.

Crouch havde et ok forsøg.

Christensen
28-10-2007, 17:30
Alonso tæt på scoring med hånden/armen...

Oscar
28-10-2007, 17:31
og så fik vi sgu også en englænder fra arsenal at se...det er sgu ikke hver dag. Alonso tæt på at score med armen for lfc.. den her kamp er kun sjov at se når arsenal har bolden..de kan i det mindste spiller ordentlig offensiv fodbold, selvom det er lidt underligt at sige det..

warming
28-10-2007, 17:33
Hvor mange kampe er der i superligaen? Det er noget med, at nogen, spiller 3 gange mod hinanden.

Alle spiller mod alle tre gange. Der er 12 hold så det giver i alt 33 kampe. Så er det vidst nok de øverste seks hold fra sidste sæson der får en ekstra hjemmekamp.

JakobR
28-10-2007, 17:33
Ret utroligt, at man alligevel skulle se en englænder hos Arsenal :D Arsenal er vel sådan et hold, FA har i tankerne, når de skal undersøge hvorfor storbritanien ikke har et eneste hold med til em.

JakobR
28-10-2007, 17:35
Alle spiller mod alle tre gange. Der er 12 hold så det giver i alt 33 kampe. Så er det vidst nok de øverste seks hold fra sidste sæson der får en ekstra hjemmekamp.

Takker :) Det er rart nok at vide, når man følger med hehe

Thomas
28-10-2007, 17:37
Godt at Liverpool fører, så kan det være, at vi når 1. pladsen i næste måned :)

Flax_Generous
28-10-2007, 17:37
Én ekstra, ja. Så de har 17 på hjemmebane og 16 på udebane. Ikke 22 på hjemmebane og 11 på udebane. Bare hvis nogle var i tvivl.

Liverpool_sucks
28-10-2007, 17:42
Arsenal meget farlige lige nu...

JakobR
28-10-2007, 17:44
1-1 :(

Liverpool_sucks
28-10-2007, 17:44
1 - 1

Oscar
28-10-2007, 17:45
pis også..men hvis man skal være helt ærligt er det fortjent nok...håber lfc scorer til sidste og knækker deres selvtillid

Christensen
(Fabregas)

Vince
Fabregas

Flax_Generous
1-1 er vel også okay. Arsenal skal bare ikke vinde. Selvom det ville være fortjent nok.

maxim
28-10-2007, 17:46
Fuck.. men bare de ikke vinder.. 1-1 er okay..

JakobR
28-10-2007, 17:46
Jeg tror Bendtner var med i målet, men er ikke sikker. Jeg går amok, hvis Arsenal får 2-1 nu.

JakobR
28-10-2007, 17:51
Arsenal på stolpen. Det er fandme nervepirrende det her.

Liverpool_sucks
28-10-2007, 17:52
Omg stone chance til Bendtner..

Christensen
Sådan en skal altså ind Bendtner....

JakobR
Er det ikke på den her tid, Liverpool plejer at få straffe?

EDIT: Var det ikke lidt langt udefra, til at sige den skal ind? Hvis det er den på stolpen i mener.

Christensen
28-10-2007, 17:56
JEg emner Bendtners forsøg efter Fabresgas' skud på stolpen

JakobR
28-10-2007, 17:57
Det ligner en 1-1. Inden kampen var jeg tilfreds med uafgjort, men lige nu, ville jeg sgu gerne have haft en Liverpool sejr. Hmm

Liverpool_sucks
28-10-2007, 17:58
Er det ikke på den her tid, Liverpool plejer at få straffe?

EDIT: Var det ikke lidt langt udefra, til at sige den skal ind? Hvis det er den på stolpen i mener.

nej.. ikke idag..

mojtaba
28-10-2007, 18:06
Ja, så også kampen. Jeg vidste ikke i også havde en debat med "Andre kampe", for jeg gad også at deltage. Nå det sluttede 1-1. Det var da bedre end at hvis Arsenal vandt. Jeg heppede på Liverpool, så United kunne forblive på 1. pladsen. Men det da bedre end at Liverpool tabe. Ellers sikke et godt mål af Steven Gerrard i frispark. Det kan være Arsenal har været heldige denne her gang, men den næste stor kamp, som de skal spille er imod United, og der skal det nok blive mere sjovere, for jeg synes Arsenal har haft det kedeligt med at scorer så mange mål.

Tenshu
28-10-2007, 18:07
Jeg håbede på, at Liverpool ville snuppe alle tre point i dag, men efterhånden som kampen skred frem håbede jeg mere på uafgjort. Liverpool spiller så røvsygt. Derudover taber begge hold 2 point nu. Altså har Arsenal og Liverpool tabt 4 point tilsammen, hvorimod en sejr kun betyder 3 tabte point for et hold.

Glory Man United
28-10-2007, 18:08
Ja, så også kampen. Jeg vidste ikke i også havde en debat med "Andre kampe", for jeg gad også at deltage. Nå det sluttede 1-1. Det var da bedre end at hvis Arsenal vandt. Jeg heppede på Liverpool, så United kunne forblive på 1. pladsen. Men det da bedre end at Liverpool tabe. Ellers sikke et godt mål af Steven Gerrard i frispark. Det kan være Arsenal har været heldige denne her gang, men den næste stor kamp, som de skal spille er imod United, og der skal det nok blive mere sjovere, for jeg synes Arsenal har haft det kedeligt med at scorer så mange mål.

Arsenal heldige? de var klasser over Liverfool

mojtaba
28-10-2007, 18:17
Ja, okay. Bendter kunne også have gjort Arsenal til vinder 2-1. Men Manchester United's defensiv og offensiv er meget bedre end Liverpools, så Arsenal skal nok have en hård modstand af United, som de endnu ikke har fået i denne sæson. Nogle gange er United's defensiv dårligt, men jeg håber dog på Ferguson og spillerne selvfølgelig gøre noget ved det. Så dog også siddende Alex Ferguson på skærmen. Måske har han en idé til hvordan vi kan vinde over Arsenal.

Bonde15
28-10-2007, 18:17
Nu må vi håbe vi tager Gunners lørdag :d

Bonde15
28-10-2007, 18:19
Spurs tabte sku igen :)
Var det med Martin Jol eller Juande Ramos?

Glory Man United
28-10-2007, 18:29

EDIT: Clive Allen

United DK
28-10-2007, 18:30
1-1 er i bund og grund det bedste resultat, for det giver hverken Liverpool et selvtillidsboost, eller Arsenal tre point. Så alt i alt, er jeg godt tilfreds med 1-1. :)

United DK
28-10-2007, 18:30

Ingen af dem.

Dines
28-10-2007, 19:03
Bedster resultat for os. Arsenal vinder ikke på en svær kamp, og Liverpool får ikke de 3 point. Det værste ville have været, hvis Arsenal havde vundet, men nu kan vi møde dem på lørdag, hvor vi kan være tilfredse med 1 point imo. Liverpool vandt ikke, og er ikke ude af den krise de er i. Alt i alt rigtig fornuftigt.

Martinsen
28-10-2007, 19:07
udemærket resultat! Liverfools krise fortsætter, og Arsenal mistede endelig point igen. Nu må vi selv sørge for at få minimum uafgjort mod Arsenal, og så er vi lige bag Arsenal, og vores elendige sæsonstart er helt glemt.

JakobR
28-10-2007, 19:07
Jae uafgjort er da neutralt. Men jeg tror ikke Arsenal taber ret mange kampe i den her sæson, så det eneste rigtige vil være en sejr. Specielt nu, hvor vi kører så godt. Det bliver meget svært, men jeg synes vi er bedre end Arsenal.

Bonde15
28-10-2007, 19:11
EDIT: Clive Allen

Okay.

Kofoed
28-10-2007, 20:07
Er lige kommet hjem fra O'learys på hovedbanegården.. og hold da kæft en kamp.. Som jeg ser det er det fuldstændig arsenals egen skyld at de ikke vinder.. Fabregas har 2 kæmpe chancer hvor han mere eller mindre tomt mål og den ene gang kunne han næsten have taget den til sig og skudt.. Og fuck hvor spiller liverfool kedeligt... Havde aldrig troet jeg skulle sige det, men storken var faktisk den der spillede bedst og mest kreativt, og da han kom ind skabte de meget mere.. og hvor er det ærgeligt at en spiller af torres kaliber bliver misbrugt ved at spille på den måde.. og så forstår jeg heller ikke hvorfor de ikke spiller med babel på kanten istedet for kuyt eller voronin..

Syntes Arsenal spillede meget langsomt i perioder og varmede bolden alt for meget... og så er liverpool da bare nogle svin efter min mening.. fuck nogen grumme nogen de lavede.. og den hånd/albue der lige bliver smækket i hovedet på eboue af carragher er da lige til rødt.. Men 1-1 er vel egentlig det bedste resultat, da liverpool(gud forbyde det) ikke vinder, og at arsenal kun får det ene point, så vi ligger af point før næste weekend.. man skal dog lige huske på at de har spillet en kamp færre...

Meget sjovt da fergie blev fanget af kameraet på tribunen. det blev næsten fejret som var det et mål.. der var vidst flere united tilhængere inde og se den kamp..

Og så ligger midtjylland nr. 1.. dejligt at se at FCK ikke har 100% monopol på den plads..

Flax_Generous
28-10-2007, 20:15
Er lige kommet hjem fra O'learys på hovedbanegården.. og hold da kæft en kamp.. Som jeg ser det er det fuldstændig arsenals egen skyld at de ikke vinder.. Fabregas har 2 kæmpe chancer hvor han mere eller mindre tomt mål og den ene gang kunne han næsten have taget den til sig og skudt.. Og fuck hvor spiller liverfool kedeligt... Havde aldrig troet jeg skulle sige det, men storken var faktisk den der spillede bedst og mest kreativt, og da han kom ind skabte de meget mere.. og hvor er det ærgeligt at en spiller af torres kaliber bliver misbrugt ved at spille på den måde.. og så forstår jeg heller ikke hvorfor de ikke spiller med babel på kanten istedet for kuyt eller voronin..

Syntes Arsenal spillede meget langsomt i perioder og varmede bolden alt for meget... og så er liverpool da bare nogle svin efter min mening.. fuck nogen grumme nogen de lavede.. og den hånd/albue der lige bliver smækket i hovedet på eboue af carragher er da lige til rødt.. Men 1-1 er vel egentlig det bedste resultat, da liverpool(gud forbyde det) ikke vinder, og at arsenal kun får det ene point, så vi ligger af point før næste weekend.. man skal dog lige huske på at de har spillet en kamp færre...
Jeg er 100% enig i alt hvad du skriver. :)

RAppel
28-10-2007, 20:40
Hvem er det det er Aresnal har en kamp tilgode mod? Villa?

Kofoed
28-10-2007, 20:41
Weekendens hold ifølge Skysports:

1) Robert Green
2) Aaron Hughes
3) Sol Campbell
4) Nemanja Vidic
5) Juliano Belletti
6) Luis Antonio Valencia
7) Michael Essien
8) Frank Lampard
9) Nani
10) Carlos Tevez
11) Wayne Rooney

Det er mig en gåde hvordan Vidic kan komme med.. men fedt og fuldt fortjent at vi har både nani, tevez, og rooney med.. Tevez første mål er weekendens mål..

Kofoed
28-10-2007, 20:42
Hvem er det det er Aresnal har en kamp tilgode mod? Villa?

Newcastle..

RAppel
28-10-2007, 20:44
Newcastle..

Okay, takker :)

Flax_Generous
28-10-2007, 20:48
Weekendens hold ifølge Skysports:

1) Robert Green
2) Aaron Hughes
3) Sol Campbell
4) Nemanja Vidic
5) Juliano Belletti
6) Luis Antonio Valencia
7) Michael Essien
8) Frank Lampard
9) Nani
10) Carlos Tevez
11) Wayne Rooney

Det er mig en gåde hvordan Vidic kan komme med.. men fedt og fuldt fortjent at vi har både nani, tevez, og rooney med.. Tevez første mål er weekendens mål..
Jeg synes nu nok, at Drogba kunne have overtaget Rooneys eller Tevez' plads. Og Vidic burde næppe have været med. De andre har jeg lidt svært at vurdere.

Og weekendens mål? Tough one - men helt sikkert enten Nanis mål eller Tevez' første mål.

JakobR
28-10-2007, 20:48
Jeg synes Boros mål er en kommunikationsfejl i midterforsvaret. Vidic og Ferdinand har enten overset, eller ikke enig om, hvem der skal dække Ali (kan ikke stave til hans navn hehe). Nu så jeg ikke kampen, men hvis det er den fejl folk fælder Vidic på, så synes jeg ikke det hans fejl udelukkende. Men selvfølgelig ikke godt.

Newcastle fortsætter med at skuffe, på trods af, at de egentlig har en stærk trup, så er ret sikker på, at de får lammetæv af Arsenal.
Hvornår spiller de to?

Kofoed
28-10-2007, 20:55
Jeg synes Boros mål er en kommunikationsfejl i midterforsvaret. Vidic og Ferdinand har enten overset, eller ikke enig om, hvem der skal dække Ali (kan ikke stave til hans navn hehe). Nu så jeg ikke kampen, men hvis det er den fejl folk fælder Vidic på, så synes jeg ikke det hans fejl udelukkende. Men selvfølgelig ikke godt.

Newcastle fortsætter med at skuffe, på trods af, at de egentlig har en stærk trup, så er ret sikker på, at de får lammetæv af Arsenal.
Hvornår spiller de to?

De spiller 5-12-07..

Ang Vidic så er det meget svært at bedømme.. har lige set episoden igen og det virker umiddelbart som om Vidic han regner med at Rio har manden.. Og det er derfor ikke kun Vidic skyld, men jeg mener det er nok til at han ikke skal med på rundens hold.. men det var hans eneste fejl så det er ikke noget man kan brokke sig over.. slet ikke når vi selv scorer 4 mål..

Kofoed
28-10-2007, 20:59
Jeg synes nu nok, at Drogba kunne have overtaget Rooneys eller Tevez' plads. Og Vidic burde næppe have været med. De andre har jeg lidt svært at vurdere.

Og weekendens mål? Tough one - men helt sikkert enten Nanis mål eller Tevez' første mål.

Det er meget svært om drogba skal skiftes ud med en tevez eller rooney.. jeg kan ikke være opjektiv nok til at kunne tage en af dem fra, da jeg mener de spillede helt kanon begge to.. men kan vi ikke lave en 4-3-3 hvor drogba - rooney - tevez spiller(for øvrigt en konstelation jeg meget gerne så udført i praksis"Rocking" )..

Jeg syntes at tevez mål er det bedste af de to.. altså ikke selve tevez afslutning, men hele opspillet er bare verdensklasse.. men nani's mål er jo også helt unik og en enepræstation som sjældent ses udført så flot..

Kofoed
28-10-2007, 22:10
Christian poulsen scorede et mål i Sevillas 3-0 sejr..

Dines
29-10-2007, 07:03
Nogle der har et lovligt link til målene i Liverpool-Arsenal? :)

PerRonaldo
29-10-2007, 21:22
Ugens hold i følge af bbc...

Målmand:
Petr Cech – Chelsea

Forsvar:
Phil Jagielka – Everton
Kolo Touré – Arsenal
Jamie Carragher – Liverpool
Juliano Belletti – Chelsea

Midtbane:
Steven Gerrard – Liverpool
Cesc Fabregas – Arsenal
Wayne Rooney – Manchester United
Nani – Manchester United

Angreb:
Olivier Kapo – Birmingham
Didier Drogba - Chelsea

Her har de så placeret Rooney på midten.. Og det er mig en gåde at Nani han er kommet på, han lavede måske weekends mål, men det vel ikke målene man kigger på når man sætter holdet. Kapo må virlelig have gjort det godt når han er "skyld i" at Rooney er placeret på midten og har slået tevez af.

Kofoed
29-10-2007, 21:34
Ugens hold i følge af bbc...

Målmand:
Petr Cech – Chelsea

Forsvar:
Phil Jagielka – Everton
Kolo Touré – Arsenal
Jamie Carragher – Liverpool
Juliano Belletti – Chelsea

Midtbane:
Steven Gerrard – Liverpool
Cesc Fabregas – Arsenal
Wayne Rooney – Manchester United
Nani – Manchester United

Angreb:
Olivier Kapo – Birmingham
Didier Drogba - Chelsea

Her har de så placeret Rooney på midten.. Og det er mig en gåde at Nani han er kommet på, han lavede måske weekends mål, men det vel ikke målene man kigger på når man sætter holdet. Kapo må virlelig have gjort det godt når han er "skyld i" at Rooney er placeret på midten og har slået tevez af.

Underligt med rooney på midten.. men okay, jeg ved ikke hvordan kapo klarede det.. fatter så ikke at carragher er med.. han lave en svinestreg til direkte rødt og det mener jeg er nok til ikke at komme på..

RAppel
29-10-2007, 21:54
Aab 2 - 0 Esbjerg

JakobR
29-10-2007, 21:58
Så er der pres på Fck. 2 hold, der ligger over dem nu.

JDK
29-10-2007, 22:19
Så er der pres på Fck. 2 hold, der ligger over dem nu.

Ja, og Horsens kommer lige så stille snigende bagfra - kun 1 point skiller disse to hold :D så hvis FCK ikke snart scorer nogle mål, så kan det snart begynde at se sjovt (eller skræmmende) ud i toppen af Danmark "Rocking"

JakobR
29-10-2007, 22:26
Ja, og Horsens kommer lige så stille snigende bagfra - kun 1 point skiller disse to hold :D så hvis FCK ikke snart scorer nogle mål, så kan det snart begynde at se sjovt (eller skræmmende) ud i toppen af Danmark "Rocking"

Det er sgu dejligt med noget spænding. Og nu har fck uefa-cup kampe, så smider de forhåbentlig nogle point i superligaen.

robinho
30-10-2007, 07:16
ser ud til at det godt kan blive en lidt mere lige SAS-liga i år end sidste år, men mon ikke FCK slår til i de kampe de skal og slår FCM, AAB og OB.

Sidstenævnte skal til at vinde nogle flere kampe hvis de ikke skal sættes af toget. De spiller for mange uafgjorte. De scorer simpelthen ikke nok, hvilket var fint symboliseret i kampen her i weekenden mod BIF hvor de i første halvleg kørte brøndby ud på røv og albuer, men ikke fik det omsat. Og når man ikke scorer i sine gode perioder, så kan man mod selv bundhold som Brøndby ;) smide point

KennyN
30-10-2007, 07:33
Tror stadig at FCK er mere stabile end de andre af topholdene. Hvordan mon AAB klarer det når der kommer UEFA kampe igen.? Og selv om FCK ikke spiller super godt for tiden, får de point alligevel. Når de først kommer igang, så tror jeg de med deres stabilitet stille og roligt vil trække fra igen..

Men ja, lækkert med spænding og flere hold i toppen.

PerRonaldo
30-10-2007, 08:01
ser ud til at det godt kan blive en lidt mere lige SAS-liga i år end sidste år, men mon ikke FCK slår til i de kampe de skal og slår FCM, AAB og OB.

Sidstenævnte skal til at vinde nogle flere kampe hvis de ikke skal sættes af toget. De spiller for mange uafgjorte. De scorer simpelthen ikke nok, hvilket var fint symboliseret i kampen her i weekenden mod BIF hvor de i første halvleg kørte brøndby ud på røv og albuer, men ikke fik det omsat. Og når man ikke scorer i sine gode perioder, så kan man mod selv bundhold som Brøndby ;) smide point

Præcis.. Var selv inde og se kampen(ob-bif) og det var tydeligt top mod bund, havde godt nok regnet med at bif ville noget mere, men de spillede jo med ti man bag bold. Det var antifodbold ala rangers, de spillede. Arek stod utallige af gange og varmede op i løbet af kampen fordi han ingenting havde at lave.
Men som du selv siger så omsætter de ikke deres pres, selvom de har mulighederne for det, og det er det der gør at de ikke bliver mestre.

Det mest komiske på en meget kold aften, var da Timm blev kampens spiller, det fik stadion til at grine.. hehe

robinho
30-10-2007, 08:37
Det mest komiske på en meget kold aften, var da Timm blev kampens spiller, det fik stadion til at grine.. hehe

han spillede da en flot første halvleg.

Dog havde jeg nok selv regnet med Chris Sørensen som Man of the match

PerRonaldo
30-10-2007, 08:53
han spillede da en flot første halvleg.

Dog havde jeg nok selv regnet med Chris Sørensen som Man of the match

Det kan godt være at det lykkedes engang i mellem, men langt de fleste gange og især i anden halvleg mistede han bolden og var alt for lang tid om at slippe bolden, han skulle hele tiden lige drible eller holde på bolden i stedet for at spille den videre... Nok også derfor han blev skiftet ud, hvilket var til stor glæde for de fleste der sad omkring mig.

robinho
30-10-2007, 10:00
Det kan godt være at det lykkedes engang i mellem, men langt de fleste gange og især i anden halvleg mistede han bolden og var alt for lang tid om at slippe bolden, han skulle hele tiden lige drible eller holde på bolden i stedet for at spille den videre... Nok også derfor han blev skiftet ud, hvilket var til stor glæde for de fleste der sad omkring mig.

jo men omvendt er han også en af de få der forsøger at skabe noget uventet sammen med Peter Nymann. synes ikke jonas borring køre nok direkte på sin mand og smider ham. Han sætter dem kun hvis han har halvanden kilometer hen til ham og kan tage et langt træk udenom.

Sæternes, det siger sig selv med hans fysik og spidskompetencer, at det ikke skal komme fra ham. Synes at timm besidder nogle vigtige ting, som er en mangelvare hos mange danske talenter, men vil give dig ret i at han skal lære til tider at variere det

Don Kafai
30-10-2007, 16:47
Jeg var ligeledes inde og se kampen, og var flad af grim (sammen med resten af Prio tribunen), da Timm blev kampens spiller. Han er en spiller der tydeligt har potentialet, men han holder på bolden for længe, og ødelægger SAMTLIGE angreb hvor der er optræk til noget som helst. Minder mig egentlig lidt om den "unge" Ronaldo for nogle år siden, som jeg bandede og svovlede af fordi han holdt på bolden for længe, og spille egocentreret primadonnabold.

Timm har et potentiale, men det kræver han tager sig sammen og færdiggøre situationerne.

Iøvrigt en udmærket kamp, hvor det var tydeligt at Brøndby er helt væk i forhold det niveau de gerne vil være på. De spillede halvkølige kontraer, og var ellers presset i bund. Selvom de ikke gav chancer væk, så er det for ringe af et hold som Brøndby, ikke at skabe noget offensivt. OB burde have vundet 2 eller 3-0, men heldigvis for min kupon blev det ved de 0-0.

Danielsen
30-10-2007, 20:35
Her har The Sun, fået en kopi af John Arne Riise's lönseddel(hvis den er ägte):

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article405958.ece

Sjovt, at han/de skal betale for billetter og mad :lolol:

Øster
31-10-2007, 16:12
Så er Skive videre i pokalturneringen efter at havde slået Greve 2-0 :D

JakobR
31-10-2007, 17:08
Vejle banker Aab' reserver i aften! :D

Dines
31-10-2007, 18:06
Jeg tror nu mere på, at Cardiff slår Liverpool på udebane. Det må de sgu gerne :)

Danielsen
31-10-2007, 19:58
Chelsea bag ud 0-1 mod Leicester

Arsenal foran 1-0 mod Sheff. Utd. (ude)