Se fuld version : Andre kampe + andet fodbold
Håber at Randers og Esbjerg kan løfte dagen bare lidt efter sejr til Arsenal og til Kolding :rant:
Flax_Generous
07-10-2007, 13:54
Ringe dag. Men det viser, at Arsenal ikke er helt så overlegne som de ellers har virket. I én enkelt kamp mod et hold, de burde slå sikkert, har de lukket lige så mange mål ind som United har lukket ind i hele Premier League-sæsonen som helhed. De kan sagtens tabe vigtige point, hvis de får en lille off-periode rent offensivt. De er ikke hlet ligesom United sidste år - de ser ud til kun at være fantastiske i deres offensive spil. Lad os håbe, at det ikke holder ved hele sæsonen igennem. Og United for alvor får gang i deres offensive spil, for så er de forrygende i begge ender.
Det eneste, der kan redde denne ellers triste dag, er en sejr til Tottenham eller Bolton. Særligt Tottenham må gerne få sig en sejr i dag.
Jeg sætter min lid til tottenham idag.. ville bare være så lækkert hvis vi kunne få slået et lille hul til liverfool.. Bolton må også MEGET gerne vinde eller bare tage point da vi skal have taget alle de point fra chelsea vi kan da de sagtens kan komme tilbage.. men det ser lyst ud nu hvor vi har 20 point mod chelsea's 12.. de har så en kamp mindre men alligevel..
Lidt ærgeligt at Arsenal vinder til sidst, men fra starten af kampen havde jeg slet ikke troet og håbet på, at Sunderland ville kunne spille så meget op med Arsenal som de gjorde. Af det jeg så ligner de slet ikke regelmæssigt oprykkerhold - tværtimod. De spiller godt fodbold.
For helvede midtjylland.. 3-0 til randers.. man kan godt se at vi ikke har det nødvendige overskud til midtugentlige europæiske kampe...
Syntes lige det er værd at bemærke at Afonso Alves har scoret 5 gange for Heerenveen mod Heracles Almelo.. I minutterne, 9, 16, 17, 67 og 69.. og kampen er ikke færdig endnu.. ca. 20 minutter tilbage..
EDIT: Nu har han banket 7 kasser ind.. også i 73 og 76 minut.. ca. 10 minutter igen..
Og nu er Alvez søreme oppe på 7 mål. Utroligt!
Syntes lige det er værd at bemærke at Afonso Alves har scoret 5 gange for Heerenveen mod Heracles Almelo.. I minutterne, 9, 16, 17, 67 og 69.. og kampen er ikke færdig endnu.. ca. 20 minutter tilbage..
EDIT: Nu har han banket 7 kasser ind.. også i 73 og 76 minut..
7 mål scorede han i en 9-0 sejr. Det er alligevel meget fint gået må man sige..
Holmskov
07-10-2007, 15:21
Var det ikke ham FCK ikke kunne bruge??
7 mål scorede han i en 9-0 sejr. Det er alligevel meget fint gået må man sige..
Jep.. ved så ikke hvordan de andre spillede, men de lå kun med 1 point mellemrum, så man kan ikke engang sige at det var top mod bund..
Var det ikke ham FCK ikke kunne bruge??
Ved det ikke, men hvis det var så må man da sige at de er gået glip af noget.. hvis man kan score 7 mål i holland skulle man tro man kunne gør det onde ved nogle af holdene i superligaen..
Hvad for en liga er det i?
Hvad for en liga er det i?
Den hollandske
Æresdivisionen
United DK
07-10-2007, 15:31
Det er egentlig vildt nok, at ham Alves løb rundt, og spillede fodbold over i Malmö for et par år siden. Nu er han forsvarene topscore i Æresdivisionen, og har flere gange været inde, og spille for det brasilianske landshold.
1-1 i Liverpool :D Forhåbentlig kan Spurs nappe alle 3 point i 2. halvleg.
2-1 til Spurs . Keane har scoret 2 gange ;D
1-2 til Spurs :D Robbie Keane!
Fint nok med uafgjort. Bedre end ingenting hvis Liverpool smider 2 point..
Alves blev vist tilbudt til FCK og Brøndby for et par år siden, men begge klubber slog ikke til, og han endte i Holland. Hvor konkret det blev, ved jeg ikke..
Fuck Torres. Scorer lige i overtiden til 2-2.
Refstrup
07-10-2007, 16:59
Hvad endte kampe I reading
Lidt surt at Liverpool får 1 point, men alligevel redder det søndagen, at de smider point til.
Martinsen
07-10-2007, 17:01
lorte Torres! men samtidig fantastisk med endnu et point tab til scouserne!! kridsen kradser:skaaal:
Reichelt
07-10-2007, 17:01
Fuck Torres. Scorer lige i overtiden til 2-2.
Lang tid siden jeg har set så ringe forsvarspil. Der står to Tottenham-spillere omkring Torres imens der bliver slået en blød bold ind. Alligvel får han lov til at score... :rant:
Hvad endte kampe I reading
1-0 til Reading.
Liverpool_sucks
07-10-2007, 17:54
hvornår stopper Man city med at vinde..:rant:
Flot mål af Allbäck. Ret godt taget ned med brystet.
... men fck må godt tabe stadigvæk. Det jo kedeligt, at de har monopol på førstepladsen.
I den spanske vandt både Barca og Real deres kampe. Messi scorede igen, og ligeså med Ruud for Real.
I den spanske vandt både Barca og Real deres kampe. Messi scorede igen, og ligeså med Ruud for Real.
Og Getafe gik fra 2-0 føring til 2-4 nederlag, der trækker sorte skyer ind over Laudrups træner sæde, havde han ikke haft det navn han har i Spanien så var han blevet fyret.
Og Getafe gik fra 2-0 føring til 2-4 nederlag, der trækker sorte skyer ind over Laudrups træner sæde, havde han ikke haft det navn han har i Spanien så var han blevet fyret.
Mallorca spillede endda med 10 mand, de sidste 20 minutter.
Lige et hurtigt mål fcn :D
At smide en 2-0 føring over styr er slemt nok i forvejen, men at føre 2-1 med en mand i overtal, og så intet få med hjem - det er altså skidt. Var Laudrup ikke gået videre til Uefa'en, så tror jeg at han var tæt på en fyrreseddel..
Martinsen
07-10-2007, 19:00
tak skal du have Cagara din gode gamle Brøndby dreng!! han kunne i øvrigt være løsningen på Brøndbys venstre back problem, selvom Rasmussen er ved at finde sig til rette
Synd for Laudrup. Men UEFA Cuppen kan han ikke leve på. Måske har de spillet godt, men de begynder at hænge vldsomt fast nede i bunden. Der bliver pludselig lang vej op til midterfeltet.
Han skal til at få point og resultater ind på kontoen..
Surt at Cagara scorede, og det var mega ufortjent. Og så den lille klaphat. Han har jo aldrig vist noget. Han skulle være blevet i BIF i sin tid, men han kunne jo ikke komme hurtigt nok afsted, efter han var blevet tv star i det der tv program om u-16 landsholdet..
Desuden er Wendt mindst lige så god som Niclas Jensen for FCK. Det er også et ømt punkt for landsholdet, og man kan frygte for kampen mod Spanien..
Hehe, nu holder jeg jo lidt med FCN, da jeg bor i området. Så selvom det var mega ufortjent at FCN hentede point, så var det sgu dejligt. Og så lige fra FCK.
I øvrigt vigtigt at FCK ikke vinder i dag, så de havde været 4 point foran i Superligaen efter Midtjyllands nederlag tidligere i dag. Så er der trods alt LIDT spænding tilbage i den bedste danske række. Med andre ord: Så er der lidt længere til FCK har fjernet alt tvivl om hvem der vinder mesterskabet.
PerRonaldo
07-10-2007, 20:03
Ja det hvis der ikke sker noget for laudrup så får han nok kun en sæson i getafe.. Men så kan han da komme hjem og redde bundby, eller de skal nok have lov til at stille med 22 spillere på banen for at have en chance for at blive i den bedste række.. hehe
Glimrende indlæg Morten K..!
Ang FCN's mangel på tilskuere i går i Parken. Hvordan skulle det dog være anerledes, når de kun samler et par tusinde til deres hjemmekampe. De har ingen naturlig fanbase, hverken lokalt eller i større perspektiv..
Desuden må vi hellere tilbage til topic i denne tråd som er ANDRE KAMPE. Jeg opretter en tråd om dansk fodbold, som man kan fortsætte diskussionen i..!
Flax_Generous
09-10-2007, 15:44
Her lidt om andre spillere. Eller rettere sagt - vores konkurrenters store tidligere og nuværende stjerner (Drogba, Robben, Gerrard, Henry, Lehmann og mange andre):
http://www.youtube.com/watch?v=YgmrQaEuLmc
Ingen af vores konkurrenters nuværende eller tidligere stjerner kan jeg li'. Ikke kun pga. ovenstående film, men bare sådan generelt. Jeg bryder mig faktisk slet ikke om andre spillere fra England i det hele taget. Der er kun United. Selv Smith, Neville, Bale, Berbatov, Cesc og andre sympatiske og/eller gode spillere bryder jeg mig egentlig ikke om. Sådan er det bare. Hvis de dog kom til United (eller da de var i United), så ville jeg dog nok elske dem.
Flax_Generous
09-10-2007, 15:52
En der lige iøjeblikket imponerer mig er Messi. Han er da for vild?! Helt fantastisk fodboldspiller og tekniker, og en spiller man ligesom med Ronaldo bliver gladere at se på. p.t verdensbedste.
Messi er helt forrygende lige for tiden. Det er der ingen tvivl om. Som han spiller nu er han verdens bedste. Det er skræmmende så god han kan blive, når man tænker på hvor overlegen han allerede er.
Men også Deco, Xavi og Iniesta (og efterhånden også Henry) gør det rigtig godt for Barca. Faktisk mener jeg, at Iniestas form ligeledes er fænomenal god (sådan verdensklasse-niveau) og hvis han nu havde spillet for en mindre klub som Sevilla, så ville Chelsea og co. byde +£25 millioner hver evig eneste sommer. Han har vel næsten lige så meget potentiale som Fabregas.
Iniesta og Messi er også to af de eneste ikke-United-spillere, jeg faktisk godt kan li'. Eto'o og fede-Ronaldo er to andre. Flere kan jeg ikke lige komme i tanke om på nuværende tidspunkt.
....og han har så 5x så mange boldtab som Scholes
ja og er meget yngre, og bevæger sig meget mere, og laver pt også flere mål og han forsøger lidt sværer afleveringer i dybden, plus han har lov til at miste den, fordi det er en del af hans spil at udfordre mand mand, hvilket det ikke er af scholes´. Og Rosicky kan bedre tillade sig at drible på sit udgangspunkt i venstre side
PerRonaldo
09-10-2007, 16:01
aguero imponere mig rigtigt meget.. Han er målfarlig, god teknik, hurtig og har spilforståelse og overblik. Han har indtil videre scoret 5 mål i den bedste spanske liga. Og han er vidst nok omkring 19-20år. Han har på imponernde vis løftet arven fra torres med det samme.
Jeg ville elske at se iniesta på vores hold han er nok den bedste centrale midtbanespiller i verdenen sammen med fabregas.
Faktisk mener jeg, at Iniestas form ligeledes er fænomenal god (sådan verdensklasse-niveau) og hvis han nu havde spillet for en mindre klub som Sevilla, så ville Chelsea og co. byde +£25 millioner hver evig eneste sommer. Han har vel næsten lige så meget potentiale som Fabregas.
Enig.. Iniesta glemte jeg på min liste. Han er undervurderet, og tror hvis han fik en fri rolle på et andet hold ville han kunne vise sit virkelige værd..
Han ville i hvert fald kunne spille fast på alle andre hold end Barca's..
Ingen af vores konkurrenters nuværende eller tidligere stjerner kan jeg li'. Ikke kun pga. ovenstående film, men bare sådan generelt. Jeg bryder mig faktisk slet ikke om andre spillere fra England i det hele taget. Der er kun United. Selv Smith, Neville, Bale, Berbatov, Cesc og andre sympatiske og/eller gode spillere bryder jeg mig egentlig ikke om. Sådan er det bare. Hvis de dog kom til United (eller da de var i United), så ville jeg dog nok elske dem.
Du kan ikke lide Phil Neville og Alan Smith? er det fordi de spiller i en anden engelsk klub? kan du lide Beckham, van Nistelrooy etc?
Bare lige nogle hurtige spørgsmål :D
Flax_Generous
09-10-2007, 17:49
Du kan ikke lide Phil Neville og Alan Smith? er det fordi de spiller i en anden engelsk klub? kan du lide Beckham, van Nistelrooy etc?
Bare lige nogle hurtige spørgsmål :D
Phil Neville, Andy Cole, Dwight Yorke, Nicky Butt og Alan Smith siger mig ikke særlig meget. Jeg var selvfølgelig glad for dem alle, da de spillede i Uniteds trøje. Jeg er glad for en hvilken som helst spiller, der har brugt værdifuld tid af deres karriere på at gøre United til et bedre hold. Jeg synes samtidig, at de er en flok sympatiske (i modsætning til f.eks. Gabriel Heinze) og rimelig dygtige spillere. Jeg så hellere flere af dem end typer som Michael Ball, Jamie Carragher, Steven Gerrard og Joe Cole i Premier League. Men når alt kommer til alt, så jubler jeg ikke over nogle andre spillere end dem i Uniteds røde trøje. Jeg gider heller ikke se dem spille og jeg er dybest set ret ligeglad med dem. I England er der ét eneste hold, der ved sejre og godt spil kan gøre mig glad. Alle andre hold - og deres spillere - interesserer mig ikke og jeg betragter dem - naturligvis - som konkurrenter og fjender til Uniteds succes.
David Beckham og Ruud van Nistelrooy kan jeg have et lidt mere afslappet forhold til, da i hvert fald førstnævnte på ingen tænkelig måde kan være skadende for Uniteds mulige succes, men sidstnævnte sandsynligvis ikke kommer til at have det. Jeg finder selvfølgelig også disse to spillere særdeles sympatiske. Særligt Beckham er (blevet) en rigtig heroisk fodboldkarakter. Men jeg jubler stadig ikke med dem.
Det skal ikke forstås som om jeg er vred på Butt og co. for at forlade United. Jeg forstår dem godt og der er ingen hard feelings (med mindre man hedder Gabriel Heinze). Men så længe de spiller i England, så kan jeg ikke helt få mig selv til at heppe på dem eller glædes over deres (muligvis) gode spil og succes, uanset hvor gode de er (ligesom Cesc, Bale og Berbatov) eller sympatiske de er (ligesom Smith, Butt og Neville). Nej, selv den mest elendige spiller for United (Silvestre? Dong?) holder jeg mere af end tidligere United-spillere eller fantastiske spillere, der nu spiller i Premier League.
EDIT: Når de har trukket sig tilbage, så skal jeg selvfølgelig også nok huske dem som de legender, de har været. Men indtil da er de modstandere til United. Ligesom Schmeichel var det da han var i Villa og (fy!) Shitty.
Torsten Frings fra werder bremen er en spiller jeg er meget glad for. Han er en fantastisk oprydder. superstærk, fremragende tacklinger og løber konstant i en kamp men er også en dygtig fodboldspiller der kan noget frem af banen. Har et rigtig godt over blik lægger fremragende afleveringer og har et godt skud.
Flax_Generous
09-10-2007, 18:05
Torsten Frings fra werder bremen er en spiller jeg er meget glad for. Han er en fantastisk oprydder. superstærk, fremragende tacklinger og løber konstant i en kamp men er også en dygtig fodboldspiller der kan noget frem af banen. Har et rigtig godt over blik lægger fremragende afleveringer og har et godt skud.
Diego fra samme klub er også en dygtig fodboldspiller, der om et par år vil være blandt verdens absolut bedste. Han kan næsten skrives på min korte liste over ikke-United-spillere, jeg rent faktisk kan li'. Nu er jeg vist oppe på Iniesta, Eto'o, Messi, fede-Ronaldo, Diego og Beckham. Og så Tobias Mikkelsen...
Don Kafai
09-10-2007, 18:09
ja og er meget yngre, og bevæger sig meget mere, og laver pt også flere mål og han forsøger lidt sværer afleveringer i dybden, plus han har lov til at miste den, fordi det er en del af hans spil at udfordre mand mand, hvilket det ikke er af scholes´. Og Rosicky kan bedre tillade sig at drible på sit udgangspunkt i venstre side
Det med han er yngre kan du ikke bruge til noget. Rosicky er 27-28 år og ser du på fodbolden idag så slår spillere igennem som 17-19 årige. 4 år yngre er ingenting. Scholes havde haft 7 PL titler og en CL medalje i Rosickys alder. Hans alder er altså mere imod ham end med ham.
Ja han er ganske vist en glimrende spiller, men han er ikke en man umiddelbart vil fremhæve. Han laver alt for lidt mål. Mener Scholes lavede flere mål end ham sidste år, og det er vel mærkeligt når Scholes kun er bolddeler som du kalder ham.
Rosicky er en udmærket spiller, men ligesom iøvrigt Hleb, så er han en spiller der altid er "lige ved og næsten". Han er 27-28 og har endnu ikke haft en ordenlig sæson med flydende assists og mål, hverken i Tyskland eller i England. Jeg ser derfor ikke det store lys i ham.
Don Kafai
09-10-2007, 18:14
Bremen er så gode til at købe spillere der er billige men samtidig forstærkende.
Klose, Mertesacker, Naldo, Frings, Sanogo, Diego og nyeste skud Carlos Alberto (som nok skal blive et hit).
Beundrer dem virkelig for deres indkøb og spillestil.
En jeg vil fremhæve er Sanogo. Han har spillet i HSV og der fulgte jeg ham en smule, og jeg er sikker på han beviser sit værd, selvom Werder blev kritiseret meget for at købe ham som erstatning for Klose. Sanogo er mit bud på en ny goalgetter i Bremen, og tror han kommer op over de 25 mål i denne sæson.
Her lidt om andre spillere. Eller rettere sagt - vores konkurrenters store tidligere og nuværende stjerner (Drogba, Robben, Gerrard, Henry, Lehmann og mange andre):
http://www.youtube.com/watch?v=YgmrQaEuLmc
Vi skal heller ikke påstå, at vi er for gode selv hvad angår film og snyderi. Ser her fra vores egen Ronaldo:
http://www.youtube.com/watch?v=QB6Cd87s2D0
Flax_Generous
09-10-2007, 19:07
Vi skal heller ikke påstå, at vi er for gode selv hvad angår film og snyderi. Ser her fra vores egen Ronaldo:
http://www.youtube.com/watch?v=QB6Cd87s2D0
Alle ved, at Ronaldo filmer. Heldigvis er han blevet utroligt meget bedre i det seneste års tid (og så er mange af hans dives faktisk snarere gode undvigelsesmanøvrer). Derfor finder jeg det mere vigtigt at påpege, at helte som Gerrard, Lehmann og Henry filmer og snyder urimeligt meget. Alle ved efterhånden, at Drogba og Robben filmer, så dem vil jeg gerne la' gå lidt.
Men selvfølgelig påstår jeg ikke, at vores spillere ikke filmer. Selv Rooney har gjort det. Vi bliver bare altid slået i hovedet med det, mens Fools og Arsenal går fri.
United DK
09-10-2007, 20:23
Jeg så hellere flere af dem end typer som Michael Ball, Jamie Carragher, Steven Gerrard og Joe Cole i Premier League.
Det kan godt være jeg har misset noget, men hvordan er han usympatisk. Jeg synes i øvrigt heller ikke Gerrard er så forfærdelig usympatisk, udover at han spiller for Liverpool.
United DK
09-10-2007, 20:27
Det med han er yngre kan du ikke bruge til noget. Rosicky er 27-28 år og ser du på fodbolden idag så slår spillere igennem som 17-19 årige. 4 år yngre er ingenting. Scholes havde haft 7 PL titler og en CL medalje i Rosickys alder. Hans alder er altså mere imod ham end med ham.
Antal vundene titler, har jo intet at gøre med talent. Maradona vandt jo ikke særlig meget i sin karriere, men derfor regnes han stadig som én af verdens bedste gennem tiderne, hvis ikke den bedste.
Scholes har jo altid været omgivet af verdensklassespillere, hvorimod Rosicky har spillet sammen med nogle knap så gode spillere i Dortmund, hvor han dog var med til, at blive tysk mester i 2002.
Jeg vil dog give dig ret i, at Scholes er bedre end Rosicky.
Don Kafai
09-10-2007, 21:02
Antal vundene titler, har jo intet at gøre med talent. Maradona vandt jo ikke særlig meget i sin karriere, men derfor regnes han stadig som én af verdens bedste gennem tiderne, hvis ikke den bedste.
Scholes har jo altid været omgivet af verdensklassespillere, hvorimod Rosicky har spillet sammen med nogle knap så gode spillere i Dortmund, hvor han dog var med til, at blive tysk mester i 2002.
Jeg vil dog give dig ret i, at Scholes er bedre end Rosicky.
Jeg får den konstant smidt i hovedet at titler ikke tæller og Scholes har været omgivet af klassespillere osv. Men hvis man har klasse, så spiller man også på et klasse hold. Sådan plejer det at hænge sammen. Det er ikke fair at gøre Scholes titler mindre værd end alle andres bare fordi holdet var godt.
Rosicky har spillet sammen med gode spillere i Dortmund, og i Arsenal hvor kvaliteten er minimum på niveau med Uniteds.
Spørg mig om jeg vil bytte "gamle" Scholes ud med den "yngre" Rosicky, og mit svar er 100% nej. Rosicky er bare en klasse under Scholes, og medmindre han får gang i sin karriere for alvor, så vil han aldrig være på niveau med vores lille rødtop, selv hvis vi ser bort fra titlerne.
Flax_Generous
09-10-2007, 22:30
Det kan godt være jeg har misset noget, men hvordan er han usympatisk. Jeg synes i øvrigt heller ikke Gerrard er så forfærdelig usympatisk, udover at han spiller for Liverpool.
Cole er en snydende, doven, arrogant og voldelig spiller, der mener, at han er guds gave til engelsk fodbold. Han er dog ikke den værste Chelsea-spiller. Terry, Fat Frank, Obi Mikel og Drogba er værre. Boulahrouz og Robben var også slemme. Det var rent tilfældigt, at det lige blev Joe Cole.
Gerrard er en illoyal, pengeelskende, snydende, overvurderet og elendig kaptajn for et endnu mere elendigt hold.
Det er dejligt at flashe sin foragt for sine modstandere... :)
Cole er en snydende, doven, arrogant og voldelig spiller, der mener, at han er guds gave til engelsk fodbold. Han er dog ikke den værste Chelsea-spiller. Terry, Fat Frank, Obi Mikel og Drogba er værre. Boulahrouz og Robben var også slemme. Det var rent tilfældigt, at det lige blev Joe Cole.
Gerrard er en illoyal, pengeelskende, snydende, overvurderet og elendig kaptajn for et endnu mere elendigt hold.
Det er dejligt at flashe sin foragt for sine modstandere... :)
Dejligt at se noget godt gammeldags HAD:devill: Det kan vi li:rant:
United DK
10-10-2007, 06:08
Jeg opfatter ikke Joe Cole som hverken snydende, doven eller arrogant, men fred være med det.
Gerrard er en illoyal(1), pengeelskende(2), snydende(3), overvurderet(4) og elendig kaptajn(5) for et endnu mere elendigt hold.
(1) Ja, den Chelsea-affærer pynter ikke
(2) Hvem er ikke det?
(3) Hvem sagde Ronaldo?
(4) Når han er i form, så er han bestemt ikke overvurderet, men sådan som han spiller i øjeblikket, så er han ikke meget værd
(5) Han har hevet dem op i mange kampe, inkl. CL og FA Cup-finalen i hhv. 2005 og 2006
Andersen
10-10-2007, 08:04
Med hensyn til Gerrard og hans pengegriskhed, så bør vi lige feje foran vores egen dør først. To lysende eksempler i egne rækker, er Keano's 1 års lange kontraktforhandlinger omkring år 2000 (efter pennestrøget dobbelt målscorer mod Arsenal på udebane), han sprængte Uniteds lønrammer og så er der Rio's kontraktforlængelse.
I begge tilfælde skal det dog hurtigt, klart og tydeligt pointeres at ingen af vores spillere havde ytret ønske om at forlade United!!
"Gerrard kisses the crest, then hand in a transfer request"
Nå, tilbage til selve tråden.
Her er en liste over mine yndlingsspillere, som ikke spiller for United:
United DK
10-10-2007, 08:36
Der er nogen gode spillere i mellem, må jeg sige.
Glory Man United
10-10-2007, 08:52
Med hensyn til Gerrard og hans pengegriskhed, så bør vi lige feje foran vores egen dør først. To lysende eksempler i egne rækker, er Keano's 1 års lange kontraktforhandlinger omkring år 2000 (efter pennestrøget dobbelt målscorer mod Arsenal på udebane), han sprængte Uniteds lønrammer og så er der Rio's kontraktforlængelse.
I begge tilfælde skal det dog hurtigt, klart og tydeligt pointeres at ingen af vores spillere havde ytret ønske om at forlade United!!
"Gerrard kisses the crest, then hand in a transfer request"
Nå, tilbage til selve tråden.
Kender ingen af dem ;)
Listen over de nominerede til årets spiller:
Buffon (Juventus, Italy), Cannavaro (Real Madrid, Italy), Cech (Chelsea, Czech Rep), Ronaldo (Man Utd, Portugal), Deco (Barcelona, Portugal), Drogba (Chelsea, Ivory Coast), Essien (Chelsea, Ghana), Eto'o (Barcelona, Cameroon), Gattuso (AC Milan, Italy), Gerrard (Liverpool, England), Henry (Barcelona, France), Juninho (Lyon, Brazil), Kaka (AC Milan, Brazil), Klose (Bayern Munich, Germany), Lahm (Bayern Munich, Germany), Lampard (Chelsea, England), Marquez (Barcelona, Mexico), Messi (Barcelona, Argentina), Nesta (AC Milan, Italy), Pirlo (AC Milan, Italy), Ribery (Bayern Munich, France), Riquelme (Villarreal, Argentina), Ronaldinho (Barcelona, Brazil), Rooney (Man Utd, England), Terry (Chelsea, England), Tevez (Man Utd, Argentina), Thuram (Barcelona, France), Torres (Liverpool, Spain), Van Nistelrooy (Real Madrid, Holland), Vieira (Inter Milan, France).
Jeg fatter ikke hvordan Thuram er kommet med. Han spiller stort set aldrig i Barca. Marquez var ringe for dem, mens Henry enten var skadet eller spillede elendigt sidste sæson. Buffon som stod i Serie B kan da heller ikke komme i betragtning.
Hvor er Vidic, Rio og Scholes.??
Så det understreger blot at disse kåringer er mere om spillernes navn og ry end deres egentlig klasse..
Martinsen
10-10-2007, 12:39
nu vi er igang! hvordan kan Riquelme overhovedet være i betragtning til den pris:confused: manden var lejet ud til Boca fordi han ikke kunne spille sig på i Villarreal og fordi han ragede uklar med træneren. Det er fuldstændig grotesk, og de priser er intet værd. Men hvis man skal pege på en vinder, synes jeg det skal være Ronaldo eller Drogba, muligvis kan Essien også overvejes, han blev spillet meget ude af position sidste sæson, men formåede alligevel at holde et meget højt niveau for Chelsea synes jeg.
EDIT: og Kaka naturligvis ham glemte jeg
SantasLittleHelper
10-10-2007, 12:43
Hvor i alverden er Scholes?
Det er vel egentlig også ligemeget hvem der er nomineret... Afstemningen kommer IMO til at stå mellem Kaka, Ronaldo og Drogba, med Kaka som vinder... Måske med Messi som outsider, men jeg tror det er en kende for tidligt...
United DK
10-10-2007, 12:43
De der priser siger mig intet. Så hvis Gattuso bliver kåret til verdens bedste, så fred være med det.
Glory Man United
10-10-2007, 12:55
Hvorfor er Thomas Helveg ikke med? :D
PerRonaldo
10-10-2007, 14:13
Er den nominering kun fra 2007? eller gælder den også sidste halvdel af sæsonon fra 2006?
PerRonaldo
10-10-2007, 14:16
Og så lige et link som burde sendes til old trafford.. ;)
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=34571
Glory Man United
10-10-2007, 14:22
Er den nominering kun fra 2007? eller gælder den også sidste halvdel af sæsonon fra 2006?
http://www.fifa.com/aboutfifa/media/newsid=613097.html#captains+coaches+cast+their+vot e+fifa+world+player+year
Som jeg forstår det, er det fra 1/1 2007.....men der kunne ligeså godt have stået 13/11 1978. For jeg sidder sgu stadig og griner af ca 1/3 af nomineringen
TrincoBoy
10-10-2007, 16:34
Vil gerne sætte min Opel kadett på højkant på at listen også ser sådan ud de næste 5 år!
SantasLittleHelper
10-10-2007, 16:38
Vil gerne sætte min Opel kadett på højkant på at listen også ser sådan ud de næste 5 år! Det kunne egentlig være sjovt at se hvor mange af disse der har været nomineret de sidste 5 år.. Er der ikke lige en der gider at lave en oversigt over det, så vil jeg ud og lade som om det er fredag aften?
schousboe9
10-10-2007, 16:48
Fin pris at uddele, latterig liste! Hvad laver eksempelvis Thuram, Cannavaro og Vieira på den liste!? Og Zlatan og Toni er ikke med!? Hva sker der, Toni har da ikke lavet andet end at bombe de sidste 12 mdr!! At FIFA prøver at helgardere sig med at nominere 30(!) spillere er én ting, men slet ikke at være tæt på de 30 bedste er helt til grin!! :D
Kom igen, op på hesten, bedre held næste gang osv...
TrincoBoy
10-10-2007, 17:00
Det kunne egentlig være sjovt at se hvor mange af disse der har været nomineret de sidste 5 år.. Er der ikke lige en der gider at lave en oversigt over det, så vil jeg ud og lade som om det er fredag aften?
Hehe, tror sgu nok spillere som Thuram og Buffon har været med i nogle år efterhånden...
United DK
10-10-2007, 17:29
Den FIFA pris blev til grin, da Beckham blev nr. 2 i 1999.
Jeg forstår ikke hvorfor Vidic ikke er med på listen? Nå, men her er min top 10 af de nominerede:
1. Kaká
2. Cristiano Ronaldo
3. Lionel Messi
4. Van Nistelrooy
5. Drogba
6. Pirlo
7. Wayne Rooney
8. Essien
9. Ronaldinho
10. Gerrard
Det er kun 2007 (som kalenderår) :)
Jeg synes der er nogle meget mærkværdige nomineringer, bl.a. Henry - var han ikke skadet det meste af hans sidste tid i Arsenal? Vieira - han fik da kun røde kort sidste sæson? Buffon - SerieB-spiller det halve af året???
Plus der mangler nogle fra United - Vidic, Scholes, Giggs og selvfølgelig O'shea :D
Den FIFA pris blev til grin, da Beckham blev nr. 2 i 1999.
Ja han skulle afgjort have vundet den pris...
Det irreterer mig virkelig fantastisk meget at det er spillerens navn det hele kommer an på og ikke hvor godt han gør det. Hvordan fifa kan overse scholes, giggs og vidic er jo fuldstændig tåbeligt mens spillere som henry, riquelme, buffon, thuram kan være med er jo fuldstændigt vanvittigt. Det er tåbeligt at fifa selv gør denne kåring så ekstremt ligegyldig ved at udtage spillerene udelukkende på deres navn.
United DK
10-10-2007, 20:11
Ja han skulle afgjort have vundet den pris...
Det er ironi, er det ikke?
United DK
10-10-2007, 20:13
Hvis jeg nu endelig skal vælge en "verdens bedste fodboldspiller 2007", så går min stemme til Ronaldo, for han er den spiller, der har holdt det højeste niveau gennem hele året. Kaká var god i CL, men knap så god i Serie A, mens Messi kun har været god her i efteråret. Jeg er dog 99,9% sikker på, at Kaká bliver den 117. brasilianer, der vinder prisen som verdens bedste fodboldspiller.
Don Kafai
10-10-2007, 20:16
Det er ironi, er det ikke?
Hvorfor er det du ikke har syntes om Beckham?
I mine øjne er han en af de bedste spillere nogensinde i United.
United DK
10-10-2007, 20:19
Hvorfor er det du ikke har syntes om Beckham?
Han gjorde det da fremragende for os osv., men det er da til grin, at han blev kåret til verdens næstbedste fodboldspiller i 1999. Beckham var/er god, men aldrig så god.
Beckham var da en af de væsentligste betydninger for at vi vandt i 1999.. Havde det ikke været for hans hjørnespark, indlæg osv, som lagde op til så mange mål, var vi aldrig kommet så langt jo.. Jeg synes det var helt færd at han blev 2'er i 1999..
Kaka har nævnt, at han gerne vil spille for United i fremtiden, hvis han forlader Milan. GUF, GUF
http://www.bold.dk/nyt/?vis=74672
United DK
10-10-2007, 20:50
Beckham var da en af de væsentligste betydninger for at vi vandt i 1999.. Havde det ikke været for hans hjørnespark, indlæg osv, som lagde op til så mange mål, var vi aldrig kommet så langt jo.. Jeg synes det var helt færd at han blev 2'er i 1999..
Jamen hvad så med Yorke, Cole, Keane, Giggs og hvad de ellers hed? Man kan da ikke blive valgt på, at man er god til at sparke frispark og hjørnespark.
Man kan da ikke blive valgt på, at man er god til at sparke frispark og hjørnespark.
Nej, den væsentligste er vist at du enten spiller i Italien eller på det italienske landshold.
PerRonaldo
10-10-2007, 22:19
Kaka har nævnt, at han gerne vil spille for United i fremtiden, hvis han forlader Milan. GUF, GUF
http://www.bold.dk/nyt/?vis=74672
Hvis du kigger tilbage i denne tråd er der allerede lavet et link til hans udtalelse.. Og der er også lavet en tråd om kaka til united.. hehe..
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=671
Flax_Generous
11-10-2007, 19:00
http://www.bold.dk/nyt/?vis=74687
Gerrard fortalte Torres, at Torres ikke skulle filme i England, da Gerrard ikke bryder sig om sådan noget. SAY WHAT!?
Hvis det virkelig passer, at Gerrard har rendt rundt og sagt sådan noget, så er han endnu mere ussel end jeg ellers havde troet (og det siger en del). Føj. Drogba har i det mindste nosserne til at indrømme, at han snyder. Og de fleste andre snydere kunne aldrig finde på at anklage andre for snyderi. Snyderi i sig selv er slemt nok, men dobbeltmoralsk snyderi er fuldstændig ubærligt og vidner om mere end bare rådden karakter.
TrincoBoy
11-10-2007, 19:54
Nej nej nej!
Gerrard filmer da aldrig. Han har bare svært ved at holde balancen.....
United DK
11-10-2007, 20:39
Gerrard filmer da uden tvivl, men det gør Ronaldo og Nani også, så inden vi begynder at pege fingre af Gerrard, så skal vi lige feje for egen dør først.
Flax_Generous
11-10-2007, 20:55
Gerrard filmer da uden tvivl, men det gør Ronaldo og Nani også, så inden vi begynder at pege fingre af Gerrard, så skal vi lige feje for egen dør først.
Lad mig gentage mig selv: Selvfølgelig filmer United-spillere og det er ikke særlig hæderligt. Jeg mindes på stående fod at have set Ronaldo, Nani, Saha, Evra og Rooney filme. Særligt Ronaldo har filmet meget og han har derfor også fået nogle fortjente verbale tæsk for det. Heldigvis er han blevet bedre og han har indrømmet, at man var galt på den tidligere. Han kan stadig blive bedre, men han er ikke længere en af de mest filmende spillere i moderne fodbold. Alligevel får han stadig skæld ud for det og har et uretmæssigt dårligt ry.
Heroverfor står Gerrard, der i mine øjne filmede lige så meget som Ronaldo i sidste sæson, men aldrig hører for det. Captain Fantastic går derimod ud i pressen og fordømmer film. Og han er åbenbart så hellig, at han ikke har noget imod at blive vred på en medkammerat, hvis vedkommende filmer. Det synes jeg er dobbeltmoralsk og er ærlig talt til at brække sig over.
I mange folks øjne kan Gerrard bare ikke gøre noget forkert og det irriterer mig ganske meget. F.eks. en artikel som denne (http://www.goal.dk/Artikler/Manedens-artikel/Steven-Gerrardbr--Jeg-vil-altid-vare-tro-mod-Liverpool/) i Goal eksister udelukkende for at blive skidt på. Det er bras fra den ene ende til den anden. I virkeligheden er han overvurderet, snydende og mere illoyal end nogen anden anfører, jeg kan mindes. Jeg er glad for, at han ikke spiller for United og det fryder mig, at han ikke er blevet anfører for det engelske landshold.
Flax_Generous
11-10-2007, 21:01
http://img233.imageshack.us/img233/3112/gerrarddiving3zjab6.gif
http://www.youtube.com/watch?v=ztWniTA0Gxk
http://www.youtube.com/watch?v=CllT_iZEblE
http://www.youtube.com/watch?v=L073tGdLETo
Eller som sagt på RedCafe: "He has gone down more times than an Amsterdam hooker."
United DK
11-10-2007, 21:08
Heroverfor står Gerrard, der i mine øjne filmede lige så meget som Ronaldo i sidste sæson, men aldrig hører for det. Captain Fantastic går derimod ud i pressen og fordømmer film. Og han er åbenbart så hellig, at han ikke har noget imod at blive vred på en medkammerat, hvis vedkommende filmer. Det synes jeg er dobbeltmoralsk og er ærlig talt til at brække sig over.
I mange folks øjne kan Gerrard bare ikke gøre noget forkert og det irriterer mig ganske meget. F.eks. en artikel som denne (http://www.goal.dk/Artikler/Manedens-artikel/Steven-Gerrardbr--Jeg-vil-altid-vare-tro-mod-Liverpool/) i Goal eksister udelukkende for at blive skidt på. Det er bras fra den ene ende til den anden. I virkeligheden er han overvurderet, snydende og mere illoyal end nogen anden anfører, jeg kan mindes. Jeg er glad for, at han ikke spiller for United og det fryder mig, at han ikke er blevet anfører for det engelske landshold.
At Gerrard ikke bliver skældt ud for film, er simpelthen fordi han er englænder, for folk har en eller anden mærkelig overbevisning om, at englændere ikke filmer ligesom f.eks. portugisere og sydeuropærere generelt, og selvom de da filmer mere i sydeuropa end i England, så er de heller ikke blege for at filme i England, hvilket Gerrard og Rooney er gode eksempler på. De er så begge scousere, men om det har noget med sagen at gøre, ved jeg ikke. :D
Flax_Generous
11-10-2007, 21:11
At Gerrard ikke bliver skældt ud for film, er simpelthen fordi han er englænder, for folk har en eller anden mærkelig overbevisning om, at englændere ikke filmer ligesom f.eks. portugisere og sydeuropærere generelt, og selvom de da filmer mere i sydeuropa end i England, så er de heller ikke blege for at filme i England, hvilket Gerrard og Rooney er gode eksempler. De er så begge scousere, men om det har noget med sagen at gøre, ved jeg ikke. :D
Hehe.
Jeg tror egentlig, at du har ret i, at den manglende kritik skyldes deres nationalitet. Men det er stadigvæk foruroligende, at en spiller, der filmer så meget som Gerrard slet ikke bliver kritiseret og endda kan rende rundt og kritisere andre for det og advare imod det. Det er helt hul i hovedet. Hvis han var portugisisk og køn ville han for længst være hadet af alle modstandernes fans og alle såkaldt ekspertkommentatorer.
United DK
11-10-2007, 21:15
Jeg tror egentlig, at du har ret i, at den manglende kritik skyldes deres nationalitet. Men det er stadigvæk foruroligende, at en spiller, der filmer så meget som Gerrard slet ikke bliver kritiseret og endda kan rende rundt og kritisere andre for det og advare imod det. Det er helt hul i hovedet. Hvis han var portugisisk og køn ville han for længst være hadet af alle modstandernes fans og alle såkaldt ekspertkommentatorer.
Jeg tror bare vi må leve med, at Gerrard er immun overfor kritik.
Flax_Generous
11-10-2007, 21:26
Jeg tror bare vi må leve med, at Gerrard er immun overfor kritik.
Ja, det er af en denne klodes små, forfærdelige uretfærdigheder. :)
Jeg synes nu ikke Rooney filmer. Det eneste klare eksempel jeg har med ham og film, var mod Arsenal 2004 og vi ødelagde deres rekord, men ellers er jeg lidt blank. Ronaldo er den eneste slemmer vi har til at filme, men det skyldes nok også hans nationalitet, da det er meget naturligt dernede. Vi så selv mod Sporting, hvor mange gange de smed sig.
Glory Man United
12-10-2007, 07:07
Jeg synes nu ikke Rooney filmer. Det eneste klare eksempel jeg har med ham og film, var mod Arsenal 2004 og vi ødelagde deres rekord, men ellers er jeg lidt blank. Ronaldo er den eneste slemmer vi har til at filme, men det skyldes nok også hans nationalitet, da det er meget naturligt dernede. Vi så selv mod Sporting, hvor mange gange de smed sig.
Nani har også vist, at han kan falde :)
Nani har også vist, at han kan falde
ruud kunne også.
Har også set gary neville gøret det engang mod city i cuppen, hvor han forvildede sig med frem i feltet.
United DK
12-10-2007, 10:13
Giggs faldte nu også nemt, da vi mødte Celtic på Old Trafford sidste år.
Glory Man United
12-10-2007, 11:02
En helt anden sag jo....han er oppe i årene :D
Gerrard: finest piece of white trash the bindippers have produced..
Så kan det godt være han er en god spiller, men han er sgu en usling. Der skal en scousers samvittighed til at sove efter hans opførsel..
Roy Keane har jeg også set falde nemt, og Scholes røg også lidt let ned engang i en kamp mod Sparta Prague på hjemmebane, hvor Ruud nettede 4 gange. Alle har prøvet at smide, men jeg synes at der er forskel på at gøre det enkelte gange og så hele tiden, som Ronaldo, Henry og Gerrard gør det.
Roy Keane har jeg også set falde nemt, og Scholes røg også lidt let ned engang i en kamp mod Sparta Prague på hjemmebane, hvor Ruud nettede 4 gange. Alle har prøvet at smide, men jeg synes at der er forskel på at gøre det enkelte gange og så hele tiden, som Ronaldo, Henry og Gerrard gør det.
Og så er der forskel på at man gør det, og så fordømmer andre for at gøre det..
Alle spillere falder engang imellem. Det sker altså også at spillerne falder fordi de ikke kan holde balancen.
Jeg synes helt generelt at debatten om hvorvidt spillere filmer osv. er kørt alt for langt ud. Det er en del af spillet. Når dommeren ser det skal det selvfølgelig straffes men ellers kan det vel også være en del af at være en god fodboldspiller; at man kan udnytte andres fejl - også dommerens. Taber vi CL finalen i år fordi en modspiller filmer sig til et straffe har jeg sikkert en anden mening, men omvendt har vi nok også nogle gange haft heldet :)
At Gerrard er en idiot er en helt anden diskussion, eller måske nærmere faktum.
United DK
13-10-2007, 15:11
1-0 til England. Wright-Phillips.
Don Kafai
13-10-2007, 15:23
1-0 til England. Wright-Phillips.
En så rutineret keeper som Mark Poom skal ikke overlistes på den måde...
Den går mellem benene på ham fra en spids vinkel.
3-0 til England ved pausen. Vores egen Rooney har nettet atter igen for England i en vigtig kamp, og kort efter kom et selvmål for Viggo Jensens tropper.
Skotland fører 2-1 hjemme over Ukraine, og en sejr der vil virkelig lægge pres på Frankrig og Italien, og deres EM billet vil se rigtig god ud.
Kan se Rio Ferdinand gik ud i pausen. Var det en skade, eller for at spare ham til kampen i Rusland på onsdag.??
Kan se Rio Ferdinand gik ud i pausen. Var det en skade, eller for at spare ham til kampen i Rusland på onsdag.??
Tror at han skulle spares..
For at spare ham, da han ved et gult kort til vil få karantæne..
Don Kafai
14-10-2007, 11:04
Men en spiller der fik en skade i den kamp var Ashley Cole.. Det så sku ikke godt ud da han blev båret fra banen....
Jeg vil gerne bringe en efterlysning.
Nogen der har set Næstveds 1 divisions hold? Sidst set 11 min. inde i kampen på Kolding stadion.
Især deres forsvar manglede ved de 5 mål der blev lukket ind.
Thomas Hansen
14-10-2007, 20:07
Jeg vil gerne bringe en efterlysning.
Nogen der har set Næstveds 1 divisions hold? Sidst set 11 min. inde i kampen på Kolding stadion.
Især deres forsvar manglede ved de 5 mål der blev lukket ind.
Det er fordi Næstved går meget op i Fair Play. Modstanderen skal have en god oplevelse når Næstved kommer på besøg i deres by.
Flax_Generous
15-10-2007, 13:07
http://www.youtube.com/watch?v=uVb2gbMtN3I
Super video. Det er kun Gerrard, der kan så dobbeltmoralsk og hyklerisk.
EDIT: Liverpool-fansene er heller ikke specielt glade for hans hykleri. (http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=195977.0)
Usmageligt siger jeg bare. Man kritiserer diving, og synes det er skidt, men så gør man det alligevel selv. Så hellere indrømme som Diouf og Drogba gør, at man diver istedet for at være dobbeltmoralsk.
Kan ikke klare at han er dobbeltmoralsk på den måde! som anfører, må han sku tage noget ansvar - ikke kun ved at snakke med andre fra hans eget hold som diver, men også tager en snak med sig selv om det :D
Steven Gerrard, Gerrard, he kisses the badge on his chest
Then puts in a tranfer request
Steven Gerrard, Gerrard
PerRonaldo
17-10-2007, 16:22
Sidder og ser Kazakhstan-portugal. Og hold da op hvor er de ikke særlig skræmmende.. 0-0 der er spillet en time.. Nu kommer nani ind i stedet for maniche... Så nu stiller de med deco, ronaldo, nani, Q, og hugo almeida.
PL-pedersen
17-10-2007, 16:25
hvad kanal kan man se på Portugal?
PerRonaldo
17-10-2007, 16:29
hvad kanal kan man se på Portugal?
En eller anden portugesisk kanal tror jeg det er.
PerRonaldo
17-10-2007, 16:46
Så fik Portugal scoret... Der skulle gå mere end 80 min og faktisk deres eneste store chance de har i kampen...
Glory Man United
17-10-2007, 16:47
Så fik Portugal scoret... Der skulle gå mere end 85 min og faktisk deres eneste store chance de har i kampen...
1-0 så?
PerRonaldo
17-10-2007, 16:48
1-0 så?
Ja og du må ikke spørge om målscoren.. kan ikke udtale hans navn, men det var hans debut.;)
Glory Man United
17-10-2007, 16:50
Ja og du må ikke spørge om målscoren.. kan ikke udtale hans navn, men det var hans debut.;)
:lolol: Ariza Makukula
0-2 nu Ronaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldo
PerRonaldo
17-10-2007, 16:54
2-0... Ronaldo!!!!!!!!
Glory Man United
1-2....
Don Kafai
Halvleg i Rusland.
1-0 til England på et drømmemål af Rooney. Egentlig synes jeg han burde have tæmmet den og brugt den tid der var og placeret keeperen. Men han hamrede til den første gang og den sad i nettaget. Havde han brændt den var han den store skurk, men nu er han helten hvis England kommer derfra med en sejr.
PerRonaldo
17-10-2007, 16:56
:lolol: Ariza Makukula
sådan lyder det overhovedet ikke på portugisisk..;)
Glory Man United
17-10-2007, 16:57
Halvleg i Rusland.
1-0 til England på et drømmemål af Rooney. Egentlig synes jeg han burde have tæmmet den og brugt den tid der var og placeret keeperen. Men han hamrede til den første gang og den sad i nettaget. Havde han brændt den var han den store skurk, men nu er han helten hvis England kommer derfra med en sejr.
Vel derfor Rooney spiller for United og du i serie 5 :D
PerRonaldo
17-10-2007, 16:58
Det stjernebesatte portugisiske landshold levede op til forventningerne og sikrede sig en 2-0-pligtsejr i dagens udekamp i Kasakhstan.
Bold.dk er lige hurtigt nok ude.. hehe
Don Kafai
17-10-2007, 17:00
Vel derfor Rooney spiller for United og du i serie 5 :D
Det har du nok desværre ret i:p
Holmskov
17-10-2007, 17:00
Det stjernebesatte portugisiske landshold levede op til forventningerne og sikrede sig en 2-0-pligtsejr i dagens udekamp i Kasakhstan.
Bold.dk er lige hurtigt nok ude.. hehe
Hvad mener du?? Kampen er færdigspillet. Ronaldo scorede Portugals andet mål.
PerRonaldo
17-10-2007, 17:02
Hvad mener du?? Kampen er færdigspillet. Ronaldo scorede Portugals andet mål.
Ja men den endte 2-1..:Bouncing:
Holmskov
17-10-2007, 17:03
Ja men den endte 2-1..:Bouncing:
Nåhh så'n. Min fejl. :o
Venezuela spiller allerede kvalkampe til vm2010. Prøv at se dette mål fra 45 meters afstand:
http://www.youtube.com/watch?v=CA7fdmdXRT4&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ebt%2Edk%2Farticle%2F200710 17%2Fsport02%2F71017011%2F
PerRonaldo
17-10-2007, 17:42
Venuzuela spiller allerede kvalkampe til vm2010. Prøv at se dette mål fra 45 meters afstand:
http://www.youtube.com/watch?v=CA7fdmdXRT4&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ebt%2Edk%2Farticle%2F200710 17%2Fsport02%2F71017011%2F
Hvad sker der for det mål??? Det er jo helt vildt.. :juhuuuu:
Rusland 2 - 1 England. Så må det være slut for McClaren, når de med stor sandsynlighed ikke er at finde til EM desværre. Men sådan er det, når man ikke kan få 3 point mod Makedonien på hjemmebane, så fortjener man ikke at gå videre. Glædeligt at Rooney og Ronaldo scorer i dag ellers.
Don Kafai
17-10-2007, 18:04
Rusland 2 - 1 England. Så må det være slut for McClaren, når de med stor sandsynlighed ikke er at finde til EM desværre. Men sådan er det, når man ikke kan få 3 point mod Makedonien på hjemmebane, så fortjener man ikke at gå videre. Glædeligt at Rooney og Ronaldo scorer i dag ellers.
Jeg tror stadig de kommer med.
Israel har en sindssyg svær hjemmebane, og jeg tror Rusland snubler der. Og jeg ved ikke om jeg er enig i at McLaren bør fyres, for England har i de sidste 5 landskampe spillet det bedste bold i 5-6 år. Desuden er det netop det her aspekt med kritik af landstræneren, fyringer osv der gør de aldrig kommer længere. Hold fast i McLaren og giv ham tiden frem til VM 2110. Det tror jeg er det fornuftigste.
Måske, men en stor fodbold nation som England bør være at finde til slutrunderne hvergang, og så i en så relativ nem pulje, hvor Kroatien og Rusland var de hårdeste modstandere.
Jeg vil lige fortælle at Darren Fletcher starter inde for Scotland. Kom så Scotland!! :D
Don Kafai
17-10-2007, 18:19
Måske, men en stor fodbold nation som England bør være at finde til slutrunderne hvergang, og så i en så relativ nem pulje, hvor Kroatien og Rusland var de hårdeste modstandere.
Tja, nem og nem. Problemet er at nationer som Rusland og Kroatien er i stor fremgang. Selv Israel er et hold der på de gode dage driller mange. Det er bare de færreste Europæere der vil se det i øjnene. Ligesom CL, hvor der er ingen der regner med et hold som Shaktar Donetsk, fordi det ikke er fra de store ligaer.
England var i en svær pulje, men ja selvfølgelig burde de have kvalificeret sig, og jeg tror som sagt stadig de kommer med, men det burde være sket mere gnidningsfrit. Men vi så også at da de endelig kom igang så fik de også de point de havde krav på. At fyre Mclaren betyder bare der skal indspilles et nyt hold med en ny træner osv. Derfor håber jeg sgu Rusland kikser i Israel, så Mclaren kan blive på posten.
Skidt af England her til aften, selvom det er en svær udekamp - England er et land med en kapacitet, som skal være til alle diverse slutrunder!
Rigtig skidt hvis Rusland og Kroatien selv afgører skæbnen, så England ikke kommer med til EM'08
Don Kafai
17-10-2007, 19:46
Skotland ser ud til at fucke deres kvalifikation fuldstændig op.
Bagud 0-2 i Georgien.
De skal nu så Italien hjemme, ellers er det farvel
Skotland ser ud til at fucke deres kvalifikation fuldstændig op.
Bagud 0-2 i Georgien.
De skal nu så Italien hjemme, ellers er det farvel
Trist Skotland spænder ben for sig selv. De er en dejlig fodboldnation, der byder på en masse "britisk" bold.
Spillede Fletcher hele kampen?
Don Kafai
17-10-2007, 20:00
Trist Skotland spænder ben for sig selv. De er en dejlig fodboldnation, der byder på en masse "britisk" bold.
Spillede Fletcher hele kampen?
Hele kampen..
Ja det er trist, jeg så dem gerne komme med istedet for Frankrig eller Italien.
Ærgeligt at Scotland nu ødelægger det hele for dem selv. Jeg synes altid, at det ender med at de store hold kommer med på en eller anden måde, så jeg håber den kliche holder stik med England.
United DK
17-10-2007, 21:03
Nu er Skotland ikke slået endnu, da de har vundet deres hidtidige fem hjemmekampe i kvalen, men jeg er bange for, at dette nederlag mod Georgien bliver dødsstødet. Det ville næsten også være for godt, til at være sandt, hvis enten Italien eller Frankrig, som jo var de to hold, der kæmpede om VM-titlen sidste sommer, skulle gå glip af EM.
Skotterne kan vel stadig selv afgøre det, med en hjemmesejr over Italien. Kunne være fint hvis de kom med, på bekostning af et af de store lande fra deres pulje..
Så skulle det være på bekostning af Italien, for jeg ville personligt være ked af at undvære Frankrig til EM..
De er en dejlig fodboldnation, der byder på en masse "britisk" bold.
lige præcist. Dejligt de ikke går videre.
Klart hellere britisk fodbold i form af lange bolde og fight, end primadonnaerne fra Italien der spiller så røvsygt, og lever på en god defensiv.
United DK
18-10-2007, 10:27
Vil du da foretrække Italien?
Glory Man United
18-10-2007, 10:42
Vil du da foretrække Italien?
Tror jeg han ville. Robinho er konstant negativ overfor United. Så hvorfor skulle han holde med Skotland, når Frankrig/Italien er alternativerne. Her længe undret mig over, hvorfor han er på dette forum istedet for RealMadrid.es....
Tror jeg han ville. Robinho er konstant negativ overfor United. Så hvorfor skulle han holde med Skotland, når Frankrig/Italien er alternativerne. Her længe undret mig over, hvorfor han er på dette forum istedet for RealMadrid.es....
med det fremragende indblik du har i fodbold, så har du vel opdaget at united ikke spiller typisk "britisk" ikke????
United DK
18-10-2007, 10:51
@Robinho
Skotland eller Italien?
TrincoBoy
18-10-2007, 11:25
Nemlig ja!
Lad os da få spaghettihovederne og de arrogante franskmænd med til EM, som spiller det mest røvsyge fodbold man længe har set!
Det skal nok blive et sjovt EM...
Glory Man United
18-10-2007, 11:26
med det fremragende indblik du har i fodbold, så har du vel opdaget at united ikke spiller typisk "britisk" ikke????
Tænkte bare at du altid var negativ overfor briterne, nothing else! Italien er i mine øjne verdens kedligste. Og franskmændende verdens mest arrogante. Ville sgu være lækkert med et frisk pust, og så verdens bedste fans....;)
PerRonaldo
18-10-2007, 11:29
Alle store europæiske nationer spiller dødsygt.
Portugal har spillerne til det, og prøver, men får det slet ikke til at flyde og mangler en topangriber
Italien har spillerne men gør det ikke, det samme gælder frankrig og spanien.
England prøver at fighte sig til en slutrunde, men det har sjældent fungeret og kommer heller ikke til det i denne omgang.
Jeg håber, hvis jeg skal kigge på kval. kampene, at Sverige nupper EM for de spiller mest atrraktivt, og Tyskland har egentlig også vist flot fodbold bortset fra igår.
Men om Italien, Frankrig eller Skotland ryger videre er for mig det samme, for de spiller lige kedeligt. Jeg håber nok lidt på Skotland for hader italiensk fodbold!!
United DK
18-10-2007, 13:51
Jeg synes nu ikke Skotland spiller kedeligt. Jo, de var ikke særligt offensive, da de mødte Frankrig i Paris for en måned siden, men havde de prøvet at være offensive, så havde de heller ikke vundet 1-0, men tabt 2 eller 3-0.
Glory Man United
18-10-2007, 14:24
På physio room står at følgende Chelski spillere er skadede:
A Cole Ankle/Foot Injury no return date
M Essien Calf Muscle Strain Dec 07
J Terry Knee Injury no return date
M Ballack Sprained Ankle 20th Oct 07
nogen der kan bekræfte/afkræfte at Essien er ude til dec? :confused:
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2007/10/18/165651.htm
Er vel altid en god nyhed... "Noget i Chelsea er gået i stykker"... :)
Spørgsmålet er hvormange der skifter i Januar eller til sommer. Jeg kunne godt forestille mig Lampard også gerne vil smutte til Barca, hvis han får tilbuddet. Hvis Mourinho bliver træner i en storklub, kan det være, at spillerne skifter dertil.
SantasLittleHelper
18-10-2007, 16:18
Spørgsmålet er hvormange der skifter i Januar eller til sommer. Jeg kunne godt forestille mig Lampard også gerne vil smutte til Barca, hvis han får tilbuddet. Hvis Mourinho bliver træner i en storklub, kan det være, at spillerne skifter dertil.
Jeg tror nu mere at de fleste spillere venter til sommer.. Stjernerne har jo alle spillet champions league, og jeg tvivler på at Barca f.eks. vil bruge helt ufatteligt mange penge på en spiller der ikke kan være med i CL.. Chelsea kan vel også få flere penge ud af dem på den måde, og Roman er vel ikke en helt dårlig forretningsmand og sælger nok ikke stjernerne for meget mindre end det de har givet for dem..
Jeg tror nu mere at de fleste spillere venter til sommer.. Stjernerne har jo alle spillet champions league, og jeg tvivler på at Barca f.eks. vil bruge helt ufatteligt mange penge på en spiller der ikke kan være med i CL.. Chelsea kan vel også få flere penge ud af dem på den måde, og Roman er vel ikke en helt dårlig forretningsmand og sælger nok ikke stjernerne for meget mindre end det de har givet for dem..
Kan godt være jeg husker forkert, men er det ikke muligt at registere et par nye spillere efter gruppespillet? Ifl. FM 2008 er det i hvert fald muligt at skifte 3 spillere ud d. 1. Februar. og jeg mener ikke der er nogle betingelser med at spillere kun må spille for ét hold i samme sæson. (?)
Men sjovt at følge Chelsea - det eneste der holdte alle de stjerner sammen er deres løncheck og Mourinho. Ikke at det kommer bag på mig.
Christensen
18-10-2007, 21:54
Efter gruppespillet (tror jeg) kan man registrere nye tre spillere, men disse spillere må ikke have deltaget i en europæisk turnering for et andet hold, i den igangværende sæson.
Efter gruppespillet (tror jeg) kan man registrere nye tre spillere, men disse spillere må ikke have deltaget i en europæisk turnering for et andet hold, i den igangværende sæson.
Man må ikke spille for to klubber som spiller i CL på én sæson... heller ikke hvis de skifter inden transferdeadline, når der bliver registreret til CL
Liverpool var i denne situation da de lejede Anelka af PSG (eneste eksempel jeg lige kan komme på her til nat)
Man må ikke spille for to klubber som spiller i CL på én sæson... heller ikke hvis de skifter inden transferdeadline, når der bliver registreret til CL
Liverpool var i denne situation da de lejede Anelka af PSG (eneste eksempel jeg lige kan komme på her til nat)
Kiggede lige på UEFA's regelsæt og det er helt rigtigt at en spiller kun kan spille for en klub i samme sæson. Bare lige for at slå det helt fast. ;)
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article349633.ece
Ikke videre overraskende for mig. Begge spillere blev købt efter meget få kampe i SAS ligaen, og uden at have imponeret specielt meget. Tullberg blev endda betegnet som et svagt led i AGF, men scorede så i Brøndby og blev solgt. Vanvittigt.
Tror begge returnerer indenfor et års tid..
schousboe9
19-10-2007, 08:51
Han har godt nok været professionel hele vejen igennem! Jeg har ikke kunne mærke på ham, at han har haft det sådan i så lang tid:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2809226,00.html
Glory Man United
19-10-2007, 08:55
Han har godt nok været professionel hele vejen igennem! Jeg har ikke kunne mærke på ham, at han har haft det sådan i så lang tid:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2809226,00.html
Er der ikke African Nations cup i hele januar? Så er der vel ikke mange, der vil købe ham, før til sommer?
Han siger jo at det tog lidt tid for ham, før han begyndte at kunne lide klubben. Så han har vel også til tider nydt at spille i klubben. Andet ville i hvert fald være mærkeligt når man er klubbens helt store målsluger, og stjerne. Men ja, det har jo nok hængt meget på Mourinho.
Synes det er fedt at han vil væk. Vi ved det jo godt selvfølgelig, men altid dejligt at få bekræftet billedet af et smuldrende Chelsea-hold, selvom jeg skal passe på hvad jeg får rodet mig ud i nu...
Han melder også meget klart ud, hvilke klubber der har hans interesse: Inter, Milan, Real Madrid og Barcelona. Og mon ikke de fire klubber er interesserede når han kommer med sådan en udmelding!? Skræmmende angreb den pågældende klub må få! :O Men skal vi tro denne historie, slipper vi i hvert fald for ham i Premier League-sammenhæng, hvilket jeg ikke skal klage over.
Han er en verdensklasse angriber, men hvor er han dog et kvaj.. Det er forståeligt at han vil prøve noget nyt, men det virker som om han smører meget tykt på..
I øvrigt kan man da ikke nævne en nedern klub som Internazionale som en drømmeklub :D
Inter har fem klasseangribere i form af Zlatan, Crespo, Suazo, Adriano og Julio Cruz.
Barca spiller med en enkelt mand på toppen og ligger i forvejen inde med Henry og Eto'o.
I Real Madrid er der ikke stor rift om angrebspladserne, men jeg kan ikke se Drogba indgå i et samarbejde med Ruud.
Milan råder over Gilardino, Inzaghi og Ronaldo. Ingen af disse er tæt på at have Drogbas klasse, så den bedste klub for ham vil i mine øjne være ACM.
United har to hængende angribere og en decideret striker, som altid er skadet. Verdens bedste angriber melder ud, at han vil forlade sin klub, og der er ikke noget, vi kan gøre for at få ham :(
Inter har fem klasseangribere i form af Zlatan, Crespo, Suazo, Adriano og Julio Cruz.
Barca spiller med en enkelt mand på toppen og ligger i forvejen inde med Henry og Eto'o.
I Real Madrid er der ikke stor rift om angrebspladserne, men jeg kan ikke se Drogba indgå i et samarbejde med Ruud.
Milan råder over Gilardino, Inzaghi og Ronaldo. Ingen af disse er tæt på at have Drogbas klasse, så den bedste klub for ham vil i mine øjne være ACM.
United har to hængende angribere og en decideret striker, som altid er skadet. Verdens bedste angriber melder ud, at han vil forlade sin klub, og der er ikke noget, vi kan gøre for at få ham :(
Det er nemlig det. Det er svært umiddelbart at se hvor han skal hen. Men tror på at topklubberne er villige til at tynde lidt ud i deres angreb for at få plads til Drogba. Som du selv nævner, er han trods alt verdens bedste angriber. (Om ikke andet, én af de bedste!)
Den klub jeg har sværest ved at se ham i, er Barcelona. De har kun verdensklassespillere oppe foran. Så skulle det være hvis Eto'o blev utilfreds, og ville væk.
Jeg tror, som sagt ikke, at Drogba får svært ved at komme til en af de nævnte klubber...
Glory Man United
19-10-2007, 11:23
Hvad med Juve? de ligger da vist nr. 2 i Italien
United DK
19-10-2007, 17:09
Sikke et drop!
http://www.youtube.com/watch?v=YbLCqj1u_AY
Danielsen
19-10-2007, 18:25
Sikke et drop!
http://www.youtube.com/watch?v=YbLCqj1u_AY
Ja tak, den var grim!!! :Smackden:
Martinsen
19-10-2007, 22:03
Tja jeg nævnte for et par uger siden at det ikke fungerede alt for godt mellem UC og nedre C. Og nu dropper FCK samarbejdet med UC:
http://www.kunsport.dk/artikelvisning_sas_liga.asp?AjrDcmntId=16396
Det skal da nok gøre stemningen mellem de 2 fraktioner bedre
Sjovt rygte. Ved godt Real Madrid var ude efter Simon Kjær tidligere i år, men 3 mio. £ er helt ved siden af. Hvis FCM kan snyde Chelsea for de penge, forstår jeg godt hvis de griner i flere år i Midtjylland..
Both Chelsea and Middlesbrough are eyeing up a possible move for £3m-rated Danish centre-half Simon Kjaer, 19, from FC Midtjylland. (The Sun)
Som artiklen siger, har der indenfor de sidste par måneder været et par tilfælde hvor UC medlemmer er gået en tand for langt. Der var også lidt ballade under Lens hjemmekampen..
Andre end mig der ikke fatter havd Drogba har gang i... Det er nok det dummeste jeg længe har set.. Hvordan kan han udtale han aldrig har været glad i Chelsea, hvorefter han så siger undskyld.. Det er da for syyygt.. Mon ikke Sir Alex havde fyret ham hvis han var træner..idiot
Holmskov
20-10-2007, 13:27
Så har Hypiaaaaaaa lige lavet et flot mål for Everton. Hahaahahaa:lolol:
Refstrup
20-10-2007, 13:28
Den sad godt, helt oppe i hjørnet... HAHAHa:D
PerRonaldo
20-10-2007, 13:28
klasse selvmål af liverfool!
Det er fandme dejligt :D Liverpool er virkelig i pointmæssig og spillemæssig krise for tiden. Skide være med om de ikke har tabt, for hvad hjælper det, når man heller ikke vinder?
Martinsen
20-10-2007, 13:35
Hypiia spiller sku da iden forkerte ende, for det var godt nok køligt sparket ind:D
Refstrup
20-10-2007, 13:35
De spiller af L... og det er jo bare super for os
Edit: Martinsen , kunne ikke give dig mere ret i det du skiver.
hyppia er nok også for gammel, han skal have nogle store 70´er briller. Så kan han rigtig se noget.
Men han er jo også så gammel så når han husker det ,glemmer han det med det samme
PerRonaldo
20-10-2007, 14:01
straffe... og rødt... øv, nu vinder liverfool!
Typisk Captain Fantastic får straffe og rødt på den der - hvis det var Ronaldo havde han fået gult for film.
Refstrup
20-10-2007, 14:02
Har Gerrard købt dommeren:confused:
Hold kæft hvor er det sørgeligt.. Den dommer må godt nok få røde ører når han ser den på tv...!
PerRonaldo
20-10-2007, 14:05
Er den dommer liverfool fan???
Refstrup
20-10-2007, 14:07
Er den dommer liverfool fan???
det skulle man tro, ham og garragerer står og lægger armen op på hinanden.
Om lidt går han over og snaver med Rafa - bare vent
Hvem er det desuden der er medkommentator på Kanal 5 i dag? Han virker fornuftig og det mener jeg ikke kun fordi at meget af det han siger er imod Liverpool - men han tager stilling til alle de små nærkampe der er i forhold til andre kommentatore som bare siger "HEHEHEH der er jo ikke frispark når dommeren ikke dømmer det!!!!".
Hvordan kan Kuyt ikke få rødt for det der?! Han får en rimelig god takling fra Neville (jeg synes den er fair, han går ind og rammer bolden) og så kaster Kuyt sig med begge støvler i knæhøjde - klart rødt.
Nu er det kun Carragher der lægger sin arm om dommeren, og ikke dommeren, der gør det om Carragher.
Arh. Ærgerligt...
Nu ser det godt ud for Liverpool. Skulle ikke undre mig om de alligevel formår at ødelægge det for dem selv. - Det kan vi jo håbe..
Der er ikke meget hjemmebanefordel for Everton hvad angår dommeren. Udover det røde kort, hvor anti-diveren Gerrard vælter rundt, så bliver Everton-agriberne også konstant flået i.
Refstrup
20-10-2007, 14:12
Om lidt går han over og snaver med Rafa - bare vent
Jen venter & venter.. Det skal nok blive sjovt at se !:lolol:
PerRonaldo
20-10-2007, 14:14
Hmm.. ligner det ikke at han først har det gule kort oppe af lommen og så da gerrard siger nog til ham ligger han det i lommen og tager det røde op i stedet?
Refstrup
20-10-2007, 14:17
Hmm.. ligner det ikke at han først har det gule kort oppe af lommen og så da gerrard siger nog til ham ligger han det i lommen og tager det røde op i stedet?
Jo, det gør det.
Nu er Gerrard blevet skiftet ud. Benitez tror virkelig på det rations-system
PerRonaldo
20-10-2007, 14:20
Hvorfor er det så uforstående at skifte gerrard ud??? Han har da spillet af lort til!
Holmskov
20-10-2007, 14:26
Hvorfor er det så uforstående at skifte gerrard ud??? Han har da spillet af lort til!
???
Det var da Gerrard der satte tempo i kampen til Liverpools fordel. Men er han ikke skadet så har jeg meget svært ved at se fornuften i den udskiftning. Man tager da ikke kaptajnen ud til fordel for en debutant i et lokalopgør.?? Men Benitez er jo ikke som andre.
Hvem er ham kællingen med nummer 10 i Liverpools trøje. Han kunne jo ikke ramme vandet hvis han hoppede ud fra storebæltsbroen.
PerRonaldo
20-10-2007, 14:29
[QUOTE=Holmskov;26650]???
Det var da Gerrard der satte tempo i kampen til Liverpools fordel. Men er han ikke skadet så har jeg meget svært ved at se fornuften i den udskiftning. Man tager da ikke kaptajnen ud til fordel for en debutant i et lokalopgør.?? Men Benitez er jo ikke som andre.QUOTE]
Hmm... Tror ikke vi ser sammen kamp, han har fået et straffe der ikke burde være dømt, ellers har han ingenting vist? Og i øjeblikket kan han ikke afgøre det. synes det var fair nok at tage ham ud.
De mangler virkelig en rygrad på holdet, som Kanal5-eksperterne også er inde på.
Reina
Agger - Carragher
Gerrard - Alonso
Crouch - Torres
Burde være der hver gang, hvis de vil frem.
Hvorfor kommer Baines først på banen nu :S ?
PerRonaldo
20-10-2007, 14:39
Ellers god redning Neville.. ;)
Nej Nej Nej Nej Nej.... Hvorfor!?!?!!?
Hvor kan man da bare kun hade Liverpool. Får intet ud af at være 1 mand i overtal, og alligevel vinder de.
Fuck hvor er de heldige Liverpool.... Tvivlsomt straffe og rødt kort til at sætte dem igang og så ekstra straffe (dog rigtigt nok, må man sige) - og lidt heldigt mål på det - i overtiden. For ikke at nævne at dommeren generelt dømte til Liverpool hele kampen. Øv altså.
You'll never get a fucking job!
el-insaciable
20-10-2007, 14:42
Bitter skæbne for Everton. De sad ellers på kampen i 65-70 minutter, men det er ikke nok. Jøsses, dommeren har fløjtet uheldigt.
Refstrup
20-10-2007, 14:44
Godt reddet neville.
2 røde kort og de var det hold der havde mindst advarsler ( everton )
Holmskov
20-10-2007, 14:44
Bemærkelsesværdigt at Liverpool kun kan score på straffe. De spiller næsten hele 2 halveg uden at skabe noget.
Uheldigt for Everton der bliver snydt for et større straffe end da Gerrard igen diver.
og så skal man altid gå og høre på hvor heldige vi er - everton blev snydt for to straffespark mens liverpool får det hele foræret:rant:.. men ser dem ikke som en trussel i mesterskabskampen, de er jo helt væk..
PerRonaldo
20-10-2007, 14:46
Det kan godt være at Liverpool var heldige, men er det ikke det i alle siger kendetegner et tophold?
Anyway.. Så havde jeg ikke regnet med at Liverpool havde fået mere end 1 point ud fra den kamp her, så lidt ærgeligt!
Det kan godt være at Liverpool var heldige, men er det ikke det i alle siger kendetegner et tophold?
Anyway.. Så havde jeg ikke regnet med at Liverpool havde fået mere end 1 point ud fra den kamp her, så lidt ærgeligt!
Jo, men nu er Liverpool jo heller ikke et tophold....
Hold da ferie en kamp, helt hen i vejret.
PerRonaldo
20-10-2007, 14:49
Jo, men nu er Liverpool jo heller ikke et tophold....
Hold da ferie en kamp, helt hen i vejret.
øhh.. de ligger nr. 3 1 point fra os og er ubesejrede. Er det ikke et tophold?
øhh.. de ligger nr. 3 1 point fra os og er ubesejrede. Er det ikke et tophold?
Ja okay, du tolkede mit indlæg bogstaveligt, så skærer den ud for dig, og det var ment som en sjov kommentar.
Det må godt nok være bittert at være Everton-mand i øjeblikket. At blive røvrendt i sådan stil ved højlys dag, når de røde scousere spiller så dårligt. Men sådan er fodbold jo nogle gange...
Når man bruger den vending er det somregel fordi holdet scorer i overtiden (som vi har været gode til) - ikke fordi dommeren i den grad dømmer til ens fordel.
PerRonaldo
20-10-2007, 16:02
Når man bruger den vending er det somregel fordi holdet scorer i overtiden (som vi har været gode til) - ikke fordi dommeren i den grad dømmer til ens fordel.
Det er vel også held at dommeren dømmer til ens fordel medmindre han er købt selvfølgelig...
Chelsea føre 1-0 ved halvleg i en lige kamp.
Arsenal står 0-0 mod bolton.
Det er vel også held at dommeren dømmer til ens fordel medmindre han er købt selvfølgelig...
Chelsea føre 1-0 ved halvleg i en lige kamp.
Arsenal står 0-0 mod bolton.
Fedt, håber virkelig at Arsenal smider points. Jeg er ligeglad med Chelsea, de er alligevel alt for langt væk til at kunne genere os, og mon ikke også Boro når at score mindst én gang? ;)
PerRonaldo
20-10-2007, 16:13
Fedt, håber virkelig at Arsenal smider points. Jeg er ligeglad med Chelsea, de er alligevel alt for langt væk til at kunne genere os, og mon ikke også Boro når at score mindst én gang? ;)
Jeg vil nu ikke afskrive Chelsea... Drogba har scoret deres mål, mon ikke det kan lægge en lille dæmper på alt det der er sket.. Jeg ser dem som en ligeså stor udfodre stadigvæk!
Det er dog pisseirriterende med City og deres fremgang.
Kom så Aab! :D
PerRonaldo
20-10-2007, 16:26
chelsea.. 2-0
Holmskov
20-10-2007, 16:29
Arsenal 1-0. :rant:
United DK
20-10-2007, 16:30
Forbandede Arsenal!!!
PerRonaldo
20-10-2007, 16:34
Det skidt.. Så der maximalt pres på os. Så hvis vi ikke vinder, så kan vi vel også godt afskrive os i forhold til mesterskabet eller hvad, thomas:confused:
Rigtig lorterunde, hvis vi mister point idag.
Chelsea, City, Liverpool og Arsenal sejr :(
Refstrup
20-10-2007, 16:48
Arsenal fører 2-0 mod bolton
Det skulle lige ligne os at smide point til når alle de andre tophold har vundet smalt.
Christensen
20-10-2007, 16:52
Ti stille Dines :D
Men hvis vi vinder, har vi så fået en svær udekamp overstået efter landskampsrunde, så det er jo rigtig godt. Glæder mig til kampen. Kom så United man!
Martinsen
20-10-2007, 16:57
mon ikke Liverpools jammerlige klagesang om vores dommertække, forstummer i et par dage:rant: Clattenburg havde ikke styr på noget som helst, og Carragher klyngede sig rundt om Yakubu hver eneste gang der kom et indlæg ind i boksen, uden at han skred ind en eneste gang.
Liverpool_sucks
20-10-2007, 22:13
Hmm.. hvad synes i om næste weekend..?
http://fantasy.premierleague.com/images/fpl/badge07_6.gif vs http://fantasy.premierleague.com/images/fpl/badge07_11.gif 27 oktober 15:00 lørdag
http://fantasy.premierleague.com/images/fpl/badge07_12.gif vs http://fantasy.premierleague.com/images/fpl/badge07_13.gif 27 oktober 15:00 lørdag
http://fantasy.premierleague.com/images/fpl/badge07_10.gif vs http://fantasy.premierleague.com/images/fpl/badge07_1.gif 28 oktober 16:00 søndag
Hmm.. hvad synes i om næste weekend..?
http://fantasy.premierleague.com/images/fpl/badge07_6.gif0 vs 0 http://fantasy.premierleague.com/images/fpl/badge07_11.gif 27 oktober 15:00 lørdag
http://fantasy.premierleague.com/images/fpl/badge07_12.gif4 vs 0 http://fantasy.premierleague.com/images/fpl/badge07_13.gif 27 oktober 15:00 lørdag
http://fantasy.premierleague.com/images/fpl/badge07_10.gif 0 vs 0 http://fantasy.premierleague.com/images/fpl/badge07_1.gif 28 oktober 16:00 søndag
Tilfreds?
Resultat med røde tal:)
Liverpool_sucks
21-10-2007, 04:44
Jeg hader liverpool, men jeg ville gerne se dem vinde over arsenal fordi lige så snart arsenal taber, så kollapser de totalt
Jeg hader liverpool, men jeg ville gerne se dem vinde over arsenal fordi lige så snart arsenal taber, så kollapser de totalt
så nu hellere at pool og arsenal måske spillede kryds, så arsenal ikke var presset før mødet med os, for det vil unægteligt gøre det svære end det allerede er, hvis arsenal taber til pool, inden de skal møde os
Chelsea - City må gerne ende uafgjort, mens jeg er lidt mere i tvivl om Liverpool - Arsenal. En ting er sikkert der er, at Arsenal slet ikke skal vinde. En sejr til dem, og vi er tvunget til mindst uafgjort mod dem på Emirates om 2 uger. Jeg vil nu helst have en Liverpool sejr, mens uafgjort også er godt nok.
Jeg vil egentlig helst have, at Liverpool vandt, men vinder de over Arsenal, så skal vi til at høre om deres bævl om, hvordan de er Englands bedste hold.. zzz.. Så lad os bare sige 0-0 i den kamp, og det samme i Chelsea kampen.
Jeg forstår stadig ikke, hvordan City kan ligge så højt i tabellen? Der er gået en kvart sæson, og de ligger nr. 3.
United DK
21-10-2007, 10:56
Jeg håber City slår Chelsea, for City holder jo ikke hele vejen, og hvis vi kan få sat Chelsea lidt af, så ville det være dejligt. Den anden kamp må gerne slutte uafgjort, for det ville være det mest gunstige resultat for os.
Så rykker Skive i Viasat Sport Divisionen. 3-2 mod Fredericia :D Efter at have været bagude 0-2 efter 9min :D Klasse!
Ja det er storartet! Så kan frede lære det. Kolding igang med at tæve Ølstykke 3-0 ude.
4-3 til Skive. 4 mål mod det bedste forsvar i hele 1.division er rimelig godt :D Også var det også Skives første sejr i år. Fantastisk weekend
Holmskov
21-10-2007, 13:58
Ja det er storartet! Så kan frede lære det. Kolding igang med at tæve Ølstykke 3-0 ude.
Vel en af søndagens helt store selvfølgeligheder. :D Agbetu rules..."Rocking"
Flax_Generous
21-10-2007, 15:39
Hvis I sidder her en søndag eftermiddag og keder jer (og ikke fik set Everton-Liverpool-kampen), så kan I se et fyldigt sammendrag footytube.com* (søg blot på "Everton-Liverpool").
Læg mærke til primært 4 ting:
1. Gerrards patetiske dive ved det første straffespark. (3.25)
2. Gerrards indflydelse på det første røde kort. (3.40)
3. Kuyts fuldstændige sindssyge tackling på Neville. (7.30)
4. Nevilles heroiske redning ved det andet straffespark. (9.30)
Det var en fed kamp. Dog med en fuldstændig horribel dommerpræstation og med et snydende og voldeligt Liverpool-hold. Hvor jeg dog hader dem.
*Jeg håber, at det er okay, at jeg nævner denne side herinde. :)
Holmskov
21-10-2007, 15:50
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/7055259.stm
Når man læser denne artikel får man en fornemmelse af at der gælder andre regler for Liverpool end alle andre hold.
Hvis man så hændelsen med Kuyt og hans vanvittige forsøg på en tackling, kan man undre sig over han ikke får rødt kort. Det gjorde Cristiano Ronaldo for et par år siden i et lignende forsøg i en kamp imod City.
Og så er det bemærkelsesværdigt at dommeren først står med et gult kort, men ændrer det til rødt efter en lille samtale med "captain-diver-Gerrard".
Flax_Generous
21-10-2007, 15:53
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/7055259.stm
Når man læser denne artikel får man en fornemmelse af at der gælder andre regler for Liverpool end alle andre hold.
Hvis man så hændelsen med Kuyt og hans vanvittige forsøg på en tackling, kan man undre sig over han ikke får rødt kort. Det gjorde Cristiano Ronaldo for et par år siden i et lignende forsøg i en kamp imod City.
Og så er det bemærkelsesværdigt at dommeren først står med et gult kort, men ændrer det til rødt efter en lille samtale med "captain-diver-Gerrard".
Kunts tackling var ekstrem og Neville ville mindst have mistet benet hvis han var blevet ramt (eller næsten da). Hvis Kunt havde ramt ville det havde været årets svinestreg og Kunt burde have fået en virkelig lang karantæne for vold. Nu er det i stedet et mislykket forsøg på årets svinestreg. Det burde dog også give rødt kort og 3 spilledages karantæne.
Men dommeren i den kamp var ikke ligefrem i topform. Det var ikke den eneste fejl, han lavede.
United DK
21-10-2007, 16:21
Det er sjovt, at Liverpools fans altid plaprer løs om, hvor flinke dommerne er overfor os, når man ser sådan en kamp som i går. :whine:
Hibbert skulle være blevet på banen, Gerrard skulle have haft gult for film og Kuyt (eller Kunt om man vil) skulle have været smidt ud. Men okay, sådan blev det ikke.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.