Se fuld version : Andre kampe + andet fodbold
Tror Benitez sad på tribunen ? Det var sådan jeg fik fat i det ( kommentatorerne nævnte noget omkring det ). Der var i hvert fald en mand som havde headset på og havde kontakt og så fortalte han det videre til ham der Lee. Og det lød så til at Benitez sad på tribunen og kommunikerede med ham headset-fyren som så gav informationerne videre til Lee. Correct me if I'm wrong :)
Han er på tribunen, og styrer det hele, da han konstant er i kontakt med bænken..
Fint at Newcastle, dybt ufortjent fik scoret. Håber de kan tage sig sammen i anden halvleg, og tage point fra Scouserne. Men kredit til Liverpool, de har gjort det godt i første halvleg, men dog på en billig baggrund. Newcastle var helt enormt ringe de første 25 min..
United DK
28-12-2008, 13:37
Newcastle er og bliver sørgelige. Der findes ikke et hold i PL, der er nemmere at knække, og Liverpool har nemt spil, som andre tophold også har mod dem.
Hold da kæft Newcastle er et tegneserie hold. Sørgeligt at tænke på, at de for 6 sæsoner siden var med i kampen om mesterskabet til det sidste og var med i CL. Nu er er de en skygge af sig selv, og det bedste eksempel er helt klart Owen. Helt sikkert en flot præstation af Liverpool, men også på en meget billig baggrund. Nu må vi håbe, at Fulham har en overraskelse i ærmet mod Chelsea, for ellers er der et gevaldigt pres på os imorgen...
Newcastle er og bliver sørgelige. Der findes ikke et hold i PL, der er nemmere at knække, og Liverpool har nemt spil, som andre tophold også har mod dem.
Og dog spillede vi uafgjort mod dem :eek: :mad:
United DK
28-12-2008, 14:16
Ja, men der kom vi også bagud. Kommer man foran mod dem, så har man vundet.
Fulham er kommet hurtigt foran mod Chelsea.. Og de har med Hangeland og co et af de stærkeste forsvar i ligaen.. Måske et lille håb om, at Chelsea smider point her.
Det var så også i starten af sæsonen, hvor begge hold lige skulle igang rent form mæssigt. Der havde vi også en del skader hvor vi også spillede med Rafael og possebon.
Men ja det var et mega ringe resultat hjemme mod newcastle. Nok også den eneste kamp hvor man ikke kunne tillade sig og smide point. Men alle 4 hold ville jo komme til det alligevel.
Ja, men der kom vi også bagud. Kommer man foran mod dem, så har man vundet.
Korrekt men de førte kun i to min. Mener de scorede i 22 og så scorede Fletcher lige efter i 24 så vidt jeg husker. Men vi manglede også en lang række stjerner i kampen
Fulham kæmper sku virkelig for det.. Og ser os ud til at kunne spille lidt kontra. Chelsea har allerede måtte skifte Alex og Malouda ud og dermed brugt 2 af deres udskiftninger før pausen.
Chelsea dominerer
Liverpool_sucks
28-12-2008, 14:43
Korrekt men de førte kun i to min. Mener de scorede i 22 og så scorede Fletcher lige efter i 24 så vidt jeg husker. Men vi manglede også en lang række stjerner i kampen
Og det var Givens dag.. Han reddede dem..
anderson888
28-12-2008, 14:45
Ja, men egentlig mange undskyldninger vi kan fyre af mht. til den kamp. :lolol:
Vi vinder sku ligaen, Chelsea er begyndt at halte lidt, Liverpool holder ikke i længden og Arsenal har et alt for ungt hold.
Fulham er kommet hurtigt foran mod Chelsea.. Og de har med Hangeland og co et af de stærkeste forsvar i ligaen.. Måske et lille håb om, at Chelsea smider point her.
Jeg tror meget på fulham får point i den her kamp, de spiller virkelig godt defensivt og møder et ubalanceret Chelsea hold. Og så er det så self også på fulhams lille bane (craven cottage) som altid er et svært sted komme til.
Men jeg tror alligevel Chelsea for scoret en enkelt og kampen ender 1 - 1. måske 2 - 1 til et af holdene eller 2 - 2 :P
Og det var Givens dag.. Han reddede dem..
Ja han stod også fabelagtigt i dag især i første halvleg. Han er en klasse keeper
United DK
28-12-2008, 14:59
Hvis Chelsea taber, så vil jeg næsten godt udråbe Liverpool som vores største konkurrent til titlen. Det lyder mærkeligt, men Chelsea virker ikke ret skarpe.
Hvis Chelsea taber, så vil jeg næsten godt udråbe Liverpool som vores største konkurrent til titlen. Det lyder mærkeligt, men Chelsea virker ikke ret skarpe.
Ja lige pt. er Liverpool den største konkurrent. Også på grund af hver isærs kampprogram og form. Men de skal stadig begge besøge os på Old Trafford, det bliver nogle uhyr vigtige og spændene kampe. (den 11/1/09, og den 14/3/09)
Lige når man roser fulham defensivt laver de en lorte forsvarsfejl.
Lampard 1 - 1
United DK
28-12-2008, 15:11
1-1 Lampard
Lort!
United DK
28-12-2008, 15:12
:Smackden:
Hvorfor scorer Lamptard. Ham satte jeg af mit fantasy-hold i torsdags efter han ikke havde scoret i 100 år.
Men bortset fra det, så kan jeg ikke bekymre mig så meget om de andres resultater. Så længe vi ellers holder vores hjemmebaneform, så sidder vi med esserne på hånden.
Kan vi ikke hente de ni point mod Middlesbrough, Fulham og Wigan og begynde at vinde mod bundholdene på udebane, så fortjener vi ikke noget mesterskab anyway.
Liverpool er i mine øjne også vores største konkurrent, selvom jeg slet ikke kan forstå at et hold med så mange middelmådige spillere kan føre PL. Men i modsætning til os så spiller de jo så til gengæld med den vilje og gejst som jeg synes vi har savnet.
Hvorfor scorer Lamptard. Ham satte jeg af mit fantasy-hold i torsdags efter han ikke havde scoret i 100 år.
Men bortset fra det, så kan jeg ikke bekymre mig så meget om de andres resultater. Så længe vi ellers holder vores hjemmebaneform, så sidder vi med esserne på hånden.
Kan vi ikke hente de ni point mod Middlesbrough, Fulham og Wigan og begynde at vinde mod bundholdene på udebane, så fortjener vi ikke noget mesterskab anyway.
Vi skal dog samtidig hente ind på modstanderne her i julen, og det gør man jo nok bedst ved at hold som Chelsea laver samme dumheder som os på udebane.
I teorien skal vi ha 9 pts mod de 3 du nævner, men den her sæson har hidtil været total atypisk og alle tophold sætter pts til mod middelmådige modstandere, så jeg tror nu ikk vi bliver sat hvis vi ik får 9 pts. Jeg tror nu vi får 9 pts, men synes det lyder lidt ultimativt i en så atypisk sæson.
Alt er relativt, og hvis det viser sig at Chelsea og Liverpool dummer sig mere end os, så er det mere fortjent at vi vinder PL istedet for dem.
Men om lidt scorer Chelsea..
Vi skal dog samtidig hente ind på modstanderne her i julen, og det gør man jo nok bedst ved at hold som Chelsea laver samme dumheder som os på udebane.
I teorien skal vi ha 9 pts mod de 3 du nævner, men den her sæson har hidtil været total atypisk og alle tophold sætter pts til mod middelmådige modstandere, så jeg tror nu ikk vi bliver sat hvis vi ik får 9 pts. Jeg tror nu vi får 9 pts, men synes det lyder lidt ultimativt i en så atypisk sæson.
Alt er relativt, og hvis det viser sig at Chelsea og Liverpool dummer sig mere end os, så er det mere fortjent at vi vinder PL istedet for dem.
Ja du fik desværre ret, :( men fuck det vil vi være mestre må vi selv klarer skærene og det gør vi !
ChristianR
28-12-2008, 15:39
:Smackden:
Undskyld :(.. Jeg prøver at lave noget mere profeti:
Men om lidt scorer Fulham..
ChristianR
28-12-2008, 15:41
Ja du fik desværre ret, :( men fuck det vil vi være mestre må vi selv klarer skærene og det gør vi !
Eftersom vi allerede har sat en del point til og altid vil gøre det i løbet af en sæson - Så vil vi jo altid være afhængige af, at vores konkurrenter sætter flere point til. Herfor er vi vel nødt til at håbe, Chelsea og Liverpool ikke vinder alle deres kampe.
Eftersom vi allerede har sat en del point til og altid vil gøre det i løbet af en sæson - Så vil vi jo altid være afhængige af, at vores konkurrenter sætter flere point til. Herfor er vi vel nødt til at håbe, Chelsea og Liverpool ikke vinder alle deres kampe.
ja rigtigt nok vil bare overbevise mig selv om at et raseri udbrud ikke var nødvendigt ;) men vi kommer stærkt her i de næste måneder, er jeg sikker på :)
JAAAAAH ! fulham :devill:
HAHA SÅDAN!! hvor er det vigtigt sagt.
United DK
28-12-2008, 15:53
Fuck hvor er det bare fedt!
det der må du bruge noget oftere:lolol:
Besked til Snegl Skriv det igen ;)!
ChristianR
28-12-2008, 15:53
Do it again, do it again!!
Hahaha genialt.. Det her viser jo 2 ting:
1. Fulham er fandme nogle gode drenge
2. Jeg kunne vinde DSR hvis jeg gad være med
Fuck hvor er det nice fulham.. eller.. FUCK hvor er det nice profeti
Hvor er det bare lækkert, at Chelsea smider point til lige til sidst. Skønt. Hvis vi vinder vores tre kampe, vi har i hånden, kan vi komme et point bag Liverpool, to point foran Chelsea og 9 point foran Arsenal, så vi er rigtig godt med. Især når man tænker på, at vi har dem alle sammen på hjemmebane i foråret. Derfor ingen fejl imorgen mod Boro, der skal tre point på kontoen! - Liverpool må vel anses som den største konkurrent nu, med det program de har.
United DK
28-12-2008, 16:01
Hahaha genialt.. Det her viser jo 2 ting:
1. Fulham er fandme nogle gode drenge
2. Jeg kunne vinde DSR hvis jeg gad være med
Fuck hvor er det nice fulham.. eller.. FUCK hvor er det nice profeti
Kan du fortælle mig lørdagens syv vindertal i Lotto? :lolol:
Don Kafai
28-12-2008, 16:06
De andre har "gjort" deres.
Nu skal vi gøre vores.
Alt andet end tre point i morgen vil være skandaløst. Vi har alle hvor vi ønsker dem, og det mest pudsige ved denne sæson er, at hvis vi slår Chelsea 11/1 på OT, så kan vi bringe os 5 point foran dem, hvis vi så tager Fulham 4 dage senere, ligeledes på OT.
Jeg synes det er fint nok vi har et par kampe til gode, men jeg er sgu bange for, at vores program bliver presset, især i januar måned.
Kan du fortælle mig lørdagens syv vindertal i Lotto? :lolol:
Haha.. NEJ!!! Jeg bruger desværre kun profeti i sammenhæng med fodbold
Jeg siger mange tak til Fulham!
Slår vi Chelsea hjemme ser det fantastisk ud - tidligt på sæsonen havde jeg ikke troet på, vi ville kunne indhente og ovenikøbet være foran Chelsa ved sejr, på dette tidspunkt.
Liverpool er jeg 110 % sikker på, nok skal dumme sig tre-fire-fem gange, og dermed smider alt på gulvet.
Jeg håber godt nok vi nedprioriterer FA cup d. 4/1 mod Southampton og/eller Derby 7/1.
Vi har nemlig Chelsea d. 11 og Wigan 4 dage senere og 4 dage senere Bolton.
Al fokus på PL nu plz. Brug gerne alt fra O'Shea til Possebon i cupturneringerne - hvor vil det dog være rædselsfuldt hvis vi ikke indhentede Liverpool. Det er nu vores bredde skal slå til.
Endnu en runde der taler til vores fordel (der skal ikke så meget til efterhånden). Håber f... at vi vinder over Boro i morgen. Vi skal have noget gejst på den bane. Synes vi virker trætte og modløse. Kom nu igang drenge. Ellers må Sir Alex give dem en skideballe ala den Hull fik...
Hvor er det egentlig vildt at der kun er 3 pts forskel fra 11-18 i Premier League. Måske det er i år vi ser et over middel hold rykke ned ?
Hvor er det egentlig vildt at der kun er 3 pts forskel fra 11-18 i Premier League. Måske det er i år vi ser et over middel hold rykke ned ?
Det er bestemt muligt. Dét og topholdenes mange pointtab viser bare at ligaen er blevet endnu bedre over hele linjen og at den er lige som aldrig før. Tror også at Villa bryder The Big Four - noget som ikke er skete i efterhånden mange år
Jeg håber godt nok vi nedprioriterer FA cup d. 4/1 mod Southampton og/eller Derby 7/1.
Vi har nemlig Chelsea d. 11 og Wigan 4 dage senere og 4 dage senere Bolton.
Al fokus på PL nu plz. Brug gerne alt fra O'Shea til Possebon i cupturneringerne - hvor vil det dog være rædselsfuldt hvis vi ikke indhentede Liverpool. Det er nu vores bredde skal slå til.
Jeg synes bestemt vi skal satse på Fa Cuppen. Champions League er langt væk endnu, mens vi kan komme i en mindre krise i ligaen og tabe mange point, der vil Fa Cuppen være rigtig god at have i baghånden og så vil jeg for den sags skyld også gerne revanchere nederlaget til Portsmouth sidste sæson. Det kostede os formentlig en trible. Liga Cuppen kan vi køre med de unge drenge, men i Fa Cuppen skal vi imo spille i stort set stærkeste opstilling mod Southampton.
Det er bestemt muligt. Dét og topholdenes mange pointtab viser bare at ligaen er blevet endnu bedre over hele linjen og at den er lige som aldrig før. Tror også at Villa bryder The Big Four - noget som ikke er skete i efterhånden mange år
Ja, der skal vi tilbage til 04/05 sæsonen hvor Everton lige sneg sig ind foran Liverpool.
Ja, der skal vi tilbage til 04/05 sæsonen hvor Everton lige sneg sig ind foran Liverpool.
Præcis ;) Det vidste jeg da godt :D
Hehe ja nu har Blackburn så iøvrigt scoret til 1-0, hvilket betyder de også rammer 20 pts hvis det holder. Dermed er 11-19. pladsen nu i fare for nedrykning..
Holmskov
28-12-2008, 17:13
Måske massive Manchester City må ned og vende :) De er lige nu bagud mod Blackburn.
Det er svært at beskrive, hvor sjovt det ville være, hvis City rykkede ned. Det er lige før (men også kun lige før), at jeg ville give afkald på en FA Cup-titel for det.
Viva Clint Dempsey.
Gode gamle Benni McCarthy. Åhh, hvor er det skønt det her, please - hold den stilling! MASSIVE!
Og ja, vi kan få mange at drikke en bajer for i aften. Clint Dempsey er en af dem. Genialt - snot hamrende ufortjent, men genialt.
SantasLittleHelper
28-12-2008, 17:28
Det er svært at beskrive, hvor sjovt det ville være, hvis City rykkede ned. Det er lige før (men også kun lige før), at jeg ville give afkald på en FA Cup-titel for det.
Viva Clint Dempsey.
Det ville være fantastisk... Ville sælge Carling og FA Cuppen uden at blinke for at City rykker ned. Men mon ikke de rykker efter Januar..
Gronkjor
28-12-2008, 17:35
Det ville være fantastisk... Ville sælge Carling og FA Cuppen uden at blinke for at City rykker ned. Men mon ikke de rykker efter Januar..
De køber nok ihvertfald en masse spillere! Men de skal jo spilles sammen, så der kan godt gå noget tid før det kører for dem.. Det kunne være så vildt fedt hvis de rykkede ned. :D:D
2-0, Roberts!
MASSIVE! :D
Haha, det er for godt, det her.
De rykker sikkert til januar, jo, men man kan håbe, at alverdens topspillere trods alt har så meget sportslig stolthed, at Citys status som bundhold i PL vil vægte tungere end de mange millioner, og at City derfor må nøjes med andenrangsspillere.
SantasLittleHelper
28-12-2008, 18:16
Sådan nogle kampe skaber nedrykkere... Og her mener jeg Blackburn..
Hl-Glory
28-12-2008, 18:24
Sådan nogle kampe skaber nedrykkere... Og her mener jeg Blackburn..
Ja det ikke godt nok, når man ligger og rydder rundt nede i den halvdel.
PerRonaldo
28-12-2008, 18:31
Ja ærgeligt de smider en sikker 2-0 føring. Men man må sige Robinho har fået en god start i England. Det havde jeg faktisk ikke renget med..
Glory Man United
28-12-2008, 22:20
Well well.....han var et fjols mod os, og det ser ud som om, han fortsætter....
http://www.guardian.co.uk/football/2008/dec/28/stokecity-premierleague
United DK
28-12-2008, 22:35
Der findes mange dumme udvisninger, men denne må tage prisen som den dummeste nogensinde. Sikke et fjols!
Lidt ala Morten og Peter i brøndby (duncan/madsen). Fandme dumt at blive vist ud efter at slå på en medspiller, synes hellere ikke han virker specielt sympatisk ham Fuller.
Situationen kan ses her http://www.goalcentre.com/west-ham-vs-stoke-city-live/
Jeg husker også det skete for newcastle på et tidspunkt, det var lee bowyer og en anden som jeg ikke kan huske.
Jeg husker også det skete for newcastle på et tidspunkt, det var lee bowyer og en anden som jeg ikke kan huske.
Mener det var Lee Bowyer og Kieron Dyer der havde en infight på banen.
Jep her kan det ses at de står og slår på hinanden midt under en kamp mod Villa.
http://www.youtube.com/watch?v=AFLeTm46CqQ
Glory Man United
29-12-2008, 07:26
Tja had til en anden klub, kan jo blive større end kærlighed til sin egen. Det fatter jeg ikke! Og da Shitty røg ned i den trediebedste række, savnede de fleste jo de opgør....
United DK
29-12-2008, 09:17
Tja had til en anden klub, kan jo blive større end kærlighed til sin egen. Det fatter jeg ikke! Og da Shitty røg ned i den trediebedste række, savnede de fleste jo de opgør....
Jeg har det faktisk sådan, at jeg helst ikke ser den slags hold rykke ned, netop pga. kampene. Jeg hader Liverpool, men jeg så nødigt de rykkede ned, selvom man kunne få et godt grin, for så ville der mangler de opgør i sæsonen, og specielt i denne sæson, hvor det langt om længe kan blive til en decideret mesterskabskamp, hvor en sejr kan blive meget mere værd end håneretten, og den slags ting. Jeg så også gerne Leeds tilbage i PL, også fordi en så historisk klub hører til der, ikke nede i League 2, med klubber som Chesterfield, Darlington og Grimsby.
Fodbold lever i høj grad også på den intense rivalisering, og hvis Liverpool, City, Arsenal og hvem man ellers hader rykker ned, hvad er der så tilbage af sjov?
Tænk hvis Fullers kaptajn havde heddet Roy Keane...
United DK
29-12-2008, 09:41
Tænk hvis Fullers kaptajn havde heddet Roy Keane...
Så havde han ikke skændes med ham i første omgang.
Glory Man United
29-12-2008, 10:44
http://www.sporten.dk/fodbold/england-premier-league-2008-2009/laursen-liverpool-bliver-mestre#
Tsk tsk Laursen....du har vist headet lidt rigeligt til kuglerne igennem din karriere
Synes det er glimrende! Bare smid noget pres over på scouserne! Så kan vi ligge lidt i kølvandet med minimalt pres på vor skuldre, og kan cruise lige så fint forbi dem i foråret! :)
United DK
29-12-2008, 11:15
Der er for mange, der lever efter Søren Lerbys "man er ikke bedre end sin sidste kamp".
Ja, Liverpool vandt 5-1 ude mod Newcastle, og spillede godt, men hvad så med 0-0'erne hjemme mod Stoke, Fulham og West Ham, samt 2-2 mod Hull, også hjemme? Liverpool er i gang med deres bedste sæson siden 89/90, men når vi kommer op i gear (og det gør vi), blandet med vores resterende program, så vinder vi igen, det er jeg sikker på. Det er så muligt, at Liverpool bliver nr. 2, men det er jeg sådan set ligeglad med.
Trods Liverpools imponerende sejr igår, skal vi lige huske, at de også lige indenfor den seneste måned har smidt point til mod Hull, Fulham og West Ham på hjemmebane, så de er ikke bedre. På nuværende tidspunkt synes jeg, at Arsenal viste mere klasse sidste år og de gik helt ned til sidst. Så det er for tidligt at snakke om, hvem der bliver mestre. Arsenal og Aston Villa er nok for langt væk, Chelsea er stadig helt med, men de har et svært kampprogram - Liverpool fører rimelig komfortabelt og har et nemt program i foråret - vinder vi vores udsatte kampe, ser det rigtig godt ud, da vi har et nemt program i foråret og så kun vil være et point bag Liverpool.
Petursson
29-12-2008, 11:39
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1103431.ece
Gerrard fængslet
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1103431.ece
Gerrard fængslet
Det her føles som én lang mærkelig matadorrunde, hvor Liverpool har været heldige med terningerne og kørt hurtigt rundt og HELT tilfældigt fået de gode grunde de første 20 omgange. Nu har de så været uheldige og må brumme den i fængslet.
Tilgiv mig min syge metafor.
Glory Man United
29-12-2008, 11:53
Ja ja, en idiot har vel stået og råbt ind i hovedet på manden, og til sidst blev det for meget for Gerrard (hvis det da overhovedet er ham). Jeg har også rystet på hovedet over "historier" omkring Keanos og Ronaldos byture....same shit!
Jeg ser allerede en stor tifo på the kop i michael shields stil i næste kamp hvor der står:
FREE
GERRARD
Ja ja, en idiot har vel stået og råbt ind i hovedet på manden, og til sidst blev det for meget for Gerrard (hvis det da overhovedet er ham). Jeg har også rystet på hovedet over "historier" omkring Keanos og Ronaldos byture....same shit!
True.. Sådan er det - Keane og Gerrards temperament holder nok ikk til den slags, men derfor kan man jo godt have det lidt sjovt over det.. Det har de sgu sikkert os haft over Keane..
Sakset fra RedCafe:
Rumour has it (started by me) a man was seen acting suspicious in local swimming pool apparantly he got into a heated argument with pool attendent who told him to stop diving!
What do you think he was arrested for suggestions please?
ChristianR
29-12-2008, 12:03
Jeg håber Benitez statuerer et eksempel ved at straffe ham - Det kunne han passende gøre ved at smide ham på tribunen de næste 5 PL-kampe.
Jeg glæder mig til at se om Fa endnu engang blander sig, eller hvad som sker, hvis det viser sig, at det er Gerrard, der har slået en ned?
Glory Man United
29-12-2008, 12:07
Jeg glæder mig til at se om Fa endnu engang blander sig, eller hvad som sker, hvis det viser sig, at det er Gerrard, der har slået en ned?
Arghhhh Dines....FA plejer vist mest at blande sig på det, der sker på grønsværen. Bl.a. Evras karantæne
Måske FA lader Jamie Carraghers tæskehold opklare den her sag..
Spøg til side: vi ved endnu ikke hvad der er sket, men han er stadig arresteret, så måske sagen er lidt indviklet siden de stadig afhører ham.
ChristianR
29-12-2008, 12:27
Måske FA lader Jamie Carraghers tæskehold opklare den her sag..
Spøg til side: vi ved endnu ikke hvad der er sket, men han er stadig arresteret, så måske sagen er lidt indviklet siden de stadig afhører ham.
Ja, når mistænkte har en sådan omgangskreds, kan man vel sagtens forsvare en længere varetægtsfængsling?
Og når han så endelig kommer ud, kan Benitez smide ham på tribunen som straf.
Tænk hvis det havde været Rio eller Rooney, der havde været i sådan en sag. Så ville hele fodbold-England og FA straks være fremme og dømme dem til flere års karantæne osv osv..
Scouse Gerrard - the diver #1 from Merseyside..
Arghhhh Dines....FA plejer vist mest at blande sig på det, der sker på grønsværen. Bl.a. Evras karantæne
Gør de det? Evras karantæne og Rios "dopingdom"?
Flax_Generous
30-12-2008, 03:26
Så blev Stevie G også sigtet for overfaldet:
Gerrard charged in assault probe
England and Liverpool footballer Steven Gerrard has been charged with assault and affray following a disturbance at a Merseyside nightclub.
The 28-year-old was arrested along with five other men near the Lounge Inn in Southport in the early hours of Monday.
A 34-year-old man was taken to hospital with facial injuries, not thought to be life-threatening.
Two other men have been charged in connection with the incident, said Merseyside Police.
The Liverpool captain was bailed to appear in court at a later date.
Hvis han vitterlig er skyldig, håber jeg, at han får en lang fængselsstraf. Sandsynligvis slipper han dog med en betinget dom eller lidt samfundstjeneste eller sådan noget - hvis han da er skyldig.
Og så håber jeg i øvrigt, at hele retssagen får samme effekt på Liverpool som Bowyer-Woodgate-sagen havde på Leeds. De slap begge to uden lange fængselsstraffe, men det havde en ganske dårlig indvirkning på klubben alligevel, så vidt jeg husker. Naturligt nok.
EDIT: Det her får ham desuden til at se ret hyklerisk ud: “My hope for Liverpool for 2009 would be an end to gun and knife crime, making the city a place our kids can grow up to be proud of.” (http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-news/local-news/2008/12/29/steven-gerrard-s-prayer-for-end-to-gun-crimes-100252-22565789/) 24 timer efter er han så fængslet og senere sigtet for voldeligt overfald. Well, i det mindste brugte han ikke kniv eller pistol, men blot 5-6 venner til at tæve og true en mand... Han er sgu en idiot.
http://therepublikofmancunia.com/free-steven-gerrard-now/
FREE STEVEN GERRARD!!
http://www.koptalk.co.uk/liverpool-fc-news/1-latest-news/346-united-fan-involved-in-gerrard-arrest-claims
Typisk scouser! De prøver lige at dreje skylden over på ofret. En DJ som tilfældigvis, hvis man da skal tro på det lorte site, er Manchester United fan. Jamen så havde han fortjent det. Skal jeg huske næste gang jeg møder en scouser bartender. Så skal han da have håndmadder! ;)
Btw nogen der ved hvornår Justice for Steven Gerrard kampagnen begynder??
Edit: Selvom han sikkert ikke bliver dømt, så finder jeg det umådeligt morsomt at Captain Fantastic er anklaget for overfald efter den kommentar han kom med for inden (Flax_Generous' post).
With news of his arrest being common knowledge now, he best make sure the security on his home is high. We all know what happens in Merseyside when the Liverpool players are known to be away from their houses! :lolol:
Mon ikke vi ser en "flot" tifo på Anfield til næste hjemmekamp, Free Gerrard..
Og ja, hans fine ord i julebrevet til Liverpools befolkning, rammer vel lige præcis plet. Han er selv en ægte scouser må man sige...
Jeg har også læst mig frem til at DJ'en oprindelig skulle være SCUM fan og han ikke gad spille nogle af Gerrards ønsker, men det er måske også bare rygter, men det kunne satme ligne de SCUM svin at stikke en kæp i hjulet på os, nu hvor vi ser bedre ud end nogensinde før...
Nej hvor jeg hader United
Lyder til det var en bevist handling fra DJ'en for at stoppe dem fra at vinde mesterskabet. Gad vide om Carragher og Hyypia får samme beskyldninger når de IGEN laver selvmål? :D
Om ikke andet kan denne sag forhåbentlig sætte ridser i det glansbillede, Gerrard har bygget op om sig selv.
FREE STEVEN GERRARD!!
Hahah, hvor er det komisk.
Flax_Generous
30-12-2008, 12:32
FREE STEVEN GERRARD!!
Ha ha, fedt! Så mangler vi bare, at Graham Sankey tilstår det voldelige overfald.
Lyder til det var en bevist handling fra DJ'en for at stoppe dem fra at vinde mesterskabet. Gad vide om Carragher og Hyypia får samme beskyldninger når de IGEN laver selvmål? :D
Helt enig. Jeg tror helt bestemt, at United har sendt en DJ til den her pub, og så kun haft det formål, at nægte at spille YNWA for Gerrard.. Det er jo åbenlyst, haha :lolol:
Det varer vel ikke længe før Carraghers venner har taget sig en "snak" med ham DJ'en..
Glory Man United
30-12-2008, 13:48
Gør de det? Evras karantæne og Rios "dopingdom"?
Evra foregik i offentligheden PÅ grønsværen, og ja Rio selvfølgelig fordi han "glemte" sin dopingtest
Helt enig. Jeg tror helt bestemt, at United har sendt en DJ til den her pub, og så kun haft det formål, at nægte at spille YNWA for Gerrard.. Det er jo åbenlyst, haha :lolol:
Det varer vel ikke længe før Carraghers venner har taget sig en "snak" med ham DJ'en..
Rygterne vil vide at han slog ham fordi han ikke gad spille Phil Collins!
Mon han hører Something Happened On The Way To Heaven i fængslet? :lolol:
ChristianR
30-12-2008, 16:32
Rygterne vil vide at han slog ham fordi han ikke gad spille Phil Collins!
Mon han hører Something Happened On The Way To Heaven i fængslet? :lolol:
Han er jo ude nu.
Er der i øvrigt andre end mig, der håber på en Villasejr i aften, så Wenger og co. skal gå ind i det nye år uden for top 4?:D
Glory Man United
30-12-2008, 16:32
http://www.sporten.dk/fodbold/england-premier-league-2008-2009/chelsea-til-salg-15-mia
Det må være noget for en fra Saudi Arabien
Er der i øvrigt andre end mig, der håber på en Villasejr i aften, så Wenger og co. skal gå ind i det nye år uden for top 4?:D
NEJ ME 2
ChristianR
30-12-2008, 16:37
http://www.sporten.dk/fodbold/england-premier-league-2008-2009/chelsea-til-salg-15-mia
NEJ ME 2
Damn, det lyder billigt. Bare for spillerne.
Cech, Drogba, Carvalho, Essien, Terry, Lampard, Cole x2, Anelka, Malouda, Kalou, Alex, Ballack og jeg kunne blive ved.
Mon ikke man skulle være hurtig at slå til, og så sælge halvdelen af spillerne til overpris til Shitty og resten til topklubber rundt omkring i Europa?
EDIT: Jeg var måske lige hurtig nok og glemte at medregne den gæld på 5,9mia., man i givet fald også ville få med i købet.:D
Don Kafai
31-12-2008, 00:38
Med al forbehold for om det er spin fra medierne eller om det bare er en opblæst historie, så har jeg flere steder, i flere dage, nu læst, at Jermaine Pennant angiveligt har sagt nej til at skifte til Real Madrid, selvom de angiveligt skulle have fået et bud accepteret på ham.
At det et eller andet sted er hovedløst af Real Madrid hvis det passer, er ikke en sag jeg vil komme ind på, men hvis det passer, så synes jeg det er fedt, at se en spiller gøre det jeg længe har håbet en spiller ville. Afslå Real Madrid!
Jeg fatter ikke hvorfor det er så attraktivt at tage dertil for andre end de absolutte stjerner. Det er som om, det er enden af regnbuen eller lign, og ved ikke om det er vejret, pengene, eller noget helt tredje, men det har været et fænomen i flere år snart. En Dudek fx tog derover, velvidende, at hans karriere nok ville blive ødelagt. Mange unge skifter dertil, men har de gjort sig den tanke, at Real Madrid i 10 år aldrig har kigget på B og C-holdet først, når de skulle købe en forstærkning?
Om det passer eller ej er jeg ligeglad med, men ros til Pennant, for at vælge den rigtige beslutning, og tænkte med den rigtige side af hovedet. Et midterhold i PL vil ikke give mere løn, mere solskin eller mere omtale, men det er en solid vej til at få en chance for at bevise sit værd. Og gør han det, kan det være han om 4 år er jagtet af selvsamme Real Madrid, fordi de efter 6 års søgen efter en højrefløj, faktisk har fundet en der er mere hyped.
Dejligt at se en spiller afvise Real Madrid, ja..
Men utroligt at så elendig en spiller som Pennant vil afvise noget der er bedre end Derby.
NEJ ME 2
Nu er der jo også en kæmpe gæld, der skal betales, så hvis man plusser de to tal, så er det ca. hvad United også var værd :) Men ja det lyder da ikke for med ham Abramovic og hans penge ;)
kæft, michael
Glory Man United
31-12-2008, 11:51
Og en Villa sejr i aften ville slet ikke være tosset :D:D
....og de vandt så igår.....Yeeeeeaaaaaaaaaah
....og de vandt så igår.....Yeeeeeaaaaaaaaaah
Et nytårsforsæt ville være at tænke mig om.. JEG ODDSEDE PÅ KAMPEN I GÅR (og vandt) .. selvfølgelig spiller de ikke i aften :Smackden::Smackden:
KaptajnKjaer
31-12-2008, 12:57
Med al forbehold for om det er spin fra medierne eller om det bare er en opblæst historie, så har jeg flere steder, i flere dage, nu læst, at Jermaine Pennant angiveligt har sagt nej til at skifte til Real Madrid, selvom de angiveligt skulle have fået et bud accepteret på ham.
At det et eller andet sted er hovedløst af Real Madrid hvis det passer, er ikke en sag jeg vil komme ind på, men hvis det passer, så synes jeg det er fedt, at se en spiller gøre det jeg længe har håbet en spiller ville. Afslå Real Madrid!
Jeg fatter ikke hvorfor det er så attraktivt at tage dertil for andre end de absolutte stjerner. Det er som om, det er enden af regnbuen eller lign, og ved ikke om det er vejret, pengene, eller noget helt tredje, men det har været et fænomen i flere år snart. En Dudek fx tog derover, velvidende, at hans karriere nok ville blive ødelagt. Mange unge skifter dertil, men har de gjort sig den tanke, at Real Madrid i 10 år aldrig har kigget på B og C-holdet først, når de skulle købe en forstærkning?
Om det passer eller ej er jeg ligeglad med, men ros til Pennant, for at vælge den rigtige beslutning, og tænkte med den rigtige side af hovedet. Et midterhold i PL vil ikke give mere løn, mere solskin eller mere omtale, men det er en solid vej til at få en chance for at bevise sit værd. Og gør han det, kan det være han om 4 år er jagtet af selvsamme Real Madrid, fordi de efter 6 års søgen efter en højrefløj, faktisk har fundet en der er mere hyped.
Af hvad jeg har hørt, har han afvist dem fordi han ikke fik nok i løn af dem, han ville vist have en halv mio. om ugen.. så om han er så ædel og søger spilletid, ved jeg nu ikke helt. Han kan også bare være ultra grisk
Lorensen
31-12-2008, 13:28
Af hvad jeg har hørt, har han afvist dem fordi han ikke fik nok i løn af dem, han ville vist have en halv mio. om ugen.. så om han er så ædel og søger spilletid, ved jeg nu ikke helt. Han kan også bare være ultra grisk
Jeg har også hørt det med den halve million, men at den høje løn skulle skyldes at han ville have lidt ud af at skulle sidde på bænken. Altså at han, ligesom Dudek der også får en meget høj løn, måske bare vil derned for at nyde livet.
United DK
02-01-2009, 15:21
Ham skulle vi aldrig have solgt.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-19523178.html
Ham skulle vi aldrig have solgt.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-19523178.html
Efterhånden tragisk for manden. Han er en fremragende fodboldspiller, men hans karriere er jo nærmest blevet ødelagt af skader. Jeg tror snart, at han stopper sin karriere, hvis der ikke sker fremgang. Solskjær og Hargreaves er ingenting hvad angår skadeshistorik, det siger det hele.
Nani ville være en fremragende fodboldspiller og en af profilerne her, hvis han havde haft et andet hovedet.
Parkohargo
02-01-2009, 17:40
Stakkels stakkels Saha.. Virkelig ærgeligt for ham at hans karriere er blevet ødelagt af alle de skader.. Har altid synes godt om ham for han er virkelig den komplette angriber og er fremragende i topform.. men hvornår har han lige sidst været det!?
ChristianR
02-01-2009, 17:49
Det var vel det United-ledelsen forudså med et salg.
Vil nødigt lyde for egoistisk, men et eller andet sted havde jeg ærget mig synder og sammen, hvis han blev sine skader kvit, blomstrede op og begyndte at spille fantastisk for Everton og score flere mål end nogen af vores spillere.
Det er rart at se, at vi ikke har lavet en kæmpe fejltagelse ved at sælge ham. Men selvfølgelig synd for spilleren og for fodboldspillet, for han var da fantstisk engang.
Don Kafai
02-01-2009, 19:06
Ja, der er desværre spillere, som uden tvivl har klassen til at drive det til højere end de har, men hvor skaderne er i vejen. I United har vi Solskjaer og især Saha, men jeg synes også at Park har været et stort offer. Kan I huske Park fra PSV og Korea i sin tid? Nøj det var en fænamonal spiller, og som jeg husker Park i United, så var han ved at få sit gennembrud i starten af 05/06, indtil skader satte en stopper... Heldigvis har han spillet nogle kampe i træk på det seneste, og han kom frem til mange chancer mod Boro, men desværre tror jeg, at han har miste de der sidste 5-10 %, der gjorde han havde potentiale til at blive helt stor.
I den sammenhæng er en spiller som Rosicky også værd at nævne. I Dortmund var han jo en gud med sin teknik, og var vel en "ikke-doven" Berbatov :D. I Arsenal har han vist spillet en kamp 3. uge i snit, og med sine 28 år, tror jeg også, at hans potentielle drømme om storhedstider er ved at være forbi, med de set-backs han hele tiden får.
Men for lige at runde Saha, så er jeg enig i, at det var et fornuftigt salg, men nøj det ærgrer mig, at man oftest refererer til Saha som en injury prone, og glemmer, hvor god en spiller han faktisk var. Synes Saha - Rooney kombinationen er en af de bedste vi har haft, for de supplerede hinanden sindssygt god. Og så kunne Saha lave de der forløsende mål på Uniteds dårlige dage, at vi stadig fik 3 point i de umulige kampe. Præcis som Berbatov er købt til, og er ved at udfylde.
hvor meget fik vi for ham. (Hvis vi da overhovedet fik noget)
hvor meget fik vi for ham. (Hvis vi da overhovedet fik noget)
Så vidt jeg husker afhang prisen kun af hans præstationer. Selve transfersummen var 0.
Det lyder også rimeligt nok taget hans skadehistorisk i betragtning.
Hl-Glory
03-01-2009, 00:51
Ærgeligt for Saha, det må virkelig være opgivende at komme igang og endda få en god start i Everton for efter igen at blive skadet.
Meget ærgeligt..
Så er shitty bagude 0-2 ved pausen hjemme mod Nottingham Forest i FA cup.
Fantastisk:InLove
Nogle der ved hvorfor der er 4 udsatte kampe i dagens program??
Nogle der ved hvorfor der er 4 udsatte kampe i dagens program??
Så vidt jeg forstod var det pga. frost og manglende varme i banen?
Lorensen
03-01-2009, 16:20
Så vidt jeg forstod var det pga. frost og manglende varme i banen?
Det sagde de i hvert fald i kampen mellem Hull og Newcastle.
What! Jeg tror Bet24.com har lavet en fejl.. Jeg ved ikke, hvordan det ser ud i Hull - Newcastle, men når de giver en odds på 320 på en Hull-sejr, så kan jeg sgu ikke lade være med at smide 5,- på det...
Samlede væddemål: 320,00
Beløb: 5,00 DKK
Mulig tilbagebetaling: 1.600,00 DKK
What! Jeg tror Bet24.com har lavet en fejl.. Jeg ved ikke, hvordan det ser ud i Hull - Newcastle, men når de giver en odds på 320 på en Hull-sejr, så kan jeg sgu ikke lade være med at smide 5,- på det...
Damn! Bet paused står der nu :(
David Gray har forresten scoret i sin debut for Plymouth. Desværre var det et selvmål mod Arsenal...
ChristianR
03-01-2009, 16:39
Hvis jeg havde nået at se det odds havde jeg sq smidt mere end 5kr på det og så krydset fingre ad h..... til!
United DK
03-01-2009, 16:40
Manchester City 0-3 Nottingham Forest
:lolol:
PetterDK
03-01-2009, 16:56
Chelsea 1 - 1 Southend U.
31' [1 - 0] S. Kalou
90' [1 - 1] P. Clarke
Endnu en gang dummer Chelsea sig i slutningen.
United DK
03-01-2009, 16:57
Hold kæft hvor er det fedt!
Get in there Southend!
Hull & co. skylder mig 1600,- ....
Rigtig nice med uafgjort til Chelsea. Så får de tilføjet en ekstra kamp til deres kampprogram. Vi skal selvfølgelig stadig spille flere end dem, men jeg tager gladeligt enhver håndsrækning, vi kan få :)
ChristianR
03-01-2009, 17:11
Så var dine 5kr da ikke skudt heelt ved siden af;)
Dejligt med Chelsea. Så skal de ud og bruge kræfter på en omkamp.
Allerede et par gedigne overraskelser i Fa Cuppen. Hvem havde forventet, at Chelsea skulle ud omkamp mod Southend? Eller at Stoke og City tabte til henholdsvis Hartlepool og Nottingham Forrest. Det er det fede ved Fa Cuppen, altid garant for overraskelser. Lad os håbe det forsætter med Preston og Liverpool her nu.
Hold kæft hvor er Robbie Keane ubrugelig. :P Det er nok det dårligste køb (specielt prisen taget med i betragtningen) jeg nogensinde har set.
Lorensen
03-01-2009, 19:03
Hold kæft hvor er Robbie Keane ubrugelig. :P Det er nok det dårligste køb (specielt prisen taget med i betragtningen) jeg nogensinde har set.
Ja og inde på Liverpools forum, siger de sjovt nok det samme om en anden tidligere Tottenham angriber.
Christensen
03-01-2009, 19:36
Keane har da ellers fået scoret et par mål i de seneste kampe, så uden at forsvare ham på nogen måder, skal han måske bare bruge en tilvænningsperiode. Jeg håber og tror det dog ikke.
Taget i prisens betragtning, synes jeg nu jeres egen Berbatov har været et endnu værre køb.
RuudVanNissetøj
03-01-2009, 22:16
Nu fik jeg set kampen mellem Preston og Liverpool i aftes....og selvom LFC langtfra imponerede som sådan, så synes jeg (desværre) der efterhånden er ved at vise sig en tendens på deres hold i denne sæson - nemlig at de har fået vinder(gejsten) tilbage i truppen.
De løber den ekstra meter mere for hinanden, og uden at lyde som en pessimist så tror jeg den første plads de ligger på nu, så småt er ved at give vinger! Ved ikke om jeg er den eneste der har det sådan ?
el-insaciable
03-01-2009, 22:17
Okay. Der tager du fejl.
Edit: Til hleb 13.
Nu fik jeg set kampen mellem Preston og Liverpool i aftes....og selvom LFC langtfra imponerede som sådan, så synes jeg (desværre) der efterhånden er ved at vise sig en tendens på deres hold i denne sæson - nemlig at de har fået vinder(gejsten) tilbage i truppen.
De løber den ekstra meter mere for hinanden, og uden at lyde som en pessimist så tror jeg den første plads de ligger på nu, så småt er ved at give vinger! Ved ikke om jeg er den eneste der har det sådan ?
nej desværre :( jeg begynder at frygte dem mere og mere. for selvom spillet ikke fungere,(og keane brænder på stribe;)) så ender de jo med at vinde alligevel, de kampe de spillede uafgjort sidste sæson vinder de iår og det jo mere på fight end på gennemspillede angreb. men et mål er et mål. men selvfølgelig de kan ende som arsenal sidste år og smide det hele på gulvet, og det håber vi så bare at de gør:devill:
United DK
03-01-2009, 22:45
Jeg læner mig op af to ting.
1: Arsenal var også flyvende på denne tid sidste sæson.
2: Liverpool er ikke blevet mestre i 19 år, og jeg mener ikke, at de har det bedste hold i PL. Havde de det, så kunne jeg frygte, men jeg vil se Gerrard løfte trofæet, før jeg tror det.
P.S. Skulle det rent faktisk ske, at Liverpool vinder titlen, så skriver jeg nok mit sidste indlæg herinde den 24. maj, for bagefter gør jeg nok noget forfærdeligt ved mig selv.
P.S. Skulle det rent faktisk ske, at Liverpool vinder titlen, så skriver jeg nok mit sidste indlæg herinde den 24. maj, for bagefter gør jeg nok noget forfærdeligt ved mig selv.
Bare du ikke melder dig ind i Liverpools fanklub;)
Don Kafai
04-01-2009, 00:49
Mht mesterskabskampen er jeg også utroligt splittet. Jeg synes United og Chelsea har suverænt de stærkeste trupper, og burde kæmpe om mesterskabet uden andre ved deres side. Liverpool har dog noget, som måske kan vise sig at være ligeså unikt. Sult.
Jeg har nævnt det før, og siger det igen, selvom jeg ved jeg får hug, men når man ser Liverpool spille, så er det sgu fedt at se hvor meget de vil vinde deres kampe. Jeg føler det er evigheder, at vi sidst har set et United-hold virkelig VILLE vinde en kamp, og det er bla derfor, at vores lokalopgør mod City tidligere på sæsonen står som mit højdepunkt i denne sæson. Dér så vi en kamp, hvor vi var villige til at ofre alt for de tre point.
Havde ordet Liverpool ikke ført så meget med sig, så er det lige før, at jeg kunne unde dem et mesterskab. Men sådan hænger tingene ikke sammen, og jeg er også sikker på, at hvis Livepool skulle blive mester, så er ikke fordi de har været overlegne, men fordi Chelsea og os selv har fucked det så meget up, at 75 point er nok til en titel.
EDIT: Dog er jeg enig med Ferguson når han siger, at vi ligger godt til. Slår vi Chelsea i næste runde, tror jeg vi inden længe sidder på førstepladsen. Gør vi ikke det, tror jeg, at vi vil føre en lang forfølgelseskamp mod Liverpool, hvor småting kommer til at afgøre det i sidste ende.
Flax_Generous
04-01-2009, 00:57
EDIT: Dog er jeg enig med Ferguson når han siger, at vi ligger godt til. Slår vi Chelsea i næste runde, tror jeg vi inden længe sidder på førstepladsen. Gør vi ikke det, tror jeg, at vi vil føre en lang forfølgelseskamp mod Liverpool, hvor småting kommer til at afgøre det i sidste ende.
Jeg vil ikke udelukke Chelsea 100%, men ovenstående er jeg enig med dig i. En sejr over Chelsea og en god stime i januar-februar, og så har United en formidabel chance for at nappe mesterskabet. Mens et nederlag og flere tvivlsomme præstationer vil betyde, at det bliver en lang og måske i sidste ende tragisk sæson, hvor Liverpool (eller Chelsea) tager mesterskabet.
Alt andet i dit indlæg må jeg hellere lade være at kommentere. ;)
EDIT: Okay, jeg kunne ikke lige lade være:
Jeg har nævnt det før, og siger det igen, selvom jeg ved jeg får hug, men når man ser Liverpool spille, så er det sgu fedt at se hvor meget de vil vinde deres kampe.
Var det 2. halvleg mod Preston som fik dig på de tanker? Eller måske deres seneste hjemmebanepointtab mod Hull, West Ham og Fulham?
el-insaciable
04-01-2009, 04:19
Synes du helt ærligt, det skinnede igennem i dag Don Kafai? Jeg er enig i, at de i en hel del kampe har vist en gejst og en vilje, man kun kan misunde dem, men de var bestemt ikke prangende i dag. Der var lange perioder, hvor Preston vandt mere eller mindre alle nærkampe, og hvor Liverpool spillerne ikke vidste, hvad de skulle gøre. At Torres så udbygger føringen i garbage time kan ikke redde det.
Taget i prisens betragtning, synes jeg nu jeres egen Berbatov har været et endnu værre køb.
Har du set de chancer Keane brænder? Det er jo som at se en blind skævbenet lilleput pige. Keane har haft to gode kampe her ved jul - men ellers har han stort set intet gjort, udover scoret et par mål i nogle lette kampe. Berbatov har vist flere gode takter - selvom han ikke har scoret mange mål endnu har han leveret nogle geniale assists (som sagtens kunne have været flere, hvis vi kunne ramme målet). Derudover ankom Keane også til Anfield før PL begyndte, modsat Berbatov som kom midt i det hele efter at have siddet på bænken i Spurs - jeg ville give dobbelt så meget for Berbatov hvis jeg havde valget mellem de to.
Keane var en fin angriber i Tottenham, men jeg tror ikke han er noget værd på højeste niveau - men det ser ud til at være måden Scousers handler på (ja, de ligger nr. 1 nu - men lad os se når det virkelig tæller).
Glory Man United
04-01-2009, 08:40
Tænk engang at dette Chelski hold ikke kan slå Southend på hjemmebane :lolol::
Cudicini, Ferreira, Carvalho, Ivanovic, Ashley Cole, Belletti, Lampard, Mikel, Joe Cole (Di Santo 84), Kalou (Sinclair 87), Drogba
Haha, udfra hvad vuderer du det? Har du overhovedet set nogle kampe med Berbatov? - Indtil videre har han gjort det ganske udemærket, men har ikke helt fundet topniveauet fra Spurs endnu, hvilket jo er naturligt. Han har dog stadig været medvirkende til mange vigtige scoringer og point bl.a. mod Middlesbrough og Stoke, mens Robbie Keane bare har været total elendig udover 2-3 kampe.
United DK
04-01-2009, 11:30
Tænk engang at dette Chelski hold ikke kan slå Southend på hjemmebane :lolol::
Cudicini, Ferreira, Carvalho, Ivanovic, Ashley Cole, Belletti, Lampard, Mikel, Joe Cole (Di Santo 84), Kalou (Sinclair 87), Drogba
It's the magic of the FA Cup.
@hleb13
Nej, Berbatov har ikke lavet de 20 mål, som alle forventede han ville have lavet nu, og jeg er foretaler for, at han sælges, hvor hvis man ikke kan have et scoringsnit på 3,0 pr. kamp, så er man ikke god nok til United, og slet ikke for 300 mio.
Don Kafai
04-01-2009, 11:41
EDIT: Okay, jeg kunne ikke lige lade være:
Var det 2. halvleg mod Preston som fik dig på de tanker? Eller måske deres seneste hjemmebanepointtab mod Hull, West Ham og Fulham?
Synes du helt ærligt, det skinnede igennem i dag Don Kafai? Jeg er enig i, at de i en hel del kampe har vist en gejst og en vilje, man kun kan misunde dem, men de var bestemt ikke prangende i dag. Der var lange perioder, hvor Preston vandt mere eller mindre alle nærkampe, og hvor Liverpool spillerne ikke vidste, hvad de skulle gøre. At Torres så udbygger føringen i garbage time kan ikke redde det.
Jeg så faktisk ikke Liverpool-Preston, men altså, nu siger jeg også det her sammenlignet med United, for hvis sæsonen sluttede i dag, ville det være latterligt arrogant og subjektivt at sige, United fortjener et mesterskab mere end Liverpool.
Liverpool er ikke fodboldspillets åbenbaring, men de spiller sgu for det alligevel. Jeg kan da godt se hvorfor fansene synger så meget som de gør det på trods af de mange års nedture, for holdet ofrer sig jo for tingene.
Jeg har altid sagt, at mesterskabet er vores, hvis vi vil vinde det. Desværre har jeg (meget groft sagt) kun set én kamp, hvor jeg følte vi virkelig brændte for at vinde. Har der været sådanne kampe, udover City-kampen?
Don Kafai
04-01-2009, 11:45
@ Flax: Det du siger dér, kan man jo ligesågodt sige om United.
Er det kampen mod Stoke som taler for United? Eller vores seneste hjemmebanekampe mod Sunderland og Boro?
United DK
04-01-2009, 11:47
@ Flax: Det du siger dér, kan man jo ligesågodt sige om United.
Er det kampen mod Stoke som taler for United? Eller vores seneste hjemmebanekampe mod Sunderland og Boro?
9 point vs. 3 point
Jeg læner mig op af to ting.
1: Arsenal var også flyvende på denne tid sidste sæson.
2: Liverpool er ikke blevet mestre i 19 år, og jeg mener ikke, at de har det bedste hold i PL. Havde de det, så kunne jeg frygte, men jeg vil se Gerrard løfte trofæet, før jeg tror det.
Kan du ikke omskrive den sætning.. Ubehageligt;)
Helt underligt at man for første gang i mange år har kunne spore nervøse træk hos United fans for at Liverpool skulle være med i titelræset.
Hvis der er retfærdighed til i denne verden kommer United og Chelsea op i gear og finder en form, så verden spares for rædselsfulde jubelscener fra Gerrard. Føj. Hellere Chelsea end Liverpool hvis vi ikke når den form vi skal - men det gør vi. 18-18 efter denne sæson.
Haha, udfra hvad vuderer du det? Har du overhovedet set nogle kampe med Berbatov? - Indtil videre har han gjort det ganske udemærket, men har ikke helt fundet topniveauet fra Spurs endnu, hvilket jo er naturligt. Han har dog stadig været medvirkende til mange vigtige scoringer og point bl.a. mod Middlesbrough og Stoke, mens Robbie Keane bare har været total elendig udover 2-3 kampe.
Ja, jeg har set næsten alle de kampe i ikke har spillet samtidig som os.
300 mio. i betragtning burde Berbatov have gjort det langt bedre. Han scorer næsten ingen mål, laver ikke en skid på banen. Ja han har lavet nogle gode assist, men er det nok til han har været et godt køb?
Nu skal i ikke tro jeg roser Keane fordi jeg har også synes han har været mildest talt elendig, men alligevel kostede Keane ca. 182 mio. mens Berbatov kostede 300 mio og derfor synes jeg ikke Keane har været noget dårligere køb end Berbatov.
Og når spilleren koster 300 mio. må man jo gå udfra at han skal præstere i første sæson. Kan godt være han skiftede 1 September, men det er squ da røv ligegyldigt. 300. mio så skal man præstere med det samme!
Glory Man United
04-01-2009, 13:17
Nu er spillere, der koster over 100 mil jo også utopi for Arsenal, der hellere køber 17 årige og så lige Silvestre (Måske derfor I ligger nr 5???) Jeg har det sådan her: om han koster 200 eller 300 mil er da ligegyldigt. Så længe han er god nok til start11eren er han en forstærkning.
Nu er spillere, der koster over 100 mil jo også utopi for Arsenal, der hellere køber 17 årige og så lige Silvestre (Måske derfor I ligger nr 5???) Jeg har det sådan her: om han koster 200 eller 300 mil er da ligegyldigt. Så længe han er god nok til start11eren er han en forstærkning.
Synes du Berbatov har været god nok til start 11? Tevez - Rooney kombiantionen gik da meget godt sidste sæson, og selvom de minder noget om hinanden, var så vidt jeg husker en af dem ude og sige at de havde et fremragende samarbejde.
Det er da ikke ligemeget om spilleren koster 200 eller 300 mio. Det må da være et Chelsea/City slogan.
PerRonaldo
04-01-2009, 14:02
Synes du Berbatov har været god nok til start 11? Tevez - Rooney kombiantionen gik da meget godt sidste sæson, og selvom de minder noget om hinanden, var så vidt jeg husker en af dem ude og sige at de havde et fremragende samarbejde.
Det er da ikke ligemeget om spilleren koster 200 eller 300 mio. Det må da være et Chelsea/City slogan.
Han har jo givet spillet en hel ny deminsion. Han har nogle kvailiter, som selv Ronaldo kun kan stå og se måbende til på. Hans teknik og spil forståelse er sublim! Har ikke set en spiller siden Cantona være så elegant med en bold.
Men ja han er ikke de 300 mill værd endnu, men en forstærkning er han da uden tvivl, vi har fået mange flere strenge at spille på! Havde vi Beckham/Giggs i gamle dage, så havde han helt sikkert også bombet, men nu skal han lige spilles ind på et hold hvor indlæg fra fløjen ikke er i højsæde!
Indtil videre har vi kun set glimt af det han kan, men når han så har vist det, sidder man jo bare og får jern på!
Glory Man United
04-01-2009, 14:23
1) Synes du Berbatov har været god nok til start 11? 2) Tevez - Rooney kombiantionen gik da meget godt sidste sæson, og selvom de minder noget om hinanden, var så vidt jeg husker en af dem ude og sige at de havde et fremragende samarbejde.
Det er da ikke ligemeget om spilleren koster 200 eller 300 mio. 3) Det må da være et Chelsea/City slogan.
1) Ja så klart så klart.
2) Absolut. Men nu har vi endnu mere klasee, og en ny mulighed.
3) Åh ja, provokér bare lille ven. Rør mig ikke en cm.
United DK
04-01-2009, 14:28
Kan du ikke omskrive den sætning.. Ubehageligt;)
Læs nu hele sætningen! ;)
Danielsen
04-01-2009, 14:50
Og når spilleren koster 300 mio. må man jo gå udfra at han skal præstere i første sæson. Kan godt være han skiftede 1 September, men det er squ da røv ligegyldigt. 300. mio så skal man præstere med det samme!
Stop nu det dér!!
Det er sgu da ikke spilleren der bestemmer prisen! Skulle han sige til Spurs og United, NEJ!! Jeg vil ikke sälges for £30mio, fordi så kan jeg ikke leve op til det??
Alle spillere skal ha' tid, og han har absolut vist hvad han kan...og lad nu väre med og väre medlöber, og sige han ikke laver noget og er for doven....det er for nemt for han er IKKE en spiller der löber 10km pr kamp. Men han har et overblik, hvor selv nogle af de bedste centrale midtbanespillere ikke kan väre med...og en bold kontrol ud over det sädvanlige.
Målene kommer der flere af...you just wait and see ;)
300 mio. i betragtning burde Berbatov have gjort det langt bedre. Han scorer næsten ingen mål, laver ikke en skid på banen. Ja han har lavet nogle gode assist, men er det nok til han har været et godt køb?
Nu skal i ikke tro jeg roser Keane fordi jeg har også synes han har været mildest talt elendig, men alligevel kostede Keane ca. 182 mio. mens Berbatov kostede 300 mio og derfor synes jeg ikke Keane har været noget dårligere køb end Berbatov.
Lad nu vær' med at drage Berbatovs pris ind i hans præstationer, for der er ingen tvivl om, at den var rigtig høj. Alt for høj. Men der var desværre nogle årsager til, at prisen efter min mening blev 10 millioner £ for meget, og de årsager kender vi allesammen godt. Men hvis du har set vores kampe, har du set, at Berbatov trods manglende mål i ligaen mange gange har spillet rigtig godt. Ja, der har der også været dage, hvor han har skuffet, men det har generelt været på dage, hvor hele offensiven har været under vanlig niveau som f.eks. mod Arsenal. Men tag lige med, at Berbatov skal have tilvænningstid, og at man især her på det seneste har fået positive tegn fra hans side rent spillemæssigt. Havde han været skadet mod Stoke og Middlesbrough, tror jeg ikke, at vi havde stået med 6 point efter de kampe. Han har ikke været en umiddelbar succes endnu, men han har været i klubben mindre end et halvt år, så giv ham tid og lad os se, hvordan han har klaret det om et års tid. Henry var f.eks. heller ikke en stor succes det første år han var i klubben, men han er vel nok den bedste spiller i jeres klubshistorie
Giv ham tid!
Som allerede sagt er 300 mio naturligvis for højt - men så snart vi viser interesse for en spiller bliver prisen jo hævet med 50% (så vi også med Carrick f.eks.), så det er nu engang de vi må give for spillerne hvis vi vil have dem. Derudover synes jeg der er en hel fundamental forskel på Berbatov og Keane: Berbatov viser gode takter som viser at han er en klasse spiller - Keane kunne slet ikke ramme målet i kampen i går (og mange andre kampe i sæsonen) trods nogle kæmpe chancer hvilket viser at hans talent måske er rimelig begrænset, hvilket jeg i øvrigt altid har syntes. Jeg synes UEFA cup og tilsvarende placering i PL passede fint til hans evner .
Derudover er det også to helt forskellige spillertyper - Berbatov er en meget (synes jeg i hvert fald) atypisk angriber som er langt klogere end mange af hans angrebskollegaer (som en anden skrev før - han har et overblik som gør nogle centrale midtbanespillere misundelige) hvilket betyder at vores spillere skal vænne os til det, som også Fergie har været ude i pressen og sige. Så meget af Berbatov's lidt sløve start kan også tilskrives at vores hold slet ikke har spillet med sådan en angriber før - både mht. at Berbatov ikke har været så meget med i spillet og at vores spillere ikke har kunne udnytte hans geniale afleveringer, enten fordi de har reageret for langsomt eller fordi de har været for uskarpe når der skulle afsluttes.
Flax_Generous
04-01-2009, 18:01
Så du ham så i dag?
Så du ham så i dag?
Nu er det ikke til mig, men det er præcis kampe som igår mod Southampton Berbatov har haft mange af. Scorer ikke mål, men laver genialteter, som ingen ander fodboldspillere kan lave.
Nu er det ikke til mig, men det er præcis kampe som igår mod Southampton Berbatov har haft mange af. Scorer ikke mål, men laver genialteter, som ingen ander fodboldspillere kan lave.
Nu skal vi heller ikke gøre ham bedre end han egentlig er!
Flax@ Ja jeg så godt kampen igår. Han spillede udemærket, men mener sagtens i kunne have fundet en bedre angriber for de penge! Han har en god teknik og spiller også sine medspillere godt fri, men han har SLET ikke været nogen succes endnu, og derfor mener jeg han har været et mindst ligeså stort fejlkøb som Keane som heller ikke har præsteret.
Berbatov er en god fodboldspiller og var også rigtig god for Spurs sidste sæson, men selfølgelig skal man forlange mere af en spiller, jo dyre han har været.
Glory MU@ Kan ikke se hvad der provokere dig? At jeg mener at det er City/Chel$ki slogan at være ligeglad og prisen er 200 eller 300 mio er da ikke noget provokation til dig!
Men kender du så andre spillere, der kan lave de afleveringer Berbatov lavede igår? Berbatov skal blive mere selvisk og blive mere produktiv dvs. også passe på med at overdrive hans detaljer. Men den aura, der er over Berbatov som der også er over Zlatan og var over Henry, er helt unik og han kan ting, meget meget få spillere kan lave. Han er en ener og ligeså meget vi elsker ham, ligeså meget hader modstander supporterne ham sikkert, for hans attitude osv.
chrisserUnited
05-01-2009, 21:00
Flax@ Ja jeg så godt kampen igår. Han spillede udemærket, men mener sagtens i kunne have fundet en bedre angriber for de penge! Han har en god teknik og spiller også sine medspillere godt fri, men han har SLET ikke været nogen succes endnu, og derfor mener jeg han har været et mindst ligeså stort fejlkøb som Keane som heller ikke har præsteret.
Berbatov er en god fodboldspiller og var også rigtig god for Spurs sidste sæson, men selfølgelig skal man forlange mere af en spiller, jo dyre han har været.
Glory MU@ Kan ikke se hvad der provokere dig? At jeg mener at det er City/Chel$ki slogan at være ligeglad og prisen er 200 eller 300 mio er da ikke noget provokation til dig!
Ved godt der er gået en halv sæson, men giv ham dog mindst en sæson til at falde til.
Se Henry, han var super ved jer, men mildest talt elendig i barca, men se ham så bare nu..
Men jeg synes nu han har gjort det fantastisk de sidste par kampe
SantasLittleHelper
06-01-2009, 01:46
Du møder nok megen modstand herinde, men jeg er enig i næsten alt du har skrevet om Berbatov. Den sidste kamp jeg så (mod boro) var dog rigtig god, og det virker som om han spillede godt mod so'ton så jeg håber naturligvis at han overvinder sin forfærdelige sæsonstart. Men som nogle siger, så er pengene brugt og man kan vel kun vente og se. Hvis han kommer ind i sådan en periode igen uden han præsterer håber jeg dog at han ikke får lige så lang snor igen.
el-insaciable
06-01-2009, 03:55
@Santa:
Du burde virkelig få set kampen mod Southampton. Nogen af de ting han laver er out-of-this-world. Han vil stadig lave det lidt for fint nogen gange, især når han selv er i en udmærket position til at afslutte. Men udover det er det en helt komplet indsats. Virkelig en nydelse at følge i en so-so kamp.
Han har en god teknik og spiller også sine medspillere godt fri, men han har SLET ikke været nogen succes endnu, og derfor mener jeg han har været et mindst ligeså stort fejlkøb som Keane som heller ikke har præsteret.
Som sagt tidligere så synes jeg absolut ikke at Berbatov har gjort det så dårligt som Keane - de har begge fået en sløv start, men Berbatov har vist i flere tilfælde at han er en man kan regne med, mens Keane ikke engang kan klare de elementære ting en angriber skal kunne (henviser igen til hans evne til at misse både bold og mål).
Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg efter Berbatov's første måneder i klubben gerne så Tevez få mere spilletid end ham, men jeg synes de seneste kampe viser at han endelig er ved at falde til og at resten af vores spillere bliver bedre til at spille med ham - uanset om du giver 5 eller 300 mio. for en spiller kræver det tid før at han tilpasser sig klubben. Faktisk vil jeg vove den påstand at jo mere spilleren koster, jo længere tid tager det fordi de spillere der ligger oppe i det høje prislag ofte er unikke - det synes jeg i hvert fald Berbatov er. Som mange andre allerede har sagt er det jo nøjagtig det samme med Henry - både i Gooners og i Barca hvor det også ser ud til at han er ved at komme i gang efter halvanden sæson.
SantasLittleHelper
06-01-2009, 12:48
@Santa:
Du burde virkelig få set kampen mod Southampton. Nogen af de ting han laver er out-of-this-world. Han vil stadig lave det lidt for fint nogen gange, især når han selv er i en udmærket position til at afslutte. Men udover det er det en helt komplet indsats. Virkelig en nydelse at følge i en so-so kamp.
Jeg vil skam også gerne se den, så hvis der er nogen der har et link, så send lige en PM..
Jeg ved ikke om dette topic har været oppe og vende og hvis det har er det bare øv, men kunne godt tænke mig at høre hvad de forskellige har af meninger mht. dette, for det er for mig et meget interessant emne.
Jeg synes det er forunderligt at FA, ikke skrider ind i sådan en instans som denne - jeg ved godt at de har gjort det sådan at en spiller ikke kan flytte mellem 2 klubber inden for 6 måneders transfervindue og at der skal være mindst 12måneder imellem. Men synes stadig det er en underlig ting at de får lov.
Det må også være underligt for Tottenhams fans at se en spiller som faktisk var en god og stabil spiller for dem, som desværre bare led under bedre angribere i form af Robbie Keane og Dimitar Berbatov tidligere flyttede - For at komme tilbage KUN pga. en cheftræner flytter dertil - Og hvad så når Harry Redknapp, uungåeligt bliver fyret, for alle ved jo hvordan de fleste engelske klubber er - Se nu Ramos blev fyret efter 1år-1½år. Bliver Defoe så? Eller skal han så videre til en anden klub igen.
En 3. ting er ... Det er jo ikke fordi Pompey har brug for pengene, fordi de har lige fået 20mio. pund for Lassana Diarra, og selvom Defoe ikke var en større succes end Crouch, så ser jeg ikke rigtig at Pompey kan gå ud og finde en afløser for Defoe som er bedre end ham eller ligeså god, for lets get real - hvem fanden gider spiller der? De kommer jo aldrig tæt på nogle titler og hvis de går og tror at de kan finde en spiller som har højere status end Defoe eller samme, så skal de godt nok lede længe.
Men hvad synes folket, ... Nu har jeg vist fået luftet mine meninger om det ... Som jeg sagde, det er et meget interessant emne.
Hl-Glory
06-01-2009, 15:07
Jeg ved ikke om dette topic har været oppe og vende og hvis det har er det bare øv, men kunne godt tænke mig at høre hvad de forskellige har af meninger mht. dette, for det er for mig et meget interessant emne.
Jeg synes det er forunderligt at FA, ikke skrider ind i sådan en instans som denne - jeg ved godt at de har gjort det sådan at en spiller ikke kan flytte mellem 2 klubber inden for 6 måneders transfervindue og at der skal være mindst 12måneder imellem. Men synes stadig det er en underlig ting at de får lov.
Det må også være underligt for Tottenhams fans at se en spiller som faktisk var en god og stabil spiller for dem, som desværre bare led under bedre angribere i form af Robbie Keane og Dimitar Berbatov tidligere flyttede - For at komme tilbage KUN pga. en cheftræner flytter dertil - Og hvad så når Harry Redknapp, uungåeligt bliver fyret, for alle ved jo hvordan de fleste engelske klubber er - Se nu Ramos blev fyret efter 1år-1½år. Bliver Defoe så? Eller skal han så videre til en anden klub igen.
En 3. ting er ... Det er jo ikke fordi Pompey har brug for pengene, fordi de har lige fået 20mio. pund for Lassana Diarra, og selvom Defoe ikke var en større succes end Crouch, så ser jeg ikke rigtig at Pompey kan gå ud og finde en afløser for Defoe som er bedre end ham eller ligeså god, for lets get real - hvem fanden gider spiller der? De kommer jo aldrig tæt på nogle titler og hvis de går og tror at de kan finde en spiller som har højere status end Defoe eller samme, så skal de godt nok lede længe.
Men hvad synes folket, ... Nu har jeg vist fået luftet mine meninger om det ... Som jeg sagde, det er et meget interessant emne.
Jeg synes også det mærkeligt at han vender tilbage..
Jeg synes Pompey har et spændene hold, selvfølgelig er de svækket med salget af Diarra, men forstår slet ikke hvorfor de nu også sælger Defoe, ved godt alt skriveriget nu her med ham.
Men for mig at se er de ved at smadre deres ellers spændene trup.
desværre, for jeg synes egentlig godt om Pompey.
Men det op til dem selv..
Christensen
06-01-2009, 15:17
Pompey er jo i stor gæld, som et salg af Diarra på ingen måde kan ophæve. Pompey er nødt til sælge deres bedste spillere, for blot kunne overleve.
Kan ærlig talt ikke se det underlige i det her?
schousboe9
06-01-2009, 17:11
Nu meldes Arshavin for alvor tæt på Arsenal:
Gunners In Arshavin Talks (http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4756237,00.html)
Han ville seføli forstærke mange hold, men Arsenals?? Hvis han skal spille fast må van Persie nødvendigvis sidde ude, og ham mener jeg bestemt ikke de kan undvære. Adebayor sætter de ikke af, og mon ikke også Eduardo får chancen når han vender tilbage igen?
Jeg har svært ved at se, hvad de helt præcist vil bruge ham til, udover styrke bredden i truppen. Fast spiller kan jeg ikke se ham blive, hverken på bekostning af ovennævnte eller som erstatning for Fabregas.
Christensen
06-01-2009, 18:11
Arsenal har ikke brug for at forstærke offensiven, og skulle i stedet kigge efter en stærk central midtbanen, i stedet for Arshavin. Han vil umiddelbart ikke forstærke dem, andet end i bredden - hvilket de selvfølgelig også har brug for.. Men som sagt mener jeg ikke han er typen de har brug for, og virker for mig som et underligt (muligt) indkøb.
United DK
06-01-2009, 18:17
Jeg ved ikke om Wenger overvejer, at skifte til en 4-3-3, for så kan Arshavin godt være der, ellers virker det som et prestigekøb, for de har mere brug for ny Tony Adams i forsvaret, og en slider på midtbanen.
Jeg ved ikke om Wenger overvejer, at skifte til en 4-3-3, for så kan Arshavin godt være der, ellers virker det som et prestigekøb, for de har mere brug for ny Tony Adams i forsvaret, og en slider på midtbanen.
Enig. Arsenal har behov for en ny leder i forsvaret og en ny leder på midtbanen, ikke en ny kreatør i Arshavin, selvom han da helt bestemt er en dygtig fodboldspiller. Så snart Arsenal får købt ind til det centrale forsvar og midtbanen, kan vi igen regne dem som en konkurrent til titlen.
Don Kafai
06-01-2009, 18:36
Jeg græder mig selv i søvn hvis Arsenal henter ham.
Jeg har længe været stor beundrer af ham, og efter Ruslands 2-1 sejr over England i 2007, har jeg fulgt ham rigtig meget. Han er en af de få spillere jeg virkelig bryder mig om, som ikke er United-spillere, og med Huntelaars transfer til Madrid, og Arshavins sandsynlige afgang til Arsenal, har det været et skidt transfervindue.
Det der dog har gjort, at jeg for alvor ikke har ønsket Arshavin til United er at der stadig er en del spørgsmålstegn ved ham. I Zenit og Rusland er han STJERNEN, og alt er bygget omkring ham. Han har kun spillet for Zenit hele livet, og det er derfor nemmere for ham at være lederen af det hold, end så mange andre steder. Mon Arsenal "tør" bygge noget op 100% omkring ham, og kan Arshavin stråle igennem, hvis IKKE der er bygget noget op omkring ham?
Det er lidt usikkert, men jeg håber virkelig at handlen går i vasken.
Hvis nogen skulle have lyst til at se Fraizer Campbell i aktion, starter han hos Spurs i deres Carling Cup kamp, som sendes på tv2sport.
1-0 Burnley, efter et super flot forarbejde af Chris Eagles, der jo blev solgt fra United i sommers. Glimrende dribletur han tager sig, og spiller sin medspiller fri foran mål..
1-0 Burnley, efter et super flot forarbejde af Chris Eagles, der jo blev solgt fra United i sommers. Glimrende dribletur han tager sig, og spiller sin medspiller fri foran mål..
Hvor er det svedigt af Chris Eagles
Bergmann
06-01-2009, 20:27
Hvor er det da frustrerende, at kommentatoren ikke kan se forskel på Lennon og Campbell!
MadsSkovgaard
06-01-2009, 21:03
Det er i grunden trist at se et hold som Spurs, der er spækket med kvalitet, spille så ringe som det er tilfældet i aften.
Lennon spiller uden selvtillid. Pavluychenko løber forvirret rundt og vores egen Campbell ser en anelse opgivende ud.
Thumps up for "The Beast".
United DK
06-01-2009, 21:07
1-1 Michael Dawson.
Don Kafai
06-01-2009, 21:26
Der er sku ikke noget federe end engelske fans:
Et par tusinde Burnley-fans: "2-1, and you still don't sing"....
Over 30.000 Tottenham-fans brøler tilbage: "Who are ya?..Who are ya"
Det er blandt andet derfor jeg elsker FA-cuppen, og det er fedt at se sådan en liga cup kamp, med så meget stemning :D.
EDIT: De skal finde på en ny sang, Paluchenko har lige gjort det til 3-1.
United DK
06-01-2009, 21:30
Nu står der så 4-1.
Har Redknapp lånt hårtørren af Ferguson?
Stort killer instinct som Duff laver på det selvmål der.
Don Kafai
06-01-2009, 21:35
Har Redknapp lånt hårtørren af Ferguson?
Redknapp er en meget spøjs træner. Tror aldrig jeg har set ham smile, og han minder mig til dels om Ferguson, og tror de har samme indstilling mht spillerbehandling. Desuden ved han altid, hvordan man skal spille mod United, så bliver mange intense kampe.
EDIT: Hvornår fanden har Tottenham fået Defoe tilbage??
det var her i går tror jeg det var? eller var det idag? ikke helt sikker
MadsSkovgaard
06-01-2009, 21:39
De skrev under med ham (Defoe red.) i formiddags.
Pris: Det dobbelte af hvad han blev solgt til, til Pompey.
Jeg græder mig selv i søvn hvis Arsenal henter ham.
Må sige at jeg har det lidt modsat - lad endelig Gooners bruge en masse penge på deres stærkeste kæde fremfor at styrke midtbane eller forsvar, så behøver vi da ikke bekymre os om dem. Han er uden tvivl en god spiller (synes dog at han er en smule overrated - mener at han levede en hel del på at være forholdsvis ukendt i EM kval. og i slutrunde gruppespillet), men jeg tvivler stadig på om han har kvaliteterne til at spille PL - men det kan tiden jo kun vise. Under alle omstændigheder har jeg lidt svært ved at se hvad det er han kan bringe til Arsenal som gør det værd at bruge så mange millioner og samtidig smide en af deres nuværende angribere på bænken (medmindre de går over til en 4-3-3 som andre har været inde på).
Defoe was presented in front of the White Hart Lane faithful before the start of Spurs's Carling Cup clash against Burnley, after Spurs fans made it clear they wanted the striker back at White Hart Lane.
Tjah, det er i hvert fald forholdsvist nyt :)
Don Kafai
06-01-2009, 22:11
Må sige at jeg har det lidt modsat - lad endelig Gooners bruge en masse penge på deres stærkeste kæde fremfor at styrke midtbane eller forsvar, så behøver vi da ikke bekymre os om dem. Han er uden tvivl en god spiller (synes dog at han er en smule overrated - mener at han levede en hel del på at være forholdsvis ukendt i EM kval. og i slutrunde gruppespillet), men jeg tvivler stadig på om han har kvaliteterne til at spille PL - men det kan tiden jo kun vise. Under alle omstændigheder har jeg lidt svært ved at se hvad det er han kan bringe til Arsenal som gør det værd at bruge så mange millioner og samtidig smide en af deres nuværende angribere på bænken (medmindre de går over til en 4-3-3 som andre har været inde på).
Nå ja, klart, men var nu heller ikke et udtryk for, at jeg kommer til at "frygte" Arsenal, men mere at det er træls når en af ynglingsspillerne skriver med nogle klubber man hader. Eks. Huntelaar til Real Madrid, og måske Arshavin til Arsenal.
Men kender du så andre spillere, der kan lave de afleveringer Berbatov lavede igår? Berbatov skal blive mere selvisk og blive mere produktiv dvs. også passe på med at overdrive hans detaljer. Men den aura, der er over Berbatov som der også er over Zlatan og var over Henry, er helt unik og han kan ting, meget meget få spillere kan lave. Han er en ener og ligeså meget vi elsker ham, ligeså meget hader modstander supporterne ham sikkert, for hans attitude osv.
Ja, Berbatov har nogle genialiteter vedrørende sine afleveringer, men mener bare ikke det er det i mangler. I manglede en ''fox-in-the-box'' og der ser jeg ikke Berbatov som den rette mand. I kunne have fået bedre angribere for de penge (Huntelaar & Fabiano).
Og jeg håber ikke du mener at Berbatov er på niveau med Zlatan & Henry (Arsenal tid). Berbatov når aldrig det niveau som Henry havde og hans afleveringer er heller ikke ligeså gode. Henry lavede så mange assist, at man skulle tro det var løgn!
Zlatan Ibrahimovic er også bedre end Berbatov. Du har ret i, at de minder ret meget om hinanden omkring deres afleveringer, men Zlatan er mindst ét niveau over Berbatov.
Ja, Berbatov har nogle genialiteter vedrørende sine afleveringer, men mener bare ikke det er det i mangler. I manglede en ''fox-in-the-box'' og der ser jeg ikke Berbatov som den rette mand. I kunne have fået bedre angribere for de penge (Huntelaar & Fabiano).
Og jeg håber ikke du mener at Berbatov er på niveau med Zlatan & Henry (Arsenal tid). Berbatov når aldrig det niveau som Henry havde og hans afleveringer er heller ikke ligeså gode. Henry lavede så mange assist, at man skulle tro det var løgn!
Zlatan Ibrahimovic er også bedre end Berbatov. Du har ret i, at de minder ret meget om hinanden omkring deres afleveringer, men Zlatan er mindst ét niveau over Berbatov.
Well hvis man så VIL ha en fox-in-the-box kan det jo være at Tevez smutter og man har 200 mio til rådighed til en helt tredje slags angriber end Rooney og Berbatov. Jeg tvivler dog lidt på vi gør det, men det er bestemt en mulighed.
Iøvrigt meget uenig i at Berbatovs afleveringer ikke er lige så gode som Henrys. De er langt bedre. Lægger afleveringer med hæl, yderside, og jeg skal gi dig.
Edit: Ifølge statistikken lavede Henry følgende assists:
23 i 2002/2003.
8 i 2003/2004
14 i 2004/2005
6 i 2005/2006
4 i 2006/2007 (skadet though)
Altså jeg synes ikk det er noget unikt bortset fra den ene sæson. 2003/2004 var så også hans super sæson med 30 mål (ja - dybt imponerende sæson). Siden har han jo ikk engang været i nærheden
Berbatov lavede 11 sidste år, og har lavet 7 so far. Vel rimelig godt i sine debutsæsoner for Spurs og United - især når det plejer at være normalt for nr 1 på assistlisten i PL at smide mellem 11-14 assists.
Nu meldes Arshavin for alvor tæt på Arsenal:
Gunners In Arshavin Talks (http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4756237,00.html)
Han ville seføli forstærke mange hold, men Arsenals?? Hvis han skal spille fast må van Persie nødvendigvis sidde ude, og ham mener jeg bestemt ikke de kan undvære. Adebayor sætter de ikke af, og mon ikke også Eduardo får chancen når han vender tilbage igen?
Jeg har svært ved at se, hvad de helt præcist vil bruge ham til, udover styrke bredden i truppen. Fast spiller kan jeg ikke se ham blive, hverken på bekostning af ovennævnte eller som erstatning for Fabregas.
Arshavin ville være et KLASSE køb. I kan have ret i, at vi mere mangler en defensiv midtbane, men tror også Wenger henter en. Matuidi fra Saint Etienne er realistisk og det samme er spillere som Michael Johnson & Olivier Dacourt.
Wenger mangler mere end en hård hund. Arshavin ville give så meget mere kreativitet på den midtbane og han minder noget mere om en kantspiller end f.eks. Denilson & Abou Diaby. Med Fabregas lange skade mangler vi også seriøst en kantspiller med noget kreativitet som kan afgøre en kamp på egen hånd. Walcott er også pt. skadet og det tager med højst sandsynlighed også noget tid inden han er tilbage. Nasri er i de seneste kampe fungeret mere som en offensiv midtbane og derfor åbner det for muligheden i et Arshavin køb. Så hvis han bliver hentet (tvivler på det) bliver han altså ikke brugt som angriber og selfølgelig kommer der ikke noget 4-3-3 system.
Don Kafai
06-01-2009, 22:35
@hleb13
Det er en lille smule naivt at komme ind på et United forum, og søge bekræftelse i, at ingen er større end Henry, og at Walcott er verdens største talent.
Det ville svare til, jeg gik ind på Arsenalforum.dk, og prøvede at overbevise folk om, at Anderson er et større talent end Fabregas, eller at Keane er større end Vieira. Det ville jeg ikke komme nogle vegne med.
Det korte og det lange er, at hvis du vil have en god debat, er det de forkerte kriterier, du går ind til debatten med.
Well hvis man så VIL ha en fox-in-the-box kan det jo være at Tevez smutter og man har 200 mio til rådighed til en helt tredje slags angriber end Rooney og Berbatov. Jeg tvivler dog lidt på vi gør det, men det er bestemt en mulighed.
Iøvrigt meget uenig i at Berbatovs afleveringer ikke er lige så gode som Henrys. De er langt bedre. Lægger afleveringer med hæl, yderside, og jeg skal gi dig.
Er næsten 100 % sikker på, at i ''beholder'' Tevez.
HAHAHA, bedre end Henrys?? Flot han kan stå stille og aflevere bolden videre med hælen, men det kan Eboue,Denilson & Diaby skam også.
Berbatov er noget fra Henry's niveau. Henry kunne skam også aflevere med både yderside & hæl, men det er der nu mange der kan.
Iøvrigt til grin du siger de er langt bedre!
Er næsten 100 % sikker på, at i ''beholder'' Tevez.
HAHAHA, bedre end Henrys?? Flot han kan stå stille og aflevere bolden videre med hælen, men det kan Eboue,Denilson & Diaby skam også.
Berbatov er noget fra Henry's niveau. Henry kunne skam også aflevere med både yderside & hæl, men det er der nu mange der kan.
Iøvrigt til grin du siger de er langt bedre!
Du kan jo kigge lidt i statistikken i mit tidligere indlæg. Jeg tilkendegiver gerne at Henry havde en sindssyg sæson med 30 mål og en masse assists, men måske jeg selv burde skrive "HAHAHA, bedre end Berbatovs?" når du selv skriver følgende
Berbatov når aldrig det niveau som Henry havde og hans afleveringer er heller ikke ligeså gode. Henry lavede så mange assist, at man skulle tro det var løgn!
Ja 8 assists i en sæson er flot. Det er kun overgået af 1000 andre spillere. Berbatov tror jeg vil præstere rimelig stabilt hvad angår assists, og ja jeg synes faktisk han har et langt bedre overblik end Henry. Du kan eksempelvis se Soton - United for at forstå hvad jeg mener. Berbatov er i besiddelse af et af PLs bedste overblik.
@hleb13
Det er en lille smule naivt at komme ind på et United forum, og søge bekræftelse i, at ingen er større end Henry, og at Walcott er verdens største talent.
Det ville svare til, jeg gik ind på Arsenalforum.dk, og prøvede at overbevise folk om, at Anderson er et større talent end Fabregas, eller at Keane er større end Vieira. Det ville jeg ikke komme nogle vegne med.
Det korte og det lange er, at hvis du vil have en god debat, er det de forkerte kriterier, du går ind til debatten med.
Tja, så vidt jeg kan huske skrev jeg i Walcott tråden at han var ''en'' af verdens største talenter og det ser ud til, at ikke alle er uenige med mig i den påstand. At jeg så mener at det er direkte latterligt at han ligger nummer 48 på denne liste må du vel også give mig ret i?
Jeg har heller ikke skrevet at Henry er større end alle andre. Henry var fantastisk og det er jeg heller ikke i tvivl og at der er nogle der er enige i. At jeg så mener at han er bedre end Berbatov er vel ikke ulovligt.
Du kan jo kigge lidt i statistikken i mit tidligere indlæg. Jeg tilkendegiver gerne at Henry havde en sindssyg sæson med 30 mål og en masse assists, men måske jeg selv burde skrive "HAHAHA, bedre end Berbatovs?" når du selv skriver følgende
Ja 8 assists i en sæson er flot. Det er kun overgået af 1000 andre spillere. Berbatov tror jeg vil præstere rimelig stabilt hvad angår assists, og ja jeg synes faktisk han har et langt bedre overblik end Henry. Du kan eksempelvis se Soton - United for at forstå hvad jeg mener. Berbatov er i besiddelse af et af PLs bedste overblik.
Ja, han lavede 8 i en sæson, og lavede 23 i en anden, korrekt.
Kan bare ikke følge dig i, at Berbatov har et bedre overblik end Henry.
Berbatov lavede 11 assist sidste sæson, vel heller ikke glimrende?
Don Kafai
06-01-2009, 22:57
Tja, så vidt jeg kan huske skrev jeg i Walcott tråden at han var ''en'' af verdens største talenter og det ser ud til, at ikke alle er uenige med mig i den påstand. At jeg så mener at det er direkte latterligt at han ligger nummer 48 på denne liste må du vel også give mig ret i?.
Jeg synes ikke man kan lave en tabel ud af det. Desuden er jeg uenig med mange i, hvordan man definerer et "talent". Men det er jo en helt anden diskussion
Jeg har heller ikke skrevet at Henry er større end alle andre. Henry var fantastisk og det er jeg heller ikke i tvivl og at der er nogle der er enige i. At jeg så mener at han er bedre end Berbatov er vel ikke ulovligt.
Næ det er ikke ulovligt, men du kommer ingen vegne med det. Især når du griner af folk der mener Berbatovs pasninger er bedre end Henrys.
Lidt ydmyghed klæder alle, især når man bevæger sig ind i fjendens terretorium :D.
Ja, han lavede 8 i en sæson, og lavede 23 i en anden, korrekt.
Kan bare ikke følge dig i, at Berbatov har et bedre overblik end Henry.
Berbatov lavede 11 assist sidste sæson, vel heller ikke glimrende?
Jo 11 assists er faktisk meget godt, når toppen af assistlisten i mange sæsoner ligger på 11-14. Når klassespillere som Lampard, Henry (og deres hold) så har supersæsoner udvikler det sig self i endnu højere assistrate.
Edit: Jeg fik lige rettet statistikken omkring Henry:
23 i 2002/2003.
8 i 2003/2004
14 i 2004/2005
6 i 2005/2006
4 i 2006/2007 (skadet though)
Jeg synes selvfølgelig at Henry var super i Arsenal (det ikk noget jeg skammer mig over at sige) men jeg mener at Berbatov har mindst lige så stort potentiale. Der var ikke meget fut i Spurs sidste halvdel af sidste sæson, hvorimod Henry i form af Arsenals gode sæsoner, havde et stærkt hold at spille sammen med. Det gør det selvfølgelig nemmere at lave assists til et hold der scorer meget.
Tja, så vidt jeg kan huske skrev jeg i Walcott tråden at han var ''en'' af verdens største talenter og det ser ud til, at ikke alle er uenige med mig i den påstand. At jeg så mener at det er direkte latterligt at han ligger nummer 48 på denne liste må du vel også give mig ret i?
Henry er hurtigere og en bedre målscorer end Berbatov. Han løber mere, han er en mere naturlig leder og i det hele tager en bedre spiller... Men hans afleveringer er ikke noget specielt sammenlignet med berbatovs. Der er han lige et par niveauer under...
Angående Walcott så er mange uenige i hans kvaliteter fordi han ikke er specielt god med en bold, hverken som afslutter eller afleverer, han dribler heller ikke specielt godt, han er bare møg hurtig! Altså virkelig hurtig! Altså som i hvis man tænker "nøj ham der er godt nok hurtig", så er det bare ikke nok for Walcott har bare fart på! altså sådan virkelig ubehageligt meget!!!
Tror bare folk har svært ved at give ham den kredit han muligvis fortjener for han kan kun løbe stærkt... Uden det var han ikke god nok til Championship fodbold(ved godt man kan sige noget lignende om mange andre)...
Glory Man United
07-01-2009, 07:00
@hleb13
Amen! Jeg er ved gud træt af, at skulle høre på, at Denilson er fremragende, at Walcott er helt fantastisk, at Eboue er ligaens næstbedste back efter Sagna og at Berbatov er en failure. Jeg møder idioter nok i den virkelige verden ;).
2-3 gange ugentligt kigger jeg selv på Assnil og Liverfools forums, men det er kun for at få mig et stort grin. Her omtaler Hleb13 bl.a. Vidic som et serbisk svin. Og Dines får sig jo også en sviner, bl.a når han forsvarer en dommerkendelse.
Hvis man absolut skal bevæge sig ind på et andet holds forum(og jeg forstår stadigvæk ikke pointen), så er man sgu nødt til at være objektiv. Hleb13, du er ved at være temmelig trættende, også selvom du måske har en opbakning eller to. Husk på oldtrafford.dk er vel 15-20 gange større end arsenal.debat, så derfor er et par opbakninger her ikke meget ;).
EDIT: HLEB 13: Omkring priser på spillere, burde du nok læse jeres egen Sir Hisss indlæg omkring den nærige og naive Wenger:
"I forbindelse med Legend Killers ”Spend money to make money” udsagn vil jeg da gerne påpege Man Us. køb af to unge serbere til en samlet pris på ca. 17mio.£ WOW ville nogen måske sige men for mig er det sund fornuft og god forretningssans. Sidste år da Man U købte Nani og Anderson for 18mio.£ stykke var der også mange der vrængede på næsen af det men i Man U så man det til gengæld som en solid investering i holdets fremtid og et år senere havde klubben vundet det engelske mesterskab samt Champions League og der var ingen, heller ingen hos modstander klubberne der skænkede de to store transfers en tanke. Hvis Man U. endnu engang vinder mesterskabet og dermed deres 3. på stribe og dermed ligeså mange mesterskaber som Wenger har vundet i hele hans tid i Arsenal er der så nogen der synes at de penge er givet dårligt ud? Sagen er ganske simpelt, at man bliver nød til at investere i sit hold."
Se endelig en Assnil fan, som kan kigge indad og se, hvor stupidt Arsenals ledelse/Wenger arbejder. Dog er han et fjols, da han kalder os "Man U"....Er din reaktion nu den, som de fleste tosser på jeres forum: " Jamen han er heller ikke fan....?"
United DK
07-01-2009, 13:24
Det er sjovt med Arsenal-fans. De klager over vores dyre indkøb, fordi man sagtens kan gøre det billigere, dette er ikke bevist. Vi klager over, at de ingen britere har, for man kan sagtens vinde med dem på holdet, dette er bevist med vores triumfer.
Man burde måske tage hatten af for Wenger, med hans imponerende tre mesterskaber og fire FA Cup-titler på 13 år, men jeg vælger kun at løfte kasketten, for Arsenal er naivitet på højeste niveau.
Fletcherfan
07-01-2009, 14:38
Sådan bare for sjov så vil jeg lige opremse de pokaler Ass in a Wanker har vundet for Arse:
3 mesterskaber
4 FA Cups
2 Charity Shield-pokaler
Ialt 9 pokaler på 12-13 år... Ikke noget specielt prangende, hvis du spørger mig...
I den samme tid har United vundet:
8 mesterskaber (det 3. sidste var i 2003, men United har vundet to gange i træk og derfor bliver det 3. sidste snart i 2007... LOL...)
3 FA Cups (ok, her har Arse (endnu) vundet pokal flere)
1 Liga Cup (bliver i næste måned til 2)
2 Champions League (bliver til 3 i maj)
5 Charity Shield
2 Intercontinental CUP/VM for klubhold
21 pokaler på 12-13 år... Så kan man begynde at sige WAUW... Og jeg er ret sikker på, at det vokser med 3-4 pokaler mere...
Og for dem, der er interresseret, så har United vundet 9 pokaler på 5 år... Mere end halvdelen af Wankers Arse-tid...
el-insaciable
07-01-2009, 15:38
Men nu er det jo ikke fair over for nogen klub at sammenligne med vores pokalhøst over de sidste 12-13 år. Det er feje hold! :P
Men nu er det jo ikke fair over for nogen klub at sammenligne med vores pokalhøst over de sidste 12-13 år. Det er feje hold! :P
Ja lidt. Det Ferguson har gjort er jo noget helt unikt. For 3 sæsoner stod vi også med røven i vandskorpen og kunne have lidt samme skæbne som Arsenal. Det der så bare kendetegner Ferguson og vores scouting system er at vi har været de ekstra 2-5% bedre end Wenger og co. Tænk hvis Ronaldo ikk havde spillet for os fx. Jeg ville elske at picke Fergusons hjerne, og komme bag kulisserne.
Når man nu tænker tilbage på trofætørsten i 70er/80erne så skal vi være meget taknemmelige for denne revolution i united. Vi slog til i det helt rigtige tidspunkt i 90erne og er derfor nok med i det fornemmeste selskab lang tid frem.
Henry var fra 02-06 en af verdens bedste angribere, det er der ingen tvivl om. Som Manchester United-fan, må jeg sige, at Henry i sin storheds tid, var den man frygtede mest. Han havde en helt vanvittig teknik, godt overblik og scorede vel omkring 35 sæsonmål i gennemsnit. En alt i alt fremragende spiller; helt sikkert i top 10 over de bedste spillere siden Premier League startede i sommeren 1992. De eneste svagheder Henry havde, var måske hans hovedspil og at han ofte var skadet. Det ødelagde lidt hans sidste år i Arsenal, men ingen tvivl en fremragende angriber; som jeg virkelig hadede - dels fordi han var så god og fordi, at han altid fejrede sine mål på en utrolig arrogant måde. Angående hans mange assist, så skal du dog lige tænke på, at Henry som regel tog alle jeres dødbolde (frispark og hjørnespark) - det giver en hel del assists. Det gør Berbaotv ikke, så 8 assist er et flot tal midt i en sæson. Sammenligningen mellem Zlatan og Berbatov, mener jeg faktisk er rigtig god, da de i mine øjne minder meget om hinanden. Begge har vild teknik, er høje og atletiske og kan lave det uventede og frække. Scorer Berbatov flere mål, er han helt bestemt på niveau med Zlatan, der er en af verdens bedste angribere iøjeblikket.
JumpingCarrot
07-01-2009, 18:38
Hvis man skal være helt ærlig, er det godt nok svært at nævne en angriber, der er/har været bedre end Henry. Der er bestemt nogle. Men på toppen er der imo ikke mange, der kommer i nærheden af Henry - individuelt set.
Ud over WELBECK!
Hej hej.
Glory Man United
07-01-2009, 18:56
Og så sluttede Ankaragucu - Tokatspor 1-0. Målscorer: 82' Burak Karaduman
Nogen der kender ham? Er han under 18 år? For så er Wenger klar!
Og så sluttede Ankaragucu - Tokatspor 1-0. Målscorer: 82' Burak Karaduman
Nogen der kender ham? Er han under 18 år? For så er Wenger klar!
Nej, han er for højt profileret da han lige har afgjort en kamp! Desuden er han for dyr;)
JumpingCarrot
09-01-2009, 00:46
Heh, så er Silvestre sgu ude i 3 uger. Starten på endnu et skadesmareridt? :P
http://www.bold.dk/nyt/Nye-skadesproblemer-paa-Emirates
Men tre uger til både Silvestre og Gallas er næppe godt nyt for Gooners og hleb13.
Heh, så er Silvestre sgu ude i 3 uger. Starten på endnu et skadesmareridt? :P
http://www.bold.dk/nyt/Nye-skadesproblemer-paa-Emirates
Men tre uger til både Silvestre og Gallas er næppe godt nyt for Gooners og hleb13.
Det er da nærmere en fordel, at Silvestre og Gallas er skadet, så de ikke ødelægger det for Arsenal. Djourou og Toure er meget bedre i mine øjne.
liste over verdens beste målmænd
Top 15 ser sådan ud:
1. Iker Cassilas – Real Madrid
2. Gianluigi Buffon – Juventus
3. Edwin var der Sar – Manchester United
4. Petr Cech – Chelsea
5. Igor Akinfeev – CSKA Moskva
6. Jose Francisco Cevallos – LD Quito
7. Julio Cesar – Inter
8. Jose Manuel Reina – Liverpool
9. Jens Lehmann – VfB Stuttgart
10. Justo Wilmar Villar – Real Valladolid
11. Rogerio Ceni – Sao Paulo – og Francisco Guillermo Ochoa – America
13. Rene Adler – Leverkusen
14. Roberto Carlos – Getafe
15. Brad Friedel – Aston Villa – og Vjatscheslav Malafeev – Zenit St. Petersburg
viste sgu ikke at carlos var på kassen :O og hvornår er hanegentlig skiftet til getafe?
ps dette er sakset fra indkast.dk = det er faktisk ingen overraskelse
http://indkast.dk/index.php?nyhed=48909
Don Kafai
09-01-2009, 16:02
viste sgu ikke at carlos var på kassen :O og hvornår er hanegentlig skiftet til getafe?
Hvis jeg ikke tager meget fejl, er det vist Abbondazieri. Ham der havde de der præcise udspark, og som droppede i ny og næ under Laudrup (bla. mod Bayern i UEFA kvartfinalen).
Men man ved aldrig :D Kunne være fedt hvis det var den gode gamle Carlos. Han havde i hvert fald højden, eller mangel på samme, til at blive en underholdende keeper.
Lorensen
09-01-2009, 17:20
liste over verdens beste målmænd
Top 15 ser sådan ud:
1. Iker Cassilas – Real Madrid
2. Gianluigi Buffon – Juventus
3. Edwin var der Sar – Manchester United
4. Petr Cech – Chelsea
5. Igor Akinfeev – CSKA Moskva
6. Jose Francisco Cevallos – LD Quito
7. Julio Cesar – Inter
8. Jose Manuel Reina – Liverpool
9. Jens Lehmann – VfB Stuttgart
10. Justo Wilmar Villar – Real Valladolid
11. Rogerio Ceni – Sao Paulo – og Francisco Guillermo Ochoa – America
13. Rene Adler – Leverkusen
14. Roberto Carlos – Getafe
15. Brad Friedel – Aston Villa – og Vjatscheslav Malafeev – Zenit St. Petersburg
What a joke. Villar ? Han er jo ikke engang fast mand, da Asenjo vogter målet for tiden.
Og at VDS er foran Cech, Reina og måske Cesar er også lidt tyndt i mine øjne. Resten har jeg ikke set nok til at vurdere.
Christensen
09-01-2009, 18:07
Det at Lehmann er på listen siger vist alt ;) Nu ved jeg ikke om de har "regnet" sig frem til resultatet (har ikke læst artiklen") eller om det er subjektivt, hvilket nok vil forklare et par af navnene.
schousboe9
10-01-2009, 11:19
Kampen mellem Pompey og Shitty er åbenbart udsat pga. frost i banen. Jeg troede da, det var et krav at have såkaldt undersoil heating i PL?? Eller er det noget jeg har drømt? :)
United DK
10-01-2009, 11:39
Kampen mellem Pompey og Shitty er åbenbart udsat pga. frost i banen. Jeg troede da, det var et krav at have såkaldt undersoil heating i PL?? Eller er det noget jeg har drømt? :)
Det virker jo utroligt, at det kan ske i PL anno 2009. På den anden side burde de også bare spille, i stedet for at pive over lidt frost. Cunts.
Se på denne bane...
MfH5qcsazZw
...sammenlignet med det man kan se af banen, på Fratton Park i torsdags:
http://cache2.asset-cache.net/xc/84207481.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19358B9FCD9D575A2338CA1768AEEBF99F3 E30A760B0D811297
Don Kafai
10-01-2009, 16:54
Stoke - Liverpool.
En typisk kamp hvor United anno 09 vil få problemer, fordi Stoke kan stå med 11 mand i eget målfelt og ekspedere alt væk. Men Liverpool tror jeg uden nogen form for spænding, vil vinde en sikker sejr, fordi de tager Stokes primitive spil, og løfter det til uanede mængder.
Jeg er nu ikke særlig sikker på de vinder. Som du siger står Stoke med 11 i eget målfelt, men jeg synes ærlig talt ikke at Liverpool er gode mod den slags hold. Har lige siddet og kigget lidt på de sidste par kampe, og de gange Liverpool scorer er ofte hvor de har plads, og i mange tilfælde hvor de udnytter at modstanderen går offensivt til værks. Stoke er egentlig det direkte modsatte hold, og for os var det svært at skabe noget fordi de stod så kompakt, og man intet kunne skabe centralt. Det "gode" ved Stoke er at de ikke er offensive, og ikke efterlader en masse kontraspil til Liverpool. Dog mener jeg stadig at Liverpool bør slå Stoke, og de gør det nok også.
Jeg glæder mig til at følge kampen. Den skal helt klart ses.
Edit: Torres, Keane og Babel starter på bænken.
Dr. Adams
10-01-2009, 17:45
Satans, så rammer Stoke overliggeren, efter et langt indkast!!!
Stoke på overliggeren.. Sort uheld
Stoke er begyndt at droppe 11 mand bag bolden idéen. Lidt nederen til trods for at de får en del chancer ud af det mod et middelmådigt liverpool hold. Før eller senere tror jeg Pool straffer dem.
NEeeeeej.... Stoke scorer men blir annulleret pga offside. ÅÅÅÅRh jeg hader de her ting. De blir som regel kun værre når Liverpool ufortjent scorer og vinder.
Stoke har jo virkelig alt. Liverpool er pivringe.
ChristianR
10-01-2009, 18:17
En Stokesjejr ville helt sikkert tage noget af min nervøsitet for imorgen.
Liverpool_sucks
10-01-2009, 18:17
Kan jeg godt sige at Wigan har været meget anonym og undervurderet i denne season.. Jeg synes det er meget flot at de ligger på 7.pladsen.
Håber på at de vinder over Spurs imorgen..
0-0 ved halvleg. Jeg forventer at Liverpool bliver væsentlig forandre ved at skifte Torres ind. Lidt underligt at de fra start stiller i 4-5-1 med Kuyt på toppen.
Edit: Nej det er meget godt klaret af Wigan at de er nr 7. De scorer dog ingen mål, så jeg tror ikk de bliver der. Men de har 2 kampe i baghånden så de står meget godt pt.
BadgerMan
10-01-2009, 18:37
Damn, ville ellers gerne se den Liverpool kamp. Men jeg må nøjes med Burnley - Swansea.
Det er da altid noget at Liverpool ikke tromler Stoke ned som i kampen mod Newcastle.
Røv og nøgler. Stokespiller uden om Reina og skal så skyde den ind fra en lidt skarp vinkel men rammer side nettet.
Liverpool er dog på bolden ret meget.
ChristianR
10-01-2009, 18:44
Har de skiftet Fernanda ind? Og selvom han ikke er helt oppe i gear endnu er det sjovt, han ikke starter inde.
Nej han er ikke skiftet ind. Flot divet Gerrard. Sådan noget gør man ikk i Liverpool
Haha det er altså helt sjovt at Rory Delap simpelthen har et HÅNDKLÆDE til at tørre bolden så han kan kaste den længere. Nu er Torres så skiftet ind.
Lidt sjov episode. Dommeren står med ryggen til Gerrard på frispark og forklarer muren noget. Af en eller anden hjernemæssig fejl tror Gerrard så han må skyde, og er centimeter fra at ramme dommeren i ryggen. Dommeren giver efterfølgende Gerrard gult.
Liverpool_sucks
10-01-2009, 18:56
Har de skiftet Fernanda ind? Og selvom han ikke er helt oppe i gear endnu er det sjovt, han ikke starter inde.
Nu har de.. 30min tilbage..
theviking66
10-01-2009, 19:07
Kæmpe chance til Kitson lige over mål på hovedstød. Hold kæft nogle lange indkast. Det er jo næsten et halvt hjørnespark. Fire af dem og der skulle være mål hvis den gamle sang om at hjørnespark er en halv målchance stadig gælder
:devill:
Satans, så rammer Stoke overliggeren, efter et langt indkast!!!
Hvem kastede? ;)
det vildt man kan være så giftig på indkast!
Gerrard på overliggeren. Kom nu Stoke.. Klar ærterne.
Gronkjor
10-01-2009, 19:22
Kom nu Stoke!!! Vi bliver mestre hvis Liverpool ikke vinder:D
FUuuuuck hvor tæt på.. Gerrard med en ihærdig tåspids hvor den så sniger sig uden om målmanden og snitter stolpen til målspark. Sindssyg afslutning
Det er fandme fryd det der:D
AMEN mistede 580kr på Liverpool :( det er da altid noget at man er united fan og derfor kan fryde sig over scousernes tab af point
Gronkjor
10-01-2009, 19:26
Hvor er det bare mega vigtigt!!! Med en sejr i morgen, og sejre i de udsatte kampe så er vi nummer 1 igen:devill: Liverpool smider det hele nu:titte:
schousboe9
10-01-2009, 19:27
Virkelig godt timet af Benitez! Tænk, tast og tal, klapodder!! :devill: Så sku du jo ha' brugt mere tid på taktikken fremfor grammatikken!
Fergie 1
Rafa 0
Holmskov
10-01-2009, 19:31
Virkelig godt timet af Benitez! Tænk, tast og tal, klapodder!! :devill: Så sku du jo ha' brugt mere tid på taktikken fremfor grammatikken!
Fergie 1
Rafa 0
Det er altså længe siden jeg har hørt ordet "klapodder". Høj høj klasse :lolol:
slå Chelsea og vindde kampe vi er efter og vi genindtager vores vandte plads i spidsen ;) Come on you reds!
Don Kafai
10-01-2009, 19:32
Stoke - Liverpool.
En typisk kamp hvor United anno 09 vil få problemer, fordi Stoke kan stå med 11 mand i eget målfelt og ekspedere alt væk. Men Liverpool tror jeg uden nogen form for spænding, vil vinde en sikker sejr, fordi de tager Stokes primitive spil, og løfter det til uanede mængder.
Jeg er glad for, at "Årets bruger"-afstemningen er overstået :D
HVOR ER DET VIGTIGT!!
Rafa må virkelig have ondt i røven lige nu! Hold kæft, hvor skal jeg drikke mig fuld i aften! :D
Cristian9000
10-01-2009, 19:48
Det er genialt af Stoke igen at trække en 0-0'er i land mod Pool! Nu skal vi "bare" slå de blå russere imorgen. UNITEEEEEEEEEEED!:devill:
Flax_Generous
10-01-2009, 19:49
Jeg er glad for, at "Årets bruger"-afstemningen er overstået :D
Jeg skulle lige til at udnævne dit indlæg til Epic Fail 2009, men så kom jeg i tanke om Benitez' besynderlige udbrud i seneste pressemøde. Dét tager alligevel prisen - flot af Benitez!
jacobdahl8
10-01-2009, 19:59
Rolig gutter!
Vi skal trodsalt møde vores værte rival igennem de sidste 5 år. Samt vi er i dyb spillemæssigkrise. Men det må fandme få vores kære spillere til at få lidt spilleglæde til imorgen!
Vil dælme håbe de vinder imorgen, så er jeg fløjet til Manchester!
Jeg skulle lige til at udnævne dit indlæg til Epic Fail 2009, men så kom jeg i tanke om Benitez' besynderlige udbrud i seneste pressemøde. Dét tager alligevel prisen - flot af Benitez!
Hvad sagde han i sit udbrud? bare kort:p
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.