PDA

Se fuld version : Andre kampe + andet fodbold

Sider : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129

Kofoed
23-09-2007, 21:18
Jeg tror, alle Brøndby-fans længes efter de tider her:

http://youtube.com/watch?v=ObPquHTNfZ4&mode=related&search=

De fire målscorere, Agger, Kahlenberg, Elmander og Skoubo udgjorde essensen hos Brøndby, men nu er BIF reduceret til et bundhold. Et eller andet sted er det altid "sjovt" at se et tophold gå ned, men det her er faktisk lidt trist.

Enig.. De bliver nu straffet for at sælge alle deres topspillere inden for en kort årrække. Vi ville også blive straffet hvis vi gik ud og solgte Rio, Ronaldo, rooney og saha.. Og ja det er ikke engang sjovt at se dem gå ned.. er ikke brøndby fan men har sq sympati med dem.. og med køhlert.. han er sq en god træner..

ChristianR
23-09-2007, 21:25
Kan nu godt lide at se, at Brøndby bliver straffet for deres dispositioner. I mine øjne har de gang på gang udstrålet mangel på ambitioner, når de har solgt alle deres profiler uden nævneværdige indkøb.

Er hverken FCK eller Brøndbyfan, men mener de sidste par år, at FCK har vist de har store ambitioner om at blive et fodboldhold, der kæmper med i Europa, mens Brøndby i mine øjne nærmest har gjort det modsatte. Synes det er skuffende og synd for dansk fodbold, så på en måde er det godt nok de lærer det på den hårde måde nu.

Martinsen
24-09-2007, 07:02
Kan nu godt lide at se, at Brøndby bliver straffet for deres dispositioner. I mine øjne har de gang på gang udstrålet mangel på ambitioner, når de har solgt alle deres profiler uden nævneværdige indkøb.

Er hverken FCK eller Brøndbyfan, men mener de sidste par år, at FCK har vist de har store ambitioner om at blive et fodboldhold, der kæmper med i Europa, mens Brøndby i mine øjne nærmest har gjort det modsatte. Synes det er skuffende og synd for dansk fodbold, så på en måde er det godt nok de lærer det på den hårde måde nu.

Brøndby har på ingen måde det økonomiske bagland som FCK har, og det er gør at når de store spillere vil væk og der kommer et godt tilbud kan de ikke andet end sige ja tak til tilbuddet... Ingen tvivl om at de hellere end gerne ville have beholdt Elmander og co. men tror sku ikke rigtig de havde noget valg... at de så vælger at købe nogle latterlige talentløse spillere for alle de penge de fik for deres stjerner, ja det kan de selvfølgelig kun takke sig selv for...

robinho
24-09-2007, 07:44
det er ikke engang sjovt at se dem gå ned.. er ikke brøndby fan men har sq sympati med dem.. og med køhlert.. han er sq en god træner..

øhh synes nu det er meget sjovt ,mest fordi det går ud over tom khølert ( den tabte boksekamp) "Rocking"

RAppel
24-09-2007, 08:19
Vil der gerne indrømme jeg sad med et lille smil på læben efter fadæsen i Aalborg hvor det hele bare gik galt for dem :)

Kofoed
26-09-2007, 21:16
Messi har lige scoret 2 gange i de første 11 minutter.. han er sku vild for tiden.. klasse

PerRonaldo
27-09-2007, 13:21
[LINK SLETTET]

Kan man blive andet end imponeret over den måde Barca spiller fodbold på... Det forbløffer mig altså, at selvom de mangler Ronaldinho så disker de stadig med sprudlende og fantastisk fodbold. 4-1 på 4 rigtig flotte mål, imponerende!

Og til dem som kommer og anklager mig for at være barcafan, så er jeg det altså ikke, jeg er kun United fan, men er tilgengæld fan af flot og underholdende fodbold og det levere barca, derfor jeg ser dem tit!

PerRonaldo, du har linket til et ulovligt site. Læs venligst retningslinjerne igennem hvis du er i tvivl om hvad du må linke til.
Mvh. Don Kafai

Thomas
27-09-2007, 13:33
Det er jo så irriterende flot at se, hvordan Barca spiller forsvaret rundt inde i feltet.. Jeg håber ikke vi møder dem i CL, for de ser alt alt for stærke ud. Messi ligner også en, der kan blive verdens bedste fodboldspiller..

Glory Man United
27-09-2007, 13:47
Det er jo så irriterende flot at se, hvordan Barca spiller forsvaret rundt inde i feltet.. Jeg håber ikke vi møder dem i CL, for de ser alt alt for stærke ud. Messi ligner også en, der kan blive verdens bedste fodboldspiller..

Hvis man vil vinde CL, må man da alt andet lige skulle kunne slå ALLE hold :confused: :confused:

Barca er da stærke, ingen tvivl. Men omvendt er de såbare på kontra, og det er GUF for os. Men det kræver afgjort bedre udekampe end dem, vi præsterede sidste år

JakobR
27-09-2007, 13:50
Tja, Barca spiller da flot, men de spiller stadigvæk ikke i samme høje tempo som engelske hold. Det er vores force.

KennyN
27-09-2007, 14:05
Nu kan vi jo ikke møde Barca før til foråret. Der kan ske enormt meget på de måneder.
Men ja, pt spiller de fornemt og Messi er i topform. Dog skal man huske at de i starten af sæsonen blev kritiseret for et par 0-0 kampe..

Thomas
27-09-2007, 14:06
Hvis man vil vinde CL, må man da alt andet lige skulle kunne slå ALLE hold :confused: :confused:

Barca er da stærke, ingen tvivl. Men omvendt er de såbare på kontra, og det er GUF for os. Men det kræver afgjort bedre udekampe end dem, vi præsterede sidste år

Jeg ved godt, at man burde kunne slå alle hold, men sådan fungerer det desværre ikke mere. Dengang Liverpool vandt, ville jeg æde en ko på, at vi kunne have nakket dem i finalen. Vi tæsker dem jo altid i ligaen.

Thomas
27-09-2007, 14:07
Nu kan vi jo ikke møde Barca før til foråret. Der kan ske enormt meget på de måneder.
Men ja, pt spiller de fornemt og Messi er i topform. Dog skal man huske at de i starten af sæsonen blev kritiseret for et par 0-0 kampe..

Jeg håber også, der sker meget på de måneder. I sær vores spil må gerne ligne det vi præsterede i mod Chelsea. Det lignede noget, der kunne gå hele vejen til the treble.

PerRonaldo
27-09-2007, 14:22
Hvis man skal se flot og sprudlende fodbold i England skulle det helst komme fra os, det er i hvert fald det vi er van til. I Spanien har de noget mere plads at spille på, og det gør det jo bare sjovere for os seere. :)

Barca offensiv: Etoo, henry, ronaldinho, messi, dos santos, bojan deco, iniesta.og så har de egentlig også eidur, men han bliver vidst næsten ikke brugt.
Vores:Nani, Giggs, scholes, ronaldo, tevez, anderson saha, rooney.

To frygtindgydende offensive hold, men man må da godt være lidt imponeret over den offensiv de stiller med. Vi er klart stærkest defensivt, imens man må sige de er det offensivt!

Dines
27-09-2007, 14:24
Ingen tvivl om at Messi p.t er verdensbedste. Helt utroligt hvad han kan udrette. Han er en gudsbenået fodboldspiller, og vi må håbe han kan holde sig fra skaderne, og ikke ender som de andre der er blevet sammenlignet med Maradona (Saviola og Riquelme) En jeg synes er kommet lidt sløvt fra start i Barca er Henry. Selvom man ikke kan forvente ham score med det samme, er det han har leveret ikke været så godt. I kampen igår havde han da også nogle afbrændere, hvor han tidligere havde scoret.

Glory Man United
27-09-2007, 14:30
Hvis man skal se flot og sprudlende fodbold i England skulle det helst komme fra os, det er i hvert fald det vi er van til. I Spanien har de noget mere plads at spille på, og det gør det jo bare sjovere for os seere. :)

Barca offensiv: Etoo, henry, ronaldinho, messi, dos santos, bojan deco, iniesta.og så har de egentlig også eidur, men han bliver vidst næsten ikke brugt.
Vores:Nani, Giggs, scholes, ronaldo, tevez, anderson saha, rooney.

To frygtindgydende offensive hold, men man må da godt være lidt imponeret over den offensiv de stiller med. Vi er klart stærkest defensivt, imens man må sige de er det offensivt!

Ja vi har en frygtindgydende offensiv. Men det kræver vi tør spille fodbold på udebane....sidste år var simpelthen for tyndt, fordi vi skulle spille "europæisk"

PerRonaldo
27-09-2007, 14:37
Ja vi har en frygtindgydende offensiv. Men det kræver vi tør spille fodbold på udebane....sidste år var simpelthen for tyndt, fordi vi skulle spille "europæisk"

Præcis, men det er jo måden man skal vinde europæisk på, desværre! Jeg hader at det er kedelige hold som Liverpool og Milan der gang på gang når langt i ch.league, bare fordi de spiller defensivt og godt organisret fodbold, der er så hamrende kedeligt at se på til tider. Jeg kunne ikke lade være med at juble da Barca vandt ch. league, for der var det,det sprudlende fodbold der vandt, desværre sker dette ikke så tit mere.

Glory Man United
27-09-2007, 14:41
Præcis, men det er jo måden man skal vinde europæisk på, desværre! Jeg hader at det er kedelige hold som Liverpool og Milan der gang på gang når langt i ch.league, bare fordi de spiller defensivt og godt organisret fodbold, der er så hamrende kedeligt at se på til tider. Jeg kunne ikke lade være med at juble da Barca vandt ch. league, for der var det,det sprudlende fodbold der vandt, desværre sker dette ikke så tit mere.

Mener ikke man skal....for vi kan åbenbart ikke finde ud af det :rant:
Og du nævner jo selv Barca, som afgjort heller ikke gjorde det, da de vandt

PerRonaldo
27-09-2007, 15:15
Og du nævner jo selv Barca, som afgjort heller ikke gjorde det, da de vandt

Ja en gang har de vundet på det... Ellers er det mere eller mindre de kompakte hold der har domineret det europæiske!

United DK
27-09-2007, 15:33
Ja en gang har de vundet på det... Ellers er det mere eller mindre de kompakte hold der har domineret det europæiske!

Hvis jeg kigger tilbage, på de hold jeg kan huske, der har vundet CL, så husker jeg dem således:

1994: Milan (defensive)
1995: Ajax (offensive)
1996: Juventus (en blanding)
1997: Dortmund (offensive)
1998: Real Madrid (offensive)
1999: Manchester United (offensive)
2000: Real Madrid (offensive)
2001: Bayern München (en blanding)
2002: Real Madrid (offensive)
2003: Milan (defensive)
2004: Porto (en blanding)
2005: Liverpool (defensive)
2006: Barcelona (offensive)
2007: Milan (en bladning)

Jeg husker måske forkert, men jeg synes ikke det er så slemt, med defensive vindere af CL.

Kofoed
27-09-2007, 19:21
Nogen der ved hvad der er sket med ronaldinho??? er han skadet eller er han "bare" blevet sat af holdet??

Glory Man United
28-09-2007, 10:43
Real Madrid har jo fået en god start på sæsonen...har Getafe en chance mod dem i weekenden? Jeg har ikke set Getafe i denne sæson, men har i følge pressen burde de have fået flere end de to indtil nu!

Holmskov
29-09-2007, 16:48
Så har Drop-ba lige fået rødt i Chelseas kamp.

Der står i øvrigt 0-0 ind i overtiden. COME ON FULHAM...... :devill:

JakobR
29-09-2007, 16:54
6-3 i Portsmouth - Reading :D

United DK
29-09-2007, 16:55
Chelsea - Fulham 0-0
West Ham - Arsenal 0-1
Wigan - Liverpool 0-1

Jeg tror vi skal passe mere på Liverpool, og specielt Arsenal i denne sæson, for Chelsea virker da helt færdige.

Martin
7-3 nu, det er helt uhørt!!!!

Thomas
6-3 i Portsmouth - Reading :D

Jeg tror de har misforstået noget.. Det er fodbold og ikke ishockey de spiller! :D

JakobR
29-09-2007, 16:56
Pjat, forsvaret havde bare en dårlig dag.

United DK
29-09-2007, 16:57
Jeg gad godt, at have været på Fratton Park i dag. :D

Alex
29-09-2007, 16:57
Arsenal og Liverpool begge med knebne 1-0-sejre. Ærgerligt!
Heldigvis kan vi glæde os over at Chelsea-nedturen fortsætter.
Portsmouth - Reading 7-3. Vil gætte på at det bliver årets mest målrige PL-kamp!

JakobR
29-09-2007, 16:58
7-4. For saten da! Hvem sagde der ikke bliver scoret nok i pl?

United DK
29-09-2007, 16:58
7-4 kampen må da være den mest målrige, i PL's historie?

Alex
29-09-2007, 16:59

Hvor er det dog vildt!!! :confused:

JakobR
29-09-2007, 16:59
Ret ærgeligt at score 4 mål, og så ikke engang få 1 point.

United DK
29-09-2007, 17:19
Ret ærgeligt at score 4 mål, og så ikke engang få 1 point.

Tjah, men man har så heller ikke fortjent at få point, når man sammentidig lukker syv ind.

schousboe9
29-09-2007, 17:22

Og så vælger man seføli at beholde Santa Cruz på sit PL-hold i stedet for at bytte ham ud med Benjani, som egentlig var planen fra starten!!:rant:

Så må Saha og Ronaldo scorer fire hver i vores egen kamp, så går det lige op, godt og vel!:Bouncing:

RAppel
29-09-2007, 17:27
Jeg valgte Benjani fra og tog Utaka med i stedet. Dumt valg? Det tror jeg nok, men Utaka har startet inde flere gange end Benjani. Ærger mig gul og blå nu!

Dines
29-09-2007, 21:29
Arsenal og Liverpool vandt i dag som os en slags 'arbejdssejr' på 1-0. Chelsea smed point, og er nu hægtet af i toppen. Terry skadet og rødt kort til Drogba. Ikke en god start for Grant.

Naldo
30-09-2007, 00:17
Chelsea kan let få det endnu svære det næste stykke tid end de har det nu.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=74218

Vi husker vel alle hvad der skete sidste sæson, da han (red. Terry) var væk, ikk?! og nu hvor de både mangler terry og carvalho, så står de både svagt i forsvaret, og samtidig er de dårligere til at score mål end os (og det siger ikke så lidt!), så de kan nemt smide mesterskabet væk inde sæsonen næsten er startet.

Thomas
30-09-2007, 10:24
Har I forresten set, at Chelsea er det eneste hold i top10, der har en negativ målscorer? :D :D

JDK
30-09-2007, 10:52
Har I forresten set, at Chelsea er det eneste hold i top10, der har en negativ målscorer? :D :D

Hehe! meget fedt! :D

Don Kafai
30-09-2007, 12:46
Arsenal og Liverpool vandt i dag som os en slags 'arbejdssejr' på 1-0. Chelsea smed point, og er nu hægtet af i toppen. Terry skadet og rødt kort til Drogba. Ikke en god start for Grant.

Arsenal smider ikke point i Londonopgørerne.

Det er i kampe på Goodison, Reebok Stadium og City of Manchester de vil smide deres point. Altså mod hold der fighter 90 minutter igennem og samtidig har kvaliteten til at kunne lave mål. Jeg så WH-Arsenal igår, og West Ham ville jo knap nok vinde kampen. En så tam forestilling skal man lede længe efter.

mht Liverpool, så er de meget uberegnelige idet at kampe som normalt volder os problemer, kan liverpool vinde pga deres udholdende spillestil. Men de kan så sætte til i en hjemmekamp som fx mod Birmingham, netop fordi de er så fantasiløse som tilfældet er.

Kort og godt, de 3 1-0 sejre til Utd, Ars og Pool er alle 3 det man forventede.

Damien
30-09-2007, 16:34
Skod at kanal 5 ikke viser Real - Getafe... Det ikke meget de har styr på...

Rasmus-K-J
30-09-2007, 16:49
Skod at kanal 5 ikke viser Real - Getafe... Det ikke meget de har styr på...

Det er jo så fordi at de spanske tv - rettigheder ikke er gået 100% iorden! ikke kanal5 skyld? husk nu undersøge før du bare brokker dig m8!

Damien
30-09-2007, 16:59
hehe.. hvorfor skal jeg undersøge det først ? Vidste faktisk godt det ikke var kanal 5 skyld, med det da stadig skod at de har rod med rattighederne midt i sæsonen, det jo bare fodbold for satan !!

Christo
30-09-2007, 17:02
Arsenal smider ikke point i Londonopgørerne.

Det er i kampe på Goodison, Reebok Stadium og City of Manchester de vil smide deres point. Altså mod hold der fighter 90 minutter igennem og samtidig har kvaliteten til at kunne lave mål. Jeg så WH-Arsenal igår, og West Ham ville jo knap nok vinde kampen. En så tam forestilling skal man lede længe efter.

mht Liverpool, så er de meget uberegnelige idet at kampe som normalt volder os problemer, kan liverpool vinde pga deres udholdende spillestil. Men de kan så sætte til i en hjemmekamp som fx mod Birmingham, netop fordi de er så fantasiløse som tilfældet er.

Kort og godt, de 3 1-0 sejre til Utd, Ars og Pool er alle 3 det man forventede.

Hvordan kan du sige Arsenal ikke smider point i londonkampene? Det vil jeg gerne vædde med at de gør ( ved ikkke om du har glem de skal møde chelski)

Martin
30-09-2007, 17:06
hehe.. hvorfor skal jeg undersøge det først ? Vidste faktisk godt det ikke var kanal 5 skyld, med det da stadig skod at de har rod med rattighederne midt i sæsonen, det jo bare fodbold for satan !!

Du skrev det bare ikke :)

Men jeg synes det er et tydeligt bevis på, at det er penge og kun penge der styrer fodbold.

Damien
30-09-2007, 17:28
Du skrev det bare ikke :)

Men jeg synes det er et tydeligt bevis på, at det er penge og kun penge der styrer fodbold.

Så skrev jeg forkert..

Men enig... Det sørgeligt det skal gå ud over de mange fans som gerne vil se deres hold og som elsker sporten..

Dines
30-09-2007, 17:29
BIF bagud til Randers. Katastrofe hvis de taber der!

United DK
30-09-2007, 17:53
Brøndby rykker ned! :D

Don Kafai
30-09-2007, 18:07
Hvordan kan du sige Arsenal ikke smider point i londonkampene? Det vil jeg gerne vædde med at de gør ( ved ikkke om du har glem de skal møde chelski)

Jeg regnede nu ikke Chelsea med, men med deres form pt kan jeg ikke se Arsenal skulle få problemer dér heller.

Jeg mente nu mere West Ham, Tottenham og Fulham som Arsenal har bedre styr på, end hold som Blackburn, Boro, Everton, Bolton osv.

Don Kafai
30-09-2007, 18:08
Duunnncannn-... 1-1

Flax_Generous
30-09-2007, 18:13
Lækkert! BIF er et af de to hold, jeg har bare lidt sympati for (udover United, som jeg elsker). De må meget, meget gerne slå Randers. Det er godt at høre, at der er gang i den på Faxe Tribunen nu.

JakobR
30-09-2007, 18:19
Der er så meget passion i Brøndby, at de bare ikke må rykke ned.

Jeg er på ingen måde fan af Brøndby, eller nogen anden end United, men jeg beundrer klubber, der har en særlig aura.

Don Kafai
30-09-2007, 18:21
Nøj hvor de udspiller Randers. 2 sindssyge chancer der blev reddet på stregen af en Randers spiller. Hvordan det her BIF hold kan ligge under stregen er mig en gåde. De kan spille lige op mod alle (viste de mod FCK) og de har kvaliteten der skal til. Desværre spiller selvtilliden dog ind, og det skulle ikke undre mig hvis Randers prikkede den ind til sidst og vandt 2-1..

Dines
30-09-2007, 18:54
1-1 - Normalt et dårligt resultat for BIF, men i disse tider er det måske standarden for dem? Der skal altså snart en sejr til, så de kan begynde at vende lidt af krisen.

RAppel
30-09-2007, 19:20
3-2 til Aab over Viborg, yay!

Martin
30-09-2007, 19:58
3-2 til Aab over Viborg, yay!

Synes det blev lidt for spændende til sidst, hørte den i radioen, og lød til Viborg havde et par store chancer. Havde 800 på Aab.

Bergmann
30-09-2007, 20:28
Nøj hvor de udspiller Randers. 2 sindssyge chancer der blev reddet på stregen af en Randers spiller. Hvordan det her BIF hold kan ligge under stregen er mig en gåde. De kan spille lige op mod alle (viste de mod FCK) og de har kvaliteten der skal til. Desværre spiller selvtilliden dog ind, og det skulle ikke undre mig hvis Randers prikkede den ind til sidst og vandt 2-1..
Sådan er det også for GF!

RAppel
30-09-2007, 21:13
Synes det blev lidt for spændende til sidst, hørte den i radioen, og lød til Viborg havde et par store chancer. Havde 800 på Aab.

Viborg var mere end uheldige med ikke at få point i den kamp. Til hvilke odds?

Christo
30-09-2007, 22:10
Jeg regnede nu ikke Chelsea med, men med deres form pt kan jeg ikke se Arsenal skulle få problemer dér heller.

Jeg mente nu mere West Ham, Tottenham og Fulham som Arsenal har bedre styr på, end hold som Blackburn, Boro, Everton, Bolton osv.

Forstår dig ikke helt Don.. Jeg vil nu helt sikkert mene at arsenal-chelsea er et london Derby? Det ved du også godt ;) og mon ikke også at chelsea har fået rettet op på spilet til den tid, og fået stjernerne med igen.. Og til et londonbrag, er der ingen der vil tabe!

Don Kafai
30-09-2007, 22:28
Forstår dig ikke helt Don.. Jeg vil nu helt sikkert mene at arsenal-chelsea er et london Derby? Det ved du også godt ;) og mon ikke også at chelsea har fået rettet op på spilet til den tid, og fået stjernerne med igen.. Og til et londonbrag, er der ingen der vil tabe!

hehe enig, men jeg regner Arsenal-Chelsea som en storkamp.

Vi snakkede inden weekenden om Arsenal muligvis ville smide 2 point i West Ham, og her pointerede jeg bare at sejren til Arsenal ikke var en overraskelse for mig. Jeg regner med de vinder sådanne type kampe.

Hvorimod når de fx møder Everton, Middlesbrough eller Blackburn ude, så regner jeg med de kan smide points dér.

Kampen på Upton Park var en walkover for Arsenal...

Sivebæk
30-09-2007, 22:37
Jeg glæder mig til at se, hvordan Arsenal vil håndtere december måned.
01.12.07 Aston Villa - Arsenal
08.12.07 Middlesbrough - Arsenal
15.12.07 Arsenal - Chelsea
22.12.07 Arsenal - Tottenham Hotspur
26.12.07 Portsmouth - Arsenal
29.12.07 Everton - Arsenal

Jeg tror, vi går ind i det nye år som nr. 1 :p

Christo
30-09-2007, 22:40
godt nok så forstår jeg dig Don :D

robinho
01-10-2007, 05:07
01.12.07 Aston Villa - Arsenal
08.12.07 Middlesbrough - Arsenal
15.12.07 Arsenal - Chelsea
22.12.07 Arsenal - Tottenham Hotspur
26.12.07 Portsmouth - Arsenal
29.12.07 Everton - Arsenal
¨

jo men vil nu hellere ligge nr 1 i maj måned, og hvis vi har en forholdsvis fredelig december måned, som det ser ud til på nedenstående, så har vi bare de flere svære kampe til sidst i sæsonen

01/12 2007 16:00 H Premiership Fulham -
08/12 2007 16:00 H Premiership Derby County -
15/12 2007 13:00 U Premiership Liverpool -
22/12 2007 16:00 H Premiership Everton -
26/12 2007 16:00 U Premiership Sunderland -
29/12 2007 16:00 U Premiership West Ham United -

Dines
01-10-2007, 06:24
Arsenal har indtil nu haft det letteste program, og det er kun i Tottenham som har været en svær kamp. Selfølgelig er det stadig godt, at vinde de kampe, men altså kigger man på vores program samlignet deres, så er det ikke så dårligt at vi er 5 point efter. Det her er min sammenligning.

Manchester United - Reading- Arsenal - Fulham

Manchester City - Manchester United > Blackburn - Arsenal

Manchester United - Tottenham>Arsenal - Manchester City

Manchester United - Sunderland - Arsenal - Portsmouth

Everton - Manchester United <Tottenham - Arsenal

Manchester United - Chelsea > Arsenal - Derby

Birmingham - Manchester United - West Ham - Arsenal

- = Lige

> = Sværre kamp til Manchester United end Arsenal

<= Sværre kamp til Arsenal end Manchester United

robinho
01-10-2007, 06:52
du kan da ikke ligestille en vores hjemmekamp mod sunderland med deres hjemmekamp mod portsmouth. Portsmouth er en klasse eller to over sunderland. Så kan man jo også dreje sådan en sammenligning som man vil hehe:Bouncing:

Arsenal skal ikke bøde for vi er ringe

schousboe9
01-10-2007, 13:59
Har lige set højepunkter fra Getafe - Real Madrid.

Er du tovlig, et uretfærdigt resultat. Man skal godt nok score på sine chancer for at fortjene at vinde, men alligevel!

Så mange chancer blive de ikke ved med at brænde, så de ska bare klø på, det ska nok komme!! Plus, de spiller sindsygt godt bold!

Glory Man United
01-10-2007, 14:04

Er du tovlig, et uretfærdigt resultat. Man skal godt nok score på sine chancer for at fortjene at vinde, men alligevel!

Så mange chancer blive de ikke ved med at brænde, så de ska bare klø på, det ska nok komme!! Plus, de spiller sindsygt godt bold!

Har ikke set det....men synd for Laudrup. Hvor længe kan præsidenten acceptere disse hæderlige nederlag? husk på: Schuster fik dem i UEFA Cuppen

EDIT: Ifølge http://www.svenskafans.com/spanien/ så er afstemningen, at han ryger først. Det er dog beroligende, at det er en svensk afstemning :)

maxim
01-10-2007, 14:13

Hvor fandt du highlights?

Dines
01-10-2007, 14:25
du kan da ikke ligestille en vores hjemmekamp mod sunderland med deres hjemmekamp mod portsmouth. Portsmouth er en klasse eller to over sunderland. Så kan man jo også dreje sådan en sammenligning som man vil hehe:Bouncing:

Arsenal skal ikke bøde for vi er ringe

Sunderland er et oprykker hold der kommer med gejst og selvtillidt, og som godt kan begå sig. Portsmouth er et traditionelt midterhold, som jeg ikke mener er så sværre.

Glory Man United
01-10-2007, 14:37
Arsenal har indtil nu haft det letteste program, og det er kun i Tottenham som har været en svær kamp. Selfølgelig er det stadig godt, at vinde de kampe, men altså kigger man på vores program samlignet deres, så er det ikke så dårligt at vi er 5 point efter. Det her er min sammenligning.

Manchester United - Reading- Arsenal - Fulham

Manchester City - Manchester United > Blackburn - Arsenal

Manchester United - Tottenham>Arsenal - Manchester City

Manchester United - Sunderland - Arsenal - Portsmouth

Everton - Manchester United <Tottenham - Arsenal

Manchester United - Chelsea > Arsenal - Derby

Birmingham - Manchester United - West Ham - Arsenal

- = Lige

> = Sværre kamp til Manchester United end Arsenal

<= Sværre kamp til Arsenal end Manchester United

En noget "nørdet" sammenligning! Skal man sammenligne kampprogrammet, vil jeg sige, at forskellen f.eks. har været, at Arsenal kunne vinde på udebane i lokalderbyer mod Tottenham og West Ham, hvor vi tabte til Shitty

Dermed ikke sagt, at jeg tror, at Arsenal bliver mestre. De går i stå før eller siden. Chelski bliver stadigvæk den største trussel. Der er altså 30 kampe endnu!

PerRonaldo
01-10-2007, 15:00
Spørgsmålet er jo hvor meget arsenal går ned.. De har jo stadig lidt at give af i forhold til os og de andre. Men at sige chelsea stadig er vores største konkerrent er jeg ikke enig i, jeg forventer det bliver tæt mellem alle fire, tror ikke der er to hold der skiller sig ud som sidste sæson. Vi har haft heldet de senste kampe, men vi skal altså til at komme lidt igang hvis vi skal blive mestre.

Heldigvis læste jeg at Ferguson heller ikke er tilfreds med alle de 1-0 sejr... http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=26094

schousboe9
01-10-2007, 15:24
Hvor fandt du highlights?

Footytube

Glory Man United
01-10-2007, 15:39
Spørgsmålet er jo hvor meget arsenal går ned.. De har jo stadig lidt at give af i forhold til os og de andre. Men at sige chelsea stadig er vores største konkerrent er jeg ikke enig i, jeg forventer det bliver tæt mellem alle fire, tror ikke der er to hold der skiller sig ud som sidste sæson. Vi har haft heldet de senste kampe, men vi skal altså til at komme lidt igang hvis vi skal blive mestre.

Heldigvis læste jeg at Ferguson heller ikke er tilfreds med alle de 1-0 sejr... http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=26094

Vi har smidt 7 points, Arsenal 2.....der er altså 90 (halvfems) points at spille om. Jeg vil gerne se Arsenal køre 7-8 sejre i land med 4-5 skader, inden jeg tror på dem. Chelski og vi har været ramt hårdt indtil nu. Det har Arsenal altså ikke!
Det eneste jeg giver dig ret i, er at det ikke bliver parløb som sidste år. Men her var Arsenal altså også 21 points efter.....tror vel 7-10 points kan gøre det i år! ;)

PerRonaldo
01-10-2007, 15:45
Vi har smidt 7 points, Arsenal 2.....der er altså 90 (halvfems) points at spille om. Jeg vil gerne se Arsenal køre 7-8 sejre i land med 4-5 skader, inden jeg tror på dem. Chelski og vi har været ramt hårdt indtil nu. Det har Arsenal altså ikke!

Sidste sæson havde vi da ikke på noget tidspunkt hvor vi manglede 4-5 spillere... Så det er jo ikke sikkert, at arsenal kommer til det, men vi kan da håbe! :)

Glory Man United
01-10-2007, 15:48
Sidste sæson havde vi da ikke på noget tidspunkt hvor vi manglede 4-5 spillere... Så det er jo ikke sikkert, at arsenal kommer til det, men vi kan da håbe! :)

.....hvilket er en af to gode grunde til, vi ikke slutter 21 points foran. Den anden er selvfølgelig, at Arsenal ser mere skarpe ud!
EDIT: Husker da mod slutningen at hele 4 backkæden manglede, og ligger vi så Saha og Park til, bliver det vist 6 spillere......men never mind :)

Lorensen
01-10-2007, 15:51

Saha, Park, Ferdinand, Neville, Vidic, Evra og sikkert også nogle flere :) De var i hvert fald alle skadet på samme tid en overgang.

PerRonaldo
01-10-2007, 16:10
Min fejl...

Dines
01-10-2007, 18:15
Er tråden ikke ved at løbe af sporet nu? :Bouncing:

Martin
01-10-2007, 18:48
Jo, find relevante tråde til andre diskussioner.

Benzet
01-10-2007, 18:59
LA Galaxy vil efter sigende forsøge at købe en kvindelig fodboldspiller til holdet. Der er tale om kvindernes svar på Maradona, nemlig Marta fra Brasilien. Så Beckham bliver ikke den eneste tøs i klubben, haha. Den sidste kommentar er udelukkende sort humor, da jeg personligt altid har holdt meget af Becks ;-)

Kilde: http://www.bt.dk/article/20071001/sport02/71001046/

United DK
01-10-2007, 19:03
LA Galaxy vil efter sigende forsøge at købe en kvindelig fodboldspiller til holdet. Der er tale om kvindernes svar på Maradona, nemlig Marta fra Brasilien. Så Beckham bliver ikke den eneste tøs i klubben, haha. Den sidste kommentar er udelukkende sort humor, da jeg personligt altid har holdt meget af Becks ;-)

Kilde: http://www.bt.dk/article/20071001/sport02/71001046/

Hvis LA Galaxy får "held" med, at købe hende Marta, så vil det da først få amerikanerne til at grine af fodbold. Mænd spiller mandefodbold, og kvinder spiller kvindefodbold. Færdig!

Benzet
01-10-2007, 19:06
Jeg kan godt lide dine argumenter. Basta! ;)

United DK
01-10-2007, 19:09
Jeg kan godt lide dine argumenter. Basta! ;)

Jamen helt ærlig, det ville da være fuldstændig til grin, hvis en kvinde spillede med i en prof. herrefodboldkamp. Jeg er måske den eneste, med den holdning?

Benzet
01-10-2007, 19:16
Jeg er lidt delt. På den ene side kan jeg godt se, at det kan være vanskeligt med kvinder i en klub, der er domineret af mænd, idet de fleste langt fra vil kunne klare det fysiske element på samme niveau. Men hvis der skulle eksistere enkelte kvinder, der på andre måder kan kompensere for fysisk og hurtighed via teknik, så kan jeg godt se, at det er ærgeligt, at vi aldrig kommer til at høre om dem, fordi de skal spille med deres eget køn, der oftest vil være væsentligt dårligere. Så jeg har det nok lidt "både og". Generelt tror jeg dog, at det vil være de færrest kvinder, der kan klare at spille sammen med mænd rent niveaumæssigt pga kønnens forskel. Skal det kunne lade sig gøre i fodbold, kan det også ske i håndbold, basketball, ishockey og mange andre sportsgrene. Det vil faktisk ikke være fair for kvinderne, da de oftest vil have dårligere kort på hånden fra starten.

Men normalt bryder jeg mig langt fra om kvindefodbold, da de ofte ser lidt kluntede ud på banen.

Holmskov
01-10-2007, 19:31
Jeg så 2 af Brasiliens kampe under VM for kvinder(jeg har ikke noget liv :D ) og jeg må indrømme hun er i særklasse.

Ikke EN af de andre på Brasiliens hold eller de andre er tilnærmelsesvis i nærheden af hendes klasse. Hun er hurtig, lynhurtig, teknisk stærk, har overblik og så er hun ikke bleg for at drible og drive lidt gæk med de andre.

I øvrigt var det mega tyveri da Tyskland slog brasilien i finalen.

Når det så er sagt må jeg erkende jeg har svært ved at se hende spille på et såkaldt mandehold. Der er noget der hedder fysik, og der tror jeg hun ville falde igennem. Jeg er ikke i tvivl om at hun kunne begå sig teknisk i MLS men så er det også det.

Benzet
01-10-2007, 19:36
Jeg har aldrig set hende spille. Men det betyder ikke, at jeg - modsat Holmskov - har et liv. For jeg har nemlig brugt tid på at finde hende på youtube. Her er et fint mål af hende:

http://youtube.com/watch?v=o5XtAZsUi3w

RAppel
01-10-2007, 19:39
Nu er der ikke mixrækker i professionel fodbold så nej. Det hører ikke hjemme. Dermed ikke sagt at enkelte kvinder ikke kan spille med på samme niveau som mænd, men det bør ikke blive aktuelt

Holmskov
01-10-2007, 19:47
Jeg har aldrig set hende spille. Men det betyder ikke, at jeg - modsat Holmskov - har et liv. For jeg har nemlig brugt tid på at finde hende på youtube. Her er et fint mål af hende:

http://youtube.com/watch?v=o5XtAZsUi3w

Hehe. Det sjove er at hun ligner Ronaldinho en anelse. Altså en der har fået tæsk med en tremmeradiator. :)

RAppel
01-10-2007, 21:11
Aston Villa fører 3-1 over Tottenham. Martin Laursen har scoret de to første mål for Villa. Hvor vildt er det lige? :crazy:

JakobR
01-10-2007, 21:40
Aston Villa fører 3-1 over Tottenham. Martin Laursen har scoret de to første mål for Villa. Hvor vildt er det lige? :crazy:

Det er sgu synd for Tottenham, men også lidt underligt; Tottenham blev regnet som en joker til at blande sig i topstriden, før sæsonstart.

schousboe9
01-10-2007, 21:43
3-4 til Villa. Keane har netop reduceret på straffe... Men de når nok ikke 7-4!:D

Hva' sker der for Spurs!? Betød Carrick virkelig så meget for dem?? Det er jo KUN gået nedad siden ham.

United DK
01-10-2007, 21:45
Hva' sker der for Spurs!? Betød Carrick virkelig så meget for dem?? Det er jo KUN gået nedad siden ham.

Måske, Zokora er i hvertfald ikke ligeså god.

Ellers fedt nok, at Laursen score to mål. Lad os håbe, at han også gør det d. 13. oktober. :D

PerRonaldo
01-10-2007, 21:49
Jeg vil helt sikkert mene at man ikke kan mixe kvinder og mænd i fodbold det ville da være helt vildt til grin, hvis kvinder skulle til at spille fodbold på samme niveua som mændene. Så skal kvinderne da til at tage nogle homoner ala messi.. hehe...

schousboe9
01-10-2007, 21:53
Flot comeback af Spurs! 4-4 ved Younes Kaboul efter 92 min.! God fight, hatten af!

RAppel
01-10-2007, 22:09
to kampe 19 mål. Hvor vildt er det lige? :chok:

schousboe9
01-10-2007, 22:46
Plus Werders 8-1-sejr!! I det hele taget en underlig bold-weekend...

Don Kafai
01-10-2007, 22:57
4-4

For at sætte det i perspektiv så blev der scoret flere kasser i den kamp, end United har formået hidtil i sæsonen, og vi er næsten 2 måneder inde.

RAppel
01-10-2007, 23:02
Har kigget lidt rundt og I Norge blev der scoret 5 mål i snit per kamp. Den mindste score i en kamp endte 3-0. Fleste mål i en kamp var 7. Et snit på 5 mål i en runde må da næsten være en rekord? :crazy:

Glory Man United
02-10-2007, 06:58
Gider ikke diskutere tøsebold....men for satan en weekend i PL...Først Portsmouth-Reading og så Tottenham-Aston Villa. Tror SAF ville rive sig helt skaldet med de forsvarsspillere, man så :juhuuuu:

Glory Man United
02-10-2007, 08:36
http://www.svenskafans.com/england/artikel.asp?id=195668

Der kan sgu snart laves en skrækfilm....en med hjelm og en med maske! :D

RAppel
02-10-2007, 08:43
Jeg kan godt lide Adebayor. Kunne lide ham da han spillede i Monacco så det er ikke fordi han spiller i Gooners :D

Glory Man United
02-10-2007, 09:14
.....og ros til Laursen!!
http://www.skysports.com/football/user_ratings/0,19768,11065_2861206,00.html

Viser at et er et mål, for det var godt nok kluddemål begge to :D

Glory Man United
02-10-2007, 09:17
3-4 til Villa. Keane har netop reduceret på straffe... Men de når nok ikke 7-4!:D

De blev da nr. 5 sidste år. Derudover semifinale i Carling Cup, og kvartfinale i både UEFA Cup og FA Cup....der havde de heller ikke Carrick

robinho
02-10-2007, 09:36
Gider ikke diskutere tøsebold....men for satan en weekend i PL...Først Portsmouth-Reading og så Tottenham-Aston Villa. Tror SAF ville rive sig helt skaldet med de forsvarsspillere, man så

ja og være misundelige over deres angribere

Glory Man United
02-10-2007, 09:38

Ved jeg så ikke....ingen af dem imponerede mig :confused:

RAppel
02-10-2007, 09:52
Ved jeg så ikke....ingen af dem imponerede mig :confused:

Så et hattrick er ikke imponerende? :confused:

United DK
02-10-2007, 10:58

Ja, og så kan de være misundelige over vores forsvar.

schousboe9
02-10-2007, 11:01
De blev da nr. 5 sidste år. Derudover semifinale i Carling Cup, og kvartfinale i både UEFA Cup og FA Cup....der havde de heller ikke Carrick

Dét muligt...:) Men de blev jo nr. 4 i hans sidste sæson i London, så en 5. plads er vel et skridt tilbage? At man når langt i CC er heller ikke ligefrem et udtryk for kvalitet, så han har uden tvivl været min. 40% af deres hold.

robinho
02-10-2007, 11:01
Ja, og så kan de være misundelige over vores forsvar.

du skulle vel ikke hedde mourinho eller capello vel????

United DK
02-10-2007, 11:12
du skulle vel ikke hedde mourinho eller capello vel????

Næh, men at forsvare er også en del af fodbold, om du vil det eller ej.

United DK
02-10-2007, 11:14
Dét muligt...:) Men de blev jo nr. 4 i hans sidste sæson i London, så en 5. plads er vel et skridt tilbage?

De sluttede også nr. 5, i Carricks sidste sæson. Det var der hvor Spurs i sidste spillerunde, tabte 3-1 på Upton Park til West Ham, sammentidig med at Arsenal vandt 4-2 over Wigan på Highbury, og snuppede 4. pladsen.

schousboe9
02-10-2007, 11:18
Det rigtig, undskyld... De lå der bare så længe, at jeg huskede det sådan...

Glory Man United
02-10-2007, 11:29
Så et hattrick er ikke imponerende? :confused:

Hvem scorede hattricK?? :confused:
Hvis det er en Portsmouth spiller, tror jeg ikke lige han har klasse til at spille på OT. Den eneste spiller jeg ville overveje at købe fra Tottenham, A.V., Portsmouth og Reading ville være Berbatov

RAppel
02-10-2007, 11:33
Hvem scorede hattricK?? :confused:

Nevermind :confused:

Glory Man United
02-10-2007, 11:37
Nevermind :confused:

nej stå da ved, det du siger.....vil du gerne have Benjani Mwaruwari på OT?

United DK
02-10-2007, 11:40

Hvis han med garanti kan score mål for os, så ja. :D

Glory Man United
02-10-2007, 11:48
Hvis han med garanti kan score mål for os, så ja. :D

Garantier er svære at finde i fodbolden....det eneste der med garanti, er at spillerne tjener for meget:)

robinho
02-10-2007, 11:52
Næh, men at forsvare er også en del af fodbold, om du vil det eller ej.

så skidt da hehe

må bare aldrig blive det vigtigste

United DK
02-10-2007, 11:57
må bare aldrig blive det vigtigste

Nej, selvfølgelig ikke. Fodbold handler jo om, at score mål.

Glory Man United
02-10-2007, 12:04
Nej, selvfølgelig ikke. Fodbold handler jo om, at score mål.

synes da vi spiller sprudlende forsvarsspil :lolol:

United DK
02-10-2007, 12:12
synes da vi spiller sprudlende forsvarsspil :lolol:

Ja, og kedeligt angrebspil. :D

Glory Man United
02-10-2007, 12:24
Ja, og kedeligt angrebspil. :D

Det kommer.....det kommer! Tålmodighed, tålmodighed!

RAppel
02-10-2007, 13:32

Nu bruger folk jo ikke quote tags så misforstod konteksten tror jeg. Er faktisk ikke helt sikker. Siger du at et hattrick ikke er imponerende? Mener ikke at jeg på noget tidspunkt har sagt at jeg gerne vil have Benjani til klubben, men et hattrick er da imponerende ligegyldigt hvem det er der laver det...

Glory Man United
02-10-2007, 13:43
Nu bruger folk jo ikke quote tags så misforstod konteksten tror jeg. Er faktisk ikke helt sikker. Siger du at et hattrick ikke er imponerende? Mener ikke at jeg på noget tidspunkt har sagt at jeg gerne vil have Benjani til klubben, men et hattrick er da imponerende ligegyldigt hvem det er der laver det...

At score 3 mål er stærkt, lad os blive enige her. Men når man så ser, at kampen sluttede 7-4, synes jeg ikke, det virker "seriøst". For mig siger det mere om forsvarsspillerne end om angrebsspillerne. Derfor imponerer det ikke mig, nej! Tror Coppell er rasende pt. Og Redknapp har vel også noget at sige til spillerne.

RAppel
02-10-2007, 13:49
At score 3 mål er stærkt, lad os blive enige her. Men når man så ser, at kampen sluttede 7-4, synes jeg ikke, det virker "seriøst". For mig siger det mere om forsvarsspillerne end om angrebsspillerne. Derfor imponerer det ikke mig, nej! Tror Coppell er rasende pt. Og Redknapp har vel også noget at sige til spillerne.

Tror at forsvarsspillerne havde glemt alt hvad der hed opdækning i den kamp. Men så længe et hattrick er er godt gået er vi enige ;)

Glory Man United
02-10-2007, 13:55
Tror at forsvarsspillerne havde glemt alt hvad der hed opdækning i den kamp. Men så længe et hattrick er er godt gået er vi enige ;)

Vi er i hvert fald tæt på ;)

Og din mand er på ugens hold på BBC :skaaal:

Målmand:
Petr Cech – Chelsea
Forsvar:
Chris Baird - Fulham
Rio Ferdinand – Manchester United
Alan Stubbs – Everton
Gaël Clichy – Arsenal
Midtbane:
Martin Petrov – Manchester City
Elano – Manchester City
Cristiano Ronaldo – Manchester United
Angreb:
Robin van Persie – Arsenal
Roque Santa Cruz – Blackburn
Benjani Mwaruwari – Portsmouth

RAppel
02-10-2007, 13:58
He he, "min mand" :P

Synes ikke jeg ser Laursen. Så ikke kampen og har ikke set kampreferat, men siden han scorer to mål og ikke er med må han have spillet dårligt. Men nu lukkede de jo også fire kasser ind :)

Glory Man United
02-10-2007, 14:12
He he, "min mand" :P

Synes ikke jeg ser Laursen. Så ikke kampen og har ikke set kampreferat, men siden han scorer to mål og ikke er med må han have spillet dårligt. Men nu lukkede de jo også fire kasser ind :)

På Sky Sports blev Laursen "man of the match" (9 ud af 10)! Hans to mål var temmelig heldige....men de tæller jo også. Faktisk var Bale fra Tottenham endnu engang god. Ærgeligt vi ikke købte ham, nu hvor Heinze er væk og Silvestre skadet.

RAppel
02-10-2007, 14:26
På Sky Sports blev Laursen "man of the match" (9 ud af 10)! Hans to mål var temmelig heldige....men de tæller jo også. Faktisk var Bale fra Tottenham endnu engang god. Ærgeligt vi ikke købte ham, nu hvor Heinze er væk og Silvestre skadet.

Ja, det var ærgeligt vi ikke fik lokket ham til klubben, men forstår nu godt han valgte Tottenham, men mon ikke han fortryder lidt? Han havde vel, ligesom alle os andre, regnet med at Tottenham skulle ligge i den øverste halvdel af PL. Ikke just en ønskestart de har fået.

Dines
03-10-2007, 06:35
Meget coolt at Rangers kan slå Lyon med 3-0 på udebane. Nu er Lyon sgu i problemer, og Rangers ser gode ud for en videre deltagelse. Det kører godt for skotterne i Frankrig :D

Smaakage
03-10-2007, 20:48
Ryan Shawcross, der er udlånt fra United, har lige scoret for Stoke City i Championship

Danielsen
03-10-2007, 21:11
Ruud har scoret 2 mål for Real (1-2)
Celtic er foran mod Milan (1-0)
Valencia v Chelsea 1-2

Edit: Drogba 1-2

Holmskov
03-10-2007, 21:12
Og kongen Ruud, har lavet 2 kasser for Real Madrid. :D

Holmskov
03-10-2007, 21:20
Og vuptiii... så er Liverpool bagud imod Marseille. :D :D :D

JakobR
03-10-2007, 21:30
Det er fedt :D Overraskende, så er Chelsea foran. Det kunne være nice, hvis de også kunne tabe, for så er de helt på skideren, hvis Schalke vinder deres.

United DK
03-10-2007, 21:45
Fryd at Liverpool tabte! :D

Det reddede en ellers rigtig dårlig odds-dag, hvor jeg tabte 500 kr. :(

JDK
03-10-2007, 21:47
Ryan Shawcross, der er udlånt fra United, har lige scoret for Stoke City i Championship

Fedt at han får scoret :)

Og vuptiii... så er Liverpool bagud imod Marseille. :D :D :D

Sådan skal det være! uden Agger ser Liverpool defensiven svækket ud :juhuuuu:

JakobR
03-10-2007, 21:55
Og lækkert Porto får scoret i sidste øjeblik! Det lægger virkelig pres på Liverpool.

Liverpool_sucks
03-10-2007, 22:30
Fedt at han får scoret :)

Sådan skal det være! uden Agger ser Liverpool defensiven svækket ud :juhuuuu:

lad være med at gøre ham god..

Kofoed
03-10-2007, 22:37
Fuck hvor er det lækkert at liverpool taber.. selvom det ikke har nogen indflydelse på vores gruppe, så elsker jeg bare at se dem tabe.. at lillebror så også er liverpool fan gør ikke noget når de taber:lolol:
Det er bare ubeskriveligt dejligt at se at de bare ikke kommer frem til noget som helst og hvor dårligt deres elskede forsvar er.. og storken er da også en tand for ringe.. og så syntes jeg lige det er værd at bemærke at selvom så mange har snakket om at liverpool var et hold vi skulle passe på i år, så har de kun scoret 5 mål mere end os i PL, og det er med de 6 mål mod derby..

ville bare lige fryde mig lidt..

GGMU

Cap
03-10-2007, 22:44
Tilskuer på banen i Celtic - bliver lidt interessant og se hvad UEFA siger til det. Hvis de skal holde stilen må Celtic jo tabe 3-0 og spille resten af kampene på udebane.

RAppel
03-10-2007, 22:49
For satan hvor Dida spiller, men det ændrer nu ikke ved det faktum at der var en tilskuer på banen.

AlenM
03-10-2007, 22:58
Tilskuer på banen i Celtic - bliver lidt interessant og se hvad UEFA siger til det. Hvis de skal holde stilen må Celtic jo tabe 3-0 og spille resten af kampene på udebane.

tror jeg ikke, da denne kamp fik et endeligt resultat, og den blev spillet til ende, dvs alle 90 minutter . men jeg tror dog, at der vil komme en kæmpe bøde ud af det

Cap
03-10-2007, 22:59
For satan hvor Dida spiller, men det ændrer nu ikke ved det faktum at der var en tilskuer på banen.

Helt sikkert - men han blev trods alt ramt mere end dommeren i parken gjorde. Og ikke mindst var der rig mulighed for at han kunne have slået Dida hvis det var det han ville.

AlenM
03-10-2007, 22:59
men dejligt at se liverpool taber. og jeg giver KOFOED ret i at så bedre har liverpool hellere ikke været og de har reelt kun banket mange mål ind mod Derby.
Og fy fanden en dårlig dommer i valencia. der helt klart hånd ved DROGBA's mål. !!!

JDK
03-10-2007, 23:09

Ja, det så nu en smule mærkeligt ud med Dida - men stadig for dårligt at der kommer en tilskuer ind på banen, til en CL-kamp, hvor kravene er så høje!

morten k
03-10-2007, 23:25
Det var ren teater. Han ligger og tager sig til hovedet, og han ramte ham i brystet. Som så mange af hans holdkammerater i øvrigt gjorde det i løbet af kampen.

Danmark tabte hovedsagligt kampen mod Sverige 3-0 fordi dommeren stoppede kampen.

Jeg tror ikke det her får samme konsekvenser. Didas skuespilleri har forhåbentligt gjort sit til at tage brodden af EUFAs eventuelle vrede.

I øvrigt fatter jeg ikke at en voldsmand som Ambrosini kan få lov at spille kampen til ende. Føj en flok svinestreger han fik fyret af.

robinho
04-10-2007, 04:32
citat fra the sun. Interview med Rafa Benitez efter kampen igår aftes:

Anfield was eerily silent but Benitez refused to blame the crowd for failing to lift his team — who now have just one point from two Group A games.

He added: “You cannot say anything about the supporters because we weren’t playing well from the beginning.

“If you expect something, you need to give them something.

Synes jeg er den første træner jeg høre knække den kode der. Fergie har før været ude og brokke sig over i krisesituationer, at publikum er for stille. Vi har vist også haft det oppe og vende her på siden, når der har manglet opbakning. " Man må give noget for at få noget". Siger han ikke direkte men sådan kan man vel godt tolke det. Og inden den kommer fra nogle af jer, så vil jeg sie at jeg synes ikke det har noget at gøre med at være medgangsfans. Det er et simpelt spørgsmål om at man vil se noget god fodbold. Og så er det også med den i baghovedet at man ved man holder med et af de bedste hold i europa. I birmingham jubler man jo af dem fordi de spiller uafgjort ude mod eksempelvis villa, uden at spille godt. Men det er ok, for det er deres situation. Vi er i en helt anden. Og liverpool ligeså

United DK
04-10-2007, 06:02
Det var helt grin, at se Dida smide sig på den måde, og det ville fryde mig, hvis han fik en bøde/karantæne for sådan noget pis. Dette sker dog næppe, desværre.

Mht. det stille Anfield, så er det jo ikke noget nyt. Problemet har bare været, at Liverpools fans, samt TV3-holdet, har pustet Anfield op til næsten at være en heksekedel, med den bedste stemning i verden, og bla bla bla.

robinho
04-10-2007, 06:14
jo dida opføre sig skandaløst. Men celtics sikkerhed er også til grin. Den fan havde så lang tid på banen, og han kunne have gjort hvad som helst ved Dida der, hvis han ville det. Så nu mest ud til han ville mobbe ham og over for at juble med spillerne.

Men hvis DBU fik den straf for der i realiteten ikke udviklede sig til mere end en fan på banen og en parade fra gravgaard, jamen så skal celtic også have sig et tilsvarende slag over fingrene

United DK
04-10-2007, 06:23
jo dida opføre sig skandaløst. Men celtics sikkerhed er også til grin. Den fan havde så lang tid på banen

Det ligner heller ikke en kamp fra Storbritannien, hvor sikkerheden plejer at være den bedste i Europa, men vagterne var måske gået i ekstase, og glemte så, hvorfor de egentlig var der?

Men hvis DBU fik den straf for der i realiteten ikke udviklede sig til mere end en fan på banen og en parade fra gravgaard, jamen så skal celtic også have sig et tilsvarende slag over fingrene

Jeg synes ikke det er helt det samme, da tilskueren ikke havde noget ondt i sinde, og det gik jo heller ikke ud over dommeren, hvilket jeg tror er den værste man kan udsætte for noget, når man løber ind på banen.

robinho
04-10-2007, 06:37
Jeg synes ikke det er helt det samme, da tilskueren ikke havde noget ondt i sinde, og det gik jo heller ikke ud over dommeren, hvilket jeg tror er den værste man kan udsætte for noget, når man løber ind på banen.

ja hehe. Sikke en åndsvag regel. Hvorfor er dommeren mere beskyttet af reglerne fordi han er den udsendte af forbundet???

TrincoBoy
04-10-2007, 06:38
Mht. det stille Anfield, så er det jo ikke noget nyt. Problemet har bare været, at Liverpools fans, samt TV3-holdet, har pustet Anfield op til næsten at være en heksekedel, med den bedste stemning i verden, og bla bla bla.

Helt korrekt.

De der måger fra Tv3 skulle ta og se noget PL-kampe med Liverpool på Anfield. De synger deres sædvanlige YNWA lige inden kampstarten ,men ellers er det ikke meget anderledes end hos de andre stadions i England.

Dines
04-10-2007, 06:41
Fryd at Liverpool taber man! Nu er det sgu i problemer. :D Og også dejligt at se verdensskarpeste angriber score to gange igen. Han er fantastisk.!

Glory Man United
04-10-2007, 06:57
Jeg er ikke i tvivl om, at dette får konsekvenser for Celtic! Skuespil af Dida eller ej

EDIT: http://www.skysports.com/story/0,19528,11781_2777162,00.html
Så det tror jeg så ikke alligevel :)

morten k
04-10-2007, 07:02
" Man må give noget for at få noget". Siger han ikke direkte men sådan kan man vel godt tolke det.

Kan den ikke gå begge veje?

Hvis holdet har en dårlig dag, så er det ihvertfald ikke noget der ændrer så meget at sidde på sin flade og holde kæft. Om man så skal buhe eller klappe.

I min verden har det at være fodboldfan aldrig været et envejsforhold.

Glory Man United
04-10-2007, 07:11
Fuck hvor er det lækkert at liverpool taber.. selvom det ikke har nogen indflydelse på vores gruppe, så elsker jeg bare at se dem tabe.. at lillebror så også er liverpool fan gør ikke noget når de taber:lolol:
Det er bare ubeskriveligt dejligt at se at de bare ikke kommer frem til noget som helst og hvor dårligt deres elskede forsvar er.. og storken er da også en tand for ringe.. og så syntes jeg lige det er værd at bemærke at selvom så mange har snakket om at liverpool var et hold vi skulle passe på i år, så har de kun scoret 5 mål mere end os i PL, og det er med de 6 mål mod derby..

ville bare lige fryde mig lidt..

GGMU

Sad også og frydede mig....håber de får en 3. plads. Hvis de skulle sidst i puljen, bliver de farlige i PL
Iøvrigt undrer det mig, at en kreativ mand som Babbel ikke bliver brugt....er han skadet?

United-Allan33
04-10-2007, 07:20

Synes jeg er den første træner jeg høre knække den kode der. Fergie har før været ude og brokke sig over i krisesituationer, at publikum er for stille. Vi har vist også haft det oppe og vende her på siden, når der har manglet opbakning. " Man må give noget for at få noget". Siger han ikke direkte men sådan kan man vel godt tolke det. Og inden den kommer fra nogle af jer, så vil jeg sie at jeg synes ikke det har noget at gøre med at være medgangsfans. Det er et simpelt spørgsmål om at man vil se noget god fodbold. Og så er det også med den i baghovedet at man ved man holder med et af de bedste hold i europa. I birmingham jubler man jo af dem fordi de spiller uafgjort ude mod eksempelvis villa, uden at spille godt. Men det er ok, for det er deres situation. Vi er i en helt anden. Og liverpool ligeså

Rigtige fans kommer for at se holdet vinde, medgangsfans kommer for at blive underholdt... Hvilken gruppe du hører til er der hvis ingen tvivl om...men som jeg har sagt før så er medgangsfans også fans...

JDK
04-10-2007, 07:32
lad være med at gøre ham god..

Lad vær med at gøre ham god...

Hvad mener du? må jeg ikke have lov at synes at Daniel Agger er en god forsvarsspiller, bare fordi han spiller for Liverpool? :confused:

Glory Man United
04-10-2007, 07:39
Lad vær med at gøre ham god...

Hvad mener du? må jeg ikke have lov at synes at Daniel Agger er en god forsvarsspiller, bare fordi han spiller for Liverpool? :confused:

Neeeeeeeej det må man ikke. Agger, Torres og Gerrard er enormt ringe :lolol:

robinho
04-10-2007, 08:24
Rigtige fans kommer for at se holdet vinde, medgangsfans kommer for at blive underholdt... Hvilken gruppe du hører til er der hvis ingen tvivl om...men som jeg har sagt før så er medgangsfans også fans...

ok.Jamen den definition kendte jeg ikke. Men tak, nu ved jeg hvordan man placere folk i båse fremover. Lad mig så sige at hvis din kategorisering holder, og det gør mig til en medgangsfan, så er jeg en stolt en af slagsen.

United DK
04-10-2007, 08:27

Fodbold er ikke underholdning, men en sport, og derfor kan du ikke forvente, at blive underholdt. Hvis du vil underholdes, så kan tage i biffen eller sådan noget.
Jeg vil give Benitez ret, for når man er fan, så er det i medgang og modgang, og Liverpool var ringe i går, men derfor behøves fansene ikke også at være ringe. Det hjælper også mange gange spillerne, hvis de kan hører, at fansene er med dem.

Martinsen
04-10-2007, 08:30
At man ikke vil bakke sit hold blot fordi spillet ikke er underholdende må jeg godt nok stille mig uforstående overfor:confused: Det er netop i sådanne tider, at holdet rigtig har brug for at mærke publikum er med dem. Men desværre bliver der flere, og flere stemningsnydere som ikke bidrager noget som helst til selv at skabe en god kulisse. Og med det samme holdet ikke leverer står deres sæde temmelig sikkert tom. Kæft hvor ville der være stille på Faxe tribunen, hvis de havde samme latterlige holdning!

Glory Man United
04-10-2007, 09:26

Mange herinde er blevet fans i 90erne eller senere. Og det gør i sig selv jer hverken til mere eller mindre fans end mig, der blev fan i slut 70erne. Men: Jeg var sgu da fan i ca. 15 år uden at blive mester. Og jeg var lykkelig, hvis United blev vist i "Sportslørdag" og vandt vi, var weekenden reddet.
Situationen er selvfølgelig anderledes idag, men jeg brækker mig over, når jeg hører, man ikke støtter 100 % i modgangstider. Husk på hvad Liverfool har gået igennem. Hør deres fans. Hvor mange gange er "storspillere" som Fowler, Mcmanaman, Carragher, Gerrard, Owen blevet mestre.....alligevel giver de den 125% hver evig eneste gang, og det giver sgu respekt!

Andersen
04-10-2007, 09:55
Ja, det var dæleme andre tider dengang max 3-4 gange på en sæson kunne vi se heltene, i dag bliver man jo vanvittig, hvis man bare glipper en kamp.

Nå, jeg ville egentlig bare udgyde min kæmpe tilfredshed overfor Marseilles, tak er kun et fattigt ord. Tak til Marseilles' spillere, Eric Gerets, holdleder, ungdomstrænere, deres læger, kantinepersonalet, portneren, personalet i vaskeriet etc. Tak.

EN SEJR FOR HELE MENNESKEHEDEN.

Danielsen
04-10-2007, 10:06
Ja, det var dæleme andre tider dengang max 3-4 gange på en sæson kunne vi se heltene, i dag bliver man jo vanvittig, hvis man bare glipper en kamp.

Ja, du fulgte dem jo inden der kom tv, så det må ha' väret hårdt ;)

Nå, jeg ville egentlig bare udgyde min kæmpe tilfredshed overfor Marseilles, tak er kun et fattigt ord. Tak til Marseilles' spillere, Eric Gerets, holdleder, ungdomstrænere, deres læger, kantinepersonalet, portneren, personalet i vaskeriet etc. Tak.

EN SEJR FOR HELE MENNESKEHEDEN.

Haha :lolol: Hvor det stort!!! :juhuuuu:

United-Allan33
04-10-2007, 10:15
ok.Jamen den definition kendte jeg ikke. Men tak, nu ved jeg hvordan man placere folk i båse fremover. Lad mig så sige at hvis din kategorisering holder, og det gør mig til en medgangsfan, så er jeg en stolt en af slagsen.

Jamen er da glad for at hjælpe dig med at få tingene sat på plads...:lolol:

Andersen
04-10-2007, 10:38
[QUOTE=Hochholzer;24638]Ja, du fulgte dem jo inden der kom tv, så det må ha' väret hårdt ;)

Det var det, for dengang var de jo kun de velbeslåede, som havde råd til en radio.

Danielsen
04-10-2007, 10:53
Det var det, for dengang var de jo kun de velbeslåede, som havde råd til en radio.

Hehe :)

Og til jer andre. Hvis i har en dårlig dag/uge, så slå et smut forbi her: http://liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=1056

Det er klasse underholdning!! :juhuuuu:

PerRonaldo
04-10-2007, 10:55
Der er ingen tvivl om at man skal støtte sit hold i medgang og i modgang, den er jeg også med på. Men at sige sport ikke er underholdning, det er noget vrøvl, for hvorfor ser vi det så??? Det er jo en form for underholdning, for jeg bliver da underholdt når jeg ser sport, det ikke lige godt hver gang, men en film er jo heller ikke lige god hver gang.

Andersen
04-10-2007, 10:58
Der er ingen tvivl om at man skal støtte sit hold i medgang og i modgang, den er jeg også med på. Men at sige sport ikke er underholdning, det er noget vrøvl, for hvorfor ser vi det så??? Det er jo en form for underholdning, for jeg bliver da underholdt når jeg ser sport, det ikke lige godt hver gang, men en film er jo heller ikke lige god hver gang.

Sport generelt er underholdning, men United er religion!

Du ligger måske ikke 5 gange om dagen med hovedet mod Old Trafford og herefter 5 gange med numsen mod Anfield???

Danielsen
04-10-2007, 11:05
Sport generelt er underholdning, men United er religion!

Du ligger måske ikke 5 gange om dagen med hovedet mod Old Trafford og herefter 5 gange med numsen mod Anfield???

Hahahaha :lolol: Hold käft, det er godt sagt!!!!

robinho
04-10-2007, 11:11

HEHE.

Nu hvor vi er ved overtroen, så har jeg også en Voodoo-dukke der lignier roman, som jeg, kombineret med en sømpistol, hygger mig med et par gange om dagen hehe. Sætter også tit en krog i hver af hans mundviger så han smiler hele tiden. Hvorfor tror i ellers han også sidder med et smil på når modstanderen scorer hehe.

Glory Man United
04-10-2007, 12:12
Det var helt grin, at se Dida smide sig på den måde, og det ville fryde mig, hvis han fik en bøde/karantæne for sådan noget pis. Dette sker dog næppe, desværre.

Ikke 1. gang han bliver ramt :D
Forrige gang var det dog mere faretruende......
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=539950

Glory Man United
04-10-2007, 12:49
Til dem der ikke har set "overfaldet".......

http://vnexpress.net/Vietnam/The-thao/2007/10/3B9FAE5D/page_2.asp

JØSSES! Bør give manden karantæne!

RAppel
04-10-2007, 13:05
Mon ikke de følger stilen som da Rivaldo lod sig falde mod Tyrkiet i 2002?

Brazil's Rivaldo has been fined £5,180 ($7,350) for feigning injury during Monday's 2-1 win over Turkey - but has said he has no regrets.

http://www.youtube.com/watch?v=UgfRCa71Kmw

:lolol:

ChristianR
04-10-2007, 13:30
At man ikke vil bakke sit hold blot fordi spillet ikke er underholdende må jeg godt nok stille mig uforstående overfor:confused: Det er netop i sådanne tider, at holdet rigtig har brug for at mærke publikum er med dem. Men desværre bliver der flere, og flere stemningsnydere som ikke bidrager noget som helst til selv at skabe en god kulisse. Og med det samme holdet ikke leverer står deres sæde temmelig sikkert tom. Kæft hvor ville der være stille på Faxe tribunen, hvis de havde samme latterlige holdning!

Jeg er i og for sig enig. Man støtter sit hold i medgang og modgang. Jeg mener nu stadig, at det er ok at tilkendegive sin utilfredshed med spillet eller resultaterne, hvis det bliver alt for ringe. Hvis man bare lader være med at komme til kampen, vil jeg også betegne dem som "medgangsfans".

Men når de i Brøndby snakker om, at stå hele kampen med ryggen til banen, så synes jeg det er helt iorden på en kreativ måde at demonstrere sin utilfredshed, samtidig med de tropper op på stadion. Så ka' de sq da lære at levere varen"Rocking"

Andersen
04-10-2007, 14:05
At vi klager er jo lidt paradoksalt, vi er sgu nok lidt for forvente, for selvom spillet ikke har været flydende og kampene målrige, så bugner vores pointkonti efterhånden.

I skulle hellere ræse ind på Liverpølforummet (Hochholzer har linket), her er der tale om krisestemning. For en gangs skyld bliver der ikke "kastet" rundt med dårlige undskyldninger om dommerne, banerne, modvinden m.m. Ja selv United får rosende ord med på vejen. Scholes som er en udskældt herrer herinde, bliver rost meget. Nedenfor et af de bedste indslag:

Mikkel skrev:
Larry Dillman skrev:
Ufatteligt at se Barca spille tirsdag (indrømmet, så kun højdepunkter...men hvilke ) og så vide, at vores væsentligt svagere besatte 2006/07-hold sendte dem ud af CL.

Jeg må indrømme, at jeg også gjorde mig nogle tanker, da jeg skiftede mellem Stut-Barca og ****-Roma. Især **** og Barca spiller jo blændende og fokuseret. 100% indøvede spilkoncepter med spillere, der kan gøre en forskel. Jeg lagde mærke til Rio, hvordan han næsten aldrig lossede bolden væk. Han spiller den fladt og direkte i fødderne på midtbanespillerne - selvom de har en mand i ryggen. Får den ind imellem tilbage og spiller den videre. Vores centrale forsvar losser 9 ud af 10 gange i panik. Lad os erkende det: Carra er ikke i nærheden af en spiller som Rio.

Samtidig er både Barcas og ManUs kanter boldsikre og vildt offensive. Nani er et superkøb. Vores er ikke boldsikre og derimod defensive. Benayoun er den mest tekniske, men er ikke kantspiller. Rafa køber en offensiv midt og bruger/omskoler ham som kantspiller. Det her er jo hold, vi burde sammenligne og måle os med på nationalt og internationalt plan, og der er vi nærmest en joke efterhånden. Vi kan arbejde, that's it. Porto udspiller os. Marseille gør hvad der passer dem på Anfield. Og det værste er, at vi ikke prøver at blive bedre teknisk og offensivt. Vi er fastlåst i Rafas indstilling.

Jeg er fuldstændig enig i det, de store "skeptikere" har skrevet i denne tråd. Jeg kunne ikke lade være med at sammenligne med GHs tid. Det starter positivt, og han laver en masse om. Vi tror på det. Vinder et par pokaler. Langsomt og sikkert går vi helt i stå. Og til sidst ser det hele ud til at falde sammen.

Jeg tror ikke, vi skal regne med, at Rafa laver meget om. Så vi kommer ikke til at spille offensivt med fremragende boldsikkerhed. Ikke nu og ikke om 2 år. Det er ikke på Rafas dagsorden. Og jeg kan simpelthen ikke se tegningen til noget stort. Som LarsU skriver, så falmer talenterne her. Babel kunne blive guld værd i Arsenal eller **** - det samme med Torres. Men her der falder de ind i den kedelige masse af arbejdere og bliver trukket ned på et niveau, de ikke burde ligge på.

En masse dårligere hold rundt omkring i Europa spiller så meget flottere end os. Hvor er det dog belastende.

Unquote

Glory Man United
04-10-2007, 14:10
At vi klager er jo lidt paradoksalt, vi er sgu nok lidt for forvente, for selvom spillet ikke har været flydende og kampene målrige, så bugner vores pointkonti efterhånden.

I skulle hellere ræse ind på Liverpølforummet (Hochholzer har linket), her er der tale om krisestemning. For en gangs skyld bliver der ikke "kastet" rundt med dårlige undskyldninger om dommerne, banerne, modvinden m.m. Ja selv United får rosende ord med på vejen. Scholes som er en udskældt herrer herinde, bliver rost meget. Nedenfor et af de bedste indslag:

Mikkel skrev:
Larry Dillman skrev:
Ufatteligt at se Barca spille tirsdag (indrømmet, så kun højdepunkter...men hvilke ) og så vide, at vores væsentligt svagere besatte 2006/07-hold sendte dem ud af CL.

Jeg må indrømme, at jeg også gjorde mig nogle tanker, da jeg skiftede mellem Stut-Barca og ****-Roma. Især **** og Barca spiller jo blændende og fokuseret. 100% indøvede spilkoncepter med spillere, der kan gøre en forskel. Jeg lagde mærke til Rio, hvordan han næsten aldrig lossede bolden væk. Han spiller den fladt og direkte i fødderne på midtbanespillerne - selvom de har en mand i ryggen. Får den ind imellem tilbage og spiller den videre. Vores centrale forsvar losser 9 ud af 10 gange i panik. Lad os erkende det: Carra er ikke i nærheden af en spiller som Rio.

Samtidig er både Barcas og ManUs kanter boldsikre og vildt offensive. Nani er et superkøb. Vores er ikke boldsikre og derimod defensive. Benayoun er den mest tekniske, men er ikke kantspiller. Rafa køber en offensiv midt og bruger/omskoler ham som kantspiller. Det her er jo hold, vi burde sammenligne og måle os med på nationalt og internationalt plan, og der er vi nærmest en joke efterhånden. Vi kan arbejde, that's it. Porto udspiller os. Marseille gør hvad der passer dem på Anfield. Og det værste er, at vi ikke prøver at blive bedre teknisk og offensivt. Vi er fastlåst i Rafas indstilling.

Jeg er fuldstændig enig i det, de store "skeptikere" har skrevet i denne tråd. Jeg kunne ikke lade være med at sammenligne med GHs tid. Det starter positivt, og han laver en masse om. Vi tror på det. Vinder et par pokaler. Langsomt og sikkert går vi helt i stå. Og til sidst ser det hele ud til at falde sammen.

Jeg tror ikke, vi skal regne med, at Rafa laver meget om. Så vi kommer ikke til at spille offensivt med fremragende boldsikkerhed. Ikke nu og ikke om 2 år. Det er ikke på Rafas dagsorden. Og jeg kan simpelthen ikke se tegningen til noget stort. Som LarsU skriver, så falmer talenterne her. Babel kunne blive guld værd i Arsenal eller **** - det samme med Torres. Men her der falder de ind i den kedelige masse af arbejdere og bliver trukket ned på et niveau, de ikke burde ligge på.

En masse dårligere hold rundt omkring i Europa spiller så meget flottere end os. Hvor er det dog belastende.

Unquote

Dejlige ord fra en Liverfool fan....fatter altså heller ikke, hvorfor Babbel ikke kom ind igår :confused:

RAppel
04-10-2007, 14:15
Der er da også mange hold der spiller bedre end os pt, men et er point på kontoen der tæller så vi kan ikke klage :)

United DK
04-10-2007, 14:30
Der er ingen tvivl om at man skal støtte sit hold i medgang og i modgang, den er jeg også med på. Men at sige sport ikke er underholdning, det er noget vrøvl, for hvorfor ser vi det så???

Sport er en form for underholdning, men man kan ikke forvente, at blive underholdt af en fodboldkamp f.eks., for mange gange er det nogle halvkedelig kampe, og den eneste grund til, at man bliver ved med at se kampen er, at der ikke er andet i fjernsynet.

ChristianR
04-10-2007, 15:29
Sport er en form for underholdning, men man kan ikke forvente, at blive underholdt af en fodboldkamp f.eks., for mange gange er det nogle halvkedelig kampe, og den eneste grund til, at man bliver ved med at se kampen er, at der ikke er andet i fjernsynet.

Derfor kan det altid betale sig at oddse. Det kan gøre selv de kedeligste kampe utroligt spændende:skaaal:

Kofoed
04-10-2007, 17:58
Sad også og frydede mig....håber de får en 3. plads. Hvis de skulle sidst i puljen, bliver de farlige i PL
Iøvrigt undrer det mig, at en kreativ mand som Babbel ikke bliver brugt....er han skadet?

Ja jeg fatter det heller ikke... ham og pennant er det eneste kreative der er på det hold ud, og uden dem kan de kun skyde lange bolde hvorimod hvis de spiller med dem kan de udnytte deres hurtighed.. Elendig taktik medmindre de er skadet..

Holmskov
04-10-2007, 19:31
Sjovt så stille der er i parken lige nu. :D

Christensen
04-10-2007, 19:34
Haha ja, og sikke en afbrænder af Nørregaard

JDK
04-10-2007, 19:36

Har aldrig set noget lignende! han må skylde en kvajebajer :juhuuuu:

schousboe9
04-10-2007, 20:15
Stort tillykke til Aab!! Videre i gruppespillet med en samlet 2-2-"sejr" mod Sampdoria!! Det fandme flot!! :skaaal:

JDK
04-10-2007, 20:21
Stort tillykke til Aab!! Videre i gruppespillet med en samlet 2-2-"sejr" mod Sampdoria!! Det fandme flot!! :skaaal:

JA! det er sku i orden ;)

Kofoed
04-10-2007, 20:31

Ja det var helt vildt.. Jeg ved ikke engang om jeg ville kunne skyde bolden over derfra.. nemmere at ramme indenfor end udenfor.. FJOLS

Holmskov
04-10-2007, 21:04
Hvorfor er der ingen stemning i Parken??

De er HELT væk når det gælder opbakning.

Når der er frispark hører man dem, når der er hjørne hører man dem og når Grønkjær laver hans, eneste, husmandsfinte så hører man dem.

Ellers aner du jo ikke FCK spiller hjemme.

United DK
04-10-2007, 21:16
Rødt kort til Gravgaard!

Nu bliver det svært for FCK. Og lad mig så lige sige tillykke til AaB. Det var sgu en flot præstation.

Thomas Hansen
04-10-2007, 22:37
Fedt sådan FCK og AAB synd for OB grineren for midtjylland troede " altvidende Erik" havde styr på det!!

morten k
04-10-2007, 22:41
Fedt sådan FCK og AAB synd for OB grineren for midtjylland troede " altvidende Erik" havde styr på det!!

Det havde han så også. For han havde allerede forud for kampen sagt at han ikke regnede med at de gik videre.

Thomas Hansen
04-10-2007, 23:02
Det havde han så også. For han havde allerede forud for kampen sagt at han ikke regnede med at de gik videre. Ja men han mente inden kampene at det skulle de nok klare.

Don Kafai
05-10-2007, 00:06
Jeg kan godt lide Adebayor. Kunne lide ham da han spillede i Monacco så det er ikke fordi han spiller i Gooners :D

Adebayor er på sine bedste dage en klassespiller, men han har alt for mange dårlige dage. Fx brændte han 2 gigantchancer mod West Ham i weekenden, og spillede som en pose lort. Det var blot 7 dage efter han havde overstrålet alt og alle med et hattrick mod Derby.

Don Kafai
05-10-2007, 00:08
En spiller jeg er vildt imponeret af er Readings Nicky Shorey. Så ham for første gang i en engelsk landskamp hvor han overstrålede alt og alle, men jeg kendte stadig ikke hans navn. Fandt så ud af det, og har lagt mærke til ham siden, og han imponerer mig vildt. Desværre har vi Evra, som er en af verdens bedste, men som backup kunne det være fedt at have Shorey, for vi så måske også kunne rykke Evra op som kant hvis det skulle være.

ved ikke om I andre også har fulgt ham, men jeg garanterer for han havner i en bedre klub end Reading senest til næste sommer.

robinho
05-10-2007, 03:10
Synes en spiller som Tomas Rosicky er fantastisk. Fulgte ham en del i Dortmund, og nu i Arsenal. Skulle bruge det første år i arsenal på at finde sig til rette, men i denne her sæson, inden han fik sin skade, har han været fremragende.

Han er en af de få 10´ere i denne liga her som er i stand til at spille folk fri( Nej scholes kan ikke, han spreder bare spillet hele tiden. Har ikke set ham lave en frispilning siden han lagde op til rooneys 1-0 mål i sidste sæson hjemme mod Boro).

Mange gange er de typiske 10´ere ikke så arbejdsomme, men der ligger Rosicky også en stor indsats for dagen. Så synes helt klart han har redskaberne til at udvikle sig til en stor spiller i arsenal. Men der er en del at tage af.

robinho
05-10-2007, 06:23
Eftersom jeg udover at følge united, også følger OB en smule, så er jeg knap så glad for resultatet igår. Aab er sgu godt kæmpet, og så kan de komme med og bruge deres kræfter der, og ende under OB i ligaen, så det er fint nok. At FCK kom videre havde jeg nu regnet med.

Jeg vil nu ikke sige jeg synes det er synd for OB. Scorer man ikke et mål mod en modstander i 210 minutters fodbold, så skal man heller ikke videre. Ved godt de var oppe mod et hold der på papiret var bedre end dem, men de gik også videre, og så passer pengene. OB mangler en decideret klasseangriber. Bare se hvad Tobias Grahn kunne gøre for dem. Eller Junior. Bare se hvor mange problemer Prica kunne skabe mod Sampdoria. FCK´s angribere gider jeg ikke nævne for de er med for at kæmpe istedet for at score.

Glory Man United
05-10-2007, 06:50
Ja men han mente inden kampene at det skulle de nok klare.

Ville da også være mærkeligt, hvis en træner gik ud og sagde det modsatte :confused: :confused:

TrincoBoy
05-10-2007, 06:56
Ja men han mente inden kampene at det skulle de nok klare.

Ja det kunne de egenligt også have gjort. FCM havde da fortjent sejren i den første kamp eller i det mindste et uafgjort resultat. Havde de vundet den første kamp kunne de sagtens have haft en god chance for at gå videre. Rasmussen er jo bare realistisk før returmødet, da han selv godt kan se at det bliver ualmindeligt svært, at hente et 3-1 nederlag.

KennyN
05-10-2007, 08:43
Fint at to danske hold er med i gruppespillet i UEFA Cuppen. Lidt skuffende at OB ikke gik videre, mens det var forventet at FCM røg ud, da de havde tabt første kamp, selv om de havde et hav af chancer.

FCK spillede enormt ringe i første halvleg, mens anden halvleg var bedre. Men alt det kreative skulle komme fra Grønkjær og Sionko. Men de gik videre, og så kan man håbe spillet bliver bedre i gruppespillet.
Ang stemning. Nu var jeg derinde, og synes nu stemningen var fin i størstedelen af kampen. Men det afhænger jo også af hvor man sidder, og hvordan man vil opfatte det på tv..

Christensen
05-10-2007, 11:49
Rosicky er en spiller der også altid har imponeret mig, og er helt enig med dig
Derudover er jeg også meget imponeret over en anden Arsenalspiller: Francesc Fabregas. Jeg har sjældent set sådan en intelligent spiller, som kun er 20-21 år. Han har et super godt overblik og, selvom det kneb i sidste sæson, er han begyndt at score. Han har været helt uhyggelig i år, og klart Arsenals bedste spiller. Super fantastisk spiller, og kan sagtens gå hen at blive Arsenals Ronaldo.

Glory Man United
05-10-2007, 11:58
Synes en spiller som Tomas Rosicky er fantastisk. Fulgte ham en del i Dortmund, og nu i Arsenal. Skulle bruge det første år i arsenal på at finde sig til rette, men i denne her sæson, inden han fik sin skade, har han været fremragende.

Han er en af de få 10´ere i denne liga her som er i stand til at spille folk fri( Nej scholes kan ikke, han spreder bare spillet hele tiden. Har ikke set ham lave en frispilning siden han lagde op til rooneys 1-0 mål i sidste sæson hjemme mod Boro).

Mange gange er de typiske 10´ere ikke så arbejdsomme, men der ligger Rosicky også en stor indsats for dagen. Så synes helt klart han har redskaberne til at udvikle sig til en stor spiller i arsenal. Men der er en del at tage af.

....og han har så 5x så mange boldtab som Scholes

JDK
05-10-2007, 11:58
Adebayor er på sine bedste dage en klassespiller, men han har alt for mange dårlige dage. Fx brændte han 2 gigantchancer mod West Ham i weekenden, og spillede som en pose lort. Det var blot 7 dage efter han havde overstrålet alt og alle med et hattrick mod Derby.

Adebayor er en rigtig god spiller på dagen, men som du siger, har han et alt for lavt bundniveau - men han er stadig en ung spiller, som har meget at lærer endnu så, selvom han spiller i Arsenal, bliver han et navn man kommer til at høre om de næste par år!

En spiller jeg er vildt imponeret af er Readings Nicky Shorey. Så ham for første gang i en engelsk landskamp hvor han overstrålede alt og alle, men jeg kendte stadig ikke hans navn. Fandt så ud af det, og har lagt mærke til ham siden, og han imponerer mig vildt. Desværre har vi Evra, som er en af verdens bedste, men som backup kunne det være fedt at have Shorey, for vi så måske også kunne rykke Evra op som kant hvis det skulle være.

ved ikke om I andre også har fulgt ham, men jeg garanterer for han havner i en bedre klub end Reading senest til næste sommer.

Shorey er en rigtig god spiller, og har - ligesom mange andre forholdsvis unge spillere fra Reading - imponeret de seneste sæsoner, hvilket også er blevet belønnet med (tror det er) 2 landskampe!

Dog tror jeg ikke at han er et emne for United...

Glory Man United
05-10-2007, 12:17
Nu vi har fat i venstre backs: Jeg er vildt imponeret af Bale. Han var skadet op til sæsonstarten i sin nye klub Tottenham. Til trods for, at de har fået en forfærdelig sæsonstart, har han spillet strålende kronet med kåringen som månedens spiller i Spurs i september (Min svigerfar er Spurs-fan :D )

Synd vi ikke købte ham i sommer, for går Evra i stykker, er vi på spanden!!!

RAppel
05-10-2007, 12:27
Super Aab olé olé!!

PerRonaldo
05-10-2007, 12:41
Tillykke til fck og aab. Jeg sad på en mega regnfuld aften, på odense stadion og så hvor ineffektive ob kan være.. Hvor de dog mangler en angriber.. Jeg sad der i næsten 3 timer og så taber de selvføgelig på straffe. Det er bare ikke godt nok de ikke får skabt mere, og får scoret.. Heldigvis er jeg ikke ob-supporter, men det er stadig surt at give 200 kr. for sådan en kamp!

Damien
05-10-2007, 13:10
Mine to ynglings i andre klubber:

Ronaldinho: Behøver vel næsten ingen komentare, manden er komplet.. Teknik, overblik, hurtighed, skud, afleveringer. Han mestre det hele..

Zlatan: There is only one Zlatan. Lige siden man så ham i Ajax har jeg beundret ham. Utroligt en høj targetman som ham, kan have en så vild teknik..

Andre spillere jeg kan lide:

Kaka, Pirlo, Messi, Diego, Richards, Nesta, Henry, Makelele, Essien, Ronaldo, Fabregas, Babel, Buffon, Cech, Cannavaro, Gallas.. Har nok glemt nogle stykker..

Glory Man United
05-10-2007, 13:16
Mine to ynglings i andre klubber:

Ronaldinho: Behøver vel næsten ingen komentare, manden er komplet.. Teknik, overblik, hurtighed, skud, afleveringer. Han mestre det hele..

Zlatan: There is only one Zlatan. Lige siden man så ham i Ajax har jeg beundret ham. Utroligt en høj targetman som ham, kan have en så vild teknik..

Andre spillere jeg kan lide:

Kaka, Pirlo, Messi, Diego, Richards, Nesta, Henry, Makelele, Essien, Ronaldo, Fabregas, Babel, Buffon, Cech, Cannavaro, Gallas.. Har nok glemt nogle stykker..

Det er egentligt sjovt så forskelligt, man ser på det :)
Jeg synes, Ronaldinho snart skal bevise noget. Hans formdyk har snart varet....ja hvor længe egentligt? Ville have givet dig ret for 1 - 1 1/2 år siden
Zlatan? Jeg arbejder sammen med en svensker, som er fodboldgal....han er så kæmpe Zlatan-fan, at man bliver sindssyg. Jeg synes så stadig, at han falder alt for meget ud i kampene, og hans bundniveau er for ringe. Jeg har egentligt ikke noget imod personer med stort ego, bare de har noget at have det i. Men Zlatans ego, skulle kræve at han var verdens bedste EVER....og det er han så langt fra

Dines
05-10-2007, 13:31
En der lige iøjeblikket imponerer mig er Messi. Han er da for vild?! Helt fantastisk fodboldspiller og tekniker, og en spiller man ligesom med Ronaldo bliver gladere at se på. p.t verdensbedste.

Kofoed
06-10-2007, 11:09
http://www.bold.dk/nyt/?vis=74473

Det syntes jeg er en lækker udtalelse.. kan godt være de ændrer mening hvis de bliver ved med at tabe hele sæsonen, men kan godt lide at de går ud og bekræfter at de er glade for spillet og at det ikke betyder så meget lige PT at de ligge i bunden.. og jeg syntes de har ret..

JakobR
06-10-2007, 16:56
2-1 til Brøndby. Dejligt resultat, men latterlig udvisning til slut.

RAppel
06-10-2007, 16:58
Nu får vi se om det holder. Det er trodsalt Bundby ;)

JakobR
06-10-2007, 17:06
Nu får vi se om det holder. Det er trodsalt Bundby ;)

Jeg kunne nu godt unde Brøndby lidt succes. ;D

Christensen
06-10-2007, 17:35
Tror ikke Brøndbys føring holder .. de bliver da godt nok presset i bund, men Stephan Andersen spiller, for en gangs skyld, en ganske god kamp

Martinsen
06-10-2007, 17:40
argh! for fanden da Williams så spark den dog ind!!!!

Holmskov
06-10-2007, 17:40
Selvfølgelig holder føringen......:juhuuuu:

Forza Brøndby..........:devilll:

Martinsen
06-10-2007, 17:44
Selvfølgelig holder føringen......:juhuuuu:

Forza Brøndby..........:devilll:

håber jeg satme godt nok!! kan dog ærgre mig over, at det eneste der afholdte mig fra at stå i Viborg lige nu var en latterlig serie 2 kamp, hvor vi allligevel tabte 3-0:rant: ville satme gerne være der til det, der ligner en sejr i Jylland

Holmskov
06-10-2007, 17:56
Sådan mand....:rant:

Så er Danmarks bedste klub tilbage på sporet.

Hvor er det stort.

We love you Brøndby alæhhhhh.........

Øster
06-10-2007, 17:57
Synd at BIF vandt :( Øv øv

Flax_Generous
06-10-2007, 18:07
Fortjent og velspillet sejr til BIF. Endelig! Nu er udebane- og jydekomplekset væk. For altid forhåbentlig.

Dines
06-10-2007, 18:32
Så kom BIFs sejr i Jylland atter. Nu må vi håbe, at de forsætter deres stime, og ikke løber ind i et dumt nederlag, og så ryger tilbage på det dårlige spor.

Martinsen
06-10-2007, 18:47
helt fantastisk! der er ingen undskyldning for ikke at drikke sig helt i hegnet i aften!! nu håber jeg bare de gode takter fortsætter, så vi kan komme ud af den nedrykningskamp!

Alex
06-10-2007, 18:49
Så er Bif tilbage. Stærkt af Retov.. Bliver spændende at se om de kan følge op på dette! :)
Håber det sgu. Det er en stor klub der ikke fortjener at rode rundt hvor de gør i øjeblikket!

Bugge
06-10-2007, 18:55
Kanon af Brøndby.. De spillede godt selv med en mand i undertal.
Velfortjent sejr!

Don Kafai
07-10-2007, 10:37
Denne her kamp var 1½ år værd at vente på!
Brøndby som vi kender dem. Jeg håber bare for guds skyld de bruger denne her sejr til noget fornuftigt. Taber de om 14 dage hjemme, så er de tilbage i kulkælderen igen.

Stærk i medgang, Loyal i modgang.

KennyN
07-10-2007, 10:42
Det var da helt utroligt med BIF'ere der er herinde.
Men ja, flot at de endelig fik en sejr i Jylland. Det har sku også taget sin tid må man sige. De har haft nogle gode muligheder tidligere i Vejle, Silkeborg osv i sidste sæson. Men Viborg er sku enormt ringe, og det vil ikke undre mig hvis de rykker ned fra SAS ligaen i år. De har kun ham nordmanden Furuseth, som kan lidt.
Tillykke med sejren, men slå koldt vand i blodet. Der er lang vej endnu inden man kan snakke om at krisen er væk osv..

Kofoed
07-10-2007, 12:15
Arsenal-Sunderland
1-0.. Fantastisk frisparkmål av Van Persie! Om mulig enda vakrere enn Diabys skudd minuttet før. Nederlenderen dundrer ballen i tverrligger og inn fra ca. 20 meter.

2-0.. Arsenal-corner som Sunderland strever med å klarere. Ballen ender opp hos Senderos på rundt åtte meter. Midtstopperen treffer ballen litt dårlig, men ballen spretter likevel inn i høyre hjørne.

2-1.. Lang pasning mot Jones, som kommer for nære Almunia. Spanjolen redder, men Wallace kommer på returen og scorer enkelt i nesten åpent mål.

2-2.. Utligning på Emirates! Innlegget kommer fra venstre for Sunderland. Kenwyne Jones kommer høyest inne i feltet, og stanger ballen forbi Almunia, som bare såvidt får en hånd på ballen før den havner i nota.

3-2.. Flott Arsenal-spill. Walcott drar seg fri, og slår videre mot Van Persie. Nederlenderen står helt alene på ca. åtte minutter, og avslutter med venstrebenet i lengste hjørnet via hånden til Gordon.

United DK
07-10-2007, 12:27
Denne sæson bliver måske som i "gamle dage", hvor det var os og Arsenal der kæmpede om PL-titlen.

Flax_Generous
07-10-2007, 12:42
Roy Keanes tropper må bare så gerne vinde denne kamp. Arsenal skal snart til at smide nogle dumme point. Hvis de gjorde dette, så ville det være den perfekte weekend (storsejr mod Wigan og udebanesejr til BIF).

Dines
07-10-2007, 12:46
Roy Keanes tropper må bare så gerne vinde denne kamp. Arsenal skal snart til at smide nogle dumme point. Hvis de gjorde dette, så ville det være den perfekte weekend (storsejr mod Wigan og udebanesejr til BIF).

Ja, men det er ikke på hjemmebane mod Derby, Birmingham, Wigan og Sunderland man skal forvente point tab. Arsenal ridder på en bølge af succes, men på et tidspunkt når de kommer op til Bolton, Middlesbrough og Portsmouth der kæmper i 90 min., og som går hårdt til de små tekniske spillere Arsenal har, skal de nok tabe point.

Kofoed
07-10-2007, 12:49
Ja, men det er ikke på hjemmebane mod Derby, Birmingham, Wigan og Sunderland man skal forvente point tab. Arsenal ridder på en bølge af succes, men på et tidspunkt når de kommer op til Bolton, Middlesbrough og Portsmouth der kæmper i 90 min., og som går hårdt til de små tekniske spillere Arsenal har, skal de nok tabe point.

Ja præcis.. når de møder hold der går hårdt til dem i 90 minutter så vil de højst sandsynligt komme til kort.. vi så det lidt igår i første halvleg hvor wigan spillerne gik hårdt til vores spillere og forsvarede med alle mand.. der kom vi ikke frem til noget som helst men de kunne ikke spille sådan i alle 90 minutter og det var det der gjorde at vi vandt..

Flax_Generous
07-10-2007, 12:55
Jeg forventer heller ikke pointtab. Men jeg mener, at Sunderland er også et hårdt kæmpende og hårdt tacklende hold. De er bedre end Derby, Birmingham og Wigan (og vel også Bolton, som de spiller for tiden), men selvfølgelig ikke på niveau med Middlesbrough og Portsmouth. Eller Blackburn, Newcastle, Everton og Aston Villa. Arsenal kan dog godt - på en heldig og dårlig dag - tabe point til Sunderland. Den står jo også 2-1 nu. De kan sagtens lige få et heldigt mål. Det ville i hvert fald gøre mig glad. :D

Glory Man United
07-10-2007, 12:58
Denne sæson bliver måske som i "gamle dage", hvor det var os og Arsenal der kæmpede om PL-titlen.

Al al for tideligt at afskrive Chelski......og spørgsmål om tid, før Arsenal smider points

Kofoed
07-10-2007, 13:11
Fucking ja... 2-2.. Tak Sunderland.. hold den gerne hjem, med mindre de kan score igen:P

Glory Man United
07-10-2007, 13:21
den bliver sgu 2-3 .....Keeeeeeaaaaaaaaanoooooooooooooooo

Kofoed
07-10-2007, 13:26
den bliver sgu 2-3 .....Keeeeeeaaaaaaaaanoooooooooooooooo

Kunne være lækkert men jeg er tilfreds med 2-2.. man må jo også tænke lidt på PL-manager.. haha.. ej, det kunne være den perfekte weekend hvis sunderland tager alle 3 point.. Stor-sejr til united og vi beholder 1 pladsen.. Perfekt..

Så mangler vi bare at midtjylland vinder over randers og Nordsjælland nupper point fra FCK..

Flax_Generous
07-10-2007, 13:31
Hvor er det smukt! Kom så Sunderland! Den skal bare holdes hjem!

Øster
07-10-2007, 13:33
Hvis Arsenal smider point er det bare en konge weekend. Og hvis Skive så lige holder deres føring på 2-1 over Kolding er det bare fantastisk :D

Thomas
07-10-2007, 13:38
Ooooh, Sunderland.. Det ville være så skønt! Så lå vi på en delt 1. plads, godt nok hvor Arsenal har en kamp i gode, men det begynder sgu at ligne noget! På trods af vores noget skidte start, er vi begyndt at komme godt igen!

Keano, Keano, Keano!

Holmskov
07-10-2007, 13:40
Hvis Arsenal smider point er det bare en konge weekend. Og hvis Skive så lige holder deres føring på 2-1 over Kolding er det bare fantastisk :D

Skive må sikkert spises af med et smalt nederlag på 2-3 :D

Øster
07-10-2007, 13:40
PIS! Kolding har lige udlignet mod Skive :'(

Øster
07-10-2007, 13:42
Skive må sikkert spises af med et smalt nederlag på 2-3 :D

Det er så typisk Skive hvis de går hen og taber :rant:

Flax_Generous
07-10-2007, 13:42
PIS! Van Persie, den klamme idiot!

Øster
07-10-2007, 13:45
Den gode dag er lige forvandlet til en lorte dag ! Arsenal kommer foran 3-2 og Kolding kommer foran 2-3 mod Skive :rant: :rant: :rant:

Holmskov
Det er så typisk Skive hvis de går hen og taber :rant:

Det gør de. Sorry pal. Life's a bitch :D

PerRonaldo
Kunne være lækkert men jeg er tilfreds med 2-2.. man må jo også tænke lidt på PL-manager.. haha.. ej, det kunne være den perfekte weekend hvis sunderland tager alle 3 point.. Stor-sejr til united og vi beholder 1 pladsen.. Perfekt..

Så mangler vi bare at midtjylland vinder over randers og Nordsjælland nupper point fra FCK..

Det går ikke så godt for dine ønsker.. randers fører 2-0 og arsenal fører 3-2.. Ærgeligt sunderland, men havde nu heller ikke regnet med de ville tage point med hjem.

Kofoed
07-10-2007, 13:52
Nedtur.. så kommer man til computeren efter at have set midtjylland komme bagud 2-0 til randers og så ser man at arsenal har scoret igen.. nedtur.. så må man sætte sin lid til at nordsjælland kan vinde over fck, og at midtjylland i det mindste kan hente en uafgjort hjem..