Se fuld version : Andre kampe + andet fodbold
:lolol: Genialt Michael :D
Fuldt program i SAS Ligaen og 1.division. FCK og Randers har scoret.
Værd at bemærke at Kolding FC er igang med at prygle Thisted. Halvlegs resultat: 4-0 til Kolding. :D
Don Kafai
24-05-2007, 18:57
Lyngby 1 - 0 HIK ved halvleg
Nice..... Vinder de, så kan der være oprykningsfest i Lyngby på søndag når upåagtede Kolding gæster!
Upåagtede? Du må hellere passe på, hvad du siger. Kolding fører 4-0 lige nu. Lyngby fører 1-0 hjemme mod bundproppen. Og var ved at smide point 11 mod 10 i weekenden. Jeg spår en Kolding-sejr.
Don Kafai
24-05-2007, 19:08
der er en grund til Lyngby ligger klart nr 1 og Kolding ligger nr. 4-5 stykker.
Klasseforskellen vil vise sig i weekenden når Tobias Mikkelsen driver gæk med koldingforsvaret og laver 3 assists til hattrickkongen Aabech.
Rade Prica til 1-0 for Aab. Fuck han er varm for tiden.
Don Kafai
24-05-2007, 19:11
Marc Olsen til 1-0 for BIF i Silkeborg.
Nice hvis de vinder en udekamp i sidste kamp!!
der er en grund til Lyngby ligger klart nr 1 og Kolding ligger nr. 4-5 stykker.
Ja, der er en grund. Lyngby har været stabile over hele sæsonen, mens Kolding først nu har fundet det gode spil frem. Klubben er blevet professionel og fået indført spillerkontrakter. Lige nu er holdene vel meget lige (set ud fra resultaterne). Derfor bliver Kolding næppe en walkover for Lyngby. Men okay, en sejr til Kolding kan blive svært. Måske skulle man i stedet skyde på uafgjort :)
Don Kafai
24-05-2007, 19:17
Ja, der er en grund. Lyngby har været stabile over hele sæsonen, mens Kolding først nu har fundet det gode spil frem. Klubben er blevet professionel og fået indført spillerkontrakter. Lige nu er holdene vel meget lige (set ud fra resultaterne). Derfor bliver Kolding næppe en walkover for Lyngby. Men okay, en sejr til Kolding kan blive svært. Måske skulle man i stedet skyde på uafgjort :)
Ahh burde have gættet det.... så først din "lokation" nu :D
GLORY GLORY LYNGBY BK
Glory, glory, yeah right. 1-1 HIK.
Ja det skal nok blive en walkover for Lyngby.. :s
Lyngby har haft overtaget de sidste 4 indbyrdes kampe, men Kolding har spillet yderst godt her i foråret. Jeg tror endda at de er det bedste hold i foråret.
Nogen der fik sagt 5-1 over Thisted?
HIK har forøvrigt scoret. ;)
Don Kafai
24-05-2007, 19:44
'FOR HELVEDE... KOM NU LYNGBY... min ære på forummet er på spil!!!
Hvad fuck laver Brøndby?
Flax_Generous
24-05-2007, 20:02
Apropos pinligt spil (i Athen), så har BIF da lige leveret en kandidat til årets mest pinlige præstation. Stephan Andersen må da næsten være forårets mest elendige indkøb (særligt når man tænker på, at de allerede havde Ankergren).
Og til hvem der end spurgte:
Er det en dreng eller pige?
Det er en scouser....denne fine distinktion findes ikke hos dem.
Apropos pinligt spil (i Athen), så har BIF da lige leveret en kandidat til årets mest pinlige præstation. Stephan Andersen må da næsten være forårets mest elendige indkøb (særligt når man tænker på, at de allerede havde Ankergren).
Og til hvem der end spurgte:
Det er en scouser....denne fine distinktion findes ikke hos dem.
Klasse kommentar.. og kunne ikke være mere enig..:lolol:
Martinsen
24-05-2007, 23:23
Brøndby fuckede det på en eller anden måde igen op i Jylland simpelthen utrolig at de bliver ved:( men AGF holdte dog liv i drømmen om oprykning ved at hive en vigtig udesejr i Køge, desværre vandt Frederecia 3-0 hjemme over Aarhus Fremad, så de er stadig 2 point foran
Pinligt igen igen af Brøndby. At tabe til nedrykkede Silkeborg, som ikke har vundet hjemme i en hel sæson er sku skidt.. Stephan Andersen var endnu engang skyld i mål. Godt han kom hjem..
Fortjent sølv til FC Midtjylland. De har spillet fint hele sæsonen..
Don Kafai
25-05-2007, 18:39
Tror S. Andersen har undervurderet superligaen, hvor han er jo på ingen måde en dårlig målmand. Har bla. fået masser af PL kampe for Charlton og vist klassen dér. Jeg er sikker på han nok skal få rejst sig, og det er jeg sådan set også sikker på resten af Brøndby-holdet gør.
Brøndbys jydekompleks forsætter. Det er helt til grin, så svingende de er på udebane. Der skal rettes meget op her i sommeren, så Køhlert kan få BIF på ret køl igen. Da Meulensteen forlod, sagde han at BIF var en syg patient, og han har helt ret.
Brøndbys jydekompleks forsætter. Det er helt til grin, så svingende de er på udebane. Der skal rettes meget op her i sommeren, så Køhlert kan få BIF på ret køl igen. Da Meulensteen forlod, sagde han at BIF var en syg patient, og han har helt ret.
Jeg ville nu ikke ligefrem kalde brøndbys jydekompleks svingende.. de formår jo at få 0 eller 1 point hver gang.. det er da meget stabilt.. :skaaal:
United DK
25-05-2007, 23:40
Smith scorede her til aften, da Englands B-hold slog Albanien 3-1, i en træningskamp.
http://www.youtube.com/watch?v=mqK2TZF-99w
Her kan i se highlights fra kampen England spillede igår med Smiths mål, der ikke er så dårligt. Iøvrigt imponerer Downing mig mere og mere.
England B 3-1 Albanien
England A 0-0 Makedonien
Måske man burde lave et par udskiftninger fra B- til A-holdet?
United DK
26-05-2007, 17:36
Er Makedonien ikke også bedre end Albanien?
Martinsen
26-05-2007, 17:42
jeg vil egentlig mene det er omvendt... husker da Albanien kunne drille de store da vi var i pulje med dem... Makedonien kender jeg ikke så meget til, men umiddelbart troede jeg egentlig at Albanien var det bedste af de 2 hold
United DK
26-05-2007, 17:47
Jeg ved ikke hvem der er bedst af de to, men de mødte hinanden i februar, og her vandt Makedonien 1-0 i Albanien.
Stadig skal Englands a og b hold kunne slå så små lande, som Makedonien og Albanien.
Forlán scorede to gange, og Jon Dahl en enkelt gang, da Villarreal slog Valencia 3-2 på udebane. David Villa (surprise, surprise) scorede Valencias to mål.
Real Madrid fører lige nu 1-0 mod Deportivo. Det trækker op til, at mesterskabet ryger til hovedstaden.
Don Kafai
26-05-2007, 20:15
Den tyske pokalfinale er igang i øjeblikket på TV2 Sport.
Her har Nurnberg netop bragt sig foran 2-1 mod Stuttgart, i starten af 2. halvleg.
1. Halvleg bød på udiciplineret Stuttgart spil hvor de udover det røde kort Cacao fik, burde have haft et par mere. men 40 minutter igen af finalen og Stuttgard skal jagte en udligning med kun 10 mand.
Don Kafai
26-05-2007, 20:18
Real M har indkasseret et mål efter et par gode Deportivo angreb. 1-1 i den kamp og Real igen under pres, som de har været det de 2 sidste uger. Skal det lykkes dem at slippe godt afsted igen?
EDIT: Raul til 2-1 mens jeg skrev indlægget:D
Flax_Generous
26-05-2007, 20:21
Nu har jeg set de sidste mange Real Madrid-kampe og de spiller offensivt ret godt, men defensivt er det meget usikkert og dårligt. Det mest forbløffende er dog David Beckhams spil - han spiller næsten bedre end han gjorde da han spillede for os. Jeg har ikke set ham sådan i de seneste mange, mange år. Bare i dag har han været impliceret i alle Reals chancer (og dermed også deres to mål). Hans indlæg har aldrig været bedre og han løber som en besat og er uhyggelig bevægelig. Det er dejligt at se... Selvom jeg egentlig har mest sympati for Barca.
En kombineret Lyngby og Real-fan. En uddøende race.
Nürnbergs mål til 1-1 var genialt. Kontra-spil som overgår Uniteds. Har ikke set andet. Hvad skete der ved Cacaus udvisning?
Don Kafai
26-05-2007, 20:28
Cacau boksede uprovokeret en spiller i maven. Minuttet efter lavede Meira en svinsk takling på Nurnbergs målscorer Marek Mintal. Jeg græmmede mig da jeg så den. Fuck det var svinsk, han burde have haft det røde kort med det samme! Marek Mintal fik idag scoret sit første mål efter laaang tids genoptræning for et brækket ben, og måtte altså forlade banen idag.
Og jeg er skam ikke Real fan, men håber at de vinder mesterskabet. Det hænger nok sammen med Beckham og Nistelrooy spiller der.
Don Kafai
26-05-2007, 20:34
haha... Det der med at "være-på-det-rigtige-sted-på-det-rigtige-tidspunkt" er et begreb man fandt på for at kunne definere van Nistelrooy.
3-1
Flax_Generous
26-05-2007, 20:56
Sådanne Nistelrooy-mål er et fænomen i sig selv. Det er ret fantastisk. :)
Så vidt jeg lige kan regne ud står Toulouse netop nu til at tage tredjepladsen i den franske liga. Elmander har scoret to mål, så de nu fører 2-1 over Bordeaux.
Don Kafai
26-05-2007, 21:30
1 Lyon 37 23 9 5 61-26 78
2 Marseille 37 18 7 12 52-38 61
3 Lens 37 15 12 10 47-38 57
4 Bordeaux 37 16 9 12 38-32 57
5 Rennes 37 14 14 9 37-29 56
6 Toulouse 37 15 8 14 41-42 55
Lens er håbløst bagud 3-0.
Toulouse slår selv Bordeaux (foran 3-1, Elmander Hattrick)
Desværre er Rennes er netop kommet foran ude mod Lille. Lille skal altså udligne hvis Toulouse skal i CL kvalen. Med mindre Lille selvfølgelig appellere resultatet efterfølgende.
EDIT: Lille har udlignet i 90. minut ved N. Fauvergue.
Don Kafai
26-05-2007, 21:32
Jan Kristiansen ser ud til at afgøre pokalfinalen med et DRØMMEMÅL. Rart at se en dansker få succes i Tyskland. spillet 119 minutter og 3-2 til Nurnberg.
United DK
26-05-2007, 21:37
Ja, sikke en kasse af Jan Kristiansen, og som du nævner, Don Kafai, så er det altid godt at se danskere have succes i udlandet, med mindre vi snakker om Agger.
Don Kafai
26-05-2007, 21:41
Nurnberg tysk pokalmester
Ronaldinho får rødt efter at have sparket ud efter en Getafe spiller 2 gange i frustration. Endnu en fordel til Madrid i mesterskabskampen. Barca fører 1-0.
Genial fodboldaften!
Super mål af Kristiansen. Hvordan kan man gøre sådan noget i en pokalfinale? Han må gerne spille venstreback på landsholdet for min skyld!
Fedt, at Toulouse snupper tredjepladsen. Håber selvfølgelig at se Elmander i aktion i næste års CL :)
Don Kafai
26-05-2007, 21:50
Genial fodboldaften!
Super mål af Kristiansen. Hvordan kan man gøre sådan noget i en pokalfinale? Han må gerne spille venstreback på landsholdet for min skyld!
Fedt, at Toulouse snupper tredjepladsen. Håber selvfølgelig at se Elmander i aktion i næste års CL :)
Kunne være fedt hvis Toulouse ekspederede Liverpool ud af CL kvalen:D
hvis altså seedningerne tillader det...
Det gør de. Toulouse vil være useedet til 3. kvalifikation. Lige under FC København. Liverpool er førsteseedet. Kunne være fedt, hvis Elmander slagter scouserne :D
Er der nogen, der har et link til Jan Kristiansens drømmemål?
Holmskov
27-05-2007, 07:56
Er der nogen, der har et link til Jan Kristiansens drømmemål?
Yes sir.
http://www.youtube.com/watch?v=o22jVBWWjdQ
Og verdensbedstebokspiller scorer så sit 23 liga mål for Real. Fantastisk!
jeg håber virkeligt alt det bedste for elmander.. jeg ser ham næsten lige meget som dansker som han er svensker.. nok på grund af hans kanon spil i danmark.. men han har virkelig haft en god sæson i frankrig og håber virkeligt at han når til slutspillet i CL næste år hvis de slutter højt nok til spille om CL pladser..
Dahlmann
27-05-2007, 10:57
Yes sir.
ærgerligt at det klip skal ødelægges af tv2sports kommentatorer....:rant:
Martinsen
27-05-2007, 11:17
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69086
mystisk at Deschamps har sagt op i Juve... noget har helt sikkert ikke været som det skulle, for de har haft en god sæson hvor de er sikre på at blive nummer 1 i serie b 2 runder før det hele er ovre...
jeg håber lidt på at Lippi bliver den nye træner, han kender Italiensk fodbold ud og ind, og han vil være den rette til at føre Juve til toppen af italiensk fodbold
Yes sir.
KØB KØB KØB! :InLove Ej, det er sgu en fin kasse, men den sidder ikke helt i krogen.
Don Kafai
27-05-2007, 13:46
For 12 minutter siden er en super kamp gået i gang i Holland. Det er finalen om hvem der skal ende med den sidste CL-kval plads. Den står mellem Ajax og AZ Alkmaar.
Alkmaar vandt første kamp 2-1 på et overtidsmål, og Ajax skal hente det idag på hjemmebanen. Snejder er iøvrigt ude med karantæne.
Jeg håber AZ går videre, for synes de spiller noget positivt offensivt bold, og så håber jeg Ajax ikke kommer i CL så vi muligvis kan snuppe KJH billigt.
Ihvert fald, en spændende kamp der lige er startet på TV2 Sport... 0-0 indtil videre.
Don Kafai
27-05-2007, 13:48
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69086
mystisk at Deschamps har sagt op i Juve... noget har helt sikkert ikke været som det skulle, for de har haft en god sæson hvor de er sikre på at blive nummer 1 i serie b 2 runder før det hele er ovre...
jeg håber lidt på at Lippi bliver den nye træner, han kender Italiensk fodbold ud og ind, og han vil være den rette til at føre Juve til toppen af italiensk fodbold
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69090
Lippi bliver desværre ikke træner. Jeg synes Deschamps var en super træner og den rette mand til Juventus, men som du siger må der have foregået noget bag kulissen. Håber bare Juventus har lært af deres fejl...
Don Kafai
27-05-2007, 13:52
1 Lyon 38 24 9 5 64-27 81
2 Marseille 38 19 7 12 53-38 64
3 Toulouse 38 16 8 14 44-43 58
4 Rennes 38 14 15 9 38-30 57
5 Lens 38 15 12 11 47-41 57
Nu snakkede vi om Elmander og Toulouse igår, men er der en der kan forklare hvorfor fanden Toulouse får 58 point????
EDIT: Ahh, tror godt jeg ved hvorfor. De er blevet tildelt 3 point for en kamp der endte 0-0, og derfor har de bare fået 2 point oveni. Men mærkeligt det så ikke tæller for en sejr.
http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=69013
Så har 4 mestre været i pokalfinalen og tabt den, eftersom Stuttgart jo tabte igår. Det er alligevel ret syret.
Don Kafai
27-05-2007, 15:25
ajax i CL kvalen. en sikker 3-0 sejr over Alkmaar i en fantastisk kamp der havde et sygt højt tempo og bølgede fra den ene ende til den anden i 2. halvleg. Huntelaar beviste i dag, specielt i 2. halvleg at han er god i opspil faser og er meget mere end bare en boksspiller som folk gør ham til.
AaB fører 2-1 over OB med et kvarter igen i en kamp der afgører hvor bronzemedaljerne ender i år.
OB skal vinde i Aalborg. Det bliver spændende :D
EDIT: Og så scorer AaB som jeg sidder og skriver det. Det er ikke sikkert det bliver så spændende igen :D
Martinsen
27-05-2007, 18:20
Brøndby vandt 2-0 hjemme over Horsens, og bliver derved det bedste hjemmehold i sæsonen, hvordan det gik på udebane snakker vi ikke om... sejren sikrede mig i øvrigt 2000 kroner"Rocking"
Don Kafai
27-05-2007, 20:03
Endelig sluttede den elendige 06/07 sæson i SAS-ligaen. Og den er for mit vedkommende gået i glemmebogen allerede. Næste sæson bliver forhåbentlig mere spændende og jævn og vil ende med følgende slutstilling:
1. Bif
2. Lyngby
3. FCK
Spansk fodbold er da godt nok ynkeligt :D De lægger sig ned hele tiden.
Pique er desværre ikke med fra start mod Sevilla.
TrincoBoy
27-05-2007, 20:40
Endelig sluttede den elendige 06/07 sæson i SAS-ligaen. Og den er for mit vedkommende gået i glemmebogen allerede. Næste sæson bliver forhåbentlig mere spændende og jævn og vil ende med følgende slutstilling:
1. Bif
2. Lyngby
3. FCK
Og jorden er selvfølgelig flad :D
Brøndby vandt 2-0 hjemme over Horsens, og bliver derved det bedste hjemmehold i sæsonen, hvordan det gik på udebane snakker vi ikke om... sejren sikrede mig i øvrigt 2000 kroner"Rocking"
Det er da helt sikkert nådet de kan glæde sig over i BIF, efter den dårlige sæson på udebane, så ved de hvordan man vinder hjemme. ;)
Don Kafai
28-05-2007, 17:02
Derby vandt playoff finalen 1-0 over WBA.
Dermed er de 3 oprykkere til verdens bedste liga fundet:
Sunderland, Birmingham og Derby.
Smaakage
28-05-2007, 18:05
Ville meget hellere have set WBA i PL næste sæson, da jeg mener de har et bedre hold end Derby. Men resultatet lyver ikke, og Derby tilbage i Premier League.
Enig. Tror ikke Derby er gode nok til Premier League. Havde også håbet lidt på W.B.A. Men anyway, bør United tage 6 point i kampene mod Derby..
Jeg tror at både Sunderland og Birmingham formentlig vil klare sig bedre til næste år end Derby. Men lad os se..
Okay at få gensyn med Derby i PL, men hvis jeg skal være ærlig tror jeg de ryger lige ned igen. West Brom ville have været stærkere, og jeg tror at Birmingham og Sunderland har bedre muligheder for at klare sig end Derby. :)
Spændende at Derby kommer med igen! Det er vidst lidt tid siden sidst. Til de tre oprykkerhold har jeg kun at sige: 18 sikre points!
United DK
28-05-2007, 21:16
Det er jo svært at sige nu, hvor gode chancer Derby har, for at overleve i PL, for mon ikke de købe nogen nye spillere i sommerpausen?
Kunne have været sjovt, hvis WBA rykkede op igen. Så ville de tre nedrykkere fra 2006 have været tilbage i den bedste række.
Lidt trist, at Derby rykker op. Fedt for David Jones, men jeg orker ikke at se på deres logo i en hel sæson.
http://www.jomauk.com/uploads/news/derby_logo.gif
United DK
29-05-2007, 11:39
Fedt for David Jones, men jeg orker ikke at se på deres logo i en hel sæson.
http://www.jomauk.com/uploads/news/derby_logo.gif
Jeg synes så tilgængæld det er et flot logo, i sammenligning med WBA's.
http://img483.imageshack.us/img483/8555/engwestbromwichalbionfcow3.gif
En fugl på en gren...
Don Kafai
29-05-2007, 12:06
Tror at Birmingham og Derby vil få det sværest af de 20 hold næste år.
Medmindre de selvfølgelig laver markante forstærkninger til næste sæson, og det tvivler jeg på sker. Sunderland har jeg en stor tiltro til redder sig, og det hænger ikke kun sammen med det er Roy Keane der er træner, men ligeså meget at hvis det kører skidt for dem i vinterpausen, så er det mere end sandsynligt at United smider nogle spillere ned til dem for at hjælpe. Tror de er et af de hold der vil kæmpe om at undgå den 3. nedrykningsplads, og synes de ser godt ud i kampen.
Var det ikke noget med at der højest kunne udlejes to (eller én?) spillere fra en premier league-klub til en anden?
David Jones har gjort det okay i Derby efter hans skifte fra United.. Dog er han startet ude i både kampen mod Southampton hjemme og i finalen mod W.B.A..
Lad os se hvad der sker i klubben, måske stopper deres manager Billy Davies, skriver flere engelske medier i dag..
Der er for øvrigt en del ligheder mellem Fergie og Billy, det mener de i hvert fald selv..
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=431408
Var det ikke noget med at der højest kunne udlejes to (eller én?) spillere fra en premier league-klub til en anden?
I Championship Manager 01/02 er det 2 spillere :D
Så vandt BIF endelig på udebane!!! :D
2 gange endda!!
http://www.brondby.com/article.asp?aid=41561&id=145
1-0 Giovanni Rector (22.)
1-1 ? (37.)
2-1 L. Cieslewicz (45.)
Det er ondt, det der...!
2. halvleg:
Det Udvalgte Svendborghold - Brøndby IF 1-2
0-1 Giovanni Rector (22.)
1-1 Ali Hoodaji (37.)
1-2 Lukacz Cieslewicz (45.)
Sakset fra http://sydfynskfodbold.dk
Det er skam en stor begivenhed i det sydfynske :D
Hvorfor er det lige, at vi ikke må hører nationalsangene fra Brasilien og England? Hold kæft noget lort fra TV2 Sport....
Come on England!!
Smith starter inde for England mod Brasilien i en venskabskamp. Du kan se den på TV2 sport nu.
Holmskov
01-06-2007, 20:18
Nøøøøøj hvor har jeg svært ved at se hvordan man mene Lampard og Gerrard er blandt de bedste midtbanefolk i verden.
De render rundt som en hund i et spil kegler. Det er næsten tragi-komisk at se på. (det samme gør Smith iøvrigt)
Refstrup
01-06-2007, 20:40
Jeg kan se ikke se kampen. hvem har spillet og hvem har chancerne. er neville med. er rooney inde ?
Holmskov
01-06-2007, 20:56
Du går ikke glip af noget. Det er dødkedeligt.
England spiller trist og uopfindsomt som sædvanlig, og deres eneste og største chance var et frispark som Becks sendte lige forbi.
Brasilien har overtaget på midtbanen og skaber lidt mere end England, men spiller ellers også trist.
England prøver at skræmme brasserne med nogle hårde tacklinger og det er også det eneste action der er i den kamp.
Nu smider England sikkert Crouch på banen og spiller Liverpool-tactics resten af kampen.
Nej, Rooney og Neville er ikke med. Phil Neville er dog på bænken.
ChristianD
01-06-2007, 20:58
Hvad laver Carragher på den back? Nøj hvor er han ringe, ind med Brown.
Martinsen
01-06-2007, 21:29
hvor er det dog fantastisk at se når Beckham smider et frispark lige ind i panden af Terry, som ikke kan gøre andet end at heade den ind :) så 1-0 til England fortjent nok efter de har haft en god periode på et kvarters tid
United DK
01-06-2007, 22:05
I dag så man betydningen af, at have Beckham med, for der er ingen der slår dødbolde som ham. Fantastisk indlæg han laver til Terrys 1-0 mål. Det er så bare ærgerligt for England, at de ikke kunne holde den hjem.
Don Kafai
01-06-2007, 22:17
Stevie Gerrard banens bedste? Var han overhovedet med?
Beckham spillede en superkamp, med kampen idag må han have vundet sin plads tilbage på landsholdet. Det glæder mig virkelig.
Nogle der kender noget til ham venstrebacken med nr 3 (Shorey?). Han imponerede mig godt nok meget. Spillede overhovedet ikke nervøst og udfordrede når han skulle og spillede generelt en superkamp. Han bliver stor en dag tror jeg....
United DK
01-06-2007, 22:26
Der var ikke nogen på Englands hold der imponerede mig synderligt, men derimod er en mand som Lampard en skandale! Nu var de selvfølgelig tæt på at vinde, men jeg ville have foretrukket en midtbane med Gerrard og Carrick, men Lampard bliver igen valgt, fordi han har et navn.
Refstrup
02-06-2007, 08:26
Der var ikke nogen på Englands hold der imponerede mig synderligt, men derimod er en mand som Lampard en skandale! Nu var de selvfølgelig tæt på at vinde, men jeg ville have foretrukket en midtbane med Gerrard og Carrick, men Lampard bliver igen valgt, fordi han har et navn.
Ja, og ham og gerrard spiller virkeligt dårligt sammen på den midtbane. sYNES becks gjorde et godt comback
Smaakage
02-06-2007, 09:22
Nogle der kender noget til ham venstrebacken med nr 3 (Shorey?). Han imponerede mig godt nok meget. Spillede overhovedet ikke nervøst og udfordrede når han skulle og spillede generelt en superkamp. Han bliver stor en dag tror jeg....
Nicky Shorey fra Reading. Mener faktisk at hans kontrakt udløbder her i sommer hvis ikke han har forlænget
Anderson var ikk med for Brasilien vel?
Becks fik et godt comeback på landsholdet, og var efter min mening banens bedste, i en halvkedelig kamp, hvor England fortjente sejren.
United DK
02-06-2007, 11:29
Anderson var ikk med for Brasilien vel?
Nej.
http://www.thefa.com/England/SeniorTeam/Archive/matchstats.html?m=852
Tyskland har tænkt sig at voldsmadre San Marino.
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69325
Et eller andet sted håber man, at de slår rekorden. Men det kunne være endnu federe, hvis San Marino stjal point. Så ville de "arrogante" tyskere få sig et forklaringsproblem.
Tyskland har tænkt sig at voldsmadre San Marino.
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69325
Et eller andet sted håber man, at de slår rekorden. Men det kunne være endnu federe, hvis San Marino stjal point. Så ville de "arrogante" tyskere få sig et forklaringsproblem.
Hvilken kanal kommer den på?
ZDF. Det er nok de færreste her, der kan se den kanal.
United DK
02-06-2007, 12:32
Jeg kan godt se ZDF. :)
Jeg synes det er synd for San Marino, hvis de skal udsættes for det samme, som de blev i den omvendte kamp, hvor de tabte 13-0. For man ydmyger jo totalt San Marinos spillere, og for dem er det en stor oplevelse, at spille mod et hold som Tyskland, og den oplevelse bliver jo totalt smadret, hvis man må tage hjem med en sæk på eksempelvis 16-0 eller mere.
San Marino kunne sikkert have fået smæk med 20-0, i nogen af de landskampe de har spillet de sidste 10 år, men man er somregel lidt fair mod dem, og andre små nationer, og nøjes med at vinde 7 eller 8-0 højest, da det trods alt er til at leve med.
Også lidt synd for San Marino, at de på oddset at det kun giver 1,01 hvos Tyskerne vinder, mens det giver 100 igen hvis det omvendt! ;D
Jeg syntes klart Beckham van Man of match i går.. Godt indlæg til Terry, et farligt frispark lige forbi stolpen, og generel god deltagelse i spillet...
Jeg var os lidt skuffet over Carrick ikke kom ind på den centrale noget før... Gerrard og Lampard fungere bare ikke sammen...De løber for meget i samme baner og minder i det hele taget lidt for meget om hinanden i den offensive del af englands spil..
Var der i øvrigt nogle der lagde mærke til da Brown lige kom ind. totalt på glatis..Det må bare ikke ske, men heldigvis for ham var det kun træningskamp!
Thomas Hansen
02-06-2007, 15:00
Nu på ZDF Giggs afskedskamp , flag fra tjekkiet´s fans Thank you Giggs, det squ fairplay
United DK
02-06-2007, 15:42
Nu på ZDF Giggs afskedskamp , flag fra tjekkiet´s fans Thank you Giggs, det squ fairplay
Det er måske nogen tjekkiske United-fans.
Mht. selve kampen, så står der stadig 0-0, og Wales har overraskende været bedst.
Christensen
02-06-2007, 18:35
Hvis tyskerne skal slå rekorden skal de til at have fart på - 35 minutter spillet 0-0
Holmskov
02-06-2007, 18:43
Typisk Tysk.
De er og bliver nogle selv-fede narrøve.
Don Kafai
02-06-2007, 18:53
Kuranyi sørgede for 1-0 lige inden pausen. Så kan de arrogante tyskere lære lidt ydmyghed...
Hvis tyskland vinder 2. halvleg 15-0 tager jeg sku ind i parken og giver alle 42,000 en gratis omgang...
Hvorfor er det lige, at Ronaldo og Evra ikke spiller for hhv. Portugal og Frankrig?
Nani har scoret for Portugal :D
Nani scorede for Portugal!! :D
Dejligt med en Nani scoring. Han er vidst rigtig tændt nu, hvor han har skrevet under med os :D
Stort af San Marino, at de kan holde 1-0 i en hel halvleg. Det er alligevel flot.
Nani scorer til 1-0 mod Belgien:
http://www.youtube.com/watch?v=qhnCazSf8SE
Meget godt sat ind.
Don Kafai
03-06-2007, 12:46
I 1.divisionen spiller lyngby mod ude mod frem lige nu. Her har Kim Aabech bombet 2 gange og de fører nu 2-0 kort inden pausen. Der lugter meget af oprykning hvis de henter 3 point idag:D
Læg mærke til at målet han score er med højre!
Don Kafai
03-06-2007, 19:04
Fredericia tabte, og det vil sige de nu er 8 point efter Lyngby med 3 kampe igen.
Det vil sige at der er oprykkerfest på Lyngby stadion på næste søndag. Ab kommer på besøg og de ligger pt under stregen så alt er lagt tilrette for Lyngby næste søndag efter 5 års fravær endelig er tilbage i Superligaen. Utrolig flot præstation fra et hold der mistede alt og røg i danmarksserien.
Læg mærke til at målet han score er med højre!
Er Nani ikke højrebenet? Og Anderson der er venstrebenet?
I så fald kan jeg ikke se hvorfor der skal lægges mærke til det...
Don Kafai
03-06-2007, 19:07
Er Nani ikke højrebenet? Og Anderson der er venstrebenet?
I så fald kan jeg ikke se hvorfor der skal lægges mærke til det...
Vil bare være lidt mærkeligt at Giggs' arvtager er højrebenet. Men i moderne fodbold gør det ikke en forskel idet han er så hurtig og tekninsk stærk som han er. Nu må vi bare få Evra lidt mere frem:D
Ronaldo har jo bevist han sagtens kan spille venstre kant, selvom han er højrebenet, så hvis Nani er Giggs' arvetager, gør det ikke noget han sparker med det modsatte ben.
Don Kafai
05-06-2007, 21:21
Englands u/21 hold spiller hjemme en venskabskamp mod Slovakiet og her har vores allesammens Kieran Richie bragt dem foran 1-0. Til de af jer der undrer jer over om hvorvidt der er et "mirakel" på vej, kan jeg trøste jer med at sige det var på straffe...
Englands u/21 hold spiller hjemme en venskabskamp mod Slovakiet og her har vores allesammens Kieran Richie bragt dem foran 1-0. Til de af jer der undrer jer over om hvorvidt der er et "mirakel" på vej, kan jeg trøste jer med at sige det var på straffe...
Hahahaha godt skrevet :)
England vandt faktisk 5-0. Og nej Ricardson scorede ikke mere.
Aquarium
06-06-2007, 06:40
Jeg synes ronaldo er meget mere bedre teknisk end nani... men jeg glæder mig alligevel til at se de 2 på hver henholdsvis højre og venstra kant. jeg ser giggs spille mere en offensiv midt i næste sæson. men det er noget at et budskab han sender med de mål. da jeg så at der stod 1-0 til portugal tænkte jeg deco eller ronaldo. jeg blev så glad for at det var nani! Jeg synes også at det er så god stil det han siger efter kampen. han sagde at han er ikke en ny ronaldo han er NANI.
Aquarium
06-06-2007, 06:43
der skal satme mere en 1 mål på u21 for at han bliver i united til næste sæson hehe! hvad gjorde han resten af kampen. sparkede bolden 20 meter ved siden af målet?
Endelig vinder England... Wes Brown startede inde.
Samir Nasri (den nye Zidane) har scoret sit første mål for landsholdet... Tror han bliver en stor spiller... Why er Evra egentlig ikke med?
Store sejre til Sverige og England. Fint nok at England vinder, for ellers ville Steve M. da hænge i en meget tynd tråd. Men nu har de efterhånden lidt kontakt til toppen.
Og så har Quagliarella jo lige garnet Italiens 2 .. KØB HAM SÅ GILL
United DK
06-06-2007, 21:39
Ja, køb ham, han har lavet mål mod mægtige Litauen!
United DK
06-06-2007, 21:41
Why er Evra egentlig ikke med?
Fordi Abidal er bedre?
I Finlands kamp mod Belgien valgte en ugle at sidde på overliggeren i 6 min før den fløj videre.. Den nåede faktisk at flyve fra den ene overligger til den anden i den anden ende.. Meget pudset, men sjovt nok..
http://i2-images.tv2.dk/s/81/1890281-dc6af174c3f68802d67b4d00ce466a9d.jpeg
Det er da også det eneste væsen der kan holde sig vågen til en kamp mellem finland og belgien..
Meget fint for England, som jeg tror er på ret køl igen med Beckham. Han spillede igen glimrende, og lavede to oplæg. Han betyder meget for spillet, og det er godt at have en mand til at skabe chancer.
Smaakage
07-06-2007, 08:58
Egentligt en lidt vild opblomstring Beckham har haft på det sidste, bedst som man troede at han var på vej ned af bakke.
Bare sådan som i kampen for England igår er han jo uhyre vigtig, og en rigtig god spiller for holdet. Præcis som det var med os i 90'erne
Måske han skulle have taget 1-2 år mere i europæisk topfodbold
Ikke engang til en sommerkamp kan Brøndbys tilskuere opføre sig ordentligt. Trist og pinligt, at de laver ballade internt til en showkamp..
http://www.sportenkort.dk/nyhed/62604/fodbold/ballade+stopper+showkamp+p%e5+bornholm
LOOOL
har lige set klippet fra BIFs kamp i Rønne.... fuck de er primitive!
Minder mig lidt om scouserne
De er en flok primitive, hjernedøde idioter. De har åbenbart ikke den fjerneste idé om hvordan man opfører sig til en fodboldkamp. Og så en sommerkamp som den her. Det må sgu være pinligt.
At det er en intern kamp siger lidt om hvor meget der foregår mellem ørene på dem.
Ja, køb ham, han har lavet mål mod mægtige Litauen!
Ja.. men to gode mål: http://www.youtube.com/watch?v=pxGhWzOu3bM&mode=related&search=
Det kan da vist ik helt benægtes at han har potentiale
Må indrømme at jeg er lidt betænkelig ved en italiener. Hvornår har en italiener sidst klaret sig godt i udlandet?
Vi kan nok ikke benægte at han har potentiale i og med at han er udtaget til landsholdet hvor han også laver et par flottte mål men jeg tror simpelthen ikke på ham.
Jeg tror det hænger mere sammen med at de sjældent skifter til udlandet at man ikk ser dem særlig meget.. Jeg kan ikke rigtig komme på særlig mange, men Vialli, Zola, Ravanelli, er dem som jeg umiddelbart tænker tilbage på.. Tja det er lang tid siden..
Martinsen
09-06-2007, 10:46
det er nogle vanvittig gode mål han laver ham Qualiareglia(?) men synes nu det ser ud til at han lægger meget tilbagei banen i den video, og det ligner han spiller højrekant, så det er nok tvivlsom at han bliver vores nye angriber
Et par mål, og et par flotte mål gør ikke at man er god nok til United.. Så burde Rommedahl jo også snart være på vej.
Forstår ikke hvorfor folk er så vilde med denne italiener..
Real og Barca er kommet bagud lige p.t, og det vil sige, at hvis Sevilla vinder og de andre taber fører de. Der mangler dog 55 minutter.
Hvad sker der for den nye Maradona aka. Messi.. Han har scoret med hånden mod Espanyol.. Et mål der kan vinde Barca mesterskabet.. Mon de går amok i medierne i spanien i morgen ???
United DK
09-06-2007, 21:10
Ja, Messi lever da fuldt ud op til betegnelsen "den nye Maradona", med det nummer han lavede mod Espanyol.
Dog er det meget usympatisk!
Så er Real bagud igen og med Barca foran så er de nummer 1 pt.. nice..
Holmskov
09-06-2007, 21:29
Hvis det spanske mesterskab skal afgøres på så svinsk en måde, så er det synd for spansk fodbold.
hvor er det grimt af messi.. så kan man sige hvad man vil om ronaldo, men han har ikke scoret med hånden :)
Hvis det spanske mesterskab skal afgøres på så svinsk en måde, så er det synd for spansk fodbold.
Hvilket? Svinsk måde?
EDIT: Har læst det nu.. Ja det er sgu noget lort det han laver.. Idiot..
Ruuuuuud.. vaaan nistelroooy.. shaa lalalala
Vores gamle målkonge gør det igen for real. . og tamudo har scoret for Espanyol !!!!!!!!!!!!
Smaakage
09-06-2007, 21:54
Goddag for en vanvittig afslutning i Spanien idag, og en helt igennem sindsyg afslutning på sæsonen. Spænding til det sidste!
Real Madrid ligner mestre pt.
United DK
09-06-2007, 21:54
Dejligt at Messis "mål" ikke giver Barcelona mesterskabet. Selvfølgelig kan Real Madrid stadig nå at kvaje sig, men jeg tvivler.
Hvis nogen med tiden finder Messis mål så post det lige i den her tråd.. Jeg gik glip af det :/
Vandvid!!! hvor er det sygt det skal afgøres i de sidste minutter.. Tænkte det var slut for Real da barca var foran 2-1 og de bagud 2-1... Men nej!! Det må siges at Ruud har været altafgørende for dem i år...
Ruud mangler 1 mål for at blive vinder af den gyldne støvle - flot!
Aquarium
09-06-2007, 22:01
Vandvid!!! hvor er det sygt det skal afgøres i de sidste minutter.. Tænkte det var slut for Real da barca var foran 2-1 og de bagud 2-1... Men nej!! Det må siges at Ruud har været altafgørende for dem i år...
Ruud mangler 1 mål for at blive vinder af den gyldne støvle - flot!
Han er jo så utrolig vores ruud. en legende.
Er ruud ikke delt med totti om den gyldne støvle nu? hvem får den hvis det ender sådan?
Jeg mener det var 3 mål i de sidste 2 kampe han skulle score for at tage den.. Så jo han må stå lige med Totti nu tror jeg.. Jeg ved ik hvem der tager den i tilfælde af uafgjort
Er ruud ikke delt med totti om den gyldne støvle nu? hvem får den hvis det ender sådan?
De deler..
http://youtube.com/watch?v=ruHzXdspYNY
Messi med hånden
Thomas Hansen
09-06-2007, 22:21
Fedt at Real også fik uafgjort. Ikk godt hvis håndmålet fra Messi (gud) havde fået en afgørende betydning for mesterskabet. Fuck hvor er RuuDDDDD syg!!!
Don Kafai
09-06-2007, 22:40
Tror de deler æren..
Meeen mon ikke Ruud banker et par hattricks ind bag mallorcas keeper på et fyldt Bernabeu på søndag?
Utrolig afslutning i Spanien, hvor det hele tiden så håbløst ud, men så ender de med at gå glade hjem, selvom de får uafgjort. Ruud! Ruud! Ruud!
Et billede af Messi med hånden...
http://www.marca.com/elementosPortada/fotosPortada/2007/06/09/messi_gol090607.jpg
Han begynder efterhånden at minde mere og mere om Maradona. Soloturen og så nu en scoring med hånden. Dejligt at det ingen stor betydning havde, og at den spanse liga skulle afgøres på snyd.
Jeg har mistet en hel del respekt for Messi efter i går. Han har tidligere fremstået som en uskyldig lille argentiner, der er lykkelig for endelig at have mulighed for at kunne spille fodbold. Hans vækstproblemer har vækket sympati hos mange, men efter i går er der vel ingen, der kan se sådan på ham igen?
Retfærdigheden er sket fyldest, ved at begge kampe endte uafgjort.
Don Kafai
10-06-2007, 12:10
"The kid is an actor" :D
Jo længere tid der går, jo mere har jeg tendens til at give Mourinho ret om Messi. Han er en "gifted" spiller, men han har tendens til at lave sådanne ting som igår samt han er en diver så det vil noget.
http://youtube.com/watch?v=Zf1d9kZeit0
Meget sjovt lille video fra slutminuttet igår:
Hmm, Messi minder mere og mere om Maradona. Først den fantastiske dribletur, og nu mål med hånden..
Holder egentlig med Barca, men under Beckham et mesterskab før han stopper i Madrid. Men generelt hader jeg Real.
Synes heller ikke det var speciel sympatisk den måde de løb rundt på og udenfor banen i går, under kampen, da de hørte slutresultatet fra Barcelona. De har jo altså ikk vundet noget endnu.. Det er en flok konger og primadonnaer. Men Beckham kunne fortjene en titel..
Hmm, Messi minder mere og mere om Maradona. Først den fantastiske dribletur, og nu mål med hånden..
Holder egentlig med Barca, men under Beckham et mesterskab før han stopper i Madrid. Men generelt hader jeg Real.
Synes heller ikke det var speciel sympatisk den måde de løb rundt på og udenfor banen i går, under kampen, da de hørte slutresultatet fra Barcelona. De har jo altså ikk vundet noget endnu.. Det er en flok konger og primadonnaer. Men Beckham kunne fortjene en titel..
Hvis jeg skal vælge holder jeg os med Barca, men det mest på grund af de spiller utroligt flot fodbold til tider.
Men kan nu godt forstå Real Madrid spillerne var glade efter kampen... Først helt nede i kælderen og så helt i skyerne - Utroligt!
Hvor må det være nedtur at være Barca fan i dag! De havde mesterskabet på et sølvfad, men formåede alligevel at smide det væk...
Så er Lyngby foran ved Christian Holst... :D Oprykningen er klar om 75 min :D
Edit: 2-0 og nu også 3-0.. :D
4-0 - ydmygelse af AB
Martinsen
10-06-2007, 15:59
Så er Lyngby foran ved Christian Holst... :D Oprykningen er klar om 75 min :D
Edit: 2-0 og nu også 3-0.. :D
4-0 - ydmygelse af AB
og langt vigtigere er at AGF vandt 2-1 i Næstved, samtidig med at Frederecia tabte 2-0 hjemme til Sønderjyske :D så det ligner at AGF skal tilbage i suppen:skaaal:
Så er Lyngby tilbage. Meget fint for mig der bor i Holte, som ikke ligger så langt væk, kan komme ud og se kamp. :p
Nani var med i Portugals første kamp i U21 EM. De spillede 0-0 mod Belgien.
Også Rossi og Richardson er med i turneringen for hhv. Italien og England.
Aquarium
11-06-2007, 19:43
U-21 England kunne have brugt Richardson idag til at score på starffespark da leroy lita sparkede ved siden af. Richardson startede kamepn, men blev udskiftet efter elendigt indsats og et par brændte chancer hvor en af dem skulle han bare heade ind i næsten tomt mål. (det er jo ikke en overraskelse). Mange herinde kritiserer united for at købe udlændinge til truppen(midtbanen), men jeg synes svaret til den gåde ligger i det kamp jeg så idag. U-21 England havde ikke en god midtbane. Det meste af tiden blev midtbanen fuldstændig ignorert, da england spillede langebolde op til angrebet. De eneste gode momenter i midten kom fra Reo Cocker om spillede Wing/ angriber, men var nød til at søge mod midten for at hjælpe midtbanen. England spillede godt uden at imponerere. Kun et par spillere kan jeg se fremtiden i england(og united) trøje:
1.Cahill som spiller for aston villa- han ligner rio ferdinand på mange måder og jeg bliver ikke overrasket hvis han overtager midterforsvaret fra rio engang når rio stopper.
2. Reo Cocker som spiller for Westham... han er meget teknisk dygtig lyn hurtig spiller. Han bliver nok en wing/angriber midt i england engang.
3. Ashley Young som Aston Villa lige har købt fra watford. Fantastisk hurtig og stærk spiller. Han bliver også stor i fremtiden.
Vi kunne godt have købt Reo Cocker og Young, men jeg tror at United venter lidt med det indtil de 2 spillere når at udvikle sig mere, for selvom de er gode så er de altså ikke lige så gode som nani og anderson.
I rest My case.
Nu kan jeg glæde mig til at se Rossi i aktion. Håber han scorer et par mål.
Reo Cocker er defensiv midtbane-spiller, og faktisk synes jeg han er stærkt overvuderet. Han er kaptajn for West Ham, og virker som spiller ikke til at gå forrest kampene.
Smaakage
11-06-2007, 20:01
Rossi er pt. på bænken for Italien i deres u21 kamp mod Serbien. Håber at han får spilletid senere
hvor kan du følge den henne?
United DK
11-06-2007, 21:06
hvor kan du følge den henne?
Her (http://video.uefa.com/Video/Live/Competitions/Under21/Country=DK/MatchList.html)
Du skal bare trykke på pilknappen, under watch.
Aquarium
11-06-2007, 21:43
Det er skuffende at rossi skulle bare ind til sidst. Han fik få chancer til at vise hvad han kan og det gjorde han godt. Det lover godt med ham. tror han får chancen til næste sæson.
SantasLittleHelper
11-06-2007, 21:53
Husk at se Holland - Portugal i morgen :p Det skal sgu nok blive en god kamp...
Husk at se Holland - Portugal i morgen Det skal sgu nok blive en god kamp...
Hvor bliver den vist?
United DK
12-06-2007, 11:02
Hvor bliver den vist?
Man kan se kampene fra U-21 EM gratis, inde på uefa.com.
Man kan se kampene fra U-21 EM gratis, inde på uefa.com.
Det lyder spændende. Er det god kvalitet og kræver det meget båndbredde?
United DK
12-06-2007, 11:33
Det lyder spændende. Er det god kvalitet og kræver det meget båndbredde?
Hos mig er det god kvalitet, men jeg ved ikke hvordan det er hos andre.
Serie 4 holdet Aalborg Chang har netop slået et jyllandsserie hold ud af landspokalturneringen, og de er dermed klar til første runde, når der skal trækkes lod.
Aalborg Chang er det, der groft sagt er tilbage efter FC Nordjylland, der gik konkurs. Da klubben gik konkurs, måtte samtlige hold starte i serie 6 igen. De har to tidligere superligaspillere som trænere, hvorfra den ene er Jari Pedersen, den anden mener jeg er Rene Tengsted (men er ikke sikker). Det må være sjovt som serie 4 spiller at have tidligere professionelle som trænere.
http://jbu.dk/news/newsShow.aspx?id=239455
Serie 4 holdet Aalborg Chang har netop slået et jyllandsserie hold ud af landspokalturneringen, og de er dermed klar til første runde, når der skal trækkes lod.
Aalborg Chang er det, der groft sagt er tilbage efter FC Nordjylland, der gik konkurs. Da klubben gik konkurs, måtte samtlige hold starte i serie 6 igen. De har to tidligere superligaspillere som trænere, hvorfra den ene er Jari Pedersen, den anden mener jeg er Rene Tengsted (men er ikke sikker). Det må være sjovt som serie 4 spiller at have tidligere professionelle som trænere.
http://jbu.dk/news/newsShow.aspx?id=239455
Spiller du selv i Chang eller har du noget med klubben at gøre?
Mener at have hørt at 1. holdet i Chang har potentiale til meget mere end serie 4 og det bekræfter deres resultater vel egentlig også. Max point efter 9 kampe og med i pokalturneringen som Serie 4 hold. Det er ikke dårligt.
Jeg spiller ikke i Chang. Men det er rigtigt, at deres serie 4 hold vurderes af trænerne til at kunne begå sig omkr. jyllandsserien.
Don Kafai
17-06-2007, 10:57
Så er det i aften at den sidste spænding i ligafodbolden udløses og 06/07 sæsonen når til ende i Europa.
Sevilla ? - ? Villarreal
Gimnastic ? - ? Barcelona
Real Madrid ? - ? Mallorca
Sevilla bliver mestre hvis de vinder, Barca taber og Real max får uafgjort.
Barca bliver mestre hvis de får flere point end Real i denne runde.
Real bliver mestre hvis de vinder.
Det hele ligger til Madrid med hjemmekamp for et fyldt Bernabeu og et lavt hold på besøg. Men det bliver stadig spændende at følge afslutningen for i sidste runde prøvede alle 3 hold at ligge nr 1 og det hele lå til barcelona inden V. Nistelrooy og r. Tamudo lynede med 30 seks mellemrum. Spændende afslutning som jeg håber og tror Real M nok skal hive hjem.
Mallorca er altid gode til at drille storholdene og især Real, så den er bestemt ikke sikker, selvom jeg tror Real vinder og bliver mestre. Barca skal ud i en nem opgave, og der er jeg helt sikker på de vinder. Sevilla tror jeg ikke på vinder mesterskabet. 1. De skal vinde i en svær kamp mod Villareal. 2. Så skal 2 andre kampe flase sig til deres fordel.
United DK
17-06-2007, 12:30
Jeg håber for Beckhams skyld, at Real Madrid bliver mestre, så hans fire år dernede, ikke var en stor fiasko titelmæssigt.
Don Kafai
17-06-2007, 12:35
Jeg håber for Beckhams skyld, at Real Madrid bliver mestre, så hans fire år dernede, ikke var en stor fiasko titelmæssigt.
Udover Beckham håber jeg også for v Nistelrooy. Han har om nogen løftet det Real M hold. Et røverkøb de snuppede ham for 110 mio.
Derudover er jeg også blevet træt af at høre på Barcelonas "gudefodbold". De har spillet af lort i år, specielt det sidste halvår, og fuldt fortjent at de ikke bliver spanske mestre. Så får vi at se hvor stor klubben egentlig er for spillere som Eto'o, Deco og Ronaldinho når man ikke har succes på banen...
Men det kræver self lige at Real M slår Mallorca. Som Dines også nævnte det driller Mallorca Real M ofte og jeg kan personligt huske de engang vandt 5-1 på Bernabeu:D ( Med til den historie hører så også at Eto'o lavede hattrick)
Må sige jeg ikke har noget til overs for Beckham og Nistelrooy nuher.. Kunne li' dem for det de har gjort for os.. Men gør mig ikke noget hvis de ikke vinder med Real...
Bliver spændende i aften, men tror egentlig på at Real vinder - og jeg håber det også!
Det er ved at være Reals tur til at slå Barca igen!
Sevilla tror jeg ikke på.
Jeg ved ikke hvad det er med mig og spansk fodbold. Jeg går egentlig ikke rigtigt op i det, men hader altid det hold der vinder mest dernede.. Derfor skal Real sejre i aften!
+ at Real har den gamle United-duo Nistelrooy og Beckham!
I aften? Det sande drama er da igang på TV2 Sport nu. ;)
Holmskov
17-06-2007, 14:32
I aften? Det sande drama er da igang på TV2 Sport nu. ;)
Hva' pokker Michael. Er du ikke på Olympia.?? :)
Har du tjekket din PM. Har sendt en til dig for lang tid siden??
Må sige jeg ikke har noget til overs for Beckham og Nistelrooy nuher.. Kunne li' dem for det de har gjort for os.. Men gør mig ikke noget hvis de ikke vinder med Real...
Jeg håber altid at tidligere spillere bliver en succes i deres nye klub, medmindre det for et andet engelsk hold. Derfor håber jeg klart nok også at Real vinder iaften så Beckham og Ruud kan have noget og glæde sig over. Iøvrigt skal Ruud score 2 gange til, så vinder han den gyldne bold.
Martinsen
17-06-2007, 15:18
1-0 til GF på deres 2. hjemmebane i Kolding... fantastisk stemning de skaber, og dejligt med den formentlig sikrede oprykning
EDIT: 2-0 til AGF og oprykningen er sikret"Rocking" Mike Tullberg scorede
Er du gal en sæk Fremad Amager får.. 8-1 til Herfølge.. Nicklas Pedersen har scoret 5 mål i den kamp.. Det vildt..
Men Lyngby er foran 2-1 på 2 mål af Lasse Riise.. Så er 1. pladsen sikret.. :D
Martinsen
17-06-2007, 15:49
så er kampen slut, og AGF er tilbage i landets bedste række:skaaal:
Wow flot.. Man kan virkelig købe sig til succes. Selv uden Onkel Kurt. ;)
En by som Århus skal have et hold i superligaen. Så er glad for AGF er rykket op igen. Desuden plejer der at være garanti for lidt drama fra AGF i løbet af sæsonen..
Bliver spændende at se hvordan de to oprykkere klarer sig næste år i SAS ligaen..
Den ene rykker ned, den anden bliver i ligaen. Jeg tror, Lyngby ryger ned igen.
Martinsen
17-06-2007, 17:27
jeg tror også Lyngby ryger ned igen, måske sammen med Horsens... ingen af de to hold har midlerne til at gå ud og forstærke sig væsentlig, og det tror jeg bliver afgørende, men det bliver også hårdt arbejde for klubber som Viborg, Esbjerg, Randers og selvfølgelig AGF, så vi går en spændende sas-liga sæson i møde, ihvertfald i bunden, mesterskabet ender vel i FCK igen
Jeg håber ikke, at Linderoth er den eneste profil, der forlader klubben. Og så håber jeg, at Brøndby kan få tingene til at fungere. Begge dele skal ske, hvis holdene skal være bare nogenlunde ligeværdige. Det ville være rart med en duel mellem FCK og Brøndby igen, men jeg tror egentlig ikke på det.
Selvfølgelig ryger Lyngby ikke ud af SuperLigaen igen efter 1 sæson.. Lyngby har vist at de kan slå Horsens i pokalen i år og hvis Lyngby fortsætter med at spille deres eget offensive fodboldstil skal de nok klare sig..
Jeg tror at Viborg får det svært næste år. Derudover tror jeg ikke Horsens og Randers vil være alt for sikre.. Men bliver helt sikkert spændende at følge med..
Nu kan du slet ikke sammenligne det at spille i en cup og en liga. Lyngby får store problemer næste år. I år har de formået at spille teknisk flot i et højt tempo kontra de andre 1 divisions klubber.
Nu er det bare sådan at superliga klubberne spiller i et højere tempo, og er langt bedre fysisk end Lyngby. Især det sidste kommer til at spille ind, da Lyngby ikke er kendetegnet på deres store brød af nogen spillere. De har også givet sig udslag i to uafgjorte mod henholdsvis Næstved og Kolding FC, påtrods af de var en mand i overtal. Begge hold er kendt for mere kontant spil overfor modstanderen.
Men lad os se hvem de får hentet. Det er det der afgør om de bliver oppe eller ryger med ned igen.
Don Kafai
17-06-2007, 19:06
Lyngby rykke ned?
De ender tættere på guldet end på nedrykningsstregen...
Lyngby rykke ned?
De ender tættere på guldet end på nedrykningsstregen...
Må man bede om en uddybning af den påstand? :)
Jeg tror Lyngby får det svært. Som andre også har skrevet er de ikke et fysisk stærkt hold og det er jeg overbevist om vil få en del betydning. De vil sikkert overraske i mange kampe med deres offensive fodbold men set over en hel sæson tror jeg de får det svært. Om de rykker ned tør jeg ikke svare på. SAS-Ligaen er noget af det mest uforudsigelige der findes. Viborg endte sidste år på en fjerdeplads og var i år tæt på at rykke ned. Brøndby er vel også et glimrende eksempel på det.
Herfølge der vandt ligaen og rykkede ned året efter, eller hvordan det nu var, skal selvfølgelig også nævnes :)
SAS-Ligaen er en mærkelig liga nogle gange :)
United-Allan33
17-06-2007, 19:26
Er lige kommet hjem fra Kolding hvor jeg så det rigtige "Byens hold" sikre sig oprykning til suppen... Godt for dansk fodbold at vi er tilbage... 2000 af Danmarks bedste fans havde taget turen ned til Kolding. En epoke er slut aldrig før og aldrig igen (med mindre vi ryger ned igen) vil Viasat Divisionen se så store tilskuertal.
Hvis vi (AGF) skal overleve skal vi hente 3-4 spilolere der kan forstærke HOLDET og ikke bare truppen... tror dog vi vil kunne begå os bedre end Lyngby da vi er mere vant til tempoet i Suppen, hvilket vi også da Lyngby var i Parken og blev spillet baglæns ud af banen... Så det også med Randers og Vejle i år... Plus at det somregel er nr 2 der klare sig bedst i Suppen. (Randers-HORSENS) (Vejle-RANDERS) så lad os ikke lave om på den statistik.. Kom så de Hviii
Så der kun 10 min til Ruud van Nistelrooy og David Beckham forhåbentlig skal løfte La Liga trofæet :)
Så der kun 10 min til Ruud van Nistelrooy og David Beckham forhåbentlig skal løfte La Liga trofæet :)
Det tvivler jeg meget på. Tror ikke Real Madrid får overrakt trofæet inden de har spillet kampen og vundet mesterskabet ;)
Det ville i hvert fald være noget så arrogant. :D
Holmskov
17-06-2007, 19:58
Konge stemning på Bernabeu. :)
tror dog vi vil kunne begå os bedre end Lyngby da vi er mere vant til tempoet i Suppen, hvilket vi også da Lyngby var i Parken og blev spillet baglæns ud af banen...
Jamen da de spillede i Lyngby var det næsten Lyngby som spillere FCK over ende.. Men det var en cup-kamp, men alligevel flot! Det kan godt være Lyngby ikke er vant til tempoet, men efter et par kampe har de bedre styr på tempoet end mange andre i suppen. Deres spillere er så hurtige at tempoet ikke bliver et problem..
Lyngby er ikke fysiske stærke nej, men så ringe er de altså heller ikke.. Deres midt midt er altså ikke uden potientiale.. Midterforsvaret kan også noget - så det fysiske er altså ikke så dårligt som mange påstår...
Har oddset 110 på at Ruud scorer i kampen.. Come on..
YES!!!!
Real Madrid er bagud... Det skal bare holde og Barca, skal bare holde 0-0 så...
Lige nu ser det ud til at Atletico Madrid kommer i uefacuppen :(
De fører, Zaragoza er bagud og villareal er uafgjort..
Edit: nååh.. nu har osasuna scoret mod atletico.. og villareal fører :)
OK jeg dropper det.. der kommer mål konstant.. håber i hvert fald ikke Atletico ryger i Uefa.. for så ser det sværere ud at få torres.
Danielsen
17-06-2007, 21:23
Real Madrid v. Mallorca 1-1
Reyes scorede...som lige var kommet ind for en skadet Beckham
Piqué er blevet udvist for Zaragoza :p
Piqué er blevet udvist for Zaragoza :p
Det var da en uheldig afslutning for hans låneperiode..
men hvordan har han egentlig klaret det i det sydlandske?
Danielsen
17-06-2007, 21:30
Rossi har scorede for Italiens U21 hold...
Tom Huddlestone er blevet udvist i Englands u21 kamp. Det var en "off-the-ball" udvisning som kommentatorne kaldte det. Han havde vist slet ikke rørt bolden efter han blev skiftet ind :)
Jeg glæder mig til at se hvad der skete :)
Nogen der kan fortælle hvad der skete med Pique siden han blev præsenteret for det røde kort?
Så er real mestrer.. Tror de holder den nu selvom jeg hellere havde set Sevilla vinde det mesterskab.. Men vild stemning i real kampen..
Christensen
17-06-2007, 21:39
Selvfølgelig er det Diarra, manden der har skuffet fælt, der skal score sæsonens vigtigste mål..... Og Reyes der vel næsten ikke har scoret hele sæsonen har scoret to gange
Man må også sige at Barcelona, i aften, har gjort hvad de kunne for at sikre sig mesterskabet :)
På trods af de lige har ladet Tobias Grahn score :)
rimelig fedt? at Tom Cruise er på stadion.. han ska ligge bakke hans pal beckham op"Rocking"
Tillykke til Real med mesterskabet. I sær tillykke til Becks og Ruud..
United DK
17-06-2007, 21:53
Tillykke til Real Madrid med mesterskabet, og specielt tillykke til vores to legender, David Beckham og Ruud van Nistelrooy.
I øvrigt åndsvagt, at de først får overrakt pokalen. i den første kamp i næste sæson, bare fordi det ikke var 100% sikkert, at de blev mestre.
Danielsen
17-06-2007, 22:07
Hold op, et show de fyre af i Madrid!! Man skulle tror de har vundet OL, VM og EM på samme tid!!:confused:
Hvad havde de gjort, hvis de ikke vandt!!??
Jeg håber ikke, at Linderoth er den eneste profil, der forlader klubben. Og så håber jeg, at Brøndby kan få tingene til at fungere. Begge dele skal ske, hvis holdene skal være bare nogenlunde ligeværdige. Det ville være rart med en duel mellem FCK og Brøndby igen, men jeg tror egentlig ikke på det.
Tror sgu ikke på at Brøndby kan rette op på Møllestenens katastrofale optræden - tilgengæld tror jeg på at OB vil blande sig i topstriden for alvor næste sæson!
Men vi må nok indse at der skal en større skandale til, for at FCK fyrer halvdelen af deres stjerner, og der bliver bare nogenlunde lige i Superligaen igen :(
Don Kafai
17-06-2007, 22:39
Må man bede om en uddybning af den påstand? :)
Jeg tror Lyngby får det svært. Som andre også har skrevet er de ikke et fysisk stærkt hold og det er jeg overbevist om vil få en del betydning. De vil sikkert overraske i mange kampe med deres offensive fodbold men set over en hel sæson tror jeg de får det svært. Om de rykker ned tør jeg ikke svare på. SAS-Ligaen er noget af det mest uforudsigelige der findes. Viborg endte sidste år på en fjerdeplads og var i år tæt på at rykke ned. Brøndby er vel også et glimrende eksempel på det.
Herfølge der vandt ligaen og rykkede ned året efter, eller hvordan det nu var, skal selvfølgelig også nævnes :)
SAS-Ligaen er en mærkelig liga nogle gange :)
Lyngby har fundamentet i orden. De køber ikke bare 7-8 nye spillere fordi de nu er i Superligaen som jeg er sikker på AGF eller normale oprykkere gør. De har kørt med samme koncept og stort set samme spillere over lang tid og kan de holde på deres spillere synes jeg de er bedre rustede end AGF umiddelbart er. Men som du selv siger så er det svært at sige..... Jeg holder dog generelt med Lyngby og det kan være deraf min optimisme starter:D
Jeg tror tilgengæld at Horsens og Randers får det svært og umiddelbart tror jeg de vil rykke ned.... men alt kan jo ske..
Don Kafai
17-06-2007, 22:46
Tror sgu ikke på at Brøndby kan rette op på Møllestenens katastrofale optræden - tilgengæld tror jeg på at OB vil blande sig i topstriden for alvor næste sæson!
Men vi må nok indse at der skal en større skandale til, for at FCK fyrer halvdelen af deres stjerner, og der bliver bare nogenlunde lige i Superligaen igen :(
bob bob, jeg synes alt afhænger af de indkøb BIF laver. Dropper de mellemvarerne som Sigurdsson og Richter og begynder at bruge bare lidt af de penge der er tjent fra salgene af Elmander, Agger og Kahlenberg så kan de købe etablerede spillere der kan løfte holdet. Synes de mangler en midtbaneslider og så en (eller 2) backs... FCM har jeg en større tendens til at tro på end OB, men tror de 2 og Aab kæmper om 3 pladsen for er sikker på BIF nok skal vende skuden...
Forresten er det flot at Rossi scorede, og målet faldt perfekt i takt med han idag udtalte han ville blive i United og vise sit værd.
Og tillykke til Real M, BEcks og Nistelrooy for det fuldt fortjente mesterskab. Kan ikke fryde mig mere over Barca og lad os nu se om deres såkaldte "kollektiv" kan holde uden succesen.
Tillykke til Real. Det så sort ud længe for dem i sæsonen, men deres evne til at komme tilbage har vundet mesterskabet. Også tillykke til Ruud og Becks, der får lidt succes.
Det har stået skrevet i stjernerne længe at madrid skulle vinde. Men det er også fint nok at der kommer et skifte, så barce ikke føler at de kan trille et mesterskab hjem. Nu skal de forandre sig og op på et højere niveau igen. Ligesom chelseas dominans, tvang os et gear eller to op sidste sæson, så vi vandt.
Synes dog madrid har en del dommer-tække, den har barce dog også. Men reyes igår for eksempel skulle slet ikke have været på banen da han scorede det sidste. Den hævnagt han laver er så barnlig og bevidst, at han kun har én vej. UD!
Guti skulle måske have været ud for sit "halsgreb" og salgado koger fuldstændig over til sidst over en tackling der er iorden
Lorensen
18-06-2007, 07:38
Selvfølgelig er det Diarra, manden der har skuffet fælt, der skal score sæsonens vigtigste mål..... Og Reyes der vel næsten ikke har scoret hele sæsonen har scoret to gange
Synes du virkelig Diarra har skuffet så meget ? Han har da været en af de bedre på Reals hold ( ikke at det siger så meget, men alligevel ), og han har da udfyldt sin pligt, som var at ligge på den defensive midtbane at rydde op !
Altså, hvis vi lige nu havde været omkring jul ville jeg da give dig ret i, at han havde skuffet fælt, men jeg synes godt nok han har oppet sit spil gevaldigt i forårs sæsonen.
Sidst, men ikke mindst; Tillykke til Real Madrid med mesterskabet ! lad os så håbe at de, ligesom Manchester United, forhåbentlig vinder flere de kommende år. Det er godt for 2 så store klubber endelig at vinde et mesterskab igen.
Sikke en spændende slutning på La liga. Det har sku været spændende at følge med..
utroligt vinderholdet sluttede på 73 point, og har tabt 8 kampe. Det åbentbart nok i Spanien ..:rolleyes:
Men meget fedt vi får lidt bonus for Ruud og Becks !
iøvrigt også meget sjovt at ingen i "de store ligaer" har genvundet mesterskabet.. Syntes ikke man kan tage Inter med
England, Spanien, Tyskland, (Italien)
Rossi goal u21 vs. Tjekkiet:
http://youtube.com/watch?v=Tsq2GZO6lx4
Ironisk at det er Reyes som afgører kampen. Han har ikke haft den store succes i Real, men laver to super vigtige mål i aftes.
Er glad på Becks vegne, over han når at vinde et mesterskab med Madrid. Men ellers er det Barca som har min stemme i Spanien..
Don Kafai
19-06-2007, 15:08
Kunne da være sjovt hvis Real M fyrede Capello. Det vil betyde at de efter deres seneste 2 mesterskaber har fyret træneren. Muligvis er det dér fejlen kunne ligge?
Nogle af jer der har styr på u/21 landenes kampe og om de muligvis bliver vist i TV nu hvor det er afgørende kampe? Jeg kunne ihvert fald ikk finde nogle kanaler der sendte...
Capello fortjener ikke fyrresedlen. Når man fører sit hold til et mesterskab, skal man helt sikkert blive. Da man fyrede Del Bosque skød man sig selv i foden. Manden førte til mesterskaber og Champions League triumfer, men det var ikke nok. Hvis Capello får samme tur, siger det bare alt om det store cirkus. ;)
Leicesters fans har allerede digtet en sang om Jimmy Nielsen:
Little mummy's boy
He wasn't very old
went to a casino
well that is what we're told
Casino-Jimmy
Casino-Jimmy
Casino-Jimmy
Poor little Jimmy lost all the dough
He's got hair like Pete Schmeichel
We hope he's not a rascist
His hands have won awards
Just like Artic Monkey's bassist
He's really crap at poker
He's really crap ar poker
He's really crap at poker
Jim-my
Casino woooo
Casino woooo
He is our gambling Star
& he's won Stearmans Car
Det engelske u-21 landshold tabte semifinalen til Holland. Efter straffespark blev det 13-12 til hollænderne. Richardson startede ude.
United DK
20-06-2007, 21:16
Det engelske u-21 landshold tabte semifinalen til Holland. Efter straffespark blev det 13-12 til hollænderne. Richardson startede ude.
Det er vidst ikke noget nyt. :D
Leicesters fans har allerede digtet en sang om Jimmy Nielsen:
haha meget fed sang. Apropos Jimmy Nielsen så prøv lige at tjekke det her rygte (det er nummer 4):
http://www.footballrumours.info/manchester-united/?PHPSESSID=6702977749eb070d2a859c2b5faa9ff4
Haha. Et ret godt sted hvis man vil have seriøse rygter... eller noget. haha
He's got hair like Pete Schmeichel
We hope he's not a rascist
*Meget grimme ting om Ian Wrights attitude indsættes her*
Det er da meget pænt, at han kan komme med i truppen :D
United DK
28-06-2007, 13:01
Så blev Capello fyret.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-7405650.html
Real Madrid bliver aldrig den storeklub igen, som de var engang, hvis de bliver ved med at køre det cirkusshow. Der går snart ikke en sæson uden en fyring dernede. Jeg synes det ret ynkeligt, for så stærk synes jeg egentlig ikke deres trup er og dermed er et spansk mesterskab da rigtigt godt. Ja, de kiksede i Champions League, men det gør de også næste år med alle de trænerfyringer.
Martinsen
28-06-2007, 13:49
jeg fortryder nærmest at jeg støttede Madrid i mesterskabskampen, for mere latterlig og inkompetent ledelse skal man sku godt nok lede længe efter... jeg har ondt af Capello for han bliver slet ikke værdsat for det flotte stykke arbejde han lavede i Madrid... jeg troede på ham helt fra starten af, men det gjorde ledelsen overhovedet ikke da de snakkede om at fyre ham næsten inden første kamp var spillet... De har fyret en af verdensbedste trænere og på en måde håber jeg at de i den grad bliver straffet for det...
jeg fortryder nærmest at jeg støttede Madrid i mesterskabskampen, for mere latterlig og inkompetent ledelse skal man sku godt nok lede længe efter... jeg har ondt af Capello for han bliver slet ikke værdsat for det flotte stykke arbejde han lavede i Madrid... jeg troede på ham helt fra starten af, men det gjorde ledelsen overhovedet ikke da de snakkede om at fyre ham næsten inden første kamp var spillet... De har fyret en af verdensbedste trænere og på en måde håber jeg at de i den grad bliver straffet for det...
de skulle slet ikke have ansat capello til at starte med. Men det er igen den inkompetente ledelses skyld. Den forrige træner fyre man fordi hans defensive stil ikke stemmer overens med den spillemæssige profil real madrid gerne vil bevare, og så hyre de fandeme capello, som er den mest kedelige person og træner jeg har set. Måske lige Lippi som kæmper med og Benitez.
Men madrid skulle have skaffet sig en træner som vil spille den fodbold der passer til deres materiale.
de skulle slet ikke have ansat capello til at starte med. Men det er igen den inkompetente ledelses skyld. Den forrige træner fyre man fordi hans defensive stil ikke stemmer overens med den spillemæssige profil real madrid gerne vil bevare, og så hyre de fandeme capello, som er den mest kedelige person og træner jeg har set. Måske lige Lippi som kæmper med og Benitez.
Men madrid skulle have skaffet sig en træner som vil spille den fodbold der passer til deres materiale.
jeg synes så det var det mest logiske valg. Efter alle de års pokaltørke, og når man tænker på at Capello er en af de mest vindende trænere pr klub han har været i, virkede det som eneste løsning tilbage. Om så han har fået dem til at spille en smule kedeligere fodbold tror jeg de er lidt ligeglade med efter så mange år uden pokalen. Det var trods alt resultatet der skulle skaffes (Men jeg må indrømme det så sort ud i starten)
- jeg tror det er sundt for Real alligevel at han har tyndet lidt ud i det
jeg synes så det var det mest logiske valg. Efter alle de års pokaltørke, og når man tænker på at Capello er en af de mest vindende trænere pr klub han har været i, virkede det som eneste løsning tilbage. Om så han har fået dem til at spille en smule kedeligere fodbold tror jeg de er lidt ligeglade med efter så mange år uden pokalen. Det var trods alt resultatet der skulle skaffes (Men jeg må indrømme det så sort ud i starten)
- jeg tror det er sundt for Real alligevel at han har tyndet lidt ud i det
synes på ingen måde capello har ansvaret for det, fordi rent spillemæssigt og formmæssigt, har real madrid ikke ramt noget niveau i år. De får det mesterskab, fordi barcelona har været bemærkelsesværdigt svingende. Havde barce bare ramt de to sidste års form nogenlunde, så var de også blevet mestre
Martinsen
28-06-2007, 14:20
Capello vægter ligesom de fleste at få styr på defensiven som det første i klubben, det gjorde Ferguson også i United... og egentlig synes jeg som sæsonen skred frem at Madrid begyndte at spille ret underholdende, og havde nogle rimelige målrige kampe, så jeg synes det er et dårlig grundlag da Madrid ikke spillede kedelig fodbold efter min mening...
Streubel
28-06-2007, 14:35
Real Madrid startede sæsonen miserabelt og kedeligt.. men det var det der skulle til. og nu har de en platform at bygge på.. men de har nu valgt at smide den platform væk og starte forfra igen.. jeg tvivler på at Real madrid kan hive ligaen hjem næste år nu hvor Barcelona ser ud til at gøre det naturlige og rigtige.. nemlig at købe et par få men gode forstærkninger og så forsætte med deres træner som alt i alt har gjort det godt!
Det er pinligt af Real. og som sagt før har de jo ikke et fuldkommen enestående fantastisk hold men er stadig ved at forme et nyt og det bliver de sku aldrig færdige med hvis de skifter hele tiden
United DK
28-06-2007, 15:28
Man kan sige meget om Capello, men han gjorde det, som kun de færreste kan, nemlig at vinde noget med Real Madrid, for det er et meget utaknemligt job.
Nu hyrer man nok Bernd Schuster, eller i værste fald Michael Laudrup, men hvad har de to opnået? Kedelig spillestil eller ej, så skulle de have beholdt Capello, for han er én af verdens bedste trænere.
jeg fatter intet af at capello er blevet fyret.. han har lige vundet mesterskabet og jeg syntes også at holdet var begyndt at spille ok underholdene her sidst i sæsonen.. kan godt være han er meget defensivt anlagt, men det er altså også noget af det vigtigste.. man er altid sikret point hvis man holder det andet hold fra at score.. at defensiven efter min mening ikke har været specielt god er så en anden sag, men jeg er sikker på at han ville have kunnet få mere ud af holdet næste år, men det bliver nok ikke tilfældet næste år sådan som de fyrer den ene efter den anden..
Typisk Real at gøre sådan noget. Det er jo dirkete latterligt at fyre en træner, der lige har vundet mesterskabet til dem. Han er måske ikke den mest offensive type, men han fører dem til et mesterskab og det må da være iorden. Real Madrid er og bliver et cirkus. Er du gal jeg håber de taber meget næste år, så de kan sidde med en dårlig smag i munden.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.