Se fuld version : Andre kampe + andet fodbold
Taget fra VG:
Ifølge Sky Sports skal leggbeinet til Eduardo være brukket tvers av. Bilder fra hendelsen har også begynt å komme inn, og man ser at Birmingham-spilleren treffer ham nederst på leggen med en knottetakling.
læste det godt, men kan ikke helt tyde det norske.. skal legen være brækket tværs over??
PerRonaldo
23-02-2008, 13:17
KLasse kasse!!!!!!!!! sådan... kæmp for det..
Cristian9000
23-02-2008, 13:17
Sådan!! 1-0 til birmingham
YES!! Der er dog stadig lang vej endnu
Sådan man! Tror at Arsenal spillerne er påvirket af Eduardos situation, da de ikke er kommet igang overhovedet efter udvisningen.
FUCK YES hvor er det fedt man! :D
PerRonaldo
23-02-2008, 13:20
Sådan man! Tror at Arsenal spillerne er påvirket af Eduardos situation, da de ikke er kommet igang overhovedet efter udvisningen.
Ja, men hvis arsenal får scoret, så bliver birmingham kørt over.. Men vi kan da have lov til at håbe..
Arsenal har nu været uden mål i længere tid end 'Titanic' varer.
PerRonaldo
23-02-2008, 13:27
Arsenal har nu været uden mål i længere tid end 'Titanic' varer.
Ja men nu har de så også lige været oppe i mod to er europas bedste forsvar, så det der ikke noget underligt i.. ;)
ved godt det måske ikke er så passende at bringe det billede her, men mange af jer sidder sikkert og gætter på hvad der er sket, og det kan man se lidt her. Forfærdeligt.
http://www.sportinglife.com/
man kan se ham foroven.
Stor chance til Adebayor der brænder på det skammeligste :D
EDIT: Frispark til Arsenal i god position - og samtidig 9 minutter lagt til :/ - Sparket i muren og efterfølgende frispark til Birminghams målmand.
Cristian9000
23-02-2008, 13:34
Det ser sgu slemt ud! Puha. Det minder lidt om dengang Henke Larsson brækkede skinnebenet da han spillede for Celtic:
http://youtube.com/watch?v=q_5eEo5Ar-A
ved godt det måske ikke er så passende at bringe det billede her, men mange af jer sidder sikkert og gætter på hvad der er sket, og det kan man se lidt her. Forfærdeligt.
http://www.sportinglife.com/
man kan se ham foroven.
:whine:
Jeg har så ondt af ham. God bedring
Efter 9 minutters overtid så fløjter Mike Dean af! Come on Birmingham!
Glory Man United
23-02-2008, 13:47
Det bliver en laaaaaaaaaaaaaaaang 2. halvleg
ChristianR
23-02-2008, 13:49
Men, fuck hvor kan det blive vitalt hvis den holder hjem.
Færingen
23-02-2008, 13:52
jeg er enig i at det bliver en lang 2. halvleg, men B´ham er ike særlig nemme at spille imod på udebane, så det blvier spændende
Her kan man rigtig se hvor slemt det står til med Eduardo. Det ser slemt ud, lad os håbe han ikke får varige men :(
http://www.awimb.com/fudforum/index.php?t=msg&th=282195&start=0&rid=0&S=96f0d7500c2586f4f826a9c6c4c0526a
(NB: ikke for sarte sjæle)
Her kan man rigtig se hvor slemt det står til med Eduardo. Det ser slemt ud, lad os håbe han ikke får varige men :(
http://www.awimb.com/fudforum/index.php?t=msg&th=282195&start=0&rid=0&S=96f0d7500c2586f4f826a9c6c4c0526a
AV FOR IND I HELVEDE DA!!!! :(
Det sgu synd for ham. Håber han bliver frisk hurtigt igen. Altid forfærdeligt når sådan noget sker.
Glory Man United
23-02-2008, 14:04
FRISPARK for h...........da
ChristianR
23-02-2008, 14:06
Aaav for helved... Den gør ondt imorgen den der
Cristian9000
23-02-2008, 14:07
Synes godt nok Adebayor laver frispark på Taylor. Han holder ham nede. Typisk Adebayor
Pis. Jeg tror ikke Birmingham kan holde Arsenal fra at score flere mål. De presser virkelig på :(
Christensen
23-02-2008, 14:07
Dammit! Håber sgu Birmingham kan holde Arsenal fra at score igen.
ChristianR
23-02-2008, 14:10
Dobbelt-pis!!
ÆÆÆÆÆÆVVVVV hvor er det skidt man!!!!
Så er det slut. 2-1 Walcott:mad:
2-1 walcott. Så er den hjemme. Så scorer arsenal 3-4 stk som de plejer.
2-1 :mad:
Så har Arsenal vist vundet den kamp
Cristian9000
23-02-2008, 14:11
fuck hvor er det bare ulækkert
Synes godt nok Adebayor laver frispark på Taylor. Han holder ham nede. Typisk Adebayor
Syntes sagtens dommeren kan forsvare ikke at dømme noget.. Som jeg ser det står adebayor stort set på stedet og hopper op, og så er det jo målmandens egen skyld at han hopper ind i ham.. men ud over det så har taylor stået en fremragende kamp..
ChristianR
23-02-2008, 14:11
Men det ser sq ud som om Walcott endelig er ved at komme rigtg op i gear. Jeg tror ikke, de kommer til at mangle Eduardo ¨så meget.
FUCK FUCK FUCK FUCK! Irreterende med de Arsenal-mål.
Syntes sagtens dommeren kan forsvare ikke at dømme noget.. Som jeg ser det står adebayor stort set på stedet og hopper op, og så er det jo målmandens egen skyld at han hopper ind i ham.. men ud over det så har taylor stået en fremragende kamp..
der er ikke i nærheden af frispark. Adebayor står for sig selv og hopper lodret op, og taylor kommer hoppende ud til ham. Vi er bare ikke bekendt med sådanne nogle frispark, for vi har ikke angribere der kan gå op med målmanden hehe
Men det ser sq ud som om Walcott endelig er ved at komme rigtg op i gear. Jeg tror ikke, de kommer til at mangle Eduardo ¨så meget.
Ahh rolig nu.. det er hans to første mål i PL ever, så det kan ligeså godt være lucky punch..
Christensen
23-02-2008, 14:15
Son of a bitch! Så ser det ud til at det ikke bliver i dag vi henter ind på Arsenal :(
PerRonaldo
23-02-2008, 14:17
Son of a bitch! Så ser det ud til at det ikke bliver i dag vi henter ind på Arsenal :(
Havde jeg nu heller ikke regnet med.. Desuden skal vi jo lige selv sørge for at vinde også.
ChristianR
23-02-2008, 14:17
Ahh rolig nu.. det er hans to første mål i PL ever, så det kan ligeså godt være lucky punch..
Ja, det ved jeg godt. Men dømmer jo heller ikke kun ud fra målene. Synes generelt, han har løftet sit spil på det sidste. Han er bestemt ved at være en habil angriber, som jeg mener er bedre end eksempelvis Bendtner.
Ja, det ved jeg godt. Men dømmer jo heller ikke kun ud fra målene. Synes generelt, han har løftet sit spil på det sidste. Han er bestemt ved at være en habil angriber, som jeg mener er bedre end eksempelvis Bendtner.
han har da ikke spillet særlig meget på det sidste?? eller er det bare mig??
Jeg syntes bendtner gjorde det absolut godkendet mod os.. han var alene på toppen og havde meget svære betingelser, men han arbejde meget og prøvede flere gange..
Walcott spiller godt idag, men han har jo overhovedet ikke udviklet sig siden han blev købt til Arsenal.. Jeg vil gerne se ham præstere over en længere periode, for han har slet ikke imponeret mig den her sæson eller sidste for den sags skyld..
ChristianR
23-02-2008, 14:25
han har da ikke spillet særlig meget på det sidste?? eller er det bare mig??
Jeg syntes bendtner gjorde det absolut godkendet mod os.. han var alene på toppen og havde meget svære betingelser, men han arbejde meget og prøvede flere gange..
Hans niveau har som bekendt været meget stillestående længe, og han har heldigvis for os ikke (endnu i hvert fald) fået udviklet det talent, som han blev udråbt til.
Jeg synes dog i den senere tid i de Arsenealkampe jeg har set, at han er begyndt at spille bedre end tidligere, ikke mindst idag. Han er selvfølgelig stadig ikke en Rooney, men han har også nogen år endnu. LAd os håbe, at hans udvikling fortsætter ligeså langsomt.
ChristianR
23-02-2008, 14:26
Walcott spiller godt idag, men han har jo overhovedet ikke udviklet sig siden han blev købt til Arsenal.. Jeg vil gerne se ham præstere over en længere periode, for han har slet ikke imponeret mig den her sæson eller sidste for den sags skyld..
Jeg vil sq helst ikke se NOGEN Arsenalspillere præstere over en længere periode:D
Giver dig ret. Han er meget den samme spiller, og han har sin hurtighed som noget af det eneste han kan. Hans teknik, boldkontrol, indlæg og afslutninger er ikke noget at prale af imo. Iøvrigt er ham Zarrata da vild god fir Birmingham!
Glory Man United
23-02-2008, 14:30
Giver dig ret. Han er meget den samme spiller, og han har sin hurtighed som noget af det eneste han kan. Hans teknik, boldkontrol, indlæg og afslutninger er ikke noget at prale af imo. Iøvrigt er ham Zarrata da vild god fir Birmingham!
Han spiller på midtbanen idag. Og med to mål, har han scoret flere mål end næsten alle vore midtbanespillere. Sådan noget savner vi!!!
ChristianR
23-02-2008, 14:32
Men fint, hvis ikke Adebayor scorer. Så kan Ronnie-drengen blive topscorer i år:devilll:
Ja, men til gengæld kan han ikke ramme målet når han så spiller angriber og det er sjældent han bidrager med noget ekstraordinært i de kampe jeg har set.. Medmindre han pludselig eksploderer og udvikler sig helt vildt, så ser jeg ikke det store lys i ham..
Glory Man United
23-02-2008, 14:33
Men fint, hvis ikke Adebayor scorer. Så kan Ronnie-drengen blive topscorer i år:devilll:
Og hvor er det dog ligegydigt. Det eneste der betyder noget, er sgu da mesterskabet
Glory Man United
23-02-2008, 14:34
Ja, men til gengæld kan han ikke ramme målet når han så spiller angriber og det er sjældent han bidrager med noget ekstraordinært i de kampe jeg har set.. Medmindre han pludselig eksploderer og udvikler sig helt vildt, så ser jeg ikke det store lys i ham..
Men han vender så kampen for Arsenal. Bortset fra ronaldo, hvem har så gjort det for os i år af midtbanespillere? Det er altså bl.a det der giver mesterskaber
Og hvor er det dog ligegydigt. Det eneste der betyder noget, er sgu da mesterskabet
Som det ser ud lige nu, så er der lang vej til mesterskabet desværre.. 8 point efter Arsenal (probably) og det er længe siden jeg har set et United hold der svinger så meget i dets præstationer..
Men jeg tror stadig på det, det skal man.. Ellers er der ikke meget ved den sidste fjerdedel af sæsonen..
Han spiller på midtbanen idag. Og med to mål, har han scoret flere mål end næsten alle vore midtbanespillere. Sådan noget savner vi!!!
Dog ikke. Vi har en højrekant der har scoret 27 mål, så tror vi fører den pris :)
ChristianR
23-02-2008, 14:36
Ja, mesterskabeter da langt vigtigere.
Men derfor er der vel ikke noget galt i at håbe på, at vores Ronaldo får lidt succes og vinder den eneste pris, han ikke har vundet endnu?
Glory Man United
23-02-2008, 14:36
Dog ikke. Vi har en højrekant der har scoret 27 mål, så tror vi fører den pris :)
Dines jeg skrev NÆSTEN. Walcott er reservespiller. Sådanne spillere har vi ikke i denne sæson
Holmskov
23-02-2008, 14:37
http://img179.imageshack.us/img179/9977/spt010bhamcityar325300mxp1.jpg
Mon ikke det har gjort nas. By the way. Hvor er bolden??
Glory Man United
23-02-2008, 14:37
Ja, mesterskabeter da langt vigtigere.
Men derfor er der vel ikke noget galt i at håbe på, at vores Ronaldo får lidt succes og vinder den eneste pris, han ikke har vundet endnu?
Synes bare det er så ligegyldigt. Det er klubben der betyder noget, ikke Ronaldo specielt
ChristianR
23-02-2008, 14:39
Synes bare det er så ligegyldigt. Det er klubben der betyder noget, ikke Ronaldo specielt
Han spiller da bare for United, så jeg ønsker da det bedste for vores spillere - Især når det indebærer at de scorer mange mål. Det er der da vel ikke noget galt i?
Dines jeg skrev NÆSTEN. Walcott er reservespiller. Sådanne spillere har vi ikke i denne sæson
Var der nogen der sagde fletcher?? er hans så ligeså god som walcott?? ja jeg syntes han er, bare på andre områder.. han startede da også inde mod bedre´modstander og scorede 2 mål..
Glory Man United
23-02-2008, 14:40
Han spiller da bare for United, så jeg ønsker da det bedste for vores spillere - Især når det indebærer at de scorer mange mål. Det er der da vel ikke noget galt i?
Det er der vel ikke. Men prisen er så uendelig ligegyldig.
PerRonaldo
23-02-2008, 14:43
Det er der vel ikke. Men prisen er så uendelig ligegyldig.
Jeg synes det ville være mega fedt at han blev topscorer, gør han det så vil det også betyde han har hjulpet holdet langt hen ad vejen til mesterskabet, stopper hans mål kan vi godt vinke farvel til mesterskabet, så jo det har meget at sige!!
Og en ekstra bonus ville være at det er en mditbane spiller der bliver topscorer, er det nogensinde sket før?
jawharacoralia
23-02-2008, 14:44
http://img179.imageshack.us/img179/9977/spt010bhamcityar325300mxp1.jpg
Mon ikke det har gjort nas. By the way. Hvor er bolden??
proev lige at gaa ind paa ekstrabladet.dk og laes artiklen om eduardo....
AAAVV:Smackden:
Straffe Til Birmingham!!! :d:d:d
Straffe!!
KOM NU BIRMINGHAM
PerRonaldo
23-02-2008, 14:48
Hvis de brænder blir arsenal mestre..
Nice birmingham, men vi skal stadig vinde for at være med i mesterskabs kampen!
2-2!!
hahaha, prøv at se Gallas - med den måde hans ansigt så ud på er der virkelig ikke nogen tvivl om at evolutionsteorien er korrekt. :D
Holmskov
23-02-2008, 14:49
Var det ikke ham Clichy de snakker så godt om? Hehehe
Sådan. 2-2
Dr. Adams
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... så vigtigt!
Og se lige Gallas... hvor det fryder
Liverpool_sucks
hahaha 2-2
YEEEEEEEES
SÅDAN MAN!
Hvor kan det blive vigtigt!!!
Nu skal vi vinde i dag :devill:
og gallas tér sig igen. kæft en nar...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! er kampen slut?!?!?!
EDIT: JAAA SÅDAN!!
Christensen
23-02-2008, 14:50
Tusind tak Clichy!!
Holmskov
23-02-2008, 14:51
Hahahaha. Se lige Gallas.
MOOOAARRR de driller. Haha, hold da kæft nogle gode billeder.
Priceless.
Glory Man United
23-02-2008, 14:51
Ohhhhhhhhhhhhhh yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah
Det er jo helt fantastisk. Nu kan vi selv afgøre det. Hvis vi vinder idag, så er der tre forholdsvis nemme kampe derefter og Arsenal har haft lidt på problemer senest.
Det bliver ufattelig vigtigt idag!!!!!!!
HAHA.. det er dog den bedste fødselsdagsgave jeg har fået indtil videre idag.:lolol:
Kom så United, nu tæver vi fandme Newcastle!!
Det der er jo en foræring af dimensioner! Nu kan vi komme 3 point efter, det skal udnyttes!
Glory Man United
23-02-2008, 14:52
Hva skete der med abekatten Gallas?? :lolol:
KaptajnKjaer
23-02-2008, 14:52
Er det kun mig der har stiv pik?
Undskyld sproget, men det her er SÅ vigtigt!!! :titte:
"Arsenal-kaptein Gallas er helt ute av balanse etter scoringen. Er på vei ut av banen med blir holdt igjen av en funksjonær."
Fra VG.no. :P
Damn, jeg skreg da McFadden scorede :D
Hvor er det vigtigt! Nu skal vi bare vinde over Newcastle og så begynder det at se godt ud igen
Det har straffe kan virkelig komme til at betyde meget . Nu SKAL vi fandeme vinde i aften. Ellers har vi heller ikke fortjent at vinde mesterskabet !
Fantastisk. Arsenal med en mand i overtal kan ikke udnytte det mod Birmingham. Endda efter at have været foran. I dag skal vi vinde, så vi æder ind på dem. Kæft det er dejligt og endnu bedre, at se Gallas fjæs bagefter. Hahahahahah. Det kan blive en konge lørdag man! :D
Arsenal har nu fået 2 point i de sidste tre kampe (inkl. cl). Og de formår kun at få uafgjort mod birmingham, hvor de endda er en mand i overtal.
Det her skal altså udnyttes af United!!
Grønning
23-02-2008, 14:53
HAHA.. det er dog den bedste fødselsdagsgave jeg har fået indtil videre idag.:lolol:
Tillykke med dagen!
Fantastisk! Tynd straffe, men det var udvisningen nu også. Nu skal vi sgu udnytte det :devilll:
Damn, jeg skreg da McFadden scorede :D
Hvor er det vigtigt! Nu skal vi bare vinde over Newcastle og så begynder det at se godt ud igen
Jeg sad med foldede hænder og turde næsten ikke kigge, men hold kæft en dejlig fornemmelse. Tak McFaden! :)
Holmskov
23-02-2008, 14:54
Hva skete der med abekatten Gallas?? :lolol:
Det der syntes jeg så er en lidt uheldig utalelse. Ja, han opfører sig barnligt, men abekat kan hurtigt misforståes.
Bare min mening.
Tillykke med dagen!
Fantastisk! Tynd straffe, men det var udvisningen nu også. Nu skal vi sgu udnytte det :devilll:
tak til dig.. men endnu størrer tak til arsenal... :devilll:
Tillykke med dagen!
Tyndt straffe? Clichy spænder udentvivl ben for ham Birmingham spilleren. Flot af Dean at kunne dømme det med så stort pres.
Glory Man United
23-02-2008, 14:55
Det der syntes jeg så er en lidt uheldig utalelse. Ja, han opfører sig barnligt, men abekat kan hurtigt misforståes.
Bare min mening.
sorry min fejl....mente ikke det pga hudfarven
TrincoBoy
Ok, hvad fanden er det der lige skete for Gallas den klovn? Lignede en der lige havde tabt en finale:D
pølsemanden
Så skal vi bare vinde mod Toon så er der KUN 3 point imellem os ;D
Tillykke, med dagen.. nu har arsenal givet dig halvdelen af gaven, så må vi håbe vores drenge giver dig den sidste halvdel.. og hvor er det konge..
Ok, hvad fanden er det der lige skete for Gallas den klovn? Lignede en der lige havde tabt en finale:D
Det hedder et mesterskab ;)
FANTASTISK!
Dejligt at se et så sløset Arsenal-mandskab smide en sikker sejr væk. Ekstremt vigtigt!
Gallas skulle forestille at være manden der går forrest for arsenal! Det er da kun forrest mod nedrykning..
wenger er en go manager, men at han vælger galles som anfører, kan jeg sgu ikke følge ham i.
Lorensen
23-02-2008, 14:57
Det kan jeg sku godt forstå han gør. Var også gået amok på Clichy hvis jeg var ham, sådan noget må bare ikke ske.
Men HOLDKÆFT hvor var det lækkert man :D
Glory Man United
23-02-2008, 14:58
Ikke så heldigt ord og bruge.. vi skal ikke synke ned på scouser/frenchman niveau..
ja ja! har undskyldt
Det er så vigtigt.. Nu SKAL vi vinde og så er der kun 3 point imellem os og så kan vi selv afgøre det..
Gallas skulle forestille at være manden der går forrest for arsenal! Det er da kun forrest mod nedrykning..
wenger er en go manager, men at han vælger galles som anfører, kan jeg sgu ikke følge ham i.
Ja, jeg er sgu helt enig.. Han er et utrolig dårlig eksempel for de andre spillere.. Man kan godt forstå Arsenals spillere er så usympatiske og barnlige når deres kaptajn opfører sig som en 10-årig..
Ja, jeg er sgu helt enig.. Han er et utrolig dårlig eksempel for de andre spillere.. Man kan godt forstå Arsenals spillere er så usympatiske og barnlige når deres kaptajn opfører sig som en 10-årig..
Hva gjorde han..
ja ja! har undskyldt
Ups.. min fejl, havde ikke set det:Smackden:
Flax_Generous
23-02-2008, 15:00
Det gode resultat bliver lidt overskygget af Eduardos skade. Det er ganske tragisk og det ligner mere en skade som kan true hans fodboldskarriere end det 'bare' ligner et brækket ben. Rygterne lyder også på, at anklen er brækket flere steder og der skulle være alvorlige muskelskader.
Jeg føler med ham og Arsenal i dag (for en meget sjælden gangs skyld). Tragisk.
Der er et billede af Eduardos uheld på www.eb.dk
Det ser helt vanvittigt ud....
Flax_Generous
23-02-2008, 15:01
Hvad med deres træner? Han er mindst lige så slem.
Alt i alt passer Gallas perfekt til Arsenal.
Tillykke, med dagen.. nu har arsenal givet dig halvdelen af gaven, så må vi håbe vores drenge giver dig den sidste halvdel.. og hvor er det konge..
mange tak.. jeg er ikke et sekundt i tvivl om at Alex F. og co. giver mig en gave mere, han sendte en sms til mig hvor han lovede at de ville vinde 3-0 for mig. :lolol:
"Arsenal-kaptein Gallas er helt ute av balanse etter scoringen. Er på vei ut av banen med blir holdt igjen av en funksjonær."
Fra VG.no. :P
HAHAHAHAHAHAHAHA hvor er det konge altså! Hans ansigtsudtryk efter kampen var det HELE værd!
Må prøve at finde et billede snarest muligt.
pølsemanden
23-02-2008, 15:03
Der er et billede af Eduardos uheld på www.eb.dk
Det ser helt vanvittigt ud....
Måske skulle du finde linket til billedet , isted for at skrive www.eb.dk
Hva gjorde han..
Han tuder for groft. der var kontrollører der blev nødt til at holde ham...
Lorensen
23-02-2008, 15:05
Måske skulle du finde linket til billedet , isted for at skrive www.eb.dk
Måske skulle du trykke på linket, gå ind på artiklen som faktisk ligger ligefor, og derefter selv skrive linket. Dette ville tage kortere tid end at skrive den besked der.
undskyld man lige kommer med en besked....er du for doven til selv at gå derind? Du kunne have fundet det hurtigere end at skrive tilbage til mig....
pølsemanden
23-02-2008, 15:08
Tillyke :)
Det gode resultat bliver lidt overskygget af Eduardos skade. Det er ganske tragisk og det ligner mere en skade som kan true hans fodboldskarriere end det 'bare' ligner et brækket ben. Rygterne lyder også på, at anklen er brækket flere steder og der skulle være alvorlige muskelskader.
Enig.. kanon at de spiller uafgjort, men den skade tror jeg ærgeligt talt ikke han kommer tilbage fra.. har set to billeder nu her og sky melder om at skinnebenet er brækket på tværs.. og på billederne ligner det noget der meget nemt kan være enden på hans karriere.. Shit det er synd hvis det er tilfældet.. ingen fortjener sådan en skæbne..
BTW, nogen der ved hvorfor de spillede med sørgebind??
Da Eduardo lå ned kunne man også se på fabregas ansigtsudtryk at han med det samme vidste at den var helt galt..
pølsemanden
23-02-2008, 15:10
BTW, nogen der ved hvorfor de spillede med sørgebind??
Ja jeg tænkte præcis det samme
Det er jo en fuldstændig hjernedød tackling.. Og Eduardo er faktisk en af de få Arsenal spillere som ikke giver mig kvalme og oven i købet en dygtig angriber.. Selvom det selvfølgelig ikke har nogen reel betydning..
Det er tragisk, og forfærdeligt hvis det viser sig at være meget alvorligt og at hans karriere kommer i problemer..
Lige for at skifte kamp så er Liverfool bagud efter 10 minutter på hjemmebane mod Boro. :D
Ja jeg tænkte præcis det samme
tak for lykkeønskningen.. sørgebindetvar pga. at en gammel birmingham legende døde forleden
Hva faen har du lavet i år?? har du reddet 10000 afrikanske børn fra aids eller noget andet godt?? Boro fører nu 1-0 over Scouserne efter 9 min..:loved:
Minder alt for meget om Smiths brækkede ben.
http://www.youtube.com/watch?v=v0kh5nqK-d8
Det kunne være man skulle overveje at tage Eduardo af sit drømmehold nu ;s
Stakkels mand..
Minder alt for meget om Smiths brækkede ben.
http://www.youtube.com/watch?v=v0kh5nqK-d8
Ja eller cisse's skade, udover cisse's var højrer oppe.. Hvis man skal finde noget positivt er det dog at han er så ung, og man kan se på smith og cisse at de begge er kommet tilbage, og det er vel det primære.. self er det sindsygt synd hvis dette skal stoppe ham mens han er i så god spilleform, men det primære må jo være at komme tilbage og spille, for ligemeget hvad er han ikke tilbage inden for et år..
Hvor var det fedt at se Gallas græde over resultatet.. Sikke en klovn
http://www.youtube.com/watch?v=fGC44PxLHas&eurl=http://www.redcafe.net/f7/crying-telly-we-saw-you-crying-telly-188269/
Super lækkert at Birmingham trods en mand mindre, fik det ene point. Nu skal vi bare selv vinde over Newcastle, så er vi igen tæt på Arsenal.. Og synd for Eduardo, det er altid trist sådanne alvorlige skader..
Så bliver det spændene og se hvordan arsenal tackler den her voldsomme situation?? om de kommer ud med 200 i timer eller om de går ned??
Hvor var det fedt at se Gallas græde over resultatet.. Sikke en klovn
http://www.youtube.com/watch?v=fGC44PxLHas&eurl=http://www.redcafe.net/f7/crying-telly-we-saw-you-crying-telly-188269/
Ja, hvis han ikke var sådan et usympatisk lorteøre så ville man NÆSTEN have ondt af ham..
Nu hvor jeg har haft en halv time til at sunde mig over Arsenals pointtab, er jeg virkelig begyndt at tænke over Eduardos skade. Han var en af de få jeg godt kunne lide som spiller og person for Arsenal, og det er virkelig trist hvis hans karriere skal ende med sådan en alvorlig skade, når man tænker på hvor lys hans fremtid så ud. Jeg ønsker ham alle de bedste tanker, og håber at se ham på banen igen, selvom det nok ikke bliver i 2008. Edit: 2-1 til Liverpool. Torres begge gange.
pølsemanden
23-02-2008, 15:32
www.kinagrill.dk
2-1 til pool
jep. Begge mål af Torres:)
2-1 til liverpool.. torres to gange på 1 minut.. målet der satte ham igang var en kæmpe forsvarsfejl hvor forsvaret troede målmanden var alene og header så tilbage, men der er torres og kan så tage den med og uden om målmanden..
Er Gallas på vej til at lave en "Cantona" på Birmingham tilhængerne.?? Men han bliver stoppet af sikkerhedsfolkene.. Og nej hvor han tuder til sidst.. Come on United, det skal udnyttes her i aften..
Græd Gallas virkelig? Men ihvertfald må hans opførsel idag give karantæne, når man også tænker på det der skete for en uge siden. Har altid synes han var en idiot, og at han ikke egner sig som anfører.
Græd Gallas virkelig? Men ihvertfald må hans opførsel idag give karantæne, når man også tænker på det der skete for en uge siden. Har altid synes han var en idiot, og at han ikke egner sig som anfører.
karantæne?? ej ikke helt.. et gult kort havde været på sin plads, men karantæne syntes jeg måske er lige overkill nok, men kunne være meget sjovt.. så slap man for at se på ham.. fuck jeg ville være flov hvis det var vores anfører der opførte sig sådan.. sparker folk ned når de er bedre end ham, og prøver og vandre fra banen og græder når det ikke går hans vej, fordi hans eget hold vælger at nedlægge modstanderne i feltet..
We Love You Birmingham, We Do!!!!
Altså det var ikke sådan at der væltede tårre ud af øjnene på ham. Men jeg har da sjældent set en underlæbe dirre SÅ meget.
Kofoed: Jeg tror det skete efter dommeren havde fløjtet af. Så han kan vel ikke få gult kort??
kæft hvor blev jeg lykkelig da jeg læst arsenal havde sat point til + de deres trup bliver tyndere og tyndere. ved godt man ikke må glæde sig over andre holds skader, men det gør unægtelig ikke vores chancer mindre:)
nu har vi INGEN undskyldninger for ikke at vinde i aften, det må ikke kikse! der er nul-tolerance!
edit...
kan nogen finde en youtube video med gallas som græder som virker? det MÅ jeg se :D
Flax_Generous
23-02-2008, 16:05
Altså det var ikke sådan at der væltede tårre ud af øjnene på ham. Men jeg har da sjældent set en underlæbe dirre SÅ meget.
Kofoed: Jeg tror det skete efter dommeren havde fløjtet af. Så han kan vel ikke få gult kort??
Så vidt jeg kunne bedømme så skete det efter dommeren havde fløjtet til straffe. Han gik rundt langt væk fra selve straffesparksfeltet og virkede næsten som om han ville ud af banen før tid. Og så ville han tydeligvis forsøge at angribe en eller anden.
Han er en idiot... Jeg forstår ikke, at Arsenal-fansene ikke skammer sig over ham.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=80174
wenger har ihvertfald sin egen mening om ham birmingham-spilleren som skadede eduardo
pølsemanden
23-02-2008, 16:13
hør lige wenger : http://www.bold.dk/nyt/?vis=80174
Somom det er den vildeste tackling i hele fodbold historien
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-10551976.html?forside
pivpiv, sådan apopros sidste weekend :D stop whine Wenger og kig indad
wenger har jo en meget beskyttende attitude overfor sine børn, og når hans egne så laver ulykker, så ser han dem pudsigt nok aldrig.
Man må jo ikke tage tacklingen som garant for skadens omfang. Man kan sige at chancen for skade havde været mindre hvis manden havde tacklet ordentligt, men vi har jo set værre tacklinger end det der, hvor der ikke skete noget.
Det var jo bare så uheldigt det der, og tror da næppe der er nogen der lige nu har det dårligere over det end birmingham-spilleren selv.
pølsemanden
23-02-2008, 16:16
Fedt nok vi er 3 som poster samme artikel :D
PerRonaldo
23-02-2008, 16:22
Fuck hvor jeg ærgelig over vi ikke fik torres. Og ja ville hellere have ham end tevez!!
3-1 til pool. TORRES!!!!!
pølsemanden
23-02-2008, 16:24
Hatrick af Torres !
Holmskov
23-02-2008, 16:28
Mon ikke de kommer ud i pressen i morgen og siger de vil vinde mesterskabet i år.
Lad ham da endelig lave flere kasser, de kan ikke bruge det til en skid.
Fuck hvor jeg ærgelig over vi ikke fik torres. Og ja ville hellere have ham end tevez!!
Stop nu det der. I onsdags vil du helt sikkert hellere have Tevez end Torres, da han havde scoret mod Lyon. Begge er dytige fodboldspillere, og de har vidt forskellige kvaliteter. Tevez har været fremragende for os, og jeg tror Torres vil have haft svært ved at gøre det bedre.
Wengers reaktion er iøvrigt latterlig, når han selv har spillere der ikke kan styre sig. Det var en hård tackling, men sådan er der mange af i hver engelsk fodboldkamp, og Eduardo var bare uheldig at hans skade blev så alvorlig. Tror dog også, at det skyldes resultatets gang, at han udtaler sig sådan.
Martinsen
23-02-2008, 16:31
Mon ikke de kommer ud i pressen i morgen og siger de vil vinde mesterskabet i år.
En 4. plads er da ret så vital for dem! Så at de ikke kan bruge det til en skid passer nu ikke helt.
Hattrick men vil stadig aldrig bytte ham for tevez..
http://board.ogame.de/images/smilies/goodposting.gif
de kan intet gøre alligevel
PerRonaldo
23-02-2008, 16:40
Stop nu det der. I onsdags vil du helt sikkert hellere have Tevez end Torres, da han havde scoret mod Lyon. Begge er dytige fodboldspillere, og de har vidt forskellige kvaliteter. Tevez har været fremragende for os, og jeg tror Torres vil have haft svært ved at gøre det bedre.
Nej jeg har hele tiden sagt at jeg hellere ville have torres, prøv og tænk på alle de mål han laver for et hold der ikke skaber chancer... Der kan Tevez ikke være med, men tilgengæld laver han en masse andet. Dog vil jeg stadig hellere have torres...
Nej jeg har hele tiden sagt at jeg hellere ville have torres, prøv og tænk på alle de mål han laver for et hold der ikke skaber chancer... Der kan Tevez ikke være med, men tilgengæld laver han en masse andet. Dog vil jeg stadig hellere have torres...
Tevez gjorde det da fantastisk for West Ham, i den sidste del af turneringen..
Downing har scoret for boro mod liverpool, så det nu står 3-2.. kan de nå at få det udlignende mål?? der er 5 min+tillægstid tilbage..
Tevez gjorde det da fantastisk for West Ham, i den sidste del af turneringen..
ja også prøv og tænk på hvordan han har gjort det indtil videre.. hvis han bare bliver bedre mod enden bliver det jo helt vildt:p
PerRonaldo
23-02-2008, 16:45
Downing har scoret for boro mod liverpool, så det nu står 3-2.. kan de nå at få det udlignende mål?? der er 5 min+tillægstid tilbage..
Ja og rødt til midd. dumt
PerRonaldo
23-02-2008, 16:47
ja også prøv og tænk på hvordan han har gjort det indtil videre.. hvis han bare bliver bedre mod enden bliver det jo helt vildt:p
Han er god, men jeg mener at torres har et lige så stort potentiale, som rooney, det har tevez ikke, men han må meget gerne vise jeg er forkert på den, i kan ikke... hehe ;)
Jeg synes stadig det er morsomt at Liverpool spiller så sølle fodbold..
Selv når de spiller på hjemmebane mod forholdsvis overkommelige modstandere så sidder jeg med fornemmelsen af at de sagtens kan få klø..
Han er god, men jeg mener at torres har et lige så stort potentiale, som rooney, det har tevez ikke, men han må meget gerne vise jeg er forkert på den, i kan ikke... hehe ;)
torres kommer aldrig op på siden af rooney i min bog..
SteveBruce4
23-02-2008, 19:57
http://multimedia.ekstrabladet.dk/eb/archive/00325/SPT_010_BHAMCITY_AR_325300m.jpg
Fy for den da. :( Det ser sgu´ ikke godt ud.
Så ellers ikke så slemt ud igen på TV men når man ser billede her, så forstår man AW bedre.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=80182
Inter er godt nok optimistiske før mødet mod liverpool..
ChristianR
23-02-2008, 20:13
Haha. "hvis vi vil, kan vi score femten mål"
Jamen, det vil de vel - Så det må de jo gøre.
Jeg er klar på at tage et væddemål med ham på et af de store beløb:D
Haha. "hvis vi vil, kan vi score femten mål"
Jamen, det vil de vel - Så det må de jo gøre.
Jeg er klar på at tage et væddemål med ham på et af de store beløb:D
Også mig.. Og alligevel håber jeg han har ret..
United DK
23-02-2008, 20:49
Ergo ved vi, at hvis Inter ikke går videre, så var det fordi de ikke ville...
Ergo ved vi, at hvis Inter ikke går videre, så var det fordi de ikke ville...
Det kender vi jo alle sammen.. Man kan bare have en dag hvor Champions League simpelthen bare ikke tiltaler en.. :whine:
Cristian9000
24-02-2008, 11:53
Ved ikk om linket er postet, men jeg synes simpelthen det var for genialt:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3189414,00.html
Tydeligt bevis på at de ikke står distancen, når deres "anfører" bare sætter sig og surmuler midt på banen, imens kampen stadig er igang.
Så er der finale i Mickey Mouse cuppen idag. hvem tror i på??
Personligt tror jeg på Tottenham.. De har fået bygget en god defensiv op efter Ramos kom til, samtidig med at de har en af de mest spændene angreb i england..
Hl-Glory
24-02-2008, 12:40
Så er der finale i Mickey Mouse cuppen idag. hvem tror i på??
Personligt tror jeg på Tottenham.. De har fået bygget en god defensiv op efter Ramos kom til, samtidig med at de har en af de mest spændene angreb i england..
jeg tror chelsea vinder, de vinder altid deres finaler, desværre.
håber meget på tottenham gør det, men tror chelsea snupper den.
Flere united kampe er blevet flyttet.. dette hører ikke til denne trå, men gider ikke lave en ny for så lidt..
http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/nyheter/obs_aprilkamper_flyttet
elmegaard
24-02-2008, 14:06
Flere united kampe er blevet flyttet.. dette hører ikke til denne trå, men gider ikke lave en ny for så lidt..
http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/nyheter/obs_aprilkamper_flyttet
Til slutt er bortemøtet med Chelsea blitt flyttet fra lørdag 26. april kl. 16.00, til kl. 13.45 samme dag.
det betyder vel, at kanal5 viser den? hurrah!
Chelsea vinder en tæt 2-1 sejr. De er det bedste mandskab, og skal nok få skrabet et par heldige mål samme. Drogba og Ballack scorer, mens Berbatov scorer for Tottenham.
Tror at tottenham vinder 2-1 på mål af Fat Keane og Berbatov, mens Anelka prikker en ind for chel$ki..
pølsemanden
24-02-2008, 15:28
Berbatov og Jeanas skal nok lave en kasse hver, de har nogen hurtige løb og chealse spiller ikke så agressivt idag, men indtil vidre kedlig kamp ;!
Holmskov
24-02-2008, 15:43
Typisk Chelsea at score i en kamp de ikke har noget at sige i. Og så på en dødbold. :mad:
Flax_Generous
24-02-2008, 15:43
Hvor er Chelsea et forfærdeligt fodboldhold. Uhyggelig kedeligt at se på...
For fodboldens skyld må vi da håe at Spurs kommer tilbage og vinder. Chelsea vil jo INTET og det er forfærdeligt at se på..
det bare svært at vinde når ens keeper er så elendig.. jeg synes han er så dårlig ham robinson.. utroligt han er på tale til det engelske landhold..
Hl-Glory
24-02-2008, 15:53
Jeg synes spurs har spillet rigtig godt og er uheldige med at være bagud men chelsea hold da op hvor det kedeligt at se på, ville de ikke have haft cech, så kunne de have været bagud med nogle stykker,
så kedeligt at se på.
Kom så Tottenham vind - I det mindste for fodboldens skyld!
det bare svært at vinde når ens keeper er så elendig.. jeg synes han er så dårlig ham robinson.. utroligt han er på tale til det engelske landhold..nemlig.. mon ikke de køber Thomas Sørensen..
Flax_Generous
24-02-2008, 16:05
Det er interessant, at kommentatorerne er så tydelige omkring Brinchs sympati overfor Chelsea. Han har gjort det fint hvis det virkelig er sandt, at han er die-hard Chelsea-fan.
TrincoBoy
24-02-2008, 16:07
Hvor er Drogba egentligt forfærdeligt irriterende at se på. Ikke tvivl om at der var frispark lige før målet, men behøver han absolut at falde som om ham var blevet head-shotted?!
Det er interessant, at kommentatorerne er så tydelige omkring Brinchs sympati overfor Chelsea. Han har gjort det fint hvis det virkelig er sandt, at han er die-hard Chelsea-fan.
Ja, det er sandt at han fan af Chelsea. Så når man tager det i betragtning kommenterer han rigtig flot neutralt, selvom han er lidt kedelig at høre på i længden.
Haha. Så i lige Chimbonda efter hans udskiftning. Kæft han var sur, men endnu bedre var Poul Hansens kommentar, som dog blev dækket lidt af Jens Jørgen Brinch der snakkede:
'Det fatter jeg ikke en skid af' - Det sagde Poul Hansen efter han så udskiftningen :D
Straffe til Spurs :D
Og Berbatov scorer sten sikkert..! :D
Hl-Glory
24-02-2008, 16:30
straffe? :D
Hl-Glory
24-02-2008, 16:31
Haha. Så i lige Chimbonda efter hans udskiftning. Kæft han var sur, men endnu bedre var Poul Hansens kommentar, som dog blev dækket lidt af Jens Jørgen Brinch der snakkede:
'Det fatter jeg ikke en skid af' - Det sagde Poul Hansen efter han så udskiftningen :D
ja det lødså sejt. den måde han fik sagt det på.
1-1 :D
Flax_Generous
Hvor er det herligt! :D
Hl-Glory
fedt zokora havde lukkede øjne og hørte på jublen de havde scoret :)
Mit bud op til kampen var 2-1 til Chelsea, hvor Drogba og Berbatov hver scorede. Det ser ikke udsansynligt ud.
det noget nær den kedeligste finale nogensinde.. der sker jo ingenting...gab
Hl-Glory
24-02-2008, 16:43
nej nej nej.
den vil gøre ondt hvis de skulle tabe spurs.
nej nej zokora.
manutd92
24-02-2008, 16:44
Fuck hvor er det skidt !
først skyder han Cech lige i ægget også ved siden af !!
skidt, skidt, skidt, skidt !!!
Holmskov
24-02-2008, 16:45
Er der bare lidt retfærdighed til så vinder Tottenham den her kamp.
Chelsea skaber bare INTET og vil ikke skabe noget. Spurs er i et helt andet gear lige nu.
Neeej...kæmpe chance til Berbatov.
manutd92
24-02-2008, 16:45
hvor er det godt lavet af Berbatov !!!
skidt afslutning dog !
Jeg håber den går i forlængelse.. For vores skyld
EDIT: Hvis Spurs taber er der iøvrigt større chance for Berbatov til United.. Ellers skal spurs jo i UEFAen på en noget sværere måde. Ligaen ser hård ud, og om de vinder UEFAen skal jeg ikk kunne sige.
Han gider vel ik spille i Spurs hvis de ik engang er med i uefaen næste sæson
Straffe kun også være fedt. Vi så jo i starten af sæsonen hvor dårlige Chelsea er til straffe men de har nok øvet på det lidt siden må vi håbe for dem
manutd92
24-02-2008, 16:51
Jeg håber den går i forlængelse.. For vores skyld
EDIT: Hvis Spurs taber er der iøvrigt større chance for Berbatov til United.. Ellers skal spurs jo i UEFAen på en noget sværere måde. Ligaen ser hård ud, og om de vinder UEFAen skal jeg ikk kunne sige.
Han gider vel ik spille i Spurs hvis de ik engang er med i uefaen næste sæson
Han har vist nogle gode ting men synes nu han virker uhyggelig doven når han ikke har bolden? men hvis han kommer til United skal Fergie nok lave om på det :devill:
Han har vist nogle gode ting men synes nu han virker uhyggelig doven når han ikke har bolden? men hvis han kommer til United skal Fergie nok lave om på det :devill:
Jeg kan heller ik fordrage hans attitude.. Han laver ik en skid når han ik har bolden, og virker iøvrigt ret ligeglad med sine medspillere.. De gange jeg har set ham i den her sæson har han elsket at køre selv, og selv finde på noget.
Udover det er han self mega skarp og dygtig.. Men ved ik om Fergie ku lære ham et par ting.. Han har ret mange ting der skal arbejdes med syens jeg
manutd92
24-02-2008, 17:03
Jaa tak !!
Woodgate ! :P
United DK
24-02-2008, 17:03
2-1 til Spurs!!! :D
Woodgate
Hl-Glory
24-02-2008, 17:04
2-1
kom så spurs. vil være flot hvis holder den.
Don Kafai
24-02-2008, 17:04
WOODGATE 2-1..
Igen ser Cech ret dårlig ud.
et godt teknisk udført hovedstød :D:L
Don Kafai
24-02-2008, 17:05
Lad os så se hvad Chelsea kan, når de er tvunget til at score.
Hvor lang tid siden er det egentlig at Spurs har vundet noget som helst ?? :D
Joe Cole kommer vel formentlig på banen som offensiv satsning
Hl-Glory
24-02-2008, 17:07
9år synes jeg de siger.
var det dengang med Allan nielsen ?
United DK
24-02-2008, 17:08
Det er 9 år siden.
ChristianR
24-02-2008, 17:24
Ligner det efterhånden en Spurs-sejr? Kan ikke se kampen.
Hl-Glory
24-02-2008, 17:25
Ligner det efterhånden en Spurs-sejr? Kan ikke se kampen.
chelsea holder spurs på deres side spurs har intet.
så måske kommer der en udligning. desværre. men nu må vi se.
Flax_Generous
24-02-2008, 17:26
Chelsea forsøger at lægge et pres (for første gang i kampen), men de virker slidte eller ikke helt opsatte. Jeg håber og tror på Tottenham. De har bestemt fortjent at køre den hjem.
Lorensen
24-02-2008, 17:27
Der var satme straffe der ! hehe :D
ChristianR
24-02-2008, 17:27
Jeg ved ikke lige, om det er mig der læser forkert, der hvor jeg følger stillingen live - Men er de ude i forlænget?
kom så spurs-lad nu vær med at leve livet farligt. tæves skal de chelski-svin (sorry hvis sproget støder)
..(hvor er Avram Grant dog et hundehoved-seriøst, sådan lidt basset-hound.)
Hl-Glory
24-02-2008, 17:28
Der var satme straffe der ! hehe :D
der var offside.
god fosprade fra robinson.
Flax_Generous
24-02-2008, 17:29
I forlænget, ja. 24 minutter spillet af den.
Chelseas pres ser ud til at komme nu. Det bliver hektisk!
Jeg synes desuden ikke, at der var straffe. Der var derimod klar offside.
ChristianR
24-02-2008, 17:32
Ok, ved ikke om jeg er helt galt på den. Men står der ikke 2-1 til Tottenham?:S Hvorfor er de så i forlænget??
EDIT: Arr, der stod måske 1-1, da de kom i forlænget, og de har så scoret til 2-1 nu:D
Hl-Glory
24-02-2008, 17:33
Ok, ved ikke om jeg er helt galt på den. Men står der ikke 2-1 til Tottenham?:S Hvorfor er de så i forlænget??
tottenham har scoret i forlænget ;)
tottenham burde have afgjort den nu.
Fordi Tottenham scorede i det forlængede ;)
Flax_Generous
24-02-2008, 17:35
3 minutter lagt til. Kom nu!
Holmskov
24-02-2008, 17:36
Hvordan fanden kan dommeren ligge 3 minutter til i begge af halvege af den forlængede spilletid. ?? Det var det han lagde til i 2 halveg også. Der har jo ikke været nogle afbrydelser af betydning.
Hl-Glory
24-02-2008, 17:37
hold den.
de fortjender den virkelig efter den kamp her spurs.
Hl-Glory
24-02-2008, 17:39
haha sådan chelsea !
i ville vinde 4 titler også levere i sådan en kamp-
- fuldt fortjent tottenham sejr.
Synes det så lidt mærkeligt ud da dommeren bare fløjtede af ligeda Kalou kom fri. Men under virkelig Tottenham den sejr her også med semifinale sejren over Arsenal i mente + en go kamp idag
Flax_Generous
24-02-2008, 17:41
Fortjent sejr til Tottenham. Flot turnering af dem i det hele taget.
Holmskov
Hvor er det fedt at Woodgate får lov at afgøre finalen. Har altid syntes han var fantastisk, og havde det ikke været for alle hans skader, så var han helt i top med verdens bedste.
Tillykke til Spurs.
Hl-Glory
Synes det så lidt mærkeligt ud da dommeren bare fløjtede af ligeda Kalou kom fri. Men under virkelig Tottenham den sejr her også med semifinale sejren over Arsenal i mente + en go kamp idag
ja vikelig mærkelig tidspunkt at fløjte af på. hehe
Hvor er det fedt at Woodgate får lov at afgøre finalen. Har altid syntes han var fantastisk, og havde det ikke været for alle hans skader, så var han helt i top med verdens bedste.
Tillykke til Spurs.
Jeg er rørende enig. PISSE fedt det her altså. NØJ en weekend! :)
Flax_Generous
24-02-2008, 17:43
Forestil jer lige hvis Kalou havde sendt bolden i mål efter der var blevet fløjtet af. Det kunne have været noget af en afslutning.
Man kan ikke anklage dommeren for ikke at have nosser :) :devilll:
United DK
24-02-2008, 17:44
Chelsea har ikke forandret sig en skid under Grant, snare tværtimod. De er sgu ynkelige!
Desuden er det godt, at vi for en gangs skyld får en vinder af et trofæ i England, hvor vinderen ikke hedder enten Manchester United, Arsenal, Chelsea eller Liverpool.
Hl-Glory
24-02-2008, 17:45
Forestil jer lige hvis Kalou havde sendt bolden i mål efter der var blevet fløjtet af. Det kunne have været noget af en afslutning.
det kunne have endt i en skandale. men den ramte jo heldigvis stolpen ;)
haha.
Hl-Glory
24-02-2008, 17:46
Chelsea har ikke forandret sig en skid under Grant, snare tværtimod. De er sgu ynkelige!
Desuden er det godt, at vi for en gangs skyld får en vinder af et trofæ i England, hvor vinderen ikke hedder enten Manchester United, Arsenal, Chelsea eller Liverpool.
enig godt for engelsk fodbold.
men bare lad Manchester united, stå på de 2 sidste trofære :D
Flax_Generous
24-02-2008, 17:49
enig godt for engelsk fodbold.
men bare lad Manchester united, stå på de 2 sidste trofære :D
Hvad med 3 trofæer? Sidste gang Tottenham vandt Carling Cup vandt vi jo The Treble. :D
United DK
24-02-2008, 17:50
Hvad med 3 trofæer? Sidste gang Tottenham vandt Carling Cup vandt vi jo The Treble. :D
God pointe. :D
Men ja, rigtig godt for engelsk fodbold, når "the big four" ikke snupper alt rampelyset.
Hl-Glory
24-02-2008, 17:51
nå jaa. haha
- men så bare lad os snuppe det sidste med også ;)
Værste weekend nogensinde!!.. :(
det er simpelthen vidunderligt at tottenham gjorde det onde ved chelski, og det er så fortjent. Chelski kom med deres forpulede beregnende og røvsyge bold, mens tottenham i de første 3 halvlege virkelig viste de var glade for at være her. De kom i den forlængede spilletid op imod deres egen medicin, og der skulle de vise hvordan man spiller offensiv og chanceskabende bold, og alt hvad de fik var et skud fra kalou der gav en benparade fra robinson.
Klasse SPURS!!!!. Bortset fra Eduardos uheld har det rent fodboldmæssigt været en fantastisk weekend.
Værste weekend nogensinde!!..
mangler sgu bare lige du nu siger du har en lille forkærlighed for chelsea ved siden af arsenal hehe. Dog tror jeg ikke helt på den
Holmskov
24-02-2008, 17:59
Nu kommer du ikke og siger du også holder med Chelsea??
Hl-Glory
24-02-2008, 18:01
Klasse SPURS!!!!. Bortset fra Eduardos uheld har det rent fodboldmæssigt været en fantastisk weekend.
tænkte jeg også lige, sikke nogle dejlige resultater vi har fået i weekenden, det må gerne gentages mange gange endnu, :).
Sidste weekend var da værre for dig :D :Smackden:
Hl-Glory
24-02-2008, 18:02
Nu kommer du ikke og siger du også holder med Chelsea??
arsenal og tottenham er jo konkurranter.
det kan være det derfor?
men jeg skal ikke kunne sige det ? :)
Hl-Glory
24-02-2008, 18:03
Sidste weekend var da værre for dig :D :Smackden:
haha :D
4-0
- behøver vi sige mere?
Sidste weekend var da værre for dig :D :Smackden:nej, den her er MEGET værre...
Nu kommer du ikke og siger du også holder med Chelsea??Tottenham er værre og hader dem mere end chel$ki...
det er simpelthen vidunderligt at tottenham gjorde det onde ved chelski, og det er så fortjent. Chelski kom med deres forpulede beregnende og røvsyge bold, mens tottenham i de første 3 halvlege virkelig viste de var glade for at være her. De kom i den forlængede spilletid op imod deres egen medicin, og der skulle de vise hvordan man spiller offensiv og chanceskabende bold, og alt hvad de fik var et skud fra kalou der gav en benparade fra robinson.
mangler sgu bare lige du nu siger du har en lille forkærlighed for chelsea ved siden af arsenal hehe. Dog tror jeg ikke helt på denALDRIG.. jeg holder med chel$ki når de møder jer & spurs..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.