Se fuld version : Andre kampe + andet fodbold
United DK
18-04-2010, 09:09
For mig handler det om kampen på Anfield, for jeg må simpelthen forvente, at vi klapper på Spurs og Sunderland, selvom det ikke bliver en dag på kontoret. Sunderland har ikke noget at spille for, det har Spurs til gængæld, men de kan "tillade" sig at tabe, da City også bør tabe til Arsenal. Man kunne godt forestille sig, at de måske spare lidt på kræfterne, specielt med henblik på den helt afgørende kamp mod City onsdagen før sidste spillerunde, hvor CL-pladsen endeligt afgøres.
MosaverB
18-04-2010, 10:47
Fuldstændig enig. Ingen har sagt det ville være nemt, og det er det helt sikkert stadig ikke, men den attitude der har været herinde den forgangne uge har været latterlig. Det var jo ikke fordi, at vi var 11 point bagud med 4 kampe igen.
Der er dog stadig lang vej endnu. Personligt tror jeg ikke at Chelsea vinder på Anfield. Min store bekymring er, hvorvidt vi kan vinde vores to næste kampe (Tottenham i storform, og Sunderland på en svær udebane).
Selvfølgelig skal vi vinde dem, og gør vi det, så tror jeg faktisk vi står på sidste spilledag og kan afgøre det selv. Det ville være en fantastisk afslutning på en meget mærkelig sæson.
Vi har den tidlige kamp næste lørdag, og den sene kamp søndagen efter. Det bliver en vanvittig afslutning, hvor Arsenal kan blande sig igen med sejre over Wigan og City.
Præcis, jeg har altid troet på det, indtil det var matematisk bevist, at vi ikke kunne vinde PL ..
Jeg har det sådan selv, at vi bare skal slå Tottenham, fordi at Sunderland og Stoke er sikre kampe ..
Men, man ved aldrig hvad der kan ske, men med det selvtillidsboost vi har fået fra City kampen, og hvis vi så slår Spurs, så får vi mere selvtillid, hvilket vil gøre at vi kan vinde de 2 resterende kampe ..
Sagen er bare den, at LiverFool spiller EL torsdagen før mødet mod Chelsea, og jeg tror 99.99% at de stiller stærkest op i EL og går efter den, hvor de derimod har trætte spillere til Chelsea opgøret?
Glory Man United
18-04-2010, 10:48
Præcis, jeg har altid troet på det, indtil det var matematisk bevist, at vi ikke kunne vinde PL ..
Jeg har det sådan selv, at vi bare skal slå Tottenham, fordi at Sunderland og Stoke er sikre kampe ..
Men, man ved aldrig hvad der kan ske, men med det selvtillidsboost vi har fået fra City kampen, og hvis vi så slår Spurs, så får vi mere selvtillid, hvilket vil gøre at vi kan vinde de 2 resterende kampe ..
Sagen er bare den, at LiverFool spiller EL torsdagen før mødet mod Chelsea, og jeg tror 99.99% at de stiller stærkest op i EL og går efter den, hvor de derimod har trætte spillere til Chelsea opgøret?
Sunderland på udebane en sikker kamp? :titte:
ChristianR
18-04-2010, 10:54
Der er vist ikke nogen sikre kampe for os denne sæson. Jeg mener stadig, vi er vor egen største fjende, og jeg er nervøs for, at vi selv smider det væk ved ikke at vinde resten af kampene.
MosaverB
18-04-2010, 10:57
Sunderland på udebane en sikker kamp? :titte:
Okay, måske ikke helt ..
Men, det jeg mente var, at vi har fået så meget selvtillid, at se Chelsea tabe, selv dominere mod Shitty, så i følge mig ( :-) ) så burde det være selvtillid nok til at ku slå Sunderland og Stoke ..
Det var måske et forkert udtryk at sige "Sikre kampe" ..
United DK
18-04-2010, 11:13
Under normale omstændigheder bør en udekamp i Sunderland ikke være det store problem, og groft sagt har de kun Bent der er værd at snakke om, men vi har gang på gang fejlet i "nemme" kampe i denne sæson, og det kan sagtens ske igen. Jeg må dog sætte min lid til, at vores kamp om titlen vejer tungere, end Sunderlands håb om at få 3 point.
Fantastisk Spurs sejr.
Hvis vi stiller op med Neville på højrebacken, så flår Bale ham fuldstændig. O'shea eller Rafael på den positioin for Bale var skræmmende god mod Chelsea og kunne sagtens have scoret et hattrick. Desuden er Modric også uhyggelig, men nu hvor mesterskabskampen er åbnet lidt igen så må spillerne have gejsten.
Glory Man United
18-04-2010, 11:35
Fantastisk Spurs sejr.
Hvis vi stiller op med Neville på højrebacken, så flår Bale ham fuldstændig. O'shea eller Rafael på den positioin for Bale var skræmmende god mod Chelsea og kunne sagtens have scoret et hattrick. Desuden er Modric også uhyggelig, men nu hvor mesterskabskampen er åbnet lidt igen så må spillerne have gejsten.
Er ikke uenig at Neville får det mere end svært mod Bale. Jeg tror bare ikke alternativerne, som du kommer op med, er bedre. O´Shea kan ikke være i form, og han har heller aldrig været hurtig. Rafael? Tja måske. Men han skal pilles ud, når (og ikke hvis) han får gult.
Læg i øvrigt mærke til Bales mål mod Arsenal og de chancer han kom frem til igår. Der var han ikke ligefrem klinet til sidelinien.
Men klart at vores bekymring til kampen på lørdag må være Spurs´s venstreside. Den ses ikke bedre i PL pt
United DK
18-04-2010, 11:55
Bale er p.t. i en sådan form, at selv de bedste højre backs i verden vil have deres problemer, og jeg vil hellere have en bunderfaren Neville overfor ham, fremfor en ung og naiv Rafael. Nok er han hurtigere end Neville, men hurtighed er langt fra alt, bare spørg Rommedahl.
Er ikke uenig at Neville får det mere end svært mod Bale. Jeg tror bare ikke alternativerne, som du kommer op med, er bedre. O´Shea kan ikke være i form, og han har heller aldrig været hurtig. Rafael? Tja måske. Men han skal pilles ud, når (og ikke hvis) han får gult.
Læg i øvrigt mærke til Bales mål mod Arsenal og de chancer han kom frem til igår. Der var han ikke ligefrem klinet til sidelinien.
Men klart at vores bekymring til kampen på lørdag må være Spurs´s venstreside. Den ses ikke bedre i PL pt
Det er et sats med Rafael uden tvivl, men hvis jeg var SAF vil jeg bruge det kort. Desuden kan man smide Park på fløjen og hjælpe defensivt, men Rafael skal nok få sit gule kort så må man håbe det bliver sidst i kampen. Rafael må da også snart have lært noget, jeg mindes han har fået et par røde kort?
Men det bliver spændende og se hvad SAF vælger, han har jo valgt de "gamle" et par kampe nu.
Thepostman
18-04-2010, 12:04
Jeg håber at han vælger Neville frem for Rafael. Imo var Neville en af de bedste igår, og lukkede Bellamy godt ned, som bestemt ikke er nogen nem spiller at spille over for. Det kan godt være at Rafael er en del hurtigere end Neville, men jeg tror og håber at hans rutine er nok. Det var det ihvertfald igår. Rafael har tidligere vist, at han ikke er rutineret nok, og i en kamp der kan afgøre mesterskabet, såfrem at Chelsea skulle gå hen at dummer sig, mener jeg at rutinen kommer i første række.
Stratego Thomas
18-04-2010, 12:06
nu, hvor glæden fra gårsdagens resultater har lagt sig en smule kan jeg ikke lade være ærge mig gul og blå over blackburn-kampen.hvis vi bare havde taget os sammen ville vi have været nr 1 nu.. det er bare irriterende, at vi ikke er mere sikre mod de små hold; eksempelvis var det i kampen mod wolves på ingen måde sikkert, at vi ville vinde og kampen kunne lige så godt have været uafgjort
MosaverB
18-04-2010, 12:09
Som mange siger, så ser i en rutineret, men langsom Neville på backen, end en urutineret hurtig Rafael ..
Jeg ser gerne en Rafael på højrebacken, og når/hvis han så har fået sit gult kort, så smid Neville ind :)
Arsenal's kamp mod nedrykningstruede Wigan er lige startet. Det er på Wigans bane.
I øvrigt interessant slutprogram Wigan har med kampe mod 2 andre nedrykningstruede hold, West ham og Hull. Så har de Chelsea til sidst, desværre på stamford bridge.
Det er lækkert nok vores 2 sidste modstandere ikke har det store at kæmpe for.
Kunne være super, hvis Aston Villa nuppede tre point mod Portsmouth.
Kunne være super, hvis Aston Villa nuppede tre point mod Portsmouth.
Nu skal de jo hellere ikke sætte Liverpool af, De skulle jo gerne have noget at spille for når de møder Chelsea.
Wigan har lige scoret til 2-2 mod Arsenal i 89. minut, Arsenal var ellers foran med 2-0
nielzon21
18-04-2010, 15:17
2-2 i wigan-arsenal :) fantastisk
Hhahahhahahahahahahha 3 - 2
Hhahahhahahahahahahha 3 - 2
Hvad fanden skete der lige der!!? :) Sådan!!! :devill:
nielzon21
18-04-2010, 15:20
Fantastisk hvis arsenal taber... de har jo city i næste kamp, og den kamp kan også blive en vanskelig en for wanker's franske tropper
Christensen
18-04-2010, 15:23
Haha, hvor er det vildt lavet af Wigan :D
Glory Man United
18-04-2010, 15:26
Kan Arsenals 3. plads trues nu? De skal for satan da oppe sig, hvis de ikke skal tabe til City
Hold da kæft - sikke et comeback af Wigan.
Hvis Arsenal havde hold tungen lige i munden kunne de ligge nummer 1, men dejligt at de fejler gang på gang :)
Flot af Wigan, de vinder over Chelsea, Arsenal, og Liverpool på deres bane.
http://i22.photobucket.com/albums/b316/mufufu1990/arsenaldummersig.jpg
Glory Man United
18-04-2010, 15:29
http://i22.photobucket.com/albums/b316/mufufu1990/arsenaldummersig.jpg
De to stærkeste midterforsvarer i Premier League scorede :titte:
Don Kafai
18-04-2010, 15:31
Og så er det lidt mærkeligt, at vi har slået dem 10-0 over to kampe.
Jeg er enig med Cfg. Det er en vildt mærkelig sæson.
Glory Man United
18-04-2010, 15:32
Og så er det lidt mærkeligt, at vi har slået dem 10-0 over to kampe.
Jeg er enig med Cfg. Det er en vildt mærkelig sæson.
....og den koster dig to kasser bajere...:trophy:
Gronkjor
18-04-2010, 15:34
Vanvittigt comeback af Wigan! Så skal vi ikke koncentrere os mere om Le Arse, nu gælder det "bare" Chelsea. Vi vinder resten af vores kampe, og Scouserne forærer os mesterskabet ved at slå Chelsea:devill:
NaniTheDoN
18-04-2010, 15:38
Vanvittigt comeback af Wigan! Så skal vi ikke koncentrere os mere om Le Arse, nu gælder det "bare" Chelsea. Vi vinder resten af vores kampe, og Scouserne forærer os mesterskabet ved at slå Chelsea:devill:
Tror aldrig de svin vil forærer os noget som helst og især ikke det 19 af slagsen og nu hvor de er ude af top 4 så tror jeg fandme de taber med vilje.
Gronkjor
18-04-2010, 15:41
Tror aldrig de svin vil forærer os noget som helst og især ikke det 19 af slagsen og nu hvor de er ude af top 4 så tror jeg fandme de taber med vilje.
Tror også det er sådan de fleste scousers helst så det. Men mon ikke at Fat Rafa vil slutte sæsonen af med nogenlunde maner? :tumble:
Det ville simpelthen være den fedeste måde, at komme op på 19 pokaler på.
Jeg frygter også at gejsten ikke er der for Liverpool mod Chelsea. Og den gejst skal Chelsea nok have. Tror helt sikkert vi vinder resten, men tror desværre også chelsea gør:(
Nu skal de jo hellere ikke sætte Liverpool af, De skulle jo gerne have noget at spille for når de møder Chelsea.
Tror allerede Liverpool har opgivet i ligaen. Tror at al deres fokus er på EL.
Kasper United
18-04-2010, 16:52
Flot comeback af Wigan. Jeg tror godt, vi kan afskrive Arsenal fra mesterskabskampen nu.
United DK
18-04-2010, 17:07
Gad vide hvor lang snor Wenger egentlig kan blive ved med at have? Han var en åbenbaring da han ankom i 1996, og gjorde et godt stykke arbejde de følgende 10 år, men de sidste 4 år har været for dårlige, og de ender denne sæson trofæløs for 5. år i træk. Man kan vel ikke blive ved med at hænge sin hat på, at talenterne nok skal udvikle sig til den nye Henry, Vieira osv.?
Hvor er det fedt. Fantastisk comeback af Wigan, virkelig sjældent at jeg har set et hold smide tingene over styr på den måde med 10 minutter igen. Så er Arsenal helt ude af mesterskabskampen, og vi er også stortset sikre på mindst 2. pladsen. Endnu et trofæløst år for Wenger og Arsenal. Dette er 5 år i træk, glæder mig til at se, om Fabregas er i klubben efter sommerferien.
Iøvrigt Don Kafai, jeg tror du skylder Glory Man United en kasse øl? ;)
Glory Man United
18-04-2010, 17:50
Nope, to stks
Don Kafai
18-04-2010, 17:59
Det er ikke matematisk umuligt endnu! 6 point op, men der er 9 at spille om. In Wenger we trust. Believe!!!
Det er ikke matematisk umuligt endnu! 6 point op, men der er 9 at spille om. In Wenger we trust. Believe!!!
Så Chelsea skal tabe to kampe og spille en uafgjort ud af de sidste 3, du må vidst være jubeloptimist fra en anden verden :)
Don Kafai
18-04-2010, 18:09
Så Chelsea skal tabe to kampe og spille en uafgjort ud af de sidste 3, du må vidst være jubeloptimist fra en anden verden :)
United skal bare tabe to.
Kun en idiot vil jo bevare håbet om at vinde begge væddemål :)
MosaverB
18-04-2010, 18:46
Hold kæft, et comeback af Wigan..
Hvor må det da bare dræbe Arsene Wanker og Arsenal's selvtillid :trophy: ..
Didier Drogba dør i en flyulykke, mens Terry brækker benet, da han prøver at lave Parkour ..
Træneren siger op, og United vinder PL , pga. mangel på selvtillid af de andre Chelsea spillere ..
Det er forresten værd at bemærke, at Arsenal stillede med hele 3 englændere til start !! - Det må næsten være ny rekord... fnis :)
:lolol:
B E L I E V E....... Jeg beundrer dit mod med dine væddelmål trods alt :D
Lorensen
18-04-2010, 19:50
Didier Drogba dør i en flyulykke, mens Terry brækker benet, da han prøver at lave Parkour ..
Træneren siger op, og United vinder PL , pga. mangel på selvtillid af de andre Chelsea spillere ..
Så hellere undvære det trofæ.
MosaverB
18-04-2010, 19:51
Så hellere undvære det trofæ.
Mulighed nummer 2 :-) ..
Det her er også skidt, set med Man Utd briller:( Han ville være manden der kunne gøre det onde ved chelsea.
http://www.bold.dk/nyt/Saesonen-slut-for-Fernando-Torres
Flot mål af Higuain. Han er sku farlig:)
United DK
18-04-2010, 20:28
Det her er også skidt, set med Man Utd briller:( Han ville være manden der kunne gøre det onde ved chelsea.
Steve Gerrard Gerrard
He's better than Frank Lampard
He's scouse and he's fucking hard
Steve Gerrard Gerrard
fkO58XYvBN8&feature=related
BELIEVE!!! (det er blevet så populært at sige)
Kasper United
18-04-2010, 20:28
Flot mål af Higuain. Han er sku farlig:)
Ja, det er helt vildt, så farlig han er.
MosaverB
18-04-2010, 20:29
Nøøj hvor er det træls ..
Så har Liverfool vel ikke en chance mod dem, først og fremmest fordi de formegentlig stiller stærkest op til EL kampen lige før, og fordi de intet kan uden Torres ..
Kasper United
18-04-2010, 20:30
Nøøj, hvor var Higuain tæt på igen.
Torres ude resten af sæsonen :(
Kilde: Skysports
MosaverB
18-04-2010, 21:10
Torres ude resten af sæsonen :(
Kilde: Skysports
Mega træls ..
Så har Liverfool vel ingen chance, med mindre Chelsea virkelig virkelig failer?
PatriceEvra3
18-04-2010, 21:21
Tænk at Pools skulle komme så vidt, at vi på et United-forum ærger os over en Torres-skade:)
MosaverB
18-04-2010, 21:23
Tænk at Pools skulle komme så vidt, at vi på et United-forum ærger os over en Torres-skade:)
Som mange herinde har sagt flere gange : Det har altså været en mærkelig sæson :lolol:
PatriceEvra3
18-04-2010, 21:44
Slettet*
PatriceEvra3
18-04-2010, 21:52
Slettet*
PatriceEvra3
18-04-2010, 21:55
Så har vores gamle ven Cristiano gjort det til 2-0. I starten håbede helt sikkert Barce rendte med det (udelukkeende fordi der realistisk set ikke er andre end real og Barce der kunne vinde det) Men nøj hvor er jeg dog blevet træt af Barca, specielt deres medløber-kor og bagdelsslikkere, og deres "vi har patent på flot fodbold" -pis. Så nu ser jeg sgu gerne Real rende med det. Min sympati i Spanien har altid ligget hos Valencia, og det var altid fedt dengang de kunne nuppe et mesterskab foran de to brækfremkaldene ******* teaterklubber
Synes sgu alligevel det er lidt træls at hver gang Real spiller, og man går ind på livescore, så står der altid "Cristiano Ronaldo:smilings: ikke fordi jeg ikke kan lide ham, men må nok indrømme at jeg er en anelse misundelig/bitter:o meget kan man sige om den mand, men garant for mål det er han :)
jacobdahl8
18-04-2010, 21:58
Sidder lige og overvejer hvilke kampe, man til næste sæson bør tage over at se.
Eftersom Britannia stadium, er stadionet med højest decibel, ville jeg hører om nogen af jer har været der?
Don Kafai
18-04-2010, 22:07
Nu har jeg set Real Madrid - Valencia, mest pga Ronaldo, og jeg synes det var en elendig indsats af Real. Hvem fanden har de brugt deres penge på?
Alonso har aldrig været mere end en boldflytter i mine øjne, og det viser han igen i dag. Navne som Gago, Marcelo og Arbeloa skal heller ikke være med i en start 11'er for Real Madrid. Ronaldo og Higuain er derimod giftige. Alt går igennem dem, og det er ikke noget tilfælde, at det altid er dem der scorer i sejrene.
Jeg tror det bedste for Real Madrid vil være, at køre den defensive trekant på midtbanen. Så kan Alonso og Diarra være postbudede i området på midten, så angriberne kan få frit spil. Pt er de et kontrahold, og selvom Ronaldo er en spiller man altid er farlige på i en kontra, så er det ikke holdbart. Især ikke når man har så mange gode spillere.
Edit: Og for en god ordens skyld, så mener jeg ikke kontra-hold som i, at man pakker alle 11 i eget felt og så venter på muligheden fremad hvert 5. minut. Men de er altså stort set kun farlige, når de fanger modstanderen for langt fremme på banen, omend de altid har en boldbesiddelse der er større end modstanderens.
schousboe9
18-04-2010, 22:07
EDIT: Undskyld...
United DK
18-04-2010, 22:09
Hvem bliver den fjerde der linker til en artikel der fortæller, at Torres er skadet? Jeg er meget spændt.
Don Kafai
19-04-2010, 00:10
Gad vide hvor lang snor Wenger egentlig kan blive ved med at have? Han var en åbenbaring da han ankom i 1996, og gjorde et godt stykke arbejde de følgende 10 år, men de sidste 4 år har været for dårlige, og de ender denne sæson trofæløs for 5. år i træk. Man kan vel ikke blive ved med at hænge sin hat på, at talenterne nok skal udvikle sig til den nye Henry, Vieira osv.?
Klimakset kom vel i 03/04-sæsonen, som må betegnes for det bedste Arsenal-hold nogensinde. Siden da, er det gået stødt ned ad bakke.
Jeg synes iøvrigt også at det er blevet for kliché-agtigt, at man kan forsvare dårlige resultater med, at man "spiller flot", eller "satser på de unge". Måske kunne den undskyldning bruges i starten, men der er altså gået mange år nu.
Jeg ved godt de ikke har brugt nær så mange penge som deres rivaler, og derfor er det stadig flot at de kan holde City bag sig, og til dels deltage i mesterskabskampen så langt, og være i CL.
Men den undskyldning med pengene holder heller ikke mere. De har jo trods alt hentet mange 100 mio+ spillere på det seneste.
Nu til Wenger - hvor jeg tror vandene er delte i Arsenal. På en måde er han muligvis den vigtigste mand i klubben, men samtidig er han vel den største hæmsko for succes.
Det jeg tror afgører tingene i sidste ende er spillerne. Jeg synes det er bemærkelsesværdigt at stort set alle de unge har Wenger som deres "far". Hver gang de signer en ung spiller (især de afrikanske og franske), så er det som regel Wenger de nævner som hovedårsagen. Hvis han fyres, så tror jeg rigtig mange af spillerne smutter, og på den måde tror jeg stadig han sidder ret sikkert i sædet.
Glory Man United
19-04-2010, 07:27
Gad vide hvor lang snor Wenger egentlig kan blive ved med at have.......bla bla bla
Forhåbentligt rigtig længe. Jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor han stadigvæk er så populær. Det er 5. sæson uden så meget som et Micky Mouse trofæ.
Til hans forsvar skal det siges, at Arsenal altid bliver bombarderet med skader. Måske de havde haft 6-7 points mere, hvis van Persie ikke gik i stykker og Bendtner/Eduardo kunne holde sig mere skadesfri gennem sæsonen.
I øvrigt tager jeg hatten af for, at han har formået at få så meget ud af spillere, som Diaby og Song, der ellers så rimeligt middelmådige ud for et år eller to siden.
Førsteprioritet til sommer må være en ny målmand; Fabianski og Almunia er jo pest eller kolera.
Don Kafai
19-04-2010, 09:14
Til hans forsvar skal det siges, at Arsenal altid bliver bombarderet med skader. Måske de havde haft 6-7 points mere, hvis van Persie ikke gik i stykker og Bendtner/Eduardo kunne holde sig mere skadesfri gennem sæsonen.
I øvrigt tager jeg hatten af for, at han har formået at få så meget ud af spillere, som Diaby og Song, der ellers så rimeligt middelmådige ud for et år eller to siden.
Førsteprioritet til sommer må være en ny målmand; Fabianski og Almunia er jo pest eller kolera.
Har vi ikke alle den slags skader?
United har i hvert fald sine år efter år, mens Chelsea også er uheldige. Men United har måske været heldige med, at skaderne trods alt ikke har ramt Ronaldo så hårdt de sidste par sæsoner og så Rooney i år.
Wenger får meget ud af sin spillertrup, men det kommer automatisk af den tillid de får. Hvis United konsekvent startede med en som Gibson hele næste sæson, så ville han også udvikle sig til en udmærket spiller, omend vi nok måtte vinke farvel til et mesterskab. Det gør Arsenal år efter år.
Glory Man United
19-04-2010, 09:15
Gad godt se Arsenal klare 7 forsvarsskader i samme kamp
Don Kafai
19-04-2010, 09:23
I øvrigt, så ved jeg ikke hvor mange af jer der så Onside i går, men her var Peter Schmeichel med som ekspert, og vurderede de to CL-semifinaler.
Før det, blev han spurgt om hvorfor de engelske klubber fuldstændig havde mistet deres dominans i år. Til det svarede han, at han synes vinteren havde været vanvittig hård mod de engelske klubber. De 4 hold der er tilbage i CL, har alle haft vinterpauser, og det vurderede han til at være en ekstrem stor faktor, især i år hvor vinteren har været hårdere end normalt. (sværere baneforhold, flere aflysninger = tættere program, osv.)
Jeg må indrømme, at jeg ikke har tænkt på det fra den vinkel, men det giver vel ny næring til diskussionen om vinterpauser i engelsk fodbold, omend det vil fjerne en del af nostalgien, hvis fodbold-England står stille i julen.
Syntes vinterpauser bør fjernes fuldstænding, da det fjerner momentum, og giver momentum til dem der har manglet det. Og det syntes jeg er fesent. Tag f. eks Randers FC & OB som to gode eksempler på hvad en vinterferie kan gøre. Syntes det er usportligt.
Jeg synes en kort vinterpause ville være fornuftig i England. Men ikke i julen, hvor der er mange kampe og traditioner. Man kunne have 2 ugers pause i midten af januar, efter 3. runde i FA Cuppen. 2 uger lyder ikke af meget, men det kan lige give et pusterum, nogle dages ferie og fri fra fodbolden. De kørte med det i Skotland en periode, ved ikke om de stadig gør dette.. Det kunne da afprøves..
Don Kafai
19-04-2010, 10:20
Jeg synes en kort vinterpause ville være fornuftig i England. Men ikke i julen, hvor der er mange kampe og traditioner. Man kunne have 2 ugers pause i midten af januar, efter 3. runde i FA Cuppen. 2 uger lyder ikke af meget, men det kan lige give et pusterum, nogle dages ferie og fri fra fodbolden. De kørte med det i Skotland en periode, ved ikke om de stadig gør dette.. Det kunne da afprøves..
Enig. Et par uger i januar tror jeg vil være meget fornuftigt.
Jeg er selv fan af det hårde engelske program, men jeg synes bestemt man kan mærke på United, at de trænger til en pause. Især i 08/09 (Der havde vi self også VM), gik vi pludselig helt ned med flaget i en periode, og det er ærgerligt, især med henblik på vores konkurrenter i CL.
Nu skal jeg ikke sige om vi var gået videre mod Bayern med en vinterpause, men jeg synes netop vi i de to kampe virkelig manglede noget fysik. Den første kamp gik vi nærmest i vinterhi, og i returen savnede jeg mere fight i 2. halvleg, for selvom vi var 10 mand, så var vi sgu stadig på Old Trafford foran 80.000 fans.
Edit: Og nå ja, får vi en ferie om vinteren, så kan det jo være at spillerne ikke skrider til Spanien med første fly :D
schousboe9
19-04-2010, 10:22
I øvrigt, så ved jeg ikke hvor mange af jer der så Onside i går, men her var Peter Schmeichel med som ekspert, og vurderede de to CL-semifinaler.
Før det, blev han spurgt om hvorfor de engelske klubber fuldstændig havde mistet deres dominans i år. Til det svarede han, at han synes vinteren havde været vanvittig hård mod de engelske klubber. De 4 hold der er tilbage i CL, har alle haft vinterpauser, og det vurderede han til at være en ekstrem stor faktor, især i år hvor vinteren har været hårdere end normalt. (sværere baneforhold, flere aflysninger = tættere program, osv.)
Jeg må indrømme, at jeg ikke har tænkt på det fra den vinkel, men det giver vel ny næring til diskussionen om vinterpauser i engelsk fodbold, omend det vil fjerne en del af nostalgien, hvis fodbold-England står stille i julen.
Det er altid det nemme svar. Det hænger bare ikke så godt sammen med de seneste 3-4 år, hvor ulempen har været den samme for engelske hold.
Og så er det jo ikke fordi, vi (engelske hold) har været trætte og er blevet kørt over rent fysisk. Evras hjerneblødning ude mod Bayern blev afgørende og Arsenals børnehave møder de forsvarende CL-mestre... Chelsea blev bare udklasseret rent taktisk.
Jeg kan godt se, at programmet er blevet lidt tættere end normalt i år, men så meget er det vel heller ikke gået ud over CL-holdene. Jeg synes, det er en lam undskyldning. Vi røg ud på marginaler og Arsenal møder bare et langt bedre hold.
Don Kafai
19-04-2010, 10:30
Jeg kan godt se, at programmet er blevet lidt tættere end normalt i år, men så meget er det vel heller ikke gået ud over CL-holdene. Jeg synes, det er en lam undskyldning. Vi røg ud på marginaler og Arsenal møder bare et langt bedre hold.
Jeg synes stadig det er tankevækkende, at Chelsea slet ikke formår at sætte Inter under pres. Jeg synes netop at det nemme svar er, at "Inter havde jo Mourinho". Ja ja, men medmindre Mourinho har lavet voodoo fra bænken, så kan jeg slet ikke se, hvorfor Chelsea skulle være så fysisk underlegne. Det er jo fuldstændig atypisk, når man tænker på deres indsatser før jul, og i sidste sæson (fx Barca-kampene).
Det samme med United. Jeg ved godt vi med vilje spillede defensivt i Tyskland efter målet, men sammenlign 2. halvleg med fx kampen på Emirates hvor vi vinder 3-1. Defensivt behøver jo ikke være alibi-fodbold. Ligesom vi i 2. halvleg på OT slet ikke havde et angreb (Igen, det er svært med 10 mand, men vi har før fået udvisninger og jorden er ikke gået under af den grund.)
Liverpool har været en skandale, og Arsenal mødte bare et hold der var dem overlegne. Selvom jeg også synes de skuffede fælt. I hvert fald var Barcelona i den grad til at tale med på Nou Camp, hvor Messi reddede dem efter 4 gaver fra Arsenal-forsvaret.
Det er egentlig ikke noget forsøg på at finde en undskyldning. Jeg synes bare det er tankevækkende, at det pludselig kan vende så hurtigt.
schousboe9
19-04-2010, 11:23
Det var også mere Schmeichel, der kom med "undskyldningen". :)
Gaverne gav Arsenal også til os, både i sidste års CL og i år i ligaen. De er bare ikke bedre. Chelsea kan godt have virket lidt trætte, det vil jeg ikke gøre mig klog på.
Men selvfølgelig kan tingene vende hurtigt. Det er jo tit marginalerne, der afgør tingene, og så behøver der ikke gå flere år, før magten skifter hænder. Se bare på vores sejr i Moskva. Det var tæt på vores navn ikke havde stået på den pokal og det er de samme små ting, der afgør tingene hvert år. Det behøver ikke at have noget med træthed at gøre.
Men Schmeichel nævner også det faktum, at det er mange år siden, at en engelsk mester har tabt så mange kampe i løbet af en sæson, hvilket jo ikke kan skyldes vinterpausen da det jo er ens for alle engelske hold og har været det i mange mange mange sæsoner nu efterhånden. Jeg ved sku ikke om det er vinterpausen. Jeg tror bare at et hold som Bayern f.eks. er blevet stærkere i takt med en øget kontinuitet på de interne linjer. Det var vel forventet at Barca og Inter ville være at finde i Ch. League semifinaler og Inters sejr over Chelsea tilskrives for mit vedkommende Mourinhos store kendskab til Chelseas spillere. Dette har helt sikkert givet ham en enorm fordel taktisk.
Barcelona vs. Arsenal vil altid give en Barca sejr imo.
Det virker også som om at sup-toppen i England i år er stærkere end nogensinde. Hold som Tottenham, City, Aston Villa og Everton er stærke i år, og når et hold som Fulham derudover er i semifinalerne i UEFA League er det ikke blevet nemmere for topholdene i hvertfald. Liverpool er vel et godt eksempel på dette. Jovist, de spillede over evne sidste sæson, men ingen havde vel forventet at de skulle kæmpe med næb og klør, for overhovedet at spille europæisk næste sæson.
United DK
19-04-2010, 14:45
At der ikke lige i år er tre engelske klubber i semifinalerne er bare tilfældigt. Jeg mener ikke det er udtryk for noget specielt, andet end at vi, Chelsea og Arsenal på dagen enten mødte et bedre hold, eller ikke havde marginalerne med os, eller hvad man skal kalde Rafaels røde kort, og den stupide reducering fra Bayern inden pausen. Det skulle undre mig meget, hvis ikke mindst et engelsk hold er at finde i semifinalen næste sæson, og jeg mener denne debat er et typisk eksempel på, at der skal være en større mening med alt. Hvis Barcelona taber til Inter over to kampe, så skal vi helst konkludere, at de er faldet af på den, og man måske bør overveje forskellige spilleres position på holdet.
schousboe9
19-04-2010, 15:05
At der ikke lige i år er tre engelske klubber i semifinalerne er bare tilfældigt. Jeg mener ikke det er udtryk for noget specielt, andet end at vi, Chelsea og Arsenal på dagen enten mødte et bedre hold, eller ikke havde marginalerne med os, eller hvad man skal kalde Rafaels røde kort, og den stupide reducering fra Bayern inden pausen. Det skulle undre mig meget, hvis ikke mindst et engelsk hold er at finde i semifinalen næste sæson, og 1) jeg mener denne debat er et typisk eksempel på, at der skal være en større mening med alt. 2) Hvis Barcelona taber til Inter over to kampe, så skal vi helst konkludere, at de er faldet af på den, og man måske bør overveje forskellige spilleres position på holdet.
1) Ja. Fodbold er et uforudsigeligt spil, og man kan ikke bare stille en formel op, udfylde de tomme felter og nå frem til et resultat.
2) Det kan man godt allerede gøre på nuværende tidspunkt. Victor Valdes og Maxwell (ved godt, han ikke er førstevalg) har ingen berettigelse på Barcelonas hold. Desuden har jeg aldrig set det store lys i Zlatan, specielt i forhold til Eto'o, og Tjegrynski(?) var en uforklarlig tilføjelse til truppen. Men sådanne 'boblere' har alle hold jo.
United DK
19-04-2010, 15:31
2) Det kan man godt allerede gøre på nuværende tidspunkt. Victor Valdes og Maxwell (ved godt, han ikke er førstevalg) har ingen berettigelse på Barcelonas hold. Desuden har jeg aldrig set det store lys i Zlatan, specielt i forhold til Eto'o, og Tjegrynski(?) var en uforklarlig tilføjelse til truppen. Men sådanne 'boblere' har alle hold jo.
Du har og vil altid kunne finde spillere på alle storhold, der måske ikke lige passe ind i mængden af store profiler, men Real Madrid har gang på gang vist, at man ikke nødvendigvis behøves at have et stort navn på alle pladser, for at vinde ting og sager. Du nævner i Barcelona-regi Valdes og Maxwell, hvor førstnævnte var 1. valg på et hold der vandt the treble (samt en masse andet småtterier). Jeg kan så nævne Neville, Johnsen, Irwin og Butt fra vores 99-hold, der heller ikke tilhørte eliten, men sådan er det som sagt altid.
Jeg tror ikke man kan finde et eneste legendarisk hold, uanset om det er vores hold, Barcelonas, Liverpools fra 80'erne, Real Madrids Galacticos eller andre, hvor der ikke var en eller flere, der godt kunne have været byttet ud for en bedre.
PatriceEvra3
19-04-2010, 15:36
At der ikke lige i år er tre engelske klubber i semifinalerne er bare tilfældigt. Jeg mener ikke det er udtryk for noget specielt, andet end at vi, Chelsea og Arsenal på dagen enten mødte et bedre hold, eller ikke havde marginalerne med os, eller hvad man skal kalde Rafaels røde kort, og den stupide reducering fra Bayern inden pausen. Det skulle undre mig meget, hvis ikke mindst et engelsk hold er at finde i semifinalen næste sæson, og jeg mener denne debat er et typisk eksempel på, at der skal være en større mening med alt. Hvis Barcelona taber til Inter over to kampe, så skal vi helst konkludere, at de er faldet af på den, og man måske bør overveje forskellige spilleres position på holdet.
Enig. Nu har der været engelsk dominans i europa i et årti, så "bare" fordi der ikke er et engelsk hold i en semifinale i en enkelt sæson, så behøves det ikke være udtryk for noget som helst.
arsenal røg ud til Barca fordi de bare er klasser under, og fordi Wenger åbenbart er en taktisk spade. Det virkede jo fra starten fuldstændig hovedløst at gå ind og spille med Barca på den måde som de gjorde. + Arsenals bedste bud på en angriber hed Nicklas Bendtner, mens han i den anden ene hed Messi. Chelsea røg ud fordi de bare var så læst, af en stor taktikker, som har "lavet holdet" som han selv sagde. Havde dommeren eller linje-vogeteren haft øjne i hovedet, så var Chelski dog formegentlig gået videre, da de over to opgør blev snydt for 2-3-4 straffespark. Så det kunne også være marginaler. Vi røg selv ud til et langt dårligere hold en os selv. Havde Carrick en hjerne havde han sprket bolden til Kenya, og Bayern havde ikke fået lov at reducere lige inden pausen. Vi er dog helt selv skyld i vi røg ud. at stå 2½/4 halvege nede i eget felt det vinder man ingen (europæiske) fodboldkampe på. Om det var Safs eller spillerenes skyld skal jeg ikke kunne sige, men selvmord det var det. Havde Rafael ikke fået et dumt/tyndt rødt kort så var vi formegentlig heller ikke røget. Så der også lige Pools, men de sutter bare!
Så med lid mere held havde der formegentlig været to engelske hold i semien, hvor chelski havde smasket den selvhøjtidlige teaterklub ud, og vi havde kørt Lyon over; to engelske hold i finalen:trophy: Men hvis og hvis kan man jo ikke bruge til noget, men jeg er overbevist om at England nok skal komme stærkt igen næste sæson:)
schousboe9
19-04-2010, 16:01
Jeg tror ikke man kan finde et eneste legendarisk hold, uanset om det er vores hold, Barcelonas, Liverpools fra 80'erne, Real Madrids Galacticos eller andre, hvor der ikke var en eller flere, der godt kunne have været byttet ud for en bedre.
Nej, nej, det er det, jeg mener. :)
Man kan altid åbne den diskussion, uanset om man ryger ud i gruppespillet eller ender med pokalen. Og i sidste ende er det vel ligeså meget en smagssag for den enkelte.
MosaverB
19-04-2010, 16:07
Jeg forstår ikke hvordan Real Madrid kan tro de kan købe sig til et hold?
Benzema, Kaka og Alonso var alle fails ..
Ronaldo har haft en god sæson, hvor det er blevet til 20 mål ..
Men, nu vil de ha Ronney for 1.3 milliard?
Altså, mit første spørgsmål, hvor fuckin' mange penge har de?
Rooney har spillet engelsk fodbold hele sit liv, og tror ikke det bliver nemt i Spanien ..
Men, så er jeg også en af dem der tror på, at Rooney bliver ..
Rooney har spillet engelsk fodbold hele sit liv, og tror ikke det bliver nemt i Spanien ..
Det siger nogle lorte aviser at de vil. Den kunne man jo regne ud ville komme på et eller andet tidspunkt.
PatriceEvra3
19-04-2010, 16:56
Nu skal det jo ikke udvikle sig til en Rooney/ronaldo tråd, men jeg tror også at det bare er et eller andet the-sun agtigt rygte. Eller også er det Perez der har miset alt sundt fornuft og realitetsans (Ikke at han nogensinde har haft nogle af delene) og nu i et desparat forsøg prøver at redde sit job, ved at bruge sine sidste "sorte" penge på Rooney (Ja jeg har også svært ved se hvor alle de milliarder kommer fra. man skulle jo næsten tro de havde startet deres eget trykkeri under teatre dé bernabeu) men hvad delen skulle Rooney i Madrid? Han kan jo godt se at alt ikke er så fryd og gammen. Synes i øvrigt det er interresant at Ronaldo har været ude og at han ikke tror Rooney vil til madrid. Hvis livet var så himmelligt i Madrid, som Ronaldo regnede med at det ville være, så kunne han jo nemt anbefale, og måske sågar også overtale rooney til at komme. Måske står der mellem linjerne at Ronaldo burde være blevet i Manchester:cool: Måske ikke så realistisk, men tanken har da strejfet mig"Rocking" Det er nok også bare fordi jeg ikke forstår at man nogensinde vil væk fra Manchester United!
Thepostman
19-04-2010, 17:33
Ifølge de aviser der siger 1.3 mill for Rooney, er det jo kun de 750 der skal gå til købet. Resten af beløbet, er til hans løn.
Don Kafai
19-04-2010, 20:46
Liverpool ser ud til at slå West Ham i aften, og det er perfekt.
Vi skal håbe de vinder i aften, og næste lørdag mod Burnley, samtidig med at både vi selv og Arsenal ordner Tottenham og City. På den måde vil Liverpool kun være 3 point fra en 4. plads når de spiller mod Chelsea, hvilket burde være incitament nok til at spille for deres liv!
Vi skal håbe de vinder i aften, og næste lørdag mod Burnley, samtidig med at både vi selv og Arsenal ordner Tottenham og City. På den måde vil Liverpool kun være 3 point fra en 4. plads når de spiller mod Chelsea, hvilket burde være incitament nok til at spille for deres liv!
er fuldstændig enig! Jeg syntes også det er godt for Liverpool truppen at få en god gang moral boost inden opgøret mod Chelsea, som er vanvittig vigtig fra vores side af :)
Nemlig:) Sådan ser jeg det også. Liverpool er nødt til at have noget at spille for mod Chelsea. Og har de det, så får chelsea ingen nem kamp på anfield.
Hvor mærkeligt det end lyder, så glæder jeg mig over Liverpool sejre i de her dage. De må meget gerne få tanket lidt selvtillid og tro på dem selv inden Chelsea. Især nu hvor deres bedste mand, ikke er med.
PatriceEvra3
19-04-2010, 22:26
Hvor mærkeligt det end lyder, så glæder jeg mig over Liverpool sejre i de her dage. De må meget gerne få tanket lidt selvtillid og tro på dem selv inden Chelsea. Især nu hvor deres bedste mand, ikke er med.
Jo nærmere Pols er på 4-pladsen når de møder chelsea, jo bedre for os er det. Ville dog alligevel synes at det var ualmindeligt morsomt hvis Spurs snuppede den foran Shitty og Pools:MichaelkDanielsen:
Men alligevel siger det lidt om hvordan sæsonen har været a vi nu sidder og glæder os over en Liverpool-sejr, og forleden stortudede vi over en Torres-skade :D Det har mildest talt været en mærkelig sæson:skaaal:
For tiden er det lige meget hvad Pools gør så er det en win-win situation på den ene eller den anden måde. Vi kan morer os når de taber, men udnytte det når de vinder. Det må være hårdt at være pool-fan pt :D (med pt mener jeg de sidste 20 sæsoner. men næste sæson er jo altid liverpools)
ChristianR
20-04-2010, 06:26
Kan de ikke nøjes med at håbe på Europa League, når de møder Chelsea? Det ville passe mig fint, hvis hverken City eller Fools rammer CL.
Omvendt så lader jeg gerne Liverpool komme i CL, hvis det betyder mesterskab til os.
Liverpool kommer ikke i CL, det er 99,9% sikkert, derfor frygter jeg slet ikke, at de tager pladsen.
Liverpool kommer ikke i CL, det er 99,9% sikkert, derfor frygter jeg slet ikke, at de tager pladsen.
argh mon ikke, der lige bliver lavet en ny regel, der gør at de kommer med.
cecily123
20-04-2010, 08:26
Yokohama midtbanespiller Shunsuke Nakamura kunne savne Japan's World Cup varme op mod Serbien på onsdag efter at have lidt et skrabet ankel i weekenden. Nakamura venstre midtvejs gennem første halvdel af Yokohama's 2-1 tab for Shimizu S Pulse lørdag efter at have taget et kick til hans venstre fod og vendte ikke tilbage. MR-scanninger viste ingen brud eller ledbånd skade ....
schousboe9
20-04-2010, 08:54
Yokohama midtbanespiller Shunsuke Nakamura kunne savne Japan's World Cup varme op mod Serbien på onsdag efter at have lidt et skrabet ankel i weekenden. Nakamura venstre midtvejs gennem første halvdel af Yokohama's 2-1 tab for Shimizu S Pulse lørdag efter at have taget et kick til hans venstre fod og vendte ikke tilbage. MR-scanninger viste ingen brud eller ledbånd skade ....
Yeeeesh... :tumble:
tjarligdrengen
20-04-2010, 09:07
Google translate?
Er Nakamura´s VM i fare pga. ankelskade? :titte:
United DK
20-04-2010, 10:07
Ærgerligt for Japan, men godt for Danmark.
Glory Man United
20-04-2010, 10:08
Av av en skrabet ankel? :haha:
Hvor er det dog grotesk, at UEFA ikke udskyder semifinalerne i Europa League og Champions League. Det ender med halvtomme udetribuner fordi fans, med billet, ikke kan komme ned til kampen pga. askeskyen. Suk..
United DK
20-04-2010, 13:28
Hvor er det dog grotesk, at UEFA ikke udskyder semifinalerne i Europa League og Champions League. Det ender med halvtomme udetribuner fordi fans, med billet, ikke kan komme ned til kampen pga. askeskyen. Suk..
Der er vel altid muligheder med tog eller bil?
Der er vel altid muligheder med tog eller bil?
Selvfølgelig er der det. Men tror næppe en køretur på 15-20 timer, eller en togtur i et overfyldt tog, ville være særlig indbydende. Det kræver så også lige at man kan få lov at lave det nummer for arbejde og andet i ens hverdag der nu kan gå ind og genere.
Derudover er det ikke videre fair for holdene at skulle ud på så lange ture med tog og bus. Men vi kan selvfølgelig også være ligeglade, det er jo ikke United det går udover. :)
United DK
20-04-2010, 13:53
Selvfølgelig er der det. Men tror næppe en køretur på 15-20 timer, eller en togtur i et overfyldt tog, ville være særlig indbydende. Det kræver så også lige at man kan få lov at lave det nummer for arbejde og andet i ens hverdag der nu kan gå ind og genere.
Derudover er det ikke videre fair for holdene at skulle ud på så lange ture med tog og bus. Men vi kan selvfølgelig også være ligeglade, det er jo ikke United det går udover. :)
Havde det ikke været et VM-år, hvor diverse turneringer traditionelt slutter tidligere end normalt, så kunne man sikkert godt have rykket kampene en uge, men programmet er sikkert så presset, at man skal afvikle kampene i denne uge, og i næste uge, for at det går op.
Av av en skrabet ankel? :haha:
Jeg fik også en skrabet albue her forleden... Ikke mere golf til mig resten af året ):
PatriceEvra3
20-04-2010, 20:01
Hvor er det dog bittert og pinefuldt at sidde og se cl-bold. Det er en fuldstændig ligegyldig turnering når United ikke er med. Det der gør mest ondt er at der i morgen er Bayern-Lyon i semien, og det burde være os der skulle spille den kamp, hvis vi ikke havde smidt os selv ud til et hold der er klasser under:rant:
Jeg vil have Inter-Lyon i finalen, og derefter er jeg sku ligeglad med hvem der vinder det lort:smilings:
Hvor er det dog bittert og pinefuldt at sidde og se cl-bold. Det er en fuldstændig ligegyldig turnering når United ikke er med. Det der gør mest ondt er at der i morgen er Bayern-Lyon i semien, og det burde være os der skulle spille den kamp, hvis vi ikke havde smidt os selv ud til et hold der er klasser under:rant:
Jeg vil have Inter-Lyon i finalen, og derefter er jeg sku ligeglad med hvem der vinder det lort:smilings:
Så lad dog vœre med at se det..
MosaverB
20-04-2010, 20:07
Jeg synes, at det er lidt dejligt at se, at det ikke er de samme hold i semi - og finalen ..
Self er jeg ked af at United ikke er der, men det er jo altid det der , Chelsea - Barcelona - United - Arsenal der er med til sidst ..
Det er dejligt, at det ikke er sådan den her gang :-)
Så længe Barcelona ikke vinder den, så er jeg ligeglad med resten ..
Nøj hvor er det skidt forsvarsspil af inter. Det ligner ikke noget et hold der er trænet af Mourinho laver. Nu får de det sgu svært, med mindre de får en hurtig udligning.
MosaverB
20-04-2010, 20:10
Nederen at Barca nu er foran -.-'
MosaverB
20-04-2010, 20:18
Så scorede de kraftedme, sådan Inter!
PatriceEvra3
20-04-2010, 20:19
Sneiiiiiiderrrr:D
Hvor fanden er Daniel Divels?
Nederen at Barca nu er foran -.-'
Kunne ikke være mere ligeglad. Gider ikke engang se det, kan ikke holde ud, at vi er ikke med i semifinalen, det havde vi fandme fortjent. For fodboldens skyld, er Barca det bedste hold, men vil gerne have deres dominans stopper. Bare ikke til fordel for Bayern.
MosaverB
20-04-2010, 20:21
Kunne ikke være mere ligeglad. Gider ikke engang se det, kan ikke holde ud, at vi er ikke med i semifinalen, det havde vi fandme fortjent. For fodboldens skyld, er Barca det bedste hold, men vil gerne have deres dominans stopper. Bare ikke til fordel for Bayern.
Jeg er faktisk også selv pænt ligeglad, men men Barcelona må ikke blive det første hold der vinder det 2 år i træk :-)
PatriceEvra3
20-04-2010, 20:24
Er i bund og grund også ligeglad. Ser dog inderligt gerne at Barca ryger. er så træt af deres fans, bagdelsskikkere og "vi har patent på flot fodbold"pis. Bayern er bare en flok usympatiske møgsvin (bitterhed kan være anvendt) som blev foræret en kvartfinale-plads af dommeren, hvorefter vi selv smed dem i semien, ganske ufortjent men helt igennem selforskyldt.
Hvem af Lyon og Inter der så snupper trofæet er jeg fuldkommen ligeglad med!
MosaverB
20-04-2010, 20:28
Det er mega pisse nederen, at de forbandede tyskere skal være i den lorte semifinale, når de ikke engang fortjener den!
Uhh, det er irriterende!
Don Kafai
20-04-2010, 20:34
Vi kan jo ikke klandre Bayern for at udnytte vores fejl.
United er det bedre hold, men når man laver så mange fejl, så skal man ikke i en CL-semifinale. Dem havde vi lukket ud af systemet de sidste par år, hvor vi nærmest havde 11 fejlfrie robotter på banen.
Fuldstændig katastrofalt forsvarsspil ved 1 - 0 målet. Især af Maicon og Lucio, og så endda i en CL semi-finale.
Barcelona ser hellere ikke for gode ud ved Sneijders kasse.
MosaverB
20-04-2010, 20:37
Vi kan jo ikke klandre Bayern for at udnytte vores fejl.
United er det bedre hold, men når man laver så mange fejl, så skal man ikke i en CL-semifinale. Dem havde vi lukket ud af systemet de sidste par år, hvor vi nærmest havde 11 fejlfrie robotter på banen.
Ja, vi lavede masser af fejl ..
Men, jeg tænker bare på retur kampen på OT, hvor vi legede med Bayerns følelser i 1. halvej, men så går det hele bare den anden vej, og det ender med at Robben scorer et drømmemål..
PatriceEvra3
20-04-2010, 20:55
2-1 til Inter og karentæne til Pouyol. Mourinho er jo ond:devill: Forhåbentligt den næste united manager!
MosaverB
20-04-2010, 20:56
2-1 til Inter og karentæne til Pouyol. Mourinho er jo ond:devill: Forhåbentligt den næste united manager!
Sådan skal det gøres!
Daniel Ganji
20-04-2010, 21:01
Endnu en gang, ser man Messi være anonym i en kamp hvor forsvarsspillerne rent faktisk kan finde ud af at forsvare :-)
PatriceEvra3
20-04-2010, 21:02
Hvor er jeg dog træt af Pedro. Det er HVER EVIG ENESTE GANG jeg ser Barca, så ligner han en der har brækket benene 5 gange i løbet af kampen. Større diver end Messi, Drogba og Ronaldo tilsammen. Den moralske klub. Jammerlig spiller:whine:
Manchester United
20-04-2010, 21:03
Sådan inter!! 3-1!
PatriceEvra3
20-04-2010, 21:03
hvor er jeg dog træt af pedro. Det er hver evig eneste gang jeg ser barca, så ligner han en der har brækket benene 5 gange i løbet af kampen. Større diver end messi, drogba og ronaldo tilsammen. Den moralske klub. Jammerlig spiller:whine:
3-1 :D :D :D :D
Uha hvor kan det dog gå hen og blive spændende på Camp Nou.
Kæft jeg håber Barca ryger ud. 3-1
MosaverB
20-04-2010, 21:04
3-1 !
Sådan Inter!
Sådan! Jeg orker virkelig ikke mere ros af Barca i medierne - fortjent eller ej.
Ud med dem! :D
Manchester United
20-04-2010, 21:05
Kæft jeg håber Barca ryger ud. 3-1
Ja, jeg håber på en finale mellem Inter og Lyon hvor Lyon tager pokalen..
PatriceEvra3
20-04-2010, 21:05
Endnu en gang, ser man Messi være anonym i en kamp hvor forsvarsspillerne rent faktisk kan finde ud af at forsvare :-)
Præcis. Pinligt at se på hvordan han smider sig, hver gang Inter LOVLIGT stjæler bolden:whine:
Kan se at det ikke kun er mig der ønsker at Barcelona ryger ud :)
Fryder mig over at Barcelona og især deres offensiv bliver sat på plads- flot Inter og flottere af Mourinho.
Kan se at det ikke kun er mig der ønsker at Barcelona ryger ud :)
Fryder mig over at Barcelona og især deres offensiv bliver sat på plads- flot Inter og flottere af Mourinho.
Nope, håber også at Barcalona ryger ud, spansk fodbold er en skændsel imod alt hvad der er godt i fodbolden :D
unitedforreal
20-04-2010, 21:10
Messi er en doped luder ung :D
jeg vil gå i seng med hele inter holdet hvis de sender Barcelona ud.
GRATIS :D
Hvordan spiller lucio, (no idea hvordan det staves). Kan desvære ikke se kampen idag...
Mod Chelsea der var han MOM...
Jeg er virkelig imponeeret af inters spil her til aften. De formår virkelig, at udstille de små svagheder der er i barcelonas spil. Og så er Mourinho bare en mester i at analysere sig frem til svagheder i modstandernes spil. Holder denne stilling eller kan inter sågar få scoret én gang mere, så bliver det utroligt spændende i returen
sidder satme også og håber på Inter sejr, bare for at få hevet Barca fans ned på jorden igen:)
Nope, håber også at Barcalona ryger ud, spansk fodbold er en skændsel imod alt hvad der er godt i fodbolden :D
ENIG! :)
Dejligt at se Messi ikke kan noget mod godt forsvarsspil. Man kan ikke just sige Arsenal har det bedste forsvar :P Silvestre vs. Messi ;)
MosaverB
20-04-2010, 21:11
Håber vi alle sammen ikke det? :)
De skal jo trods alt ikke vinde den for 2. år i træk :)
Barca spiller jo så det er helt til grin at se på. Deres forsvar er ligesom at se 4 x Silvestre løbe side om side.
Barca spiller jo så det er helt til grin at se på. Deres forsvar er ligesom at se 4 x Silvestre løbe side om side.
:haha:
ENIG! :)
Dejligt at se Messi ikke kan noget mod godt forsvarsspil. Man kan ikke just sige Arsenal har det bedste forsvar :P Silvestre vs. Messi ;)
Man scorer ikke så mange mål, fordi modstanderen er dårlig, men fordi man selv er yderst talentfuld. Det er trods alt ikke boldmongoler, der render rundt i La Liga og Champions League, hvor han er topscorer.
Hold kæft hvor er det til grin fodbold at se på. Barca spiller så smarte i den spanske liga, og så er det pisse dårlige når det kommer til stykket. Bare man skrammer dem en lille smule, så skider Pedro og alle de andre talentløse unge drenge i bukserne. Og tak Fergie. Pique er nok den dårligste spiller på banen lige pt.
Har misset 2 kæmpe chancer, og været skyld i cirka 2 mål.
Pique igen! tager bolden ned med hånden i feltet. ikke andet end ringe
Hold kæft hvor er det til grin fodbold at se på. Barca spiller så smarte i den spanske liga, og så er det pisse dårlige når det kommer til stykket. Bare man skrammer dem en lille smule, så skider Pedro og alle de andre talentløse unge drenge i bukserne. Og tak Fergie. Pique er nok den dårligste spiller på banen lige pt.
Jeg ved godt, jeg sagde før, at jeg var træt af alt den enorme ros af Barcelona hele tiden, men det her har sgu udviklet sig til en børnehave.
Tag lige Barcelona-hater-brillerne af :)
Man troede ikke det var muligt, men der findes en fodboldspiller som har en mere lad og doven attitude end Berbatov.. Det er helt vildt som Barlotelli vandrer rundt og ikke aner hvad han laver...
Jeg er bare sur over at man som et storhold som barca kan spille så smarte som de gør - og så levere sådan en piv ringe indsats. Og så et se en gammel united mand gøre sig selv til grin er jo heller ikke det bedste.
Og virkelig, kan ikke forstå hvorfor alle er så begejstrede for Pedro. Jeg mener han er talentløs-
Man troede ikke det var muligt, men der findes en fodboldspiller som har en mere lad og doven attitude end Berbatov.. Det er helt vildt som Barlotelli vandrer rundt og ikke aner hvad han laver...
Præcis
Prøv og tænk sig at medvirke i en CL semi, og så udvise sådan en attitude.
Det må være lidt svært at styre sig som træner
Flot Inter, FLOT Mourinho
Barlotelli smider Inter trøjen i jorden og ryster på hovedet over Inters fan :O
Gal en dårlig attitude den unge knægt har.
stilet nok af Balotelli med at smide trøjen i græsset. Han havde jo spillet fantastisk og derfor skulle fansne selvfølgelig også klappe af ham. Barnerøv.
Han havde jo også sunget milan sange i et tv-program her forleden (og taget en milan trøje på)
Inter med Zanetti i spidsen har fandme gjort det flot, synes jeg.
Zanetti>Messi
Sammenlign for guds skyld ikke Berbatov med Ballotelli.
Berbatov er trods alt en smule normal i hovedet.
Hvis der er noget jeg har lært af den her kamp så er det at Balotelli er fuldstændig syg i roen. Magen til selvfed prinsesse skal man godt nok lede længe efter.
Jeg forstår godt hvis Inter fansene ikke kan fordrage ham.
Han fejler jo et eller andet..
Flot Inter, FLOT Mourinho
Endnu en taktisk genistreg af portugiseren. Med et hold, der på papiret er underdogs, får han nu måske smidt endnu en europæisk gigant ud.
2-1 ville jeg tro på Barcelona-avancement, men nu er det trods alt 2 mål, de skal indhente, så nu er jeg ikke så sikker. Barcelona på hjemmebane bliver dog en anden historie, tror jeg, når de har 100k tilskuere i ryggen.
Hvor er det dejligt at se, hvordan Barca-spillerne, på trods af deres sædvanlige forsøg på film, intet kan stille op mod en ordentlig defensiv! - og hvor fanden er Messi?? Han var jo fuldstændig usynlig, som ofte er tilfældet mod store hold, ligeså vel som på landsholdet..
Fremragende af Inter og Mourinho, der var Barca taktisk overlegne i dag!
PatriceEvra3
20-04-2010, 21:46
Balotelli har ingen hjerne!
Mourinho fød mine børn, den mand er genial. Hvor var Messi? Hvor var Xavi?
Det her er præcis hvorfor jeg i Fergusonafløsertråden har kæmpet for Mourinho og KUN Mourinho!
Dejligt at se at dommeren ikke faldt for Barcas dive! messi, pedro og Alves skulle have et ordentligt los i røven. Alves skulle måske ikke have haft gult, men den mand diver så meget at man kun kan fryde sig.
Inter kæmpede røven ud af bukserne, samtlige 94 min. Mourinho skal være den næste United-træner!!! (ikke for at lyde forelsket ;))
Ifølge Luna skulle Xavi have skreget Mourinho op i hovedet "så kan du jo gå ud og kramme din portugisiske ven" med hentydning til dommeren. Moralens vogter- jammerlig klub, jammerlige spillere:whine:
Det er så fucking fryd :devilll:. Tror ikke Inter kan ryge ud nu. det er Mourinho for klog til. Nu skal Lyon slå Bayern
Er egentlig ligeglad med hvem der vinder CL i år men ud fra de resterende hold ville det vœre okay hvis Lyon overraskende vandt.
Lyon-Inter i finalen, tak.
Fandme nej om Bayern skal i en CL finale. Og Barcelona har vist haft deres portion succes allerede.
Flot af Inter, endnu en genistreg af Mourinho. Jeg bliver mere og mere interesseret i, at han bliver vores næste manager, når Fergie formentlig stopper i 2011. Han får ihvertfald det maksimale ud af sine spillere. Tror godt på, at Inter kan gå videre nu. De kunne holde Chelsea væk fra det helt store på Stamford Bridge, tror jeg også, at de kan gøre med Barcelona. Barca skal jo også score 2 gange og ikke kun en gang som Chelsea.
Iøvrigt nogle, der ved hvorfor, at Mario Barlotelli smed sin trøje i græsset til sidst? Manden er et af de største angrebstalenter, men han har en barnlig opførsel, og han kan virkelig ødelægge sin karriere for sig selv med sin attitude.
PatriceEvra3
20-04-2010, 22:01
Flot af Inter, endnu en genistreg af Mourinho. Jeg bliver mere og mere interesseret i, at han bliver vores næste manager, når Fergie formentlig stopper i 2011. Han får ihvertfald det maksimale ud af sine spillere. Tror godt på, at Inter kan gå videre nu. De kunne holde Chelsea væk fra det helt store på Stamford Bridge, tror jeg også, at de kan gøre med Barcelona. Barca skal jo også score 2 gange og ikke kun en gang som Chelsea.
Iøvrigt nogle, der ved hvorfor, at Mario Barlotelli smed sin trøje i græsset til sidst. Manden er et af de største angrebstalenter, men han har en barnlig opførsel, og han kan virkelig ødelægge sin karriere for sig selv med sin attitude.
Ved ikke om du så kampen, men tror at de fordi hele stadion buhede af ham da han helt upresset kylede en bold ud af stadion. Hans attutide var generelt bare brækfremkaldene, Berbatov er et rent energibundt sammenlignet med ham. Tror ikke han bliver til det store, Det han simpelthen for dum til!
:)
schousboe9
20-04-2010, 22:03
Iøvrigt nogle, der ved hvorfor, at Mario Barlotelli smed sin trøje i græsset til sidst? Manden er et af de største angrebstalenter, men han har en barnlig opførsel, og han kan virkelig ødelægge sin karriere for sig selv med sin attitude.
Da han afsluttede med en helflugter et par minutter før tid - og brændte - råbte Inters fans af ham, fordi de i forvejen er trætte af ham, og mente, at han i stedet burde holde på bolden så sent i kampen (vil jeg da tro?).
Han forstår åbenbart ikke, hvorfor han er upopulær, og han har tidligere svanset rundt i en Milan-trøje mens han sang Milans klubsang, vel at mærke på Inters eget træningsanlæg.
Med trøjekastet ville han vel signalere, at hvis de ikke kan bruge ham, kan han heller ikke bruge dem. Eller noget...
Men knægten er jo retarderet. Det er noget helt galt i kasketten på den møgflab. Magen til forkælet snotunge skal man lede længe efter.
Jeg er bare sur over at man som et storhold som barca kan spille så smarte som de gør - og så levere sådan en piv ringe indsats. Og så et se en gammel united mand gøre sig selv til grin er jo heller ikke det bedste.
Og virkelig, kan ikke forstå hvorfor alle er så begejstrede for Pedro. Jeg mener han er talentløs-
Du er altså ikke helt talentløs, når du spiller for FC Barcelona og har scoret 20 mål i sæsonen. Han var faktisk en af Barcas bedste i dag, hvis du spørger mig. Han overstrålede en Lionel Messi, der igen gad de kritikere ret, at han ikke er så sprudlende, når forsvaret ikke består af Idiot 1,2,3 & 4, der har modtaget forsvarstræning af Gerd Müller på månen. Pedro er ikke en kommende verdensstjerne, men han er den type spiller, der gør sit job med almindelige tricks og ikke noget ekstra ordinært, og den kredit skal han da have.
Og Pique er altså en fantastisk talent - han er upcoming som en af de bedste midterforsvar i verden.
Men for satan hvor er Mourinho et taktisk geni. At han både lukker Messi og verdens bedste playmaker i Xavi ned illustrerer hans enorme taktiske viden. Og han gjorde det ikke på Rafael Benitez-maner, hvor han putter 5 mand på en spiller og har parkeret spillerbussen ved målet. Det var faktisk ved flot kontra fodbold og almindelige tilgang til kampen, hvor det ikke var defensivt, som Chelsea gjrode det sidste år på Camp Nou og på Broen.
Kampen på Camp Nou bliver nu en fremragende kamp!
@Dines:
Du skriver at Ferguson formentlig stopper i 2011. Bygger du det på andet end dagens rygter?
Hvorfor skal de tre fodboldeksperter nu til at gøre sig klog på boksning? Come on..
Hvorfor skal de tre fodboldeksperter nu til at gøre sig klog på boksning? Come on..
Tror jeg er noget de bliver betalt for. Der kører jo også streamers hele tiden med den bokse kamp, det irretere mig under en fodboldkamp. Det er jo helt sindsygt så meget den boksekamp bliver pustet op og reklameret for.
Don Kafai
20-04-2010, 22:39
Barcelona har slået Stuttgart 2-0 i returen, og Arsenal 4-1. Begge resultater sender dem videre, så jeg tror slet ikke denne kamp er færdig.
Inter er vel små favoritter, men jeg tror slet ikke kampen er overstået. Langt fra.
PatriceEvra3
20-04-2010, 22:52
Barcelona har slået Stuttgart 2-0 i returen, og Arsenal 4-1. Begge resultater sender dem videre, så jeg tror slet ikke denne kamp er færdig.
Inter er vel små favoritter, men jeg tror slet ikke kampen er overstået. Langt fra.
kampen er ikke slut i nu, men de andre kampe synes jeg ikke man kan sammenligne med. Stuttgart er jo 4 klasser under de bedste og anden bedste hold i Europa. Arsenal spillede med Silvestre over for Messi og Wenger er en spade. Han prøvede at gå ud og spille med Barca, hvilket er omtrent ligeså dumt som at skyde hovedet af sig selv. Min mosters faster kunne have lagt en bedre taktik til den kamp. Der er en grund til at jeg ikke tror Inter kan smide det nu, og han hedder Mourinho. Messi og Xavi var slet ikke med i kampen, og Inter havde læst dem helt perfekt. Men de jeg beundrede mest var den vilje, den fight og den "vi skal kraftejme vinde over de aber" mentalitet. Da Lucio redded på stregen på stregen jublede han som om han havde vundet et mesterskab. Den mentalitet Mourinho formår at banke ind i sine spillere når det virkelig gælder den er urvurderlig. Tager de det med til Camp Nou, så har cirkusprimadonnaerne ikke en chance. De bliver generelt bare foraget når de møder et hold der tackler igennem.
Hvis Guardiola læser Mourinho, så læser Mourinho bare Guardiola 2 gange
Barca købte sig til en finale sidste sæson (jeg er stadig ikke kommet mig over dommeren i deres chelski-kamp) de fortjente det dermed ikke, så fuldt fortjemt hvis de ryger :)
Mange af de posts der er her på forum viser så også noget af det negative ved at få Mourinho som træner. Med ham som træner handler alting om ham, og jeg ville da i hvert fald være lidt træt af hvis Mourinho fik al 'æren' for hver eneste sejr over et storhold eller hver eneste titel vi vinder...
NaniTheDoN
20-04-2010, 23:48
Jeg venter med at juble til at de er helt ude, altså barca for de skal fandme ikke vind den 2 år i træk.
men kæft hvor var Diego milito bare god i dag det var helt vildt.
http://www.bold.dk/nyt/Zlatan-Materazzi-ville-taeske-Balotelli
Det er godt nok sygt, men synes ikke Zlatan skal blande sig i hvad andre klubber's spillere gør når de er i spillertunnelen.
Tror i Balotelli er færdig i inter efter det her??
NaniTheDoN
21-04-2010, 00:14
Mange af de posts der er her på forum viser så også noget af det negative ved at få Mourinho som træner. Med ham som træner handler alting om ham, og jeg ville da i hvert fald være lidt træt af hvis Mourinho fik al 'æren' for hver eneste sejr over et storhold eller hver eneste titel vi vinder...
Jeg er altså 100% sikker på at han gør det mest for at beskytte sine spiller mod pressen, hvilket fergi også gør efter hver eneste dårlig resultat vi får og ofte er det med dommeren ( at pressen cirka gør hans udtaleser 3000 gange værre end de endelig er, er en anden sag ). :)
Jeg er altså 100% sikker på at han gør det mest for at beskytte sine spiller mod pressen, hvilket fergi også gør efter hver eneste dårlig resultat vi får og ofte er det med dommeren ( at pressen cirka gør hans udtaleser 3000 gange værre end de endelig er, er en anden sag ). :)
Nu tænkte jeg ikke så meget på hans lettere psykotiske kommentarer efter et nederlag :) Det gør Ferguson for så vidt næsten lige så ofte efterhånden. Det er mere den generelle hype der er omkring ham. Man viste jo allerede inden kampen, at hvis Inter vandt - så ville Mourinho få æren for det. Mourinho er helt sikkert en dygtig manager, men det virker lidt som om folk glemmer at Inter faktisk har noget helt ok fodboldspillere også :)
Den kommentar er så latterligt man ikke kan finde ord for den.
Talentløse??? Herregud man fordi de har en off-day. Jeg behøver vel ikke fortælle dig hvordan vores hold ser ud en gang imellem vel?
Det der er sket herinde er at nu har man endelige ENDELIG fanget barcelona i en dårlig præstation, hvor en modstander tilsyneladende havde læst dem korrekt, og så skal den bare have for fuld smader. Det er ok man ikke kan li´barcelona, men på mig virker det altså mest som den gode gamle jantelov......... De var blevet liiiige en tand for gode, og det var ved at blive lidt kedeligt ikke ? :)
Så vidt jeg kan se er der ingen herinde der revser inter for ikke at have en italiener i startopstillingen..... Det plejer i da at hugge hovedet af arsenal for når det gælder englændere :)
Så vidt jeg kan se er der ingen herinde der revser inter for ikke at have en italiener i startopstillingen..... Det plejer i da at hugge hovedet af arsenal for når det gælder englændere :)
Nok fordi klubben Internazionale blev oprettet dengang der var regler for ikke at have mere end et antal udlandske spillere i klubben. Ved ikke om du kender den anden klub fra Milano som har en del flere italienere på holdet.
Derfor! er der ingen der revser inter for ikke at have en italiener i startopstillingen.
Fordi klubben var startet tilbage i tiden for at køre på denne måde!
@Dines:
Du skriver at Ferguson formentlig stopper i 2011. Bygger du det på andet end dagens rygter?
Til dels. Ferguson har dog også udtalt, at han ikke vil være træner, når han har rundet de 70 år. Han bliver 69 i nytårsaften i år.
Nok fordi klubben Internazionale blev oprettet dengang der var regler for ikke at have mere end et antal udlandske spillere i klubben. Ved ikke om du kender den anden klub fra Milano som har en del flere italienere på holdet.
Derfor! er der ingen der revser inter for ikke at have en italiener i startopstillingen.
Fordi klubben var startet tilbage i tiden for at køre på denne måde!
OG når UEFA på et tidspunkt indføre regler omkring det her så undtages Inter eller hvordan er det så med det?
Og jo tak jeg kender godt den anden klub i Milano. Selvom jeg er lidt smådum så er det lige til at overkomme det spørgsmål.
I øvrigt mener Barcelona-spillerne og deres fans, at de blev snydt af dommeren. Den med Alves er lidt svær at bedømme, men jeg mener, at Alves overspiller den.
Derimod blev Inter snydt voldsomt i starten af kampen. Jeg kan da huske, at Milito blev snydt for en kæmpe friløber, fordi dommeren dømmer en yderst tvivlsom offside. Kort efter blev Inter snydt for en 2 mod 1-situation, da der fejlagtigt blev givet frispark til Barcelona (situationen, hvor Eto'o efterfølgende skyder bolden væk og får gult).
Don Kafai
21-04-2010, 08:45
Og sidste gang Barcelona spillede CL-semifinale, der var de vel også heldige med ikke at få dømt 5-6 straffespark imod sig :D
Jeg synes deres opførsel er barnagtig. Eller, ihvert fald hvis Luna talte sandt efter kampen. Men det kender vi jo også fra os selv, når vi ikke lige får marginalerne med os :)
OG når UEFA på et tidspunkt indføre regler omkring det her så undtages Inter eller hvordan er det så med det?
Og jo tak jeg kender godt den anden klub i Milano. Selvom jeg er lidt smådum så er det lige til at overkomme det spørgsmål.
Nu hvor du vælger at stille et spørgsmål med den fremtoning din svar på mit spørgsmål også har, kan jeg jo vælge at svare på samme måde.
Inter var en revolutionerende klub der på verdensplan gik ind og ændrede transferkulturen. Dette har/havde selvfølgelig gode og dårlig konsekvenser.
Og nej robinho, tror ikke at de bliver undtaget, men så ind til videre er der ikke nogen regel om dette, og derfor gør de vel ikke noget galt?
Og hvis vi samler op på dette, og kigger på dit første spørgsmål - så mener jeg ikke at man kan klage over Inter's måde at havde en start 11'er uden italienere. Sådan er klubben opbygget, og vil måske også forblive sådan. Men som du nævner, kan UEFA indføre en ny regel, som måske kan gå hen og ændre Inter's ellers så fastholdte klubkultur.
unitedforreal
21-04-2010, 10:34
Forstår ikke alt det med, at alle spiller eller de fleste skal komme fra samme land som holdet. Det er fedt når det er sådan, men come on!:whine:
Det betyder ikke en skid.
Hvis United siden starten, kun haft spiller fra GB tror i så, at de vil være så stor og så godt markedsført ? Hver en eneste spiller er en reklame. Fodbold er underholdning men først og fremmest en virksomhed.
I 1910 var det måske kun underholdning og handlede kun om at vinde.
Men vi er så langt fremme nu at vi er en virksomhed, og markedsførring er altid velkommen.
Park købt som en markedsførring, at han slog til er en bonus.
Dong blev købt som markedsførring, at han ikke var så stor talent... who care de fik det de ønskede.
Beckham i Madrid
Beckham i LA
osv osv osv..
Ja fedt hvis man har 2-5 spiller for England, men vil heller have 5-8 fra Congo og vinde mesterskabet end at have 8 fra england og ende som Leeds- Nottingham forrest osv osv.
Don Kafai
21-04-2010, 10:38
Park købt som en markedsførring, at han slog til er en bonus.
Den tror jeg du er ret alene med.
Jeg er i hvert fald uenig så det basker.
Jeg er med dig Don. Hans bedrifter for PSV kan der ikke pilles ved.
JumpingCarrot
21-04-2010, 11:01
At han slog til, eller at han blev købt for markedsføringens skyld? :D
Enig med dig, hvis du snakker markedsføring. Der kan selvfølgelig godt have været en finte ved det, når han er fra Sydkorea, og vi gerne ville slå navnet lidt mere fast derovre. Så hvis United har stået og valgt mellem to spiller af samme stil, så kan han godt have haft et plus af den grund.
Hvis du snakker om, han ikke har slået til, så bare glem ovenstående :F
Don Kafai
21-04-2010, 11:08
At han slog til, eller at han blev købt for markedsføringens skyld? :D
Enig med dig, hvis du snakker markedsføring. Der kan selvfølgelig godt have været en finte ved det, når han er fra Sydkorea, og vi gerne ville slå navnet lidt mere fast derovre. Så hvis United har stået og valgt mellem to spiller af samme stil, så kan han godt have haft et plus af den grund.
Hvis du snakker om, han ikke har slået til, så bare glem ovenstående :F
Selvfølgelig snakker jeg om det med markedsføringen.
Park var altså en stjerne i PSV. Efter at være storspilleren på Koreas 4. plads ved VM, så var en én af Hiddinks bærende kræfter, da PSV nåede helt til semifinalen af CL i 2005. De tabte så med et mulehår samlet til Milan og røg ud (i en kamp hvor Park faktisk scorede), og jeg synes slet ikke der kan spås tvivl om Uniteds intentioner ved købet.
Du kan måske snakke om, at hvis der var et alternativ inde i billedet, så blev Park foretrukket pga markedet i Øst, men jeg synes nu nærmere at det er Uniteds forhold til PSV der gjorde det. Efter vi har hentet Stam, Ruud, og næsten Robben, så er det nok mere det der gjorde udslaget.
Desuden var Chelsea også inde i kampen om ham, og vi slog dem på målstregen.
JumpingCarrot
21-04-2010, 12:30
Selvfølgelig snakker jeg om det med markedsføringen.
Park var altså en stjerne i PSV. Efter at være storspilleren på Koreas 4. plads ved VM, så var en én af Hiddinks bærende kræfter, da PSV nåede helt til semifinalen af CL i 2005. De tabte så med et mulehår samlet til Milan og røg ud (i en kamp hvor Park faktisk scorede), og jeg synes slet ikke der kan spås tvivl om Uniteds intentioner ved købet.
Du kan måske snakke om, at hvis der var et alternativ inde i billedet, så blev Park foretrukket pga markedet i Øst, men jeg synes nu nærmere at det er Uniteds forhold til PSV der gjorde det. Efter vi har hentet Stam, Ruud, og næsten Robben, så er det nok mere det der gjorde udslaget.
Desuden var Chelsea også inde i kampen om ham, og vi slog dem på målstregen.
Jeg er fuldstændig enig. Han var en kæmpe stjerne på Koreas hold, og han virkede som en kreativ force uden lige. Ikke helt noget, han har levet op til her i United, men han har satme spillet en vigtig rolle mange gange alligevel.
Jeg synes dog alligevel, at man godt kan mistænke handlen for at have mere med markedsføring - end spillerens kvaliteter - at gøre, når man tænker på, hvordan Park er blevet brugt.
Jeg kan ikke huske, at han for alvor har været brugt som den offensive midtbanekreatør, han vel primært var på Koreas og PSV's hold. (Jeg husker også tydeligt kampen mod Milan, hvor han var helt fantastisk, men jeg så ærligt talt ikke mange kampe med ham for PSV, så ret mig, det ikke var hans position på holdet).
Han kan selvfølgelig have været brugt i træning og blevet vurderet for ringe til positionen, men ligesom med Anderson undrer det mig, at man ikke har forsøgt spilleren på sin egentlige stjerneposition. Et par kampe hist og pist med forsøget giver jo ikke kontinuitet nok til, at vi - som seere - har ku' vurdere ham.
Med det in mente synes jeg godt, det kan ligne, at han i højere grad har været indkøbt af markedshensyn, mens det spillemæssige også har haft en vis betydning. Ikke at jeg egentlig selv tror, det er sådan, det står til. Men jeg kan sagtens få mistanken.
schousboe9
21-04-2010, 14:37
Portsmouths gæld offentliggjort (http://www.teamtalk.com/news/2483/6107104/Level-of-Portsmouth-debts-laid-bare)
Jamen, altså... Mon Harry Redknapp er stolt? Han er ikke helt uden skyld i det dér.
United DK
21-04-2010, 14:48
Redknapp har hentet spillerne, men det er vel ledelsen der har givet ham grønt lys?
schousboe9
21-04-2010, 15:12
Ja, naturligvis. Men jeg nægter at tro på, at Redknapp ikke har vidst lidt om klubbens økonomi eller de 347 ejeres engagement. Jeg siger ikke, at han egenhændigt er skyld i det hele, overhovedet, men man må gerne tænke realistisk og spørge sig selv, om Portsmouth nærmest overnight pludselig har råd til spillere som Muntari, Defoe, Crouch, Johnson, Diarra, Distin, Kranjcar og Sol Campbell.
Han har udmærket vidst, at det var et sats, men har alligevel efterspurgt dem. Naturligvis med grønt lys fra ledelsen, men de har jo lænet sig op af Redknapps kendskab til spillerne.
Sjovt at lægge mærke til alle de Barca ''fans'', er ude og brokke sig over dommeren.
De lorte glory hunters man. De går amok, bare de taber en kamp ''åh nej fuck dommeren man!, Vi taber aldrig, det her er en fejl baaaaaaa".. Shit de er lousy at høre på.
Slug den BARCA! What comes aroung, Goes around.
Chelsea - Barcelona ChL 2008/2009. Husker alle vel ;)
MosaverB
21-04-2010, 16:39
Sjovt at lægge mærke til alle de Barca ''fans'', er ude og brokke sig over dommeren.
De lorte glory hunters man. De går amok, bare de taber en kamp ''åh nej fuck dommeren man!, Vi taber aldrig, det her er en fejl baaaaaaa".. Shit de er lousy at høre på.
Slug den BARCA! What comes aroung, Goes around.
Chelsea - Barcelona ChL 2008/2009. Husker alle vel ;)
Jeg har ikke en hukommelse som en elefant, men hvad han den (sort markeret Red.) kamp med denne her at gøre? :-)
Jeg har ikke en hukommelse som en elefant, men hvad han den (sort markeret Red.) kamp med denne her at gøre? :-)
Intet, men sjovt at se hvordan spillerne kan skifte attitude/humør alt efter hvordan tingene udvikler sig.
Hvis nu dommerne havde givet Chelsea de 3-4 straffespark, havde vi mødt dem i finalen og vundet selvfølgelig :):trophy:
Barca mødte Chelsea i semifinalen sidste år, og gik piv-ufortjent videre.
Med andre ord. En kamp afgjort med så meget medvind fra dommeren, at orkanen Katrina, ville løbe skrigende borte. ;)
(Og kampen igår, var også lidt ufortjent. Milito's mål var tydeligtvis, for os selvfølgelig, offside. Og Dani blev snydt for straffe.)
PatriceEvra3
21-04-2010, 17:00
Det har det med sagen at gøre at dommeren forærede Barca sejren. Jeg er helt seriøst 99 % sikker på at den dommer var købt og betalt! Det var uden tvivl en af historiens mest ringe dommerpræstiationer. Og sjovt nok gik det kun den ene vej. Husker stadig billedet, hvor dommeren løber med Chl-pokalen, imens Ballack jagter ham :D Det var første og eneste gang jeg rent faktisk havde ondt af Chelski. Mourinho har også været ude og sige at han dedikere sejren til hans "Chelsea-drenge". OG så siger han at Baca slet ikke har noget at sku have sagt, bla den kamp in mente. Synes dommeren gjorde det fint i går. Der var måske nogle billige frispark hist og her, men sådan er det at være på hjemmebane. Og Barca er om nogen, et af de hold der får flest foræringer. Havde dommeren haft direkte indflydelse på resultatet, ved at have overset 2 20 km offside sitiúationer, eller havde han dømt 2 billige straffespark, og givet 2 røde kort, så kunne man snakke om at han havde indflydelse på resultatet. Barca spillede svinsk og divede samtlige 94 min, så det har ikke noget at skulle have sagt. Alves skulle måske ikke have haft gult, men straffe skulle han slet ikke have! I øvrigt diver den mand så meget, at han fortjente det.
Messi, Alves og Pedro er alle være divere en Torres, Drogba og Ronaldo tilsammen. Jeg brækker mig satme hver gang jeg ser den selvhøjtidlige, dobbeltmoralske, patetiske klub spille. De er om nogen moralens vogter- jammerlig klub:whine:
Inden sæsonen startede håbede jeg Barca snuppede mesterskabet (da Madrid og Barca realistisk set var de eneste bejlere) men nøj hvor jeg dog håber at Madrid render med det nu. Barca er lige blevet en 1 tand eller 10 for meget. Det har absolut intet med "jalousi" at gøre, men deres tårnhøje tanker om dem selv, deres mangel på respekt og ydmyghed og deres "snobbede" image, er simpelthen bare blevet for meget.
MosaverB
21-04-2010, 17:00
Med andre ord. En kamp afgjort med så meget medvind fra dommeren, at orkanen Katrina, ville løbe skrigende borte. ;)
(Og kampen igår, var også lidt ufortjent. Milito's mål var tydeligtvis, for os selvfølgelig, offside. Og Dani blev snydt for straffe.)
Jeg kan godt huske, at den kamp vandt de meget ufortjent ..
Drømmemål af Essien, flot mål af Iniesta, omkring det 90tyvende minut ..
Men, ser bare ikke sådan rigtigt, hvad det har med denne kamp at gøre ..
Den her kamp, der dominere Inter under størstedelen af kampen, og får lukket Messi godt ned ..
PatriceEvra3
21-04-2010, 17:07
Offside var der. Men der er vel mere eller mindre linjevogterens ansvar at dømme den? Straffe? den havde været billig. Som Laudrup sagde; der var ikke gult kort men heller ikke straffe. Inter scorede på 3/5 chancer? Det meget godt udnyttet. Synes ikke man kan sige at det var direkte ufortjent. Det er klart at de har meget af spillet til sidst, når Inter stillede sig tilbage og Barca skulle op og scorer. Så meget skabte de trods alt heller ikke
Den der udnytter sine chancer og den der scorer flest mål Fortjener at vinde :D (sådan ser jeg dog ikke på det når vi taber;))
Jeg kan godt huske, at den kamp vandt de meget ufortjent ..
Drømmemål af Essien, flot mål af Iniesta, omkring det 90tyvende minut ..
Men, ser bare ikke sådan rigtigt, hvad det har med denne kamp at gøre ..
Den her kamp, der dominere Inter under størstedelen af kampen, og får lukket Messi godt ned ..
Enkelt.
What comes around, goes around.
Og i mit første indlæg omkring kampen igår, sagde jeg det var sjovt at se Barca glory hunters brokke sig over dommeren, når det ikke går deres vej. De holdte sku alle sammen kæft, sidste år.
Og kampen igår var ikke ufortjent. Men det var en ringe dommerstabs præstation, som så gik mest udover Barca.
United DK
21-04-2010, 17:12
Ja, naturligvis. Men jeg nægter at tro på, at Redknapp ikke har vidst lidt om klubbens økonomi eller de 347 ejeres engagement. Jeg siger ikke, at han egenhændigt er skyld i det hele, overhovedet, men man må gerne tænke realistisk og spørge sig selv, om Portsmouth nærmest overnight pludselig har råd til spillere som Muntari, Defoe, Crouch, Johnson, Diarra, Distin, Kranjcar og Sol Campbell.
Han har udmærket vidst, at det var et sats, men har alligevel efterspurgt dem. Naturligvis med grønt lys fra ledelsen, men de har jo lænet sig op af Redknapps kendskab til spillerne.
Man må jo så også sige, at Redknapp skabte det bedste Portsmouth-hold siden storhedstiden i 30'erne, og under ham blev de en etableret PL-klub. Det hele kulminerede jo med den nærmest sensationelle FA Cup-triumf for et par år siden, så pengene var i princippet givet godt ud. At de så åbenbart ikke har fået det store ud af salgene af de forskellige profiler, det er jo så bare dårligt købmandsskab.
MaradonaCruyff
21-04-2010, 17:26
Er folk ved komme i bukserne blot fordi Barcelona endelig taber en topkamp? Den første i de seneste 2 år i øvrigt? Helt utroligt, hvor stor bitterheden er for verdens bedste hold (Ja, det kan man sagtens indrømme, selvom man er Man Utd fan).
Fortjent sejr til Inter. Men at man begynder at snakke om, at Barca fik alt foræret i kampene mod Chelski sidste år er jo en åbenlys løgn. Abidal fik rødt kort, der ikke skulle være der (30 min før tiden med stillingen 1-0 til Chelski) de blev snydt for et straffespark (Ballack spillede Volleyball i feltet). Og det er uden at inkludere den første kamp, hvor Henry blev snydt for et straffespark og Chelski generelt fik lov til lidt for meget hårdt spil.
Dommeren var ikke god i går, men det skulle jo ske på et tidspunkt at de blev udsat for lidt af det samme som mod Chelski. Man kan trods alt ikke vinde alt på 2 år i træk. Det ville være lidt for meget af det gode.:)
Er folk ved komme i bukserne blot fordi Barcelona endelig taber en topkamp? Den første i de seneste 2 år i øvrigt? Helt utroligt, hvor stor bitterheden er for verdens bedste hold (Ja, det kan man sagtens indrømme, selvom man er Man Utd fan).
Fortjent sejr til Inter. Men at man begynder at snakke om, at Barca fik alt foræret i kampene mod Chelski sidste år er jo en åbenlys løgn. Abidal fik rødt kort, der ikke skulle være der (30 min før tiden med stillingen 1-0 til Chelski) de blev snydt for et straffespark (Ballack spillede Volleyball i feltet). Og det er uden at inkludere den første kamp, hvor Henry blev snydt for et straffespark og Chelski generelt fik lov til lidt for meget hårdt spil.
Dommeren var ikke god i går, men det skulle jo ske på et tidspunkt at de blev udsat for lidt af det samme som mod Chelski. Man kan trods alt ikke vinde alt på 2 år i træk. Det ville være lidt for meget af det gode.:)
Der er vist nok en som er lidt for hellig oppe i choco-enden der hva?
Jeg er fanme ligeglad om andre synes det er verdens bedste hold. Det synes jeg ikke. Og jeg kommer skam ikke i busken over et nederlag til dem. Det føles bare godt, fordi de er blevet så 'perfekte' de seneste par år. That's all.
Og nu SKAL de brokke sig over alt andet, end dem selv, fordi de er jo perfekte.
MaradonaCruyff
21-04-2010, 17:33
Aha, så det er den danske jantelov der spiller ind? Tyndt. Især når vi holder med Man Utd. Har du nogensinde hørt udtrykket ABU i England?
Så hvis Inter vinder the treble i år helt fortjent, så skal man også håbe på at de flopper på trods af god fodbold for den neutrale fan (Inter er måske ikke det bedste eksempel, men så Real eller Barca) Mig bekendt slog vi ikke Barca i går?
MosaverB
21-04-2010, 17:34
Der er vist nok en som er lidt for hellig oppe i choco-enden der hva?
Jeg er fanme ligeglad om andre synes det er verdens bedste hold. Det synes jeg ikke. Og jeg kommer skam ikke i busken over et nederlag til dem. Det føles bare godt, fordi de er blevet så 'perfekte' de seneste par år. That's all.
Og nu SKAL de brokke sig over alt andet, end dem selv, fordi de er jo perfekte.
Det sjove er at, de (Barcelona fansene red.) bruger dommeren som undskyldning.
De gider ikke at indse, at Inter for alt-dominerende, og legede med deres følelser?
Messi kunne jo ikke noget, når der blev lukket så godt ned for ham?
Han kunne jo også bare have en off-day, også flække skallen på Inter spillerne, i retur opgøret ..
MaradonaCruyff
21-04-2010, 17:40
Har du overvejet at det kunne have noget at gøre med, at Inter havde en hviledag ekstra, at Barca 20 timer inden kampen havde tilbragt 15 timer i en bus? Det var jo ikke sådan at de blev udspillet af Inter, hvilket boldbesiddelen fortæller 63-37 i Barcas favør. Deres 3 mål skulle heller aldrig have været der. De skulle have vundet ja, men en tomålssejr (Barcas første tomåls-nederlag i 2 år) er altså misvisende, især når begge hold havde lige mange chancer rundt regnet.
Ja, jeg bryder mig godt nok ikke om et hold som Inter. Typisk defensivt og kedeligt italiensk kontrahold. Fatter ikke at man kan foretrække det, fremfor flot teknisk fodbold, så længe man er neutral, hvis man ser bort fra misundelsen.
Håber på Lyon i øvrigt. Om det bliver Inter eller Bayern der vinder er pest eller kolera. Dog spiller Bayern trods alt noget mere interessant fodbold.
MosaverB
21-04-2010, 17:48
Har du overvejet at det kunne have noget at gøre med, at Inter havde en hviledag ekstra, at Barca 20 timer inden kampen havde tilbragt 15 timer i en bus? Det var jo ikke sådan at de blev udspillet af Inter, hvilket boldbesiddelen fortæller 63-37 i Barcas favør. Deres 3 mål skulle heller aldrig have været der. De skulle have vundet ja, men en tomålssejr (Barcas første tomåls-nederlag i 2 år) er altså misvisende, især når begge hold havde lige mange chancer rundt regnet.
Ja, jeg bryder mig godt nok ikke om et hold som Inter. Typisk defensivt og kedeligt italiensk kontrahold. Fatter ikke at man kan foretrække det, fremfor flot teknisk fodbold, så længe man er neutral, hvis man ser bort fra misundelsen.
Håber på Lyon i øvrigt. Om det bliver Inter eller Bayern der vinder er pest eller kolera. Dog spiller Bayern trods alt noget mere interessant fodbold.
Jeg siger heller ikke jeg er misundelig, jeg siger bare at det er dejligt endelig se Barcelona tabe :-) ..
MaradonaCruyff
21-04-2010, 17:53
Ja, jeg er da også snart træt af al rosen, men lige meget hvordan man vender og drejer det, så er det altså rimelig fortjent. Ligesom med os 2 år tidligere. Jeg fandt bare den overdrevne glæde en smule mystisk. Men som man siger, så er lykken nogle gange større når "rivalen" fejler end når man selv vinder:D Kender skam godt følelsen.
PatriceEvra3
21-04-2010, 17:54
Sletet*
MosaverB
21-04-2010, 17:57
Ja, jeg er da også snart træt af al rosen, men lige meget hvordan man vender og drejer det, så er det altså rimelig fortjent. Ligesom med os 2 år tidligere. Jeg fandt bare den overdrevne glæde en smule mystisk. Men som man siger, så er lykken nogle gange større når "rivalen" fejler end når man selv vinder:D Kender skam godt følelsen.
Der er ingen der har sagt at Barcelona er dårlige eller noget, de er skam verdens bedste hold p.t. , og ja det er med United brillerne på ..
Sådan er det bare ..
PatriceEvra3
21-04-2010, 18:07
Jeg tror ikke det var verdens mindste bus. I professionel fodbold, så KAN det simpelthen ikke være en undskyldning. Nu skal man ikke gører livet som proffessionel fodboldspiller hårderer end det er!
Jeg fryder mig over Inter-sejren. Barcas dobbeltmoralske, patetiske, selvhøjtidlige pis er bare blevet for meget for mig. Barca blev sidste år foræret en finale af en købt dommer. Når tingene går en lille smule imod dem tuder de! hvis det er rigtig hvad vores allesammens luna sagde, med at Xavi skulle have sagt til Mourinho at kan kunne stille sig over og kramme med dommeren, så kan jeg kun grine. jammerligt og patetisk. Teaterprimadonnaerne, kan tydeligvis ikke klarer når domeren ikke KUN dømmer deres vej, hvilket de gør 9 ud af 10 tilfælde. Barca måtte ty til andre midler, da de ikke kunne komme til. Pedro og Messi divede sig igennem kampen. Barca- moralens vogter:whine:
Grunden til at jeg ikke synes det var ufortjent er at Barca lige så læst som en god bog! Mourinho er et geni, og Inter spillerene udførte hans strategi til punkt og prikke. Credit herfra. Mens Barcaspillerene ikke lavet andet en at slå ud med armene, så kæmpede hver eneste Interspiller (undtagen MB) røven ud af bukserne. Offside på Militos mål, men sådan er fodbold nu engang. Man ser tit og ofte en dommer overse en offside. Vil dog mene det er linjevogterens ansvar. Der var ikke straffe til Alves, dog heller ikke advarsel.
67-33; Du kan have bolden nok så meget, men den der scorer mål vinder. Det synes jeg nu ikke er så uretfærdigt :)
Aha, så det er den danske jantelov der spiller ind? Tyndt. Især når vi holder med Man Utd. Har du nogensinde hørt udtrykket ABU i England?
Så hvis Inter vinder the treble i år helt fortjent, så skal man også håbe på at de flopper på trods af god fodbold for den neutrale fan (Inter er måske ikke det bedste eksempel, men så Real eller Barca) Mig bekendt slog vi ikke Barca i går?
Det har intet med nogen jantelov what so ever at gøre. Screw Jante. Gider ikke at mine meninger og holdninger skal forbindes med en fed Jyde ved navn Jante.
Desuden, er det ikke noget med de skal holde kæft. Næ, det fordi de tror de er så prefekte, og det synes jeg langt fra de er. Sådan er min holdning.
Og du kan skrive som du vel, med at 'uh, jeg er god nok til at indse at barcelona er det bedste hold'- . I couldn't care less.
Jeg bryder mig ikke om Barcelona, og har aldrig gjort det. Og synes langt fra de er de bedste i verdenen. Det svinger jo fra den ene præstation til den anden. Fact er, at de var langt mere aggresive og sultne igår. 63-37, jaja. Men de kæmpede, og var effektive. That's fact. Og jeg nyder bare de taber. Fordi så kan man også tydeligt gennemskue Glory Hunters, som er noget af det værste.
MaradonaCruyff
21-04-2010, 18:45
Jeg kan da sagtens følge dig, men synes det lyder lidt hult, når du selv er Man Utd fan. Synes der er lidt hypocrit over det. Men nok om det.
Og hvem dælen siger de er perfekte? Der er der intet der er. Er det seriøst noget du bilder dig ind? Jeg synes sku da også at Man Utd er perfekte, når jeg skal tage den fanatiske "fankappe" på.
Hvem er så de bedste i verden? Barca har de seneste 2 år været det KLART bedste hold i realiteten og ikke mindst målt på titler. De blev sågar det mest succesfulde klubhold på et kalenderår nogensinde. Det kan man altså ikke lukke øjnene for. Det ændrer 1 dårlig kamp altså ikke på.
Så hvem mener du er det bedste hold?
schousboe9
21-04-2010, 18:47
Man må jo så også sige, at Redknapp skabte det bedste Portsmouth-hold siden storhedstiden i 30'erne, og under ham blev de en etableret PL-klub. Det hele kulminerede jo med den nærmest sensationelle FA Cup-triumf for et par år siden, så pengene var i princippet givet godt ud. At de så åbenbart ikke har fået det store ud af salgene af de forskellige profiler, det er jo så bare dårligt købmandsskab.
Men de har brugt penge, som de aldrig har haft. Tydeligvis.
"Typisk defensivt og kedeligt italiensk fodbold". I LOL'd..
Jeg var nu ellers væsentligt mere underholdt af Inter igår aftes end af Barcelona.
Jeg nyder sgu ligeså meget at se en spiller som Sneijder som Messi.
Danielsen
21-04-2010, 19:49
Er du så færdig, en mosaik de havde på Allianz Arena! "Rocking"
først en sex skandale - og nu rødt..
Kører godt for scarface for tiden... det må man sige.
Det er godt dømt af dommeren. Er du gal en svinestreg, der nemt kunne have kostet en ankelskade og en 3-4 måneders lang skadespause til Lisandro.
Det er godt dømt af dommeren. Er du gal en svinestreg, der nemt kunne have kostet en ankelskade og en 3-4 måneders lang skadespause til Lisandro.
Ja, og det er ikke bare på hvilken som helst spiller. Lisandro er en af det vigtigste for Lyon. Heldigvis ser det ud til ikke at have kostet en langtidsskade.
Manchester United
21-04-2010, 20:28
Kom så Lyon! Smadre de klamme tyskere!
PatriceEvra3
21-04-2010, 20:31
Jeps. Det er de færeste dommere der har balls nok til at give et hjemmeholds måske vigtigste spiller et direkte rødt. dejligt at se. Lisandro kunne jo ligeså godt være ends som Eduardo. Klokkeklart rødt og 3 dage! Skulle dog ikke undrer mig at Bayern fik ret ien eventuel appelsag. De er trods alt tyskere:whine:
Come on Lyon!!
MosaverB
21-04-2010, 20:32
Så kan du lære det Ribery!
Kom så Lyon .
Jeg kan da sagtens følge dig, men synes det lyder lidt hult, når du selv er Man Utd fan. Synes der er lidt hypocrit over det. Men nok om det.
Og hvem dælen siger de er perfekte? Der er der intet der er. Er det seriøst noget du bilder dig ind? Jeg synes sku da også at Man Utd er perfekte, når jeg skal tage den fanatiske "fankappe" på.
Hvem er så de bedste i verden? Barca har de seneste 2 år været det KLART bedste hold i realiteten og ikke mindst målt på titler. De blev sågar det mest succesfulde klubhold på et kalenderår nogensinde. Det kan man altså ikke lukke øjnene for. Det ændrer 1 dårlig kamp altså ikke på.
Så hvem mener du er det bedste hold?
Se nu læser du jo ikke hvad jeg skriver. Jeg skrev, at det svinger fra præstation til præstation. Dvs. kamp. Og Barcelona er på samme niveau som Manchester United, Chelsea, Arsenal (Når de rammer deres bedste form), Inter, Real Madrid osv. (samme som Arsenal). Alt ha Mourinho gjorde, var lidt taktik , og så så kampen meget lige ud. Du sagde ihvertfald, de havde lige mange chancer igår. Så for mig, vat det fodbold der skete igår. Og ikke noget med bedste hold. Jeg mener United kan slå Barcelona anytime. Og det ikke bare fordi jeg er fan-blind eller whatever du kalder det.
Jeg mener ikke Barcelona er de bedste i verdenen. Mener faktisk aldrig nogle er de decideret 'bedste'. Når United fx taber 0-1 til Leeds, og vinder 1-0 over Ctiy.. Og Chesea taber til Wigan. Vi taber til Chelsea. Vi vinder 5-0 over Wigan.
Og hvad med at Barcelona taber 2-1 til Rubin Kazan.
Der er ingen logik, og ingen 'bedste'. For mig, og det jo bare min holdning, så det meget sort og hvidt, at nævne ét hold som det aller bedste. But that's just me.
Og jeg er ikke hypocrit. Jeg siger ikke én ting, og mener noget andet.
først en sex skandale - og nu rødt..
Kører godt for scarface for tiden... det må man sige.
Ja, nu mangler han bare et skifte til Real Madrid og så er cirkusset fuldendt.
Se nu læser du jo ikke hvad jeg skriver. Jeg skrev, at det svinger fra præstation til præstation. Dvs. kamp. Og Barcelona er på samme niveau som Manchester United, Chelsea, Arsenal (Når de rammer deres bedste form), Inter, Real Madrid osv. (samme som Arsenal). Alt ha Mourinho gjorde, var lidt taktik , og så så kampen meget lige ud. Du sagde ihvertfald, de havde lige mange chancer igår. Så for mig, vat det fodbold der skete igår. Og ikke noget med bedste hold. Jeg mener United kan slå Barcelona anytime. Og det ikke bare fordi jeg er fan-blind eller whatever du kalder det.
Jeg mener ikke Barcelona er de bedste i verdenen. Mener faktisk aldrig nogle er de decideret 'bedste'. Når United fx taber 0-1 til Leeds, og vinder 1-0 over Ctiy.. Og Chesea taber til Wigan. Vi taber til Chelsea. Vi vinder 5-0 over Wigan.
Og hvad med at Barcelona taber 2-1 til Rubin Kazan.
Der er ingen logik, og ingen 'bedste'. For mig, og det jo bare min holdning, så det meget sort og hvidt, at nævne ét hold som det aller bedste. But that's just me.
Og jeg er ikke hypocrit. Jeg siger ikke én ting, og mener noget andet.
Jeg synes ellers det er mere sort/hvidt at det er umuligt at nævne et hold som det bedste i verden bare fordi de har tabt en enkelt kamp i ny og næ.
Og jeg forstår ikke helt hvorfor der ikke skulle kun være et "det bedste hold i verden", når du åbenbart sagtens kan udvælge "de bedste hold i verden"
PatriceEvra3
21-04-2010, 20:59
Hvor er det dog dumt Toulablank:rant: Zapper sgu over på Paradise Hotel..
Manchester United
21-04-2010, 21:13
føj!!!
PatriceEvra3
21-04-2010, 21:15
Same old story. Hvor er det dog ulækker!
Real må stå med en grim smag i munden efter de solgte Robben og Snejder. Kunne Robben have holdt sig skadesfri ville han også være på niveau med Messi,Ronaldo og Rooney..
Efter at have set aftenens kamp, så er det mig simpelthen en gåde hvordan i alverden vi kan tabe til bayern. Det hold har jo intet ud over robben i aften.
Men i det hele taget en ufattelig ringe kamp.
Nøj hvor det ærgrer mig, at vi stort set giver dem den samlede sejer.
Peterpeter
21-04-2010, 21:41
synes nu det er fortjent nok Lyon havde sgu ikke meget at byde på.
PS: er ny her
Don Kafai
21-04-2010, 21:49
Jeg er sgu imponeret over tilskuerne på Allianz Arena. Ingen tvivl at deres konstante pres på dommeren udmundede sig i et billigt rødt kort til Toulalan.
Det pres savnede jeg godt nok på Old Trafford i kampen mod Bayern.
Tyskere eller ej, så vil jeg hellere se Bayern i finalen end Lyon, hvis franskmændene skal være så keeedelige. I øvrigt en rigtig god moral, som Bayern generelt lægger for dagen.
Misser Ribery ikke en eventuel finale nu? Dumt, for sådan en chance får man måske kun én gang i livet.
Kæft hvor spillede Lyon dødsygt. Måske det kan betale sig for dem alligevel. En 1-0 i Bayern er vel ikke det værste der kunne ske. Af de to hold ser jeg helst Lyon videre, men hvis de spiller så tørt og ideløst som idag håber jeg mere på Bayern, selvom jeg ikke kan holde ud at se på Robben.
Peterpeter
21-04-2010, 21:53
Misser Ribery ikke en eventuel finale nu? Dumt, for sådan en chance får man måske kun én gang i livet.[/QUOTE]
Jo mon ikke. Tror i hvertfald den giver mere en en kamps karantæne.
Forresten får Danmark ikke en anelse problemer i den første vm kamp?:)
Lyon spillede dødkedeligt, selv i overtal, men som bekendt er der kæmpe forskel på hjemme- og udebane i CL og det skulle ikke overraske mig, hvis Lyon gik hen og vandt. Dog kan Robben igen igen let blive den afgørende brik for Bayern.
PatriceEvra3
21-04-2010, 22:30
Hvis Bayern vinder champions league så ser jeg aldrig en fodboldkampe igen.
Dommeren sendte dem videre mod Fiorintina. Et TYNDT gult kort mod os blev afgørende. Hvis rafael skulle have gult der kan jeg nævne 5 Bayern spillere der skulle samme vej! Nederlaget var dog vores egen skyld. Nøj hvor var Lyon ringe. De turde jo ingenting. Hvor var det hold der fuldt fortjent sendte Madrid ud? håber Lyon kan vende den hjemme, men tvivler. Af de hold der er tilbage, så under jeg Inter det. Jeg under Mourinho (ved jeg kan få hug for den) Synes sgu manden er morsom, og jeg elsker den vilje han havde basket ind i sine spillere i går, og hvordan han næsten altid får lukket de gode spillere ned. Vi skulle lukke EN spiller ned mod Bayern, men ak nej, den opgave magtede vi ikke
Men hvor er det dog bittert vi ikke skulle spille i aften. Vi er jo klasser over Bayern. Dumt og bittert. Vil sku heller tabe 4-0 og være udspillet ala Arsenal-Barca, end jeg vil ryge på den måde vi gjorde. Den gør stadig ondt.
Manchester United
22-04-2010, 08:06
Bayern er noget af det klammeste jeg kender til. Håber Lyon sender dem ud!
Føj, man er sku ved at brække sig når bare man skriver bayern på tastaturet.:smilings:
På grund af Portsmouth´s økonomiske situation vil FA ikke tillade at de spiller i Europa League i næste sæson. De havde ellers sikret sig deltagelse qua deres finaleplads i FA cuppen. I stedet vil den sidste plads så blive givet til det hold der slutter på 7.pladsen i PL. og lur mig om ikke det hold bliver...Liverpool!!
Hvor heldig kan man så være? Det minder mig lidt om dengang de vandt den ufortjente CL-finale mod Milan og året efter ikke formåede at kvalificere sig til CL igen, hvorefter UEFA gav dem en fribillet da man følte at de forsvarende mestre da burde være selvskrevet i turneringen!! ØV, det stinker.. og ja, jeg bryder mig ikke om Liverpool.:devill:
Billeder af hende den prostiuterede, der har været i seng med Ribery, Benzema & Govou. Eller som medierne kalder hende. "La Puta des bleu. (http://soccer-portal.org/cat/wags/1781-zahia-dehar-ribery-govou-benzema-prostitute.html)
Ikke for noget, men hun er da noget fræk. Hold da kæft. Især hvis man tager en pose over hovedet. Kroppen fejler intet.
Man er vel mand.
På grund af Portsmouth´s økonomiske situation vil FA ikke tillade at de spiller i Europa League i næste sæson. De havde ellers sikret sig deltagelse qua deres finaleplads i FA cuppen. I stedet vil den sidste plads så blive givet til det hold der slutter på 7.pladsen i PL. og lur mig om ikke det hold bliver...Liverpool!!
Hvor heldig kan man så være? Det minder mig lidt om dengang de vandt den ufortjente CL-finale mod Milan og året efter ikke formåede at kvalificere sig til CL igen, hvorefter UEFA gav dem en fribillet da man følte at de forsvarende mestre da burde være selvskrevet i turneringen!! ØV, det stinker.. og ja, jeg bryder mig ikke om Liverpool.:devill:
Har du et link til det?
Det lugter helt ekstremt meget synes jeg. Havde holdet heddet Manchester United, Chelsea, Arsenal eller Liverpool istedet for Portsmouth havde fløjten helt klart haft en anden klang. Det er kun fordi det er "lille" Portsmouth at de kan straffes så hårdt. De har allerede fået en pointstraf i Premier League der gør at de ikke kan holde sig oppe, så jeg kan ikke helt se logikken i at straffe dem over to omgange.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/p/portsmouth/8558580.stm
Man kan selvfølgelig altid håbe på at Everton overhaler Liverpool indenom men det kræver jo nok at Chelsea slår liverpool og det kan vi jo slet ikke ha!!! :)
Manchester United
22-04-2010, 19:12
Man kan selvfølgelig altid håbe på at Everton overhaler Liverpool indenom men det kræver jo nok at Chelsea slår liverpool og det kan vi jo slet ikke ha!!! :)
Så liverpool har noget at kæmpe for!!! :trophy:
Don Kafai
22-04-2010, 20:20
Der er spillet 13 mins i Madrid, Atletico 1-0 Liverpool på et klumpemål af Forlan.
Nøj hvor er Liverpool ringe. De har absolut ingenting offensivt, og deres defensiv sejler fuldstændig. Ved målet misser Gyrkiakos et hovedstød og giver Forlan 5 sek i det lille felt til at afslutte. Carragher forsøger flyvsk at komme i vejen men rammer ikke bolden.
Jeg tror jeg slukker, for ellers bliver jeg bare pessimist ift. Chelsea-kampen. Ufatteligt at det her hold var tæt på at slå os i mesterskabskampen i sidste sæson.
Mikey-boy
22-04-2010, 20:30
Bayern er noget af det klammeste jeg kender til. Håber Lyon sender dem ud!
Føj, man er sku ved at brække sig når bare man skriver bayern på tastaturet.:smilings:
Og du skriver det endda 2 gange! Puhaa!
He came from Uruguay.. he made the scousers cry.
Anyways så regner jeg med Liverpool går i finalen. Atletico er nu ikk noget at råbe hurra for rent defensivt, men omvendt får vi at se hvad Liverpool er uden Torres. Atletico er sikkert et andet hold på Anfield.
Iøvrigt et ret vildt rygte (http://www.redcafe.net/f7/world-cup-wags-reporting-gerrard-moving-abroad-293600/) der er postet på RedCafe omkring Steven Gerrard og hans kone. Totalt udokumenteret og uden en reel kilde når man klikker sig videre ind - så ren sladder so far.
MosaverB
22-04-2010, 20:39
Jeg stiller lige et dumt spørgsmål, men er det her den første kamp i opgøret, eller er det returkampen ? :D
MosaverB
22-04-2010, 20:47
Første kamp
Ja tak :-) ..
G36Lu7oQGdM
Det er lidt for meget af det gode, men griner nok :)
He came from Uruguay.. he made the scousers cry.
Anyways så regner jeg med Liverpool går i finalen. Atletico er nu ikk noget at råbe hurra for rent defensivt, men omvendt får vi at se hvad Liverpool er uden Torres. Atletico er sikkert et andet hold på Anfield.
Iøvrigt et ret vildt rygte (http://www.redcafe.net/f7/world-cup-wags-reporting-gerrard-moving-abroad-293600/) der er postet på RedCafe omkring Steven Gerrard og hans kone. Totalt udokumenteret og uden en reel kilde når man klikker sig videre ind - så ren sladder so far.
Haha, det er vildere det der! Jeg vælger at tro på det til andet er bevist! ;) :titte:
schousboe9
23-04-2010, 08:14
"Would be a sad ending to his Liverpool-career - beaten at home by Derby :D"
:lolol:
United DK
23-04-2010, 10:53
Det er næsten synd for Gerrard, hvis det passer.
http://images.google.dk/images?um=1&hl=da&tbs=isch%3A1&sa=1&q=alex+curran&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&start=0
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.