PDA

Se fuld version : Andre kampe + andet fodbold

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129

KennyN
05-05-2008, 20:16
Har kun et ord. Janteloven længe leve.. Det er da tydeligt at se udfra de kommentarer der kommer her, og for øvrigt hver gang FCK smider point.. Surt at FCK smider 3 point i Horsens, det har ikke lige kørt som det burde her den seneste måned.. Alle hold rammer en krise i ny og næ, selv FCK og United..

KennyN
05-05-2008, 20:17
Amen brother!

Det ville være en katastrofe for FCK hvis de ikke engang formår at komme ud i Europa via en tredjeplads..

Hvordan katastrofe.? Bestemt ikke økonomisk.. Der er FCK jo total uafhængig af fodbolden.. Sportsligt vil det selvfølgelig være skidt hvis man en sæson skal undvære europæisk fodbold. Specielt efter et par sæsoner med CL kampe og UEFA kampe i stor stil.. Men FCK skal nok komme igen, og redde en medalje og Europæisk bold næste sæson..

snegl
05-05-2008, 20:31
Har kun et ord. Janteloven længe leve.. Det er da tydeligt at se udfra de kommentarer der kommer her, og for øvrigt hver gang FCK smider point.. Surt at FCK smider 3 point i Horsens, det har ikke lige kørt som det burde her den seneste måned.. Alle hold rammer en krise i ny og næ, selv FCK og United..

Hvad har det med Janteloven at gøre at man ikk kan lide FCK? Mange herinde ser vel gerne FCK i krise fordi de simpelthen ikke bryder sig om dem.

RuudVanNissetøj
05-05-2008, 20:36
Jeg tror personligt, at der er lidt jantelov og ekstra fryd hos dem der ikke bryder sig om FCK. De har været dem med store armbevægelser de sidste par år, så tror at mange nyder deres fald lige nu på den baggrund.....

For dansk fodbold skyld håber jeg dog, at de kommer hurtigt ovenpå, ligesom jeg ønskede for Brøndby da de var nede. Lidt ærgeligt men dog fortjent at se AAB føre ligaen - men de har jo ikke en jordisk chance når de skal spille Champions League næste sæson - der ville Brøndby eller FCK klart have større muligheder uanset hvad !!

Det skal siges, at jeg personligt er pænt ligeglad med dansk fodbold efterhånden, da niveauet og kvaliteten er så milevidt væk fra det man kan opleve i engelsk, spansk eller italiensk fodbold.

Kofoed
05-05-2008, 20:40
Har kun et ord. Janteloven længe leve.. Det er da tydeligt at se udfra de kommentarer der kommer her, og for øvrigt hver gang FCK smider point..

Hva har det med janteloven at gøre?? Jeg har ikke noget imod at de køber de bedste spillere, og at de har en kanon økonomi.. Jeg kan godt lide Østergaard og er meget imponeret over ham som forretningsmand.. Men jeg har det på samme måde som med Chelsea.. Rent følelses mæssigt, har jeg ikke noget imod chelsea og FCK, men når de spiller på den måde de gør, med de spillere de har så fortjener de også at ligge nede i rækkerne.. Jeg har ikke et hold i dansk fodbold, så jeg er 100% neutral og derfor elskede jeg pokalfinalen fordi man så noget at det flotteste spil jeg har set længe fra begge sider i danmark.. Så den dag FCK begynder at vise noget kvalitet, og godt spil med alle deres dybtkøbte spillere, så har jeg intet problem med at de ligger i toppen..

Når et hold som horsens indtager 5 pladsen lige bagved FCK bøjer jeg mig i støvet.. De har kæmpet sig til det, og de har ikke de samme kriterier de skal leve op til i min verden, da de ikke på samme måde har midlerne til at gå ud og købe de bedste spillere i ligaen.. FCK har pengene til at snuppe profilerne fra andre klubber, så skal de fanme også spille derefter..

EDIT: Håber ikke det blev for rodet, ellers må jeg lige prøve at forklare det enkelt..

snegl
05-05-2008, 20:42
Har kun et ord. Janteloven længe leve..

I øvrigt er det 3 ord ;)

Bugge
05-05-2008, 20:53
Hvordan katastrofe.? Bestemt ikke økonomisk.. Der er FCK jo total uafhængig af fodbolden..

Lige præcis derfor har jeg meget lidt respekt for FCK.. Ligesom det er tilfældet med Chelsea så stammer rigdommen fra alt andet end det sportslige..
Om det kommer fra en tyk Don Øs badeland og fitness centre eller en rig russers olie, er jeg sådan set ligeglad med..
Jeg nyder at se alle de FCK fans som efter sidste års mesterskab, var overbevist om at de var flere klasser bedre end de øvrige hold og nu tropper de op på træningsanlægget og tuder over at man ikke fyrer en træner som har givet dem store sejre men som ikke lige kan få det til at køre for tiden..

(og ligesom Chelsea er det røvsygt at se på ;))

Glory Man United
05-05-2008, 20:55
Ja undskyld, men jeg elsker så janteloven.....i hvert fald når det gælder FCK. Kan bare ikke udstå den medieliderlige Flemse-dreng

United DK
05-05-2008, 20:56
For dansk fodbold skyld håber jeg dog, at de kommer hurtigt ovenpå, ligesom jeg ønskede for Brøndby da de var nede. Lidt ærgeligt men dog fortjent at se AAB føre ligaen - men de har jo ikke en jordisk chance når de skal spille Champions League næste sæson - der ville Brøndby eller FCK klart have større muligheder uanset hvad !!

Det må tiden jo vise. Du konkludere noget udfra papiret, og fordi FCK og Brøndby har stoltere traditioner end AaB i Europa, men lad dem nu lige få bank først. Mig bekendt fik de flere point end FCK i UEFA Cup-gruppespillet.

KennyN
05-05-2008, 21:06
Lige præcis derfor har jeg meget lidt respekt for FCK.. Ligesom det er tilfældet med Chelsea så stammer rigdommen fra alt andet end det sportslige..

Synes ikke helt man kan sammenligne de to ting. I FCK er det klubben som tjener pengene på at drive andre forretninger end fodbold. I Chelsea kører de med et kæmpe underskud år efter år, og klubben lever kun af Roman Abramovich's penge, som intet har at gøre med Chelsea eller deres forretninger. Det er jo ikke Flemming Østergaard som spytter penge i stride strømme i FCK..

(og ligesom Chelsea er det røvsygt at se på ;))

Tja, FCK spiller ikke altid lige smukt. Det kan vi godt blive enige om. Men de har spillet på samme måde siden Roy Hodgson byggede fundamentet op, som Hans Backe så videreudviklede. Det har Ståle levet godt på indtil nu her..

Jeg mener generelt at der ofte herinde er en tendens til at fryde sig ekstra over FCK's krise og nederlag. Formentlig fordi de har modet og visionerne til at sige hvad de mener, gøre det lidt anderledes og tænke nyt, være lidt frække og have store armbevægelser.. Man kan mene om Don Ø hvad man vil, men facts er jo at manden er knald dygtig, samtidig med han har bragt lidt mere prof status ind i dansk fodbold..
Ang AAB i CL. Lad os nu se, hvem de møder osv. Men tror ikke synderligt på dem. Dels fordi de ikke virker stærke nok, samtidig med de muligvis skal skifte en del ud på holdet efter denne sæson, hvor de mister nogle stamspillere. Typisk dansk. Se også i FCM, hvor de kan risikere at skulle have 4 nye forsvarsspillere til næste år.. Det er sku ikke stabilitet..

elmegaard
05-05-2008, 21:10
Brøndby er klar til UEFA Cup-kval, mens FCK ender på en 4. plads (og dermed TOTO Cup). Drømmescenarie? Ja! Umuligt? Nej!

Er det bare mig, eller er der ikke en mulighed for UEFA Cup-bold gennem TOTO Cuppen?

Kjizzle
05-05-2008, 21:11
Hvorfor er det så forbudt at fryde sig over et FCK nederlag når vi gang på gang fryder os over nederlag til Liverpool, Chelsea osv. ?

Kjizzle
05-05-2008, 21:12
Brøndby er klar til UEFA Cup-kval, mens FCK ender på en 4. plads (og dermed TOTO Cup). Drømmescenarie? Ja! Umuligt? Nej!

Er det bare mig, eller er der ikke en mulighed for UEFA Cup-bold gennem TOTO Cuppen?

AaB spillede sig i UEFA cuppen gennem TOTO, så jo :)

KennyN
05-05-2008, 21:12

En 8. plads i SAS ligaen kan vel ikke kategoriseres som en succes sæson, uanset om man vinder pokalen.. Og hvis man mener man selv har haft en god sæson, blot fordi rivalen svigter, ja så er man sku sølle..
Tænk engang, så har vi jo haft succes i et hav af år, nu hvor City og Liverpool ikke klarer sig så godt i ligaen.. :lolol:

KennyN
05-05-2008, 21:13
Hvorfor er det så forbudt at fryde sig over et FCK nederlag når vi gang på gang fryder os over nederlag til Liverpool, Chelsea osv. ?

Det er da ikke forbudt at fryde sig over FCK nederlag. Synes bare det er til grin at se den måde der skal hoveres på efter de taber, blot fordi det er FCK.. Har argumenteret tidligere, så orker ikke at gøre det igen..

Kjizzle
05-05-2008, 21:17
Det er da ikke forbudt at fryde sig over FCK nederlag. Synes bare det er til grin at se den måde der skal hoveres på efter de taber, blot fordi det er FCK.. Har argumenteret tidligere, så orker ikke at gøre det igen..

Helt ærligt så kan jeg bare ikke se forskellen på om man fryder sig over nederlag til FCK eller Liverpool.

Forskellen er selvfølgelig at vi er en samling af United fans og Liverpool er en rival, men tror mange af dem der fryder sig over FCKs nederlag er fans af eller sympatiserer med andre SAS-liga hold og derfor er det ganske naturligt at nyde en rival eller "en af de store" få et overraskende nederlag.

Ret mig hvis jeg tager fejl, men jeg tror det handler lidt om du holder med FCK og er irriteret over resultaterne ikke flasker sig i tiden - og det er for så vidt ganske naturligt.

snegl
05-05-2008, 21:20
Helt ærligt så kan jeg bare ikke se forskellen på om man fryder sig over nederlag til FCK eller Liverpool.

Forskellen er selvfølgelig at vi er en samling af United fans og Liverpool er en rival, men tror mange af dem der fryder sig over FCKs nederlag er fans af eller sympatiserer med andre SAS-liga hold og derfor er det ganske naturligt at nyde en rival eller "en af de store" få et overraskende nederlag.

Ret mig hvis jeg tager fejl, men jeg tror det handler lidt om du holder med FCK og er irriteret over resultaterne ikke flasker sig i tiden - og det er for så vidt ganske naturligt.

Helt enig. Det lyder faktisk lidt på KennyN som om at man ikk kan hade FCK bare fordi de har store visioner fx.

Jeg kan bare ikk fordrage dem. Og det har intet at gøre med jantelov. Respekt til Don Ø's forretningsskab anyways. Jeg holder selv med Brøndby.

KennyN
05-05-2008, 21:22
Helt enig. Det lyder faktisk lidt på KennyN som om at man ikk kan hade FCK bare fordi de har store visioner fx.

Jeg kan bare ikk fordrage dem. Og det har intet at gøre med jantelov at gøre. Respekt til Don Ø's forretningsskab anyways. Jeg holder selv med Brøndby.

Ahh helt ærligt, det er sku lidt noget mærkeligt noget at skrive. Det er jo tydeligt du enten ikke har læst, eller vil forstå hvad jeg har skrevet.. Svin dog FCK til alt hvad du vil, jeg er sku lidt ligeglad. Siger bare, at bare fordi det er lige netop FCK, er det mere "IN" at svine dem til. I MINE ØJNE..

United DK
05-05-2008, 21:23

Det er så lidt noget andet, for medmindre du er Brøndby-fan, så er det en smule patetisk, at fryder sig over et nederlag til FCK. Så kan det da kun være pga. misundelse, eller noget i den dur.

ChristianR
05-05-2008, 21:23
Jeg har ikke noget dansk superligahold, så jeg er meget neutral. Da jeg så FCK spille europæisk holdte jeg med dem, da de gjorde det godt - ergo gjorde de en god ting for dansk fodbold. De købte ind og udtalte ambitioner, jeg syntes særdeles godt om, hvor de snakkede om jævnlig CL osv osv.

Herefter har de bestemt ikke levet op til deres såkaldte ambitioner. De sælger et par af deres bedste spillere og kompenserer slet ikke for det ved nye spillerkøb. Herefter spiller de røvsyg og dårlig fodbold og kan på ingen måde kalde sig et større europæisk hold. (eller dansk for den sags skyld lige for tiden)

Hovmod står for fald. Det er sejt at være arrogant, så længe, man har noget at have det i. Når man ikke længere kan følge med de andre danske hold er det ikke længere så sejt, at man har udtalt gang på gang, at man er niveauer over.

ChristianR
05-05-2008, 21:27
Ahh helt ærligt, det er sku lidt noget mærkeligt noget at skrive. Det er jo tydeligt du enten ikke har læst, eller vil forstå hvad jeg har skrevet.. Svin dog FCK til alt hvad du vil, jeg er sku lidt ligeglad. Siger bare, at bare fordi det er lige netop FCK, er det mere "IN" at svine dem til. I MINE ØJNE..

Jeg tror du har ret i, at det er mere "In" at svine FCK til. Det tror jeg måske selv, de har været lidt ude om. Mange af Don Ø's udtalelser har været præget af arrogance og en enorm tro på sig selv. Det er dem, folk irriteres over, hvilket så får dem til at fryde sig, når Fck dummer sig.
Jeg tror ikke, det har noget at gøre med Fcks flotte europæiske præstationer eller lignende.

Kjizzle
05-05-2008, 21:31
Det er så lidt noget andet, for medmindre du er Brøndby-fan, så er det en smule patetisk, at fryder sig over et nederlag til FCK. Så kan det da kun være pga. misundelse, eller noget i den dur.

What ChristianR said!

Nej, jeg er ikke Brøndby fan. Jeg er ikke fan af noget dansk hold som jeg er fan af United, men det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg håber lidt på AaB. Det er udelukkende af geografiske grunde og fordi min far tog mig med på Aalborg Stadion da jeg var en lille dreng :)

Alene af den grund behøver jeg vel ikke forklare hvorfor jeg synes et nederlag til FCK kom på et ganske fint tidspunkt.

Patetisk og så videre, bare pak det væk :)

Som ChristianR sagde, så er det fedt at være arrogant og tale store ambitioner når man har noget at have det i, men når man taber til Horsens, AGF osv. så skal man ikke tro man kan gå på vandet.

snegl
05-05-2008, 21:32

Hehe jeg kan jo kun vurdere hvad du mener udfra hvad du har skrevet. Og nu skrev du jo:

"Jeg mener generelt at der ofte herinde er en tendens til at fryde sig ekstra over FCK's krise og nederlag. Formentlig fordi de har modet og visionerne til at sige hvad de mener, gøre det lidt anderledes og tænke nyt, være lidt frække og have store armbevægelser"

Det var det min udtalelse var møntet på.

Og ja 8. plads er da ikke videre godt - Jeg tror så heller ikk Brøndby ender der. De 2 næste kampe er blandt andet "lette" kampe.

Bortset fra den dårlige præstation kan man se hvor det bærer hen ad. Formen, selvtilliden og viljen er kommet ind i Brøndby igen, og hvad end du vil det så står der en pokal mere i skabet hos Brøndby end der gør hos FCK i år + en sikker uefa cup billet.

Hvad der bliver vundet er vel hvad man bliver vurderet på. City og Spurs opnår vel det samme i ligaen i år. Ingenting. Spurs har bare vundet Carling cuppen. Pokaler tæller. (Også selvom at det på papiret har været en dårlig sæson i Sas ligaen for Brøndby)

United DK
05-05-2008, 21:35
What ChristianR said!

Nej, jeg er ikke Brøndby fan. Jeg er ikke fan af noget dansk hold som jeg er fan af United, men det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg håber lidt på AaB. Det er udelukkende af geografiske grunde og fordi min far tog mig med på Aalborg Stadion da jeg var en lille dreng :)

Alene af den grund behøver jeg vel ikke forklare hvorfor jeg synes et nederlag til FCK kom på et ganske fint tidspunkt.

Patetisk og så videre, bare pak det væk :)

Ja okay, du har en aktie i et FCK-nederlag, fordi du håber på AaB som mestre. Det er fair nok. :)

Don Kafai
05-05-2008, 22:20
Som jeg ser det, så er der opstået en "Anything but FCK"-tilstand i Danmark, og jeg tror alle (udover FCK-fans) ønsker at se dem lide. Lidt ligesom vi havde i en årrække med United (og stadig har det) fordi vi vandt back-to-back titles.

Jeg er selv Brøndby-fan, og det piner mig da grænseløst at "vi" ligger som vi gør. Uanset hvor godt det vil være for dansk fodbold at FCK vinder og bla bla så vil jeg aldrig kunne holde med dem. Ligesom jeg aldrig vil kunne holde med Liverpool, Arsenal og Chelsea. Sådan tror jeg mange har det, selvom de ikke skulle være BIF-fans.

Men FCK er jo udelukkende selv skyld i hetzen. Don Ø sætter holdet på en piedestal, og alt omkring FCK er så arrogant som det kan være. Det er klart, at jo højere man sætter sig selv, jo dybere vil faldet blive. Bare spørg Mourinho...

RAppel
05-05-2008, 22:51
Må jeg gerne fryde mig over at FCK taber? Jeg lover at jeg er AaB fan!

elmegaard
05-05-2008, 23:27
En 8. plads i SAS ligaen kan vel ikke kategoriseres som en succes sæson, uanset om man vinder pokalen.. Og hvis man mener man selv har haft en god sæson, blot fordi rivalen svigter, ja så er man sku sølle..
Tænk engang, så har vi jo haft succes i et hav af år, nu hvor City og Liverpool ikke klarer sig så godt i ligaen.. :lolol:

Du fordrejer mine ord. Som Brøndby-fan er jeg utrolig glad for pokaltitlen, men rent ligamæssigt har det da været det rene lort. Jeg har ikke sagt, at BIF's sæson kan betegnes som en succes (pokalmæssigt ja, ligamæssigt nej). Jeg påpegede blot det sjove i, at BIF har vundet en pokal, og - såfremt FCK ender på en 4. plads - FCK vel må siges at have skuffet fælt. Hvem har haft den bedste sæson, hvis det ender med en 4. plads til FCK, mens Brøndby har vundet pokalen og ender på en 5.-7. plads? Jeg mener ikke, svaret er så entydigt igen (dermed ikke sagt, at BIF's SAS Liga-sæson har været godkendt).

KennyN
06-05-2008, 07:33
Som jeg ser det, så er der opstået en "Anything but FCK"-tilstand i Danmark, og jeg tror alle (udover FCK-fans) ønsker at se dem lide. Lidt ligesom vi havde i en årrække med United (og stadig har det) fordi vi vandt back-to-back titles.

Jeg er selv Brøndby-fan, og det piner mig da grænseløst at "vi" ligger som vi gør. Uanset hvor godt det vil være for dansk fodbold at FCK vinder og bla bla så vil jeg aldrig kunne holde med dem. Ligesom jeg aldrig vil kunne holde med Liverpool, Arsenal og Chelsea. Sådan tror jeg mange har det, selvom de ikke skulle være BIF-fans.

Men FCK er jo udelukkende selv skyld i hetzen. Don Ø sætter holdet på en piedestal, og alt omkring FCK er så arrogant som det kan være. Det er klart, at jo højere man sætter sig selv, jo dybere vil faldet blive. Bare spørg Mourinho...

Ganske enig. Tror du har ret i det meste af det..

Elrantiri
06-05-2008, 07:39

Den vogn hopper jeg sq også med på - det er satme dejligt at se pokalen nærme sig min hjemby.

At mange af mine venner er diehard FCK fans gør det også lidt sjovere, så er der lidt mere at drille dem med :lolol:

theviking66
06-05-2008, 09:58
Tak Horsens. De andre hold i Suppen (OB, FCM, FCK) gør det jo heller ikke ligefrem svært for AaB at holde kursen mod guldet.

En kammerat og jeg kører til Kbh. på mandag for at se kampen Fck - AaB. Han er kæmpe AaB fan og jeg er også fra Aalborg og holder da også med de røde fra nord i Suppen. Det bliver sgu fedt.

Mit forhold til AaB har vel karrakter af at være en smule overfladisk og slet ikke på niveau med United. Det ødelægger i hvert fald ikke min dag hvis de smidder point i Farum eller hvor de nu spiller. Har altid spillet i AaBs direkte hadeklub i Aalborg. Aalborg Chang. Som man så flot udtrykker sig der. Heller død end rød:lolol:
Nørd info: Aalborg Chang var i den første pokalfinal i 1955 som de tabte 4-0 til AGF

Kendte spillere:
Jes Høgh (barndomsklub)
Per Krøldrup (spillede selv sammen med ham, en yderst behagelig Farsø dreng). Klubben har tjent i omegnen af 1,5-2 mill for hans transferskifter mellem England og Italien.

Jeg kunne blive ved med at skrive om den eneste klub jeg holder mere af end United, men jeg skal nok stoppe her:)

Så blev i så meget klogere...

United DK
06-05-2008, 10:21
Keegan: PL er kedelig.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11462997.html

Dines
06-05-2008, 13:31
Som jeg ser det, er det den mest underholdende liga i verden, men han har lidt ret i, at det er kun mellem 3 hold det hvert år afgøres, og der er langt fra United, Arsenal og Chelsea ned til de resterende. Men sådan er det nu engang.

Glory Man United
06-05-2008, 14:56

Jeg er enig i alt det du skriver....bortset fra at jeg IKKE er AAB fan :p

Kofoed
06-05-2008, 20:06
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83320&rss=true

Hvor har han ret.. Man anbefaler sku ikke en holdkammerat at skifte til en anden klub, og slet ikke i pressen og slet ikke hvis det er en rivaliserende klub..

Hl-Glory
06-05-2008, 20:17

Hvor har han ret.. Man anbefaler sku ikke en holdkammerat at skifte til en anden klub, og slet ikke i pressen og slet ikke hvis det er en rivaliserende klub..

Helt enig, det hører ingen steder hjemme.

RAppel
06-05-2008, 20:26

Helt enig :thumbs up:

ChristianR
06-05-2008, 20:33
"Han spiller ikke nogen rolle i fremtiden" - Det er sq meget fedt. Så ved man, at der ikke bliver givet ved dørene:D

snegl
06-05-2008, 20:37
Hehe så kan han lære det. Måske var det et billigt forsøg på selv at blive sat på transferlisten eller komme tætere på holdet.

I øvrigt er det utroligt sjovt/tragisk at læse debatterne under artiklerne på bold. Så popper der lige en masse indlæg op om at Berger da "Bare giver et godt råd om (...)"

Kofoed
06-05-2008, 20:40
"Han spiller ikke nogen rolle i fremtiden" - Det er sq meget fedt. Så ved man, at der ikke bliver givet ved dørene:D

Jep.. Jeg kan virkelig godt lide O'neill.. ved godt det hører til i en anden tråd, men jeg ville virkelig godt se ham som United manager..

RAppel
06-05-2008, 20:40
OT: Har folk en bruger på bold.dk og hedder de det samme? :p

Don Kafai
06-05-2008, 20:41
Jeg er dybt uenig med jer.

Det der er mest grotesk i den her sag er da langt fra fra Berger siger. Det er Martin O'Neil himself, der går ind til pressen og udtaler at Berger ingen fremtid har i klubben grundet nogle udtalelser. Medmindre det er meget meget meget gennemtænkt og genialt spin, så er det den dummeste udtalelse jeg har hørt længe.

Sådan noget ordner man internt.

Forestil jer Ferguson udtale offentligt: "Roy Keane har svinet Kieran Richardson på vores tv-kanal, derfor har han ingen fremtid mere i United". Det ville være at skyde sig selv i foden med en bazooka!

Det er en ommer O'Neil, medmindre du vil sælge Berger til sommer, og bruger dette publicity stunt for at gøre andre klubber opmærksomme på det.

Don Kafai
06-05-2008, 20:43
OT: Har folk en bruger på bold.dk og hedder de det samme? :p

Jeg hedder skyj89, men jeg skriver aldrig derinde mere. Debatterne er for useriøse. Samtlige nyheder om United, Liverpool, Chelsea og Arsenal ender i tilsvininger af fangrupperne indbyrdes.

ChristianR
06-05-2008, 20:45

Det der er mest grotesk i den her sag er da langt fra fra Berger siger. Det er Martin O'Neil himself, der går ind til pressen og udtaler at Berger ingen fremtid har i klubben grundet nogle udtalelser. Medmindre det er meget meget meget gennemtænkt og genialt spin, så er det den dummeste udtalelse jeg har hørt længe.

Forestil jer Ferguson udtale offentligt: "Roy Keane har svinet Kieran Richardson på vores tv-kanal, derfor har han ingen fremtid mere i United". Det ville være at skyde sig selv i foden med en bazooka!

Det er en ommer O'Neil, medmindre du vil sælge Berger til sommer, og bruger dette publicity stunt for at gøre andre klubber opmærksomme på det.

Altså, efter sådan en kommentar fra O'Neil antager jeg da såsandeligt, at Berger ikke længere er at finde i klubben efter sommerferien.

Hvis han mener det, kan jeg absolut ikke se noget galt i udtalelsen.

Og jeg så da gerne, at Fergie udtalte sig lidt mere ærligt og ligetil i pressen. Vi ved vel alle sammen godt, hvorfor Roy Keane stoppede i United - Hvorfor kunne vi ikke få den sande forklaring 'officielt'?

snegl
06-05-2008, 20:49

Netop det sidste du nævner er eneste grund jeg kan se til det.

Martin O'Neill bruger medierne til at vise at det ikke tolereres i Villa. Jeg tvivler på det er ugennemtænkt af ham.

Jeg tror såmænd også at Berger har været klar over konsekvensen før O'Neill har været ude i medierne

Nu du selv nævner det med Roy Keane, så synes jeg at det kan være fuldstændig ligemeget om manageren så går ud i medierne og siger at spilleren er færdig i klubben eller ej. Alle kan se det alligevel - hvorfor ikk gøre fremtidige spillere der kommer til klubben det klart allerede med det samme.

Altså grotesk er et meget hårdt ord for noget der er lidt ligegyldigt. Havde O'Neill ikk gået ud og udtalt sig havde det udadtil set ud somom at man godt må gøre den slags i Villa.

Han redder dermed sit eget omdømme og klubbens omdømme ved at sige det synes jeg. Berger er helt selv uden om det.

ChristianR
06-05-2008, 20:54

Martin O'Neill bruger medierne til at vise at det ikke tolereres i Villa. Jeg tvivler på det er ugennemtænkt af ham.

Jeg tror såmænd også at Berger har været klar over konsekvensen før O'Neill har været ude i medierne

Nu du selv nævner det med Roy Keane, så synes jeg at det kan være fuldstændig ligemeget om manageren så går ud i medierne og siger at spilleren er færdig i klubben eller ej. Alle kan se det alligevel - hvorfor ikk gøre fremtidige spillere der kommer til klubben det klart allerede med det samme.

Altså grotesk er et meget hårdt ord for noget der er lidt ligegyldigt. Havde O'Neill ikk gået ud og udtalt sig havde det udadtil set ud somom at man godt må gøre den slags i Villa.

Han redder dermed sit eget omdømme og klubbens omdømme ved at sige det synes jeg. Berger er helt selv uden om det.

Hvis jeg ikke udtalte mig klart nok var det præcist overnstående, jeg mener.

Kofoed
06-05-2008, 21:03

Helt enig.. man kan syntes om det eller ej, men hvis O'neill sælger Berger til sommer, hvilket jeg håber efter denne udtalelse, viser det bare at han ikke accepterer det, og det viser hvad hans holdning er, og det har jeg respekt for.. men hvis han ikke sælger ham så er det meget forkert at komme med den udtalelse..

United DK
06-05-2008, 21:08
Helt enig.. man kan syntes om det eller ej, men hvis O'neill sælger Berger til sommer, hvilket jeg håber efter denne udtalelse, viser det bare at han ikke accepterer det, og det viser hvad hans holdning er, og det har jeg respekt for.. men hvis han ikke sælger ham så er det meget forkert at komme med den udtalelse..

Nu skal der jo lige være en interesseret klub, før han kan sælges, og hvem vil have en afdanket spiller, som havde sin storhedstid i Liverpool for over 10 år siden?

Don Kafai
06-05-2008, 21:09

Redder han klubbens omdømme? Det er jeg ikke enig med dig i. Han sætter tværtimod en mundkurv på Villa-spillerne.

Jeg synes heller ikke det er ligemeget hvad træneren udtaler. Selvom noget er "klart" for omverdenen, så er der en verden til forskel på om træneren siger det eller ej.

Du og jeg kan jo fx sagtens se, at Ryan Giggs ikke har spillet godt, og det er derfor han ikke har startet en kamp i uendeligheder. Ferguson vil ikke redde klubbens omdømme ved at svine Giggs i pressen, ligesom O'Neil ikke gør det ved at svine Berger.

Desuden så synes jeg det er et fantastisk råd han giver Barry, men det er selvfølgelig en anden sag, og vi er da enige om, at han ikke skulle have sagt det offentligt. Ligesom O'Neil ikke skulle have sagt det han gjorde, offentligt.

Men selvfølgelig gjorde han det for at sige Berger er færdig i klubben. Og det er han ikke på grund af disse udtalelser, men det er han fordi han aldrig har været tiltænkt en plads i næste sæson. Smart move af O'Neil, men i den grad usmageligt...

Jeg håber at Ferguson ikke bruger pressen til at skille sig af med sine spillere. Heldigvis er vores skotte af samme holdning, for når man i disse dage snakker om loyalitet og respekt fra spilleren til klubben, så skal den også gælde den modsatte vej.

ChristianR
06-05-2008, 21:09
Nu skal der jo lige være en interesseret klub, før han kan sælges, og hvem vil have en afdanket spiller, som havde sin storhedstid i Liverpool for over 10 år siden?

O'Neil siger det vel kun, hvis han kan komme af med ham? Om han så skal forærres væk til en dansk førstedivisionsklub.

snegl
06-05-2008, 21:23
Redder han klubbens omdømme? Det er jeg ikke enig med dig i. Han sætter tværtimod en mundkurv på Villa-spillerne.

Jeg synes heller ikke det er ligemeget hvad træneren udtaler. Selvom noget er "klart" for omverdenen, så er der en verden til forskel på om træneren siger det eller ej.

Du og jeg kan jo fx sagtens se, at Ryan Giggs ikke har spillet godt, og det er derfor han ikke har startet en kamp i uendeligheder. Ferguson vil ikke redde klubbens omdømme ved at svine Giggs i pressen, ligesom O'Neil ikke gør det ved at svine Berger.

Desuden så synes jeg det er et fantastisk råd han giver Barry, men det er selvfølgelig en anden sag, og vi er da enige om, at han ikke skulle have sagt det offentligt. Ligesom O'Neil ikke skulle have sagt det han gjorde, offentligt.

Men selvfølgelig gjorde han det for at sige Berger er færdig i klubben. Og det er han ikke på grund af disse udtalelser, men det er han fordi han aldrig har været tiltænkt en plads i næste sæson. Smart move af O'Neil, men i den grad usmageligt...

Jeg håber at Ferguson ikke bruger pressen til at skille sig af med sine spillere. Heldigvis er vores skotte af samme holdning, for når man i disse dage snakker om loyalitet og respekt fra spilleren til klubben, så skal den også gælde den modsatte vej.

Hvordan sætter han en mundkurv på Aston Villa spillerne? De må vel gerne udtale sig om alt andet.

Hvis din kommentar mere var møntet på at spillerne fremover ikke må sige sådanne ting som Berger gør: Hvorfor skulle de gøre det? Og så i pressen.
Aston Villa er et hold med ambitioner. Jeg synes ikke de er langt væk fra Liverpool hvis de får et par rigtig gode spillere til.

Hehe men det kan vel ikke være usmageligt af O'Neill når Berger måske selv har udtalt dette for at komme væk fra klubben?

Jeg synes ikke O'Neill bør føle skyldfølelse efter den udtalelse.

Det med at rode respekt og loyalitet ind i det synes jeg er lidt overdrevet. Gør man sig ikke fortjent til respekt skal man heller ikke behandles derefter.

Jeg har aldrig set O'Neill gøre denne slags i medierne så jeg tror såmænd der bare er snak om en enlig svale.

Alle får vel hvad de vil have:
Berger vil væk, det kommer han
O'Neill får kredit for at han ikke tolererer disse ting
Klubben får kredit for at den ikke tolererer sådanne udtalelser i medierne

Don Kafai
06-05-2008, 21:30
Alle får vel hvad de vil have:
Berger vil væk, det kommer han
O'Neill får kredit for at han ikke tolererer disse ting
Klubben får kredit for at den ikke tolererer sådanne udtalelser i medierne

Hvis det er sådan tingene hænger sammen, så er jeg enig med dig, men jeg har endnu ikke læst nogle steder at Berger vil væk.

Hvis vi antager han vil væk, så er vi enige:D

Men hvis vi antager at han ikke vil væk, så holder jeg stadig fast i at det er dårlig mandskabsbehandling, selvom vi er enige om at det er Berger der dummer sig først.

Som jeg forestillede mig det, så var Berger bare spurgt tilfældigt siden han var den eneste Villa-spiller med nogen forbindelse til Pool, og så havde han bare sagt at det var en stor klub og bla bla bla.

snegl
06-05-2008, 21:34
Hvis det er sådan tingene hænger sammen, så er jeg enig med dig, men jeg har endnu ikke læst nogle steder at Berger vil væk.

Hvis vi antager han vil væk, så er vi enige:D

Men hvis vi antager at han ikke vil væk, så holder jeg stadig fast i at det er dårlig mandskabsbehandling, selvom vi er enige om at det er Berger der dummer sig først.

Som jeg forestillede mig det, så var Berger bare spurgt tilfældigt siden han var den eneste Villa-spiller med nogen forbindelse til Pool, og så havde han bare sagt at det var en stor klub og bla bla bla.

Hehe godt så :D..

Som Martin O'Neill siger så er Berger en erfaren herre. Hans udtalelser kan ihvertfald ikke undskyldes med at han er ikke er medievant eller lignende.

Don Kafai
06-05-2008, 21:41
Hehe godt så :D..

Som Martin O'Neill siger så er Berger en erfaren herre. Hans udtalelser kan ihvertfald ikke undskyldes med at han er ikke er medievant eller lignende.

Men antag, at Quiroz udtaler at Ronaldo måske vil passe bedre ind i spansk fodbold. Det siger han på et interview, hvor han bliver spurgt om hans tid i Real Madrid og snakken falder på Ronaldo.

Skal United smide Queiroz ud på grund af de udtalelser?
Skal Ferguson give ham en offentlig skideballe?
Eller skal klubben ordne det internt?

Jeg ved godt hvad jeg selv hælder mest til, men hvad med dig?

snegl
06-05-2008, 21:45
Men antag, at Quiroz udtaler at Ronaldo måske vil passe bedre ind i spansk fodbold. Det siger han på et interview, hvor han bliver spurgt om hans tid i Real Madrid og snakken falder på Ronaldo.

Jeg tror så ikke det vil ske, for vi lever i en proffesionel verden hvor Queiroz godt ved at hvis han siger sådan noget så skader han klubben.

Ingen i United kommer med udtalelser som Berger fx er kommet med. Alle er nemlig indstillet på hvad det vil sige at være proffesionel og at medierne twister det mindst mulige man siger til noget stort.

Don Kafai
06-05-2008, 21:48
Jeg tror så ikke det vil ske, for vi lever i en proffesionel verden hvor Queiroz godt ved at hvis han siger sådan noget så skader han klubben.

Det er jo derfor jeg siger antag:D

Ingen i United kommer med udtalelser som Berger fx er kommet med. Alle er nemlig indstillet på hvad det vil sige at være proffesionel og at medierne twister det mindst mulige man siger til noget stort.

Det kan sagtens ske i en klub som United. Og så tror jeg samtlige United-fans ønsker at det skal løses internt, hvilket er min pointe.

Desuden vil jeg da vove den påstand, at O'Neill ikke havde udtalt det samme, hvis det var Barry der havde givet Berger et råd....

snegl
06-05-2008, 22:04
Det er jo derfor jeg siger antag:D

Det kan sagtens ske i en klub som United. Og så tror jeg samtlige United-fans ønsker at det skal løses internt, hvilket er min pointe.

Desuden vil jeg da vove den påstand, at O'Neill ikke havde udtalt det samme, hvis det var Barry der havde givet Berger et råd....

Det tror jeg heller ik han ville. Hvilket bare underbygger min påstand om at det er godt spin af O'Neill når nu alligevel Berger har skudt sig selv i foden og bør være på vej væk

Nu du absolut vil hive svaret ud af mig så lad mig svare:

Generelt synes jeg der er stor forskel på den autoritet trænere og spillere udtaler sig med, så hvis Queiroz udtalte sig ville det virke mere proffesionelt og ikke virke som en slags "Jeg har ikk noget med det at gøre, men jeg afbryder da lige for at sige at Barry bør skifte til Liverpool"

- Berger har jo ikke bare sagt at Liverpool er en god klub, men at han direkte vil råde Barry til at skifte. Kæmpe forskel

Trænere kan i øvrigt med deres autoritet undskyldes med at de udtaler sig fra et objektivt synspunkt

Men:
Hvis vi antog at en spiller sagde det samme i United synes jeg at det allerførst skulle ordnes internt. Dernæst kunne man overveje om spillerens situation er "værd" at spinne om som O'Neill gør med Berger.

Er spilleren en spiller som man vil sælge for mange penge bør det måske holdes internt da prisen så ikke vil falde pga meget medieomtale om at spilleren vil væk. Omvendt kan alle udefra se at spilleren har dummet sig og kan være på vej væk alligevel. Så jeg føler det er lidt ligegyldigt.

Berger skal formentlig gives væk for en slik, så jeg ser intet galt i at han kommer med udtalelsen.

United DK
06-05-2008, 22:05

Ferguson er jo kendt for at være meget kontant, og man skal ikke træde meget forkert, før man ryger ud, uanset hvilken status man har i klubben. Så det ville ikke overraske mig, hvis Queiroz røg ud, på baggrund af en sådan udtalelse.

Don Kafai
06-05-2008, 22:11
Berger skal formentlig gives væk for en slik, så jeg ser intet galt i at han kommer med udtalelsen.

Jeg synes bare det er respektløs af en klub, at ville skille sig af med en spiller på sådan en måde. Medmindre spilleren selv vil væk, og så vender vi tilbage til diskussionen om hensigten med Bergers råd. Jeg synes ikke man sige han vil væk, udfra de udtalelser han kommer med. Derfor er O'Neils' udtalelser forkerte imo.

Spillerne bør behandles ens, om de hedder Barry eller Berger. At man i nternt har et hierarki er jo noget andet, og nok meget sundt for alle klubber.

snegl
06-05-2008, 22:17
Jeg synes bare det er respektløs af en klub, at ville skille sig af med en spiller på sådan en måde. Medmindre spilleren selv vil væk, og så vender vi tilbage til diskussionen om hensigten med Bergers råd. Jeg synes ikke man sige han vil væk, udfra de udtalelser han kommer med. Derfor er O'Neils' udtalelser forkerte imo.

Spillerne bør behandles ens, om de hedder Barry eller Berger. At man i nternt har et hierarki er jo noget andet, og nok meget sundt for alle klubber.

Der er jeg simpelthen ikk enig.
Berger er topproffesionel og har været det længe. Han ved udemærket godt at han ødelægger sin karriere i Villa ved at sige sådan noget. Han går jo direkte ud og siger at han bør skifte til Liverpool.
Hvordan det kan være respektløst at klubben behandler ham derefter forstår jeg ikke.

"Medmindre spilleren selv vil væk".
Det vil han åbenbart. Han har sgu været så længe i gamet at han godt ved hvilke konsekvenser ting man siger får.

Havde det været et uskyldigt svar i et interview hvor han var blevet spurgt om Liverpool var en klub der var på højere niveau kunne Berger bedre forsvares. Sådan hænger det dog slet ikke sammen.

snegl
06-05-2008, 22:19

Spin er bare toppen af kransekagen der kan give pts til alle parter. Jeg kan ikke se at O'Neills udtalelser er baseret på andet.

ChristianR
07-05-2008, 07:12
Hvis O'Neil smider Berger ud af klubben pga. de udtalelser - Så kan man diskutere, hvorvidt det er 'udsmidelsesgrund'.

Ikke desto mindre synes jeg helt klart, at det er i orden, at man spiller med åbne kort overfor pressen. Så får O'Neil hurtigere en respekt og autoritet, spillerne ved, man ikke skal lege med.

Han søger vel netop den aura af autoritet, som vores egen Ferguson. Han har den vel primært, fordi han har været så længe i klubben og derved har kunne 'smide' så mange spillere ud af klubben på gråt papir, hvor vi andre har haft vores ideer om, hvorfor de pludselig skulle sælges.

Hvis ikke Berger skulle sælges, ville jeg synes det var fejt at nedgøre ham i pressen. NU hvor han skal sælges, er det imidlertid bare at fortælle pressen lidt facts, de alligevel hurtigt ville finde ud af.

theviking66
07-05-2008, 16:59
Det er fandme mange penge at "Russerne" skal smide for at få Ramos. Ved ikke rigtigt om han er pengene værd. Nej han er ikke pengene værd. Det er der ingen der er og slet ikke en forsvarsspiller...

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11484948.html

snegl
07-05-2008, 17:18
What the fuck 520 mio:eek: .. Det må være en and. De var ikk villige til at slippe 250 for Alves, og Ramos er vel ikke dobbelt så god.

ChristianR
07-05-2008, 17:22
Jeg tør sq godt vædde 530mio på, at Chelski aldrig ville betale så meget for Ramos.

United DK
07-05-2008, 17:28
De mangler jo godt nok en højre back, og de er somregel villige til at give en god sum penge, men 520 mio. er nok lige en tand for meget, men lad os nu se, dét er jo Chelsea.

Unitedforever
07-05-2008, 17:41
addd.. Ramos er der overhovedet ikke i nærheden af at være 520 mio værd. Hvad sker der!?..

PetterDK
07-05-2008, 17:42
I mine øjne er Ramos en ufattelig overvurderet forsvarsspiller. Om det skyldes, at han blot har spillet ringe i de kampe jeg har set ham spille, eller det virkelig forholder sig sådan, skal jeg ikke kunne sige. Under alle omstændigheder er han ikke i nærheden af at være så mange penge værd.

TrincoBoy
07-05-2008, 17:47
Den mand er måske ikke engang halvt så meget værd. Men det vil da være fint hvis de fik fat i ham, for han vil alligevel bare sidde ud med en karantæne det meste af sæsonen.:)

Unitedforever
07-05-2008, 17:49
arg... Ramos er en klassespiller, men som jeg og andre også selv siger, så er han overvurderet prismæssigt, men jeg ville bestemt ikke klage, hvis han tørnede ud på drømmenes teater. Han er super hurtigt, fysis stækt, god med hovedet, teknisk god og dækker flere positioner.

RAppel
07-05-2008, 17:50
Så god er han da ikke. Det er helt ustyrlige summer der er i fodbold i dag. Det har mistet charmen :(

Unitedforever
07-05-2008, 17:53
ja summerene er overdrevner og fuldstændig ude af propationer, men vil med glæde sig Ramos på hb i stedet for brown eller neville.

Bugge
07-05-2008, 18:21
Hvis man ser bortset fra at Ramos har tendens til at tabe hovedet og få et hav af røde kort (ved godt det er blevet bedre), så er han en klassespiller..

Han har de samme offensive kvaliteter som Alves og så er han stadigvæk langt bedre defensivt.. Han er imo det tætteste man kommer på Mr. verdens bedste back also known as Patrice Evra ;)

RAppel
07-05-2008, 18:24
Men til en pris af 520 mio?

CC
07-05-2008, 18:50
Men til en pris af 520 mio?

De eneste i hele denne vide verden der er tosset nok til at give den pris er Chelsea. Hvis en anden klub gik ind og bød, så ville prisen maks ligge på 300 og det er udelukkende fordi det er Real madrid man køber fra.

Bugge
07-05-2008, 19:03
Der er ingen spiller der er 520 mio. værd, det er et fuldstændig grotesk beløb..
Jo, måske Ronaldo :D

Mulle
07-05-2008, 19:18
Nogen som ved, om Canal+ Webtv viser engelske kampe live? De viser i hvertfald svenske og italianske fodbold. Håber sku der nogen som ved og svar mig denne her gang :D

RAppel
07-05-2008, 19:21
De eneste i hele denne vide verden der er tosset nok til at give den pris er Chelsea. Hvis en anden klub gik ind og bød, så ville prisen maks ligge på 300 og det er udelukkende fordi det er Real madrid man køber fra.

Nu er det jo ikke sikkert. Rygterne har da også slået store priser op hos andre klubber. Milan (920 mio!), Inter, Real, Barca. Om der er andre husker jeg ikke, men det er også noget nær de største magtfaktorer i europæisk fodbold :)

Thomas
07-05-2008, 19:27
Det er jo helt sindssygt det, som Chelsea kommer til at bruge i transfervinduet, hvis rygterne taler sandt.

Messi: 750 millioner.
Ramos: 520 millioner.

Er der flere, Chelsea har udkig efter?

CC
07-05-2008, 19:39
Det er jo helt sindssygt det, som Chelsea kommer til at bruge i transfervinduet, hvis rygterne taler sandt.

Messi: 750 millioner.
Ramos: 520 millioner.

Er der flere, Chelsea har udkig efter?

Der har været en del snak om Kaka, Van der Vaart og Diego. Personligt ville jeg hellere se disse spillere i Chelsea frem for Lampard, Drogba, Cole, Essien osv. De spiller slet ikke så svinsk og desuden er de bare mere seværdige. Derudover Vil jeg væsentlig hellere stå over for dem end over for Chelseas nuværende hold som virkelig kan bringe mit pis i kog, bare ved at se startopstillingen.

United DK
07-05-2008, 20:36
Der har været en del snak om Kaka, Van der Vaart og Diego. Personligt ville jeg hellere se disse spillere i Chelsea frem for Lampard, Drogba, Cole, Essien osv. De spiller slet ikke så svinsk og desuden er de bare mere seværdige. Derudover Vil jeg væsentlig hellere stå over for dem end over for Chelseas nuværende hold som virkelig kan bringe mit pis i kog, bare ved at se startopstillingen.

Van der Vaart og Diego er et par divere, som ikke er meget mere seværdige end Drogba, hvis du spørger mig, og de er begge dårligere end Lampard. Kaka er så til gængæld sympatien selv.

PetterDK
07-05-2008, 20:37
Efter at have været bagud 2-0 mod Almeria, er Getafe nu foran 4-2. Synes det er ofte Getafe-kampene tager en uventet drejning. Naturligvis kan det diskuteres om det er en uventet drejning, når det nu sker relativt ofte :D

CC
07-05-2008, 21:11
Van der Vaart og Diego er et par divere, som ikke er meget mere seværdige end Drogba, hvis du spørger mig, og de er begge dårligere end Lampard. Kaka er så til gængæld sympatien selv.

De er begge fremragende teknikere. Og i modsætning til Drogba lever de på deres teknik. Drogba lever udelukkende på at være stærkere, skyde hårdere, hoppe højere og være mere svinsk! Der er intet seværdigt over ham og hvis der nogensinde har været en spiller som jeg har foragtet, jamen så har det været ham!
Om de er bedre end Lampard er svært at sige. De har hver deres evner Lampard kan ikke sætte en mand af, men han kæmper for det og han er effektiv. Nok lige det modsatte af de to andre, som ikke er udprægede holdspillere, men som kan afgøre en kamp gennem deres teknik.

Bugge
07-05-2008, 21:51
De er begge fremragende teknikere. Og i modsætning til Drogba lever de på deres teknik. Drogba lever udelukkende på at være stærkere, skyde hårdere, hoppe højere og være mere svinsk! Der er intet seværdigt over ham og hvis der nogensinde har været en spiller som jeg har foragtet, jamen så har det været ham!
Om de er bedre end Lampard er svært at sige. De har hver deres evner Lampard kan ikke sætte en mand af, men han kæmper for det og han er effektiv. Nok lige det modsatte af de to andre, som ikke er udprægede holdspillere, men som kan afgøre en kamp gennem deres teknik.

Drogba er en måltyv i særklasse når han er i topform og i mine øjne er han en fornøjelse at se på når han ikke render og smider sig..

Hverken RvN eller Huntelaar er tekniske vidundere, men de kan det som de skal kunne.. LAVE MÅL! og masser af dem...
Og i mit univers er flot fodbold også når man kan hamre bolden i netmaskerne hver gang bolden er i feltet.. og det kan de gutter..

CC
07-05-2008, 22:02
Drogba er en måltyv i særklasse når han er i topform og i mine øjne er han en fornøjelse at se på når han ikke render og smider sig..

Hverken RvN eller Huntelaar er tekniske vidundere, men de kan det som de skal kunne.. LAVE MÅL! og masser af dem...
Og i mit univers er flot fodbold også når man kan hamre bolden i netmaskerne hver gang bolden er i feltet.. og det kan de gutter..

Jeg har aldrig påstået at Drogba ikke var en klasse spiller. For når han er på toppen har jeg svært ved at finde en angriber som er i samme klasse. Jeg vil da også gerne indrømme at grunden til at jeg ikke kan lide ham er fordi han har succes med sin spillestil. Ville formentlig have været fuldstændig ligeglad med ham hvis ikke han scorede alle de mål. Så min holdning til ham skal langt hen af vejen ses som værende mig der har ondt i røven.
Og hvorfor er det lige Huntelaar og Nistelrooy bliver blandet ind i det hele? De er begge fremragende boksspillere med glimrende blik for spillet og exceptionelle målnæser. Har mig bekendt aldrig sagt et ondt ord om nogen om dem eller deres spillertyper.

United DK
07-05-2008, 22:02
Er alle herinde Brøndby-fans? For vi har da helt glemt, at hylde deres utrolig flotte 1-1 resultat mod Viborg. Danmarks stolthed!

:lolol:

snegl
07-05-2008, 22:05
Er alle herinde Brøndby-fans? For vi har da helt glemt, at hylde deres utrolig flotte 1-1 resultat mod Viborg. Danmarks stolthed!

:lolol:

Heldigvis ser spillet da stadig godt ud for Brøndby. De skaber en hulens masse chancer og bliver ikke slået ud af at komme bagud længere. Kampen betød vel heller ikke alverden

snegl
07-05-2008, 22:21
Barca bliver tørret af Real Madrid. 3-0 nu. Blæret af Higauin at score 1 minut efter han er kommet ind.

De er helt nede og skrabe bunden Barca

CC
07-05-2008, 22:21
3-0 til Real over Barca. Raul, Robben og Higuain. Tror virkelig der kommer til at ske noget i løbet af sommeren for Barca!

Hvis der er nogen som er i tvivl om det er fortjent vil jeg gerne lige citere kommentatoren: " De er til grin, Barcelona!"

Holmskov
07-05-2008, 22:28
3-0 til Real over Barca. Raul, Robben og Higuain. Tror virkelig der kommer til at ske noget i løbet af sommeren for Barca!

Hvis der er nogen som er i tvivl om det er fortjent vil jeg gerne lige citere kommentatoren: " De er til grin, Barcelona!"

Syntes det var fedt da Valdes lavede en "Drogba" og fakede en skade hvor der bare SLET ikke var kontakt.

De er patetiske i Barcelona. Men hey. Det er super træning til Real drengene. :)

snegl
07-05-2008, 22:29
Smid så Van The Man ind og lad os se ham ydmyge Barca endnu mere

Edit: Min bøn blev hørt

Edit: 4-0 - Van N på straffe

CC
07-05-2008, 22:34
Nistelrooy til 4-0 på straffe:D

JakobR
07-05-2008, 22:35
Den bedste afslutter i United i nyere tid :)

Jeg savner en angriber som ham i truppen.

Holmskov
07-05-2008, 22:36
Han er fantastisk. :)

Der er scoringsgaranti når Ruud er på plænen. :devill:

CC
07-05-2008, 22:36
Den bedste afslutter i United i nyere tid :)

Jeg savner en angriber som ham i truppen.

Hvis bare han havde været tilfreds med at være en del af truppen frem for førstevalg! Så ville jeg ikke kunne ønske mere for united for så var vores trup så tæt på komplet som muligt!

CC
07-05-2008, 22:43
Henry til 4-1 efter glimrende spil. Deres eneste rigtig gode angreb i dag, selvom Messi har tryllet fra tid til anden. Det har bare ikke været nok.

Bugge
08-05-2008, 07:30
Det var satme noget af en røvfuld til Barcelona.. Det var som at se os mod Pool på OT, der var bare klokkeklar klasseforskel..

Dines
08-05-2008, 12:38
Det der var Rijkaards fald i Barcelona, når man bliver ydmyget med 4-1 til ærkerivalen. Ja, så er der et eller andet fuldstændig galt. Tillykke til Real Madrid. Og dejligt at se Ruud på banen igen med et mål på sin første berøring.

United DK
08-05-2008, 15:00
Dybt tragisk.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11495221.html

CC
08-05-2008, 19:41
Så røg Rijkaard langt om længe. Ikke at det kan overraske nogen med det pres som ligger på Barca, men havde i det mindste regnet med at man ville vente til sæsonen var slut.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=83435

Guardiola er indtil videre udset som afløser hvilket jeg ser som en god løsning. Han kender klubben og har igennem længere tid stået i spidsen for deres andenhold. Er virkelig spændt på at se hvad han kan gøre for at få Barca op i gear og hvilke spillere han sender af pommern til. Personligt skulle det ikke overraske mig hvis han startede et helt nyt hold af unge spillere og hentede Pique tilbage for at lade ham ligge ved siden af Puyol, i hvert fald indtil Milito er tilbage.
Desuden så beholder de nok deres kære catalanere Xavi, Iniesta, Krkic og Valdes samt naturligvis Messi. Forhåbentlig henter de også Fabregas tilbage da en central midt med ham, Xavi og Iniesta nok ville være for godt til at være sandt:)

Bugge
08-05-2008, 20:02
Forhåbentlig henter de også Fabregas tilbage da en central midt med ham, Xavi og Iniesta nok ville være for godt til at være sandt:)

Og måske endda for offensivt til at være sandt..
Men man ved sgu aldrig med Barcelona.. Det er et hold som kun kan spille på én måde hvilket de til gengæld også er gode til.. De angriber i samtlige 90 minutter, men som vi så mod os selv og også igår mod Real Madrid, så er det til tider primitivt når man er bagud..

United DK
08-05-2008, 20:31
Jeg mener en af de høje herre i Barcelona udtalte, at man ikke ville hente spillere, der havde vendt klubben ryggen, og her taler vi bl.a. om Fabregas og Pique. Så jeg tror ikke vi skal regne med, at Barcelona henter Fabregas.

Kofoed
10-05-2008, 08:18
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83490&rss=true

Hahaha.. Til grin..

Nu har jeg selvfølgelig selv interesse i det i denne situation
Nå det syntes du alligevel du har.. Hold nu bare kæft og spil.. PL fungere perfekt som det er nu, og man skal ikke lave så mange nye regler, og slet ikke den slags..

Hvis du ender på samme point, så er du på samme niveau, og så bør man tage en kamp om, hvem der er bedst,
Efter min mening er man begge to rigtig gode, men når vi ligger med en målscorer der er 20 mål bedre, og det både er offensivt og defensivt vi er bedre, så er vi bare overordnet bedre, efter min mening, og det er derfor vi vinder i tilfælde af pointlighed..

Dines
10-05-2008, 08:47
Jeg synes målscorer er fair nok. Så kan det i sidste ende betale sig, at spille offensiv fodbold og score mange mål, ved tilfælde af pointlighed.

KennyN
10-05-2008, 08:47
Man vidste jo at sådan en udtalelse fra Chelsea lejren ville komme, det var kun et spørgsmål om tid.. Bare vent til efter vi, forhåbentlig, har vundet guldet. Så starter de igen med at jamre og mene at de er de ægte mestre osv osv.. Men facts er at mål jo altså tæller i fodbold, det ved alle. Så det der taktiske fis holder ikke altid..

United DK
10-05-2008, 09:19
Det hold der ligger nr. 1 efter 38 kampe, er også de rigtige mestre, og sådan er det bare.

snegl
10-05-2008, 09:37
Hold kæft nogle russiske tudeprinse. Det kan virkelig ikk være andet end ondt i røven tidspunktet taget i betragtning.

Men ja lad dem da bare komme med alt deres lort. Det motiverer vel nok bare vores spillere endnu mere.

I øvrigt morsomt at de heller ikke synes det skal være indbyrdes kampe der tæller haha. For der fører vi sjovt nok også.

De skal ikk vinde en skid i år. Nu blev jeg lige ekstra tændt før imorgen.

Mulle
10-05-2008, 09:39
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83490&rss=true

Hahaha.. Til grin..

Nå det syntes du alligevel du har.. Hold nu bare kæft og spil.. PL fungere perfekt som det er nu, og man skal ikke lave så mange nye regler, og slet ikke den slags..

Efter min mening er man begge to rigtig gode, men når vi ligger med en målscorer der er 20 mål bedre, og det både er offensivt og defensivt vi er bedre, så er vi bare overordnet bedre, efter min mening, og det er derfor vi vinder i tilfælde af pointlighed..

Det viser bare, at Avram Grant er en stor taber. Jeg vil vædde med, at han ikke ville komme ud med den udtagelse, hvis det var dem som havde bedre målscorer. Der skal absolut ikke ændres på reglerne! Desuden mener jeg også, at vi har haft en bedre sæson end Chelsea, Chelski har jo bare lavet en god comeback. Men alt i alt, så er det os, som har klaret os bedst, og det kan man også se på målscoringen. Vi har fortjent det, hvis vi vinder mod Wigan imorgen! Og nu vil jeg bare have, at United også skal vinde over Chelsea - De skal bare såres, for de dumme udtagelser de kommer med!

snegl
10-05-2008, 09:43
Ja. Lad os nakke dem både i PL og i CL for lige at vise vi er bedst i både indbyrdes og i det lange løb.

McPherson
10-05-2008, 09:44
Hvor er det åndsvagt! Hehe, vi har jo også bedre indbyrdes kampe mod dem! en score på 3-2 i år.. Vi har altså vundet på to kriterier som er de mest anerkendte måder at afgøre en stilling på, og alligevel sys han vi skal spille en finale kamp! Idiot!

Åndsvagt!

Mulle
10-05-2008, 09:50
Glæder mig til at høre, hvordan Ferguson's reaktion er efter den idiotiske udtagelse Avram Gay er kommet med. "Ligesom italiansk fodbold" lol.. Vi alle har vores egen liga, og det behøves ikke at være det samme alle sammen, ligesom at vi ikke gider at have, at de alle spiller det samme spil.

Don Kafai
10-05-2008, 10:15
Bendtner har, ifølge hans far, sagt nej til tilbud fra Bayern Munchen, Werder Bremen og Dortmund.

Hvis det passer så er det en kæmpefejl i mine øjne. Bendtner har ingen fremtid som fast starter i Arsenal, det kan man blandt andet se på hans kluntede krop. Arsenal-spillere skal være rappe, tekniske og bevægelige. Bendtner er ingen af delene, og han får kun spilletid, idet Arsenal mangler en trussel på dødbolde og i luften. I år har Adebayor så vist at han sagtens kan agere den trussel i luften, og Bendtner bliver aldrig starter, medmindre Arsenal sælger 3-4 spillere mere.

I Bremen fx, ville han kunne blive stor. Det er en relativ stor klub der spiller CL hvert år, og de har en fed spillestil, der gør at angriberne får masser af chancer. Desuden er spillet lige den tand langsommere i Tyskland, der gør at Bendtner ville kunne følge med. Stor fejl at han ikke valgte at tage til Bremen. Det ville have gavnet både hans egen karriere, og det danske landsholds. Nu er han i Arsenal maksimum et år mere, inden han så sælges idet han ikke kan følge trit med de andre.

snegl
10-05-2008, 10:28
Bendtner har, ifølge hans far, sagt nej til tilbud fra Bayern Munchen, Werder Bremen og Dortmund.

Hvis det passer så er det en kæmpefejl i mine øjne. Bendtner har ingen fremtid som fast starter i Arsenal, det kan man blandt andet se på hans kluntede krop. Arsenal-spillere skal være rappe, tekniske og bevægelige. Bendtner er ingen af delene, og han får kun spilletid, idet Arsenal mangler en trussel på dødbolde og i luften. I år har Adebayor så vist at han sagtens kan agere den trussel i luften, og Bendtner bliver aldrig starter, medmindre Arsenal sælger 3-4 spillere mere.

I Bremen fx, ville han kunne blive stor. Det er en relativ stor klub der spiller CL hvert år, og de har en fed spillestil, der gør at angriberne får masser af chancer. Desuden er spillet lige den tand langsommere i Tyskland, der gør at Bendtner ville kunne følge med. Stor fejl at han ikke valgte at tage til Bremen. Det ville have gavnet både hans egen karriere, og det danske landsholds. Nu er han i Arsenal maksimum et år mere, inden han så sælges idet han ikke kan følge trit med de andre.

Jeg har kun hørt han har takket nej til Bayern München, hvilket jeg godt kan forstå idet de har flere gode angribere der ville stå foran ham i hierarkiet end der gør i Arsenal.

Han ville passe perfekt ind i Werder Bremen. Jeg er ikke klar over om Klasnic har forlænget eller om han smutter til sommer, men Bendtner ville helt sikkert have niveauet til en klub som Werder.
Grunden til han sikkert også har takket nej til Werder er hans selvtillid og ambition om at slå igennem på højeste niveau. Han får nok ikke samme chance igen for en storklub hvis han forlader.

Det ville dog stadig gavne ham selv og hans karriere mest med en fast plads i en over middel klub som Werder Bremen. Han har klassen til det synes jeg.

Hl-Glory
10-05-2008, 10:29

Meget enig, han bliver nemlig aldrig starter i arsenal.
Han er alleredeupopulær i truppen, hvis han vil mere med sin karriere skal han skifte.

Bugge
10-05-2008, 11:56
Det er da egentlig utroligt så glad tyskere er for danske spillere.. Løvenkrands, Kristiansen, S.Larsen, L. Jacobsen, Daniel Jensen, Leon A., Ebbe Sand osv osv.. Har de dårlig samvittighed fordi de brugte os som springbræt i 40'erne eller hvordan? ;)

Elrantiri
10-05-2008, 12:15
Det er da egentlig utroligt så glad tyskere er for danske spillere.. Løvenkrands, Kristiansen, S.Larsen, L. Jacobsen, Daniel Jensen, Leon A., Ebbe Sand osv osv.. Har de dårlig samvittighed fordi de brugte os som springbræt i 40'erne eller hvordan? ;)

Tja, normalt klarer de sig jo ganske udemærket i den tyske liga, hvorimod det ser knapt så godt ud i den spanske og engelske liga (Her har vi vel kun Poulsen der klarer sig godt?)

Men mon ikke det er derfor.

snegl
10-05-2008, 12:42
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83500
Gerrard vil vinde PL inden han stopper

Der vil jeg gerne komme med følgende kommentar: Aaar har haaahahaha..

Kofoed
10-05-2008, 12:48

HAHAHAHAHA.. Han er sku meget sjov ham scouseren.. Men hvor er det også ærgeligt.. sådan en forholdsvis god boldspiller der efter sin karriere kan kigge tilbage, og se at han helt fra starten af valgte det forkerte hold, og ikke havde modet til at sige fra.. Han vinder jo INTET..
http://img169.imageshack.us/img169/6296/911187816500am3.gif

Dines
10-05-2008, 12:55

Så skal han forsætte i mange år endnu... ;) Jeg forstår heller ikke Bendtner. Som nogle siger, så er han ikke god nok til at være fast starter i Arsenal, og derudover har han hele spillertruppen imod sig pga. hans store armbevægelser. Så hvis jeg var ham vil jeg vælge at skifte videre, for at få et skub i karrieren. Arsenal spiller teknisk og hurtigt fodbold, og der er Bendtner simphelthen ikke god nok, når man sammenligner ham med de andre tre.

RAppel
10-05-2008, 12:56

Det er vel nemmere at få en dansker til at tage til Tyskland end f.eks. end englænder eller spanier (det må man gerne sige! Det hedder ikke en spanioler mere :D) til at tage turen?

snegl
10-05-2008, 12:59
HAHAHAHAHA.. Han er sku meget sjov ham scouseren.. Men hvor er det også ærgeligt.. sådan en forholdsvis god boldspiller der efter sin karriere kan kigge tilbage, og se at han helt fra starten af valgte det forkerte hold, og ikke havde modet til at sige fra.. Han vinder jo INTET..
http://img169.imageshack.us/img169/6296/911187816500am3.gif

Indirekte har han netop annonceret at han forsøger at slå rekorden som ældste proffesionelle fodboldspiller nogensinde.

Daniel
10-05-2008, 16:58
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83507

Bristol City er nok et af de sidste hold jeg kan forestille mig i Premier League men der er også et stykke vej i nu.

Hl-Glory
10-05-2008, 17:02
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83507

Bristol City er nok et af de sidste hold jeg kan forestille mig i Premier League men der er også et stykke vej i nu.

Det flot, men mon ikke Crystel Palace kommer igen og kommer i finalen?
det altid spændende at se med i de afgørende championsship kampe :)

Bugge
10-05-2008, 23:14
Det kan umuligt blive værre end Derby..

Jeg troede det var fysisk umuligt at være så ringe når man spiller i PL..

Fletcherfan
11-05-2008, 09:00

Jeg tror ikke han lever så længe... Er det ikke noget med, at mennesker ikke bliver mere end 120 år ellere deromkring???

ChristianR
11-05-2008, 09:16
Jeg tror ikke han lever så længe... Er det ikke noget med, at mennesker ikke bliver mere end 120 år ellere deromkring???

Det kan da være han skifter til Chelsea - Så har han da i det mindste en lille chance.

Kofoed
11-05-2008, 09:38
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83524&rss=true

Rygter sender Cech afsted for 300 mio.. Det er bare mange penge for en keeper.. Men på den anden side.. Hvis der er en keeper der er det værd må det være Cech.. Hvis han ikke havde fået de skader i år, havde han UDEN TVIVL været årets bedste...

Vince
11-05-2008, 10:11

Rygter sender Cech afsted for 300 mio.. Det er bare mange penge for en keeper.. Men på den anden side.. Hvis der er en keeper der er det værd må det være Cech.. Hvis han ikke havde fået de skader i år, havde han UDEN TVIVL været årets bedste...

Tror ikke, at Chelsea sælger. Hvorfor skulle de? Hverken Roman eller Chelsea mangler penge. Men hvis han selv vil væk, kan det jo godt ske. Cech og Casillas er de bedste i verden.

United DK
11-05-2008, 10:32

Det er nok Milan, der er klar med den helt store sæk, for de mangler en ordentlig målmand. Dida er over the hill.

Grønning
11-05-2008, 12:57
Midt i vores egen nevørsitet og spændning, kan jeg da lige fortælle at Frazier Campbell's Hull City fører 2-0 på udebane mod Watford i Playoff semifinalen. Frazier Campbell har været indblandet i begge mål.

Hl-Glory
11-05-2008, 13:02
Midt i vores egen nevørsitet og spændning, kan jeg da lige fortælle at Frazier Campbell's Hull City fører 2-0 på udebane mod Watford i Playoff semifinalen. Frazier Campbell har været indblandet i begge mål.

Man må sige Campbell virkelig har gjort det fantastisk i sit lejeophold,
håber rykker op, synes af det jeg har set fra Hull de spiller flot fodbold, men ville dog stadig tro de ville rykke ud, hvis det altså ender med at rykke op.

Bugge
11-05-2008, 13:05
300 mio. er satme mange knaster for en målmand.. Men som Kofoed er inde på så er Cech nok også det tætteste man kommer på en målmand der er så mange penge værd, sammen med Iker Casillas..

Campbell gør det suverænt i Hull.. Jeg har sjovt nok ikke set så mange Hull kampe, men af de highlights jeg har set der er det ikke kun inderside mål fra 2 meter han laver, ham Fraizer.. Han er sgu en giftig angriber der ved hvor målet står..

United DK
11-05-2008, 13:08
Nu bliver Campbell sikkert hentet hjem til sommer, men det kunne være man skulle lade ham blive i Hull, hvis de rykkede op i PL, så man rigtigt kunne vurdere, om han har klassen, for i Hull ville han jo spille alle 38 kampe, modsat i United, hvor det nok kun ville blive til kampe i ny og næ.

Vince
11-05-2008, 13:50

Gerrard og Liverfool kom også med samme udmelding sidste år :Smackden:

Smithey
11-05-2008, 17:02
yay fulham overlevede! ville ikke være premier league uden en smuttur til englands grimmeste stadion:lolol:

Michael
11-05-2008, 17:57
Hahaha Cithai blev vist nok lige ødelagt! :lolol:

Dines
11-05-2008, 18:41
Hahahahahahah City. Fryd at Bolton fik scoret mod Chelsea, så de lukker røven med al deres snak om pointlighed og 3. kamp osv. Nu vandt vi på point, så kan de sgu bare klappe keje!

Kofoed
11-05-2008, 18:46
Haha.. Og selvom jeg ikke direkte ønsker nogle spillere skadede, så gør det mig bestemt ikke noget, at Terry højst sandsynligt brækkede armen i dagens kamp.. det vil gøre det umuligt for ham at blive klar til CL finalen..

Høgsted
11-05-2008, 18:49
Perfekt at Terry formentlig er ude af finalen - men er hvordan ser det egentlig ud med Carvalho. Idag spillede Alex i stedet for ham men hvor lang tid er Carvalho ude i ??

robinho
11-05-2008, 18:53
lad dem dog blive klar de to. De er jo ikke nær så gode hvis de lige nøjagtig når at få dem lappet sammen, og de skal spille med smerter.

Terry har ikke brækket noget, men rev sin albue af led.

Carvalho ved jeg ikke nærmere om.

Høgsted
11-05-2008, 18:54
Carvalho og Terry med smerter er da næsten bedre end Ben Haim og Alex uden smerter :) ! Vil være lykkelig hvis bare en af Carvalho eller Terry ikke bliver klar

Dines
11-05-2008, 20:29
Ben Haim skal ikke spille, for så er vi sikre på, at der kommer en batalje mellem ham og Rooney, der kan koste en udvisning :D

Glory Man United
11-05-2008, 20:31
Terry skulle altså blive klar.....
http://www.svenskafans.com/england/artikel.asp?id=236485

Tobber
11-05-2008, 20:43
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83564

er det kun i city at man får ros for at have lukket 8 mål ind? kan ikke selv komme i tanke om andre

Parkohargo
11-05-2008, 20:46
Damn en røvfuld at få. Også imod et hold som Boro..

hleb13
11-05-2008, 21:43
Til Treble 007: Nej vi slog jo jer i FA Cup finalen i 2005. så nej det er ikke 4 år siden vi sidst har vundet noget.

Glory Man United
11-05-2008, 21:45
Til Treble 007: Nej vi slog jo jer i FA Cup finalen i 2005. så nej det er ikke 4 år siden vi sidst har vundet noget.

Waaaaaaow så en lille bitte pokal for tre år siden vundet på straffespark....Nøøøøøøj :whine:

Jurgensen
11-05-2008, 21:45

Ok, 3 år så. Men det er vel heller ikke godt for en klub af Arsenals kaliber???

Michael
11-05-2008, 21:47
Denne tråd er beregnet til at diskutere kampe som er i gang eller lige blevet spillet, og IKKE om Arsenal!

Alt off topic vil blive slettet. Opret en tråd til formålet!

JakobR
11-05-2008, 21:48
Denne tråd er beregnet til at diskutere kampe som er i gang eller lige blevet spillet, og IKKE om Arsenal!

Alt off topic vil blive slettet. Opret en tråd til formålet!

Der står da "+ andet fodbold".

Glory Man United
11-05-2008, 21:50
Der står da "+ andet fodbold".

Arsenal hører under "ligegyldighedstråden" ;)

Jurgensen
11-05-2008, 21:51
Arsenal hører under "ligegyldighedstråden" ;)

Ha ha ha. God humor lige inden sengetid. Tak skal du have.

Michael
Eftersom de brugere som gerne vil diskutere om Arsenal kan være tilfreds med at ende som 3er eller ej, er i gang med en større diskussion, så vil jeg forslå at oprette en tråd til formålet!
En tråd som denne egner sig ikke til 20 sider om Arsenal eller andre klubber!

Elkjaer
Utroligt at et hold som Barcelona kan smide en 2-0 føring over styr på 3 min + de er på hjemmebane. Glæder mig til at se hvem der forlader og hvem der kommer til klubben her til sommer.

Jurgensen
11-05-2008, 21:53
Utroligt at et hold som Barcelona kan smide en 2-0 føring over styr på 3 min + de er på hjemmebane. Glæder mig til at se hvem der forlader og hvem der kommer til klubben her til sommer.

Ja det er utroligt, havde dem til at vinde med mere end 1, troede de kunne spille frit idag, også slutte ordentlig af.

CC
11-05-2008, 21:58
Ja det er utroligt, havde dem til at vinde med mere end 1, troede de kunne spille frit idag, også slutte ordentlig af.

Har Guardiola egentlig overtaget?

Tore
11-05-2008, 21:58
Betyder det her at Barca ikke er i CL næste år?

Glory Man United
11-05-2008, 22:02
Guardiola har overtaget, ja.
Barca skal spille kval (ligesom f.eks Assnal og Liverfool)

CC
11-05-2008, 22:03
Guardiola har overtaget, ja.
Barca skal spille kval (ligesom f.eks Assnal og Liverfool)

Det mente jeg nemlig også, men den her siger at Rijkaard stadig styrer kampene:

http://www.bold.dk/nyt/?vis=83567

Glory Man United
11-05-2008, 22:21
Nååååååh troede du mente om Guardiola havde fået jobbet...Nej Frank R. har de sidste kampe i år

Bugge
11-05-2008, 22:37

Det er ufatteligt.. Selv de store hold kan have dårlige dage, men Barcelonas resultater lige for tiden er jo groteske.. Man kan da ikke tabe 3-2 til Mallorca når man fører med 2..

Bugge
11-05-2008, 22:45
Jeg håber virkelig Inter laver lort i den mod Parma, så Roma vinder mesterskabet.. Det kunne være så fedt..

PetterDK
11-05-2008, 23:00
Ja, på trods af deres til tider idiotiske fans, er Roma et af de få italienske hold jeg har bare en smule sympati for.

Bugge
11-05-2008, 23:05
Det er mere mit had til Inter, der får mig til at holde med Roma.. Jeg synes det hold er proppet med idioter, for at sige det pænt.. Materazzi, Vieira osv..
Og så synes jeg også det er fedt at Inter stort set var blevet foræret mesterskabet før sæsonen startede og så er det fedt at et hold som Roma har formået at holde ved..

Daniel
11-05-2008, 23:11
http://www.thefa.com/England/SeniorTeam/NewsAndFeatures/Postings/2008/05/USAEngland_SquadNamed.htm

På denne dejlige dag vil jeg lige sende en hilsen til superidioten Fabio Capello. HVOR FANDEN ER MICHAEL CARRICK!!!!!!!

Han har været super vigtigt i mesterskabskampen, fast mand hos the champions og god både defensivt og offensivt.

Fatter det ikke???

Parkohargo
11-05-2008, 23:17
http://www.thefa.com/England/SeniorTeam/NewsAndFeatures/Postings/2008/05/USAEngland_SquadNamed.htm

På denne dejlige dag vil jeg lige sende en hilsen til superidioten Fabio Capello. HVOR FANDEN ER MICHAEL CARRICK!!!!!!!

Han har været super vigtigt i mesterskabskampen, fast mand hos the champions og god både defensivt og offensivt.

Fatter det ikke???

Ja de engelske managere har åbenbart ikke den store fidus til ham siden han nærmest aldrig bliver udtaget...

Bugge
11-05-2008, 23:20
Ja de engelske managere har åbenbart ikke den store fidus til ham siden han nærmest aldrig bliver udtaget...

Så længe Gerrard og Lampard huserer på den centrale midtbane, så ved vi jo hvor langt England kan nå.. De 2 gudsbenådede fodboldspillere har jo det perfekte teamwork, det har vi set op til flere gange (:

CC
11-05-2008, 23:42
Så længe Gerrard og Lampard huserer på den centrale midtbane, så ved vi jo hvor langt England kan nå.. De 2 gudsbenådede fodboldspillere har jo det perfekte teamwork, det har vi set op til flere gange (:

I den grad! Når først de to kombinerer, jamen så kan modstanderen sove trygt!
Men må indrømme at jeg nok havde valgt Brown og Carrick frem for Glen Johnson og Tom huddlestone(Huddles har ellers gjort det fint), men hvad ved jeg om fodbold når det kommer til stykket?? Har altid været dårlig til at værdsætte middelmådige urutinerede spillere sammenlignet med folk der har spillet næsten fast på det hold som er i CL finalen samt lige vundet ligaen.

Fletcherfan
12-05-2008, 09:03
Jeg ser det som noget positivt, at han ikke er med... Jo færre landsholdspillere United har, mindre chancer er der for skader...

CC
12-05-2008, 09:19
Jeg ser det som noget positivt, at han ikke er med... Jo færre landsholdspillere United har, mindre chancer er der for skader...

Det er selvfølgelig rigtigt, men jeg opfatter det i første omgang som manglende anerkendelse fra Capello! Men naturligvis positivt at han prøver nogle nye spillere i landsholds sammenhæng.

Dines
12-05-2008, 09:22

Korrekt. Også derfor at det er fint nok, at England ikke er med til EM, så den engelske spillere får en lang pause. Arsenal derimod skal sende hele truppen derned næsten. De har jo kun Walcott, der skal blive hjemme. :)

hleb13
12-05-2008, 10:49
Korrekt. Også derfor at det er fint nok, at England ikke er med til EM, så den engelske spillere får en lang pause. Arsenal derimod skal sende hele truppen derned næsten. De har jo kun Walcott, der skal blive hjemme. :)Er det en joke? vi har da ikke særligt mange spillere som skal til EM iår.

theviking66
12-05-2008, 10:52
Er det en joke? vi har da ikke særligt mange spillere som skal til EM iår.

Hvad gør du egentligt hvis Hleb skifter til sommer, det kunne jo godt komme til at ske...

hleb13
12-05-2008, 10:55
Hvad gør du egentligt hvis Hleb skifter til sommer, det kunne jo godt komme til at ske...Jeg tror jeg hopper fra broen ;) ej jeg tror vi holder på ham, men hvis han skifter er det pisse ærgeligt, men vi kan godt hente en spiller som minder utroligt meget om ham.. , men håber selfølgelig han bliver.

Don Kafai
12-05-2008, 11:19
Jeg tror jeg hopper fra broen ;) ej jeg tror vi holder på ham, men hvis han skifter er det pisse ærgeligt, men vi kan godt hente en spiller som minder utroligt meget om ham.. , men håber selfølgelig han bliver.

Jeg tror nu mere kommentaren var myntet på dit brugernavn.

Jeg har nogle forslag til et nyt:

vds1
neville2
evra3
hargo4
rio5
brown6
ronaldo7
anderson8
saha9
rooney10
giggs11
foster12
park13
vidic15
carrick16
nani17
scholes18
pique19
dong21
o'shea22
evans23
fletcher24
simpson25
silvestre27
kuszczak29
tevez32
eagles33
heaton38
welbeck47

hleb13
12-05-2008, 11:55

vds1
neville2
evra3
hargo4
rio5
brown6
ronaldo7
anderson8
saha9
rooney10
giggs11
foster12
park13
vidic15
carrick16
nani17
scholes18
pique19
dong21
o'shea22
evans23
fletcher24
simpson25
silvestre27
kuszczak29
tevez32
eagles33
heaton38
welbeck47Haha ;) nejtak ingen af dem der hvertfald.. ved faktisk ikke om jeg skifter, men hvis jeg skifter brugernavn bliver det enten til: Eduardo9, Ade25, Cesc4 eller måske BenArfa8 :)

Kofoed
12-05-2008, 12:01
Haha ;) nejtak ingen af dem der hvertfald.. ved faktisk ikke om jeg skifter, men hvis jeg skifter brugernavn bliver det enten til: Eduardo9, Ade25, Cesc4 eller måske BenArfa8 :)

Så må jeg sige jeg havde valgt Eduardo.. klart den af de 4 jeg har mest sympati for, og jeg ikke syntes er nederen..

Don Kafai
12-05-2008, 13:20
Haha ;) nejtak ingen af dem der hvertfald.. ved faktisk ikke om jeg skifter, men hvis jeg skifter brugernavn bliver det enten til: Eduardo9, Ade25, Cesc4 eller måske BenArfa8 :)

Cesc4 er for kliché-agtigt. Find på noget med Don. Det er noget der rykker. Don Dong Fangzhao21 fx.

United DK
12-05-2008, 13:33

Fatter det ikke???

Carrick fungere ikke på det engelske landshold, fordi en spiller som ham, er afhændig af bevægelighed fra sine holdkammerater, og den får han ikke for England, fordi de generelt er defensivt orienteret. Han fungere godt for os, og gjorde også i Spurs, men de to hold spiller også offensivt, og har massere af bevægelighed.

theviking66
12-05-2008, 13:43

vds1
neville2
evra3
hargo4
rio5
brown6
ronaldo7
anderson8
saha9
rooney10
giggs11
foster12
park13
vidic15
carrick16
nani17
scholes18
pique19
dong21
o'shea22
evans23
fletcher24
simpson25
silvestre27
kuszczak29
tevez32
eagles33
heaton38
welbeck47

Det var faktisk også brugernavnet jeg tænkte på. Men skal han endelig vælge en Bro at springe udfra er der en glimrende blå en af slagsen i London området. Så vidt jeg husker det lidt syd for Themsen. Den er godt nok lidt taber agtig og så lugter der sådan af olieindsmurte russere...:)

Kofoed
12-05-2008, 14:49
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83571

Flot gestus af Melberg.. Fedt lavet..

Hl-Glory
12-05-2008, 15:05
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83571

Flot gestus af Melberg.. Fedt lavet..

Ja en rigtig flot gestus, må man sige.

Sivebæk
12-05-2008, 15:21
Det her billede lå inde på bold.dk's forum. Ret nice :)

http://img225.imageshack.us/img225/268/mellkv0.jpg

Hl-Glory
12-05-2008, 15:38
Det her billede lå inde på bold.dk's forum. Ret nice :)

http://img225.imageshack.us/img225/268/mellkv0.jpg

Ja det klub følelse, selvom han skifter.
men det kan jeg forstå, det måske han sidste kontrakt og når juventus kommer med et tilbud, så må man bare gribe dét.

Kofoed
12-05-2008, 15:40
Nogle der så interviewet med Lynge Jacobsen i onside her for lidt tid siden?? Jeg kan virkelig godt lide den mand..
Jeg er ikke fan af nogle hold i danmark(Håber dog Midtjylland kommer langt), men jeg kan virkelig godt lide Lynge..
Jeg syntes det stråler af ham hvor meget han holder af klubben, og han sagde bare så mange ting i det interview, og han var også inde på lidt omkring købeklubber faktisk(ikke at han brugte det ord)..
Han sagde bla. at han mente at det hold der havde/ofrede flest penge, også burde være dem der vandt mesterskabet.. Og det er vel grunden til at mange syntes det er så fryd at FCK og Chelsea ikke vinder, da det er dem der bruger så sindsygt mange penge, men ikke vinder noget..

Og så snakkede han også lidt om home-grown, og at det var vigtigt, og at man kunne se at de spillede for klubben på et andet niveau end dem der er i klubben for en kortet tid.. ikke at de ikke alle spiller for at vinde til klubben, men dem der er opvokset i klubben gør det bare det mere..

Og så sagde han meget sjovt, at han ikke ville have klubmåtter på kontoret, for han ville ikke have at der var nogle der skulle tøre føderne af i logoet, og sådan var der mange af de lokalt opvoksede i klubben der havde det..

Hvis der er nogle der har optaget det, eller ved hvor man kan finde det så smid meget gerne et link..

KennyN
12-05-2008, 16:04
Flot gestus af Mellberg, han bruger åbenbart lidt af det beløb han fik i sign-on-fee for skiftet til Juventus ;)
Ang Lynge Jacobsen. Manden er uden tvivl en super dygtig leder. Han har solgt en del spillere for mange penge, og købt ind til relativ billig pris i stedet for, men alligevel have et godt hold.. AAB kommer op forbi og kæmper om guldet med jævne mellemrum.. Bliver spændende at følge dem i CL kampen til august, og hvordan de gør sig på transfermarkedet til sommer. Plus hvem de finder som ny cheftræner.. Ja, han har nok at se til for tiden..

JakobR
12-05-2008, 16:13
Hvorfor i alverden vælger Peter Kjær at sammenligne Nilson og Torres, hvis han er så obs på at fortælle, hvor forskellige de alligevel er:

"Der er 200 mio. til forskel" x 5
"Der er klasse til forskel, selvfølgelig" x 3
"Jeg siger ikke de er lige gode" x 2

Give me a break.

Don Kafai
12-05-2008, 16:16
Hvorfor i alverden vælger Peter Kjær at sammenligne Nilson og Torres, hvis han er så obs på at fortælle, hvor forskellige de alligevel er:

"Der er 200 mio. til forskel" x 5
"Der er klasse til forskel, selvfølgelig" x 3
"Jeg siger ikke de er lige gode" x 2

Give me a break.

Det var nok dagens grin:D
Han er jo Liverpool-fan, så klart han vil fremhæve dem på samtlige måder. Udover håret kan jeg ikke se ligheden mellem de to.

RAppel
12-05-2008, 16:49
Nogle der så interviewet med Lynge Jacobsen i onside her for lidt tid siden?? Jeg kan virkelig godt lide den mand..
Jeg er ikke fan af nogle hold i danmark(Håber dog Midtjylland kommer langt), men jeg kan virkelig godt lide Lynge..
Jeg syntes det stråler af ham hvor meget han holder af klubben, og han sagde bare så mange ting i det interview, og han var også inde på lidt omkring købeklubber faktisk(ikke at han brugte det ord)..
Han sagde bla. at han mente at det hold der havde/ofrede flest penge, også burde være dem der vandt mesterskabet.. Og det er vel grunden til at mange syntes det er så fryd at FCK og Chelsea ikke vinder, da det er dem der bruger så sindsygt mange penge, men ikke vinder noget..

Og så snakkede han også lidt om home-grown, og at det var vigtigt, og at man kunne se at de spillede for klubben på et andet niveau end dem der er i klubben for en kortet tid.. ikke at de ikke alle spiller for at vinde til klubben, men dem der er opvokset i klubben gør det bare det mere..

Og så sagde han meget sjovt, at han ikke ville have klubmåtter på kontoret, for han ville ikke have at der var nogle der skulle tøre føderne af i logoet, og sådan var der mange af de lokalt opvoksede i klubben der havde det..

Hvis der er nogle der har optaget det, eller ved hvor man kan finde det så smid meget gerne et link..

Lynge er nok den største personlighed i SAS ligaen :)

Jeg er også interesseret i at se det interview så hvis du finder det et sted må du meget gerne smide et link til mig :)

United DK
13-05-2008, 15:28
Portugals EM-trup:

Goalkeepers: Ricardo (Real Betis Balompié), Quim (SL Benfica), Rui Patrício (Sporting Clube de Portugal).

Defenders: Paulo Ferreira (Chelsea FC), Ricardo Carvalho (Chelsea FC), Bosingwa (FC Porto), Bruno Alves (FC Porto), Jorge Ribeiro (Boavista FC), Miguel (Valencia CF), Fernando Meira (VfB Stuttgart), Pepe (Real Madrid CF).

Midfielders: Petit (SL Benfica), Deco (FC Barcelona), Raul Meireles (FC Porto), Miguel Veloso (Sporting Clube de Portugal), João Moutinho (Sporting Clube de Portugal).

Forwards: Nuno Gomes (SL Benfica), Simão Sabrosa (Club Atlético de Madrid), Cristiano Ronaldo (Manchester United FC), Nani (Manchester United FC), Hugo Almeida (Werder Bremen), Ricardo Quaresma (FC Porto), Hélder Postiga (Panathinaikos FC).

Bugge
13-05-2008, 15:52
Portugals EM-trup:

Goalkeepers: Ricardo (Real Betis Balompié), Quim (SL Benfica), Rui Patrício (Sporting Clube de Portugal).

Defenders: Paulo Ferreira (Chelsea FC), Ricardo Carvalho (Chelsea FC), Bosingwa (FC Porto), Bruno Alves (FC Porto), Jorge Ribeiro (Boavista FC), Miguel (Valencia CF), Fernando Meira (VfB Stuttgart), Pepe (Real Madrid CF).

Midfielders: Petit (SL Benfica), Deco (FC Barcelona), Raul Meireles (FC Porto), Miguel Veloso (Sporting Clube de Portugal), João Moutinho (Sporting Clube de Portugal).

Forwards: Nuno Gomes (SL Benfica), Simão Sabrosa (Club Atlético de Madrid), Cristiano Ronaldo (Manchester United FC), Nani (Manchester United FC), Hugo Almeida (Werder Bremen), Ricardo Quaresma (FC Porto), Hélder Postiga (Panathinaikos FC).

Der er sgu rigtig mange spændende og dygtige unge spillere på.. Ronaldo, Nani, Veloso, Moutinho, Bosingwa, Pepe, Quaresma etc..

Lorensen
13-05-2008, 15:55
Portugal har altså et uhyggeligt hold på papiret ! Og ikke nok med det, holdet er også ungt og har mange år at blive spillet sammen på.
Quaresma, Ronaldo, Nani, Moutinho, Bosingwa, Pepé og Veloso er jo alle spillere der har tiden foran sig, selvom de stort set alle er klasse spillere allerede.

Det eneste sted de har mangler er imo. angrebet !

PerRonaldo
13-05-2008, 16:02
Portugal har altså et uhyggeligt hold på papiret ! Og ikke nok med det, holdet er også ungt og har mange år at blive spillet sammen på.
Quaresma, Ronaldo, Nani, Moutinho, Bosingwa, Pepé og Veloso er jo alle spillere der har tiden foran sig, selvom de stort set alle er klasse spillere allerede.

Det eneste sted de har mangler er imo. angrebet !

Ja på papiret, men hold da op hvor spiller de dog hamrende ringe! Alle deres offensive spiller kan da slet ikke få det til at køre sammen.. De har potentiale, men tror det bliver ved det..

Flax_Generous
13-05-2008, 16:03
Hvis de kan få det til at fungere kan de uden tvivl blive årets oplevelse til EM. Der er mange spillere som henrykker og forbløffer med deres tekniske evner. Det kunne godt blive smukt.

Jeg holder med dem. Eller med Ronaldo og Nani.

CC
13-05-2008, 16:35
Hvis de kan få det til at fungere kan de uden tvivl blive årets oplevelse til EM. Der er mange spillere som henrykker og forbløffer med deres tekniske evner. Det kunne godt blive smukt.

Jeg holder med dem. Eller med Ronaldo og Nani.

Nu hvor hverken England eller Danmark er med, jamen så håber jeg til det sidste på Portugal. Deres eneste mangel er en reel boksspiller da de har alle de folk de skal bruge til oplæggene. Hvis jeg var dem ville jeg kraftigt overveje at placere Ronaldo helt oppe foran med Nani, Simao og Quaresma omkring dem. Dette ville skabe fleksibilitet, trusler i form af langskud, masser af kontra chance(hvis modstanderen tør går frem) og så ville Ronaldo helt sikkert få noget at arbejde med!

RuudVanNissetøj
13-05-2008, 16:51
Portugal er helt sikkert en farlig outsider...men jeg holder nok mest på, at det enten bliver Tyskland, Frankrig eller Italien der tager pokalen til sommer. Har mest fidus til Italien, da de har et rutineret hold og især Toni tror jeg tager topscorer titlen denne sommer ! Han er simpelthen vanvittig foran mål ....

KennyN
13-05-2008, 16:56
Har vi ikke set nogle gange før, at det ikke nødvendigvis er de største favoritter som løber med titlen..? Danmark, Grækenland osv. Også noget vi ser i klubturneringer, hvor Porto er eksemplet da de vandt CL..
Portugal og Spanien er spiller for spiller super gode, og de er forhåndsfavoritter hver gang de er med ved slutrunder. Men de klarer det aldrig rigtig. Som regel er de en skuffelse at følge. Lidt det samme med Holland..
Italien og Tyskland er bedre turneringshold, og leverer ofte varen ved slutrunderne. Og angående topscorer, Milan Baros gjorde det fremragende sidst i Portugal, men har ikke præsteret på klubniveau. Det er ikke nødvendigvis de bedste fra klubniveau, som også bomber løs på landsholdet ved slutrunder. Mon ikke der kommer et par nye navne frem, det plejer der. Det er der masser af eksempler på..

Parkohargo
13-05-2008, 17:50
Henke Larsson er udtaget til EM!! det da utroligt med den mand:)

United DK
13-05-2008, 18:03

Det er sgu sjovt.

Først siger han stop efter EM 2004, men kommer så tilbage til VM 2006, uden at have spillet Sverige frem til slutrunden. Han stopper så efter VM 2006, men kommer så tilbage til EM 2008, uden at have spillet Sverige frem til slutrunden.

Han er sgu den eneste spiller, der kan blive udtaget til to slutrunder, uden at have spillet holdet frem til dem.

Jurgensen
13-05-2008, 18:03

Hmm, virker sku underligt. Mon dog ikke Zlatan og Elmander er sikre starter, også Rosenberg som 1 indskifter efter en god sæson i Werder.
Ja ja, gode gamle Henke.

Sivebæk
13-05-2008, 22:13
http://indkast.dk/index.php?nyhed=38785

City :lolol:

Bugge
14-05-2008, 10:22
http://indkast.dk/index.php?nyhed=38785

City :lolol:

Ganske fortjent.. Det burde være fysisk umuligt at tabe 8-1 til Middlesbrough..

KennyN
14-05-2008, 10:53
Respekt til FC Midtjylland, som endnu engang viser deres gode købmandsskab og sælger Femi for 25 mio. kroner. Desuden har de jo solgt Simon Kjær, Simon Poulsen for store beløb indenfor det seneste halve år. Selvfølgelig vil det gå udover stabiliteten på holdet, og deres chancer i mesterskabskampen. Men de har gang på gang vist, at de kan udvikle spillere og sælge dem dyrt videre..

Lorensen
14-05-2008, 11:03
Respekt til FC Midtjylland, som endnu engang viser deres gode købmandsskab og sælger Femi for 25 mio. kroner. Desuden har de jo solgt Simon Kjær, Simon Poulsen for store beløb indenfor det seneste halve år. Selvfølgelig vil det gå udover stabiliteten på holdet, og deres chancer i mesterskabskampen. Men de har gang på gang vist, at de kan udvikle spillere og sælge dem dyrt videre..

Jeg håber så bare ikke for dem, at de laver en Brøndby og sælger alle deres klassespillere for derefter at købe folk som Hannes Sigurdson o.l.

Bugge
14-05-2008, 20:29
Den UEFA Cup finale skriger sgu efter et mål, hvis tilskuerne og spillerne, og jeg selv, ikke skal falde i søvn..

Jurgensen
14-05-2008, 20:42
Den UEFA Cup finale skriger sgu efter et mål, hvis tilskuerne og spillerne, og jeg selv, ikke skal falde i søvn..

Den finale var da dømt til a blive en fuser. Det bliver heller ik bedre af det spilles på et stadion der ikke er vant til storkampe.

Bugge
14-05-2008, 20:49
Den finale var da dømt til a blive en fuser. Det bliver heller ik bedre af det spilles på et stadion der ikke er vant til storkampe.

Rangers er godt nok et røvkedeligt hold, for at sige det pænt.. Zenit prøver i det mindste på at spille fodbold..

Ufatteligt at Zenit blev snydt for verdens største straffespark da Rangers brugte hænderne i feltet..

Krede
14-05-2008, 21:03
Rangers er godt nok et røvkedeligt hold, for at sige det pænt.. Zenit prøver i det mindste på at spille fodbold..

Ufatteligt at Zenit blev snydt for verdens største straffespark da Rangers brugte hænderne i feltet..

Ja de er røvkedelige, men jeg synes nu de gør det godt med de resourcer de har. De spiller med hvad de har.

robinho
14-05-2008, 21:07
Ja de er røvkedelige, men jeg synes nu de gør det godt med de resourcer de har. De spiller med hvad de har.

ah de kunne jo spille en 4-4-2 med darcheville og novo fremme, som de ville gøre i ligaen.

De er virkelig røvhamrende syge at se på, og håber på ingen måde de vinder en titel på det.

Benzet
14-05-2008, 21:14

Jeg er ikke sikker på, at de rent faktisk har solgt ham endnu:

http://www.bold.dk/nyt/?vis=83697

robinho
14-05-2008, 21:14
sådaaan zenit 1-0

snegl
14-05-2008, 21:15
Hull foran 2-1 mod Watford!!

PerRonaldo
14-05-2008, 21:16
sådan zenit...

Selv når Rangers er bagud spiller de defensivt, følger dem ikke til dagligt, men hold da hvor det ringe at se på!

robinho
14-05-2008, 21:36
sådan 2-0 lukket. Sikke et fremragende opspil. Fortjent. Rangers kan ingenting.

PerRonaldo
14-05-2008, 21:38

Set over hele turneringen, så jeg sgu godt imponeret over zenit, dejligt med et hold man ikke havde regnet med.

Bugge
14-05-2008, 21:39

Helt enig.. Det er helt fortjent.. Rangers havde max 2 chancer i hele kampen og selvom de var bagud så magtede de ikke at være farlige på noget som helst tidspunkt pånær en enkelt chance til sidst..

Imponerende spil af Zenit hele vejen igennem.. Både Villarreal og Bayern München fik flade af dem..

RuudVanNissetøj
14-05-2008, 21:41
Sådan...normalt er jeg ret ligeglad med hvem der vinder UEFA pokalen, men det her har Zenit fortjent big time. Desuden er det dejligt endnu at få bekræftet, at offensiv og positiv fodbold oftest vinder.....

JakobR
14-05-2008, 21:43
Sådan...normalt er jeg ret ligeglad med hvem der vinder UEFA pokalen, men det her har Zenit fortjent big time. Desuden er det dejligt endnu at få bekræftet, at offensiv og positiv fodbold oftest vinder.....

Lad det gælde for den 21. også.

Bugge
14-05-2008, 21:45
Lad det gælde for den 21. også.

Ja, og lad os igen håbe at det er dem i blå som ikke kan ramme bolden..

snegl
14-05-2008, 21:51
Så kan det lige siges at Hull City vandt 4-1 over Watford og er i Playoff finalen.
Kunne være fedt hvis de rykkede op og Fraizer Campbell kunne blive udlejet og testet på PL niveau i et år.

RAppel
14-05-2008, 22:32
Tillykke til Zenit. Er imponeret og synes det er fedt at et "ukendt" hold kan komme så langt, og endda nå i mål.

Hatten er herfra. Håber I får en fed aften Zenit fans (hvis der er nogen derude? :p)

United DK
14-05-2008, 22:52
Jeg er ikke så vild med måden, som Zenit er kommet frem på, med en masse penge fra Gazprom. De skal dog have ros for, at de modsat Moskva-klubberne, ikke er overfyldt med brasilianere, og hvad ved jeg. Stammen på holdet er russisk.

The One
14-05-2008, 23:39

Ja bare se på hvem der er forsvarende verdens mestre, europa mestre, og champions leauge mestre..

Allan
15-05-2008, 06:31
UEFA cup finalen og Champions Legue finalen i år er mellem et britisk og et russisk hold.

I går vandt russerne UEFA cuppen og på onsdag vinder britterne finalen, så United vinder deres 2. Champions Legue titel og deres 3. Europæiske mesterholds titel:devill: :devill: :devill:

United DK
15-05-2008, 07:51
Hull (med Fraizer Campbell på banen i 78 minutter) slog i går Watford med 4-1, og er dermed klar til oprykningsfinalen, mod Bristol City den 24. maj på Wembley.

Bugge
15-05-2008, 07:58
Hull (med Fraizer Campbell på banen i 78 minutter) slog i går Watford med 4-1, og er dermed klar til oprykningsfinalen, mod Bristol City den 24. maj på Wembley.

Jeg anede ikke at de allerede havde spillet den første kamp..
Imponerende af Hull, som flere også har nævnt herinde så kunne det være lækkert at få Hull op og så leje Campbell ud et år mere så han kan få noget PL-erfaring..
Men sådan som han spiller så bør der nok være et par klubber der gerne vil have lidt glæde af ham i PL alligevel udover Hull..

Sivebæk
15-05-2008, 11:17
Ved ikke, om det er blevet nævnt, men Danmark var en af de heldige nationer, da der blev trukket lod om hvem der skulle have en ekstra plads i Europa via Fair Play. Det vil sige, at DK får 6 hold med i Europa, og FC Nordsjælland står til at snuppe den sidste plads.

England og Tyskland er de to andre nationer, der får et hold med via Fair Play.

United DK
15-05-2008, 14:34
Andy Gray og Jamie Redknapps årets hold:

James
Johnson - Rio - Laursen - Lescott
Gerrard - Fabregas - Flamini
Ronaldo - Torres - Young

Tobber
15-05-2008, 15:03
Andy Gray og Jamie Redknapps årets hold:

James
Johnson - Rio - Laursen - Lescott
Gerrard - Fabregas - Flamini
Ronaldo - Torres - Young

fedt at laursen er på:titte: jeg har måske ik set nok pourtsmouth kampe for at sige at johnson ikke har været god nok men af hvad jeg har set har brown da været bedre. men sagna burde vel have fået den plads:Smackden:
det nok fordi redknapp har lavet det :S

Don Kafai
15-05-2008, 20:48
Jeg er hurtigt ude, men jeg vil gerne ønske Aab tillykke med det danske mesterskab.

Det er fuldt ud fortjent, og dejligt at se andre hold end FCK og Brøndby (for nogle år siden), være dominerende i dansk fodbold. Især med henblik på Aabs positive fodbold, så er helt okay i mine øjne.

Det irriterer mig bare grænseløst, at de satser kortsigtet.

Fortjent fest på Jomfru Ane gade!

Flax_Generous
15-05-2008, 20:51
Jeg er hurtigt ude, men jeg vil gerne ønske Aab tillykke med det danske mesterskab.
Tillykke, ja. Fuldt fortjent idet ingen andre tilnærmelsesvist har vist et stabilt niveau som AaB.

Og kan de så ikke bare fløjte kampen af så jeg kan komme hjem? Sene kampe og sen deadline er forfærdeligt.

Don Kafai
15-05-2008, 20:55
Jeg så det meste af UEFA-cup finalen i går, og en spiller der længe har imponeret mig, er Zenits nr 10, Arshavin.

Jeg har set nogle kampe med ham på det russiske landshold, hvor han i den grad er omdrejningspunktet på det hold. Hans rolle minder mig om den som Riquelme havde i Villareal for et par år siden, hvor alt spil gik igennem denne teknisk intelligente spiller.

Arshavin har et kæmpeblik for medspillernes løb, og i går skabte han i mine øjne begge mål. Han lavede en superb assist på det første, og lagde en fænamonal aflevering bag Rangers' forsvar i overtiden, som førte til 2-0 målet.

Jeg ved ikke, om det er fordi han netop er dette omdrejningspunkt at han er så god. Det kan jo være, at han har akkurat den store frihed der skal til, og den store indøvede kendskab til sine medspillere i Rusland og Zenit, som gør at han kan stråle så meget igennem. Han har jo spillet hele livet i Zenit, så han burde om nogen være indbegrebet af klubben osv.

Hvem ved, måske vil han falde igennem når han kommer til en europæisk storklub, hvor presset, tempoet og forholdene er anderledes end i hans hjemland, men i mine øjne bliver han en stor spiller i Europa. Han har i hvert fald talentet til det, og der er meget få spillere i verden med hans intelligens.

Han bliver måske EMs bedste spiller til sommer. Det vil slet ikke overraske mig, og i disse anti-CSKA tider, har jeg tilladt mig at holde med Rusland til EM. Det skyldes i den grad at Arshavin spiller der, men også at deres træner er en af mine favoritter.

(Men jeg venter nok med at hylde Rusland til et godt stykke efter d. 21. maj....:D)

Parkohargo
15-05-2008, 21:00
http://en.wikipedia.org/wiki/Andrei_Arshavin der står lidt omkring ham her.

Åbenbart er en række engelske klubber ude efter ham..og minsandten også Real Madrid..:)

CC
15-05-2008, 21:13
Synes dog ikke han havde sin bedste kamp i finalen. Ikke i forhold til hvad man nogen gange ser fra ham på landsholdet hvor jeg virkelig kan sidde og savle over ham for han kan virkelig være fantastisk. Jeg er overbevist om at vi ser ham i Europa snart, men i hvor høj grad han kan dominere og lede et hold skal jeg lade være usagt. Men han er i hvert fald utrolig på dagen!!

Høgsted
15-05-2008, 21:26
AaB er danske mestre 07/08 :D !!!

PerRonaldo
15-05-2008, 21:27
Tillykke aab fuldt fortjent!

Thomas
15-05-2008, 21:43
Billeder fra efter UEFA cup finalen.. Det fik Rangers ellers smadret godt og grundigt for os...
http://multimedia.ekstrabladet.dk/eb/archive/00341/BRITAIN_SOCCER_UEFA_341492f.jpg
http://multimedia.ekstrabladet.dk/eb/archive/00341/BRITAIN_SOCCER_UEFA_341490f.jpg
http://multimedia.ekstrabladet.dk/eb/archive/00341/BRITAIN_SOCCER_UEFA_341489f.jpg
http://multimedia.ekstrabladet.dk/eb/archive/00341/BRITAIN_SOCCER_UEFA_341487f.jpg
http://multimedia.ekstrabladet.dk/eb/archive/00341/BRITAIN_SOCCER_UEFA_341486f.jpg
http://multimedia.ekstrabladet.dk/eb/archive/00341/BRITAIN_SOCCER_UEFA_341495f.jpg

Vilmeister
15-05-2008, 21:51
Kæft man de er nogle idioter!

Sivebæk
15-05-2008, 22:12
AaB er danske mestre 07/08 :D !!!
Ja, et stort tillykke til AaB skal der lyde herfra :)

Det er tredje gang, AaB bliver danske mestre. Senest det skete var i sæsonen 1998/99. Hmm, hvad minder det os om...?

Bugge
15-05-2008, 22:17
Sikke nogle tabere, de Rangers fans..

Stort tillykke til AaB..!

CC
15-05-2008, 22:18
Ja, et stort tillykke til AaB skal der lyde herfra :)

Det er tredje gang, AaB bliver danske mestre. Senest det skete var i sæsonen 1998/99. Hmm, hvad minder det os om...?

Nu skulle deres første mesterskab vel ikke være i 69? For så begynder jeg at se et mønster:D

Thomas
16-05-2008, 05:30
Nu skulle deres første mesterskab vel ikke være i 69? For så begynder jeg at se et mønster:D

Så kan jeg overhovedet ikke se noget mønster. Mener du ikke '68?

Thomas
16-05-2008, 06:16
Hehehe, efter en lidt kedelig morgen, tænkte jeg, at jeg lige ville slå et smut omkring scousernes forum for at blive opmuntret igen.. Følgende kommentar er skrevet i en evaluering af sæsonen. Den er i en klasse for sig selv.

"Posetivt:

Torres
Gerrard
Reina
Skrtel
Mascherano
CL Combacket efter 1 poeng fra 3 første kampe
PL starten hvor vi lå på 1. plassen
PL slutten, hvor Rafa sluttede med at rotere og vi vandt mange kampe"

Det er altid vigtigt at holde fast i de små ting. Det kan i og for sig være ligegyldigt, hvor man ligger, så længe den hedder 1. pladsen efter 38. spillerunde. :D

Dines
16-05-2008, 06:35
Tillykke til Aab. De er de værdige vindere. For en gangs skyld bliver Brøndby - FCK på søndag en kamp, hvor de ikke spiller om guld. Det er sgu mange år siden, det er sket.

Krede
16-05-2008, 09:43
http://www.express.co.uk/posts/view/44612/Firing-squad

Vildt.....

KennyN
16-05-2008, 10:03

Vildt.....

Såfremt det er korrekt, skal vi da hurtigst muligt udnytte at manden er bindegal, og så få fingre i Micah Richards.. Og hvis Joe Hart kunne overtales, ville vi i ham og Ben Foster have fremtidens målmandspar både for klub og land.. Resten af deres spillere, kan småklubberne så slås om..

United DK
16-05-2008, 10:05

Vildt.....

Få dog manden smidt ud af fodbold!!!

Han er jo en skændsel, og jeg har faktisk ondt af City, for selvom jeg ikke kan lide dem, så fortjener ingen klubber sådan en idiot som ejer.

United DK
16-05-2008, 10:08
Såfremt det er korrekt, skal vi da hurtigst muligt udnytte at manden er bindegal, og så få fingre i Micah Richards.. Og hvis Joe Hart kunne overtales, ville vi i ham og Ben Foster have fremtidens målmandspar både for klub og land.. Resten af deres spillere, kan småklubberne så slås om..

Hvis ikke vi havde haft så mange centrale midtbanespillere, så vil jeg gerne have haft Michael Johnson. Jeg ser derimod ikke det store i Joe Hart.

KennyN
16-05-2008, 10:13
Hvis ikke vi havde haft så mange centrale midtbanespillere, så vil jeg gerne have haft Michael Johnson. Jeg ser derimod ikke det store i Joe Hart.

Enig Johnson er også en god spiller, men lige pt er vi stærkt besat derinde på den centrale midtbane. Så kan ikke helt se hvordan der skulle blive plads til ham..

theviking66
16-05-2008, 11:16

Vildt.....

Jeg vil ikke ligefrem sige at man burde ha forudset dette senarie. Men fakta er at manden er ekstremt upopulær i Tailand og var tæt på at blive landsforvist for sin måde at håndtere de offentlige midler på. Korruption, skatteundragelse, svindel med statens penge. Tja, det siger vel lidt om manden.

Han har da tydeligvis ikke en kæft forstand på fodbold, hvis han seriøst overvejer at sælge et helt hold og starte på en frisk efter ferien. Det er sørgeligt for Manchester City at de i den grad har skidt i nælderne ved at sælge til sådan en tosse.:rant: Man kan da kun håbe at rygterne er falske eller at City fansne kan tvinge ham til at sælge klubben. Han hører i hvert fald ikke hjemme i PL eller andre klubber for den sag skyld.

Er der egentligt noget FA kan gøre i forhold til en mand som ham? Det er jo på papiret hans klub/legetøj.

RAppel
16-05-2008, 11:24
Jeg vil ikke ligefrem sige at man burde ha forudset dette senarie. Men fakta er at manden er ekstremt upopulær i Tailand og var tæt på at blive landsforvist for sin måde at håndtere de offentlige midler på. Korruption, skatteundragelse, svindel med statens penge. Tja, det siger vel lidt om manden.

Han har da tydeligvis ikke en kæft forstand på fodbold, hvis han seriøst overvejer at sælge et helt hold og starte på en frisk efter ferien. Det er sørgeligt for Manchester City at de i den grad har skidt i nælderne ved at sælge til sådan en tosse.:rant: Man kan da kun håbe at rygterne er falske eller at City fansne kan tvinge ham til at sælge klubben. Han hører i hvert fald ikke hjemme i PL eller andre klubber for den sag skyld.

Er der egentligt noget FA kan gøre i forhold til en mand som ham? Det er jo på papiret hans klub/legetøj.

At alle spillere på holdet er til salg er da ikke ens betydende med at alle spillerne bliver solgt ;)

Spillerne har jo stadig en pris og det betyder jo at en spiller som Elano f. eks. ikke bliver solgt for £1 mio.

Håbet er jo nok at sælge 10 spillere til £100 mio og derefter købe 10 nye spillere for de penge.

Men ja, han er syg!