Se fuld version : Andre kampe + andet fodbold
Danielsen
04-12-2007, 14:18
Der er mange der skriver om det, Malouda har sagt....så der må väre noget om det....
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2221624,00.html
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article542603.ece
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/chelsea/7126377.stm
Glory Man United
04-12-2007, 14:22
Der er mange der skriver om det, Malouda har sagt....så der må väre noget om det....
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2221624,00.html
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article542603.ece
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/chelsea/7126377.stm
Pssst....samme kilde, tror du ikke??
Danielsen
04-12-2007, 14:46
Pssst....samme kilde, tror du ikke??
Psssst. Jo, men jeg tror ikke BBC har sådan en artikel med, uden der er noget om det!! Det er de for seriöse til.....
Thomas Hansen
04-12-2007, 17:05
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77014 selv spillerne synes deres spil stinker hehe:lolol:
Thanks.. Hvis de kan klare sig uden van persie, fabregas og hleb, så bliver det godt nok svært, det er vel nogenlunde det samme som vi hvis skal undvære Rooney og Ronaldo. De tre for vores to.. ;)
men nu står der godt nok bare N/A ud for dem så det kan jo ligeså godt være 2 dage som det kan være 5 uger, men hamstring plejer at tage noget tid..
Martinsen
05-12-2007, 15:21
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77075
Fantastisk nyhed!
United DK
05-12-2007, 16:07
Ja, lad os da håbe at ståpladser bliver tilladt igen, for det er nu engang den fedeste måde at se fodbold på.
Så spiller Arsenal iaften deres udsatte kamp mod Newcastle. Håber så inderligt de taber eller i det mindste smider point. Vinder de (hvilket jeg tror de gør), så er vi 6 point bagud, hvilket jeg synes er meget taget Arsenals form i betragtning. Kom så Newcastle man!
Newcastle er jo Premier Leagues største joke. 50 tusind tilskuere til hver kamp, masser af spillerindkøb og den samme replik hver sommer om, at nu skal de vinde trofæer.
Som de sagde i Kanal 5 forleden dag, så skaffer de sig Geremi på en fri transfer og gør ham til anfører???
De har nu ellers en række af rigtig gode spillere synes jeg, men de kan ikke få det til at fungerer, og deres forsvar er en joke stadig efter de fik solgt Titus Bramble. Nogle af de gode spillere i Newcastle imo:
Given
Owen (er dog altid skadet)
Butt
Smith
Barton
Viduka
Martins
Geremi
Emre
Milner
Med det hold burde de ligge mellem 5 og 8 hvert år.
De har nu ellers en række af rigtig gode spillere synes jeg, men de kan ikke få det til at fungerer, og deres forsvar er en joke stadig efter de fik solgt Titus Bramble. Nogle af de gode spillere i Newcastle imo:
Given
Owen (er dog altid skadet)
Butt
Smith
Barton
Viduka
Martins
Geremi
Emre
Milner
Med det hold burde de ligge mellem 5 og 8 hvert år.
jeg tror ikke arsenal sætter point til idag - de er ganske enkelt for gode og newcastle er elendige.. det viste de mod liverpool forrige uge, hvor de ikke havde en afslutning i hele kampen.. på papiret er arsenals hold ikke meget bedre end aston villas men de spiller fantastisk sammen for tiden - de ser skræmmende ud.. de har også formået ikke at dumme sig mod de små hold og det er kendetegnende for et mesterhold.. det er også som om de i modsætning til os ikke har én eller to enkelte spillere de er afhængige af.. de ser meget fleksible ud desværre..
Don Kafai
05-12-2007, 17:24
Newcastle er et typisk hold som der kan drille Arsenal. Som jeg har skrevet før i denne tråd så er det netop mod hold som Everton og Newcastle at Arsenal kommer til at få problemer i år, og jeg har store forventninger til kampen idag.
Så store forventninger at jeg har smidt hele min Unibet konto på at Arsenal ikke scorer idag til odds 5,5... (hele kontoen er så 30 kr, men det andet lød bedre:D)
Flax_Generous
05-12-2007, 17:33
Så store forventninger at jeg har smidt hele min Unibet konto på at Arsenal ikke scorer idag til odds 5,5... (hele kontoen er så 30 kr, men det andet lød bedre:D)
Du kommer til at tabe. Desværre. Newcastle tager ikke point fra Arsenal i dag. Det tror jeg simpelthen ikke på. De er for dårlige.
Jeg har i stedet valgt at spille omring 100 kr. på en Arsenal-sejr. Det er en win-win-situation. Hvis Arsenal vinder kan jeg trøste sig med lidt penge, men hvis de taber eller spiller uafgjort så kan jeg juble over det (og være komplet ligeglad med mine penge).
United DK
05-12-2007, 17:41
Arsenal skal jo score for at vinde, så vi kan da håbe, at Shay Given har en god dag. :)
Jeg er ikke sikker på, at Arsenal vinder denne kamp.
Skadet spillere fra de to mandskaber:
Arsenal: Lehmann, Fabregas, Flamini, Hleb, Van Persie og Diaby (6)
Newcastle: Claudio Cacapa, Michael Owen, Peter Ramage, Celestine Babayaro og Damien Duff (6)
- Jeg tror det bliver 1-1. Men håber på en 2-1 sejr til Newcastle.
Don Kafai
05-12-2007, 17:53
Du kommer til at tabe. Desværre. Newcastle tager ikke point fra Arsenal i dag. Det tror jeg simpelthen ikke på. De er for dårlige.
Lad os nu se... Min kupon tager sjældent fejl, og Arsenal kan ikke vinde medmindre de scorer:D
Hvis Arsenal så scorer indenfor de første 5 minutter må jeg grave mit hoved ned i jorden og holde mig fra forummet de kommende uger:p
Newcastle er et typisk hold som der kan drille Arsenal. Som jeg har skrevet før i denne tråd så er det netop mod hold som Everton og Newcastle at Arsenal kommer til at få problemer i år, og jeg har store forventninger til kampen idag.
At tro det mest scorende hold ikke scorer mod et af PL's dårligste forsvar, som ikke har vundet i 5 kampe er sgu virkelig en dum ide. hehe :D Håber så sindsyg meget at de kan tage point eller sådan noget. Kom så Newcastle man!
Flax_Generous
05-12-2007, 18:30
Det bliver interessant at se om Arsenal kan undvære Cesc, Hleb, Flamini og Van Persie. Det er i mine øjne 4 af deres bedste spillere i år. Meget pres ligger på Adebayor nu. Jeg tror dog stadig, at de er gode nok til at slå et virkelig ringe Newcastle-hold.
PerRonaldo
05-12-2007, 18:45
Det bliver interessant at se om Arsenal kan undvære Cesc, Hleb, Flamini og Van Persie. Det er i mine øjne 4 af deres bedste spillere i år. Meget pres ligger på Adebayor nu. Jeg tror dog stadig, at de er gode nok til at slå et virkelig ringe Newcastle-hold.
Så meget dårligere er de vel ikke end Bolton?
kom så newcastle.. klask dem nu.. glæder mig til at se hvordan arsenals spil bliver uden 4 af deres bedste spillere.. smith starter inde..
Nedtur 0-1.. adebayor.. kanon mål..
Bittert! Nu spiller de endda for en gangs skyld uden deres absolutte elite, noget jeg længe har set frem til, og så er de allerede foran... Hvis de vinder overbevisende i dag, så anerkender jeg dem som vores primære rivaler i år...
Don Kafai
05-12-2007, 19:57
Hvis Arsenal så scorer indenfor de første 5 minutter må jeg grave mit hoved ned i jorden og holde mig fra forummet de kommende uger:p
Adebayor 1-0 i det 4. minut.
Jeg må seriøst tage mit liv op til overvejelse....
Flax_Generous
05-12-2007, 20:00
:D
Du jinxede dig selv lidt.
Det er sur røv det der:Bouncing:
der ramte du hovedet på sømmet.. ærgeligt det ikke kom 2 minutter senere hva:lolol:
Flax_Generous
05-12-2007, 20:37
Kampen minder en del om kampen mod Aston Villa. Arsenal har heldet i år...
hvis point fulgte spil burde newcastle få hvertfald 1 point med idag.. martins har til sidst en god mulighed for skud på mål, men bliver dømt offside selvom han er onside.. hvordan er det reglerne er?? syntes jeg har hørt noget om at tvivlen skal komme spillerne til gode????
Martinsen
05-12-2007, 20:44
hvordan er det reglerne er?? syntes jeg har hørt noget om at tvivlen skal komme spillerne til gode????
Ja tvivlen skal komme den angribende spiller til gode(går udfra det var det du mente)
Ja tvivlen skal komme den angribende spiller til gode(går udfra det var det du mente)
YIR... det er sku sjældent man ser det syntes jeg
YES!!!!!!!!! Steven Taylor 1-1
Newcastle 1-1 Arsenal
Taylor
Hvor lang tid tilbage?
ca. 30 min, men newcastle presser!
Flax_Generous
05-12-2007, 21:10
Hvor lang tid tilbage?
Rigelig tid til at Newcastle kan få 2-1. Det ville i mine øjne ikke være helt ufortjent. Ligesom det ikke ville være ufortjent, hvis Villa tog point fra dem i sidste weekend.
Kom så, Barcodes!
25 minutter tilbage..
Newcastle presser hård:D..
Gronkjor
05-12-2007, 21:11
Kunne bare være godt hvis Newcastle kan tage point fra Arsenal. Vi står i den situation i ligaen at Arsenal skal tabe point så hvis de gør det i dag er det super:juhuuuu:
Hr Hansen
05-12-2007, 21:11
25min
1-1 i arsenals kamp! Kom så New. United
Liverpool_sucks
05-12-2007, 21:15
bendtner kom snart ind..
Martinsen
05-12-2007, 21:16
YIR... det er sku sjældent man ser det syntes jeg
Ja meget sjældent! de kunne lige så godt annullere reglen, for den bliver sku aldrig håndhævet alligevel.
Nu må vi håbe Don Kafai stadig er i blandt os, så han kan se der står 1-1 :D
ca. 8 min tilbage og det vil absolut ikke være ufortjent hvis newcastle vinder.. men uafgjort er også fint nok.. de spiller som et hold i top 6..
Flax_Generous
05-12-2007, 21:36
Puha, det var godt nok tæt på! Øv!
2 min tilbage, så er vi kun 4 points bagefter!
SLUUUUUT
Yes.. slut! godt newcastle!!!
Martinsen
05-12-2007, 21:41
Dejligt med pointtab, men vi mangler stadig at de smider igen, så vi kommer ind for en kampsafstand og derved rigtig kan lægge pres på dem
Hr Hansen
05-12-2007, 21:41
Dejligt at Arsenal taber point!
Flax_Generous
05-12-2007, 21:42
Fantastisk af Newcastle.
Men stadig imponerende af Arsenal at hente 4 point mod Aston Villa og Newcastle med så mange skader og med så (relativt) dårligt spil.
Super! Et forspring på 6 point havde ikke været sjovt
Lad os håbe dette er starten på en masse pointtab fra Arsenal
Flax_Generous
05-12-2007, 21:48
Super! Et forspring på 6 point havde ikke været sjovt
Lad os håbe dette er starten på en masse pointtab fra Arsenal
Middlesbrough, Everton og Portsmouth på udebane og Chelsea på hjemmebane. Det er ikke lette kampe. De kan godt tabe mere end de 4 point vi er bagud.
Problemet er bare, at United også kan tabe point i december. Den 16. mod Liverpool på Anfield.
United DK
05-12-2007, 21:48
Tak Newcastle!
Fire point er et habilt forspring, men det er stadig ikke meget.
United DK
05-12-2007, 21:49
Problemet er bare, at United også kan tabe point i december. Den 16. mod Liverpool på Anfield.
Vi vinder på Anfield! Rio eller O'Shea score sejrsmålet i overtiden. :D
Klasse at Arsenal taber point.. 4 point er ikke så voldsomt et forspring og mon ikke Arsenal taber flere (:
Uden Fabregas ser det rigtig skidt ud..
Don Kafai
05-12-2007, 22:00
Nu må vi håbe Don Kafai stadig er i blandt os, så han kan se der står 1-1 :D
Jeg må hellere blive her siden stillingerne i DSR snart skal rettes:D
Hvor er det vigtigt Arsenal ikke vandt, men 0-0 havde været mere fair synes jeg:D
Så lynede danmarks ruud van nistelrooy alias jon dahl 2 gange for villareal.
Han kunne have fuldbyrdet hattricket i sidste minut men brændte et straffe.
Så vigtigt at Arsenal smider point til. 4 point kan vi snildt hente, og med deres sværre kampe tror jeg godt på vi kan ligge lige med dem, når december er slut. Hvis vi ikke taber til Liverpool.
Glory Man United
06-12-2007, 07:09
Arsenal har tabt pusten. De spillede en fantastisk 1. halveg mod Villa, for derefter at blive presset i bund i 2. halveg! Heldigt vandt de 2-1
Mod Newcastle kan alle vel blive enige om, at Arsenal var mest tilfredse med
1-1? Nå ja...og så lige os og Chelski!
thegreatdanems
06-12-2007, 08:06
de gik endelig ned, og uden at hoppe rundt i stuen lige nu, vil jeg mene at det er det hårdee pres fra kampe på det sidste, og så slap heldet op - evidently. Håber de forsætter point-tabene. Det har vi stadig brug for.
Arsenal har tabt pusten. De spillede en fantastisk 1. halveg mod Villa, for derefter at blive presset i bund i 2. halveg! Heldigt vandt de 2-1
Mod Newcastle kan alle vel blive enige om, at Arsenal var mest tilfredse med
1-1? Nå ja...og så lige os og Chelski!
Ja, men tror alle hold vil tabe pusten når de mangler alle deres bedste spillere. Samme kan siges om kampen mod Bolton ikke. ;)
ChristianR
06-12-2007, 18:25
Ja, men tror alle hold vil tabe pusten når de mangler alle deres bedste spillere. Samme kan siges om kampen mod Bolton ikke. ;)
Jaa, vi må håbe at Arsenal fortsætter med at lide under manglen af deres stamspillere. For de burde vel kunne slå et hold som Middelsbrough, selv med skadede stamspillere.
Omvendt tabte vi jo også til Bolton, så alt kan vel ske.
Bare Fabregas er ude, så er jeg overbevist om at Arsenal godt kan vinke farvel til mesterskabet..
Det er egentlig sjovt at Arsenal altid har en spiller de er rigtig afhængige af, men som de alligevel sælger. Jeg kan her nævne:
Bergkamp(Vigtig spiller da han var yngre)
Viera(Midtbaneslider med stort fighterhjerte og en god fodboldspiller)
Henry(Blandt verdens 5 bedste angribere. Kunne afgøre kampe på egen hånd)
Fabregas(Ser ud til at blive den næste store spiller i Arsenal med sit fantastiske pasningsspil.)
Glory Man United
07-12-2007, 06:50
Det er egentlig sjovt at Arsenal altid har en spiller de er rigtig afhængige af, men som de alligevel sælger. Jeg kan her nævne:
Viera(Midtbaneslider med stort fighterhjerte og en god fodboldspiller)
Henry(Blandt verdens 5 bedste angribere. Kunne afgøre kampe på egen hånd)
Fabregas(Ser ud til at blive den næste store spiller i Arsenal med sit fantastiske pasningsspil.)
Beergkamp var da en færdig mand. Og Viera og Henry ville væk, så jeg forstår ikke lige.....?
Glory Man United
07-12-2007, 07:30
Come on Reading!!! Tror Liverfool får problemer mod dem!!! Det rygtes at Carragher ikke bliver klar og midterforsvaret bliver: Hyppia og Jack Hobbs "Rocking"
EDIT: Og Arsenal skal igen undvære 3/4 af deres midtbane...Flamini, Hleb og Fabregas :)
United DK
07-12-2007, 10:09
Bergkamp blev da ikke solgt, han stoppede bare karrieren.
United DK
07-12-2007, 10:11
Come on Reading!!! Tror Liverfool får problemer mod dem!!! Det rygtes at Carragher ikke bliver klar og midterforsvaret bliver: Hyppia og Jack Hobbs "Rocking"
Det kan så være ham Jack Hobbs er fremtidens mand. England har i hvert fald tradition for gode centreforsvarer.
Flax_Generous
07-12-2007, 10:11
EDIT: Og Arsenal skal igen undvære 3/4 af deres midtbane...Flamini, Hleb og Fabregas :)
Hvor har du fra, at Arsenal skal undvære disse spillere igen? Og hvad med Van Persie? Hvordan ser det egentlig ud med deres skader?
Glory Man United
07-12-2007, 10:13
Hvor har du fra, at Arsenal skal undvære disse spillere igen? Og hvad med Van Persie? Hvordan ser det egentlig ud med deres skader?
http://www.arsenal.com/injury.asp?thisNav=First+Team&Title=Injury+News
Flax_Generous
07-12-2007, 11:13
http://www.arsenal.com/injury.asp?thisNav=First+Team&Title=Injury+News
Sat'me god læsning.
Glory Man United
07-12-2007, 12:35
Sat'me god læsning.
Ja, og jeg tror seriøst, at de får 1-2 points i de to næste kampe. Når vi så har fået 4 eller 6, så er hullet lukket!!!
Flax_Generous
07-12-2007, 12:50
Ja, og jeg tror seriøst, at de får 1-2 points i de to næste kampe. Når vi så har fået 4 eller 6, så er hullet lukket!!!
Det kunne være rigtig, rigtig godt. Bare et enkelt nederlag ville gøre godt. Det ville ødelægge deres fine statistik og forhåbentlig demoralisere dem en smule.
Og husk så på, at Arsenal fik 6 point samlet mod deres 6 næste modstandere på den pågældende bane. Det kan godt gå hen og blive svært for dem med skader til nøglespillerne og senere (må man formode) lidt formsvage nøglespillere.
United må bare ikke lave flere fejltrin. Reading, Portsmouth, City og Bolton er rigeligt. Særligt Reading og Bolton skulle have givet maksimale point. Hvis sådanne fejltrin kan undgås i december, så er jeg ganske optimistisk hvad angår Uniteds mulighed for at tilbagevinde 1. pladsen.
JA!!! Reading for straffespark mod Liverpool og de scorer. Sådan!
Fryd for Liverpool og ubegavet lavet af Carragher ved straffesparket.! :D
Hl-Glory
08-12-2007, 17:55
1-1 liverpool har scoret gerrard.
gibson har scoret for wolves :)
United DK
08-12-2007, 17:59
Et point til Liverpool ville ikke være skidt. :D
2-1 Reading. Klasse!!! :D
JAA. Reading! TAB LIVERPOOL!
Og en anden god nyhed er at Torres udgik med skade. Fedt at undgå ham i næste uge, hvis det er slemt det står til! :D
Hl-Glory
08-12-2007, 18:42
Og en anden god nyhed er at Torres udgik med skade. Fedt at undgå ham i næste uge, hvis det er slemt det står til! :D
uh du gør min dag bedre og bedre, først 2-1. nu torres skadet.
MERE MERE MERE :D
I seriøs dårlig Liverpool. 3-1 til Reading.
Flax_Generous
08-12-2007, 18:44
HA HA HA HA HA HA HA!!!
Jeg ELSKER når Liverpool taber. Hvis resultatet holder, så er det bedre end Uniteds sejr i dag.
Et point til Liverpool ville ikke være skidt. :D
Men 0 point er endnu bedre:lolol:
Hl-Glory
08-12-2007, 18:44
3-1 yes yes yes!! !:DD:D
endnu mere ? :D
hahah.
så lækkert !
Flax_Generous
08-12-2007, 18:48
Så er United igen det hold, der har lukket færrest mål ind. Godt nok. Så skal Reading bare holde den hjem, så Liverpool kommer rigtig dårligt ind i deres meget vigtige næste uge.
endnu mere ? :D
hahah.
så lækkert !
Måske.. :D
Gerrard går ud med 20 min igen, selvom han har været deres bedste mand og er anfører. Underlig udskiftning. Håber det kan være en lille skade.. :p
Don Kafai
08-12-2007, 18:48
Ønske til Julemanden:
Liverpool 0 point mod Reading idag
Liverpool 0 point mod Marseille om 3 dage
Liverpool 0 point mod United om 8 dage
Ønske til Julemanden:
Liverpool 0 point mod Reading idag
Liverpool 0 point mod Marseille om 3 dage
Liverpool 0 point mod United om 8 dage
Håber virklig du har været sød i år så du kan få alle dine ønsker opfyldt;)
Men på den anden side kan det heller ikke være et tilfælde at Julemanden render rundt i rødt tøj:D(og nej, jeg refererer ikke til at Coca cola har sponsoreret ham!)
Hl-Glory
08-12-2007, 18:51
Måske.. :D
Gerrard går ud med 20 min igen, selvom han har været deres bedste mand og er anfører. Underlig udskiftning. Håber det kan være en lille skade.. :p
det da meget godt skade eller ej :)
PerRonaldo
08-12-2007, 18:52
Liverpool out, 2 to go...
Holmskov
08-12-2007, 18:52
Æ Æ Æ Æ Æ..........
Holmskov
08-12-2007, 18:54
Æ Æ Æ Æ Æ..........
Hvis Rooney var en nar for missed chance, så tør jeg dårlig tænke på Liverpools spillere. Hehe
For helvede hvor er lørdagen reddet.
Magen til wannabees skal man da lede længe efter. :juhuuuu:
Æ Æ Æ Æ Æ..........
Hvis Rooney var en nar for missed chance, så tør jeg dårlig tænke på Liverpools spillere. Hehe
For helvede hvor er lørdagen reddet.
Magen til wannabees skal man da lede længe efter. :juhuuuu:
Måske var jeg for hård, men Liverpool er dog overhovedet ikke bedre selv - Slet ikke tale om Chelsea. Taber Liverpool denne kamp, så er de IKKE ubesejret mere. HA!:D
- Undskyld, at jeg var så DUM at høre på, i debatten PL: United - Derby.
Hl-Glory
08-12-2007, 19:05
Måske var jeg for hård, men Liverpool er dog overhovedet ikke bedre selv - Slet ikke tale om Chelsea. Taber Liverpool denne kamp, så er de IKKE ubesejret mere. HA!:D
- Undskyld, at jeg var så DUM at høre på, i debatten PL: United - Derby.
godt du kan se du var dum der, men du tilgivet, eller hvert fald af mig :)
Hl-Glory
08-12-2007, 19:07
stolpe fra crouch. uhh :)
godt du kan se du var dum der, men du tilgivet, eller hvert fald af mig :)
Skal skam ikke ske igen. Overhovedet ikke!
Hl-Glory
08-12-2007, 19:09
Skal skam ikke ske igen. Overhovedet ikke!
det lyder godt :)
Flax_Generous
08-12-2007, 19:13
Kunne I høre det? Liverpool der faldt til jorden?
Så kan man finde nok så mange negative ting ved Uniteds lidt svingende præstation i dag, men et nederlag til Liverpool burde dulme og lindre enhver skuffelse over 'kun' 4-1.
Don Kafai
08-12-2007, 19:43
Jeg har også en lille fidus til at Boro kan drille Arsenal imorgen. Deres bane er svær at spille på for alle storhold, så jeg håber Arsenal kan smide 2 eller 3 point mere dér. Så har det været en glimrende runde:D
Flax_Generous
08-12-2007, 19:52
Jeg har også en lille fidus til at Boro kan drille Arsenal imorgen. Deres bane er svær at spille på for alle storhold, så jeg håber Arsenal kan smide 2 eller 3 point mere dér. Så har det været en glimrende runde:D
Sidste gang fik du ret i dine forudsigelser (om end det ikke holdt helt som du forudsagde). Jeg tror på dig. Middlesbrough kan godt drille Arsenal. Sidste år i den tilsvarende kamp tabte de også point.
Og tænk så på, at de efter en ikke helt let kamp i morgen skal møde Chelsea hjemme, Tottenham hjemme, Portsmouth ude og Everton ude. De skal bare tabe flere point i december-måned.
United DK
08-12-2007, 20:52
Klasse at Liverpool tabte, det bliver man sgu aldrig træt af. :D
You murdering bastards!
Flax_Generous
08-12-2007, 21:40
Klasse at Liverpool tabte, det bliver man sgu aldrig træt af. :D
Og hvis man sidder og keder sig, så kan man jo passende besøge et Liverpool-debatforum. Læs f.eks. denne tråd (http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=1417&st=0&sk=t&sd=a) og særligt dette indlæg (http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?p=47154#p47154) på det danske forum af brugeren ScumSucks/Filmeren:
Jeg er sur så sur over at vi er så skod!! Jeg tror bare vi må se det i os og sige at United og Arsenal er klasser over os. Se en som Gerrard han er jo intet i forhold til Ronaldo og Fabregas. Er virkelig sur overvejer næsten at begynde og holde med Scum.. Hilsen en meget sur Liverpool fan!
Frustrationer og fanboy-isme i bedste Liverpool-version. :D
EDIT: De er dog ikke alle en flok tabere. En bruger har f.eks. bemærket Benitez' usammenhængende vrøvleri. Det er kun Liverpool-fans, der kan se igennem fingre med, at deres manager leverer sådan en omgang mundlort:
"We were losing 3-1 and so I was trying to protect the key players for the next game," he said. "
Her menes Torres og Gerrard. Hvorefter vores manager siger:
"Only then can we think about Manchester United because you know my idea is to take one game at a time. The target is now Marseille."
Således slår han fast, at han kun tager en kamp ad gangen, men at han skifter ud for at sikre spillere til den følgende kamp.
Så sandt, så sandt. Og så gennemført dumt sagt af Benitez.
fuck hvor er det konge.. fint at vi vinder over derby, men at liverpool taber overgår altså alt, udover titler... det er fanme konge.. og så har vi igen PL's bedste forsvar.. satme iorden.. så skal arsenal bare tabe 2 point imorgn så har det været en perfekt weekend.. godt nok vandt chelsea, men dem kan vi spille op med, og de vil altid være en trussel, men de er bag os og der bliver de..
Liverpool_sucks
08-12-2007, 22:24
Jeg er sur så sur over at vi er så skod!! Jeg tror bare vi må se det i os og sige at United og Arsenal er klasser over os. Se en som Gerrard han er jo intet i forhold til Ronaldo og Fabregas. Er virkelig sur overvejer næsten at begynde og holde med Scum.. Hilsen en meget sur Liverpool fan!
lol.. han hedder "ScumSucks" :devill:
Satans det er bare KLASSE!:D
Who the fuck is Man United?:D
Iøvrigt vandt Real også igår, hvor ingen andre end Ruud van Nistelrooy scorede. Har lige set highlights, og Ruuds mål er sindsygt godt når man tænker på det er ham der lavede det.. :D
Iøvrigt vandt Real også igår, hvor ingen andre end Ruud van Nistelrooy scorede. Har lige set highlights, og Ruuds mål er sindsygt godt når man tænker på det er ham der lavede det.. :D
ja lækkert mål, og hold da kæft hvor jeg elsker ham.. det er altså ligemeget hvad farve han bærer så scorer han.. kan godt være vores stil blev bedre efter ham, men score det gjorde han, og det må man sige han også gør i real.. KLASSEspiller..
Don Kafai
09-12-2007, 13:41
Boro-Arsenal igang
Downing til 1-0 på straffe efter 4 minutter.
KLASSE MAN.. men der er stadig lang vej for middlesbrough
Yippiyeahhhhh :D Hvis de bare kan tage 1 point :D
Ville være så skønt, hvis vi kunne tage mesterskabet ovenpå en sæson, der har stået lidt i skyggen af sidste års.
Eboue skulle have haft rødt der!!! Arsenal er skræmt fra vid og sans!
sindsyg det kunne være konge hvis der blev taget point fra arsenal.. så kan intet ødelægge den weekend..
Flax_Generous
09-12-2007, 13:55
Arsenal er meget på hælene lige nu. Det er skønt at se.
Yippiyeahhhhh :D Hvis de bare kan tage 1 point :D
Ville være så skønt, hvis vi kunne tage mesterskabet ovenpå en sæson, der har stået lidt i skyggen af sidste års.
Hvordan kan du sige sæsonen har stået i skyggen af sidste sæson.? Vi er endnu ikke nået til juleprogrammet, og alligevel konkluderer du på sæsonen.. Lad os vente med det til maj..
Klasse hvis Boro tager point fra Arsenal..
Hvordan kan du sige sæsonen har stået i skyggen af sidste sæson.? Vi er endnu ikke nået til juleprogrammet, og alligevel konkluderer du på sæsonen.. Lad os vente med det til maj..
Klasse hvis Boro tager point fra Arsenal..
Jeg kunne måske godt have sat ordene "indtil videre" ind før. Jeg synes vi har spillet for mange 1-0'er og ikke helt fået truppen til at stemme (skyldes vel mange nyankomster).
Men sidste år er også svær at slå, i det vi kom som underdogs og gjorde det fantastisk, med en forholdsvis smal trup.
Bergmann
09-12-2007, 14:08
Jeg kunne måske godt have sat ordene "indtil videre" ind før. Jeg synes vi har spillet for mange 1-0'er og ikke helt fået truppen til at stemme (skyldes vel mange nyankomster).
Men sidste år er også svær at slå, i det vi kom som underdogs og gjorde det fantastisk, med en forholdsvis smal trup.
Jeg er bestemt ikke enig i din analyse af United i år i forhold til sidste år.
United er meget mere sprudlende i år. Ronaldo er ikke den samme enmandshær, som vi så det sidste år. Jeg ved godt, at han også i denne sæson har scoret mange vitale mål for United, men i år har vi altså andre, som kan gøre noget på egen hånd.
Ankomsten af Anderson, Hargo og Tevez har givet meget bonus i år. I min bog står Anderson før Carrick for tiden. Hargo er selvskrevet med de kvaliteter hans besidder. En af verdens bedste opryddere i øjeblikket - dog har han lidt meget af skader, desværre.
Hl-Glory
09-12-2007, 14:09
så dejligt at se arsenal bagud, lad den nu endelig holde!
det ville være en fantastisk weekend, med point tab til arsenal også :)
Arsenal er meget på hælene lige nu. Det er skønt at se.
hvor ser i den henne???
Hl-Glory
09-12-2007, 14:12
hvor ser i den henne???
jeg ser den på nettet, men nu har arsenal spillet, men jeg har kun set 5min.
Refstrup
09-12-2007, 14:12
hvor ser i den henne???
Jeg kan ikke forså Canal+ ikke sender kampen
Hl-Glory
09-12-2007, 14:16
middlesbrough presser på! :)
Jeg kan ikke forså Canal+ ikke sender kampen
nej de viser bare serie a - jeg undrer mig over hvem der gider at bruge tid på så noget lort..
Jeg er bestemt ikke enig i din analyse af United i år i forhold til sidste år.
United er meget mere sprudlende i år. Ronaldo er ikke den samme enmandshær, som vi så det sidste år. Jeg ved godt, at han også i denne sæson har scoret mange vitale mål for United, men i år har vi altså andre, som kan gøre noget på egen hånd.
Ankomsten af Anderson, Hargo og Tevez har givet meget bonus i år. I min bog står Anderson før Carrick for tiden. Hargo er selvskrevet med de kvaliteter hans besidder. En af verdens bedste opryddere i øjeblikket - dog har han lidt meget af skader, desværre.
Jeg synes stadig United er lidt en enmandshær, dog måske ikke i så høj grad som sidste år, hvilket vi kunne se i de kampe Rooney og Ronaldo ikke har været med i. Jeg har lidt svært ved at finde ud af, om det er skidt at have en enmandshær, for man har kun en enmandshær, hvis man har spillere med så høj klasse som Rooney og Ronaldo. Er alternativet så, at man skal sælge dem? No way.
Nani er ikke stabil nok i sine præstationer, for der er lidt langt mellem snapsene.
Anderson spiller sjældent godt i alle 90 minutter, men vil give dig ret i, at han har slået Carrick fuldstændig.
Tevez startede sæsonen med ringe vilkår, da han på ingen måde er født angriber, men derimod er afhængig af en makker.
Hargo har været et kanon køb, men har desværre været meget skadet.
Dette er ikke kritik, men bare en konstatering af, at nyankomster skal have ro og tid.
Men sæsonen er lang, og jeg er sikker på, at vi nok skal få truppen et gear ekstra op, for det ser ud som om, at skaderne er ved at prælle lidt af.
Hl-Glory
09-12-2007, 14:39
bendter på banen nu.
Gronkjor
09-12-2007, 14:46
Kunne være så godt hvis Arsenal taber point igen:D Så er det anden gang på en uge. Dog er det også to kampe hvor vi også godt kunne tabe point
Hl-Glory
09-12-2007, 14:47
Kunne være så godt hvis Arsenal taber point igen:D Så er det anden gang på en uge. Dog er det også to kampe hvor vi også godt kunne tabe point
jaer, men det gør vi ikke ;)
Jeg bliver kinesisk statsborger, hvis Bendtner scorer idag !
Flax_Generous
09-12-2007, 14:52
Det er en skandale, at Eboué stadig er på banen!
Gronkjor
09-12-2007, 14:52
jaer, men det gør vi ikke ;)
Det er bare i orden:lolol:
Nu må Hr.Webb fandme til at vågne og og give Eboué det røde kort ! Det er anden gang i kampen han laver sådan en svinestreg! :rant:
"Downing ligger nede etter en småstygg episode igjen. Eboué klarerer en ball, og tilsynelatende bevisst stempler Boro-spilleren i låret. Dommeren ser ikke episoden, og Eboué slipper unna igjen!"
Lyder som om Eboué er et svin, og det er ikke første gang..
Gronkjor
09-12-2007, 14:56
Hvem er ikke et svin fra Arsenal?:Bouncing:
Middlesbrough presser helt vildt!
Flax_Generous
09-12-2007, 14:57
Han har spillet skandaløst svinsk i dag. Han har slået og sparket to forskellige modstandere - to gange direkte rødt i mine øjne.
Gronkjor
09-12-2007, 14:59
Træls jeg ikke kan se den! Jeg har heller ikke Canal +:( Så ser altid United på bridgewater
Liverpool_sucks
09-12-2007, 15:00
hvor langt tid er der tilbage..
25 min.
Jeg håber dette kan være starten på en mindre Arsenal-krise. Nederlag til Sevilla, uafgjort til Newcaslte og nu måske nederlag til Boro! Men de mangler selvfølgelig også en del spillere.
Hl-Glory
09-12-2007, 15:01
25min ca.
25 minutter tilbage ca. Ville være en kanon weekend hvis både Arsenal taber og Liverpool. Hold så ud Boro.!:D
2-0 Tuncay . KLASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hl-Glory
09-12-2007, 15:08
FANTASTISK!
boro, det klasse!!
Don Kafai
09-12-2007, 15:08
Kan I også lugte blod:D
Tuncay for President
fucking yes.. 2-0 til Boro..
Haha!
KLASSE weekend..
Tuncay 2 - 0
1 - 1 TUNCAY.
Det stod på VG, men fuck det er nice at der nu står 2-0.. Sådan! :D
Flax_Generous
09-12-2007, 15:09
Bedste Weekend Ever!
Sweet.. Kør den nu hjem Boro!!
Yes man.. hvor er det vigtigt man.. og så fortjent!
Hvem er ikke et svin fra Arsenal?:Bouncing:
ja det har du ret i, men han skiller sig alligevel ud ved at være en ægte SO..
1 - 1 TUNCAY.
Det stod på VG, men fuck det er nice at der nu står 2-0.. Sådan! :D
hehe.. så det også godt.. fik go nedtur på, indtil man lagde mærke til navnet, og så at der stod 2-0 oppe øverst:P
Parkohargo
09-12-2007, 15:12
kæft hvor er det godt:D
United DK
09-12-2007, 15:14
Det har sgu været en god weekend. Godt nok vandt Chelsea, men det havde også været for meget af det gode, hvis vi var det eneste top 4-hold der havde vundet i denne weekend.
Flax_Generous
09-12-2007, 15:14
Goal.com kalder Arsenal for et amatørhold. Ha ha!
De har godt nok også leveret den dårligste præstation, jeg har set fra et engelsk tophold i meget, meget lang tid. Det er meget værre end vores nedtur mod Bolton. De er ret heldige, at den ikke står 4-0 og at de stadig har alle mand på banen.
pudsigt at begge hold der var ubesejrede skulle tabe i denne weekend til dem der lå nummer 12 og 18.. og derby der ikke havde scoret på udebane skulle score ude mod mægtige MANCHESTER UNITED.. spøjs weekend..
Og underligt at folk er mere nervøse glade for at liverpool taber end hvis chelsea taber, men det viser bare hvor meget historie og tradition betyder i PL.. hvilket også er med til at gøre den til verdens bedste liga på alle måder..
Flax_Generous
09-12-2007, 15:20
pudsigt at begge hold der var ubesejrede skulle tabe i denne weekend til dem der lå nummer 12 og 18.. og derby der ikke havde scoret på udebane skulle score mod mægtige MANCHESTER UNITED.. spøjs weekend..
Af de 3 spøjse ting ved jeg godt hvilken jeg helst vil have imod mit hold.
Arsenal fortsætter med stort set at følge resultaterne fra sidste år. Nu er de kun 3 point bedre i år i samme kampe.
Af de 3 spøjse ting ved jeg godt hvilken jeg helst vil have imod mit hold.
Arsenal fortsætter med stort set at følge resultaterne fra sidste år. Nu er de kun 3 point bedre i år i samme kampe.
jep.. og som sagt har vi nu igen PL's bedste forsvar... lækkert:P
Var det dig der nørdede den med statistik her i forgårs/igår??
ChristianR
09-12-2007, 15:25
Den ser ud til at ende 2-0:D:D:D:D
Flax_Generous
09-12-2007, 15:25
jep.. og som sagt har vi nu igen PL's bedste forsvar... lækkert:P
Var det dig der nørdede den med statistik her i forgårs/igår??
God weekend, ja. Arsenal har tabt 5 point på fantastisk kort tid. Og de skal møde Chelsea (hjemme), Tottenham (hjemme), Portsmouth (ude) , Everton (ude) og West Ham (ude) inden for de næste 3 uger. Det kan blive en smuk december-måned.
Og ja, det mig, der nørdede den maksimalt her forleden.
2-1 Rosicky
EDIT: Færdigspillet :D KLASSE!!!!
trøstemååååååååååååååååååååål!!!
Flax_Generous
09-12-2007, 15:31
United er kun 1 point fra toppen. December-måned bliver - som forventet - ganske afgørende. En sejr over Liverpool og en sejr til Chelsea i næste weekend og så er tabellen igen ved at ligne det, jeg havde forventet efter december.
Hl-Glory
09-12-2007, 15:32
tænkte lige mit da de scorede til 2-1 .
troede lige de lavede en OB'er :)
men dog, FANTASTISK weekend :D
God weekend, ja. Arsenal har tabt 5 point på fantastisk kort tid. Og de skal møde Chelsea (hjemme), Tottenham (hjemme), Portsmouth (ude) , Everton (ude) og West Ham (ude) inden for de næste 3 uger. Det kan blive en smuk december-måned.
Og ja, det mig, der nørdede den maksimalt her forleden.
tabte de sidste år til nogle af dem de skal møde her i december??
United DK
09-12-2007, 15:35
Jeg mener de tabte til både Everton og West Ham på udebane.
Flax_Generous
09-12-2007, 15:38
Aston Villa-Arsenal 0-1
Aston Villa-Arsenal 1-2
Newcastle-Arsenal 0-0
Newcastle-Arsenal 1-1
Middlesbrough-Arsenal 1-1
Middlesbrough-Arsenal 2-1
Arsenal-Chelsea 1-1
Arsenal-Chelsea
Arsenal-Tottenham 3-0
Arsenal-Tottenham
Portsmouth-Arsenal 0-0
Portsmouth-Arsenal
Everton-Arsenal 1-0
Everton-Arsenal
Arsenal-West Ham 0-1
Arsenal-West Ham
West Ham-kampen spilles dog 1. januar 2008...
EDIT: Og det bedste ved det hele er, at de har spillet ganske forfærdeligt. Et pointtab på Emirates er ikke utænkeligt.
Klasse weekend. Liverpool nederlag - Arsenal nederlag - Manchester United sejr - kan det egentlig fås bedre? :p Eneste der vil fuldende denne fantastiske weekend er at City også lige taber mod Spurs. :D
Og nu er shitty også bagud til Tottenham.. Endda på kæmpe offside og hånd på bolden. Smukkere bliver det ikke! :D
Liverpool_sucks
09-12-2007, 15:51
Tottenham 1-0 44min Chimbonda
Don Kafai
09-12-2007, 15:52
Tottenham 1-0 City
Chimbonda
Halvleg
Gronkjor
09-12-2007, 15:53
Kunne være godt at få Shitty lidt ned på jorden igen. Jeg synes de har fået alt for mange point når man ser på at de ikke har spillet særlig flot
Thomas Hansen
09-12-2007, 15:55
Gal en snydemål Tottenham fik, men det er ok, da det er mod Shitty:lolol:
Gronkjor
09-12-2007, 16:31
Pis så står der 1-1. Hvorfor er Tottenham så dårlige med det super hold man?
thegreatdanems
09-12-2007, 16:41
Endelig faldt arsenal! De er kommet ind i en lidt dårlig periode nu, og tror ikke der skal ret meget til før man kan håbe på de falder helt igennem. Og så mod boro! Deres program til nytår er absolut ikke nemt. Chelsea, Tottenham, Portsmouth og everton. genialt :D så er det da blevet jul :p
Ægte spansk kamp mellem Atletico Madrid og Getafe. Et hav af frispark, en masse film, grimme eftertacklinger, personlige kampe og bataljer samt 4 røde kort. Men samtidig en teknisk flot kamp. Det ødelægger dog kampen at se på alt det brok og alt det fis. Spil dog fodbold i stedet for..
Det er simpelthen en konge-weekend! Arsenal taber, City taber, Liverpool taber - og vi vinder. SÅ godt! :D
Så tror jeg vi ligger nummer 1 på søndag:
- Vi burde slå Liverpool, også selvom de er på hjemmebane. Tror også at vi gør det - vi har den bedste optakt til kampen + de skal ud og spille fuldt ud for at gå videre i CL, hvor vi jo kan sparre vores spillere.
- Jeg tror at Arsenal om ikke andet smider point. (uafgjort ville næsten være det bedste)
United DK
09-12-2007, 21:33
- Jeg tror at Arsenal om ikke andet smider point. (uafgjort ville næsten være det bedste)
Uafgjort er somregel altid det bedste i de her topkampe, med mindre vi var sidst på sæsonen, og et af de to hold var i tvekamp med os om titlen.
Glory Man United
10-12-2007, 07:14
Uafgjort er somregel altid det bedste i de her topkampe, med mindre vi var sidst på sæsonen, og et af de to hold var i tvekamp med os om titlen.
Tja jeg holder min påstand fra et par uger siden om, at ddet bliver et opløb mellem Chelski og os
thegreatdanems
10-12-2007, 09:39
Det er simpelthen en konge-weekend! Arsenal taber, City taber, Liverpool taber - og vi vinder. SÅ godt! :D
Ja - jeg kan kun trumfe med at have haft fri fredag. Fantastisk weekend , intet mindre. Glæder mig allerede urimeligt meget til Grand-slam sunday :p
Ja - jeg kan kun trumfe med at have haft fri fredag. Fantastisk weekend , intet mindre. Glæder mig allerede urimeligt meget til Grand-slam sunday :p
tja jeg satser bare på at kunne nå at blive fyrret fra mit arbejde så jeg selv kan komme til at se kampen::skaaal:
Nogen som ved om Gererd og Torres er skadet siden de blev taget ud af kampen på det tidspunkt det gjorde og gerard sad med is på knæet?
Nogle herinde der viste at David Bellion har nettet 10 gange i 17 kampe for Bordeaux ? Jeg er netop selv blevet opmærksom på det, og han ligger på en delt 2. plads på tospcorelisten, kun overgået af Karim Benzema (12 mål), syntes bare det var værd at bemærke ;)
ChristianR
10-12-2007, 19:54
Nogle herinde der viste at David Bellion har nettet 10 gange i 17 kampe for Bordeaux ? Jeg er netop selv blevet opmærksom på det, og han ligger på en delt 2. plads på tospcorelisten, kun overgået af Karim Benzema (12 mål), syntes bare det var værd at bemærke ;)
Hvis ikke Rossi havde været skadet, havde der vel været gode muligheder for, at han lå bedre placeret end nummer delt 3 på topscorerlisten:) Ligeledes værd at bemærke, selvom flere nok har opdaget den. Men de er stadig ikke fode nok til United:D:juhuuuu: "Rocking"
Ps. Det er nu ikek for at diskutere, om vi skulle have beholdt Rossi.
Bellion er i hvert fald ikke, men synes det er fedt at han har noget succes! Er der forresten nogen som kan sige mig hvad Quinton Fortune render rundt og laver???
ChristianR
10-12-2007, 20:29
Bellion er i hvert fald ikke, men synes det er fedt at han har noget succes! Er der forresten nogen som kan sige mig hvad Quinton Fortune render rundt og laver???
Spiller vist i Western Province United i Sydafrika. Way to go Quinton.
Spiller vist i Western Province United i Sydafrika. Way to go Quinton.
yeps. Intet ondt ord om ham selvom han ikke var den bedste fodbols spiller i verden. var han loyal hele vejen igennem. så vidt jeg husker i hvert fald:P
Glory Man United
11-12-2007, 07:29
Marseille-Liverfool i aften.....Waaaaaaaaaaow :juhuuuu:
Håber sgu Marseille går hårdt til Gerrard og Torres og at de spiller en røvsyg 0-0 kamp
Marseille-Liverfool i aften.....Waaaaaaaaaaow :juhuuuu:
Håber sgu Marseille går hårdt til Gerrard og Torres og at de spiller en røvsyg 0-0 kamp
Det kunne være fedt ;) de skal ikke tro de er noget - heller ikke i CL!
Er desværre bange for, at Liverpool klarer den. Gerrard skal nok redde dem, for han er virkelig en en-mands hær for øjeblikket.....men hvor ku det være fedt hvis de ikke gik videre:)
Det blir kanon på Grisen søndag når vi tar vores førsteplads tilbage igen!!!
Glory Man United
11-12-2007, 09:41
Er desværre bange for, at Liverpool klarer den. Gerrard skal nok redde dem, for han er virkelig en en-mands hær for øjeblikket.....men hvor ku det være fedt hvis de ikke gik videre:)
Det blir kanon på Grisen søndag når vi tar vores førsteplads tilbage igen!!!
Liverfool må sikkert også undvære Carragher, og så er midterforsvaret sgu skrøbeligt
Tror det bliver 2 uafgjorte kampe på søndag, så det bliver status quo! Det kan jeg så også leve med!
Glory Man United
11-12-2007, 13:32
KOM SÅ MARSEILLE:juhuuuu:
Enig.! Har det ligesom en United kamp dagen derpå - jeg glæder mig helt vildt til i aften, for jeg har en god fornemmelse på at Liverpool ryger ud..:p
Glory Man United
11-12-2007, 14:59
Enig.! Har det ligesom en United kamp dagen derpå - jeg glæder mig helt vildt til i aften, for jeg har en god fornemmelse på at Liverpool ryger ud..:p
Og hvis også lige Gerrard smider et ledbånd og Torres en knogle i foden, så er den der sgu :D
PerRonaldo
11-12-2007, 16:13
Liverpool går jo videre fra ch.league... De er altid heldige i de afgørende kampe, og derfor når de altid langt i ch. league. Men Håber også bare at Marseille får skadet nogle af deres spillere!
Unitedalisme
11-12-2007, 16:32
håber det bliver en kamp i højt tempo så de er udmattede til kampen mod os:D så ta vi dem 2-0:)
Jeg er egentligt ligeglad om de går videre i dag, bare vi vinder over dem på lørdag.. Misforstå mig ikke, men hvis de bruger meget energi i aften og er udmattede efter kampen og vi slår dem på lørdag, så er det i orden med mig, at de er gået videre...
Liverpool går jo videre fra ch.league... De er altid heldige i de afgørende kampe, og derfor når de altid langt i ch. league. Men Håber også bare at Marseille får skadet nogle af deres spillere!
Jeg er enig med dig i at de altid er heldige i de afgørende kampe, men jeg har på fornemmelsen at Liverpool ikke klarer det denne gang! De går ikke videre i CL i år :skaaal:
Hl-Glory
11-12-2007, 18:05
jeg har desværre på fornæmmelsen liverpool vinder .
jeg ville elsker det så meget hvis de ryger ud, men desværre klare de den nok.
typisk dem i champions league.
men håber på Marseille vinder og får sendt liverpool ud i mørket og vi så knækker dem helt på søndag.
Don Kafai
11-12-2007, 18:28
Jeg håber inderligt at Liverpool vinder!
Der er ikke noget værre end at møde et storhold der har været gennem en krise, og har eneste udvej at slå dig, for at komme ud af krisen. Specielt et hold som Liverpool med en træner som Benitez der kan lægge en kamp-dags-taktik uden lige kan være farlige.
Lad dem gå videre i CL, og lad os slå dem på søndag. Så er jeg tilfreds!
Flax_Generous
11-12-2007, 18:54
God pointe, Don Kafai. Jeg ved ikke helt hvad jeg selv håber på. Jeg kan se fordele uanset om de går videre eller ej. Det eneste jeg med sikkerhed håber på er nogle små skader. Ikke lange og voldsomme skader - bare et trælår eller noget i den stil, der holder dem ude til efter søndag.
Jeg håber inderligt at Liverpool vinder!
Jeg håber INDERLIGT du trykker på redigeringsknappen og ændrer den sætning der..
Sådan her ser ønskeugen ud:
Marseille idag: Liverpool ud
United søndag: Tæsk til Liverpool
Benitez mandag: Ud af vagten
Marseille Allez !!!! jeg har glædet mig hele dagen til at se scouserne ryge ud.. Endda også mobbet de scousere jeg kender
Hvorfor holder du da med Liverpool? De er den værste klub i England sammen med 3 andre. Måske er der mange teorier for at de er gode på selve dagen, men det vil jeg rent ud sagt skide på bare de ryger ud iaften. Jeg elsker og se dem i modgang, og jeg tror også at et hold efter 2 nederlag vil kunne mærke det mod os - hvis der kommer lidt modgang.!
Flax_Generous
11-12-2007, 19:08
Sådan her ser ønskeugen ud:
Marseille idag: Liverpool ud
United søndag: Tæsk til Liverpool
Benitez mandag: Ud af vagten
Benitez må gerne blive. Han har tydeligvis ikke klassen til at gøre Liverpool til engelske mestre.
Benitez må gerne blive. Han har tydeligvis ikke klassen til at gøre Liverpool til engelske mestre.
Men hvem har det når forsvarsstjernen hedder Carragher :p
Don Kafai
11-12-2007, 19:18
Hvorfor holder du da med Liverpool? De er den værste klub i England sammen med 3 andre.
Jeg holder jo netop med United, og kan virkelig ikke klare at vi skulle tabe til dem på søndag.
Havde vi ikke skulle møde dem her snart, så håbede jeg de ville ryge ud, men jeg tror tingene hænger sammen som jeg har skrevet.
Du kan kalde det fuldemandsteorier og latterligt overtro, men jeg ønsker først og fremmest succes til United end fiasko til Liverpool, og United har ikke en chance mod et Liverpool hold der spiller for at redde sæsonen i december måned!
Jeg holder jo netop med United, og kan virkelig ikke klare at vi skulle tabe til dem på søndag.
Havde vi ikke skulle møde dem her snart, så håbede jeg de ville ryge ud, men jeg tror tingene hænger sammen som jeg har skrevet.
Du kan kalde det fuldemandsteorier og latterligt overtro, men jeg ønsker først og fremmest succes til United end fiasko til Liverpool, og United har ikke en chance mod et Liverpool hold der spiller for at redde sæsonen i december måned!
Aaaaaahhh.. For mig at se har United spillet bedst over hele sæsonen, er bedst mand for mand, og er godt kørende.. At Liverpool desperat har brug for noget at redde sæsonen på, gør at de fighter ekstra - men at de ligefrem gør United chanceløse?
Og FORZA ROSENBORG forresten :D .. Lad os håbe de overgår FCK så vi ikk skal høre på al den snak fremover :D
Der er vi uenige. Et hold i krise, hvilket Liverpool må betegnes som hvis de ryger ud iaften er lige netop dårlige, hvis der kommer lidt modgang. Giver dig ret i, at de vil give den hele armen og mere til, hvis de ryger ud, men kommer de bagud tidligt kan det gå i opløsning deres spil. Og for det andet tror jeg også at så stort et lokalopgør ikke vil betyde særlig meget på intensiten om de er røget ud eller ej.
Straffe til Liverpool efter 2min .
PerRonaldo
11-12-2007, 19:48
Så fik de deres heldige mål... Ja desværre går de videre...
Nej nej nej nej hvor er det så skidt!!!!
PIS!
Gerrard brænder, men følger selv op og scorer :(
Martinsen
11-12-2007, 19:49
Føj for den en skidt start!
Når man ser det begåede straffespark bagfra, ser det så ud som om der er kontakt? Kan godt være det bare er mig, men jeg synes nærmest Gerrard faldt inden han blev rørt
PerRonaldo
11-12-2007, 19:56
Så liverfool videre.. Og så kommer de Ch. league finalen igen igen
Martinsen
11-12-2007, 19:57
Klasse forskel! Torres til 2-0
Flax_Generous
11-12-2007, 19:57
Lorte-kamp...
Så kan Carsten Werge igen sidde og klappe i hans små tykke hænder. Han forsøger at skjule det godt - men Fool-fan er han altså. Frastødende!
PerRonaldo
11-12-2007, 19:58
fatter ikke dem der vil have at liverfool vinder.. nu får de et selvtillids boost til vores kamp og kan tilmed spare spillere i anden halvleg... Skidt skidt..
Flax_Generous
11-12-2007, 19:59
fatter ikke dem der vil have at liverfool vinder.. nu får de et selvtillids boost til vores kamp og kan tilmed spare spillere i anden halvleg... Skidt skidt..
De kommer til at bruge alle deres udskiftninger i 1. havleg. 3 gange brækkede ben! Kom så!
PerRonaldo
11-12-2007, 20:01
De kommer til at bruge alle deres udskiftninger i 1. havleg. 3 gange brækkede ben! Kom så!
ja glazer ku sgu godt lige sende nogle penge til masseille for at skade torres, gerrard og carragher.
Lorte aften... Real føre også 2-0... Men det er jo som vi alle ku forvente!
Han måtte godt splejse sin gæld med Riise.
Flax_Generous
11-12-2007, 20:05
Hvorfor roser de Torres for at sparke bolden langt, langt væk når Kuyt er fuldstændig fri i midten? Det burde have givet en kæmpe chance. Det mindede mig lidt om en tilsvarende situation fra Derby-kampen, hvor Tevez overplacerer en ellers ganske simpel dybdestikning til Ronaldo. Ikke godt nok.
Men for Werge er alt hvad Liverpool og Torres gør jo lige til at komme i bukserne over.
PerRonaldo
11-12-2007, 20:07
Det kan godt være at der var helt vildt mange spændende kampe i aften, men efter 10 min er alle de spædende kampe afgjort, syg fodboldaften!
De fører stadig 'kun' 2-0 på udebane mod et ganske stærkt hold - tror ikke på de tør gamble og sparer alt for mange spillere i anden halvleg.
Til folk som ønsker Liverpool skader: Please, grow up. Det er så lavt at ønske ondt om andre menneskers helbred bare fordi de spiller for Liverpool.
PerRonaldo
11-12-2007, 20:25
De fører stadig 'kun' 2-0 på udebane mod et ganske stærkt hold - tror ikke på de tør gamble og sparer alt for mange spillere i anden halvleg.
Kun et spørgsmål om tid før der står 3-0..
Flax_Generous
11-12-2007, 20:26
Til folk som ønsker Liverpool skader: Please, grow up. Det er så lavt at ønske ondt om andre menneskers helbred bare fordi de spiller for Liverpool.
Jeg har ingen moralske kvababbelser over at ønske et par ulykker til Liverpool-spillere. Død og generel ødelæggelse ønsker jeg mig selvfølgelig ikke, men et par veltilrettelagte skader ville bestemt ikke genere mig.
Ville du virkelig græmme dig, hvis Gerrard eller Torres fik sig en lille skade? Og ærgrer du dig gul og blå over, at Cesc ikke er på banen for tiden?
Egentligt utroligt at Chelsea ingen spillere sparer.. De har vundet gruppen og skal spille en vigtig kamp på søndag ude mod Arsenal..
Werge er til at brække sig over... men om man vil det eller ej spiller Liverpool udmærket, i hvert fald langt bedre end Mars-et-eller-andet (kan ikke lige stave til det)
virker til at være en god aften for robinho.. har lagt op til de to første mål og scoret det tredje.. står 3-0 til real..
Flax_Generous
11-12-2007, 20:36
Werge er til at brække sig over... men om man vil det eller ej spiller Liverpool udmærket, i hvert fald langt bedre end Mars-et-eller-andet (kan ikke lige stave til det)
De er noget bedre end Marseille (som dog har sig nogle fancy nu rave-trøjer). Det ændrer dog ikke på, at Werges retoriske onani-trip til ære for Liverpool er til at brække sig over. Det minder mig om Barcelona-kampene sidste år.
Egentligt utroligt at Chelsea ingen spillere sparer.. De har vundet gruppen og skal spille en vigtig kamp på søndag ude mod Arsenal..
Det er jo Sheiken der stiller holdet.. Han ved intet om bold
Don Kafai
11-12-2007, 20:49
Liverpool udklasserer Marseille. Med det forsvarsspil Marseille leverer er det altså heller mærkeligt de er bagud 0-2. De første 10 minutter blev de fanget 5-6 gange og 2 af dem gav mål, det er et naturligt udfald.
Hold nu op med at snakke om "held" og dommerhjælp. Der er ikke skyggen af tvivl om at det er et klokkeklart straffespark. Liverpool har bare været en klasse eller to bedre i 1. halvleg, og det er fakta.
Dog er denne kamp ikke slut endnu. Langt fra! Et mål til Marseille indenfor de næste ja 40 minutter bringer stadig spænding i kampen.
PerRonaldo
11-12-2007, 20:51
Dog er denne kamp ikke slut endnu. Langt fra! Et mål til Marseille indenfor de næste ja 40 minutter bringer stadig spænding i kampen.
Som jeg skrev i første halvleg var det bare et spøgsmål om tid før det blev 3-0, der var spændning før kampen lige siden den er startet har der ingen spændning været!
Og nu går der ikke længe før at Gerrard og Torres skiftes ud.. Så har vi ikke haft nogen fordel på den front!
Don Kafai
11-12-2007, 20:53
Okay den er sgu slut.
Men det er Marseille selv ude om. Et hold med så elendige spillere fortjener ikke at komme i ottendedelsfinalen.
Flax_Generous
11-12-2007, 20:53
Liverpool er simpelthen klasser bedre end Marseille. Deprimerende. Lad os håbe, at Liverpool ikke kan spille to gode kampe i træk, men i stedet får sig en eftermiddag som mod Reading.
Martinsen
11-12-2007, 20:54
Hvor er forskellen på de 2 hold dog kollosal! Liverfool er klasser bedre i samtlige spillets facetter! Og har de også det niveau på søndag, får vi helt sikkert vores sag for, men har dog også på fornemmelsen at det er på en lidt billig baggrund idag. For Marseille er godt nok skræmmende ringe
Unitedalisme
11-12-2007, 20:59
Torres viker utrolig stærk.. bange for at han måske løber fra vidic mod os, men håber vi kan få lukket ham ned:)
Flax_Generous
11-12-2007, 21:00
Hvor er forskellen på de 2 hold dog kollosal! Liverfool er klasser bedre i samtlige spillets facetter! Og har de også det niveau på søndag, får vi helt sikkert vores sag for, men har dog også på fornemmelsen at det er på en lidt billig baggrund idag. For Marseille er godt nok skræmmende ringe
Det er mere end bare en billig baggrund. Marseille har spillet langsommere, mere sløset og langt mere tandløst end Derby gjorde i weekenden mod os. Liverpool skal nok få problemer på søndag. Jeg frygter reelt kun Torres. Han løfter holdet og kan skabe noget på egen hånd. Rigtig, rigtig god spiller. Han må gerne have en lidt sløv dag som mod Reading.
ja det er altså også vildt man kan lave så mange fejl på sådan et niveau.. det er en helt vildt stor kamp og så lader man modstanderen løbe i frit løb mod målet efter 4 min, hvorefter de så laver det mest klokkeklare straffe længe - derefter lader de så torres sætte to mand af på en skudfinte.. og til sidst prøver pool så at nå en bold, og det ender med at én spiller står helt fri foran målet..og så finder træneren først i pausen ud af at torres jo er okay hurtig så vi sætter sku lige en hurtig mand ned til ham.. det er så amatøragtigt som noget kan blive - det virker som om de ikke har spillet kamp i 3 måneder eller så noget - de ligner på ingen måde et hold der er forberedt på den kamp.. nu havde jeg lige glædet mig til en kamp med en masse spænding og så er det afgjort efter 12 min.. utroligt:mad:
Flax_Generous
11-12-2007, 21:09
Hvor Kuyt og Carragher dog grimme...
I det mindste fører Porto 2-0. Det betyder, at Liverpool skal møde en af de andre gruppevindere. Det kan jo være, de ryger ud allerede der.
Flax_Generous
11-12-2007, 21:16
You are a scouser,
An ugly scouser,
You're only happy,
On Giro day,
You're mum's out thieving,
You're dads drug dealing,
So please dont take my hubcaps away.
ved ikke om det er liverpool der er klasser over marseille.. syntes nu mere det er marseille der bare spiller usædvanligt dårligt.. hold da kæft en flok nødder.. den eneste der spiller fodbold og som kan holde i bolden er valbuena.. han spiller faktisk rigtig godt og holder godt fast i den, men det er jo svært når alle de andre smider den væk så hurtigt de kan når de kommer over midten, og de lader alt komme igennem forsvaret, og det lykkeds aldrig at trække liverpool offside.. hold da kæft de er ringe..
Unitedalisme
11-12-2007, 21:25
sådan.. første liverpool spiller skadet:)
Martinsen
11-12-2007, 21:26
sådan.. første liverpool spiller skadet:)
Hvem var det?? er forlængst slået væk fra den lorte kamp!!
Don Kafai
11-12-2007, 21:27
Hvem var det?? er forlængst slået væk fra den lorte kamp!!
Hyppia flæskede Mascherano... dog ikke noget der tyder på det er alvorligt
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.