Se fuld version : Andre kampe + andet fodbold
United DK
29-08-2007, 08:05
Sender lige en provokation afsted:
KOM SÅ BENFICA!!;)
Jeg må indrømme, at jeg holder med FCK i aften, for det første fordi jeg synes det er fedt, at der er et dansk hold med i CL, og for det andet fordi jeg ikke kan døje Benfica, og portugisisk fodbold i det hele taget (no offense Ronaldo og Nani ;)).
Det vil kun gavne dansk fodbold, hvis de ryger ud. Det er ikke fedt, at de nærmest har monopol på førstepladsen.
Men altså... jeg har ingen interesse i dansk fodbold; jeg synes det røvsygt. Så hvis fck kan komme videre, så har jeg billetter til alle de kampe jeg vil se. Håber de trækker et ordentligt hold i så fald, der er værd at se.
Glory Man United
29-08-2007, 08:18
Jeg må indrømme, at jeg holder med FCK i aften, for det første fordi jeg synes det er fedt, at der er et dansk hold med i CL, og for det andet fordi jeg ikke kan døje Benfica, og portugisisk fodbold i det hele taget (no offense Ronaldo og Nani ;)).
....og det er jo fuldt forståeligt, men som "gammel" Lyngby mand, kan jeg bare ikke udstå FCK og i særdeleshed Flemse-drengen. :devilll:
Rui Costa banker den ind igen!!!!
Sender lige en provokation afsted:
KOM SÅ BENFICA!!;)
FCK vinder Champions League:Bouncing:
Holmskov
29-08-2007, 11:17
Som Brøndby tilhænger håber jeg FCK flopper big-time.
Som dansker med sympati for dansk fodbold er jeg pisse ligeglad. :)
Glory Man United
29-08-2007, 11:24
FCK vinder Champions League:Bouncing:
Efter at have slået Barca, Inter og Man United ud? :lolol:
Jeg håber selvfølgelig, som dansker, at FCK i aften kan gå videre - men hvis de ikke gør, er det ikke noget som kan ødelægge min videre CL! men det vil være fint, hvis vi i år igen, får et dansk hold med!
Andersen
29-08-2007, 14:24
Der er vel ingen, som er ved deres fulde fem, ønsker at FCK går videre i aften.
1) FCK = Chelsea.
2) vil gabet blive alt alt for stort mellem dem og resten af klubberne i DK.
United DK
29-08-2007, 14:44
Der er vel ingen, som er ved deres fulde fem, ønsker at FCK går videre i aften.
1) FCK = Chelsea.
2) vil gabet blive alt alt for stort mellem dem og resten af klubberne i DK.
Jeg håber det, og jeg er ved mine fulde fem. :D
Jeg synes vi skal huske, at feje for egen dør, for vi spiller heller ikke det mest berusende fodbold i CL.
jeg er ikke så meget for FCK normalt men vil da til hver en tid håbe på et dansk hold i CL.. det kan da næsten kun gavne danmark som fodboldnation.. at de så ikke spiller det mest spændene fodbold er så en anden ting..
PerRonaldo
29-08-2007, 16:05
Jeg håber ikke fck går videre.. De spiller da godt nok det mest syge og kedelige fodbold, midtjylland og ob vil jeg da meget hellere følge, og især midtjylland spiller god fodbold. Kan godt være vi heller ikke spiller samba bold i ch. league, men jeg vil til hver en tid vælge Real-United end Fck-Real og jeg vil også hellere se Benfica for de spiller da i det mindste fodbold.. Jeg er kun fan af et hold og det United og det vil skade det spillemæssige i Ch.l. hvis fck går videre!
Don Kafai
29-08-2007, 16:51
Jeg synes folk nogle gange ikke skelner mellem dansk fodbold (dbu) og dansk fodbold (ligafodbold.)
DBU vil have gavn af succes i Europa til et dansk hold, ingen tvivl om det.
Men superligaen vil kun lide af FCKs succes i Europa.
Jeg har ingen relation til DBU, og jeg er ikke FCK fan (eller fan af kedelig luderbold), derfor håber jeg FCK ryger ud.
Desværre tror jeg FCK vinder idag og går videre. De er verdensmestre i kedelig fodbold og trækker al tempo ud til der er er 15 min tilbage, og så får de et tilfældigt mål.
Jeg synes i er lidt hårde ved FCK og siger de spiller ufattelig kedelig forbold. Men det er jo deres eneste chance i Champions League hvis de spiller på defensiven og slår kontraer. Jeg håber squ som dansker at de går videre. Jeg holder med alle danske hold i Europa! Det er da vejen frem for dansk fodbold.
schousboe9
29-08-2007, 17:08
FCK-fan er den sidste titel, jeg vil påtage mig, men jeg håber et eller andet sted de går videre.
Jeg var godt nok træt af, at man skulle se Benfica - FCK fremfor Celtic - United sidste år, men dansk fodbold vil altså gavne af at få et hold med i Cl igen i år. Det handler om at få point på den europæiske tavle, så hold som OB, Midtjylland og ja, hvem ved, Brøndby, får lettere ved at nå gruppepsil i UEFA Cuppen.
Hvis også dét giver succes, vil vi på sigt "snart" kunne se to danske deltagere i CL-kvalifikationen.
Og det er dét, FCK i aften spiller om, hvis man spørger mig: Point til Danmark og dansk fodbold!
EDIT:
@ Maxim
Ja, lige nøjagtig!
Jeg bryder mig generelt ikke meget om FCK, men det vil nu være fedt at have et danshold med i CL. Dog kan det være lidt irreterende, at TV3 vælger at sende alle deres kampe fremfor de god og mere spænende der måtte være den dag.
Don Kafai
29-08-2007, 17:34
Jeg synes i er lidt hårde ved FCK og siger de spiller ufattelig kedelig forbold. Men det er jo deres eneste chance i Champions League hvis de spiller på defensiven og slår kontraer.
Det er deres filosofi så det er ikke noget de KUN gør i CL. Og ja du har ret i de derfor har større chancer for at nå CL, og det er også kva det defensive de har fået 7 point i CL.
Jeg er stor FCK fan, og håber de kommer med i CL. De har klassen til det og klubben er, både udenfor banen og på banen, i toppen i Europa.
Lad os håbe på FCK sejr i aften, og dermed endnu en CL deltagelse.!
Det er deres filosofi så det er ikke noget de KUN gør i CL. Og ja du har ret i de derfor har større chancer for at nå CL, og det er også kva det defensive de har fået 7 point i CL.
Hmm, var det defensiven som vandt stort over Celtic hjemme.?
Alle de gode hold har en stærk defensiv. Og jeg synes sku egentlig at United de sidste par år i CL, på udebane, har spillet lige så taktisk som FCK og mange andre hold. Så det er sku for billigt at svine dem til.
Typisk dansk, man kan ikke klare at et hold er gode og har stor succes i Europa, på og udenfor banen.!
For mit synspunkt har det ikke så meget med at gøre om jeg kan lide dem eller ej. Jeg mener abre hurtigt at der kan komme et for stort skel i dansk fodbold hvis vi siger at fck over de næste 3 år sikre sig bare til sgruppespillet i cl så tjener de så helveds mange penge at intet andet dansk hold på nogen måde har mulighed for kunne følge trup og mener på den måde at det ødelægge konkurrencen i superligaen
nogen der ved hvad det står i brøndby kampen?? og evt et link til hvor man kan følge stillingen på nettet
4-1 til BIF over Allerød.
AGF vandt 1-0 over Tåsinge..
Det lugter lidt af en Abu-situation, bare med fck i stedet for United.
Fck er vel på en bølge af succes på samme måde som United var i 90'erne.
Don Kafai
29-08-2007, 18:43
Så det er sku for billigt at svine dem til.
Hvem sviner hvem til?
Jeg siger bare det der er faktum.
FCK har en træner og en filosofi der bygger på defensiv organisation. De spiller samme måde om de så møder Benfica ude eller Horsens hjemme.
Du sammenligner dem med United, men jeg synes nu United er et hold der spiller offensivt frem for defensivt.
At man spiller på defensiv organisation gør at man er bedre rustet i tur/retur kampe idet antallet af samlet mål er lavt.
Lidt a la Liverpool der har været i CL finalen 2 gange på 3 år.
Selv som FCK fan kan du ikke forsøge at bilde mig ind FCK er et hold med en sprudlende offensiv.
United DK
29-08-2007, 19:09
Alt det der med, at ligaen bliver kedelig, hvis FCK kommer med i CL hvert år, jamen så må de andre bare gøre det bedre. FCK hæver overlæggeren i dansk fodbold, og det er kun med til at udvikle ligaen. Desuden var der ingen i Norge der brokkede sig over Rosenborg, da de vandt 13. mesterskaber i streg, og var med i CL hele tiden, for det udviklede norsk fodbold helt vildt, fra at være en gang amatørfodbold, til at være professionelt.
Alt det der med, at ligaen bliver kedelig, hvis FCK kommer med i CL hvert år, jamen så må de andre bare gøre det bedre. FCK hæver overlæggeren i dansk fodbold, og det er kun med til at udvikle ligaen. Desuden var der ingen i Norge der brokkede sig over Rosenborg, da de vandt 13. mesterskaber i streg, og var med i CL hele tiden, for det udviklede norsk fodbold helt vildt, fra at være en gang amatørfodbold, til at være professionelt.
100 % enig! det kan ikke være i mod dansk fodbold, hvis FCK i år, for andet i i træk, kommer med i CL
Holmskov
29-08-2007, 20:03
Indøvede detaljer......
FCK har lige været vidne til en af de bedst udførte nogensinde.
Fy for helvede et mål.... "Rocking"
Godt mål af Benfica.. Men hey, var der ikke straffe til KBH? Jeg troede faktisk det ville være en røvkedelig kamp, men der er sgu tempo i den!
Jo, der var straffe. Som du, Thomas, er jeg også overrasket over tempoet. God kamp so far
Giggs' mål, hans knyttede næve i den Hollandske liga og nu det største straffespark set længe. Hvor meget fokus vil den dommer have? :P
Martinsen
29-08-2007, 20:15
klasse mål af Benfica må man sige, og der var klart straffe til FCK, men det kan nu ikke hidse mig op... jeg er bare glad for at der for engangs skyld bliver spillet godt fodbold, på en endnu engang katastrofal bane i Parken
Holmskov
29-08-2007, 20:16
Godt mål af Benfica.. Men hey, var der ikke straffe til KBH? Jeg troede faktisk det ville være en røvkedelig kamp, men der er sgu tempo i den!
KÆMPE straffe. Ingen tvivl. Men som jeg siger, så håber jeg det bliver spændende, med Benfica som vinder.
Jensen på stolpen. Heheheehe
Jeg er nu alligevel glad for at jeg slog over på den kamp.. God kamp at have i baggrunden, når man laver lektier :D
Det hold, der vinder kampen går videre eller hva'? Har ikke fulgt så meget med i FCKs kampe, så ved ikke lige, om de har spillet en anden kamp på udebane mod Benfica?
Jensen er godt nok en elendig venstreback.
Det kan godt være fck har været meget uheldige, men de megachancer Allbäck og Atiba har haft; dem skal der fandme også scores på.
Jeg er nu alligevel glad for at jeg slog over på den kamp.. God kamp at have i baggrunden, når man laver lektier :D
Det hold, der vinder kampen går videre eller hva'? Har ikke fulgt så meget med i FCKs kampe, så ved ikke lige, om de har spillet en anden kamp på udebane mod Benfica?
De tabte 2-1 på udebane.
Hva sker der for alle dem der snakker om at FCK ikke spiller offensivt.. vil da ikke mene de er decideret defensive idag.. men fuck hvor er de uheldige/ineffektive.. det hovedstød fra albæk(staveplade) skal altså i kassen..
Niclas Jensen har haft et skud på stolpen, samt to indlæg der har ligget lige i panden på folk i feltet og hvor der godt kunne have været mål. Han mangler bare at koncentrere sig hele kampen igennem.
Vildt mål af Benfica.. Perfekt udført indstuderet frispark.
.. Kæft en afbrænder af Allbäck.. skidt
Jensen er godt nok en elendig venstreback.
Jeg forstå virkelig heller ikke hvorfor Jensen bliver betragtet som en så god spiller - han spiller gang på gang (både for FCK og får landsholdet) elendige kampe, men trods det er han første valg begge steder.
Dejligt at se FCK spille så offensivt. Virkelig godt gået til den, og det synd de i det mindste ikke har scoret 1 mål, men de har fortjent 5 hvis det kan gøre det. Et hurtigt mål for FCKs side, og der vil igen være med spændning. Kom så.
Lige værd at nævne, at Ajax er 18 minutter fra for ikke at komme i CL igen ved måske at blive slået ud af Slavia Prag.
Surt for FCK, men gør mig ikke det mindste!
De har spillet ret godt og offensivt, det er egentlig dejligt at et dansk hold viser vejen på den måde.
Men FCK kan ikke gøre noget ved målet. Det er ren klasse af Benfica, flot mål.
Surt for FCK, men gør mig ikke det mindste!
De har spillet ret godt og offensivt, det er egentlig dejligt at et dansk hold viser vejen på den måde.
Men FCK kan ikke gøre noget ved målet. Det er ren klasse af Benfica, flot mål.
Nicklas Jensen snorksov. Havde han opdækket sin mand, så havde der muligvis ikke været mål.
Surt for FCK, som spillede en super god kamp, og skabte en masse chancer. Med lidt held havde de slået Benfica sikkert, og været i gruppespillet.
Men FCK har stort ære af kampen, og har virkelig vist flaget fint. Nu må det være målet at nå til slutkampene i foråret i UEFA Cuppen..
United DK
29-08-2007, 21:52
Jeg har aldrig set et hold, have så mange store chancer, og så ikke score på én eneste af dem. Det er satme ringe FCK!
Don Kafai
29-08-2007, 22:56
Tja, man må sige FCK udstillede det problem Danmark har haft i mange år. Kynismen.
Benfica scorer 3 ekstrem heldige mål over 2 kampe, de 2 er latterlige langskud som enten forsvaret burde have presset op på eller keeperen have reddet. Deres mål i dag var jo til grin. Det var ping pong bold i verdensklasse på overfladen, men hvad fanden laver FCKs forsvar? Hvor mange gange skal Niklas Jensen koste mål inden man indser han er den elendigste venstre back i mange år?
Havde FCK vundet 4-1 idag havde det ikke været et mål for lidt, men det er netop Danmarks problem. Vi taber 4-1 kampe med 0-1.......
Don Kafai
29-08-2007, 23:03
Alt det der med, at ligaen bliver kedelig, hvis FCK kommer med i CL hvert år, jamen så må de andre bare gøre det bedre. .
Hvordan skal de nogensinde kunne hamle op? Synes du fx det er fedt at Bayern smider 400 mio og snupper Ribery, Klose og Toni og henter det tyske mesterskab inden det er gået igang? Hvordan skal Werder Bremen "bare lige" kunne hamle op med det?
FCK hæver overlæggeren i dansk fodbold, og det er kun med til at udvikle ligaen.
FCK gør sig selv bedre. Hvordan får de hævet hele standarden=?
Desuden var der ingen i Norge der brokkede sig over Rosenborg, da de vandt 13. mesterskaber i streg.
Nej men grunden til JEG personligt er imod FCK i CL er at vi netop får de her tilstande med FCK dominansen. Det er godt for DBU, men det er jo dårligt for tv-seeren at se mesterskabet afgøres 13 runder før maj. Jeg er en fodbold fan, jeg vil se spænding, jeg vil underholdes.
Jeg vil ikke have moralske skrupler, for så kan jeg ligeså godt se cykling i stedet.
Don Kafai
29-08-2007, 23:04
Men FCK har stort ære af kampen, og har virkelig vist flaget fint. Nu må det være målet at nå til slutkampene i foråret i UEFA Cuppen..
Enig, og det er da immervæk en fordel at have europæisk fodbold helt til efter vinter. Jeg har set de hold FCK kan komme i pulje med, og de går nemt videre fra gruppespillet. Jeg tror faktisk det er sjovere at følge dem i slutspillet i Uefa end gruppespil i CL...
Ærgeligt at FCK ryger ud, efter at have spillet en så god kamp - de kunne desværre ikke scorer, da de havde chancerne!
United DK
30-08-2007, 06:13
Hvordan skal de nogensinde kunne hamle op? Synes du fx det er fedt at Bayern smider 400 mio og snupper Ribery, Klose og Toni og henter det tyske mesterskab inden det er gået igang? Hvordan skal Werder Bremen "bare lige" kunne hamle op med det?
Jamen det er vel ikke være end i PL, hvor der er fire store, United, Chelsea, Liverpool og Arsenal. Resten kan højest drille de fire, men i sidste ende, er det de fire hold, der ender på de fire øverste pladser, og derved spiller CL.
CL er/har helt klart været med til, at bringe en skævvridning i de forskellige ligaer, fordi det er de i forvejen stenrige klubber, der kvalificere sig til CL sæson efter sæson, hvor de tjener endnu flere penge, og derfor er alle ligaer blevet så forudsiglige. I England vinder enten United, Chelsea, Liverpool eller Arsenal mesterskabet, alt andet ville være utænkeligt. Det samme gælder i Spanien, Italien og Tyskland, hvor alt andet end et mesterskab til hhv. Barcelona eller Real Madrid, Inter eller Milan og Bayern München ville være en sensation. Så vandt Stuttgart godt nok mesterskabet i Tyskland i år, og det var da kun forfriskende at se, at der stadig findes overraskelser, i én af de store ligaer.
Problemet er ikke FCK, problemet er CL.
FCK gør sig selv bedre. Hvordan får de hævet hele standarden=?
Ved at de andre klubber finder ud af, at de bare må gøre det bedre selv. De når så nok ikke FCK alligevel, men de hæver stadig niveauet ligaen.
Nej men grunden til JEG personligt er imod FCK i CL er at vi netop får de her tilstande med FCK dominansen. Det er godt for DBU, men det er jo dårligt for tv-seeren at se mesterskabet afgøres 13 runder før maj. Jeg er en fodbold fan, jeg vil se spænding, jeg vil underholdes.
Jeg vil ikke have moralske skrupler, for så kan jeg ligeså godt se cykling i stedet.
Jamen hvad er forskellen på FCK og United, Chelsea, Liverpool og Arsenal? PL er jo også pisse kedelig for dem, der ikke holder med United, Chelsea, Liverpool eller Arsenal, for de 16 øvriges chance for et mesterskab, den er lig 0.
Spænding er en uddød ting i fodbold, fordi der er kommet så mange penge i det, og sådan er det desværre bare.
fedt at fck røg ud. Det kan da sådan nogenlunde bevare lidt spænding i dansk fodbold.
Og til ham der sagde "jamen så kan de andre da bare blive bedre". Hvad er det for noget vrøvl? Det kan vi da også bare sige til alle midterholdene i england. Eller da vi for et par år siden var sat ud på sidelinien af chelski, og alle sagde det var pga pengene fra roman.
Penge spiller en kæmperolle i moderne fodbold, og specielt for danske klubber som ikke ejer så mange. Hvad tror du så sker hvis den klub, som oven i købet tjener suverænt mest i forvejen, lige pludselig for en fast indsprøjtning på 150 mio kr hvert år for at deltage i CL?
De kan i dansk målestok købe hvem de vil, og de kan sige nej til tocifrede millionbeløb for nogle af deres spillere.
Glory Man United
30-08-2007, 06:55
Skønt at DKs mest usympatiske mand ikke får sit hold med i CL......Det bliver så til Anders And Cup istedet for!
Lidt synd FCK ikke går videre med alle de muligheder de havde. De havde fortjent bedre skæbne. Ellers gør det mig ikke det store, for generelt bryder jeg mig ikke om FCK.
Smaakage
30-08-2007, 07:31
Virkeligt synd for FCK, der kunne have skudt sig i CL hvis de ville. Nogle af de chancer de havde var helt vanvittigt store og utroligt at de ikke fik scoret.
I øvrigt var der enorm fed stemning i parken igår. Selv Benficas mål slog dem ikke ud, og man hørte kun Benficas fans de sidste 4-5 minutter.
I øvrigt var der enorm fed stemning i parken igår. Selv Benficas mål slog dem ikke ud, og man hørte kun Benficas fans de sidste 4-5 minutter.
En gang skal jo være den første... ;)
Ej, jeg er sgu ligeglad med FCK.. Hvis man ikke kan score bare et enkelt mål på alle de chancer de har, så fortjener de ikke at gå videre..
Glory Man United
30-08-2007, 11:30
Virkeligt synd for FCK, der kunne have skudt sig i CL hvis de ville. Nogle af de chancer de havde var helt vanvittigt store og utroligt at de ikke fik scoret.
Kan da godt være, man først hørte dem i de sidste 4-5 minutter, men "Dem der ler sidst ler bedst" ;)
Don Kafai
30-08-2007, 16:21
Jamen det er vel ikke være end i PL, hvor der er fire store, United, Chelsea, Liverpool og Arsenal. Resten kan højest drille de fire, men i sidste ende, er det de fire hold, der ender på de fire øverste pladser, og derved spiller CL.
I England der handler City for 500 mio kr, så lad være med at sige det kun er de 4 øverste der har pengene. Vi beviste i sidste sæson at penge ikke betyder alt og det holder jeg stadig fast i. Forskellen på PL og SAS-ligaen er at selv de mindste hold tjener rigtig gode penge hva tv-kontrakter osv hvilket er uhørte beløb, hvorimod i Danmark der tjener hold som Horsens osv ikke en skid.
FCK tjener fx 100 mio på at være med i CL. Horsens samlede værdi er under 5 mio kr. Sådan er det ikke i England
Ved at de andre klubber finder ud af, at de bare må gøre det bedre selv. De når så nok ikke FCK alligevel, men de hæver stadig niveauet ligaen.
Det hæver ikke standarden i ligaen. Det er jo ikke så ligetil at blive "bedre" bare fordi en anden er bedre. Du bliver jo ikke bedre af at møde en der er sindssygt meget bedre end dig selv fremfor en der bare er meget bedre end dig selv.
Jamen hvad er forskellen på FCK og United, Chelsea, Liverpool og Arsenal? PL er jo også pisse kedelig for dem, der ikke holder med United, Chelsea, Liverpool eller Arsenal, for de 16 øvriges chance for et mesterskab, den er lig 0
Spænding er en uddød ting i fodbold, fordi der er kommet så mange penge i det, og sådan er det desværre bare.
Fodbold er en anden størrelse i Danmark end i England. Folk dernede dræber for at se PL, om det så er en bundkamp eller en topkamp. Her i Danmark kan de små hold som Horsens, Esbjerg, Viborg, Norsjælland osv ikke engang fylde et stadion. Ja ikke engang "gudeholdet" fra FCK kan fylde parken medmindre det er en guldkamp der spilles. Du kan ikke sammenligne det.
http://tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=138800
Lampard er også blevet skadet for Chelsea.... nu må de da snart tabe point med Carvalho, Lampard, Essien og Ballack skadet
PerRonaldo
01-09-2007, 15:52
Liverpool fører 2-0 hjemme mod derby ved halvleg... De er farlige i år! Ved godt derby ikke er at regne for noget, men jeg synes de spiller god fodbold, slet ikke det liverpool hold vi så sidste sæson der er altså sket en forandring. Og så har de altså en masse super tekniske spillere i pennant, babel og især Torres.. Ærgrer mig stadig over han ikke kom til Oldtrafford.. :(
3-0 Torres. Liverpool ser rigtige farlige ud. Selvom Derby er et mindre godt hold, så gør de deres arbejde godt Liverpool og ser ud til at vinde med bravour. De ser ligner vores værste konkurrent sammen med Chelsea IMO.
Flax_Generous
01-09-2007, 16:33
3-0 Torres. Liverpool ser rigtige farlige ud. Selvom Derby er et mindre godt hold, så gør de deres arbejde godt Liverpool og ser ud til at vinde med bravour. De ser ligner vores værste konkurrent sammen med Chelsea IMO.
Man skal ikke lægge alt for meget i kampene mod Derby. Tottenham vandt 4-0 og virkede også meget, meget overbevisende, men dem slog vi altså efterfølgende. Tottenham fører nu 3-1 over Fulham og virker igen meget overbevisende (særligt Berbatov og Bale). Der er simpelthen bare klasseforskel på top og bund i Premier League. Det er muligt, at United har haft problemer med at vinde, men det skyldes altså udelukkende vores manglende evne til at score. Hvis vi havde fået hul på bylden, så ville vi også have vundet med et par mål hver gang ligesom Tottenham og Liverpool gør det i dag. United er trods alt det hold med flest skud på mål og flest hjørnespark. Det fortæller lidt om vores dominans i vores tidligere kampe.
Men derudover er jeg enig med dig i, at Liverpool bliver farligere i år end sidste år. Det skyldes dog mest, at de har fået en god start og har en række lette kampe i sigte. De kan altså for første gang have et incitament til at koncentrere sig om ligaen, da de kan være helt med oppe i toppen fra start af. De seneste par år var de jo meget hurtigt ude af mesterskabsstriden, hvilket naturligvis var demoraliserende og ødelæggende for deres præstationer i Premier League.
Flax_Generous
01-09-2007, 16:36
Nu er Derby altså også faldet fuldstændig sammen. Kuyt, Torres og Voronin gør lige præcis som de ønsker det. 5-0.
EDIT: 6-0. Derby er slet, slet ikke med. Meget, meget, meget sløjt forsvarsspil.
Kom nu Everton, så jeg kan vinde mine 800 kr.
PerRonaldo
01-09-2007, 16:42
Synes netop ikke at Tottenham virker overbevisende.. nu har de så også lige reduceret til2-3 i mens jeg skrver... men tottenham har skuffet mig helt vildt og hvis de bliver ved med at lukke så mange mål ind kan de godt kysse top4 farvel... Liverpool spiller rigtig god fodbold.. De har i alle kampe spillet på et højt teknisk plan.. Og så har de altså bare Torres som er meget bedre end Tevez, hvor er hans tilvænning og pis og møg som folk snakker så meget om mht tvez, han har allerede spilelt en sæson her, Torres er nu oppe på 3 kasser tevez nul.. Klasse forskel!
Flax_Generous
01-09-2007, 16:48
Synes netop ikke at Tottenham virker overbevisende.. nu har de så også lige reduceret til2-3 i mens jeg skrver... men tottenham har skuffet mig helt vildt og hvis de bliver ved med at lukke så mange mål ind kan de godt kysse top4 farvel... Liverpool spiller rigtig god fodbold.. De har i alle kampe spillet på et højt teknisk plan.. Og så har de altså bare Torres som er meget bedre end Tevez, hvor er hans tilvænning og pis og møg som folk snakker så meget om mht tvez, han har allerede spilelt en sæson her, Torres er nu oppe på 3 kasser tevez nul.. Klasse forskel!
Tottenhams defensiv er også stærkt amputeret. De mangler hele rygradden i deres defensiv. Det havde selv United svært ved at håndtere sidste år. Deres offensiv fejler ikke noget og spillere som Berbatov og Bale ser altså fantastisk dygtige ud. Når Totteham får styr på deres defensiv (hvilket de nok skal få når King og Dawson er helt klar igen), så kan de altså vise sig at være et ret godt fodboldhold. Dog næppe mesterskabspotentiale.
Jeg er til gengæld enig med dig i, at Torres virker langt mere kampklar end Tevez. Tevez' indsats har til tider været fornærmende ringe (ligesom Derbys indsats for resten er det i dag), hvorimod Torres virker noget bedre. Bevares, Torres brænder et par chancer per kamp, men det har han altid gjort - til gengæld går han godt med i spillet og får også scoret et par pinde. Tevez gør ingen af delene. Han brænder bare.
Flax_Generous
01-09-2007, 16:52
Hvor må det være surt at være Tottenham-fan lige nu. Det er slet ikke fortjent, synes jeg. Ligesom nederlaget mod os også var lige lovlig hårdt. Mon ikke Jol bliver fyret, hvis resultatet 3-3 holder...?
Aquarium
01-09-2007, 16:52
du har ret det handler ikke om tilvænning. det handler faktisk om at torres har haft mindst 1 RIGTIG angriber med sig i front i form af kuyt eller voronin mens tevez haf haft en winger med oppe. jeg vil sige at tevez ville have scoret mindst 3 kasser hvis rooney var ikke blevet skadet
PerRonaldo
01-09-2007, 16:53
Tottenhams defensiv er også stærkt amputeret. De mangler hele rygradden i deres defensiv. Det havde selv United svært ved at håndtere sidste år. Deres offensiv fejler ikke noget og spillere som Berbatov og Bale ser altså fantastisk dygtige ud. Når Totteham får styr på deres defensiv (hvilket de nok skal få når King og Dawson er helt klar igen), så kan de altså vise sig at være et ret godt fodboldhold. Dog næppe mesterskabspotentiale.
Jeg er til gengæld enig med dig i, at Torres virker langt mere kampklar end Tevez. Tevez' indsats har til tider været fornærmende ringe (ligesom Derbys indsats for resten er det i dag), hvorimod Torres virker noget bedre. Bevares, Torres brænder et par chancer per kamp, men det har han altid gjort - til gengæld går han godt med i spillet og får også scoret et par pinde. Tevez gør ingen af delene. Han brænder bare.
Enig med dig at de mangler nogle gode spillere og det er der ikke mange hold der kan, men synes nu stadig med de spillere de har at de burde klare det bedre.
Lige præcis. Normalt er jeg ikke en der går og samligner spillere, men her mener jeg godt man kan da de spiller nogenlunde på samme måde. Jeg har altid været en stor beundre af Torres og når jeg ser ham spille så bliver jeg bare endnu mere ærgelig over at vi ikke fik ham. Han brænder chancer, men gjorde Cole vidst også i ny og næ hehe
fullham har lige scoret 3-3;)
YES! Everton til 2-1.
Bolton - Everton 2
Liverpool - Derby (0-2) 1
Middlesborough - Birmingham 1
Man. Utd. - Sunderland (0-2) 1
Lover godt for min pengepung.
OMG et mål fullham fik scoret lige før overtiden mod tottenham. der står 3 - 3 nu. sakse spark ude fra kanten af fletet! alt for sygt lavet
PerRonaldo
01-09-2007, 16:54
du har ret det handler ikke om tilvænning. det handler faktisk om at torres har haft mindst 1 RIGTIG angriber med sig i front i form af kuyt eller voronin mens tevez haf haft en winger med oppe. jeg vil sige at tevez ville have scoret mindst 3 kasser hvis rooney var ikke blevet skadet
Det er jo en påstand... Men håber da at du har ret!
Ingen tvivl om at Tevez har haft andre vilkår end Torres. Og så har vi altså ikke mødt et hold endnu, som vi har kunne banke 6-0.
Torres er ikke bedre end Tevez imo, tværtimod.. At han laver 2 kasser mod et retard-hold som Derby er ikke noget jeg falder i svimer over..
Og jeg er helt enig i at Tevez havde lavet mindst ligeså mange kasser hvis han havde haft en angrebsmakker som Rooney..
Thomas Hansen
01-09-2007, 20:07
Derby= det dårligste hold i premier league i mange år!!
United DK
01-09-2007, 20:53
Liverpool ser da gode ud i år, men jeg sidder ikke og ryster i bukserne, fordi de slår Derby 6-0.
Tevez ligger ufatteligt dybt for en angriber at være, det hjalp MEGET at få Saha ind, for når Tevez så tog de dybe løb for at hjælpe i det opbyggende spil, så havde vi stadigvæk en forntløber.
På den måde syntes jeg egentligt at Tevez minder en del om Rooney, altså det med at de begge går dybt i banen og deltager aktivt i den opbyggende spil, og så bevæger de sig meget, lige fra front til kant og midtbane.
Man skal ikke lægge alt for meget i kampene mod Derby. Tottenham vandt 4-0 og virkede også meget, meget overbevisende, men dem slog vi altså efterfølgende. Tottenham fører nu 3-1 over Fulham og virker igen meget overbevisende (særligt Berbatov og Bale). Der er simpelthen bare klasseforskel på top og bund i Premier League. Det er muligt, at United har haft problemer med at vinde, men det skyldes altså udelukkende vores manglende evne til at score. Hvis vi havde fået hul på bylden, så ville vi også have vundet med et par mål hver gang ligesom Tottenham og Liverpool gør det i dag. United er trods alt det hold med flest skud på mål og flest hjørnespark. Det fortæller lidt om vores dominans i vores tidligere kampe.
Men derudover er jeg enig med dig i, at Liverpool bliver farligere i år end sidste år. Det skyldes dog mest, at de har fået en god start og har en række lette kampe i sigte. De kan altså for første gang have et incitament til at koncentrere sig om ligaen, da de kan være helt med oppe i toppen fra start af. De seneste par år var de jo meget hurtigt ude af mesterskabsstriden, hvilket naturligvis var demoraliserende og ødelæggende for deres præstationer i Premier League.
Tottenhams kamp blev 3-3 efter at tottenham var foran 3-1 og det understreger bare din pointe om at selvom de slog derby 4-0 er de bestemt ikke et tophold.. og derfor skal man ikke lægge for meget i Liverpools sejr.. jeg så hele anden halvleg og hold da kæft hvor var de ringe.. selv brøndby havde rundbarberet dem.. et mål hvor forsvarsspilleren nærmest taber den lige foran eget felt næsten uden at være presset og et andet hvor bolden glidende bliver tacklet fra en forsvarsspiller der åbentbart ikke tror der er nogen der kunne finde på at ville tage bolden fra ham.. og derby får deres første reelle målchance i 70' minut og den brænder de på det skammeligste da angriberen ikke kan ramme bolden da han er alene med målmanden..
Og ja det kan godt være at Torres har scoret 3 mål mod tevez 0, men to af dem var altså i dagens kamp mod derby og så har han altså haft noget længere tid til at falde i klubben en tevez.. mange siger at det er ikke en undskyldning men det mener jeg nu alligevel godt det kan være.. jeg vil lige give ham et par kampe endnu før jeg slagter ham..
Tottenhams kamp blev 3-3 efter at tottenham var foran 3-1 og det understreger bare din pointe om at selvom de slog derby 4-0 er de bestemt ikke et tophold.. og derfor skal man ikke lægge for meget i Liverpools sejr.. jeg så hele anden halvleg og hold da kæft hvor var de ringe.. selv brøndby havde rundbarberet dem.. et mål hvor forsvarsspilleren nærmest taber den lige foran eget felt næsten uden at være presset og et andet hvor bolden glidende bliver tacklet fra en forsvarsspiller der åbentbart ikke tror der er nogen der kunne finde på at ville tage bolden fra ham.. og derby får deres første reelle målchance i 70' minut og den brænder de på det skammeligste da angriberen ikke kan ramme bolden da han er alene med målmanden..
Og ja det kan godt være at Torres har scoret 3 mål mod tevez 0, men to af dem var altså i dagens kamp mod derby og så har han altså haft noget længere tid til at falde i klubben en tevez.. mange siger at det er ikke en undskyldning men det mener jeg nu alligevel godt det kan være.. jeg vil lige give ham et par kampe endnu før jeg slagter ham..
ja Brøndby kan nemt tage dem - selv i Jylland:D
jeg er enig i at Teves render MEGET dybt faktisk det meste af tiden. håber bare sammenarbejdet vil lykkedes med Rooney - som jo også ligger lidt dybt
Tommy Bechmann scorede igen idag for Bochum mod Hannover.. de tabte dog desværre.. han er i top på topscorer listen og han har scoret halvdelen af holdet mål.. Jeg håber virkelig for ham selv og får dansk fodbold at han kan beholde sin nuværende form..
Han har været en vigtig del af holdets suces(staveplade) indtil videre.. ved godt der ikke er spillet så meget men alligevel..
Så begynder forholdet mellem manager og ejer igen at koge i chelski.. godt at der i det mindste er en der kan se hvor kedeligt de spiller.. ikk at vi selv spille prangende lige PT men det er jo også under vanlig standard.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=24698
det er som om jeg snakker lidt med mig selv herinde, men chelski er igang mod aston villa og det står 0-0 efter 25 min. det kunne være en perfekt afslutning på weekenden hvis villa kunne tage point fra russerne.. laursen startede inde..
det er som om jeg snakker lidt med mig selv herinde, men chelski er igang mod aston villa og det står 0-0 efter 25 min. det kunne være en perfekt afslutning på weekenden hvis villa kunne tage point fra russerne.. laursen startede inde..
Jeg vil gerne snakke med dig:D Ja, det ville være perfekt, hvis Villa driller Chelsea.
Jeg vil gerne snakke med dig:D Ja, det ville være perfekt, hvis Villa driller Chelsea.
åhh tak.. så giver livet lidt mere mening.. haha.. hvis chelski kun tager 1 point idag så er vi kun 3 efter dem og det tager vi næste gang vi møder dem.. hehe.. men lad os nu se om villa kan holde dem fra fadet.
Chelsea presser dem fandme meget...Villa havde gode chancer i starten af kampen, men de bliver sgu holdt nede nu..
COME ON VILLA!!
Hold kæft hvor er ham Ashley Young vild..
Blackburn vandt 1-0 over City.. :D
Kom nu Villa!
Flax_Generous
02-09-2007, 17:13
Det er sat'me ufortjent! Men meget, meget lækkert!
Sejr til Villa ville være genialt. Så er vi pludselig kun to point efter Chelsea, og de vil begynde at kunne mærke det pres, vi mærker nu. Så mangler vi bare, at Liverpool også vakler på et tidspunkt. Det skal nok komme, når CL går i gang.
United DK
02-09-2007, 17:18
Hold den nu Villa!!!
Holmskov
02-09-2007, 17:32
Nogen der ved hvad Brøndbys tilhængere råber efter David Nielsen ??
fantastisk af Villa. HOLD DEN HJEM!!
Flax_Generous
02-09-2007, 17:38
Nogen der ved hvad Brøndbys tilhængere råber efter David Nielsen ??
FC Luder, tror jeg. Det plejer de i hvert fald.
Hvis Brøndby kan nappe 3 point i dag, så er det fint med mig. Bortset fra de fæhoveder der er blandt deres fans, så er de en af de danske klubber med mest passion i. Jeg synes der skal meget til, før deres fans går ned med flaget.
Flax_Generous
02-09-2007, 17:48
2-0 til Villa! FANTASTISK! Ringe kamp af Chelsea!
Holmskov
02-09-2007, 17:48
Hvis Brøndby kan nappe 3 point i dag, så er det fint med mig. Bortset fra de fæhoveder der er blandt deres fans, så er de en af de danske klubber med mest passion i. Jeg synes der skal meget til, før deres fans går ned med flaget.
Det er utroligt.
Det var ikke sket i parken. Der var deres såkaldte tilhængere ganske enkelt blevet væk, hvis de var i Brøndbys situation.
Der er stor respekt til Brøndbys tilhængere herfra.
2-0 til aston villa Verdensklasse Young
Chelsea slagtet!:D
Agbonlahor yees
Laursen spiller sq godt. Han har en stor del af fortjenesten i Villas sejr.
Undskyld mig, men :D:D:D:D
90 Roman Abramovitsj forlater arenaen. Vi er på overtid på Villa Park.
Det er utroligt.
Det var ikke sket i parken. Der var deres såkaldte tilhængere ganske enkelt blevet væk, hvis de var i Brøndbys situation.
Hmm... Ved nu ikke helt Holmskov. Jeg synes, altså stemningen er i top inde i PARKEN. Fantastiske tifoer, og der blev sunget hele kampen, det skal siges, at jeg snakker om FCK- Benfica. Jeg er ikke enig, og bliver det aldrig. :D
FANTASTISK af Villa, for satan da.. LÆKKERT:skaaal:
Hl-Glory
02-09-2007, 17:53
dejligt chelsea også sætter lidt point til fra start :)
Hollow Hollow Hollow
Chelseas success is fucking hollow
All that money you took
from that big russian crook
You'll never win three in a row
Agbonlahor yees
Du bør hellere takke Ashley Young. Det var ham, der tørrede Chelseas forsvar og fyrede af. Bolden ramte baer Agbonlahor, før den gik ind :p
Chelsea på stolpen.
noget tyder på at vi skal kæmpe mod Liverpool i stedet for Chelsea... men nu ser vi, sæsonen er ung
Thomas Hansen
02-09-2007, 17:56
Sådan 2-0 Aston Villa god kamp af Laursen
Du bør hellere takke Ashley Young. Det var ham, der tørrede Chelseas forsvar og fyrede af. Bolden ramte baer Agbonlahor, før den gik ind :p
Chelsea på stolpen.
Såeh ,Ashley Young yees :lolol: ..
United-Allan33
02-09-2007, 18:03
Det er utroligt.
Respekt for hvad???? For at Brøndby støtter deres hold i krise der har varet max 1 år???
Kom tilbage når holdet har været i krise i 10 år, og se hvor mange der er tilbage... så kan man snakke om respekt
Fedt at Chelsea taber. Nu er det kun 2 point, og det kan ændres på en kamp, så vi er med igen. ;) Så blev søndagen reddet. :juhuuuu:
Fuck hvor nice.. Nu er der pludselig ikke langt til toppen, selvom Pool og Arsenal har spillet en kamp færre...
Chelsea spillede en rigtig skidt kamp og Drogba fik ikke et ben til jorden af det skandinaviske forsvar!! sådan !!!
Respekt for hvad???? For at Brøndby støtter deres hold i krise der har varet max 1 år???
Kom tilbage når holdet har været i krise i 10 år, og se hvor mange der er tilbage... så kan man snakke om respekt
Krise i 10 år? :S
Det da mindst ligeså flot at holde fanen højt, når man går fra mesterskabskandidat til nedrykningskandidat.
Gronkjor
02-09-2007, 18:05
Dejligt at Chelsea sætter point til:juhuuuu: Nu er vi lige pludselig kun 2 point efter dem:D
Holmskov
02-09-2007, 18:07
10 år ?? Hvor får du det fra ?? Hvorfor ikke 20 år ??
Underligt indlæg.
Der bliver ikke sunget eller støttet som de gør i Brøndby på noget andet stadion i Danmark. Længere er den da ikke.
enig..... de er imo fantasiske fans. naturligvis de bif hooligans
United-Allan33
02-09-2007, 18:10
Krise i 10 år? :S
Det da mindst ligeså flot at holde fanen højt, når man går fra mesterskabskandidat til nedrykningskandidat.
Alt hvad Brøndby har AGF gået igennem, så intet nyt der... Det kun fordi det er en københavner klub at medierne bruger så meget spalte plads på det...
Og det er da hvis kun de helt fanatiske Brøndby fans der regnet deres hold med som mesterskabs kandidat i år...
Nej kom tilbage om 10 år, og se hvor Brøndby fans er henne
United-Allan33
02-09-2007, 18:11
10 år ?? Hvor får du det fra ?? Hvorfor ikke 20 år ??
Underligt indlæg.
Der bliver ikke sunget eller støttet som de gør i Brøndby på noget andet stadion i Danmark. Længere er den da ikke.
Du viser da tydeligt at du ALDRIG kommer på danske stadions så, når du kan sige sådan en gang øregas..
Og hvorfor 20 år??? hvor får du det fra?
Holmskov
02-09-2007, 18:15
Du viser da tydeligt at du ALDRIG kommer på danske stadions så, når du kan sige sådan en gang øregas..
I rest my case. Den var svær at svare på ikke??
Men lur mig om ikke Brøndbys tilhængere står på faxe-tribunen og støtter og synger præcis som de gør i disse svære tider.
Hvor får du dine 10 år fra? 10 år, så er det jo knap nok krise mere, men nærmere vanlig standard.
Alt hvad Brøndby har AGF gået igennem, så intet nyt der... Det kun fordi det er en københavner klub at medierne bruger så meget spalte plads på det...
Og det er da hvis kun de helt fanatiske Brøndby fans der regnet deres hold med som mesterskabs kandidat i år...
Nej kom tilbage om 10 år, og se hvor Brøndby fans er henne
Nu jeg overhovedet ikke fan af andre end Manchester United, men jeg forstår overhovedet ikke hvorfor du vil blande medierne ind i det her for? Jeg sagde heller ikke de var mesterskabskandidater i år, men det er da ikke så lang tid siden, at de sidst var i toppen.
United-Allan33
02-09-2007, 18:21
I rest my case. Den var svær at svare på ikke??
Men lur mig om ikke Brøndbys tilhængere står på faxe-tribunen og støtter og synger præcis som de gør i disse svære tider.
Hvad var svær at svare på??? At Brøndby står og synger på deres stadion nu, efter max 1 års krise??? Uha det er squ flot, jeg tager hatten af for dem..
At du kan udtale dig om sådan noget viser at du ikke har meget forstnad på hvad som foregår i dansk fodbold, og man burde ikke udtale sig om ting man ingen forstand har på..
Og du er vel en af de jyder som elsker Brøndby!!!! Hvad kan man sige om den slags ikke ret meget godt... Gummi københavnere, men sådan er der jo mange af i de små bondebyer i sydjylland.
United-Allan33
02-09-2007, 18:23
Hvor får du dine 10 år fra? 10 år, så er det jo knap nok krise mere, men nærmere vanlig standard.
Nu jeg overhovedet ikke fan af andre end Manchester United, men jeg forstår overhovedet ikke hvorfor du vil blande medierne ind i det her for? Jeg sagde heller ikke de var mesterskabskandidater i år, men det er da ikke så lang tid siden, at de sidst var i toppen.
Fordi Brøndbys nedtur er ikke en krise, men en nedtur, og der bliver sat alt for meget fokus på det fra mediernes side
Brøndbys fan er Imo nogle tåber indimellem med at kaste sten igennem spillerbussen og sådan, men man kan ikke tage fra dem at de er troværdige, og hvergang er at finde på Faxe Tribunen. Respekt for det.
United-Allan33
02-09-2007, 18:28
Brøndbys fan er Imo nogle tåber indimellem med at kaste sten igennem spillerbussen og sådan, men man kan ikke tage fra dem at de er troværdige, og hvergang er at finde på Faxe Tribunen. Respekt for det.
Tror du ikke også Randers fans er på stadion ved næste hjemmekamp?? selvom de tabte til FCK idag??
Det er squ da ikke flottere af Brøndbys fans at møde op end det er for feks Viborgs eller Agfs, eller Esbjergs efter nederlag på nederlag
Holmskov
02-09-2007, 18:29
Hvad var svær at svare på??? At Brøndby står og synger på deres stadion nu, efter max 1 års krise??? Uha det er squ flot, jeg tager hatten af for dem..
At du kan udtale dig om sådan noget viser at du ikke har meget forstnad på hvad som foregår i dansk fodbold, og man burde ikke udtale sig om ting man ingen forstand har på..
Og du er vel en af de jyder som elsker Brøndby!!!! Hvad kan man sige om den slags ikke ret meget godt... Gummi københavnere, men sådan er der jo mange af i de små bondebyer i sydjylland.
I svaret til mig kalder du det en krise, men i en anden tråd kalder du det en nedtur. ?? Er du forvirret??
Hvorfor har jeg ikke forstand på dansk fodbold ?? Fordi jeg har dyb respekt for den støtte Brøndby modtager i disse krise/nedturs-tider??
Ja, jeg elsker Brøndby og det er jeg stolt af.
Bondeby?? Skal alle fra Sønderjylland nu skæres over en kam??
Hvorfor er Kolding en bondeby??
United-Allan33
02-09-2007, 18:30
Men fedt at Chelsea tabte, vi er med igen og vi er endda aldrig rigtig kommet igang, hvad skal det ikke blive til når vi finder formen??
PerRonaldo
02-09-2007, 18:35
klasse at ob har udlignet... Ned med Bundby tak.. Og mht. fans, så er bundbys fans de bedst syngene i medgang og modgang... Der er sjældent stille og når de kommer til odense hører man dem mindst lige så tydeligt som obs, så respekt for det, for det er der ikke andre hold i DK der kan præstere...
United-Allan33
02-09-2007, 18:35
I svaret til mig kalder du det en krise, men i en anden tråd kalder du det en nedtur. ?? Er du forvirret??
Hvorfor har jeg ikke forstand på dansk fodbold ?? Fordi jeg har dyb respekt for den støtte Brøndby modtager i disse krise/nedturs-tider??
Ja, jeg elsker Brøndby og det er jeg stolt af.
Bondeby?? Skal alle fra Sønderjylland nu skæres over en kam??
Hvorfor er Kolding en bondeby??
Jeg mener ikke Brøndby er i en krise, men en nedtur, jeg brugte bare det ord medierne bruger..
Du har ikke forstand på hvad der foregår på dansk fodbold når du kan udtale dig sådan om hvad der rører sig på andre stadions..
Og ja Kolding må da være en bonde by, når du vælger at holde med Brøndby når Kolding selv har et fodbold hold, men tag det ikke så personligt
Stram dig lige lidt an. Det er anden gang i dag, at du begynder på dine personlige angreb.
EDIT: Holmskov har vel lov at holde med Brøndby selvom han ikke bor i kbh., på samme måde som du har lov til at holde med United.
United-Allan33
02-09-2007, 18:37
klasse at ob har udlignet... Ned med Bundby tak.. Og mht. fans, så er bundbys fans de bedst syngene i medgang og modgang... Der er sjældent stille og når de kommer til odense hører man dem mindst lige så tydeligt som obs, så respekt for det, for det er der ikke andre hold i DK der kan præstere...
Det passer ikke helt, men på den anden side skal der ikke meget til at overdøve Obs fans... Kan huske da 800 AGF "udsang" 5000 OB fans...
PerRonaldo
02-09-2007, 18:39
Det passer ikke helt, men på den anden side skal der ikke meget til at overdøve Obs fans... Kan huske da 800 AGF "udsang" 5000 OB fans...
Det er vidst lang tid siden du har været på odense stadion!! For det har ændret sig meget... De har virkelig forbedret sig på det område. Og i sidste sæson var det kun bundby der ku matche dem! Jeg sidder altid på langsiden i midten, så jeg ved hvad jeg taler om!
United-Allan33
02-09-2007, 18:40
Stram dig lige lidt an. Det er anden gang i dag, at du begynder på dine personlige angreb.
Ok at mene at folk fra jylland der holder med Brøndby er gummi københavnere?? Er det person angreb??? Det er det ord man bruger om den slags, og det har intet med personen at gøre. FCK er endda begyndt at synge imod de jydske fck fans..
Synes jeg nu ikke er så fantastisk. Dem der rejser med på udebane, er som regel de lidt mere "fanatiske" fans, mens en stor del af et hjemmepublikum ofte bare er folk, der kommer for underholdningens skyld.
Holmskov
02-09-2007, 18:41
Jeg mener ikke Brøndby er i en krise, men en nedtur, jeg brugte bare det ord medierne bruger..
Du har ikke forstand på hvad der foregår på dansk fodbold når du kan udtale dig sådan om hvad der rører sig på andre stadions..
Og ja Kolding må da være en bonde by, når du vælger at holde med Brøndby når Kolding selv har et fodbold hold, men tag det ikke så personligt
Det er en krise når et hold som Brøndby, som skal spille med om pokalerne, ligger under nedrykningsstregen.
Hmmm. Jeg ved hvad jeg har set og hørt på de forskellige stadions herhjemme, så bare glem at dømme mig ud fra noget du ikke aner en bjælle om.
Jeg er stor tilhænger af KFC. Tag ikke fejl der. Og jeg har slet ikke noget problem med at være fan af Brøndby og tilhænger af KFC. Du skulle komme på stadion en gang, så gi'r jeg en pølse. De er fantastiske. Men hey. Jeg er jo bare en simpel bondeknold der ikke ved noget som helst.
Skriv mig en PM hvis du vil. Vi er vist kommet lidt off-topic.
Klasse af Villa i dag.
United-Allan33
02-09-2007, 18:42
Det er vidst lang tid siden du har været på odense stadion!! For det har ændret sig meget... De har virkelig forbedret sig på det område. Og i sidste sæson var det kun bundby der ku matche dem! Jeg sidder altid på langsiden i midten, så jeg ved hvad jeg taler om!
Det har du ret i, jeg har ike været der et år.. Og ja nu har i jo også kun haft besøg af FCK og Brøndby af de 4 "Store" og FCK er ikke kednt for deres store udestøtte, så det skal nok passe at Brøndby er det eneste hold der har matchet jer, hvilket så heller ikke siger så meget..... men glæder mig til at besøge jeres stadion igen
Ok at mene at folk fra jylland der holder med Brøndby er gummi københavnere?? Er det person angreb??? Det er det ord man bruger om den slags, og det har intet med personen at gøre. FCK er endda begyndt at synge imod de jydske fck fans..
Du begynder at sige, at Holmskov ikke har forstand på fodbold og at man ikke skal gøre sig klog på ting, som man ikke ved noget om. Eller hvad nu du skrev...
PerRonaldo
02-09-2007, 18:47
Det har du ret i, jeg har ike været der et år.. Og ja nu har i jo også kun haft besøg af FCK og Brøndby af de 4 "Store" og FCK er ikke kednt for deres store udestøtte, så det skal nok passe at Brøndby er det eneste hold der har matchet jer, hvilket så heller ikke siger så meget..... men glæder mig til at besøge jeres stadion igen
Det siger jo noget alligevel! Du skal glæde dig til at besøge odense.. For fansne er virkelig blevet mere støttende, det hjalp dengang Ulrik laursen var ude med riven. Og hvem husker ikke pokalfinalen sidste sæson, der var også ob der styrede på lægterne!
United-Allan33
02-09-2007, 18:47
Du begynder at sige, at Holmskov ikke har forstand på fodbold og at man ikke skal gøre sig klog på ting, som man ikke ved noget om. Eller hvad nu du skrev...
Jeg skrev at han ikke ved hvad der foregår på danske stadions når han udtaler sig sådan.. Selvfølgelig har han forstand på fodbold, han holder jo med United
PerRonaldo
02-09-2007, 18:51
Jeg skrev at han ikke ved hvad der foregår på danske stadions når han udtaler sig sådan.. Selvfølgelig har han forstand på fodbold, han holder jo med United
Hvor ved du fra hvad der sker på alle andre stadions? Du er måske på samtlige stadions til samtlige kampe???
United-Allan33
02-09-2007, 18:56
Hvor ved du fra hvad der sker på alle andre stadions? Du er måske på samtlige stadions til samtlige kampe???
Ja selvfølgelig er jeg det!!!! Jeg kan sige at jeg har været på Brøndby stadion en del gange de sidste mange år, bla en 4-0 sejr over AGF, og jeg kan sige at stemningen er faldet markant, i vores 1-0 sejr var stemningen nærmest pinlig ringe.. Brøndby yder god støtte til deres hold, men at sige at de er de beste og eneste er simpelhen forkert
Hvorfor i alverden er der noget i vejen med at holde med københavnske klubber bare fordi man kommer fra Jylland? Undskyld jeg siger det, men det er da den værste gang l*rt jeg længe har hørt... Så vidt jeg kan forstå på dig opfordre du folk til at støtte deres lokale klubber... Personligt kommer jeg fra Gråsten, en by som ikke engang har et stadion(vi har en fodboldbane der er tegnet op, ikke andet)... Hvis jeg vil se "professionel" fodbold skal jeg køre over en time for at se sønderjyske, en klub som ikke siger mig en skid...
Det er min mest lokale klub, som har spillere på kontrakt, derefter kommer hold som Esbjerg, FCM, OB...
Hvorfor i alverden må jeg ikke føle affektion for en klub, bare fordi den er adskilt geografisk fra mig?
Hvorfor i alverden er der noget i vejen med at holde med københavnske klubber bare fordi man kommer fra Jylland? Undskyld jeg siger det, men det er da den værste gang l*rt jeg længe har hørt... Så vidt jeg kan forstå på dig opfordre du folk til at støtte deres lokale klubber... Personligt kommer jeg fra Gråsten, en by som ikke engang har et stadion(vi har en fodboldbane der er tegnet op, ikke andet)... Hvis jeg vil se "professionel" fodbold skal jeg køre over en time for at se sønderjyske, en klub som ikke siger mig en skid...
Det er min mest lokale klub, som har spillere på kontrakt, derefter kommer hold som Esbjerg, FCM, OB...
Hvorfor i alverden må jeg ikke føle affektion for en klub, bare fordi den er adskilt geografisk fra mig?
Lige præcis, personligt kommer jeg fra Esbjerg, og jeg ser da også Esbjergs kampe. Men holdet jeg holder med i Danmark er FCK.
Det lyder måske underligt, men det kan dateres tilbage til B1903, da jeg har en kammerat som er søn af Ole Kjær, og Ole Kjær var jo med B1903 i Torino til en UEFA cup kamp, min ven var med og fik "venskaber" med bla. Johansen tvillingerne, Ullbjerg, Mio m.flere.
Jeg mødte disse spillere og fandt dem sympatiske og desuden spillede de noget super godt fodbold, derfor faldt det mig naturligt at holde med dem, at klubben så lå i Købenahvn var underordnet. Og at de senere skiftede navn til FC København er igen underordnet, på det tidspunkt var klubben allerede mit hold.
Men for at vende tilbage til de geografiske afstande, så er der INGEN herinde som må holde med United fordi vi ikke bor i Manchester, vi bor jo ikke en gang i England.
Fan kulturen er en sjov størrelse, man falder for en klub pga, forskellige ting og når man først har tabt sit hjerte så vil man altid følge klubben. Uanset om man bor i Manchester, DølleFjelde Musse eller Sidney.
United-Allan33
02-09-2007, 19:20
Lige præcis, personligt kommer jeg fra Esbjerg, og jeg ser da også Esbjergs kampe. Men holdet jeg holder med i Danmark er FCK.
Det lyder måske underligt, men det kan dateres tilbage til B1903, da jeg har en kammerat som er søn af Ole Kjær, og Ole Kjær var jo med B1903 i Torino til en UEFA cup kamp, min ven var med og fik "venskaber" med bla. Johansen tvillingerne, Ullbjerg, Mio m.flere.
Jeg mødte disse spillere og fandt dem sympatiske og desuden spillede de noget super godt fodbold, derfor faldt det mig naturligt at holde med dem, at klubben så lå i Købenahvn var underordnet. Og at de senere skiftede navn til FC København er igen underordnet, på det tidspunkt var klubben allerede mit hold.
Men for at vende tilbage til de geografiske afstande, så er der INGEN herinde som må holde med United fordi vi ikke bor i Manchester, vi bor jo ikke en gang i England.
Fan kulturen er en sjov størrelse, man falder for en klub pga, forskellige ting og når man først har tabt sit hjerte så vil man altid følge klubben. Uanset om man bor i Manchester, DølleFjelde Musse eller Sidney.
Efter min mening er det forkert at bo i Esbjerg og holde med FCK, men det er jo op til hver enkelt hvad som er rigtig eller forkert, og jeg synes så det er forkert...
Hvor.........er...........det..........klasse at Abramovich skrider fra stadionet, da Villa scorede til 2-0.. Fryd fryd fryd.. Nu ser det ikke så slemt ud i ligaen, vel? ;) vi vandt, Chelsea tabte og vi får Ronaldo tilbage næste kamp
VIGTIGT Villa! Vi, og Ronaldo, er TILBAGE!
Hvorfor er det mere forkert at føle affektion for FCK hvis man bor i Esbjerg, i forhold til at glæde sig over United når man bor i københavn(eller hvor du nu bor)... Det er da præcis det samme...
Holmskov
02-09-2007, 19:28
Efter min mening er det forkert at bo i Esbjerg og holde med FCK, men det er jo op til hver enkelt hvad som er rigtig eller forkert, og jeg synes så det er forkert...
Og hvis du flytter fra Århus til København for at læse eller lign. har du et seriøst problem. Den holder bare ikke.
Jeg bor i Aalborg (Nørresundby) og holder med FCK. Jeg boede de første 19 år af mit liv i en lille flække med 10.000 indbyggere uden nogen større by i nærheden med superligaklubber. Derfor er det et naturligt valg, at man i stedet begynder at holde med klubber af andre årsager end geografiske tilhørsforhold. Dog synes jeg, at Aab er en ok klub.
Holmskov
02-09-2007, 20:10
Jeg bor i Aalborg (Nørresundby) og holder med FCK. Jeg boede de første 19 år af mit liv i en lille flække med 10.000 indbyggere uden nogen større by i nærheden med superligaklubber. Derfor er det et naturligt valg, at man i stedet begynder at holde med klubber af andre årsager end geografiske tilhørsforhold. Dog synes jeg, at Aab er en ok klub.
Jamen så er du jo en "gummi-københavner" og du kommer fra en bondeby, og desuden ved du ikke noget om fodbold ??!!
United DK
02-09-2007, 20:20
AGF, Brøndby, FCK... tsk... tsk...
http://www.galehusetagf.dk/
www.bif-support.dk/sydsiden/
http://sidelinien.dk/
Så, nu kan der diskuteres om de tre ligegyldige klubber, mens vi andre diskuterer den klub der betyder noget, nemlig Manchester United!
AGF, Brøndby, FCK... tsk... tsk...
http://www.galehusetagf.dk/
www.bif-support.dk/sydsiden/
http://sidelinien.dk/
Så, nu kan der diskuteres om de tre ligegyldige klubber, mens vi andre diskuterer den klub der betyder noget, nemlig Manchester United!
Det kunne ikke siges bedre. Jeg kører efter princippet: Én klub!
Nu bor jeg i Vejle og hvis jeg skal på stadion, så skal det være for at drikke en bajer og se noget bold i et godt vejr. Jeg kan ikke få mig selv til at synge med på Vejle-sange, da jeg synes det virker en smule forræderisk.
Men fair nok, hvis andre kan støtte mere end en klub.
- Hvor var det stort at Chelski tabte point i dag. Så er vi kun 2 point fra Chelsea som jeg inden sæsonstarten regnede for værste konkurrent.
- Desværre sidder jeg med en voksende fornemmelse af at Liverpool i år for første gang kan gå hen og blive en seriøs mesterskabskandidat, dog skal man huske på at de allerede har mødt to oprykkerhold (Derby og Sunderland).
- Selvom Arsenal har fået en god start tror jeg ikke rigtig på at de holder i længden, selvom det sikkert nok skal vise sig at Henrys fravær slet ikke er så dårligt endda.
- Anyways, som det bliver nævnt er Ronaldo med til næste kamp, hvilket virkelig, virkelig får stor betydning på vores spil. Med ham og Saha tilbage har vi virkelig to spillere der formår at gøre vores spil uforudsigeligt og flydende som vi har manglet meget!
Også Neville vender snarligt tilbage, ifølge PhysioRoom.com den 15 september, altså muligvis allerede næste kamp mod Everton. Men ham får vi yderligere bevægelse i offensiven. Så det lysner helt sikkert.
(Utroligt hvordan billedet vender med to sejre i træk og et Chelsea-nederlag.:))
Fantastisk at Chelsea tabte idag, for jeg holder stadig på at det er dem vi skal kæmpe om mesterskabet imod.. Liverpool gøgler lidt heldigt rundt, men de holder ikke i længden.. Så snart CL starter så begynder det at kilde for neden på lille tykke Benitez..
Det bliver godt at få Ronaldo tilbage i øvrigt..
Spørgsmålet ligger også i bredden. Altså hvem, der kan holde til at have en skadesplaget trup. Der mener jeg, at United er klart bedst.
Lad os bare konstatere at det var en god runde for United. Næste runde får vi som flere andre er inde på Ronaldo tilbage, og Saha kan blive lidt mere fit så han kan holde 90 min.
Når det så er sagt vil vi se den "ægte" Tevez, når han får en makker oppe foran (Saha), så Tevez kan lave de dybe løb og gå med i det opbyggende spil, som en mere hængende angriber, det er her han har sin force og ikke som frontløber.
Jeg tror for alvor på at United er ved at komme i gang efter en point mæssig famlende start.
Holmskov
02-09-2007, 21:05
Spørgsmålet ligger også i bredden. Altså hvem, der kan holde til at have en skadesplaget trup. Der mener jeg, at United er klart bedst.
Præcis.
Vi så i dag hvad Chelsea er uden Terry og Lampard.
Don Kafai
02-09-2007, 21:13
Præcis.
Vi så i dag hvad Chelsea er uden Terry og Lampard.
Terry havde det da udmærket?
Thomas Hansen
02-09-2007, 21:22
Hehe tror at chelski blev blændede af ders nye grimme trøjer og lig pludselig troede at de var Barcelona, så fler gange mer end 1 chelski spiller på modstanderens bane halvdel!!!:lolol:
Holmskov
02-09-2007, 21:30
Terry havde det da udmærket?
My bad.
Han var bare så anonym jeg troede han var "væk". :D
United DK
02-09-2007, 21:36
My bad.
Han var bare så anonym jeg troede han var "væk". :D
Er centreforsvare ikke altid anonyme?
Holmskov
02-09-2007, 21:40
Er centreforsvare ikke altid anonyme?
Jo. Carragher er, men ikke Terry. Det var han dog idag.(respekt for at spille med en brækket tå)
Glimrende at Chelsea smed 3 point. Der er nu 2 point op til dem, så der er vel ingen grund til at snakke om krise osv, ang United som mange gerne vil have det til..
Men nu har vi et par svære kampe, ude mod Everton og Chelsea.
Tror ikke Liverpool og Arsenal er stabile nok over en hel sæson, men de vil være tættere med i kampen om titlen til maj end tidligere set.
PerRonaldo
03-09-2007, 11:38
Jeg forstår ikke hvorfor i bliver ved med at afskrive liverpool og Arsenal... Kan godt være de ikke er stabile over en hel sæson, men de har altså allederede noget at give af i forhold til os. I år mener jeg altså ikke at det kun er Chelsea vi skal kigge efter, for de to andre virker altså ikke helt dårlige.. Håber jeg tager fejl, men spillemæssigt halter vi altså efter i forhold til dem, så håber vi snart kommer igang og viser vores sande spil og score på vores chancer. Vi skal have fire point i de to næste kampe eller ser det sort ud!
nu har vi været dårlige i de sidste to kampe men alligevel har vi vundet.. og så gjorde chelsea os lige en tjeneste igår.. kampen mod everton om to uger er ekstremt vigtig - det ville ikke være godt at være 8 point efter liverpool efter 6 kampe.. vi er tvunget til at slå everton, der er ikke plads til flere svipsere foreløbigt..
Glory Man United
03-09-2007, 12:04
Jeg forstår ikke hvorfor i bliver ved med at afskrive liverpool og Arsenal... Kan godt være de ikke er stabile over en hel sæson, men de har altså allederede noget at give af i forhold til os. I år mener jeg altså ikke at det kun er Chelsea vi skal kigge efter, for de to andre virker altså ikke helt dårlige.. Håber jeg tager fejl, men spillemæssigt halter vi altså efter i forhold til dem, så håber vi snart kommer igang og viser vores sande spil og score på vores chancer. Vi skal have fire point i de to næste kampe eller ser det sort ud!
Måske fordi, der kun er spillet 5 kampe? Både Assnal og Liverfool sluttede 21 (enogtyve!!!) points efter sidste år. Jeg er ikke i tvivl om, at Chelski og United skal kæmpe om guldet igen i år! Selvfølgelig kommer de nærmere, men jeg synes stadigvæk, at de over en længere periode skal vise stabilitet, før jeg tror på dem!!!!
nu har vi været dårlige i de sidste to kampe men alligevel har vi vundet.. og så gjorde chelsea os lige en tjeneste igår.. kampen mod everton om to uger er ekstremt vigtig - det ville ikke være godt at være 8 point efter liverpool efter 6 kampe.. vi er tvunget til at slå everton, der er ikke plads til flere svipsere foreløbigt..
Vi skal slå Everton i weekenden! der er ikke plads til ret mange pointtab, i de næste mange, mange kampe - vi kan ikke blive ved med at håbe på at, Chelsea og de andre tophold, taber point
liverpool har jeg set både mod sunderland, toulouse og derby, og selvom to af dem ikke er den vilde modstand, så har de i de kampe lavet 12 mål, og spillet rigtig godt, og OFFENSIVT.
De har i gerrards fravær spillet en ren 4-4-2. De skaber massere af chancer, og spiller i højt tempo. Og deres mange nye gutter, som ikke har spillet premier league de falder ind med det samme. Så vi kan godt stoppe vores undskyldninger langt væk. Hvis man har det høje niveau så er bolden stadigvæk formet på samme måde i alle lande. Er virkelig skuffet over hvordan vi kan spille så ringe i år mod forholdsvis overkommelige modstandere. Vi spiller jo chelsea-bold i øjeblikket.
Glory Man United
03-09-2007, 13:00
@Robinho.....Du har jo vænnet dig til, at United skal spille godt og få 3 points hver gang. Intet galt med det. Men du glemmer altså det faktum, at United har haft stort alle offensive kræfter ude med skader og karantæner, så de forreste pladser har været helt nye spillere (Nani, Anderson og Tevez), reserver (eagles) og uvante placeringer (Giggs).
Jeg undskylder ingenting. Jeg har også været skuffet, men husk også at i de 3første kampe var ikke ligefrem tilsmilet af heldet. Faktisk har det i mine øjne været i de to seneste kampe (6 points) som spillemæssigt har været dårligst. Jeg gentager mig selv: Liverfool bliver IKKE mestre i år!
United DK
03-09-2007, 13:21
Jeg tror det er dumt, at undervurdere Liverpool, for jeg tror de langt om længe har et hold, der kan spille med om mesterskabet, og sidste sæson kan man ikke måle efter, for vi sluttede jo også langt efter Chelsea i 2005/06 sæsonen, men alligevel blev vi mestre sæsonen efter.
Nu skal vi jo også selv lige ordentlig igang, før vi begynder at tale Liverpool ned.
Glory Man United
03-09-2007, 13:29
Jeg tror det er dumt, at undervurdere Liverpool, for jeg tror de langt om længe har et hold, der kan spille med om mesterskabet, og sidste sæson kan man ikke måle efter, for vi sluttede jo også langt efter Chelsea i 2005/06 sæsonen, men alligevel blev vi mestre sæsonen efter.
Nu skal vi jo også selv lige ordentlig igang, før vi begynder at tale Liverpool ned.
Lidt sjovt du underskriver dig med:
"Jeg er 100% sikker på, at vi vinder mesterskabet!" med den holdning:confused:
United DK
03-09-2007, 13:34
Lidt sjovt du underskriver dig med:
"Jeg er 100% sikker på, at vi vinder mesterskabet!" med den holdning:confused:
Jamen jeg er 100% sikker på, at vi vinder mesterskabet, men derfor undervurdere jeg ikke modstanderne.
PerRonaldo
03-09-2007, 13:46
liverpool har jeg set både mod sunderland, toulouse og derby, og selvom to af dem ikke er den vilde modstand, så har de i de kampe lavet 12 mål, og spillet rigtig godt, og OFFENSIVT.
De har i gerrards fravær spillet en ren 4-4-2. De skaber massere af chancer, og spiller i højt tempo. Og deres mange nye gutter, som ikke har spillet premier league de falder ind med det samme. Så vi kan godt stoppe vores undskyldninger langt væk. Hvis man har det høje niveau så er bolden stadigvæk formet på samme måde i alle lande. Er virkelig skuffet over hvordan vi kan spille så ringe i år mod forholdsvis overkommelige modstandere. Vi spiller jo chelsea-bold i øjeblikket.
Enig. Har også set liverpools kampe og de spiller faktisk rigtig god fodbold, som jeg skrev i et tidligere indlæg har de super hurtige og tekniske spiller i babel pennant og torres, og det fungere altså bare 100%. Jeg mener vi har byttet med liverpool rent spillemæssigt.. I sidste sæson var det os der spillede sprudlende bold og udspillede holdene på samme måde som Liverpool gør, i år har vi spillet okay i de kampe vi ikke har vundet, men spillet af lort til i de to kampe vi har vundet.. Jeg mener liverpool også har en chance fordi de har så mange strenge at spille på og de har så mange forsellige typer i deres trup, de har høje spillere, tekniske spillere, hurtige spillere og spillere der fighter og står godt defensivt.. Det må da være den komplette sammensætning af en trup, og det har de i år!
Vi har selv en hamrende stærk trup, men hvis alle vores nye spillere skal hen og spilles ind, jamen så tager det bare for lang tid før vi kommer igang! Jeg forstår ikke hvordan Liverpool de har fået deres spillere kørt så hurgtigt ind i forhold til os... Vi bruger den klamme undskyldning, men hvis vi samligner os med liverpool så har voronin torres og babel da klaret sig betydeligt bedre end tevez og nani, hargo har gjort det okay og anderson er ude for bedømmelse. Tevez har spillet en sæson i Pl. men er så absolut ikke faldet til i united nani skal have tid, men hvis han er ligeså god som Ronaldo, så skal han da til at komme lidt igang, var det ikke første sæson Ronaldo blev årets spiller i klubben?
@Robinho.....Du har jo vænnet dig til, at United skal spille godt og få 3 points hver gang. Intet galt med det. Men du glemmer altså det faktum, at United har haft stort alle offensive kræfter ude med skader og karantæner, så de forreste pladser har været helt nye spillere (Nani, Anderson og Tevez), reserver (eagles) og uvante placeringer (Giggs).
Jeg undskylder ingenting. Jeg har også været skuffet, men husk også at i de 3første kampe var ikke ligefrem tilsmilet af heldet. Faktisk har det i mine øjne været i de to seneste kampe (6 points) som spillemæssigt har været dårligst. Jeg gentager mig selv: Liverfool bliver IKKE mestre i år!
ja ronaldo fik jo på sin første halve time i united virkelig folk op ad stolen i 4-0 kampen mod bolton. Har set wesley sneijder brillere her i starten for madrid, og han har ikke spillet særlig lang tid i klubben. Yaya Toure er også startet stærkt for Barce. Der er ikke en sikker vinder hver gang at et nyindkøb kan gemme sig bagved "tilvænningskiltet" når de spiller dårligt. Dygtige spillere skal kunne bidrage med et eller andet fra starten af. Forlanger ikke de finder hinanden i mørke som ronaldo og rooney gør, men noget mere end det vi har set indtil nu skal på bordet. Bortset fra Hargreaves som jeg synes gør det flot
Glory Man United
03-09-2007, 14:35
ja ronaldo fik jo på sin første halve time i united virkelig folk op ad stolen i 4-0 kampen mod bolton. Har set wesley sneijder brillere her i starten for madrid, og han har ikke spillet særlig lang tid i klubben. Yaya Toure er også startet stærkt for Barce. Der er ikke en sikker vinder hver gang at et nyindkøb kan gemme sig bagved "tilvænningskiltet" når de spiller dårligt. Dygtige spillere skal kunne bidrage med et eller andet fra starten af. Forlanger ikke de finder hinanden i mørke som ronaldo og rooney gør, men noget mere end det vi har set indtil nu skal på bordet. Bortset fra Hargreaves som jeg synes gør det flot
Det er let for Sneijder at gå en på et klassehold. Men kig på de 4 offensive i lørdags: Eagles, Anderson, Nani, Tevez......3 nyindkøb + 1 der vel har 4-5 kampe. Du kan ikke forvente, at de skal kunne udgøre bare i nærheden af kvartetten fra sidste år: Giggs, Ronaldo, Rooney og Saha.
Det var jo nok ikke meningen, at Nani skulle spille så meget. Man kan ikke gardere sig mod, Sahas skade trak ud, Ronaldo fik karantæne og Rooney brækkede foden. Dertil er Park langtidsskadet og Solskjær er stoppet.
Uheldene er væltet ned over os. Men selv om spillet ikke har været specielt godt kommer pointsene nu. Og Chelski er kun 2 points foran os!
Stay positive boys. Ronaldo er med næste gang, og Rooney er ikke så langt væk heller ;)
Don Kafai
03-09-2007, 14:49
Etablerede spillere som Hargreaves og Tevez bør man have forventninger til og her har Tevez skuffet.
Nani og Anderson er purunge og kan de bare lære en smule første år er det perfekt.
mht mesterskabskampen ser Liverpool stærkest ud lige pt. Alle top-4 hold har ikke fået deres spil igang overhovedet endnu, men Liverpool har formået at lave flest mål. Mange flere end de andre endda.
Det spændende bliver om Liverpool kan holde den hele vejen. Jeg tror personligt de holder den langt hen ad vejen, men jeg er endnu ikke overbevist om de står med guldet i sidste runde. United skal nok få en stime, Chelsea skal nok få en stime og Arsenal samler nok også en del point sammen. Tror de 4 følges langt hen ad vejen, og så stikker 2 af omkring marts/april. Jeg håber den ene af de 2 er United, men spiller vi ikke bedre end det vi hidtil har så bliver det Chelsea og Liverpool der afgører det mellem sig..
Selvfølgelig kan Liverpool gå ned på et tidspunkt, alle hold oplever formdyk. At sige at Liverpool ikke har bredden lugter af at man ikke ved hvem de har til rådighed.
Desuden er det værd at bemærke at ser man bort fra de første 3 måneder, så har Liverpool været bedst eller lige så god som noget andet hold resten af sæsonen, de sidste 2 sæsoner vel at mærke. Liverpool plejer altså at have en svag start og en god midt + slutning.
Uanset hvad så bliver opgøret i PL langt mere tæt end de tidligere år og der er mange hold der kan presse sig på til en CL plads end før.
Normalt har et svagt Liverpool eller Arsenal alligevel kunnet få sig en CL billet. Det tror jeg ikke man kan mere. Der er mere konkurrence mellem nummer 3 og 8 end før.
Don Kafai
03-09-2007, 15:07
Selvfølgelig kan Liverpool gå ned på et tidspunkt, alle hold oplever formdyk. At sige at Liverpool ikke har bredden lugter af at man ikke ved hvem de har til rådighed.
Vel at mærke er også at United har haft et sværere program end de andre hold. Man kan måske sige at Portsmouth og Pompey er nemme på papiret, men historien taler for at det er Uniteds største drillepinde. Så vidt jeg husker har United tabt 3 gange i pompey de sidste 5 år og kun vundet 1 gang. City er også et svært hold for united at have med at gøre ude.
Tottenham er altid svære på OT, og kun Sunderland har været en relativ nem kamp.
fx ved jeg Bolton altid driller Arsenal og Liverpool og de kampe plejer at være 3 sikre point til United, så det er først der jeg regner med I smider nogle point. Ikke mod hold som Derby og Sunderland.
Næste kamp er det Goodison og så gælder det Chelsea. Kan United få 4 point i de 2 kampe er det egentlig fint nok, for så kan de passende starte en stime i de opkomne lettere kampe hvor Liverpool, Chelsea og Arsenal har svære kampe og med garanti smider point.
PerRonaldo
03-09-2007, 15:08
Det er let for Sneijder at gå en på et klassehold. Men kig på de 4 offensive i lørdags: Eagles, Anderson, Nani, Tevez......3 nyindkøb + 1 der vel har 4-5 kampe. Du kan ikke forvente, at de skal kunne udgøre bare i nærheden af kvartetten fra sidste år: Giggs, Ronaldo, Rooney og Saha.
Det var jo nok ikke meningen, at Nani skulle spille så meget. Man kan ikke gardere sig mod, Sahas skade trak ud, Ronaldo fik karantæne og Rooney brækkede foden. Dertil er Park langtidsskadet og Solskjær er stoppet.
Uheldene er væltet ned over os. Men selv om spillet ikke har været specielt godt kommer pointsene nu. Og Chelski er kun 2 points foran os!
Stay positive boys. Ronaldo er med næste gang, og Rooney er ikke så langt væk heller ;)
Jeg vil jo mene at nani har haft nemmere forudsætniner end ronaldo havde.
1. Ronaldo var yngre og alligevel skulle han præstere fra start og gjorde det!
2.Han fik trøje nr. 7 , som ligger et kæmpe pres og skulle løfte arven fra Beckham og gjorde dette.
Nani har ikke levet op til dette overhovedet, han skulle løfte holdet i de tre kampe vi har manglet ronaldo, og det har han overhovedet ikke kunne. Men så må forklaringen jo være at Ferguson sagde til Ronaldo, du skal spille fra dag 1, hvor han har sagt til nani at han ikke skulle spille så meget til at starte med. Så giver det nemlig mening det du skriver...
Martinsen
03-09-2007, 15:18
2.Han fik trøje nr. 7 , som ligger et kæmpe pres og skulle løfte arven fra Beckham og gjorde dette.
Nani har ikke levet op til dette overhovedet, han skulle løfte holdet i de tre kampe vi har manglet ronaldo, og det har han overhovedet ikke kunne. Men så må forklaringen jo være at Ferguson sagde til Ronaldo, du skal spille fra dag 1, hvor han har sagt til nani at han ikke skulle spille så meget til at starte med. Så giver det nemlig mening det du skriver...
forstår slet ikke du roser Ronaldo så meget for hans første sæsoner i klubben, den eneste sæson hvor jeg vil sige at han har været en gevinst for holdet var i sidste sæson... og der var han det i den grad, for han var helt fantastisk sidste sæson... men sidste sommer havde jeg med glæde solgt ham, for en masse penge til Madrid synes overhovedet ikke han løftede vores spil på nogen måde, tværtimod han sænkede det hver gang han fik bolden... men det ændrede sig heldigvis sidste sæson, og nu er jeg lykkelig for at have ham i truppen, for han er en meget stor del af vores hold...
Kan godt være at Nani har " følt" et pres, fordi han lige pludselig skulle ind og være en afgørende spiller.. Du siger han ikke har kunne løfte holdet.. Hvem har så? Hargo? Efter min mening har Nani klart været en af vores bedste spiller mens de to "wonderboys" er ude..
PerRonaldo
03-09-2007, 15:29
forstår slet ikke du roser Ronaldo så meget for hans første sæsoner i klubben, den eneste sæson hvor jeg vil sige at han har været en gevinst for holdet var i sidste sæson... og der var han det i den grad, for han var helt fantastisk sidste sæson... men sidste sommer havde jeg med glæde solgt ham, for en masse penge til Madrid synes overhovedet ikke han løftede vores spil på nogen måde, tværtimod han sænkede det hver gang han fik bolden... men det ændrede sig heldigvis sidste sæson, og nu er jeg lykkelig for at have ham i truppen, for han er en meget stor del af vores hold...
Han tog alle med storm i hans første sæson og blev hva jeg husker kåret som årets spiller i klubben. Ja han havde en sæson før sidste hvor det slet ikke fungerede, men der foregik så meget oppe i hovedet på ham med hans fars død anklagerne imod ham osv osv., og det var bare en off sæson, som kulminerede med slutrunde hvor han var tæt på exit united.. Men den sæson har gjort ham til den han er i dag, verdens måske bedste spiller!
PerRonaldo
03-09-2007, 15:31
Kan godt være at Nani har " følt" et pres, fordi han lige pludselig skulle ind og være en afgørende spiller.. Du siger han ikke har kunne løfte holdet.. Hvem har så? Hargo? Efter min mening har Nani klart været en af vores bedste spiller mens de to "wonderboys" er ude..
Der er ikke noget der er løftet tvært imod.. De tre kampe hvor vi har manglet Ronaldo er der ikke nogen der har taget over, jeg tror virkelig han gør hvad han kan, men han har altså ikke løftet noget som helst for alle har spillet under nivuea. Hargo er den der har gjort det bedst vil jeg mene...
Lorensen
03-09-2007, 15:55
Føj for helvede, hvor spillede Real Madrid godt i går!
Det er godt nok længe siden jeg har set dem spille sådan, og så manglede de endda Robben. Uhyggeligt !
Martinsen
03-09-2007, 16:11
Han tog alle med storm i hans første sæson!
ikke mig ihvertfald :) bevares han havde da en meget flot debut hvor han drev gæk med Boltons forsvar, men ellers synes jeg godt nok der var langt mellem snapsene... og han var alt for ineffektiv, hans finter var helt sikkert flotte at se på, men han fik jo intet ud af det... det blev for meget, og så blev han tacklet i sidste ende...
Føj for helvede, hvor spillede Real Madrid godt i går!
Det er godt nok længe siden jeg har set dem spille sådan, og så manglede de endda Robben. Uhyggeligt !
Ja for helvede.. det var vildt.. selvom der kun er gået to runder så vil jeg da gerne udnævne dem til mestre hvis de fortsætter på den måde.. og føj for et frisparksmål snjeider lavede.. var der nogen der sagde beckham??
Er der forresten nogen der ved om der er hold i at Drogba er skadet?? det står på Physioroom.com men ved ikke om det passer??
schousboe9
03-09-2007, 16:57
Han udgik af Villa-kampen, men hvor slemt det er ved jeg ikke...
Nok bare lidt surmuleri over at have tabt kampen.
...men lækkert hvis han skal lægge sig til ro i et par uger.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73246
UJrHkMc5_J8
Nuff said...
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73246
http://www.youtube.com/watch?v=UJrHkMc5_J8
Nuff said...
Han går hårdt til den, og får mange gule kort - så det er vel fair nok :D
Han går HÅRdt til den
var det en lille joke hehe
United DK
05-09-2007, 13:23
Her er én af grundene til, at jeg ikke bryder mig særlig meget om svenskere.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73248
Glory Man United
05-09-2007, 13:39
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73248
Måske ikke....men ingen tvivl om at deres landshold er bedre end det tamme hold, vi stiller med
Måske ikke....men ingen tvivl om at deres landshold er bedre end det tamme hold, vi stiller med
Det må jeg nok desværre give dig ret i - det bliver svært for DK, da Sverige har nogle klassespillere flere end os, på nogle væsentlige pladser
var det en lille joke hehe
Ja, det var en lille jokes :D
SantasLittleHelper
06-09-2007, 10:39
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73248 Det ironiske er så at den danske presse også overvurderer det danske landshold helt op i skyerne med verdensstjernerne Jon Dahl og Dennis Rommedahl og ikke mindst Sørensen og Helveg... Hvis jeg skulle sætte det danske hold op mod det svenske som aftonbladet har gjort, ville der ærligt talt ikke være specielt stor forskel på nær et par enkelte stjerner. Specielt sveriges angreb er off the scale i forhold til vores eget.
Det ironiske er så at den danske presse også overvurderer det danske landshold helt op i skyerne med verdensstjernerne Jon Dahl og Dennis Rommedahl og ikke mindst Sørensen og Helveg... Hvis jeg skulle sætte det danske hold op mod det svenske som aftonbladet har gjort, ville der ærligt talt ikke være specielt stor forskel på nær et par enkelte stjerner. Specielt sveriges angreb er off the scale i forhold til vores eget.
må give dig ret. De er bedre end os på næsten alle pladser. Hvis christian poulsen havde været med er han dog bedre end linderoth men nu, så kan jeg ikke se så mange måder vi vinder den kamp på.
Jeg tror på dansk sejr, men det bliver svært med Elmander og Zlatan i topform for svenskerne, mod et dansk forsvar der sejler.
Holmskov
06-09-2007, 19:21
Tror på svensk sejr, og jeg tror på Morten Olsen efter kampen vil udtale " vi spillede en god kamp".
Der skal ændringer til både på banen og på trænerposten.
Er også alvorligt bange for at danskerne taber lørdag, og dermed gør det næsten umuligt at kvalificere sig til EM.
Det sejlende forsvar bliver det største problem. Synes det er ærgerligt, for som jeg ser det har vi sgu et landshold der virkelig kan spille en god omgang bold:
- Vi vandt sidste år en træningskamp mod Portugal på BIFs hjemmebane, og selvom det var en træningskamp, var samtlige af vores mål jo gennemspillede og i høj klasse.
- Derudover havde vi jo et virkelig flot comeback mod svenskerne i parken.
I det hele taget synes jeg flere gange vi har set at vi har et landshold der virkelig kan spille.
Efter sidste landskamp er det dog svært at være så optimistisk.
United DK
06-09-2007, 21:19
Han er godt nok et Liverpool-svin (;)), men denne gang viser han klassen. :D
http://www.bt.dk/article/20070906/sport02/70906045/
Haha ja, jeg læste den tidligere i dag, og jeg må sige, at jeg elsker hans arrogance :D
Super-Duper-Zlatan sur og tvær og mål-løs i 9 kampe.
jawharacoralia
08-09-2007, 08:40
den her traed oprettes for at man kan diskuterer alle konkurenternes (rivaler) bedste spillere..ikke bare fordi vi er united saa skal det betyde at man ikke kan lide nogen af de andre spilllere...for eksempel,nogen af mine ynglings spillere spiller ude i rival klubberne :
i chelski:er vist den klub jeg ikke har nogen decideret ynglingspillere i ,men de har en joe cole som er den type spiller som bare elsker chelski og ikke vil spille for andre klubber..en god og aerlig spiller..
i liverfool:har vi self. Mr.Gerrard,som er en fantastisk holdspiller,en rigtig roy keane som gi'r alt hvad han har for sit hold....ellers saa er der ogsaa D.Agger som imo er en af verdens bedste midterforsvarer....
i man chitty:jeg er vild med Micah Richards men problemet er bare jeg ved ikke helt hvad for en position han spiller.....da han spillede imod os var han midterforsvarer,paa landsholdet er han hoejreback hvilket han goer rigtig flot...men nogen andre vurderer ham til at vaere def.midt eller central.midt...men det han goer er han bare god til..
i arsenal:har vi min ynglings central midtbanespiller:FRANCESC FABREGAS....en komplet spiller med et meget stort potentiale... :)
HVAD MED JER???
ps:nu haaber jeg ikke at jeg faar slagfor den her traad heh
den her traed oprettes for at man kan diskuterer alle konkurenternes (rivaler) bedste spillere..ikke bare fordi vi er united saa skal det betyde at man ikke kan lide nogen af de andre spilllere...for eksempel,nogen af mine ynglings spillere spiller ude i rival klubberne :
i chelski:er vist den klub jeg ikke har nogen decideret ynglingspillere i ,men de har en joe cole som er den type spiller som bare elsker chelski og ikke vil spille for andre klubber..en god og aerlig spiller..
i liverfool:har vi self. Mr.Gerrard,som er en fantastisk holdspiller,en rigtig roy keane som gi'r alt hvad han har for sit hold....ellers saa er der ogsaa D.Agger som imo er en af verdens bedste midterforsvarer....
i man chitty:jeg er vild med Micah Richards men problemet er bare jeg ved ikke helt hvad for en position han spiller.....da han spillede imod os var han midterforsvarer,paa landsholdet er han hoejreback hvilket han goer rigtig flot...men nogen andre vurderer ham til at vaere def.midt eller central.midt...men det han goer er han bare god til..
i arsenal:har vi min ynglings central midtbanespiller:FRANCESC FABREGAS....en komplet spiller med et meget stort potentiale... :)
HVAD MED JER???
Du får ikke slag, for denne tråd, for min side af :D
Men jeg har ikke nogle ynglingsspillere for andre klubber i England, men jeg synes da at dem du nævner, fra konkurenterne, er nogle rigtig gode spiller
Mht. Richards, kan han spille højreback (som er hans favouritposition), midterforsvar og def.midtbane - og Agger, skal nok gå hen og blive en af verdens bedste midterforsvar!
HVAD MED JER???
Du får ikke slag for tråden, men lidt slag skal du ha.. haha.. jeg ser bestemt ikke agger som verdens bedste midterforsvarer.. han er god ingen tvivl om det og han har potientiale, men han mangler en del stadigvæk og han er ikke helt stabil nok endnu.. Gerrard= Keane.. det tror jeg næppe.. ville ikke bytte kean for gerrard.. gerrard er god men bestemt ikke så god som mange gør ham til.. Micah Richards er jeg helt enig i.. en af de bedste midterforsvarer i england hvis ikke den bedste, han har en fremragende evne til at lukke en angriber helt ned.. og til sidst fabregas.. han er en kanon spiller.. stadig meget ung, men spillet utroligt voksent syntes jeg.. bliver en kæmpe spiller..
jawharacoralia
08-09-2007, 13:26
[QUOTE=Kofoed;20399]Du får ikke slag for tråden, men lidt slag skal du ha.. haha.. jeg ser bestemt ikke agger som verdens bedste midterforsvarer.. han er god ingen tvivl om det og han har potientiale, men han mangler en del stadigvæk og han er ikke helt stabil nok endnu.. Gerrard= Keane.. det tror jeg næppe.. ville ikke bytte kean for gerrard.. gerrard er god men bestemt ikke så god som mange gør ham til.. QUOTE]
agger:jeg sagde godt nok at han er éN af verdens bedste midterforsvarer,ikke den bedsteheh
gerrard/keane:jeg ville heller ikke byte gerrard for keane men det jeg mente var at gerrard er lidt den samme type spiller...gi'r 100% hver kamp og elsker sin klub overalt paa jorden..den forskel der er paa dem begge er bare at gerrard imo er lidt mere offensiv end keane.
Gerrard elsker Liverpool så længe de bliver ved med at forhøje hans løn.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_2340964,00.html
http://www.skysports.com/story/0,19528,11668_2341009,00.html
http://www.skysports.com/story/0,19528,11668_2341133,00.html
Når man læser sådan nogen nyheder, fatter man ikke at de forguder ham sådan i Liverpool. Det må de selvfølgelig også selvom.
agger:jeg sagde godt nok at han er éN af verdens bedste midterforsvarer,ikke den bedsteheh
gerrard/keane:jeg ville heller ikke byte gerrard for keane men det jeg mente var at gerrard er lidt den samme type spiller...gi'r 100% hver kamp og elsker sin klub overalt paa jorden..den forskel der er paa dem begge er bare at gerrard imo er lidt mere offensiv end keane.[/QUOTE]
Hovsa.. min fejl.. læste det som om du mente han var DEN bedste.. og det med at gerrard elsker liverpool kan vel diskuteres.. han har været ved at smutte mange gange pga løn, men når de så åbner pengekassen så bliver han sjovt nok alligevel.. og jeg syntes liverpool klarer sig fint uden ham...
Holmskov
08-09-2007, 17:23
Så fører England 1-0 over Israel. Flot mål af SWP. "Rocking"
Men jeg har bare et at sige efter de første 20 minutter. Køb Micah Richards NU!! Øv hvor er han stærk.
United DK
08-09-2007, 17:25
England - Israel, startopstillinger:
England
Robinson
Richards - Rio - Terry - A. Cole
Wright-Phillips - Gerrard - Barry - J. Cole
Owen - Heskey
Israel
Itzhaki
Katan - Tal - Benado - Badir - Benayoun
Ziv - Gershon - Ben Haim - Shpungin
Awat
--------------------------------------------------------------------------
Jeg kan da også lige fortælle, at Johnny Evans starter inde for Nordirland, der møder Letland i Riga.
Kom nu Israel! England exit og sommerferie til vores spillere.
Holmskov
08-09-2007, 17:27
England - Israel er lige gået i gang, og sådan her stiller de to hold op:
England
Robinson
Richards - Rio - Terry - A. Cole
Wright-Phillips - Gerrard - Barry - J. Cole
Owen - Heskey
Israel
Itzhaki
Katan - Tal - Benado - Badir - Benayoun
Ziv - Gershon - Ben Haim - Shpungin
Awat
--------------------------------------------------------------------------
Jeg kan da også lige fortælle, at Johnny Evans starter inde for Nordirland, der møder Letland i Riga.
Kampen er 28 minutter gammel og England fører 1-0.
United DK
08-09-2007, 17:29
Kampen er 28 minutter gammel og England fører 1-0.
Jeg ved det. Jeg havde ved en fejl kommet til, at placere indlægget i tråden "andre spillere", og da jeg lavede indlægget, var der kun spillet omk. otte minutter af England-kampen.
United DK
08-09-2007, 17:31
Kom nu Israel! England exit og sommerferie til vores spillere.
Den sommerferie de har haft her i sommer, har umiddelbart ikke gavnet, ift. den manglende sommerferie i 2006, grundet VM-slutrunden.
Den sommerferie de har haft her i sommer, har umiddelbart ikke gavnet, ift. den manglende sommerferie i 2006, grundet VM-slutrunden.
Det ved jeg nu ikke. Fælles for alle vores kampe er vores manglende skarphed, hvilket kun er naturligt, når vi spiller med en totalt uprøvet sammensat offensiv + at stort set alle vores angribere har været skadet.
Danielsen
08-09-2007, 17:50
Vi har da skrämmende, få spillerer på det engelske landshold!!
At, Carrick ikke spiller...forstår jeg så ikke!? Owen -går jeg ud fra- er ikke helt klar. Men ellers, så er det vel kun, Rooney (når han er klar) og Gary Neville (og Brown, på det yderste mandat).....
Holmskov
08-09-2007, 18:01
At, Carrick ikke spiller...forstår jeg så ikke!? Owen -går jeg ud fra- er ikke helt klar. Men ellers, så er det vel kun, Rooney (når han er klar) og Gary Neville (og Brown, på det yderste mandat).....
Tror Gaz for mere end svært ved at spille sig på igen hvis Richards fortsætter som han gør. Han er godt nok imponerende.
Aquarium
08-09-2007, 18:02
hvor mange spillere har de andre hold? liverpool har carrager og gerrard. chelski har cole, cole, wright phillips og terry. united har carrick, rooney, neville, owen hergreaves og ferdinand. men du har ret idag har vi kun ferdinand på banen. hvis alle spillere er klar så har vi de fleste antal spillere. idag har chelski det. er ikke i tvivl om at vi har owen, rooney, ferdinand og neville til en england kamp når de kan spille.
Danielsen
08-09-2007, 18:08
hvor mange spillere har de andre hold? liverpool har carrager og gerrard. chelski har cole, cole, wright phillips og terry. united har carrick, rooney, neville, owen hergreaves og ferdinand. men du har ret idag har vi kun ferdinand på banen. hvis alle spillere er klar så har vi de fleste antal spillere. idag har chelski det. er ikke i tvivl om at vi har owen, rooney, ferdinand og neville til en england kamp når de kan spille.
Rigtigt!
Men som, Holmskov, siger (og jeg ser ikke kampen) så er Richards nok Neville's aflöser...eller Rio's ;) Og det siger jeg, på baggrund af hans PL kampen...
Chelsea har jo også Fat Frank.....
Owen til 2-0 så er der da ikke et öje tört på Wembley!!
fuck hvor er owen vild.. kanon mål af ham hvor han tager den op fra jorden vender en halv omgang og bolden får lov til at røre jorden en gang hvorefter han halvflugter den i målet uden chance for målmanden..
Han er ligesom vores saha.. kan godt være han er meget skadet, men når han så kommer tilbage så scorer han altså med det samme.. ham kunne vi godt bruge som en 4 angriber, selvom jeg tror han er meget fast besluttet på at blive i newcastle..
Holmskov
08-09-2007, 18:23
1-0 ved SWP
http://www.youtube.com/jp.swf?video_id=Tm2pjIiHisQ&eurl=http%3A//www.soccerpulse.com/forum/index.php%3Fshowtopic%3D135786&iurl=http%3A//img.youtube.com/vi/Tm2pjIiHisQ/default.jpg&t=OEgsToPDskJO4jiokuF-wfR1EkQQ7IGu
Og så scorede Richards til 3-0 på hovedstød. Manden er vild.
Skotland vandt 3-1 over litauen.. Fletcher spillede hele kampen og fik et gult kort..
Micah har lige kronet en kanon kamp med et mål.. 3-0 til england.. han er fremtidens mand.. eller nutidens for den sags skyld..
Zlatan er godt nok en sløv fætter at høre på :D
Holmskov
08-09-2007, 18:49
Hvad laver Helveg på det hold??
Thomas Sørensen - Thomas Helveg, Martin Laursen, Daniel Agger, Niclas Jensen - Daniel Jensen, Leon Andreasen, Thomas Kahlenberg - Dennis Rommedahl, Jon Dahl Tomasson, Jesper Grønkjær
En typisk Morten Olsen dumhed. Vi så det også med René Henriksen i sin tid. Han var godt nok heller ikke noget at skrive hjem om.
Morten Olsen: Erfaring > Evner.
Christensen
08-09-2007, 18:51
Hvor er Danmark til grin! Helveg i startopstillingen?! Hvad sker der? Vi burde da have bedre spillere til den højreback end Helveg. Manden er færdig og har ikke landsholdsniveau længere.. tsk tsk
Holmskov
08-09-2007, 18:53
Owen 2-0
http://uk.youtube.com/watch?v=McVjyqvkJ3M
Lorensen
08-09-2007, 18:54
Hvor er Danmark til grin! Helveg i startopstillingen?! Hvad sker der? Vi burde da have bedre spillere til den højreback end Helveg. Manden er færdig og har ikke landsholdsniveau længere.. tsk tsk
Hvem skulle det være da ? Rommedahl ? :/
Christensen
08-09-2007, 18:58
Ville meget hellere se Brian Priske eller Bøgelund (ved ikke om han er klar?) på den plads.
Don Kafai
08-09-2007, 18:58
Jeg er glad for opstillingen... Godt set af Olsen for en gangs skyld.
(ja ok, måske lige udover helveg) men offensivt ville jeg have stillet på præcist samme måde...
Flot mål af Owen. Godt at se ham i målhumør igen. Han er en verdensklasseangriber.
Godt at England er tilbage på sporet igen. Det vil være meget trist med en slutrunde uden dem, mens det nok vil gavne os selv med vores spillere for en pause. Nu må vi Danmark også lige vinde for at bevare håbet om at komme til EM. Nederlag og vi er 99% ude, mens vi er inde igen i varmen med sejr. Kom så!
Flot mål af Owen. Godt at se ham i målhumør igen. Han er en verdensklasseangriber.
Super flot mål.
Og hvor må jeg dog sige at England i dag spillede drømmebold, sjældent har jeg set så godt fodbold, og det er næsen årtier siden England har præsteret så flot pasningsspil.
Det var en super hold præstation, hvor Shaun Wright Philips og Emilie HEskey skilte sig ud sammen med Micah Richards.
Danielsen
08-09-2007, 19:55
Hold op, en kasse af Sneijder!!! Kanon frispark fra ca 30 meter
Jeg hader Grønkjær. Han minder mig om Ronaldo i hans første United-sæsoner.
Holmskov
08-09-2007, 21:10
Grønkjær er direkte ynkelig. Et tudefjæs er hvad han er.
Kom nu Danmark for seven. Giv os en sejr!! Ruud har iøvrigt garnet for Holland nu her.
Lorensen
08-09-2007, 21:30
Klasse kamp ! Intet mindre. Jeg sad godt nok helt ude på sofakanten op til flere gange af bar spænding.
United DK
08-09-2007, 21:30
Der er sikkert mange der er uenige, men jeg synes ikke en slutrunde er det samme uden Danmark, for hvem fanden skal man holde med?!
Rødt kort til Alonso ude mod Island.. det lover godt!
United DK
08-09-2007, 21:31
Kom så Island for satan!
United DK
08-09-2007, 21:47
Island foran 1-0! :D
Don Kafai
08-09-2007, 21:47
KOM NU PORTUGAL..... Jeg har dem med 2 mål...
jeg har en kupon med systemspil 2/6 og de 5 kampe er færdigspillet hvoraf 4 var rigtige:D
Vinder Portugal med 2 så er jeg aftenens lykkeligste mand...
NICE ISLAND 1-0
United DK
08-09-2007, 21:49
Polen foran 1-0...
Don Kafai
08-09-2007, 21:50
Vinder Portugal med 2 så er jeg aftenens lykkeligste mand...
2 mins efter:
Polen foran 1-0...
Fuck jeg hader mit liv...
"Portugal exit og sommerferie til vores spillere" :D
Lorensen
08-09-2007, 21:53
1) Sørensen skal være førstevalg i målet.
2) Grønkjær skal væk fra holdet. Primadonna af første klasse.
3) Laursen skal være Aggers makker.
4) Leon skal være førstevalg med Poulsen på midten
United DK
08-09-2007, 21:56
"Portugal exit og sommerferie til vores spillere" :D
Jeg vil i hvertfald være godt tilfreds med, at Portugal ikke kvalificere sig, for aldrig har jeg set et større bundt skuespillere!
Don Kafai
08-09-2007, 21:58
1) Sørensen skal være førstevalg i målet.
2) Grønkjær skal væk fra holdet. Primadonna af første klasse.
3) Laursen skal være Aggers makker.
4) Leon skal være førstevalg med Poulsen på midten
1) Det bør der ikke være nogen tvivl om
2) Grønkjær er nok Dks bedste offensive spiller. Hans nykker må man leve med.
3) Ingen tvivl dér
4) Fuldstændig enig. Væk med boldflytteren D. Jensen. Leon er en fighter, en afslutter og en der båder skaber noget men samtidig bryder modstanderens spil.
Don Kafai
08-09-2007, 22:00
iøvrigt, nogle der ved hvorfor Nemanja Vidic ikke spillede idag?
Hvis han var sat af så har jeg respekt for ham der skulle levere beskeden om det til ham:D
Jeg vil i hvertfald være godt tilfreds med, at Portugal ikke kvalificere sig, for aldrig har jeg set et større bundt skuespillere!
Lige præcis. Under vm sidste sommer var de en skandale! Virkelig ynkelig opførsel af voksne veltrænede mænd.
..ærgeligt Rooney ikke nåede at træde flere af dem i skridtet ;)
Lorensen
08-09-2007, 22:02
1) Det bør der ikke være nogen tvivl om
2) Grønkjær er nok Dks bedste offensive spiller. Hans nykker må man leve med.
3) Ingen tvivl dér
4) Fuldstændig enig. Væk med boldflytteren D. Jensen. Leon er en fighter, en afslutter og en der båder skaber noget men samtidig bryder modstanderens spil.
2) Det kan jeg bare ikke mere. ! For så god er han altså heller ikke. Ja det ser da godt ud når han dribler rundt, men Sveriges backs var også meget dårlige. Han er for nem at læse, prøver hele tiden at få bolden over til højre benet, og hvis det ikke lykkes kommer der et halv fesent indlæg med venstre. Løvenkrans burde få chancen, fatter ikke hvordan Morten gang på gang kan overse ham .
iøvrigt, nogle der ved hvorfor Nemanja Vidic ikke spillede idag?
Hvis han var sat af så har jeg respekt for ham der skulle levere beskeden om det til ham:D
Lugter af en skade. Ellers ved jeg ikke, hvorfor et hold som Serbien vælger at sætte sådan en god spiller af.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.